Post hier pics en specs van je home cinema. Deel 40 !! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 342.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255763

sopsop schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:05:
Zal mijn setup ook eens posten:
[afbeelding]

Wat u ziet:
• Celexon electrisch scherm 220cm breed
• De projectie wordt verzorgd door een Acer H7530D (1080p DLP)
• Een Logitech G27 racestuur i.c.m. een Wheelman Pro, die het eenvoudig maakt om de hele setup in luttele seconden op te vouwen en uit het zicht op te bergen.
• Mordaunt Short Carnival 5.1 speakerset (met active sub)

Wat u niet ziet:
• PS3 Slim
• Denon AVR-1508
• UPC HD Mediabox (DVR)
• Samsung 37" Full HD LCD
• Logitech Harmony 885
• HDMI Switch (1 input, 2 output)
• Zelfbouw multimediawand bekleed met laminaat
• Logitech PS3 remote (om de PS3 met de Harmony te bedienen)

Zal binnenkort de niet zichtbare zaken eens op de foto zetten.
Ik zie dat je een nice race positie hebt.
ik zoek zelf ook zo'n standaard, want een stuur op je schoot zetten is niet handig. want game vanuit me bed.
er staat Wheelman pro maar die kan ik niet vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-05 09:05
zoek eens op wheelstand pro ipv wheelman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
Ik heb sinds kort twee MA500 eindtrappen van Marantz maar hoe zorg ik dat die dingen ingeschakeld worden ?

Ik heb de RC-5IN ze aangesloten om de RC5-out van mn SR4003 maar ze schakelen niet in. Ik heb de mode schakelaar ook al geprobeerd maar dit maakt geen verschil. Ik weet dat hier ervaringsdeskundige zijn :p

De unit waar ik mee aan het testen was is defect. Maar het is geen groot defect, het probleem is dat de speaker terminal intern is "losgeschoten" Blijkbaar komt dit vaker voor want er is al een bruggemaakt op de connector. Ik denk dus dat ik bij beide exemplaren de connectors maar ga/laat vervangen.

Knoop ik het snel aan elkaar dan werkt het wel :)

Iemand een tip voor het type connector ik er op moet zetten ?

PICS!

Het binnenwerk met de voltage selectie, zekering enz..
Afbeeldingslocatie: http://files.raqxs.nl/got/ma5001.jpg

Hier achter zitten de speaker terminals, blijkbaar is dit niet zo goed spul van bij Marantz, want ik zie inmiddels meerdere gemodificeerde MA500s op internet
Afbeeldingslocatie: http://files.raqxs.nl/got/ma5002.jpg

Voor nu is het bruine kabeltje gewoon weer even vastgebuttert met een soldeerboutje. Nu eens kijken of ik originele marantz connectors ga bestellen of overstap op iets anders. In ieder geval moeten ze dan nog een stukje verder uit elkaar geschroefd worden.

[ Voor 67% gewijzigd door raymonvdm op 29-08-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 22:10

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

de basisverlichting zit erin! lichtslang 9m a 8,99 :-)

Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/av%20wall/DSCF5405.jpg

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-04 10:47
Netjes je verlichting zo. Is het niet alleen storend als je tv kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:07
Zuluman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:39:

[afbeelding]
Het zijn de details die het afmaken. En als je dat kan doen met zulke goedkope spullen, et ziet er puik uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

barry457 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:56:
Netjes je verlichting zo. Is het niet alleen storend als je tv kijkt?
totaal geen last van. eerder beter.

@doeeensgek: thanks. als ik soms prijzen zie van meubels denk ik. dat kan ik voor 1/20 van de prijs. en dat doe ik dan ook. helaas kan ik gene leer looien. anders had ik me bank ook gemaakt :)

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voodoo_man schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:21:
updatetje aan mijn kant n.a.v de oude post Voodoo_man in "Post hier pics en specs van je home cine..."

Oud en crappy foto hoe het begon met enkel de AVreceiver/dvd en tv + complete de tangent set (5.0)

[afbeelding]

Toen later begon het gespeel met andere luidsprekers

[afbeelding]

Naar dit :

Philips 22RH427 fronts
Philips 22RH426 surround
Tangent Millenium 200 surround-back
Tangent Millenium Center

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Naar huidig:

[afbeelding]

[afbeelding]

+ natuurlijk een mooie vloermat voor wat oppervlakkige weerkaatsing.

Ze moeten nog een lik verf krijgen en ik moet het front ook nog afmaken. Alles ligt al klaar maar heb de tijd nog niet zo. Hele bouw project staat hier: http://www.pc-mania.nl/site/speakers/index.htm

De Tangent Millenium 200's staan nu als surround (dus waar op de eerdere plaatjes de kleinere Philips 426'en stonden). De 426'en stonden wat laag bij de grond en viel het effect van de surround wat weg. De 426'en staan nu surround-back maar daar doen ze het goed en ze zijn aanwezig. Bijkomende update die niet te zien is, de 426 kisten zijn extra gedempt met bitumen matten en steenwol. Een wereld van verschil als ik ze even apart neem en op stereo weergave beluister met wat fatsoenlijke cd's.

Even wat details;

Pioneer VSX-917V-k
Pioneer DV-400V
Samsung DCB-B270R
LG 26LC42
Set Eigenbouw zuilen (lxbxh=30x30x90) op basis van Philips 22RH427
Set Tangent Millennium 200
Set Tangent Millennium Centre
Set Philips 22RH426

Na een MCACC calibratie is het echt onwijs wat een geluid. Detail is erg aanwezig net als warmte maar ook volume. Het middenbereik valt bij hele hoge versterking wel wat meer op maar niet storend. Het laag is mindblowing te noemen.
Als ik de ramen en deuren met een simpele film als Transformers2 op een versterking van -28dB zonder foefjes als loudness kan laten trillen... Dan hoef ik _geen_ subwoofer.

Vreemd genoeg klinkt de gehele setup ook al 1 geheel. Je zou het haast niet zeggen maar toch is het zo, in mijn oren dan :)

Voor minder dan 1000eu een dijk van een geluidssysteem :*) Ik vind dat altijd wel leuk als je soms ziet wat voor astronomische bedragen er neer gelegd worden voor 1 set speakers....en dan te weten dat ik die 1000eu reken inc. de a/v receiver en dvd speler :+
netjes toch :)
voor niet al te veel geld zo ongeveer bedolven worden onder het geluidsgeweld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Zuluman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:39:
Is dat gewoon zo'n "kerstmis" lichtslang die je bij een bouwmarkt o.i.d. kan halen?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 11:16

njh

PHiXioN schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:50:
[...]

Moet je de aflevering van IKEA van Discovery Channel's Megafactories kijken, daar zie je hoe die LACK meubels worden gemaakt. Best aardig om te zien. 50 euro is toch geen geld, en van een afstand ziet het er nog best leuk uit.
Ja zeker leuke aflevering :) Maar dan zie je ook meteen dat het geen hout is wat ze gebruiken...
Maar inderdaad, het gaat om het resultaat en dat is voor 50euro zeker wel goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
offtopic:
Die LACK meubeltjes branden trouwens ook goed. Tip voor iedereen die wel eens een vuurtje stookt in z'n tuin. Denk alleen dat de rook niet zo gezond is.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Bij deze mijn set up. Ik woon momenteel nog heel klein en ben nog maar net een paar maanden geleden begonnen met HT. Dus ik heb nog geen high end componenten, ik zou sowieso niet het verschil kunnen horen.

TV: LG 50PK350
AV: Harman Kardon AVR 142
HTPC: Origen AE H6
Fronts: Bose 301
Center en rears: Harman Kardon HKTS 11
Sub: JBL SCS 178

Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/5136/picture015rf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/6906/picture016y.jpg

Ik had tot een aantal weken geleden de gehele set van JBL, maar heb de fronts vervangen dor de Bose. Klinken beter en zien er mooi uit. Misschien overpriced, maar mijn vriendin heeft ook input. Het liefst zet ik Jamo S608en neer, maar daar heb ik niet de ruimte voor. Ik heb ook de hele HKTS 11 set, behalve de sub, dus misschien dat ik de Bose verkoop en ook die als fronts zet. Echter is dat geluid wel inferieur.
Ook heb ik nog stands voor de Bose, maar ik moet even een sleutel scoren om ze in elkaar te zetten :D

Ik ben op zoek naar een kleine sub van ongeveer de helft van mijn huidige, weer omdat mijn vriendin er niet blij mee is... WAF :'(

Btw, iPhone pics in zeer slecht licht en dan resized in Paint. Niet je van het...

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:35
Leuke set, mooie tv ook.

Gaat het je vriendin echt op de grootte van de sub of meer om het uiterlijk? Dat tweede kan ik namelijk best inkomen, no offense ;) Een mooie kubus down firing sub vind ik zelf namelijk heel netjes ogen. En dan hoeft hij misschien niet veel kleiner te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Heb je de subwoofer niet meer van de HKTS 11? Anders zet je die toch weer neer?
Die is gewoon super sexy :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 23:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En als je die HK sub niet wilt gebruiken en je ervanaf wilt, dan wil ik die em wel van je overnemen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Meelobee op 30-08-2010 20:32 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

JaymzHetfield schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:32:
[...]

Is dat gewoon zo'n "kerstmis" lichtslang die je bij een bouwmarkt o.i.d. kan halen?
yep...en gewoon een heldere witte.geeft een mooi egaal lichtbeeld. wel een beetje van de wand af anders zie je lichtstrepen....en geen led...die zijn veel te wit...maar t is maar waar je van houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Martijn1990 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:41:
Leuke set, mooie tv ook.

Gaat het je vriendin echt op de grootte van de sub of meer om het uiterlijk? Dat tweede kan ik namelijk best inkomen, no offense ;) Een mooie kubus down firing sub vind ik zelf namelijk heel netjes ogen. En dan hoeft hij misschien niet veel kleiner te worden?
Echt een heel lelijke sub inderdaad. Ik ben inderdaad op zoek naar een mooie downfiring type.
Nico111 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:47:
Heb je de subwoofer niet meer van de HKTS 11? Anders zet je die toch weer neer?
Die is gewoon super sexy :9~
Die is inderdaad sexy, maar ik kon de 5 surround speakers voor €90 overnemen en de sub zou nog eens 190 zijn. Okay, dan heb ik een mooie sub, maar die is nog steeds huge. Dus het liefste zou ik dan de sub hebben van de HKTS7. Die is namelijk een stuk kleiner. Anyway, dat zal volgende maand worden, want deze maand kan ik dat niet verantwoorden tegenover het vrouwtje.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Weer goed nieuws, heb eindelijk me oude voor en eind versterker van rotel ( zonder AB nog ) vervangen voor een nieuwe stereo versterker van Marantz PM5003 (zwart), klein maatje en klonk er goed incombinatie met me b&w bookshelfs !

Afbeeldingslocatie: http://hificorner.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/m/pm5003black.jpeg
De Rotel was echt gemaakt voor bakbeest speakers die ik er voor had, en dat is nu absoluut niet meer nodig en de prijs was ook niet mis 175 euro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361617

Ik heb een CineDublin set van Harman Kardon met de AVR255, DVD29 en HKTS 7BQ, volgens de verkoper kon ik hier 5 huizen verderop de kast van de buurman mee laten trillen :+ Ik vond het gewoon zwaar tegenvallen als ik eerlijk ben (wel super mooi zuiver geluid). Zag ik later in boekje dat het ook "maar" een versterker van 7x50W is en de sub 100W actief is. Ga hem dan ook ruilen en krijg eind deze week of begin volgende week een HKTS 16BQ (sub 200W actief) met een Onkyo TX-SR578 (7x130W). Hoop dan ook dat deze een stuk harder gaat..

Maargoed nu is me vraag wat kan ik doen om te verkomen als ik per ongeluk de versterker te hard zet, dat er niks opgeblazen word.. (ik denk iets met zekeringen zoals je ook in auto's ziet ofzo?) Want bij die 1e set kwam ik pas achter dat ie niet harder kon omdat hij dat niet wou, lijkt me als ik dat bij deze combi ga doen dat dan einde oefening is, omdat versterker meer W heeft dan de boxen (10W meer dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
50Watt is al erg veel, in mijn ogen zegt het "watt" maar dan ook echt helemaal niks.
Het is voorall smaak, ik hou meer van kraak helder en weinig bass, dan bass en mindere andere tonen.
Smaken verschillen en het beluisteren voor je iets koopt is echt een must voor audio in mijn ogen.

Ben op het moment bezig voor me 2e set in huis een buizenversterker te versieren die me broer bouwt, en zelf onderhoudt en ook voor anderen doet :).
Ben sinds ik dat gehoort heb op me eigen speakers helemaal in me nopjes ervan kost wat maar heb je ook wat.
Mooie whermacht buizen erop en gaan.

Lang verhaal kort te maken smaken verschillen, en het verschil in merk met merk x samen is ook weer anders, en een verkoper kan wel een "mening geven" maar of het dan ook echt mooi is is zoiezo anders, want jouw huis is anders als waar de winkel is dus kan het zoiezo al anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:32:
50Watt is al erg veel, in mijn ogen zegt het "watt" maar dan ook echt helemaal niks.
Het is voorall smaak, ik hou meer van kraak helder en weinig bass, dan bass en mindere andere tonen.
Smaken verschillen en het beluisteren voor je iets koopt is echt een must voor audio in mijn ogen.

Ben op het moment bezig voor me 2e set in huis een buizenversterker te versieren die me broer bouwt, en zelf onderhoudt en ook voor anderen doet :).
Ben sinds ik dat gehoort heb op me eigen speakers helemaal in me nopjes ervan kost wat maar heb je ook wat.
Mooie whermacht buizen erop en gaan.

Lang verhaal kort te maken smaken verschillen, en het verschil in merk met merk x samen is ook weer anders, en een verkoper kan wel een "mening geven" maar of het dan ook echt mooi is is zoiezo anders, want jouw huis is anders als waar de winkel is dus kan het zoiezo al anders zijn.
Klopt, heb ook op aanraden van verkoper eigen CD meegenomen naar winkel, maargoed daar kon die weer niet voluit.. Ik luister voornamelijk hardcore en terror, maar ook klassieke muziek. Als ik uiteindelijk moet kiezen dan liever hardere bass.. (die moet je niet horen maar voelen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 361617 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:39:
[...]

Klopt, heb ook op aanraden van verkoper eigen CD meegenomen naar winkel, maargoed daar kon die weer niet voluit.. Ik luister voornamelijk hardcore en terror, maar ook klassieke muziek. Als ik uiteindelijk moet kiezen dan liever hardere bass.. (die moet je niet horen maar voelen :P)
Ja inderdaad :D, dan denk ik de onkio wat beter voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:18
Nee...
1 x 130 Watt bij 6 Ohm gemeten bij 1000 Hz.
Als je een TX-SR578 hebt en je hangt er een volledige 5.0 set aan (subwoofer is actief, dus die vraagt geen vermogen van de receiver) dan kakt een Onkyo in tot een Watt of 30. De AVR 255 is ook een betere receiver op dat vlak dan de Onkyo. Onkyo is zo overrated als het gaat om vermogen. Sinds een paar jaar biedt Onkyo gewoon veel aansluitingen en dergelijke voor weinig geld, helaas wordt dat geld onder andere bezuinigd op de voeding waardoor deze dus inkakt bij meerkanaals gebruik.

Feit dat je set niet aan de verwachtingen voldoet is meer te wijten aan je huidige speakers: dat zijn gewoon melkpakjes die eigenlijk alleen mid-hoog en hoog weer kunnen geven. De rest doet de subwoofer. Hang eens een paar goede vloerstaanders of zuilen met een redelijk rendement aan je AVR 255 en dan zal je een stuk beter geluid hebben.
Anoniem: 361617 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:39:
[...]
Als ik uiteindelijk moet kiezen dan liever hardere bass.. (die moet je niet horen maar voelen :P)
Als ik dit zo lees dan kan je beter een PA-setje neerzetten dan een home cinema, een home cinema is gewoon niet bedoeld waar jij het voor wilt gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 01-09-2010 13:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:41:
[...]

Ja inderdaad :D, dan denk ik de onkio wat beter voor je is.
Dat dacht ik ook, ben alleen zo bang dat ik uiteindelijk de boel opblaas :F (voor mij een duur geintje dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Anoniem: 361617 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:43:
[...]Dat dacht ik ook, ben alleen zo bang dat ik uiteindelijk de boel opblaas :F (voor mij een duur geintje dan)
Gebeurt dus niet, want zo veel vermogen levert die Onkyo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Moet eigenlijk zeggen dat zoals fear het zegt het inderdaad de "melkpakjes" wel kunnen zijn.
stapt weer uit de discussie, omdat ik blijkbaar er niet veel kaas van heb gegeten en het aan fear overlaat:

[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 01-09-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:42:
[...]

Nee...
1 x 130 Watt bij 6 Ohm gemeten bij 1000 Hz.
Als je een TX-SR578 hebt en je hangt er een volledige 5.0 set aan (subwoofer is actief, dus die vraagt geen vermogen van de receiver) dan kakt een Onkyo in tot een Watt of 30. De AVR 255 is ook een betere receiver op dat vlak dan de Onkyo. Onkyo is zo overrated als het gaat om vermogen. Sinds een paar jaar biedt Onkyo gewoon veel aansluitingen en dergelijke voor weinig geld, helaas wordt dat geld onder andere bezuinigd op de voeding waardoor deze dus inkakt bij meerkanaals gebruik.

Feit dat je set niet aan de verwachtingen voldoet is meer te wijten aan je huidige speakers: dat zijn gewoon melkpakjes die eigenlijk alleen mid-hoog en hoog weer kunnen geven. De rest doet de subwoofer. Hang eens een paar goede vloerstaanders op zuilen aan je AVR 255 en dan zal je een stuk beter geluid hebben.

[...]

Als ik dit zo lees dan kan je beter een PA-setje neerzetten dan een home cinema, een home cinema is gewoon niet bedoeld waar jij het voor wilt gebruiken.
Me vriendin wilt hem gebruiken voor films kijken, en liever niet dat het te groot is ( staat in redelijk kleine ruimte) Maar heb geen buren, woon in een weiland zegmaar :P En had nu zo iets kan later uitbreiden naar een paar goeie vloerstaanders met die Onkyo als basis.. Maar als je echt zegd dat die HK AVR 255 dus eigenlijk meer vermogen heeft, dan weet die verkoper niet goed waar die het over heeft. (Ik zelf trouwens ook niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Anoniem: 361617 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:48:
[...]Me vriendin wilt hem gebruiken voor films kijken, en liever niet dat het te groot is ( staat in redelijk kleine ruimte) Maar heb geen buren, woon in een weiland zegmaar :P En had nu zo iets kan later uitbreiden naar een paar goeie vloerstaanders met die Onkyo als basis.. Maar als je echt zegd dat die HK AVR 255 dus eigenlijk meer vermogen heeft, dan weet die verkoper niet goed waar die het over heeft. (Ik zelf trouwens ook niet echt)
Negen van de tien mensen weten dat niet van Onkyo en negen van de tien komen er ook niet achter. Onkyo geeft hun vermogens ook heel gemeen aan. Op de sticker staat inderdaad wel heel groot kreten als "130 Watt x 7.1" of wat dan ook. Maar redden doen ze dat dus niet, met 30 Watt heb je het wel gehad. Nu is dat meer dan genoeg om inderdaad de buren gek te maken, dus niemand komt er achter. Maar als je je er een paar lastig aan te sturen speakers aan hangt (< 4 Ohm constant, lage gevoeligheid of rare impedantiedippen) dan smelt een Onkyo gewoon weg. Harman Kardon geeft ten minste aan wat de receiver zeker kan leveren, in mijn ogen een veel betere manier om het vermogen aan te geven.

Lang verhaal kort:
AVR 255 houden en betere speakers kopen, kom je verder mee dan met de TX-SR578.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 01-09-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:55:
Negen van de tien mensen weten dat niet van Onkyo en negen van de tien komen er ook niet achter. Onkyo geeft hun vermogens ook heel gemeen aan. Op de sticker staat inderdaad wel heel groot kreten als "130 Watt x 7.1" of wat dan ook. Maar redden doen ze dat dus niet, met 30 Watt heb je het wel gehad. Nu is dat meer dan genoeg om inderdaad de buren gek te maken, dus niemand komt er achter. Maar als je je er een paar lastig aan te sturen speakers aan hangt (< 4 Ohm constant, lage gevoeligheid of rare impedantiedippen) dan smelt een Onkyo gewoon weg. Harman Kardon geeft ten minste aan wat de receiver zeker kan leveren, in mijn ogen een veel betere manier om het vermogen aan te geven.

Lang verhaal kort:
AVR 255 houden en betere speakers kopen, kom je verder mee dan met de TX-SR578.
Het word er niet makkelijker op, maar wel super bedankt, dit wist ik dus echt niet :)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 361617 op 01-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:21

noskill

1*1=2.

Ik ben nu al een dik uur aan het kijken in dit topic, en ik heb echt heel veel mooie kamers gezien. Jaloers, en kudos voor al die net ingerichte woonkamers! Jullie hebben mij er bij deze definitief tot aangezet om mijn zolderkamert eens goed onderhanden te nemen... Hier zal wel wat tijd overheen gaan, maar ik ga jullie op de hoogte houden o:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
noskill schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:08:
Ik ben nu al een dik uur aan het kijken in dit topic, en ik heb echt heel veel mooie kamers gezien. Jaloers, en kudos voor al die net ingerichte woonkamers! Jullie hebben mij er bij deze definitief tot aangezet om mijn zolderkamert eens goed onderhanden te nemen... Hier zal wel wat tijd overheen gaan, maar ik ga jullie op de hoogte houden o:)!
Wat ben je van plan?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 19:52

Mystikal

It never hurts to help!

Inderdaad laat eens zien hoe de huidige situatie eruit ziet? Wellicht komem er nog wel meer gerichte tips voor je?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 08:59
Ik volg al een tijdje dit topic, en nu is het tijd om mijn setup te laten zien

42" LG hd ready plasma TV
LG 5.1 theater set
Dreambox DM500S
JVC VCR (opnemen series. niet meer in gebruik ivm met dreambox en streamen naar server)
Wii met 2 Wiimotes
dvd collectie
RGB verlichting achter TV (2meter ledstrip)

TV: (dvd film stream vanaf mijn desktop via dreambox)
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/3321jxz.jpg

Dvd speler, center en dreambox:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/6xw6iu.jpg

Subwoofer:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/jf9d9w.jpg

Tv met verlichting:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/t9ipsw.jpg

Kast1:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/nq73hi.jpg

Kast2:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/vo64nn.jpg

Paar aansluitingen achter TV:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2qn1dep.jpg

Closeup center:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2cz36rn.jpg

kleuren:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/ztw135.jpgAfbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/5bso5c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/1441rnq.jpgAfbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/8vqcmw.jpg
en nog een hoop kleuren en een paar colorchange modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Laatst online: 01-05 14:21

noskill

1*1=2.

Nadat ik de veel te geile kamer van Zulu zag was ik verkocht. Ik slaap op zolder, en de kamer is niet al te groot.. Ik denk dat de daadwerkelijke ruimte waar ik mn zooi neer kan zetten zo'n... jezus.. 4m x 6m is? Misschien zelfs iets groter. Maten volgen nog. Hierin staat op het moment in principe alleen een bed en een bureau. Lekker gezellig! Dit komt doordat ik nog een 2de kamertje heb thuis, waar al mn hardware momenteel staat. Mn idee was om er een woonbare slaapkamer van te maken. Ik zal in de loop van de dag/week even een aantal schetsjes maken hoe het er nu uit ziet, zodat we even kunnen brainstormen over hoe het huidige meubilair het slimste neergezet kan worden :+. Omdat ik zit met het dak wat obviously schuin af loopt, een paal (schoorsteen I guess) die de muur uit komt, en een verwarming in de linkse hoek, wordt het denk ik erg lastig om hier iets interessants van te maken. Maar we gaan het zien, fotos/schetsjes soonish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik volg dit topic al een hele tijd en nu vind ik het eens tijd worden om mijn HT te posten.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2wc49wg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/23rqyip.jpg

Wat je ziet:

TV Samsung LE40686
YAMAHA RX-V1900
UPC HDTV DVR
XBOX 360 Elite

PCH A-200

Frontspeakers: Mission M70 (op Atacama Nexus 60 stands)
Center: Mission M3C1
(wat je niet ziet) surroundspeakers : Mission M30 (ook op stands)

links in de hoek staat de sub; Yamaha FSW-100

en op de tafel ligt de Logitech Harmony Remote waarmee alles wordt bediend.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2nib11f.jpg

in de toekomst wil ik nog mooie vloerstaanders halen en een nieuwe sub.. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door ind0mi op 02-09-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:39
Dat je hem host vanaf TINYpic, is tot daaraantoe, maar de foto is ook wel heul klein :D

edit; wel over de links heengekeken :P

[ Voor 19% gewijzigd door TFDev op 01-09-2010 19:29 ]

• JaymzHetfield
ind0mi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:15:
Ik volg dit topic al een hele tijd en nu vind ik het eens tijd worden om mijn HT te posten.
Wat is dat voor salontafel? Ziet er relaxed uit.

Metal up your ass

• ind0mi

ind0mi

JaymzHetfield schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:01:
[...]

Wat is dat voor salontafel? Ziet er relaxed uit.
is deze salontafel
Afbeeldingslocatie: http://www.neck.nl/bilder/480/7/75/759137_06_2298_hk61vor.jpg

hier te vinden..

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:43
Zo'n Bonsai incl. pot op je salontafel heb ik ook :)

Ben ook bezig om mijn HT opstelling te upgraden en alles netjes in te richten. Zal binnenkort wat pics plaatsen van de huidige situatie.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:21
Heb ik gisteren nou iets teveel gedronken of hangt die tv daadwerkelijk ietsjepietsjes scheef?? :?

Nickname does not reflect reality

• ind0mi

ind0mi

Brad Pitt schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:19:
[...]

Heb ik gisteren nou iets teveel gedronken of hangt die tv daadwerkelijk ietsjepietsjes scheef?? :?
Nah, ligt aan de foto.. of moet ik nog een foto posten met de waterpas erop? >:)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:21
ind0mi schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:50:
Nah, ligt aan de foto.. of moet ik nog een foto posten met de waterpas erop? >:)
Wil ik er wel twee zien, eentje op de tv én eentje op de grond, dan pas geloof ik je ;)

Nickname does not reflect reality

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:39
TV hangt scheef dat kan je zo zien :) of de vloer loopt scheef.

Hij kan wel waterpas hangen maar optisch lijkt hij scheef, daarom hang ik een TV altijd zonder waterpas op :)

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-03 00:44
RoaDHouse schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:19:
TV hangt scheef dat kan je zo zien :) of de vloer loopt scheef.

Hij kan wel waterpas hangen maar optisch lijkt hij scheef, daarom hang ik een TV altijd zonder waterpas op :)
Of je concludeert aan de hand van het feit dat de vloer en het kastje onder de TV even scheef staan als de tv zelf dat de TV niet scheef staat maar de foto scheef genomen is. Tenzij scheve huizen een nieuwe soort moderne kunst zou zijn, maar het lijkt me niet echt praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:01
tolunaygul12 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:49:
Ik volg al een tijdje dit topic, en nu is het tijd om mijn setup te laten zien

42" LG hd ready plasma TV
LG 5.1 theater set
Dreambox DM500S
JVC VCR (opnemen series. niet meer in gebruik ivm met dreambox en streamen naar server)
Wii met 2 Wiimotes
dvd collectie
RGB verlichting achter TV (2meter ledstrip)

TV: (dvd film stream vanaf mijn desktop via dreambox)
[afbeelding]

Dvd speler, center en dreambox:
[afbeelding]

Subwoofer:
[afbeelding]

Tv met verlichting:
[afbeelding]

Kast1:
[afbeelding]

Kast2:
[afbeelding]

Paar aansluitingen achter TV:
[afbeelding]

Closeup center:
[afbeelding]

kleuren:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
en nog een hoop kleuren en een paar colorchange modes
Die RGB leds heeft die een toegevoegde waarde bij een TV, want het is niet hetzelfde als ambi of ambx.
In vorige setups heb ik al gezien dat mensen ook al lichtslangen gebruiken maar naar mijn weten gebruiken die teveel stroom en geeft alleen sfeer. Wat is wijsheid als echte toevoeging op je home cinema setup en wat je geen rib kost, want die oplossingen heb ik ook al bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:24
Onderstaand wordt een nieuw knutsel project van mij. Heb het even in Google sketchup gemaakt om een idee te geven.
Het gaat dus om datgene wat onder de tv zit. Dat wil ik gaan maken. Het is schuin zodat de tv zo kan staan dat het niet achter de open haard zit als je op de linker bank zit. Uiteraard een echte foto wanneer we zover zijn.

Edit:
Het donkere gedeelte moet speakerstof voorstellen. Hier zitten dan alle apparaten achter, maar wel te besturen met de afstandsbediening. Alles wordt gestreamd dus geen cd's of dvd's te wisselen.

Sketch:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28vgaro.jpg

Ideeën, tips of comments... gaarne!

[ Voor 18% gewijzigd door PaulBloem op 03-09-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 09:54

spaceboy

Op grote hoogte

PaulBloem schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:04:
Onderstaand wordt een nieuw knutsel project van mij. Heb het even in Google sketchup gemaakt om een idee te geven.
Het gaat dus om datgene wat onder de tv zit. Dat wil ik gaan maken. Het is schuin zodat de tv zo kan staan dat het niet achter de open haard zit als je op de linker bank zit. Uiteraard een echte foto wanneer we zover zijn.

Edit:
Het donkere gedeelte moet speakerstof voorstellen. Hier zitten dan alle apparaten achter, maar wel te besturen met de afstandsbediening. Alles wordt gestreamd dus geen cd's of dvd's te wisselen.

Sketch:
[afbeelding]

Vind het er ruimtelijk een beetje raar uitzien, maar dat komt misschien omdat het zweeft? Tja... als je mijn mening vraagt: IK vind het niet mooi. Maar jij moet er tegenaankijken... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

@PaulBloem: zit dat tv-meubel direct tegen de kachel aan geplaatst? Lijkt me geen goed plan ivm de hitte.
Sowieso vraag ik me af hoe het zit met de stralingswarmte direct naast die kachel in combinatie met je apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deaddust
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 04:51

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:

TV Samsung LE40686
YAMAHA RX-V1900
UPC HDTV DVR
XBOX 360 Elite

PCH A-200

[afbeelding]

Wat voor een speaker standaards heb je voor je speakers gebruikt en kan ik daar ook de kabel door een buisje naar boven doen want dat kan ik niet helemaal zien

Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Deaddust schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:22:
[...]

Wat voor een speaker standaards heb je voor je speakers gebruikt en kan ik daar ook de kabel door een buisje naar boven doen want dat kan ik niet helemaal zien

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:

TV Samsung LE40686
YAMAHA RX-V1900
UPC HDTV DVR
XBOX 360 Elite

PCH A-200

[afbeelding]

;)

Edit: Kabel kan niet door de stand zelf, heb ze stands ook namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn1990 op 03-09-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-04 13:07

Tijn96

In speed we trust

Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:38:
@PaulBloem: zit dat tv-meubel direct tegen de kachel aan geplaatst? Lijkt me geen goed plan ivm de hitte.
Sowieso vraag ik me af hoe het zit met de stralingswarmte direct naast die kachel in combinatie met je apparatuur.
wij hebben thuis ook een gas haard en onze tv hangt er 20cm boven en de hitte bereikt hem niet (wel een speciaal soort plaat tussen) dus het kan zeker. :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:38:
Tijn96 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:37:
[...]
wij hebben thuis ook een gas haard en onze tv hangt er 20cm boven en de hitte bereikt hem niet (wel een speciaal soort plaat tussen) dus het kan zeker. :)
het is een open haard met hout welke eigenlijk bijna nooit aan staat. Zonde eigenlijk.. toch maar weer eens doen in de winter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Martijn1990 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:35:
[...]

[...]

;)

Edit: Kabel kan niet door de stand zelf, heb ze stands ook namelijk.
ik heb gelijksoortige stands, mission stancette. kon ook niet door de stand zelf maar even een gaatje boren boven en onder en voila het kan wel. dat is tenminste als het holle buizen zijn en niet massief.en de mission stancette staan op spikes. gaatje in vloer en kabel via kruipruimte naar de amp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zuluman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:02:
[...]

ik heb gelijksoortige stands, mission stancette. kon ook niet door de stand zelf maar even een gaatje boren boven en onder en voila het kan wel. dat is tenminste als het holle buizen zijn en niet massief.en de mission stancette staan op spikes. gaatje in vloer en kabel via kruipruimte naar de amp.
Tenzij de stands gevuld zijn met zand, dan is een gaatje onderin weer niet zo handig.. ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-03 00:44

Edit:

Sketch:
[afbeelding]

De TV naast de openhaard in een hoek vind ik persoonlijk niet mooi. Tevens kan er maar een hele kleine TV staan, hooguit 80cm lijkt het wel. Plus, de speakers kunnen niet goed staan. Dit omdat je ze in een 'ruit' moet zetten terwijl de kamer een vierkant is. Als ik jou was zou ik het een kwartslag draaien. De grote bank tegen de raam kant. de openhaard rechts daarvan, en de kleinere bank links daarvan. Dan kan de TV tegenover het raam staan en kunnen je speakers optimaal (?) geplaatst worden. En je kan dan nog steeds een gigantische TV of beamer later nemen. (ik weet niet hoe het zit met de openhaard dicht bij de bank, maar je zegt hem toch bijna nooit aan te hebben)

Ik moet zeggen dat ik het een onhandige plek vind voor een openhaard. Ik vind een openhaard wel leuk en het is ook heel gezellig, ik zou het zelf ook wel willen hebben, maar niet in een vierkante/rechthoekige kamer.Die openhaard maakt het inrichten van je kamer zeer onpractisch wat mij betreft.

En mag ik je vragen waar de deur zit? of zit de deur links naast de plant, zeg maar de hoek vanwaaruit je kijkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Bierdopje120 op 03-09-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2wc49wg.jpg
Waar heb je die tv meubel vandaan?

[ Voor 54% gewijzigd door Dark Matter op 03-09-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23

s3n

Na jaaaaaaren van plaatjes kijken is het tijd dat ik mijn set ga delen!:
Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/7592/foto1bi.jpg

Wat te zien?
- Samsung Lcd Televisie LE37A656
- Harman Kardon AVR 135
- Mac Mini met Plex
- Humax 5050C
- Logitech Harmony 885
- Logitech dinovo mini
- JBL scs 200.5

Wat kun je niet zien:
- xbox 360

De speakers staan op eigen steuntjes, dat is wel heel mooi vind ik. Is de kabel netjes weggewerkt enzo:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/1159/foto2sx.jpg

In deze kast past maximaal een 40" TV, en achteraf gezien heb ik spijt dat ik die niet gekocht heb. Als ik ooit weer ga verhuizen koop ik wel een grote :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Gave kuipjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ziet er leuk uit, idd leuke stoelen. Is het een idee om je center precies onder je tv te zetten op die lege plank of vind je dit niet staan? Je center zal er in ieder geval een stuk beter door klinken omdat hij meer op oorhoogte staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Laatst online: 21-04 00:28
Of anders je Mac, ik vind dat een mooi ding, maar zo valt 'ie een beetje in het niet naast je (bakbeest) HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 21:40

[img=640,480]http://i52.tinypic.com/2wc49wg.jpg"%5Dafbeelding[/img]
Ik heb je tv meubel op de site van Neckermann tegengekomen, ziet er goed uit en de prijs van € 99,- is ook niet verkeerd. Zou jij voor mij de exacte maten van het stuk waar jouw receiver in staat willen opmeten? Ik heb het gevoel dat de site van Neckermann niet klopt.

Ik wil weten of mijn Denon receiver er ook in gaat passen.

Zij geven dit aan namelijk:
Afm. open vakken: ca. B50 x D42 x H10 cm. (10cm lijkt mij erg laag :))

Tot. afm.: ca. B160 x D45 x H32 cm.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Dark Matter schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:58:
[...]

Waar heb je die tv meubel vandaan?
De tv meubel is van JYSK. Ik heb alleen het linkerkastje gemodificeerd. Normaal zitten er lades links en rechts.. Van de voorpaneel van de lade heb ik een klapdeurtje van gemaakt met schuifarm en de achterkant eruit gezaagd, zodat m'n Yamaha RX-V1900 er ook in past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
knny schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:02:
[...]

Als ik het plaatje en de maten zo bekijk is dat vak waar de receiver in staat een "gesloten" vak aangezien ik daaronder een deurtje zie zitten. En gezien ze als hoogte van het complete meubel 32 cm opgeven lijkt mij niet dat dit vak daar veel van afwijkt.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Doppert schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:13:
[...]

Als ik het plaatje en de maten zo bekijk is dat vak waar de receiver in staat een "gesloten" vak aangezien ik daaronder een deurtje zie zitten.
Misschien moet je de post boven die van jou nog eens lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-03 13:07
ind0mi schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:22:
[...]

De tv meubel is van JYSK. Ik heb alleen het linkerkastje gemodificeerd. Normaal zitten er lades links en rechts.. Van de voorpaneel van de lade heb ik een klapdeurtje van gemaakt met schuifarm ;)
Ik dacht het al _O-
Hier staat TV meubel 'Janus' ook. Echter met gewoon 2 lades.
Leuk meubel voor 99 pleuri's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 21:40
Dit zegt de Neckermann site

TV-meubel in moderne vormgeving met 2 klapdeurtjes in hoogglans design. In het midden 2 open vakken voor je randapparatuur. De attractieve, aluminiumkleurige kunststof poten en de matglanzende ombouw maken dit TV-meubel helemaal af.

Afm. open vakken: ca. B50 x D42 x H10 cm.

Kl.: zwart (01), wit (09).

Lijkt echt exact hetzelfde meubel als die jij bij JYSK gekocht hebt dan.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362344

Ik zou als je dat zo maakt, de vensterbank het zelfde hout mee geven en dat naadloos met elkaar verbinden. Dan blijft het geheel wat strakker.

Ook zou ik de verbinding tussen dat verkant en het tv meubel naadloos maken. Dat ziet er ook veel strakker uit. Dan hoort het geheel ook meer bij elkaar (combinatie muurtje, blok/tv meubel, vensterbank)

vraag me wel af wat je rechts gaat doen, met je muur.. want een groot wit plakaat? Misschien kan je vanaf dat bruine muurtje tot de andere kant van de muur een soort boeken kast bouwen(zelfde princiepe als dat blok waar je een openhaard in wilt maken). Geeft stukken meer sfeer aan de rest van de kamer (voor zo ver ik dat op de tekening kan zien) en het ziet er wat minder kil en leeg uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 362344 op 04-09-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 00:05

mr.paaJ

generatie cmd+z

misschien het tv stuk nog iets (10cm) omhoog, en iets achter het witte openhaard vlak beginnend? Het mooie nu is dat de openhaard een soort los blok is, probeer daar in het meubel goed me om te springen.

Je kunt ook de TV links van de openhaard aan de muur hangen, ietwat lastig voor mensen op de kleine bank maar je zou de zithoek nog iets naar links kunnen plaatsen. Een leuke stereo set om het af te maken, een speaker links in de hoek, en een waar nu je TV gepland staat.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-02 15:10
Na al die tijd mee gluren in jullie woonkamers dan nu eindelijk plaatjes van wat ik ''thuis'' noem.

Sinds 2 maanden woon ik nu met een vriend samen. Het begint nu al aardig wat te worden al moet er nog wel genoeg gebeuren. Hier alvast een indruk zoals het er nu bij staat.

Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img202/2523/img00011201009041816.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img716/4231/img00012201009041817.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img836/776/img00013201009041817.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img691/1811/img00014201009041818.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img704/3328/img00015201009041818.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img821/9396/img00016201009041819.jpg

Woonkamer:
- Denon AVR-1611
- Philips 37'' TV (van men huisgenoot)
- Tannoy Revolution R2
- KPN interactieve TV
- Het ontbreken van een HT pc

Slaapkamer:
- Philips LPFzoveel 26'' TV
- Dell Dimension 9200
- LG 19'' Beeldscherm
- Logitec 2.1 setje

To do list:
Men huidige Dell PC wordt men nieuwe HTPC. De videokaart en 2 vd HD's gaan naar men nieuwe systeem.
Voor de Dell ga ik dan een nieuwe behuizing maken en krijgt een oude videokaart die met DVI naar HDMI op de TV zal worden aangesloten.
De TV in men slaapkamer moet aan de muur, nog even kijken of het een beugel wordt of dat ik zelf wat ga maken.
Bed moet nog een lijst krijgen in dezelfde kleur als het bureau en de lades krijgen nog nieuwe frontjes.

Op de iets langere termijn wil ik een cheapass 27'' beeldscherm ipv de LG.

Iemand nog op en aanmerkingen?

[ Voor 19% gewijzigd door Bremg op 04-09-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:20
Yup, ik zou je Tannoys een stukje verder van de buitenmuur afplaatsen en wat verder uit elkaar als dat kan. Zal je geluidsbeeld zeker ten goede komen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23

s3n

Thnx!
Martijn1990 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:56:
Ziet er leuk uit, idd leuke stoelen. Is het een idee om je center precies onder je tv te zetten op die lege plank of vind je dit niet staan? Je center zal er in ieder geval een stuk beter door klinken omdat hij meer op oorhoogte staat.
Thnx!. Ik wil graag nieuwe speakers, inclusief center. Heel veel ruimte onder de TV is er niet. Ik verwacht iig niet dat het gaat passen. Het liefst wil ik de versterker lager zetten, en een nieuwe center op de plek waar nu de versterker staat. Alleen moet ik dan eea aan kabels gaan wegwerken. Lees: Dat zoek ik nog niet :p
simonr schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:54:
Of anders je Mac, ik vind dat een mooi ding, maar zo valt 'ie een beetje in het niet naast je (bakbeest) HK.
Dat zou wel kunnen idd. Moet ik wel wat gaan tweaken aan de kast. Maar dan kan ik wel gelijk de versterker lager zetten.. Toch maar eens tijd voor vrij maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 22:05
Ik ben thuis flink aan het verbouwen geweest, en ik heb 1 kamer als gameroom ingericht :)
Voorzien van beamer, nieuwe receiver, playstation, etc.

Afbeeldingslocatie: http://rubenschulz.nl/library/photos/gameroom/gameroom_02_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rubenschulz.nl/library/photos/gameroom/gameroom_03_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rubenschulz.nl/library/photos/gameroom/gameroom_04_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rubenschulz.nl/library/photos/gameroom/gameroom_05_thumb.jpg

Ik heb nog geen actiefoto's, die volgen nog :)

Edit:
Op verzoek de specs er ook nog maar even bij:

Specs:

Beamer: Epson TW-2700
Scherm: 100" (merk onbekend)
Speakers: Harman Kardon HKTS-20

Receiver: Sony STR-DH810
Dvd speler: Sony DVP-NS300 (niet op de foto)
Videorecorder: Sony SLV-E730 (niet op de foto)
Playstation: Sony PS3 250gb Slim (niet op de foto)

Bank: Ikea Kivik
Drumstel en gitaren komen uit de Rockband Beatles bandpack.

[ Voor 20% gewijzigd door Xcalibur op 06-09-2010 20:00 ]

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Cool, maar waarom hangen je speakers zo hoog? Komt het geluid niet echt ten goede lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swordfish103
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Meelobee schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:57:
Cool, maar waarom hangen je speakers zo hoog? Komt het geluid niet echt ten goede lijkt me..
Lijkt me een kwestie van; ik wil zo min mogelijk kabel zien.
Maar het komt het geluid inderdaad niet echt ten goede. Maar al met al een leuke game-kamer, waar je vast wat avonden plezier in kunt hebben :9

Zou je nog wel de specs kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Specs:

Beamer: Epson TW-2700
Scherm: 100" (merk onbekend)
Speakers: Harman Kardon HKTS-20

Receiver: Sony STR-DH810
Dvd speler: Sony DVP-NS300 (niet op de foto)
Videorecorder: Sony SLV-E730 (niet op de foto) 8)
Playstation: Sony PS3 250gb Slim (niet op de foto)

Bank: Ikea Kivik
Drumstel en gitaren komen uit de Rockband Beatles bandpack.

Wat de plaatsing van de speakers betreft, ik heb hier al meer opmerkingen over gehad. Idee was inderdaad "zo weinig mogelijk kabels zien". Ze hebben tijdelijk op een kastje en de vensterbank gestaan, wat qua hoogte tamelijk ideaal zou moeten zijn, maar ik heb niet het idee dat ik verschil hoor .... Maar ik ben dan ook niet zo'n audiofreak ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Xcalibur op 06-09-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:43
Xcalibur schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:59:
[...]

Wat de plaatsing van de speakers betreft, ik heb hier al meer opmerkingen over gehad. Idee was inderdaad "zo weinig mogelijk kabels zien". Ze hebben tijdelijk op een kastje en de vensterbank gestaan, wat qua hoogte tamelijk ideaal zou moeten zijn, maar ik heb niet het idee dat ik verschil hoor .... Maar ik ben dan ook niet zo'n audiofreak ;)
Verschil zul je - ondanks dat je geen audiofreak bent - wel degelijk horen. Ik had eerst mijn speakers te laag staan en sinds ik ze heb opgehangen op oorhoogte klinkt het stukken beter. Dat is ongeveer vergelijkbaar met te hoog plaatsen. Nu gaan er veel geluiden 'verloren' omdat ze over je heen gaan.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:29:
[...]
Verschil zul je - ondanks dat je geen audiofreak bent - wel degelijk horen. Ik had eerst mijn speakers te laag staan en sinds ik ze heb opgehangen op oorhoogte klinkt het stukken beter. Dat is ongeveer vergelijkbaar met te hoog plaatsen. Nu gaan er veel geluiden 'verloren' omdat ze over je heen gaan.
Is het geen optie om de speakers naar beneden te laten wijzen?

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 22:24
Wat ik alleen mij afvraag: Gaat dat scherm ook zo nu en dan nog omhoog? Zo ja, dan snap ik dat je zegt dat de speakers zo hoog hangen ivm de kabels. Blijft het scherm naar beneden, dan kan je de kabels ook keurig achter het scherm wegwerken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Anoniem: 362344 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:43:
[...]

Ik zou als je dat zo maakt, de vensterbank het zelfde hout mee geven en dat naadloos met elkaar verbinden. Dan blijft het geheel wat strakker.

Ook zou ik de verbinding tussen dat verkant en het tv meubel naadloos maken. Dat ziet er ook veel strakker uit. Dan hoort het geheel ook meer bij elkaar (combinatie muurtje, blok/tv meubel, vensterbank)

vraag me wel af wat je rechts gaat doen, met je muur.. want een groot wit plakaat? Misschien kan je vanaf dat bruine muurtje tot de andere kant van de muur een soort boeken kast bouwen(zelfde princiepe als dat blok waar je een openhaard in wilt maken). Geeft stukken meer sfeer aan de rest van de kamer (voor zo ver ik dat op de tekening kan zien) en het ziet er wat minder kil en leeg uit.
hmm geen onaardig idee, inderdaad. Het mooie van Sketchup is dat je ook meer kan maken... denk dat ik jou idee ook even gaan doen. Het was sowieso het idee om de vensterbank en tv meubel in 1 hout soort te maken zodat het een geheel lijkt.

Daarnaast ook het idee om de banken wellicht om te draaien... even kijken hoe dat staat.

Ik ga in ieder geval weer even verder denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 18:14
Xcalibur, je speakers hangen idd wat hoog. Oorhoogte is ideaal maar verder wel een erg vette kamer! Zoiets moet ik hier ook nog hebben...ben alleen bang dak dat er bij de vrouw niet doorheen krijg:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 17:20
Na veel meekijken bij jullie zal ik mijn zolder slaapkamertje eens laten zien. Ik woon nog bij mijn moeder thuis dus heb niet de mogelijkheid om de woonkamer onder handen te nemen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3540.jpg
Wat zien we:
Samsung PS-50C91 ( Helaas niet aan het houten wandje op te hangen :/ )
Denon AVR-1610
JBL ES80 Front speakers
JBL ES150 Subwoofer
JBL ES25 Center speaker
Humax IHDR-5050c
Xbox 360
Logitech Harmony 555
Rii Mini Wireless Keyboard / Mouse
Ikea Multicolor Dioders

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3537.jpg
Film Mode 8)

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3543.jpg
Met zonder stofkap :+

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3544.jpg
JBL ES10 Surround Speakers

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3550.jpg
Het computerhoekje:
Samsung P2370 monitor
Logitech Illuminated Keyboard
Logitech G5 Mouse
Logitech Z4 audio setje

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3566.jpg
Overview

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae181/_Piv0/IMG_3560.jpg
Close-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 20:15

silitek

Tubes Only

_Piv0 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:17:
Na veel meekijken bij jullie zal ik mijn zolder slaapkamertje eens laten zien. Ik woon nog bij mijn moeder thuis dus heb niet de mogelijkheid om de woonkamer onder handen te nemen. ;)

[afbeelding]
Wat zien we:
Denon AVR-1610
JBL ES80 Front speakers
JBL ES150 Subwoofer
JBL ES25 Center speaker
Humax IHDR-5050c
Xbox 360
Logitech Harmony 555
Ikea Multicolor Dioders

[afbeelding]
Film Mode 8)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het computerhoekje:
Samsung P2370 monitor
Logitech G5 Mouse
Logitech Z4 audio setje

[afbeelding]
Overview

[afbeelding]
Close-up
Keurig zolderkamertje hoor... :*)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-03 18:04

[afbeelding]
Wat zien we:
Denon AVR-1610
JBL ES80 Front speakers
JBL ES150 Subwoofer
JBL ES25 Center speaker
Humax IHDR-5050c
Xbox 360
Logitech Harmony 555
Ikea Multicolor Dioders

[afbeelding]
Film Mode 8)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het computerhoekje:
Samsung P2370 monitor
Logitech G5 Mouse
Logitech Z4 audio setje

[afbeelding]
Overview

[afbeelding]
Close-up
Leuke kamer hoor!
Ik herken wat audio en hardware wat ikzelf ook eens een keer heb aangeschaft en nu gebruik,
Onderandere:
Samsung P2370 monitor.
Logitech G5 Mouse :*)
Logitech Z4 audio setje ;( die van mij heeft sinds een tijdje dat de spoel in de subwoofer erg bromt.
JBL ES80 frontspeakers :*)
Xbox 360 uiteraard.

( ik heb alleen nog geen subwoofer aangeschaft, terwijl het eigenlijk een must is met een 2.0 opstelling )
Ik overweeg om ook de JBL E150P aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:48

DjVe

Hatsaflats!

[afbeelding]
Wat zien we:
Denon AVR-1610
JBL ES80 Front speakers
JBL ES150 Subwoofer
JBL ES25 Center speaker
Humax IHDR-5050c
Xbox 360
Logitech Harmony 555
Ikea Multicolor Dioders

[afbeelding]
Film Mode 8)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het computerhoekje:
Samsung P2370 monitor
Logitech G5 Mouse
Logitech Z4 audio setje

[afbeelding]
Overview

[afbeelding]
Close-up
Ziet er goed uit! Maar ik zou die front speakers iets naar voren schuiven, zeker omdat de E80 nogal wat lage tonen kan produceren en daardoor wat wollig klinkt als hij in een hoekje staat. Als je hem 20 cm naar voren schuift dan zal je zien dat het at beter door de kamer verdeeld wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
brndst schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:56:
[...]
( ik heb alleen nog geen subwoofer aangeschaft, terwijl het eigenlijk een must is met een 2.0 opstelling )
[...]
Een subwoofer is pas een must bij een 2.1 opstelling :+

Ik heb zojuist mijn Onkyo TX-SR608 met Harmon Kardon HKTS 30 5.1 setje binnengekregen. Over een maand verhuizen van studentenkamer naar een "echt" huis. Zal dan eens wat plaatjes plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
McRubz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:42:
[...]

