Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Ik zie in het status menu geen smalbandversie, maar wel een Baseband version die eindigd met hetzelfde nummer als jouw radio: XXXXXXXXX_4.06.00.12_7. Is dat dan de radioversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ah, ik draai CM mod, dus kan zijn dat het een andere naam heeft.

Maar da's idd de radio. Die versie heb je nodig voor Froyo, dus dat is prima.
Heb nu vakantie dus kom de komende 2 weken niet in Amsterdam, haal hier in Dieren maximaal maar 1mbit oid (en ook die brakke 0.4 up)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Ik heb Swype voor de Nexus One gevonden (en voor de Desire) :)
http://www.zenid.net/swype/Swype_1.60.36.8214_WVGA.apk
bij settings > taal/keyboard kan je hem aanzetten; zit ook een les bij.
smsen gaat zo echt super snel :)

Deze versie bevat meerdere talen, als het goed is krijg ik straks van iemand 1tje die alleen NL/ENG bevat en nog slechts +- 3mb groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
De laatste tijd vaak last dat mn gesprek plotseling wordt afgekapt. Ik hoor wel een biepje maar ik weet niet of het aan vodafone ligt of dat het de phone zelf is die ophangt. (belde naar een vaste lijn)
Iemand tips?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43
Na een weekendje CM6 rc2 te hebben gedraaid ben ik nog niet overtuigd van de meerwaarde moet ik eerlijk bekennen.

Al gaan sommige dingen wat sneller (galerij enzo) toch blijf ik het gevoel hebben dat de stock stabieler draaide..

Ik laat voorlopig CM er nog wel opstaan misschien een nightly build erop pleure of wachten op de final..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:09
Menesis schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:23:
De laatste tijd vaak last dat mn gesprek plotseling wordt afgekapt. Ik hoor wel een biepje maar ik weet niet of het aan vodafone ligt of dat het de phone zelf is die ophangt. (belde naar een vaste lijn)
Iemand tips?
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Dat ligt volgens mij aan Vodafone, aangezien mijn oude telefoon dat ook had. Ik zit inmiddels bij T-Mobile... maar laat ze je niet wijsmaken dat het aan jouw telefoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend in Duitsland even met een N1 mogen spelen; de tekst invoer ging niet heel soepel. Het idee van integratie met de google agenda & docs staat mij heel erg aan, op voorwaarde dat je ook vrij makkelijk & snel de afspraken/lijstjes kan invoeren.

Mag ik vragen hoe het invoeren van tekst bevalt op de N1 voor de meeste mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:
Afgelopen weekend in Duitsland even met een N1 mogen spelen; de tekst invoer ging niet heel soepel. Het idee van integratie met de google agenda & docs staat mij heel erg aan, op voorwaarde dat je ook vrij makkelijk & snel de afspraken/lijstjes kan invoeren.

Het standaard keyboard haalt het niet vergeleken met een iPhone. De vervangende keyboards apps (Better Keyboard bv) doen het al een stuk beter.

Maar wanneer je eenmaal Swyped is tikken echt zo 1998, dan wil je niet meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:

Het is een android toestel en dat betekend dat je niet vast zit aan het standaard keyboard. Je bent geheel vrij om naar eigen smaak een ander keyboard te installeren.

Kort lijstje:
  • Swype
  • HTC_IME
  • Better Keyboard
  • SlideIt
Probeer maar eens een Desire of een Galaxy S uit en je zult merken dat het anders is dan de N1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Vergeet SwiftKey niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Geruchten gaan dat in oktober gingerbread uit gaat komen. Ik denk zelf dat we een wwe versie zullen zien van Froyo met misschien wat kleine aanpassingen aan de GUI maar geen 3. 0 release. Binnenkort weten we meer hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed. De beste so far (Swype heb ik nog niet getest, rest wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ik heb swype ook geprobeerd maar ik kan er gewoon niet echt mee werken moet ik bekennen..

1: In landscape mode Swypen..daar moet je lange duimen voor hebben.
2: In een dialect tikken werkt ook niet super.. moet je alsnog handmatig invoeren. :X
3: Het wrijven over het scherm is niet altijd soepel omdat het stroef gaat door zweetvingertjes of vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marino_centrino
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 20:30
Miki schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:09:
[...]

Het is een android toestel en dat betekend dat je niet vast zit aan het standaard keyboard. Je bent geheel vrij om naar eigen smaak een ander keyboard te installeren.

Kort lijstje:
  • Swype
  • HTC_IME
  • Better Keyboard
  • SlideIt
Probeer maar eens een Desire of een Galaxy S uit en je zult merken dat het anders is dan de N1.
Ik ben zelf een fan van TouchPal. Gratis in market (let niet op de misleidende chinese tekens). Ik heb alle voorspellende en corrigerende functies uit staan zodat het toetsenbord super responsief is en je dus snel kunt typen.

Wat verder erg handig is aan TouchPal is dat je speciale tekens kan selecteren door niet op de toets te drukken, maar vanaf die toets kort naar beneden te vegen. Dit typt erg snel met speciale tekens en getallen.

Met al die voorspellende toetsenborden typ ik langzamer, omdat het corrigeren van een verkeerde voorspelling of correctie meer tijd kost dan gewoon doortypen zonder daar op te hoeven letten. Bovendien maak ik met die toetsenborden meestal ook meer fouten omdat ze minder responsief zijn (een fractie van een seconde bedenktijd nodig hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:33
Dag mensen..

