Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
tiguan schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:42:
Ik heb gisteren een vriend geaccepteerd op facebook en meteen even een nieuw contactpersoon aangemaakt op m'n telefoon. Maar als ik dit contact met het facebook account wil koppelen verschijnt die vriend niet in mijn overzicht van facebook contacten.

De telefoon staat ingesteld om elke 2 uur te synchroniseren met FB. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
Bij Instellingen > Accounts kan je je Facebook contacten handmatig synchroniseren. Misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:10

Theimon

Snapte!?

Ken. schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:19:
[...]

Phonalyzer is je vriend :P
Heb ik even bekeken in de Market, maar die kreeg in de reviews veel negatieve kritiek. Aan de hand van 1 van die reviews kwam ik wel uit op Call Meter NG. In 1 oogopslag zie je je belminuten, SMSjes en dataverbruik. Precies wat ik zocht eigenlijk :) Wel een advertentie erin, maar niet echt storend.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Upbeat schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:54:
[...]

Bij Instellingen > Accounts kan je je Facebook contacten handmatig synchroniseren. Misschien dat dat helpt?
Nee dat helpt niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Theimon schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:09:
[...]

Heb ik even bekeken in de Market, maar die kreeg in de reviews veel negatieve kritiek. Aan de hand van 1 van die reviews kwam ik wel uit op Call Meter NG. In 1 oogopslag zie je je belminuten, SMSjes en dataverbruik. Precies wat ik zocht eigenlijk :) Wel een advertentie erin, maar niet echt storend.
Kijken we op een andere Market soms? :P
Phonalyzer heeft bijna 5 sterren en overwegend goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
Hey Tweakers!

Sinds vandaag heb ik een probleem met de app market. Ik kan geen enkele app meer downloaden of updaten!

Eerst had ik een aantal apps die ik moest updaten, maar hij bleef haken bij "downloaden" en ging toen naar "download onderbroken". Bij enkele apps deed hij het nog wel goed, maar bij de meeste niet.

Ik heb een beetje met instellingen zitten spelen, maakte niet uit. Hard reset, maakt ook niet uit. Nu zit ik hier zonder apps waarbij ik ook nog eens geen kan downloaden.

Wie o wie kan mij helpen?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

Mafk33s schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:43:
Hey Tweakers!

Sinds vandaag heb ik een probleem met de app market. Ik kan geen enkele app meer downloaden of updaten!

Eerst had ik een aantal apps die ik moest updaten, maar hij bleef haken bij "downloaden" en ging toen naar "download onderbroken". Bij enkele apps deed hij het nog wel goed, maar bij de meeste niet.

Ik heb een beetje met instellingen zitten spelen, maakte niet uit. Hard reset, maakt ook niet uit. Nu zit ik hier zonder apps waarbij ik ook nog eens geen kan downloaden.

de market heeft zo zijn kuren, probeer het later nog eens.. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 14-09 20:33
Is het nou wel of niet mogelijk om twee gmail accounts toe te voegen m.b.v. de gmail app op de Desire?
Dus niet een account via de gmail-app en de andere via de mail app (of k9 mail), maar beide via de gmail app.

Volgens mijn zoekacties zou het mogelijk moeten zijn, maar als ik via de gmail app of via menu -> instellingen -> accounts en synchronisatie op account toevoegen druk en alles doorloop, gebeurt er niets. Synchronisatie doet ie wel, maar heb daarna nog maar steeds 1 gmail account. :(

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Mafk33s schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:43:
Hey Tweakers!

Heb ik sinds gister middag ook last van, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Laatst online: 23-07 22:23
deadsy33 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:46:
[...]

de market heeft zo zijn kuren, probeer het later nog eens.. :)
Ja, beetje jammer maar veel meer kan ik niet doen I guess ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Mijn Desire gaat er ook aan komen ik vraag me alleen het volgende af;

Ik heb nu al mijn email accounts (van school, mijn eigen site en prive POP3 mail) allemaal in Gmail gezet, zodat ik via G-mail deze mail accounts kan lezen en kan versturen (best handig dat g-mail, werkt beter als live mail.) Als ik nu mijn gmail account in de Desire zal inladen, krijg ik dan ook automatisch alle accounts die ik aan g-mail heb gekoppeld in de Desire? Inclusief de mogelijkheid om te kunnen verzenden vanaf deze accounts? En hoe zit het dan met de labels die ik in g-mail heb, komen deze ook terug op de Desire?

Kan niet wachten tot hij binnen komt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

DeTjuk schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:31:
Is het nou wel of niet mogelijk om twee gmail accounts toe te voegen m.b.v. de gmail app op de Desire?
Dus niet een account via de gmail-app en de andere via de mail app (of k9 mail), maar beide via de gmail app.

Volgens mijn zoekacties zou het mogelijk moeten zijn, maar als ik via de gmail app of via menu -> instellingen -> accounts en synchronisatie op account toevoegen druk en alles doorloop, gebeurt er niets. Synchronisatie doet ie wel, maar heb daarna nog maar steeds 1 gmail account. :(
Ik heb gewoon 2 accounts. Kan gewoon hoor. Moet je instellen in je Gmailapp. menu/accounts enz.

[ Voor 3% gewijzigd door jerry_a op 27-08-2010 23:24 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 14-09 20:33
jerry_a schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:20:
Ik heb gewoon 2 accounts. Kan gewoon hoor. Moet je instellen in je Gmailapp. menu/accounts enz.
Ja, dat dacht ik dus ook, via die weg ook al geprobeerd, maar geen account erbij.
Heb jij multiple sign-in aan of uit staan bij je (hoofd) gmail account.

Had het aan staan, nu eens proberen zonder.

*update*
Helaas heeft dat ook niet geholpen :(

Nogmaals aan het proberen geslagen en nu is het gelukt.
Weet niet precies hoe ik het gedaan heb, maar heb in het instellingen menu onder het beheer van programma´s gmail en alle andere mail gerelateerde zaken afgesloten en cache leeggemaakt.
Telefoon aan en uit gedaan en toen via de Gmail app account toevoegen gedaan. Dat resulteerde direct in een tweede account. Via menu - instellingen - accounts en synchronisatie lukte het niet om een tweede account toe te voegen.

Beetje vreemd, maar goed. K9 mail werkt ook wel goed, maar ben blij dat het op deze manier toch is gelukt.

[ Voor 43% gewijzigd door DeTjuk op 29-08-2010 20:53 . Reden: update ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Weet iemand een programma voor de Desire waarmee je de hardware buttons kunt remappen ? Dus bv als ik de Zoek knop lang indruk, dat ik dan een bepaalde applicatie kan opstarten ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:10

Theimon

Snapte!?

Ken. schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:16:
[...]

Kijken we op een andere Market soms? :P
Phonalyzer heeft bijna 5 sterren en overwegend goede reviews.
Naja, als je wat reacties door leest, dan zie je her en der dat ie toch wel wat "eigenaardigheden" heeft. Verder is mij ook niet helemaal duidelijk of ie ook data meeneemt. Ook is het misschien wel een overkill aan informatie die die app geeft :P

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
MRELynx schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 02:38:
Weet iemand een programma voor de Desire waarmee je de hardware buttons kunt remappen ? Dus bv als ik de Zoek knop lang indruk, dat ik dan een bepaalde applicatie kan opstarten ?
Heb je wel gezocht? :P

'Button Shortcut'

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Sinds mijn vakantie (of sinds de update Froyo) is mijn browser erg traag. Het duurt minuten voordat er een pagina is ingeladen. Ik moet hierbij wel melden dat ik dan geen WIFI gebruik, maar Vodafone Internet. Maar ook al staat er een H in mijn scherm, het duurt een eeuwigheid.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniac schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:06:
Sinds mijn vakantie (of sinds de update Froyo) is mijn browser erg traag. Het duurt minuten voordat er een pagina is ingeladen. Ik moet hierbij wel melden dat ik dan geen WIFI gebruik, maar Vodafone Internet. Maar ook al staat er een H in mijn scherm, het duurt een eeuwigheid.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen.
Wat heb je allemaal zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:40:
[...]

Wat heb je allemaal zelf al geprobeerd?
Dat is inderdaad handig om te melden.
- Via applicaties de gegevens gewist van het progje 'Internet'. Aangezien andere progjes die internet gebruiken wel snel lijken gaan
- Verschillende website geprobeerd om te kijken of het niet gewoon aan de site ligt
- WIFI gestest en dan is hij wel snel
- Telefoon uit/aan gezet

Nog niet gedaan (maar ook weinig behoefte aan):
- Reset naar fabrieksinstellingen

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Maniac schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

Dat is inderdaad handig om te melden.
- Via applicaties de gegevens gewist van het progje 'Internet'. Aangezien andere progjes die internet gebruiken wel snel lijken gaan
- Verschillende website geprobeerd om te kijken of het niet gewoon aan de site ligt
- WIFI gestest en dan is hij wel snel
- Telefoon uit/aan gezet

Nog niet gedaan (maar ook weinig behoefte aan):
- Reset naar fabrieksinstellingen
Heb je niet een proxy of vpn die roet in het eten gooit? En bij bijvoorbeeld de dolphin browser is het internet wel normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

mastair schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:25:
[...]

Heb je wel gezocht? :P

'Button Shortcut'
Hmm ja wel gezocht, maar dus op de verkeerde tekst gezocht. Thanks, deze werkt, maar htc sense crasht bij mij zodra ik via de zoek knop lang in drukken de night clock start en dan weer terug ga naar het normale hoofdscherm.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

Mijn (nog steeds zeer geliefde) Desire geeft mij wat meldingen die ik niet kan plaatsen:

Bij het installeren vanuit de market gebeurt het me bij sommige (niet alle) applicaties dat het downloaden etc allemaal gebeurd, maar dat ik bij installeren een foutmelding krijg: "Installatiefout, Unknown reason - 18"

Volgens mij staat er nog genoeg ruimte op mn SD kaart en het lijkt willekeurig te gebeuren bij apps. Ik snap het niet :(

Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn en belangrijker: hoe ik er vanaf kom?

PS: handig om te weten wellicht: draai android 2.2 en launcherpro als homescreen ding. geen root access.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom Yam op 28-08-2010 14:18 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat heb ik ook soms. Paar minuten later nog eens proberen, de Market is soms wat gevoelig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:09:
[...]

Omdat ik verder geen idee heb wat ik er aan kon doen heb ik toch de hard reset uitgevoerd. Maar ook na de hard reset blijft automodus (carmode) steeds terug komen.

Hij komt echt heel vaak voorbij, super irritant. Als ik wil bellen doet ie dat automatisch op speaker. bij het surfen op internet gaat hij elke keer terug naar de vorige pagina en als ik aan het typen ben doet ie helemaal raar. Ik word er helemaal gek van!

Hebben jullie tips om dit probleem op te lossen met de automodus? Of in ieder geval de oorzaak te achterhalen, want zelfs daar heb ik geen idee van.

Edit: net met de helpdesk gesproken. Die gast wist niet eens wat de automodus was en had nooit van het probleem gehoord. Het enige wat ik kan doen is hem ter reparatie aanbieden zeggen ze. Maar ik wil hem niet 2 weken kwijt!

Any help would be great appriciated _/-\o_
Bij deze misschien kan ik hier een handje helpen!

Deze problemen heb ik ook gehad na de update van android2.1 naar 2.2 en dat was vreselijk irritant! De telefoon ging geheel zijn eigen gang op het moment dat de automodus werd ingeschakeld, ook na een harde reset gedaan te hebben. Op dit moment lijkt het bij mij verholpen te zijn, enkel het probleem met de automatische luidspreker heb ik nog, dus naar iemand bellen of gebeld worden springt ie nog op de luidspreker. Helpdesk wist hier inderdaad niks vanaf.

Ik heb iets gewijzigd bij de instellingen van de carkithouder. Misschien is er een andere manier om er bij te komen, maar ik kwam er via deze manier: rechtsonder in het startscherm +>snelkoppeling>instellingen>carkithouder. Op je startscherm carkithouder openen en automatisch starten uitvinken, tevens vind je hier automatisch verbinden deze aanvinken, deze zorgt er weer voor dat je automatisch kan koppelen met bijvoorbeeld je autoradio.

Bij mij waren na deze actie de problemen verholpen en deed de telefoon geen gekke dingen meer en kon ik weer automatisch via bluetooth met mijn autoradio communiceren. Ik hoop dat het bij jullie ook het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het enige probleem wat ik met Bluetooth heb, is dat er een enorme echo is bij diegene die ik bel (die hoort zichzelf weer terug). Ik heb al gelezen dat het een bekend probleem is met de gebruikte Nokia CK-7W carkit.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Waar vinden jullie de automodus? Deze staat er bij mij niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn carkit verbind zich als headset en niet als auto zoals mijn oude nokia deed, misschien is dat een deel van het probleem.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zoeken, dan pas vragen.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 29-08-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:48
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:53:
ik dacht dat je op 2.2 je apps op sd card kon opslaan het lukt wel bij enkele maar 80% van de apps niet ??
Op jouw vraag is écht maar één antwoord mogelijk: durf dit topic te doorzoeken...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ook ik heb last van het feit dat de market geen apps download (desire). Blijft dus haken op "downloaden" en later op "download onderbroken".

Dat is dus gewoon een kwestie van wachten en een uur later weer proberen ofzo?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Jep.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik was vandaag aan het navigeren met de desire. Ik moest een stukje duitsland door, en ik zet internet uit. Halverwege verliest google maps de verbinding. Even internet weer aan en verder dacht ik. Helaas valt de telefoon uit, en gaat sindsdien niet meer aan. Als ik de power knop indruk gaat het oranje oplaadlamoje uit, om even later weer aan te gaan,de telefoon doet niks meer
Wat kan ik doen? of is tie kaput

[ Voor 4% gewijzigd door sander817 op 28-08-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Groentenboer schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:24:
[...]

Op jouw vraag is écht maar één antwoord mogelijk: durf dit topic te doorzoeken...
of gewoon antwoorden dat dat maar met enkele apps mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 11:02
Ik heb sinds kort ook een désiré met Android 2.2 ik vraag me alleen het volgende af; als ik bijv met Google iets zoek en ik heb daarbij een spelfout gemaakt bij de eerste letter van.het eerste woord, hoe pas ik dat dan aan? Met de iPhone doe je dat dmv het invoerveld 2 sec vast te houden. Er verschijnt dan een vergrootglas waarmee je nauwkeurig naar de goede kan navigeren. Hoe werkt dit met Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Ik gebruik altijd het trackpad om makkelijk en precies tussen letters door te kunnen scrollen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:25
sander817 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:25:
[...]

of gewoon antwoorden dat dat maar met enkele apps mogelijk is
Niet echt:

XstarzZ in "HTC Desire - Deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Kan iemand mij vertellen bij welke versie Navigon is aangeland?
De laatste die ik gezien heb is 2.5.1 (build 293)
Is er sindsdien veel aan verbeterd? Zo ja, kun je kort zeggen wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
Ben sinds een paar dagen over naar Vodafone. Dataverbinding is echt verschrikkelijk. Was overgestapt omdat Voda 3.4Mb data geeft, maar ik krijg bijna alleen G (geen 3G en helemaal geen H). Hebben anderen ook die ervaring?
Dit is echt helemaal niets!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
hvdhoeven schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:49:
Kan iemand mij vertellen bij welke versie Navigon is aangeland?
De laatste die ik gezien heb is 2.5.1 (build 293)
Is er sindsdien veel aan verbeterd? Zo ja, kun je kort zeggen wat?
De laatste die jij hebt gezien op illegale bronnen bedoel je. Als je gewoon in de market kijkt dan zie je wat de laatste versie is.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
JKratos schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:39:
Ik gebruik altijd het trackpad om makkelijk en precies tussen letters door te kunnen scrollen.
+1. Bij lange termen kan je ook gewoon je vinger gebruiken om de positie grofweg te bepalen en daarna de trackpad gebruiken om naar de juiste letter te gaan. Werkt erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
hvdhoeven schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:52:
Ben sinds een paar dagen over naar Vodafone. Dataverbinding is echt verschrikkelijk. Was overgestapt omdat Voda 3.4Mb data geeft, maar ik krijg bijna alleen G (geen 3G en helemaal geen H). Hebben anderen ook die ervaring?
Dit is echt helemaal niets!!!!
Wat heeft dit met de Desire te maken?
Die doet gewoon wat hij moet doen, dus snel internet als er ook een goede dekking aanwezig is.

Controleer de dekking van Vodafone HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

De laatste die jij hebt gezien op illegale bronnen bedoel je. Als je gewoon in de market kijkt dan zie je wat de laatste versie is.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
mastair schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Ik heb in het verleden een trial gebruikt voor 30 dagen. Dat is helemaal legaal.
Dus niet zo snel reageren als je niet precies weet hoe het zit...

Maar ik heb het antwoord (laatste versie Navigon) nog niet. Wie?

[ Voor 2% gewijzigd door hvdhoeven op 29-08-2010 12:33 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
HoppyF schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:01:
[...]

Wat heeft dit met de Desire te maken?
Die doet gewoon wat hij moet doen, dus snel internet als er ook een goede dekking aanwezig is.

Controleer de dekking van Vodafone HIER
Ja, klopt, sorry voor deze post op de verkeerde plek... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

hvdhoeven schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Ik heb in het verleden een trial gebruikt voor 30 dagen. Dat is helemaal legaal.

Even op de market kijken is de snelste manier hoor.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hvdhoeven schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Stel je vraag even in het navigatie of software topic, daar zal je zeker het antwoord vinden.

Linkje!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Jard schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:41:
Ook ik heb last van het feit dat de market geen apps download (desire). Blijft dus haken op "downloaden" en later op "download onderbroken".

Dat is dus gewoon een kwestie van wachten en een uur later weer proberen ofzo?
Ja, helaas is de market een beetje buggy de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik heb wat vragen over de galerei e.d.

Ik zou het namelijk graag wat meer geordend willen hebben. Ik heb namelijk muziek erop staan en bij die muziek horen natuurlijk ook wat album plaatjes, nu staan die album plaatjes zomaar in een los mapje in mijn galerei?

Ook zou ik graag in mijn galerei een apart mapje (met BV achtergrond foto's) willen maken. Nu heb ik dit geprobeerd door een mapje in DCIM te zetten alleen nu staan die foto's gewoon bij genomen foto's. (Waar kan ik dit mapje wel plaatsen??)

En hoe kan ik mijn muziek meer ordenen? Nu heb ik namelijk bij albums bijvoorbeeld allemaal rare losse nummers staan, en losse muziekjes (ook stemmen van navigatie systeem etc)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Bij deze misschien kan ik hier een handje helpen!

Deze problemen heb ik ook gehad na de update van android2.1 naar 2.2 en dat was vreselijk irritant! De telefoon ging geheel zijn eigen gang op het moment dat de automodus werd ingeschakeld, ook na een harde reset gedaan te hebben. Op dit moment lijkt het bij mij verholpen te zijn, enkel het probleem met de automatische luidspreker heb ik nog, dus naar iemand bellen of gebeld worden springt ie nog op de luidspreker. Helpdesk wist hier inderdaad niks vanaf.

Ik heb iets gewijzigd bij de instellingen van de carkithouder. Misschien is er een andere manier om er bij te komen, maar ik kwam er via deze manier: rechtsonder in het startscherm +>snelkoppeling>instellingen>carkithouder. Op je startscherm carkithouder openen en automatisch starten uitvinken, tevens vind je hier automatisch verbinden deze aanvinken, deze zorgt er weer voor dat je automatisch kan koppelen met bijvoorbeeld je autoradio.

Bij mij waren na deze actie de problemen verholpen en deed de telefoon geen gekke dingen meer en kon ik weer automatisch via bluetooth met mijn autoradio communiceren. Ik hoop dat het bij jullie ook het geval is!
Geweldig! _/-\o_ Bedankt voor de tip, ik heb het direct uitgevoerd en ik zie direct de gevolgen. Nu moet het ook voor een langere periode gaan werken, maar dat zal ik over een paar dagen melden.

Super zeg! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:40:
ik heb wat vragen over de galerei e.d.

Ik zou het namelijk graag wat meer geordend willen hebben. Ik heb namelijk muziek erop staan en bij die muziek horen natuurlijk ook wat album plaatjes, nu staan die album plaatjes zomaar in een los mapje in mijn galerei?

Ook zou ik graag in mijn galerei een apart mapje (met BV achtergrond foto's) willen maken. Nu heb ik dit geprobeerd door een mapje in DCIM te zetten alleen nu staan die foto's gewoon bij genomen foto's. (Waar kan ik dit mapje wel plaatsen??)

En hoe kan ik mijn muziek meer ordenen? Nu heb ik namelijk bij albums bijvoorbeeld allemaal rare losse nummers staan, en losse muziekjes (ook stemmen van navigatie systeem etc)
Je kan een .nomedia bestand maken in de mapjes die je niet geindexeerd wil hebben voor media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week zat ik wat te spelen in m'n telefoonboek (Contacten), en ik kwam erachter dat als je de Menuknop inhoud er een toetsenbord verschijnt. Ik dacht: "hee dat is makkelijk" , maar niet dus.

Want de tekst die je dan typt komt in dat venster te staan en ik krijg het niet meer weg :? ...
Het is niet met backspace of de terugknop, het gaat gewoon niet weg.

Wie o wie heeft de oplossing, ik heb namelijk al echt veel geprobeerd om het weg te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/8549/img1724w.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:13:
Van de week zat ik wat te spelen in m'n telefoonboek (Contacten), en ik kwam erachter dat als je de Menuknop inhoud er een toetsenbord verschijnt. Ik dacht: "hee dat is makkelijk" , maar niet dus.

Want de tekst die je dan typt komt in dat venster te staan en ik krijg het niet meer weg :? ...
Het is niet met backspace of de terugknop, het gaat gewoon niet weg.

Wie o wie heeft de oplossing, ik heb namelijk al echt veel geprobeerd om het weg te krijgen.

[afbeelding]
Probeer dit alleen als je je telefoon strax van plan bent te resetten....
(Wat ik sowieso al van plan was :P)

Ik krijg het ook niet meer weg 8)7(maar blijf wel ff proberen ofc ;))

edit: Druk menu nog is 1x in dan? gaat ie weg bij mij! 8)

edit 2: Na reproduceren van het probleem werkt het niet meer..
(Vraag me niet waarom ik dat deed :P)
Maaaar: Backpacke toets INHOUDEN lijkt het probleem wel voorgoed te verhelpen :)

[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 29-08-2010 16:29 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Cyleo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:00:
[...]

Je kan een .nomedia bestand maken in de mapjes die je niet geindexeerd wil hebben voor media.
waar moet ik dit bestand maken?

Ik heb nu bij sygic, achter al die geluiden (test etc) .nomedia achter zet, maar dat is waarschijnlijk niet de bedoeling want dat werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:18:
[...]

Probeer dit alleen als je je telefoon strax van plan bent te resetten....
(Wat ik sowieso al van plan was :P)

Ik krijg het ook niet meer weg 8)7(maar blijf wel ff proberen ofc ;))

edit: Druk menu nog is 1x in dan? gaat ie weg bij mij! 8)

Edit2: Na reproduceren probleem werkt het niet meer..
(vraag me niet waarom ik dat deed :P)
Maaaar: Backpacke toets INHOUDEN lijkt het probleem wel voorgoed te verhelpen :)
Backspace inhouden dat was um :D:D. Superr, nu kan ik weer fatsoenlijk me telefoonboek doorbladeren:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:37:
[...]

waar moet ik dit bestand maken?

Ik heb nu bij sygic, achter al die geluiden (test etc) .nomedia achter zet, maar dat is waarschijnlijk niet de bedoeling want dat werkt niet...
Je plaatst een bestand met de naam .nomedia in de map/folder waar media bestanden staan die je niet in de galerij wilt zien.

Alle onderliggende mappen worden ook meteen niet meegenomen in galerij.

Dus

Folder1/
Folder1/Submap1
Folder1/Submap1/Subsubmap1

Als je .nomedia bestand in Folder1 zet, dan geldt dat voor alles in die map en alle mappen daaronder (Submap1 en Submap1/Subsubmap1)

Als je het bestand in Folder1/Submap1 zet, dan zie je wel de bestanden in Folder1, maar niet in Submap1 en Subsubmap1

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
helemaal duidelijk.

Zo even proberen of het werkt :) Dan vraag ik me alleen nog af hoe ik zo snel een .nomedia bestand aanmaak?

Ik bedoel, ik doe ik die map: Rechtermuisknop --> nieuw -> (en dan?)

EDIT: Heb het geprobeerd, heb maar even een kladblokbestandje gemaakt, deze de naam .nomedia gegeven.
Maar nog steeds zie ik alle test(geluidjes) tussen mijn albums staan bij de mediaplayer..

[ Voor 32% gewijzigd door Johantjuuh op 29-08-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:45
Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:52:
helemaal duidelijk.

Zo even proberen of het werkt :) Dan vraag ik me alleen nog af hoe ik zo snel een .nomedia bestand aanmaak?

Ik bedoel, ik doe ik die map: Rechtermuisknop --> nieuw -> (en dan?)

EDIT: Heb het geprobeerd, heb maar even een kladblokbestandje gemaakt, deze de naam .nomedia gegeven.
Maar nog steeds zie ik alle test(geluidjes) tussen mijn albums staan bij de mediaplayer..
Gewoon een bestand zonder extensie kan toch ook? Maak inderdaad lekker een TXT bestandje, en vervang alles door .nomedia, dus naam.TXT naar .nomedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:05:
[...]

Gewoon een bestand zonder extensie kan toch ook? Maak inderdaad lekker een TXT bestandje, en vervang alles door .nomedia, dus naam.TXT naar .nomedia.
Misschien niet overbodig als aanvulling

Open notepad, rename file ".nomedia" and change the file type from txt to "all files".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
heb het geprobeerd, staat nu in het mapje (waarin dus ook al die iconen en een andere map met allerlei rare geluidjes). Staat nu dus een .nomedia

Echter zie ik nu in mijn galerei nog steeds alle iconen staan en ook in mijn muziekplayer vind ik nog die geluiden...

edit: (bleek dat ik dus alleen de naam had veranderd, omdat de extensies inderdaad verborgen waren)

[ Voor 21% gewijzigd door Johantjuuh op 29-08-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
Onlangs is mijn Desire gevallen, waardoor oa het scherm is gebarsten. (valt gelukkig wel onder een verzekering)Ik wil dit bij HTC laten repareren (dan behoud ik garantie, toch?), maar van hun site wordt ik niet veel wijzer. Ik kom telkens uit op deze pagina, waar uiteindelijk alleen maar een UK telefoonnummer te vinden is. Iemand een ideetje waar ik het beste een prijsopgave kan aanvragen?

[ Voor 8% gewijzigd door thamm op 29-08-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
thamm schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:51:
Onlangs is mijn Desire gevallen, waardoor oa het scherm is gebarsten. (valt gelukkig wel onder een verzekering)Ik wil dit bij HTC laten repareren (dan behoud ik garantie, toch?), maar van hun site wordt ik niet veel wijzer. Ik kom telkens uit op deze pagina, waar uiteindelijk alleen maar een UK telefoonnummer te vinden is. Iemand een ideetje waar ik het beste een prijsopgave kan aanvragen?
020-7157310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:48:
jongens,

heb het geprobeerd, staat nu in het mapje (waarin dus ook al die iconen en een andere map met allerlei rare geluidjes). Staat nu dus een .nomedia (tekstbestandje!)

Echter zie ik nu in mijn galerei nog steeds alle iconen staan en ook in mijn muziekplayer vind ik nog die geluiden...
Vermoedelijk moet je nog even vanuit instellingen/applicaties de data/cache wissen van de muziekspeler. Daarna rebooten. Zou ook zomaar eens kunnen dat je dan ook alles kwijt bent?! Daar heb ik wel eens wat over gelezen

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
Thanks! Je hebt niet toevallig ook een emailadres bij de hand he?

[ Voor 47% gewijzigd door thamm op 29-08-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:45
Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:48:
jongens,

heb het geprobeerd, staat nu in het mapje (waarin dus ook al die iconen en een andere map met allerlei rare geluidjes). Staat nu dus een .nomedia (tekstbestandje!)

Maar het moet dus géén tekstbestand zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
FabianNL schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 18:31:
[...]

Maar het moet dus géén tekstbestand zijn....
Inderdaad, de extensie is .nomedia Dat is alles, verder niets. Dus gewoon iets maken (tekst whatever) en dat hernoem je naar enkel .nomedia, dus niet .nomedia.txt of iets.nomedia, gewoon .nomedia. Zet hiervoor even het vinkje in windows uit dat deze automatisch de extensies verbergt van bekende bestandstypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
dat vinkje moest inderdaad even uitgezeten worden, hij maakte er inderdaad geen nomedia bestand van ;)
Nu maakt hij er WEL een .nomedia bestand van alleen als er ik voor de punt niks zet, zegt hij dat ik hem een naam moet geven.. Ik heb er nu dus x.nomedia van gemaakt en is het dus wel een nomedia bestandstype..

Ik ga het even proberen :)

EDIT:
Het werkte dus niet! Toen heb ik het maar via mn telefoon zelf gedaan, naam gewijzigd naar .nomedia (dus nu zonder iets ervoor). Dit ging op mn telefoon wel zonder foutmelding!
Gekeken, en de iconen liedjes zijn niet zichtbaar in galerei en muziekspeler! :)

Vraag me nu nog steeds af waarom het niet lukt op mn computer zelf? Hoe ik dus op mijn computer een .extensie GEEN naam kan geven?

[ Voor 43% gewijzigd door Johantjuuh op 29-08-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Cyleo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:05:
[...]

Inderdaad, de extensie is .nomedia Dat is alles, verder niets. Dus gewoon iets maken (tekst whatever) en dat hernoem je naar enkel .nomedia, dus niet .nomedia.txt of iets.nomedia, gewoon .nomedia. Zet hiervoor even het vinkje in windows uit dat deze automatisch de extensies verbergt van bekende bestandstypen.
Kleine (mierenneukerige) correctie.
.nomedia is een bestandsnaam, geen extensie. Aangezien Android op linux gebaseerd is, wordt er geen gebruik gemaakt van 8.3 betandsnamen of verbeteringen daarvan. In linux kun je een videobestand video.txt noemen, maar herkend hij het nog steeds als video bestand. Het beginnen met een punt verbergt een bestand in een normale lijst van bestanden.

Waarschijnlijk lukt het onder windows niet, omdat notepad er standaard een txt extensie achter plakt ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Balachmar op 29-08-2010 19:27 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Balachmar schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:26:
[...]

Kleine (mierenneukerige) correctie.
.nomedia is een bestandsnaam, geen extensie. Aangezien Android op linux gebaseerd is, wordt er geen gebruik gemaakt van 8.3 betandsnamen of verbeteringen daarvan. In linux kun je een videobestand video.txt noemen, maar herkend hij het nog steeds als video bestand. Het beginnen met een punt verbergt een bestand in een normale lijst van bestanden.

Waarschijnlijk lukt het onder windows niet, omdat notepad er standaard een txt extensie achter plakt ofzo.
Oke, duidelijk!
Dan zal het onder onder windows wel niet werken inderdaad. Heb het nu gewoon gedaan via Astro :)
Super fijn programma dat Astro! Aanrader d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Johantjuuh op 29-08-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:26:
[...]

ook voor post boven die van mij.. ;)
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:11:
[...]

Misschien niet overbodig als aanvulling

Open notepad, rename file ".nomedia" and change the file type from txt to "all files".
Doe ik het ook nog maar in het Nederlands.. >:)

Open kladblok. Bestand -> Opslaan als, en kies voor "Alle bestanden *.*". Vul bij de bestandsnaam ".nomedia" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:16:
[...]

ook voor post boven die van mij.. ;)

[...]

Doe ik het ook nog maar in het Nederlands.. >:)

Open kladblok. Bestand -> Opslaan als, en kies voor "Alle bestanden *.*". Vul bij de bestandsnaam ".nomedia" in.
haha bedankt. Ja ik begreep het Engelse ook, had dat ook gedaan...
Alleen die laatste stap niet, om bij de naam dan .nomedia in te vullen. Daar vulde ik gewoon test in en dat wou ik later dan weer aanpassen.. 8)7

Maar op deze manier werkt het inderdaad! Top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
weten jullie toevallig iets over updaten van de nieuws widget?

Ik heb een widget van het nieuws, in deze nieuws widget heb ik dan de feed van: Engedget mobile (deze volg ik)
Echter heb ik ingesteld dat hij automatisch update om het uur, maar hij update helemaal niks? Enkel als ik zelf handmatig op vernieuwen klik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:22:
weten jullie toevallig iets over updaten van de nieuws widget?

Ik heb een widget van het nieuws, in deze nieuws widget heb ik dan de feed van: Engedget mobile (deze volg ik)
Echter heb ik ingesteld dat hij automatisch update om het uur, maar hij update helemaal niks? Enkel als ik zelf handmatig op vernieuwen klik..
Je bent vergeten dit topic door te zoeken.

Kijk eens: jelmervos in "HTC Desire - Deel 6" en jelmervos in "HTC Desire - Deel 6"

[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 29-08-2010 22:03 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
ja bij jou heeft een hardreset geholpen inderdaad....

Maar goed, heb eigenlijk net alles op orde op mn telefoon, hoop dat er nog een andere oplossing is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sowieso update hij bij mij automatisch, tot ik 150 berichten heb staan, dan alleen nog maar handmatig.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
MeNTaL_TO schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:30:
Sowieso update hij bij mij automatisch, tot ik 150 berichten heb staan, dan alleen nog maar handmatig.
Oke... dan moet ik misschien wat verwijderen? Ik heb er overigens 100 in staan zie ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
thamm schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 18:09:
[...]

Thanks! Je hebt niet toevallig ook een emailadres bij de hand he?
Ik sta nog steeds versteld dat je dat zo moeilijk vindt om te vinden.. :'(
Stappenplan:
Google: http://www.google.nl/sear...eid=chrome&ie=UTF-8&q=htc
HTC website: http://www.htc.com/nl/
Ondersteuning: http://www.htc.com/nl/support.aspx
Klantenservice -> per e-mail: http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx

It ain't that friggin' hard! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Johantjuuh schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:45:
[...]

Oke... dan moet ik misschien wat verwijderen? Ik heb er overigens 100 in staan zie ik..
Niet verwijderen, gewoon alle 100 berichten lezen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
heutsm schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:20:
TTZ in "HTC Desire - Deel 6"
TTZ in "HTC Desire - Deel 6"

[...]

Bij instellingen kun je aangeven dat je iedere afspraak standaard als pc sync wilt opnemen. Dan hoef je dat niet voor iedere afspraak apart te doen.
Wanneer je al bestaande afspraken wilt synchroniseren zou je misschien de herstel optie van HTC Sync kunnen gebruiken. Volgens mij worden dan alle afspraken uit je telefoon overgenomen. Weet dit alleen niet heel zeker.
Ik heb hetzelfde probleem dat mijn agenda items die ik op de telefoon aanmaak niet gesynct worden naar mijn outlook. Ik synchroniseer met google agenda en deze synct de items met google calendar sync naar mijn outlook.
In de google calendar komt alles keurig te staan, het wordt alleen niet doorgezet naar outlook.
Werk trouwens niet (meer) met HTC-sync omdat dit daar ook niet kon.
Mij werd aangreaden via dit topic het via google calendar te doen.

Iemand ëen oplossing?

Waar kun je dit trouwens instellen: "instellingen kun je aangeven dat je iedere afspraak standaard als pc sync wilt opnemen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Kievit1964 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem dat mijn agenda items die ik op de telefoon aanmaak niet gesynct worden naar mijn outlook. Ik synchroniseer met google agenda en deze synct de items met google calendar sync naar mijn outlook.
In de google calendar komt alles keurig te staan, het wordt alleen niet doorgezet naar outlook.
Werk trouwens niet (meer) met HTC-sync omdat dit daar ook niet kon.
Mij werd aangreaden via dit topic het via google calendar te doen.

Iemand ëen oplossing?

Waar kun je dit trouwens instellen: "instellingen kun je aangeven dat je iedere afspraak standaard als pc sync wilt opnemen"?
Heeft het wel goed gewerkt?
Bij Google Calendar Sync moet je ook aangeven welke kant hij op moet syncen, alleen van Outlook naar Google Agenda, alleen andersom of alle agenda's syncen, Controleer even of die instelling wel goed staat.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
janvanduschoten schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:25:
[...]

Heeft het wel goed gewerkt?
Bij Google Calendar Sync moet je ook aangeven welke kant hij op moet syncen, alleen van Outlook naar Google Agenda, alleen andersom of alle agenda's syncen, Controleer even of die instelling wel goed staat.
Staat op twee richtingen. Dus dat klopt wel.

Wat me wel opvalt is dat als ik bij 'instellingen-accounts-synch-google' kijk er bij Gmail synchroniseren het synchronisatierondje alleen er staat als hij synchroniseert en dat er bij agenda dit rondje blijft staan.
Maar aangezien de afsrpaak wel in google calendar komt zal dat wel zo horen dacht ik?

Het wordt nog vreemder: als ik rechtstreeks in google calendar een afspraak maak dan wordt hij wel gesynchroniseert met outlook. Als ik een afspraak maak vanaf mijn HTC komt hij wel in google calendar maar niet in outlook.

[ Voor 13% gewijzigd door Kievit1964 op 30-08-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Goedendag,

Ik heb de Desire zo ingesteld dat die van 4 mail boxen de emails binnen haalt, en dit doet die ook.

Alleen de instellingen van wanneer die het moet ophalen (de download frequentie), die staan af en toe in eens anders.
Ik stel het bijvoorbeeld zo in dat die het ophaald tot 22:00 uur, en dan kijk ik een tijdje later en dan staat die weer op 20:00uur.
En hoe die buiten de piektijden moet ophalen veranderd ook zo nu en dan van handmatig in ieder uur.

Als ik de instellingen heb aangepast ga ik terug met het pijl toetsje, je kan nergens voor opslaan kiezen.
Of moet ik iets anders doen om het op te slaan??

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Xymox schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Je plaatst een bestand met de naam .nomedia in de map/folder waar media bestanden staan die je niet in de galerij wilt zien.

Alle onderliggende mappen worden ook meteen niet meegenomen in galerij.

Dus

Folder1/
Folder1/Submap1
Folder1/Submap1/Subsubmap1

Als je .nomedia bestand in Folder1 zet, dan geldt dat voor alles in die map en alle mappen daaronder (Submap1 en Submap1/Subsubmap1)

Als je het bestand in Folder1/Submap1 zet, dan zie je wel de bestanden in Folder1, maar niet in Submap1 en Subsubmap1
Kan ik dat bestand eigenlijk ook in een map met mp3's zetten om er voor te zorgen dat ik de albumart niet in de Gallery terug zie? Of ziet de HTC Music Player dan ook mijn mp3's niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

AgoNitE schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:00:
[...]

Kan ik dat bestand eigenlijk ook in een map met mp3's zetten om er voor te zorgen dat ik de albumart niet in de Gallery terug zie? Of ziet de HTC Music Player dan ook mijn mp3's niet meer?
Ik denk dat je dan je album art moet embedden.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GoT verwachten we eigen iniatief voor je post.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 30-08-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Op GoT verwachten we eigen iniatief voor je post.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 30-08-2010 13:12 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 20:12
Een minpunt aan de Sense-skin vind ik dat als je op Phone drukt, je op de achtergrond niet je contactenlijst, maar je call history ziet. Op zich valt daar mee te leven, maar wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat als je dan vervolgens op het knopje rechtsonder drukt, hij je wéér naar de call history verwijst. Is daar iets aan te wijzigen? Ik heb in dit topic gezocht maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Weet iemand hoe ik apps op mijn sd kaart ipv het telefoon geheugen kan installeren? Na wat google kwam ik er achter dat 2.2 dit mogelijk zou hebben moeten maken. Ik kan het echter nergens in de opties terug vinden en de htc heeft jammer genoeg nogal weinig intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Laatst online: 10:23

Salandur

Software Engineer

Game Error schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:59:
Weet iemand hoe ik apps op mijn sd kaart ipv het telefoon geheugen kan installeren? Na wat google kwam ik er achter dat 2.2 dit mogelijk zou hebben moeten maken. Ik kan het echter nergens in de opties terug vinden en de htc heeft jammer genoeg nogal weinig intern geheugen.
Via Settings -> Application -> Mannage applications kan je de via de market geinstalleerd applicaties, indien deze dit ondersteund, op de sd kaart zetten

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Omdat volgens mij veel mensen het verschil willen weten tussen AMOLED en Super LCD, heb ik wat hoge kwaliteit foto's gemaakt met 2 Desire's die het AMOLED en Super LCD hebben. Hieronder staan ze, als je erop klikt krijg je de foto's in 5000x3000 pixels, dus houd er even rekening mee dat het laden lang duurt. Dit zijn niet alle foto's, als je er meer wilt moet je 't maar even vragen :).

Links is AMOLED en rechts is Super LCD
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/359gyuh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/300xo4i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/316tahl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/i4eams.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Voor mij is het dus duidelijk dat AMOLED mooier beeld heeft.
Die background verlichting van TFT verknoeid het voor mij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Amoled is te blauw en slcd is te geel, ze zijn allebei niet echt kleurecht (voor zover je daar überhaupt al van kan spreken). Die slcd doet me denken aan m'n oude Touch Diamond.. toen ik die naast m'n Desire (amoled) hield zat ik met verbazing te kijken: "waarom is wit geel? :o "

* Stukfruit is daarom blij met z'n amoled, ziet er IMHO een stuk frisser uit :)
Nu maar hopen dat deze na veel gebruik niet ook als een kanarie eindigt... ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu de enige die ziet dat het slcd scherm veel beter is? Ik baal nu wel met mijn amoled scherm. Kijk de foto's eens op 100%. Je ziet duidelijk de negatieve effecten van de pentile matrix techniek in het amoled scherm. De slcd lijkt hierdoor een hogere resolutie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:18
Daar ben ik het ook wel mee eens. De SLCD heeft 'echte' pixels, terwijl een amoled een diagonaal raster heeft. Maar de kleurweergave van de amoled vind ik persoonlijk wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Laatst online: 11-09 11:09
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:03:
Ben ik nu de enige die ziet dat het slcd scherm veel beter is? Ik baal nu wel met mijn amoled scherm. Kijk de foto's eens op 100%. Je ziet duidelijk de negatieve effecten van de pentile matrix techniek in het amoled scherm. De slcd lijkt hierdoor een hogere resolutie te hebben.
Sorry hoor, maar AMOLED vind ik mooier. Moet je eens naar de eerste screenshot kijken, en dan de HTC clock widget. Dat wit van de tijd is bij AMOLED veel mooier dan bij SLCD (daar is het bijna geel!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik vind de kleuren op de Amoled mooier, maar je ziet ook de pixels/raster veel beter wat een beetje resulteert in een korrelig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
LCD is iets scherper, maar dat is dan ook het enige voordeel.
Kwa contrast en kleuren reproductie is AMOLED veel beter.
AMOLED lijkt me ook veel aangenamer in donkere omgevingen, omdat er geen vervelende backlight schijnt die je half verblind als je 's nachts iets met je telefoon doet.
Geen backlight leakage. Kijk even op de 1e screenshot bovenaan, bij AMOLED is die taakbalk ZWART (zoals het hoort), bij LCD is het hooguit een verscenen bruin achtige kleur.
2e screenshot zie je ook erg goed hoe de backlight van de LCD de kleuren helemaal om zeep helpt, veel te hoge brightness. Niet aangenaam om naar te kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Kievit1964 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:40:
[...]

Staat op twee richtingen. Dus dat klopt wel.

Wat me wel opvalt is dat als ik bij 'instellingen-accounts-synch-google' kijk er bij Gmail synchroniseren het synchronisatierondje alleen er staat als hij synchroniseert en dat er bij agenda dit rondje blijft staan.
Maar aangezien de afsrpaak wel in google calendar komt zal dat wel zo horen dacht ik?

Het wordt nog vreemder: als ik rechtstreeks in google calendar een afspraak maak dan wordt hij wel gesynchroniseert met outlook. Als ik een afspraak maak vanaf mijn HTC komt hij wel in google calendar maar niet in outlook.
Voordat dit bericht ondersneeuwt in de discussie wat mooier is Amoled of SLCD....

(persoonlijk ben ik dik tevreden met Amoled, het raster zie je normaal nooit of zijn mijn ogen nu zo slecht?
kleur is toch wel mooier..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:03:
Haha, dat vond ik ook al. Toen ik de foto's aan het maken was en er dus goed naar keek vond ik eerlijk gezegd het slcd mooier, maar toen dacht ik dat het kwam omdat ik eraan gewend ben.

Zal ik trouwens nog de rest van de foto's uploaden? Ik zie dat er veel interesse is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 11:02
Ik heb perongeluk een wifi netwerk toegevoegd met een WEP authenticatie. Ik kan dit netwerk niet verwijderen. Ik ga naar instellingen --> draadloos en netwerken --> wi fi instellingen --> 2 sec drukken op WLAN (dat foute wep netwerk) --> en dan heb ik alleen de optie: "verbinding maken met netwerk"

Bij alle andere netwerken krijg ik daar de optie: "netwerk vergeten", niet hier. hoe krijg ik dit weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Opperhoof schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:45:
Ik heb perongeluk een wifi netwerk toegevoegd met een WEP authenticatie. Ik kan dit netwerk niet verwijderen. Ik ga naar instellingen --> draadloos en netwerken --> wi fi instellingen --> 2 sec drukken op WLAN (dat foute wep netwerk) --> en dan heb ik alleen de optie: "verbinding maken met netwerk"

Bij alle andere netwerken krijg ik daar de optie: "netwerk vergeten", niet hier. hoe krijg ik dit weg?
Dat netwerk is dan al vergeten. Als je 200 meter verderop gaat staan, zul je zien dat dat netwerk niet meer in dat lijstje voorkomt ;)
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.