Een subwoofer is pas een must bij een 2.1 opstelling :+

Ik heb zojuist mijn Onkyo TX-SR608 met Harmon Kardon HKTS 30 5.1 setje binnengekregen. Over een maand verhuizen van studentenkamer naar een "echt" huis. Zal dan eens wat plaatjes plaatsen.
Ik heb alleen maar 2.0 opstellingen en een subwoofer is echt niet nodig, maar dat is waarschijnlijk smaak en per speakerset verschillend.

Speakerset ik gebruik zijn trouwens B&W's en Hepta's.
Klinken echt perfect voor Platen, simpel TV kijken of een Film en heerlijke audio cd's.
Ben zelf ook iemand van de film muziek en jazz etc, hardhouse etc komt er bij mij niet in en dat zou zeker ook niet klinken op die speakers :P.
Maar ja ieder ze meug en teug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

knny schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:02:
[...]

Ik heb je tv meubel op de site van Neckermann tegengekomen, ziet er goed uit en de prijs van € 99,- is ook niet verkeerd. Zou jij voor mij de exacte maten van het stuk waar jouw receiver in staat willen opmeten? Ik heb het gevoel dat de site van Neckermann niet klopt.

Ik wil weten of mijn Denon receiver er ook in gaat passen.

Fuck, zo te zien zijn de prijzen hiervan ook al gestegen :(

Salontafel kost nu: 199 euro ipv 99
Tv meubel kost nu: 299 euro ipv 99

Grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Anoniem: 181923 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:39:
[...]

Fuck, zo te zien zijn de prijzen hiervan ook al gestegen :(

Salontafel kost nu: 199 euro ipv 99
Tv meubel kost nu: 299 euro ipv 99

Grrr...
salontafel is nooit 99,- geweest..
en tv meubel is van JYSK en kost volgens de site nu 125,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geen Blu-ray spelert?

Nette room verder.

Wij krijgen over een maandje of 2 nieuwe meubels. Ik zal dan het hele spul nog eens op de foto schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990

Denon AVR-1610
JBL ES80 Front speakers
JBL ES150 Subwoofer
JBL ES25 Center speaker
Humax IHDR-5050c
Xbox 360
Logitech Harmony 555
Ikea Multicolor Dioders [/i][/b][/u]
Ziet er erg goed uit! De indeling is vrijwel hetzelfde als mijn eigen kamer, ook de deurtjes onder de schuine zijden zijn vrijwel identiek :)

Die kleur op die muur brengt mij zeker op ideeën! En inderdaad, zoveel moois maar geen BD speler, Of staat die nog op het lijstje?

[ Voor 34% gewijzigd door Martijn1990 op 08-09-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:29:
[...]

Helemaal mee eens. Ik heb mijn set nu ook te hoog staan waardoor ik veel mis wanneer ik op m'n stoel zit. Wanneer je opstaat en voor de speakers gaat staan wordt het een hele andere ervaring... Ben alleen nog geen plankjes tegengekomen die m'n speaker kunnen dragen. :+ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 17:20
brndst schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:56:
[...]

Leuke kamer hoor!
Ik herken wat audio en hardware wat ikzelf ook eens een keer heb aangeschaft en nu gebruik,
Onderandere:
Samsung P2370 monitor.
Logitech G5 Mouse :*)
Logitech Z4 audio setje ;( die van mij heeft sinds een tijdje dat de spoel in de subwoofer erg bromt.
JBL ES80 frontspeakers :*)
Xbox 360 uiteraard.

Ik overweeg om ook de JBL E150P aan te schaffen.
Echt een prima subwoofert hoor d:)b . Buren zijn er niet blij mee _O-
Jordy van e schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:51:
[...]
Ziet er goed uit! Maar ik zou die front speakers iets naar voren schuiven, zeker omdat de E80 nogal wat lage tonen kan produceren en daardoor wat wollig klinkt als hij in een hoekje staat. Als je hem 20 cm naar voren schuift dan zal je zien dat het at beter door de kamer verdeeld wordt :)
Ik zal ze eens wat naar voren schuiven, in het verleden stonden ze ook wat verder van de muur. Had het idee dat ze zo wat voller klinken. Gewoon een beetje proberen. Enuh, het is geen E80 maar ES80 he. ;)
Martijn1990 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:09:
[...]

Ziet er erg goed uit! De indeling is vrijwel hetzelfde als mijn eigen kamer, ook de deurtjes onder de schuine zijden zijn vrijwel identiek :)

Die kleur op die muur brengt mij zeker op ideeën! En inderdaad, zoveel moois maar geen BD speler, Of staat die nog op het lijstje?
Bluray spelert gaat er nog wel komen.
Maar ik download ( :X ) voornamelijk Blu-ray rips en met een HDMI kabel van mijn PC naar de receiver werkt ook prima. Helaas wordt DTS HD op die manier niet ondersteund, normaal DTS gelukkig wel.

Thanx voor de feedback mensen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
jbdeiman schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:00:
Wat ik alleen mij afvraag: Gaat dat scherm ook zo nu en dan nog omhoog? Zo ja, dan snap ik dat je zegt dat de speakers zo hoog hangen ivm de kabels. Blijft het scherm naar beneden, dan kan je de kabels ook keurig achter het scherm wegwerken natuurlijk :)
Scherm is electrisch en gaat dus inderdaad omhoog.....
Niet dat ik veel met die muur doe verder, en die centerspeaker hangt dan ook wel een beetje raar, maar ja :P
lj_tree schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:19:
Xcalibur, je speakers hangen idd wat hoog. Oorhoogte is ideaal maar verder wel een erg vette kamer! Zoiets moet ik hier ook nog hebben...ben alleen bang dak dat er bij de vrouw niet doorheen krijg:)
Mijn vriendin zit hier meer dan ik!
Kwestie van de juiste mentaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 10:07
Na lang hier het forum zal ik mijn klein setje ook maar eens tonen:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2vb6hp2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/fnb8dz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2luvwo5.jpg

Specs:

TV: Samsung EU40C6000RW 40" Led
A/V Receiver: Sony STR-DG700 6.1
Speakers: KEF KHT-1005 5.1
Blu-Ray: Sony BDP-S300
Set-up Box: Telenet HD Digibox
Samsung Mini 1.8" 200GB HDD
Logitech Harmony One

Het is geen vergelijk met de meeste dinge die hier voorbij komen maar ik ben dan ook maar een arm studentje :p

Ik hoop dat het goedgekeurd is!

Greetzz

Anoniem: 146626

Heeft iemand ervaringen met akkoestisch schuim voor op de muren? piramideschuim bijvoorbeeld om het geluid in een holle kamer te dempen?

Ik kan er vrij weinig over vinden en wat ik heb gevonden is 60euro per vierkante meter en dat vind ik iets te gek...

• tweakG5
  • Laatst online: 03-05 16:28
Anoniem: 146626 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:24:
Heeft iemand ervaringen met akkoestisch schuim voor op de muren? piramideschuim bijvoorbeeld om het geluid in een holle kamer te dempen?

Ik kan er vrij weinig over vinden en wat ik heb gevonden is 60euro per vierkante meter en dat vind ik iets te gek...
Kijk hier eens:

http://www.musicstore.de/...ice_EUR%3D0%26%40Page%3D1

Zware gordijnen helpen ook heel goed voor holle ruimtes.

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
tweakG5 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:30:
[...]

Kijk hier eens:

http://www.musicstore.de/...ice_EUR%3D0%26%40Page%3D1

Zware gordijnen helpen ook heel goed voor holle ruimtes.
Dat spul hebben ze ook gewoon bij de bouwmarkt hoor.

• FeaR
Voor wie deel 41 wil maken: leef je uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Daar dus verder ^^

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.