Neen...het is inmiddels welbekend dat het per app verschillend is. En als je daar meer controle over wilt hebben dan zul je je toestel moeten root-en...Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:03:
Ik dacht dat met de update Android 2.2 de problemen waren opgelost zodat je elke Applicatie uit de Market Android zo kon verplaaten naar de SD cart 4 GB , maar helaas is dat helemaal niet zo want de vlakken ( verplaatsen naar SD cart ) zijn grijs gekleurd en kun je niet verplaatsen ???
Op http://www.androidworld.n...-alternatieve-manier.html staat een beschrijving die bij mij goed werkt. Zowat alle applicaties kan ik op SD zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door MegaTronics op 25-08-2010 20:55 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
yep ,met bovenstaande verwijzing werkt het bij mij ook perfect. dit gelijk na de froyo update een aantal weken geleden al gedaan en tot nog toe geen problemen of frustraties.. maar wel lekker alles op sd..
tip---> zet geen apps waarvan je een actieve widget gebruikt op sd,want dan werkt je widget niet meer.
grtz..
tip---> zet geen apps waarvan je een actieve widget gebruikt op sd,want dan werkt je widget niet meer.
grtz..
http://androinica.com/201...the-easy-way-with-sdmove/dafmay schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:07:
[...]
Neen...het is inmiddels welbekend dat het per app verschillend is. En als je daar meer controle over wilt hebben dan zul je je toestel moeten root-en...
Maar kijk er mee uit, want sommige apps kunnen buggy worden. Dit is geen fout in Android, maar komt doordat je die SD-kaart kan verwijderen en er met veel dingen rekening gehouden moet worden.
Zo moeten apps waarmee je een alarm in kan stellen (niet alleen de zichtbare alarms!) dit opnieuw doen na het verplaatsen naar de SD-kaart. Als een app dat niet doet, dan kunnen er problemen ontstaan. Meestal niet zo erg, maar als je net een wekker-app gebruikt en tussendoor die app verplaatst, dan zal je waarschijnlijk niet worden gewekt.
Live wallpapers mogen ook niet verplaatst worden omdat ze dan niet meer werken (moet altijd beschikbaar zijn en een SD-kaart kan die garantie niet bieden). Zelfde geldt voor apps met widgets en live folders.
edit:
MegaTronics! Grom!

MegaTronics! Grom!
Dat zit wel Schnorr.
ik heb een probleem met SD kaart(en) !!
Mn 4GB kaart heb ik verkocht, vervolgens een 8GB gekocht en die erin gedaan. Kreeg echter opeens de melding dat mn SD kaart was beschadigd. Kon hem alleen nog formatteren maar dit deed hij niet op mn telefoon. SD kaart eruit gehaald, maar kon hem ook op de PC niet meer lezen.
Nu heb ik hier thuis nog een werkend 2GB kaart gevonden, deed het goed, kon via astro allerlei foto's en filmpjes etc openen. Nu verbond ik hem met mn PC, ziet hij enkel een schijf die enkel geopend kan worden door eerst geformatteerd te worden. Ik klik op annuleren, koppel hem los en vervolgens krijg ik WEER de melding dat mn SD kaart is beschadigd! Ook kan astro niks meer lezen en kan ik hem nu NIET meer verbinden, want de optie disk drive is gewoon weg!
What to do ????
Mn 4GB kaart heb ik verkocht, vervolgens een 8GB gekocht en die erin gedaan. Kreeg echter opeens de melding dat mn SD kaart was beschadigd. Kon hem alleen nog formatteren maar dit deed hij niet op mn telefoon. SD kaart eruit gehaald, maar kon hem ook op de PC niet meer lezen.
Nu heb ik hier thuis nog een werkend 2GB kaart gevonden, deed het goed, kon via astro allerlei foto's en filmpjes etc openen. Nu verbond ik hem met mn PC, ziet hij enkel een schijf die enkel geopend kan worden door eerst geformatteerd te worden. Ik klik op annuleren, koppel hem los en vervolgens krijg ik WEER de melding dat mn SD kaart is beschadigd! Ook kan astro niks meer lezen en kan ik hem nu NIET meer verbinden, want de optie disk drive is gewoon weg!
What to do ????
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
@Johantjuuh Ik denk dat je na een usb verbinding met je pc het beste kan heropstarten dan leest de telefoon het sd kaartje trg
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren de Desire, eerste android toestel, maar mijn 2e PDA (heb 2 jaar geleden de Touch gehad, en hiervoor een SE)
Nu is het zo dat als ik telefoonupdates zoek ik de melding krijg dat me tel. up-to-date is terwijl android 2.1 erop staat ipv 2.2 (frog) De tel. is simlockvrij... nog even geduld hebben dan?
Nu is het zo dat als ik telefoonupdates zoek ik de melding krijg dat me tel. up-to-date is terwijl android 2.1 erop staat ipv 2.2 (frog) De tel. is simlockvrij... nog even geduld hebben dan?
Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:03:
[...]
http://androinica.com/201...the-easy-way-with-sdmove/
Maar kijk er mee uit, want sommige apps kunnen buggy worden. Dit is geen fout in Android, maar komt doordat je die SD-kaart kan verwijderen en er met veel dingen rekening gehouden moet worden.
Zo moeten apps waarmee je een alarm in kan stellen (niet alleen de zichtbare alarms!) dit opnieuw doen na het verplaatsen naar de SD-kaart. Als een app dat niet doet, dan kunnen er problemen ontstaan. Meestal niet zo erg, maar als je net een wekker-app gebruikt en tussendoor die app verplaatst, dan zal je waarschijnlijk niet worden gewekt.
Live wallpapers mogen ook niet verplaatst worden omdat ze dan niet meer werken (moet altijd beschikbaar zijn en een SD-kaart kan die garantie niet bieden). Zelfde geldt voor apps met widgets en live folders.
edit:
MegaTronics! Grom!![]()
Trouwens die app die je aandraagt meld alleen maar apps die van zichzelf naar Sd kunnen worden gezet. Met mijn methode kun je de andere apps ook verplaatsen, met de waarschuwing dat live wallpapers en widgets (met de bijbehorende apps) wel op de telefoon moeten blijven.
Verwijderd
T-mobile (maakt dat uit als die simlockvrij is?) (met deze vraag voel ik me opeens een hele domme vrouw
)
@MegaTronics: Oh verhip, dan heb ik blijkbaar de verkeerde link gepakt. Ik dacht dat deze app hetzelfde deed (heb het zelf verder niet geprobeerd). Pardon! 
@frummel88: Met simlockvrij toestel krijg je de update het snelst
Bij sommige providers wordt er eerst nog een hoop aangepast (eigen software die er bovenop wordt gemikt ed.) voordat ze de update de deur uit doen. Ik heb geen idee of T-Mobile daar een van is, maar een kleine zoekopdracht laat zien dat ze in ieder geval in Engeland tot volgende maand moeten wachten. Hier in NL misschien ook?
Jeej, meer vrouwen op GoT
dat gaat nog goedkomen zo met die m/v-verhouding op zo'n mannelijke nurdsite
@frummel88: Met simlockvrij toestel krijg je de update het snelst
Jeej, meer vrouwen op GoT

Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Kleine vraag, ik kan het hier niet vinden en ik vind het overdreven om er een heel topic voor te openen.
Ik heb sinds gisteren swype, allemaal heel leuk, maar het valt me op dat als ik ergens online een post plaats ik het toetsenbord niet kan verbergen om op "verstuur" te klikken. Het gewone toetsenbord kun je linksonder laten verdwijnen, bij het swype toetsenbord kan ik een dergelijke optie niet vinden. Weet iemand of die optie er is, dit is voor mij namelijk wel een deal breaker.
Ik heb sinds gisteren swype, allemaal heel leuk, maar het valt me op dat als ik ergens online een post plaats ik het toetsenbord niet kan verbergen om op "verstuur" te klikken. Het gewone toetsenbord kun je linksonder laten verdwijnen, bij het swype toetsenbord kan ik een dergelijke optie niet vinden. Weet iemand of die optie er is, dit is voor mij namelijk wel een deal breaker.
Verwijderd
Tnx, dan moet ik geduld hebben (niet mijn sterkste punt)Stukfruit schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:16:
@frummel88: Met simlockvrij toestel krijg je de update het snelstBij sommige providers wordt er eerst nog een hoop aangepast (eigen software die er bovenop wordt gemikt ed.) voordat ze de update de deur uit doen. Ik heb geen idee of T-Mobile daar een van is, maar een kleine zoekopdracht laat zien dat ze in ieder geval in Engeland tot volgende maand moeten wachten. Hier in NL misschien ook?
Jeej, meer vrouwen op GoTdat gaat nog goedkomen zo met die m/v-verhouding op zo'n mannelijke nurdsite
Tjah ik vrees dat ik niet helemaal achter kon blijven, ik ben behoorlijk gehecht aan mijn electronica (lees: laptop, telefoon en Nikons) en ik ben iemand een vrouw die qua electronica niveau iets hoger ligt... wild eooit informatica gaan studeren maar heb er vanaf gezien (waarom eigenlijk?) was op mijn 10e al de blokkades die mijn pa op windows zette al aan het omzeilen om te kunnen internetten
Maar goed ik ga nu wel heel offtopic
Bij mn 8GB kaartje heeft dit niet gewerkt. Heeft nooit meer gewerkt en is ook door de winkel kapot verklaardmafiatounes schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
@Johantjuuh Ik denk dat je na een usb verbinding met je pc het beste kan heropstarten dan leest de telefoon het sd kaartje trg
Echter deze 2GB kaart wilt nog wel werken, uiteindelijk ook zichtbaar gekregen op mn laptop! Maar kan niks kopieren, hij blijft uren rekenen hoelang het duurt of loopt vast! En na het loskoppelen wordt hij weer beschadigd! Er staat nog belangrijke data op, dus dat zou ik graag willen backuppen voor ik begin aan formatteren..
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Verwijderd
Dan mag ik dan wel een vrouw zijn, maar een geheugenkaartje doe je toch altijd formatteren voordat je het van het ene in het andere apparaat stopt (computer daargelaten) software matig kan dat onderling idd problemen geven...Johantjuuh schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:25:
[...]
Bij mn 8GB kaartje heeft dit niet gewerkt. Heeft nooit meer gewerkt en is ook door de winkel kapot verklaard
Echter deze 2GB kaart wilt nog wel werken, uiteindelijk ook zichtbaar gekregen op mn laptop! Maar kan niks kopieren, hij blijft uren rekenen hoelang het duurt of loopt vast! En na het loskoppelen wordt hij weer beschadigd! Er staat nog belangrijke data op, dus dat zou ik graag willen backuppen voor ik begin aan formatteren..
Je kan door de menu toets ingedrukt te houden het toetsenbord laten verdwijnen (en tevoorschijn halen).Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:22:
Kleine vraag, ik kan het hier niet vinden en ik vind het overdreven om er een heel topic voor te openen.
Verwijderd
Top! zo simpel maar kom er maar eens op.Dark-knight schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:05:
[...]
Je kan door de menu toets ingedrukt te houden het toetsenbord laten verdwijnen (en tevoorschijn halen).
Volgens mij kan je bij Swype ook gewoon eenmalig op back drukken.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:13:
[...]
Top! zo simpel maar kom er maar eens op.
Verwijderd
Ik had alle toetsen geprobeerd, ze werkte allemaal niet.FabianNL schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:53:
[...]
Volgens mij kan je bij Swype ook gewoon eenmalig op back drukken.
Net viel me overigens wat anders op. Als ik van onder of van bovenuit op mijn scherm kijk zie ik een soort reflectie van alles wat op het scherm staat. Ik neem aan dat dat normaal is maar ik gooi het er maar even in.
kick aangezien nog niemand erop gereageerd heeft... heb het probleem nog steeds, bijna bij alle gesprekken op verschillende lokaties (dus niet alleen thuis ofzo). Probleem lijkt alleen te komen als ik het volume op z'n hardst heb staan, bij 1 stapje lager was het niet meer hoorbaar. Graag wil ik wel het volume op z'n hardst hebben staan. Lijkt dus echt op een hardware probleem, speakertje een beetje los ofzo.elpino.rv schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:13:
Ik heb mijn Desire nu zo'n 2 weken en het valt me op dat als ik aan het bellen ben met iemand de andere persoon soms kraakt in de speaker als hij/zij iets zegt. Dit met 'gewoon' bellen, dus niet luidsprekend.
In het begin dacht ik, toeval, maar het gebeurt bijna bij alle gesprekken van verschillende mensen.
Het kraken lijkt op oversturen. Het is dus als de andere kant iets harder praat en met een wat lagere stem dat hij even vervormt/kraakt.
Ik heb nog wat gezocht in de Desire topics op gekraak en nog 2 reviews terug gelezen maar zie hier niemand over klagen. Heb ik dan een slecht exemplaar en moet ik ermee terug of komt dit toch vaker voor bij de Desire?
Het is niet zo dat het gesprek soms niet te volgen is ofzo, het is meer irritant dat een stukje/heel woord even vervormt is. Als niemand dit herkent ga ik er wel mee terug.
Aangezien niemand heeft gereageerd op mijn post kan ik er dan ook vanuit gaan dat dit probleem niet/weinig voorkomt. Graag dus een paar reacties van mensen die dit probleem dus helemaal niet herkennen. Nogmaals, het is alleen bij volume op maximaal en het is het 'oor'-speakertje (dus niet luidsprekend).
Ik heb het niet, geen kraak, etc. Lijkt mij ook een hardware probleem.elpino.rv schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:17:
[...]
kick aangezien nog niemand erop gereageerd heeft... heb het probleem nog steeds, bijna bij alle gesprekken op verschillende lokaties (dus niet alleen thuis ofzo). Probleem lijkt alleen te komen als ik het volume op z'n hardst heb staan, bij 1 stapje lager was het niet meer hoorbaar. Graag wil ik wel het volume op z'n hardst hebben staan. Lijkt dus echt op een hardware probleem, speakertje een beetje los ofzo.
Aangezien niemand heeft gereageerd op mijn post kan ik er dan ook vanuit gaan dat dit probleem niet/weinig voorkomt. Graag dus een paar reacties van mensen die dit probleem dus helemaal niet herkennen. Nogmaals, het is alleen bij volume op maximaal en het is het 'oor'-speakertje (dus niet luidsprekend).
