Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Hmm ik zal mij binnenkort ook eens verdiepen in dit topic. Ga volgende week mijn abbonement verlengen bij t-mobile en neem de desire. Ik weet dat de levertijden ruk zijn, maar daar kan ik mee leven.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Iemand ervaring met het pairen van de Desire met een pioneer autoradio (7100BT)?? Pioneer is geen help, die verwijzen naar een lijst uit jaar blok (maart 2009) of de telefoon daarop staat (geen enkele telefoon die nu te koop is staat daar op), HTC geeft ook geen antwoord dat duidelijk is.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy.ahuis schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:58:
[...]
- Het scherm, de kleuren, maaaster. Kom van iPhone af dus dit is zo'n grote verbetering. En dan 's nachts, als het scherm zwart is met witte tekst, hoe meesterlijk is het dat je dan geen bak licht in je gezicht krijgt door het amoled scherm! Echt het beste onderdeel van de telefoon
Eeh sorry, maar bij mij boot het ding met een WIT scherm, wat zo'n 40 seconden de hele kamer voor niets verlicht en de batterij onnodig leegt, waarbij er ook nog een overbodig trage animatie beweert dat het ding 'quietly brilliant' is, terwijl die het minst quiet geluid maakt bij opstarten dat ik ooit heb gehad in een mobiele telefoon, en het hele idee, een wit scherm 40 seconden de batterij op laten maken (en een harde pingel die daar ook nog wat bij helpt) is nu niet bepaald 'brilliant' te noemen.

Ik zou dat scherm inverted hebben, en die herrie op z'n minst instelbaar hebben gemaakt om mijn apparaat 'quietly brilliant' te durven noemen.

En ja, ik moet soms rebooten omdat die browser en andere apps nog wel eens crashen en pas weer bruikbaar zijn na reboot, en omdat de batterij relatief snel leeg gaat ben ik vaker geneigd het hele ding uit te zetten. Wat de boot-splash nog minder 'brilliant' maakt.

Verder is het wel een fijn telefoontje, hoewel de touchscreen vaak wat overgevoelig is en ik merk dat ik wat stressy bezig moet om te voorkomen dat er iets gebeurt wat ik helemaal niet wilde. Ook moet ik wel erg vaak de back-knop indrukken, merk ik. Dat had ik nooit met andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 01:40:
Verder is het wel een fijn telefoontje, hoewel de touchscreen vaak wat overgevoelig is en ik merk dat ik wat stressy bezig moet om te voorkomen dat er iets gebeurt wat ik helemaal niet wilde. Ook moet ik wel erg vaak de back-knop indrukken, merk ik. Dat had ik nooit met andere toestellen.
Misschien dat je resistieve schermen gewend bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
iCy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:39:
Hmm ik zal mij binnenkort ook eens verdiepen in dit topic. Ga volgende week mijn abbonement verlengen bij t-mobile en neem de desire. Ik weet dat de levertijden ruk zijn, maar daar kan ik mee leven.
Sorry ff offtopic...
Kijk eens bij studentmobiel...
Heb ik ook tmobile verlengd..op voorraad (maandag besteld, donderdag in huis) en een stukgoedkoper als bij tmobile..
Back on topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 00:19
@ict: bij T-Mobile stond bij mij 6 weken leeftijd. Toch maar besteld en dezelfde dag nog bevestiging gekregen dat hij binnen 2 dagen thuis zou zijn. Aangenaam verrast dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort de overstap gemaakt van een SE G900 naar de HTC Desire. Ik moet zeggen, een geweldig toestel. Ik volg de tweakers topics ook op de voet en het enige probleem wat ik tegenkom met mijn Desire is het probleem van veel gebruikers hier, de ACCU.
Ik heb een abo + databundel via T-mobile en volgens mij zit daar ook een accuslurper. Als ik zie hoe vaak hij heen en weer fietst tussen 3g, g en h dan zou ik me voor kunnen stellen dat dat behoorlijk wat vreet. Ik zit hem 's avonds in flymode en dat scheelt al een hele slok. Voor de rest doe ik de weerupdate om de 6uur, sync ik twitter of zelf of om de 3uur, mail wordt automatisch binnengehaald en data staat dus de hele dag aan. verder sms en bel ik er mee. Heb ook geen taskkillers (meer) draaien of apps voor het controleren van geheugen.
Ga binnenkort over naar vodafone welke in mijn omgeving beter bereik heeft en voor zover ik heb gezien bij iemand anders ook betere 3g (stabieler)
Voor de rest een super toestel met heel veel mogelijkheden. Is er trouwens een manier om standaard geinstalleerde apps van android te deinstalleren zonder je toestel te rooten? Bijv. de app aandelen, twitter etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lovly_1 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 08:48:
@ict: bij T-Mobile stond bij mij 6 weken leeftijd. Toch maar besteld en dezelfde dag nog bevestiging gekregen dat hij binnen 2 dagen thuis zou zijn. Aangenaam verrast dus.
ik heb de desire via gsmwijzer(zelfde als studentenmobiel) besteld twee dagen geleden, vandaag wordt hij geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

tja, 3G slurpt gewoon energie.

