• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 17:38
Heb je nog zo'n beschermlaag op je telefoon zitten?Die lampjes gaan bij mij namelijk branden als het donker is.. dus kijk ff of er iets in de weg zit van lichtsensor

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:33:
[...]

Bij PDAshop zijn ze nu ook uitverkocht. Ik denk dat de nieuwe lading slcd's zullen zijn
In de oude lading zaten ze ook, beide apparaten van 1,5 week terug waren SLCD's.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
Ik kan het zo gauw niet vinden (nouja een tijdje zoeken)
maar is het mogelijk om muziek uit te sluiten van het afspelen in de media player (dus dat deze niet bij alle nummers verschijnt!

Ik krijg nu helaas de stemmen van mijn navigatie (sygic mobile maps 10) ook tussen alle nummers te staan.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik blijf die standaard HTC mail app soms wat vaag vinden, ten eerste krijg ik bij nieuwe mail altijd 2 meldingen in mijn statusbalk, een algemene "er is een nieuwe mail" oid en 1 van de afzender en het onderwerp. op zich is dit al overbodig maar ik moet ze ook nog beide apart verwijderen.

Ik gebruik ook de mail widget, en dan de layout waarbij ik een schermpje heb van 6 mailtjes met hun afzender en onderwerp. als ik nieuwe mail heb duurt het even voordat die nieuwe mail in de widget zichtbaar is. ik moet minimaal 10s op dat scherm staan voordattie erbij staat. op het moment dat ik de nieuwe mail vanuit de statusbalk open. lees en eventueel verwijder en vervolgens naar de widget toe ga staat hij er daar weer als ongelezen bij.

kvin het programma voor de rest goed werken dus deze inconsequenties zijn erg jammer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Ik heb sinds de update naar Froyo problemen met mijn Parrot CK3200. De telefoon verbindt wel en bij binnenkomende oproepen hoor je het relais van de Parrot ook schakelen, maar er komt geen geluid uit de carkit. Heb alles al geprobeerd (volume hoger, update van Parrot, ander verbindingstype etc) maar niks lijkt te helpen.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

NB: overigens hier geplaatst omdat ik denk dat het probleem aan de Desire ligt...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:09
Craftop schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 07:48:
Ik kan het zo gauw niet vinden (nouja een tijdje zoeken)
maar is het mogelijk om muziek uit te sluiten van het afspelen in de media player (dus dat deze niet bij alle nummers verschijnt!

Ik krijg nu helaas de stemmen van mijn navigatie (sygic mobile maps 10) ook tussen alle nummers te staan.
Ik geloof dat je in de map waarin die bestanden staan dan een bestandje aan moet maken met de naam ".nomedia"

PSN: DutchTrickle PVoutput

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Maverick schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:50:
[...]

Ik geloof dat je in de map waarin die bestanden staan dan een bestandje aan moet maken met de naam ".nomedia"
Maak dan eerst even een kopie van die map, want soms verdwijnen de bestanden nadat je een .nomedia bestandje erin hebt gezet!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:17
Weet iemand een app waarmee ik .jar bestanden kan runnen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Chaoss schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:32:
ik blijf die standaard HTC mail app soms wat vaag vinden, ten eerste krijg ik bij nieuwe mail altijd 2 meldingen in mijn statusbalk, een algemene "er is een nieuwe mail" oid en 1 van de afzender en het onderwerp. op zich is dit al overbodig maar ik moet ze ook nog beide apart verwijderen.

Ik gebruik ook de mail widget, en dan de layout waarbij ik een schermpje heb van 6 mailtjes met hun afzender en onderwerp. als ik nieuwe mail heb duurt het even voordat die nieuwe mail in de widget zichtbaar is. ik moet minimaal 10s op dat scherm staan voordattie erbij staat. op het moment dat ik de nieuwe mail vanuit de statusbalk open. lees en eventueel verwijder en vervolgens naar de widget toe ga staat hij er daar weer als ongelezen bij.

kvin het programma voor de rest goed werken dus deze inconsequenties zijn erg jammer.
Is dat niet van de push mail en de mailbox in?

Trouwens, wees blij dat je nog meldingen krijgt. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg nergens meer een melding van. Alleen nog maar van sms. Meldingen van updates in de market krijg ik ook niet meer.
Dat is van de ene op het andere moment gebeurd.
Blijkbaar heeft niemand hier een oplossing voor.
Behalve dan misschien een factory reset, maar daar heb ik nu nog niet zo'n zin in (zal waarschijnlijk uiteindelijk toch maar eens moeten helaas)

edit: Van de push mail krijg ik nog wel een melding, maar hotmail ondersteunt dat (nog) niet.

[ Voor 6% gewijzigd door The Anarchist op 19-08-2010 09:12 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

The Anarchist schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:04:

Is dat niet van de push mail en de mailbox in?
jah denk het? maar wel overbodig zeker als je dus beide apart moet aanklikken om de meldingen weg te krijgen, kun je 1 van beide uitzetten?

Verwijderd

Wat me erg opvalt is dat steeds weer dezelfde vragen terugkomen.
@ Chaoss
Je kunt de controle uitzetten. Als voorbeeld de standaard Mail app; Menu --> ...Meer --> Instellngen --> Meldinginstellingen

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
Chaoss schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:19:
[...]

jah denk het? maar wel overbodig zeker als je dus beide apart moet aanklikken om de meldingen weg te krijgen, kun je 1 van beide uitzetten?
Ik heb die standaard HTC mail uitgezet en bij de widget gewoon de active sync ingesteld van Gmail. Tot nu toe krijg ik gewoon alleen een notificatie van m'n widget. Maar de HTC mail app wordt dan niet geupdate alleen je widget. Niks mis mee omdat je anders beide applicatie moet updaten.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dacht dat die mail widget onderdeel was van de HTC mail app?

want als je bij die widget app op de balk boven "klikt" (daar waar "GMAIL" en dat brievenbusje staat) kom je (toch?) in de htc mail app?

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
Chaoss schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:47:
dacht dat die mail widget onderdeel was van de HTC mail app?

want als je bij die widget app op de balk boven "klikt" (daar waar "GMAIL" en dat brievenbusje staat) kom je (toch?) in de htc mail app?
Ja klopt, maar het probleem was eerst dat je een notificatie krijgt van HTC mail en pas 10 minuten later een notificatie van die widget (die eigenlijk ook is gekoppeld aan de HTC mail). Beetje vaagjes waarom de widget trager is met updaten dan die HTC mail app 8)7 . Gelukkig is het nu wel opgelost. Wanneer ik een mailtje krijg staat deze nu ook meteen in m'n widget :*) .

