Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb dus gister mijn SD card geformateerd (gewist) en de telefoon naar fabrieksinsellingen gedaan.
Dit heeft dus echt super gewerkt.

De volgende problemen:

market crasht
tvgids.nl app crasht
onbekende android module / andere app crasht
geen meldingen meer bij email
sygic mobile maps 10 werkt niet
menu / sence is enigsins traag

zijn geheel verdwenen.

Het lijkt er inderdaad op dat er bij de update naar 2.2 toch wat kleine compatibiliteitsprobleempjes zijn of dat er bestanden/instelling achtergebleven zijn die voor traagheid en instabiliteit zorgen.

Ik heb nu zo goed als alle apps er weer opstaan en alles werk weer super goed en snel.
Nu alleen nog de accu calibreren want dat ie ie nu ook weer kwijt ;)

Het is natuurlijk wel een beetje vervelend om alles weer opnieuw te installeren / in te stellen. De smsjes was ik dus ook kwijt. Dat heeft mij er ook een tijdje van gehouden om het te doen, maar als je (een paar van) de bovenstaande problemen hebt zou ik het echt zo snel mogelijk doen.

[ Voor 16% gewijzigd door The Anarchist op 20-08-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:33

Puf

MegaTronics schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:08:
Als een gek alles terug gespoeld, maar nog steeds die vage volgorde.
:D
whahahahahaaa
:P
gefopt!!
maarreh... staan die video's niet gewoon op alfabetische volgorde?

[ Voor 12% gewijzigd door Puf op 20-08-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Lees hier allemaal positive reacties na het calibreren van de batterij. Welke methode hebben jullie hiervoor gebruikt? Ben er namelijk twee tegen gekomen in dit topic. Een stond vermeld in een linkje, de andere stond hier beschreven. Welke hebben jullie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:59
The Anarchist schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:02:
Ik heb dus gister mijn SD card geformateerd (gewist) en de telefoon naar fabrieksinsellingen gedaan.
Dit heeft dus echt super gewerkt.

De volgende problemen:

market crasht
tvgids.nl app crasht
onbekende android module / andere app crasht
geen meldingen meer bij email
sygic mobile maps 10 werkt niet
menu / sence is enigsins traag

zijn geheel verdwenen.

Het lijkt er inderdaad op dat er bij de update naar 2.2 toch wat kleine compatibiliteitsprobleempjes zijn of dat er bestanden/instelling achtergebleven zijn die voor traagheid en instabiliteit zorgen.

Ik heb nu zo goed als alle apps er weer opstaan en alles werk weer super goed en snel.
Nu alleen nog de accu calibreren want dat ie ie nu ook weer kwijt ;)

Het is natuurlijk wel een beetje vervelend om alles weer opnieuw te installeren / in te stellen. De smsjes was ik dus ook kwijt. Dat heeft mij er ook een tijdje van gehouden om het te doen, maar als je (een paar van) de bovenstaande problemen hebt zou ik het echt zo snel mogelijk doen.
Je kan je smsjes natuurlijk gewoon backuppen met verschillende apps! SMS Backup & Restore bijvoorbeeld. Maar dit hoort eigelijk meer in het software topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
GrandDestroyer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:17:
[...]

Je kan je smsjes natuurlijk gewoon backuppen met verschillende apps! SMS Backup & Restore bijvoorbeeld. Maar dit hoort eigelijk meer in het software topic :P
Voor de 2.2 update werden deze automatisch gebackupped naar de sd. Dit gebeurt blijkbaar ook niet meer.
Bij 2.1 vroeg ie na fabrieksinstellingen naar het terugzetten van de backup. Ik ging er van uit dat dat bij 2.2 ook zo was. Maar helaas, na de fabrieksinstellingen was alles weg. Toen heb ik alleen wat data (foto, downloads etc) naar pc gekopieerd en toen geformateerd en weer naar fabrieksinstelllingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Ik heb alle pagina's doorgelezen, maar dit kom ik nergens tegen:

Na de update (naar Froyo) van de Desire van mijzelf en die van mijn vrouw gebeuren er rare dingen:

-- Kantelen van het scherm gaat veel te snel, je hoeft maar een klein stukje scheef te houden en het scherm gaat van portrait naar landscape en v.v.
-- Sommige apps hangen heel vaak. Ik denk aan de TV gids, Android reader.
Het gebeurt op beide Desires...

Herkent iemand dit en wat zou eraan te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Laatst online: 26-08 12:12
Is er een mogelijkheid om de hoeveelheid licht van de wekker iets te verminderen?
Ik vind de wekkercijfers net teveel licht geven in de slaapkamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
hvdhoeven schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:37:
Ik heb alle pagina's doorgelezen, maar dit kom ik nergens tegen:

Na de update (naar Froyo) van de Desire van mijzelf en die van mijn vrouw gebeuren er rare dingen:

-- Kantelen van het scherm gaat veel te snel, je hoeft maar een klein stukje scheef te houden en het scherm gaat van portrait naar landscape en v.v.
-- Sommige apps hangen heel vaak. Ik denk aan de TV gids, Android reader.
Het gebeurt op beide Desires...

Herkent iemand dit en wat zou eraan te doen zijn?
punt 1: probeer eens de G sensor te ijken

Punt 2: zie mijn post hier vlak boven, daar wordt het beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
Fiber schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:43:
[...]

Logisch, als hij vol zit dan kan er ook niets meer bij. Spul verwijderen helpt wel, maar hij heeft daarna even (een minuutje of zo) tijd nodig om de nieuwe ruimte te zien. Een re-boot is niet nodig, even spelen met applicaties, op een andere volgorde zetten (grootte, alfabet) is bij mij voldoende om het icoontje weg te krijgen en de nieuwe downloads of updates te laten installeren. ze worden inderdaad onthouden.
Dat snap ik ook wel. Echter zeg ik ook 'bijna vol', een signaal wat hij wat mij betreft veel te vroeg geeft gezien het permanent aanwezige irritante icoontje. Ook zaken die nog makkelijk zouden moeten passen (als de vrije ruimte berekening klopt) downloaden niet.
Zelfs de sms-app zeurt dat ik niks meer kan ondanks ettelijke MB's over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Puf schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:10:
[...]

:D
whahahahahaaa
:P
gefopt!!
maarreh... staan die video's niet gewoon op alfabetische volgorde?
Nee, het bleek dat ze op datum stonden gesorteerd en aflevering vier was de jongste :). Dit nu aangepast en de volgorde is weer in orde. Blijft het vreemd dat die eerst wel goed stond.

Ondertussen ook maar eens een volledige reset gegeven en meteen weer de nodige MB's vrij op het interne geheugen. Nu meteen ingesteld dat de apps op de SD card komen.

[ Voor 17% gewijzigd door MegaTronics op 20-08-2010 21:27 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:08
Ewivis schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:23:
Ik heb last dat mijn raampje bij mijn camera beetje, tja niet echt vies, niet echt krassen maar beetje dof is. Wat betekend dat ik geen mooie foto's meer kan schieten... Als ik het kapje eraf haal is er niks aan de hand en krijg ik retescherpe foto's. Nog mensen meer last ervan? Kan ik ergens die achterkantjes bestellen? Ik zou wel graag het origineel van htc willen eigenlijk
Iemand hier ervaring mee?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Kan je op de site van htc bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Heb een probleem met VPN. Ik maak verbinding via de VPN met mijn werk. Verbinding wordt gemaakt en de Desire geeft aan dat de VPN verbinding er is. Als ik dan naar het intranet van ons bedrijf ga geeft hij een foutmelding dat de pagina niet gevionden kan worden. De systeembeheerder ziet op de server dat de VPN verbinding goed is en volgens hem zou het intranet moeten werken. Outlook via Exchange werkt wel.
Ik heb via Es File Manager één keer de netwerkshares kunnen zien maar toen ik in de share zelf wilde kijken kon ik geen verbinding meer krijgen. Het maakt overigens niets uit of ik dit via Wifi of via 3G doe.

De systeembeheerder zegt dat hij niet meer weet omdat hij weinig verstand van Android heeft maar iemand hier enig idee?

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Crossposten wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 21-08-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Ik heb vandaag mijn Desire nog met amoled gekregen. SLCD is dus nog niet helemaal definitief doorgwerkt lijkt me. Opvallend is ook dat dit toestel volgens mij niet branded is, ook al komt ie van Vodafone. Er is geen spoor van Vodafone te bekennen(behalve bij netwerkinformatie) en ik kreeg meteen de update naar 2.2 met Sense aangeboden. Vodafone lijkt dus gestopt te zijn met het branden van de Desiretoestellen. En amoled is dus ook nog steeds beschikbaar(alhoewel ik nog even helemaal moet testen of dit amoled is, de doos zegt in ieder geval van wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 19:58
monnick schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:30:
Even een crosspost uit Kiezen tussen een HTC Desire of Legend

Aha! Er is een speciaal topic gewijd aan mijn moeilijke dilemma: de Desire of de Legend.

Ik ben er bijna zeker van dat ik de Desire wil hebben, alleen....de bouwkwaliteit. Daar zit ik nog een beetje mee in mijn maag. Ik schrok een beetje toen ik het onderstaande in de Tweakers review van de Desire las:

[...]

Ik ben natuurlijk niet van plan om de Desire te gaan laten vallen, maar het zal vast ooit een keer gebeuren. Mensen die hier iets over kunnen zeggen? Is het toestel dan direct kapot, of kan het wel tegen een stootje?

De Legend is natuurlijk veel steviger (en ook mooier naar mijn mening), alleen ik denk dat het grotere scherm voor internetten op de Desire toch wel heel fijn is. :9

Verder worden de huidige Desires met slcd schermen in plaats van amoled schermen geleverd, weet iemand of de Legends ook om gaan naar slcd?

Lastig, lastig.... ;)
Neem de Desire. Snapdragon, groter scherm. Ik heb de Legend maar heb er wel een beetje spijt van, vind het scherm toch wat klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
monnick schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:30:
Even een crosspost uit Kiezen tussen een HTC Desire of Legend
Ik ben er bijna zeker van dat ik de Desire wil hebben...
Kijk eens naar mijn persoonlijke ervaringen en verschillen tussen Legend en Desire : dafmay in "HTC Desire - Deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

BrZ

Tharoy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:29:
Zojuist de HTC Desire van Vodafone ontvangen. Deze heeft nog een AMOLED-scherm(volgens de doos althans). Straks uitproberen, als ie al een beetje is opgeladen.
Vandaag mijn Desire ontvangen, maar bij mij staat nergens op de doos amoled vermeld. Is er nog een manier om makkelijk te zien of je een amoled scherm hebt of een slcd scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15-09 18:02
Lees maar even terug, is al vaak zat naar voren gekomen hier.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Ik heb mijn Desire nu zo'n 2 weken en het valt me op dat als ik aan het bellen ben met iemand de andere persoon soms kraakt in de speaker als hij/zij iets zegt. Dit met 'gewoon' bellen, dus niet luidsprekend.
In het begin dacht ik, toeval, maar het gebeurt bijna bij alle gesprekken van verschillende mensen.

Het kraken lijkt op oversturen. Het is dus als de andere kant iets harder praat en met een wat lagere stem dat hij even vervormt/kraakt.

Ik heb nog wat gezocht in de Desire topics op gekraak en nog 2 reviews terug gelezen maar zie hier niemand over klagen. Heb ik dan een slecht exemplaar en moet ik ermee terug of komt dit toch vaker voor bij de Desire?
Het is niet zo dat het gesprek soms niet te volgen is ofzo, het is meer irritant dat een stukje/heel woord even vervormt is. Als niemand dit herkent ga ik er wel mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:55
falcon2001 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:58:
Heb een probleem met VPN. Ik maak verbinding via de VPN met mijn werk. Verbinding wordt gemaakt en de Desire geeft aan dat de VPN verbinding er is. Als ik dan naar het intranet van ons bedrijf ga geeft hij een foutmelding dat de pagina niet gevionden kan worden. De systeembeheerder ziet op de server dat de VPN verbinding goed is en volgens hem zou het intranet moeten werken. Outlook via Exchange werkt wel.
Ik heb via Es File Manager één keer de netwerkshares kunnen zien maar toen ik in de share zelf wilde kijken kon ik geen verbinding meer krijgen. Het maakt overigens niets uit of ik dit via Wifi of via 3G doe.

