Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:37:
hoi

ik heb vorige week een desire gekocht (gsmeasy) alleen werkt mijn touchscreen niet meer.
Ik heb al een hard reset gedaan maar hij blijft het niet doen , de knoppen werken nog wel.
Is dit een defect of is er iets anders aan de hand ?

Gr
Dat wordt voor ons lastig om van hier te kunnen zien. Als een hard reset niet werkt zou ik toch even terug gaan naar de zaak waar deze vandaan komt.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:33

Puf

jelmervos schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:13:
Ik gebruik de Nieuws widget om een RSS feed te tonen en heb de Updatefrequentie van Nieuws ingesteld op elk uur. Toch werkt dit niet, de RSS feed wordt nooit bijgewerkt. Ik werk hem nu dus steeds handmatig bij.

Hebben jullie dit ook of doe ik iets verkeerd?
Bij 2.1 had ik hier ook last van. In 2.2 is dit volgens mij gefixt, want nu update de widget wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Puf schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:16:
[...]

Bij 2.1 had ik hier ook last van. In 2.2 is dit volgens mij gefixt, want nu update de widget wel gewoon.
Ik had 2.1, maar update naar 2.2 gehad. Vrees dat ik dan een hard reset moet doen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb maar eens een vraag gesteld aan HTC vanwege het volgende. Sinds een kleine 2-3 weken is mijn trilalarm niet helemaal 100% meer. Ik merk duidelijk dat hij minder krachtig is en als je de knop volume down ingedrukt houdt hoor je goed dat hij niet constant is. Dit heb ik ook vergelken met de Desire van mijn vriendin die wel een normale, krachtige trilfunctie heeft. Iemand die dit probleem kent? Op XDA kwam ik wel wat tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
[...]

Bij mij is deze ook gefixed naar het opnieuw toevoegen en instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Sleepkever. schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:40:
Vodafone heeft sinds vanochtend ook de 2.2 OTA update voor de Desire gereleased. Zit nu op mijn werk dus het proberen hiervan gaat voor mij nogal lastig omdat mijn oplader thuis ligt, maar ik heb in ieder geval de mogelijkheid om het te downloaden.
Update van 90,69 mb en bevat 2.2 + sense. Geen idee of er ook nog Vodafone 360 troep in zit maar Vodafone heeft gezegd dat dit niet het geval zou zijn, sterker nog, het zou 360 moeten verwijderen als het geïnstalleerd is.
Staat hier ook klaar. Vanavond eerst even opladen en dan de boel installeren.. zal mij benieuwen!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update uitgevoerd. Wat blijft staan is het 360 updates programma. Die shops van vodafone zijn nu weg. Je hebt er een WiFi-hotspot bij waarmee je via je telefoon verbinding kunt maken op je pc met het internet en een zaklamp met een aantal verschillende scherpte standen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
http://www.htc.com/www/support.aspx

moet ik via deze link de 3.0 versie van htc sync downloaden om mijn desire het itunes te kunnen laten sychroniseren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat batterij calibreren doet bij mij niet erg veel. Lijkt niet langer mee te gaan dan eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06

Rhapsody

In Metal We Trust

mesm90 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:23:
http://www.htc.com/www/support.aspx

moet ik via deze link de 3.0 versie van htc sync downloaden om mijn desire het itunes te kunnen laten sychroniseren of niet?
HTC Sync versie 3.0 is op dit moment enkel voor HTC Wildfire, en dus niet voor Desire. Maar je kunt het proberen. Ik heb alleen wel begrepen dat het nog buggy werkt icm de Desire.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Vandaag ook wat moois meegemaakt: ik heb een maand terug privé een Desire aangeschaft bij een nieuw abonnement. Dit is nog een AMOLED variant. Krijg ik van m'n baas vorige week de mededeling dat hij een nieuwe telefoon voor me gekocht heeft (zakelijk, die 2 hou ik gescheiden). Vandaag kwam hij hem brengen en jawel, het is zowaar een HTC Desire... Oftewel, ik heb er nu 2 :P

De nieuwe Desire is er eentje met SLCD volgens mij. Er staat achterop de doos namelijk niet expliciet AMOLED vermeld, terwijl dit bij m'n privé-Desire wel zo was. Dus ik kan goed gaan vergelijken nu...

Zit er wel aan te denken om m'n privé Desire te verkopen en een zilveren variant te nemen, want 2 identieke Desires is lastig uit elkaar te houden... Ja, luxeprobleem, ik weet het, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen enkele link op die HTC sync 3 download pagina werkt, zal wel weer te vroeg wezen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Sj44k13 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:44:
Dat batterij calibreren doet bij mij niet erg veel. Lijkt niet langer mee te gaan dan eerst...
Calibratie is dan ook alleen goed om je batterijmeter beter de daadwerkelijke levensduur op een gegeven moment te laten zien. :P Oftewel, dit heeft totaal geen effect op de levensduur van de batterij. (Het zit hem al in het woord calibratie ;) ).