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Iemand dit al geprobeerd?

http://myhtcdesire.com/tu...life-calibration-tutorial

Ik ben er nu mee bezig, even zien of het werkt en of de batterij het langer uithoudt!!

.

Verwijderd

henidde schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:16:

Ik ben er nu mee bezig, even zien of het werkt en of de batterij het langer uithoudt!!
Ik heb dat geprobeerd. Na de eerste keer opladen de Desire uitzetten en dan aansluiten. Laden tot hij weer groen is maar bij mij is 'ie' al groen zodra ik hem aansluit, dus voor mij heeft het kennelijk geen effect.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heeft iemand nog tips voor een mooi hoesje? Zoek niet echt iets voor permanent, maar meer om hem te vervoeren.

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:40
raptorix schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:55:
Heeft iemand nog tips voor een mooi hoesje? Zoek niet echt iets voor permanent, maar meer om hem te vervoeren.
Jazeker: Accessoires voor de HTC Desire

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

greatchampion schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:51:
[...]

Ja klopt, maar het probleem was eerst dat je een notificatie krijgt van HTC mail en pas 10 minuten later een notificatie van die widget (die eigenlijk ook is gekoppeld aan de HTC mail). Beetje vaagjes waarom de widget trager is met updaten dan die HTC mail app 8)7 . Gelukkig is het nu wel opgelost. Wanneer ik een mailtje krijg staat deze nu ook meteen in m'n widget :*) .
ik wordt gek geloof ik, kreeg net weer mailtje binnen (melding bovenin), klik hem aan, kom ik in een "postvak in" die een andere layout heeft dan wanneer ik de htc "mail" vanuit programma's of via de widget start.... wat voor applicatie is dit en hoe start ik hem op buiten de melding om?

edit, laat maar het is de GMAIL app..... doh! heb dus al die tijd al HTC mail en GMAIL app draaien... nu maar even kijken welke van beide ik definitief ga gebruiken ;) weet iemand zo of er belangrijke verschillen zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 19-08-2010 12:04 ]

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Ben er vanochtend achtergekomen dat ik ergens de glimmende T van HTC op de achterkant ben kwijtgeraakt :p moet ergens afgelopen week gebeurt zijn vorige week zat hij er nog op... en niet laten vallen of iets dergelijks.

Weten jullie toevallig of ik mijn telefoon moet opsturen als ik HTC bel of sturen ze gewoon een nieuw achterkantje op? :)

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nou, ik denk dat het wel helpt (bij mij dan).

Ik heb geen harde cijfers, maar na normaal gebruik van de telefoon (wat bellen, internetten, WIFI, 3G etc, mail ophalen) heb ik meer power over dan eerder. Ik schat dat ik nu een halve/hele dag extra haal.
Maar om echt zeker te zijn had ik een goede test moeten doen (dezelfde acties uitvoeren een aantal dagen tot een week en turven hoe vaak ik weer aan de sprit moet en daarna de calibration uitvoeren en exact hetzelfde herhalen.)

Maar zo te zien heb ik meer power over terwijl ik niet echt anders met de telefoon omga voor en na de calibration.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb dat geprobeerd. Na de eerste keer opladen de Desire uitzetten en dan aansluiten. Laden tot hij weer groen is maar bij mij is 'ie' al groen zodra ik hem aansluit, dus voor mij heeft het kennelijk geen effect.
Bij mij werkt het wel en gaat 2x langer mee! Ik doe er nu + - 48u mee ipv + - 24u. Na de bovenste stappen duurt het wel langer wanneer ik het wil opladen als voorheen. Dat komt waarschijnlijk omdat de accu meer laad dan eerst.

Verwijderd

xxACxx schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Bij mij werkt het wel en gaat 2x langer mee! Ik doe er nu + - 48u mee ipv + - 24u. Na de bovenste stappen duurt het wel langer wanneer ik het wil opladen als voorheen. Dat komt waarschijnlijk omdat de accu meer laad dan eerst.
Misschien moet ik dan maar even precies dat doen wat dáár staat en niet op het groene ledje letten.
Ik had namelijk een zelfde methode gebruikt met het verschil dat bij die andere methode over de LED als "schakelmoment" werd gepraat.
Ik heb eigenlijk geen klachten over de batterij maar een beetje langer dan één dag vind ik helemaal niet erg. (Dan kan ik hem nóg intensiever gebruiken dan ik nu al doe)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

Ik heb het geprobeerd, maar toen op het eind van de dag mijn resultaten de prullenbak ingegooid om dat ik onevenredig lang heb zitten google talken, maar naar mijn idee wel langer dan normaal. Dit schijnt te komen doordat de Desire geen of geen goede cellverdeler heeft om het vermogen over de verschillende cellen in de accu te verdelen. Ik heb ook verschillende verhalen gelezen over hoe vaak je dit moet doen, maar ik houd het voor mijzelf denk ik bij 1-2x per maand.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat hele gedoe met die batterij is dat niet alleen nodig als hij normaal direct na het afkoppelen van de lader een aantal % terugspringt? dus dattie metten op 92% batterij oid gaat staan?

Verwijderd

Ben ook mee bezig, eens kijken of morgen het beter gaat! Zelf kom ik van Symbian af, de E71. En het is gewoon schokkend hoe goed Andorid en hoe ''matig'' de batterij is. Waarbij me Desire soms niet eens een dag volhoudt terwijl me E71 makkelijk twee dagen kan volhouden.

Maar na paar weken heb ik toch twee vragen omtrent de Desire zelf;

-Voor de Desire heb ik zelf een iPod Touch in bezit. Ik was en ben nog steeds onder de indruk van de on-screen keyboard, hoe goed dat ding werkt en de snelheid van tekstinvoer. Maar de standaard HTC keyboard heb ik zo een gevoel van dat als ik te snel typ hij vaak ernaast komt of verkeerd pakt. Zelf heb ik swype erop gezet maar voldoet nog niet als die van me iPod. Dus is er een soort iPod Touch (iOS) achtige keyboard add-on voor de Desire?