Ik heb het even getest tijdens mijn zeer standaard ritje naar m'n werk in het OV (enkele reis = 45 mins)
45 mins internetten via 3G/H (KPN) (alleen GoT :> ) --> accu van 100% naar 77%

Zelfde rit, 1 minuutje minder, mvideoplayer. geconverteerde video kijken mp4 (h264, 1300kbps, 800x480, 25fps, 128 kbps geluid) --> 85% accu nog over.

oftewel: neem het browsen 's avonds gewoon van tevoren op, en bekijk het 's ochtends, dat scheelt weer batterij 8)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@erwinvos72 gebruik je toevallig de app belstatus voor t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:17
[...]

Eeh sorry, maar bij mij boot het ding met een WIT scherm, wat zo'n 40 seconden de hele kamer voor niets verlicht en de batterij onnodig leegt, waarbij er ook nog een overbodig trage animatie beweert dat het ding 'quietly brilliant' is, terwijl die het minst quiet geluid maakt bij opstarten dat ik ooit heb gehad in een mobiele telefoon, en het hele idee, een wit scherm 40 seconden de batterij op laten maken (en een harde pingel die daar ook nog wat bij helpt) is nu niet bepaald 'brilliant' te noemen.

Ik zou dat scherm inverted hebben, en die herrie op z'n minst instelbaar hebben gemaakt om mijn apparaat 'quietly brilliant' te durven noemen.

En ja, ik moet soms rebooten omdat die browser en andere apps nog wel eens crashen en pas weer bruikbaar zijn na reboot, en omdat de batterij relatief snel leeg gaat ben ik vaker geneigd het hele ding uit te zetten. Wat de boot-splash nog minder 'brilliant' maakt.

Installeer op je telefoon het programma Silent Reboot. Dit zet je geluid uit bij het afsluiten en weer aan na het opstarten. Dan heb je ook niet dat quitly unbrilliant geluid bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

3ssen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:13:
[...]

Installeer op je telefoon het programma Silent Reboot. Dit zet je geluid uit bij het afsluiten en weer aan na het opstarten. Dan heb je ook niet dat quitly unbrilliant geluid bij het opstarten.
:> ik had dat kleine ergernisje ook maar voorkwam het inderdaad door voor afsluiten ff in stille modus te gaan, maar met dat prog kan het natuurlijk veel makkelijker :) thanks!

Oh en @devorigediemequote die 40 seconden is natuurlijk 10-20 en dan houd je het scherm toch ff op je kussen gedrukt? Dan zie je het licht niet en het geluidje attendeert je erop dat je hem weer om kan draaien en kan genieten van de mooie kleuren :P

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:10:
@erwinvos72 gebruik je toevallig de app belstatus voor t-mobile?
Die heb ik wel gebruikt, met wisselend succes. 1x gelukt, andere keren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Als ik mijn Desire met de usb kabel verbind, moet ik toch verbinding kunnen maken met het internet via de pc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Ja, En dat werkt prima. (iig via XP en Ubuntu getest)

Even je notification bar naar beneden slepen, en op de USB verbinding drukken. (Staat standaard volgens mij op charge only) Daarna internet sharing (oid) aanvinken, en gaan.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
TMoose schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:38:
Ja, En dat werkt prima. (iig via XP en Ubuntu getest)

Even je notification bar naar beneden slepen, en op de USB verbinding drukken. (Staat standaard volgens mij op charge only) Daarna internet sharing (oid) aanvinken, en gaan.
Die instelling betekend toch dat je je pc op de 3g verbinding van je HTC laat draaien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

pdc_2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:28:
Als ik mijn Desire met de usb kabel verbind, moet ik toch verbinding kunnen maken met het internet via de pc??
Nee, want jij wil andersom en voor zover ik weet kan dat standaard in ieder geval niet. Heb je geen Wifi in huis?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
pdc_2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:28:
Ik weet niet of dat zomaar ondersteund wordt door de desire. Alleszins, op windows heb je het programma "Connectify" waardoor je van je PC een WiFi hotspot kan maken (en je kan nog altijd tegelijk op je pc via WiFi surfen). Op Mac en Linux heb ik nog niet direct iets gevonden dat hetzelfde kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
roy.ahuis schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:53:
[...]

