Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is de framerate met froyo verbeterd of is dit nog steeds 15fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 11:15
Op GoT verwachten we eigen initiatief voor je post.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 30-08-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
Kievit1964 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:45:
[...]
Voordat dit bericht ondersneeuwt in de discussie wat mooier is Amoled of SLCD....

(persoonlijk ben ik dik tevreden met Amoled, het raster zie je normaal nooit of zijn mijn ogen nu zo slecht?
kleur is toch wel mooier..)
Als je in je Desire een nieuwe afspraak maakt, in welke agenda maakt hij hem dan aan? (staat bovenin) Bij mij standaard accountnaam@gmail.com, maar ik heb ook de optie om een afspraak te maken in het"PC Sync" account. Misschien zit het daar in?
Game Error schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:27:
Wat voor soort kaartje zal ik kopen als ik op zoek ben naar 16, welke class heb ik nodig?
Kijk anders even hier-> Accessoires voor de HTC Desire

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2010 16:30 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
[quote]janvanduschoten schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:29:
[...]

Als je in je Desire een nieuwe afspraak maakt, in welke agenda maakt hij hem dan aan? (staat bovenin) Bij mij standaard accountnaam@gmail.com, maar ik heb ook de optie om een afspraak te maken in het"PC Sync" account. Misschien zit het daar in?

[...]

Als ik instel dat hij alle agenda's moet tonen dan kan ik ionderdaad een andere agenda kiezen dan mijn gmail.
Als ik dan echter voor de exchange agenda kies komt hij zelfs niet meer in google calendar. Ook synchroniseert hij nog steeds niet met outlook.
In 'instellingen-accounts en synchronisatie' laat ik ze beide synchroniseren dus daar kan het denk ik ook niet aan liggen.
Het probleem ligt denk ik vnl. bij google calendar die geen items van de telefoon doorstuurt.

Nog meer ideeën tips om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:04
diabolofan schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:15:
[...]

Sorry hoor, maar AMOLED vind ik mooier. Moet je eens naar de eerste screenshot kijken, en dan de HTC clock widget. Dat wit van de tijd is bij AMOLED veel mooier dan bij SLCD (daar is het bijna geel!!)
De SLCD is imo mooier, het beeld is een stuk scherper. Je moet verder niet op het wit letten bij de foto's, als je de witbalans anders instelt kan je de foto ook zo maken dat het wit van de SLCD perfect is en de AMOLED veel te blauw, dat is echt puur de foto :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:46
DRvDijk schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:16:
[...]

Dat netwerk is dan al vergeten. Als je 200 meter verderop gaat staan, zul je zien dat dat netwerk niet meer in dat lijstje voorkomt ;)
Inderdaad,... zo makkelijk :)
Ik was op de universiteit aan het klieren met het wireless netwerk,.. dus vandaar. Maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 15:18
Ik heb nog even een hersenkraker (tenminste voor mij): Ik wil graag al mn contacten op mn htc desire verplaatsen of kopieren naar de vodafone simkaart die erin zit. Exporteren naar SD en importeren van SIM kaart gaat feilloos, alleen kan ik niet ervoor kiezen om ze naar de SIM kaart te kopieren :S Ook als ik alleen op de simkaart kijk (Dus dat is mijn main source van contacten) en er dan voor kies om contacten vanaf een bestand op de SD kaart erop te zetten, gooit ie ze gewoon weer op de telefoon...

Oftewel ik ben ten einde raad. Heb gegoogeld en ik vond eigenlijk alleen maar vreemde hits, ook in de market place vond ik wel wat programmatjes die dat voor me zouden kunnen doen.. Nou mooi niet dus, ze geven allemaal een Sim card error (hij kan hem niet lezen), terwijl zowel de sim kaart als de contactjes schoon zijn..

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01 17:40

SpaceK33z

Webdeveloper

MarcoC schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:56:
[...]
De SLCD is imo mooier, het beeld is een stuk scherper. Je moet verder niet op het wit letten bij de foto's, als je de witbalans anders instelt kan je de foto ook zo maken dat het wit van de SLCD perfect is en de AMOLED veel te blauw, dat is echt puur de foto :P .
Hahahaha, nee, dat kan wel kloppen, maar in dit geval is dat toch echt niet zo.
Voordat ik de foto's publiceerde zag ik ook al precies het zelfde verschil en ik heb ze met elkaar vergeleken. Het ligt absoluut niet aan mijn fotocamera, de Canon EOS 7D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

MarcoC schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:56:
[...]
Daarbij opgeteld dat slcd een stuk beter presteert in daglicht kun je wel stellen dat slcd kwalitatief beter is dan amoled. Amoled heeft misschien iets verzadigdere kleuren maar dat is een kwestie van smaak terwijl de andere dingen te maken hebben met kwaliteit.

Had ik mijn desire maar een paar weken later gekocht... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Wackoz schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:32:
Ik heb nog even een hersenkraker (tenminste voor mij): Ik wil graag al mn contacten op mn htc desire verplaatsen of kopieren naar de vodafone simkaart die erin zit. Exporteren naar SD en importeren van SIM kaart gaat feilloos, alleen kan ik niet ervoor kiezen om ze naar de SIM kaart te kopieren :S Ook als ik alleen op de simkaart kijk (Dus dat is mijn main source van contacten) en er dan voor kies om contacten vanaf een bestand op de SD kaart erop te zetten, gooit ie ze gewoon weer op de telefoon...

Oftewel ik ben ten einde raad. Heb gegoogeld en ik vond eigenlijk alleen maar vreemde hits, ook in de market place vond ik wel wat programmatjes die dat voor me zouden kunnen doen.. Nou mooi niet dus, ze geven allemaal een Sim card error (hij kan hem niet lezen), terwijl zowel de sim kaart als de contactjes schoon zijn..
Contacts2sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is geen softwaretopic.

[ Voor 110% gewijzigd door RoD op 30-08-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 15:18
Die heb ik ook al geprobeerd, evenals Copy2Sim, alleen werkt geen van beide. Hij leest nu overigens wel mijn contacten van de telefoon af (dat deed hij eerst niet eens), maar weigert ze om ze te kopieren omdat de sim kaart beveiligd zou zijn? :S Lijkt me onzin, Als ik hem in andere telefoons stop doet hij het namelijk wel goed...

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 17:39
Zijn er mensen die last hebben van slijtage op hun Desire Silver (achterkant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Totaal geen last van. Ik gebruik hem toch intensief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Mmm..oke...gebruik je ook een hoesje?
Het verhaal gaat namelijk dat er slijtage, of in ieder geval zwarte plekken, op de back cover kunnen komen als je een hoesje gebruikt dat afgeeft. Heeft iets te maken met een stof in het kunststof geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem idd in een zwarte Valenta zitten. Zo eentje met een verticale witte lederen lijn erop. Hij schuift er dus in. Volgens mij heb ik hem al een maand of 4 en hij gaat 80.000 keer per dag eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ath92
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-05 10:34
@Hayo: Dat probleem heb ik ook, maar ik dacht dat het aan mij lag :P Bij mij zijn het een soort paarszwarte vlekken die ook bij de fysieke knoppen voorkomen (zelfde plastic afaik). Gebruik dat hoesje inmiddels niet meer, omdat ik dacht dat het aan het hoesje lag, maar volgens jou komt het dus vaker voor?

Weet je toevallig ook of dit onder de garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
@ath92: ik heb nog geen Desire maar wil er een aanschaffen maar zit nu te twijfelen tussen de kleur, ik vind zilver wel het mooist maar door deze vlekken twijfel ik toch een beetje. Dus ik kan je niet vertellen hoe die vlekken eruit zien. Waarschijnlijk komt het ook door het hoesje... Je leest er niet heel veel over op internet maar af en toe komt er wat voorbij flitsen. Ja het komt vaker voor...en nee het valt volgens mij niet onder de garantie.

@Klies: kan je een link posten of pm'en?

[ Voor 96% gewijzigd door Hayo op 30-08-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Wackoz schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:38:
[...]

Die heb ik ook al geprobeerd, evenals Copy2Sim, alleen werkt geen van beide. Hij leest nu overigens wel mijn contacten van de telefoon af (dat deed hij eerst niet eens), maar weigert ze om ze te kopieren omdat de sim kaart beveiligd zou zijn? :S Lijkt me onzin, Als ik hem in andere telefoons stop doet hij het namelijk wel goed...
Wat werkt er dan niet? Contacts2sim kopieert ze bij mij (Hi) gewoon, ff telefoon rebooten, en ze staan er zichtbaar op. Zit je simkaart niet gewoon vol? (dus geen ruimte meer voor meer contacten) Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je nóg een back-up willen hebben van al je contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hayo schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:10:

....
@Klies: kan je een link posten of pm'en?
http://www.pdashop.nl/ima...pg?dimensionid=1&shopid=2
Is dit wat je bedoelde?

De Desire komt er een klein stukje bovenuit maar dat boeit me niet. Ik vind dat zelfs wel mooi staan. De hoes zelf vind ik niet moeders mooiste.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 30-08-2010 19:55 . Reden: Stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Bedankt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 13:24

PnD

like in Pinda ^_^

Is het mogelijk om het standaard "vergrendelscherm" wat je naar beneden moet sliden uit te zetten? Ik wil nl. alleen het vergrendel gebeuren met het patroon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:44
Zojuist na 't sporten mn desire uit het kluisje gedonderd. Glasplaat + Beeldscherm kapot. Eigenlijk was t meer een fout van een maat van mij; hij haalde zn tas eruit terwijl mn telefoon voorop lag... Iemand enige ideeen of dit op een verzekeringmanier kan worden gefixt?

En als ik HTC bel om m te laten repareren, iemand ervaring met de prijs voor reparatie van wss nieuw beeldscherm & glasplaat?

Wat een klote begin van de week.. eerst een snelheidsboete van 140 eurie en nu dit :+

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267246

Hayo schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:47:
Zijn er mensen die last hebben van slijtage op hun Desire Silver (achterkant)?
Yep....ik gebruikte eerst een stug lederen Valenta hoesje met zo'n uittrekbandje en idd vrij snel slijtageplekken. Heb er inmiddels een nieuwe backcover op (besteld bij htc en in 2 dgn in huis) en een soepel, zacht hoesje van Valenta gekocht, de goedkoopste die er is € 9,99. Het uittrekbandje eruit gesneden en.......geen slijtageplekken meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:22

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik zit sterk te twijfelen om een SGS i9000 aan te schaffen, of een HTC Desire. Waar ik eigenlijk wel naar benieuwd ben zijn de gps-mogelijkheden van de desire. is het bijv. mogelijk om hem dmv de gps een gelopen/gereden route bij te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 22:27
Ja, My Tracks van Google is gratis en doet dit prima. Maar dit programma draait op elke Android telefoon. Dus criterium om hiervoor de Desire te nemen is het niet.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:28
Thecola schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:27:
Zojuist na 't sporten mn desire uit het kluisje gedonderd. Glasplaat + Beeldscherm kapot. Eigenlijk was t meer een fout van een maat van mij; hij haalde zn tas eruit terwijl mn telefoon voorop lag... Iemand enige ideeen of dit op een verzekeringmanier kan worden gefixt?

En als ik HTC bel om m te laten repareren, iemand ervaring met de prijs voor reparatie van wss nieuw beeldscherm & glasplaat?

Wat een klote begin van de week.. eerst een snelheidsboete van 140 eurie en nu dit :+
Gewoon zijn verzekering toch, aansprakelijkheidsverzekering dacht ik. Die moet hij wel hebben dan natuurlijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ja lap, 'k ben omgevallen met mijn desire in mijn broekzak en het scherm is naar de vaantjes. Wel nog onder garantie, dat krijg ik zeker wel voor mekaar dat ze dat onder garantie herstellen. De vraag is: hoe gaat het het snelst? Via de T-Mobile winkel of direct naar HTC sturen? En waar dan?

Nog een probleempje dat ik opmerkte: De batterij blijkt vaak niet tot 100% op te laden, ook al gaat het gele lampje branden. Als ik dan de stekker uittrek en weer insteek, zie ik dat hij eigenlijk maar 90% vol was en gaat nog een halfuurtje laden. Nog iemand dat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:03
bluppfisk schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:09:
Ja lap, 'k ben omgevallen met mijn desire in mijn broekzak en het scherm is naar de vaantjes. Wel nog onder garantie, dat krijg ik zeker wel voor mekaar dat ze dat onder garantie herstellen. De vraag is: hoe gaat het het snelst? Via de T-Mobile winkel of direct naar HTC sturen? En waar dan?
Net alsof iemand dat onder garantie gaat herstellen?
Garantie dekt fabrikagefouten, geen eigen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
er is geen schade aan de buitenkant dus het kan van alles geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Even een snel vraagje, ga waarschijnlijk deze telefoon kopen maar vroeg me één ding af. Hoe ziet je inbox van je smsjes eruit? Is dat gewoon standaard, een lijst met smsjes of is dat net zoals bij de iPhone dat het per persoon gegroepeerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Chaos_Dwarf schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 23:57:
Even een snel vraagje, ga waarschijnlijk deze telefoon kopen maar vroeg me één ding af. Hoe ziet je inbox van je smsjes eruit? Is dat gewoon standaard, een lijst met smsjes of is dat net zoals bij de iPhone dat het per persoon gegroepeerd staat?
gegroepeerd per persoon

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
Chaos_Dwarf schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 23:57:
Per persoon gegroepeerd.

Daarnaast is er veel externe software verkrijgbaar in de market.

Ik gebruik zelf Handcent op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:22

Polariteit

Fietsende fotografeur

knights16 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:31:
Ja, My Tracks van Google is gratis en doet dit prima. Maar dit programma draait op elke Android telefoon. Dus criterium om hiervoor de Desire te nemen is het niet.
ok helder tnx. als dat op elke foon draait met android is het idd geen criterium. Hoe is de algehele GPS-prestatie van de desire? ik lees namelijk dat die van de samsung nogal slecht schijnt te zijn, hoe doet de desire het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

marceltuit schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 06:49:
[...]

ok helder tnx. als dat op elke foon draait met android is het idd geen criterium. Hoe is de algehele GPS-prestatie van de desire? ik lees namelijk dat die van de samsung nogal slecht schijnt te zijn, hoe doet de desire het?
Mijn laatste gsm's waren allen nokia's van de N9x serie. In vergelijking hiermee werkt de GPS van de desire eindelijke zoals je van een dergelijk apparaat mag verwachten!
Meestal fix binnen enkele seconden, zelfs binnenshuis soms een fix, nauwkeurige navigatie (zonder vertraging), diverse navigatiesoftware mogelijkheden (waarbij ik de standaardnavigatie van google met verkeersinfo erg prettig vind).
Enige nadeel wat ik kan noemen is de batterijduur bij het navigeren met google navigatie (waarschijnlijk doordat dataverbinding moet aanstaan), Ondanks dat de gsm tijdens het navigeren aan de lader hangt loopt de batterij toch langzaam leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Anoniem: 130788 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:27:
[...]

Mijn laatste gsm's waren allen nokia's van de N9x serie. In vergelijking hiermee werkt de GPS van de desire eindelijke zoals je van een dergelijk apparaat mag verwachten!
Meestal fix binnen enkele seconden, zelfs binnenshuis soms een fix, nauwkeurige navigatie (zonder vertraging), diverse navigatiesoftware mogelijkheden (waarbij ik de standaardnavigatie van google met verkeersinfo erg prettig vind).
Enige nadeel wat ik kan noemen is de batterijduur bij het navigeren met google navigatie (waarschijnlijk doordat dataverbinding moet aanstaan), Ondanks dat de gsm tijdens het navigeren aan de lader hangt loopt de batterij toch langzaam leeg...
Als je de originele van HTC hebt niet, die laad gewoon bij tijdens het navigeren. Goede autolader kopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yep, je hebt 0,5A en 1A autoladers. De laatste laadt gewoon op als je aan het navigeren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

janvanduschoten schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:39:
[...]

Als je de originele van HTC hebt niet, die laad gewoon bij tijdens het navigeren. Goede autolader kopen dus :)
Had in het accessoires topic gekeken en daar raadde iemand deze aan. Goedkoop was ie wel in elk geval :+ Even verder kijken nog maar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
BraX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:48:
Bah! Was super blij met mijn Desire tot gisteren!

Was naar lowlands geweest en mijn HTC Diamond mee gehad, omdat deze toch iets meer tegen een stootje kan. Nadat ik gister terug kwam mijn simkaart weer omgewisseld Desire aan, en hoppa touch screen-failure..
Batterij er uit gehaald opnieuw opgestart en nog niks. Ik kreeg dus het idee dat hij misschien toch in die 3/4 dagen op één of andere manier leeg was gelopen. Aan de lader gehangen, maar geen led-lampje of niks. En elke keer als ik hem nu boot start hij heel traag op 5min ofzo en daarna doet het touchscreen het alsnog niet, daarnaast zegtie ook nog eens dat hij bijna leeg is.

Dus vandaag maar eens de klantenservice opgebeld en donderdag komt de koerier hem ophalen, hopelijk is er niks mee aan de hand. Een hard-reset hielp niks.

Iemand ervaring met dit probleem, en hoelang het duurt voordat ik mijn desire weer terug krijg? :'(
Inmiddels heeft de koerier mijn desire bij het service-punt afgeleverd en kan ik netjes met mn tickernumber de volgende informatie vinden op de website:

Ticket Information
Status: We are currently testing your phone.

Service Type: Repair
Issue Description: Symptom not available

De aardige man van de klanten-service vertelde mij dat ik mn telefoon wel 2 a 3 weken kwijt zou zijn :/
Vind het nog steeds een raar probleem, heb met google proberen te zoeken naar soort gelijke problemen maar niks kunnen vinden. Het rare is dat de telefoon het hele weekend gewoon uit is geweest, en dat daarna het touchscreen gewoon niet meer wou werken.
Dit was een amoled model, zou ik er van uit kunnen gaan dat er misschien een nieuwe wordt verstrekt, en zo ja dit dan super LCD zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 12:09
Goedendag,

* Ik heb de Desire zo ingesteld dat die van 4 mail boxen de emails binnen haalt, en dit doet die ook.

Alleen de instellingen van wanneer die het moet ophalen (de download frequentie), die staan af en toe in eens anders.
Ik stel het bijvoorbeeld zo in dat die het ophaald tot 22:00 uur, en dan kijk ik een tijdje later en dan staat die weer op 20:00uur.
En hoe die buiten de piektijden moet ophalen veranderd ook zo nu en dan van handmatig in ieder uur.

Als ik de instellingen heb aangepast ga ik terug met het pijl toetsje, je kan nergens voor opslaan kiezen.
Of moet ik iets anders doen om het op te slaan??

* En de scherm blokkering werkt bij mij niet altijd, soms is die er af.
Dus als ik dan op de uit knop druk zit ik gelijk op het home scherm zonder slider.

Als ik dan weer zorg dat de slider er weer op zit, is die een dag later weer verdwenen.

Weet er iemand hoe dit komt, vind het zelf erg vreemd en weet niet hoe ik dit weer in orde moet krijgen!!

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Entity

9000rpm

Anoniem: 130788 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:56:
[...]

Had in het accessoires topic gekeken en daar raadde iemand deze aan. Goedkoop was ie wel in elk geval :+ Even verder kijken nog maar dan...
Ik heb deze, die laadt ook op tijdens navigeren. Had eerst een el-cheapo van ebay, maar die leverde ook niet genoeg stroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Thecola schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:27:

via de verzekering van je maat.
hij trok immers de tas uit kluisje.
lijkt mij niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279441

Hallo,

sinds een week of twee heeft mijn desire problemen met het juist detecteren van mijn locatie.
zowel op mijn homescreen (bij de weergegevens) als via google maps geeft hij een foute locatie aan (wel met cirkel van 500m straal!).

als ik de gps activeer duidt hij de juiste locatie aan, maar als ik deze weer uitschakel is 't weer mis.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zonder GPS bepaald die de locatie aan de hand van de GSM zenders en die kunnen inderdaad 500m verder staan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja inderdaad, maar mijn huidige locatie ligt helemaal niet binnen die cirkel, dat is het probleem.

tot over een week werkte dit perfect zoals altijd. Nu is er duidelijk iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:05

Salandur

Software Engineer

Misschien is de mast die normaal bij jouw in de buurt staat uitgevallen. Dan pikt hij een andere mast op die verder staat waardoor de locatiebepaling niet helemaal correct meer is. Maar zoveel maakt dat toch niet uit? Anders moet je GPS aan laten staan

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salandur schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:12:
Misschien is de mast die normaal bij jouw in de buurt staat uitgevallen. Dan pikt hij een andere mast op die verder staat waardoor de locatiebepaling niet helemaal correct meer is. Maar zoveel maakt dat toch niet uit? Anders moet je GPS aan laten staan
Lijkt mij vrij onmogelijk vermits vrienden die zich op dezelfde plaats als ik bevinden, het probleem niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373180

De cirkel geeft alleen aan dat je locatie niet exact te bepalen is. Doe eens een peiling buitenshuis op verschillende plekken rondom de locatie met je gps uit en kijk dan eens naar het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de cirkel geeft toch gewoon de ronde verbinding weer tussen de drie dichtst bijzijnde masten?
Voor het probleem zich voordeed was mijn huidige positie altijd binnen deze cirkel. Nu blijft de cirkel gewoon op dezelfde plaats staan, ook als ik mij verplaats.

Af en toe, als ik mij verder dan 5km verplaats, verspringt de cirkel, maar weeral naar een niet correcte plaats. vreemd probleem en heb mij al zot gezocht naar een foutieve instelling ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Entity schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:
[...]

Ik heb deze, die laadt ook op tijdens navigeren. Had eerst een el-cheapo van ebay, maar die leverde ook niet genoeg stroom...
Ik heb gewoon deze

https://dixons.nl/artikel/7120547/HTC_CC-200_microUSB_autolaadsnoer?utm_campaign=Tweakers_&utm_source=TWK_productfeed&utm_medium=productfeed besteld, origineel HTC en werkt gewoon zoals het hoort, hij laad op (niet echt enthousiast, maar hij laad wel) tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Anoniem: 279441 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:36:
de cirkel geeft toch gewoon de ronde verbinding weer tussen de drie dichtst bijzijnde masten?
Voor het probleem zich voordeed was mijn huidige positie altijd binnen deze cirkel. Nu blijft de cirkel gewoon op dezelfde plaats staan, ook als ik mij verplaats.

Af en toe, als ik mij verder dan 5km verplaats, verspringt de cirkel, maar weeral naar een niet correcte plaats. vreemd probleem en heb mij al zot gezocht naar een foutieve instelling ofzo
Misschien heeft het iets met repeaters te maken, dat een repeater het signaal herhaalt van een mast die eigenlijk een stuk verderop staat. Dit is slechts mijn theorie, gebaseerd op het gedrag van de aGPS in de metro (Berlijn). Daar staan namelijk geen masten en daar bevind ik me regelmatig buiten de cirkel. Het centrum van de cirkel is dan vaak boven een metrostation op dezelfde lijn, maar een eindje verderop.

Theorie: aGPS pikt het signaal op van die mast een eind verderop via de repeater en denkt dus dat hij daar in de buurt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 279441 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:36:

Kan ook komen door wifi netwerken, die worden toch ook gebruikt voor locatie bepaling?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Voor zover ik weet zijn er geen huis tuin en keuken apparaten die GPS locaties doorgeven.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

jelmervos schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

Kan ook komen door wifi netwerken, die worden toch ook gebruikt voor locatie bepaling?
Ja die worden daar wel voor gebruikt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 11:57
Moning2 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:57:
[...]

Ik sta nog steeds versteld dat je dat zo moeilijk vindt om te vinden.. :'(
Stappenplan:
Google: http://www.google.nl/sear...eid=chrome&ie=UTF-8&q=htc
HTC website: http://www.htc.com/nl/
Ondersteuning: http://www.htc.com/nl/support.aspx
Klantenservice -> per e-mail: http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx

It ain't that friggin' hard! d:)b
Ik had eigenlijk verwacht dat ze een apart emailadres zouden hebben voor mails met betrekken tot schade/garantie, en daar zocht ik dan ook naar. Maar blijkbaar hebben ze dat niet, dus bedankt, ik ga ze eens even mailen via dat formulier dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik heb sinds kort ook deze foon, maar heb wat ruzie met de bluetooth om deze automatisch te laten verbinden met m'n carkit. Mijn carkit maakt namelijk automatisch verbinding met de gepairde telefoon, MITS deze zichtbaar is (pairen zelf is geen probleem). Nu weet ik niet of dit een restrictie is van Android of van HTC, maar bluetooth kan ik dus niet continu op zichtbaar houden, daarvoor zou ik dus telkens in het bluetooth menu het vinkje aan moeten zetten om hem zichtbaar te maken voor 2 minuten.
Is er een oplossing (zonder te moeten rooten) om bluetooth automatisch op zichtbaar te hebben als ik hem inschakel?
Via de market kom ik alleen uit op honderden BT switches, automatische in/uit schakelaars etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 31-08-2010 13:30 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 10:45
wat voor carkit heb jij in vredesnaam? normaal hoort hij mits hij vertrouwd is en toestemming heeft automatisch te kunnen koppelen zonder zichtbaar te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:31:
wat voor carkit heb jij in vredesnaam? normaal hoort hij mits hij vertrouwd is en toestemming heeft automatisch te kunnen koppelen zonder zichtbaar te zijn..
Pioneer CD-BT10 op de IP-bus van m'n autoradio :+
Maar ik had dus met mijn Nokia N82 nooit problemen (was zichtbaar). Heb m'n carkit al in alle verschillende modi laten draaien (c.open, tel. reg., tel), maar een automatische verbinding zonder dat m'n tel zichtbaar is.. ho maar ;(

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Leuke link die instellingen en gebruik van het toestel uitlegt....

http://simulator-orange.wdsserve.com/HTC_Desire/

Erg leuk voor degene die het toestel hebben besteld maar nog niet binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51
Tutti-frutti schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:37:
[...]

Pioneer CD-BT10 op de IP-bus van m'n autoradio :+
Maar ik had dus met mijn Nokia N82 nooit problemen (was zichtbaar). Heb m'n carkit al in alle verschillende modi laten draaien (c.open, tel. reg., tel), maar een automatische verbinding zonder dat m'n tel zichtbaar is.. ho maar ;(
Misschien even een snelkoppeling op een tabblad naar > instellingen> carkit houder maken en dan automatisch verbinden aanvinken en als standaard toestel je pioneer instellen. Ik moet je wel vertellen dat het bij mijn Pioneer dan nog niet werkt maar kan dan op de radio voor connect phone kiezen, zonder eerst op de telefoon de zichtbaarheid aan te zetten. Scheelt weer een boel handelingen op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 15:35
Ik heb een probleem met mijn Desire;

Afgelopen week was ik aan het bellen en had de telefoon op speaker staan. In ene viel deze uit (de speaker) en er was met geen mogelijkheid meer geluid uit te krijgen. Ook geen ringtones meer, helemaal niets. Hij is gewoon doodstil geworden.

Heb hem al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar dit heeft niet geholpen. Is er iemand die wellicht een tip voor me heeft?

Ik baal hier namelijk behoorlijk van, heb het toestel morgen pas 3 weken. Heb maanden gewacht voordat T-Mobile met dit toestel over de brug kwam, nadat ze mijn oorspronkelijke toestel bij een reparatie waren kwijtgeraak. Dus ik sta nou niet bepaald te trappelen om hem nu weer op te laten sturen...

Suggesties zijn welkom, mocht het niet werken... opsturen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcmiddendorp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-04 07:18
Mac gebruikers kunnen met Sailing Media sync wel hun foto's en muziek synchroniseren... en het is nog gratis ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:50

Rhapsody

In Metal We Trust

dôh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:25:
Ik heb een probleem met mijn Desire;

Afgelopen week was ik aan het bellen en had de telefoon op speaker staan. In ene viel deze uit (de speaker) en er was met geen mogelijkheid meer geluid uit te krijgen. Ook geen ringtones meer, helemaal niets. Hij is gewoon doodstil geworden.

Heb hem al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar dit heeft niet geholpen. Is er iemand die wellicht een tip voor me heeft?

Ik baal hier namelijk behoorlijk van, heb het toestel morgen pas 3 weken. Heb maanden gewacht voordat T-Mobile met dit toestel over de brug kwam, nadat ze mijn oorspronkelijke toestel bij een reparatie waren kwijtgeraak. Dus ik sta nou niet bepaald te trappelen om hem nu weer op te laten sturen...

Suggesties zijn welkom, mocht het niet werken... opsturen dan maar...
Kun je met oordopjes wel geluid eruit krijgen? (iets anders kan ik ook niet bedenken)

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 15:35
Rhapsody schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:57:
[...]
Kun je met oordopjes wel geluid eruit krijgen? (iets anders kan ik ook niet bedenken)
Ja, dat werkt gewoon zoals het hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

OkeOkeOke schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:08:
[...]

Misschien even een snelkoppeling op een tabblad naar > instellingen> carkit houder maken en dan automatisch verbinden aanvinken en als standaard toestel je pioneer instellen. Ik moet je wel vertellen dat het bij mijn Pioneer dan nog niet werkt maar kan dan op de radio voor connect phone kiezen, zonder eerst op de telefoon de zichtbaarheid aan te zetten. Scheelt weer een boel handelingen op je telefoon.
Waarom staat de instelling niet gewoon in het menu en is deze alleen als snelkoppeling te plaatsen... Door deze menu optie kan ik namelijk wel weer succesvol connecteren naar de carkit zonder dat de koppeling verbroken raakt na een paar seconden. Mijn carkit stond namelijk niet op standaard.
Apart hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
SuB-Gold schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:34:
[...]

Waarom staat de instelling niet gewoon in het menu en is deze alleen als snelkoppeling te plaatsen... Door deze menu optie kan ik namelijk wel weer succesvol connecteren naar de carkit zonder dat de koppeling verbroken raakt na een paar seconden. Mijn carkit stond namelijk niet op standaard.
Apart hoor!
Ja je zoekt je rot zo.. 8)7
Connect hij bij jou nu ook automatisch? Dat doet mijn Pioneer n.l. nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
tiguan schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:42:
Ik heb gisteren een vriend geaccepteerd op facebook en meteen even een nieuw contactpersoon aangemaakt op m'n telefoon. Maar als ik dit contact met het facebook account wil koppelen verschijnt die vriend niet in mijn overzicht van facebook contacten.

De telefoon staat ingesteld om elke 2 uur te synchroniseren met FB. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
Heeft iemand nog een idee hier over? Opnieuw synchroniseren helpt niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

OkeOkeOke schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Ja je zoekt je rot zo.. 8)7
Connect hij bij jou nu ook automatisch? Dat doet mijn Pioneer n.l. nog steeds niet.
Dat deed die sowieso al goed, alleen na een paar sec. werd de koppeling met de bluetooth verbroken. Nu is het alleen zaak om te kijken of die bij auto connect wel de verbinding behoudt en ik dan ook vanaf het stuur kan bellen. Heb een integrated carkit van Audi. Hou je op de hoogte

Idd je zoekt je soms rot, ik zocht al een tijdje een carkit optie, want in het bluetooth menu staat niet zoveel. Nu weet ik dus waar die te vinden is... Helpt toch wel als je het forum zo vaak leest :D

[ Voor 45% gewijzigd door SuB-Gold op 31-08-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 12:09
* Ik heb de Desire zo ingesteld dat die van 4 mail boxen de emails binnen haalt, en dit doet die ook.

Alleen de instellingen van wanneer die het moet ophalen (de download frequentie), die staan af en toe in eens anders.
Ik stel het bijvoorbeeld zo in dat die het ophaald tot 22:00 uur, en dan kijk ik een tijdje later en dan staat die weer op 20:00uur.
En hoe die buiten de piektijden moet ophalen veranderd ook zo nu en dan van handmatig in ieder uur.

Als ik de instellingen heb aangepast ga ik terug met het pijl toetsje, je kan nergens voor opslaan kiezen.
Of moet ik iets anders doen om het op te slaan??

* En de scherm blokkering werkt bij mij niet altijd, soms is die er af.
Dus als ik dan op de uit knop druk zit ik gelijk op het home scherm zonder slider.

Als ik dan weer zorg dat de slider er weer op zit, is die een dag later weer verdwenen.

Weet er iemand hoe dit komt, vind het zelf erg vreemd en weet niet hoe ik dit weer in orde moet krijgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Is er toevallig ook een app om je flits te laten stroben? Kan er alleen wat vinden voor je scherm. Maar dat schiet ook niet op.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

OkeOkeOke schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:08:
[...]

Bij mij werkt het nog steeds niet. Maar ik kan nergens iets vinden van "carkit" of "als standaard instellen". Ik heb die optie niet staan in m'n instellingen :? (draai normale froyo)
Edit: Dan helpt de zoekfunctie me weer inderdaad, maar nu begrijp ik je bericht ook. Hij is dus alleen makkelijk te vinden door een snelkoppeling toe te voegen. Even testen!

[ Voor 10% gewijzigd door Tutti-frutti op 31-08-2010 16:30 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Tutti-frutti schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:24:
[...]

Bij mij werkt het nog steeds niet. Maar ik kan nergens iets vinden van "carkit" of "als standaard instellen". Ik heb die optie niet staan in m'n instellingen :? (draai normale froyo)
Dat is ook het rare, je moet een snelkoppeling maken op een tabblad. Dus toevoegen> snelkoppeling>instellingen>carkithouder. Dan staat de carkithouder op je tabblad en kan je de boel instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

De Dominee schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:53:
Dit is nou al de derde keer dat je die post hier plaatst. Mensen lezen hem echt wel en als ze je kunnen helpen reageren ze vast wel. Hou op met deze vervuiling!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
jelmervos schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Dit is nou al de derde keer dat je die post hier plaatst. Mensen lezen hem echt wel en als ze je kunnen helpen reageren ze vast wel. Hou op met deze vervuiling!
Drie keer is scheepsrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

OkeOkeOke schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:29:
[...]

Dat is ook het rare, je moet een snelkoppeling maken op een tabblad. Dus toevoegen> snelkoppeling>instellingen>carkithouder. Dan staat de carkithouder op je tabblad en kan je de boel instellen!
Geprobeerd, maar werkt nu half: De telefoon verbind alleen automatisch met de Pioneer BT Unit als bluetooth wordt ingeschakeld (dus dat is een kwestie van 1, of 2x op de bluetooth schakelaar drukken.
Als bluetooth al is ingeschakeld en ik schakel de Pioneer BT Unit in, dan komt er geen automatische verbinding tot stand.

Die Carkit instellingen trouwens, die werken zeker alleen als je een HTC carkit houder hebt ofzo? Of kan je ook op een andere manier dat "Autopaneel" tevoorschijn toveren?
In ieder geval connect hij dus nogsteeds niet volledig automatisch. Het liefst loop stap ik met bluetooth al ingeschakeld de auto in en wordt er automatisch een verbinding tot stand gebracht, zoals ik gewend was met m'n Nokia.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Tutti-frutti schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:47:
[...]

Geprobeerd, maar werkt nu half: De telefoon verbind alleen automatisch met de Pioneer BT Unit als bluetooth wordt ingeschakeld (dus dat is een kwestie van 1, of 2x op de bluetooth schakelaar drukken.
Als bluetooth al is ingeschakeld en ik schakel de Pioneer BT Unit in, dan komt er geen automatische verbinding tot stand.

Die Carkit instellingen trouwens, die werken zeker alleen als je een HTC carkit houder hebt ofzo? Of kan je ook op een andere manier dat "Autopaneel" tevoorschijn toveren?
In ieder geval connect hij dus nogsteeds niet volledig automatisch. Het liefst loop stap ik met bluetooth al ingeschakeld de auto in en wordt er automatisch een verbinding tot stand gebracht, zoals ik gewend was met m'n Nokia.
Ik ook maar die Pioneer BT autoradio's schijnen het niet te kunnen. Ik moet ook op de Radio connect phone kiezen om te verbinden, automatisch lukt niet. Snap niet waarom, want hij ziet de Desire wel als je hem in het Carpanel hebt ingesteld als standaard apparaat en hem niet op zichtbaar hebt ingesteld.
Je kunt ook een snelkoppeling maken voor bluetooth aan uit. Dat Carpanel c.q. de bluetooth verbinding van de Desire herkent de Pioneer niet als carkit maar als headset.
Je hebt op de Pioneer automatisch verbinden aanstaan? Maar dat zal wel gezien je eerdere ervaringen met Nokia...

[ Voor 3% gewijzigd door OkeOkeOke op 31-08-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 22:05
Mijn beste vriendin is sinds net ook in het bezicht van een prachtige zilveren Desire. Het lukt me wel om de telefoon aan te melden op mijn draadloze netwerk (Sitecom WL341 router), maar als ik mac adress filtering in wil schakelen en het mac adress van haar gsm overtyp zegt de router dat dit geen valid mac adress is, terwijl hij het notabene zelf laat zien bij verbonden apparaten... Iemand een idee? Of is mijn vraag hier misschien niet op de goede plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:13
Heb je het al zonder : of - er tussen geprobeerd (dus enkel cijfers)? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

OkeOkeOke schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:05:
[...]

Ik ook maar die Pioneer BT autoradio's schijnen het niet te kunnen. Ik moet ook op de Radio connect phone kiezen om te verbinden, automatisch lukt niet. Snap niet waarom, want hij ziet de Desire wel als je hem in het Carpanel hebt ingesteld als standaard apparaat en hem niet op zichtbaar hebt ingesteld.
Je kunt ook een snelkoppeling maken voor bluetooth aan uit. Dat Carpanel c.q. de bluetooth verbinding van de Desire herkent de Pioneer niet als carkit maar als headset.
Je hebt op de Pioneer automatisch verbinden aanstaan? Maar dat zal wel gezien je eerdere ervaringen met Nokia...
Klopt ja. Ik weet niet of de pioneer unit mijn foon ziet als die niet op zichtbaar staat (beperkte info op m'n radio, omdat het een externe module is). Autoconnect staat in iedergeval aan. Maar ik kan eigenlijk alleen concluderen dat autoconnect alleen met zichtbare toestellen werkt. Ben blij dat het probleem geminimaliseerd is tot in/uitschakelen van bt op de désiré.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Mute schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:26:
Heb je het al zonder : of - er tussen geprobeerd (dus enkel cijfers)? :)
Jep. Dat was het probleem niet. Na een firmware update van de router werkt het wel weer!
De telefoon ging trouwens meteen updaten nadat ie was aangezet, is dat de update naar Andoid 2.2 geweest?

Ik word nu trouwens wel erg jaloers op haar gsm... Wat een lekker ding... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
janvanduschoten schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:39:
[...]

Wat werkt er dan niet? Contacts2sim kopieert ze bij mij (Hi) gewoon, ff telefoon rebooten, en ze staan er zichtbaar op. Zit je simkaart niet gewoon vol? (dus geen ruimte meer voor meer contacten) Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je nóg een back-up willen hebben van al je contacten?
Ook bij mij werkt het niet! Kan ze ook gewoon lezen, staan er nu 150 op mn telefoon en maar 6 op mijn simkaart. als ik ze echter wil kopieren zegt hij: Error, simcard is full or locked!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:25
Het lijkt erop dat HTC Peep niet met oAuth werkt. Ik ontvang al sinds 1 uur geen updates meer. Zover ik weet heeft Twitter rond die tijd ook basic auth uitgeschakeld. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357339

Hoe kom je van de melding automodus af?

Om een poep en een scheet krijg ik deze melding en schiet het scherm aan. ik had eerst het idee dat de app antivirus van droidSecrurity de oorzaak hiervan is maar de melding blijft al is het een stuk minder geworden nadat ik deze verwijderd heb.

*edit* Ik bedenk me net dat ik volgens mijn deze melding voor het eerst kreeg toen ik Copilot installeerde mischien toch maar verwijderen want zo'n fijne app was het niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 357339 op 31-08-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
SuB-Gold schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:47:
[...]

Dat deed die sowieso al goed, alleen na een paar sec. werd de koppeling met de bluetooth verbroken. Nu is het alleen zaak om te kijken of die bij auto connect wel de verbinding behoudt en ik dan ook vanaf het stuur kan bellen. Heb een integrated carkit van Audi. Hou je op de hoogte

Idd je zoekt je soms rot, ik zocht al een tijdje een carkit optie, want in het bluetooth menu staat niet zoveel. Nu weet ik dus waar die te vinden is... Helpt toch wel als je het forum zo vaak leest :D
Als je nog problemen met disconnecten hebt kun je misschien hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=7281604 ook eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Volgens het doosje heeft de Desire van mijn beste vriendin een AMOLED scherm, en ik zou op zich verwachten dat je door die pentile structuur diagonale lijnen ziet lopen als je het scherm van dichtbij bekijkt. Dit is echter niet het geval. Denk ik nu verkeerd, of zit er misschien een nieuwe generatie AMOLEDs in? :)

Edit: http://pocketnow.com/andr...has-slcd-or-amoled-screen

[ Voor 13% gewijzigd door zunrob op 31-08-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Carkit troubles..

Zoals elders al stond en meerdere gebruikers ondervonden hadden. Is de combinatie tussen de Desire en een Nokia CK-7W carkit niet ideaal. Ivm de zeer irritante echo voor de persoon aan de andere kant van de lijn.

Hierdoor ben ik overgestapt naar een Parrot MKi9100(firmware 1.60).
De echo is verdwenen. Ik kan zelf alle extra functies ook goed benutten.
Als ik zelf bel gaat alles prima. Ik ben prima verstaanbaar en het binnenkomende geluid is ook goed. Alles zonder echo.

Echter wanneer ik gebeld wordt, dan is er iets nog niet goed. Ik ben prima verstaanbaar, maar ik hoor de beller niet of nauwelijks. Het lijkt alsof de beller fluistert. De volumes(telefoon/parrot/radio) kan ik verhogen, maar dit helpt niets. Resulteert er dus in dat ik het gesprek afbreek. En bij een onbekende beller.. kan ik niet terug bellen.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Heeft iemand iets vergelijkbaars gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Mijn HTC legend heeft een softwarefout en wordt morgen omgeruild door een htc desire. (dit is een foutje van de retailer), ik mag kiezen om de nieuwe desire te houden of een nieuwe legend op te laten sturen.

Over de legend ben ik erg tevreden (ook qua snelheid)

Maar misschien kan iemand wat vragen beantwoorden over de desire brown.

1. hoe bevalt de bouwkwaliteit na enkele maanden? (legend is zeer degelijk)
2. iemand een idee hoe ik een superlcd scherm herken als ie nog in doos zit en gesealed?
3. bevalt froyo nou wel of niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Pinin op 31-08-2010 21:58 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39660

Ook hier Carkit troubles....ik ben gekoppeld met mijn Parrot CK3100 maar ik kan met de groene knop niet meer de voicedial gebruiken.....

