Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:46
Hij haalt mafia tactieken aan in relatie tot de content industrie.

Ik moet zeggen dat ik em voor een 'tegenstander' behoorlijk genuanceerd en goed onderbouwd vind, en heb em +2 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Blijft apart
Exorcist in 'nieuws: Entertainmentindustrie komt met drm-systeem 'UltraViolet'' 10 x +1
.oisyn in 'nieuws: Entertainmentindustrie komt met drm-systeem 'UltraViolet'' 10 x +0
Terwijl die tweede gewoon verder gaat op de eerste. Ze lijken mij persoonlijk allebei offtopic

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24

Herman

FP ProMod
Deze vind ik lastig te modden:
BARACUS in 'Apple geeft informatie over verzamelen locatiedata'

Ik zag gelijk een mod met +6 weging hier 'ontopic' voor geven. Maar is deze reactie niet gewoon ongewenst?

@ Wildhagen: Bedankt voor je post. Ik heb nu ook '0' gemod.

[ Voor 24% gewijzigd door Herman op 20-07-2010 19:19 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij heeft een valide punt, maar op deze manier verwoord levert het hem wel een punt aftrek op, ik maak er dus een 0 van.

Voor een -1 vind ik hem niet zwaar genoeg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iets oudere reactie: CyBeR in 'nieuws: Brein gaat in hoger beroep tegen isp om blokkade torrentsite'

Is dat echt een +1 of zelfs +2 waard? Een 0 lijkt me voldoende?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,Wildhagen, is inderdaad een 0 ,volgens mij ook.
In feite is alleen de laatste zin min of meer eigen inbreng,maar de retorische vraag,wat het volgens mij moet voor stellen,is wat mij betrefd echt 13 in een dozijn en voegt niets of weinig toe aan het topic.

In ieder geval te weinig voor 2+ .
Een -1 is het ook niet,want ongewenst vind ik het ook niet echt.
Maar,met alle respect voor de poster, ik vind het geen bijzondere vraag.
Vandaar ook mijn 0.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

''Boehoehoe'', en ook nog ff de schoolmeester uithangen kan wmb wel op -1
VorteXLP in 'nieuws: Apple geeft informatie over verzamelen locatiedata'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat een zieke reactie zeg...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg deprimerend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die user is echt heel fout bezig ja, al dagenlang. Misschien moet er eens een waarschuwing of corrigerend mailtje oid gegeven worden, want dit is een patroon dat een beetje de verkeerde kant op lijkt te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 21-07-2010 12:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Moet je de laatste 'edit' van eergisteren eens lezen.

maandverband in 'Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Edit:
Sorry wildhagen, mijn fout. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Herman op 21-07-2010 12:24 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, die was al gemeld: wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII"

Ik zie een verband tussen zijn nick 'maandverband', het scheldwoord 'kut' waar hij nogal mee strooit en een bepaalde tijd van de maand :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
wildhagen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:23:
Ja, die was al gemeld: wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII"

Ik zie een verband tussen zijn nick 'maandverband', het scheldwoord 'kut' waar hij nogal mee strooit en een bepaalde tijd van de maand :P
zijn laatste post was ook nogal bloederig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
1 beroerde reply 'kan' maar deze user krijgt een mailtje. No worry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Brunniepoo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:35:
[...]

zijn laatste post was ook nogal bloederig...
leuk hoe sommige mensen zich naar hun ''nick'' gaan gedragen. :+

hopelijk gebeurt dat niet bij die van mij of die van Delerium. :P

maar inderdaad, behoorlijke zieke reacties. blijft mij toch verbazen dat zulke mensen denken dat Tweakers een plaats is voor ellenlange scheldkannonades.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
welke mafkees zit hier (en in andere posts in dit topic) nou weer op +3 te modden? killerdemon in 'nieuws: 'Nokia wil andere ceo''

Sowieso nogal veel off-topic hier, naar mijn mening.

[ Voor 32% gewijzigd door Brunniepoo op 21-07-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd in 'reviews: Microsoft: wij zijn klaar voor de cloud-evolutie'

Ik denk ik mod nog eens wat, maar wat moet ik hier eigenlijk mee? Is dat nog +1 waard of had ie het in 1 reactie en met interpunctie moeten schrijven daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 18:57

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze onjuiste post verdient imho geen +2 terwijl hij hier wel op gemod is.

Yggdrasil in 'nieuws: VMware wil beheertools voor virtualisatiesoftware verbeteren'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Brunniepoo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:08:
welke mafkees zit hier (en in andere posts in dit topic) nou weer op +3 te modden? killerdemon in 'nieuws: 'Nokia wil andere ceo''

Sowieso nogal veel off-topic hier, naar mijn mening.
Een mismodder, noted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
hee, die herken ik, doet hij wel vaker (vgl. Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft komt binnenkort met multitouch-muis'').

Ik vind het ongewenst in ieder geval, ik zou 1 maal +1 en 2x -1 geven, veronderstellend dat de eerste post +1 waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 21:03
Ik vind Taart in 'nieuws: KPN kampt met landelijke internetstoring - update' niet echt informatief ofzo. Misschien voor mensen die in de auto Tweakers.net lezen en toevallig in Utrecht gaan parkere. Daar houdt het dan ook bij op!
Die reactie zou ik eerder op 0 zetten, want heeft niet echt toegevoegde waarde.

[ Voor 11% gewijzigd door Xanland op 21-07-2010 21:29 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
Xanland schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:28:
Ik vind Taart in 'nieuws: KPN kampt met landelijke internetstoring - update' niet echt informatief ofzo. Misschien voor mensen die in de auto Tweakers.net lezen en toevallig in Utrecht gaan parkere. Daar houdt het dan ook bij op!
Die reactie zou ik eerder op 0 zetten, want heeft niet echt toegevoegde waarde.
ben ik het wel mee eens ja, het is wel waar wat hij zegt, maar is niet ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 21:03
Volgens mij wil de modpersoon die +3 bij MorosMyrddin in 'nieuws: 'Nokia wil andere ceo'' zette, zijn modrechten kwijt.
Want hij is de enige, en om nou +3 te geven, vind ik deze niet echt waard. :+

Geld ook voor killerdemon in 'nieuws: 'Nokia wil andere ceo''-modpersoon (als het niet dezelfde is).

[ Voor 25% gewijzigd door Xanland op 22-07-2010 00:49 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Zo te zien heeft hij (beide mods van dezelfde persoon) gisteren rond 20.00 een mail gehad, dus is al afgerond :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Met deze post is niet zo heel veel mis, an sich (al is het slechts tig keer eerder gezegd), maar persoon heeft wel een stuk of vijf vergelijkbare posts achter elkaar gedaan, geen idee waar hij mee bezig is... Verwijderd in 'nieuws: Rechter verbiedt verkoop R4-flashkaartjes en omgebouwde Wii's'

[ Voor 11% gewijzigd door Brunniepoo op 22-07-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Eventueel wist hij niet hoe je een geneste reactie moet maken, maar in het geval van echte dubbelposts kunnen ze gewoon op -1.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ik weet dat deze reactie eigenlijk geen +2 verdient maar de manier van schrijven gecombineerd met het feit dat hij niemand persoonlijk aanvalt doet me toch denken dat een +2 geven niet echt mismodden is!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
k1n8fisher schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
Ik weet dat deze reactie eigenlijk geen +2 verdient maar de manier van schrijven gecombineerd met het feit dat hij niemand persoonlijk aanvalt doet me toch denken dat een +2 geven niet echt mismodden is!
eigenlijk is het een 0 aangezien hij echt nergens op het nieuwsbericht ingaat ;) En alhoewel ik beter uitgewerkte ironie heb gezien, wil ik nog best een +1 geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Brunniepoo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:40:
[...]

eigenlijk is het een 0 aangezien hij echt nergens op het nieuwsbericht ingaat ;) En alhoewel ik beter uitgewerkte ironie heb gezien, wil ik nog best een +1 geven...
Zelf heb ik ook een +1 gegeven maar iemand anders had daar een +2 voor gegeven.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
k1n8fisher schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Zelf heb ik ook een +1 gegeven maar iemand anders had daar een +2 voor gegeven.
en die heeft inmiddels zijn mening herzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

harmageddon in 'nieuws: LG brengt Optimus 7 met Windows Phone 7 dit jaar in Nederland uit'
Lijkt me gewoon een +1 ontopic. Wat dat betreft wordt er erg krom gemodereerd, de reactie die er direct boven staat, KillGhost in 'nieuws: LG brengt Optimus 7 met Windows Phone 7 dit jaar in Nederland uit', heeft hetzelfde aantal moderaties maar daar zijn ze allemaal +1, terwijl hij feitelijk nog minder zegt (en daar neig ik dan ook meer naar een 0)

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 22-07-2010 11:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:58

botoo

💀 too old to die young

* botoo ziet er niet meer in dan een 0. Als cynische grap zou het evt. ook op +1 mogen, dwz als je het grappig vind natuurlijk.

[ Voor 38% gewijzigd door botoo op 22-07-2010 11:28 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Quacka in 'nieuws: Rechter verbiedt verkoop R4-flashkaartjes en omgebouwde Wii's' verdient mijns inziens echt geen +3, is die x6 één of meerdere personen?

[ Voor 3% gewijzigd door Brunniepoo op 22-07-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ponsjuh in 'nieuws: T-Mobile wil dat Google gaat betalen voor gebruik mobiel netwerk'

deze stond op -1 voordat ik hem een +1 gaf, die 12 keer -1 lijkt me niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een editslet. Eerst stond er alleen de letter 'x', daarvoor heb ik hem een -1 gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Die +3 is van mij, m.i. is dat een terechte en relevante opmerking waarmee de eerlijkheid van de uitspraak met argumenten en links ter discussie gesteld word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgt deze post van mij een 0
Verwijderd in 'nieuws: LG brengt Optimus 7 met Windows Phone 7 dit jaar in Nederland uit'
Mijn bericht toch juist precies de informatie die in het artikel nog als niet bekend wordt omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

botoo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:41:
[...]

Die +3 is van mij, m.i. is dat een terechte en relevante opmerking waarmee de eerlijkheid van de uitspraak met argumenten en links ter discussie gesteld word.
Naar mijn idee zijn de links echter irrelevant aan deze zaak, waarmee er niet meer dan een ongefundeerde beschuldiging van belangenverstrengeling overblijft. Ik vind dit zeker geen +3 maar wel een -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Netjes onderbouwd en relevant aan het onderwerp. Dat maakt het toch zeker een +1. En daar staat ie nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
dcm360 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:09:
[...]
Naar mijn idee zijn de links echter irrelevant aan deze zaak, waarmee er niet meer dan een ongefundeerde beschuldiging van belangenverstrengeling overblijft. Ik vind dit zeker geen +3 maar wel een -1 waard.
Ik vind het anders ook een verdomd interessante reply. Ik geef een +2 omdat het ook genuanceerd had kunnen blijven, de feiten spreken voor zich.

Ken uw bron is extreem relevant.

[ Voor 47% gewijzigd door Delerium op 22-07-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Delerium schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:12:
[...]

Ik vind het anders ook een verdomd interessante reply. Ik geef een +2 omdat het ook genuanceerd had kunnen blijven, de feiten spreken voor zich.

Ken uw bron is extreem relevant.
tja, om eerlijk zijn is het enige voor dit topic relevante feit dat ik zie een rijtje namen van de rechters. De rest is wat mij betreft op zijn best speculatief. En eigenlijk is het noemen van dit feit ook alleen maar informatief of een must-read als je de gedachtegang van de schrijver volgt.
Maar goed, ik neig met beschuldigingen over corrupte en niet-deugende rechters en dergelijke al snel naar -1, dus ik ben bevooroordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wildhagen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:09:
Is een editslet. Eerst stond er alleen de letter 'x', daarvoor heb ik hem een -1 gegeven.
nu staat hij in plaats van 12X -1, al op 22X -1.
Het kan dan wel een editslet zijn, maar je moet die reactie nu toch gewoon beoordelen zoals hij er nu staat?
En dat lijkt mij zeker geen -1 waard, maar gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Maar goed, ik neig met beschuldigingen over corrupte en niet-deugende rechters en dergelijke al snel naar -1, dus ik ben bevooroordeeld.
Dat is wmb niet bevooroordeeld, de beschuldigingen zijn vrijwel altijd ononderbouwde uitingen van onvrede en onderbuik gevoelens en die gaan bij mij ook naar -1. Juist daarom vind ik deze reactie juist beduidend boven het maaiveld uitsteken en zie het als must-read.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik blijf er niet meer in zien dan een link naar een twitterbericht van een per definitie niet onpartijdig persoon, een link naar een website waarvan ik de relevantie met deze zaak/rechter ook niet in kan zien, en een, hoe genuanceerd dan ook, zware beschuldiging. De enige argumenten die ik zie zijn onderbuikgevoelens, en dat vind ik zeker niet voldoende voor dergelijke beschuldigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:01:
[...]

Dat is wmb niet bevooroordeeld, de beschuldigingen zijn vrijwel altijd ononderbouwde uitingen van onvrede en onderbuik gevoelens en die gaan bij mij ook naar -1. Juist daarom vind ik deze reactie juist beduidend boven het maaiveld uitsteken en zie het als must-read.
Er zit nog steeds nul onderbouwing in terwijl het wel heel beschuldigend is.
In feite is de reactie dicht tegen lasterlijk jegens de betreffend rechters.
Een -1 voor dergelijke laster zou een stuk logischer zijn dan een +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:03

hellknight

Medieval Nerd

botoo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:41:
[...]

Botoo, Delerium - welke argumenten bedoelen jullie als ik vragen mag? Ik zie een link naar een Twitterbericht van de directeur van FTD, welke verder (zover ik kan zien) geen link bevat naar nadere info, en een link naar een site over een andere rechter welke zich schuldig blijkt te hebben gemaakt aan meineed. Nergens zie ik inhoudelijke informatie over de rechter in kwestie. Als er inhoudelijk relevante links waren toegevoegd, of andere aanwijzingen dat deze rechter opvallend in het voordeel van grote bedrijven / media industrie oordeelt was dit zeker een +2/+3 waard geweest voor mij, maar nu zie ik eigenlijk enkel een niet-gefundeerde beschuldiging, wat gewoon een -1 is voor mij

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik geef hem toch ook een -1 hoor, sorry. Een twitter-bericht zonder verdere onderbouwing kan ik toch als bron niet heel erg serieus nemen, iedereen kan op twitter posten wat hij wil.

Die tweede link heeft met de hele kwestie niets te maken, is een volledig andere (ex-)rechter die met deze kwestie 0,0 te maken heeft.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Eén klikje verder op de tweede link: aangifte mijneed t.a.v. Officier van Justitie: http://www.rechterwestenb...r_J_W_Westenberg%20r.html

[edit]
FTD twitter reken ik ook niet als betrouwbaar.

Let wel ik ben hier niet iemand aan het veroordelen, maar in het kader van mogelijke partijdigheid van een rechter zie ik het wel als uiterst interessant leesvoer.

[ Voor 39% gewijzigd door botoo op 22-07-2010 14:37 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

botoo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:32:
Eén klikje verder op de tweede link: aangifte mijneed t.a.v. Officier van Justitie: http://www.rechterwestenb...r_J_W_Westenberg%20r.html
Dat is een heel andere (ex-)rechter die met de zaak waarin het in de nieuwspost gaat helemaal niets van doen heeft, en kan dus ook niet als onderbouwing voor iets tegen de wél betrokken rechter gebruikt worden lijkt me.

Als ik persoon A (Hensen) wil beschuldigen van corruptie (want dat gebeurt hier toch wel), en ik ga dan bewijsmateriaal tegen de niet-betrokken persoon B (Westeberg) posten, dan is dat toch ook geen onderbouuwing van de corruptie van persoon A?

Daarnaast is Hensen slechts één van de drie betrokken rechters, niet de enige.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 22-07-2010 14:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Remz in 'nieuws: Sony vraagt patent op schermdeling met stereoscopisch 3d' mag van mij gewoon op 1. Hij formuleert het wellicht wat onduidelijk voor mensen die niet op de hoogte zijn, waardoor reageerders er meteen bovenop springen met verkeerde aannamens, maar hij heeft het dus over nieuws: Microsoft werkt aan brilloze 3d-displays, wat, jawel, gewoon een 3D TV met camera erin is die ook meerdere mensen verschillende beelden voor kan schotelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

dcm360 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:12:
Ik blijf er niet meer in zien dan een link naar een twitterbericht van een per definitie niet onpartijdig persoon, een link naar een website waarvan ik de relevantie met deze zaak/rechter ook niet in kan zien, en een, hoe genuanceerd dan ook, zware beschuldiging. De enige argumenten die ik zie zijn onderbuikgevoelens, en dat vind ik zeker niet voldoende voor dergelijke beschuldigingen.
Je zou er ook van uit kunnen gaan dat ie zijn best deed om het te onderbouwen. Als dan blijkt dat hetgene wat hij aanhaalt niet relevant is kan zo'n post toch ook heel goed op 0. Daarom gelijk maar afschieten lijkt me nergens voor nodig.

Ik houd het toch maar op ontopic en relevant,omdat het toch wel te denken geeft als er rechters rondlopen die zich niet aan de wet houden. Het roept bij iedereen al gauw de gedachte op dat er nog wel eens meer van dit soort 'rechters' zouden kunnen zijn, +1 van mij dus.

[ Voor 15% gewijzigd door pcgek op 22-07-2010 15:42 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:47:
Waarom krijgt deze post van mij een 0
Verwijderd in 'nieuws: LG brengt Optimus 7 met Windows Phone 7 dit jaar in Nederland uit'
Mijn bericht toch juist precies de informatie die in het artikel nog als niet bekend wordt omschreven.
Mag idd wel naar +2.

Over Quacka in 'nieuws: Rechter verbiedt verkoop R4-flashkaartjes en omgebouwde Wii's'.
Ik ben het wel met wildhagen eens, de onderbouwing van zijn beschuldiging doet hij d.m.v een totaal irrelevante andere rechter die de fout in is gegaan. Volgens mij zijn de rechters in Nederland over het algemeen betrouwbaar. Als er dus één de fout in is gegaan, is het belachelijk om maar te denk dat we een andere rechter ook niet kunnen vertrouwen.
Dus wat mij betreft, zonder een goede bron is dit max een 0. Persoonlijk geef ik hem het voordeel van de twijfel en geef ik hem een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:32:

[edit]
FTD twitter reken ik ook niet als betrouwbaar.

Let wel ik ben hier niet iemand aan het veroordelen, maar in het kader van mogelijke partijdigheid van een rechter zie ik het wel als uiterst interessant leesvoer.
Je vind een volslagen irrelevante link over een totaal andere rechter bij een totaal andere en volkomen ongerelateerde zinvol om een rechter te beschuldigen van partijdigheid. Echt te triest voor woorden.
Ik vind dat degenen die daar een +3 of +2 gegeven hebben hun modrechten ontnomen zou moeten worden.
Ik heb mijne wel voor veel minder verloren.

Het is ook blijkbaar een gewoonte van deze gebruiker om volkomen irrelevante beschuldigingen aan andere rechter in filsharing topics te plaatsen en daarbij suggesties te maken over corruptie van rechters in de filsharing zaak:
Quacka in 'nieuws: Eyeworks wint kort geding tegen FTD over verwijzingen usenet-uploads'

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:35:
[...]
Als ik persoon A (Hensen) wil beschuldigen van corruptie (want dat gebeurt hier toch wel), en ik ga dan bewijsmateriaal tegen de niet-betrokken persoon B (Westeberg) posten, dan is dat toch ook geen onderbouuwing van de corruptie van persoon A?
Nee dat is het inderdaad niet. De post lijkt onderbouwd maar is nu niet meer dan een loze beschuldiging. Ik kan er echt geen +2 of +3 voor geven.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 22-07-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Soms vind ik reacties onder een review wat lastig te beoordelen.

Bijvoorbeeld deze reactie:
Thieudebeu in review 'Sapphire Radeon X1950 GT'

Vaak die moppers dat een review te kort is. Natuurlijk lijkt het me goed om aan te geven waar verbeterpunten liggen, maar het is niet tegen de regels in om zo'n korte review te maken. Waarom dan deze verwachtingen?
Hoe zou ik dit soort reacties heb beste kunnen modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Herman87 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:45:
Soms vind ik reacties onder een review wat lastig te beoordelen.

<>

Hoe zou ik dit soort reacties heb beste kunnen modden?
voor een geïnteresseerde in deze kaart lijkt deze post me volledig irrelevant dus ik heb hem 0 gegeven. Neemt niet weg dat ik hem verder wel gelijk geef.

[ Voor 32% gewijzigd door Brunniepoo op 23-07-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Brunniepoo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:58:
[...]

voor een geïnteresseerde in deze kaart lijkt deze post me volledig irrelevant dus ik heb hem 0 gegeven. Neemt niet weg dat ik hem verder wel gelijk geef.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. (Overigens wel met de 0 moderatie) Foto's en benchmarks zijn in grote getale te vinden op allerlei websites die daarin specialiseren. Dat nog eens over gaan doen, daar heb je eigenlijk niet zoveel aan. Juist de (eigen) real-life ervaringen (en dus niet al die theoretische getalletjes) zijn interessant. (Hoewel ook die in dit specifieke geval wat karig zijn.)

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 23-07-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Jesse schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:13:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. (Overigens wel met de 0 moderatie) Foto's en benchmarks zijn in grote getale te vinden op allerlei websites die daarin specialiseren. Dat nog eens over gaan doen, daar heb je eigenlijk niet zoveel aan. Juist de (eigen) real-life ervaringen (en dus niet al die theoretische getalletjes) zijn interessant. (Hoewel ook die in dit specifieke geval wat karig zijn.)
nou, van mij hoef je niet alles zelf te doen hoor, maar verwijs daar dan naar. Ik was het dan ook vooral eens met het statement dat de review vollediger moet/kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Deze reactie is gemod als offtopic, maar hij reageert naar mijn idee wel inhoudelijk op het bericht:

CozNL in 'nieuws: Microsoft schrapt integratie pc- en Xbox-gaming'

Wellicht dat mensen denken dat hij kritiek geeft op het nieuwsbericht zelf, maar dat is imo niet het geval.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Michali schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:55:
Deze reactie is gemod als offtopic, maar hij reageert naar mijn idee wel inhoudelijk op het bericht:

CozNL in 'nieuws: Microsoft schrapt integratie pc- en Xbox-gaming'

Wellicht dat mensen denken dat hij kritiek geeft op het nieuwsbericht zelf, maar dat is imo niet het geval.
ik heb hem op 0 gezet, niet vanwege commentaar overigens, en volgens mij nog voor de edits, omdat ik het een erg lange en verwarde post vind die eigenlijk niet echt iets toevoegt aan alles wat al gezegd is door eerdere posters. Daar waren er overigens überhaupt nogal veel van in dat topic. Ik kan overigens best leven met +1 hoor.

De benaming voor 0 is overigens off-topic/irrelevant. Een 0 hoeft dus niet per se off-topic te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Brunniepoo op 23-07-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is inderdaad iemand die het modereren nog niet helemaal begrepen heeft lijkt het. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zouden jullie doen :? .Ik gaf een 0.(-1 )

Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt iPad in Nederland en België uit'

Sorry ,ik bedoel ook -1(,mijn reactie).

Toppie vgroenewold d:)b
Dat is eigenlijk ook wat ik er over dacht.
nutteloos ja.Ongewenst.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

RangedNeedles in 'poll: StarCraft II'
6 keer +1, wat :?. Is toch een nulletje volgens mij.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een krappe 0 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
niet zo zeer off-topic als wel al héél vaak gezegd in dat topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Brunniepoo op 23-07-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow. Dan mag het wel gemismod worden omdat er geen betere optie is?

edit: kan mij trouwens geen ene zak schelen of er nou + 100 of -100 staat (ik hecht totaal geen waarde aan de scores die gegeven worden). Gaat er meer om om weer even te laten weten hoe ruk het systeem is. Iedereen die ook braaf hetzelfde toekent qua punten :z

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:45:
Ow. Dan mag het wel gemismod worden omdat er geen betere optie is?
volgens de mod-faq:

0: Off-topic / irrelevant

Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.

en op je edit: dus als iedereen volgens een richtlijn tot hetzelfde inzicht komt dan is dat een teken dat het een slecht systeem is? Overigens heeft deze qua hoeveelheid een boost gekregen vanwege een mismod, zie enkele posts hierboven.

[ Voor 13% gewijzigd door Brunniepoo op 23-07-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:49
hottestbrain in 'nieuws: Tele2 gaat BBC via analoge kabel doorgeven'

Heb deze als offtopic gemod ivm feitelijke onjuistheid. Door een andere +1 modding blijft ie +1 staan.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Zpottr in 'nieuws: Apple stelt release witte iPhone 4 verder uit'

Degene die daarvoor een +3 heeft gegeven (2) mag wat mij betreft een moderator ban krijgen :p moet de modfaq nog eens goed doorlezen :>

[ Voor 9% gewijzigd door Enfer op 23-07-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeplift
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08-2022
n8n in 'nieuws: Google gaat Chrome vaker updaten'

Lijkt mij niet echt ontopic, maar eerder een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Enfer schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:23:

Degene die daarvoor een +3 heeft gegeven (2) mag wat mij betreft een moderator ban krijgen :p moet de modfaq nog eens goed doorlezen :>
Ik moest er wel om lachen. Als je er even over na denkt dan zit er wel wat ironie in :P
Deze 'bagger'-reactie wordt ook door iemand positief gemod. Lijkt me een nieuwe variant op een selffulfilling prophecy :+

(Ik gaf de reactie overigens een -1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Scythe brengt Chouriki 2-voedingen uit'

Ik keek er vanmiddag al een paar keer naar, maar ik vind dit meer een irrelevante post. Het heeft wel betrekking op het nieuwsbericht, maar alles behalve toevoegende waarde.
Voor mij een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Totaal irrelevant inderdaad.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd in 'nieuws: Lek in vBulletin-forumsoftware gevonden'

Denk niet dat die linkjes de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Beetje laat, maar opgelost. Precieze uitleg bij exploits lijkt me niet zo handig ;)
Zal zo ook even bekeken worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Er komt weer een delicaat topic aan: nieuws: Secunia: Apple-software bevat de meeste lekken

Wat is dat overigens met de redactie dat ze het verschil tussen gevonden lekken en het bevatten van lekken niet snappen, en er gewoon lekker een sensatie kop boven zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Valt nog mee, maar misschien mede omdat ik een aantal dingen preventief heb opgelost :+

edit @ de twee onderstaande reacties:
Check

[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 24-07-2010 16:50 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

musje83 in 'nieuws: Secunia: Apple-software bevat de meeste lekken'

Daar wil iemand van zijn modrechten af (neem ik aan, anders geef je geen +3). Misschien kan iemand hem daarmee helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 24-07-2010 16:43 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Hier wil iemand heeeel erg graag van zn modrechten af: musje83 in 'nieuws: Secunia: Apple-software bevat de meeste lekken'

Hoi wildhagen :w :P

[ Voor 5% gewijzigd door dcm360 op 24-07-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In Search of Sunrise in 'nieuws: Secunia: Apple-software bevat de meeste lekken'

Wat vinden jullie daarvan? Die opmerking van 'je hoofd uit het zand halen' is imho een beetje op de man?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:39:
In Search of Sunrise in 'nieuws: Secunia: Apple-software bevat de meeste lekken'

Wat vinden jullie daarvan? Die opmerking van 'je hoofd uit het zand halen' is imho een beetje op de man?
Ik vind die hele post nogal flamerig eigenlijk. Ik heb -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mooi, dan ben ik dus niet de enige (had hem ook al een -1 gegeven).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze is ie dan ook -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:50
Kixtart schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:39:
[...]

Beetje laat, maar opgelost. Precieze uitleg bij exploits lijkt me niet zo handig ;)
Bedankt :)

Kolky1 in 'nieuws: Lek in vBulletin-forumsoftware gevonden'

Volgens mij kan die ook wel een knipje gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat lijkt me idd niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd in 'nieuws: Apple stelt release witte iPhone 4 verder uit'

Lijkt me dat +3 en +2 een beetje overdreven is bij deze post. +1 eigenlijk ook al aangezien er gewoon naar Apple uitgehaald wordt zonder enige vorm van onderbouwing.

crizyz in 'nieuws: Apple stelt release witte iPhone 4 verder uit'

Overigens vind ik deze post van mezelf ook niet echt informatief en de +2 dus onnodig.

Deze post krijgt ook erg uiteenlopende moderaties (3x +2, 5x +1, 21x 0, 27x -1). Door zijn woordgebruik valt informatief en on-topic toch af volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
crizyz schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:09:

Lijkt me dat +3 en +2 een beetje overdreven is bij deze post. +1 eigenlijk ook al aangezien er gewoon naar Apple uitgehaald wordt zonder enige vorm van onderbouwing.
Het maximum wat ik me voor deze reactie kan verantwoorden is inderdaad een 0, ik heb zelfs een -1 gegeven.
crizyz in 'nieuws: Apple stelt release witte iPhone 4 verder uit'

Overigens vind ik deze post van mezelf ook niet echt informatief en de +2 dus onnodig.
Nette reactie, voor de rest niets bijzonders, een +1.

Deze post krijgt ook erg uiteenlopende moderaties (3x +2, 5x +1, 21x 0, 27x -1). Door zijn woordgebruik valt informatief en on-topic toch af volgens mij.
Die is zwaar op de man en hoort dus op -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

crizyz schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:09:

Wat mij betreft een -1. Generalisatie en trolling.

De +3's op deze post willen hun modrechten blijkbaar kwijt: Zpottr in 'nieuws: Apple stelt release witte iPhone 4 verder uit'

Wie wil daar even naar kijken?

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 25-07-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Bor de Wollef schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:03:
[...]
De +3's op deze post willen hun modrechten blijkbaar kwijt: Zpottr in 'nieuws: Apple stelt release witte iPhone 4 verder uit'
Wie wil daar even naar kijken?
Voglens mij was deze al door Enfer gemeld. :) Zie hier

[ Voor 5% gewijzigd door Herman op 25-07-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mwoa, dat zegt ie niet - hij vraagt het zich af. Alleen de redenatie slaat idd helemaal nergens op.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat zegt hij inderdaad niet, maar ik heb die zin toch maar weggepoetst. Zonder degelijke onderbouwing vind ik zulke statements weinig toevoegen aan de discussie. :) De rest van de reactie is gewoon 0-materiaal, dus na de edit heb ik de reactie daarop laten staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 26-07-2010 11:16 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

.oisyn schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:13:
Mwoa, dat zegt ie niet. Alleen de redenatie slaat idd helemaal nergens op.
Dat zegt hij wel. Hij zegt dat ik te facistisch bent, iemand die fascistisch is, is een fascist.

En iemand die anderen van fascisme beschuldigt, is ongewenst bezig (in die reactie) en verdient dus een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.