Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:10
LDVC schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:57:
[...]

Jawel, in september 8) Dat is door SE zelf bevestigd. Zoals velen al in dit topic hebben gezegd is er echt iets mis met jouw X10, want haast niemand herkent zich in de problemen die je noemt. Jammer dat je een HTCfreakje wordt ;)
Inderdaad, en zoek even uit of en wat er mis mee is, zodat je niet de volgende met een halfwerkend toestel opscheept. Ik heb geen problemen met mijn toestel die echt aan het toestel te wijden zijn, eerder aan de software/firmware, maar ik betwijfel of het bij welk merk dan ook tip top in orde is. Veel plezier bij samsung.

Heeft verder hier iemand het gevoel dat de portrait/landscape sensor te langzaam reageerd?
Als ik kijk naar bijvoorbeeld :X de iphone, dan reageerd die veel soepeler op de omschakeling. Ik moet soms zelfs een beetje schudden voordat hij hem 'pakt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:57:
[...]

Jawel, in september 8) Dat is door SE zelf bevestigd. Zoals velen al in dit topic hebben gezegd is er echt iets mis met jouw X10, want haast niemand herkent zich in de problemen die je noemt. Jammer dat je een HTCfreakje wordt ;)
Helaas Sony Freak ik kan uit ervaring zeggen dat mijn X10 de tot op heden beste telefoon is die ik ooit van SE in gebruik heb gehad. als je de X1 die ik voorheen heb gehad naast de X10 legt is dit pas een wereld van verschil.

maargoed wens u suc6 met uwe samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
sonyfreakje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:08:
Ik ben inmiddeld zo ver dat ik ga overstappen , ik ben in de winkel geweest, pda shop eindhoven , heb alle toestellen langs elkaar gelegt en het verschil met een samsung i9000 of htc was wel heel groot, zojuist maar mijn xperia te koop gezet en ga de overstap maken naar de samsung is toch echt een wereld van verschil.
Te koop? Dus je gaat iemand opschepen met een probleem wat niet te verhelpen is door die persoon? Ik blij dat ik nu geen x10 hoef te kopen.

Ga er gewoon mee naar een service point en zeg dat deze heel anders doet dan alle andere ondanks firmware update`s. Heb je zo een nieuw toestel want het is je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je nog voor die brakke x10 hebben, kan ik beetje klooien met ro
ms enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 19:01

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:56:
ms enzo.
klooien zal het zeker worden ja: custom roms zijn nog niet te draaien op de X10

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik wil graag een agenda widget plaatsen. Probleem is dat mijn agenda een Exchange agenda is en waardoor ik Moxier moet gebruiken. Ik wil hem best synchroniseren met een google agenda en dan die plaatsen.

Zijn er mensen die tips hebben? Of een ander idee (wachten tot versie 2.1 is geen antwoord)

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
Ik heb weer de mogelijkheid mijn abbo te verlengen en ik zit te overwegen om over te stappen van mijn HTC TD2 naar dit juweeltje. Een must voor mijn volgende smartphone is alleen wel HD video op kunnen nemen. Nu begrijp ik dat er rond September een update uit komt die dit mogelijk maakt en daar ben ik wel bereid op te wachten, maar ik zit me toch af te vragen waarom HD video opnemen niet vanaf het begin in de telefoon zit als het hardware technisch al mogelijk blijkt te zijn qua lens enzo? :?

Daardoor krijg ik dan meer het idee dat de update video gaat upscalen naar 720p, en dat het niet echt 720p gefilmd wordt. (Dat 720p geen HD is, is weer een hele andere discussie natuurlijk).

Maar goed, kan iemand hier wat licht op werpen? Komt er na de update echte 720p kwaliteit uit deze telefoon of iets wat moet door gaan voor 720p?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Voor zover ik heb begrepen ligt het vooral aan het feit dat Android 1.6 nog niet helemaal jofel over weg kan met 720p. In september komt inderdaad de update naar 2.1 en dan wordt ook 720p ondersteund. Geen upscale maar echte 720p. Technisch kan de X10 het makkelijk aan, maar softwarematig dus niet.

TD2? Ik neem aan dat je de HD2 bedoelt? Ik ging van de X1 naar de X10 en van WinMo naar Android is echt goddelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
Nee, TD2. Touch Diamond 2 ;)

Eén van de wat minder populaire HTC telefoons en ik begin steeds meer in te zien waarom. Leuk dingetje hoor, maar snel is ie niet en Windows Mobile laat hier en daar wat steken vallen. Ik hoor goeie dingen over Android dus ik ga het proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben vandaag bij een service point geweest van sony ericsson , het probleem zat hem in een half werkend geheugen kaartje , deze was schijnbaar niet helemaal goed en vertraagde het toestel verschrikkelijk .

Ik ga nu maar even testen welke ik houd de sony ericsson of de samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:56:
ms enzo.
Die brakke was alleen brak door het geheugen kaartje , daar zit nu een nieuwe in en nu heb ik de problemen niet meer, heb zelfs weer gesprekken kunnen beantwoorden , nu alleen nog onduidelijk welke ik ga verkopen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 21:05
Misschien is de vraag al gesteld, is het mogelijk de X10 gedeeld in het netwerk te zetten zodat je bestanden kan bekijken op de X10 van je computer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:23:
Voor zover ik heb begrepen ligt het vooral aan het feit dat Android 1.6 nog niet helemaal jofel over weg kan met 720p. In september komt inderdaad de update naar 2.1 en dan wordt ook 720p ondersteund. Geen upscale maar echte 720p. Technisch kan de X10 het makkelijk aan, maar softwarematig dus niet.

