Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik begrijp denk ik waarom de verbinding bij sommige wegvalt. Ze hebben het altijd over de linker onderkant. Daar zit precies de ruimte tussen de twee antennes. Door je hand daar overheen te leggen worden de antennes met elkaar in verbinding gebracht en ontstaat er storing.

My 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36
FerdiV schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:21:
Ik begrijp denk ik waarom de verbinding bij sommige wegvalt. Ze hebben het altijd over de linker onderkant. Daar zit precies de ruimte tussen de twee antennes. Door je hand daar overheen te leggen worden de antennes met elkaar in verbinding gebracht en ontstaat er storing.

My 2 cents...
Ja, alleen zou Apple gezegd hebben dat het een software probleem is. Lijkt me overigens vreemd, dat beetpakken een wegvallende verbinding veroorzaakt en dat dat dan softwarematig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Bovendien kun je geen applicaties buiten de market om installeren (tenzij jailbreak..), kun je geen sd-kaartjes gebruiken, is multitasking nog steeds geen true multitasking...enz.

is 16 / 32gb niet genoeg?? heb hiervoor altijd windows mobile en symbian gehad maar wat een wereld van verschil met de iphone. Heb nu de iphone 3g en ik zou geen ander toestel meer willen. Ook al heb ik geen multitasking of sd-kaarjte ik mis het eigenlijk niet eens.

Altijd gezegd dat ik nooit een iphone zou kopen maar een week de iphone van me broertje getest en ik was toch echt om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Zijn hier al mensen die hebben geprobeerd hun iPhone 3G te downgraden van 4.0 naar 3.1.3 (of 3.1.2)? Kan dit gewoon in iTunes 9.2?
Ik heb echt het gevoel dat 4.0 langzamer werkt dan 3.1.3. Bovendien voegt 4.0 bijna niets toe voor 3G gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Shinji schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:25:
[...]

Ja, alleen zou Apple gezegd hebben dat het een software probleem is. Lijkt me overigens vreemd, dat beetpakken een wegvallende verbinding veroorzaakt en dat dat dan softwarematig zou zijn.
Pak eens een kabeltje vast van een antenne voor je radio. Als het mee zit zal de verbinding beter zijn. Zit het tegen dan valt de verbinding hellemaal weg ;-)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vaag hoor, het lijkt toch echt met de manier van vasthouden te maken te hebben:
http://www.macrumors.com/...ed-to-bottom-left-corner/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Tourniquet schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:50:
ik heb het eens geprobeerd maar ik heb er geen last van :S
Denk dat het software matig is want anders zou iedereen er wel last van hebben

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Volgens deze video kan je dan nog steeds gewoon bellen:
YouTube: Making a call with no iPhone 4 reception

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

__Kevind__ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:33:
[...]

ik heb het eens geprobeerd maar ik heb er geen last van :S
Denk dat het software matig is want anders zou iedereen er wel last van hebben
Heb jij al een iPhone 4?
In het filmpje van MacRumors valt het gesprek wel weg.

[ Voor 36% gewijzigd door Tourniquet op 24-06-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 11:29
Er is een oplossing voor het antenne probleem!!

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/comment/4/2010/06/94ed12f1aeb313eee7ddeed03d72c223/original.jpg

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:04:
[...]

Bij mij werte de opt-out vannacht.
Bij mij nu ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
skaars schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:49:
Er is een oplossing voor het antenne probleem!!

[afbeelding]
:+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

Misschien is het al langsgekomen, maar ik had eigenlijk verwacht dat het met iOS4 mogelijk zou zijn om met Skype of Messenger online te zijn, terwijl je tegelijkertijd een spelletje kunt spelen. Maar ik geloof dat dat niet echt de strekking is van het multitasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
vanDaal schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:12:
Misschien is het al langsgekomen, maar ik had eigenlijk verwacht dat het met iOS4 mogelijk zou zijn om met Skype of Messenger online te zijn, terwijl je tegelijkertijd een spelletje kunt spelen. Maar ik geloof dat dat niet echt de strekking is van het multitasken.
met die WLM applicatie ben je gedurende 5 uur nog online als je hem gewoon afsluit.. berichtjes gaan via Push dan.. dus je kan gerust een spelletje spelen ;) en anders had je altijd via een jailbreak backgrounder kunnen installeren ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deel 26 van dit topic meldde ik het volgende:

[/quote]
Na de reacties gelezen te hebben mag ik mij helaas aansluiten bij diegene die problemen ondervindt met de installatie van IOS 4. :'(

- Uitgangssituatie: OS 3.1.3, altijd keurig reserve kopieën gemaakt, vorige updates gingen altijd goed, alle programma’s, muziek, etc. gesynct.
- Backup: Duurde lang (± 1,5 uur)
- Downloaden IOS 4: Redelijk snel gezien de wereldwijde behoefte (± 7 min.)
- Installeren: Drama met een error melding.
- Herstel: Ook een drama met deze melding: ‘Er heeft zich een fout voorgedaan tijden het herstellen van deze iPhone (-402653183).

- Actuele situatie: Totaal lege iPhone 3G met IOS4 ==> Klote! O-) Wél erg snel overigens... maar of dat nu aan IOS4 ligt óf aan het feit dat m'n iPhoontje leeg is... :?
[quote]

Ondertussen ben ik een eind opgeschoten met herstel:
- iPhone in DFU mode (iTunes gestart, home button + powerbutton vasthouden, waarbij je de powerbutton na exact 10 sec. los laat)
- iPhone voorzien van IOS4
- Restore gedaan
- Resultaat: Mijn iPhone 3G voorzien van IOS4, inclusief alle SMS-jes, foto's, settings, etc. behalve de applicaties.
- Probleem: Synchroniseren met iTunes gaat helemaal goed (muziek, foto's, contacten, etc.) op één belangrijk punt na, de apps. Enkele apps worden overgezet van iTunes naar m'n iPhone (Google Earth en Shazam) maar de rest niet, waaronder: RunKeeper Pro, Weather Pro, Sonos en Hyves. Van die laatste lees ik dat er wel mensen zijn waarbij hij onder IOS4 draait.

Vraag: Hoe krijg ik m'n apps weer gesynchroniseert met m'n iPhone. De foutmelding die ik krijg voor al m'n apps is de volgende:

"Sommige programma's in uw iTunes-bibliotheek zijn niet op de iPhone geïnstalleerd, omdat er zich een of meer fouten hebben voorgedaan."

"Het programma Runkeeper Pro is niet op de iPhone geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE80000001)."
"Het programma Weather Pro is niet op de iPhone geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE80000001)."
etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

En Skype komt binnenkort met een update. Apps moeten eerst geschikt worden gemaakt voor multitasking.
http://www.iphoneclub.nl/...or-ios-4-komt-binnenkort/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de update naar 4.0 gedaan hebt is het me opgvallen als ik een sms typ en het scherm draai deze niet in landscape modus gaat, iemand enig idee hoe je dit weer kunt krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:37:
Sinds ik de update naar 4.0 gedaan hebt is het me opgvallen als ik een sms typ en het scherm draai deze niet in landscape modus gaat, iemand enig idee hoe je dit weer kunt krijgen ?
Geen last van, heb je je telefoon wel eens uitgezet en opnieuw aangezet nadat de update is voltooid.
Ik wel namelijk en het werkt gewoon bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__Kevind__ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:38:
[...]

Geen last van, heb je je telefoon wel eens uitgezet en opnieuw aangezet nadat de update is voltooid.
Ik wel namelijk en het werkt gewoon bij mij
Ja ik heb al vaker uit en aangezet maar hij draait niet mee, ik heb al bij instellingen gekeken maar zie er niks over staan dus erg vreemd dit ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

rohit schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:21:
met die WLM applicatie ben je gedurende 5 uur nog online als je hem gewoon afsluit.. berichtjes gaan via Push dan.. dus je kan gerust een spelletje spelen ;) en anders had je altijd via een jailbreak backgrounder kunnen installeren ;)
Ah.... thanks, WLM had ik nog niet geinstalleerd, inmiddels wel :)

[ Voor 98% gewijzigd door vanDaal op 24-06-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:14

KSH

Heb momenteel een iphone 3g.

Nu begint de connector aan de onderkant moeilijk te doen. De lader gaat er niet meer volledig in. Kan alleen schuin erin gestoken worden. Iemand ervaringen hiermee? Wil het onder garantie laten maken, maar weet niet zeker of dit onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 14-09 20:50
KSH schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:55:
Heb momenteel een iphone 3g.

Nu begint de connector aan de onderkant moeilijk te doen. De lader gaat er niet meer volledig in. Kan alleen schuin erin gestoken worden. Iemand ervaringen hiermee? Wil het onder garantie laten maken, maar weet niet zeker of dit onder de garantie valt.
Ik heb precies hetzelfde. Hij gaat er schuin in (blijft overigens wel goed zitten). Mijn garantie was helaas al wel verlopen, en ik vond het niet de moeite om mijn verzekering er voor in te schakelen. Ik vraag me wel af hoe het kan en ook hoe het kan dat hij nog perfect blijft zitten en ook nooit problemen heeft met connectie. Hij blijft altijd prima vast zitten...
Ik ben benieuwd wat ze bij je garantie gaan zeggen.
barzi schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:45:
Zijn hier al mensen die hebben geprobeerd hun iPhone 3G te downgraden van 4.0 naar 3.1.3 (of 3.1.2)? Kan dit gewoon in iTunes 9.2?
Ik heb echt het gevoel dat 4.0 langzamer werkt dan 3.1.3. Bovendien voegt 4.0 bijna niets toe voor 3G gebruikers.
ik heb juist het idee dat hij sneller draait op mijn 3G. Daarnaast vind ik Folders na 1 dag al bijna onmisbaar. 2 pagina's met apps ipv 8 pagina's.

[ Voor 23% gewijzigd door KingKoning op 24-06-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Tourniquet schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:50:
Goed getest! d:)b ;w

Ik heb OS4 op mijn 3GS geinstalleerd, nog niet volledig overtuigd. Wel kan ik nu eindelijk 2 exchange accounts koppelen!!!!
Maar de grootste fail blijft flash :N

Het mooie is juist het internetten en dan is het ontbreken van flash de grootste tekortkoming.

[ Voor 29% gewijzigd door BlakHawk op 24-06-2010 15:33 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:56:
quote van iphoneclub:

Dit las ik op het forum van AppleInsider:“Apple is using a bonding agent called Organofunctional Silane Z-6011 to bond the layers of glass. Apparently, Apple (or more likely Foxconn) is shipping these products so quickly that the evaporation process is not complete. However, after one or two days of use, especially with the screen on, will complete the evaporation process and the yellow “blotches” will disappear.How do I know? I was involved in pitching Z-6011 to Apple.”Misschien (en hopenlijk) zijn de gele plekken in sommige schermen van tijdelijke aard…
Mijn gele plek is er niet meer :o !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
ben niet echt blij met OS4 op mijn iPhone 3G.....

Netwerk valt nu best vaak compleet weg, alles is trager geworden... batterij vliegt leeg..... jammerr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ben wel tevreden over IOS 4 op mijn 3G. Heb inmiddels een JB uitgevoerd en daarbij multitasking aangezet en dat maakt het e.e.a. inderdaad een stukje trager.

Heb 1 probleem/vraag.
Als ik mijn agenda open dan zie ik al mijn afspraken maar kan nog niets doen, na 2 seconde verdwijnen de afspraken komen ze opnieuw terug en dan kan ik iets gaan doen in de agenda. Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik had dit probleem ook voor de JB, met een kale IOS4. Heb 2 agenda's beide via de exchange connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

Japie.G

Colour Classic

Over dat antenne probleem:

Als je je handen maar goed genoeg om je 3GS of 3G of voor mijn part een nokia houdt, en je wacht eventjes zul je zien dat ook daar het signaal dood valt/minder wordt. Is technisch gezien ook volkomen normaal. Echter moet het niet zo zijn dat bij normaal vasthouden het signaal volledig wegvalt.. In dat geval hoef ik hem niet meer. Ik zou wel een test willen zien van iemand met een iPhone 4 die het signaal weg krijgt, dus niet minder, maar weg, bij normaal vasthouden terwijl er in den beginne een goed signaal aanwezig is. Dus niet beginnen met maar 1 streepje signaal, dan krijg je bij vasthouden elke telefoon wel dood.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
T7D_Sneezy schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:54:
ben niet echt blij met OS4 op mijn iPhone 3G.....

Netwerk valt nu best vaak compleet weg, alles is trager geworden... batterij vliegt leeg..... jammerr
Kan hier alleen maar het tegendeel melden, een hoop dingen lopen soepeler, nog geen netwerk issues gehad (maar zit via KPN) en de batterij gaat iets langer mee. (getest op 2 iPhones 3G 16GB.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

vanDaal schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:12:
Dat was ook in iOS3 al mogelijk.
Games en goede IM apps ondersteunden zelf vaak al zo'n save-state en je had push notifications voor berichten die binnen kwamen tijdens het spelen. Werkt prima, al een jaar lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Japie.G schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:17:

Als je je handen maar goed genoeg om je 3GS of 3G of voor mijn part een nokia houdt, en je wacht eventjes zul je zien dat ook daar het signaal dood valt/minder wordt. Is technisch gezien ook volkomen normaal. Echter moet het niet zo zijn dat bij normaal vasthouden het signaal volledig wegvalt.. In dat geval hoef ik hem niet meer. Ik zou wel een test willen zien van iemand met een iPhone 4 die het signaal weg krijgt, dus niet minder, maar weg, bij normaal vasthouden terwijl er in den beginne een goed signaal aanwezig is. Dus niet beginnen met maar 1 streepje signaal, dan krijg je bij vasthouden elke telefoon wel dood.
Als je hem met je rechterhand vastpakt, en niet aan het bluetooth gedeelte zit heb je er geen last van. Toch, blijft het vreemd dat Apple dit niet vantevoren wist en gefixed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:37:
Goede kans dat de rotatielock (die nieuw is) aanstaat. Dubbeltap op de home-knop, sleep naar rechts en druk eens op de meest linkerknop aldaar. Daarmee stel je de rotatielock in (en die werkt jammer genoeg alleen voor verticale modus).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

iBurger schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:30:
[...]

Als je hem met je rechterhand vastpakt, en niet aan het bluetooth gedeelte zit heb je er geen last van. Toch, blijft het vreemd dat Apple dit niet vantevoren wist en gefixed heeft.
Zeker.. Not cool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

SpoekGTi schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:24:
[...]

Kan hier alleen maar het tegendeel melden, een hoop dingen lopen soepeler, nog geen netwerk issues gehad (maar zit via KPN) en de batterij gaat iets langer mee. (getest op 2 iPhones 3G 16GB.
Bij vliegt het ook allemaal, bereik is ietsje beter de laatste tijd maar dat is omdat T-Mobile hier in de buurt heeft gewerkt geloof ik. Batterijtijd is voor zover ik er op gelet heb gelijk aan 3.1.3 bij mij. Ook een iPhone 3G 16GB, met multitasking maar zonder achtergronden

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pff gister men vriendins Iphone 3gs geunlocked.. Telfort sim kaart erin na wat moeite eindelijk 3G aan de praat gekregen en krijg nou wat, gewoon sneller internet als mij!!
ze heeft gewoon 2 mb download.. en ik maar 1 :( (zakelijk abonnement :S)

[ Voor 0% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
WTF!!

Zat zojuist aan de telefoon en ineens ging mijn 3GS met iOS4 rebooten :(

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Even een filmpje van mijn kant met mijn 3GS. Ik hoop dat het op de iPhone 4 niet erger dan dit is... :-(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ab0sCkEQqJg]
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Vind het toch maar een vreemd verhaal over die reception op de iPhone 4. Bij de een wel, de ander niet. Het lijkt ook niet aan soort huid te liggen aangezien ze bij Engadget aangeven het met een wel te hebben en de andere niet. Wel erg slordig dat dit voorkomt, daar niet van.

Ik houd het nog wel even vol met mn 3GS, misschien dat als ik ergens een unlocked versie kan halen voor een relatief goede prijs dat ik er een ga halen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Japie.G schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:40:
Even een filmpje van mijn kant met mijn 3GS. Ik hoop dat het op de iPhone 4 niet erger dan dit is... :-(

[video]
no offence maar na een minuut je handen compleet om de telefoon houden gaat hij 3 streepjes achteruit... ik vind dat je niet moet zeuren.. Het is niet dat hij constant een super connectie moet hebben.. Als je je handen om de antenne houd dan gaat het signaal achteruit, vind je het gek..
Je verwacht toch ook niet dat hij het zou doen als je in een diepe kelder staat..

Bij de iphone 4 gaat het bereik snel achteruit als je hem alleen vasthoud.. Hoe vaak klem jij je handen helemaal om je telefoon heen als je aan het bellen bent.. dan hou je bij de 3gs gewoon nog voldoende bereik voor een normaal gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39

[video]
Jeetje, dit heb ik ook bij een HTC of Samsung hoor.... Erg overdreven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Volgens mij hebben heel veel (alle?) telefoons dit. Wanneer ga je met je handen helemaal om je telefoon heen?
Net geprobeerd met mijn (gare) nokia 5800, en het bereik gaat van 7 naar 2 streepjes. 3G heb ik niet aanstaan (zit niet bij mn abbo).

Volgens mij echt iets voor mensen die minpunten willen zoeken van de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Volgens mij hebben bijna alle telefoons dit inderdaad. Als ik het bij m'n HTC desire doe valt het bereik van 4 naar 1 streepje en Wifi valt ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ehhh no offence, maar ik maakte dat filmpje met een knipoog natuurlijk.. Jeetje wat een felle reacties..

Vandaar eindig ik ook met 'je kunt ook een faraday kooi gebruiken' :-p

[ Voor 26% gewijzigd door Japie.G op 24-06-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
iPhone 4 vs 3gs, altijd leuk. Het snelheid verschil tussen de 4 en 3gs is klein, ik had er meer van verwacht :z Misschien merk je het meer bij intensieve taken... Het zou me niet verbazen als de A4 chip onderklokt is, rond de 800MHz...? Er is nog geen bevestiging dat het op 1GHz draait. Het beeldscherm is echt mooi!

YouTube: iPhone 4 Vs. iPhone 3GS

YouTube: Apple iPhone 4 vs. 3GS vs. 3G: Speed Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Laatst online: 11-09 10:19
Weet iemand hoe je handmatig ePub books toevoegd (en ze vervolgens zichtbaar krijgt in iBooks)

Ik heb em in iTunes gesleept, gesynced (en volgens iTunes staat hij er ook op). Maar ik kan em niet zien met iBooks, mijn boekenkastje blijft leeg :(

_Kan zijn_ dat ik incompatible ePubs gebruik (heb het met 3 getest) maar lijkt me eerlijk gezegd sterk..

Iemand ideetje?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Tweeënhalf jaar heb ik het met een iPod touch gedaan, maar nu is het toch wel tijd om de iPhone 4 te kopen. Ik vlieg woensdag naar de States, donderdag hoop ik hem te hebben als de AT&T-winkel hem dan nog heeft :D

edit: sorry, ik bedenk me nu net na het posten pas dat dit eigenlijk helemaal niks toevoegt aan het topic :')

[ Voor 20% gewijzigd door Scott op 24-06-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36
To_Tall schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:48:
[...]

Pak eens een kabeltje vast van een antenne voor je radio. Als het mee zit zal de verbinding beter zijn. Zit het tegen dan valt de verbinding hellemaal weg ;-)
Is dat softwarematig dan? Dat is gewoon hardwarematig. Alleen zou Apple gezegd hebben dat het softwarematig zou zijn. Dat is nou juist mijn hele punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbair
  • Laatst online: 03-01-2023
Japie.G schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:17:

Ik denk dat dit filmpje wel laat zien dat het iets erger is dan het wegvallen van een paar streepjes als je met heel je hand om je iphone zit.

Iphone 4 slechte antenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Scott schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:17:
Tweeënhalf jaar heb ik het met een iPod touch gedaan, maar nu is het toch wel tijd om de iPhone 4 te kopen. Ik vlieg woensdag naar de States, donderdag hoop ik hem te hebben als de AT&T-winkel hem dan nog heeft :D

edit: sorry, ik bedenk me nu net na het posten pas dat dit eigenlijk helemaal niks toevoegt aan het topic :')
Wat ga je doen met het tweejarige abo erbij dan? Of ga je $600 betalen voor een telefoon met simlock die nog niet geunlockt is?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

CyBeR schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:33:
[...]

Wat ga je doen met het tweejarige abo erbij dan? Of ga je $600 betalen voor een telefoon met simlock die nog niet geunlockt is?
Gebruiken, ik woon daar nog wel voor twee jaar, dus dat abonnement is niet zo'n ramp (behalve dan dat het startbedrag behoorlijk hoog ligt, $39.99 + $15 dataplan + tax). Het enige waar ik op hoop is dat je die $39.99 gewoon als tegoed krijgt en alles daar af gaat, dus eventueel internationaal bellen enzo ook.

Overigens heeft AT&T nu die data plans aangepast, $15 voor 200MB per maand, of $25 voor 2GB. Blijkt uit ervaring dat die 200MB ruim genoeg is of juist niet ? Voel er weinig voor om $75 af te tikken elke maand, maar wil ook niet met beperkte functionaliteit zitten omdat je al door je limiet heen zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

wilbair schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:25:
[...]

Ik denk dat dit filmpje wel laat zien dat het iets erger is dan het wegvallen van een paar streepjes als je met heel je hand om je iphone zit.

Iphone 4 slechte antenne
Totally agree :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
Voor de mensen die het iPhone 4 probleem nog steeds niet (durven) te erkennen:

Klik

Op het moment dat de linker-zijkant en de onderkant van de metalen/aluminium behuizing met elkaar in aanraking komen valt het signaal weg. Dit is zoals je kan zien op die site, bewezen. Het heeft geen zin meer op het goed te praten...

Filmpje 17 is een mooi voorbeeld. Niemand houd het toestel vast, alleen een sleutel verbind de 2 antennes.

[ Voor 11% gewijzigd door skaars op 24-06-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik begrijp in 1x waarom Apple die bumpers gaat verkopen...geen probleem meer met de ontvangst. :/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Shiver23 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:59:
Ik begrijp in 1x waarom Apple die bumpers gaat verkopen...geen probleem meer met de ontvangst. :/
Ja want het is een conspiracy ;) ben benieuwd wat de mensen met de iPhone 5 volgend jaar weer gaan bedenken / proberen om er maar iets te vinden wat niet deugt.

Ik bedoel het komt niet bij iedereen voor, het kan ook gewoon ergens een misproductie zijn van de isolatoren tussen de antennes die dus niet goed zijn.....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Scott schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:17:

heb je dan ook een amerikaans paspoort? of doen ze deze keer niet zo moeilijk ??

Zou er zelf graag 1 hebben maar vind de abbo's tot nu toe echt nog belachelijk duur.. ook van de 3gs is eht nog afschuwelijk prijzig

[ Voor 21% gewijzigd door darkpluisje op 24-06-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik vind dit nog wel de meest handige oplossing:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/06/500x_tapescotch.jpg

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Is dat gewoon plakband?

Hoop echt dat ik hier geen last van krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stomme vraag wellicht, maar ik heb net iOS4 geinstalleerd, maar hoe maak ik nu mappen aan? Moet dat via iTunes?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Iconen op elkaar slepen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dank!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Vanitas schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:29:

[afbeelding]
Ben een echte fan van apples producten, maar sorry, dit moet echt niet nodig hoeven zijn.... Wat een blunder! Hopen op een goede oplossing van Apple's kant

[ Voor 8% gewijzigd door Japie.G op 24-06-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
SpoekGTi schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Ja want het is een conspiracy ;) ben benieuwd wat de mensen met de iPhone 5 volgend jaar weer gaan bedenken / proberen om er maar iets te vinden wat niet deugt.

Ik bedoel het komt niet bij iedereen voor, het kan ook gewoon ergens een misproductie zijn van de isolatoren tussen de antennes die dus niet goed zijn.....
Ach de eens zoekt naar dingen die niet deugen de ander (lees: jij) probeert het goed te praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
skaars schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:54:
[...]

Ach de eens zoekt naar dingen die niet deugen de ander (lees: jij) probeert het goed te praten :)
Mwah, 't is niet alsof dat patroon niet vaker voorkomt bij nieuwe Apple-producten :P Ik neem 't altijd met een flinke korrel zout.

Over bereik trouwens.. Ik zit nog in de Thalys, ontzettend last te hebben van de tunnels op 't HSL-Zuidtraject, maar volgens mij pikt de iPhone 4 dat een stuk sneller op dan m'n 3G deed. Daar zat ik, na 't verlaten van een tunnel, vaak even te wachten en dat is nu in seconden gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 24-06-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Scott schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:38:
[...]

Gebruiken, ik woon daar nog wel voor twee jaar, dus dat abonnement is niet zo'n ramp (behalve dan dat het startbedrag behoorlijk hoog ligt, $39.99 + $15 dataplan + tax). Het enige waar ik op hoop is dat je die $39.99 gewoon als tegoed krijgt en alles daar af gaat, dus eventueel internationaal bellen enzo ook.

Overigens heeft AT&T nu die data plans aangepast, $15 voor 200MB per maand, of $25 voor 2GB. Blijkt uit ervaring dat die 200MB ruim genoeg is of juist niet ? Voel er weinig voor om $75 af te tikken elke maand, maar wil ook niet met beperkte functionaliteit zitten omdat je al door je limiet heen zit...
Die $39.99 ben je kwijt, en internationaal bellen valt niet binnen je plan, daar betaal je voor per minuut, bovenop je abo kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:29:

[afbeelding]
Zou het misschien helpen als je zo'n invisible shield om de iphone heenplakt?
Ben daar bij mijn 3G best tevreden over.
Misschien heeft dat wel een isolerende werking ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

darkpluisje schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:26:
[...]

heb je dan ook een amerikaans paspoort? of doen ze deze keer niet zo moeilijk ??
Ja, heb een paspoort :)
Ainnir schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:47:
[...]

Die $39.99 ben je kwijt, en internationaal bellen valt niet binnen je plan, daar betaal je voor per minuut, bovenop je abo kosten.
Weet je dat uit ervaring met de iPhone-abonnementen van AT&T ? Wat ik nu heb is namelijk $29.99 per maand, maar dat krijg ik gewoon als tegoed. Internationaal bellen is iets duurder, maar wordt wel van die $30 afgehaald en moet ik niet nog eens extra betalen. Als ik nu geen sms-bundel zou hebben zouden sms'jes ook van dat bedrag afgaan. Ik weet dat het in Nederland niet zo werkt, maar in de VS dus (in sommige gevallen) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dealmac.com/Apple-...or-free-4-s-h/373013.html

zit hier een addertje onder het gras?
Gratis case enkel verzendkosten betalen naar NL 7,4 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf volgens mij het scam de verzendkosten stijgen ieder seconden. de verzendkosten zijn nu 20 dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Scott schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:47:
[...]

Ja, heb een paspoort :)

[...]

Weet je dat uit ervaring met de iPhone-abonnementen van AT&T ? Wat ik nu heb is namelijk $29.99 per maand, maar dat krijg ik gewoon als tegoed. Internationaal bellen is iets duurder, maar wordt wel van die $30 afgehaald en moet ik niet nog eens extra betalen. Als ik nu geen sms-bundel zou hebben zouden sms'jes ook van dat bedrag afgaan. Ik weet dat het in Nederland niet zo werkt, maar in de VS dus (in sommige gevallen) wel.
Ja ik heb zelf nl een AT&T abo met 3GS (binnenkort dus 4). Sorry ik dacht dat je met startbedrag de activatiekosten bedoelde, die krijg je dus niet terug. De basisabokosten van $39.99 per maand krijg je wel terug, in minuten. Internationaal bellen wordt er bij mij niet afgehaald, ik heb er extra voor moeten betalen, maar misschien is daar ook wel een extra bundel voor, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
bbouws schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:00:
Is dat gewoon plakband?

Hoop echt dat ik hier geen last van krijg..
Ja. En het is niet te hopen inderdaad.
Japie.G schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:28:
[...]

Ben een echte fan van apples producten, maar sorry, dit moet echt niet nodig hoeven zijn.... Wat een blunder! Hopen op een goede oplossing van Apple's kant
Eens. Nou is het nu natuurlijk wel zo dat de mensen die problemen hebben het hardste schreeuwen, maargoed het komt te vaak voor en dat mag voor zo'n product niet.
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:56:
[...]

Het is dikker en vooral steviger dan plakband dus ik gok dat het nog beter zal werken of iig vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Volgens mij schermt die nieuwe zagg niet de zijkanten af, en zal het tegen dit probleem niet helpen... Am i wrong??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
[...]

als ik een telefoon koop van 700 euro, verwacht ik dat ik gewoon kan bellen. Als ik daarvoor eerst nog extra dingen moet kopen deugt het ontwerp gewoon niet. In dit geval dus de antennes.

Ik vind het design, qua looks, briljant van de nieuwe iPhone, maar als het niet werkt heb je er nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Nee, de invisible shield ziet alleen op de voor- en achterkant. Niet over de stalen rand/antenne.

@hieronder. I stand corrected. Had alleen die bovenste gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 25-06-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Het kán overigens wel, er zijn twee versies:

"Full body easy install"
Afbeeldingslocatie: http://www.zagg.com/images/products/full/APLIPHONE4GLE.jpg

"Full body maximum coverage"
Afbeeldingslocatie: http://www.zagg.com/images/products/full/APLIPHONE4GMC.jpg

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
pdebie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:45:
[...]

als ik een telefoon koop van 700 euro, verwacht ik dat ik gewoon kan bellen. Als ik daarvoor eerst nog extra dingen moet kopen deugt het ontwerp gewoon niet. In dit geval dus de antennes.

Ik vind het design, qua looks, briljant van de nieuwe iPhone, maar als het niet werkt heb je er nog niets aan.
Een dergelijke fout valt onder geen beding goed te praten. Het is echt het minimale wat je moet verwachten...
Als je dan met plakband o.i.d. in de weer gaat ben je m.i. echt compleet gestoord.

Voor een toestel van 999 euro...

Dit is gewoon een probleem dat de leverancier moet oplossen (zullen ze ook wel doen) en anders kun je de koop laten ontbinden. Leverancier/fabrikant is overduidelijk in gebreke.

Ik vraag me trouwens wel af hoe de testprocedure bij Apple in elkaar zit. Niet goed genoeg in ieder geval.

Heeft iemand tethering bij een OS 4 en T-Mobile al aan de praat gekregen!?
Ik kon het vroeger met os 3.0 door bepaalde dingen te downloaden, maar vanaf 3.1 lukte dat niet meer...

In het ergste geval doe ik een dual sim en een tweede telefoon voor het internetten op mijn laptop via de tel...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48

[video]
Inderdaad zeg; ik heb hier ook last van. Als ik met m'n iPhone de schuilkelder inloop, dan heb ik helemaal geen bereik meer! Kuttelefoon! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

smeerbartje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:15:
[...]

Inderdaad zeg; ik heb hier ook last van. Als ik met m'n iPhone de schuilkelder inloop, dan heb ik helemaal geen bereik meer! Kuttelefoon! :X
Dat is m'n punt :'( O-) 8)7 Echt waardeloos :X

[ Voor 4% gewijzigd door Japie.G op 25-06-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
smeerbartje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:15:
[...]

Inderdaad, best wel crap als "Zee Germans" op je deur kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen idee of dit "genuine" is, maar Steve Jobs zegt dit in een reactie:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/jobsemail.jpg

Na alle filmpjes bekeken te hebben en een analyse van mijn "iPhone vasthoudgedrag" kan ik met een gerust hart een iPhone 4 bestellen. Ik heb 'm nooit zo klemvast dat ik het gebied linksonder met m'n hand bedek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wel vermakelijk om te lezen dat mensen honderden euro's uitgeven aan een apparaat wat zulke mankementen vertoond :)

Ik ben gelukkig geen early adaptor, dus mij maakt het allemaal niet uit :)

[ Voor 25% gewijzigd door Slasher op 25-06-2010 10:40 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tourniquet schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:33:

[afbeelding]

Na alle filmpjes bekeken te hebben en een analyse van mijn "iPhone vasthoudgedrag" kan ik met een gerust hart een iPhone 4 bestellen. Ik heb 'm nooit zo klemvast dat ik het gebied linksonder met m'n hand bedek.
lijkt op een auto mail dat ze sturen aan iedere mail die als onderwerp die antenne heeft :p

Ook beetje kortaf moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

[afbeelding]

lijkt mij een beetje fake..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
darkpluisje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:53:
[...]

lijkt op een auto mail dat ze sturen aan iedere mail die als onderwerp die antenne heeft :p

Ook beetje kortaf moet ik zeggen :P
Antwoord is van Jobs. Apple heeft het ook al bevestigd.

Zie ook macrumors.com

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:53
...

Maar als je aan het browsen bent, dan heb je je telefoon toch altijd in je hand liggen, maw dan verbind je de twee antennes toch altijd?

Verder, zie ook
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/hey-apple-youre-holding-it-wrong.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

hapSnap schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:59:
[...]

Maar als je aan het browsen bent, dan heb je je telefoon toch altijd in je hand liggen, maw dan verbind je de twee antennes toch altijd?

Verder, zie ook
[afbeelding]
Ja, maar ik hou 'm niet zo "klemvast" als in de filmpjes. Anyway, ik wacht gewoon de ontwikkelingen even af. Komt wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15
Wat een hype is dit fenomeen aan het worden. Ik heb echt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ibix schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:18:
Ach, media. Over een tijdje is iedereen het weer vergeten. Met de launch was het ook kommer en kwel over de 3GS en wat voor fouten er niet inzaten. 2 maanden later hoorde je mensen nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Een aantal van de honderdduizenden iPhones die zijn verkocht hebben een probleem, dús heeft iedereen iPhone het. Geen problemen hier in ieder geval, ook geen geel scherm. Zojuist overigens even naar de T-Mobile shop geweest voor een duo-sim, de iPhone 4 is een magnet!

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/24g2h01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:18:
Op welke manier heb jij de microsim geknipt ? Volgens een mal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
* CyBeR heeft dat gedaan volgens z'n adapter. Met een beetje zorg kan er eigenlijk niets mis gaan. Je moet vooral even zorg dragen dat je niet teveel afknipt of snijdt.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 25-06-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlug, submit het als nieuwsitem!

Ik heb het gevoel alsof het volledig overtrokken wordt, zo zijn er ook filmpjes van andere toestellen die hetzelfde hebben, alsook een 3G, maar hoe ik mijn 3G ook vasthoud, ik krijg het niet voorelkaar om mijn signaal achteruit te laten gaan, en dat terwijl ik niet bepaald dicht in de buurt van een zendmast woon en nooit voluit bereik heb.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T man
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-05-2024
Wellicht off-topic, maar ik blijf het waarde-oordeel in de OP mooi vinden 8)

Op 24 juni zal de iPhone onder andere in de VS gelanceerd worden. Voor zowel Nederland als België wordt het nog een maandje langer wachten, hier wordt hij namelijk veracht in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De discussie begint wat door elkaar heen te lopen. Maar ik zal het filmpje hier ook posten. Ik heb geen last van het antenneprobleem.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M-8vId-L37I]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
T man schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:53:
Wellicht off-topic, maar ik blijf het waarde-oordeel in de OP mooi vinden 8)

Op 24 juni zal de iPhone onder andere in de VS gelanceerd worden. Voor zowel Nederland als België wordt het nog een maandje langer wachten, hier wordt hij namelijk veracht in juli.
Hoe is dat een waardeoordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:53
veracht -> verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Hoedje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:55:
De discussie begint wat door elkaar heen te lopen. Maar ik zal het filmpje hier ook posten. Ik heb geen last van het antenneprobleem.

[video]
Dat bedoel ik dus, het is dus schijnbaar een probleem wat niet bij ALLE iPhone 4 toestellen voorkomt. Maar zoals altijd komt het slechte nieuws altijd als eerste naar buiten en schreeuwen die mensen om het hardst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Ik hoor iedereen wel over het signaal dat afneemt als je hem in je hand hebt, maar zijn er nou al echt mensen die daardoor niet kunnen bellen of waar het gesprek afgekapt word tijdens het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SpoekGTi schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:58:
[...]

Dat bedoel ik dus, het is dus schijnbaar een probleem wat niet bij ALLE iPhone 4 toestellen voorkomt. Maar zoals altijd komt het slechte nieuws altijd als eerste naar buiten en schreeuwen die mensen om het hardst.
Of niet bij alle gebruikers, dat is mij nog niet duidelijk. Het kan ook liggen aan verschillende handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Links / Rechts? ;)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zelfs met mijn vette handen of een stuk metaal tussen de contactpunten krijg ik er geen streepje vanaf :P
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.