Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
DNA_Saint schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 03:41:
al jouw andere eisen zijn ook geen probleem voor de desire :p

Maar idd, het is geen amoled scherm meer, maar een super lcd ofzo iets.Maar kan ook gewoon zijn dat het amoled is hoor. Je weet niet welke batch je hebt.

Maar als je naar vergelijkingen kijkt, dan is het gewoon een kwestie wat je mooi vind. LCD geeft kleuren iets anders weer. Sommige vinden het mooier.
Daarnaast kan je met een lcd volgens mij beter met direct zonlicht kijken.
Sjezus nog zo'n nachtbraker ;) Ik kon de slaap niet vatten, dus maar ff achter de laptop.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een vergelijking tussen het nieuwe super-lcd scherm en de huidige amoled versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon de desire kopen. Heb hiervoor tal van andere mobieltjes gehad. Zelfs 2 weken een iphone
Ha ha ben ik toch niet de enige.
Vorig jaar rond kerst heb ik mezelf ook getrakteerd op een Iphone 3gs. Ik heb het 3 weken uitgehouden
vond het helemaal niets.

Yeah, me and me desire are one :)

Dus ik zeg Kopen.

nu
nee.... NU!!! kopuh dat ding

krijg je geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

DNA_Saint schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:47:
moet je misschien ff mobiel restarten. of gewoon wat langer wachten.
Heb je soms als je naar market gaat en je internet ligt er ineens uit. Blijkbaar werkt het dan niet meer goed ofzo.

Heb het nu al lange tijd niet meer gehad. had in begin wel af en toe last van. Misschien moet je een update uitvoeren van HTC. misschien fixed ie het wel.

maar snelste oplossing is gewoon telefoon ff restarten.
instellingen, applicaties, app. beheren, market, gedwongen stoppen en gegevens wissen.

werkt vaak in dit geval :)

wat mij wél opvalt is dat via 3g alles veel sneller gaat dan via wifi.
Bij wifi moet k soms bijna 10min wachten voordat ie eindelijk een app gaat laagladen, bij 3g is dit vrijwel direct.

[ Voor 13% gewijzigd door marcel-o op 20-07-2010 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
marcel-o schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:19:
[...]

instellingen, applicaties, app. beheren, market, gedwongen stoppen en gegevens wissen.

werkt vaak in dit geval :)

wat mij wél opvalt is dat via 3g alles veel sneller gaat dan via wifi.
Bij wifi moet k soms bijna 10min wachten voordat ie eindelijk een app gaat laagladen, bij 3g is dit vrijwel direct.
Dat is niet de ervaring die ik heb. Wat ik wel prettiger vindt is dat 3G gewoon continu beschikbaar is en je met wifi geschakel krijg. Ben er dan ook nog niet uit of ik niet gewoon wifi uit wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Eegee schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:12:
[...]

Nou, ze hebben dus een onderdeel vervangen in m'n Desire. Waarschijnlijk het mainboard, of i.i.g. zoiets, omdat ik een nieuwe IMEI heb gekregen.

M'n vorige, zo noem ik hem dan maar even, heb ik ook wel succesvol kunnen pairen met m'n autoradio (niet slechts 10 seconden). Audio streaming en bellen (handsfree praten bedoel ik) werkten, maar ik moest wel altijd het telefoonnummer kiezen op m'n telefoon, dus dat stukje was niet handsfree.

Maar nu met dat onderdeel dat vervangen is kan m'n autoradio wel een nummer laten kiezen op de Desire, dus het moet aan de (vorige) Desire hebben gelegen en niet aan de radio.

/edit: hmm, zojuist nog even opnieuw geprobeerd in m'n auto, kreeg ik toch weer een aantal keren 'Busy' :? Maar na uitschakelen van 'media' (muziek) op m'n telefoon ging het ineens weer goed... en nu staat dat muziek streamen toch weer aan op m'n Desire (vanzelf?)... het blijft iets vaags 8)7 Dus m'n verhaal is niet zo betrouwbaar meer :X
Hm... toch bedankt voor de uitleg. Ik heb helaas geen referentie, het heeft nooit gewerkt, maar weet dat meerdere mensen problemen hebben met pairen van carkit en phone. Ik moet de dealer maar eens vragen naar een update en hopen op het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
kan ik met de standaard agenda ook mijn taken weergeven?
Op mijn WM PDA krijg ik de taken die ik open heb staan te zien op de huidige dag.

Maar met android lijkt het wel of ik helemaal geen taken kan zien / invoegen.
Klopt dat of kijk ik ergens overheen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

madmaus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:23:
Op mijn WM PDA krijg ik de taken die ik open heb staan te zien op de huidige dag.

Hmm, volgends mij kan dat standaard niet. Met de pure calendar widget kan dat wel. Die ondersteunt het weergeven van taken uit Astrid en GTasks.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:27
madmaus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:23:

Als je het hebt over de taken in Exchange dan is het helaas nog niet mogelijk om die te synchronizeren met de standaard client van Android. Ik geloof dat Touchdown dit wel kan, maar daar zit wel weer een prijs aan verbonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 21:43
Iemand omg Tilburg ook problemen met de 3G verbinding? Ik heb sinds een uur geen 3G meer....icoontje staat er wel, maar hij krijgt geen connectie. Heb al vanalles geprobeerd!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
al jouw andere eisen zijn ook geen probleem voor de desire :p

Maar idd, het is geen amoled scherm meer, maar een super lcd ofzo iets.Maar kan ook gewoon zijn dat het amoled is hoor. Je weet niet welke batch je hebt.

Maar als je naar vergelijkingen kijkt, dan is het gewoon een kwestie wat je mooi vind. LCD geeft kleuren iets anders weer. Sommige vinden het mooier.
Daarnaast kan je met een lcd volgens mij beter met direct zonlicht kijken.

Ik zou gewoon de desire kopen. Heb hiervoor tal van andere mobieltjes gehad. Zelfs 2 weken een iphone. Maar de Desire is echt de beste telefoon die ik ooit heb gehad.
dat zeg ik dus ook steeds tegen allemaal luitjes om me heen, dat dit de eerste telefoon is waar ik echt dik tevreden over ben!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Pedr0 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:24:
Iemand omg Tilburg ook problemen met de 3G verbinding? Ik heb sinds een uur geen 3G meer....icoontje staat er wel, maar hij krijgt geen connectie. Heb al vanalles geprobeerd!
zie frontpage van tweakers, kpn en hi kampen met een storing ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Nou, heb vorige week mijn Desire besteld, is hij pas 6 augustus (!) leverbaar.. :(
Tenzij men hem in een KPN winkel nog op voorraad heeft, maar die kans is heel, heel klein aldus de KPN-medewerker. Aangezien ze geen telefoonnummer hebben bij de winkels, maar verwijzen naar de klantenservice, zou ik de winkels af moeten gaan struinen. :'( :( :'(

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op voorraad bij Coolblue: http://www.smartphoneshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
Dank je! Maar daar is hij veel duurder dan via de KPN website. Wil een 1-jarig abonnement, vandaar. Denk dat bij een KPN winkel zelf het goedkoopste is. (Mag dit in dit topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taart schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:51:
Dank je! Maar daar is hij veel duurder dan via de KPN website. [/small]
Wil je nu wachten? of wil je je Desire hebben?

Coolblue is for you.

Kopen nu.

nee NU!!!!

kopuh, KOPUH

en anders gewoon geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
Ik heb mijn desire nu ongeveer anderhalve maand en ben er best tevreden over. Maar 1 ding stoor ik me wel aan, het mobiel internet.
Met het gebruik van wifi doet internet het goed, maar mijn 2g/3g verbinding lijkt gewoon dood te zijn. Ben er al een keer eerder mee terug geweest toen ik de telefoon pas 2 weken had, toen hetzelfde probleem.

Ik switch nogal vaak wifi aan/uit (met de widget), en ook staat mijn mobiel netwerk standaard uit om accu te sparen. Maar nu kan ik alleen nog internet via wifi, voor de rest werkt het niet meer, heeft wel gewoon gewerkt.
Zie: _Calvin in "HTC Desire - Deel 6"

Ook zijn er geen H of 2g/3g icons zichtbaar als wifi uitstaat. Bij het inschakelen van "instellingen -> draadloos en netwerken -> gegevensverbinding" krijg ik ook de melding "verbinding mislukt."
De vorige keer was er helaas een factory defaults reset nodig, andere oplossingen mochten niet baten. Het is nu de 2e keer dat het voorkomt, waar zou dit aan kunnen liggen?

Heb al op internet gezocht en een soort gelijk probleem is er, maar rebooten werkt gewoonweg niet. Ook wifi uit -> vliegmodus aan -> vliegmodus uit niet.

Iemand een idee?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
jarnotjuh schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:17:
Ik heb mijn desire nu ongeveer anderhalve maand en ben er best tevreden over. Maar 1 ding stoor ik me wel aan, het mobiel internet.
Met het gebruik van wifi doet internet het goed, maar mijn 2g/3g verbinding lijkt gewoon dood te zijn. Ben er al een keer eerder mee terug geweest toen ik de telefoon pas 2 weken had, toen hetzelfde probleem.

Ik switch nogal vaak wifi aan/uit (met de widget), en ook staat mijn mobiel netwerk standaard uit om accu te sparen. Maar nu kan ik alleen nog internet via wifi, voor de rest werkt het niet meer, heeft wel gewoon gewerkt.
Zie: _Calvin in "HTC Desire - Deel 6"

Ook zijn er geen H of 2g/3g icons zichtbaar als wifi uitstaat. Bij het inschakelen van "instellingen -> draadloos en netwerken -> gegevensverbinding" krijg ik ook de melding "verbinding mislukt."
De vorige keer was er helaas een factory defaults reset nodig, andere oplossingen mochten niet baten. Het is nu de 2e keer dat het voorkomt, waar zou dit aan kunnen liggen?

Heb al op internet gezocht en een soort gelijk probleem is er, maar rebooten werkt gewoonweg niet. Ook wifi uit -> vliegmodus aan -> vliegmodus uit niet.

Iemand een idee?
Heb je misschien Hi of KPN? Want dan heb je last hiervan:
nieuws: KPN en Hi kampen met storing mobiel internet

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 21:43
Ik ben blij dat het de storing is! Het was namelijk heel toenvallig, ik switch van WiFi naar 3G en weg internet.....ik dacht dus dat het dat ene probleem was. ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Harmsen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:19:
[...]

Heb je misschien Hi of KPN? Want dan heb je last hiervan:
nieuws: KPN en Hi kampen met storing mobiel internet
Heb wel kpn en ik las het net ook ja, maar dat is het niet. Heb al vanaf 17-7 geen 2g/3g data meer ontvangen, geen enkele kb volgens mijn networkmonitor.
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat ik vaak handmatig switch tussen wifi aan/uit en mobiel internet aan/uit? Of zouden bepaalde widgets/apps de boosdoener kunnen zijn?

Toch alvast maar een backup maken en een reset proberen, hopelijk komen de problemen dan niet terug na het restoren van de backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Taart schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:51:
Dank je! Maar daar is hij veel duurder dan via de KPN website. Wil een 1-jarig abonnement, vandaar. Denk dat bij een KPN winkel zelf het goedkoopste is. (Mag dit in dit topic?)
Je kan anders ook bij gsmwijzer.nl kopen. Is ook goedkoop daar.

Ik heb zelf t-mobile. Maar raad vodafone aan. Waarom? Omdat zij de enige in Nederland zijn met een 3,6mbit verbinding. Alle andere providers hebben 348kbps.
En uit mijn ervaring is vodafone erg stabiel.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
jarnotjuh schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Heb wel kpn en ik las het net ook ja, maar dat is het niet. Heb al vanaf 17-7 geen 2g/3g data meer ontvangen, geen enkele kb volgens mijn networkmonitor.
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat ik vaak handmatig switch tussen wifi aan/uit en mobiel internet aan/uit? Of zouden bepaalde widgets/apps de boosdoener kunnen zijn?

Toch alvast maar een backup maken en een reset proberen, hopelijk komen de problemen dan niet terug na het restoren van de backup.
Ik had continu problemen met de 3G. Uiteindelijk was het met 2 tweets naar @telfort opgelost. Ze hebben vanuit Telfort iets met nieuwe APN instellingen geconfigureerd voor mij (hoe? :? ). Telefoon aan/uit en voila, nooit meer last gehad. _/-\o_

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net eens even mijn Desire gefactoryreset, kijken of reboot probleem over zou zijn, maar mooi niet. Lag aan de oplader, deed niet erg veel en rebootte net toen ik even een contact aan het aanpassen was en een woordenboek aan het downloaden was. Misschien terug naar HTC?:S Of anders wachten op Froyo.

[ Voor 4% gewijzigd door Cobiwan op 20-07-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
michiel_ schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:44:
Ik heb sinds eergisteren ook een desire na 2 maanden wachten, maar dat was het waard! (op het energieverbruik na misschien ;)).

Nu loop ik tegen een ding aan maar ik kan niks vinden via google. Ik heb mijn google apps account ingevuld als google account, en dit synced allemaal prima. Ik heb bij mijn google account meerdere agenda's met verschillende kleuren: Mijn agenda (blauw), de agenda van mijn vriendin (roze).

Nu heeft de desire meer agenda's: Mijn agenda (blauw), <Mijn naam> (rood), <Vriendin's naam> rood, PC Sync (Blauw). Al mijn afspraken komen onder de agenda <Mijn naam>. Op deze manier kan ik geen onderscheid maken tussen mijn agenda en die van mijn vriendin.

Overigens heb ik al even geprobeerd de kleur van beide agenda's bij google apps te wijzigen zonder resultaat.
Inmiddels heb mijn vriendin's agenda verwijderd, gesyncd, en opnieuw toegevoegd. Nu is ze wel roze, ik ben nog steeds rood, maar mijn eigen agenda is niet te verwijderen.

Nadeel is wel dat al haar bestaande afspraken niet naar de telefoon zijn gesynced nu, dus ik zie alleen de nieuwe. Maargoed, de tijd zal dat fixen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
jarnotjuh schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Heb je iets draaien wat je apn uitzet om batterij te besparen? Juicedefender of iets dergelijks? Want die kunnen problemen opleveren met je internet. En natuurlijk checken of alles goed ingesteld staat qua internet.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
ik heb last van het volgende:

wanneer mijn tel uitstaat (of als het scherm donker is) dan zie ik aan de buitenste kanten van het scherm, in het midden, twee kleine inhammetje. het lijkt wel of het scherm hier los is gegaan doordat het toestel lichtelijk "geknakt" is. hebben meer mensen hier last van? op zich vind ik het geen probleem, enige waar ik bang voor ben is dat de inhammen groter worden. deze zijn nu zo'n 3mm vanaf de buitenkant van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Maak eens een foto dan. Dan kan er makkelijker beoordeeld worden. Zelf dit nog nergens gelezen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Heb HTC gebeld en morgen wordt mijn desire opgehaald en zou binnen 2 weken terug moeten zijn gerepareerd, Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
iCy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:24:
Maak eens een foto dan. Dan kan er makkelijker beoordeeld worden. Zelf dit nog nergens gelezen.
wilde ik ook doen tot dat ik er achter kwam dat het op dit moment nog al moeilijk gaat met alleen de telefoon al camera ;) als ik thuis ben ga ik het proberen vast te leggen.

[ Voor 7% gewijzigd door stavast op 20-07-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Harmsen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:46:
[...]

Heb je iets draaien wat je apn uitzet om batterij te besparen? Juicedefender of iets dergelijks? Want die kunnen problemen opleveren met je internet. En natuurlijk checken of alles goed ingesteld staat qua internet.
Nee, had dat wel draaien, maar dat is er al weer vanaf. Had APNdroid(gelinked eerder in dit topic) geinstalled en gekeken of het daarmee te maken had, maar dat staat ook goed.

Het is ook echt geen instelling, vanaf het ene op het andere moment is het gewoon "dood." Heb niks veranderd, op het switchen van wifi/gprs/mobiel internet na dan.
Zal morgen eens een belletje richting kpn doen, kijken of ze er wat mee kunnen. Lijkt me echt stug dat ik het een instelling op mijn phone is, heb daar niks veranderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
jarnotjuh schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:31:
[...]

Nee, had dat wel draaien, maar dat is er al weer vanaf. Had APNdroid(gelinked eerder in dit topic) geinstalled en gekeken of het daarmee te maken had, maar dat staat ook goed.

Het is ook echt geen instelling, vanaf het ene op het andere moment is het gewoon "dood." Heb niks veranderd, op het switchen van wifi/gprs/mobiel internet na dan.
...
Al een harde reset geprobeerd??
8)7
edit//
sorry..heb ff teruggelezen en zag dat je dat de vorige keer al gedaan hebt..

[ Voor 9% gewijzigd door tiesvts op 20-07-2010 19:31 . Reden: lezen..lezen..lezen..lezen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Sj44k13 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:41:
Heb HTC gebeld en morgen wordt mijn desire opgehaald en zou binnen 2 weken terug moeten zijn gerepareerd, Ben benieuwd!
Even een weetje:
Als je Shazam had voor de 13e en geüpdatet naar de laatste, dan heb je nu dus 'gratis' de betaalde versie.
Als ze je Desire repareren en ze geven je een nieuwe IMEI, dan ben je je gratis update weer kwijt en moet je betalen voor de volledige Shazam. Ze zetten geen licenties over van de ene IMEI naar de ander... heb ik ondervonden met m'n gerepareerde toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Heheh nee ik heb geen gratis Shazam, dus geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
Taart schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:30:
Nou, heb vorige week mijn Desire besteld, is hij pas 6 augustus (!) leverbaar.. :(
Tenzij men hem in een KPN winkel nog op voorraad heeft, maar die kans is heel, heel klein aldus de KPN-medewerker. Aangezien ze geen telefoonnummer hebben bij de winkels, maar verwijzen naar de klantenservice, zou ik de winkels af moeten gaan struinen. :'( :( :'(

Iemand tips?
OMG!! Kom ik net in de KPN winkel, vertellen ze me dat augustus misschien ook niet klopt, dat het nog later wordt.. :? |:( Ik word gek. Ik ga sowieso ergens anders kijken, maar het is overal duurder dan bij KPN online. En ik denk dat ik snel moet zijn, omdat hij anders daar ook is uitverkocht. Waarschijnlijk heb ik dan nog wel een amoled scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Iemand een idee om live TV te kunnen kijken via 3G/H op je Desire?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

JKratos schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:33:
Iemand een idee om live TV te kunnen kijken via 3G/H op je Desire?
welke provider heb je?

Je hebt bijvoorbeeld Tmobile.tv :Y
dat is een app, kan je laagladen van de market.

[ Voor 9% gewijzigd door marcel-o op 20-07-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Sorry, vergeten te vermelden. Ik heb Vodafone. Heb al wel wat gevonden over Vodafone Web TV oid. Maar geen idee hoe ik dat met/zonder app aan de praat kan krijgen. Is het bij Tmobile gratis of moet je er voor dokken?

Edit: Kan namelijk alleen dit vinden http://www.vodafone.nl/pr...nsten/mobile_tv_en_video/. Maar er staat niet duidelijk bij hoe je het voor elkaar krijgt. Ja, een link naar de instellingen voor internet op je mobiel maar dat heeft iedereen natuurlijk al.

Edit2: @ Bomberman2012 hieronder; Ja, heb ik ook. Hij bleef de hele tijd blauw. Heb me tel maar opnieuw opgestart en nu ist weg maar het hoort natuurlijk niet.

[ Voor 52% gewijzigd door JKratos op 20-07-2010 23:11 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een vraagje weet niet of ik het op deze topic mag
Plaatsten maar ik probeer het ff;)

2 Vrienden van me hebben handcent geupdate vandaag en als
Ze een bericht krijgen blijft hun led blauw (wat gelukkig niet bij mij voorkomt:d)
Ondervinden jullie dat ook of zijn zij de enige getroffen en weet 1 van jullie een
Oplossing ? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 01:02
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:57:
Hey ik heb een vraagje weet niet of ik het op deze topic mag
Plaatsten maar ik probeer het ff;)

2 Vrienden van me hebben handcent geupdate vandaag en als
Ze een bericht krijgen blijft hun led blauw (wat gelukkig niet bij mij voorkomt:d)
Ondervinden jullie dat ook of zijn zij de enige getroffen en weet 1 van jullie een
Oplossing ? Alvast bedankt
Net ffies op handcent.com forum gekeken zijn er meer met het zelfde bug. Enigste tijdelijk optie die ik daar kan vinden is
...In that choosing to blink Green, mine doesn't blink or light up AT ALL.

So a partial fix, in that it doesn't fix it, but DOES seem to stop it staying lit up all the time in blue...
Dus denk dat er gewoon een bug in handcent zit die opgelost moet worden. Dus afwachten tot er een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Ook hier inderdaad de Handcent bug opgemerkt. Afwachten dus maar op een fix. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
JKratos schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:12:
Sorry, vergeten te vermelden. Ik heb Vodafone. Heb al wel wat gevonden over Vodafone Web TV oid. Maar geen idee hoe ik dat met/zonder app aan de praat kan krijgen. Is het bij Tmobile gratis of moet je er voor dokken?

Edit: Kan namelijk alleen dit vinden http://www.vodafone.nl/pr...nsten/mobile_tv_en_video/. Maar er staat niet duidelijk bij hoe je het voor elkaar krijgt. Ja, een link naar de instellingen voor internet op je mobiel maar dat heeft iedereen natuurlijk al.

Edit2: @ Bomberman2012 hieronder; Ja, heb ik ook. Hij bleef de hele tijd blauw. Heb me tel maar opnieuw opgestart en nu ist weg maar het hoort natuurlijk niet.
Met Dolphin Browser naar http://mobile.vodafone.nl/videoaudio, dan kun je TV kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Heb een probleem wat veel schijnt voor te komen, maar waar ik geen oplossing voor heb kunnen vinden op internet.

Windows 7 x64 herkent mijn HTC Desire niet na herinstallatie Windows 7. Als ik de telefoon met USB aan de PC koppel (kiezen voor de optie Diskdrive) komt er een ballonetje: "Het USB-apparaat wordt niet herkend." Voorheen werkte dit wel prima met Windows 7, ik snap dan ook niet wat het verschil nu is.

Wat heb ik gedaan:
- Verschillende versies van HTC Sync geinstalleerd.
- Handmatig HTC Hero drivers eroverheen gezet.

Als ik iets met andere drivers wil doen en die wil updaten, dan geeft Windows steeds aan dat er geen beter of nieuwer stuurprogramma gevonden is.

Hoe zorg ik ervoor dat Windows eindelijk mijn HTC Desire weer gewoon herkend?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Apart, want de diskdrive-optie is UMS, en dat zou automatisch herkend moeten worden, zonder enige drivers. Werken usb-sticks wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
marcel-o schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:04:
[...]

welke provider heb je?

Je hebt bijvoorbeeld Tmobile.tv :Y
dat is een app, kan je laagladen van de market.
Laagladen? Serieus? Lowloaden dus? Gebruik gewoon de correcte termen, kom op zeg.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Pfff... Gisteren het "SD-card" probleem gehad... In m'n Windoos herstel laten uitvoeren; na 4 en een half uur was hij klaar. Maar niets kwijt :)! En de Desire hield op met zeuren.... ;)
Het kan dus wel gefixt worden kennelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taart schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:45:
[...]

OMG!! Kom ik net in de KPN winkel, vertellen ze me dat augustus misschien ook niet klopt, dat het nog later wordt.. :? |:( Ik word gek. Ik ga sowieso ergens anders kijken, maar het is overal duurder dan bij KPN online. En ik denk dat ik snel moet zijn, omdat hij anders daar ook is uitverkocht. Waarschijnlijk heb ik dan nog wel een amoled scherm.
Het is niet overal duurder dan bij KPN. Ga bijv. de Belcompany en daar kun je de Desire aanschaffen met een 2-jarig abonnement voor 14.75 het eerste jaar en 29,50 het tweede jaar + gratis toestel.
Tenzij je een los toestel wilt zonder abonnement natuurlijk! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keen87
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 06:50
Wat vinden de meeste van de HTC Desire als zakelijke telefoon?

Wij hebben op dit moment op ons werk allemaal HTC Smartphones met Windows Mobile erop. De reden hiervoor was eigelijk altijd dat zij de enige waren met exchange syncronisatie. Nu kan dat ondertussen ook met de Desire en Lengend. Werkt dit een beetje fijn?

De reden dat ik wil overstappen is toch wel eigelijk door de vele problemen en de traagheid die de windows telefoons hebben. Vooral met de oude serie (diamond & Pro) geven erg veel problemen. (vastlopen\traag\syncronisatie problemen)
Ik heb nou zowel de HTC Desire en Legend in werking gezien en op het eerste oog ziet dat er echt veel beter uit.
Ik heb ook het idee dat deze telefoon een stuk gebruiksvriendelijker is. Ook dit zou een erg belangrijk punt zijn, de meeste mensen (managers) die ermee rondlopen zijn namelijk niet altijd even handig met die dingen :'(

Dus hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
Is het mogelijk te achterhalen of je nou een amoled of een (super)led display hebt op je Desire?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 11-09 12:15
Wou T schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:55:
Heb een probleem wat veel schijnt voor te komen, maar waar ik geen oplossing voor heb kunnen vinden op internet.

Windows 7 x64 herkent mijn HTC Desire niet na herinstallatie Windows 7. Als ik de telefoon met USB aan de PC koppel (kiezen voor de optie Diskdrive) komt er een ballonetje: "Het USB-apparaat wordt niet herkend." Voorheen werkte dit wel prima met Windows 7, ik snap dan ook niet wat het verschil nu is.
[...]

Hoe zorg ik ervoor dat Windows eindelijk mijn HTC Desire weer gewoon herkend?
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Als je een hub gebruikt, probeer het eens zonder. Ik stopte de telefoon in een USB-poort op mijn monitor. Met de kabel rechtstreeks op mijn PC aangesloten werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Mandrake466 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:06:
Is het mogelijk te achterhalen of je nou een amoled of een (super)led display hebt op je Desire?
Dat vraag ik mij nu ook af zodra ik mijn toestel heb.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

MacorgaZ schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 04:55:
[...]

Laagladen? Serieus? Lowloaden dus? Gebruik gewoon de correcte termen, kom op zeg.
offtopic:
Dude, rustig aan zeg. Termen als plank en reep zijn net zo fout.
Morgen even het andere been gebruiken als je je bed uit stapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Ik heb sinds kort het vage probleem dat de optical trackpad niet meer werkt...

Ik heb al gezocht op google, maar wordt daar niet veel wijzer van.

De 'knop' werkt nog wel, want met de camera kan ik nog steeds door op de trackpad te drukken een foto maken, alleen het scrollen in tekst werkt dus niet meer, in geen enkele applicatie.

Uiteraard al een hard reset geprobeerd, dat helpt niet. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin om een factory-reset te doen.. ;)

Iemand hier misschien ervaring mee, of iets soortgelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de trotse eigenaar van de HTC Desire. Waren op internet ook verschillende topics over rooten van je desire (weet niet of het toegestaan is om het daar hier over te hebben).

Ik ben benieuwd of ik bepaalde applicaties kan verwijderen, zoals aandelen en weer, en footprints etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem tijdens het versturen en ontvangen van een sms. Ik sms met het standaard sms programma wat op de HTC Desire zit. Als mijn smsjes zijn verstuurd naar een persoon vb Roy kan het zijn dat er bij verzonden staat naar vb Rick. Namen worden ineens omgedraaid lijkt het op. Wie weet wat ik bedoel en heeft hier een oplossing voor? Dit is niet bij alle contactpersonen zo overigens maar wel bij een groot deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:17:
Sinds gisteren de trotse eigenaar van de HTC Desire. Waren op internet ook verschillende topics over rooten van je desire (weet niet of het toegestaan is om het daar hier over te hebben).

Ik ben benieuwd of ik bepaalde applicaties kan verwijderen, zoals aandelen en weer, en footprints etc.
Please, kijk een beetje rond, en lees je in, voordat je hier van die vragen gaat stellen.

Voor het Rooten van de Desire en Custom rom's is ook een apart topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Keen87 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:42:
Wij hebben op dit moment op ons werk allemaal HTC Smartphones met Windows Mobile erop. De reden hiervoor was eigelijk altijd dat zij de enige waren met exchange syncronisatie. Nu kan dat ondertussen ook met de Desire en Lengend. Werkt dit een beetje fijn?

De reden dat ik wil overstappen is toch wel eigelijk door de vele problemen en de traagheid die de windows telefoons hebben. Vooral met de oude serie (diamond & Pro) geven erg veel problemen. (vastlopen\traag\syncronisatie problemen)
Ik heb nou zowel de HTC Desire en Legend in werking gezien en op het eerste oog ziet dat er echt veel beter uit.
Ik heb ook het idee dat deze telefoon een stuk gebruiksvriendelijker is. Ook dit zou een erg belangrijk punt zijn, de meeste mensen (managers) die ermee rondlopen zijn namelijk niet altijd even handig met die dingen :'(

Eerste punt exchange synchronisatie:
Hij synct: agenda, contactpersonen en mail. (Geen tasks) Als je dat voldoende vindt, dan is er geen probleem. Hij ondersteund gewoon push sync, dus dat moet geen probleem zijn, je kan ook andere frequenties instellen.
Bij Android 2.2 wordt het zelfs mogelijk voor exchnage beheerders om op afstand die informatie van telefoons te wipen, mochten ze gestolen worden. (En die update moet later dit jaar komen)
Verder vind ik hem erg makkelijk werken en erg snel reageren. Ik zie dan ook geen problemen om hem in te zetten binnen een bedrijf met exchange.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vansnoll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03-2022
Keen87 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:42:
Wat vinden de meeste van de HTC Desire als zakelijke telefoon?

Ik gebruik m ook zakelijk, naast de vele vele voordelen ervaar ik maar één nadeel, en dat is dat bij intensief gebruik de batterij nogal snel leeg is, soms haalt ie de dag niet eens.... Dus een extra acculader/autolader o.i.d. altijd bij de hand is dan wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Mark_640 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:05:
Ik heb sinds kort het vage probleem dat de optical trackpad niet meer werkt...

Ik heb al gezocht op google, maar wordt daar niet veel wijzer van.

De 'knop' werkt nog wel, want met de camera kan ik nog steeds door op de trackpad te drukken een foto maken, alleen het scrollen in tekst werkt dus niet meer, in geen enkele applicatie.

Uiteraard al een hard reset geprobeerd, dat helpt niet. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin om een factory-reset te doen.. ;)

Iemand hier misschien ervaring mee, of iets soortgelijks meegemaakt?
Heb je hem al eens schoongemaakt.
Dat het knopje werkt zegt natuurlijk niets over het optische gedeelte.
Dat is hetzelfde als een muis, waarvan het optische kapot is maar de knopjes nog werken.

Anders retourtjes HTC!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:01

slaay

Natuurbeleven.com

iCy schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:28:
[...]

Dat vraag ik mij nu ook af zodra ik mijn toestel heb.
Heb daar HTC al enkele weken geleden mail over gestuurd. Maar tot op heden nog niks over vernomen...
Als het vanaf een specifieke productiedatum is dat ze alleen nog LCD schermen toepassen, dan zou het mogelijk op de doos/toestel af te lezen zijn.
Of ze moeten de doos aanpassen waarop staat LCD ipv AMOLED.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

slaay schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Heb daar HTC al enkele weken geleden mail over gestuurd. Maar tot op heden nog niks over vernomen...
Als het vanaf een specifieke productiedatum is dat ze alleen nog LCD schermen toepassen, dan zou het mogelijk op de doos/toestel af te lezen zijn.
Of ze moeten de doos aanpassen waarop staat LCD ipv AMOLED.
Ze plakken we waarschijnlijk gewoon een sticker op/over.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevorna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08 11:16
Leuk.. Ik krijg net een smsje van T-Mobile dat ze hun lading HTC Desire's pas 6 augustus binnenkrijgen. Dat wordt dus wachten voor de mensen die hem daar hebben besteld.. Mij inbegrepen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Het is toch ergens wel ongelofelijk bedroevend dat men zoveel moeite heeft om de aanvoer van de Desire evenredig te verdelen over de resellers. :X Toen ik een paar weken terug de lokale Belcompany binnen liep had men beide kleuren voldoende op voorraad terwijl de Vodafone store iets verderop ook de eerstvolgende 3-4 weken geen voorraad had. Dan gaat er toch ergens iets fout..

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Thijs_O schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:05:
Het is toch ergens wel ongelofelijk bedroevend dat men zoveel moeite heeft om de aanvoer van de Desire evenredig te verdelen over de resellers. :X Toen ik een paar weken terug de lokale Belcompany binnen liep had men beide kleuren voldoende op voorraad terwijl de Vodafone store iets verderop ook de eerstvolgende 3-4 weken geen voorraad had. Dan gaat er toch ergens iets fout..
Ik heb afgelopen maandag bij de belcompany nog een desire aangeschaft. Ze hadden alleen nog maar 1 grijze. Bruine varianten hebben ze nog steeds (Eindhoven).

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Entity

9000rpm

Recent heb ik mijn Touch Pro ook vervangen door een Desire. Wat een verademing, Android is echt zo veel beter dan Windows Mobile! Alles werkt soepel en is goed met de vingers te bedienen, perfect. En Market is ook ontzettend mooi. Het enige nadeel is dat ik nog geen echt goed alternatief voor Tomtom heb gevonden, de tot nu toe geprobeerde apps (Google Navigatie, Sygic en Navigon) hebben allemaal wel weer nadelen. Maar daar valt verder wel mee te leven...

Ik maak uiteraard gebruik van Gmail, maar wil ook mijn zakelijke mail (Exchange) erop zetten. Houdt de telefoon hierbij een goede scheiding tussen Exchange contacten/afspraken en Gmail contacten/afspraken? Met andere woorden, krijg ik geen zakelijke contacts in mijn Gmail contacts of vice versa? En als ik het Exchange account weer verwijderd, verdwijnen dan netjes alle zakelijke afspraken en contacts uit de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
nou mijn desire gaat terug voor reparatie.. toestel is 3 maand oud en heb nu al stof achter het scherm zitten.. Ook zit bij mij de aan/uit knop niet helemaal recht, dat vond ik niet zo storen maar het stof achter het scherm wel..

Zijn er hier nog meer mensen die last hebben van stof achter het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
TWFpa2Vs schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:16:
nou mijn desire gaat terug voor reparatie.. toestel is 3 maand oud en heb nu al stof achter het scherm zitten.. Ook zit bij mij de aan/uit knop niet helemaal recht, dat vond ik niet zo storen maar het stof achter het scherm wel..

Zijn er hier nog meer mensen die last hebben van stof achter het scherm?
Ik heb ook wat stof achter mijn scherm, hoe zeker ben jij ervan dat dit niet weer gebeurt nadat je je toestel terug hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
niet maar dat is toch zeker HTC's probleem lijkt me? ik heb hem altijd netjes in een hoesje gehad.. Komt er weer stof achter stuur ik hem gewoon weer opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Thanx! Lijkt idd te werken. Probeerde het eerst op men WiFi netwerk maar dan pakt die hem niet. WiFi uitgezet en toen via GPRS (3G/H ontvangst is hier thuis drama dus vandaar GPRS) en toen laadde die de site wel. Zal vanmiddag ff buiten checken met 3G/H maar dan zal die het vast wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:58:
Apart, want de diskdrive-optie is UMS, en dat zou automatisch herkend moeten worden, zonder enige drivers. Werken usb-sticks wel?
Hmms, het lijkt erop dat er iets mis is met mijn docking station. Via de meegeleverde HTC kabel werkt het nu wel. Erg vreemd, want het docking station doet helemaal niks bijzonders en heeft altijd gewerkt (totdat ik Windows 7 er opnieuw opzette).

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
stavast schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:

wanneer mijn tel uitstaat (of als het scherm donker is) dan zie ik aan de buitenste kanten van het scherm, in het midden, twee kleine inhammetje. het lijkt wel of het scherm hier los is gegaan doordat het toestel lichtelijk "geknakt" is. hebben meer mensen hier last van? op zich vind ik het geen probleem, enige waar ik bang voor ben is dat de inhammen groter worden. deze zijn nu zo'n 3mm vanaf de buitenkant van het scherm.
Hoe krijg jij je toestel geknakt? en als het buiten jouw schuld om is.. of dergelijk. Zou ik sowieso even proberen om iets met garantie te regelen. Lijkt me niet de bedoeling :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
TWFpa2Vs schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:21:
niet maar dat is toch zeker HTC's probleem lijkt me? ik heb hem altijd netjes in een hoesje gehad.. Komt er weer stof achter stuur ik hem gewoon weer opnieuw op.
Mja ben ik met je eens, maar heb het idee dat stof best snel achter het scherm terecht komt. Zelfs met gebruik van een hoesje (mijn hoesje heeft een stoffen binnenkant..komen ook kleine stofjes vanaf).

Voel er weinig voor om elke maand mijn toestel op te sturen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Entity schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:50:
Ik maak uiteraard gebruik van Gmail, maar wil ook mijn zakelijke mail (Exchange) erop zetten. Houdt de telefoon hierbij een goede scheiding tussen Exchange contacten/afspraken en Gmail contacten/afspraken? Met andere woorden, krijg ik geen zakelijke contacts in mijn Gmail contacts of vice versa? En als ik het Exchange account weer verwijderd, verdwijnen dan netjes alle zakelijke afspraken en contacts uit de telefoon?
Je contactenlijsten worden in de People-app wel gemerged weergegeven (en je kan ook 2 dezelfde contacts aan elkaar linken zodat je slechts één contact ziet), maar de informatie wordt voor zover mij bekend niet daadwerkelijk gemerged in de herkomstsystemen.

Wat er gebeurt bij het verwijderen van een Exchange-account weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in Berlijn en ik krijg het GPS signaal van Navigon niet aan de praat. Weet iemand hoe dat kan? Mobiel internet staat uit, wifi en GPS staat aan. Na 2 minuten heb ik nog steeds geen fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
Wat ik denk, is dat je sowieso een amoled scherm hebt als je de Desire nu hebt of binnenkort uit de voorraad krijgt, en dat je hooguit misschien een slcd scherm krijgt als je moet wachten op de nieuwe toestellen. Maar in het laatste geval moet men dat inderdaad erbij vermelden, zoals eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:04:
Ik zit nu in Berlijn en ik krijg het GPS signaal van Navigon niet aan de praat. Weet iemand hoe dat kan? Mobiel internet staat uit, wifi en GPS staat aan. Na 2 minuten heb ik nog steeds geen fix...
Heb je a-gps uitstaan? Dat moet denk ik wel. Maar het kan ook gewoon langer duren zonder de a-gps, ik weet niet of 2 minuten abnormaal lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Toevallig tussen hoge gebouwen? En 2 minuten cold fix is best normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
AgoNitE schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:54:
[...]

Mja ben ik met je eens, maar heb het idee dat stof best snel achter het scherm terecht komt. Zelfs met gebruik van een hoesje (mijn hoesje heeft een stoffen binnenkant..komen ook kleine stofjes vanaf).

Voel er weinig voor om elke maand mijn toestel op te sturen eigenlijk...
Collega van mij heeft zijn desire net zolang als mij heeft hem altijd los in de broekzak en gewoon geen stofjes aan de binnenkant. ik denk gewoon een productiefoutje ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
De keren dat ik GPS gebruikt heb, had ik telkens binnen 30 seconden een fix, meestal binnen 10 seconden al.
Het kan natuurlijk aan de gebouwen liggen. Of aan bewolking ofzo.
Theoretisch is 2 minuten niet lang (op mijn mio P550 moet ik standaard 2 a 3 minuten wachten) maar ik heb het zelf nooit meegemaakt.
Misschien testen met GPS test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:01

slaay

Natuurbeleven.com

Reactie van HTC op de vraag of men duidelijkheid kan geven over het gebruik van de AMOLED of LCD schermen en hoe men daar als koper achter kan komen:

"Bedankt voor uw email naar HTC.Voor zover mij gekend is hierover nog geen informatie uitgegeven van HTC.Dus ik kan u hierover geen verder informatie verschaffen. Mocht dit het geval zijn, zal dit via de website htc.com/nl u meegedeelt worden. Echter is het wel zo dat bij andere toestellen, zoals bijvoorbeeld de wilfire geen amoled maar lcd schermen gebruikt worden.Mogen ging de informatie die u ontving hierover en niet over de Desire zelf?"

Beetje onduidelijk geschreven Nederlands. Maar zoals ik het begrijp is het al het geval bij de Wildfire, maar nog niet bij de Desire toestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door slaay op 21-07-2010 14:48 . Reden: paar tikfoutjes ]

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Heb vanmorgen een HTC Desire besteld bij T-mobile. Duurt nog wel ruim 2 weken voordat ik hem binnen heb helaas.

Welke navigatie apps zijn er zoal beschikbaar naast Google maps? Tomtom niet geloof ik? Een alternatief mét stem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
google maps heeft stem navigatie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb het ooit eens met mijn Touch Pro2 geprobeerd.
Van Tilburg naar Antwerpen gereden en had zonder A-gps in Antwerpen nog geen fix.

Ik probeer het iig niet meer en zorg dat ik een goede routebeschrijving heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Victorio schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:59:
Heb vanmorgen een HTC Desire besteld bij T-mobile. Duurt nog wel ruim 2 weken voordat ik hem binnen heb helaas.

Welke navigatie apps zijn er zoal beschikbaar naast Google maps? Tomtom niet geloof ik? Een alternatief mét stem?
Je hebt ook nog navigon en sygic...werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik denk dat je het in direct zonlicht heel makkelijk achterhaalt. Op een amoled zie je bijna niks meer bij scherpe zon en met een gewoon of super lcd blijft de leesbaarheid een stuk beter.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:30:
De keren dat ik GPS gebruikt heb, had ik telkens binnen 30 seconden een fix, meestal binnen 10 seconden al.
Ik heb meestal al een fix als ik nog in de garage (met zoldertje en schuin dak) sta en krijg dan de melding dat ik aan het einde van de straat linksaf moet slaan... |:( Om problemen met de buren te voorkomen, rij ik voor de zekerheid eerst de auto maar uit de garage...

Desire met Google maps navigatie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat komt omdat je wel een fix hebt, maar nog niet van 3 a 4 satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11-09 09:30
even een snelle vraag over google navigatie, klopt het dat het inspreken van de locatie niet werktr met de htc desire? Ik zie namelijk alleen icoon om mijn bestemming in te typen en geen icoon om deze in te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Dammit, de aan/uit knop bovenop men Desire doet het niet meer sinds ik hem vanochtend uit de lader heb gehaald :( Het lijkt wel alsof hij altijd wordt ingedrukt. Als ik de batterij eruit haal en weer erin stop gaat de telefoon meteen uit zichzelf aan. Zodra hij aan staat vraagt hij regelmatig om power off en begint het scherm te knipperen (ongeveer 1x per 3 seconde). Zelf de powerknop induwen heeft geen effect.
Heb al nieuwste software update geprobeerd, maar dat werkte niet.

Dat wordt opsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Berichten over levertijden zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Laatst online: 04-09 14:55
gfo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:26:
even een snelle vraag over google navigatie, klopt het dat het inspreken van de locatie niet werktr met de htc desire? Ik zie namelijk alleen icoon om mijn bestemming in te typen en geen icoon om deze in te spreken.
Nee dat klopt niet. Bij mijn Desire is het inspreken de eerste optie in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
xburchartz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:53:
[...]

Nee dat klopt niet. Bij mijn Desire is het inspreken de eerste optie in het hoofdmenu.
Ik heb die optie hier ook niet.
Heb jij aparte software geïnstalleerd, of zijn er verschillende versies Google nav?

edit:
voice search installeren en dan werkt het wel. Hij vind niet echt veel op stem.

[ Voor 20% gewijzigd door madmaus op 21-07-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
stavast schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:

iCy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:24:
bij deze de foto's

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2858717.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2858732.html

[ Voor 46% gewijzigd door stavast op 21-07-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
gfo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:26:
Jij hebt waarschijnlijk de nederlandse taal draaien? Daar is spraak nog geen optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Mensen, er is een klein irritant gebeurentje aanwezig op mijn telefoon, mss dat jullie dat ook hebben.

Als ik het woordje "ik" typ heb ik heel vaak dat de telefoon m met een hoofdletter wil doen. Ook als ik m heel vaak achter elkaar zet dan krijg ik: Ik Ik Ik Ik Ik.. etc.

Heel vaak op de goede met de kleine letter drukken om hem te leren dat ik die wil gebruiken werkt niet.

Ik heb gevonden dat meer mensen er last van hebben, maar ik heb geen oplossing gevonden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Blijkbaar begin je vaak je regels met "Ik". Volgens mij geeft de desire de suggestie gebaseerd op je statistieken. Je kunt wel woorden verwijderen uit het woordenboek, maar als bovenstaande klopt dan komt het wel weer terug.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:18
Vandaag m'n HTC Desire binnen gekregen met Vodafone abbo. Alles goed en wel, totdat ik de Desire aan de oplader aan het gebruiken ben. Na een kleine 5 minuten lijkt het alsof het warmer wordt rondom de USB stekker tijdens het opladen van de batterij. Vanaf die kleine 5 minuten gaat de Desire in een complete loop van reboot, pincode in geven (als dat al soms lukt voor de reboot) en weer reboot..... :?

Achterklepje eraf, USB oplaadkabeltje eruit, af laten koelen.. het lijkt te helpen. WiFi staat wel continue aan.
Maar mijns inzien mag dit toch niet mogen? Een Desire die in een reboot loop terecht komt tgv opladen/warmte?

Dit gebeurt zowel bij het opladen via meegeleverde kabel op bijvoorbeeld USB poort van een laptop en PC als op de origineel meegeleverde stekker.

Mede gebruikers die dit herkennen?

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
PerfectLight schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:56:
Mensen, er is een klein irritant gebeurentje aanwezig op mijn telefoon, mss dat jullie dat ook hebben.

Als ik het woordje "ik" typ heb ik heel vaak dat de telefoon m met een hoofdletter wil doen. Ook als ik m heel vaak achter elkaar zet dan krijg ik: Ik Ik Ik Ik Ik.. etc.

Heel vaak op de goede met de kleine letter drukken om hem te leren dat ik die wil gebruiken werkt niet.

Ik heb gevonden dat meer mensen er last van hebben, maar ik heb geen oplossing gevonden :(.
Blijkbaar nogal egocentrisch ingesteld jij.. ;)

Maar inderdaad zoals MediJack al zegt, je kunt het wel wijzigen, maar dan moet "ik" dus boven "Ik" staan in je woordenboek, wat dus niet gebeurd als je vaak "Ik" gebruikt aan het begin van de zin. Hier zit ik ook nog steeds mee, hoop dat er in 2.2 een optie is om woorden uit het woordenboek te verwijderen...
Hij word bij mij ook een stuk warmer aan de oplader, zeker als ik er dan nog mee bezig ben (rond de 45 graden). Uitvallen heeft hij alleen nog nooit gedaan omdat het te warm werd, dus wat jij nu hebt hoort zeker niet...!

Terug naar de winkel of bellen naar HTC...

[ Voor 17% gewijzigd door diabolofan op 21-07-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
diabolofan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:16:
Hier zit ik ook nog steeds mee, hoop dat er in 2.2 een optie is om woorden uit het woordenboek te verwijderen...
Daarvoor hoef je met het HTC toetsenbord niet voor te gaan wachten. Op het toetsenbord op de settingsknop drukken en dan naar user dictionary. Daar kan je alle woorden verwijderen die je maar wilt.

Verder als je het woord 'Ik' verwijdert en daarna 'ik' (dus met kleine letters) typt. Staat het voor altijd weer goed. Aangezien je toen je het woord de eerste keer opsloeg het met een hoofdletter had geschreven onthoud hij dat. Sla je het de eerste keer op als je het met een kleine letter schrijft dan onthoud hij dat ook, alleen de volgende keer dat je dan 'ik' aan het begin van de zit typt krijg je 'Ik'. Handig met namen, minder handig met normale woorden....

Ofwel, onbekende namen met een Hoofdletter, nieuwe woorden met een kleine!

[ Voor 6% gewijzigd door Vesper64 op 21-07-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:09

d0s

sssst

diabolofan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:16:
[...]

Blijkbaar nogal egocentrisch ingesteld jij.. ;)

Maar inderdaad zoals MediJack al zegt, je kunt het wel wijzigen, maar dan moet "ik" dus boven "Ik" staan in je woordenboek, wat dus niet gebeurd als je vaak "Ik" gebruikt aan het begin van de zin. Hier zit ik ook nog steeds mee, hoop dat er in 2.2 een optie is om woorden uit het woordenboek te verwijderen...

[...]

Hij word bij mij ook een stuk warmer aan de oplader, zeker als ik er dan nog mee bezig ben (rond de 45 graden). Uitvallen heeft hij alleen nog nooit gedaan omdat het te warm werd, dus wat jij nu hebt hoort zeker niet...!

Terug naar de winkel of bellen naar HTC...
Misschien een tip: een vriend van me had een legend en met zijn oude simkaart bleef de telefoon in een reboot loop hangen. Met een nieuwe simkaart van vodafone was het probleem opgelost. Zou zeggen probeer eens een andere simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Vesper64 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:57:
[...]

Daarvoor hoef je met het HTC toetsenbord niet voor te gaan wachten. Op het toetsenbord op de settingsknop drukken en dan naar user dictionary. Daar kan je alle woorden verwijderen die je maar wilt.
Ooit wel eens in dat woordenboek gekeken? Daar staan alleen maar de woorden dier je zelf toegevoegd hebt, en niet de standaardwoorden zoals fiets of zo iets. En laat het dar nu precies bij mij om draaien. "gp" komt bij mij altijd eerder dan "is" op het phone keypad, en ik verwacht dat je begrijpt dat dat niet zo makkelijk is :p "gp" staat alleen niet in dat woordenboek..
Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.