Nee, want jij wil andersom en voor zover ik weet kan dat standaard in ieder geval niet. Heb je geen Wifi in huis?
In huis wel, maar als ik op kantoor zit sync ik mijn telefoon en laad hij mooi op. Ik wil dan ook meteen gebruik kunnen maken van de internetverbinding van de pc. Zo werk ik al jaren met Windows mobile. Ik hoop eigenlijk dat Android dat ook makkelijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Als ik nu een Desire koop, hoe kan ik dan checken of ik een TFT scherm of een AMOLED scherm heb? Moet dat op de doos staan? of is dat ergens in de instellingen te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Toch baal ik van dat cheap-ass klepje.. Vanmorgen moest ie even open en nu gaat 1 zo'n clipje aan de zijkant niet meer op z'n plek.. vanavond thuis maar eens goed kijken/proberen...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:51
SmithNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:06:
Toch baal ik van dat cheap-ass klepje.. Vanmorgen moest ie even open en nu gaat 1 zo'n clipje aan de zijkant niet meer op z'n plek.. vanavond thuis maar eens goed kijken/proberen...
Ben ik met je eens...het is natuurlijk een k*t constructie...dat was fantastisch gedaan bij mijn vorige HTC Legend. Jammer dat je soms toch concessies moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 16:38
Wat is beter, een AMOLED scherm of TFT......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
[...]

[...]
Behalve dat de persoon waar jij op reageert iets zegt over het scherm en jij alleen maar over wat HTC met dat scherm doet, hier nog een tip naast eerder genoemd Silent Boot. (Hee, AndroLib heeft een nieuwe lay-out)
Ik heb wel eens gelezen dat mensen problemen ondervonden door SilentBoot - nog langere shutdown-tijd.

Met Tasker kun je ook de shut-down en boot events afvangen. Daarmee kun je dan zelf de telefoon in silent mode zetten tijdens de reboot. Ben je van dat geluid af dus.

HTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ruimte vrij te maken op mijn intern geheugen heb ik Uninstaller 1,3,7 geïnstalleerd.

nu krijg ik 2 grote files naar boven:

"com.htc 2.1-update 1" > 18.774 Kb

en

"android-systeem 2.1-update1" > 5154 Kb

Heeft iemand deze al verwijderd ? of chrashed dan je hele telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Alleen kijkende naar de naam zou ik ze lekker laten staan :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als de updates zijn uitgevoerd zou je ze moeten kunnen verwijderen. Maarja, dat weet ik dus niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09
Vandaag bij actiespullen.nl een 8 GB geheugenkaartje in de aanbieding: http://actiespullen.nl + gratis verzendkosten €19,00
Hij is alleen hc4 maar maakt dat veel uit in snelheid? De standaard meegeleverde kaart is hc2 toch?

Edit: zie dat hij in de pricewatch nog goedkoper is ook met de verzendkosten meegerekend.

[ Voor 23% gewijzigd door Binnetie op 15-07-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
QplQyer schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Ik weet niet of dat zomaar ondersteund wordt door de desire. Alleszins, op windows heb je het programma "Connectify" waardoor je van je PC een WiFi hotspot kan maken (en je kan nog altijd tegelijk op je pc via WiFi surfen). Op Mac en Linux heb ik nog niet direct iets gevonden dat hetzelfde kan.
Dus niemand hier kan op internet als de 3g verbinding uit staat als deze dmv. USB aan de pc hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Misschien een tip voor hen die zich ergeren aan een net-niet-100% opgeladen Desire; het volgende staat in de changelog van DeFrost Version 2.0f:
  • Battery charge to 100% and stays at 100% (kernel change by PaulW21781)
Discussie over DeFrost overigens in [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:20
Wanneer ik een sms tik krijg ik op een gegevent moment te zien hoeveel karakters nog te gaan voordat deze over gaat in een tweede bericht. Die begint dan met 145/2. Volgens mij is de lengte hier in NL 160 karakters. Is er een manier om dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-snel
  • Laatst online: 08-03 13:24
Ik heb een vraag. Hoe kan ik het geluid uitzetten voor e-mail notificaties en agendaherinneringen? Via menu-instellingen in beide applicaties zie ik wel hoe ik het geluid kan veranderen, maar uitzetten staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 20:22:
@ Spurlie: Rockplayer speelt al mijn gedownloade films en series (.avi) probleemloos af, alleen het beeld is iets korreliger dan wanneer ik videos eerst zou omzetten naar .mp4

http://www.xperiax10.net/...droid-enters-public-beta/ (edited voor nieuwe versie)
Rockplayer geinstalleerd en werkt als een gesmeerde bliksem. Kan tot nu toe alle bestanden die ik tegen ben gekomen afspelen. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15

slaay

Natuurbeleven.com

Mad_Cow schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:03:
Als ik nu een Desire koop, hoe kan ik dan checken of ik een TFT scherm of een AMOLED scherm heb? Moet dat op de doos staan? of is dat ergens in de instellingen te checken?
Verkoper zou je dat moeten kunnen melden. Mogelijk dat het ook op de doos komt te staan?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
pdc_2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:35:
[...]
Dus niemand hier kan op internet als de 3g verbinding uit staat als deze dmv. USB aan de pc hangt?
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:48
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Desire. De wifi lijkt niet helemaal goed meer te werken. Ik weet niet hoe lang dit probleem zich al voordoet, maar ik kwam er gisteravond achter en ik kan het maar niet verhelpen.