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 23-08-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Weet iemand trouwens waarom je bij de Youtube applicatie niet dezelfde zoekresultaten krijgt als dat je gewoon de Youtube website gebruikt? Ik zou namelijk graag de officiële videoclips bekijken in plaats van bullshit clips waarin 1 of ander figuur zit te ouwehoeren over de videoclip. Om maar iets te noemen: als je bijvoorbeeld op "kelly rowland commander" zoekt is het eerste zoekresultaat bij de Youtube website direct de officiële clip (VEVO), echter is diezelfde video niet te vinden met de Youtube applicatie ongeacht de gebruikte zoekterm.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je microfoon volume kan instellen tijden het filmen? (auto gain)
Mooie kwaliteit beeld maar geluid tijdens bijvoorbeeld een concert is niet om aan te horen.
Versie 2.1-1 hier nog

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 19:04 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Komt mijn vrouw net klagen dat ze een mail van haar vriendin niet kan lezen op de Desire met de standaard mailapplicatie. Blijkt die vriendin Incredimail te gebruiken :r . Ik zag dat K9 mail hem wel kon lezen, maar die is nog niet stabiel genoeg om haar mee in het wild te laten rondlopen :p. Maar aangeraden dat ze moet gaan klagen bij haar vriendin.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
@ Laguna:
zelfde probleem bij mijn desire!

T-mobile flex, W&Wplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
raceneus968 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:48:
@ Laguna:
zelfde probleem bij mijn desire!

T-mobile flex, W&Wplus
Was mij ook al opgevallen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15-09 18:02
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:58:
Weet iemand hoe je microfoon volume kan instellen tijden het filmen? (auto gain)
Mooie kwaliteit beeld maar geluid tijdens bijvoorbeeld een concert is niet om aan te horen.
Versie 2.1-1 hier nog
Kan niet.
Entity schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:58:
Vandaag ook wat moois meegemaakt: ik heb een maand terug privé een Desire aangeschaft bij een nieuw abonnement. Dit is nog een AMOLED variant. Krijg ik van m'n baas vorige week de mededeling dat hij een nieuwe telefoon voor me gekocht heeft (zakelijk, die 2 hou ik gescheiden). Vandaag kwam hij hem brengen en jawel, het is zowaar een HTC Desire... Oftewel, ik heb er nu 2 :P

De nieuwe Desire is er eentje met SLCD volgens mij. Er staat achterop de doos namelijk niet expliciet AMOLED vermeld, terwijl dit bij m'n privé-Desire wel zo was. Dus ik kan goed gaan vergelijken nu...

Zit er wel aan te denken om m'n privé Desire te verkopen en een zilveren variant te nemen, want 2 identieke Desires is lastig uit elkaar te houden... Ja, luxeprobleem, ik weet het, maar toch...
Als ik jou was zou ik je baas die nieuwe laten omruilen, kost het jou ook verder geen geld.

[ Voor 60% gewijzigd door 13art op 23-08-2010 19:59 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:57:
[...]

Kan niet.

[...]

Als ik jou was zou ik je baas die nieuwe laten omruilen, kost het jou ook verder geen geld.
Nou ja, je kan niet alles hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 12-09 14:38
Na een foutmelding (minder dan 25mb beschikbaar......), nu toch in het bezit van firmware 2.10.161.2!

Alles soepel gegaan, nu eens kijken wat er zoal anders is!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Vandaag is me htc desire dan ook eindelijk binnengekomen, nu vraagi k me alleen af wat voor resolutie een achtergrond moet hebben? als ik een dezelfde resolutie pak als het beeldscherm 480 X 800 dan krijg ik alsnog een vierkantje met het stuk van de afbeelding die ik als achtergrond wil gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 14:06
Laguna schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:51:
Weet iemand trouwens waarom je bij de Youtube applicatie niet dezelfde zoekresultaten krijgt als dat je gewoon de Youtube website gebruikt? Ik zou namelijk graag de officiële videoclips bekijken in plaats van bullshit clips waarin 1 of ander figuur zit te ouwehoeren over de videoclip. Om maar iets te noemen: als je bijvoorbeeld op "kelly rowland commander" zoekt is het eerste zoekresultaat bij de Youtube website direct de officiële clip (VEVO), echter is diezelfde video niet te vinden met de Youtube applicatie ongeacht de gebruikte zoekterm.
Volgens mij is dat omdat youtube sommige video's wil blokkeren voor de mobiel. Die komen dan dus ook niet in de zoekresultaten te staan. Als je naar zo'n video gaat zonder te zoeken (direct dus), dan krijg je volgens mij ook een melding dat mobiel kijken geblokkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Scrtz schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:24:
Vandaag is me htc desire dan ook eindelijk binnengekomen, nu vraagi k me alleen af wat voor resolutie een achtergrond moet hebben? als ik een dezelfde resolutie pak als het beeldscherm 480 X 800 dan krijg ik alsnog een vierkantje met het stuk van de afbeelding die ik als achtergrond wil gebruiken
960x800 volgens mij. Dat is omdat bij het 'scrollen' naar een ander homescreen, de achtergrond een stukje verschuift...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
nvm heb het gevonden :)

[ Voor 75% gewijzigd door Scrtz op 23-08-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Scrtz schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:44:
krijg nog steeds dat vierkantje.. zo krijg ik elke keer heel slechte kwaliteit achtergronden ( begin scherm )
Het vierkantje kun je groter maken door te slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
zojuist m'n desire uit men handen laten donderen...
scherm is dus gebroken :(, het is wel enkel de glasplaat erbovenop, wat zou mij dat kosten?
en dan krijg ik wss een slcd scherm ipv m'n amoled scherm nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Rhapsody schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:48:
[...]
HTC Sync versie 3.0 is op dit moment enkel voor HTC Wildfire, en dus niet voor Desire. Maar je kunt het proberen. Ik heb alleen wel begrepen dat het nog buggy werkt icm de Desire.
Er is sinds vandaag(?) een nieuwe versie te vinden op de website van HTC, ook voor de Desire.

Dit is trouwens de goeie link voor HTC Sync
http://94.136.51.200/down...ldfire/setup_3.0.5422.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

XstarzZ schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:21:
scherm is dus gebroken :(, het is wel enkel de glasplaat erbovenop, wat zou mij dat kosten?
Mocht je reparatie te duur vinden en zelf willen knutselen:

http://cgi.ebay.nl/100-GE...ssories_RL#ht_1177wt_1137

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:02
Upbeat schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:23:
[...]

Er is sinds vandaag(?) een nieuwe versie te vinden op de website van HTC, ook voor de Desire.

Dankjewel! Kon hem van de website niet downloaden, maar via jouw link wel netjes... Kijken of er ook nog echt iets nuttigs veranderd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Bij mij reageren mijn fysieke toetsen aan de onderkant alleen nog als ik erg hard druk :'( Dat wordt dus opsturen en een paar weken met een N97 overleven -O-

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het onderliggende amoled panel nog goed is blijft die gewoon erin. De glazen bovenlaag is de digitizer (die de aanrakingen vast legt) en die is volgens mij te vervangen zonder het beeldscherm zelf te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06

Rhapsody

In Metal We Trust

Upbeat schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:23:
[...]

Die link die je geeft wijst naar de HTC Wildfire. Bij de downloads voor HTC Desire zie ik nog versie 2.0.33 staan.

Maar bij de algemene downloads/ondersteuning wordt inderdaad versie 3 gepresenteerd:
Deze update is globaal van toepassing op HTC Hero (Android 2.1) , HTC Legend, HTC Desire, HTC Wildfire & HTC Aria.
Cool! Vanavond direct even proberen!

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

BastiaanN schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:02:
Bij mij reageren mijn fysieke toetsen aan de onderkant alleen nog als ik erg hard druk :'( Dat wordt dus opsturen en een paar weken met een N97 overleven -O-
Sterkte haha, mijne is ook kapot maar ik heb hem omgeruild. Iig de accu, die vertoonde echt kuren nu is alles weer fine :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Hard reset heeft geholpen, nu update ie de feeds wel automatisch!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik heb een tijdje teurg het Clockwork Recovery menu erop gezet..erg tof en makkelijk om nieuwe roms uit te proberen...

Draai momenteel NexTSense 5.3 FroYo...
Vraagje alleen: tijdens het bellen is het volume erg hard en ik kan het niet lager zetten (staat al op z'n laagst) heeft iemand anders dat ook ? Kan ik het nog ergens anders aanpassen ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Mike2k schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
Ik heb een tijdje teurg het Clockwork Recovery menu erop gezet..erg tof en makkelijk om nieuwe roms uit te proberen...

Draai momenteel NexTSense 5.3 FroYo...
Vraagje alleen: tijdens het bellen is het volume erg hard en ik kan het niet lager zetten (staat al op z'n laagst) heeft iemand anders dat ook ? Kan ik het nog ergens anders aanpassen ?
Welk volume van de speaker?
Ik heb een volume widget (volume button controle) hier kan je gemakkelijk alle soorten volumes aanpassen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ja, het gaat om het in-call volume (als je 'em aan je oor houd).
Ik heb al met de volume knop aan de zijkant het volume zo laag mogelijk gezet, maar dat het kan niet lager...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:08:
[...]

Als het onderliggende amoled panel nog goed is blijft die gewoon erin. De glazen bovenlaag is de digitizer (die de aanrakingen vast legt) en die is volgens mij te vervangen zonder het beeldscherm zelf te vervangen.
Oke, vandaag wordt hij opgestuurd, in de tussentijd komt er vandaag een nieuwe desire binnen :p
en die zal met een slcd scherm zijn, dus ik zal wel de kans krijgen om eens goed te vergelijken, ik zal een video online zetten ook dan, want er zullen waarschijnlijk meer mensen nieuwschierig hierover zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Mike2k schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:07:
Ja, het gaat om het in-call volume (als je 'em aan je oor houd).
Ik heb al met de volume knop aan de zijkant het volume zo laag mogelijk gezet, maar dat het kan niet lager...
kan die wel harder? Anders vermoed ik een defect?
Je zou even die widget kunnen proberen, dan kan je het in 1 oogopslag zien.

[ Voor 53% gewijzigd door madmaus op 24-08-2010 09:13 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06
Ligt eraan hoe het met het binnenwerk zit, TheVMaster had een rekening van 134 euro, ik 167 euro (afgerond).

Heb reparatie aangemeld bij HTC, hier een overzichtje hoe de totale reparatie verlopen is :
Afbeeldingslocatie: http://img.mobypicture.com/dd87489f3e7845ed2d66d2ec81283e97_view.jpg

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
@ sjowhan, dank je. nu weet ik dat ik hem ongeveer een maandje zal kwijt zijn.
en de prijs valt nog mee dan, liever dit dan zelf eraan beginnen knutselen, dit zou toch niet goed aflopen bij mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteer
  • Laatst online: 04-12-2024
Luuk1983 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:56:
Dus ik bestel nooit wat bij Typhone, Femmefone of Dutchfone, hoe goed de winkel uiteindelijk ook mag zijn.
Dutchfone heeft zijn prijs inmiddels verhoogd van 409 naar 449 eurootjes. Zal wel te maken hebben met de moeilijke levering van de toestellen. Ik heb mijn telefoon nog niet binnen en orderstatus is ook nog niet gewijzigd sinds mijn betaling. Ik ga maar weer eens bellen met ze.

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmij10
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-11-2020
zo mijn desire komt binnen nu en een uurtje binnen, maar het is wel de zilvere de bruine duurde te lang voordat hij binnen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

blijkbaar geluk gehad dat ik mijn bruine desire toen voor 399,- heb kunnen kopen.

was via een add op MP, ze hadden er toen nog 1tje, gereserveerd en opgehaald... was wel een of ander super vaag telecom winkeltje in Groningen maar boeiend :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
zo, m'n nieuwe desire is binnen. en deze is dus met een slcd scherm, ik heb geprobeerd van een duidelijke vergelijking te maken met amoled en slcd aangezien ik de amoled desire ook nog heb.
hieronder is de video voor de tweakers die het willen zien :p
sorry voor de niet al tegoede kwaliteit camera is aan vervanging toe.

YouTube: Htc desire amoled vs htc desire super lcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
XstarzZ schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:16:
zo, m'n nieuwe desire is binnen. en deze is dus met een slcd scherm, ik heb geprobeerd van een duidelijke vergelijking te maken met amoled en slcd aangezien ik de amoled desire ook nog heb.

Nette vergelijking. Als ik het zo zie: doe mij die slcd maar :) Beter zichtbaar in zonlicht en energiezuiniger als je veel wit tinten op het scherm weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
monnick schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:33:
[...]

Nette vergelijking. Als ik het zo zie: doe mij die slcd maar :) Beter zichtbaar in zonlicht en energiezuiniger als je veel wit tinten op het scherm weergeeft.
jep, moet eerlijk zijn. het slcd bevalt mij persoonlijk ook beter. het is niet zo zichtbaar op de video maar in het zonlicht een wereld van verschil, de kleuren zijn dan wel iets minder alsook het zwart, maar dat pak ik er dan graag bij. slcd is wel een verbetering tegenover gewone lcd schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Aardige vergelijking inderdaad. Vooral leuk omdat iedereen moord en brand roept en per se geen LCD wil, terwijl het misschien wel beter is dan de AMOLED :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
XstarzZ schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:16:

volgens mij is je hand aan vervanging toe. Je hebt ergere parkinson dan Albert II :P
maar hele leuke vid, geef me ook het slcd scherm maar!!
Als ik het goed voorheb krijg je eerst je vervangtoestel en nu moet je nog de jouwe opsturen?
Belgische winkel gekocht(aangezien t engels op de achterkant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Kenny1001 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

volgens mij is je hand aan vervanging toe. Je hebt ergere parkinson dan Albert II :P
maar hele leuke vid, geef me ook het slcd scherm maar!!
Als ik het goed voorheb krijg je eerst je vervangtoestel en nu moet je nog de jouwe opsturen?
Belgische winkel gekocht(aangezien t engels op de achterkant)?
ja en nee :p, het was wat lastig alles tergelijkertijd vast te houden :p.
Maar normaal beef ik niet zo :p, eerste keer dat ik op het grote scherm kom enzo he :p.
nope, m'n desire is gevallen, en heb met m'n vriendin afgesproken aangezien zij ook 1 wou dat ze 150euro oplegde voor een nieuwe en ik de oude laat maken en dan aan haar geef.
en komt van belgie (pdashop) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:58:
Ik heb maar eens een vraag gesteld aan HTC vanwege het volgende. Sinds een kleine 2-3 weken is mijn trilalarm niet helemaal 100% meer. Ik merk duidelijk dat hij minder krachtig is en als je de knop volume down ingedrukt houdt hoor je goed dat hij niet constant is. Dit heb ik ook vergelken met de Desire van mijn vriendin die wel een normale, krachtige trilfunctie heeft. Iemand die dit probleem kent? Op XDA kwam ik wel wat tegen...
Antwoord van HTC is inmiddels binnen:
U kunt het beste eerst een Hard Reset proberen, dat doet u door middel van: Druk in het begin scherm op MENU en tik op Instellingen. Schuif omlaag over het scherm en tik op Privacy > Fabrieksgegevens herstellen. Tik in het scherm Fabrieksgegevens herstellen op Telefoon resetten en tik op Alles wissen Let wel op dat u eerst een back up maakt van u gegevens. Mocht dit niet helpen neem dan contact op met onze Klantenservice +31207157310 dan kunnen wij u telefoon inboeken voor reparatie.
Verwacht niet dat dit het probleem op zal lossen overigens. De trilfunctie wordt steeds minder krachtig, maar hij moet toch echt nog een week of 4 mee :) Kan me niet voorstellen dat een softwarematige reset een op het oog hardwarematige storing kan verhelpen.

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 24-08-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik heb een raar probleem met mijn Desire,

Ik heb 2 wekkers staan waarvan 1 het alarm "Dream" heeft.
Maar deze kan ik niet meer vinden met mijn 2e alarm. Is er iets veranderd in met Froyo?
Als ik een alarm wil zoeken kan ik kiezen voor System Ringtone en Music.
Bij System Ringtone heb ik maar 6 keuzes, naar mijn idee waren dit er veel meer.
Als ik Music kies krijg ik alleen maar mp3 te zien, daar staat hij ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04:01

Theimon

Snapte!?

Hmm, mijn Desire wil helemaal niet meer syncen met m'n W7 laptopje. Permanent "No Device Connected". Zowel met de nieuwe als de oude versie van HTC Sync. Weer wat uit te zoeken :/

[ Voor 14% gewijzigd door Theimon op 24-08-2010 14:34 ]

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:33:
[...]

Daarom zijn alle menu's op de HTC ook zwart. Voor daglicht heb ik ook liever slcd, voor de rest heb ik liever amoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik ben student en wil een Desire kopen. Zijn er nog winkels / sites die doen aan studentenkorting ofzo? Alle tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, nog even over dat kalibreren van de batterij, als ik mijn tel volledig heb opgeladen ( led groen ) dan moet ik de tel uitschakelen volgens de instructies,dit doe ik dan netjes, maar wat nu als mijn led groen blijft als ik de tel weer aan de lader doe? ik zou bijna zeggen: niks aan het handje met mijn batterij
ik doe gem 1.5 dag bij gewoon gebruik, maar als ik op xda kijk dan heeft het gros van de mensen een aanzienlijke stijging van de capaciteit van de batterij met eenzelfde gebruik als dat ik heb.

wie heeft het verlossende antwoord _/-\o_ ( gisteren update naar 2.2 en een hard reset gedaan, hij is weer heerlijk schoon :*) vind het zelf nl een beetje een fabeltje, het heeft denk ik meer te maken met wanneer je batterij zegt: ik stop ermee bijv bij 10%

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Laatst online: 15-09 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:26:
jongens, nog even over dat kalibreren van de batterij, als ik mijn tel volledig heb opgeladen ( led groen ) dan moet ik de tel uitschakelen volgens de instructies,dit doe ik dan netjes, maar wat nu als mijn led groen blijft als ik de tel weer aan de lader doe? ik zou bijna zeggen: niks aan het handje met mijn batterij
ik doe gem 1.5 dag bij gewoon gebruik, maar als ik op xda kijk dan heeft het gros van de mensen een aanzienlijke stijging van de capaciteit van de batterij met eenzelfde gebruik als dat ik heb.

wie heeft het verlossende antwoord _/-\o_ ( gisteren update naar 2.2 en een hard reset gedaan, hij is weer heerlijk schoon :*) vind het zelf nl een beetje een fabeltje, het heeft denk ik meer te maken met wanneer je batterij zegt: ik stop ermee bijv bij 10%
Ik had hetzelfde: het lampje bleef groen.
Wel een verschil: 's morgens vroeg heb ik volgens juiceplotter bijna 18 uur te gaan ipv 13. Ik kan nog niet zeggen of de accuduur écht is toegenomen. Ik had wel de indruk dat de juiceplotter curves in het algemeen ietsie vlakker liepen. Maar dat kan ook tussen de oren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vond nog iets leuks, geen idee of jullie dit ook gebruiken: als je je home icoontje ingedrukt houd, dan krijg je overzicht van recent apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Klopt, en als je je menu-knopje ingedrukt houdt dan krijg je een keyboard ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Stukfruit schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:19:
Klopt, en als je je menu-knopje ingedrukt houdt dan krijg je een keyboard ;)
Niet meer op je homescreen na de 2.2 update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:30:
[...]

Niet meer op je homescreen na de 2.2 update ;)
Maar wel in tekstapplicaties. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Theimon schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:17:
Hmm, mijn Desire wil helemaal niet meer syncen met m'n W7 laptopje. Permanent "No Device Connected". Zowel met de nieuwe als de oude versie van HTC Sync. Weer wat uit te zoeken :/
Bij mij met de nieuwe en oude HTC Sync geen problemen, iig de telefoon wordt direct herkend. Ik heb alleen problemen met het syncen van mijn contacten. Hij zegt dat hij aan syncen is vanaf mijn telefoon naar Outlook, maar in Outlook verschijnt alleen niets bij Contactpersonen... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een vraag over de ingang van mijn HTC Desire. Ik heb deze telefoon vandaag binnen gekregen en mij valt op als ik oordopjes in de 3,5mm ingang stop dat het geluid uit mijn oordopjes dan ronduit slecht is. Zo kan die totaal niet hard ( normaal geluidsniveau) en zo zijn de stemmen van het muziek (denk aan Rap muziek) niet te horen, dit komt doordat de achtergrondgeluid ( beats etc.) harden zijn. Ik heb dit ook bij andere soort genre muziek.

Ik heb tevens meerdere oordopjes geprobeerd. Kan iemand mij dit uit leggen hoe dit kan?

Nieuwste software heb ik er vandaag ook al opgezet.

bvb. dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 19:45
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het geluid van mijn Desire niet heel erg slecht vindt. Het is in vergelijking met mijn HTC Tytn II wat aan de zachte kant, maar daar trok ik bij 15% al de doppen uit mijn oren omdat het zeer deed.

In combinatie met een setje Sennheiser CX400 in ear dopjes heb ik meerdere malen in de bus / trein lekker wat muziek kunnen luisteren zonder dat ik last had van de omgeving, maar dat komt vooral omdat de doppen goed afsluiten. Enige nadeel aan de Desire is dat hij wel een hoop ruis heeft wat jammer genoeg vrij duidelijk te horen is in de wat stillere stukken. Het laag overheerst bij mij ook wel iets, maar ik durf te zeggen dat dit grotendeels aan de gebruikte oordoppen ligt.

Het is misschien een idee om opzoek te gaan naar een muziek speler of een app die een EQ ingebouwd heeft? Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepkever. schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:22:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het geluid van mijn Desire niet heel erg slecht vindt. Het is in vergelijking met mijn HTC Tytn II wat aan de zachte kant, maar daar trok ik bij 15% al de doppen uit mijn oren omdat het zeer deed.

In combinatie met een setje Sennheiser CX400 in ear dopjes heb ik meerdere malen in de bus / trein lekker wat muziek kunnen luisteren zonder dat ik last had van de omgeving, maar dat komt vooral omdat de doppen goed afsluiten. Enige nadeel aan de Desire is dat hij wel een hoop ruis heeft wat jammer genoeg vrij duidelijk te horen is in de wat stillere stukken. Het laag overheerst bij mij ook wel iets, maar ik durf te zeggen dat dit grotendeels aan de gebruikte oordoppen ligt.

Het is misschien een idee om opzoek te gaan naar een muziek speler of een app die een EQ ingebouwd heeft? Iemand ervaringen hiermee?
Ik heb de oordopjes geprobeerd van htc zelf ( die waren inbegrepen) en ook appleoordopjes. Beiden waren hierbij echt slecht en niet ene beetje slecht maar echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Na een week te pielen met mijn nieuwe HTC Desire mijn eerste post ooit. Allereerst wat een top toestel, en je kan er nog mee bellen ook !
Toch even een probleempje. Ik wil eigenlijk voor de zekerheid zo nu en dan een backup maken. Volgens de manual gaat dit als volgt: Homescreen - Menu - instellingen - privacy - backup. Echter bij mij zit het Tabje privacy er niet. Iemand hetzelfde probleem ? O ja het betreft Froyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

Salandur

Software Engineer

Dark-knight schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:35:
Na een week te pielen met mijn nieuwe HTC Desire mijn eerste post ooit. Allereerst wat een top toestel, en je kan er nog mee bellen ook !
Toch even een probleempje. Ik wil eigenlijk voor de zekerheid zo nu en dan een backup maken. Volgens de manual gaat dit als volgt: Homescreen - Menu - instellingen - privacy - backup. Echter bij mij zit het Tabje privacy er niet. Iemand hetzelfde probleem ? O ja het betreft Froyo.
klopt, bij Froyo is het menuutje privacy verdwenen. Je kan deze zoeken op je telefoon: zoekknop (rechts onder) - menu knop - searchable items - settings aanvinken. terug naar searchscherm en daar privacy invullen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Salandur op 24-08-2010 19:44 ]

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
XstarzZ schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:00:
[...]

ja en nee :p, het was wat lastig alles tergelijkertijd vast te houden :p.
Maar normaal beef ik niet zo :p, eerste keer dat ik op het grote scherm kom enzo he :p.
nope, m'n desire is gevallen, en heb met m'n vriendin afgesproken aangezien zij ook 1 wou dat ze 150euro oplegde voor een nieuwe en ik de oude laat maken en dan aan haar geef.
en komt van belgie (pdashop) ;)
heb je nog wat te klagen over het ding? Laat ons zeggen een zeikpost over het ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij aub helpen met mijn probleem of moet ik naar de winkel gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 19:45
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:29:
[...]
Ik heb de oordopjes geprobeerd van htc zelf ( die waren inbegrepen) en ook appleoordopjes. Beiden waren hierbij echt slecht en niet ene beetje slecht maar echt slecht.
De HTC oordopjes zijn inderdaad niet van geweldige kwaliteit...

Even voor de volledigheid hier thuis er ook even Apple oordopjes en de HTC dopjes in gehad. Dat de lage tonen bij mijn Sennheiser dopjes overheerste kwam overduidelijk door de oordopjes zelf. En luisteren met de Apple oordopjes eraan is gewoon niet prettig op vol volume in mijn stille kamer, gaat veel te hard. Daarbij moet ik wel bekennen dat ik altijd sta te kijken op welk volume sommige mensen hun muziek luisteren in de trein....

Op het feit na dat ik mijn Desire niet aan een PA zou hangen voor 300 man omdat het gewoon wat ruist, is de geluidskwaliteit voor wat muziek onderweg echt prima in orde in mijn oren. Het echt vervormen en wegvallen van stemmen doordat bepaalde tonen overheersen is niet echt aan de orde bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Salandur schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:
[...]

klopt, bij Froyo is het menuutje privacy verdwenen. Je kan deze zoeken op je telefoon: zoekknop (rechts onder) - menu knop - searchable items - settings aanvinken. terug naar searchscherm en daar privacy invullen :)
Alleen doet die optie helemaal niks meer AFAIK.
De back-up naar SD-kaart bestaat niet meer in Froyo, zal wel de reden zijn dat ie niet meer via het menu te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepkever. schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:04:
[...]

De HTC oordopjes zijn inderdaad niet van geweldige kwaliteit...

Even voor de volledigheid hier thuis er ook even Apple oordopjes en de HTC dopjes in gehad. Dat de lage tonen bij mijn Sennheiser dopjes overheerste kwam overduidelijk door de oordopjes zelf. En luisteren met de Apple oordopjes eraan is gewoon niet prettig op vol volume in mijn stille kamer, gaat veel te hard. Daarbij moet ik wel bekennen dat ik altijd sta te kijken op welk volume sommige mensen hun muziek luisteren in de trein....

Op het feit na dat ik mijn Desire niet aan een PA zou hangen voor 300 man omdat het gewoon wat ruist, is de geluidskwaliteit voor wat muziek onderweg echt prima in orde in mijn oren. Het echt vervormen en wegvallen van stemmen doordat bepaalde tonen overheersen is niet echt aan de orde bij mij...
Bij mij dus wel ik kan dus niet normaal muziek luisteren met oordopjes erin. pff wordt hem weer terugbrengen naar de winkel. Is blijkbaar niet anders

Hartstikke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ben ik trouwens de enige bij wie de bel- en berichttonen sinds de 2.2-update opeens compleet anders zijn geworden? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Bah! Was super blij met mijn Desire tot gisteren!

Was naar lowlands geweest en mijn HTC Diamond mee gehad, omdat deze toch iets meer tegen een stootje kan. Nadat ik gister terug kwam mijn simkaart weer omgewisseld Desire aan, en hoppa touch screen-failure..
Batterij er uit gehaald opnieuw opgestart en nog niks. Ik kreeg dus het idee dat hij misschien toch in die 3/4 dagen op één of andere manier leeg was gelopen. Aan de lader gehangen, maar geen led-lampje of niks. En elke keer als ik hem nu boot start hij heel traag op 5min ofzo en daarna doet het touchscreen het alsnog niet, daarnaast zegtie ook nog eens dat hij bijna leeg is.

Dus vandaag maar eens de klantenservice opgebeld en donderdag komt de koerier hem ophalen, hopelijk is er niks mee aan de hand. Een hard-reset hielp niks.

Iemand ervaring met dit probleem, en hoelang het duurt voordat ik mijn desire weer terug krijg? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
_Calvin schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:13:
[...]

Alleen doet die optie helemaal niks meer AFAIK.
De back-up naar SD-kaart bestaat niet meer in Froyo, zal wel de reden zijn dat ie niet meer via het menu te vinden is.
En hoe nu kan ik nu een backup maken dan, of moet daar een App voor gebruiken. en zo ja iemand ervaring met een goede backup app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20
Dark-knight schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:54:
[...]

En hoe nu kan ik nu een backup maken dan, of moet daar een App voor gebruiken. en zo ja iemand ervaring met een goede backup app ?
Wat wil je dan backuppen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
Alles. Gegevens e.d. die op de HTC staan. Ik wil de gegevens backuppen naar de SD kaart. Volgens de manual kon dat wel (bij versie 2.1).

Ik loop trouwens nog tegen een probleempje aan. Weet niet of het uberhaupt kan.

Ik wil graag al mijn contacten in 1 batch via bluetooth naar het telefoonboek van mijn carkit sturen.
Echter kan ik de contacten alleen 1 voor 1 selecteren en als v-card versturen. Iemand ervaring of een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Dark-knight schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:20:
[...]

Alles. Gegevens e.d. die op de HTC staan. Ik wil de gegevens backuppen naar de SD kaart. Volgens de manual kon dat wel (bij versie 2.1).

Ik loop trouwens nog tegen een probleempje aan. Weet niet of het uberhaupt kan.

Ik wil graag al mijn contacten in 1 batch via bluetooth naar het telefoonboek van mijn carkit sturen.
Echter kan ik de contacten alleen 1 voor 1 selecteren en als v-card versturen. Iemand ervaring of een oplossing ?
Precies. Dat wil ik ook backuppen. Ik kwam er na een reset achter dat die functie er niet meer in zat. Slechte zaak vind ik. De enige apps die alles back-upt die ik kan vinden zijn betaalde apps. Ik vind dat zoiets in het OS hoort te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:36:
[...]

Ik heb het probleem ook gehad, en heb een hard reset gedaan. Daarna was het probleem verholpen.
Ik heb hetzelfde probleem, het lijkt ook alleen maar erger te worden. De automodus schiet aan en uit, ongeacht wat ik doe. Het is echt irritant. Voor zover ik weet is het gebeurd na de update naar froyo.

ik hoop dat iemand een oplossing heeft zonder dat ik hem hard moet resetten :)

Edit: overigens heb ik hem al opnieuw opgestart en de apps verwijderd die er vlak voor heb geinstalleerd, daar lijkt het dus niet aan te liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Kenny1001 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:57:
[...]

heb je nog wat te klagen over het ding? Laat ons zeggen een zeikpost over het ding...
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat savond's ik het amoled mis. Vooral als ik er gisterenavond nog wat met aan het rommelen was in m'n bed. Ik vondt het scherm dan enorm fel, en merk hierbij wel een verschil.
Maar niets waar ik niet met kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Heb ik ook met amoled :) 's nachts *moet* de "backlight" uit, anders is het echt veel te fel en kan ik er niet op kijken. Gelukkig is dat met de widget snel gedaan en spaart het stroom!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 15:57

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:41:
Ik kreeg het niet voor mekaar om mijn Desire via USB met mijn PC te verbinden. Ik kreeg steeds de melding dat het USB apparaat niet geïnstalleerd kon worden. Een beetje googlen leerde mij dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem.

Mocht iemand hier ook net dit probleem zitten....hier is de enige werkende oplossing.

Wellicht handig om in de topicstart te zetten?
De oplossing in de link werkte voor mij echter wat ik ook probeer...het lukt mij niet meer om mijn Desire op de PC aan te sluiten. welke PC ik ook probeer...het USB apparaat word niet herkend. Ik heb ook de nieuwste versie van Sync gedownload maar het maakt allemaal niets uit. Iemand nog een idee?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:54:
Heb ik ook met amoled :) 's nachts *moet* de "backlight" uit, anders is het echt veel te fel en kan ik er niet op kijken. Gelukkig is dat met de widget snel gedaan en spaart het stroom!
Welke widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Energiebeheer-widget die er standaard op zit, gok ik.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Lijkt me inderdaad logisch dat je even in het widgetmenu kijkt als iemand het over widgets heeft :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:23:
Lijkt me inderdaad logisch dat je even in het widgetmenu kijkt als iemand het over widgets heeft :)
Hij had het over backlight uit. Ik dacht dat dat wat anders was dan helderheid op 0. Vandaar de vraag.

Het had ook een of andere obscure widget kunnen zijn waarmee je je backlight uit kunt zetten... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een zilvere of bruine Desire zal kopen. Gek genoeg lijkt het er momenteel op dat de zilveren beter op voorraad is.

Ik denk alleen dat het materiaal (verf/bescherming) van de zilveren minder is. Dat hij gewoon sneller vies wordt en na verloop van tijd sneller gebruikerssporen zal achterlaten. Zijn er mensen die - gedurende langere tijd - beide uitvoeringen gebruikt hebben en wat kunnen zeggen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:47:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een zilvere of bruine Desire zal kopen. Gek genoeg lijkt het er momenteel op dat de zilveren beter op voorraad is.

Ik denk alleen dat het materiaal (verf/bescherming) van de zilveren minder is. Dat hij gewoon sneller vies wordt en na verloop van tijd sneller gebruikerssporen zal achterlaten. Zijn er mensen die - gedurende langere tijd - beide uitvoeringen gebruikt hebben en wat kunnen zeggen hierover?
Ik heb pas kort ervaring met de desire maar ik heb zelf de zilveren en mijn zus heeft in dezelfde week de bruine besteld. Ik heb ze natuurlijk een paar keer naast elkaar gehouden en de zilveren lijkt inderdaad besmettelijker dan de bruine. Persoonlijk vind ik de zilveren wel mooier al is de bruine in het echt mooier dan op foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enge tips of downloads die ik egt moet downloaden van de store voor een groentje voor de android
ik ga van de week een htc desire halen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:59:
enge tips of downloads die ik egt moet downloaden van de store voor een groentje voor de android
Probeer je vraag eens in het Nederlands te stellen, met interpunctie en leestekens. Misschien werkt dat. Oja, en kijk daarna in het software-topic.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:59:
Normaal heb ik een hekel om dit te zeggen maarree...

http://lmgtfy.com/?q=best+android+apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:02
Hé, die eerste site is eigenlijk best handig en leuk :+

http://101bestandroidapps.com/

[ Voor 6% gewijzigd door FabianNL op 25-08-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hoe kan je de standaard gmail applicatie maar om het uur laten syncen ipv push sync. Kan de optie nergens vinden of ik kijk er glad over heen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 22:01
iCy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:
Hoe kan je de standaard gmail applicatie maar om het uur laten syncen ipv push sync. Kan de optie nergens vinden of ik kijk er glad over heen :x
Ik ben bang dat deze optie er inderdaad niet in zit...

Overigens jammer ook dat er nog steeds geen Gmail widget is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20
iCy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:
Je kunt wel het automatisch syncen uitzetten, en dan handmatig laten syncen. Je zou ook Juicedefender kunnen gebruiken, dan maakt je telefoon slechts 1 x per 15 minuten contact om te kijken of er nog mail is.

Waarom wil je eigenlijk 1 x per uur syncen? Bij push mail maakt Google contact met je telefoon, niet je telefoon die continu contact zoekt met Google.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

janvanduschoten schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:
[...]

Je kunt wel het automatisch syncen uitzetten, en dan handmatig laten syncen. Je zou ook Juicedefender kunnen gebruiken, dan maakt je telefoon slechts 1 x per 15 minuten contact om te kijken of er nog mail is.

Waarom wil je eigenlijk 1 x per uur syncen? Bij push mail maakt Google contact met je telefoon, niet je telefoon die continu contact zoekt met Google.
Internetverbinding staat dan constant aan en heb thuis enkel gprs waardoor dus de telefoon veel energie verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 17:27
Het is me laatst opgevallen dat mijn Desire niet helemaal correct synchroniseert met mijn google calendar. Hij pakt zeg maar wel items van google calendar maar de calender pakt geen gegevens van de telefoon. De rest lijkt het wel goed te doen. Ik kan echt geen instelling vinden op de telefoon waarmee ik dit fenomeen kan verklaren.

Iemand anders toevallig dit probleem gehad? (stomme is dat mijn Legend wel gewoon synchroniseerd, andere email, zelfde domein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Joost.B schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:11:
Het is me laatst opgevallen dat mijn Desire niet helemaal correct synchroniseert met mijn google calendar. Hij pakt zeg maar wel items van google calendar maar de calender pakt geen gegevens van de telefoon. De rest lijkt het wel goed te doen. Ik kan echt geen instelling vinden op de telefoon waarmee ik dit fenomeen kan verklaren.

Iemand anders toevallig dit probleem gehad? (stomme is dat mijn Legend wel gewoon synchroniseerd, andere email, zelfde domein)
Je kunt bij het maken van afspraken kiezen of deze "PC Sync" or in een google calendar account moet komen te staan. mss dat je dat gewoon over het hoofd hebt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.