Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema. Deel 40 !! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 338.969 views

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 22:55
_Piv0 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:17:

Denon AVR-1610
JBL ES80 Front speakers
JBL ES150 Subwoofer
JBL ES25 Center speaker
Humax IHDR-5050c
Xbox 360
Logitech Harmony 555
Rii Mini Wireless Keyboard / Mouse
Ikea Multicolor Dioders [/i][/b][/u]
Ziet er erg goed uit! De indeling is vrijwel hetzelfde als mijn eigen kamer, ook de deurtjes onder de schuine zijden zijn vrijwel identiek :)

Die kleur op die muur brengt mij zeker op ideeën! En inderdaad, zoveel moois maar geen BD speler, Of staat die nog op het lijstje?

[Voor 34% gewijzigd door Martijn1990 op 08-09-2010 17:11]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:29:
[...]

Verschil zul je - ondanks dat je geen audiofreak bent - wel degelijk horen. Ik had eerst mijn speakers te laag staan en sinds ik ze heb opgehangen op oorhoogte klinkt het stukken beter. Dat is ongeveer vergelijkbaar met te hoog plaatsen. Nu gaan er veel geluiden 'verloren' omdat ze over je heen gaan.
Helemaal mee eens. Ik heb mijn set nu ook te hoog staan waardoor ik veel mis wanneer ik op m'n stoel zit. Wanneer je opstaat en voor de speakers gaat staan wordt het een hele andere ervaring... Ben alleen nog geen plankjes tegengekomen die m'n speaker kunnen dragen. :+ :/

You save everyone, but who saves you?

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:36
brndst schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:56:
[...]

Leuke kamer hoor!
Ik herken wat audio en hardware wat ikzelf ook eens een keer heb aangeschaft en nu gebruik,
Onderandere:
Samsung P2370 monitor.
Logitech G5 Mouse :*)
Logitech Z4 audio setje ;( die van mij heeft sinds een tijdje dat de spoel in de subwoofer erg bromt.
JBL ES80 frontspeakers :*)
Xbox 360 uiteraard.

( ik heb alleen nog geen subwoofer aangeschaft, terwijl het eigenlijk een must is met een 2.0 opstelling )
Ik overweeg om ook de JBL E150P aan te schaffen.
Echt een prima subwoofert hoor d:)b . Buren zijn er niet blij mee _O-
Jordy van e schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:51:
[...]
Ziet er goed uit! Maar ik zou die front speakers iets naar voren schuiven, zeker omdat de E80 nogal wat lage tonen kan produceren en daardoor wat wollig klinkt als hij in een hoekje staat. Als je hem 20 cm naar voren schuift dan zal je zien dat het at beter door de kamer verdeeld wordt :)
Ik zal ze eens wat naar voren schuiven, in het verleden stonden ze ook wat verder van de muur. Had het idee dat ze zo wat voller klinken. Gewoon een beetje proberen. Enuh, het is geen E80 maar ES80 he. ;)
Martijn1990 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:09:
[...]

Ziet er erg goed uit! De indeling is vrijwel hetzelfde als mijn eigen kamer, ook de deurtjes onder de schuine zijden zijn vrijwel identiek :)

Die kleur op die muur brengt mij zeker op ideeën! En inderdaad, zoveel moois maar geen BD speler, Of staat die nog op het lijstje?
Bluray spelert gaat er nog wel komen.
Maar ik download ( :X ) voornamelijk Blu-ray rips en met een HDMI kabel van mijn PC naar de receiver werkt ook prima. Helaas wordt DTS HD op die manier niet ondersteund, normaal DTS gelukkig wel.

Thanx voor de feedback mensen! _/-\o_

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 22:32
jbdeiman schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:00:
Wat ik alleen mij afvraag: Gaat dat scherm ook zo nu en dan nog omhoog? Zo ja, dan snap ik dat je zegt dat de speakers zo hoog hangen ivm de kabels. Blijft het scherm naar beneden, dan kan je de kabels ook keurig achter het scherm wegwerken natuurlijk :)
Scherm is electrisch en gaat dus inderdaad omhoog.....
Niet dat ik veel met die muur doe verder, en die centerspeaker hangt dan ook wel een beetje raar, maar ja :P
lj_tree schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:19:
Xcalibur, je speakers hangen idd wat hoog. Oorhoogte is ideaal maar verder wel een erg vette kamer! Zoiets moet ik hier ook nog hebben...ben alleen bang dak dat er bij de vrouw niet doorheen krijg:)
Mijn vriendin zit hier meer dan ik!
Kwestie van de juiste mentaliteit ;)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 14:37
Na lang hier het forum zal ik mijn klein setje ook maar eens tonen:

Specs:

TV: Samsung EU40C6000RW 40" Led
A/V Receiver: Sony STR-DG700 6.1
Speakers: KEF KHT-1005 5.1
Blu-Ray: Sony BDP-S300
Set-up Box: Telenet HD Digibox
Samsung Mini 1.8" 200GB HDD
Logitech Harmony One

Het is geen vergelijk met de meeste dinge die hier voorbij komen maar ik ben dan ook maar een arm studentje :p

Ik hoop dat het goedgekeurd is!

Greetzz

• Anoniem: 146626
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Heeft iemand ervaringen met akkoestisch schuim voor op de muren? piramideschuim bijvoorbeeld om het geluid in een holle kamer te dempen?

Ik kan er vrij weinig over vinden en wat ik heb gevonden is 60euro per vierkante meter en dat vind ik iets te gek...

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:25
Anoniem: 146626 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:24:
Heeft iemand ervaringen met akkoestisch schuim voor op de muren? piramideschuim bijvoorbeeld om het geluid in een holle kamer te dempen?

Ik kan er vrij weinig over vinden en wat ik heb gevonden is 60euro per vierkante meter en dat vind ik iets te gek...
Kijk hier eens:

http://www.musicstore.de/...ice_EUR%3D0%26%40Page%3D1

Zware gordijnen helpen ook heel goed voor holle ruimtes.

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-05 13:59
tweakG5 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:30:
[...]

Kijk hier eens:

http://www.musicstore.de/...ice_EUR%3D0%26%40Page%3D1

Zware gordijnen helpen ook heel goed voor holle ruimtes.
Dat spul hebben ze ook gewoon bij de bouwmarkt hoor.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:01
Voor wie deel 41 wil maken: leef je uit :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-05 14:49

kakashi

respect my authoritah

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:01
Daar dus verder ^^

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee