Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Platenlabel stuurt duizenden 'dreigbrieven' naar vermeende piraten'

Lijkt me toch een vrij duidelijke -1. Degene die dat een +1 gaf kan imho zijn modrechten in leveren.

Dit neigt wel héél erg naar een bedreiging imho, zit echt op het randje.

Verwijderd in 'nieuws: Platenlabel stuurt duizenden 'dreigbrieven' naar vermeende piraten'

En dat lijkt me gewoon een troll, en dus -1.

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 18-07-2010 18:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Ben het daar niet mee eens (al zag ik wel aankomen dat ie weggemod ging worden). Zijn opmerking ziet er wellicht wat trollerig uit, maar is m.i. zeer to-the-point en waar, want er is geen individu die hetzelfe geintje zou kunnen flikken zonder direct opgepakt te worden. Voor grote bedrijven geldt kennelijk een andere norm.

Bovendien, dit 'racketeering' en afpersings aspect dat johanw910 ter sprake brengt is iets dat voortdurend 'kleeft' aan organisaties als de RIAA e.d.; en is iets wat ook in Amerika en Engeland voortdurend ter discussie staat.

Wellicht was johan's reactie niet het meest genuanceerd; of onderbouwd; maar niet 'ongewenst' wat mij betreft; en al zeker niet 'irrelevant'.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Vind hem ook nog wel kunnen hoor, kan er zo 123 niet echt iets ongewenst in ontdekken.Ik geef er een 0 voor.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sorry, maar als je bedrijven en overheden zomaar van afpersing beschuldigt, zonder enige feitelijke onderbouwing, is dat gewoon simpelweg een troll ern dus -1 hoor... overigens geld uiteraard hetzelfde als je private personen zou beschuldigen daarvan.

Met afpersen heeft dat namelijk allemaal niet zoveel te maken. Dit zijn bepaald geen lichte beschuldigingen.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 18-07-2010 19:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dat is het hem juist,hij beschuldigt bedrijven en overheden juist niet van afpersing. Die komen er mee weg zonder vervolgt te worden daarvoor. Trouwens, het artikel zelf geeft al voldoende onderbouwing,daarin blijkt al dat het om een zeer discutabele actie gaat, dus is zijn reactie niet geheel onterecht.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dirk schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:23:
Een 'simpele search op Steam' mag van mij best met een +2 beloond worden.
Je komt er ook door gewoon het artikel te lezen en de link te klikken. Zelf met Steam zoeken is dus niet nodig. Daarom geen +2 wat mij betreft, en zeker geen +3.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 18-07-2010 19:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:17:
Dat is het hem juist,hij beschuldigt bedrijven en overheden juist niet van afpersing.
Zo interpreteer ik zijn reactie toch echt niet, ik zie het gewoon als 'overheden en bedrijven mogen afpersen', en dat hij dat goedkeurt (hij vind het mogen).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Totaal oninteressant en overbodig voor de rest: Verwijderd in 'nieuws: Valve geeft Alien Swarm gratis weg via Steam'

Ik heb een -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:20:
[...]

Zo interpreteer ik zijn reactie toch echt niet, ik zie het gewoon als 'overheden en bedrijven mogen afpersen', en dat hij dat goedkeurt (hij vind het mogen).
Tis ook wel een lastige,vooral als je hem ff snel leest. Ik zie die 2 zinnetjes los van elkaar. En in de laatste zin staat:
''Als een groot bedrijf of overheid zoiets doet mag dat gewoon.''
En is het dus geen afpersing.
Maargoed, misschien is tie wel op 2 manieren te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Laatst online: 12:47
wildhagen schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:20:
[...]

volgens mij zegt hij dat voor bedrijven is meer toegestaan dan voor particulieren (bedrijven mogen dat zonder dat het afpersing wordt genoemd), hij keurt het dus niet goed. Ik vind het een onbeargumenteerde post, nogal complotterig enzo (staat deze hele thread vol mee), maar geen -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel je een punt hebt over de waarde van het bericht, hoeft 'ie naar mijn inziens niet minder dan een 0 te hebben.
Want waneer je verder kijkt in de geplaatste posts dan kom je nog een aantal van dit soort gelijke uitspraken tegen en die staan ook netjes op 0 gemod.
Dus ik denk dat een -1 (eigenlijk) onnodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:46:
[...]

Hoewel je een punt hebt over de waarde van het bericht, hoeft 'ie naar mijn inziens niet minder dan een 0 te hebben.
Want waneer je verder kijkt in de geplaatste posts dan kom je nog een aantal van dit soort gelijke uitspraken tegen en die staan ook netjes op 0 gemod.
volgens mij bestaat de helft van alle topics over games uit dit soort oneliners (al hebben sommigen moeite om een oneliner tot één zin te beperken), dus dan zou er weinig overblijven...

edit: formulering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:46:
[...]

Ik zie het eigenlijk als FP vervuiling. Dergelijke posts hebben echt totaal geen waarde voor andere lezers. Daarom heb ik deze, en andere posts een -1 gegeven. Ik vind het te nutteloos om een 0 te scoren wegens offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

In de oude (max+2) situatie was ik met je meegegaan. Nu zie ik het als een overbodige post, maar nog niet ongewenst. Het zijn toch nog 5 woorden.En zo ernstig serieus is het artikel nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:52:
[...]

Ik zie het eigenlijk als FP vervuiling. Dergelijke posts hebben echt totaal geen waarde voor andere lezers. Daarom heb ik deze, en andere posts een -1 gegeven. Ik vind het te nutteloos om een 0 te scoren wegens offtopic.
Ik blijf het deels met je eens, maar....zoals Brunniepoo ook al aangeeft:
volgens mij bestaat de helft van alle topics over games uit dit soort oneliners (al hebben sommigen moeite om een oneliner tot één zin te beperken), dus dan zou er weinig overblijven...
En daar ben ik het ook weer mee eens. Zoals de 1e post met "Grappig!" Ja, gaat bij mij ook onherroepelijk op -1
Maar zoals het bericht wat jij aanhaalde zie ik niet als vervuiling en geef ik de voordeel van de twijfel en mod zoiets gewoonlijk op 0.

edit:typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een 0 kan natuurlijk ook. Het hangt af van interpretatie maar ik vind het argument "dus dan zou er weinig overblijven" niet valide. Sterker nog, ik lees veel liever een klein aantal interessante posts dan een groot aantal posts als de aangehaalde met geen enkele waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Als je alleen interessantere posts wil lezen dan zet je het filter op +1, zoals de bedoeling is. De 0 was er geloof ik dan ook met name voor dit soort onschuldige posts, zodat de -1 alleen nodig is voor posts waar echt wat mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Dan komt deze IngamerX in 'nieuws: Platenlabel stuurt duizenden 'dreigbrieven' naar vermeende piraten' hoop ik wel in aanmerking voor downmodding. "Vieze slappe mensen leeg trekkende geldmachines" is gewoon ordinair gescheld.

[ Voor 0% gewijzigd door albatross op 18-07-2010 22:59 . Reden: Typo ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dcm360 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:07:
Als je alleen interessantere posts wil lezen dan zet je het filter op +1, zoals de bedoeling is. De 0 was er geloof ik dan ook met name voor dit soort onschuldige posts, zodat de -1 alleen nodig is voor posts waar echt wat mis mee is.
Tja, ik vind het een lastig verhaal gezien in sommige posts echt gewoon niets interessants te vinden is voor anderen. Voorbeeld zijn de "gaaf" of "ik ook" posts. Die zijn anders dan een offtopic maar toch interessante posts met enige informatie.De eerste soort maken van de FP een soort slow chat plek en de 2e maken ruimte voor discussie over zaken die wellicht niet heel duidelijk direct te linken zijn aan het topic maar toch enige waarde hebben. Daar zit imho een groot verschil. Daarbij vind ik dat het nodig is om alle posts te lezen (incl de 0 en -1's) om goed en binnen de context te kunnen modden.

@albatros: ik heb die post net op -1 gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 18-07-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
Bor de Wollef schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:25:
[...]

Tja, ik vind het een lastig verhaal gezien in sommige posts echt gewoon niets interessants te vinden is voor anderen. Voorbeeld zijn de "gaaf" of "ik ook" posts. Die zijn anders dan een offtopic maar toch interessante posts met enige informatie.De eerste soort maken van de FP een soort slow chat plek en de 2e maken ruimte voor discussie over zaken die wellicht niet heel duidelijk direct te linken zijn aan het topic maar toch enige waarde hebben. Daar zit imho een groot verschil. Daarbij vind ik dat het nodig is om alle posts te lezen (incl de 0 en -1's) om goed en binnen de context te kunnen modden.
Ik ga voor een behoorlijk deel met je mee, maar het opent iets te veel zijdeuren. Persoonlijk heb ik ook niets aan de "met mijn systeem dat bestaat uit de volgende onderdelen/ mijn telefoon merk x type y/etc. werkt het wel"-posts of alle posters die van mening zijn dat frequentie belanrijker is dan kwaliteit, zodat een mening pas interessant wordt naarmate hij vaker herhaald wordt.
Ik zag in het topic over het nieuwe moderatiesysteem een voorstel voor een meer gedifferentieerde waardering van posts en ik zou het best fijn vinden om 'off-topic maar niet oninteressant' en 'overbodig' uit elkaar te trekken. Nu mod ik het -met enige tegenzin- maar allebei op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 20:02

liberque

Vrijzinnig!

productreview: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart review door liberque

Ok ok, wie o wie vind het nodig om de reacties op deze review weer onderuit te halen met offtopic/irrelevant?
Sure, als mensen complimenten geven of bashen dan vind ik dat nog niet zo erg.. je zou dat inderdaad als irrelevant kunnen zien, maar als mensen vragen stellen en deze beantwoord worden, dan vraag ik me werkelijk af hoe dat in hemelsnaam offtopic kan zijn.

Zo stelt RaJitsu een vraag en die beantwoord ik. Resultaat: -1 0 (offtopic/irrelevant)
Roodey baalt ervan dat de wekkerfunctie geen eigen volumeregeling heeft. Ik controleer dit in de originele app en wat blijkt.. ik was fout.. dus ik verbeter mezelf. Resultaat: -1 0 (offtopic/irrelevant)
Dan stelt NinTeNdO_FrEaK een vraag en hij krijgt gratis en voor niks een -1 0 (offtopic/irrelevant), dit terwijl zijn vraag imo behoorlijk interessant was.

Kortom: Je voudrais een optie om het modereren in reviews geheel uit te schakelen of een moderatie die enigszins in verhouding staat met een review.. het is immers geen FP. :)

Dank voor de aandacht en alvast een geweldige maandag toegewenst.

[ Voor 4% gewijzigd door liberque op 19-07-2010 01:30 . Reden: -1 is natuurlijk 0 (ancient tweaker) en even wat verduidelijkt ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik heb geen idee wat je bedoelt, want ik zie geen enkele reactie daar op -1 staan. Zeggen dat de moderatie maar uitgeschakeld moet worden is dus ook nogal overtrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 20:02

liberque

Vrijzinnig!

Meh... met -1 bedoel ik natuurlijk 0. Sorry, ancient mod systeem zit nog steeds in het achterhoofd. Toch blijft het een opmerkelijke moderatie om vragen en antwoorden als offtopic/irrelevant te bestempelen. Daarnaast wil ik helemaal niet dat het hele moderatiesysteem maar afgeschaft wordt: voor de FP ed. heeft het systeem wel degelijk nut, al zet ik mijn vraagtekens bij het modereren van reacties op reviews. Wellicht sta ik hier alleen in, maar dit is al de 2e keer dat ik me hier bij reviews aan erger. Perhaps moet ik die mod icoontjes maar eens gaan blocken in mijn browser. Toch vond ik het belangrijk om even aan te kaarten. Thanks voor de snelle reactie en welterusten for now :P

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@liberque

Ik werd getriggerd door je opmerking over het modereren mbt de review, ik heb het geheel gelezen en beoordeeld, en alles gemod naar beste inzicht.
Ik heb alles naderhand nog eens bekeken en geen mismod (meer) kunnen ontdekken, hopelijk lijkt het nu content genoeg voor je...

edit:typo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svardskampe in 'nieuws: Valve geeft Alien Swarm gratis weg via Steam'

Deze post heeft van mij een onherroepelijke -1 gekregen.
Ik weet de betekenissen van flame en troll e.d. niet, maar het gaat in ieder geval nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Die reactie heeft al een -1 :)

Ik heb de review van liberque ook gemodereerd en ben van mening dat interessante vragen en antwoorden een +2 of eventueel hoger kunnen krijgen. Vooral bij reviews kan een dergelijke reactie reden zijn voor het wel of niet aankopen van een bepaald product. Het klopt trouwens wel dat reviews niet vaak gemodereerd worden dus ook sneller vatbaar voor mismoderaties.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
Pruttelpot in 'nieuws: Valve geeft Alien Swarm gratis weg via Steam'

Ik vind dit geen -1. Poster loopt wat te zeiken in de laatste regel, maar geeft wat mij betreft gewoon z'n mening. Ik vind het verder niet zo storend dat ie naar -1 moet.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 15:46
Kan iemand mij uitleggen waarom Verwijderd in 'nieuws: Platenlabel stuurt duizenden 'dreigbrieven' naar vermeende piraten' massaal naar -1 gemod wordt? Dat het geen genuanceerde oplossing zou zijn dat is mij wel duidelijk, maar lager dan 0 zie ik er niet in.
Ik zie in deze reactie meer een klacht over de hoge kosten van procederen dan iets anders. De tweede zin is gewoon een soort van boer-die-kiespijn-heeft constatering lijkt mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 19-07-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zie wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII"

Neigt wel een beetje naar een bedreiging, wat wel erg ongewenst is natuurlijk, vandaar dus -1. Zit gewoon te dicht op het randje, zeker in een newspost waarin je weet dat je toch al niet teveel trollerige uitspraken moet doen wegens de gevoeligheid ervan.

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 19-07-2010 13:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Maar waar zit die bedreiging dan? Kan je die zin quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jesse schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:31:
Maar waar zit die bedreiging dan? Kan je die zin quoten?
Ik zeg niet dat het een bedreiging is, wel ff goed lezen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Kan je enige onderbouwing of toelichting geven welke woorden / zinssnede naar jou idee dan (een beetje) naar bedreiging neigen of richting het randje zouden zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 19-07-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jesse schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:34:
Kan je enige onderbouwing of toelichting geven welke woorden / zinssnede naar jou idee dan naar bedreiging neigen of richting het randje zouden zijn?
De laatste regel.

In zo'n gevoelig onderwerp is dat gewoon uitlokken (trolling), en dat is ongewenst -> -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Rechtszaken starten heeft alleen zin als je rijk genoeg bent om heel lang advocaten te betalen, want je recht halen in het westen is erg duur. Wat zware jongens optrommelen om de verantwoordelijke persoon in elkaar te slaan is veel en veel goedkoper en werkt zeker zo goed.
Okee: als je nou deze zienswijze nog eens probeerd: De tweede zin is gewoon een soort van boer-die-kiespijn-heeft constatering lijkt mij.
Waar blijft die bedreiging dan? Is dat niet verschrikkelijk gezocht? Wie zou er uitgelokt worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 19-07-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit is wel meer dan een constatering imho, om dit af te doen als een simpele 'constatering' vind ik veel te veel downplayen, zeker in een gevoelige newspost waarvan je weet dat sommigen hierop op een bepaalde manier zullen reageren. Dat is uitlokken aka trollen.

Dat is weer ongewenst en dus -1.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 19-07-2010 13:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op wat voor manier zouden mensen daarop dan reageren?

Edit: Vooralsnog wijst de praktijk op het tegendeel.

[ Voor 36% gewijzigd door Jesse op 19-07-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jesse schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:38:
Op wat voor manier zouden mensen daarop dan reageren?
Op dezelfde manier waarop vaker in dit soort newspost op dit soort dingen word gerageerd: met flames en trolls over en weer.

Dat soort gedrag uitokken is trollen. Trollen is ongewenst, en ongewenst is een -1, zoals de mod-FAQ ook uitlegt.

De reactie staat m.i. dan ook keurig op het niveau waar hij hoort, een -1 dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
+2 voor die eerste lijkt me niet terecht. Er wordt totaal niet ingegaan op het valide punt (wat juist de clou is) dat er op de server ook blogs van anderen (die er niet mee te maken hebben) staan.

Edit:
wildhagen schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:40:
[...]

Op dezelfde manier waarop vaker in dit soort newspost op dit soort dingen word gerageerd: met flames en trolls over en weer.

Dat soort gedrag uitokken is trollen. Trollen is ongewenst, en ongewenst is een -1, zoals de mod-FAQ ook uitlegt.

De reactie staat m.i. dan ook keurig op het niveau waar hij hoort, een -1 dus.
Ik hoop dat er betere argumenten om de hoek komen kijken voordat iemands modrechten worden ontnomen.

[ Voor 27% gewijzigd door Jesse op 19-07-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:51:
[...]
+2 voor die eerste lijkt me niet terecht. Er wordt totaal niet ingegaan op het valide punt (wat juist de clou is) dat er op de server ook blogs van anderen (die er niet mee te maken hebben) staan.
Nou en? De post is on-topic, en levert relevante extra informatie met bronvermelding. Dat is gewoon een +2.

Dat er volgens jou niet genoeg wordt ingegaan op een punt van de voorganger is wat dat betreft totaal niet relevant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:08:
[...]

Nou en? De post is on-topic, en levert extra relevante informatie met bronvermelding. Dat is gewoon een +2.

Dat er volgens jou niet genoeg wordt ingegaan op een punt van de voorganger is wat dat betreft totaal niet relevant...
Sorry, dat gedeelte had ik niet goed gezien. Wat relevantie betreft moet ik je gelijk geven, hoewel het me dezelfde info lijkt als de laatste alinea van het nieuwsbericht. Mocht ik daarin ongelijk hebben dan lijkt +2 me zeker juist. Als het wel dezelfde info is, dan lijkt +1 me geen meningmod maar gewoon ok.

[ Voor 10% gewijzigd door Jesse op 19-07-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
hmm, ik vind ook dat de info in dat forum niets toevoegt op de laatste alinea van het newsitem.

Echter denk ik niet dat AHBdV de +1s als meningmodders zou betitelen. Het gebeurd echter wel vaker dat -1s en 0s ineens verwdijnen op het moment dat een post een hogere eindscore lijkt te krijgen.
Van mij voor beide reacties van wildhagen een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
wildhagen schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:02:
*knip*

Krijgen allemaal +3's, terwijl het volgens mij toch echt allemaal -1's zijn,

Kan een FPA/PowerMod er eens een blik op werpen?
Idd. Komen dit soort mensen overigens niet vanzelf bovendrijven d.m.v. de modbot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niet als ze dit wangedrag compenseren met een hoop papegaaimods om hun afwijking laag te houden, dan is er een handmatig onderzoek nodig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Fixed^2

[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 19-07-2010 15:53 . Reden: Nog meer zware mismodders gevonden. ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
onee, weer een Apple nieuwsbericht :O
En meteen weer het flame/ bash gebeuren... -O- :')

nieuws: Apple: iPad vanaf vrijdag in Nederland en België verkrijgbaar

De eerste reacties begint meteen lekker, veel -1's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Staat verder goed, maar de nodige mismodders zitten er wel tussen: Tsjilp in 'nieuws: Apple: iPad vanaf vrijdag in Nederland en België verkrijgbaar'

edit @ boven: ja, heerlijk vermoeiend he. En ik had nog wel zo beloofd er geen aandacht meer aan te besteden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
vgroenewold schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:34:
Staat verder goed, maar de nodige mismodders zitten er wel tussen: Tsjilp in 'nieuws: Apple: iPad vanaf vrijdag in Nederland en België verkrijgbaar'

edit @ boven: ja, heerlijk vermoeiend he. En ik had nog wel zo beloofd er geen aandacht meer aan te besteden. ;)
jep, en ja een +3 voor die reactie van jouw link 8)7
niet meer dan een -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[Chargeermodus]
Maar door zo bot ongenuanceerd stellen zoals het daar staat, valt uit te leggen als een troll.
[/]

Ik ben niet gelukkig met replies die fanboy-discussies laten ontploffen. Zo rechtlijnig trek ik erg moeilijk en kan mij commentaar an sich goed voorstellen daarom. Uiteraard kan ik ook niet anders concluderen dat het een zuiver gespeelde reactie is en dus waardering verdient, maar net zoals met voetbal wordt zoiets aangepakt door acties die een rode kaart verkrijgen (in dezen -1-moderaties). Ik mod dat maar niet, te controversieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wablief????

Als dat als troll beschouwd wordt, dan kunnen we het modereren maar beter afschaffen! :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Kan die persoon ff onderzocht worden? Geef rechtuit toe dat-ie modmisbruik pleegt.....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Done, goed dat je het meldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RoD schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:18:
[...]

Done, goed dat je het meldt :)
No problem :)

Misschien deze ook nog even nakijken of hij hetzelfde doet: Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Zie laatste regel....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

- Verwijderd in 'nieuws: Brein gaat in hoger beroep tegen isp om blokkade torrentsite'
- Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Ik zou het fijn vinden als dit soort getroll, met een expliciete verwijzing naar mij/mijn nick, achterwege zou kunnen blijven danwel wegge-edit zou kunnen worden.

Hier zit ik niet op te wachten.

Edit: ok, dit had beter een edit bij mijn vorige reply kunnen zijn, sorry.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 19-07-2010 18:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er mag zowiezo wel eens naar die user gekeken. Zie edits in posts als deze: Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt updates uit die 'death grip' moeten verhelpen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
die user mag wel een waarschuwing/ban ja, dit gaate cht helemaal nergens over zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeplift
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08-2022
En Verwijderd in 'nieuws: 'Miljoenen routers kwetsbaar voor aanval via dns-rebinding'' kan ondertussen ook nog wel enkele zetjes naar -1 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Staat nu op -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat dacht je van een edit als Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay' doet, met termen als 'kutmongolen', 'kutrechters', 'fuck' etc etc? Die was eerder deze week ook al fors bezig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

manvanstaal in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

lijkt mij niet echt een -1. eerder een 0 of een +1. lijkt er dus op dat hier nogal op wordt gemeningmod.

overigens:
PBloem in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'
en dat lijkt mij geen +2 waard, eerder een +1.

[ Voor 29% gewijzigd door Redneckerz op 19-07-2010 19:44 . Reden: toevoeging ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is wel een -1, exacte dubbelpost van manvanstaal in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

1 van de 2 mag dus op -1 wegens dubbelposten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Redneckerz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:41:
manvanstaal in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

lijkt mij niet echt een -1. eerder een 0 of een +1. lijkt er dus op dat hier nogal op wordt gemeningmod.
Leuk, een quote uit het vonnis en het staat hier ook in het artikel. Ook leuk dat hij het opvallend vind, maar wat is er zo bijzonder dat wij moeten weten dat hij het opvallend vindt?

[ Voor 52% gewijzigd door dcm360 op 19-07-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

nu wel inderdaad. maar voor de refresh nog niet imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Bedankt voor het melden. Ik had er een paar gemist blijkbaar tijdens het doorlopen!
Nou moet ik zeggen dat die ene van Brammetjee (in kort geding tegen Ziggo) die Wildhagen aanhaalt in eerste instantie nog wel te doen was voor de edit. na de edit blijft er alleen maar het afvalputje voor over!
Dat ie begint over dat Wildhagen reageert heb ik op zich niet zo'n probleem mee zo lang dat in de bewoording is zoals het aan het begin van die post staat maar die andere post is natuurlijk echt flamen en dat straffen we gewoon keihard af!
Die van PBloem vind ik wel een +2 waard. Hij schetst een zeer denkbaar scenario voor als de uitspraak anders was geweest gevolgd door een opsomming van hoe het er nu al aan toe gaat. Dat soort nette betogen mogen wel beloond worden zeker in zo'n topic waar de trolls en flames toch zeer regelmatig langskomen!

[ Voor 22% gewijzigd door TheCapK op 19-07-2010 19:51 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

k1n8fisher schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:48:
Bedankt voor het melden. Ik had er een paar gemist blijkbaar tijdens het doorlopen!
Nou moet ik zeggen dat die ene van Brammetjee (in kort geding tegen Ziggo) die Wildhagen aanhaalt in eerste instantie nog wel te doen was voor de edit. na de edit blijft er alleen maar het afvalputje voor over!
Dat ie begint over dat Wildhagen reageert heb ik op zich niet zo'n probleem mee zo lang dat in de bewoording is zoals het aan het begin van die post staat maar die andere post is natuurlijk echt flamen en dat straffen we gewoon keihard af!
Die van PBloem vind ik wel een +2 waard. Hij schetst een zeer denkbaar scenario voor als de uitspraak anders was geweest gevolgd door een opsomming van hoe het er nu al aan toe gaat. Dat soort nette betogen mogen wel beloond worden zeker in zo'n topic waar de trolls en flames toch zeer regelmatig langskomen!
graag gedaan ofcourse. :)

die van Brammetjee heb ik gezien en daar was inderdaad een rigoreuze penalty voor nodig. nou weet ik dat Wildhagen erg actief is met modden enzo (en ook lekker discussieert met ene Sizzlorr :+ ) maar dat is natuurlijk geen reden om op de man te spelen.

wat betreft PBloem: ik vind het persoonlijk twijfelachtig. ik stoor mij voornamelijk aan het feit dat hij zinnen niet laat eindigen, bovendien is het gene wat hij zegt al regelmatig eerder ter sprake gekomen. dat zou nu nog een +2 opleveren, maar als het blijft herhaald is het imo gewoon een +1. misschien een beetje streng, maar voor een +2 post denk ik toch echt aan een antwoord dat nog enige originaliteit bezit, m.a.w de situatie vanuit een andere hoek belicht. dat heb ik bij deze echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Naar mijn idee is het een hardstikke dubbelpost, ver naarboven in de reacties werd dit ook al aangehaald.

Hebbes: N3oC in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'
Dit was toch echt eerder geloof ik, met nog wat meer tekst erbij ook.

Overigens, deze reactie: maceddy2004 in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'
Was al door RayNbow in #tmf genoemd, maar mag nog wel wat zetjes naar 0 vanwege feitelijk onjuist.

[ Voor 38% gewijzigd door dcm360 op 19-07-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De poster heeft maar 2 reacties bij dat artikel geplaatst,dus kan de eerste toch gewoon op 0? Hij voegt niks toe,maar daarom is tie nog niet ongewenst.

edit:
Zo erg is het toch niet als iets nog eens gezegd word?,vooral als je ziet dat daar nog tig reacties tussen zitten. Kan me voorstellen dat het storend is als het steeds maar weer herhaalt wordt,maar daar is hier geen sprake van.
Wat wil je ook bij een nieuwsartikel met 300+ reacties. Nmm is die -1 gewoon onterecht.

edit2
@Delerium

De poster quote even een opmerkelijk stukje uit het artikel/vonnis wat dan toevallig eerder door een ander ook al onder de aandacht gebracht is,vele posts terug. Door het aantal reacties kan ik me best voorstellen dat hem dat ontgaan is.

[ Voor 74% gewijzigd door pcgek op 19-07-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Volgens mij, als het goed warm is en er verschijnt een 'bekend' bericht waar de fanboys opaf komen, dan wordt het zeker rond deze tijd/warmte echt een trollfest van jewelste. Het taalgebruik gaat vaak echt helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dcm360 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:23:
[...]
Overigens, deze reactie: maceddy2004 in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'
Was al door RayNbow in #tmf genoemd, maar mag nog wel wat zetjes naar 0 vanwege feitelijk onjuist.
Die is zelfs door op +3 gemod :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:38:
[...]

Die is zelfs door op +3 gemod :?
Mismodders, ik heb ze gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:41:
[...]

Mismodders, ik heb ze gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ononderbouwde beschuldiging, en moderatiecommentaar helpt ook niet mee.
Vertel dan eens waarom ze een punt hoger zouden moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de eerste comment is het ten eerste geen beschuldiging, en niet tegen een persoon hier of uberhaupt een persoon. het is een conclusie uit eerdere berichten over brein. Het was een reactie op een andere gebruiker en waarom zou het zo erg zijn om een grapje te maken..Het lijkt erop of je dit beter droogtechnieuws.net kan noemen zo,..

in de 2e leg ik uit waarom het spelletje dat apple speelt vies is, en het was eerst een +2 dus waarom zou het omlaag gaan. in de 3e is het gewoon on topic dus +1, ookal ben ik kritisch.
in d
Het lijkt hier wel de StaSi joh, alles wat kritisch tegen iets is wordt aangepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:32:

Het lijkt hier wel de StaSi joh, alles wat kritisch tegen iets is wordt aangepakt
Dit is niet de manier waarop je hier een discussie voert. Graag voortaan gewoon met argumenten komen in plaats van dit soort flames/trolls.

Wat betreft je reacties: je stelt dat Brein er met het geld van anderen vandoor gaat, waardoor je ze van criminaliteit beschuldigt. Dat soort dingen dien je te onderbouwen, anders is het niets meer dan een troll.

Je tweede reactie stond welliswaar op +2, maar dat betekent niet dat dat ook de juiste score is. Verschillende moderators kunnen verschillende scores geven, dus de reactiescore kan fluctueren.

En de derde reactie acht ik simpelweg niet ontopic, en bevat daarnaast ook nauwelijks inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Dit is niet de manier waarop je hier een discussie voert. Graag voortaan gewoon met argumenten komen in plaats van dit soort flames/trolls'

Nee maar dit is altijd zo als je ergens kritisch over bent hier en geen pagina wijdt aan het onderbouwen. Die ellenlange reacties vind ik wel mooi vaak maar ik als ik in een paar zinnen mijn zegje wil doen dan moet dat kunnen, als deze negatief is tegen iets dan zit daar altijd wel een kern van waarheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:47:

Nee maar dit is altijd zo als je ergens kritisch over bent hier en geen pagina wijdt aan het onderbouwen.
Dat is onzin. Het hangt er met name van af hoe je het verwoord.
Die ellenlange reacties vind ik wel mooi vaak maar ik als ik in een paar zinnen mijn zegje wil doen dan moet dat kunnen,
Dat kan ook.
als deze negatief is tegen iets dan zit daar altijd wel een kern van waarheid in.
Dit is natuurlijk geen redenatie. We gaan geen trolls/flames op +1 modden omdat er vast wel ergens een kern van waarheid in zit. Negatief zijn over iets mag best, maar het is de manier waarop je het brengt dat bepalend is. In jouw reactie zie ik alleen maar een beschuldiging van crimineel gedrag. Als je dat niet onderbouwd heeft het sowieso al geen enkele waarde. Iedereen kan wel wat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
k1n8fisher schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:48:
Hmm, het begon wel aardig, ja; maar met "De entertainment industrie is alleen maar bezig om zo snel mogelijk te cashen ze hebben geen interesse in lange termijn oplossingen, ook al zou het misschien zelfs beter voor ze zijn. Ze willen graag morgen een grote boot of een 2e vakantie huisje niet over 10 jaar, het wel bekende graaien" zakt het m.i. toch af richting borrelpraat. Een 'net betoog' zou ik het iig niet meer noemen. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

kozue in 'nieuws: Brein gaat in hoger beroep tegen isp om blokkade torrentsite'

Beschuldiging van omkoping én corruptie, zonder enige vorm van onderbouwing -> troll, en dus -1.

Die +3 gever kan imho wel ff nagekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is zeker een -1 ja. Die +3 gever heeft die neiging wel vaker, pak ik op.

edit:
@wildhagen
Je weet dat het voor iedereen mogelijk is een x6 weging te halen hé? :P Ik zou niet direct uitgaan van zo'n doemscenario als er wat meer voor de hand liggende verklaringen zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door Cloud op 20-07-2010 12:05 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
dat niet iedereen lid van Tim Kuik's fanclub zal worden lijkt me wel duidelijk, maar hem voor verklikker, spion en dergelijke uitmaken gaat mij veel te ver, kan deze user daar misschien een waarschuwing voor krijgen?

stresstak in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'
stresstak in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cloud schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:47:
Dat is zeker een -1 ja. Die +3 gever heeft die neiging wel vaker, pak ik op.
Hij krijgt nu ook een +1 van een weging 6x, mag toch hopen dat dat geen ProMod is? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat in de discussie maar ik zie ook graag dat dit verwijderd word.Dit is spelen direct op de man.
Ik zie al dat er iemand gaat schrijven"Daar is die qwerty1971 weer ofzo"
Nu ik verzeker je dat ik dan echt uitbarst :Y

quote;

En daar is *********** weer, net als reports over Apple met hun bijbehorende reaguurders, heb je ********* bij de anti-piraterij berichten.

Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Zoals Wildhagen een stukje terug heeft aangegeven word dit niet op prijs gesteld.
Een -1 is niet genoeg.Het is ronduit beledigend.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
*knip* foutje, weer wat geleerd.

[ Voor 145% gewijzigd door Jesse op 20-07-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@qwerty1971
Bedankt, de reactie is aangepast :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 21:03
Als beginnende mod toch een vraagje hoe het zit met reacties als -ik ook- 'hij werkt hier weer', of 'hij werkt hier niet'-reacties in nieuws: KPN kampt met landelijke internetstoring - update.
Kon niet echt afwegen wat te geven, dus daarom maar deze vraag.

[ Voor 29% gewijzigd door Xanland op 20-07-2010 13:48 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
De eerste paar van eenzelfde strekking mag je w.m.b. een +1 of 0 geven (sterk afhankelijk van hoe nuttig de mededeling is, maar eerder een 0 dan een +1). Mocht het daarna een grote spambende worden van mensen die dat soort dingen roepen dan kan de rest naar -1 vanwege dubbelposten. De tijdspanne die we daarvoor aanhouden is zo'n 5-10 minuten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de reactie is aangepast dan haal ik de quote weg ,in mijn voorgaande bericht,anders staad het er eigenlijk nog,maar dan ergens anders. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Cloud schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:44:
@qwerty1971
Bedankt, de reactie is aangepast :)
Hier nog een kandidaat Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Deze is mogelijk al voldoende juist gemod, maar eventueel is het wel een idee om met een modbreak nog even duidelijk aan te geven dat dit soort taalgebruik ongewenst is:

Edit: Is de link in deze reactie gewenst? Insomnia70 in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

Edit2: Deze vind ik ook niet zo netjes, maar misschien is -1 genoeg: Verwijderd in 'nieuws: Brein verliest kort geding tegen Ziggo om blokkeren The Pirate Bay'

[ Voor 24% gewijzigd door Jesse op 20-07-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Amen, -1. Die +3-gever kan nagekeken worden.

Moet ik me nu trouwens vereerd voelen dat hij me wéér noemt? Ik ken die hele gozer niet :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Die reactie is al wat ouder, om daar nu nog sancties aan te verbinden is wel wat laat. Hij is gewaarschuwd in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Cloud schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:45:
Die reactie is al wat ouder, om daar nu nog sancties aan te verbinden is wel wat laat. Hij is gewaarschuwd in elk geval.
Naam er wel even uitgesloopt.

[ Voor 79% gewijzigd door Kixtart op 20-07-2010 16:01 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:03

hellknight

Medieval Nerd

de 1e, en vooral de 2e alinea halen de rest van de post aardig omlaag. Een +2 is daardoor IMHO inderdaad te hoog, +1 vind ik het wel waard

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Trashed. Dat was te erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
en dat zegt wat, gezien de rest...

anyway,

hij heeft gereageerd, maar als ik zijn andere posts zie dan mag deze ook wel even naar -1, en ook mag de +3 gecontroleerd worden:

Anoniem: 127500 in 'nieuws: Apple iPhone 4 bij T-Mobile 70 euro duurder dan 3GS'
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.