Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe talent trees bekeken, maar light het nu aan mij of zijn de eerste twee talent tiers voor resto druid meer dan de helft pure punten verspilling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:26:
[...]

Jammer, wat mij betreft was je één van de smaakmakers op de realm, de knight is shiny armor! Maar ik snap dat je als echte pvp-er graag op een pvp realm wil zitten. Ik denk wel dat er een stuk minder nederlanders op je nieuwe realm zullen zitten. Komt omdat Anachronos standaard suggestie is voor mensen uit Nederland. DT zal je ook missen hoor. ;w :P
Ahhhh wat lief O+ nou ben waarschijnlijk niet voorgoed weg hoor,ga in eerste instantie helpen met het opbouwen vd zuster guild daar en dan kijk ik wel hoe het loopt :)

maarja eerst maar weer eens internet krijgen..duurt lang zo tot vrijdag brrrrrrrr maar ben super zenuwachtig hoe het met mn GM ticket is afgelopen,niet eens kunnen kijken :S misschien ligt er wel een Swift Zulian tiger op me te wachten haha :P heb mn nieuwe pc al helemaal opgetuigd,vanmiddag maar alvast even wow voor het grootste gedeelte opzetten (rippen van externe hard disk) hoef ik alleen de laatste 2 patches te downloaden als ik internet heb :D

maareh mischien wordt het dus alleen maar een soort van server vakantie ennuh je weet dat mocht ik ooit guildloos worden ik naar <Dutch Twilight> kom he :P maareh dan moet jij mn taak maar overnemen om in de stille uurtjes een beetje tof ergens te gaan staan in een old school pvp set met een Alliance vlag achter je :P deed ik voornamelijk als ik druk aan het chatten/recruiteren was haha

maar anachronos is een grote server hoor dus denk niet echt dat ze me gaan missen of dat ik verder als smaakmaker bekend sta op anachronos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Gisteren lich king gezien helaas niet down gekregen, de defile in phase 3 moeten we onder de knie proberen te krijgen en we hadden niet echt een char mee die de falks goed konden stunnen. Alleen een prot paladin.

Al met al wel een leerzaam avondje gisteren gehad.
Tevens gisteren avond nog 2 mounts gescoord nu nog 10 te gaan voor mijn 100 mount achievment.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon contact opnemen met Blizzard. Die herstellen dan je account. Daarna gewoon eens kijken of je zo'n authenticator kan aanschaffen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:37:
nieuwe talent trees bekeken, maar light het nu aan mij of zijn de eerste twee talent tiers voor resto druid meer dan de helft pure punten verspilling?
de trees zijn nog niet klaar, maar zo krijg je alleen een idee van hoe het eruit komt te zien. tenminste, dat lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Lumics schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:22:
[...]

Hmmm. ik heb nu net mijn account wachtwoord opgevraagd en gewijzigd. Nu moet ik een authenticator code invullen. Maar zo ding heb ik helemaal niet..
bellen met Blizzard > Mailen met Blizzard

bel ze op.. leg je probleem uit, dan fixen ze het nog als je met hun aan de telefoon zit O+

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Mobile authenticater (zelfde als de normale Authenticator) is misschien ook een optie? (gratis instalatie voor op mobile telefoons)...Gebruik het zelf al een x aantal maanden naar volle tevredenheid.

Edit:
Mocht je problemen hebben met je Authenticatie word overigens gevraagd je ID/Paspoort toe te sturen en dan unlocken ze deze voor je. Als je na het verzenden van je mail belt is dit binnen een paar minuten gepiept. (een keer gehad door het resetten van mijn telefoon waardoor de aplicatie weg was)

[ Voor 44% gewijzigd door TheDarkstar op 14-07-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Thommmyy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:35:
Kan je trouwens een 1 authenticator aan 2 accounts hangen?

Speel samen met mijn vriendin en wil er wel 2 halen maar daarvan wil ik er eentje reserve houden voor het geval dat de ander kapot gaat.
iemand antwoord?
TheDarkstar schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:08:
Mobile authenticater (zelfde als de normale Authenticator) is misschien ook een optie? (gratis instalatie voor op mobile telefoons)...Gebruik het zelf al een x aantal maanden naar volle tevredenheid.
Zou je de Mobile authenticator ook op je I-pod nano kunnen zetten? als dat kan _/-\o_ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Thommmyy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:11:
[...]

iemand antwoord?

[...]

Zou je de Mobile authenticator ook op je I-pod nano kunnen zetten? als dat kan _/-\o_ lol
Ja, één authenticator op meerdere accounts ( in ieder geval 2) is mogelijk. Heb het zelf ook zo gedaan voor mijn US en EU account. Als je de mobile authenticator probeert te downloaden dan krijg je volgens mij een lijst met ondersteunde toestellen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Nieuwe talenttrees zijn up:

http://www.wowtal.com

Ze buggen nog een beetje wat betreft het aantal punten dat je kan besteden op 85. Maar je kan in ieder geval kijken wat er nieuw is en wat mist.

edit: OLD news blijkbaar :)

[ Voor 7% gewijzigd door snoipoip op 14-07-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Lumics schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:32:
Domme vraag, maar hoe kan mijn account gehacked worden als ik mijn e-mail en WW altijd voor mijzelf heb gehouden?

Ik baal een beetje nu... Als mij account gehacked is, hoed zit dat dan met mijn gamecodes, moet ik alle delen dan ook weer opnieuw aanschaffen?
Keyloggers op je computer, 1 keer inloggen en alles is bekend. Keyloggers worden vaak niet goed herkend door anti-virus of anit-spam applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Thommmyy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:11:
[...]

iemand antwoord?

[...]

ja, je kan 2 accounts beheren:

(officiële wow forum)
http://forums.worldofwarc...topicId=17367985295&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

NMe schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:35:
[...]

Ehm... Old Kingdom met 5 mensen in full greens is anders gewoon pittig hoor. Onderschat de gear die je nu hebt niet. ;)
Laten we het zo stellen. Als men de Spellweavers killed is 't in full greens best te doen. Probleem alleen is dat mensen denken "Oh, laten we de grootste killen" en dan vervolgens 2 shotted worden door die casters.

Heb gisteren nog een FoS HC groep gehad waar de healer geen healing gear had maar DPS. Heb nog nooit zoveel spells geinterrupt in een instance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Lukin schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:19:
[...]

Ja, één authenticator op meerdere accounts ( in ieder geval 2) is mogelijk. Heb het zelf ook zo gedaan voor mijn US en EU account. Als je de mobile authenticator probeert te downloaden dan krijg je volgens mij een lijst met ondersteunde toestellen te zien.
ok nice,
ga vanavond ff naar kijken.

