Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:25:
Ik heb sinds een paar dagen een Desire en ik vind het een geweldig toestel. Ik worstel alleen een beetje met de HTC agenda widget. Ik heb de 4x1 widget op mijn homescreen gezet, maar die widget toont maar 1 afspraak. Als er bijvoorbeeld een 'all day' event is, zie je gehele dag alleen dat event en worden je andere events niet getoond. Ik ben benieuw hoe jullie dat ervaren en of er misschien een mogelijk is dat te veranderen.
Ik gebruik 'Smooth Calendar'. Dit is een 4x1 widget die 3 afspraken weer geeft. Verder ziet hij er hetzelde uit als de standaard HTC widget.

http://www.androlib.com/a...ndroid-calendar-xiCB.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:47:
[...]
De vorm is organisch. Er zijn volgens mij meer mensen geweest met paarskleurige artifacts in de Desire camera, maar niet in deze vorm. Wellicht toch een gare beeldsensor? Misschien een idee om die foto eens naar HTC te sturen of ze het herkennen.
Ik heb HTC gebeld, ze zeiden mij naar de winkel te gaan. De winkel wilt mijn telefoon opsturen, aangezien ik hem toch nog wel even mee wil mee nemen op vakantie doe ik dat maar als ik terug kom. Toch wel jammer van die camera, want je kan er aardige foto's mee schieten.

Wat betreft die roze gloed op de camera misschien komt dat door de lichtval, die laatste foto valt volgens mij wel mee met die roze gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat de HTC Widget Calendar niet altijd de juiste afspraken laat zien die ik bij bepaalde datums heb geplaatst. Bij het plaatsen van een afspraak zie je in de widget altijd in de hoek een grijze vakje.

Soms zie je het grijze vak niet, maar wat ook vaak gebeurd is het volgende;

Voorbeeld;

In de maand Juli 2010 heb ik op 8 juli een afspraak genoteerd er ontstaat een grijs vakje bij de widget, in de widget zie je dat er 6 regels zijn en 7 vakken per week.

8 Juli bevindt zich op de 2e regel van boven in het 5e vak, als ik verder scroll (om de maand) dus naar negen september of terug naar zes mei dan zie ik opeens ook een grijs vakje in de hoek, terwijl als ik op die datums klik (september/juni) er geen afspraak staat genoteerd.

De data van zes mei en negen september bevinden zich dan even eens in de 2e regel en in het 5e vak.

Als het grijze vak verdwijnt van de oorspronkelijke datum 8 juli, en je klikt erop dan krijg je gewoon de afspraak te zien.

Dit was voor de update zo en nu ook, inclusief factory reset en gaf het al vanaf minuut 1, maar als je verder gaat met je toestel en weer terugkijkt dan is het allemaal weer normaal.

Het is heel spontaan, iemand hier bekend mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:35
Tym schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:14:
[...]

Ik gebruik 'Smooth Calendar'. Dit is een 4x1 widget die 3 afspraken weer geeft. Verder ziet hij er hetzelde uit als de standaard HTC widget.

Dat is een nette vervanger voor de standaard HTC calender...dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
snap er niks van, de ene keer gaat de accu minder lang mee dan de andere keer. soms hou ik 50% over na 1 dag en andere keer hou ik 80% over :/ terwijl ik echt niet meer of minder doe...

ik sluit ook de apps af en toe af als ik poos de tel niet gebruik, dus snap niet helemaal...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ewivis schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:32:
snap er niks van, de ene keer gaat de accu minder lang mee dan de andere keer. soms hou ik 50% over na 1 dag en andere keer hou ik 80% over :/ terwijl ik echt niet meer of minder doe...

ik sluit ook de apps af en toe af als ik poos de tel niet gebruik, dus snap niet helemaal...
Waar je bent scheelt ook veel. Als je ergens bent met slecht bereik verbruikt je telefoon ook een stuk meer t.o.v. als je goed bereik hebt.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:43:
[...]

De 4x2 (3/4) widget gebruiken?
Als HTC die zou hebben, zou ik die gebruiken jah.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tym schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:14:
[...]

Bedankt. Die ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:48:
Bedankt voor je reactie, het zit volgens mij echt dieper in de lens. Aangezien ik het al heb schoongemaakt. En het is ook niet het kapje dat op de afneembare achterkant van de Desire zit.

Hier nog een foto in een wat hogere resolutie:

http://img807.imageshack.us/img807/3292/imag01014.jpg
Je hebt niet op je muur getekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Weet iemand hoe zit als je in de auto zit en je hebt een bluetooth headset en je gebruikt de 3,5mm jack aansluiting voor een fm streamer.

- Kan je dan gewoon bellen via je BT en audio blijft die afspelen
OF gebeurt er:
- Audio gaat uit en je belt via je BT
- Audio gaat uit en je belt helaas via de FM streamer

Ik hoop op de eerste en anders de 2e optie. Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Even een misschien wat voor de hand liggende vraag, maar ik kan het op internet niet vinden:

Ik heb een nieuwe SD kaart van 16GB gekocht ter vervanging van de standaard 4GB-kaart bij de Desire. Hoe kan ik nu 'overgaan' op mijn nieuwe kaart? Moet ik de gehele inhoud van de 4GB kaart overzetten naar de 16GB kaart, of alleen bepaalde mappen, of is dit een automatisch proces?

Ik heb al op Google gezocht maar kom daar niet veel verder dan allerlei topics over het installeren van Apps op je SD kaart e.d. en dat zoek ik niet. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 00:59
Aansluiten op pc --> Copy/paste van SD naar PC --> SD vervangen --> copy/paste van PC naar SD.

Ja, zo simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:56:
[...]

Je hebt niet op je muur getekend?
Nou, ik heb het nog even nagekeken ^^, maar alles wat ik er vroeger op had getekend is weg. Nee maar ik denk dat het gewoon stof is op de lens. Na de vakantie even op laten sturen. Wat me wel verbaasde is dat het BelCompany het toetsel niet naar Dynafix toestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
mac1987 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:29:
Aansluiten op pc --> Copy/paste van SD naar PC --> SD vervangen --> copy/paste van PC naar SD.

Ja, zo simpel ;)
Danku! Werkt perfect.