De systeembeheerder zegt dat hij niet meer weet omdat hij weinig verstand van Android heeft maar iemand hier enig idee?
misschien maakt jullie bedrijf gebruik van een proxy? en dan moet je toch echt deze invullen om te kunnen "surfen"

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zojuist de accu van mijn desire maar eens gecalibreerd, maar het klopt dat het ledje eigenlijk meteen groen wordt als je de handleiding volgt?
hij gaat in elk geval niet verder opladen ofzo, maar wordt meteen groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

mijn desire is 10 minuten geleverd. Staat duidelijk op de achterzijde van de doos:

highlights
- Enjoy a vivid visual experience on the large 3.7 inch AMOLED display.
...
...
Specifications
...
Display - 3.7 inch AMOLED touch sensitive screen

@BrZ
Ik neem dus aan dat als dit er niet staat, je er vanuit kunt gaan dat het een SLCD is

[ Voor 15% gewijzigd door D-rez op 21-08-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 15-09 20:30
Mensen moeten zich eens niet zo druk maken om wat voor scherm ze hebben, je kan zelf die keuze toch niet maken, dus accepteer gewoon wat je krijgt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Oh maar het maakte mij ook absoluut niet uit. Ik wilde gewoon aan de mensen duidelijk maken waar je het zou kunnen zien.
M'n desire zit nu in de lader.......

* D-rez is ongeduldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

shameete schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:43:
zojuist de accu van mijn desire maar eens gecalibreerd, maar het klopt dat het ledje eigenlijk meteen groen wordt als je de handleiding volgt?
hij gaat in elk geval niet verder opladen ofzo, maar wordt meteen groen.
Klopt, bij mij ook (de calibratie lijkt bij mij te werken)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

*KNIP*

Ik zou toch graag nog een technisch goed uitgevoerde vergelijking zien tussen de 2 soorten schermen (AMOLED en SLCD), waarin de scherpte besproken wordt en hoe de schermen binnenshuis en buitenshuis zich tot elkaar verhouden.

[ Voor 36% gewijzigd door Laguna op 23-08-2010 18:43 . Reden: valse info verwijderd ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Mute schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:49:
Mensen moeten zich eens niet zo druk maken om wat voor scherm ze hebben, je kan zelf die keuze toch niet maken, dus accepteer gewoon wat je krijgt.
En wie ben jij om voor anderen te mogen bepalen wat ze "moeten" doen en accepteren? Als je destijds een Desire speciaal om het OLED-scherm hebt besteld en je krijgt vervolgens een LCD mag je het daar van mij best even over hebben. Als het hier niet kan, waar dan wel?

Ik vermoed dat een iPhone beter bij jou en je retoriek past dan de Desire, als je vindt dat mensen zich niet druk moeten maken om ontbrekende features en gewoon moeten accepteren wat de fabrikant voor ze kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Puf schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

En wie ben jij om voor anderen te mogen bepalen wat ze "moeten" doen en accepteren? Als je destijds een Desire speciaal om het OLED-scherm hebt besteld en je krijgt vervolgens een LCD mag je het daar van mij best even over hebben. Als het hier niet kan, waar dan wel?
Je mag het er best over hebben, maar het verandert he-le-maal niks.
Ik vermoed dat een iPhone beter bij jou en je retoriek past dan de Desire, als je vindt dat mensen zich niet druk moeten maken om ontbrekende features en gewoon moeten accepteren wat de fabrikant voor ze kiest.
Ontbrekende features? :D Je hebt nog steeds een scherm hoor, het is niet alsof je ineens niks meer ziet ofzo.

En lol @ je iPhone-opmerking, omdat ik zeg dat je je niet druk moet maken om iets wat je toch niet kan veranderen ben ik meer geschikt voor een iPhone? 8)7 Ik heb een Desire en ben er helemaal tevreden mee, maar dat zou ik ook zijn als 'ie een LCD-scherm zou hebben gehad :>

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 21-08-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een weekje spelen en prutsen met mijn desire komende van een iPhone 3G hieronder mijn bevindingen...

Desire vs iPhone in een notendop

+ Snelheid
+ Scherm
+ Vrijheid van keuze apps
+ Wifi Hotspot (ideaal met mijn iPad geen 2 abo nodig)
+ Geeft meer info over het apparaat en Netwerk (bv signaal sterkte en waar gaat de accu lading aan op)
++ Keuze vrijheid netwerk

- Minder stabiel, apps willen nog wel eens crashen
- OS komt wat minder "af" over, je moet op veel plekken dingen instellen
- Toetsenbord is duidelijk de mindere van de iPhone, qwerty zit er tov de iPhone vaak net naast en het is allemaal net een tikje minder smeuïg..

Al met al denk ik dat het een nek aan nek race is welke beter is.. maar ik ben er zeer tevreden over..
op het netwerk van de KPN presteert alles prima, dit was de grootste reden om in eerste instantie niet te gaan voor de iPhone 4 ... waar ik veel kom is tmobile gewoon k met p....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Mute schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:53:
[...]
Je mag het er best over hebben, maar het verandert he-le-maal niks.
Nee, en al die duizenden andere posts hier op Tweakers hebben wel de wereld veranderd? Het is hier een discussieforum, niet de Bilderberggroep...
[...]
Ontbrekende features? :D Je hebt nog steeds een scherm hoor, het is niet alsof je ineens niks meer ziet ofzo.
Extreme situatieschets:
Klant: "Maar meneer de dealer, ik heb een Mercedes S600 besteld, en u levert mij een S320..."
Dealer: "Je hebt nog steeds een motor hoor, het is niet alsof je niet meer kan rijden ofzo."
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
dafmay schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:31:
[...]

Kijk eens naar mijn persoonlijke ervaringen en verschillen tussen Legend en Desire : dafmay in "HTC Desire - Deel 6"
Nuttige post! Wordt inderdaad de Desire.

Vind het wel echt behoorlijk kut dat ik dan waarschijnlijk geen amoled maar slcd scherm krijg. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Puf schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:08:
[...]
knipperdeknip een hoop gel*l...
....
...over overdreven reacties gesproken...pffft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
monnick schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:11:
[...]

Vind het wel echt behoorlijk kut dat ik dan waarschijnlijk geen amoled maar slcd scherm krijg. ;(
Goede keus :) Kan je vertellen dat ik geen seconde spijt heb gehad...helemaal vanwege het root-en icm de mogelijkheid om de Snapdragon 1Ghz CPU te overclocken (tot zo'n 1,3GHZ) De phone is stock al retesnel, maar wordt dan werkelijk razendsnel.

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 21-08-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Weten jullie of er een WDCMA switch app bestaat, zodat ik 3g uit kan doen, maar op gprs door kan werken voor whatsapp, talk etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

monnick schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:11:
[...]

SLCD kan wel eens de betere optie zijn tov AMOLED, bij AMOLED wordt er gebruik gemaakt van pentile matrix, waardoor tekst op websites minder scherp oogt en dus bij SLCD scherper zou moeten zijn. Tevens zou je buitenshuis minder problemen moeten hebben om het scherm af te kunnen lezen. De kleurechtheid van SLCD tov AMOLED is beter en SLCD is energiezuiniger, behalve als het scherm voornamelijk de kleur zwart toont. Qua zwart waardes zouden ze elkaar niet veel ontlopen, maar AMOLED is daar wel beter.

Over het algemeen gezien lijkt mij dus SLCD de betere optie.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Laguna schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

SLCD kan wel eens de betere optie zijn tov AMOLED, bij AMOLED wordt er gebruik gemaakt van pentile matrix, waardoor tekst op websites minder scherp oogt en dus bij SLCD scherper zou moeten zijn. Tevens zou je buitenshuis minder problemen moeten hebben om het scherm af te kunnen lezen. De kleurechtheid van SLCD tov AMOLED is beter en SLCD is energiezuiniger, behalve als het scherm voornamelijk de kleur zwart toont. Qua zwart waardes zouden ze elkaar niet veel ontlopen, maar AMOLED is daar wel beter.

Over het algemeen gezien lijkt mij dus SLCD de betere optie.
Inderdaad, amoled is werkelijk prachtig om te zien, zeker bij films en felle kleuren, maar daar waar ik de telefoon het meest voor gebruik, websites bekijken en dergelijke is het scherm van een lcd toch scherper. Ook geeft het lcd scherm mooiere kleuren dan een ander lcd scherm. Alleen het feit al dat mensen het verschil niet kunnen zien of er allerlei handelingen voor moeten uit halen of echt 1 op 1 vergelijken bewijst dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Cyleo schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:36:
[...]

Inderdaad, amoled is werkelijk prachtig om te zien, zeker bij films en felle kleuren, maar daar waar ik de telefoon het meest voor gebruik, websites bekijken en dergelijke is het scherm van een lcd toch scherper. Ook geeft het lcd scherm mooiere kleuren dan een ander lcd scherm. Alleen het feit al dat mensen het verschil niet kunnen zien of er allerlei handelingen voor moeten uit halen of echt 1 op 1 vergelijken bewijst dat al.
Helemaal mee eens. Ik heb ook de SLCD versie en een maat van mij de amoled versie maar bij normaal gebruik zie je het verschil nieteens. Pas als je gaat kijken bij bijvoorbeeld buiten ofzo dan merk je dat SLCD toch iets beter leesbaar is.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:33
Volgens mij kan je ook checken of je amoled hebt door naar een horizontale streep te kijken op een website. Als je heel goed kijkt zie je dat dat streepje gekartelt is ipv kaarsrecht. Je ziet het niet direct, je moet echt goed kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
Sj44k13 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:20:
Weten jullie of er een WDCMA switch app bestaat, zodat ik 3g uit kan doen, maar op gprs door kan werken voor whatsapp, talk etc?
Ik gebruik daar Quick Settings voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Al een tijdje heb ik problemen met mijn weer synchronisatie, als ik geen data verbinding heb dan wil mijn weer wel eens wegvallen, ookal heb ik nog een paar dagen gesynchoniseerd, al mijn weer informatie verdwijnt.

Hierna moet ik weer een dataverbinding maken, en weer (handmatig) synchroniseren.

Automatisch updaten onder weer staat aan.
Automatisch updaten onder accounts staat ook aan.

Iemand een idee wat ik kan doen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Hmm wat ik echt een gemis vindt van het toestel is dat je de originele gmail applicatie niet als htc widget kan gebruiken.

Voor de rest echt een fijn toestel. Vanavond eens flink mee spelen :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een HTC Desire gekocht. Bevalt me tot nu toe goed! Alleen even uitzoeken of ik ook echt een AMOLED heb.

Edit: Bij mij achterop de doos staat 3,7 inch AMOLED, ik ga er dus vanuit dat ik er ook gewoon een met AMOLED heb _/-\o_ Vind de helderheid eigenlijk nog best wel tegenvallen. Kun je je telefoon nog helderder instellen ofzo? :$

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
iCy schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:46:
Hmm wat ik echt een gemis vindt van het toestel is dat je de originele gmail applicatie niet als htc widget kan gebruiken.

Voor de rest echt een fijn toestel. Vanavond eens flink mee spelen :P
Je kan de htc widget ook instellen als exchange activesync met de gmail account. Dan krijg je ook gewoon je gmail mailtjes in je widget.

Edit: voor de luieriken ;):
- mail widget toevoegen aan homescreen
- kies exchange activesync als mail provider
- e-mailadres en wachtwoord invullen (op next drukken)
- server adres aanpassen van gmail.com naar m.google.com
- username is <username>@gmail.com (voluit)
- domain is google (op next drukken)
- kies wat je wilt synchronizeren (mail, contact en/of calender)
- finish

- zet de receive settings op pushmail

[ Voor 32% gewijzigd door greatchampion op 21-08-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Laatst online: 13-08 15:20
Hallo iedereen,

Ik heb de HTC Desire nu al een tijdje en ben er erg blij mee!
Sinds een tijdje heb ik echter een probleem:

Mijn desire gaat steeds op automodus! terwijl ik hem helemaal niet aan iets heb aangesloten.
Dus als er iemand belt, schakelt hij automatisch de luidspreker in.

Kan iemand mij helpen om dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:50
Ik heb een vaag probleempje. Als ik een foto upload naar Picasa, wordt hij vaak niet helemaal weergegeven, alsof hij 1/3e van de beeldinfo mist. (voorbeeld)
Het gekke is dat als ik een set opnieuw upload, precies dezelfde fotos fout gaan. Waar kan dat aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

greatchampion schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:39:
[...]

Je kan de htc widget ook instellen als exchange activesync met de gmail account. Dan krijg je ook gewoon je gmail mailtjes in je widget.

- finish

Is niet de 100% oplossing, want je mist de knop archiveren volgens mij bij activesync. Tenminste @ mijn windows mobile toestellen wel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:36:
Zojuist een HTC Desire gekocht. Bevalt me tot nu toe goed! Alleen even uitzoeken of ik ook echt een AMOLED heb.

Edit: Bij mij achterop de doos staat 3,7 inch AMOLED, ik ga er dus vanuit dat ik er ook gewoon een met AMOLED heb _/-\o_ Vind de helderheid eigenlijk nog best wel tegenvallen. Kun je je telefoon nog helderder instellen ofzo? :$
daar hebben ze een handleiding voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTBoy schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:43:
Hallo iedereen,

Ik heb de HTC Desire nu al een tijdje en ben er erg blij mee!
Sinds een tijdje heb ik echter een probleem:

Mijn desire gaat steeds op automodus! terwijl ik hem helemaal niet aan iets heb aangesloten.
Dus als er iemand belt, schakelt hij automatisch de luidspreker in.

Kan iemand mij helpen om dit uit te zetten?
Ik heb het probleem ook gehad, en heb een hard reset gedaan. Daarna was het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:00
greatchampion schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:39:
[...]

- finish

Tnx, werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Laatst online: 15-08-2021
dorkie schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:17:
[...]

misschien maakt jullie bedrijf gebruik van een proxy? en dan moet je toch echt deze invullen om te kunnen "surfen"
Nee, daar maken wij geen gebruik van.

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:31
Verdomme heb ik m'n htc 3 dagen geleden opgestuurd voor reparartie is TNT em kwijtngeraakt !!!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Vraagje ; Een vriend van mij heeft een Legend en die kan instellen dat hij een ander plaatje heeft bij het blokkerings scherm. Die optie staat er bij mij niet op mijn Desire 2.2. Klopt dat, of staat het ergens anders ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Argh, ik heb mijn desire meteen meegenomen op vakantie en nou heb ik al krassen op 't scherm. Daarom ben ik die smartphone's niet waard, ik kan er niet zuinig op zijn.

Morgen maar eens voorzichtig proberen of het scherm te polijsten is en dan meteen aan een screenprotector of hoes. Iemand tips?

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

c0ne schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:33:
Argh, ik heb mijn desire meteen meegenomen op vakantie en nou heb ik al krassen op 't scherm. Daarom ben ik die smartphone's niet waard, ik kan er niet zuinig op zijn.

Morgen maar eens voorzichtig proberen of het scherm te polijsten is en dan meteen aan een screenprotector of hoes. Iemand tips?
Voor heosjes meot je in het andere forum zijn ofso XD

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Nu ik dit topic doorlees vraag ik me wel af of dit een weer een geval is van "alleen als je problemen hebt laat je het horen, als je tevreden bent niet", want er staan echt veel berichten over dat mensen problemen hebben na de 2.2-update, en aangezien ik de iPhone gewend ben waarbij alles gewoon werkt zit ik te twijfelen of ik nog wel een Desire ga kopen |:(.
Dus zijn er hier 50 tevreden bezitters per 1 klager of hoe zit dat?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:25

Fiber

Beaches are for storming.

Deze tevreden Desire gebruiker zou zo een iPhone 4 kopen als hij het geld ervoor over had.... En daarna weer een Desire 2 of Nexus 2. Koop gewoon het nieuwste als je de kans hebt. :)

(Disclaimer: 4 flesjes bier en 5 glazen wijn op een redelijk lege maag.... )

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MacorgaZ schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 03:32:
Nu ik dit topic doorlees vraag ik me wel af of dit een weer een geval is van "alleen als je problemen hebt laat je het horen, als je tevreden bent niet", want er staan echt veel berichten over dat mensen problemen hebben na de 2.2-update, en aangezien ik de iPhone gewend ben waarbij alles gewoon werkt zit ik te twijfelen of ik nog wel een Desire ga kopen |:(.
Ik denk dat je dat sowieso wel als stelregel aan mag nemen. Verder zijn de problemen wel opvallend, maar ik denk niet dat het echt een wijdverspreid probkeem is. Dan had het wel meer aandacht gekregen.

Enne, dat soort dingen kunnen ook bij de iPhone gebeuren. De 3G + iOS4 levert ook het een en ander aan ellende op ;) /offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
MacorgaZ schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 03:32:
Ik heb ook een desire, maar herken zéér weinig problemen die ik hier lees. Ik ben ook van mening dat er vaak problemen worden gemeld die te maken hebben met slechte apps of verkeerde instellingen.

Ik zeg: doen!

Het is de fijnste telefoon / mobiele laptop die ik heb gehad.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
janvanduschoten schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:58:
[...]
Ik heb ook een desire, maar herken zéér weinig problemen die ik hier lees. Ik ben ook van mening dat er vaak problemen worden gemeld die te maken hebben met slechte apps of verkeerde instellingen.

