Merk hier ook steeds meer kuren, of het nou aan een app ligt, Froyo, of de Nexus One zelf daar ben ik nog niet over uit. Bovenstaande over het weigerende scherm komt regelmatig bij mij voor, maar ook de variant dat het scherm wel oplicht maar dat ik niet kan unlocken omdat het niet reageert. Dit is ook wel eens gebeurd toen ik een inkomend telefoontje op wilde nemen, niet aangenaam.. Het lijkt vaker te gebeuren als ik WiFi aan heb en op een plek zit met een beschikbaar netwerk, maar die hij niet echt lekker te pakken kan krijgen oid.
Verder inderdaad ook soms een dag dat hij 2 uur nadat ie uit de lader komt vrij warm is en al 30% batterij kwijt, na een reset is dat opgelost maar je moet het maar net op tijd ontdekken.
Weet niet echt hoe ik deze problemen kan troubleshooten voordat ik HTC er lastig mee ga vallen en dat het een app blijkt te zijn of zo.
Verder inderdaad ook soms een dag dat hij 2 uur nadat ie uit de lader komt vrij warm is en al 30% batterij kwijt, na een reset is dat opgelost maar je moet het maar net op tijd ontdekken.
Weet niet echt hoe ik deze problemen kan troubleshooten voordat ik HTC er lastig mee ga vallen en dat het een app blijkt te zijn of zo.