--

Ik heb zelf geen WiFi-router hier maar mijn PC heeft wel een WiFi-module en kan dus een ad-hoc netwerk aanmaken, maar helaas ondersteunt Android 2.1 dat niet. Heb dus gemaild met HTC of ze konden bevestigen dat dit straks met Froyo wel mogelijk is. Helaas was het antwoord vrij onzinnig (en ongelofelijk, wat een spelfouten.. :P ) :
Beste Thijs Olthof,

Bedankt voor uw vraag met betrekking tot de HTC Desire. Het klopt inderdaad dat Andriod geen verbinding kan maken met ad-hoc wifi netwerken. We werken met google aand verschillende projectemn en kunnen daarom niet bevesithgen of en wanneer Andriod 2.2 beschikbaar kan komen voor de HTC Desire.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36
Eegee schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:13:
[...]
Ah, nu dus weer twee personen erbij (FRoSTy en Sj44k13) met een te vaak rebootende Desire... die van mij is nu naar Eurotwice hiervoor.
M'n telefoon is gisteren weer teruggekomen van Euro-Twice, en hij doet 't weer goed (*afklopt*). Er is wat vervangen en heb daardoor een nieuw IMEI-nummer gekregen. De laatste update staat er wel weer op.

Ik kreeg 'm terug zoals Verwijderd in "HTC Desire - Deel 5" zei:
netjes in een doosje (met magneetje afsluitbaar, het lijkt Apple wel) met poetsdoekje, pen en handtekening van de reparateur
Ik dacht, ik laat het hier even zien, ik vind het wel netjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.erikjan.com/P7150169_t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.erikjan.com/P7150170_t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.erikjan.com/P7150171_t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.erikjan.com/P7150172_t.JPG

Bellen via BT van m'n autoradio gaat nu ook zoals het hoort. Voor de reparatie kon ik niet de radio een nummer laten kiezen (er verscheen dan het bericht 'Busy'). Ik moest altijd het toestel zelf laten bellen en dan nam m'n radio het handsfree wel over. Nu kan ik gewoon weer op de radio uit de nummerlijst kiezen zoals met m'n vorige prehistorische GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat is een hele nette doos voor een gerepareerd toestel. Respect voor de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
mss een stomme vraag hoor maar ik lees dat er verschillende versies van android in de omloop zijn, branded en niet branded. Ik zit er sterk over te denken om morgen een desire te gaan halen in de stad. Ik neem aan dat unbranded beter is? weet iemand of die ook te krijgen zijn i.c.m. een abbonement? zit eigenlijk te denken aan kpn personal sim...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Unbranded betekent dat er geen software-matige aanpassingen zijn gedaan door de provider waarbij je een abonnement afsluit. Een branded Vodafone toestel kan bijvoorbeeld een interface hebben die volledig in het Vodafone-kleurenthema is.

Voor zover ik weet zijn alle HTC Desire's in Nederland unbranded in die zin dat providers niets aan de interface veranderd hebben die standaard bij de HTC Desire zit: HTC Sense. Dat is gelijk het tweede punt: de HTC Desire draait Android 2.1 maar wel met de HTC Sense interface, dus in die zin heb je géén "standaard Android interface".

Mocht je perse de standaard Android interface willen zou je de Google Nexus One kunnen overwegen: vrijwel identiek aan de HTC Desire maar zonder de Sense interface. Overigens kiezen veel gebruikers júist een Desire om die Sense interface. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ok duidelijk. het maakt dus niet uit via welke provider ik een desire aanschaf, ook niet voor HTC Sense right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

Nakebod

Nope.

Yzord schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:18:
Dat is een hele nette doos voor een gerepareerd toestel. Respect voor de afhandeling.
Ik wacht nog op mijn 2e doos... Met hopelijk deze keer een wel gerepareerde telefoon, als ik hem nog een keer kan laten rebooten zonder aanleiding stel ik ze maar in gebreke en eis ik een nieuwe of ontbinding van de koop. Wat leuk kan worden gezien de koop telefoon met abonnement was...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
FireFoz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:40:
ok duidelijk. het maakt dus niet uit via welke provider ik een desire aanschaf, ook niet voor HTC Sense right?
Onder voorbehoud omdat ik het niet zeker weet, maar: nee. Ik heb nog nergens gehoord dat een Nederlandse provider een branded versie van HTC Sense op de HTC Desire heeft gezet. Ik heb zelf bij de Belcompany een HTC Desire in combinatie met een Vodafone abonnement afgesloten en mijn exemplaar was unbranded. Wat je ook sowieso kan doen is voor de zekerheid even vragen of de Desire die je wilt kopen provider-unbranded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Thijs_O schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:50:
[...]

Onder voorbehoud omdat ik het niet zeker weet, maar: nee. Ik heb nog nergens gehoord dat een Nederlandse provider een branded versie van HTC Sense op de HTC Desire heeft gezet. Ik heb zelf bij de Belcompany een HTC Desire in combinatie met een Vodafone abonnement afgesloten en mijn exemplaar was unbranded. Wat je ook sowieso kan doen is voor de zekerheid even vragen of de Desire die je wilt kopen provider-unbranded is.
Als je bij studentmobiel kijkt kun je kiezen uit brown, silver en een tmobile desire (branded?)..
Ik heb daar mijn tmobile verlengd..met de unbranded bruine versie en simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb met mijn Nokia CK-7W natuurlijk hetzelfde probleem, namelijk de echo die de andere kant van de lijn om zijn oren krijgt. Heeft iemand hier al iets op gevonden of wordt het echt vervangen van de carkit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat is een probleem die al jaren speelt bij de CK-7W. Alleen de Nokia toestellen werken echt goed op deze carkit. Toen ik overging op andere toestellen dan Nokia heb ik geen enkel toestel meer gehad die er fatsoenlijk op werkte. Uiteindelijk maar voor een Parrot gegaan en die draait nog steeds...op ALLE toestellen die ik heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:54
Hiero ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
aangezien de accu zo'n hot issue is; wat is nou het beste om te doen als je de telefoon voor het eerst gebruikt? eerst het restje accu helemaal opmaken of juist eerst helemaal opladen?

of is dat inmiddels alweer achterhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
krijgt er iemand een ip camera draaiende op de Desire?

Ik kom wel mooi in het programma van de camera, maar ik krijg geen beeld. Ik krijg ook geen melding dat ik iets moet installeren of een beveiligingsmelding of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Ok, hebben mensen hier ook "last" van?:

Ik probeerde het "Appletruucje" uit door het toestel helemaal te omklemmen, (ik zie idd een kleine daling in streepjes), maar wat ook gebeurd is dat het scherm denkt dat ik de messagebar omlaag trek? ik weet zeker dat ik het scherm niet aanraak!
En ook wanneer ik de onderkant stevig omklem met mijn rechterhand en ik laat mijn pink boven de ^ zweven, dan denkt hij ook dat ik het scherm aanraak?