Ik heb vandaag mijn hero vervangen voor een nexus one. Ik heb hem bij de vodafone winkel weten te bemachtigen. Kan iemand mij nu vertellen of ik de officiële firmware er op heb staan of dat de updates toch van vodafone afhangen? Mijn firmware versie is frf91.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Als je éven gelezen had dan was je erachter gekomen dat FRF91 inderdaad de laatste versie was :+ En dat dit de officiele is..

[ Voor 13% gewijzigd door Fuske op 11-08-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:33
Kun je me dan verklaren waarom de helft van mijn nexus dan in het engels is en ik dat alleen tegen kom met vodafone firmware op het internet? Ik kom op het internet alleen voorbeelden van mensen tegen die vodafone hebben en dat probleem.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
mastair schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:17:
Kun je me dan verklaren waarom de helft van mijn nexus dan in het engels is en ik dat alleen tegen kom met vodafone firmware op het internet? Ik kom op het internet alleen voorbeelden van mensen tegen die vodafone hebben en dat probleem.
Dat kun je zelf ook wel vinden als je in dit topic had gezocht.

Kort gezegd komt het erop neer dat de europese Froyo release alleen bestemt was voor de europese hoofdtalen frans, duits, spaans en italiaans. Vermoedelijk kun je ergens in oktober een nieuwe update verwachten waarin o.a. de overige europese talen ook worden toegevoegd.

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik krijg nu vaak dat er een inkomend sms geblokkeerd werd omdat mijn geheugen vol zat.. (rond 20mb over op intern geheugen en meer als 1gb over op sdkaart). Ik dacht altijd dat mijn smsjes opgeslagen werden op mijn sdkaart, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Nu krijg ik soms smsjes gewoon niet meer aan omdat ze geweigerd werden en na het verwijderen van andere smsjes, komt dat ene smsje niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hebben jullie wel eens dat het touchscreen niet goed werkt?
Soms wordt bijv de homeknop geactiveerd als ik ergens middenop het scherm klik. Als ik het scherm schoonveeg van vet werkt t weer. Maar ik moet dit wel elke dag doen, terwijl ik doorgaans weinig vette vingers heb.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
dan heb je op een ander punt het scherm vast :)

Heb ik ook wel eens last van, maar dan raak je ergens de zijkant van het scherm aan (ik iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 13:59

CSB

:D

Hoera! Hij is eindelijk legaal hier in Nederland te krijgen! De Nexus One desktop dock!
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=195715

Via HTC zelf. Ga em bestellen zodra hij op voorraad komt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Mijn Nexus One is zojuist in coma geraakt... De aan/uit-knop doet het niet meer. Heb teruggevonden dat dit een bekend probleem is en zojuist ook Google/HTC in de VS aan de lijn gehad die dit bevestigden. Hoe zit het met ondersteuning door HTC Nederland op dit toestel, nu deze ook officieel in Nederland te krijgen is? Ik neem aan dat Vodafone niet zelf de ondersteuning biedt? Ik kan op de website van HTC niks terugvinden over de ondersteuning op de Nexus One en ik heb hem destijds via Engeland geïmporteerd. Is er een andere optie dan hem ter reparatie aan te bieden in de UK? Iemand hier ervaring mee?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Johny58 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:02:
Mijn Nexus One is zojuist in coma geraakt... De aan/uit-knop doet het niet meer. Heb teruggevonden dat dit een bekend probleem is en zojuist ook Google/HTC in de VS aan de lijn gehad die dit bevestigden. Hoe zit het met ondersteuning door HTC Nederland op dit toestel, nu deze ook officieel in Nederland te krijgen is? Ik neem aan dat Vodafone niet zelf de ondersteuning biedt? Ik kan op de website van HTC niks terugvinden over de ondersteuning op de Nexus One en ik heb hem destijds via Engeland geïmporteerd. Is er een andere optie dan hem ter reparatie aan te bieden in de UK? Iemand hier ervaring mee?
Als het toestel uit engeland komt zul je HTC UK moeten hebben, te bereiken +44-845-890-0079. Zie ook http://www.htc.com/www/support/nexusone/
CSB schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:02:
Hoera! Hij is eindelijk legaal hier in Nederland te krijgen! De Nexus One desktop dock!
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=195715

Via HTC zelf. Ga em bestellen zodra hij op voorraad komt.
Dit is al een tijd bekend ;)
Miki in "Google Nexus One [deel 3] "web meets phone""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Miki schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:10:
[...]

Als het toestel uit engeland komt zul je HTC UK moeten hebben, te bereiken +44-845-890-0079. Zie ook http://www.htc.com/www/support/nexusone/
For future reference:
Heb gebeld met het nummer dat op de website staat bij de UK maar kreeg een nederlands sprekend persoon aan de lijn die aangaf dat HTC Nederland wel ondersteuning biedt voor dit toestel, dus dat er ook gewoon met het Nederlandse nummer gebeld kan worden. Reparatie vindt echter wel plaats in de UK, daar moet ik hem ook heen sturen.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• xeeder
Johny58 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:39:
[...]

For future reference:
Heb gebeld met het nummer dat op de website staat bij de UK maar kreeg een nederlands sprekend persoon aan de lijn die aangaf dat HTC Nederland wel ondersteuning biedt voor dit toestel, dus dat er ook gewoon met het Nederlandse nummer gebeld kan worden. Reparatie vindt echter wel plaats in de UK, daar moet ik hem ook heen sturen.
Nieuwsgierig vraagje: Is je nexus geroot?

• Johny58
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand dit al gezien?

http://phandroid.com/2010...trols-and-text-selection/

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/08/snap20100818_063612-180x300.png

Best wel handig. Download link: http://mirror.kanged.net/...-hdpi-20100814-signed.zip

Downloaden via pc, uitpakken, navigeren naar de map \system\app en vandaaruit Gmail.apk nemen, en die pushen/installeren op je Nexus One.

Getest op een FRF91 (laatste), stock, geen root :) Werkt perfect.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:16

yok

Dat van gmail heb ik echt al lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

yok schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:12:
Dat van gmail heb ik echt al lang.
Cyanogen? Of stock? Want dit zit niet in de stock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:16

yok

Snake schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:29:
[...]

Cyanogen? Of stock? Want dit zit niet in de stock :P
Gewoon stock Froyo op N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ben ondertussen redelijk verslaafd geraakt aan Cyanogen elke dag die Nightly builds weer verbeteringen enzo. Echt super allemaal!
Het blijft gewoon leuk om steeds hogere scores te halen in Quadrant en Linpack!
Ik ben benieuwd naar de scores die hier behaald worden op de N1's

Mijn hoogste scores so far:
CM6 Nightly (25-08)
Kernel: wildmonks 2.35.2 BFS 081910
radio: korean 5.08

Quadrant: 1798
Linpack: 38.31

[ Voor 5% gewijzigd door Fuske op 25-08-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
tommy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:02:
Ben ondertussen redelijk verslaafd geraakt aan Cyanogen elke dag die Nightly builds weer verbeteringen enzo. Echt super allemaal!

CM6 Nightly (25-08)

Ik moet zeggen dat mijn eerste stapjes met Cyanogenmod ook niet zijn tegengevallen. Het is ook grappig om te zien dat de Gapps bijna allemaal in het nederlands zijn terwijl de stock Froyo rom(FRF91) nog hopeloos last heeft van geen of halve nederlandse vertalingen.

Is trouwens de korean radio rom 5.08 niet dezelfde versie die wij als Vodafone gebruikers hebben gekregen? Deze is namelijk ook gelabeld met versie 5.08.

Het rooten en flashen is trouwens nu wel erg gemakkelijk geworden met Universal Androot en Rommanager. Bootloader en stock rom blijven trouwens geheel intact, ik heb namelijk ook al eens terug ge-flashed naar de stock rom zonder enige problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 25-08-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Wat halen jullie aan downloadsnelheid op de N1?
Ik heb Vodafone en download nu met max met 0.4Mbps? Dat is toch vrij weinig denk ik zo!

Misschien ligt het aan de locatie(Sittard-Geleen) of misschien toch wel aan instellingen of radio versie ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Even wat data verzameld met de stock rom (Vodafone FRF91) zodat je dit kunt vergelijken met een custom rom.

Speedtest:
postcode gebied 1097
85,8 kb/s - 64,0 kb/s - ping 112ms
Update:
Na een reset deze waarden gekregen op hetzelfde postcode gebied:
download 433 kb/s - upload 142,2 kb/s

Linpack:
MFLOPS 33.136

[ Voor 23% gewijzigd door Miki op 27-08-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
tommy schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:47:
Ik heb Vodafone en download nu met max met 0.4Mbps? Dat is toch vrij weinig denk ik zo!

Misschien ligt het aan de locatie(Sittard-Geleen) of misschien toch wel aan instellingen of radio versie ofzo??
Dat kan inderdaad aan je locatie liggen, ik haal hier in Delft bijv. de volle 2Mbps, maar dat haal ik lang niet overal (T-Mobile). Ik zou zeggen test een paar keer in een grotere stad of op een andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Weet iemand of er nadelen zijn om de US versie van de Nexus One te kopen?
Ik kan nergens een Nederlandse vinden. Op zich heb ik geen bezwaar tegen engelse menu's.

Ik begreep dat dingen als voice recognition uberhaupt niet in het Nederlands beschikbaar zijn?
Mocht dat toch zo zijn, kan ik dan een ROM met nederlandse taal installeren op deze US versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Miki schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:10:
Even wat data verzameld met de stock rom (Vodafone FRF91) zodat je dit kunt vergelijken met een custom rom.

Speedtest:
postcode gebied 1097
85,8 kb/s - 64,0 kb/s - ping 112ms
Update:
Na een reset deze waarden gekregen op hetzelfde postcode gebied:
download 433 kb/s - upload 142,2 kb/s

Linpack:
MFLOPS 33.136
Ik haal iets van 75kB/s in Amsterdam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Speedtest:
Vodafone HSDPA postcode: 6130

Down: 68kB/s
Upload: 54,3 kB/s

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

custom rom: CM6.0.0-N1-RC3
radio: 4.06.00.12_7

speedtest:
- down = 685 kbps
- up = 314 kbps
postcodegebied 2034

Provider Telfort

Heb trouwens het Nexus One desktop dock. Wat een cool ding.

[ Voor 18% gewijzigd door CSB op 27-08-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 19:58
Custom rom: CM 6 Nightly 356
Provider: Vodafone
Omgeving: Arnhem

Speedtest:
- Down = 1928,0 Kbit/s
- Up = 161,0 Kbit/s
CSB schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:39:
Heb trouwens het Nexus One desktop dock. Wat een cool ding.
In Nederland gekocht of uit Amerika geïmporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
KPN

3.17 Mb/s down
0.81 Mb/s up

Postcode 1083

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

[b]Qoon3x schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:46:

In Nederland gekocht of uit Amerika geïmporteerd?
bij htcaccessorystore.com. :) Nederlands. Ik heb gewoon met paypal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
Grub schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:44:
Weet iemand of er nadelen zijn om de US versie van de Nexus One te kopen?
Ik kan nergens een Nederlandse vinden. Op zich heb ik geen bezwaar tegen engelse menu's.

Ik begreep dat dingen als voice recognition uberhaupt niet in het Nederlands beschikbaar zijn?
Mocht dat toch zo zijn, kan ik dan een ROM met nederlandse taal installeren op deze US versie?
Ik heb zelf de US versie van de nexus. Ik heb nergens problemen mee ondervonden op het alles engels zijnde na. Als je hem root kun je cyanogen eropzetten en dan heb 3/4 nederlandse taal op je telefoon met dit is een bekend probleem met alle froyo roms zoals te lezen is in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
tommy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:02:

CM6 Nightly (25-08)

Werkt dat goed voor jou zo'n BFS kernel? Ik heb er vroeger ook nog mee gewerkt maar de browser was zo traag geworden (vooral bij het scrollen) dat ik nu terug met CFS werk. Live wallpapers gebruik ik toch niet dus het scrollen door de homescreens valt best wel mee (is namelijk veel beter bij BFS). Ik gebruik trouwens de laatste nieuwe van IntersectRaven, met FM en 720p mod :)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Cyanogen heeft bij mij alle respect verloren sinds ie de AWDLauncher standaard heeft gemaakt... Berschrikkelijk dat ding.

Maar die FM radio wil ik wel eens proberen, denk je dat het mogelijk is gewoon die APK te installeren? Of moet ervoor wat meer gedaan worden?

(Zou je de apk eens kunnen extracten ? ;) ik wil vast eens proberen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Custom ROMs graag in het daarvoor bestemde topic. Daarnaast is een opsomming van downloadsnelheden en benchmarkscores niet erg zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Snake schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:21:
Cyanogen heeft bij mij alle respect verloren sinds ie de AWDLauncher standaard heeft gemaakt... Berschrikkelijk dat ding.

Maar die FM radio wil ik wel eens proberen, denk je dat het mogelijk is gewoon die APK te installeren? Of moet ervoor wat meer gedaan worden?

(Zou je de apk eens kunnen extracten ? ;) ik wil vast eens proberen :) )
je hebt daarvoor ook een andere kernel nodig.

Je kunt toch een andere launcher installeren over de AWDlauncher ;) Ben je daar vanaf.

CM6 rc3 heeft nu ook de mogelijkheid om kleuren van de trackball in te stellen voor VEEL notifications. Echt geweldig.

BTW, ik heb kennelijk de laatste tijd het trilmotortje vast zitten. Moet ik ff op de telefoon slaan en dan trilt ie weer.
Bekend probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Even over de trackball: Ik had vroeger een Desire rom, en daar knipperde het trackballlampje héél snel. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
Trackball alert pro werkt niet met CM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
xeeder schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:54:
Even over de trackball: Ik had vroeger een Desire rom, en daar knipperde het trackballlampje héél snel. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
Trackball alert pro werkt niet met CM6.
die heb je ook niet meer nodig in CM6 :)
ga naar instellingen/cyanogenmod settings/user interface/LED notifications.

Daar kun je alles instellen, er wordt een database met apps van een server gehaald, en je kunt voor iedere notificatie de LED instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
cypher21 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 07:43:
[...]

die heb je ook niet meer nodig in CM6 :)
ga naar instellingen/cyanogenmod settings/user interface/LED notifications.

Daar kun je alles instellen, er wordt een database met apps van een server gehaald, en je kunt voor iedere notificatie de LED instellen
Bedankt voor je antwoord. Helaas is het dat niet echt wat ik zoek :). Ik had deze opties al gevonden. Maar ik wil graag dat mijn trackball nog sneller knippert. Met CM6 kun je het maar tot 2 instellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
tommy schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:47:

Telfort, Groningen
721kbps down
365kbps up

en met m'n andere SIM:

Vodafone, Groningen
1815kbps down
362kbps up

Vodafone, ergens in de middle of nowhere tussen Beilen en Hoogeveen (IC @ 140)
1452kbps down
355kbps up

In precies diezelfde trein, maar dan via het Wifi netwerk in de trein, 'powered by T-mobile'
340kbps down
421kbps up
(en met ping latency van vrijwel oneindig :P)

Bij test die je direct achter elkaar doet dit zit er al gauw een verschil van 5%, en als je je snel verplaatst heeft dat natuurlijk ook negatieve invloed.

[ Voor 10% gewijzigd door davidov2008 op 31-08-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada651
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-05 16:18
Ik denk erover om een Nexus One aan te schaffen, maar ik wil deze wel simlockvrij. Hoe kan ik dit het beste doen? Zou ik het met simlock van Vodafone kunnen kopen en daarna rooten en unlocken? Of is er een andere manier om er gewoon een voor een redelijke prijs te kopen zonder simlock?

Kan iemand trouwens bevestigen dat 802.11n wlan echt is toegevoegd in Android 2.2?

[ Voor 38% gewijzigd door Armada651 op 06-09-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:09
Er zit nooit een simlock op de N1. Als je hem bij vodafone koopt heb kan je er ook gewoon een telfort kaartje o.i.d. instoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada651
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-05 16:18
Beide op Ritel en GSMSale staat van wel en ik dacht het op andere plaatsen ook te lezen. Klopt dit? UPDATE: Ik heb wat meer opgezocht en het lijkt inderdaad zo dat er geen simlock op zit ondanks dat deze shops het vermelden.

[ Voor 32% gewijzigd door Armada651 op 06-09-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe build van FroYo uitgelekt voor de Nexus One: (FRG33)

http://mobile.engadget.co...us-one-minor-improvement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Grappig dat ze het zo laat pas oppakken meestal zijn ze er als de kippen bij.

Nou ja hier de orginele thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=772591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Hebben jullie al gezien dat je je PS3 kunt jailbreaken met je Nexus One? Check xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn usb kabel uit de pc getrokken toen. Ik had niet in de gaten dat die in storage mode stond... Nu is de sdcard corrupt :( Is er een makkelijke manier om dit te fixen? Zijn er apps oid voor (ik heb root)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Niet online
Ik heb gisteren swype (Swype_1.60.36.8214_WVGA_UK_NL.apk) geinstalleerd op mijn nexus (FRF91 stock), maar er komen bij mij geen automatische spaties achter woorden, terwijl dat vinkje wel aan staat. Iemand bekend met dit probleem en/of een oplossing weet?

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Niet online
glrfndl schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:26:
Ik heb gisteren swype (Swype_1.60.36.8214_WVGA_UK_NL.apk) geinstalleerd op mijn nexus (FRF91 stock), maar er komen bij mij geen automatische spaties achter woorden, terwijl dat vinkje wel aan staat. Iemand bekend met dit probleem en/of een oplossing weet?
Nou op de een of andere manier werkt de auto-spatie vandaag ineens wel. Werkt echt mooi dat Swype _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
De LED van de nexus kan nu ook in verschillende kleuren oplichten zie ik net! (zoek naar 'LED tester' op de market). (gewoon op stock froyo)

Maarrr, ik heb nog geen app gevonden waarmee je dat kunt gebruiken om bijv notificaties aan te passen qua kleur. 'Blink' lijkt niet goed te werken en Missed call is een beta met te weinig opties. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 12-09-2010 19:50 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:50:
De LED van de nexus kan nu ook in verschillende kleuren oplichten zie ik net! (zoek naar 'LED tester' op de market). (gewoon op stock froyo)

Maarrr, ik heb nog geen app gevonden waarmee je dat kunt gebruiken om bijv notificaties aan te passen qua kleur. 'Blink' lijkt niet goed te werken en Missed call is een beta met te weinig opties. Iemand een idee?
Bepaalde apps doen dat automatisch: mail (wit), sms (blauw), Facebook (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
nooit gezien? Waar stel je dat dan in? Ik heb froyo al een tijdje en ken alleen de witte variant...

[ Voor 18% gewijzigd door Menesis op 12-09-2010 20:25 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:25:
nooit gezien? Waar stel je dat dan in? Ik heb froyo al een tijdje en ken alleen de witte variant...
Je kunt het helaas niet instellen. Het programma moet het ondersteunen en dan gaat het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik gebruik SMS Popup en MSN Talk, die geven respectievelijk groen en blauw licht bij een bericht. Gmail heeft dan nog steeds de kleur wit, zo kun je alles prima uit elkaar houden. Er zijn vast wel meer programma's die het ondersteunen, vaak verborgen in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Of gewoon een custom rom installeren ;)

Met CM6 kun je de trackball notifications voor van alles instellen en zelf een kleur geven.
Ik heb:
gmail: paars
exchange mail: groen
SMS: blauw
Gtalk: geel
pingchat: rood
missed call: lichtblauw
market updates: oranje

en dan vergeet ik er nog een paar :P

• Fuske
Vorige week de Desktop en Car Dock besteld bij htc. Dag erna keurig mogen ontvangen :)

Dock bevalt uitstekend, nooit meer met een kabeltje zitten klooien! Ook de Car dock werkt super. Voorheen gebruikte ik mijn ingebouwde bluetooth carkit van mijn auto. Maar vaak slecht verstaanbaar, echo etc.

En nu met die car dock verstaan ze me veel beter! En het klinkt gek maar zelfs het geluid door van die dock hoor ik de andere kant ook beter. (normaal ging dit gewoon over de speakers van de auto).
Ik verwacht dat de car dock ook gebruikt maken van beide mics(noise cancelling). Ze horen totaal geen omgevingsgeluid(motor)

Het is wel behoorlijk prijzig(125 euro compleet) maar al met al vind ik het wel waard. Als je kijkt naar een brodit houder voor in de auto of zo'n losse standaard voor op te laden. Dan ben je ook zoiets kwijt. Bij de officiele docks zitten ook alle kabels/opladers nog eens bij, dit heb je vaak niet bij andere.

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
Het weegt iig al ruim op tegen de boete voor niet-handsfree bellen hehe :P

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
tommy schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:56:
Vorige week de Desktop en Car Dock besteld bij htc. Dag erna keurig mogen ontvangen :)

Dock bevalt uitstekend, nooit meer met een kabeltje zitten klooien! Ook de Car dock werkt super. Voorheen gebruikte ik mijn ingebouwde bluetooth carkit van mijn auto. Maar vaak slecht verstaanbaar, echo etc.

En nu met die car dock verstaan ze me veel beter! En het klinkt gek maar zelfs het geluid door van die dock hoor ik de andere kant ook beter. (normaal ging dit gewoon over de speakers van de auto).
Ik verwacht dat de car dock ook gebruikt maken van beide mics(noise cancelling). Ze horen totaal geen omgevingsgeluid(motor)

Het is wel behoorlijk prijzig(125 euro compleet) maar al met al vind ik het wel waard. Als je kijkt naar een brodit houder voor in de auto of zo'n losse standaard voor op te laden. Dan ben je ook zoiets kwijt. Bij de officiele docks zitten ook alle kabels/opladers nog eens bij, dit heb je vaak niet bij andere.
Nou ik heb mindere ervaringen met het bestellen daar. Op tijd besteld, maar nog steeds noppes :(
Bij orderstatus verandert de levertijd elke dag en blijft daarom dus steken op 4-5 dagen |:(
Wat een slechte winkel zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
totaal geen problemen gehad, Gewoon via iDeal betaald vorige week donderdag rond 17:00.
Om 18:00 stond al dat hij verzonden was naar distributeur en om 23:00 's avonds kon ik de status volgen. En voor 12u de volgende dag was hij binnen. Geen klagen hier dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Fuske op 17-09-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marino_centrino
Afgelopen dagen heb ik twee custom ROMs geprobeerd (beide android 2.2),
1. De MoDaCo Custom ROM Desire Port r24, en
Leuke ROM vanwege de HTC sense interface, met alle widgets en FM Radio. Wel wat trager en enorm groot. Zonder A2SD is hij eigenlijk niet functioneel.

2. De CyanogenMod 6.0.0.
Erg snelle ROM met veel opties om animaties, interface, notificaties enz te customizen. Erg fijne ROM. Lekker klein en snel. Je hebt geen A2SD nodig. Veel apps kun je ook zonder A2SD naar je SD kaart verplaatsen.
Deze houd ik voorlopig. Beter dan de normale stock Android 2.2.

Note: Voor beide ROMs moet je je telefoon rooten, maar dat hoeft niet ten koste van je garantie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:51:
[...]

Je kunt het helaas niet instellen. Het programma moet het ondersteunen en dan gaat het automatisch.
Bij bepaalde apps kan je het wel instellen. "WhatsApp" bijvoorbeeld heeft de optie om zelf een kleur te bepalen voor een nieuw bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
^^ nice, dat wist ik niet!

Mixed Reality dev

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Goeie middag allen...

Ik heb nu een paar maanden de Nexus One (en mijn dochter heeft de Samsung Galaxy S) en wij hebben een soortgelijk probleem (lijkt dan op een Android probleem)...

Het komt met regelmaat voor dat de DATA verbinding open blijft staan en dat er een ongelooflijke hoeveelheid DATA verzonden wordt. We praten dan echt over 30 tot 80 MB....en...aangezien je niet weet dat dit aan de gang is, is je toestel erg warm en is de batterij leeg...waarna gelukkig het DATA verbruik stopt.

Na herstart en opladen is het probleem weg...tot het weer opduikt.
Bij mij (op de Nexus One) heb ik 1 x kunnen zien dat de 3G verbinding open bleef staan en met NetCounter kon ik mooi zien dat er een flinke partij data traffic was, zonder duidelijke oorzaak.
Na een en ander bestudeerd te hebben besloot ik de ActiveSync met exchange te stoppen (omdat dat het enige was wat ik kon verzinnen wat data verbruikte op dat moment). Ik heb een eigen Exchange Server en tot nu toe heeft alles prima gewerkt. Toen ik de activesync stopte, viel onmiddelijk de DATA traffic stil en hield het data verstoken dus op. Vervolgens heb ik mijn account verwijderd en ben for the time being even overgestapt op Gmail + Calender en sindsdien heb ik die belachelijke hoeveelheden MB's niet meer spontaan zien verdwijnen. (later nog een keer het account toegevoegd en enkele dagen later weer 30 MB kwijt).

Goed...de conclusie is niet prettig maar ik dacht " gelukkig heb ik het gevonden"...
Nu heb ik als ik niks bijzonders doe 1.5 of 2 MB dataverbruik per dag en dat is in mijn ogen normaal.
Na de update naar 2.2 was ik blij dat exchange wel ondersteund werd (zonder TouchDown) maar nu heb ik er dus nog niks aan...tenminste zo lijkt het.

Wat is nu het geval...mijn dochter komt laatst thuis (met de Samsung Galaxy S) en die zegt: wat ik vandaag toch meemaak...ik pak mijn telefoon...voelt kei warm aan en de batterij is leeg terwijl ik hem een paar uu geleden opgeladen had...

Ik denk...dit klinkt bekend...snel netcounter geinstalleerd en gewacht tot het weer gebeurde....
Gisteren komt ze thuis met hetzelfde verhaal...en...in netcounter een verbruik van 65 MB op die dag...
Grappige is...zij gebruikt helemaal geen activesync met exchange want zij doet alles via Gmail / GoogleTalk / eBuddy...etc.

Dit roept natuurlijk vragen op die ik na veel zoeken en onderzoek niet kan beantwoorden.
Natuurlijk kun je zeggen "ach als je een always online abo hebt wat maak je je dan druk over die MB's".
Ik heb een hele snelle internet verbinding van 7.2 MB op mijn Nexus One met een limiet van 500 MB per maand. Dus voor mij is het wel van belang dat hij 's nachts of stiekum een hele hoop MB's loopt te verstoken zonder dat ik het weet en mijn 500 MB al weg is voor ik begonnen ben...

Nu mijn dochter precies hetzelfde probleem heeft (met Android 2.1 nog..) begin ik te twijfelen of het wel aan ActiveSync ligt in combinatie met Exchange of dat hier heel iets anders aan de hand is...
En eerlijk is eerlijk...ik wil weer terug naar mijn exchange constructie...

Ik weet dat er applicaties zijn, zoals layar / het weer / nieuws / whatever...die af en toe updaten...maar 30 tot 80 mb ineens kwijt en gelukkig gered door de lege batterij kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Zijn er meer mensen met dit probleem en is er iemand die hier eens met een frisse blik iets zinnigs over kan zeggen...?