-Youtube werkt vaak niet goed bij me Desire, vaak krijg ik melding dat ''Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen'' waarbij tijdens het afspelen van filmpje gebeurd. Dit gebeurd beide op me draadloos netwerk en zowel ook via 3G (Telfort). Zelf heb ik al een keer reset gedaan maar het gebeurd er nog steeds. Terwijl Youtube vlekkeloos draait op me iPod Touch (ook via hetzelfd draadloos netwerk).

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Chaoss schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:57:
Dat hele gedoe met die batterij is dat niet alleen nodig als hij normaal direct na het afkoppelen van de lader een aantal % terugspringt? dus dattie metten op 92% batterij oid gaat staan?
Dat idee had ik gisteren ook...

Is voor mij wel het enige minpunt; de batterij. Verder is het echt een supertoestel. In het begin is het nog moeilijk vergelijken, omdat ik er nauwelijks van af te slaan was. Ik had al wel het idee dat de batterij snel(ler) leeg was. Binnenkort ook maar eens proberen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:57:
Dat gedrag is te wijten aan het voorkomen van overladen (dacht ik). Dit gedrag kan je mooi zien met JuicePlotter.

• miggeltje
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:18:
[...]

Dat gedrag is te wijten aan het voorkomen van overladen (dacht ik). Dit gedrag kan je mooi zien met JuicePlotter.
Dat klopt... Het leuke is dat ik hem 's nachts altijd aan de lader gooi... En prettig genoeg (ahum) zit ie bijna elke keer ergens in die powerdip als ik hem van de lader haal om richting werk te gaan....Dus elke dag ben ik de sjaak :(

Bij mij lijkt dat calibratie trucje ook zeker wel effect te hebben.... lijkt een stuk geleidelijker leeg te lopen nu, terwijl voorheen ik 1 stijle lijn naar beneden zag ook al stond alles verder uit.

Verwijderd

Ik ben er nog effe niet volledig uit.

HTC desire or iPhone 4

Wie kan me overtuigen :)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:41:

HTC desire or iPhone 4

Moet je telefoon kunnen bellen? :+

Nee, flauw. Wil je een platform dat op het moment keihard innoveert, dat je zelf naar wens aan kunt passen met widgets en een open market, of wil je een platform dat out of the box doet wat het doen moet, maar waar je verder wel vast ligt aan de stalen wil van de fabrikant?

Serieus, ga eens zoeken naar beide devices, probeer eens wat uit. Voor mij was heel duidelijk dat de desire gewoon het device voor me was, omdat ik niet ondergeschikt wil zijn aan wat apple me voorschrijft, zoals flashplayer, en binnenkort ook adobe air. Dat komt er op de iphone simpelweg niet. Google omarmt deze technieken juist, en laat de gebruiker bepalen of zij ze wel of niet wil installeren/gebruiken, en dat bevalt me prima. Ik ben de baas over mijn telefoon, niet apple :)

• Luuk1983
  • Laatst online: 08:40

HTC desire or iPhone 4

Desire
  • Geen iTunes
  • Vrijheid om te installeren wat je wil
  • Normaal ontvangst
  • Ongeveer de helft van het geld
  • Wel flash

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

HTC desire or iPhone 4

Waarom twijfel jij tussen die twee?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Verwijderd

Eigenlijk hebben jullie gelijk waarom twijfels!! gewoon kopen die telefoon, ik heb zowat "alle" telefoons gehad, 1ste iPhone, nokia E-series en sinds paar maanden had ik een bb9700 maar die was me beetje te "softy" en als ik zie wat je allemaal niet kan met de HTC desire.... Ik ga deze vanavond bestellen.

nog een vraagje: is er een verschil tussen de sLCD of de amoLED ?

• msteer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Luuk1983 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:17:
Ik geloof nooit dat Dutchfone de Desire op voorraad heeft. Dat wordt waarschijnlijk lang wachten. Er waren/zijn wel meer van die sites die volgens de pricewatch de telefoon op voorraad hebben, maar waarbij dat helemaal niet klopt. Typhone is gelukkig verwijderd na een klacht van mijn kant, maar femmefone.nl is van dezelfde maatschappij en deze staat er ook nog steeds in. Op de hele site zoals dutchfone en femmefone is nergens een voorraad indicator te vinden.
Vanochtend even met ze gebeld. Desire is inderdaad niet op voorraad, maar vanmiddag en zaterdag komen er nieuwe leveringen binnen. Dat betekent dat ik hem of morgen of dinsdag zal ontvangen, volgens Dutchfone. Leerpuntje: altijd even bellen of de levertijd klopt.

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

HTC desire or iPhone 4

Hou je van mannen of van vrouwen? :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

wil het ook gaan doen ( op xda zijn er positieve berichten ) alleen een kleine, mischien stupide vraag: met uitschakelen bedoelt men daar mee uit in de zin van een soft reboot of gewoon 1x drukken linksboven?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Uitschakelen als in, uitzetten..? Dus niet rebooten (want dan start je 'm opnieuw op) en niet locken, maar gewoon knop inhouden tot 'ie vraagt wat je wilt doen en dan echt uitzetten.

The devil is in the details.

• monnick
  • Niet online
Ik heb het topic een beetje doorgenomen en rond gezocht, maar heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Stel ik bestel over een maand de Desire, krijg ik dan inderdaad een slcd scherm ipv amoled?

Het lijkt er op dat beide schermen hun voor en nadelen hebben. Echter kom ik in diverse reacties tegen (geen bron) dat de slcd schermen meer energie gebruiken dan amoled schermen. Iemand die dit kan bevestigen / ontkrachten? Ik lees hier al erg veel klachten over de batterijduur van de Desire, als deze ook nog eens verkort wordt door het slcd scherm zou dat wel zuur zijn.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
monnick schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:45:
Ik heb het topic een beetje doorgenomen en rond gezocht, maar heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Stel ik bestel over een maand de Desire, krijg ik dan inderdaad een slcd scherm ipv amoled?
Dan heb je niet goed gezocht ;)

Maar goed, ik heb hier gelezen dat de mensen die de laatste tijd een Desire hebben genomen, dat een SLCD scherm was en geen AMOLED.

