Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 11:12
PerfectLight schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:56:
Als ik het woordje "ik" typ heb ik heel vaak dat de telefoon m met een hoofdletter wil doen. Ook als ik m heel vaak achter elkaar zet dan krijg ik: Ik Ik Ik Ik Ik.. etc.
lk of Ik? de L en de i zitten dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainsalad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 13:07
Hoi,

Ik heb een probleem met Gmail synchronisatie op mijn HTC desire.

In het menu "instellingen" ga ik naar accounts en synchronisatie. Daar kies ik Google waarna er een menu verschijnt met "gegevens en synchronisatie" Mijn agenda en contacten synchroniseren wel, alleen de Gmail synchroniseert niet. Heel vaag. De telefoon geeft ook een melding "geen verbinding" terwijl ik toch echt op internet zit met het toestel.

Ik moet wel de opmerking erbij zetten dat ik hiervoor een mail heb verstuurd waarin ik een flink aantal foto's heb verstuurd. De telefoon heeft een flinke tijd staan verzenden, waarna ik deze mail heb verwijderd.

Wie heeft dit probleem al eens eerder gehad?. (ik bel zowiezo even met HTC of Google)

Brainsalad

[ Voor 7% gewijzigd door brainsalad op 22-07-2010 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:43
brainsalad schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 07:08:
Hoi,

Ik heb een probleem met Gmail synchronisatie op mijn HTC desire.

In het menu "instellingen" ga ik naar accounts en synchronisatie. Daar kies ik Google waarna er een menu verschijnt met "gegevens en synchronisatie" Mijn agenda en contacten synchroniseren wel, alleen de Gmail synchroniseert niet. Heel vaag. De telefoon geeft ook een melding "geen verbinding" terwijl ik toch echt op internet zit met het toestel.

Ik moet wel de opmerking erbij zetten dat ik hiervoor een mail heb verstuurd waarin ik een flink aantal foto's heb verstuurd. De telefoon heeft een flinke tijd staan verzenden, waarna ik deze mail heb verwijderd.

Wie heeft dit probleem al eens eerder gehad?. (ik bel zowiezo even met HTC of Google)

Brainsalad
Ik heb bij mij in ieder geval gemerkt dat zodra ik een melding in mijn scherm heb van te weinig vrije schrijfruimte dat ik dan ook geen mail meer binnenkrijg.

Calender en internet werken nog wel gewoon. Maar nieuwe mail komt pas binnen zodra ik wat meer MB vrij heb gekregen.(=een programma verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Nou heb ik in dit topic en in deel 5 even rondgestruind, maar volgens mij is het nog niet ter sprake geweest.

Het SLCD waarmee nieuwe modellen uitgerust zullen worden, hebben deze ook last van beperkte multitouch, of zullen deze schermen, aangezien er een hele nieuwe fabrikant is, volledig multitouch zijn?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainsalad
3ssen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:32

Ik heb wat ruimte vrij gemaakt maar zonder resultaat :(

Ik heb dit probleem al sinds zondag eind van de middag. Agenda en contacten doen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

cyclofosfamide schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:16:
Vandaag m'n HTC Desire binnen gekregen met Vodafone abbo. Alles goed en wel, totdat ik de Desire aan de oplader aan het gebruiken ben. Na een kleine 5 minuten lijkt het alsof het warmer wordt rondom de USB stekker tijdens het opladen van de batterij. Vanaf die kleine 5 minuten gaat de Desire in een complete loop van reboot, pincode in geven (als dat al soms lukt voor de reboot) en weer reboot..... :?

Achterklepje eraf, USB oplaadkabeltje eruit, af laten koelen.. het lijkt te helpen. WiFi staat wel continue aan.
Maar mijns inzien mag dit toch niet mogen? Een Desire die in een reboot loop terecht komt tgv opladen/warmte?

Dit gebeurt zowel bij het opladen via meegeleverde kabel op bijvoorbeeld USB poort van een laptop en PC als op de origineel meegeleverde stekker.

Mede gebruikers die dit herkennen?
Ik had ook een desire die in een bootloop terecht kwam, zelfs na terug zetten van fabrieksinstellingen.
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe gekregen. Deze heeft er geen last van.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainsalad
Ik heb zojuist HTC aan de lijn gehad en de klantenservicemedewerker zei dat er de laatste dagen meerdere gevallen waren met de synchronisatie van gmail. Hij adviseert alles te backuppen en een fabrieksreset uit te voeren. Ik ga dat deze middag eens proberen, kijken wat er gebeurt.

Brainsalad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu Defrost 2.4 geïnstalleerd (met Android 2.2 ingebakken): Android 2.2 lost alles op wat eraan mankeerde. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Obiter dictum schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:45:
Het SLCD waarmee nieuwe modellen uitgerust zullen worden, hebben deze ook last van beperkte multitouch, of zullen deze schermen, aangezien er een hele nieuwe fabrikant is, volledig multitouch zijn?
Daar is nog niets over bekend omdat er nog geen SLCDs zijn geleverd volgens mij. Ik krijg volgende week mijn Desire, wie weet. Als het een SLCD versie zal ik wat testjes posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Helsie schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:06:
Ik heb nu Defrost 2.4 geïnstalleerd (met Android 2.2 ingebakken): Android 2.2 lost alles op wat eraan mankeerde. Geweldig!
Heb net mijn Desire binnen (mooi toestel, wilde eerst voor de ifoon gaan maar die was wel erg veel duurder: 910 euro versus 560 euro na 2 jaar). Ik hoop ook dat Froyo snel komt. Wat lost ie zoal op? Misschien zelfs dingen zoals batterylife?

Ik ga nu maar eens snuffelen naar hoesjes/screenprotectors.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

vogelaarke135 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Heb net mijn Desire binnen (mooi toestel, wilde eerst voor de ifoon gaan maar die was wel erg veel duurder: 910 euro versus 560 euro na 2 jaar). Ik hoop ook dat Froyo snel komt. Wat lost ie zoal op? Misschien zelfs dingen zoals batterylife?

Ik vind de battery life al erg goed! Ik doe nu volgens mij 2 dagen met de accu.
(Ik kom van de ADP1 (G1) en kon er 1 dag mee doen)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Ik vind de battery life al erg goed! Ik doe nu volgens mij 2 dagen met de accu.
(Ik kom van de ADP1 (G1) en kon er 1 dag mee doen)
Ok, wauw dat is wel langer dan ik had gedacht (zeker wel dingen als Friendsstream uitstaan?). Is waarschijnlijk al een paar gevraagd, maar wat is nu het beste voor de batterij? Eerst nog een paar keer helemaal leeg laten lopen en dan goed opladen, of dat juist niet doen?

Heb in ieder geval erg goede verhalen gelezen over Froyo roms op de Desire: speedy baby 8)

Edit: http://www.batteryuniversity.com/partone-21.htm Blijkbaar niet volledig ontladen, is nog een sprookje van oudere NiCa batterijen. Li-Ion: charge often!