Oh...mijn vrouw heeft een Legend en die maakt wel gebruik van exchange en die heeft het probleem niet...mijn andere dochter heeft een WildFire...die heeft het probleem ook niet... I DON'T GET IT....?!

Was er maar een programma waarmee je kon zien WIE die DATA gebruikt...
Thnx
TheJudge...

[ Voor 3% gewijzigd door JudgeTreve op 22-09-2010 13:34 ]

• marino_centrino
JudgeTreve schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:18:
Goeie middag allen...
...
Thnx
TheJudge...
Ik weet ook niet of er een app is om het data verbruik te checken. Maar je kunt wel zien welke app het meeste 'van je accu gebruikt maakt' ('battery use', in het 'About phone' menu). Misschien geeft je dat meer inzicht?

• JudgeTreve
marino_centrino schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:06:
[...]

Ik weet ook niet of er een app is om het data verbruik te checken. Maar je kunt wel zien welke app het meeste 'van je accu gebruikt maakt' ('battery use', in het 'About phone' menu). Misschien geeft je dat meer inzicht?
Bedankt voor het meedenken maar is het niet zo dat als de batterij dan uiteindelijk leeg is en je gereboot hebt dat die gegevens dan weer op nul staat...??

• CSB

CSB

Lijkt op een applicatie die op de achtergrond dataverbindingen maakt. Het moet een app zijn die jij en je dochter geinstalleerd hebben staan, maar je andere dochter dan weer niet. Probeer desnoods even de Nexus op fabrieksinstellingen terug te zetten en kijk hoe het dataverbruik dan is.

• JudgeTreve
CSB schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:25:
Lijkt op een applicatie die op de achtergrond dataverbindingen maakt. Het moet een app zijn die jij en je dochter geinstalleerd hebben staan, maar je andere dochter dan weer niet. Probeer desnoods even de Nexus op fabrieksinstellingen terug te zetten en kijk hoe het dataverbruik dan is.
De enige Apps die we allebei gebruiken zijn Gmail / GoogleTalk / eBuddy msn...
Na terugzetten op factory defaults gebeurd precies hetzelfde (bij mij dan...Nexus One) en de enige applicatie die ik telkens gebruik zijn de bovengenoemde en de sync met exchange (die er nu dus af is...).
Aangezien bij mij het euvel DAN (tot nu toe / fingers crossed) niet meer terug komt lijkt bij mij de koppeling met Active Sync en exchange de zaak op te lossen...
Probleem is echter dat mijn dochter dat nooit gebruikt en ook niet gaat gebruiken maar wel een soortgelijk gedrag vertoont....

De Legend van mijn vrouw...met HTC Sense...gebruikt dezelfde exchange server en heeft deze problemen nooit...dus de sync met mijn exchange server werkt (al jaren) goed...totdat ik overgestapt ben op 2.2 met de ingebouwde active sync mogelijkheid. Grappige is dat als ik TouchDown gebruik precies hetzelfde gebeurd...aan de ene kant ook logisch omdat die hetzelfde protocol gebruikt...

Bij mij lijkt er dus een duidelijke koppeling te zijn tussen Nexus One 2.2 en Exchange Active Sync...
Helaas geen fijne constatering (en grappig dat er niet veel meer over geklaagd wordt door corperate users...) maar dat laat nog geen licht schijnen over precies hetzelfde gedrag op de Samsung Galaxy S...

• CSB

CSB

Hmm. Interessant. eBuddy is toch zo'n MSN achtige client? Is dat ook geen data-vretertje?

Ik vraag me af waarmee je nu je data monitored. Kan je daarmee niet zien WAT de data verbruikt? En zijn er geen tooltjes in de market te vinden die dat kunnen?

Succes ermee!

• JudgeTreve
CSB schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:06:
Hmm. Interessant. eBuddy is toch zo'n MSN achtige client? Is dat ook geen data-vretertje?

Ik vraag me af waarmee je nu je data monitored. Kan je daarmee niet zien WAT de data verbruikt? En zijn er geen tooltjes in de market te vinden die dat kunnen?

Succes ermee!
Helaas is er alleen een mogelijkheid om te kijken HOEVEEL data je gebruikt...maar niet welke vlegel dat dan doet! En dat zou nou net zo mooi zijn... 8)7

• Menesis
CSB schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:06:

Succes ermee!
nou al die text based messagging clients kunnen echt nooit dataslurpers zijn.

Mixed Reality dev

• bartos88
Hoi, ik heb een probleempje. Ik heb al mijn contacts in mijn telefoon staan in een 06xxxxxxxx format. Ik werd vandaag gebeld door iemand in mijn contact list, maar als nummer stond er +316xxxxxxxx en hij toonde de bijbehorende contactnaam er niet bij. Dat zou normaal gesproken wel goed moeten gaan toch?

• cypher21
bartos88 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:45:
Hoi, ik heb een probleempje. Ik heb al mijn contacts in mijn telefoon staan in een 06xxxxxxxx format. Ik werd vandaag gebeld door iemand in mijn contact list, maar als nummer stond er +316xxxxxxxx en hij toonde de bijbehorende contactnaam er niet bij. Dat zou normaal gesproken wel goed moeten gaan toch?
Heb je een NL nexus one?
Zo niet, staat je locale wel op Nederland.

Ik ben veel in het buitenland, dus al mijn contacten hebben +31, +44 e.d. ervoor staan, maar het heeft iig met je locale instelling te maken (download MoreLocale van de market)

• bartos88
cypher21 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:59:
[...]