• Paco_Picopiedra
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik heb me er al een tijdje bij neergelegd dat m'n Desire een paarse gloed heeft, vooral bij helderheid onder de 40%. Ik laat heb steeds op 100% staan en merk er dus eigenlijk toch niet van. Een kleinigheidje waar ik me wel wat aan stoor is dat het scherm automatisch voor enkele seconden wordt gedimd net voor de telefoon in slaapstand gaat. Dan valt die paarse gloed namelijk wel heel hard op. Iemand een idee hoe dit te omzeilen valt?

Time-out instellingen (Instellingen > Beeld) wil ik niet wijzigen en een app zoals 'screen on' ook niet. Ik wil dat het scherm wél automatisch in slaapstand gaat maar zonder dat hij vooraf dimt.

Bestaat er een app waarmee - zonder te rooten - je de 'overall' minimale helderheid kan vastleggen?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Ankh

|true

Sinds dit weekend heb ik ook een Desire. En ben er erg tevreden over, voorheen wel een Windows Mobile HTC gehad en me vorige mobiel was een iphone. Maar dit is gewoon perfect. :-)
Zal nog eens kijken of ik een SLCD of AMOLED scherm heb.

Wel even een vraagje, er zijn verschillende widgets natuurlijk te verkijgen en HTC heeft zelf een aantal mooie toegevoegd. In het tijdperk van Windows Mobile had HTC de standaard "tijd / weer - widget" verkleind. Vind die er nu standaard bij zit wel erg lomp groot... Maar deze kleinere versie wordt er niet bij geleverd. Nu zit ik al op XDA te zoeken en via www.androlib.com. Maar zijn er nog andere website's waar zulke widgets om terug te vinden zijn?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ankh schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:19:
Sinds dit weekend heb ik ook een Desire. En ben er erg tevreden over, voorheen wel een Windows Mobile HTC gehad en me vorige mobiel was een iphone. Maar dit is gewoon perfect. :-)
Zal nog eens kijken of ik een SLCD of AMOLED scherm heb.

Wel even een vraagje, er zijn verschillende widgets natuurlijk te verkijgen en HTC heeft zelf een aantal mooie toegevoegd. In het tijdperk van Windows Mobile had HTC de standaard "tijd / weer - widget" verkleind. Vind die er nu standaard bij zit wel erg lomp groot... Maar deze kleinere versie wordt er niet bij geleverd. Nu zit ik al op XDA te zoeken en via www.androlib.com. Maar zijn er nog andere website's waar zulke widgets om terug te vinden zijn?
Je kan van veel widget ook kleinere varianten kiezen! Gewoon via het menu.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Ankh

|true

Die is meteen een stuk kleiner, ik ben een widget gewend die qua breedte hetzelfde is enkel qua hoogte ongeveer de helft en niet van die stomme "klap cijfers" :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Ken. schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:21:
[...]

Hou je van mannen of van vrouwen? :+
van jongedames :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Ik heb daarvoor, wel met LauncherPro, maar die werkt ook wel op HTC's Sense, de Beautifull Widgets. Niet gratis, wel 1x4 mogelijk, en nog meer formaten :)
En anders heeft LauncherPro Plus nog wel een leuke functie: Resizen van iedere widget mogelijk. Wordt er niet altijd beter op, maar kan soms prima werken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Luuk1983
msteer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:21:
[...]

Vanochtend even met ze gebeld. Desire is inderdaad niet op voorraad, maar vanmiddag en zaterdag komen er nieuwe leveringen binnen. Dat betekent dat ik hem of morgen of dinsdag zal ontvangen, volgens Dutchfone. Leerpuntje: altijd even bellen of de levertijd klopt.
Het is natuurlijk altijd slim om levertijden te checken. Natuurlijk kan er wel eens wat fout gaan. Echter, ik vind de correctheid van informatie erg belangrijk. Als je op allerlei vergelijkingssites gegevens aanlevert waardoor je voorraad op deze sites op 'op voorraad' staat, dan moet het gewoon op voorraad zijn. En nogmaals, natuurlijk gaat er wel eens wat fout, geen enkel probleem.

Maar ik heb ook van die bedrijven gehad als Typhone en femmefone (zelfde bedrijf) die de Desire ALTIJD op 'op voorraad' hebben staan op tweakers en kieskeurig, terwijl ze gewoon NIET OP VOORRAAD ZIJN. Toen ik ze mailde hierover kreeg ik als reactie dat (and I quote):
De HTC Desire wordt aanstaande vrijdag bij ons verwacht. Derhalve verzoeken wij u deze vergelijkingsites nimmer aan te houden.
Dit soort winkels heb ik dan meteen geen vertrouwen meer in, zeker niet als je nergens een voorraad indicator op de website heb staan. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor Dutchfone: de Desire heeft daar tot nu toe ALTIJD op 'op voorraad' gestaan op tweakers, maar op hun site staat geen voorraad indicator. Dan vertrouw ik het gewoon al niet meer. En dat blijkt dus te kloppen volgens jouw post dat het toestel inderdaad NIET op voorraad is. Dat schept wantrouwen.

Als op tweakers of kieskeurig een bepaalde levertijd staat, dan wil ik dat terug kunnen zien op de betreffende website. Natuurlijk is dat geen garantie, maar dan weet je in ieder geval dat ze de gegevens fatsoenlijk aanleveren, iets wat Typhone en Dutchfone gewoon niet doen. Dat ondermijnt het idee van vergelijkingssites.

Dus ik bestel nooit wat bij Typhone, Femmefone of Dutchfone, hoe goed de winkel uiteindelijk ook mag zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Net terug van vakantie, waar ik dus een stomme fout maakte...

Wilde gaan zwemmen, liep de zee in en besefte (toen het water nèt bij mn broekzakken stond) dat mn desire nog in mn zak zat. Bovenkant was nat geworden, ik terug gerend, uit elkaar gehaald en 2 dagen heel goed laten drogen. Helaas was het kwaad al geschiet en heb ik tot dus ver 2 mankementen ontdekt:

- led-status lampje geeft alleen nog maar een vage rood/licht oranje kleur bij 't opladen (geen groen of andere kleuren) dus daar heb ik niks meer aan
- 3.5mm jack headphone aansluiting is kaduuk, hoor een raar gebliep als ik er oortjes op aansluit maar de telefoon herkent ze niet (soort geluid dat je hebt met een niet geaarde pc en versterker op 1 stopcontact).

Ook start de telefoon zichzelf regelmatig opnieuw op, of dat aan de temperaturen van ~40 graden lag of aan bovenstaande akefietje weet ik niet.

Of er nog verdere gevolgen zijn/komen weet ik niet, dat wacht ik nog even af. Des al niettemin erg zonde, kijken of de reisverzekering er nog wat mee kan doen... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Wackoz op 19-08-2010 17:53 ]

één is geen, twee is één

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem:
Talk geeft aan dat de authenticatie niet is gelukt.
Ook wordt er niks meer gedownload van de market.

Ik heb mijn wachtwoord niet aangepast, en ook de mailtjes van gmail blijven binnenstromen. Dit is de enige account welke is ingesteld op de desire.

Een reboot lost het probleem niet op en liever doe ik geen reset to default. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Edit 19:17 Na een hele dag dit probleem gehad te hebben is het spontaan verdwenen 8)7 :?

[ Voor 10% gewijzigd door Lieter op 19-08-2010 19:18 ]

=)

Verwijderd

this post van be deleted

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 18:35 ]

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ik was eerst vrij sceptisch tegenover het calibreren van de batterij.. Maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben..

Ik heb dit gisterennacht gedaan (3u) en op dit moment zit ik nog steeds op 82% waarbij ik ook al een paar keer via WLAN op het internet heb gezeten..

Normaliter zou hij nu dan al rond de 60% zitten.. :)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Lieter schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:32:
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem:
Talk geeft aan dat de authenticatie niet is gelukt.
Ook wordt er niks meer gedownload van de market.

Ik heb mijn wachtwoord niet aangepast, en ook de mailtjes van gmail blijven binnenstromen. Dit is de enige account welke is ingesteld op de desire.

Een reboot lost het probleem niet op en liever doe ik geen reset to default. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Edit 19:17 Na een hele dag dit probleem gehad te hebben is het spontaan verdwenen 8)7 :?
Ik had ook zo'n melding, maar gebruik heel Talk niet... Lijkt op een storing die vanzelf verdwenen is...

Verder wat leveringsnieuws van de FP: nieuws: HTC: leveringsproblemen Desire houden nog maand aan
Er komen op dit moment wel per week duizenden Desires naar Nederland, maar die worden voornamelijk geleverd aan mensen die het toestel al eerder hadden besteld. Er komen volgens de fabrikant niet genoeg toestellen naar Nederland om aan de vraag naar de smartphone te voldoen.

Sometimes you need to plan for coincidence

• wouterke222
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-12-2019
Ik ga ook voor de Desire gaan. Ik wacht alleen nog tot de volgende versie komt (als ik me niet vergis de Desire HD?).

Ik zag reeds op youtube een filmpje van iemand die zijn GPS gebruikte en de Desire herstarte steeds. Is dit echt een minpunt of ?

Dat is nog het enige waar ik aan twijfel aangezien ik hem ook grotendeels als GPS wil gebruiken.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:09
wouterke222 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:51:
Ik ga ook voor de Desire gaan. Ik wacht alleen nog tot de volgende versie komt (als ik me niet vergis de Desire HD?).

Ik zag reeds op youtube een filmpje van iemand die zijn GPS gebruikte en de Desire herstarte steeds. Is dit echt een minpunt of ?

Dat is nog het enige waar ik aan twijfel aangezien ik hem ook grotendeels als GPS wil gebruiken.
nog nooit gebeurd hier.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
wouterke222 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:51:

Nog nooit gehad, en heb em al gebruikt bij ritten van >3u.

• wouterke222
Ik vind het filmpje niet terug op youtube.

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:38
Frankster schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:42:
Ik heb sinds de update naar Froyo problemen met mijn Parrot CK3200. De telefoon verbindt wel en bij binnenkomende oproepen hoor je het relais van de Parrot ook schakelen, maar er komt geen geluid uit de carkit. Heb alles al geprobeerd (volume hoger, update van Parrot, ander verbindingstype etc) maar niks lijkt te helpen.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

NB: overigens hier geplaatst omdat ik denk dat het probleem aan de Desire ligt...
Ik heb weliswaar de Parrot CK3100 maar volgens mij zit er niet heel veel verschil tussen die 2 afgezien van het kleurenscherm.

Die van mij doet het perfect met Froyo, voor de update trouwens ook.
Misschien kun je bij Bluetooth -> apparaten misschien iets vinden dat je Desire een verkeerd profiel gebruikt of iets dergelijks.

• wouterke222
QplQyer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:06:
[...]

Nog nooit gehad, en heb em al gebruikt bij ritten van >3u.
Bedankt, dan staat mijn keuze vast! :D

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:00
Hoe zit het eigenlijk met het multimediagedeelte? De Galaxy S kan 720p Divx video afspelen. De HTC Desire zou hier volgens mij ook een update voor krijgen. Waarom is dat er nog niet?

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb het probleem van geen meldingen bij email opgelost. Eerst naar fabrieksinstellingen maar dat werkte niet. Toen eerst de sd kaart geformatteerd en daarna terug naar fabrieksinstellingen. Dit heeft gewerkt. Tevens is alles in het geheel ook een stuk sneller geworden. Maar toch best stom dat je om zo'n klein probleem je hele mobiel moet wissen.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nou, dan valt de iPhone af :P

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb mijn HTC Desire vorige week maandag weggebracht naar de Belcompany om hem te laten repareren. Ik had veel last van ruis tijdens telefoongesprekken en ik had last van de paarse camera-bug:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SlVsM2rIz8i9k263hQUDvYfL/thumb.png

Afgelopen dinsdag kon ik hem weer ophalen. Hij was naar Eurotwice (BE) geweest en daar waren de onderdelen vervangen. Ruis is verdwenen en de camera lijkt ook weer helemaal correct te werken.

Kreeg de Desire trouwens nog terug in een mooi doosje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oOcTWBsDYQJFrYB77z626pi0/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/566KSpna021qbH0n5hv6gW8r/thumb.jpg

Verwijderd

wouterke222 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:04:
[...]

Bedankt, dan staat mijn keuze vast! :D
Ik heb het wel gehad, maar na de update naar froyo niet meer.

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tharoy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:37:
Hoe zit het eigenlijk met het multimediagedeelte? De Galaxy S kan 720p Divx video afspelen. De HTC Desire zou hier volgens mij ook een update voor krijgen. Waarom is dat er nog niet?
Rockplayer zou dit moeten kunnen, ik heb het geprobeerd en kreeg een stunning 5fps filmpje, HD gaat niet lukken, maar divx, xvid etc. (niet hd) lukt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Cadezo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:26:
Kreeg de Desire trouwens nog terug in een mooi doosje:
[afbeelding]
[afbeelding]
:D HTC is echt fantastisch op dat gebied _/-\o_

Ik heb HTC btw even gecontacteerd over de crash bij de FM-app. Zouden jullie kunnen aangeven of de FM-app bij jullie ook crasht zodra je hem opstart? Dan weet ik of het aan mijn specifieke telefoon ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Hier is de FM-app nog nooit gecrasht.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter06 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:43:
Ik was eerst vrij sceptisch tegenover het calibreren van de batterij.. Maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben..

Ik heb dit gisterennacht gedaan (3u) en op dit moment zit ik nog steeds op 82% waarbij ik ook al een paar keer via WLAN op het internet heb gezeten..

Normaliter zou hij nu dan al rond de 60% zitten.. :)
Ik geloof ook nooit zo in dit soort trucjes maar omdat ik erg ontevreden was/ben over de batterij toch maar geprobeerd. Het is nog vroeg om te juichen maar ik heb hem "gekalibreerd" en tevens 3G uitgezet (ik weet dus niet waar het precies aan ligt).

Een aantal dagen terug maakte ik hier de melding dat mijn batterij in ongeveer 18 uur tijd al voor 80% leeg was, dat vond ik erg tegenvallen. Nu ben ik bijna 24 uur verder en ik ben net onder de 50% gedoken. Dat vind ik acceptabel, dat betekend dat je er ongeveer 2 dagen mee kan doen en dat vind ik normaal.

Ik ben benieuwd of het blijft, maar vooralsnog ben ik weer tevreden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:09

Fiber

Beaches are for storming.

Dan moet je toch aan de iPhone....
http://www.spitsnieuws.nl...eer_seks_door_iphone.html
monnick schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:45:

Het lijkt er op dat beide schermen hun voor en nadelen hebben. Echter kom ik in diverse reacties tegen (geen bron) dat de slcd schermen meer energie gebruiken dan amoled schermen. Iemand die dit kan bevestigen / ontkrachten? Ik lees hier al erg veel klachten over de batterijduur van de Desire, als deze ook nog eens verkort wordt door het slcd scherm zou dat wel zuur zijn.
Waarschijnlijk slcd, maar er valt sowieso niet te kiezen.
amoled is niet perse zuiniger, ligt een beetje aan je gebruik. amoled is zuiniger bij donkere kleuren met veel zwart, slcd is zuiniger bij lichte kleuren en wit.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

AvAars schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:01:
[...]

Ik heb HTC btw even gecontacteerd over de crash bij de FM-app. Zouden jullie kunnen aangeven of de FM-app bij jullie ook crasht zodra je hem opstart? Dan weet ik of het aan mijn specifieke telefoon ligt ;)
Ja heb ik ook 1x gehad. echter ik heb hem nog niet zolang (paar dagen). Hij start op activeert FM-tuner en sluit af. Telefoon uit en aan gezet en hij deed het weer.

Echter ik heb nog niet Froyo. en als ik controleer op update geeft hij aan dat er geen updates zijn. Kan dit doordat jij niet kan bepalen wanneer je froyo ophaalt of ligt het ergens anders aan?

[ Voor 15% gewijzigd door MysterX op 20-08-2010 08:41 ]

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Ik heb last dat mijn raampje bij mijn camera beetje, tja niet echt vies, niet echt krassen maar beetje dof is. Wat betekend dat ik geen mooie foto's meer kan schieten... Als ik het kapje eraf haal is er niks aan de hand en krijg ik retescherpe foto's. Nog mensen meer last ervan? Kan ik ergens die achterkantjes bestellen? Ik zou wel graag het origineel van htc willen eigenlijk

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Nu online
Onlangs zag ik dit plaatje voorbij komen:

http://i38.tinypic.com/2llj7me.png

Het is een homescreen met Launcher pro.
Echter wil ik geen Launcher pro gebruiken op mijn telefoon, maar wil ik toch die achtergrond foto's van contacten op mijn mobiel.. zodat ik erop klik en dat ik ze dan automatisch bel of sms.

Weet iemand hier een oplossing voor?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

henidde schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:28:
wil ik toch die achtergrond foto's van contacten op mijn mobiel.. zodat ik erop klik en dat ik ze dan automatisch bel of sms.

http://www.androidzoom.co.../contact-widget_bitr.html

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hebben jullie ook dat je als je een flash video in je browser kijkt, bijv dumpert of youtube en je wil fullscreen klikken dat flash heeeeel slecht de touch registreert, dus eigenlijk gewoon scheel? Ik moet enorm ver inzoomen en dan kan ik met een beetje geluk op het kleine vierkantje drukken. Anders gaat ie meestal de video op pauze zetten.
In alles behalve flash kloppen mijn aanrakingen btw perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Sj44k13 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:47:
Hebben jullie ook dat je als je een flash video in je browser kijkt, bijv dumpert of youtube en je wil fullscreen klikken dat flash heeeeel slecht de touch registreert, dus eigenlijk gewoon scheel? Ik moet enorm ver inzoomen en dan kan ik met een beetje geluk op het kleine vierkantje drukken. Anders gaat ie meestal de video op pauze zetten.
In alles behalve flash kloppen mijn aanrakingen btw perfect.
Ik wist niet dat dat knopje uberhaupt werkte. Zo eens proberen op dumpert. Hij reageert inderdaad niet erg goed maar ach, ik gebruik voor de meeste filmpjes gewoon de YouTube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
haah oke die nieuwere flash die officieer voor nexus is doet het trouwens voor geen meter hier. Filmpjes doen t niet goed enz. dus er meteen weer afgepleurd (had even snel gestest).

Edit: nu mag ik hardreset, want flash blijft gaar doen. Flikkert eerst en dan zie je niets tot je even scrollt.