Niet echt superstorend, maar ben toch benieuwd of meer mensen hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Het is bekend dat het touchscreen érg gevoelig is, dus wanneer je inderdaad langs de rand van het scherm zit kan hij soms al een contactpunt registreren en er zijn hier meer mensen geweest die last hadden van 'contact' terwijl ze hun vinger net boven en niet tegen de display aan hielden.

Kortom: je bent niet de enige, maar het wordt over het algemeen niet als een groot probleem ervaren. Er zijn volgens mij ook bepaalde screenprotectors die de gevoeligheid van het touchscreen terugbrengen maar dat weet ik niet zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik heb het volgende "probleem": als ik na een wat langer gesprek wil ophangen, is het scherm uitgeschakeld en moet ik eerst een willekeurige knop indrukken om het scherm weer aan te zetten, voordat ik kan ophangen.

In eerste instantie dacht ik dat de proximity-sensor misschien niet goed werkte, maar als ik een gesprek begin en daarna de proximity sensor (links boven het scherm) met een vinger bedek, kan ik (terwijl het scherm nog aanstaat) niet ophangen. Het scherm reageert niet op aanraken totdat ik de de sensor niet meer bedek. Kortom, de sensor zelf lijkt goed te werken.

Het lijkt dus een software issue te zijn. Wat ik graag zou willen is, dat als het scherm bij een wat langer gesprek automatisch uitgeschakeld is, deze ook automatisch weer aan gaat zodra de proximity sensor een verandering detecteert (dus dat het toestel niet meer tegen het oor gehouden wordt).

Weet iemand hier een oplossing voor? Zit er ergens een (verborgen) instelling in Android die dit kan bewerkstelligen? Of is er een programma die dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
FireFoz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:16:
aangezien de accu zo'n hot issue is; wat is nou het beste om te doen als je de telefoon voor het eerst gebruikt? eerst het restje accu helemaal opmaken of juist eerst helemaal opladen?

of is dat inmiddels alweer achterhaald?
Zoek aub even. Dit is al vaak genoeg besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Wat ik graag zou willen weten of er een manier is om in landscape mode net zoals in portrait mode ook het toetsenbord als een soort overlay te krijgen, in plaats van dat je niks meer van het programma ziet waar je in typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Laatst online: 09-09 22:48
Stamgastje schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:55:
Ik heb het volgende "probleem": als ik na een wat langer gesprek wil ophangen, is het scherm uitgeschakeld en moet ik eerst een willekeurige knop indrukken om het scherm weer aan te zetten, voordat ik kan ophangen.

In eerste instantie dacht ik dat de proximity-sensor misschien niet goed werkte, maar als ik een gesprek begin en daarna de proximity sensor (links boven het scherm) met een vinger bedek, kan ik (terwijl het scherm nog aanstaat) niet ophangen. Het scherm reageert niet op aanraken totdat ik de de sensor niet meer bedek. Kortom, de sensor zelf lijkt goed te werken.

Het lijkt dus een software issue te zijn. Wat ik graag zou willen is, dat als het scherm bij een wat langer gesprek automatisch uitgeschakeld is, deze ook automatisch weer aan gaat zodra de proximity sensor een verandering detecteert (dus dat het toestel niet meer tegen het oor gehouden wordt).

Weet iemand hier een oplossing voor? Zit er ergens een (verborgen) instelling in Android die dit kan bewerkstelligen? Of is er een programma die dit kan fixen?
Heb je toevallig een screenprotector op je foon zitten?

Had laatst gelezen dat iemand hetzelfde probleem had. Toen had hij de helpdesk van HTC gebeld en ook daar vroegen ze hem of hij een protector erop had zitten. Na het verwijderen van die protector deed zijn foon het wel weer goed.

Ikzelf heb dezelfde protector (brando UC) maar heb hier 'voorlopig' geen last van gehad.

My 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Wouter06 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:52:
[...]

Had laatst gelezen dat iemand hetzelfde probleem had. Toen had hij de helpdesk van HTC gebeld en ook daar vroegen ze hem of hij een protector erop had zitten. Na het verwijderen van die protector deed zijn foon het wel weer goed.

Ikzelf heb dezelfde protector (brando UC) maar heb hier 'voorlopig' geen last van gehad.

Yep..klopt als een bus..was bij mij...
Toevallig vanmorgen een "heet" telefoontje gepleegd waarbij mijn oor een flinke vlek had veroorzaakt over de proximity-sensor met als gevolg dat het scherm weer niet aanging...ff gepoetst en het werkte weer..
Of dat ik nu een overgevoelige sensor heb???? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Jelte12345 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:29:
Wat ik graag zou willen weten of er een manier is om in landscape mode net zoals in portrait mode ook het toetsenbord als een soort overlay te krijgen, in plaats van dat je niks meer van het programma ziet waar je in typt.
Een overlay ken ik niet maar door de menu-knop ingedrukt te houden kan je het toetsenbord 'inklappen' en met diezelfde toets ook weer terugtoveren en op die manier dus het programma zien. Ideaal is het niet, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Thijs_O schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:02:
[...]

Een overlay ken ik niet maar door de menu-knop ingedrukt te houden kan je het toetsenbord 'inklappen' en met diezelfde toets ook weer terugtoveren en op die manier dus het programma zien. Ideaal is het niet, maar het werkt wel.
blijkbaar niet duidelijk genoeg uitgelegd. ik bedoel dat als je in landscape zit het enige wat je behalve je toetsenbord ziet een tekstvak is terwijl dat in portrait gewoon een the app was waar je mee bezig was.
Ik wilde graag weten of er een manier was om te zorgen dat het in landscape op dezelfde manier is als in portrait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Nee ik had je wel begrepen, maar dat is er dus niet, en geloof me maar dat je niet de enige bent die dat wel graag zou willen, is een wel vaker gehoorde klacht. Alternatief is dus zoals gezegd je toetsenbord 'inklappen' zodat de rest van de app weer zichtbaar wordt, maar dat is verre van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Erg fijn en handig om hier jullie meningen over de Desire te lezen. Zo leer ik snel heel veel!

Ben sinds een week in het bezit van het toestel en er nog lekker mee aan het spelen (klinkt heel fout dit, ik weet het); ben er tot nu toe zéér over te spreken. Hiervoor had ik een iPhone 3G, waar ik overigens erg blij mee was (op de snelheid na i.v.t. bijv. de 3GS). Heb thuis een MBP, dus dat werkte feilloos met de iPhone. Maar af-en-toe moet je ook iets anders durven uitproberen, zeker na de 'knullige' problemen met de nieuwe iPhone 4) Via Google Sync werkt alles tussen mijn Desire en MBP als een zonnetje.

Tóch een vraag: Hoe kun je het lock-wachtwoord verwijderen? Ik heb dit ingesteld toen ik het toestel voor het eerst opstartte, maar wil 'm er tóch weer van af halen. Ik zie alleen de optie staan om het wachtwoord te wijzigen, maar niet om 'm te verwijderen.

En nog twee tips:

1. Als je het toestel aanschaft, koop dan direct een goede screenprotector en plaats deze meteen op je toestel als je 'm uit de doos haalt en de 'seal' eraf haalt. Zorg dat je een beetje stofvrij zit en voilá: geen enkel stofje onder mijn protector en geen enkel luchtbubbeltje. Het scherm was immers nog niet aangeraakt geweest (vet).

2. Kijk eens op www.gsmeasy.nl. Daar heb ik 'm besteld. Levering was binnen 36 uur, keurig, netjes, snel en vriendelijk (op mijn werk-adres) en ik kreeg twee dagen daarna GRATIS een 8GB micro-sd-kaartje thuisgestuurd. Vandaag kreeg ik weer post van ze: twee krasloten, als dank voor het plaatsen van een reactie over hun website en goede service op Kieskeurig.

[ Voor 0% gewijzigd door svdm op 17-07-2010 20:35 . Reden: Tekstuele verbetering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

1. Doe ik altijd met elk toestel sinds mijn mda vario, 1 keer gehad dat ik mijn nokia n95 3 weken in doos had laten liggen omdat het bedrijf ineens de screenprotector niet meer op voorraad had..

2. 8gb microsd na bestellen van de desire of screenprotector?

[ Voor 71% gewijzigd door Meneer iCy op 17-07-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb gister een aantal filmpjes geschoten met mijn desire. Nu wil ik (bij gebrek aan een kabel en cardreader) via bluetooth of wifi deze bestanden verzenden naar mijn laptop.

Ik ben al zover dat ik kan browsen via bluetooth op mijn desire en ik zie alle files ook wel, dan kan ik alleen receive file doen. maar dan krijg ik de melding: Reveiving of file failed.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

EDIT: ik kom er net achter dat ik wel vanaf de root map van mijn mobiel bestanden kan verzenden naar mijn laptop. Maar niet vanaf de map DCIM. Iets met rechten dus?

[ Voor 18% gewijzigd door kaasaanfiets op 17-07-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:09
Ik mail ze zelf altijd even door naar mijn gmail.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

silverstorm

tearing me apart

Ik heb eindelijk mijn desire gekregen en het telefoontje bevalt me zeer goed. Een hele vooruitgang dan met mijn TyTN2. Nu lekker apps aan het spelen en apps downloaden.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Laatst online: 02-02-2020
Wouter06 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:52:
[...]

Ik heb geen screen protector op het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

koekoek2003nl schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:55:
Ik heb gister een aantal filmpjes geschoten met mijn desire. Nu wil ik (bij gebrek aan een kabel en cardreader) via bluetooth of wifi deze bestanden verzenden naar mijn laptop.
Eh, je hebt toch wel je USB naar micro-USB kabel die standaard bij je Desire zit?
Dan kan je toch gewoon mbv die kabel je Desire aan de laptop hangen en de bestanden eraf plukken?

(of begrijp ik je issue niet)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:59

Ibex

^^ met stom.

koekoek2003nl schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:55:

Ik ben al zover dat ik kan browsen via bluetooth op mijn desire en ik zie alle files ook wel, dan kan ik alleen receive file doen. maar dan krijg ik de melding: Reveiving of file failed.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

EDIT: ik kom er net achter dat ik wel vanaf de root map van mijn mobiel bestanden kan verzenden naar mijn laptop. Maar niet vanaf de map DCIM. Iets met rechten dus?
SwiFTP is het verlossende antwoord op jouw vraag, en kan altijd van pas komen.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
FireFoz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:24:
mss een stomme vraag hoor maar ik lees dat er verschillende versies van android in de omloop zijn, branded en niet branded. Ik zit er sterk over te denken om morgen een desire te gaan halen in de stad. Ik neem aan dat unbranded beter is? weet iemand of die ook te krijgen zijn i.c.m. een abbonement? zit eigenlijk te denken aan kpn personal sim...
@FireFoz en Thijs_O
Er is in nederland bij mijn weten 1 branded versie in omloop. En dat is die van vodafone, deze krijg je alleen als je het via de vodafone online shop of vodafone winkel haalt. Dus niet als je het bij de belcompany haalt of iets dergelijkt. KPN, HI zijn unbranded.
Verder is het 'branded' van de vodafone versie niet extreem, enige wat anders is is een extra vodafone 'scene' en je hebt andere updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vesper64 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:18:
[...]

@FireFoz en Thijs_O
Er is in nederland bij mijn weten 1 branded versie in omloop. En dat is die van vodafone, deze krijg je alleen als je het via de vodafone online shop of vodafone winkel haalt. Dus niet als je het bij de belcompany haalt of iets dergelijkt. KPN, HI zijn unbranded.
Verder is het 'branded' van de vodafone versie niet extreem, enige wat anders is is een extra vodafone 'scene' en je hebt andere updates.
T-mobile versie is toch ook branded wat ik her en der lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

Nakebod

Nope.

Volgens mij alleen als je hem via T-Mobile zelf koopt.
Als je hem via een willekeurige webshop koopt/krijgt bij een abonnement is de kans zeer groot dat hij unbranded is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik heb hem vandaag gehaald i.c.m. KPN abbonement en ben aangenaam verrast. Ik kom van een iphone 3G en tot nu toe vind ik de desire absoluut niet tegen vallen.

Het enige wat ik wel een klein beetje irritant vind is dat het bovenste knopje (aan/uit) vrij gevoelig is. Ik vraag me dan ook af of de tijd die de display aan blijft staan om te unlocken te verkorten is, aangezien dat nogal eens gebeurd in mjin broekzak denk ik. Hij blijft nu vrij lang wachten om geunlocked te worden. Weet iemand of dat te verkorten is naar bijv 5 sec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Zet een unlock pattern aan dan kan je hem ook niet meer unlocken in je broek.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nakebod schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:47:
Volgens mij alleen als je hem via T-Mobile zelf koopt.
Als je hem via een willekeurige webshop koopt/krijgt bij een abonnement is de kans zeer groot dat hij unbranded is.
Jup, maar dat was bij vodafone ook zo en Vesper64 was t-mobile vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
l3art schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:04:
Zet een unlock pattern aan dan kan je hem ook niet meer unlocken in je broek.
Hij bedoelt dat het sccherm aanspring doordat hij per ongeluk de aan/uit knop in drukt. En of de tijd te verkorten is voordat het scherm weer uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij contactpersonen een ander beltoon instel slaat hij deze wel op , bijvoorbeeld beltoon jack
Maar als ik mijn toestel uitschakel en dan weer opstart staat deze contpersoon weer met de standaard beltoon innovation .
Dus kan ik bepaalde contactpersonen geen vaste beltoon instellen van de standaard beltonen HTC Desire want deze verdwijnt toch weer als ik het apparaat uitschakel .
Is hier misschien een oplossing voor dan lees ik dit graag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Southern Sun schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Hij bedoelt dat het sccherm aanspring doordat hij per ongeluk de aan/uit knop in drukt. En of de tijd te verkorten is voordat het scherm weer uit gaat.
exact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Xymox schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 22:39:
[...]

Eh, je hebt toch wel je USB naar micro-USB kabel die standaard bij je Desire zit?
Dan kan je toch gewoon mbv die kabel je Desire aan de laptop hangen en de bestanden eraf plukken?

(of begrijp ik je issue niet)
Ja klopt, maar die hangt thuis standaart aan mijn lader, als ik op school ben of bij vrienden/ouders heb ik die kabel niet altijd bij me. Als ik dan iets van mijn mobiel wil copieren naar mijn laptop gaat dat dus heel omslachtig.
Ibex schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 22:56:
[...]

SwiFTP is het verlossende antwoord op jouw vraag, en kan altijd van pas komen.
Dit is inderdaard wel handig, helaas niet echt geschikt om meerdere files tegelijk mee te selecteren/downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 05-08 22:22
Vraagje, heb ook al gezocht op google maar toch ...

Welke talen ondersteund de Desire, en dan bedoel ik de interface taal zelf.

iOS bijvoorbeeld ondersteund standaard zowat alle talen die er zijn, inclusief in het Chinees.
Windows Mobile ondersteund maar 1 taal, heb zelf momenteel de HTC Touch Pro 2 in het Engels, kan zelfs geen Chinese karakters lezen op sites of in een sms (wel met extra software fontje).
Sommige Nokia's (bv de X6 gekocht in Hong kong) ondersteunen bijvoorbeeld of Engels of Chinees.

Dit is wat ik wil, om mijn O-) Chinees Mandarijns te oefenen.

Kan iemand mij dus zeggen wat Android v2.X (Froyo?) hier over denkt?

Bedankt _/-\o_

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kef
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 04:49

Kef

Ik kan kiezen uit de volgende talen:

Nederlands
Engels
Frans
Duits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Na het lezen van wat tips om batterijduur te verhogen, heb ik mn mail ingesteld naar Imap.
Van 1 dag redelijk actief gebruik zit ik nu bijna op 3 dagen! Misschien een tip voor anderen die ook wat willen verbeteren aan hun batterijduur.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

anglico schreef op zondag 18 juli 2010 @ 14:14:

iOS bijvoorbeeld ondersteund standaard zowat alle talen die er zijn, inclusief in het Chinees.
Windows Mobile ondersteund maar 1 taal, heb zelf momenteel de HTC Touch Pro 2 in het Engels, kan zelfs geen Chinese karakters lezen op sites of in een sms (wel met extra software fontje).
Sommige Nokia's (bv de X6 gekocht in Hong kong) ondersteunen bijvoorbeeld of Engels of Chinees.

Bedankt _/-\o_
Als je even een linkje plaatst naar een Chinees Mandarijnse tekst wil ik wel even kijken of ie die karakters ondersteunt
master_viper schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:25:
Na het lezen van wat tips om batterijduur te verhogen, heb ik mn mail ingesteld naar Imap.
Van 1 dag redelijk actief gebruik zit ik nu bijna op 3 dagen! Misschien een tip voor anderen die ook wat willen verbeteren aan hun batterijduur.
Is de standaard Gmail app IMAP? Of moet ik dan een andere mail app gaan gebruiken?

[ Voor 19% gewijzigd door Icyzer op 18-07-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

anglico schreef op zondag 18 juli 2010 @ 14:14:

Bedankt _/-\o_
Bij een Nederlandse desire kun je volgens mij voor de taal van de interface niet voor Chinees kiezen. De media player, browser etc ondersteunen wel gewoon Chinese karakters. Daarnaast kun je Google PinYin installeren, een erg goede inputmethode voor Chinese karakters in android :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 05-08 22:22
tnx allen voor de antwoorden, denk dat ik hier in Hong Kong maar eens naar winkel ga en het uittest

als ik kan kiezen tussen Engels en Chinees, ben ik _/-\o_ al tevreden, wie wil er nu nederlands hihihihi 8)7

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

anglico schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:22:
tnx allen voor de antwoorden, denk dat ik hier in Hong Kong maar eens naar winkel ga en het uittest

als ik kan kiezen tussen Engels en Chinees, ben ik _/-\o_ al tevreden, wie wil er nu nederlands hihihihi 8)7
Inderdaad. Heb alle qteks/htc gecustomrommed om de engelse versie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vraag aan mede-tweakers,

Heb thuis Wifi netwerk... en heb nog een N97... N97 gaat zonder probleem op het wifi... en de HTC die zegt.... dat er een netwerkfout is opgetreden.. iemand een oplossing?
Wordt er een beetje naar van...

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Niets mis met de Nederlandse versie toch? Dat een videogame kansloos is wanneer alles naar het Nederlands vertaald is en dat een nagesynchroniseerde Nederlandse film drie keer niks is, vooruit, maar met een telefoon maakt dat me echt niets uit en vind ik Nederlands heus niet 'dom' of 'suf' ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thijs_O schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:49:
Niets mis met de Nederlandse versie toch? Dat een videogame kansloos is wanneer alles naar het Nederlands vertaald is en dat een nagesynchroniseerde Nederlandse film drie keer niks is, vooruit, maar met een telefoon maakt dat me echt niets uit en vind ik Nederlands heus niet 'dom' of 'suf' ofzo. :P
Het is niet dom of suf, maar ik kan niks terugvinden in het nederlands op een windows mobile :')

Zal me benieuw of NL android het me wel lukt en anders gewoon naar engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Als ik in outlook een afspraak maak, komt deze automatisch in de telefoon als ik de telefoon laat synchroniseren. Echter als ik een afspraak maak in mijn telefoon, komt deze niet in outlook. Heeft iemand de oplossing voor het probleem.

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
silverstorm schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:53:
Als ik in outlook een afspraak maak, komt deze automatisch in de telefoon als ik de telefoon laat synchroniseren. Echter als ik een afspraak maak in mijn telefoon, komt deze niet in outlook. Heeft iemand de oplossing voor het probleem.
Bij het maken van een afspraak in de agenda kun je aangeven of het als kenmerk 'Mijn agenda' krijgt of 'Pc sync'. Kies voor de laatste en de afspraak komt in je telefoon te staan bij het synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

heutsm schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:13:
Bij het maken van een afspraak in de agenda kun je aangeven of het als kenmerk 'Mijn agenda' krijgt of 'Pc sync'. Kies voor de laatste en de afspraak komt in je telefoon te staan bij het synchroniseren.
Ahh, dat werkt. Maar dan moet ik dus iedere keer die optie omzetten op Pc sync om het te laten werken. Is er geen mogelijkheid dat je 1 agenda hebt die in zijn geheel gesyncd wordt?

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 17:02

TTZ

silverstorm schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:22:
[...]

Ahh, dat werkt. Maar dan moet ik dus iedere keer die optie omzetten op Pc sync om het te laten werken. Is er geen mogelijkheid dat je 1 agenda hebt die in zijn geheel gesyncd wordt?
Gebruik de Google calendar als basis, die synct prima met je Desire. Op je pc installeer je Google Calendar Sync, deze zorgt dat je Outlook weer met Google Calendar sync loopt. Ik doe het al een hele tijd zo en werkt echt helemaal top! Daarbij heb je direct een mooie backup van je calendar (en contacts) in je Google account staan. Mooi mee genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb sinds eergisteren ook een desire na 2 maanden wachten, maar dat was het waard! (op het energieverbruik na misschien ;)).

Nu loop ik tegen een ding aan maar ik kan niks vinden via google. Ik heb mijn google apps account ingevuld als google account, en dit synced allemaal prima. Ik heb bij mijn google account meerdere agenda's met verschillende kleuren: Mijn agenda (blauw), de agenda van mijn vriendin (roze).

Nu heeft de desire meer agenda's: Mijn agenda (blauw), <Mijn naam> (rood), <Vriendin's naam> rood, PC Sync (Blauw). Al mijn afspraken komen onder de agenda <Mijn naam>. Op deze manier kan ik geen onderscheid maken tussen mijn agenda en die van mijn vriendin.

Overigens heb ik al even geprobeerd de kleur van beide agenda's bij google apps te wijzigen zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Ik heb nu deze telefoon ook al een paar dagen er valt me alleen een ding op. Bij contacten staan ook automatisch mijn emailcontacten, is dit ook zo in te stellen dat ik alleen mijn telefoon contanten zie ipv zowel mijn mail als telefooncontacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
ronaldm3 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:48:
Even een vraag aan mede-tweakers,

Heb thuis Wifi netwerk... en heb nog een N97... N97 gaat zonder probleem op het wifi... en de HTC die zegt.... dat er een netwerkfout is opgetreden.. iemand een oplossing?
Wordt er een beetje naar van...
Misschien een ip conflict?
Reset je router anders even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:33
Als ik een afspraak in me tel zet en die zet ik op "All Day" , ga ik dan synce met outlook, dan komt die afspraak er niet in te staan als "All Day", maar met 23:00 als start- en eindtijd.
Heb de settings van de tel en outlook al bekeken maar kan nx vinden.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Icyzer schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:31:
[...]

[...]

Is de standaard Gmail app IMAP? Of moet ik dan een andere mail app gaan gebruiken?
Standaard mail app van HTC(?) Niet de Gmail app, aangezien ik geen Gmail gebruik.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
silverstorm schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:53:
Fijn dit probleem heb ik dus ook.
Moet ik nu al mijn afspraken die ik op mijn tel gemaakt heb omzetten naar pc-sync?
Ik zie die optie er nu niet meer bij? moet ik hem dan opnieuw erin zetten? Wat een handig systeem zeg! 8)7
TTZ schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:22:
[...]

Gebruik de Google calendar als basis, die synct prima met je Desire. Op je pc installeer je Google Calendar Sync, deze zorgt dat je Outlook weer met Google Calendar sync loopt. Ik doe het al een hele tijd zo en werkt echt helemaal top! Daarbij heb je direct een mooie backup van je calendar (en contacts) in je Google account staan. Mooi mee genomen!
Neemt deze dan ook de niet "pc-sync" afspraken mee? Dan zou deze oplossing ideaal zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door madmaus op 19-07-2010 08:21 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
TTZ in "HTC Desire - Deel 6"
TTZ in "HTC Desire - Deel 6"
silverstorm schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:22:
[...]

Bij instellingen kun je aangeven dat je iedere afspraak standaard als pc sync wilt opnemen. Dan hoef je dat niet voor iedere afspraak apart te doen.
Wanneer je al bestaande afspraken wilt synchroniseren zou je misschien de herstel optie van HTC Sync kunnen gebruiken. Volgens mij worden dan alle afspraken uit je telefoon overgenomen. Weet dit alleen niet heel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:06
Eegee schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:49:
[...]

M'n telefoon is gisteren weer teruggekomen van Euro-Twice, en hij doet 't weer goed (*afklopt*). Er is wat vervangen en heb daardoor een nieuw IMEI-nummer gekregen. De laatste update staat er wel weer op.

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bellen via BT van m'n autoradio gaat nu ook zoals het hoort. Voor de reparatie kon ik niet de radio een nummer laten kiezen (er verscheen dan het bericht 'Busy'). Ik moest altijd het toestel zelf laten bellen en dan nam m'n radio het handsfree wel over. Nu kan ik gewoon weer op de radio uit de nummerlijst kiezen zoals met m'n vorige prehistorische GSM.
Leuk dat doosjes met die pleister :D. Heb ik ook nog op de tafel liggen, blijf 'm geniaal vinden O+

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Eegee schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:49:
[...]

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe kwam je erachter dat het iets met je Desire was? Ik heb namelijk problemen met het koppelen van mijn af fabriek carkit en mijn Desire. Hij koppelt, maar verbreekt na 10 seconden ook weer de pairing... Heb al wat dingen geprobeerd namelijk. Mijn enige opties zijn een software update van de auto (die ga ik binnenkort plannen) en/of de Desire opsturen... Echter wil ik dat pas doen als ik zeker weet dat het aan de Desire ligt, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb nu ook standaard staan dan mijn nieuwe afspraken naar PC sync gaan.
Wel even mijn oude afspraken gemaakt met telefoon opnieuw ingsteld. Gelukkig heb ik hem pas 2 weken :).

Je kan bij agenda instellingen en dan agenda's kiezen welke agenda je wilt zien, als je dan pc-sync kiest krijg je alleen de pc-sync agenda te zien. Nieuwe afspraken zijn dan automatisch pc-sync. Al je andere afspraken (niet pc-sync) zie je dan niet meer, die zul je dan handmatig opnieuw moeten maken.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
iCy schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:28:
[...]

Inderdaad. Heb alle qteks/htc gecustomrommed om de engelse versie te hebben.
Waarom koop je dan niet gewoon de engelse versie? Die zijn ook gewoon te koop bij bijvoorbeeld 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
Ik heb een beetje ruzie met mijn telefoon .. :X
Al mijn oude contacten heb ik via bluetooth van mijn oude telefoon naar mijn HTC gestuurd. Via google zelf werkte het in ieder geval niet. Blijkbaar staan er nog wel een paar bij google want deze wil hij koppelen waardoor ik in veel gevallen dubbele gegevens krijg zoals dubbele email adressen.

Maar het grootste probleem is nog wel dat hij voorstelt om naar een vast nummer te smsen! Dat is echt gruwelijk iritand, zeker omdat je het mobiele sms nummer niet als primair kunt instellen.. Waar kan ik verwijderen dat hij voorstelt om naar een vast nummer een sms te sturen? Dan kan ik die fout ook niet maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:46
Ik sta op het punt de Desire aan te schaffen. Ik zit alleen te twijfelen tussen bruin of zilver. Ik vind bruin mooier, maar ik vraag me af hoe die kleur houd op de alu onderlaag. Ik kan me voorstellen dat zilver langer mooi blijft.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terror schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:26:
Ik sta op het punt de Desire aan te schaffen. Ik zit alleen te twijfelen tussen bruin of zilver. Ik vind bruin mooier, maar ik vraag me af hoe die kleur houd op de alu onderlaag. Ik kan me voorstellen dat zilver langer mooi blijft.
Als je dit topic en de vorige delen een beetje hebt doorgesnuffeld, dan kom je tot de conclusie dat er geen alu onderlaag is, en dat er mensen zijn met een zilveren desire waarvan de zilverlaag lijkt af te slijten.

Je vind bruin al mooier schrijf je, dus dan lijkt me de keuze al makkelijk gemaakt.

Ik zeg.. kopen.

nu.

nee NU!

Kopuh, KOPUH!!!!!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
iCy schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:47:
[...]
2. 8gb microsd na bestellen van de desire of screenprotector?
Na bestellen Desire. ;)
Overigens krijg je nú bij GSMeasy GRATIS een Xbox360 bij de Desire (incl. Vodafone abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 22:04
Een tijdje geleden schreef ik in deel 5 van dit topic dit:
Thecola schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:35:
Vraagje; Ik heb sinds zondagavond wat problemen met mn touch screen.. Bijvoorbeeld met browsen op internet doet de touch heel raar en gaat ie heeel erg uitvergroten opeens, of juist helemaal naar boven of beneden scrollen. Ook met typen heb ik dit probleem dat ie heel gaar doet... smsen kan gewoon al niet meer

Heb de Desire nog geen maand en denk dat ik morgen toch echt maar ff terug moet?
Ik wil eigenlijk eerst nog ff terug naar fabrieksinstellingen zetten om te zien of tie het dan doet, maar ben ik dan ook al mijn nummers kwijt? Ze staan niet op mn sim maar op de SD-kaart..

Alvast bedankt
Heb mn desire toen opgestuurd via HI waarna ik m na 4 weken gerepareerd terug kreeg. Nu heb ik echter sinds gister precies dezelfde klachten (2 weken na reparatie), en kan dus echt bijna niks meer met de telefoon.. Is het niet zo dat als de telefoon dezelfde klachten gaat vertonen na een reparatie je een nieuwe desire krijgt? Heb hier ooit eens iets over gelezen.. Anyway, wat is slimmer: weer langs HI zodat hun mijn htc delopsturen, of dat ik zelf langs een HTC punt (bestaat zoiets?) ga om m langs te brengen.

Ik hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren..

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Thecola schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:14:
Een tijdje geleden schreef ik in deel 5 van dit topic dit:

[...]

Heb mn desire toen opgestuurd via HI waarna ik m na 4 weken gerepareerd terug kreeg. Nu heb ik echter sinds gister precies dezelfde klachten (2 weken na reparatie), en kan dus echt bijna niks meer met de telefoon.. Is het niet zo dat als de telefoon dezelfde klachten gaat vertonen na een reparatie je een nieuwe desire krijgt? Heb hier ooit eens iets over gelezen.. Anyway, wat is slimmer: weer langs HI zodat hun mijn htc delopsturen, of dat ik zelf langs een HTC punt (bestaat zoiets?) ga om m langs te brengen.

Ik hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren..
Als ik jou was zou ik rechtstreeks contact opnemen met HTC...bovenstaande uitleggen en opsturen.
ik heb zelf ook eens een HtC via Hi gehad, toen heb ik bij klachten ook rechtstreeks HTC gebeld.
Toen werd hij keurig door een koerier thuis opgehaald en gerepareerd weer terug gebracht.
Via het IMEI-nummer kunnen ze wel zien hoe het met garantie enzo is..
Ik geloof niet dat je een nieuwe krijgt..ik heb wel eens gehoord na 3 keer...maar dat kan ook niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 22:04
Zojuist contact opgenomen met HTC. Morgen wordt ie opgehaald :) Hij zei ook dat als ie nou strax weer gerepareerd is, en hij voor een 3e x kapot gaat, dat hij een andere oplossing zou vinden. (wss een nieuwe phone?) Goede klantenservice moet ik zeggen!

Hij heeft ook de prioriteit hoger aangegeven voor de reparatie aangezien t de 2e keer is dat ie kapot is gegaan. Hoe lang zou t duren dat ik m gerepareerd terugkrijg.. Ik hoop sneller dan 4 weken..!

Bedankt voor je reactie tiesvts

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:01
Ik heb een gek probleem met mijn desire en ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben.

Als ik mijn desire oplaad via mijn speciale ps3 controller oplader dan doet het geluid van de buiten speaker (de gene die je gebruikt voor muziek of beltonen zeg maar) het niet meer totdat ik de telefoon opnieuw opstart.

Als ik hem via de originele oplader oplaad heb ik echter nergens last van.

Ik vraag me nu toch af hoe dit kan en of ik de enige ben met dit probleem. Of laden jullie hem allemaal op via de originele lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
thriller schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:53:
Ik heb een gek probleem met mijn desire en ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben.

Als ik mijn desire oplaad via mijn speciale ps3 controller oplader dan doet het geluid van de buiten speaker (de gene die je gebruikt voor muziek of beltonen zeg maar) het niet meer totdat ik de telefoon opnieuw opstart.

Als ik hem via de originele oplader oplaad heb ik echter nergens last van.

Ik vraag me nu toch af hoe dit kan en of ik de enige ben met dit probleem. Of laden jullie hem allemaal op via de originele lader?
:D

Werkelijk geen idee. denk dat je beter kan stoppen met het opladen via je ps3 controller voordat je hem sloopt. Als het werkt via de meegeleverde oplader gewoon met die doen lijkt mij.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
Ik ben van een witte G1 overgestapt op een bruine Desire. Bij de oude witte telefoon vind ik dat je alle beschadigingen erg duidelijk kunt zien zitten (als het niet uit m'n (vest)zak glijdt, laat m'n zoontje 'm wel vallen...). Krassen en putjes zijn meestal donker van kleur, of worden het door vuil. Voor mij een reden om nu voor een zwarte/bruine telefoon te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik weet niet of het al gepost is, maar heb net een nieuwe "functie" gevonden, die volgens mij voor de nieuwste update er nog niet was.

Als je belt, wordt automatisch de internet verbinding uitgeschakeld. Waarschijnlijk doordat er mensen hadden geklaagd dat gesprekken wegvielen als 3G aanstond, mede door t-mobile.

Dit viel me vandaag gewoon ff op :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De bruine Desire levert ook metalige lichte puntjes op als je 'm laat kletteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:01
ikbengoofy schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:09:
[...]

:D

Werkelijk geen idee. denk dat je beter kan stoppen met het opladen via je ps3 controller voordat je hem sloopt. Als het werkt via de meegeleverde oplader gewoon met die doen lijkt mij.
ja dat heb ik nu ook maar gedaan, nadeel is alleen dat ik mijn kabels allemaal leuk heb weggewerkt en als ik nu mijn kabel nodig heb om hem op de pc aan te sluiten moet ik behoorlijk wat moeite doen.

Daarom heb ik hem liever op de ps3 lader, maar als niemand weet hoe dit komt doe ik wel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:33

Len

Leeg

De PS3 controller heeft toch een mini-USB? en de desire een micro-USB ? Hoe laad je het dan op?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36
SuB-Gold schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:35:
[...]
Hoe kwam je erachter dat het iets met je Desire was? Ik heb namelijk problemen met het koppelen van mijn af fabriek carkit en mijn Desire. Hij koppelt, maar verbreekt na 10 seconden ook weer de pairing... Heb al wat dingen geprobeerd namelijk. Mijn enige opties zijn een software update van de auto (die ga ik binnenkort plannen) en/of de Desire opsturen... Echter wil ik dat pas doen als ik zeker weet dat het aan de Desire ligt, vandaar mijn vraag.
Nou, ze hebben dus een onderdeel vervangen in m'n Desire. Waarschijnlijk het mainboard, of i.i.g. zoiets, omdat ik een nieuwe IMEI heb gekregen.

M'n vorige, zo noem ik hem dan maar even, heb ik ook wel succesvol kunnen pairen met m'n autoradio (niet slechts 10 seconden). Audio streaming en bellen (handsfree praten bedoel ik) werkten, maar ik moest wel altijd het telefoonnummer kiezen op m'n telefoon, dus dat stukje was niet handsfree.

Maar nu met dat onderdeel dat vervangen is kan m'n autoradio wel een nummer laten kiezen op de Desire, dus het moet aan de (vorige) Desire hebben gelegen en niet aan de radio.

/edit: hmm, zojuist nog even opnieuw geprobeerd in m'n auto, kreeg ik toch weer een aantal keren 'Busy' :? Maar na uitschakelen van 'media' (muziek) op m'n telefoon ging het ineens weer goed... en nu staat dat muziek streamen toch weer aan op m'n Desire (vanzelf?)... het blijft iets vaags 8)7 Dus m'n verhaal is niet zo betrouwbaar meer :X

[ Voor 12% gewijzigd door Eegee op 19-07-2010 22:27 . Reden: lekker wazig dat bluetooth ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Mocht je na bovenstaande reacties nog twijfelen; de zilveren editie is ook nog eens duurder dan de bruine:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darn, ben helaas m'n oude account kwijt, dus maak ik maar ff een nieuwe aan.

Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van een Desire.
Heerlijk ding, alleen sinds 2 dagen doet mijn market raar?
Ineens (zowel op mobiel netwerk als WiFi) laadt hij m'n "lijst" niet meer.
Apps niet, games niet, niks.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

moet je misschien ff mobiel restarten. of gewoon wat langer wachten.
Heb je soms als je naar market gaat en je internet ligt er ineens uit. Blijkbaar werkt het dan niet meer goed ofzo.

Heb het nu al lange tijd niet meer gehad. had in begin wel af en toe last van. Misschien moet je een update uitvoeren van HTC. misschien fixed ie het wel.

maar snelste oplossing is gewoon telefoon ff restarten.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon omdat mijn KPN abbo is afgelopen.
Nu heb ik al veel gezocht naar welke telefoon aan mijn eisen voldoet en kwam op de volgende telefoons uit
  • HTC Desire
  • HTC HD2
  • Motorola Droid
De HD2 valt al direct af omdat het Windows Mobile is. Ik ben daar zelf niet erg over te spreken.
Motorola Droid valt af wegens de matige besturing van het toetsenbord en de knoppen.
Nu blijft alleen nog de HTC Desire over. Mocht er toch een smartphone zijn die misschien het overwegen waard is dan hoor ik dat graag. En hoe zit het met de schermen die vervangen zijn door andere exemplaren? Geeft dit slechter beeld en is dit negatief voor de accu duur?

Mijn eisen:
  • Online agenda beheren
  • Gmail mail accounts beheren
  • Snel
  • Goed werkend touchscreen
  • Veel apps (dat zit wel snor als ik dit topic doorlees)
  • Navigatie (lijkt me ook niet echt een probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

al jouw andere eisen zijn ook geen probleem voor de desire :p

Maar idd, het is geen amoled scherm meer, maar een super lcd ofzo iets.Maar kan ook gewoon zijn dat het amoled is hoor. Je weet niet welke batch je hebt.

Maar als je naar vergelijkingen kijkt, dan is het gewoon een kwestie wat je mooi vind. LCD geeft kleuren iets anders weer. Sommige vinden het mooier.
Daarnaast kan je met een lcd volgens mij beter met direct zonlicht kijken.

Ik zou gewoon de desire kopen. Heb hiervoor tal van andere mobieltjes gehad. Zelfs 2 weken een iphone. Maar de Desire is echt de beste telefoon die ik ooit heb gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door DNA_Saint op 20-07-2010 03:42 ]

Huub Huub Barbatruc!

Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.