Probleempje speelt al wat langer maar ik was benieuwd of er al een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Pinin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:57:
Misschien kan iemand wat vragen beantwoorden over de desire brown.

2. iemand een idee hoe ik een superlcd scherm herken als ie nog in doos zit en gesealed?
Wat dat betreft, is mijn in april gekochte Desire Silver nog helemaal origineel!
Ik heb geen idee!
Mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320590

gewoon omruilen voor de Desire, ik ben van Legend naar Desire gegaan en het is echt een groot verschil. Alleen al de schermgrootte, bij de Legend viel die echt tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Laatst online: 28-05 12:59
Joshua schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:40:
Het lijkt erop dat HTC Peep niet met oAuth werkt. Ik ontvang al sinds 1 uur geen updates meer. Zover ik weet heeft Twitter rond die tijd ook basic auth uitgeschakeld. :-(
same here...., gaat dit nog veranderen?

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 10:26
Zelf ook in het bezit van de HTC Desire. Mooi toestel, ben er erg tevreden over!

Ik weet niet of iemand van jullie de accu's van Dealextreme.com al getest heeft? Ik in ieder geval wel. Er zijn 2 soorten:

- Standaard accu 1400mAh
- Extra grote accu: 2600mAh

Vind de prestaties tegenvallen ook al is de standaard accu qua uiterlijk hetzelfde is als de orginele accu. Hij gaat wat minder lang mee, maar werkt verder wel gewoon. De extra grote accu gaat iets langer mee, maar niet veel langer dan de officiële accu. Maar goed, voor de prijs hoef je het niet te laten (10 dollar voor de standaard accu), leuk als je ooit op een plek komt waar je niet kunt laden, neem je gewoon een aantal volle accu's mee.. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Anoniem: 247292 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:40:
[...]

Wat dat betreft, is mijn in april gekochte Desire Silver nog helemaal origineel!
Ik heb geen idee!
Mij wel!
Punt 2 zijn verschillende postings op internet over geweest. Het schijnt dat er dan bij de specs achterop de doos geen amoled is genoemd. Dan zit er dus een SLCD in. Wat ik er tot nu toe van gezien heb vind ik persoonlijk de SLCD mooier dan de amoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb iets raars. Ik was wat rond aan het zoeken voor wallpapers en ik heb er een stuk of wat gedownload en in een mapje op mijn SD kaart gezet. Sommige wallpapers zien er prima uit maar andere zien er uit alsof ze maar 256 kleuren hebben.

Nu weet ik dat de resolutie 960x800 moet zijn maar dat helpt in dit geval niet, het zijn allemaal gewoon jpg's met dezelfde grootte. Zijn er nog andere regels waar de jpg's aan moeten voldoen?

Overigens vind ik het raar dat als ik 960x800 gebruik ik nog steeds dat groene vierkantje kan schalen terwijl dat toch de juiste grootte zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thombias schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:54:
[...]
Wat ik er tot nu toe van gezien heb vind ik persoonlijk de SLCD mooier dan de amoled.
Ik ook! Daar baal ik een beetje van. Ik heb mijn Desire nu een week of 4. Had ik maar even gewacht. Met name de resolutie lijkt hoger doordat die niet die rare pixel techniek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk net alsof ik een krant aan het lezen ben :P Het enige wat ik tot nu een nadeel vind zijn rode letters op een grijze achtergrond. Lichtgrijze of witte letters zijn prima te lezen, zelfs als de tekst klein is, maar rood is echt een ramp waarbij je eerst flink moet inzoomen.

@Watcherob:

Het scherm (niet alleen die van de Desire) gebruikt ivm geheugen- en snelheidswinst maar 16 bits per pixel dus het zou daardoor kunnen komen dat sommige wallpapers er slecht uitzien. Vooral verlopen (van de ene kleur naar de andere) zijn hier erg vatbaar voor. Enige oplossing is ditheren. Kan je met de meeste fotobewerkingsprogramma's voor elkaar krijgen.

Verder zijn jpeg's sowieso niet ideaal als ze al half tot moes gecomprimeerd zijn. Probeer ze altijd in hoge kwaliteit op te slaan of te downloaden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:10

Laguna

Connaisseur

Zijn er trouwens meer mensen die een soort van ruis op de achtergrond ervaren zodra je met iemand aan het bellen bent? Dit is mij bij mijn vorige toestel (Nokia 6700) in ieder geval nooit opgevallen, dus lijkt me een probleem van de Desire :(
Gesprekken zijn verder gewoon normaal te voeren en in een wat rumoerigere omgeving zal het je ook niet direct opvallen, maar zodra je je in een rustige omgeving bevindt is het toch wel duidelijk waarneembaar.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-05 13:07
Bij de 2600mAh accu leveren ze een backcover mee. Heb je die ook nodig of kan je gewoon de orginele backcover gebruiken ?

>> ik was te snel. de backcover die ze meeleveren lijkt dus nodig te zijn zodat de accu past :)
Steephh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:51:
Zelf ook in het bezit van de HTC Desire. Mooi toestel, ben er erg tevreden over!

Ik weet niet of iemand van jullie de accu's van Dealextreme.com al getest heeft? Ik in ieder geval wel. Er zijn 2 soorten:

- Standaard accu 1400mAh
- Extra grote accu: 2600mAh

[ Voor 8% gewijzigd door MathijsJH op 31-08-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-05 11:51
Pinin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:57:
Mijn HTC legend heeft een softwarefout en wordt morgen omgeruild door een htc desire. (dit is een foutje van de retailer), ik mag kiezen om de nieuwe desire te houden of een nieuwe legend op te laten sturen.

Over de legend ben ik erg tevreden (ook qua snelheid)

Maar misschien kan iemand wat vragen beantwoorden over de desire brown.

Maar toch vind ik de bouwkaliteit van de Desire niet echt goed. Ik kom van een iPhone 2G af, ook met alu body enzo. Ik moet zeggen dat de knoppen toch veel beter aanvoelen, ja zelfs nog na 3 jaar gebruik! Maar ik moet wel zeggen dat ook de opvolgers van de iPhone 2G qua body niet tegen de 2G op konden. (die was echt goed)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_Solo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-05 09:25
kan weg

[ Voor 96% gewijzigd door dutch_Solo op 31-08-2010 23:33 . Reden: dubbelpost ]

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.