Ik heb dus gister mijn SD card geformateerd (gewist) en de telefoon naar fabrieksinsellingen gedaan.
Dit heeft dus echt super gewerkt.
De volgende problemen:
market crasht
tvgids.nl app crasht
onbekende android module / andere app crasht
geen meldingen meer bij email
sygic mobile maps 10 werkt niet
menu / sence is enigsins traag
zijn geheel verdwenen.
Het lijkt er inderdaad op dat er bij de update naar 2.2 toch wat kleine compatibiliteitsprobleempjes zijn of dat er bestanden/instelling achtergebleven zijn die voor traagheid en instabiliteit zorgen.
Ik heb nu zo goed als alle apps er weer opstaan en alles werk weer super goed en snel.
Nu alleen nog de accu calibreren want dat ie ie nu ook weer kwijt
Het is natuurlijk wel een beetje vervelend om alles weer opnieuw te installeren / in te stellen. De smsjes was ik dus ook kwijt. Dat heeft mij er ook een tijdje van gehouden om het te doen, maar als je (een paar van) de bovenstaande problemen hebt zou ik het echt zo snel mogelijk doen.
Dit heeft dus echt super gewerkt.
De volgende problemen:
market crasht
tvgids.nl app crasht
onbekende android module / andere app crasht
geen meldingen meer bij email
sygic mobile maps 10 werkt niet
menu / sence is enigsins traag
zijn geheel verdwenen.
Het lijkt er inderdaad op dat er bij de update naar 2.2 toch wat kleine compatibiliteitsprobleempjes zijn of dat er bestanden/instelling achtergebleven zijn die voor traagheid en instabiliteit zorgen.
Ik heb nu zo goed als alle apps er weer opstaan en alles werk weer super goed en snel.
Nu alleen nog de accu calibreren want dat ie ie nu ook weer kwijt
Het is natuurlijk wel een beetje vervelend om alles weer opnieuw te installeren / in te stellen. De smsjes was ik dus ook kwijt. Dat heeft mij er ook een tijdje van gehouden om het te doen, maar als je (een paar van) de bovenstaande problemen hebt zou ik het echt zo snel mogelijk doen.
[ Voor 16% gewijzigd door The Anarchist op 20-08-2010 20:12 ]