Heb je een NL nexus one?
Zo niet, staat je locale wel op Nederland.

Ik ben veel in het buitenland, dus al mijn contacten hebben +31, +44 e.d. ervoor staan, maar het heeft iig met je locale instelling te maken (download MoreLocale van de market)
Oh ja, natuurlijk. Ik heb destijds de amerikaanse update geinstalleerd. Ik denk dat ik dan maar eens ga kijken hoe ik weer de officiele vodafone rom erop zet, wil namelijk ook wel weer nederlands nieuws in de news&weather widget.

• cypher21
bartos88 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:11:
[...]

Oh ja, natuurlijk. Ik heb destijds de amerikaanse update geinstalleerd. Ik denk dat ik dan maar eens ga kijken hoe ik weer de officiele vodafone rom erop zet, wil namelijk ook wel weer nederlands nieuws in de news&weather widget.
As said ;)

download MoreLocale uit de market, daarmee kun je de locale instellingen op NL zetten, dus ook het weer en nieuws

• bartos88
cypher21 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:32:
[...]

As said ;)

download MoreLocale uit de market, daarmee kun je de locale instellingen op NL zetten, dus ook het weer en nieuws
Oh ok, thanks! Ik ga het proberen.
Wil alleen ook nog de vodafone rom erop zetten omdat ik een keer langs de winkel wil gaan om te laten zien dat mijn internetsnelheid veel te langzaam is. Dan is het waarschijnlijk beter als ik de officiele rom erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Spannend nieuws, FRG83 schijnt nu gepushed te worden. Van wat ik kan vernemen op diverse sites gaat het om een minor update maar wie weet hebben we nu eindelijk een volledige NL N1 incl. woordenboek :)

Meer info:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=FRG83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 23:00
Gisteren m'n Nexus One van Vodafone mogen ontvangen, en wat een prachtapparaat! Versie 2.2 build FRF91 staat er standaard al op :) Van het weekend eens kijken hoe ik precies moet rooten, en dan de CyanogenMod er eens op proberen te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Woont er misschien iemand van jullie in de buurt van Nuenen (noord brabant) die veel ervaring heeft met het rooten van de nexus one en het installeren van custom roms...ik heb een simlock vrije nexus maar het is mijn zakentelefoon en kan het me niet veroorloven dat het mis gaat..? Ik wil graag een HTC rom er op hebben met sense...Wil iemand helpen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Weet iemand hoe ik de trackball op verschillende notifications verschillend in kleur kan laten oplichten zonder root?
Ik heb wel tasker, en ik had de app 'missed call' (die laatste werkt niet, tasker geen idee eigenlijk).

Zou wel vet zijn :)
Er is wel een progje waarmee je unrooted die kleurtjes kan toveren: LED-tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Scarify schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:36:
Weet iemand hoe ik de trackball op verschillende notifications verschillend in kleur kan laten oplichten zonder root?
Ik heb wel tasker, en ik had de app 'missed call' (die laatste werkt niet, tasker geen idee eigenlijk).

Zou wel vet zijn :)
Er is wel een progje waarmee je unrooted die kleurtjes kan toveren: LED-tester
Ik heb hiervoor Blink gedownload (gratis). Ik heb stock android en ik kan met Blink verschillende kleuren kiezen voor SMS, MMS, inkomende oproep, gemiste oproep, laag accuniveau en weinig vrij geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Tommert38 schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:06:
[...]

Ik heb hiervoor Blink gedownload (gratis). Ik heb stock android en ik kan met Blink verschillende kleuren kiezen voor SMS, MMS, inkomende oproep, gemiste oproep, laag accuniveau en weinig vrij geheugen.
Heb je een barcode? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Er is weer een nieuwe update uit: 2.2.1 :)

Vanmorgen bij 't wakker worden stond er netjes een notification te wachten, helaas zonder een duidelijke omschrijving.
This system update from Google contains important bug fixes and security patches
Op AndroidWorld is de update ook al bekend. Ben benieuwd wat er verandert is / niet meer werkt :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Niet online
Ik heb hem ook OTA gekregen. Mijn swype doet het nog wel in tegenstelling tot wat er op die link van androidworld wordt gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik neem aan dat de mensen die de update via OTA hebben ontvangen een N1 hebben die via Google is verkregen en niet via Vodafone.
De update zip file van Google werkt niet met de Vodafone N1, de bekende signature fail komt dan om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Ik heb 'm wel op de N1 van Vodafone, maar heb 'm geroot, en de 'officiele' Froyo van Google geinstalleerd.

Nadeel, Maps-navigatie is nu in het engels :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Ik heb mijn N1 een tijd geleden geroot en geflashed naar FRF91. Nu krijg ik ook de updatemelding. Klopt het dat ik niet via die melding kan updaten omdat het dan fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Barcode hier te vinden.
Hier de directe downloadlink vanaf de officiële website. Als je dit met je telefoon download, blokkeert hij deze, dus alleen als je hem vanaf je pc op je telefoon wil zetten

[ Voor 15% gewijzigd door Tommert38 op 28-09-2010 13:23 . Reden: laatste link toegelicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boontje88
  • Laatst online: 19-09 22:02
Ik heb vanochtend ook de OTA naar FRG83 gehad. Het update process verliep zonder foutmeldingen, maar ik ben wel ineens een groot aantal apps door de update kwijtgeraakt. Het lijkt erop dat het alle apps zijn die ik op m'n SD kaart had geinstalleerd.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste