Anoniem: 105188 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:50:
[...]
1. Maar ik kan wel een geleerde gok doen, wat met grote waarschijnlijkheid wel zo zal zijn.
2. Ooit wel eens gehoord van sarcasme?
3. Waar moet ik van genieten? Een of andere idioot die geen benul heeft waar hij het over heeft en er voor zorgt dat de gehele eerst pagina van een bericht vol zit met rotzooi? En dat er dan nog eens mensen zijn die niet begrijpen waar het over gaat en hem nog eens een +3 geven? Inleveren die rechten!
1: ik kan ook gaan gokken dat jij dom bent. in werkelijkheid ben je het misschien niet, maar dat zie ik niet. ik zie alleen maar een domme post, dus gok ik dat jij ook dom bent.
klopt niet he?
2: dat is aan persoonlijke voorwaarden gebonden. ik vond het niet sarcastisch. maar jij dus wel. zou wat treurig zijn als je je eigen grap niet leuk vind, en hem dan toch maar post.
3: zoals al eerder aangegeven is er niks aanstootgevends aan SanneV's post. als hij incorrect is komt deze op een 0 uit omdat deze dan een verkeerd beeld voorspiegelt.
een -1 zou nooit kunnen, daarvoor moet de persoon in kwestie in herhalingen gaan vallen zonder na te denken (trollen) of mensen persoonlijk gaan aanvallen (flamen). aangezien deze geen van beide doet, maar alleen een verkeerd beeld geeft, is het een 0.
edit:
en aangezien hij nog steeds op een +1 staat mag hij inderdaad naar een 0.
[
Voor 3% gewijzigd door
Redneckerz op 05-07-2010 13:11
]