Als ik wifi voor de eerste keer aanzet, werkt alles prima. Zet ik wifi uit en zet ik het weer aan, dan krijg ik de melding: Kan Wi-Fi niet starten. Pas na een reboot werkt wifi weer (alleen de eerste keer dan).

Ik heb een geroote Desire en het probleem kwam pas na het rooten. Of dit toeval is weet ik niet, een paar dagen voor het rooten is m'n telefoon ook vrij nat geworden. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Ik heb verschillende ROMs (2.1 & 2.2) en Radio's geprobeerd, zonder verbetering.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik heb een probleempje met het syncen van mijn contacten naar Gmail.
Al mijn outlookcontacten zijn naar mijn Desire gesynct, maar nu wil ik ze als backup ook nog naar gmail syncen. Maar dat lukt me niet.
Hij synct alleen contacten die als google zijn aangemerkt, maar de outlook contacten staan als telefoon contacten.
Ik dacht eigelijk dat alle contacten automatisch ook naar gmail gingen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15

slaay

Natuurbeleven.com

Robbertvw1 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:04:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Desire. De wifi lijkt niet helemaal goed meer te werken. Ik weet niet hoe lang dit probleem zich al voordoet, maar ik kwam er gisteravond achter en ik kan het maar niet verhelpen.

Als ik wifi voor de eerste keer aanzet, werkt alles prima. Zet ik wifi uit en zet ik het weer aan, dan krijg ik de melding: Kan Wi-Fi niet starten. Pas na een reboot werkt wifi weer (alleen de eerste keer dan).

Ik heb een geroote Desire en het probleem kwam pas na het rooten. Of dit toeval is weet ik niet, een paar dagen voor het rooten is m'n telefoon ook vrij nat geworden. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Ik heb verschillende ROMs (2.1 & 2.2) en Radio's geprobeerd, zonder verbetering.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.
--> [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's daar kunnen ze je vast wel helpen.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

pdc_2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:35:
[...]

Ik kwam net op XDA een vergelijkbare vraag tegen.
Nog weinig reacties, maar er werd Connectify als suggestie aangeraden. Software om een WIFI accesspoint te maken. Werkt dus alleen als je een WLAN adapter in je pc/laptop hebt zitten. En waarschijnlijk niet gelijktijdig gebruikt om mee te internetten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
demolition_man schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:15:
Wanneer ik een sms tik krijg ik op een gegevent moment te zien hoeveel karakters nog te gaan voordat deze over gaat in een tweede bericht. Die begint dan met 145/2. Volgens mij is de lengte hier in NL 160 karakters. Is er een manier om dit aan te passen?
Het eerste bericht is in Nederland 160 tekens. Daarna wordt het steeds minder als ik het goed heb. 2e sms 145 en daarna 125/120 of zoiets dacht ik.

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
diabolofan schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:55:
[...]

Het eerste bericht is in Nederland 160 tekens. Daarna wordt het steeds minder als ik het goed heb. 2e sms 145 en daarna 125/120 of zoiets dacht ik.

just my 2 cents
Zoiets ja :)

Bij het versturen van een bericht dat uit twee sms-berichten bestaat, kunnen niet 320 (= 2 × 160) maar 304 (= 2 × (160-8)) tekens worden verzonden.

Bron: Wikipedia: Sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Nakebod schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:39:
[...]

Ik kwam net op XDA een vergelijkbare vraag tegen.
Nog weinig reacties, maar er werd Connectify als suggestie aangeraden. Software om een WIFI accesspoint te maken. Werkt dus alleen als je een WLAN adapter in je pc/laptop hebt zitten. En waarschijnlijk niet gelijktijdig gebruikt om mee te internetten.
Je kan wel degelijk gelijktijdig op de laptop als op de desire surfen met connectify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:20
Upbeat schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:04:
[...]

Zoiets ja :)

Bij het versturen van een bericht dat uit twee sms-berichten bestaat, kunnen niet 320 (= 2 × 160) maar 304 (= 2 × (160-8)) tekens worden verzonden.

Bron: Wikipedia: Sms
ah oke dat maakt het duidelijk. Beide bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Ik ga op vakantie naar het buitenland en heb hier al veel min of meer tegenstrijdige adviezen gelezen. Wie helpt me?

Ik wil Internet/dataverkeer via de provider in het buitenland uitzetten, maar wel de mogelijkheid hebben om in een hotel of zo WIFI van het hotel te gebruiken.

Hoe kan ik dan het beste te werk gaan? Schakelt APNdroid alles uit, ook WIFI?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Zelf gewoon data roaming uit in je settings --> networks menu, en je bent klaar. Daar heb je geen apndroid voor nodig.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
hvdhoeven schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:58:
Ik ga op vakantie naar het buitenland en heb hier al veel min of meer tegenstrijdige adviezen gelezen. Wie helpt me?

Ik wil Internet/dataverkeer via de provider in het buitenland uitzetten, maar wel de mogelijkheid hebben om in een hotel of zo WIFI van het hotel te gebruiken.

Hoe kan ik dan het beste te werk gaan? Schakelt APNdroid alles uit, ook WIFI?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
Anders kan je met APN Backup & Restore nog altijd al je APN's backuppen en verwijderen, om ze vervolgens bij terugkomst in NL weer te restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:30
Vraagje: Wie van jullie gebruikt een screenprotector??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Deepeej schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:13:
Ik
Brando ultra clear. Zie je niets van. Just in case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Ik, een Brando UltraClear, werkt perfect en niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:26
Ik ook, en (na 10x opnieuw plakken:P) zat hij recht :D
(Ik kan het niet aanzien als dat ding niet in elke hoek precies even ver van de kant afzit)
Maar nu een weekje in gebruik, en bevalt prima :)
volgens mij is er geen verschil qua touchscreen-gevoeligheid, alleen voelt het ietsiepietsie stroever aan met lichtelijk vette vingers
Alleen dit slijt na enig gebruik heb ik gelezen :)
Als je niet weet dat hij er opzit kun je echt niet zien dat er uberhaubt een protector opzit :)
Ik zou ook echt IEDEREEN aanraden zo'n ding te kopen,
Het kost je eenmalig €9 euro oid :P, maar bij een kras gwoon je protector vervangen ipv je hele scherm 8)
(Alsmaar tegen een kras aan kijken kan ik me ook kapot aan ergeren, net als een dode pixel oid :P :X )

Heb btw de Brando UltraClear :)

[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 15-07-2010 20:32 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik. Better safe, than sorry O-)
Ik heb momenteel een screenprotector van Invisible Shield. Wilde liever van Bodyguardz, maar die is er helaas (nog) niet voor de HTC Desire.
Op m'n iPhone heb ik ook altijd een screenprotector gehad. Eerst van Invisible Shield, maar later van Bodyguardz en die beviel beter. Mooiere aansluiting op het toestel en minder voelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Lees ff een paar pagina's terug...
Ik HAD een Brando screenprotector.
Het was zo dat ik deze er van het begin op had..na een tijdje was ik in staat om mijn Desire een heel eind richting de maan te gooien.
Met bellen ging hij uit om vervolgens nooit meer aan te gaan.
Screenprotector eraf gehaald en nooit meer last van gehad...
Ik ben blijkbaar wel de enige die die problemen had als ik hierboven zo lees... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reageer nu via mijn nieuwe htc op de doos staat amoled trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:05:
Ik reageer nu via mijn nieuwe htc op de doos staat amoled trouwens
Ook op een HTC kun je interpunctie toevoegen aan je bericht.

Ik heb trouwens gewoon een of ander merkloze screenprotector, werkt allemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:03:
Zelf gewoon data roaming uit in je settings --> networks menu, en je bent klaar. Daar heb je geen apndroid voor nodig.
Totdat je een keer per ongeluk op iets klikt dat verbinding met mobiel internet maakt. Ik zet mobiel internet iig ook gewoon uit.

GPS gebruikt geen mobiel internet, dus ik kan neem ik aan gewoon beide vinkjes bij de GPS instellingen aan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:07:
[...]

Totdat je een keer per ongeluk op iets klikt dat verbinding met mobiel internet maakt. Ik zet mobiel internet iig ook gewoon uit.

GPS gebruikt geen mobiel internet, dus ik kan neem ik aan gewoon beide vinkjes bij de GPS instellingen aan laten staan?
Je kunt klikken waar je op wilt, met die setting maakt die tijdens roaming gewoon geen verbinding met internet... Been there done that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:07:
Je accu loopt alleen iets sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SmiGueL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:28:
[...]

Ik ook, en (na 10x opnieuw plakken:P) zat hij recht :D
(Ik kan het niet aanzien als dat ding niet in elke hoek precies even ver van de kant afzit)
Maar nu een weekje in gebruik, en bevalt prima :)
LOL, heel herkenbaar :P
Ben er inderdaad ook een aardig tijdje mee zoet geweest. Er zijn helaas toch nog een paar stofjes onder gekomen, maar die zijn zo klein dat ik geen zin meer had om er nog langer aan te zitten. Mocht ik ooit nog tijd hebben (en zin.. ;)) dan ga ik het wellicht nog eens proberen te fixen.

Go Brando Ultra Clear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
tiesvts schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:59:
[...]

Lees ff een paar pagina's terug...
Ik HAD een Brando screenprotector.
Het was zo dat ik deze er van het begin op had..na een tijdje was ik in staat om mijn Desire een heel eind richting de maan te gooien.
Met bellen ging hij uit om vervolgens nooit meer aan te gaan.
Screenprotector eraf gehaald en nooit meer last van gehad...
Ik ben blijkbaar wel de enige die die problemen had als ik hierboven zo lees... :?
Lijkt erop dat je je protector over je nabijheidssensor hebt geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Luqq schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:32:
[...]

Dat heeft iedereen met een Brando screenprotector, die dingen hebben maar één maat namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Kwijl...!! Die wil ik ook :) alleen maar voor de heb hoor xD irritant als je precies dezelfde telefoon bij iemand anders ziet, maar blijkt dat die nog net wat groter is.. Als hij uit is gaat deze op marktplaats iig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Aw, ik haat het als ze dat doen, dan heb je net je mooie Desire met het nieuwste van het nieuwste en dan komen ze met eenzelfde die nog net dat ene stukje meer de kwijlfactor heeft :(

Wat ook interessant is:
"Other rumored details include Android 2.2, 4GB of internal storage, the same 1GHz Snapdragon as the current Desire and, perhaps most interestingly, talk of a "unibody aluminum design." Unfortunately, the rumors still don't include any actual images of the device, but there's still plenty of time for those to leak out before the supposed October release."
Met dezelfde specs zou dat betekenen dat de huidige Desire-eigenaren gegarandeerd voor Oktober Froyo zouden moeten krijgen en dat HTC er heel hard aan werkt omdat ze wel moeten en het niet "alleen maar" een stukje service is. Great! Maar ze houden wel van randjefietsen, daar bij HTC ;(
(randje omdat september > oktober van Q3 naar Q4 is, dus, maar dat begreep de oplettende lezer zelf vast ook wel)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Luqq schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:32:
[...]

Je hebt anders weinig keus...je kan hem er wel onder plakken, maar dan zit ie over de hardware-knoppen :9
Op mijn vorige telefoon (HD) had de protector zo'n rond uitsparinkje voor ik geloof de camera..als ze dat nu ook bij die sensor doen...
Ik kijk nog wel eens rond naar andere merken, misschien dat die dat wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-snel
  • Laatst online: 08-03 13:24
"Hoe kan ik het geluid uitzetten voor e-mail notificaties en agendaherinneringen? Via menu-instellingen in beide applicaties zie ik wel hoe ik het geluid kan veranderen, maar uitzetten staat er niet bij."

Ik vind het namelijk nogal irritant dat hij 's nachts piepjes geeft bij een nieuw mailtje of een verjaardag ('s nachts wil ik hem enkel horen bij een telefoontje of sms, maar overdag hoeft hij wat mij betreft ook niet te piepen bij herinneringen of nieuwe mailtjes want die zie ik vanzelf wel). Lijkt me toch dat dit uit te zetten moet zijn.

Echt niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:34:
[...]

Je kunt klikken waar je op wilt, met die setting maakt die tijdens roaming gewoon geen verbinding met internet... Been there done that...
Hoe kan het dan dat ik altijd mobiel internet heb en gegevensroaming uit heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:38:
[...]

Hoe kan het dan dat ik altijd mobiel internet heb en gegevensroaming uit heb staan?
Omdat je je nu in nederland bevind misschien?

je kan ook een handige widget op je home screen zetten, dan schakel je met 1 druk je mobiele
netwerk uit.

toevoegen - widget - scrollen naar 'instellingen' en kiezen voor ''mobiel netwerk"
voilla, je hebt een standaard schakelaar, waarmee je in 1 klap je mobiele netwerk uitzet.

Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
Enig idee hoe ik het dimmen van de verlichting uit kan zetten? Ik wil niet dat de telefoon steeds dit als ik hem in de autohouder heb staan (met lader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:38:
[...]

Roaming is verbinding op een netwerk anders dan jou standaard netwerk.
Je kan dus roaming uitvinken, dan heb je internet op je telefoon totdat je telefoon overgaat naar een ander netwerk, zoals die dat in het buitenland doet.

Heel handig vinkje als je bij een andere netwerkprovider zit dan telfort. Die roamt namelijk standaard op het kpn-netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:43
Op Techradar staat een test tussen de iPhone4 - Samsung Galaxy S - HTC Desire !
http://www.techradar.com/...galaxy-s-702739?artc_pg=1

Desire komt uiteindelijk als beste uit de bus :9 !

[ Voor 17% gewijzigd door bsmpower op 16-07-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 19:12
pdc_2 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:57:
Enig idee hoe ik het dimmen van de verlichting uit kan zetten? Ik wil niet dat de telefoon steeds dit als ik hem in de autohouder heb staan (met lader).
http://www.androlib.com/a...oiddev-screenon-qCqi.aspx

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zilveren desire, de onderkant van de behuizing voorzijde krijgt een bruine/paarse gloed, net of de zilveren laag is afgesleten, is dit nu normaal , belcompany zegt van wel. Heb al zitten te zoek of meerder mensen dit probleem hebben ( niet alleen op deze site ) maar kan geen enkele reaktie vinden

Zie mijn foto:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJXAVKDX-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LHTAWGT6-D.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:38:
Ik heb een zilveren desire, de onderkant van de behuizing voorzijde krijgt een bruine/paarse gloed, net of de zilveren laag is afgesleten, is dit nu normaal , belcompany zegt van wel. Heb al zitten te zoek of meerder mensen dit probleem hebben ( niet alleen op deze site ) maar kan geen enkele reaktie vinden
Hmm, lijkt me niet normaal. Kan je er een foto van maken?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Belcompagny kan wel zeggen van wel..het lijkt mij toch niet normaal dat dat slijt???
Al contact opgenomen met HTC???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiesvts schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:43:
[...]

Belcompagny kan wel zeggen van wel..het lijkt mij toch niet normaal dat dat slijt???
neen, nog niet , want ik dacht dat ik het via de shop moest doen waar ik de foon heb gekocht ( garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiesvts schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:43:
[...]

Ja bij deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm zie d'r weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Zie mijn foto:

Heb je het ding niet toevallig in een hoesje zitten? Bijvoorbeeld van valenta ofzo. Die geven namelijk nogal af.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Heb je het ding niet toevallig in een hoesje zitten? Bijvoorbeeld van valenta ofzo. Die geven namelijk nogal af.
Ik heb hem in een zwarte stoffige ( pluche) hoesje zitten. is dat het probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Reageer normaal of reageer niet.

[ Voor 87% gewijzigd door BastiaanN op 16-07-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
pdc_2 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:57:
instellingen => toepassingen => ontwikkeling =>standy by
Zo zou het scherm aan moeten blijven bij opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09 19:40
Hmm die HTC Desire HD is interessant! Jammer dat hij pas rond oktober uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SMulTiE schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:41:
Reageer normaal of reageer niet.
Prima, maar met deze foto's is de discussie nogal nutteloos imho..... :/

Dan kan je dat op een normale manier kenbaar maken aan de desbetreffende user. Commentaar op een mod-actie mag in het vervolg via een DM richting de desbetreffende moderator :)

[ Voor 29% gewijzigd door BastiaanN op 16-07-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
madmaus schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:42:
[...]

instellingen => toepassingen => ontwikkeling =>standy by
Zo zou het scherm aan moeten blijven bij opladen.
Dat klopt Madmaus. Hij blijft ook wel aan staan, het gaat er alleen om dat hij steeds dimt na een aantal seconden en dat je hem dan weer even aan moet raken om weer volle verlichting te krijgen. Op WM was dat een instelling, op Android heb ik deze niet gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
pdc_2 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:51:
[...]

Dat klopt Madmaus. Hij blijft ook wel aan staan, het gaat er alleen om dat hij steeds dimt na een aantal seconden en dat je hem dan weer even aan moet raken om weer volle verlichting te krijgen. Op WM was dat een instelling, op Android heb ik deze niet gevonden helaas.
Aha dat wist ik niet. Zelf had ik hem ook nooit uitgetest alleen gevonden.
Best jammer dat hij dan steeds dimt, wellicht werkt het wel met een externe app.
Beetje onhandig als je dit niet zou kunnen instellen.

Edit even getest met motonav zonder lader. Scherm staat op 2 min time out, maar hij blijft gewoon aan.
Misschien zijn dat instellingen die app's meenemen?
Welk navigatie programma gebruik jij?

[ Voor 13% gewijzigd door madmaus op 16-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Is dit niet de EVO dan? Die dus niet in NL uitkomt?
Zo niet: Als ik dus even had gewacht met bestellen van de desire, had ik of een betere foon gehad of een goedkopere desire.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Taart schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:08:
[...]
Is dit niet de EVO dan? Die dus niet in NL uitkomt?
Zo niet: Als ik dus even had gewacht met bestellen van de desire, had ik of een betere foon gehad of een goedkopere desire.. |:(
Dit is inderdaad een GSM EVO. Wel beetje jammer omdat ik mijn Desire afgelopen dinsdag besteld heb :) Overigens zit ik niet op een mini-slate van 4,3" te wachten, maar het is voor de evt. prijsverlaging wel jammer inderdaad.

Ach; ik hoop binnen een paar dagen met mijn eerste Android te maken gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

Zie mijn foto:

Dat is een typische slijtage door zeer waarschijnlijk klamme handen met zilververf. En zou idd niet mogen maar gebeurt met zilver op de een of andere manier redelijk snel. Ik zou er mee terug gaan en omruilen voor een bruine :P die hebben dat niet of iig minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit voegt hier niets toe.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 16-07-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Open voor de Desire HD aub even een nieuw topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Vesper64 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:19:
[...]

Dat is een typische slijtage door zeer waarschijnlijk klamme handen met zilververf. En zou idd niet mogen maar gebeurt met zilver op de een of andere manier redelijk snel. Ik zou er mee terug gaan en omruilen voor een bruine :P die hebben dat niet of iig minder.
Hmm bij de bruine is dat van een ander materiaal gemaakt lijkt het, een soort van rubber of kunststof. Daar kan dit probleem dus niet voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52
Deem schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:51:
[...]

Hmm bij de bruine is dat van een ander materiaal gemaakt lijkt het, een soort van rubber of kunststof. Daar kan dit probleem dus niet voor komen.
bij de zilveren is dat ook met een speciale laag en heb dat probleem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 29 juni 2010 een HTC Desire aangeschaft, nu valt het mij op dat mijn Desire sinds zondag 11 juli foto's maakt waarop "stof" te zien is, als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het foto's die belemmerd worden door stof op de lens.

Een voorbeeld staat hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/1226/schermafbeelding2010071.png

Naar mijn mening is het stof wat ik zie op de foto, omdat ik ook een foto heb genomen 1 minuut voordat deze foto is genomen en daar zie ik alleen wat verdwaalde puntjes wat ook op stof lijkt, vervolgens kwam dit tevoorschijn. De telefoon is in de tussentijd ook niet gevallen, dus het lijkt me sterk als het krassen zijn.

Komt dit vaak voor, aangezien ik even op Google heb gezocht en ik regelmatig dit topic lees ben ik het niet tegengekomen, alleen stof tussen het scherm. Aangezien ik hem nu pas 2 en een halve week heb heb ik dan recht op een nieuw toestel?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:13:
Naar mijn mening is het stof wat ik zie op de foto, omdat ik ook een foto heb genomen 1 minuut voordat deze foto is genomen en daar zie ik alleen wat verdwaalde puntjes wat ook op stof lijkt, vervolgens kwam dit tevoorschijn. De telefoon is in de tussentijd ook niet gevallen, dus het lijkt me sterk als het krassen zijn.
Alvast bedankt
De resolutie is wat te laag om goed te oordelen maar als je denkt dat het stof is dan is het minste wat je nog kan proberen je backcover eraf halen en de lensopening voorzichtig schoonmaken. Dan weet je in ieder geval of het tussen je lens en de cover zit. Zo niet dan zit het waarschijnlijk dieper en zou ik voor garantieafhandeling gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, het zit volgens mij echt dieper in de lens. Aangezien ik het al heb schoongemaakt. En het is ook niet het kapje dat op de afneembare achterkant van de Desire zit.

Hier nog een foto in een wat hogere resolutie:

http://img807.imageshack.us/img807/3292/imag01014.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een Desire en ik vind het een geweldig toestel. Ik worstel alleen een beetje met de HTC agenda widget. Ik heb de 4x1 widget op mijn homescreen gezet, maar die widget toont maar 1 afspraak. Als er bijvoorbeeld een 'all day' event is, zie je gehele dag alleen dat event en worden je andere events niet getoond. Ik ben benieuw hoe jullie dat ervaren en of er misschien een mogelijk is dat te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:25:
Ik heb sinds een paar dagen een Desire en ik vind het een geweldig toestel. Ik worstel alleen een beetje met de HTC agenda widget. Ik heb de 4x1 widget op mijn homescreen gezet, maar die widget toont maar 1 afspraak. Als er bijvoorbeeld een 'all day' event is, zie je gehele dag alleen dat event en worden je andere events niet getoond. Ik ben benieuw hoe jullie dat ervaren en of er misschien een mogelijk is dat te veranderen.
De 4x2 (3/4) widget gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
De vorm is organisch. Er zijn volgens mij meer mensen geweest met paarskleurige artifacts in de Desire camera, maar niet in deze vorm. Wellicht toch een gare beeldsensor? Misschien een idee om die foto eens naar HTC te sturen of ze het herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:13:
Ik heb sinds 29 juni 2010 een HTC Desire aangeschaft, nu valt het mij op dat mijn Desire sinds zondag 11 juli foto's maakt waarop "stof" te zien is, als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het foto's die belemmerd worden door stof op de lens.

Een voorbeeld staat hieronder.
[afbeelding]

Komt dit vaak voor, aangezien ik even op Google heb gezocht en ik regelmatig dit topic lees ben ik het niet tegengekomen, alleen stof tussen het scherm. Aangezien ik hem nu pas 2 en een halve week heb heb ik dan recht op een nieuw toestel?

Alvast bedankt
Even iets anders wat mij opvalt, ligt het aan mij of is de gloed van de foto behoorlijk roze? en neee ik kijk de foto niet op de desire zelf... ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.