FF ander vraagje,
Zit met mijn DK character op 4.9K gearscore en heb verder erg veel moeite om ICC pugs in te komen.
Ik ben zowiezo al elke dag FoS,PoS en HoR aan het doen om me laatste 3 updates te vervangen om zo boven de 5k te komen.
maar ja de dps trinket in FoS en de 2h axe in PoS en de dps ring die bij de LK in HoR dropt lijken maar niet te vallen voor mij, heb ze iig nog niet gezien.

Wat kan ik anders nog doen om ICC10 in te komen? heb de van de eerste 4 bossen al tacks gelezen en filmpjes bekeken en begrijp redelijk wat er allemaal gebeurd in die fights.
Onze guild raid na genoeg niet meer aangezien we al moeite hebben om 10mensen bij elkaar te krijgen voor de Weekly gaat ICC al helemaal niet lukken. en ben ik verder te casual om een echte raiding guild te joinen, en aangezien mijn oude raiding guild ICC25 hc doet heb ik daar ook geen kans.

Vaak als ik een ICC wil joinen /w ze mij helemaal niet terug. Miss moet ik maar meer geluk hebben, of zijn er nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Thommmyy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:33:
[...]

ok nice,

FF ander vraagje,
Zit met mijn DK character op 4.9K gearscore en heb verder erg veel moeite om ICC pugs in te komen.
Ik ben zowiezo al elke dag FoS,PoS en HoR aan het doen om me laatste 3 updates te vervangen om zo boven de 5k te komen.
maar ja de dps trinket in FoS en de 2h axe in PoS en de dps ring die bij de LK in HoR dropt lijken maar niet te vallen voor mij, heb ze iig nog niet gezien.

Wat kan ik anders nog doen om ICC10 in te komen? heb de van de eerste 4 bossen al tacks gelezen en filmpjes bekeken en begrijp redelijk wat er allemaal gebeurd in die fights.
Onze guild raid na genoeg niet meer aangezien we al moeite hebben om 10mensen bij elkaar te krijgen voor de Weekly gaat ICC al helemaal niet lukken. en ben ik verder te casual om een echte raiding guild te joinen, en aangezien mijn oude raiding guild ICC25 hc doet heb ik daar ook geen kans.

Vaak als ik een ICC wil joinen /w ze mij helemaal niet terug. Miss moet ik maar meer geluk hebben, of zijn er nog andere oplossingen?
Start zelf een icc10 pug :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb zelf nog steeds geen authenticator aan mijn account gekoppelt, daarnaast ook gelukkig nog geen proberen gehad. Het valt me wel op dat er echt VEEL mensen last hebben van dergelijke progs. En volgens mij is het best simpel :P Blizzard vraagt je NOOIT om ergens in te loggen. Voor niets. Daarnaast log ik alleen in op mijn battlenet account via battle.net (duh), en ga ik vanuit daar door naar de wow sectie om bv m'n billing aan te passen.

Buiten dit om log ik alleen in op de WoW server, dit voorkomt ook issue's. Volgens mij wouden een hoop mensen mee doen met cataclysm en hebben ze daar stiekum hun gegevens ingevuld (Phishing mail). kijken of ik nog een voorbeeldje kan vinden. gistern m'n hele mailbox gecleared van die zooi :P

Voorbeeld PHISHING MAIL:
world of warcraft: Cataclysm Beta Test Invitation!

Get those opt-ins ready for the World of Warcraft: Cataclysm closed beta! The sundering of Azeroth is nigh, and you don’t want to be left out in the cold of Northrend when you could be enjoying the sun-drenched beaches on the goblin isle of Kezan. To ensure you’re opted-in and eligible as a potential candidate, you’ll need a World of Warcraft license attached to your Battle.net account, have your current system specifications uploaded to the Battle.net Beta Profile Settings page, and have expressed interest through the franchise-specific check boxes.

Get the Installer - Log in to your Battle.net account :

-Link verwijderd-

Enjoy the game!

2010 Blizzard Entertainment, Inc.

[ Voor 46% gewijzigd door Dakreal op 14-07-2010 09:44 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
zou kunnen, maar dan weet ik nog niet waar ik na toe moet want ben nog nooit ICC binnen geweest(waar de bossen staan, wie wat waar moet doen, enz). neem aan dat jij ook graag een RL wil hebben die de boel een beetje leid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lees ik wat over de ginkelse heide ?

Dat is 15min fietsen voor mij en 25 min met de auto ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 14-07-2010 09:45 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Thommmyy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:41:
[...]

zou kunnen, maar dan weet ik nog niet waar ik na toe moet want ben nog nooit ICC binnen geweest(waar de bossen staan, wie wat waar moet doen, enz). neem aan dat jij ook graag een RL wil hebben die de boel een beetje leid.
nou om mee te beginnen

tankspot.com

ga daar maar eens kijken... dan leer je het wel.. ( uberhaubt.. als je gaat puggen.. zorg je toch dat je de instance/raid kent?? wil jij nl wipes op je geweten hebben?)

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 14-07-2010 09:46 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Nibbz schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:46:
[...]

nou om mee te beginnen

tankspot.com

ga daar maar eens kijken... dan leer je het wel.. ( uberhaubt.. als je gaat puggen.. zorg je toch dat je de instance/raid kent?? wil jij nl wipes op je geweten hebben?)
[...]

heb de van de eerste 4 bossen al tacks gelezen en filmpjes bekeken en begrijp redelijk wat er allemaal gebeurd in die fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Neelon schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:26:
[...]

Mja, bagger...

Spellflingers blijven gewoon auw doen met die shadowblast van ze, al is het iets minder erg nu met de hogere stamina van de mensen. Je houdt meer hp over na er eentje gegeten te hebben. Met de "standaard" 3-boss run ben je wel in een klein kwartiertje of zelfs minder weer buiten.
Opzich zijn die Spellfingers ook weer niet zo erg sinds hun shadowblast een lange castingtijd heeft zijn deze gemakkelijk te interrupten zodat er geen enkele doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:44:
lees ik wat over de ginkelse heide ?

Dat is 15min fietsen voor mij en 25 min met de auto ;)
Ginkelse Heide? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

belgian1 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:51:
[...]

Opzich zijn die Spellfingers ook weer niet zo erg sinds hun shadowblast een lange castingtijd heeft zijn deze gemakkelijk te interrupten zodat er geen enkele doorkomt.
Ware het niet dat 95% van de mensen die PuGs doen casters volledig negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Ik zou eerst maar eens wat TOC25 farmen, hopen op wat VoA geluk, 264's craften en het dan nog eens proberen rond de 5.5k GS. Daaronder moet je ofwel iemand kennen om te joinen, of op z'n minst een main hebben met full clear zo ongeveer. Met 4.9k zit je ook maar een beetje in de 232's, daar zitten pugs tegenwoordig nou niet bepaald op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frerk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:59:
Ware het niet dat 95% van de mensen die PuGs doen casters volledig negeren ;)
Komt ook vaak omdat het casters zijn en dus op range blijven. Ongelukkige pull sta je dus met 3 op melee en de spell finger op ranged. Meeste weten dan wel dat die als eerste dood moet, maar snappen niet dat dat ding echt niet verplaatst als je niet interupt/silenced.

Voor mijn paladin, vrij makkelijke instance. Warrior, iets minder maar charge/spellreflect werkt goed. Mijn feral? 1 grote ramp.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
[...]

ok nice,

FF ander vraagje,

Wat kan ik anders nog doen om ICC10 in te komen?
Een eigen PuG starten, of anders een class rollen waar er geen 5000 van zijn :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

En als er nou iemand in die pug van gisteren zo vriendelijk was geweest om mij dat te melden, dan was het misschien wel een stuk beter gegaan :') alhoewel ik als rogue er niet veel aan kan doen als de healer niet lijkt te healen en de tank bizar veel haast heeft :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Inferno schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:03:
[...]
Ik zou eerst maar eens wat TOC25 farmen, hopen op wat VoA geluk, 264's craften en het dan nog eens proberen rond de 5.5k GS. Daaronder moet je ofwel iemand kennen om te joinen, of op z'n minst een main hebben met full clear zo ongeveer. Met 4.9k zit je ook maar een beetje in de 232's, daar zitten pugs tegenwoordig nou niet bepaald op te wachten.
Ok,
Gaat ik proberen, bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:48
[...]
Ik zou gewoon aangeven ( en wel doen ) dat je alle tactics tot boss nummer x weet, DBM hebt en kan luisteren.
Vannacht een PUG gedaan 5/12 wilden gewoon stoppen het was na drieën. Zat een paladin bij van 2.4 GS :P
Niet dat die dat allemaal aangegeven had, maar iedereen was er oké mee. Zo`n 2k DPS ^^

*moet zijn Shadow`s Edge infusen @ putricide de rest van de eindbazen en dan na een guildmember(16 nodig) zijn Shadowfrost Shards bij elkaar gaan sparen !*

[ Voor 4% gewijzigd door BastiaanCM op 14-07-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:34
Gister Eye of Sulfuras van Ragnaros! Het lastigste deel van Sulfuras, Hand of Ragnaros is binnen :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]
Wat volkomen idioot is... ICC10 kan je prima doen in T9 aka 232 gear, zeker nu met de 25% buff. Je hebt gelijk dat pugs er niet bepaald op zitten te wachten, maar het is eigenlijk te idioot voor woorden. Neemt niet weg dat men inderdaad door TOC25 en zelfs TOC10 prima verder kan gearen. De boots en legs craften is een optie, maar is wel godvergeten duur en moet je maar net willen. Er zijn voorlopig ook prima upgrades te scoren in 25m TOC

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mik! schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:25:
[...]

Wat volkomen idioot is... ICC10 kan je prima doen in T9 aka 232 gear, zeker nu met de 25% buff. Je hebt gelijk dat pugs er niet bepaald op zitten te wachten, maar het is eigenlijk te idioot voor woorden. Neemt niet weg dat men inderdaad door TOC25 en zelfs TOC10 prima verder kan gearen. De boots en legs craften is een optie, maar is wel godvergeten duur en moet je maar net willen. Er zijn voorlopig ook prima upgrades te scoren in 25m TOC
Mja, ik weet niet of jij wel eens een pug start, maar als ik dat doe dan heb ik geen zin om mensen te gaan leren wat ze moeten doen. Ik doe het puur omdat ik nu eenmaal de guildrun gemist heb en even snel nog graag wat wil binnenharken. Dat is jammer voor starters, maar als je op het moment nog in gear die meer dan een half jaar geleden al outdated was rondloopt is er natuurlijk weinig dedication te vinden. Legs en boots moet je maar net willen... tsja, wil je raiden of niet vraag ik me dan af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
belgian1 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:51:
[...]
Ja, had gisteren OK op mijn Resto Shaman. Pala tank en DK waren van dezelfde guild en uitstekend gegeared. Packs voor de eerste boss worden ineenkeer gepulled. Ik krijg de casters op mij en ga dood, resurrect, weer dood. -> NOOBS blablabla, krijg je als je ebay'd blablabla... Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
Hmm, nog geen mailtje gehad, maar...:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/l0YPg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gz!
Hoop er ook 1 te krijgen vandaag ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mik! schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:25:
[...]

Volledig mee eens, ik ging ICC10 in met mijn DK in 232/245 pve gear en wat 245/264 pvp gear, zat gemiddeld op 6.6k dps op bosses soms wel over de 7.5k als unholy. Zeker op de grotere trash pulls vloog mijn dps richting de 15k. Dus ja icc10 is zeker te doen met een ~4,5k GS (Gemiddelde 232gear).
Gelukkig was ik de enige plate dps, dus ging naar huis met 4 upgrades + 3 items van EoF ik ben blij met m'n DK nu.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Laatst online: 15:05
patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:35:
[...]

jammer dat de pics niet gelinkt worden op het forum. buiten dat kan ik het wel lezen :)
dat verschilt per post hoe het door de RSS feed van mmo-champion aangeboden wordt alleen als op je werk dat domein geblocked wordt zal hij inderdaad alsnog de plaatjes niet laten zien. kan kijken om ze lokaal te hosten maar dan wordt het handwerk end aar ben ik te lui voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
bifi_G60 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:52:
[...]

dat verschilt per post hoe het door de RSS feed van mmo-champion aangeboden wordt alleen als op je werk dat domein geblocked wordt zal hij inderdaad alsnog de plaatjes niet laten zien. kan kijken om ze lokaal te hosten maar dan wordt het handwerk end aar ben ik te lui voor :P
ik zou je ook niet hard willen laten werken voor mezelf ;)

de afbeeldingen kan ik wel bekijken op me telefoon. enige wat niet goed word weerggegeven zijn de nieuwe talenttrees. maar dat kan wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Buh.. kan maar niet inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:05
59 Frost Emblems.

Zometeen even de Daily HC doen en kan ik eindelijk van 60 FE een trinket kopen die 179 Spellpower toevoegt :$ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Menace_1981 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:32:
[...]

Ja, had gisteren OK op mijn Resto Shaman. Pala tank en DK waren van dezelfde guild en uitstekend gegeared. Packs voor de eerste boss worden ineenkeer gepulled. Ik krijg de casters op mij en ga dood, resurrect, weer dood. -> NOOBS blablabla, krijg je als je ebay'd blablabla... Heel irritant.
Mja, het concept stunnen/crowdcontrol is in de vergetelheid geraakt, helaas.

Ik wil meer van die Halion trash-packs, die waar als je de commander niet cc'd het hele pack door het lint gaat en de instance gibbed.

Heerlijk moment toen we daar voor het eerst waren. Pull, *blargargargh* tank gibbed, off-tank gibbed, raid wtf??. In lange tijd niet zo gelachen. Helemaal leuk als er een 2e pack bijkomt, 14 pissed off dragonkins on the rampage, RUUUUUUUUUUUUUUUUN. :9

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Op 10 man kan je Halion trash nog makkelijk zergen. Op 25 man was het toch wel even schrikken toen tanks ineens dood neer vielen. Gewoon 3 tanks nodig en misdirects en tott's om alles naar de juiste tanks te krijgen. Net zoals vroegah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Darkwand3r3r schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:26:
Op 10 man kan je Halion trash nog makkelijk zergen. Op 25 man was het toch wel even schrikken toen tanks ineens dood neer vielen. Gewoon 3 tanks nodig en misdirects en tott's om alles naar de juiste tanks te krijgen. Net zoals vroegah!
Druid de commander laten indutten, dan heb je genoeg aan 2 tanks. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat is dit kloterig zeg, gister hadden we Lich King 25 heroic op 34%. In principe kunnen we p3 vrij stable halen, en dus is de kill aanstaande. Maar omdat we altijd maar 1 DPS DK in de raid hebben voor LK moet ik iedere raid switchen. Ik mocht gister, en dus mag de andere DK morgen, en ik heb een goed gevoel dat ze 'm gaan ganken morgen. God, wat baal ik zeg. En dat terwijl ik nooit fouten maar, en veel meer dps doe de andere DK.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zijn er meer die niet in hun realm kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grudgie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:34:
Zijn er meer die niet in hun realm kunnen komen?
Ja, misschien omdat de servers nog down zijn? ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hehhe.. Just checkin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:33:
Wat is dit kloterig zeg, gister hadden we Lich King 25 heroic op 34%. In principe kunnen we p3 vrij stable halen, en dus is de kill aanstaande. Maar omdat we altijd maar 1 DPS DK in de raid hebben voor LK moet ik iedere raid switchen. Ik mocht gister, en dus mag de andere DK morgen, en ik heb een goed gevoel dat ze 'm gaan ganken morgen. God, wat baal ik zeg. En dat terwijl ik nooit fouten maar, en veel meer dps doe de andere DK.
Hmm, dat is nogal vreemd. Als jij gewoon beter bent, lijkt mij dat je ook kan eisen dat je vaker mag raiden. Ten eerste verhoogt het de kans op succes van de raid (mits het verschil significant is natuurlijk, hij geen dingen doet die de raid meer helpen dan dps alleen) en ten tweede: Is er een specifieke reden voor de 1 DPS DK? Ik heb zelf helaas geen ervaring met LK, dus geen idee hoe de raidsetup 'moet' zijn.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
-Trouble- schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:07:
alhoewel ik als rogue er niet veel aan kan doen als de healer niet lijkt te healen en de tank bizar veel haast heeft :P
Dit is helaas vrij standaard.
Snel voor de raid nog een daily heroic voor de 2 frost, krijg ik al een gestarte instance en dat bleek PoS te zijn. (en natuurlijk zijn ze gewhiped door de trashpack na 2de baas).
Van de eerste trashpack stonden 2 van de 3 casters nog overeind dus na de eerste trashpack gekilled te hebben markte ik dus maar de 2 targets die als eerste neer moesten.

2de trashpack wel gecleared, maar kosste me wel mijn volledige mana-bar.
Dus ik ga rustig zitten voor manabreak, blijkt tank de volgende pack al te hebben gepulled, dus whipe.
Dus maar even duidelijk gemaakt dat je als tank beter kan wachten op je healer als die nog maar 10% mana heeft. Gaf hij als opmerking dat hij afgeleid was.

Hele groep weer terug, ik heal iedereen weer naar 100% + buff, zie ik de tank nog maar 5k HP over hebben. bleek die alweer de groep gepulled te hebben, gelukkig geen whipe dit keer.

Vroeg na afloop hoe goed hij was.
Heb maar gezegd dat hij voortaan beter als DPS kan joinen, want agro-management was wel goed, maar van inzicht en samenspel met healer heeft hij niets van begrepen.

Daarna met de raid ICC10 ingegeaan en zijn ge-eindigt op 9/12 met een paar tries op de vampire.
Wel besloten om de instance te saven, zodat we na de vakantie verder kunnen met de laaste 2 wingbosses voor de LK.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Nog irritanter is het feit dat alleen Toravon tegewoordig gedaan wordt, maar koralon wordt steevast overgeslagen.

Leuk voor de mensen die misschien nog een relentless pvp piece kunnen gebruiken :/

Maar dat terzijde, ik hoop dat ik alsnog voor de beta geinvite wordt, ik heb namelijk nooit geluk met dat soort dingen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

En elke keer zijn er weer mensen die proberen strak na de maintenance in te loggen }:|
Waar is de topic warning trouwens gebleven om daar gewoon niet meer over te posten?

@Ontopic
Gisteren weer druk aan mn Warrior Alt gesleuteld en is inmiddels alweer 75 en 1/4!
Gaat opzich best wel hard nu ik wat fatsoenlijke (quest) gear heb en wat BoA gear en een goed Arms build :P
Twijfel alleen beetje over welke questroute te lopen.. heb alleen Borean gedaan en ben nu op een kwart/half in Dragonblight en quests beginnen groen te raken :'(. Nu het ook niet noodzakelijk is om SoH rep te halen valt Storm Peaks af.. dus denk dat ik Sholozar en Icecrown nog maar er achteraan ga plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag (of ja bijna dan)!
Ik lees al een tijdje mee en kom zo nu en dan weer iets tegen over accounts die gehackt zijn.
Mij overkwam dat laatst ook, er was een authenticator toegevoegd aan mijn account, maar niet door mij.
eerst begreep ik het niet (misschien het stukje van vrouw-zijn, officieel ook nog blond, en computers...) en dacht ik dat het de bedoeling was dat ik een authenticator zou aanschaffen, dus ik heb 'braaf' een mobiele variant op mijn foon gezet. Piece of cake, en ik wilde inloggen... nee dus :(

Het was op een zaterdagochtend en na een week werken was ik erg toe aan even onstpannen achter de pc.
Helaas.

ik heb toen gebeld met de helpdesk, en zij hadden mij gevragd naar mijn mailadres en het antwoord op mijn secret-question.
Hierna had ik binnen een uur alles weer terug, op al mijn chars, dus: chapeau voor Blizz! _/-\o_

Ze gaven mij nog wat tips om de pc eens extra te scannen op virusjes en keyloggers, en het enige 'verdachte' progje was een update van adobe en dat heb ik er maar afgedonderd.
of dat het was? geen idee, het zou zomaar eens kunnen . of niet....
Sindsdien raad ik iedereen een authenticator aan!

Ik kruip weer in de meeleeshoek.
/wave! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Een authenticator werkt alleen met de account waar hij aan gelinked is. Als je gehacked bent en de hacker heeft er een authenticator op gezet dan werkt elke andere authenticator daar niet op.
Vind sowieso dat iedereen zo'n authenticator moet halen, je kan gewoon niet meer gehacked worden.

[ Voor 59% gewijzigd door Darkwand3r3r op 14-07-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:00:
Goedemiddag (of ja bijna dan)!
Ik lees al een tijdje mee en kom zo nu en dan weer iets tegen over accounts die gehackt zijn.
Mij overkwam dat laatst ook, er was een authenticator toegevoegd aan mijn account, maar niet door mij.
eerst begreep ik het niet (misschien het stukje van vrouw-zijn, officieel ook nog blond, en computers...) en dacht ik dat het de bedoeling was dat ik een authenticator zou aanschaffen, dus ik heb 'braaf' een mobiele variant op mijn foon gezet. Piece of cake, en ik wilde inloggen... nee dus :(

Het was op een zaterdagochtend en na een week werken was ik erg toe aan even onstpannen achter de pc.
Helaas.

ik heb toen gebeld met de helpdesk, en zij hadden mij gevragd naar mijn mailadres en het antwoord op mijn secret-question.
Hierna had ik binnen een uur alles weer terug, op al mijn chars, dus: chapeau voor Blizz! _/-\o_

Ze gaven mij nog wat tips om de pc eens extra te scannen op virusjes en keyloggers, en het enige 'verdachte' progje was een update van adobe en dat heb ik er maar afgedonderd.
of dat het was? geen idee, het zou zomaar eens kunnen . of niet....
Sindsdien raad ik iedereen een authenticator aan!

Ik kruip weer in de meeleeshoek.
/wave! :w
Volgens mij was er inderdaad een bug met adobe waardoor "kwaadwillende" toegang konden verkrijgen tot je systeem. kan even geen bron vinden though.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

DarkKnight schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:38:
[...]

Hmm, dat is nogal vreemd. Als jij gewoon beter bent, lijkt mij dat je ook kan eisen dat je vaker mag raiden. Ten eerste verhoogt het de kans op succes van de raid (mits het verschil significant is natuurlijk, hij geen dingen doet die de raid meer helpen dan dps alleen) en ten tweede: Is er een specifieke reden voor de 1 DPS DK? Ik heb zelf helaas geen ervaring met LK, dus geen idee hoe de raidsetup 'moet' zijn.
Meneer krijgt ook al Shadowmourne en mag dus op alle andere fights meedoen. Ik baal echt als een stekker, misschien maar 'ns met een officer over praten ofzo. En ja, ze blijven vasthouden aan de 3 rogues, 2 warriors, 1 feral, 1 dk, 1 enhance setup...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gisteravond na thuiskomst nog even VoA ingedoken en daarna de dagelijkse hc voor frosties...
hc was apart :P het wasa Drak'Tharon,tank rende flink door,nam alles mee,stopte voor5sec en rende weer verder...wel vaker meegemaakt,maar niet op deze snelheid.dus ik zat beetje van.. wtf.
mijn 2e wtf was 6minuten later toen we klaar waren....... wtf

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:32:
[...]

Meneer krijgt ook al Shadowmourne en mag dus op alle andere fights meedoen. Ik baal echt als een stekker, misschien maar 'ns met een officer over praten ofzo. En ja, ze blijven vasthouden aan de 3 rogues, 2 warriors, 1 feral, 1 dk, 1 enhance setup...
Hmm. Klinkt erg als een voorkeursbehandeling (welke ikzelf ook vaak genoeg gezien heb in het verleden...). Tja, persoonlijk lijkt mij het beter om de kiezen voor de beste setup en niet een rigide, vooral nu is dat zeker mogelijk. *DK denkt terug aan SWP*, dat is wel eens anders geweest :X . Maar inderdaad gewoon eens navragen bij het bestuurlijk orgaan :).
De setup hangt ook redelijk af van wie er officers zijn, heb ik zo het idee. Niet alleen kwa houding/idee van de officers, maar ook hun class/role. Zou opzich wel een interessant sociale studie zijn om dat te onderzoeken of er een verband kan worden gevonden.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59
Wat ik alleen afvraag, hoe kan mijn account gehacked zijn, terwijl ik als sinds maart geen credits meer heb gekocht en mijn account dus inactief is.

Heeft iemand dan wow game time gekocht en vervolgens mijn mannetjes leeggetrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:32:
[...]

nieteens een ret paladin? dat valt mee en is raar tegelijkertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:38:
[...]

nieteens een ret paladin? dat valt mee en is raar tegelijkertijd
Oh ja, die ook nog :P. Maar dan begrijp je gelijk waarom ze geen plaats hebben voor 2 DPS Dk's.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Wij gebruiken niet eens een Enh shaman, liever een andere dk erbij, die doen meer dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:40:
[...]

Oh ja, die ook nog :P. Maar dan begrijp je gelijk waarom ze geen plaats hebben voor 2 DPS Dk's.
zoals hierboven me al werd gezegt, enh shaman dumpen en zelf frost gaan met haste increase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:51:
[...]

zoals hierboven me al werd gezegt, enh shaman dumpen en zelf frost gaan met haste increase :)
Frost is m'n mainspec :P College DK is unholy. Vertel het maar 'ns aan m'n officers ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lumics schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:37:
Heeft iemand dan wow game time gekocht en vervolgens mijn mannetjes leeggetrokken?
Yup.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Inferno schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:31:
[...]
Mja, ik weet niet of jij wel eens een pug start, maar als ik dat doe dan heb ik geen zin om mensen te gaan leren wat ze moeten doen. Ik doe het puur omdat ik nu eenmaal de guildrun gemist heb en even snel nog graag wat wil binnenharken. Dat is jammer voor starters, maar als je op het moment nog in gear die meer dan een half jaar geleden al outdated was rondloopt is er natuurlijk weinig dedication te vinden. Legs en boots moet je maar net willen... tsja, wil je raiden of niet vraag ik me dan af :)
Zijn genoeg alts van mains die weten hoe het werk en nog 232 gear hebben.
232 was minimum voor icc10 zonder buff, we raiden nu zelf met een tank in wat pieces Ulduar gear (met buff 60k health). Binnen een avond staan we op de stoep van sindragosa.

Zolang je de mensen vind met knowhow van de class en fights dan maak +5k GS geen fluit uit.

Als ik spelers moet puggen dan is 232 mijn minimum voor grootste gedeelte van de gear.
(trinkets daar gelaten). En naar een tijdje weet je wel welke guild goede spelers bevat en welke niet.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:51:
[...]

Wut. Enh shaman dumpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:52:
Frost is m'n mainspec :P College DK is unholy. Vertel het maar 'ns aan m'n officers ;)
Zit die officer lekker op te letten als jij in de raid zit, niet echt efficient op niet-stackende haste in je raid te hebben. Ik moest altijd terug naar ele als er een frost DK bij was, je zit ook nog met totem of strength, welke niet stacked met HoW.

Moet zeggen dat ik mijn shaman amper meer speel, zeker ICC is erg AoE gevoelig en zonder volledig specced op fire nova, loop je gewoon zwaar achter op damage.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2010 12:58 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SinergyX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:56:
[...]

Zit die officer lekker op te letten als jij in de raid zit, niet echt efficient op niet-stackende haste in je raid te hebben. Ik moest altijd terug naar ele als er een frost DK bij was, je zit ook nog met totem of strength, welke niet stacked met HoW.
Mja, als ik alleen in de raid zit ben ik wel altijd unholy hoor. Maar als andere DK er bij zit (wat in het begin nog wel 'ns zo was) dan moest ik altijd Frost gaan. Tis ook niet echt professioneel allemaal, en zeker geen perfecte synergy setup, maarja, ik ben geen officer..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:52:
[...]

wow..shadowmourne voor een unholy DK? het is een goed wapen voor elke spec, maar tis best slecht om zoiets aan hem te geven sowieso als hij subpar dps doet. daarnaast is shadowmourne voor melee het beste voor retribution. :P

frost DW en/of blood zijn de beste dps specs afaik. is hij soms unholy voor de +13% magic dmg?

[ Voor 10% gewijzigd door patrickos85 op 14-07-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:02:
[...]

wow..shadowmourne voor een unholy DK? het is een goed wapen voor elke spec, maar tis best slecht om zoiets aan hem te geven sowieso als hij subpar dps doet. daarnaast is shadowmourne voor melee het beste voor retribution. :P

frost DW en/of blood zijn de beste dps specs afaik. is hij soms unholy voor de +13% magic dmg?
Unholy is nog altijd het beste hoor :P. Frost DW is redelijk gelijk met BiS gear, en Blood is iets minder, alhoewel dat met BiS gear (dus Mourne) ook aardig zagen is :P

[ Voor 11% gewijzigd door London op 14-07-2010 13:06 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:04:
Unholy is nog altijd het beste hoor :P.
Wisselt dat niet zo'n beetje per update? Was het eerst blood, toen unholy, toen weer forst, nu weer unholy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Unholy is nog altijd het beste hoor :P. Frost DW is redelijk gelijk met BiS gear, en Blood is iets minder, alhoewel dat met BiS gear (dus Mourne) ook aardig zagen is :P
Tank wapen ! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
[...]

nouja, ik kan/mag ernaast zitten. ik dacht namelijk dat unholy alleen sterker is op aoe en niet single target.

de frost DK die wij hebben(voor hij een zomerstop nam) kon elke tank overaggroen :| heel erg. maar zijn dmg/dps was ook erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:56:

Moet zeggen dat ik mijn shaman amper meer speel, zeker ICC is erg AoE gevoelig en zonder volledig specced op fire nova, loop je gewoon zwaar achter op damage.
Och germe, je topt niet de trash dmg ;(
Single target is het enige wat telt en waar je dus op kunt uitblinken als shammy

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:13:
[...]

nouja, ik kan/mag ernaast zitten. ik dacht namelijk dat unholy alleen sterker is op aoe en niet single target.

de frost DK die wij hebben(voor hij een zomerstop nam) kon elke tank overaggroen :| heel erg. maar zijn dmg/dps was ook erg hoog.
Het ligt er een beetje aan welk gevecht het is natuurlijk, op Saurfang versla ik onze unholy DK redelijk gemakkelijk, terwijl hij op Sindragosa weer gehakt maakt van mij. Dat komt voornamelijk omdat hij minder snel Chilled to the Bone krijgt omdat het meeste van zijn damage magic is i.t.t. tot de melee hits van mij als Frost. Ik moet dus vaak hard inhouden ;w .

Over het algemeen loopt het redelijk gelijk moet ik wel bekennen, maar AoE-wise is Unholy top uiteraard. Wel grappig dat ik als Frost de DK uit de huidige nummer 1 guild versla mét Mourne. Die bakt er weinig van, haha :P

edit: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Aszune&cn=Nevada, dit is mijn DK nu. En na lang sim en theorycraften ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat ik hard achterloop qua dps omdat enkele belangrijke items maar niet willen droppen. 251 dps increase als ik BQL's heroic neck krijg bijv.

edit²: Hij showed nu unholy gear, my bad :P

[ Voor 14% gewijzigd door London op 14-07-2010 13:18 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59
Nou, zojuist contact gehad met de helpdesk, 9 minuten in de wacht 5 minuten aan de telefoon.
Mijn account was idd gehacked, en er is een gamecard voor 30 dagen gekocht om dit te doen (welke nog geldig is tot 12-08, haha)

Ze gaan zsm mijn char's herstellen en alles terug storten... pfeew...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
Hier nog mensen met de cataclysm beta? De installer start hier gewoon niet op..gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03
patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:02:
[...]

Pf het komt niet altijd goed uit... bij ons zijn 2 dpssers die er prio op hadden gestopt met WoW. Dus kreeg ik hem... als tank.

De 1e dps DK in een raid is unholy, punt. Waarom? Spell/disease dmg boost die geen enkele class heeft (een lock kan z'n debuff niet op alle adds verspreiden). De 2e moet frost zijn als je geen enh. shammy hebt. Ook punt :) Daarna maakt het niet meer uit waarbij de dmg tussen unholy en frost redelijk gelijk opgaat en blood alleen in de buurt/er voorbij kan komen met heel erg goede gear.

Dus ik vind het niet gek dat als ze een vaste unholy DK en enh. shammy hadden dat die "prio" krijgen op raidspots (als ik het goed las) boven jou (Las Vegas). Zo werken wij ook, met signs attendancy en daarna nog een beetje common sense voor raidsetup/personal performance. Wij ditchen ook geen oude raiders voor een nieuwe als die beter is (yea right nieuwe members die skills hebben tegenwoordig??? ;) ).

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 14-07-2010 13:24 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:14:
Och germe, je topt niet de trash dmg ;(
Single target is het enige wat telt en waar je dus op kunt uitblinken als shammy
Uitblinken zie ik ze echt amper, ben nu wel aardig stuk omhoog gegaan met 2x T10, maar dan gaan er gerust nog paar andere caster classes overheen.

Toppen of AoE hoef ik absoluut niet, maar alles waar je beter in kan helpen is mooi meegenomen. (decimate).

Zal best op 264+ weer rechttrekken, maar in de bracket zal ik nooit komen (crafted gear geef ik liever aan m'n alts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

porn* schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:22:
[...]

Pf het komt niet altijd goed uit... bij ons zijn 2 dpssers die er prio op hadden gestopt met WoW. Dus kreeg ik hem... als tank.

De 1e dps DK in een raid is unholy, punt. Waarom? Spell/disease dmg boost die geen enkele class heeft (een lock kan z'n debuff niet op alle adds verspreiden). De 2e moet frost zijn als je geen enh. shammy hebt. Ook punt :) Daarna maakt het niet meer uit waarbij de dmg tussen unholy en frost redelijk gelijk opgaat en blood alleen in de buurt/er voorbij kan komen met heel erg goede gear.

Dus ik vind het niet gek dat als ze een vaste unholy DK en enh. shammy hadden dat die "prio" krijgen op raidspots (als ik het goed las) boven jou (Las Vegas). Zo werken wij ook, met signs attendancy en daarna nog een beetje common sense voor raidsetup/personal performance. Wij ditchen ook geen oude raiders voor een nieuwe als die beter is (yea right nieuwe members die skills hebben tegenwoordig??? ;) ).
Het is geen kwestie van nieuwe of oude members, toevallig zit ik langer in de guild dan de andere DK. Het gaat er gewoon om dat er geen plaats is voor ons beide op LK, en dat is gewoon zuur. We hebben zo'n 325x gewiped op LKHC, daarvan heb ik er zeker ~180 meegemaakt en als je dan op een uiteindelijk kill niet mee mag doen omdat er geen plaats voor je is dan is dat gewoon kut. En ja, hetzelfde zou gelden voor de andere DK. Maar ik kreeg gisteren meerdere malen whispers van guildies die zeiden dat ik stukken beter perform dan de andere DK.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:24:
[...]

Uitblinken zie ik ze echt amper, ben nu wel aardig stuk omhoog gegaan met 2x T10, maar dan gaan er gerust nog paar andere caster classes overheen.

Toppen of AoE hoef ik absoluut niet, maar alles waar je beter in kan helpen is mooi meegenomen. (decimate).

Zal best op 264+ weer rechttrekken, maar in de bracket zal ik nooit komen (crafted gear geef ik liever aan m'n alts).
Ach op trashdmg zie ik ook cleavebots / hunters / unholy DK's ver over me heen gaan.
Komen we dan bij de boss en gaat het om puur single target; dan zijn er verdomd weinig die me bij kunnen houden :9~

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Luqq schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:22:
Hier nog mensen met de cataclysm beta? De installer start hier gewoon niet op..gebeurt niks.
bij mij staat ie al paar weken geinstalleerd,was geen probleem,mischien iets te maken met de weekly maintenance,probeer het later nog eens..enne indien vista of win7,start als admin voor de zekerheid

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:31:
[...]

Het is geen kwestie van nieuwe of oude members, toevallig zit ik langer in de guild dan de andere DK. Het gaat er gewoon om dat er geen plaats is voor ons beide op LK, en dat is gewoon zuur. We hebben zo'n 325x gewiped op LKHC, daarvan heb ik er zeker ~180 meegemaakt en als je dan op een uiteindelijk kill niet mee mag doen omdat er geen plaats voor je is dan is dat gewoon kut. En ja, hetzelfde zou gelden voor de andere DK. Maar ik kreeg gisteren meerdere malen whispers van guildies die zeiden dat ik stukken beter perform dan de andere DK.
Tsja dan zou ik vragen waarom je gebenched bent... is het dat ze naar aantal benches kijken dan was het misschien toevallig net je beurt. Maar als ik LK HC zou doen zou ik een crappy speler mooi benchen, en 99% op performance/raidsetup beoordelen.

Btw eh... 11 expertise? Pourquoi? 8)7

@Sinergy ben met je eens dat, overall gezien, shammies zuigen. Als ik kijk welke classes af en toe de dps meters compleet wegblazen, tsja daar zitten nooit shammies bij. Single komen ze af en toe wel eens hoog maar dat zijn uitzonderingen, en dan nog toppen ze nooit. Maar misschien sucken alle shammies op Emeriss :)

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 14-07-2010 13:50 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Inferno schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:31:
[...]
Ik start regelmatig pugs en de enige eis die ik stel is dat men z'n gear op uitgangsniveau op orde heeft oftewel voor ICC10 merendeel 232 of hoger, enchants in orde en gems in orde.

Outdated is erg lomp om te zeggen, immers voor mensen die recent 80 dingen is 232 item level heel normaal, sterker nog daar farm je voor. Je moet EoT gear hebben voor je uberhaupt verder kunt op raidgebied en EoF krijg je alleen maar in voldoende mate om je gear te upgraden als je ICC doet. Heeft dus niets met dedication te maken, want volgens mij ben je dedicated door je gear in ieder geval op een bepaald niveau te krijgen en dat doe je door hc's te farmen. Dat je nog upgrades kunt pakken uit ToC10/25 prima, maar dan moeten er wel raids gestart worden. Hoe je het ook went of keert, ToC10 gear/itemlvl 232 is meer dan genoeg voor ICC10. Immers, naxx10 was startgear voor Uldu10, Uldu10 voor ToC10 etc. Blizz heeft raids zo ontworpen dat je gewoon aansluiting kunt vinden.

Die craftables items zijn onwijs duur en is een afweging die je kunt/moet maken. Ik heb op mijn shaman pas mijn boots gecraft op het moment dat ik 2p T10 had. Op mijn priest heb ik de boots kunnen laten craften omdat mijn shaman de EoF niet meer nodig had. Ik kan begrijpen dat een beginnend ICC10-raider liever z'n emblems uitgeeft aan tier-items dan eerst door te sparen tot 115 emblems om de boots te laten craften. Voor 120 EoF heb je immers 2p T10.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg weer veel te veel zin in WoW. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

porn* schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Tsja dan zou ik vragen waarom je gebenched bent... is het dat ze naar aantal benches kijken dan was het misschien toevallig net je beurt. Maar als ik LK HC zou doen zou ik een crappy speler mooi benchen, en 99% op performance/raidsetup beoordelen.

Btw eh... 11 expertise? Pourquoi? 8)7
Expertise is geen issue als unholy ;).

En mja, de afspraak was dus dat we iedere progressraid switchen. Ik heb gewoon pech dus :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:40:
Ach op trashdmg zie ik ook cleavebots / hunters / unholy DK's ver over me heen gaan.
Komen we dan bij de boss en gaat het om puur single target; dan zijn er verdomd weinig die me bij kunnen houden :9~
Over welke gear praten we dan?
Nieuw woord voor galgje :D

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je gekickt word uit een random dungeon ben je gekickt door de hele groep, niet 1 persoon.
Nope, een meerderheid heeft dit besloten, en soms om de vreemdste reden.
mijn vriendin speelt al 5 jaar WoW, bijna iedereen weet dat ze geen man is en is nog nooit lastig gevallen
Omdat jouw vriending nooit last heeft gehad gebeurd het ook niet?! Hoe solopsistisch ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:47:
[...]

Nope, een meerderheid heeft dit besloten, en soms om de vreemdste reden.

[...]

Omdat jouw vriending nooit last heeft gehad gebeurd het ook niet?! Hoe solopsistisch ben je?
Hier wil ik mij nog even bij aansluiten :'). Zelf ook aardig wat vrouwen in de guild gehad die soms gewoon gestopt zijn door freaks die vrouwen constant lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Las Vegas schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:44:
[...]

Expertise is geen issue als unholy ;).

En mja, de afspraak was dus dat we iedere progressraid switchen. Ik heb gewoon pech dus :P
Volgens mijn sim was expertise zelfs als unholy nog zo'n 2-2.5 EP terwijl str toen op 2.8 zat ofzo. Tenzij er drastisch iets veranderd is (heb een @$&@*$&#*% hekel aan pets dus let niet zo op unholy) is de softcap halen nog steeds wenselijk (nogmaals: volgens mijn sim dan - Kahorie's).

Hehe balen dan gewoon de enh. shammy saboteren kun je lekker komen frosten :)

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 14-07-2010 13:53 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:49:
[...]
Hier wil ik mij nog even bij aansluiten :'). Zelf ook aardig wat vrouwen in de guild gehad die soms gewoon gestopt zijn door freaks die vrouwen constant lastig vallen.
Ik had een vrouw in de guild, jaartje of 28 ofzo, die werd gevolgd door zon stalker vanaf een andere server. Ze heeft mij toen gevraagd om hem niet te inviten als trial. Nadat ik die gast gesproken had was ik dat al niet van plan, dikke freak!
Hij had haar een aanzoek gedaan al eerder en daar was ze niet zo van gediend, ze was toen zelf GM en heeft hem gekicked, nu ging hij haar maar weer volgen naar mijn guild. Echt eng was die gozer, was ook al snel duidelijk toen ik met hem zelf sprak,die gozer leefde in een droomwereld.

Bij mij in de guild heb ik verder geen last gehad van dat soort gedrag, als vrouw zal je toch wel enigszins seksistische grapjes horen maar die zijn vaak onschuldig bedoeld. Als dit echt constant gebeurd dan kan dat natuurlijk wel vervelend zijn. Mensen die lopen te stalken zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Merendeel van de spelers kan hier wel mee omgaan maar af en toe heb je van die rotte appels natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Darkwand3r3r schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:00:
[...]

Ik had een vrouw in de guild, jaartje of 28 ofzo, die werd gevolgd door zon stalker vanaf een andere server. Ze heeft mij toen gevraagd om hem niet te inviten als trial. Nadat ik die gast gesproken had was ik dat al niet van plan, dikke freak!
Hij had haar een aanzoek gedaan al eerder en daar was ze niet zo van gediend, ze was toen zelf GM en heeft hem gekicked, nu ging hij haar maar weer volgen naar mijn guild. Echt eng was die gozer, was ook al snel duidelijk toen ik met hem zelf sprak,die gozer leefde in een droomwereld.

Bij mij in de guild heb ik verder geen last gehad van dat soort gedrag, als vrouw zal je toch wel enigszins seksistische grapjes horen maar die zijn vaak onschuldig bedoeld. Als dit echt constant gebeurd dan kan dat natuurlijk wel vervelend zijn. Mensen die lopen te stalken zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Merendeel van de spelers kan hier wel mee omgaan maar af en toe heb je van die rotte appels natuurlijk.
Het merendeel van de dames vertelt niet dat ze een dame is, en terecht! Helaas hebben veel dames acties als hierboven al in meer of mindere mate meegemaakt...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Mijn god, gebeurd dat echt? Ik heb nog nooit ergens last van gehad gelukkig, of dat nou komt omdat 'men' niet weet dat ik een vrouw ben of omdat het op mijn server wel meevalt weet ik natuurlijk niet, maar hoop dat ik verschoond blijf van dat gedonder.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat verhaal, niemand hoeft sexistische dingen aan te horen. Daar kun je gewoon een ticket van maken en dan kunnen ze die persoon (tijdelijk of permanent) bannen. Daarnaast kun je iemand prima met chataddons compleet negeren dus dan hoor je nooit meer wat van hem of haar. Het is uiteindelijk maar een spelletje en je kunt mensen gewoon negeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:08:
Over dat verhaal, niemand hoeft sexistische dingen aan te horen. Daar kun je gewoon een ticket van maken en dan kunnen ze die persoon (tijdelijk of permanent) bannen. Daarnaast kun je iemand prima met chataddons compleet negeren dus dan hoor je nooit meer wat van hem of haar. Het is uiteindelijk maar een spelletje en je kunt mensen gewoon negeren...
Ja maar als het constant door meerdere personen gebeurd kan je er toch spuugzat van worden, en een seksueel-getinte opmerking hoeft niet per se een reden te zijn om een ban te krijgen.

Daarnaast ben je bijv. als je als raider in een guild zit met iemand die steeds vervelende opmerkingen maakt toch bijna genoodzaakt om toch die speler niet op ignore te zetten, de redenen kan je zelf wel bedenken.

Het afdoen met "daar heb je een ignoreknop voor" is imo een beetje te makkelijk gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:11:
[...]
Ja maar als het constant door meerdere personen gebeurd kan je er toch spuugzat van worden, en een seksueel-getinte opmerking hoeft niet per se een reden te zijn om een ban te krijgen.

Daarnaast ben je bijv. als je als raider in een guild zit met iemand die steeds vervelende opmerkingen maakt toch bijna genoodzaakt om toch die speler niet op ignore te zetten, de redenen kan je zelf wel bedenken.

Het afdoen met "daar heb je een ignoreknop voor" is imo een beetje te makkelijk gedacht.
als het niet op een normale manier worden opgelost "topic maken op guild forum, praten met officers, dan word het kicken of /gquit. maar zulke gefrustreerde mannetjes kom je overal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:11:
[...]

En toch vind ik ook dat hij gelijk heeft, zulke dingen los je op met ignore knop. Daar is die voor.
Daarmee los je direct alle problemen op. Als er iemand in een guild zit en zo een persoon is lastig, dan overleg ik het wel met de counsil/officers.

Ik gebruik mijn ignore knop ook dagelijks voor trollen ( want die vallen ook mensen lastig ).

Nee, als je de ignore knop niet gebruikt maar wel zeurt, dan ben je gewoon een whiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:15:
[...]

als het niet op een normale manier worden opgelost "topic maken op guild forum, praten met officers, dan word het kicken of /gquit. maar zulke gefrustreerde mannetjes kom je overal tegen.
Ja, maar de laatste opties die je noemt zijn toch vrij drastisch. Als het conflict tussen bijvoorbeeld twee spelers speelt die allebei een goede aanvulling zijn op de raid is het nog niet zo makkelijk om één van die spelers te kicken/te laten leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:19:
[...]
Ja, maar de laatste opties die je noemt zijn toch vrij drastisch. Als het conflict tussen bijvoorbeeld twee spelers speelt die allebei een goede aanvulling zijn op de raid is het nog niet zo makkelijk om één van die spelers te kicken/te laten leaven.
ik vind het niet zo een probleem. gewoon een ultimatum stellen. of ophouden met de opmerkingen, of hij mag een andere guild zoeken. je moet toch wel je eigen raiders beschermen. als je dat niet doet krijgen anderen misschien het idee dat ze het ook mogen doen. kan het van kwaad naar erger gaan.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.