[ Voor 13% gewijzigd door vogelaarke135 op 22-07-2010 10:45 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:54
[...]

FroYo zou bij sommige bewerkingen een snelheidsverbetering van 450% moeten opleveren. Daarnaast wordt het mogelijk apps op de SD te installeren (i.p.v. alleen op het karige interne geheugen). Het wordt mogelijk je telefoon als WiFi access point te gebruiken. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen.

Veel plezier met je Desire. Ik heb nog wel een paar tips voor je qua "apps": kijk eens naar Launcher Pro en Swype. Die laatste is niet via de Market te vinden, maar staat wel in het Android Software-topic. Hyp Hyper heeft die link geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Helsie schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:06:
Mis jij niet als je DeFrost installeerd de standaard dailer van htc? En heb je de 'normale' DeFrost of ook een UVOC kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
FroYo zou bij sommige bewerkingen een snelheidsverbetering van 450% moeten opleveren. Daarnaast wordt het mogelijk apps op de SD te installeren (i.p.v. alleen op het karige interne geheugen). Het wordt mogelijk je telefoon als WiFi access point te gebruiken. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen.

Veel plezier met je Desire. Ik heb nog wel een paar tips voor je qua "apps": kijk eens naar Launcher Pro en Swype. Die laatste is niet via de Market te vinden, maar staat wel in het Android Software-topic. Hyp Hyper heeft die link geplaatst.
Bedankt voor de tips. Launcher Pro ziet er erg slick uit en is onder zware development aan de site te zien (update na update), goede zaak. Alleen ben ik benieuwd hoe dat samen gaat met Sense, of vervangt launcher pro Sense?

Van Froyo heb ik al het een en ander gezien via de Google I/O video. Maar ik had het meer over de meerwaarde van Froyo op een Desire, vooral met Sense en eventuele batterijverbetering?

Heb helaas mn telefoon nog niet uit kunnen proberen: mn vorige telefoon was gestolen (wel aan het einde van mn abbo, dus is het te overzien), overgestapt op andere provider, dus vandaag even een vervangsim halen van mn vorige provider (voor nog een maandje).

[ Voor 6% gewijzigd door vogelaarke135 op 22-07-2010 11:15 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Icyzer schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Mis jij niet als je DeFrost installeerd de standaard dailer van htc? En heb je de 'normale' DeFrost of ook een UVOC kernel?
Dialer one lost dat probleem voor je op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Blijf problemen houden sinds de laatste kleine update, kan geen navigatie meer gebruiken zowel google navigation als sygic laten men telefoon continu crashen. Meestal reboot de telefoon zich 2x waarna ik de telefoon weer kan gebruiken, maar een enkele keer blijft de telefoon alleen maar aan het rebooten en moet ik de batterij eruit trekken.
Google maps is het enige aan navigatie wat men telefoon niet laat crashen, de update uninstallen lukt me niet, dus misschien moet ik ook maar eens DeFroST 2.4 proberen :)
Voor de rest werkt de telefoon prima, vooral met swype gaat het typen van mailtjes razendsnel!

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

TWFpa2Vs schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:51:
[...]

Dialer one lost dat probleem voor je op..
Ik vond Dialer One geen fijne tool, maakt alle nummers die je intoetst naar USA standaard... Kon niet direct vinden hoe je dat uitzette. Heb nog geen waardige vervanger gevonden van de HTC dialer eigenlijk.

Sinds vanmorgen het icoontje met te weinig schijfruimte op me scherm staan, irri :) snel tijd voor FroYo dacht ik zo. Nog mensen die het icoontje op een scherm hebben? Is er nog iets te veranderen waardoor je weer wat meer ruimte krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
SuB-Gold schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:20:
[...]

Ik vond Dialer One geen fijne tool, maakt alle nummers die je intoetst naar USA standaard... Kon niet direct vinden hoe je dat uitzette. Heb nog geen waardige vervanger gevonden van de HTC dialer eigenlijk.

Sinds vanmorgen het icoontje met te weinig schijfruimte op me scherm staan, irri :) snel tijd voor FroYo dacht ik zo. Nog mensen die het icoontje op een scherm hebben? Is er nog iets te veranderen waardoor je weer wat meer ruimte krijgt?
Helaas, vrij geregeld.
Wat ik tot nu toe dan doe: applicaties verwijderen. Als je op de notificatie klikt kom je in de toepassingen en daar kun je mooi zien welke apps erg groot zijn.
Of: cache leegmikken van te grote apps.
Of: als je de officiele Twitter app gebruikt: die eraf mikken en opnieuw installeren (die heeft geen mogelijkheid om z'n grote cache leeg te gooien)
Of: ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Lekker is dat. Kreeg ik gisteren een melding dat er een update beschikbaar was. Ik denk, waarom niet. Dus ik installeer die update, aan het einde kreeg ik nog een of andere melding over een backup of iets. Desire herstart zich, en ik zie ineens dat al mijn instellingen zijn gewist. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Gabliboeba schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:58:
Lekker is dat. Kreeg ik gisteren een melding dat er een update beschikbaar was. Ik denk, waarom niet. Dus ik installeer die update, aan het einde kreeg ik nog een of andere melding over een backup of iets. Desire herstart zich, en ik zie ineens dat al mijn instellingen zijn gewist. :X
Waar was die update van dan?? Kwam dat uit de market of een telefoonupdate??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Laatst online: 01-09 15:38
[...]

Screenprotectors zijn de ervaringen nogal verschillend...lees maar eens een heel eindje teurg...
Verder heb ik op marktplaats een neopreen hoesje gekocht..past perfect incl. het android-mannetje erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Icyzer schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Bellen? Kan dat ook met een Android telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

FRoSTy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:12:
Blijf problemen houden sinds de laatste kleine update, kan geen navigatie meer gebruiken zowel google navigation als sygic laten men telefoon continu crashen. Meestal reboot de telefoon zich 2x waarna ik de telefoon weer kan gebruiken, maar een enkele keer blijft de telefoon alleen maar aan het rebooten en moet ik de batterij eruit trekken.
Google maps is het enige aan navigatie wat men telefoon niet laat crashen, de update uninstallen lukt me niet, dus misschien moet ik ook maar eens DeFroST 2.4 proberen :)
Voor de rest werkt de telefoon prima, vooral met swype gaat het typen van mailtjes razendsnel!
Reboot probleem ook hier: zodra ik GPS gebruik of data verbruik, kan ik er vanuit gaan dat na ongeveer 5 mins de Desire gaat rebooten.
Vraag me nu toch echt af of het een softwarematig issue is of aan de hardware ligt. Heb de Desire bij Telfort gekregen bij een 1jarig abonnement en voor de rest werkt hij super.
Dit probleem valt neem ik toch aan onder garantie? Mensen ervaring met telefoons ter reparatie aanbieden bij Telfort? Of kan ik de telefoon beter opsturen naar HTC zelf?

Voor meer problemen: http://ip208-100-42-21.st...m/showthread.php?t=676402 , we zijn dus niet de enigen ;) Mensen in dit topic zijn er nog niet over uit of het hardware of softwarematig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-07-2010 15:55 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:11

slaay

Natuurbeleven.com

Thrace Grumble schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Reboot probleem ook hier: zodra ik GPS gebruik of data verbruik, kan ik er vanuit gaan dat na ongeveer 5 mins de Desire gaat rebooten.
Vraag me nu toch echt af of het een softwarematig issue is of aan de hardware ligt. Heb de Desire bij Telfort gekregen bij een 1jarig abonnement en voor de rest werkt hij super.
Dit probleem valt neem ik toch aan onder garantie? Mensen ervaring met telefoons ter reparatie aanbieden bij Telfort? Of kan ik de telefoon beter opsturen naar HTC zelf?

Voor meer problemen: http://ip208-100-42-21.st...m/showthread.php?t=676402 , we zijn dus niet de enigen ;) Mensen in dit topic zijn er nog niet over uit of het hardware of softwarematig is.
Wanneer je aanspraak maakt op garantie rechtstreeks bij HTC dan hoeft Telfort zich daarna niet meer in te spannen voor je garantie. Dus mocht HTC bijvoorbeeld zeggen dat het niet onder garantie valt, dan hoeft Telfort zich niet hard te maken richting HTC voor jou.
Als ik jou was, zou ik eerst naar Telfort gaan aangezien Telfort de verkopende partij is.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brainsalad schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:46:
Ik heb zojuist HTC aan de lijn gehad en de klantenservicemedewerker zei dat er de laatste dagen meerdere gevallen waren met de synchronisatie van gmail. Hij adviseert alles te backuppen en een fabrieksreset uit te voeren. Ik ga dat deze middag eens proberen, kijken wat er gebeurt.

Brainsalad
Hmm vreemd, mijn Gmail synchroniseert ook opeens niet meer sinds vanmiddag, terwijl het prima heeft gewerkt 2 maanden. Misschien is het dan wel een gmail probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 06:05
Gabliboeba schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:58:
Ik heb van het weekend ook deze update geinstalleerd en het backuppen en opslaan van mijn instellingen leken goed te gaan. Helaas niet dus en ik heb de volgende problemen:

- Opstarten duurt ongeveer 4 minuten, de telefoon staat heel lang op laden voordat ik op de homescreen terecht kom.
- De homescreen (s) zijn bijna helemaal gewist. Ik heb alleen Friendstream nog, en op het middelste scherm de iconen: berichten, email (gelinkt aan mn hotmail), browser en camera.
- Ik zie de standaard klok met locatie en weer niet meer op m'n homescreen,
- De standaard weer widget kan ik niet meer toevoegen,
- De mail widget kan ik niet meer terugvinden,
- Ik krijg geen notificaties meer bij nieuwe mail boven in het scherm,
- FriendStream synchroniseert al 3 dagen niet meer.

Edit: mail synchroniseert ook langzaam/zelden, terwij dit toch op elke 15 minuten staat ingesteld. En er staat ook een vinkje bij email meldingen. Na een reboot en handmatige synchronisatie zie ik in het groene balletje bij mail op de homescreen wel het aantal ongelezen emails.

Hebben meer mensen hier last van? Als ik een fabrieks-reset wil uitvoeren, hoe kan ik het beste een backup maken? (Of krijg ik dan weer een even brakke Desire terug?)

Ik hoor graag naar jullie ervaringen!

[ Voor 9% gewijzigd door StefanFe op 22-07-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Laatst online: 13-09 21:27
Gmail wil bij mij in de algemene e-mail app (ook) niet meer synchroniseren, exchange mail wel en de gmail app werkt ook nog gewoon zoals het hoort.

Ik zou zeggen, maak een backup van je contacten, foto's etc. maar stel de rest gewoon weer opnieuw in, dat werkt meestal 10 keer beter en kost niet meer dan een half uurtje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren van Googel onderstaand e-mail ontvangen. Kan dat de reden van de problemen zijn?

Dear Admin,

To help keep Google Sync for mobile running smoothly, we'll be performing maintenance on the service for approximately 4 hours:

PDT: Thursday, July 22, 2010, from 10:00 PM to 2:00 AM
GMT: Friday, July 23, 2010, from 5:00 AM to 9:00 AM

During the maintenance period, no email messages, calendar events, or contacts will be synchronized to and from the native applications on your mobile device. Note that during this period:

- You’ll continue to receive new email messages and calendar invitations; you just won’t be able to see them in your mobile applications until after maintenance is complete.
- You can send email and create new calendar events and contacts using your mobile applications; however, depending on your mobile device, new items might not synchronize with Google Apps after the maintenance period.
- You can access all your new email and calendar events using the web browser on your mobile device. To access Gmail, go to http://mail.google.com/a/your_domain; to access Google Calendar, go to http://calendar.google.com/a/your_domain.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 13:18
Naar aanleiding van de melding van gisteren van mijn rebootende en warm wordende hagelnieuwe Desire kan ik ook bevestigen dat bij het aanzetten van 3G de Desire ook crasht na ongeveer 5 a 10 min.

Vanmorgen daarom The Phone House gebeld met het probleem en vanmiddag lag er een nieuwe voor me klaar. Keurig! En het probleem is gelukkig voor mij opgelost! _/-\o_

Dus ik zou 'm inderdaad bij Telfort omruilen als ik jou was.
Succes!

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Desire binnengekregen. Helaas heb ik het probleem dat het scherm roze wordt als ik de helderheid helemaal omlaag zet dus misschien morgen even contact opnemen met de winkel.

Ik heb 2 jaar een 3G iPhone gehad en was er een beetje op uitgekeken en het gezeur met de iPhone 4 beviel me ook niet dus voor deze gekozen. Ik moet zeggen, het heeft zijn voors en tegens. Ik merk dat ik de perfecte sync tussen itunes en iphone heerlijk vind, app management, ipod management, backups etc. Dat werkt op een android toch iets minder lekker. Aan de andere kant vind ik de dynamiek van het android systeem veel leuker en prettiger dan de toch wat statische iphone.

Wat ik verder nog merk is dat veel apps gemaakt zijn voor een kleiner display wat betekend dat het onderste stuk van het scherm niet gebruikt wordt en de apps opgerekt worden waardoor ze er niet meer strak uitzien, dat vind ik erg jammer. Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

_Calvin schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:43:
[...]

Helaas, vrij geregeld.
Wat ik tot nu toe dan doe: applicaties verwijderen. Als je op de notificatie klikt kom je in de toepassingen en daar kun je mooi zien welke apps erg groot zijn.
Of: cache leegmikken van te grote apps.
Of: als je de officiele Twitter app gebruikt: die eraf mikken en opnieuw installeren (die heeft geen mogelijkheid om z'n grote cache leeg te gooien)
Of: ....?
Heb ook maar eens bekeken welke apps ik minder/niet gebruik, waren er 2 van 2mb, dus na het verwijderen van deze verdween ook het disk icoontje.
Hopen dat FroYo snel verschijnt, kunnen de wat grotere apps op SD draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
beste watcherob,

misschien voor deze vragen de voorgaande delen even lezen. hierin staan alle antworden op je vragen.

ook de bevinding van het roze scherm.

*weg* doe us niet

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 23-07-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

[...]

Gisteren crashte men google maps ook, dus mag nu helemaal niet meer navigeren van men Desire. Door de crash werkt men wifi ook niet meer, wel verbinding maar kan niet browsen. Of het nou een hardware of software probleem is weet ik niet, maar ik weet wel dat het softwarematig op te lossen is, aangezien ik 0,0 problemen had voor de update..

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:17
Werkt bij meerdere mensen de sync van de facebook contacten niet meer? Krijg hier constant een verbindingsfout als ik bij contacten->Online adresboeken->facebook-> vernieuwen kies.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
[...]

Als ik zo dat topic lees lijkt het toch een hardware probleem te zijn.
Bij mensen is het moederbord vervangen en daarna deed hij het prima. Schijnt een antenne/moederbord probleem te zijn.
Dus opsturen naar HTC mocht je last hebben van random reboots.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik ben weer terug op de ingebouwde Android 2.1. Mijn DeFrost had ineens geen widgets meer, en dan ben ik er snel klaar mee. Lang leve de automatisch gemaakte Nandroid backup. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Harmsen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:21:
Werkt bij meerdere mensen de sync van de facebook contacten niet meer? Krijg hier constant een verbindingsfout als ik bij contacten->Online adresboeken->facebook-> vernieuwen kies.
Wilde dezelfde vraag posten. Dit verspreidt zich over de fora sinds (eer)gisteren...Heb net mn Desire twee dagen dus al mn contacten gemerged leek me wel erg lekker, ff wachten tot het gefixed is denk ik...

Ik krijg trouwens de deprimerende boodschap dat ik geen vrienden heb...Als ik alles verwijder en opnieuw instel krijg ik vaak eerst verbindingsfout....

Edit: nog iets, als ik zoek in mn contactpersonen in het telefoonboek zoekt ie in AL mijn contacten, d.w.z. All Contact van Gmail....Dat hoeft van mij niet echt om eerlijk te zijn (liefst gewoon niet op mijn telefoon staan)...

[ Voor 14% gewijzigd door vogelaarke135 op 23-07-2010 12:16 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
slaay schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:59:
[...]

Wanneer je aanspraak maakt op garantie rechtstreeks bij HTC dan hoeft Telfort zich daarna niet meer in te spannen voor je garantie. Dus mocht HTC bijvoorbeeld zeggen dat het niet onder garantie valt, dan hoeft Telfort zich niet hard te maken richting HTC voor jou.
Als ik jou was, zou ik eerst naar Telfort gaan aangezien Telfort de verkopende partij is.
Ik heb HTC gebeld voor zelfde probleem, is opgehaald en zou over 10 dagen terug moeten zijn... Gaat volgens mij stuk sneller dan in mijn geval via de phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn Desire silver ontvangen, ben er erg tevreden over maar ik ben op zoek naar een goed hoesje. Het liefst een lederen sleeve. Nu heb ik op google het een en ander opgezocht en las ergenst dat sommige hoesjes niet geschikt zijn voor de Desire silver, aangezien de Desire silver een speciale teflon coating heeft en kans heeft op verkleuring als het in aanraking komt met materialen die af kunnen geven. Weet iemand van jullie of er een sleeve is die geschikt is voor de Desire silver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:29:
Ik heb gisteren mijn Desire silver ontvangen, ben er erg tevreden over maar ik ben op zoek naar een goed hoesje. Het liefst een lederen sleeve. Nu heb ik op google het een en ander opgezocht en las ergenst dat sommige hoesjes niet geschikt zijn voor de Desire silver, aangezien de Desire silver een speciale teflon coating heeft en kans heeft op verkleuring als het in aanraking komt met materialen die af kunnen geven. Weet iemand van jullie of er een sleeve is die geschikt is voor de Desire silver?
Al in het accessoires topic gekeken?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:29:
Ik heb een gripis hoesje, wel voor de bruine, maar is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties! Ik zal mijn bericht ook even op het accessoire forum plaatsen. Ik heb gelijk even naar de gripis hoesjes gekeken en die zijn ook erg mooi, zijn die ook ergenst in NL verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:23:
Bedankt voor de reacties! Ik zal mijn bericht ook even op het accessoire forum plaatsen. Ik heb gelijk even naar de gripis hoesjes gekeken en die zijn ook erg mooi, zijn die ook ergenst in NL verkrijgbaar?
Dat kan bij phonextra.nl ;)
http://lmgtfy.com/?q=gripis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

ik had een aantal vraagjes over mn HTC Desire.

Het lukt mij niet om mn facebookcontacten te synchroniseren met mijn gewone contacten, hoe doe ik dit?

En hoe kun je al je Windows Live adressen naar de telefoon sturen?

Groetjes Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 14-09 10:33

Len

Leeg

Er zijn problemen mee lees ik.. Ik heb even gezocht in dit topic op "facebook" en "sync"

HTC Desire - Deel 6

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dankje. Op de facebookcontacten zal ik nog moeten wachten dan.

En heb je toevallig ook enig idee hoe ik mijn emailcontacten erin krijg van Windows Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:27:

En heb je toevallig ook enig idee hoe ik mijn emailcontacten erin krijg van Windows Live?
Wat heb je zelf al geprobeerd? GoT is geen helpdesk, dus aub wat eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:27:

Ik ga er vanuit dat je kan syncen met outlook dus:

Windows live --> Outlook en van outlook --> htc sync

En anders windows live --> export naar csv bestand en dan op 1 of andere manier importeren.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:54:
[...]

Ik heb HTC gebeld voor zelfde probleem, is opgehaald en zou over 10 dagen terug moeten zijn... Gaat volgens mij stuk sneller dan in mijn geval via de phonehouse
Ik ben de mijne al veel langer kwijt ;( Ik zal eens met HTC contact opnemen wanner ik hem terug kan verwachten want ik word ongeduldig :P

Wel moet ik zeggen dat tot nu toe de service wel goed is want ik had hem eerst via KPN laten opsturen en repareren maar kreeg hem met dezelfde problemen terug sterker nog opeens ging hij steeds vaker opeens rebooten wat die voorheen niet deed ik had er dus een probleem erbij gekregen. HTC was daar niet gelukkig mee want KPN had hem naar een ander bedrijf gestuurd wat dus volgens HTC niet mag.

Mochten er dus mensen zijn met problemen neem rechtstreeks contact op met HTC en ze halen hem op je werk/thuis op, helaas duurt het wel een stuk langer dan 10 dagen wat ze er dus niet bij zegden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Hallo allemaal. Heb sinds een paar dagen ook de HTC Desire.

Ben op zich tevreden over het toestel, hoewel het natuurlijk wennen is aan een touchscreen, terwijl ik van de Nokia e71/e72 toetsenbordjes af kom. Daarnaast vind ik (zeker ten opzichte van eerder genoemde toestellen) de batterij wat matig, maar met setCPU en niet de heletijd een chatprogramma open te hebben is het prima te doen. Daarnaast vind ik de plaatsing van het powerknopje niet heel erg handig, die had wellicht beter wat meer verzonken kunnen zitten zodat je hem niet perongeluk indrukt bij het bijvoorbeeld in je broekzak stoppen.

Ik heb wel een wat groter "probleem" met die toestel, maar wellicht hebben jullie nog een idee:

Ik heb een Ford Focus met de Blaupunkt FX 5" navigatie/bluetooth ingebouwde carkit. Het koppelen van de HTC Desire is gelukt (overigens ook pas na een aantal pogingen) en ik heb daarbij op mijn toestel aangegeven dat mijn carkit toegang mag krijgen tot de simkaart gegevens etc..
Gebeld worden gaat geheel zonder problemen, maar ik kan niet bij mijn contacten via het systeem. Ik krijg dan "Functie wordt niet ondersteund". Dit ken ik wel van de eerdere toestellen en was op te lossen door de restricties op toegang tot het toestel te versoepelen. Helaas kan ik deze optie helemaal niet vinden. Zie ik hier iets over het hoofd? Of heeft iemand anders ervaring met het koppelen aan de Blaupunkt FX (of een willekeurig andere carkit)?

Een keertje snel googlen leerde mij wel dat iemand hier op GoT met de HTC Hero wel gewoon het telefoonboek kan benaderen, dus het lijkt me dat het via de Desire ook mogelijk moet zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:53
@ Halfkakkende ( :? )

Mijn vriendin heeft ook een Focus (feb 2009) met complete Nav?Bt/Audio setup.
Ik heb als test mijn Desire (stock 2.1, non-branded) er aan gehangen. Hij nam zonder problemen mijn telefoonboek over (duurde ongeveer 10 minuten) en kon daarna van alle functies gebruik maken.
Ik mis wel toetsen op het stuur voor aannemen en ophangen.

en ik ben het ook met je eens wat betreft de powerbutton. Naar geplaatst. Wat ik er nog rotter aan vind is dat als de Desire uit staat, er maar een klein tikje voor nodig is om hem weer aan te zetten. dat was beter een seconde of 2 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

DavidZH schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:40:
@ Halfkakkende ( :? )

Mijn vriendin heeft ook een Focus (feb 2009) met complete Nav?Bt/Audio setup.
Ik heb als test mijn Desire (stock 2.1, non-branded) er aan gehangen. Hij nam zonder problemen mijn telefoonboek over (duurde ongeveer 10 minuten) en kon daarna van alle functies gebruik maken.
Ik mis wel toetsen op het stuur voor aannemen en ophangen.
Dank voor de test. Ik zal het nogmaals proberen, wellicht dat hij hem nu wel pakt. Wel raar dat het de vorige keren dan niet werkte.

Vwb het opnemen: dat kan ook met dat mediablokje áchter je stuur en dan met de modus knop :).

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Ah, ik heb zojuist nog een poging gedaan. Niet alleen lukte het pairen in een keer, ik kon nu ook in mijn telefoonboek (moest wel even wachten) en bij mijn gemaakte oproepen. Top!

Wel viel me op dat het telefoonboek nogal een bende is. Kan ik op een gemakkelijke manier dit organizen? Ik kan wel een people search doen, maar ik kan geen algemeen overzicht van mijn contacten vinden (?). Graag zou ik namelijk bij voorbeeld alle Facebook en Google contacten verwijderen (of eventueel koppelen aan een reeds bestaande contact als die er is).

Dit is vast een hele basic vraag, maar ik kan het allemaal niet terugvinden (tenzij je Google contacts gebruikt, die ik dus juist niet wil zien). Wat dat betreft vind ik Android nogal een bende.

aanvulling: Moet ik er wel bij zeggen, wanneer ik via Launcher Pro op het telefoonhoorntje klik dat ik wel enkel de telefooncontacten zie (zoals ik zou verwachten).
Overigens viel me op mijn carkit ook op dat het Android toestel alles sorteert op achternaam. Kan dat echt alleen maar anders wanneer Froyo eindelijk uit is?

Wellicht heb ik het gevonden: Ik heb bij Settings > Accounts & Sync het facebook account weggedaan (ik gebruik toch de losse facebook app die ik wil syncen wanneer ik het gebruik en niet op de achtergrond) en bij google de contacts uitgezet (nadat ik ze eerst bij contacts.google.nl allemaal verwijderd heb en nogmaals gesyncd). Nu verschijnen ze in ieder geval niet meer in mijn lijst op mijn telefoon. Ik zal straks eens in de auto kijken of dit iets heeft opgelost.

[ Voor 35% gewijzigd door Halfkakkende op 24-07-2010 10:04 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Als ik eens SMS ontvang en direct 1 terug stuur dan komt mijn SMS boven de SMS te staat die ik al ontvangen had...vrij irritant dit.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 14-09 10:33

Len

Leeg

Halfkakkende schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:06:
Ah, ik heb zojuist nog een poging gedaan. Niet alleen lukte het pairen in een keer, ik kon nu ook in mijn telefoonboek (moest wel even wachten) en bij mijn gemaakte oproepen. Top!

Wel viel me op dat het telefoonboek nogal een bende is. Kan ik op een gemakkelijke manier dit organizen? Ik kan wel een people search doen, maar ik kan geen algemeen overzicht van mijn contacten vinden (?). Graag zou ik namelijk bij voorbeeld alle Facebook en Google contacten verwijderen (of eventueel koppelen aan een reeds bestaande contact als die er is).

Dit is vast een hele basic vraag, maar ik kan het allemaal niet terugvinden (tenzij je Google contacts gebruikt, die ik dus juist niet wil zien). Wat dat betreft vind ik Android nogal een bende.

aanvulling: Moet ik er wel bij zeggen, wanneer ik via Launcher Pro op het telefoonhoorntje klik dat ik wel enkel de telefooncontacten zie (zoals ik zou verwachten).
Overigens viel me op mijn carkit ook op dat het Android toestel alles sorteert op achternaam. Kan dat echt alleen maar anders wanneer Froyo eindelijk uit is?