TD2? Ik neem aan dat je de HD2 bedoelt? Ik ging van de X1 naar de X10 en van WinMo naar Android is echt goddelijk! :)
Geheel mee eens een verademing die x10 na de x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Misschien meer een algemene Android vraag. Maar als ik normaal gesproken een telefoon op een auto radio aansluit dmv USB herkent hij hem niet. Als ik de Android modus nou in USB zet, herkent hij hem dan wel? Zo kan ik muziek zeg maar gewoon over de auto radio laten lopen.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:27:
[...]

Geheel mee eens een verademing die x10 na de x1
:Y helemaal mee eens.
heb er ook nog een Nokia N97 tussendoor gehad maar de X10 met Android is een verademing!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

sonyfreakje schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:29:
Ik ben vandaag bij een service point geweest van sony ericsson , het probleem zat hem in een half werkend geheugen kaartje , deze was schijnbaar niet helemaal goed en vertraagde het toestel verschrikkelijk .

Ik ga nu maar even testen welke ik houd de sony ericsson of de samsung :)
makkelijke keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-10 14:00
Chaos-Zero schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:16:
Misschien meer een algemene Android vraag. Maar als ik normaal gesproken een telefoon op een auto radio aansluit dmv USB herkent hij hem niet. Als ik de Android modus nou in USB zet, herkent hij hem dan wel? Zo kan ik muziek zeg maar gewoon over de auto radio laten lopen.
Dit moet in principe lukken.
Ik heb bij mij ook wel een paar keer de X10 op de USB aansluiting van de auto radio aangesloten. Muziek van de X10 wordt dan gewoon afgespeeld alsof de X10 een veredelde USB stick is :)
Bovendien blijft ie opgeladen, wat natuurlijk mooi meegenomen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
loial schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:54:
[...]

Ik heb daar ook last van:
Mijn batterijduur was opgelopen naar 3 dagen op R2BA023 (verkregen via de Over The Air update), so far so good.
Maar toen heb ik hem vorige week aan de PC gehangen en die vond een update... Die heb ik toen geinstalleerd, maar toen was hij nog steeds R2BA023. Wel had ik toen een ander icoontje als Timescape op Hyves updates gaat checken (niet meer de gele hyves icoon, maar een pijltje naar beneden, bijna hetzelfde als Facebook en Twitter) EN vanaf toen kon ik maar weer 1 dag doen met mijn X10.

Van de week weer een OTA update gehad (naar R2BA026), maar ik kan nog steeds maar een dag doen met mijn X10.

Ik hoop eigenlijk dat hij de accu weer moet leren kennen en het weer naar 3 dagen gaat, al kan ik dat niet begrijpen..
Hier hetzelfde probleem, ik heb mijn toestel enkele dagen geleden geupdate, en de dagen daarop zeer intensief gebruikt (gps/navigatie/google maps, foto's/videos, internet) en had het idee dat batterij behoorlijk minder is geworden. Helaas wordt dat door jullie ook bevestigd. Meer mensen met dit probleem?

Hopen dat dit met een nieuwe update weer opgelost wordt (en deze op korte termijn komt). Voor zover ik weet is het niet mogelijk om van .26 terug te gaan naar .23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Laatst online: 14-01-2023
Edwin Fagnano schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:01:
Ik wil graag een agenda widget plaatsen. Probleem is dat mijn agenda een Exchange agenda is en waardoor ik Moxier moet gebruiken. Ik wil hem best synchroniseren met een google agenda en dan die plaatsen.

Zijn er mensen die tips hebben? Of een ander idee (wachten tot versie 2.1 is geen antwoord)

Bedankt alvast.
Iemand een idee? Of gebruikt niemand een Exchange agenda met een widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin Fagnano schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:37:
[...]

Pure Agenda Widget laat je agenda op je homescreen zien... als dat is wat je bedoelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Edwin Fagnano schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:37:
[...]

Ik gebruik ftd touchdown als synchronisatie voor exchange server en daar kan je een agenda widget aanmaken en ook contacten, mail, taken, etc. Is een perfecte tool maar is alleen niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonyfreakje schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:31:
[...]

Die brakke was alleen brak door het geheugen kaartje , daar zit nu een nieuwe in en nu heb ik de problemen niet meer, heb zelfs weer gesprekken kunnen beantwoorden , nu alleen nog onduidelijk welke ik ga verkopen haha.
Yep zei het al waarschijnlijk geheugen. En jammer weer geen x10 voor een prikkie enne de keuze is makkelijk van de x10 krijg je geen spijt.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teuling schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:57:
[...]

Hier hetzelfde probleem, ik heb mijn toestel enkele dagen geleden geupdate, en de dagen daarop zeer intensief gebruikt (gps/navigatie/google maps, foto's/videos, internet) en had het idee dat batterij behoorlijk minder is geworden. Helaas wordt dat door jullie ook bevestigd. Meer mensen met dit probleem?

Hopen dat dit met een nieuwe update weer opgelost wordt (en deze op korte termijn komt). Voor zover ik weet is het niet mogelijk om van .26 terug te gaan naar .23?
Yep maar ik moet zeggen dat na 4 keer laden is ie al bijna weer op het oude nivo voor mij dus waarschijnlijk moet ie weer even calibreren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:10:
[...]
Yep maar ik moet zeggen dat na 4 keer laden is ie al bijna weer op het oude nivo voor mij dus waarschijnlijk moet ie weer even calibreren..
Heb je het dan over vier volledige laad-cycli? Want heb 'm ondertussen wel aantal keer tussentijds opgeladen, maar ik had steeds niet de tijd om dat volledig te doen (en merk nu dus nog steeds een negatieve impact).

Komende dagen gelukkig wel die optie, dus dan kan ik even checken of er enige progressie is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 10:13

Cablekevin

CCCP Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
hmm grappig, Het enigste wat ik me kan bedenken is de 2.1 update.

Vaag want na deze blog te zien http://blogs.sonyericsson...t-uxp-upgrade-in-q4-2010/ heb ik het idee dat het nog wel ff gaat duren...

[ Voor 60% gewijzigd door supermercado op 09-08-2010 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

inzane19 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 02:04:
hmm grappig, Het enigste wat ik me kan bedenken is de 2.1 update.

Vaag want na deze blog te zien http://blogs.sonyericsson...t-uxp-upgrade-in-q4-2010/ heb ik het idee dat het nog wel ff gaat duren...
Inderdaad, maar mischien hebben ze toch naar de "klanten" gekeken, maargoed, we zien het straks wel. X10a/X10i was toch juist het verschil tussen ons en US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Ja klopt wij hebben hier de x10i.

Ik kijk nu ff rond op die site maar het is niet echt een site om update`s aan te kondigen, het lijkt meer op een nieuw product ofzo. Maar aan de andere kant zie ik wel weer een x10 onder die tijdklok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

inzane19 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 02:22:
Ja klopt wij hebben hier de x10i.

Ik kijk nu ff rond op die site maar het is niet echt een site om update`s aan te kondigen, het lijkt meer op een nieuw product ofzo. Maar aan de andere kant zie ik wel weer een x10 onder die tijdklok.
Timezone verandert.

Afbeeldingslocatie: http://image.bayimg.com/naonkaacc.jpg

En als je erop klikt kom je hier:
http://www.sonystyle.com/...1&storeId=10151&langId=-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Teuling schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:57:
[...]

Ik denk dat ik een probleem met een van de applicaties had. Ik heb namelijk gisteren een reset to defaults gedaan en toen de X10 hersteld met de PC companion (dus totale reflash). En vanochtend had ik maar een paar procent minder batterij. Ik denk dus dat ik een app geinstalleerd had die mijn batterij in een dag leegtrok. Helaas valt in de 'Accugebruik' niet te zien welke app/service dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:57
Zie ook hier.
Het gaat (blijkbaar) om de lancering van de X10 in de US.
loial schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat ik een probleem met een van de applicaties had. Ik heb namelijk gisteren een reset to defaults gedaan en toen de X10 hersteld met de PC companion (dus totale reflash). En vanochtend had ik maar een paar procent minder batterij. Ik denk dus dat ik een app geinstalleerd had die mijn batterij in een dag leegtrok. Helaas valt in de 'Accugebruik' niet te zien welke app/service dat doet.
Heb je je GPS settings standaard aan of uit staan? Als je ze aan laat staan (ook al gebruik je nauwelijks Google Maps o.i.d.), dan blijft de GPS schijnbaar toch actief. Die slurpt dus continu wat van je accu, ook al zie je geen GPS icoon in je notificatie balk...
Het lijkt bij mij wel wat uit te maken: ik haal met de laatste firmware zo'n 2,5 dag.

[ Voor 44% gewijzigd door DerManiak op 09-08-2010 09:39 ]

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
DerManiak schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:32:
Heb je je GPS settings standaard aan of uit staan? Als je ze aan laat staan (ook al gebruik je nauwelijks Google Maps o.i.d.), dan blijft de GPS schijnbaar toch actief. Die slurpt dus continu wat van je accu, ook al zie je geen GPS icoon in je notificatie balk...
Het lijkt bij mij wel wat uit te maken: ik haal met de laatste firmware zo'n 2,5 dag.
GPS had ik uit staan ja, ik zette de telefoon na het opladen zelfs uit en aan om te kijken of dat hielp, maar dat was niet zo. Verder had ik ook 3G uit en schermhelderheid op minimaal (dat werkt prima binnen!).
Ik zet langzaam wat apps terug, hopelijk kom ik er zo achter welke het was die mijn accu leegtrok. Ik moet zeggen dat ik wel veel apps geinstalleerd had. De meeste gebruikte ik niet eens :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Cablekevin schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 02:14:
[...]

Inderdaad, maar mischien hebben ze toch naar de "klanten" gekeken, maargoed, we zien het straks wel. X10a/X10i was toch juist het verschil tussen ons en US?
Dit is ondertussen al heel vaak langsgekomen hier: de update voor de X10 komt eind Q3 en niet pas in Q4.
Zie de nieuwere blogpost op diezelfde site waarin dit staat:
http://blogs.sonyericsson...ement-and-xperia-updates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nou toch een keer een screenshot maken maar ik heb mijn telefoon niet geroot. Is er enige andere manier dat je met de x10 een screenshot kan maken of moet ik daarvoor echt mijn telefoon rooten (daar ben ik nogal huiverig voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:35:
Ik wil nou toch een keer een screenshot maken maar ik heb mijn telefoon niet geroot. Is er enige andere manier dat je met de x10 een screenshot kan maken of moet ik daarvoor echt mijn telefoon rooten (daar ben ik nogal huiverig voor)
zie de openingpost in het 'post je homescreen' topic, daar wordt uitgelegd hoe je zonder root screenshots kunt maken. Het is wat omslachtig, maar het is de enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die hun achterklep lelijk vinden.. Neem een ZAGG invisible shield.. Dit beschermt je hele telefoon en is erg makkelijk aan te brengen, de achterklep krijgt er ook nog een mooiere glans van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:51:
[...]

zie de openingpost in het 'post je homescreen' topic, daar wordt uitgelegd hoe je zonder root screenshots kunt maken. Het is wat omslachtig, maar het is de enige manier.
Dat heb ik al eventjes geleden op mijn laptop geinstalleerd, ook heb ik de instellingen (debugging) op mijn X10 goed staan, MAAR ik kom in de Dalvik Debug Monitor programma, alleen herkent hij mijn x10 waarschijnlijk niet want als ik op "device" druk kan ik niet op "screenshot" drukken daar deze niet selecteerbaar is (lichtgrijs)

Drivers voor x10 niet goed geinstalleerd??
Heeft iemand die ergens voor download klaar staan, want in het topic waar jij naar verwijst staat een link naar megaupload wat de drivers zijn voor HTC, laat ik die maar niet installeren denk ik, dan ben ik nog verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:41:
voor de mensen die hun achterklep lelijk vinden.. Neem een ZAGG invisible shield.. Dit beschermt je hele telefoon en is erg makkelijk aan te brengen, de achterklep krijgt er ook nog een mooiere glans van..
Ja? Is dat wat?
Heb je er ervaring mee?
Ik ben op zoek naar een Jelli Case maar is moeilijk te vinden in Nederland...
Dus als dit wat is, is dat misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:58:
[...]

Dat heb ik al eventjes geleden op mijn laptop geinstalleerd, ook heb ik de instellingen (debugging) op mijn X10 goed staan, MAAR ik kom in de Dalvik Debug Monitor programma, alleen herkent hij mijn x10 waarschijnlijk niet want als ik op "device" druk kan ik niet op "screenshot" drukken daar deze niet selecteerbaar is (lichtgrijs)

Drivers voor x10 niet goed geinstalleerd??
Heeft iemand die ergens voor download klaar staan, want in het topic waar jij naar verwijst staat een link naar megaupload wat de drivers zijn voor HTC, laat ik die maar niet installeren denk ik, dan ben ik nog verder van huis.
Links in een venster krijg je een plaatje van een telefoon met daarnaast een 'naam'/nummer te zien wanneer je dat programma opent. Klik daar eerst op, in het hoofdvenster zal nu een hele rits aan code(?) naar beneden komen en vervolgens kun je wel de optie 'screen capture' selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, thanks. Ondertussen vond ik op XDA het programma Universal Androot. (gratis te downloaden)
1 druk op de knop en je telefoon is rooted. Duurt een minuutje....Ideaal!!

Daarna screenshots gedownload (gratis op market) en voila, het werkt ook nog!

Hier vind je alles om je telefoon te rooten in10 seconden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747587

Ikke blij!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 18:38

FF

Is er hier iemand die Usenet (nieuwsgroepen) aan de praat heeft gekregen?

Ik heb een Usenet-client, maar zou niet weten wat ik hier moet invullen voor de server.
Moet ik een server van KPN (later over naar Vodafone) gaan invullen of van mijn eigen ISP?

Wie weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Hoe installeer ik een custom background zoals eentje van Buuf?

Ik kan er maar niet achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

Ja? Is dat wat?
Heb je er ervaring mee?
Ik ben op zoek naar een Jelli Case maar is moeilijk te vinden in Nederland...
Dus als dit wat is, is dat misschien het proberen waard.
Het werkt prima, je krijg gewoon een op maat gesneden setje thuis gestuurd met een speciale spray voor je vingers om het zo goed mogelijk aan te brengen. Je krijgt een soort folie van 0.2 cm (of 0.2 mm ofzo) dik en dit moet je op je telefoon plakken. Dit kost flink wat tijd maar dan heb je ook wat. Denk nou niet dat niet niet beschermt want dit doet het wel degelijk. www.zagg.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:22:
Oke, thanks. Ondertussen vond ik op XDA het programma Universal Androot. (gratis te downloaden)
1 druk op de knop en je telefoon is rooted. Duurt een minuutje....Ideaal!!

Daarna screenshots gedownload (gratis op market) en voila, het werkt ook nog!

Hier vind je alles om je telefoon te rooten in10 seconden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747587

Ikke blij!
Naar welke versie root deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:04:
[...]

Naar welke versie root deze dan?
Je root gewoon je huidige versie. Het is heel simpel (oke, niet zo simpel als bij de iPhone) en kan niet mis gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 09-08-2010 21:09 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:09:
[...]

Je root gewoon je huidige versie. Het is heel simpel (oke, niet zo simpel als bij de iPhone) en kan niet mis gaan.
ok, kan je hierna ook al die moxier mail apps enzo verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ok mn telefoon is geroot met dat eenvoudige programmaatje? En nu?

Wat kan ik nu allemaal extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:12:
[...]

ok, kan je hierna ook al die moxier mail apps enzo verwijderen?
Ja, dat kan. Genoeg over te vinden.
Als je root access hebt kun je alles.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:16:
[...]

Ja, dat kan. Genoeg over te vinden.
Als je root access hebt kun je alles.
Ik wacht nog even totdat ik wat meer bevestiging krijg van mensen dit gebruiken. Er is bizar weinig over deze app te vinden op internet terwijl de meeste x10 gebruikers wel geilen op zo'n easy root..

T lijkt bijna te mooi om waar te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Er is niet voor niks een apart root topic geopend, graag hier alles over rooten. In de strartpost vind je wat je ermee kan en wat niet.
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
@sjondenon: leesvoer

[ Voor 17% gewijzigd door paazei op 09-08-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar iedereen, ik heb het geprobeerd en het werkt!! die hele moxiermail rommel kan ik verwijderen en ik heb nu superuser rechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:50:
[...]

Het werkt prima, je krijg gewoon een op maat gesneden setje thuis gestuurd met een speciale spray voor je vingers om het zo goed mogelijk aan te brengen. Je krijgt een soort folie van 0.2 cm (of 0.2 mm ofzo) dik en dit moet je op je telefoon plakken. Dit kost flink wat tijd maar dan heb je ook wat. Denk nou niet dat niet niet beschermt want dit doet het wel degelijk. www.zagg.com
Toch maar 1 bestellen dan!
Wel erg handig lijkt me en je ziet er waarschijnlijk bijna niets van d:)b
Tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:07:
[...]

Toch maar 1 bestellen dan!
Wel erg handig lijkt me en je ziet er waarschijnlijk bijna niets van d:)b
Tnx! :)
en je hebt ook nog levenslang garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:09:
[...]

en je hebt ook nog levenslang garantie!
Daarom! :)

Ik heb net ook mijn X10 geroot via deze site: http://software2tech.com/tag/download-universal-androot/
Is goed gelukt...ben nog aan het kijken wat ik er nu allemaal mee kan maar heb al wel via Titanium Backup Moxier Mail, Koreaans + Chinees toetsenbord e.d. kunnen verwijderen, dus dat is al top!
Ben nu nog aan het zoeken hoe ik fonts in de telefoon kan veranderen en kan aanpassen...iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Op die screen protectors zit een soort van olie als ik het goed heb. Vult deze olie achtige substantie ook oude krasjes op zodat je die ook niet meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
In het shopping forum staan nog kortingscoupons voor de ZAGG site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-10 22:04
Ik heb die ZAGG screenprotector ook uitgeprobeerd. Let wel op dat het aanbrengen van alle aparte stukjes folie zeker niet zo makkelijk gaat als je zou verwachten. Misschien heb ik twee linker handen, maar ik vond het best lastig. Uiteindelijk heb ik de folie die ik op de achterkant had aangebracht er na twee dagen afgetrokken omdat hij er niet mooi op zat. Bovendien is het zeker niet onzichtbaar; de matte look veranderd in een glanzende look.

De folie die ik op het scherm heb aangebracht zit er nog steeds goed op. In het begin was hij wel erg stroef in vergelijking met de standaard screenprotector, maar na verloop van tijd wordt dat beter (+/- 2 maanden). Bescherming van het scherm, want daar gaat het uiteindelijk om, is wel erg goed volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:00
Ik heb ook aardig wat van die Zagg spullen gekocht, voor telefoon en laptop (de behuizing en trackpad, niet het scherm).

Intussen is het overal weer af, het beviel me toch niet. Het is stroef en wordt er naar mijn mening niet mooier op met de tijd. Een beetje rimpelig en "stoffig" ofzo. Ik ben weer terug bij Brando Clear protect screen protectors, op een oude camera zit deze er al zeker zes jaar op en ziet er uit als nieuw. De rest van de behuizing ben ik maar gewoon voorzichtig mee dan.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je trouwens gewoon de update naar 2.1 krijgen als je geroot hebt met universal androot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:29:
kan je trouwens gewoon de update naar 2.1 krijgen als je geroot hebt met universal androot?
Ja hoor. Daarna moet er natuurlijk wel weer geroot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het allemaal zo lees over de Shield van Zagg, kan ik toch maar beter achter een Jelli Case aan...
Kan je 'm ook nog eens laten vallen ;) dan stuitert ie iig vanzelf weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Het zal vast in een van de antwoorden staan, maar ik kan het niet vinden

Hoe is het touchscreen van dit ding? Ik wil al jaren een iPhone en eindig steeds weer met een zogeheten iPhone Killer. Zo nam ik 2 jaar geleden de Samsung Omnia mee. Wat een drama dit ding. Vooral omdat het touchscreen echt heel erg te wensen over laat. Het scrollen op internet werkt voor geen meter en standaard kalibreert hij zijn touchscreen net een millimeter verkeerd, waardoor je steeds verkeerde letters typt.

Ik wil nu voor de X10 gaan vanwege android en dat ik niet naar TMobile hoef. Maar werkt dit touchscreen een beetje naar behoren? Of zit ik me weer te verbijten als iemand naast mij lekekr met zijn iPhone aan het spelen is?

THNX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:50:
Vraagje: Het zal vast in een van de antwoorden staan, maar ik kan het niet vinden

Hoe is het touchscreen van dit ding? Ik wil al jaren een iPhone en eindig steeds weer met een zogeheten iPhone Killer. Zo nam ik 2 jaar geleden de Samsung Omnia mee. Wat een drama dit ding. Vooral omdat het touchscreen echt heel erg te wensen over laat. Het scrollen op internet werkt voor geen meter en standaard kalibreert hij zijn touchscreen net een millimeter verkeerd, waardoor je steeds verkeerde letters typt.

Ik wil nu voor de X10 gaan vanwege android en dat ik niet naar TMobile hoef. Maar werkt dit touchscreen een beetje naar behoren? Of zit ik me weer te verbijten als iemand naast mij lekekr met zijn iPhone aan het spelen is?

THNX!!
De X10 heeft out of the box geen geweldig touchscreen vind ik. Echter wanneer je even de firmware update (wat een eitje is!) werkt het heerlijk. Ik heb ondertussen ook aardig wat touchscreens onder mijn vingers gehad en de X10 is echt wel 1 van de beste als het al niet de beste is.
Het enige wat misschien een minpuntje is het ontbreken van multitouch. Nu moet ik zeggen dat dit voor mij geen gemis is. Als er al geen app is dan is er wel een mobiele versie van de site of is hij eenvoudig te bedienen vanwege Android.
Spellen zijn er ook voldoende, de leukste voor de iPhone zijn ook op Android te spelen.
Wat overigens het grootste verschil voor jou gaat zijn is de overstap van WinMo naar Android >:) Echt, je wil niet meer anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa, die windows ben ik blij dat ik vanaf ben zeg. Ik had voor de Omnia de uitzondering gemaakt omdat Samsung zijn eigen interface eroverheen gegooid had en je er dus weinig last van had. Ook moest hij toen met Office op mijn werk gesynchroniseerd worden.

Maar toch maar misschien een X10 ipv een iPhone. Want ten eerste zit ik dan niet bij T-Mobile (waarmee ik geen bereik heb in mijn eigen huis en de helpdeskmedewerker mij vertelde dat ik beter naar een andere provider over kon stappen omdat Purmerend slecht gedekt is en dit ook niet zal veranderen) en dan kan ik hem over twee weken al ophalen ipv wachten tot januari! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt m een supertouchscreen hebben, hij reageert overal supersnel op en het komt zelden voor dat je 2 keer moet drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje trouwens:

Hoe zit het met synchen? Ik gebruik Google voor alles, Gmail, Google Talk, Google Reader en Google agenda. Kan ik hem gewoon met mijn Google account synchen? En moet hij daarvoor aan een computer gehangen worden?

Ik heb een MAC, iets waar ik bij mijn Omnia niet aan gedacht had, dus daar kon ik niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:03:
Ik vindt m een supertouchscreen hebben, hij reageert overal supersnel op en het komt zelden voor dat je 2 keer moet drukken..
Op zich wel, maar zodra het een beetje vies is, hapert het bij mij als de malle.
Doet alsof ik iets indruk, typt uit zichzelf, stuurt uit zichzelf sms'jes, dat soort grappen :(
Voor de rest idd erg gevoelig.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:54:
Vraagje trouwens:

Hoe zit het met synchen? Ik gebruik Google voor alles, Gmail, Google Talk, Google Reader en Google agenda. Kan ik hem gewoon met mijn Google account synchen? En moet hij daarvoor aan een computer gehangen worden?

Ik heb een MAC, iets waar ik bij mijn Omnia niet aan gedacht had, dus daar kon ik niks mee.
Android=google en daarmee zijn je X10 en Google perfect voor elkaar gemaakt!
Je contactpersonen worden met google gesynct, je mail komt automatisch op je telefoon en datzelfde geldt voor agenda items. Als je een afspraak op je Mac plant, dan verschijnt die ook direct op je telefoon en vice versa. Google Talk werkt ook automatisch je GT contactpersonen bij.
Enkel voor Google Reader is geen native implementatie, maar daarvoor zijn wel genoeg RSS readers etc in de market.
Als Google gebruiker ga je heel gelukkig worden met een X10! (en een android telefoon in het algemeen)

EDIT: ter verduidelijking, dit gaat allemaal 'over-the-air', dus connecten met een PC of Mac is niet nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door LDVC op 10-08-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Google gebruiker ga je heel gelukkig worden met een X10! (en een android telefoon in het algemeen)
Ik hoef vast niet in dit topic te vragen of er betere Android toestellen zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

Ik hoef vast niet in dit topic te vragen of er betere Android toestellen zijn? ;)
Puur qua specs is de Galaxy S beter. Snellere processor en betere gpu. Ik heb het alleen niet zo op Samsung. De Nexus One en Desire hebben multitouch, 2.2 en (in het geval van de N1 en de eerste lichtingen Desire) een AMOLED scherm. Geen 1 van deze telefoons kan echter tippen aan de camera van de X10 en (imo) het design ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Prima touch screen idd alleen vind ik die multitouch ook een groot gemis. Als ik nu over dat toetsenbord schiet vergeet ik wel eens me vinger van het scherm te halen waardoor hij mijn letters niet pakt. Als ik bijvoorbeeld van de B naar de R en de E ga dan pakt hij alleen de letter E. Maar goed daar is ook weer een applicatie voor om schuivend een berichtje te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de multitouch totaal niet.. ik heb het nooit op een telefoon gehad dus ik weet ook niet hoe het is om dit te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die UMTS succesvol via bluetooth gebruiken ? Een kennis van me loopt tegen het probleem aan dat hij wel kan syncen via bluetooth maar niet kan internetten. De SE software is geïnstalleerd maar ik denk dat er iets niet helemaal lekker gaat met een inbelverbinding niet er niet is.... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordao
  • Laatst online: 18-04-2021
Zijn er al T-mobile X10 bezitters die de update naar R2BA026 hebben gehad?
Over the air geeft hij bij mij aan dat er een update is, maar krijg hem niet geïnstalleerd.
Hij begint wel met downloaden en uitpakken, alleen op het eind breekt hij de installatie af.
Als ik hem via de pc aansluit krijg ik de melding dat hij up-to-date is. Ik heb overigens 0.23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
(jarig!)
Ik heb nou ADW geïnstalleerd, met een Sense thema erop, en da's nou precies wat ik wou. Mijn telefoon ziet er nu uit als een mengeling van de N1 en HTC Sense, zelfs je hoofdmenu is verbeterd :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb nu geroot, op de snelle manier zoals eerder hier beschreven. Daarna een update naar R2BA024. Ik heb een Vodafone branded.

Alles is goed gegaan, alleen als ik iemand wil bellen gaat hij automatisch in de speakerstand. Heel vervelend, moet nu handmatig tijdens het bellen de speakerstand uitzetten. Heeft iemand dezelfde problemen als ik? Of is het instelling die ik verkeerd heb staan. :? Hiervoor heb ik dit probleem nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordao schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:53:
Zijn er al T-mobile X10 bezitters die de update naar R2BA026 hebben gehad?
Over the air geeft hij bij mij aan dat er een update is, maar krijg hem niet geïnstalleerd.
Hij begint wel met downloaden en uitpakken, alleen op het eind breekt hij de installatie af.
Als ik hem via de pc aansluit krijg ik de melding dat hij up-to-date is. Ik heb overigens 0.23.
dan kun je beter wachten tot de 2.1 update die in september komt... .26 heeft volgens mij niet veel merkbare verbeteringen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:02

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

dan kun je beter wachten tot de 2.1 update die in september komt... .26 heeft volgens mij niet veel merkbare verbeteringen....
Nee hoor, als het goed is, is elke update een update waarbij er iets beter wordt.
Ik heb zelf een T-mobile X10, dus geen simlock btw, en ik heb de update gister binnengehaald.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-10 22:04
Ik vond ook de update naar .26 zeker een meerwaarde. Belangrijkste is IMO dat het toestel weer een beetje vloeiender reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:15:
Ik heb nou ADW geïnstalleerd, met een Sense thema erop, en da's nou precies wat ik wou. Mijn telefoon ziet er nu uit als een mengeling van de N1 en HTC Sense, zelfs je hoofdmenu is verbeterd :)
Ik weet al niet meer hoe de orginele er uit ziet maar de extra home screens zijn een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Iemand anders ook het probleem dat ze hun Twitter status niet kunnen updaten via TimeScape als ze op 3G netwerk zitten? Op WiFi werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
Even een dubbelpost puur vanwege de waarde voor anderen:
Voor mensen die nog een screenprotector willen: Je schijnt ze hier gratis te kunnen krijgen (enkel verzendkosten) hier Heb er één besteld, weet niet of die aankomt, maar is de gok van 2 euro wel waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 18:22
Ik hoorde dat je gameboy spellen op een android toestel kan zetten zoals pokemon ed.
alleen weet ik niet welke apps ik hiervoor uit de market moet downlaoden en hoe is ze er op moet zetten..
Lijkt me wel lache om pokemon/mario enzo op mn X10 kan spelen.
iemand dus een idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
thvers schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:09:
Ik hoorde dat je gameboy spellen op een android toestel kan zetten zoals pokemon ed.
alleen weet ik niet welke apps ik hiervoor uit de market moet downlaoden en hoe is ze er op moet zetten..
Lijkt me wel lache om pokemon/mario enzo op mn X10 kan spelen.
iemand dus een idee hoe?
Google is your friend. Anyway, zoek eens in de market op GBCoid. Daarmee kun je gameboy spelletjes spelen als je de goede rom erbij zoekt. Het speelt alleen enorm kut door gebrek aan fysieke knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
En het ontbreken van multitouch is ook wel erg kak bij bijvoorbeeld Mario...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Het zou fijn zijn als we de homebutton konden gebruiken in spellen, om op die manier nog een andere invoer te kunnen doen, bij voorbeeld gas geven met de knop en sturen met het touchscreen. Ook die racespellen met dat motion-gebeuren zijn voor geen meter te spelen door de slecht gekalibreerde sensors in de x10. (wat dit betreft, en dat is dan ook het enige, ben ik wel jaloers op de *kuch* iphone *kuch*)

• Knul
paazei schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:47:
Het zou fijn zijn als we de homebutton konden gebruiken in spellen, om op die manier nog een andere invoer te kunnen doen, bij voorbeeld gas geven met de knop en sturen met het touchscreen. Ook die racespellen met dat motion-gebeuren zijn voor geen meter te spelen door de slecht gekalibreerde sensors in de x10. (wat dit betreft, en dat is dan ook het enige, ben ik wel jaloers op de *kuch* iphone *kuch*)
Je kunt de camerabutton gebruiken in games hoor, tenminste, bij de GBCoid en de andere emulatorprogramma's.
@bartsled
Mijn broer heeft een Desire (dus met dual touch) alleen de oid's ondersteunen helemaal geen multitouch. Mario is redelijk te spelen als je hardwareknoppen toewijst. Ik doe eigenlijk ook alleen maar pokémon op de emulator's, vooral vanwege jeugdsentiment.
@Cyleo
Tnx, heb er ook 1 besteld :)

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 18:22
Knul schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:12:
[...]

Google is your friend. Anyway, zoek eens in de market op GBCoid. Daarmee kun je gameboy spelletjes spelen als je de goede rom erbij zoekt. Het speelt alleen enorm kut door gebrek aan fysieke knoppen.
ja ik ben al een tijdje aan het zoeken op google ik heb nu gameboid gedownload alleen nu moet ik nog ergens een gba bios vinden....:?
heb je geen bios nodig bij GBCoid?

• Knul
thvers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:52:
[...]

ja ik ben al een tijdje aan het zoeken op google ik heb nu gameboid gedownload alleen nu moet ik nog ergens een gba bios vinden....:?
heb je geen bios nodig bij GBCoid?
GBCoid heeft geen bios nodig. GBA bios valt hier te downloaden. Volgende keer zelf iets meer zoekwerk doen aub :)

Verwijderd

Ik heb vanochtend eindelijk mijn eerste update (Vodafone branded) binnen kunnen halen. Zit nu op Firmware 1. 6, Smallband 1.1.28 en Build R2BA024. Toevallig maandag VD gemaild waar de update bleef en vanochtend kreeg ik een melding dat hij klaar stond

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49
Dan heb je in ieder geval de belangrijkste update van de afgelopen tijd te pakken. In 024 zaten de meeste merkbare verbeteringen. 026 merk je weinig van qua update.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

MagicTempest schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:29:
Dan heb je in ieder geval de belangrijkste update van de afgelopen tijd te pakken. In 024 zaten de meeste merkbare verbeteringen. 026 merk je weinig van qua update.
Zal mij benieuwd wat ik er van merk. Heb wel het idee dat het typen wat soepeler gaat. Ik was nog niet eens aan de snelheid tov de X1 gewend dus daar kan ik niet echt iets over zeggen.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10 13:15

Snijkoek

Metal up your ass

Momenteel overweeg ik om een X10 aan te schaffen. Alleen vraag ik me af of mensen ervaring hebben met het synchroniseren met Outlook (2010). Het gaat dan voornamelijk om de contactpersonen en de agenda. Ik heb onder andere Companion Link gevonden die het zou moeten kunnen (kost natuurlijk weer extra :/ ), terwijl HTC het wel heeft in hun software. Het overzetten naar Google is mijn inziens geen optie omdat ik echt wil syncen, keer op keer. Is er iemand die ervaring heeft met bijvoorbeeld Companion Link?

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Snijkoek schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:06:
Momenteel overweeg ik om een X10 aan te schaffen. Alleen vraag ik me af of mensen ervaring hebben met het synchroniseren met Outlook (2010). Het gaat dan voornamelijk om de contactpersonen en de agenda. Ik heb onder andere Companion Link gevonden die het zou moeten kunnen (kost natuurlijk weer extra :/ ), terwijl HTC het wel heeft in hun software. Het overzetten naar Google is mijn inziens geen optie omdat ik echt wil syncen, keer op keer. Is er iemand die ervaring heeft met bijvoorbeeld Companion Link?
Standaard is Moxier Mail geïnstalleerd voor synchronisatie met Outlook. Vanaf eind september zou je het native in android moeten kunnen doen, na de update naar android 2.1

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

LDVC schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:27:
[...]

Standaard is Moxier Mail geïnstalleerd voor synchronisatie met Outlook. Vanaf eind september zou je het native in android moeten kunnen doen, na de update naar android 2.1
Is moxier niet alleen voor Exchange ? Ik neem aan dat snijkoek lokaal bedoeld via de usb kabel.
Heb wel eens gehoord van dit programma:
http://www.android-sync.com/

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10 13:15

Snijkoek

Metal up your ass

ricjuh schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:34:
[...]

Is moxier niet alleen voor Exchange ? Ik neem aan dat snijkoek lokaal bedoeld via de usb kabel.
Heb wel eens gehoord van dit programma:
Moxier is inderdaad alleen Exchange. En als doorgewinterde thuisgebruiker heb ik dat niet :P. Android-sync was ik ook tegen gekomen, alleen een pre-alpha klinkt mij toch wat riskant in de oren. Heb ondertussen wel wat gevonden over Google Apps Sync for Microsoft Outlook. Dit zou alles vanuit Outlook in de cloud van Google zetten, wat vervolgens natuurlijk weer prima met Android gesynct kan worden. Daar ga ik maar eens mee aan de slag.
Voordeel hiervan is dat ik dit eerst kan testen. Zodra ik merk dat het niet allemaal goed in de cloud komt, gaat het syncen met de X10 natuurlijk ook niet werken.
Iemand ervaring?

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-10 14:00
Snijkoek schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:06:
Ik kwam deze toevallig tegen gisteren:

Geen idee of het wat is echter.

Edit: Oh, had je dus zelf al gevonden :p

Zat zelf te zoeken naar een manier om contacts en agenda te syncen van mijn X10 naar Gmail. Lijkt nog niet helemaal te lukken... Sync instellingen heb ik weer uitgezet nadat ik had gelezen dat de sync wel richting de telefoon zou werken (en daarbij contacts zou overschrijven etc).

Iemand tips?
Heb zelf geen Outlook ofzo..

[ Voor 3% gewijzigd door Dweebus op 12-08-2010 10:58 ]

• Knul
Kan dit niet via de Sony Ericsson sync? Heb het nog nooit gebruikt, (heb een gmail adres) maar volgens mij kun je daarmee syncen met outlook.

Ik heb mijn X10 ondertussen flink "gepimpd". De meest ingrijpende aanpassingen:
-Mediascape is vervangen door Mortplayer. Doet hetzelfde, alleen Mortplayer is sneller en makkelijker te bedienen (bv als je op zoek bent naar een bepaald nummer)
-De standaard lock screen is vervangen door Goto. Daarmee kun je vanuit je lockscreen naar je telefoonboek, sms'jes en gmail. Ideaal. Ook worden het weer en de tijd en datum weergegeven. Bovendien unlockt hij makkelijker dan het standaard scherm.
-Ik heb ook ADW launcher geinstalleerd. Ziet er een stuk beter uit dan de standaard launcher, met handige shortcuts die je zelf kunt kiezen. Ook kun je zelf het aantal homescreens kiezen (geen root acces nodig!).
-Als laatste heb ik App Organizer geinstalleerd. Hiermee kun je je apps in verschillende categorieën indelen, waardoor je ze veel sneller kunt vinden.

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Hoe heb je die GOTO geïnstalleerd ?
Als ik de code scan op de website, vindt die niks terug in de market.

Lijkt me inderdaad mooier lock screen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Verwijderd

ricjuh schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:24:
Hoe heb je die GOTO geïnstalleerd ?
Als ik de code scan op de website, vindt die niks terug in de market.

Lijkt me inderdaad mooier lock screen.
probeer dit eens, best vage site maar hier heb ik m ook weg.. http://www.symbianzone.co...-lock-screen-android.html
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.