[ Voor 24% gewijzigd door Cobiwan op 20-08-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Nu online
Hartelijk dank!
Maar nu een volgend probleem..
WIE heeft nog meer problemen met het niet kunnen downloaden vanuit de Android Market? Ik kan geen enkel product meer binnenkrijgen.. wifi of 3g/H, het maakt niks uit.. hij doet het niet!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:46

Salandur

Software Engineer

henidde schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:28:
Onlangs zag ik dit plaatje voorbij komen:

http://i38.tinypic.com/2llj7me.png

Het is een homescreen met Launcher pro.
Echter wil ik geen Launcher pro gebruiken op mijn telefoon, maar wil ik toch die achtergrond foto's van contacten op mijn mobiel.. zodat ik erop klik en dat ik ze dan automatisch bel of sms.

HTC heeft een contactpersonen widge waarin je een groep op kan nemen. tikken op de naam levert een belletje op.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
henidde schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:10:
[...]

Hartelijk dank!
WIE heeft nog meer problemen met het niet kunnen downloaden vanuit de Android Market? Ik kan geen enkel product meer binnenkrijgen.. wifi of 3g/H, het maakt niks uit.. hij doet het niet!
Ik kan perfect downloaden uit de market :)

dus, ik zou eens een reset doen of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
hmm na hardreset krijg k nog steeds bij een dumpert filmpje een rare flikkering en daarna geen beeld tot ik even naar beneden scroll:S:S:S?

Hij doet het nu bij meer filmpjes:S het beeld flikkert een keer en dan pas wil ie afspelen

[ Voor 25% gewijzigd door Cobiwan op 20-08-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:04:
[...]

Ben ook mee bezig, eens kijken of morgen het beter gaat! Zelf kom ik van Symbian af, de E71. En het is gewoon schokkend hoe goed Andorid en hoe ''matig'' de batterij is. Waarbij me Desire soms niet eens een dag volhoudt terwijl me E71 makkelijk twee dagen kan volhouden.

Maar na paar weken heb ik toch twee vragen omtrent de Desire zelf;

-Voor de Desire heb ik zelf een iPod Touch in bezit. Ik was en ben nog steeds onder de indruk van de on-screen keyboard, hoe goed dat ding werkt en de snelheid van tekstinvoer. Maar de standaard HTC keyboard heb ik zo een gevoel van dat als ik te snel typ hij vaak ernaast komt of verkeerd pakt. Zelf heb ik swype erop gezet maar voldoet nog niet als die van me iPod. Dus is er een soort iPod Touch (iOS) achtige keyboard add-on voor de Desire?

-Youtube werkt vaak niet goed bij me Desire, vaak krijg ik melding dat ''Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen'' waarbij tijdens het afspelen van filmpje gebeurd. Dit gebeurd beide op me draadloos netwerk en zowel ook via 3G (Telfort). Zelf heb ik al een keer reset gedaan maar het gebeurd er nog steeds. Terwijl Youtube vlekkeloos draait op me iPod Touch (ook via hetzelfd draadloos netwerk).
Kickje, inmiddels bij applicaties beheer de cache van Youtube geleegd maar probleem komt nog steeds voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

[...]

Hartelijk dank!
Kon net ook ff niets downloaden vanuit de Market, bleef staan op Download starting, zowel via WIFI en 3G.
Toevallig :? na een restart van de telefoon weer wel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Ik heb de batterij van m'n Desire ook 'gecalibreerd' met de tutorial eerder uit dit topic.

Ik was wat sceptisch, maar ik moet toegeven dat het wel degelijk lijkt te werken!

Normaal als ik m'n Desire met een volle lading (95+ %) op m'n nachtkastje legde, was er 's morgens (na een uurtje of 7 afhankelijk van hoe laat ik naar bed ga en/of opsta) nog ergens tussen de 20 en 30% over.

Ik heb wel altijd WiFi en Bluetooth aanstaan, ik zit veel in de auto en heb een autolader dus had toch al niet zo'n probleem dat ik met een lege accu kwam te staan.

Echter, gisteravond de Desire 'gecalibreerd' en met een 99% lading gaan slapen, en vanmorgen stond de lading nog op 74%!

Ook in Juiceplotter duidelijk te zien dat de lijn veel minder hard daalt door de nacht heen dan voorheen.

Nu nog kijken hoelang dit zich zo gaat houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
AvAars schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:01:
[...]

Ik had hier ook last van, maar na wat zoekwerk kwam ik hier http://www.androidpit.com...o-2-2-FM-radio-issue?si=0 heb er nu geen last meer van. Is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Mark_640 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:22:

Normaal als ik m'n Desire met een volle lading (95+ %) op m'n nachtkastje legde, was er 's morgens (na een uurtje of 7 afhankelijk van hoe laat ik naar bed ga en/of opsta) nog ergens tussen de 20 en 30% over.

Ik heb wel altijd WiFi en Bluetooth aanstaan, ik zit veel in de auto en heb een autolader dus had toch al niet zo'n probleem dat ik met een lege accu kwam te staan.
Wat is het nou voor moeite om wifi en bluetooth uit te zetten als je gaat slapen? Scheelt je al gelijk tientallen procenten waarschijnlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zet hem 's nachts eigenlijk altijd op flight mode, dan is er 's ochtends een procent of 3 vanaf gegaan. Uit kan op zich ook, hij start tenslotte ook snel op, maar dat is meer luiheid :) En 's nachts gebeld worden vind ik niet echt fijn, mensen die me moeten bereiken hebben ook m'n huisnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Mute schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:43:
[...]
Wat is het nou voor moeite om wifi en bluetooth uit te zetten als je gaat slapen? Scheelt je al gelijk tientallen procenten waarschijnlijk.
Als ik met 100% ga slapen dan heb ik 's ochtends nog 95% over. Wifi staat dan alleen aan, rest staat uit.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
IkWilbert schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Als ik met 100% ga slapen dan heb ik 's ochtends nog 95% over. Wifi staat dan alleen aan, rest staat uit.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat heb je er 's nachts aan om Wifi aan te hebben staan. Ik heb toch iets van: naja, als ik slaap heb ik toch niks aan mijn telefoon en elk beetje straling dat ik kan voorkomen is toch beter. Ik ben verder niet bang voor straling en ik ben verder ook geen milieu freak, maar de hele nacht zo'n stralend ding naast me hoeft van mij niet echt. Ik zet mijn telefoon helemaal uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Laatst online: 07-05-2024
2 dingen hierover:
1. meer partners betekent niet meer seks, kan net zo goed zo zijn dat de iphone gebruikers gewoon heel vaak one-night standjes hebben gehad en dat de androiders gewoon langdurige relaties hebben met minder mensen wat dus uiteindelijk resulteert in meer seks.
2. het gaat waarschijnlijk meer om wat voor soort persoon je bent en androider die een iphone koopt komt waarschijnlijk op hetzelfde uit wat dit betreft als een androider die een android koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Mute schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:43:
[...]
Luuk1983 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:24:
[...]

Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat heb je er 's nachts aan om Wifi aan te hebben staan. Ik heb toch iets van: naja, als ik slaap heb ik toch niks aan mijn telefoon en elk beetje straling dat ik kan voorkomen is toch beter. Ik ben verder niet bang voor straling en ik ben verder ook geen milieu freak, maar de hele nacht zo'n stralend ding naast me hoeft van mij niet echt. Ik zet mijn telefoon helemaal uit ;)
Een handeling die ik persoonlijk niet nodig vind. Ik hang 't ding 's morgens toch meteen aan de lader in de auto, dus dat er wat meer juice uitgaat over de nacht heen stoort me niet. ;)
J0YR1D3R schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:47:
Ik zet hem 's nachts eigenlijk altijd op flight mode, dan is er 's ochtends een procent of 3 vanaf gegaan. Uit kan op zich ook, hij start tenslotte ook snel op, maar dat is meer luiheid :) En 's nachts gebeld worden vind ik niet echt fijn, mensen die me moeten bereiken hebben ook m'n huisnummer.
En dat kan ik dus niet, ik moet 's nachts wel bereikbaar zijn... ;)

Nu heb ik daar opzich geen WiFi voor nodig natuurlijk, maar nogmaals, in de auto gaat de Desire toch meteen aan de stroom, dus ik heb er verder toch geen last van als ik wat minder accu heb 's morgens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene met een vodafone ,, branded'' desire: vanaf maandag a.s begint de uitrol van froyo 2.2 _/-\o_

tevens word met deze update de 360 rotzooi ook verwijderd. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:56:
voor degene met een vodafone ,, branded'' desire: vanaf maandag a.s begint de uitrol van froyo 2.2 _/-\o_

tevens word met deze update de 360 rotzooi ook verwijderd. :)
Hopelijk is T-Mobile binnenkort ook klaar met het 'fixen' van 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
MysterX schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:39:
[...]

Ja heb ik ook 1x gehad. echter ik heb hem nog niet zolang (paar dagen). Hij start op activeert FM-tuner en sluit af. Telefoon uit en aan gezet en hij deed het weer.

Echter ik heb nog niet Froyo. en als ik controleer op update geeft hij aan dat er geen updates zijn. Kan dit doordat jij niet kan bepalen wanneer je froyo ophaalt of ligt het ergens anders aan?
Bij mijn en mijn pa's Desire stelde deze dat er géén updates waren. Toen Wifi aangezet en toen weer gecheckt en toen kwam Froyo binnenrollen.

Ondanks dat de update waarschuwt voor dataverkeer lijkt het erop dat ze de mensen zonder flatfee data-abo toch willen beschermen...
[...]
Hartelijk dank!
Als bij mij het icoontje bovenin staat dat aangeeft dat het geheugen bijna vol is, werken de downloads niet.
Spul verwijderen helpt niet (ook niet om een icoontje weg te krijgen).
Als ik dan reboot en het icoontje is ook weg dan komen de downloads alsnog binnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Titusvh op 20-08-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:16

Puf

J0YR1D3R schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:47:
[...] Uit kan op zich ook, hij start tenslotte ook snel op [...]
Hm... de Desire kan heel veel dingen snel, maar laat opstarten daar nou net niet één van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:09

Fiber

Beaches are for storming.

Titusvh schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:22:
........
Als bij mij het icoontje bovenin staat dat aangeeft dat het geheugen bijna vol is, werken de downloads niet.
Spul verwijderen helpt niet (ook niet om een icoontje weg te krijgen).
Als ik dan reboot en het icoontje is ook weg dan komen de downloads alsnog binnen.
Logisch, als hij vol zit dan kan er ook niets meer bij. Spul verwijderen helpt wel, maar hij heeft daarna even (een minuutje of zo) tijd nodig om de nieuwe ruimte te zien. Een re-boot is niet nodig, even spelen met applicaties, op een andere volgorde zetten (grootte, alfabet) is bij mij voldoende om het icoontje weg te krijgen en de nieuwe downloads of updates te laten installeren. ze worden inderdaad onthouden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wel iets mafs nu. Ik heb een aantal videos op de SD card staan en ineens is de volgorde in de standaard media player anders. De vierde video word als eerste weergegeven en daarna komt de eerste, tweede etc. Een soft reboot lost het niet op. Hoe krijg ik de normale volgorde weer terug?

[ Voor 6% gewijzigd door MegaTronics op 20-08-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:16

Puf

MegaTronics schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:30:
Wel iets mafs nu. Ik heb een aantal videos op de SD card staan en ineens is de volgorde in de standaard media player anders. De vierde video word als eerste weergegeven en daarna komt de eerste, tweede etc. Een soft reboot lost het niet op. Hoe krijg ik de normale volgorde weer terug?
Is een bekend probleem. Video's die niet teruggespoeld zijn komen altijd bovenaan.
Al je video's even terugspoelen en dan staan ze weer in de oude volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Als een gek alles terug gespoeld, maar nog steeds die vage volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puf schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:46:
[...]

Is een bekend probleem. Video's die niet teruggespoeld zijn komen altijd bovenaan.
Al je video's even terugspoelen en dan staan ze weer in de oude volgorde.
Grappig dat mensen nog steeds de term terugspoelen gebruiken :)
Net als een nummer draaien of de hoorn op de haak gooien...

Sorry voor de offtopic maar dat moest ik even kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:00
Zojuist de HTC Desire van Vodafone ontvangen. Deze heeft nog een AMOLED-scherm(volgens de doos althans). Straks uitproberen, als ie al een beetje is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
Tharoy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:29:
Zojuist de HTC Desire van Vodafone ontvangen. Deze heeft nog een AMOLED-scherm(volgens de doos althans). Straks uitproberen, als ie al een beetje is opgeladen.
Doe nou niet "beetje" opladen maar meteen goed! Calibreer de accu, anders ben je de volgende die hier komt klagen over de 'batterij'.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.