Wellicht heb ik het gevonden: Ik heb bij Settings > Accounts & Sync het facebook account weggedaan (ik gebruik toch de losse facebook app die ik wil syncen wanneer ik het gebruik en niet op de achtergrond) en bij google de contacts uitgezet (nadat ik ze eerst bij contacts.google.nl allemaal verwijderd heb en nogmaals gesyncd). Nu verschijnen ze in ieder geval niet meer in mijn lijst op mijn telefoon. Ik zal straks eens in de auto kijken of dit iets heeft opgelost.
Heb je wel research gedaan voordat je deze telefoon kocht? :p Het is een Android telefoon en dat is van google. Het makkelijke ervan is dat je het in je gmail op de computer dus gewoon je contacts kan beheren. Zelf heb ik ook de facebook sync uitgezet. En ik heb toen de facebook app van facebook zelf gedownload. Die sync staat wel aan. Die doet alleen de berichten syncen en niets meer (volgens mij).

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Weet iemand nog een betrouwbare toko voor een (goedkope) autohouder voor tijdens navigatie. Heb de telefoon nu steeds naast me liggen maar ja, dat werkt natuurlijk ook niet optimaal. Heb al op Dealextreme gekeken maar kon geen goede vinden. Alleen voor andere HTC's en voor de iPhone.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
JKratos schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:40:
Weet iemand nog een betrouwbare toko voor een (goedkope) autohouder voor tijdens navigatie. Heb de telefoon nu steeds naast me liggen maar ja, dat werkt natuurlijk ook niet optimaal. Heb al op Dealextreme gekeken maar kon geen goede vinden. Alleen voor andere HTC's en voor de iPhone.
Psst: Accessoires voor de HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Excuus. Helemaal vergeten. Dank u!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
XENTiC schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:18:
Als ik eens SMS ontvang en direct 1 terug stuur dan komt mijn SMS boven de SMS te staat die ik al ontvangen had...vrij irritant dit.

Meer mensen hier last van?
Heb je dat bij meerdere personen of alleen bij een specifiek persoon? Zoiets komt namelijk vaak voor als de persoon die jou de sms stuurt zijn klok te ver vooruit heeft staan. (iig met oudere telefoons heb ik dat gemerkt dat je als je tijd een paar uur terug zet, het ook die tijd aangeeft bij de ontvanger.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 12-09 13:32
Is er een mogelijkheid dat ik met de synchronisatie software van google zelf, ALLEEN de contacten kan backuppen/synchroniseren? Sinds ik het toestel heb wordt alles gesyncorniseerd. Dus ook alle e-mail adressen etc etc die ik in mijn Gmail heb staan.

Ik las op internet dat dit wel mogelijk is. Hier moet je het volgende doen, maar dit werkt niet bij mij:
-Open contacten
-Ga naar het tablad ''Groepen''
-Druk op de menu knop om ''Contacten synchroniseren'' te kiezen -> Echter deze optie staat er bij mij helemaal niet bij.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Om te de namen van de personen te laten weergeven wanneer ik gebeld word heb ik vandeweek overal +31 voor gezet en alles mooi in gmail verwerkt. Ik ben nu zover dat ik mijn simcontacten in principe niet nodig heb.

Als ik naar contacten ga op mijn desire kan je simnummers weergave uitzetten, en dan krijg ik mooi alleen mijn google contacts zoals gewenst. Nu heb ik dus in principe "alles dubbel", maar enkel 1 soort contact zichtbaar, google contacts dus. Maar wat blijkt nu: Als ik in mijn homescreen op Telefoon druk(standaard sense) krijg ik dus nog de nummers van mijn simkaart met mijn google contacts er tussen.
Hoe kan ik hier de simnummers tussenuit krijgen? Een oplossing heb ik, maar niet een gewenste. Ik kan mijn simkaart leeggooien, en dan zijn ze inderdaad weg. Maar stiekem ben ik daar een beetje huiverig over voor het geval mijn telefoon ooit stuk gaat, zodat ik altijd mijn nummers op mijn sim nog heb..

Mis ik iets, of zie ik iets over het hoofd hier? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik kreeg net een systeemupdate(1.21.405.2) Komt Froyo eraan of is dit gewoon een patch oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

kavish schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:20:
Ik kreeg net een systeemupdate(1.21.405.2) Komt Froyo eraan of is dit gewoon een patch oid?
Oude, heb ik bv. al heel lang.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
jarnotjuh schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:10:
Ik kan mijn simkaart leeggooien, en dan zijn ze inderdaad weg. Maar stiekem ben ik daar een beetje huiverig over voor het geval mijn telefoon ooit stuk gaat, zodat ik altijd mijn nummers op mijn sim nog heb..
Als je telefoon kwijt/stuk is, heb je je google account toch nog? Zorg dat je daarmee synct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
Dat is gewoon een update... Die is een maand geleden ergens al gemeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:11

slaay

Natuurbeleven.com

Dergelijke updates komen ook gewoon OTA voor de branded toestellen?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik gelijk vraagje over:

Ik heb een simlock vrije Desire maar wel T-Mobile branded( aan het opstartscherm te zien) die ik van marktplaats heb. Maar ik gebruik KPN als provider(kpn simkaart) kan ik wel updates ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
cosmo_roel schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:39:
[...]

Als je telefoon kwijt/stuk is, heb je je google account toch nog? Zorg dat je daarmee synct.
Ja, da's allemaal leuk en aardig. Maar wat als je reserve toestel nou geen android based phone is, of waarmee je geen google contacts kan synchen..? Hiervoor had ik een Nokia 6300, zit je dan, met je lege simkaart.. Snap je m'n punt? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
who cares? zo lang je maar ergens je contacts hebt staan, in dit geval online bij google. die verzameling kun je altijd wel omzetten naar een ander formaat, zoals csv, bluetooth visitekaartjes, of whatever je nieuwe telefoon gebruikt.
overigens, wie weet gebruikt je volgende telefoon wel micro-sim, of iets anders afwijkends van een simkaart. daar zit je dan met je oude simkaart. veel plezier met knippen ;)
plus, is het niet zo dat je op een simkaart niets meer dan combinaties van naam en telefoonnummer op kan slaan? dus geen adres, emailadres etc. of heb ik iets gemist?

[ Voor 16% gewijzigd door cosmo_roel op 24-07-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Desire nu al enige maanden in het bezit en vandaag eens een goede navigatie test uitgevoerd in de auto aangezien een rit van ruim 2 uur gepland was. Opzich ging dat goed en de telefoon hing nagenoeg voor de frisse blower. Alleen na ongeveer 45 minuten kwam helaas het reboot probleem tevoorschijn.

Tijdens het navigeren stond GPS / Bluetooth aan en was de telefoon aan het opladen.
De temperatuur liep al snel op naar boven de 39 graden en de toestel hing niet in de zon.
Maar diversen keren ging de Desire spontaan uit en dan vanzelf weer aan en was de achterkant van de Desire behoorlijk warm.

Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet.contact opnemen met HTC? Of is hier weinig aan te doen? Zou toch erg jammer zijn dat zodra ik gebruik wil maken van GPS en Navigatie dat juist deze mogelijkheid bijna niet kan met de Desire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50
Klopt, ook geen afbeeldingen e.d.

In mijn geval heb ik nu een Siemens C55/M55 als back-up toestel; hier kan ik gewoon een .csv bestand op importeren via de tooling (volgens mij).
En dat .csv bestand kun je dan weer vanuit je google account exporteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Mabili schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:12:
Desire nu al enige maanden in het bezit en vandaag eens een goede navigatie test uitgevoerd in de auto aangezien een rit van ruim 2 uur gepland was. Opzich ging dat goed en de telefoon hing nagenoeg voor de frisse blower. Alleen na ongeveer 45 minuten kwam helaas het reboot probleem tevoorschijn.

Tijdens het navigeren stond GPS / Bluetooth aan en was de telefoon aan het opladen.
De temperatuur liep al snel op naar boven de 39 graden en de toestel hing niet in de zon.
Maar diversen keren ging de Desire spontaan uit en dan vanzelf weer aan en was de achterkant van de Desire behoorlijk warm.

Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet.contact opnemen met HTC? Of is hier weinig aan te doen? Zou toch erg jammer zijn dat zodra ik gebruik wil maken van GPS en Navigatie dat juist deze mogelijkheid bijna niet kan met de Desire..
Ik heb ook wel eens genavigeerd, telefoon vol in de zon, alleen was dat niet via google navigatie(waarbij de telefoon ook nog eens via internet alles moet downloaden) maar via mobile maps 10. Maar toen was hij ook wel 48 graden ofzo. Maar voor de rest geen problemen gehad ermee.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Er zijn problemen mee lees ik.. Ik heb even gezocht in dit topic op "facebook" en "sync"

HTC Desire - Deel 6
Ja, en zie XDA: http://forum.xda-develope...hread.php?t=733146&page=4
Post door Lordjester: ge-emaild en HTC weet van het probleem, dus zullen komende dagen wel met een oplossing komen. Gelukkig, heb ik tenminste op een makkelijke manier Caller-Pics :)

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Eddos schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:17:
Klopt, ook geen afbeeldingen e.d.

In mijn geval heb ik nu een Siemens C55/M55 als back-up toestel; hier kan ik gewoon een .csv bestand op importeren via de tooling (volgens mij).
En dat .csv bestand kun je dan weer vanuit je google account exporteren :)
Met google apps kan je inderdaad een csv im of exporteren. Of dit ook kan met gmail durf ik niet te zeggen, maar ik verwacht van wel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Vesper64 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:34:
[...]

Heb je dat bij meerdere personen of alleen bij een specifiek persoon? Zoiets komt namelijk vaak voor als de persoon die jou de sms stuurt zijn klok te ver vooruit heeft staan. (iig met oudere telefoons heb ik dat gemerkt dat je als je tijd een paar uur terug zet, het ook die tijd aangeeft bij de ontvanger.)
Heb dit met meerdere personen. Vrij irritant,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Mabili schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:12:

Ik heb paar keer uur of 2 genavigeerd met de Desire met Google Nav. Geen enkel probleem.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Ewivis schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Ik heb ook wel eens genavigeerd, telefoon vol in de zon, alleen was dat niet via google navigatie(waarbij de telefoon ook nog eens via internet alles moet downloaden) maar via mobile maps 10. Maar toen was hij ook wel 48 graden ofzo. Maar voor de rest geen problemen gehad ermee.
Ik heb twee weken in Florida (twee weken temps van 30+, waarvan 1 week in een cabrio zonder airco) genavigeerd en dat ging prima (copilot). Echter gebruik makend van google nav in Nederland zonder airco en 30+ maakt wel degelijk een groot verschil. Hij wordt echt flink warm, maar tot nu toe nog geen uitvallers of problemen gehad, echter ook nog nooit langer dan 1 uur achter elkaar genavigeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Dan ga ik morgen maar eens contact opnemen met HTC om over dit probleem te hebben. Want ik denk dat dat mijn toestel gisteren minimaal 4x een reboot heeft gehad en met diverse navigaties geprobeerd (Google nav, Sygic) en bij allen ging het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels al een maand of 4 de HTC Desire hij bevalt prima!
Maar nu mag het probleem zich voordoen dat de standaard SD-kaart van de Desire heb vervangen door een nieuwe en de oude heb geformatteerd en nu gebruik in me fotocamera.

Maar nu heb ik me computer opnieuw geïnstalleerd en vraagt om een stuurprogramma.
Maar deze heb ik helaas niet meer omdat dit (waarschijnlijk) op de standaard SD-kaart stond.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:14:
Ik heb inmiddels al een maand of 4 de HTC Desire hij bevalt prima!
Maar nu mag het probleem zich voordoen dat de standaard SD-kaart van de Desire heb vervangen door een nieuwe en de oude heb geformatteerd en nu gebruik in me fotocamera.

Maar nu heb ik me computer opnieuw geïnstalleerd en vraagt om een stuurprogramma.
Maar deze heb ik helaas niet meer omdat dit (waarschijnlijk) op de standaard SD-kaart stond.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Staat op de htc site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Laatst online: 13-09 12:52
Net na een hard reset werd me gevraagt of er backups naar google werden gedaan, hierop heb ik nee gezegd, maar ik begrijp dat deze ook je apps list backups. Deze functie wil ik toch weer graag aanzetten, waar vind ik dit terug? De phone wizward geeft niet deze optie weer.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ik heb fulltime die melding in de bovenbalk staan dat de 'opslagruimte op de telefoon' op begint te raken maar heb geen idee hoe ik weer ruimte vrij kan maken. Heb niet giga veel apps op me tel staan en allemaal nemen ze weinig (meeste 1 of 2 of nog minder MB in beslag) en heb ook al bij degene waar dat kon het cache geheugen geleegd. Snap er niets van. Iemand suggesties om geheugen vrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een vraag, ik heb namelijk gelezen dat de achterkant van de Desire een soort van "rubberachtige" achterkant heeft, maar is dit ook zo met de zilvere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:18:
Ik heb een vraag, ik heb namelijk gelezen dat de achterkant van de Desire een soort van "rubberachtige" achterkant heeft, maar is dit ook zo met de zilvere versie?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:25:
[...]

Ik heb twee weken in Florida (twee weken temps van 30+, waarvan 1 week in een cabrio zonder airco) genavigeerd en dat ging prima (copilot). Echter gebruik makend van google nav in Nederland zonder airco en 30+ maakt wel degelijk een groot verschil. Hij wordt echt flink warm, maar tot nu toe nog geen uitvallers of problemen gehad, echter ook nog nooit langer dan 1 uur achter elkaar genavigeerd...
Ook hier geen problemen...
Gebruik de Desire als navigatie op de motor...
Afgelopen dinsdag en woensdag nog 2 volle dagen door Duitsland gestuurd, > 30 graden, HTC in houder pauzeloos op het stuur gehad, in de brandende zon, aan de autolader; zelfs tijdens rustpauzes gewoon laten zitten: geen enkel probleem, geen reboots o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na onlangs voor de meute uit maar even een klasse 6 geheugenkaartje besteld te hebben, begon ik me ook zo langzamerhand af te vragen wanneer Froyo daadwerkelijk uit zou komen (alhoewel er op xda niets concreets te vinden is nog, toch hier maar even gecheckt). Het toestel begint namelijk wat te haperen en worstelt idd met geheugen, waardoor Froyo/ 2.2 redelijk als geroepen zou komen (omdat je dan apps vanaf de SD-kaart kan draaien om zo wat werkgeheugen vrij te maken).
Zou wel toevallig zijn geweest, maar net even gecheckt - 1.21.405.2 is een week of 8 geleden al verspreid en betreft dus geen voorbereidende update voor Froyo of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
JKratos schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:44:
Ik heb fulltime die melding in de bovenbalk staan dat de 'opslagruimte op de telefoon' op begint te raken maar heb geen idee hoe ik weer ruimte vrij kan maken. Heb niet giga veel apps op me tel staan en allemaal nemen ze weinig (meeste 1 of 2 of nog minder MB in beslag) en heb ook al bij degene waar dat kon het cache geheugen geleegd. Snap er niets van. Iemand suggesties om geheugen vrij te maken?
Die programma's van minder dan 1 of 2 MB verwijderen?
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Geniaal! Was ik zelf nog niet opgekomen..

Nee, serieus. Uiteraard heb ik dat ook geprobeerd maar hij blijft die melding geven terwijl het maar een stuk of wat zal het, 8 a 10 apps zijn. Volgens mij zijn dat er niet veel. Ik ga nog wel ff rommelen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik had laatste een mail met een grote bijlage in mijn mailbox.
Die had al het geheugen opgeslokt... Zou bijv. ook een MMS kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Floris-K schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:15:
Ik had laatste een mail met een grote bijlage in mijn mailbox.
Die had al het geheugen opgeslokt... Zou bijv. ook een MMS kunnen zijn
Standaard wordt dat op de SD kaart opgeslagen, dan zou dat even terug moeten worden gezet.
MMSjes nemen niet veel ruimte in, dan moet je daar ook een aardige voorraad van hebben.
JKratos schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:05:
Geniaal! Was ik zelf nog niet opgekomen..

Nee, serieus. Uiteraard heb ik dat ook geprobeerd maar hij blijft die melding geven terwijl het maar een stuk of wat zal het, 8 a 10 apps zijn. Volgens mij zijn dat er niet veel. Ik ga nog wel ff rommelen in ieder geval.
Kijk eens bij instellingen - SD- tel geheugen etc hoeveel ruimte je nog over hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 25-07-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Moning2 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:24:
Kijk eens bij instellingen - SD- tel geheugen etc hoeveel ruimte je nog over hebt
Intern telefoongeheugen heb ik nog 8.83 MB beschikbaar/vrij. Lijkt mij erg weinig of niet? SD kaart nog een paar gig vrij maar daar hebben we tot Froyo niets aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
JKratos schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:29:
[...]

Intern telefoongeheugen heb ik nog 8.83 MB beschikbaar/vrij. Lijkt mij erg weinig of niet? SD kaart nog een paar gig vrij maar daar hebben we tot Froyo niets aan helaas.
Onder de 15 begint ie te zeuren.
Het is toch even zoeken wat nou zoveel ruimte inneemt dan. Ik heb met een 10tal apps nog 18,54MB vrij
Ga alle applicaties dan eens na die je gebruikt en kijk waar ze hun data opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Laatst online: 12-09 21:13

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Accessoires horen hier niet thuis.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 26-07-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Moning2 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:33:
[...]

Onder de 15 begint ie te zeuren.
Het is toch even zoeken wat nou zoveel ruimte inneemt dan. Ik heb met een 10tal apps nog 18,54MB vrij
Ga alle applicaties dan eens na die je gebruikt en kijk waar ze hun data opslaan.
Heb net bij alle apps waar dat kon de cache geleegd en SD als standaard ingesteld. (Velen stonden echter al zo.) Daarnaast ook een paar apss verwijderd en zit nu op 10.x MB vrije ruimte. Nog steeds niet denderend maar er zit verbetering in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Animal Mother schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:45:
Iemand ervaring met een van deze cradels?

http://www.pdashop.nl/pro...op-cradle-htc-desire.html

http://www.mobilesupplies...n-htc-desire-p-11609.html

De cradle van pdashop krijgt niet van iedereen goeie reviews, er schijnt wat speling tussen de telefoon en de cradle te zitten.
Misschien iemand in Accessoires voor de HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Animal Mother schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:45:
Iemand ervaring met een van deze cradels?

http://www.pdashop.nl/pro...op-cradle-htc-desire.html

http://www.mobilesupplies...n-htc-desire-p-11609.html

De cradle van pdashop krijgt niet van iedereen goeie reviews, er schijnt wat speling tussen de telefoon en de cradle te zitten.
Ik heb zelf de 2e cradle en deze bevalt erg goed. De telefoon zit er stevig in en de plastic geleiders ondersteunen de telefoon prima. Ook is de cradle goed zwaar genoeg en dus stevig op tafel, ook bij het eruit halen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jkratos heb je vaak apps op je mobiel gezet en dan weer verwijdert?
Ik deed dat ook in het begin en toen was me geheugen vol ging ik verwijderen kwam er bijna
Geen mb aan geheugen bij op 1 of andere manier blijven appels chille op je interne geheugen dus raad je aan een reset te doen want ik heb nu meer apps dan voorheen maar heb toch nog 50 mb over ( het verschil komt niet doordat ik kleine apps heb meeste zijn een mb en groter) dus raad je aan om te reseten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:17:
Jkratos heb je vaak apps op je mobiel gezet en dan weer verwijdert?
Ik deed dat ook in het begin en toen was me geheugen vol ging ik verwijderen kwam er bijna
Geen mb aan geheugen bij op 1 of andere manier blijven appels chille op je interne geheugen dus raad je aan een reset te doen want ik heb nu meer apps dan voorheen maar heb toch nog 50 mb over ( het verschil komt niet doordat ik kleine apps heb meeste zijn een mb en groter) dus raad je aan om te reseten
Ja, dat heb ik zeker. Omdat die (voor mij) nog nieuw is, heb hem nu een maandje ongeveer, heb ik wat je al zegt veel zitten spelen en rommelen met apps. Ik was sowieso al van plan om ff met een schone lei te beginnen en als dat ook men geheugen'probleem' oplost ga ik dit gelijk morgen/straks doen. Thanx! Mijn apps hier zijn zelden groter dan 1 MB en toch jankt die steeds dat die vol zit, dus een reset ga ik dan zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 21:21
Mabili schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:08:
Dan ga ik morgen maar eens contact opnemen met HTC om over dit probleem te hebben. Want ik denk dat dat mijn toestel gisteren minimaal 4x een reboot heeft gehad en met diverse navigaties geprobeerd (Google nav, Sygic) en bij allen ging het mis.
Hier precies dezelfde klachten!!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.