Het is de fijnste telefoon / mobiele laptop die ik heb gehad.
Volledig mee eens. En ook ik ben niets van die 'vreemde' zaken die je hier wel eens leest tegen gekomen...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Desire vooral gekocht voor mobiel internet (incl. e-mail). En dat doet-ie gewoon goed. Van mij zul je geen klachten over de Desire horen. De telefoon wordt thuis of in de auto opgeladen, van de "problemen" m.b.t. de batterij heb daarom ik vrijwel geen last. Voor mij is het inderdaad een fijne laptop (om maar de woorden van janvanduschoten te gebruiken)...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Ben nu toch wel aardig tevreden over de accu, als je een beetje goed ermee omgaat.
Puur als test even gekeken, sinds vrijdagmorgen 7 uur van de lader af, en heb nu, na bijna 50 uur, nog 21% accu over. Ik heb WIFI constant aangehad de laatste dagen, sync 3 gmail accounts, per 2 uur weer update, lees regelmatig mail en surf wat rond, en speel met (te :P) grote regelmaat een simpel spelletje.

Ik weet bijna zeker dat als ik dezelfde test zonder WIFI doe, deze tijd niet haal. Toch vreemd dat WIFI zoveel zuiniger is dan een mobiele dataconnectie.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De enige problemen die ik sinds de update heb is dat het invoerveld van de browser soms opeens extreem langzaam wordt zonder reden (na weg- en terugklikken houdt het meestal op) en het leegblijven van de weerwidget nadat ik de Desire heb aangesloten aan de pc via de USB-kabel in de modus om de SD-kaart mee te lezen. Dit laatste probleem kan worden opgelost door de widget te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

Verder ben ik nog nooit zo tevreden met een mobiele telefoon geweest :)

Alle telefoons (software) hebben bugs, dus tja, als dit alles het ergste is...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Groentenboer schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:12:
[...]

Volledig mee eens. En ook ik ben niets van die 'vreemde' zaken die je hier wel eens leest tegen gekomen...
Mee eens. Ik ben er heel blij mee, en ik zou geen gesloten systeem zoals een iPhone willen. Ik vind het fijn om alles te kunnen aanpassen, als je wilt dat dit allemaal al voor jou beslist is, moet je een apple kopen. Nadeel van zo'n open systeem is dat alles en iedereen aanpassingen kan maken, en dit merk je ook, zeker als je dingen gaat installeren die niet uit de market komen, dan weet je waar je aan begint, maar dit mij de vrijheid wel waard. Overigens moet ik zeggen dat ik zelfs daar nog geen problemen mee heb gehad.

De telefoon is echt razendsnel en functioneerd top. Het enige echte nadeel dat ik kan bedenken vind ik de te kleine ruimte voor apps. Deze zit bij mij echt vol en zit nu op een moment dat ik zit te dubben welke apps ik moet verwijderen om andere apps te installeren. Al verwacht dat als FroYo langer uit is dit wel zal verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Met 2.2 en de juiste handelingen installeer je de meeste apps gewoon op de SD card. Ik heb nu nog 107 Mb intern geheugen vrij.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen waar in de foon het aantal verzonden smsjes en gesprekstijden staan?
Ik heb het igg nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik gebruik chompSMS en die geeft zelf al aan hoeveel smsjes in totaal ik (via chompSMS zelf) heb verstuurd. Verder zou ik het niet weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Het valt me op dat veel mensen via de V&A de Desire van de hand doen. Waarom willen zoveel mensen de Desire verkopen? Dat is eigenlijk de enige reden wat mij nu nog weerhoudt om de Desire te kopen. Het komt bij mij nu over als een dump artikel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Valt wel mee toch? In de V&A zie ik 6 mensen die 'm willen verkopen, maar ook 6 mensen die 'm willen kopen, dus effectief staan er geen Desires in V&A! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:34:
Ik gebruik chompSMS en die geeft zelf al aan hoeveel smsjes in totaal ik (via chompSMS zelf) heb verstuurd. Verder zou ik het niet weten :+
Ik neem aan dat chompSMS een app is maar die haalt als het goed is de info ook ergens uit de foon. Ik heb als app wel sms counter gebruikt maar als je een smsje verwijdert dan gaat de overall teller ook één achteruit en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
chompSMS is een app ja, maar die houdt alleen van zichzelf bij hoeveel smsjes er verstuurd zijn, als je het via de normale SMS-manier doet, dan telt 'ie niet verder. Dus hij haalt het niet ergens vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
altijd dat gezeur over desire en/of iphone..ziek wordt je ervan. ieder zijn meug. loop naar een telefoonzaak en pak die dingen in je hand , dan kun je vergelijken.. wil je kunnen spelen en apps testen/uitproberen, widgets en een hoop lol KOOP EEN DESIRE. wil je bellen en smssen en heb je geld teveel KOOP EEN IPHONE...

ik zou mijn desire niet meer willen missen en problemen heb ik er ook niet mee..grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
T-mo-T schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:41:
Het valt me op dat veel mensen via de V&A de Desire van de hand doen. Waarom willen zoveel mensen de Desire verkopen? Dat is eigenlijk de enige reden wat mij nu nog weerhoudt om de Desire te kopen. Het komt bij mij nu over als een dump artikel. :+
Heel simpel: Iedereen wil hem, dus mensen die kunnen verlengen en het geld kunnen gebruiken verlengen hem voor een Desire en verkopen deze. Grotere kans op een verkoop en een goede prijs omdat veel mensen erin geintresseerd zijn. Echt, ik ben kritisch op mijn producten, maar ik zie geen reden om geen Desire te kopen. Het is mij nog niet voorgekomen dat ik een telefoon in handen kreeg waarvan ik dacht: Die is vet, had ik nu maar geen Desire. Hopelijk brengt dit een eind aan dit soort discussies, want deze zijn inmiddels de helft van de thread. Twijfel je, lees dan reviews, ik heb er zelf een gemaakt, die van Bastiaann is ook zeer zeker aan te raden. Nog niet overtuigd? Probeer het in de winkel. Als je dan nog niet overtuigd bent moet je maar verder zoeken naar iets wat je wel kan bekoren. Wij zitten hier niet om mensen te overtuigen om een Desire te nemen, dat moet je zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

ik ben super happy met mijn Desire, maar zoals met alles kan er altijd wel wat beter. Maar net zoals Cylea zou ik geen toestel weten waar ik mijn Desire voor zou willen inruilen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Ah oké, dan wil ik ook wel even zeggen hoe tevreden ik ben met mijn Desire: TOPTOESTEL! Maar goed, heb ook alleen ervaring met 2.2 en niet met 2.1 en eerder :) Ben goedkoper uit dan eerst bij TMobile (per maand), toestel was gratis en werkt enorm snel. Nu gebruik ik internet op mijn mobiel ook echt, i.t.t. mijn oude Touch Diamond.

Voor de iPhone 4 zou ik €170 moeten betalen én minimaal €10 per maand duurder uit zijn. En dan heb je geeneens Widgets, die juist zo geniaal zijn. No thanks!

Maar inderdaad: ga naar de winkel (iPhone kan je in elke TMobile winkel wel uitproberen, het is wat harder zoeken voor een Desire om even mee te spelen, vraag is enorm) en kijk wat je het fijnste vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul404 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:41:
altijd dat gezeur over desire en/of iphone..ziek wordt je ervan. ieder zijn meug. loop naar een telefoonzaak en pak die dingen in je hand , dan kun je vergelijken.. wil je kunnen spelen en apps testen/uitproberen, widgets en een hoop lol KOOP EEN DESIRE. wil je bellen en smssen en heb je geld teveel KOOP EEN IPHONE...

ik zou mijn desire niet meer willen missen en problemen heb ik er ook niet mee..grtz
Waar maak je je druk om. Het is nogal logisch dat mensen de Desire vergelijken met de iPhone. Het is ook de zwaarste concurrentie. Waarom zou je hier geen discussie mogen hebben over wat er wel/niet beter is aan de Desire ten opzichte van de iPhone?

Ik kom zelf van de iPhone 3G. Discussies en vergelijkingen op internet hebben voor mij de knoop doen doorhakken om te switchen naar de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
HertogJanNL schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:22:
Ah oké, dan wil ik ook wel even zeggen hoe tevreden ik ben met mijn Desire: TOPTOESTEL! Maar goed, heb ook alleen ervaring met 2.2 en niet met 2.1 en eerder :) Ben goedkoper uit dan eerst bij TMobile (per maand), toestel was gratis en werkt enorm snel. Nu gebruik ik internet op mijn mobiel ook echt, i.t.t. mijn oude Touch Diamond.

Voor de iPhone 4 zou ik €170 moeten betalen én minimaal €10 per maand duurder uit zijn. En dan heb je geeneens Widgets, die juist zo geniaal zijn. No thanks!

Maar inderdaad: ga naar de winkel (iPhone kan je in elke TMobile winkel wel uitproberen, het is wat harder zoeken voor een Desire om even mee te spelen, vraag is enorm) en kijk wat je het fijnste vindt!
Ja inderdaad, ik wilde eerst ook voor de nieuwe iPhone gaan. Maar die prijs....Nu zou ik niet eens meer een iPhone willen, al zou die hetzelfde kosten. Heerlijke telefoon die Desire!
En mocht je nog twijfelen, twijfel rustig verder, er zijn geruchten dat er in oktober een HTC Desire HD verschijnt.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
T-mo-T schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:41:
Er zijn leverings problemen en veel winkels hebben de Desire dus niet op voorraad waardoor de 2e hands prijs van een nieuwe Desire best hoog ligt.

Heb hem voor mijn zus deze maand besteld en had hem een paar dagen later in huis. Ik denk dat het probleem is dat veel mensen op dezelfde plek bestellen (phone house, bel company en de providers zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
@Deadsy Yep. GSMEasy, en toen was ie er in 2 weken waar bij telfort zeker 6 weken is...

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Na ruim 61 uur vond mijn accu het nu wel genoeg en was mijn telefoon echt leeg :+ Niet verkeerd, met WIFI constant aan.
Vanacht eens opladen, en morgen beginnen met een nieuwe test. Nu alleen met 3G/H, denk dat ik morgenavond al minder dan 50% heb :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:02
Decennia schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:08:
Vraagje ; Een vriend van mij heeft een Legend en die kan instellen dat hij een ander plaatje heeft bij het blokkerings scherm. Die optie staat er bij mij niet op mijn Desire 2.2. Klopt dat, of staat het ergens anders ?
Dat klopt. Dat komt omdat bij de Legend de lock opeens overgaat in het homescreen, en bij de Desire gaat ie soepeltjes van het lockscreen naar de home over. Daarom hebben ze deze functie eruit gehaald, anders had je een nogal gek fade in-fade out effect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:08
Rhapsody schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:13:
ik ben super happy met mijn Desire, maar zoals met alles kan er altijd wel wat beter. Maar net zoals Cylea zou ik geen toestel weten waar ik mijn Desire voor zou willen inruilen.
samsung galaxy s misschien?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Ewivis schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:39:
[...]samsung galaxy s misschien?
Neuh, ik ben erg tevreden over HTC toestellen en vind HTC Sense ook schitterend eigenlijk. :-)
Maar dat is natuurlijk meer een kwestie van smaak.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ewivis schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

samsung galaxy s misschien?
Buggy firmware imo. Heb hem bij een vriend van mij gezien en vond hem eerst heel vet, maar na een kwartiertje spelen was ik blij verast door mijn Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik had per ongeluk mijn facebook contacten door mijn normale heen gekregen en wil dit niet dus had ik alle contacten verwijderd in mijn telefoon en wilde ik weer syncen met gmail. Nu krijg ik deze fout:

'Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. Synchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd.'

Is dit tijdelijk of doe ik iets verkeerd? Kan ook niet mijn gmail acc verwijderen want zijn programmas aangekoppeld. Geen zin in nieuwe hardreset!

edit: heb dit gevonden maar kan gmail storage niet vinden:

http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=113869

Hoe krijg ik mijn contacten weer gesynchroniseerd? ALle andere dingen synchroniseren gewoon

edit2: nvm heb al hardreset gedaan

[ Voor 21% gewijzigd door Cobiwan op 23-08-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 19:45
Vodafone heeft sinds vanochtend ook de 2.2 OTA update voor de Desire gereleased. Zit nu op mijn werk dus het proberen hiervan gaat voor mij nogal lastig omdat mijn oplader thuis ligt, maar ik heb in ieder geval de mogelijkheid om het te downloaden.
Update van 90,69 mb en bevat 2.2 + sense. Geen idee of er ook nog Vodafone 360 troep in zit maar Vodafone heeft gezegd dat dit niet het geval zou zijn, sterker nog, het zou 360 moeten verwijderen als het geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:16:
Met 2.2 en de juiste handelingen installeer je de meeste apps gewoon op de SD card. Ik heb nu nog 107 Mb intern geheugen vrij.
Ik vind het aantal apps wat installatie op de SD-kaart ondersteunt toch nog erg tegenvallen. Of gebruik jij een "handeling" om alle apps op de SD te kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

Salandur

Software Engineer

Had sinds de update van mijn unbranded Desire naar 2.2 rare problemen met mijn simkaart: APN settings niet te openen. Woensdag was er een storing bij de mast in de buurt van mijn huis en sindsdien geen mogelijkheid tot bellen meer. De storing was inmiddels wel al opgelost, dus klachten formulier ingevult bij t-mobile. Daar staat de optie 'met een ander toestel wel bereik', dus dat maar geprobeert met mijn oude telefoon. Die had gewoon bereik... Zondag maar mijn Desire gereset/data gewist en nu doet ie het weer goed. Kan ook gewoon weer in mijn APN settings komen.... Maf toestel. Zal wel een bitje omgevallen zijn bij de update. In ieder geval weer blij dat hij het weer normaal doet,

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:51:
[...]

Ik vind het aantal apps wat installatie op de SD-kaart ondersteunt toch nog erg tegenvallen. Of gebruik jij een "handeling" om alle apps op de SD te kunnen installeren?
http://www.androidworld.n...lle-applicaties-op-je-sd/

note: waar volgens de handleiding een # bij de opdrachtprompt zou moeten verschijnen, verscheen bij mij (Vista 32b) een $, maar het werkt wel gewoon.

[ Voor 17% gewijzigd door Puf op 23-08-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

De officiele 2.2 update ben ik nu aan het installeren (Vodafone). Ben benieuwd wat het brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

emzed schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:46:
De officiele 2.2 update ben ik nu aan het installeren (Vodafone). Ben benieuwd wat het brengt.
Ben ook benieuwd of Vodafone de WiFi Hotspot functie eruit heeft gesloopt....
Heb zelf een unbranded Desire, en ben erg blij met die functie. Vodafone kan de vreugde niet delen, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
emzed schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:46:
Waarschijnlijk Android 2.2 met HTC Sense :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:02
janvanduschoten schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:49:
[...]

Waarschijnlijk Android 2.2 met HTC Sense :)
Je meent het?! :o
Ben benieuwd wat ze nu met de 360 software hebben gedaan en inderdaad de Wifi hotspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

Ja, hij staat erop!
Ik heb helaas geen tijd om uitgebreid te testen op dit moment want moet zo dadelijk op pad, maar het draait allemaal prima. Eerste dat me opvalt is de zaklamp app, voice (EN), wifi hotspot, apps delen. Geen Vodafone 360 meuk gezien volgens mij, maar ook niet uitgebreid kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.d.hartog
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01
Weet iemand wanneer T-mobile met 2.2 komt?

Daarnaast ervaar ik dat de desire niet wil verbinden met mijn (Pioneer) DEH P55BT.
Het paren is gelukt, de radio staat op automatisch verbinding maken. Maar dat doet ie dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
w.d.hartog schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:31:
Weet iemand wanneer T-mobile met 2.2 komt?

Daarnaast ervaar ik dat de desire niet wil verbinden met mijn (Pioneer) DEH P55BT.
Het paren is gelukt, de radio staat op automatisch verbinding maken. Maar dat doet ie dus niet.
eh.. niet denk ik... T mobile heeft toch geen branded desires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik gebruik de Nieuws widget om een RSS feed te tonen en heb de Updatefrequentie van Nieuws ingesteld op elk uur. Toch werkt dit niet, de RSS feed wordt nooit bijgewerkt. Ik werk hem nu dus steeds handmatig bij.

Hebben jullie dit ook of doe ik iets verkeerd?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

eh.. niet denk ik... T mobile heeft toch geen branded desires?
Yup, hebben ze wel. Heb er zelf een..

Ok, ik had er een ;-)
Heb em een tijdje geleden ge-debrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

ik heb vorige week een desire gekocht (gsmeasy) alleen werkt mijn touchscreen niet meer.
Ik heb al een hard reset gedaan maar hij blijft het niet doen , de knoppen werken nog wel.
Is dit een defect of is er iets anders aan de hand ?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Afgelopen weekend tijdens Lowlands mijn Desire (met Froyo) de vuurdoop gegeven. Vrijdag om half 10 's ochtends van de lader gehaald, zondag avond rond 23.30 ging de accu dood. Al met al dus zo'n 62 uur batterijtijd gehaald.

Wat heb ik ondertussen gedaan?

- enkele min. gebeld
- een paar smsjes verstuurd
- een aantal pogingen gedaan 3G verbinding op te zetten (uiteraard jammerlijk gefaald door beperkte bandbreedte op het festivalterrein)
- meerdere malen de Lowlands 2010 app geopend om het programma te bekijken.

Ik had deze zonnecel lader aangeschaft, maar die levert niet genoeg vermogen om de Desire daadwerkelijk te voeden. Bij het aansluiten geeft de Desire wel aan dat hij wordt geladen, maar na 10 minuten laadtijd blijft het batterijniveau van de Desire hoogstens gelijk.
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.