In deel 26 van dit topic meldde ik het volgende:
[/quote]
Na de reacties gelezen te hebben mag ik mij helaas aansluiten bij diegene die problemen ondervindt met de installatie van IOS 4.
- Uitgangssituatie: OS 3.1.3, altijd keurig reserve kopieën gemaakt, vorige updates gingen altijd goed, alle programma’s, muziek, etc. gesynct.
- Backup: Duurde lang (± 1,5 uur)
- Downloaden IOS 4: Redelijk snel gezien de wereldwijde behoefte (± 7 min.)
- Installeren: Drama met een error melding.
- Herstel: Ook een drama met deze melding: ‘Er heeft zich een fout voorgedaan tijden het herstellen van deze iPhone (-402653183).
- Actuele situatie: Totaal lege iPhone 3G met IOS4 ==> Klote!

Wél erg snel overigens... maar of dat nu aan IOS4 ligt óf aan het feit dat m'n iPhoontje leeg is...

[quote]
Ondertussen ben ik een eind opgeschoten met herstel:
- iPhone in DFU mode (iTunes gestart, home button + powerbutton vasthouden, waarbij je de powerbutton na exact 10 sec. los laat)
- iPhone voorzien van IOS4
- Restore gedaan
- Resultaat: Mijn iPhone 3G voorzien van IOS4, inclusief alle SMS-jes, foto's, settings, etc. behalve de applicaties.
- Probleem: Synchroniseren met iTunes gaat helemaal goed (muziek, foto's, contacten, etc.) op één belangrijk punt na, de apps. Enkele apps worden overgezet van iTunes naar m'n iPhone (Google Earth en Shazam) maar de rest niet, waaronder: RunKeeper Pro, Weather Pro, Sonos en Hyves. Van die laatste lees ik dat er wel mensen zijn waarbij hij onder IOS4 draait.
Vraag: Hoe krijg ik m'n apps weer gesynchroniseert met m'n iPhone. De foutmelding die ik krijg voor al m'n apps is de volgende:
"Sommige programma's in uw iTunes-bibliotheek zijn niet op de iPhone geïnstalleerd, omdat er zich een of meer fouten hebben voorgedaan."
"Het programma Runkeeper Pro is niet op de iPhone geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE80000001)."
"Het programma Weather Pro is niet op de iPhone geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE80000001)."
etc. etc.