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Nog een vraagje. Ik heb een boel contactpersonen en verjaardagen in mijn Desire staan. 's Morgens heb ik dan een mooi schermpje met afspraakgegevens, echter staat hier dan maar één verjaardag op (ook als er meerdere zijn). Het scherm is groot genoeg dus het moet toch mogelijk zijn om alle afspraken tegelijk weer te geven? Iemand tips?
Bedankt hiervoor.. ik had dus ook het backup probleem na installeren van Froyo.. maar... ik weet niet of het iemand is opgevallen: ik zette het vinkje uit en ik kreeg de vraag of alle backup info van de google servers verwijderd moest worden. wtf? De backup functie is dus (ongevraagd) na de update van de SD kaart naar de google servers gegaan. dus nu weet google echt alles van me. Ben benieuwd WAT ie precies backupt.Salandur schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:
[...]
klopt, bij Froyo is het menuutje privacy verdwenen. Je kan deze zoeken op je telefoon: zoekknop (rechts onder) - menu knop - searchable items - settings aanvinken. terug naar searchscherm en daar privacy invullen
Het ergste is dat ik dit niet wist en dat er geen andere manieren beschikbaar zijn om te backuppen/restoren.
Even een kleine heads up: Bij zagg is uitverkoop (invisible shields) Heb een screenprotecter voor 7 euro incl shipping.
verder zijn er nog wel leuke dingen, maar dit is het interresants.
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Hoi
Ik heb nu al een aantal maand de Desire met daarvoor de Hero, en ben op zich wel erg tevreden maar er zijn een aantal probleempjes en heb daarom ticket ingediend dat geescaleerd werd, en ik mag nu op zich mijn toestel inboeken voor reparatie.
Ik vroeg mij echter af of iemand hier al ervaring mee heeft, hoe het verloopt en hoelang het duurt, en of er mogelijkheid is tot vervangtoestel (lijkt me sterk maar goed). Ik heb geen zin om 2 maand zonder te zitten...
Probleempjes zijn de volgende:
- ietwat roze gloed op scherm bij lagere brightness (= lagere batterijduur als ik het wil ontwijken), valt wsl niet op te lossen maar ik kan maar proberen
- camera doet raar. Als je je voorstelt dat het beeld uit 3 stukken bestaat, dan staat het linker derde plots aan de rechterkant, en worden de andere 2 derden naar links opgeschoven... dus ipv 1-2-3 ziet het beeld er als 3-1-2 uit bvb. Best raar. Ook paarse filter over het hele scherm. Camera aantal keer herstarten en het werkt terug normaal
- SD kaart die onleesbaar of onschrijfbaar wordt na een aantal dagen/weken (hangt ervan af). reboot is enige oplossing
Tips en ervaringen zijn erg welkom
Ik heb nu al een aantal maand de Desire met daarvoor de Hero, en ben op zich wel erg tevreden maar er zijn een aantal probleempjes en heb daarom ticket ingediend dat geescaleerd werd, en ik mag nu op zich mijn toestel inboeken voor reparatie.
Ik vroeg mij echter af of iemand hier al ervaring mee heeft, hoe het verloopt en hoelang het duurt, en of er mogelijkheid is tot vervangtoestel (lijkt me sterk maar goed). Ik heb geen zin om 2 maand zonder te zitten...
- ietwat roze gloed op scherm bij lagere brightness (= lagere batterijduur als ik het wil ontwijken), valt wsl niet op te lossen maar ik kan maar proberen
- camera doet raar. Als je je voorstelt dat het beeld uit 3 stukken bestaat, dan staat het linker derde plots aan de rechterkant, en worden de andere 2 derden naar links opgeschoven... dus ipv 1-2-3 ziet het beeld er als 3-1-2 uit bvb. Best raar. Ook paarse filter over het hele scherm. Camera aantal keer herstarten en het werkt terug normaal
- SD kaart die onleesbaar of onschrijfbaar wordt na een aantal dagen/weken (hangt ervan af). reboot is enige oplossing
dat van die camera heb ik 1x gehad. Het '3 stukken' verhaal dan. Erg vreemd.. Had toen een foto gemaakt en die was wel gewoon goed gemaakt. Na herstart camera en daarna ook nooit meer last van gehad. Lijkt me echt een software bug, dus lijkt me niet dat ze daaraan iets kunnen repareren. Misschien dat je wat cache kunt weggooien van de camera of een harde reset kunt proberen. Dat paarse filter heb ik ook een keer gezien en gelezen hier op het forum, vaak is de foto dan trouwens ook gewoon goed gemaakt. Of zit er bij jou dan daar ook een paarse gloed overheen?Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:25:
Hoi
- ..
-..
[ Voor 7% gewijzigd door elpino.rv op 26-08-2010 10:48 ]
Verwijderd
Ik zou het eens moeten checken, als ik het zie herstart ik camera gewoon nog voor ik een foto neem, maar als ik het mij goed herinner was de foto wel degelijk ook fout. Is vermoedelijk idd software prob, maar zelfs via de laatste updates enz loopt het nog altijd regelmatig eens foutelpino.rv schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:46:
[...]
dat van die camera heb ik 1x gehad. Het '3 stukken' verhaal dan. Erg vreemd.. Had toen een foto gemaakt en die was wel gewoon goed gemaakt. Na herstart camera en daarna ook nooit meer last van gehad. Lijkt me echt een software bug, dus lijkt me niet dat ze daaraan iets kunnen repareren. Misschien dat je wat cache kunt weggooien van de camera of een harde reset kunt proberen. Dat paarse filter heb ik ook een keer gezien en gelezen hier op het forum, vaak is de foto dan trouwens ook gewoon goed gemaakt. Of zit er bij jou dan daar ook een paarse gloed overheen?
Verwijderd
wie o wie kan mij helpen met het volgende problee, waarschijnelijk word het opsturen maar hoop zelf van niet;
mijn desire van vodafone begon zaterdag heel raar te doen, namelijk begon continue om mijn pincode te vragen, als ik deze dan invoerde dan duurde het niet lang of wederom de vraag, voeg pincode in...en zelfs in gesprekken dat de telefoon wegviel/uitviel en om de pincode vroeg..
afgelopen zondag terug naar fabrieksinstellingen gedaan en ging goed tot vandaag,
waar de toestel wederom om de pincode is gaan vragen
in bezit van duo simkaart en maar 1 toestel op het moment in gebruik.
de desire is nog geen 2 maanden oud en nooit laten vallen of dergelijke, draait op 2.1 en nog niks geupdated.
wel de eerste update genegeerd van vodafone 20mb groot ivm diverse problemen die ik overal las, nu geeft het toestel een software update aan die ik handmatig zoek van 90mb groot android 2.2 en thc sense update.
nogmaals desire draait nu nog op 2.1-update 1
raden jullie nu wel aan om de software te updaten en moet ik nog evt backups ergens maken van het huidige software?
wat zou het probleem kunnen zijn dat de desire continue om de pincode vraagt, zou ik evt het verhelpen met nieuwe simkaarten of is het iets in de software?
hoop dat iemand me hierbij kan helpen
aangezien ik nog niet echt veel ervaringen heb met smartphone's en htc.
alvast heel erg bedankt
mijn desire van vodafone begon zaterdag heel raar te doen, namelijk begon continue om mijn pincode te vragen, als ik deze dan invoerde dan duurde het niet lang of wederom de vraag, voeg pincode in...en zelfs in gesprekken dat de telefoon wegviel/uitviel en om de pincode vroeg..
afgelopen zondag terug naar fabrieksinstellingen gedaan en ging goed tot vandaag,
de desire is nog geen 2 maanden oud en nooit laten vallen of dergelijke, draait op 2.1 en nog niks geupdated.
wel de eerste update genegeerd van vodafone 20mb groot ivm diverse problemen die ik overal las, nu geeft het toestel een software update aan die ik handmatig zoek van 90mb groot android 2.2 en thc sense update.
raden jullie nu wel aan om de software te updaten en moet ik nog evt backups ergens maken van het huidige software?
wat zou het probleem kunnen zijn dat de desire continue om de pincode vraagt, zou ik evt het verhelpen met nieuwe simkaarten of is het iets in de software?
alvast heel erg bedankt
Maar je hebt een duo simkaart, heb je het al eens geprobeerd met een 'gewone' simkaart?
Je kunt zonder problemen updaten naar Android 2.2 tot zover ik weet.
Je kunt zonder problemen updaten naar Android 2.2 tot zover ik weet.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Verwijderd
@rhapsody
ik heb beide simkaarten al geprobeerd, aangezien ik ivm met werk soms van telefoon wissel en zo de simkaarten kan laten zitten
hoe is de update nu na al die problemen van laatst.
zoals hierboven is de mb 90mb groot en ben er best wel huiverig voor om te updaten na alles wat ik erover heb gelezen op het net.
wat is precies de goldcard die mensen aanmaken en hoe gaat dat in zijn werk, is dat nodig,
stel dat ik een losse sd kaarte koop van 8gb, moet ik daar nog wat mee doen, ivm besturingen of progamma's overzetten of dergelijke?
zal erg balen als mijn desire word opgestuurd voor reparatie, nu al na 2 maanden, dacht dat mischien meer mensen hier er last van hadden en mij erbij kunnen helpen
thanks...
ik heb beide simkaarten al geprobeerd, aangezien ik ivm met werk soms van telefoon wissel en zo de simkaarten kan laten zitten
hoe is de update nu na al die problemen van laatst.
zoals hierboven is de mb 90mb groot en ben er best wel huiverig voor om te updaten na alles wat ik erover heb gelezen op het net.
wat is precies de goldcard die mensen aanmaken en hoe gaat dat in zijn werk, is dat nodig,
stel dat ik een losse sd kaarte koop van 8gb, moet ik daar nog wat mee doen, ivm besturingen of progamma's overzetten of dergelijke?
zal erg balen als mijn desire word opgestuurd voor reparatie, nu al na 2 maanden, dacht dat mischien meer mensen hier er last van hadden en mij erbij kunnen helpen
thanks...
Ik heb net mn Desire binnen met slcd scherm. Het internetten gaat echt veel sneller dan op mn eerste gen iphone
Ik heb echter wel het idee dat het scherm net wat anders reageerd, maar dat zal vast wel wennen. Mn toestel is ook direct geleverd met Android 2.2
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Verwijderd
Die roze gloed bij lage helderheid doen ze in principe niks aan. Ik had er een met een redelijk dramatische roze gloed. Teruggestuurd naar pda shop. Daar werd hij wel geruild maar met de kanttekening dat het nieuwe toestel waarschijnlijk dezelfde gebreken vertoont en dat klopt helaas ook, het is wel iets minder maar toch.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:25:
Toen heb ik HTC zelf maar eens gemaild, foto's meegestuurd en die zeiden dat ze het probleem geen reden vonden voor reparatie. Ik laat het hier maar bij, die lage helderheid gebruik ik toch nooit.
Verwijderd
Het scherm is veel gevoeliger dan de iPhone, niet altijd een voordeel.StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:23:
Ik heb net mn Desire binnen met slcd scherm. Het internetten gaat echt veel sneller dan op mn eerste gen iphoneIk heb echter wel het idee dat het scherm net wat anders reageerd,
Ja goed, ik weet alleen uit eigen ervaring dat updaten zo gepiept is. Ik deed het meteen doen ik mijn telefoon net had; maar totzover ik weet bleef alle persoonlijke data gewoon staan.
Wellicht kan iemand anders het verhaal van upgraden bevestigen :-)
Wellicht kan iemand anders het verhaal van upgraden bevestigen :-)
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Heb een probleempje met mijn desire (stock froyo). Sinds ik een paar dagen eindelijk 3G heb op mijn mobiel, loopt mijn mobiel binnen 30sec-minuut na het opladen 10% leeg (gecontroleerd met Battery snap). Terwijl ik in die tijd eigenlijk niet veel gedaan heb: op zn hoogst in die minuut de market gechecked. Daarna loopt ie gelukkig niet zo snel leeg. Heb met Advanced Task Cleaner gekeken of er iets is dat CPU slurpt, maar alles staat netjes op 0% CPU. Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn of een eventuele oplossing heeft? Het lijkt wel alsof de batterij niet goed gecalibreerd is.
vogelaarke135
Verwijderd
@rhapshody
als blijkt dat het updaten nodig is, dan moet dat maar, ik lees wel hier dat er veel mensen last van hadden of dat er bepaalde dingen spontaan na het updaten niet meer werkten, terwijl dit voor de update wel goed werkte
mijn desire is er een van vodafone en twijfel best wel hoor. waarom iets updaten als het goed werkt?
in mijn geval nu werkt het niet echt, aangezien de desire continue om de pincode vraagt en zo kan ik er niks mee?
help help help
als blijkt dat het updaten nodig is, dan moet dat maar, ik lees wel hier dat er veel mensen last van hadden of dat er bepaalde dingen spontaan na het updaten niet meer werkten, terwijl dit voor de update wel goed werkte
mijn desire is er een van vodafone en twijfel best wel hoor. waarom iets updaten als het goed werkt?
in mijn geval nu werkt het niet echt, aangezien de desire continue om de pincode vraagt en zo kan ik er niks mee?
help help help
Verwijderd
Als de batterij vol is en je haalt hem niet meteen van de lader af dan ontlaad hij 10% om beschadiging te voorkomen. Volgens mij doen alle telefoons dat maar de batterij indicator van de desire is denk ik te eerlijk.vogelaarke135 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:31:
Heb een probleempje met mijn desire (stock froyo). Sinds ik een paar dagen eindelijk 3G heb op mijn mobiel, loopt mijn mobiel binnen 30sec-minuut na het opladen 10% leeg (gecontroleerd met Battery snap). Terwijl ik in die tijd eigenlijk niet veel gedaan heb: op zn hoogst in die minuut de market gechecked. Daarna loopt ie gelukkig niet zo snel leeg. Heb met Advanced Task Cleaner gekeken of er iets is dat CPU slurpt, maar alles staat netjes op 0% CPU. Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn of een eventuele oplossing heeft? Het lijkt wel alsof de batterij niet goed gecalibreerd is.
Verwijderd
Omdat de update ook vele voordelen met zich meebrengt en je telefoon beter laat presteren. Als iedereen zo dacht hadden we vandaag de dag nog steeds een Nokia 3210.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:35:
waarom iets updaten als het goed werkt?
Sceenprotector wil nog wel eens iets helpen het minder gevoelig te maken.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:25:
[...]
Het scherm is veel gevoeliger dan de iPhone, niet altijd een voordeel.
Verwijderd
ik snap dat een update voordelen met zich meebrengt en dergelijke software problemen oplost, maar er waren hier genoeg topics over de update naar froyo 2.2.. wel of niet doen, er waren genoeg desire gebruikers die in 1keer met meerdere problemen kwamen te kampen, dat er een aantal dingen niet meer werkten, terwijl dit voor de update wel goed werkte...maar goed zal straks wel even langs een vodafone winkel gaan.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:39:
[...]
Omdat de update ook vele voordelen met zich meebrengt en je telefoon beter laat presteren. Als iedereen zo dacht hadden we vandaag de dag nog steeds een Nokia 3210.
heeft er nog iemand tips waarom de desire continue om de pincode vraagt?
hij valt niet terug naar het opstartscherm van htc maar alleen naar de pincode scherm
Verwijderd
Het zal lang wachten op de telefoon. Besteld maar uitverkocht.
is er een groot verschil tussen de AMOLED en SLCD schermen? met andere woorden welke zou beter zijn ?
thanks,
is er een groot verschil tussen de AMOLED en SLCD schermen? met andere woorden welke zou beter zijn ?
thanks,
Iemand trouwens opgevallen dat als je de 'back knop inhoud als je in de browser zit, je op die manier direct naar je historie en favorieten kan? Dat wist ik nog niet.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Is het nou zo lastig om even te zoeken in dit topic? Hier is echt genoeg over te vinden.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:59:
Het zal lang wachten op de telefoon. Besteld maar uitverkocht.
thanks,
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
zie hier zelf of er verschil is.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/12776
Op de Zagg site zie ik niks staan hoor. Daar staat de screen protector nog gewoon voor $19, en misschien komen daar nog verzendkosten bij.Denko schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:18:
Even een kleine heads up: Bij zagg is uitverkoop (invisible shields) Heb een screenprotecter voor 7 euro incl shipping.
Ik heb 2 jaar lang met volle tevredenheid een Zagg full body protector op mijn Nokia E71 gehad. Als je de protectie eenmaal goed hebt aangebracht is het echt fantastisch. De bescherming / plastic is werkelijk niet kapot te krijgen! Het aanbrengen is wel een redelijk kut karwij
Ik heb nog nooit een touchscreen telefoon gehad. Kan je zonder problemen een screen protector voor een capacitief touchscreen kopen en gebruiken? Ik weet niet precies hoe de techniek werkt, maar een capacitief touchscreen werkt alleen met geleidende materialen toch (bijv. een menselijke vinger)? Zijn er dan geleidende moleculen toegevoegd aan het materiaal waarvan de screenprotector gemaakt is (plastic/rubber), of zit ik er nu helemaal naast?
w00t! AMOLED FTW!murata schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:23:
zie hier zelf of er verschil is.
Nee, even zonder dollen:
Zo'n groot verschil had ik niet verwacht eigenlijk. Die kijkhoekvergelijking toont echt een absurd verschil.
Huh? Slcd heeft een veel betere kijkhoek of begrijp ik je nu verkeerd?
Kunnen we eigenlijk nog meer 2.2 updates verwachten? Ik kom met name in Sense toch wel een aantal bugs tegen. Onder andere de erg vervelende dat het homescreen niet meer reageert op touch input en je eerst twee keer op de knop home moet drukken (1x voor overzicht homescreens, 2e keer om weer naar homescreen 1 te gaan) om weer verder te kunnen.
Is er trouwens ergens een Desire 2.2 buglist te vinden?
Is er trouwens ergens een Desire 2.2 buglist te vinden?
Ik heb zowel een Amoled (privé) als een SLCD (zakelijk) Desire en persoonlijk vind ik de SLCD een mooier beeld geven. Kijkhoeken verschillen niet veel, al heb ik het nog niet in zonlicht geprobeerd, maar gewoon binnen. Bovendien zijn kleine tekst en kleine icoontjes mooier op SLCD, bijvoorbeeld de tijd & batterij iconen rechtsbovenin zijn bij SLCD gewoon strakker.
Maar goed, als iemand een zilveren SLCD wil ruilen tegen mijn bruine AMOLED, dan hoor ik het wel
Maar goed, als iemand een zilveren SLCD wil ruilen tegen mijn bruine AMOLED, dan hoor ik het wel
Verwijderd
Omdat ik verder geen idee heb wat ik er aan kon doen heb ik toch de hard reset uitgevoerd. Maar ook na de hard reset blijft automodus (carmode) steeds terug komen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:00:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, het lijkt ook alleen maar erger te worden. De automodus schiet aan en uit, ongeacht wat ik doe. Het is echt irritant. Voor zover ik weet is het gebeurd na de update naar froyo.
ik hoop dat iemand een oplossing heeft zonder dat ik hem hard moet resetten
Edit: overigens heb ik hem al opnieuw opgestart en de apps verwijderd die er vlak voor heb geinstalleerd, daar lijkt het dus niet aan te liggen.
Hij komt echt heel vaak voorbij, super irritant. Als ik wil bellen doet ie dat automatisch op speaker. bij het surfen op internet gaat hij elke keer terug naar de vorige pagina en als ik aan het typen ben doet ie helemaal raar. Ik word er helemaal gek van!
Hebben jullie tips om dit probleem op te lossen met de automodus? Of in ieder geval de oorzaak te achterhalen, want zelfs daar heb ik geen idee van.
Edit: net met de helpdesk gesproken. Die gast wist niet eens wat de automodus was en had nooit van het probleem gehoord. Het enige wat ik kan doen is hem ter reparatie aanbieden zeggen ze. Maar ik wil hem niet 2 weken kwijt!
Any help would be great appriciated
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 13:39 . Reden: aanvulling ]
De video laat het zien @ ~1:10StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:45:
Vanaf 1:30 kan je duidelijk zien dat AMOLED een beter kijkhoek heeft. Hij zegt t daar zelf ook 'as you can see, the viewing-angle is better on the old AMOLED-screen'StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:45:
Verwijderd
Ik heb dit ook gehad bij mijn desire, het rare bij mij was dat ik dit nooit had gehad, todat mijn zus mij vertelde dat haar HTC Hero regelmatig om pin code vroeg.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:00:
wie o wie kan mij helpen met het volgende problee, waarschijnelijk word het opsturen maar hoop zelf van niet;
alvast heel erg bedankt
Ik zei nog nee nooit van gehoord of gezien die melding.
En plots de volgende dag had ik hetzelfde fenomeen. erg vervelend.
Ik heb er een week lang last van gehad, en het was net zo snel weer verdwenen als het gekomen was.
Ik heb niets aanepast, alleen sim kaart en SD kaart er uit gehaald, schoongeblaast en toen er weer terug in.
Toen had ik het euvel nog steeds, maar een paar dagen later kreeg ik het niet meer.
Dus blijkbaar vanzelf weer overgegaan.
Ik heb nu wel de laatste android update, niet op voorgekomen.
Net even bij de T-Mobile shop binnen geweest om de Desire te pre-orderen voor mijn verlenging de 10e. Hij wist mij te vertellen dat ze nog één keer een lading krijgen en dat t dan over is. Hoop toch echt dat er een voor mij nog bij zit, anders toch de Galaxy...
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ik denk dat ik het gevonden heb. Vanavond maar eens proberen:Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:37:
[...]
Als de batterij vol is en je haalt hem niet meteen van de lader af dan ontlaad hij 10% om beschadiging te voorkomen. Volgens mij doen alle telefoons dat maar de batterij indicator van de desire is denk ik te eerlijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903
vogelaarke135
Ah, ik zie net pas dat ik een nexus one screenprotector besteld heb hehe. Ach, ik kijk wel of die past, anders verkoop ik hem welmonnick schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:23:
[...]
Op de Zagg site zie ik niks staan hoor. Daar staat de screen protector nog gewoon voor $19, en misschien komen daar nog verzendkosten bij.
Ik heb 2 jaar lang met volle tevredenheid een Zagg full body protector op mijn Nokia E71 gehad. Als je de protectie eenmaal goed hebt aangebracht is het echt fantastisch. De bescherming / plastic is werkelijk niet kapot te krijgen! Het aanbrengen is wel een redelijk kut karwijOverigens bestelde destijds de protector op Ebay in plaats van op de officiele Zagg website: zoekresultaten op Ebay
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Volgens mij zou ik ook liever een slcd scherm hebben dan amoled. Ik heb nu amoled maar ik zou blij zijn als ik geen pentile matrix scherm meer zou hebben. De hoge resolutie van het scherm wordt door deze techniek gedeeltelijk teniet gedaan.
hehe eindelijk eens iemand met dezelfde verschijnselen. Gelukkig voor mij heb ik niet alle problemen die jij aanhaalt.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:09:
[...]
Omdat ik verder geen idee heb wat ik er aan kon doen heb ik toch de hard reset uitgevoerd. Maar ook na de hard reset blijft automodus (carmode) steeds terug komen.
Hij komt echt heel vaak voorbij, super irritant. Als ik wil bellen doet ie dat automatisch op speaker. bij het surfen op internet gaat hij elke keer terug naar de vorige pagina en als ik aan het typen ben doet ie helemaal raar. Ik word er helemaal gek van!
Hebben jullie tips om dit probleem op te lossen met de automodus? Of in ieder geval de oorzaak te achterhalen, want zelfs daar heb ik geen idee van.
Edit: net met de helpdesk gesproken. Die gast wist niet eens wat de automodus was en had nooit van het probleem gehoord. Het enige wat ik kan doen is hem ter reparatie aanbieden zeggen ze. Maar ik wil hem niet 2 weken kwijt!
Ik heb deze problemen gehad na de update naar froyo. Voordien geen enkel probleem. Ik heb nu ook voortdurend dat hij op speaker springt als ik wil telefoneren. Verbinding met de autoradio werkt niet meer. Soms verbindt hij soms niet. Bluetooth blijft altijd hangen na connectie en zorgt ervoor dat de telefoon vastloopt.
Ik dacht hem nu ook te gaan hard resetten maar het is veel werk om hem terug in dezelfde staat te krijgen als hij nu was. Dus was een beetje huiverig hiervoor.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Nou het vreemd is dus dat 'Exchange' niet in het lijstje van te kiezen opties staat. Dat wil zeggen dat ik dus alleen: 'Mijn agenda', 'PC Sync' en 'Gmail' heb. Terwijl ik heb exchange heb ingesteld op een google apps domein. (dus niet gmail)defusion schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:54:
[...]
Je kunt bij het maken van afspraken kiezen of deze "PC Sync" or in een google calendar account moet komen te staan. mss dat je dat gewoon over het hoofd hebt gezien?
---edit---
Fixed door het exchange-profiel eraf te halen en opnieuw in te stellen, vervolgens komt exchange terug in het lijstje van mogelijkheden van de agenda.
[ Voor 13% gewijzigd door Joost.B op 26-08-2010 15:40 ]
De SLCD is toch duidelijk beter, voor de duidelijkheid, dat is het linker toestel... Volgens mij denken jullie dat dit het AMOLED toestel is.Wombat13 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
Vanaf 1:30 kan je duidelijk zien dat AMOLED een beter kijkhoek heeft. Hij zegt t daar zelf ook 'as you can see, the viewing-angle is better on the old AMOLED-screen'
Hij verteld ook helemaal niet welke welke is, bij dit filmpje wat een paar pagina's terug is gepost wel
[ Voor 20% gewijzigd door Stefanovic45 op 26-08-2010 15:03 ]
Verwijderd
Links is amoled. Staat onder in beeld.StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:02:
[...]
[...]
De SLCD is toch duidelijk beter, voor de duidelijkheid, dat is het linker toestel... Volgens mij denken jullie dat dit het AMOLED toestel is.
Hij verteld ook helemaal niet welke welke is, bij dit filmpje wat een paar pagina's terug is gepost welIk heb zelf ook een SLCD voor me liggen en vanuit alle kijkhoeken kan ik het scherm even goed izen
Ik heb mijn twijfels. Je ziet ook dat het linker toestel wit helderder weergeeft, correct? Dat is typisch LCD.
Je bedoeld het linker toestel waar (schuin) onder "HTC Desire AMOLED Screen" staat? Ik heb toch een vermoeden dat het Amoled isStefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:54:
Ik heb mijn twijfels. Je ziet ook dat het linker toestel wit helderder weergeeft, correct? Dat is typisch LCD.

Ik vind persoonlijk het verschil niet zo spannend, zie niet echt veel voor/nadelen van een van deze schermen tov de andere.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Misschien een idee om eens deel 7 te openen nu we op 99 pagina's zijn
?
Ik twijfel er dus aan of dat wel klopt.janvanduschoten schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
Je bedoeld het linker toestel waar (schuin) onder "HTC Desire AMOLED Screen" staat? Ik heb toch een vermoeden dat het Amoled is
inderdaag, wit is vele malen beter op slcd, en hetzelfde geld voor zwart op amoled.StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:54:
dus ligt het er maar aan waar je voorkeuren liggen, en zoals ik zelf op m'n eigen filmke toon, de kijkhoek op slcd is echt vele malen beter dan amoled, heb ze ook namelijk beide.
En die 2 zijn duidelijker te onderscheiden dan in het andere filmpje
Verwijderd
Lyon1845
Steeds maar vragen naar pin-code:
Ik heb dit bij een ander mobieltje wel eens gehad:
Maak de contacten van de sim-kaart schoon en poets ze bijv met brillendoekje.
Kijk ook of je de contacten in de Desire kunt poetsen.
Het zou wel eens een 'denderend' contact kunnen zijn.
Veel succes
Veel succes
Kan je dit verduidelijken?RZor schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:52:
Net even bij de T-Mobile shop binnen geweest om de Desire te pre-orderen voor mijn verlenging de 10e. Hij wist mij te vertellen dat ze nog één keer een lading krijgen en dat t dan over is. Hoop toch echt dat er een voor mij nog bij zit, anders toch de Galaxy...
Waarom zou T-Mobile geen Desires meer leveren na de aankomende lading? Is dat een beslissing vanuit T-mobie? De (algemene) verkoop van de Desire zal nog wel een hele tijd aanhouden mag ik hopen?
Het is onmogelijk dat een SLCD een betere kijkhoek zou hebben dan een AMOLED scherm. Het is namelijk inherent aan LCD dat er een 'laagje' overheen zit terwijl dat bij AMOLED niet zo is. Zelfs niet als je er zogenaamd Super LCD van maakt.StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:24:
[...]
Ik twijfel er dus aan of dat wel klopt.
Nou ja, ik heb reacties gelezen hierboven en het zal wel. Ik kan het me persoonlijk niet voorstellen aangezien de AMOLED kijkhoek (heb ik zelf) echt superb is.
[ Voor 16% gewijzigd door PatrickH89 op 26-08-2010 17:39 ]
Verticaal is de kijkhoek van het SLCD scherm ook super. Horizontaal is niet zo goed als verticaal.
Verwijderd
Ik heb zelf amoled maar ik zou wel graag slcd willen hebben om van de pentile matrix techniek in de amoled schermen af te zijn.
Die gast in de winkel zei dat ze nog één keer uitgeleverd zouden worden, maar omdat er zo veel problemen met de levering is vanuit HTC wou T-Mobile er mee stoppen. Als er geen klaar ligt voor me de 10e ga ik wel eerst langs andere winkels, wil toch het liefste de Desire en niet de SGSmonnick schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:35:
[...]
Kan je dit verduidelijken?
Waarom zou T-Mobile geen Desires meer leveren na de aankomende lading? Is dat een beslissing vanuit T-mobie? De (algemene) verkoop van de Desire zal nog wel een hele tijd aanhouden mag ik hopen?
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
ik zal het eens proberenVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:31:
Lyon1845
Veel succes
heb het allemaal wel eens schoongeblazen en de simkaart met een doekje overheen gegaan
maar zal het eens proberen met een brillenpoets doekje, ik neem aan dat je zo'n brillenpoets doekje met alcohol bedoeld, of eentje waarmee je ook een cameralens kunt poetsen.
ben vandaag in 2 tal winkels geweest en daar word toch aangegeven dat het iets met de software te maken heeft...of inleveren bij de vodafone winkel en dan word hij opgestuurd(waarheen weet ik niet, dynafix of naar htc zelf)
of evt proberen vanaf htc de software te vervangen of evt via de telefoon zelf de nieuwe update..android 2.2 en dan hopen dat het verholpen is....kennelijk heeft niemand er een concreet antwoord op en mij concreet kan vertellen waar aan het ligt.
zijn er al vodafone gebruikers die sinds kort de nieuwe 90mb update hebben gedaan en hoe zijn jullie bevindingen tot nu toe...
haha, inderdaad,StefanvanGelder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:28:
En die 2 zijn duidelijker te onderscheiden dan in het andere filmpje
bij een vriend heb ik de iphone 4 gezien en vond het scherm veel beter dan mijn amoled. Was wel buiten.
De iphone heeft duidelijk een hogere resolutie en helderheid. Niet helemaal vergelijkbaar met de slcd van de desire maar op voorhand zou ik er zeker niet negatief tegenover staan.
De iphone heeft duidelijk een hogere resolutie en helderheid. Niet helemaal vergelijkbaar met de slcd van de desire maar op voorhand zou ik er zeker niet negatief tegenover staan.
Verwijderd
Lijken maar weinig mensen met deze problemen te zijn. Bij HTC zelf is het probleem ook niet bekend.dread schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:21:
[...]
hehe eindelijk eens iemand met dezelfde verschijnselen. Gelukkig voor mij heb ik niet alle problemen die jij aanhaalt.
Ik heb deze problemen gehad na de update naar froyo. Voordien geen enkel probleem. Ik heb nu ook voortdurend dat hij op speaker springt als ik wil telefoneren. Verbinding met de autoradio werkt niet meer. Soms verbindt hij soms niet. Bluetooth blijft altijd hangen na connectie en zorgt ervoor dat de telefoon vastloopt.
Ik dacht hem nu ook te gaan hard resetten maar het is veel werk om hem terug in dezelfde staat te krijgen als hij nu was. Dus was een beetje huiverig hiervoor.
De hard reset heeft mij niet geholpen. Nog altijd blijft de automodus terugkomen op willekeurige momenten.
Niks kan natuurlijk tippen aan het Retina scherm van Apple. Dat scherm heeft de meeste pixels per beeld oppervlak momenteel op de markt.maxtrash schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:55:
bij een vriend heb ik de iphone 4 gezien en vond het scherm veel beter dan mijn amoled. Was wel buiten.
Hoewel ik geen mening heb omdat ik de Iphone 4 -helaas- nog niet in mn handen heb gehad, vind ik het een hele bizarre conclusie wat je trekt; omdat hij de meeste pixels heeft kan niks eraan tippen? Een auto is toch ook meer dan alleen PK's?monnick schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:25:
Niks kan natuurlijk tippen aan het Retina scherm van Apple. Dat scherm heeft de meeste pixels per beeld oppervlak momenteel op de markt.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Een scherm met een ongeveer 4 keer zo hoge resolutie is over het algemeen toch een stukkie scherper dan een scherm die dat niet heeft, lijkt me toch logisch. Hoe je het ook bekijkt...Obiter dictum schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:34:
[...]
Hoewel ik geen mening heb omdat ik de Iphone 4 -helaas- nog niet in mn handen heb gehad, vind ik het een hele bizarre conclusie wat je trekt; omdat hij de meeste pixels heeft kan niks eraan tippen? Een auto is toch ook meer dan alleen PK's?
Het scherm van de iPhone 4 is ook iets wat je eerst met je eigen ogen gezien moet hebben voordat je erover kan oordelen. Ik was van de week in een T-Mobile zaak en daar 'm even bekeken en het scherm is echt bizar scherp je kan met het blote oog geen pixel zien, dat is bij elke andere telefoon wel anders. Qua gebruiksgemak en vooral notificaties is de Desire toch een veel betere keus, alleen het scherm van de iPhone 4 is wel iets om jaloers op te zijn
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Inderdaad, ik had hiervoor dus een iPhone eerste gen, de Desire paste ook gewoon in die hoes. Hij is alleen iets hoger dan de iPhone waardoor hij er dus uitsteekt... Ik heb daarom ook maar een nieuwe besteld, en omdat mn oude hoes al wel redelijk versleten isXstarzZ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:46:
[...]
Is normaal voor de Iphone maar past dus perfeckt.
Verwijderd
Kijkhoek
Ik kijk gewoon in de hoek waarbij ik het beste zicht op het scherm heb,werkt prima hier !
Ik kijk gewoon in de hoek waarbij ik het beste zicht op het scherm heb,werkt prima hier !
Op de een of andere vage manier zijn de tijdstempels van mijn video's weer veranderd, waardoor de volgorde niet meer klopt. Enig idee waardoor dit zou kunnen komen?
Eens kijken of het read-only maken van de files iets opleverd.
Eens kijken of het read-only maken van de files iets opleverd.
[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 27-08-2010 07:52 ]
Godverdomme. Ik gebruik tijdelijk even geen hoesje omdat ik die had laten liggen ergens, laat m'n vriendin gisteren mijn Desire op straat vallen
Naast de luidspreker zitten nu 3 kleine deukjes waarbij de lak ook weg is + een klein puntje op het scherm.
Het zijn geen grote beschadigingen, maar na 2 maanden wil ik verdorie nog een puntgave telefoon
Dat gedeelte om het scherm heen is zeker niet te vervangen? Ik wil echt niet tegen die beschadigingen aan kijken
Het zijn geen grote beschadigingen, maar na 2 maanden wil ik verdorie nog een puntgave telefoon

Is er een menuoptie om je totaal gebelde minuten te zien?
Ik zoek en zoek maar ik kan het niet vinden. Bij de telefoonoptie kan ik alleen de minuten per gesprek zien, maar ik wil het totaal gebelde minuten zien vanaf het begin.
Of heb ik daar een aparte app voor nodig?
Ik zoek en zoek maar ik kan het niet vinden. Bij de telefoonoptie kan ik alleen de minuten per gesprek zien, maar ik wil het totaal gebelde minuten zien vanaf het begin.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb nu een hard reset uitgevoerd en ik heb geen problemen meer dat hij steeds op luidspreker springt. Wel werkt bluetooth nog steeds niet naar behoren. Voor de update naar froyo werkte hij werkelijk subliem met mij bluetooth autoradio om te bellen en zo. Na de update is het rampzalig geworden. Hij maakt zogezegd verbinding maar als er gebeld wordt neemt de autoradio niet meer over. Als ik de autoradio afsluit blijft de desire denken dat er nog steeds een verbinding is met de autoradio. Dan wordt de desire ook immens sloom en moet ik bluetooth manueel uitzetten op de desire.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:09:
[...]
Omdat ik verder geen idee heb wat ik er aan kon doen heb ik toch de hard reset uitgevoerd. Maar ook na de hard reset blijft automodus (carmode) steeds terug komen.
Ik baal echt dat ik naar froyo overgestapt ben, het werkte allemaal zo goed voordien.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
GoT is geen helpdesk.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 27-08-2010 13:01 ]
haha.. wel lullig! je hebt haar toch wel geslagen mag ik hopenSouthern Sun schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:54:
Godverdomme. Ik gebruik tijdelijk even geen hoesje omdat ik die had laten liggen ergens, laat m'n vriendin gisteren mijn Desire op straat vallenNaast de luidspreker zitten nu 3 kleine deukjes waarbij de lak ook weg is + een klein puntje op het scherm.
Het zijn geen grote beschadigingen, maar na 2 maanden wil ik verdorie nog een puntgave telefoonDat gedeelte om het scherm heen is zeker niet te vervangen? Ik wil echt niet tegen die beschadigingen aan kijken
volgens mij kun je een nieuwe faceplate kopen, maar het is wel wat werk deze erop te krijgen. ik heb hem ook laten vallen en er zit rechts boven een klein deukje, maar ach het is maar een telefoon
Tuurlijk is het maar een telefoon, maar wel eentje die heel veel geld kost, mooi is en nog maar net in mijn bezit is. Hij is wel verzekerd en anders mag m'n vriendin haar rechtenstudie wel in de praktijk proberen te brengen om iets te regelen. Wil in elk geval proberen om weer een gaaf exemplaar te krijgen.stavast schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:00:
[...]
haha.. wel lullig! je hebt haar toch wel geslagen mag ik hopen![]()
volgens mij kun je een nieuwe faceplate kopen, maar het is wel wat werk deze erop te krijgen. ik heb hem ook laten vallen en er zit rechts boven een klein deukje, maar ach het is maar een telefoon
En nee heb haar niet geslagen, ben zelf laatst ook niet lief geweest dus dat ging wat ver
[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 27-08-2010 11:49 ]
Verwijderd
0900-1450Southern Sun schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:54:
Godverdomme. Ik gebruik tijdelijk even geen hoesje omdat ik die had laten liggen ergens, laat m'n vriendin gisteren mijn Desire op straat vallenNaast de luidspreker zitten nu 3 kleine deukjes waarbij de lak ook weg is + een klein puntje op het scherm.
Het zijn geen grote beschadigingen, maar na 2 maanden wil ik verdorie nog een puntgave telefoonDat gedeelte om het scherm heen is zeker niet te vervangen? Ik wil echt niet tegen die beschadigingen aan kijken
Ik heb woensdag de update gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:06:
[...]
zijn er al vodafone gebruikers die sinds kort de nieuwe 90mb update hebben gedaan en hoe zijn jullie bevindingen tot nu toe...
Qua gebruik geen opmerkelijke veranderingen. Een toevoeging is het berichtvenster van SMS is makkelijk.
Toevoeging voor bellen ,mailen of sms-en bij selecteren van een ' favoriet' contact. Zaklampje ingebouwd en wifi hotspot.
Ik zeg doen !
Weet iemand of je bepaalde (groepen van) contacten kunt blokkeren. Ik probeer het al via instellingen voor oproep blokkeren, maar daar wordt om een blokkeringscode gevraagd, die ik niet ken. Weet iemand die code? Of is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen. Het liefst blok ik bepaalde groepen gedurende een bepaalde tijd van de dag.
Hoe heet bij de rest eigenlijk die app van Google zoeken? Direct na updaten van de software heette ie "Zoeken" en na een hard reset heet ie nu "Google Zoeken". Zijn die namen van applicaties eigenljk aan te passen?
Niet erg interessant natuurlijk, maar vroeg het me toch af..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Cijfertjes FTWmadmaus schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:00:
Is er een menuoptie om je totaal gebelde minuten te zien?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Je kan eens kijken naar de applicatie in de market: callfilter. Daar kun je onbekende oproepen mee blokkeren en een filter op nummers zettenSish schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:07:
Weet iemand of je bepaalde (groepen van) contacten kunt blokkeren. Ik probeer het al via instellingen voor oproep blokkeren, maar daar wordt om een blokkeringscode gevraagd, die ik niet ken. Weet iemand die code? Of is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen. Het liefst blok ik bepaalde groepen gedurende een bepaalde tijd van de dag.
Phonalyzer is je vriendTheimon schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:58:
[...]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Cijfertjes FTW
Hier gewoon Zoeken, dit ook na een hard reset op Android 2.2.Laguna schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:16:
Hoe heet bij de rest eigenlijk die app van Google zoeken? Direct na updaten van de software heette ie "Zoeken" en na een hard reset heet ie nu "Google Zoeken". Zijn die namen van applicaties eigenljk aan te passen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb gisteren een vriend geaccepteerd op facebook en meteen even een nieuw contactpersoon aangemaakt op m'n telefoon. Maar als ik dit contact met het facebook account wil koppelen verschijnt die vriend niet in mijn overzicht van facebook contacten.
De telefoon staat ingesteld om elke 2 uur te synchroniseren met FB. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
De telefoon staat ingesteld om elke 2 uur te synchroniseren met FB. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
Dit topic is gesloten.