Werkt bij mij helaas niet.. (OTA ook niet)tommy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:49:
Voor iedereen die niet kan wachten op de OTA voor EPF30:
Klik!
Ik krijg de melding 'Signature verification failed'
Terwijl mijn huidige versie gewoon EPF30 is
Werkt bij mij helaas niet.. (OTA ook niet)tommy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:49:
Voor iedereen die niet kan wachten op de OTA voor EPF30:
Klik!
Nog een bug gevonden, gaat lekkerdanstermc schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:42:
Als ik een mailtje wil versturen maakt hij niet meer de worden onderin automatisch aan. Ik zie enkel nog de namen uit mijn contact gegevens verschijnen? Hebben andere dit ook?
[ Voor 24% gewijzigd door Miki op 20-07-2010 23:03 ]
Het verschil zit hem in het aantal ampere, de HTC lader levert 1A, USB kan maar 0,5A leveren. Ik zou pdashop even mailen of ze op de lader willen kijken, het is een degelijke winkel dus dat doen ze vast wel even.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:42:
Ik weet waarom mijn Nexus One zo langzaam laad:
http://www.google.com/sup...id=22e0c45f4195b08c&hl=en
[...]
Mijn N1 komt uit de VS, dus heb ik zelf een adapter gekocht, echter moet je een speciale HTC lader hebben, zodat hij "zegt" tegen de N1 dat hij zoveel mogelijk stroom mag hebben.
Zou iemand mij kunnen wijzen op een goede lader? De huidige die ik dus heb ziet mijn Nexus One als USB en dus niet als AC. Iemand ervaring met deze: http://www.pdashop.nl/pro...-thuislader-microusb.html ?
Verwijderd
De adapter die ik nu heb heeft ook 1A als output, alleen ik moet er wel een USB--microUSB kabel in doen, het is toch niet zo dat de USB connector de bottleneck is ofwel?? Het is een beveiliging, dus moet je een adapter hebben waar pins 2 3 kortgesloten zijn.Flying Bobman schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:18:
[...]
Het verschil zit hem in het aantal ampere, de HTC lader levert 1A, USB kan maar 0,5A leveren. Ik zou pdashop even mailen of ze op de lader willen kijken, het is een degelijke winkel dus dat doen ze vast wel even.
Sommige moederborden ondersteunen ook fastcharge, waarbij je een USB poort van een hoger ampere kunt voorzien. Voor als je je N1 via de PC op laadt..
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 02:40 ]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 08:36 ]
Zo iets gaat eerder op imei-nummer of per geregistreerde batch dan dat op provincie of woonplaats gaat.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:11:
vaag! ik heb mijn OTA nog niet!.. en ik ga die handmatige update file niet gebruiken! zo te zien heeft die problemen met de taal??..
of zijn er ook mensen met de OTA die problemen hebben met de taal (veel engels?)
en waar wonen de mensen die de OTA al hebben gehad?. misschien doet voda het gewoon per provincie of regio.. om zo de belasting van het netwerk laag te houden..
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 21-07-2010 08:52 ]
Verwijderd
Miki schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:49:
[...]
Zo iets gaat eerder op imei-nummer of per geregistreerde batch dan dat op provincie of woonplaats gaat.
Het maakt niet uit hoe je je Nexus update. In de OTA zitten ook de half vertaalde onderdelen. Het ziet er wat slordig uit, maar het weegt op dit moment niet op tegen de vele voordelen.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:11:
vaag! ik heb mijn OTA nog niet!.. en ik ga die handmatige update file niet gebruiken! zo te zien heeft die problemen met de taal??..
of zijn er ook mensen met de OTA die problemen hebben met de taal (veel engels?)
Verwijderd
hmm okee.. maar ik gebruik toch dat nederlandse woordenboek niet dus mij maakt het weinig uit.. want op mijn magic heb ik CM draaien zonder NL..De Dona schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:04:
[...]
Het maakt niet uit hoe je je Nexus update. In de OTA zitten ook de half vertaalde onderdelen. Het ziet er wat slordig uit, maar het weegt op dit moment niet op tegen de vele voordelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 11:27 ]
Verwijderd
Je zou ook SwiftKey kunnen proberen. Nederlands woordenboek aanwezig en een 'gewoon' toetsenbord (geen swype manier van werken). Beta te vinden in de Market.Miki schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:03:
Goede oplossing voor woordenboek probleem is de swype apk van de Galaxy S te installeren. Wel erg wennen maar tikken gaat inderdaad sneller.
Ik gebruik zelf sinds vorige week Swiftkey. Het toetsenbord is wel redelijk, maar de woordvoorspelling is gewoon geniaal. Deze is ook inclusief Nederlandse taal.wessel99 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:33:
Is er al een versie van dat HTC_IME keyboard? De oude die ik had werkte helaas niet met de froyo firmware en ben het stock toetsenbord wel zat!
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Verwijderd
dat is dus bug nummer 3 (als het een bug is)ice-T106 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:30:
Helaas nog een bug in 2.2 die niet in 2.1 zat: Phase 2 verificatie instellingen bij PEAP methode werkt niet meer, dit betekend dat mensen niet kunnen aanmelden op bijvoorbeeld de EduRoam netwerken.
Ook had ik grote problemen met mijn bluetooth carkit: telefoon crashte en had daarna helemaal geen geluid meer op mijn tel (dus ook niet meer zonder bluetooth), zelf niet na het rebooten van mijn telefoon!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 13:11 ]
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Hmm, volgens mij heb ik het werkend gehad vorige maand met 2.2., ik weet alleen niet of dat met PEAP was. Volgens mij werkte het na de update nog vanzelf.ice-T106 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:30:
Helaas nog een bug in 2.2 die niet in 2.1 zat: Phase 2 verificatie instellingen bij PEAP methode werkt niet meer, dit betekend dat mensen niet kunnen aanmelden op bijvoorbeeld de EduRoam netwerken.
Ik heb het ook nog wel werkend gekregen, maar het werkt maar heel af en toe, lijkt wel of die random phase verification gebruikt ofzo.Dijkhuis schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:31:
[...]
Hmm, volgens mij heb ik het werkend gehad vorige maand met 2.2., ik weet alleen niet of dat met PEAP was. Volgens mij werkte het na de update nog vanzelf.
[ Voor 17% gewijzigd door Fuske op 23-07-2010 09:15 ]
Eduroam werkt bij mij uitstekend??Dijkhuis schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:31:
[...]
Hmm, volgens mij heb ik het werkend gehad vorige maand met 2.2., ik weet alleen niet of dat met PEAP was. Volgens mij werkte het na de update nog vanzelf.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
ferjan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:50:
Het is helaas niet mogelijk om de oude softwareversie opnieuw te installeren. Onze excuses voor het ongemak."
[ Voor 37% gewijzigd door Fr0z op 23-07-2010 13:18 ]
Waar had jij hem besteld ? Ben net gebeld door Vodafone dat hij nog niet beschikbaar zal zijn en dat hij zelfs misschien helemaal niet meer komt.SlinkingAnt schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:17:
* SlinkingAnt is ook helemaal happy
Vanmiddag m'n telefoon in ontvangst mogen nemen, en dat terwijl ik hem vorige week maandag pas besteld had. Oftewel, buiten alle verwachtingen in snel geleverd. Meteen mijn huidige T-mobile simkaart erin gedaan en data werkte ook (weliswaar traag), nadat ik verbonden was met wifi binnen 5 minuten de melding om te upgraden naar Froyo
De eerste uurtjes lekker mee gespeeld, en damn, wat is dat heerlijk snel als je een Touch Diamond met WM6.5 gewend bent!
[ Voor 4% gewijzigd door Joey101 op 23-07-2010 13:52 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Mythling op 23-07-2010 18:37 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Mythling op 23-07-2010 22:55 ]
Ik heb 'm vorige week maandag via de vodafone-website besteld. Had eind juni al zitten twijfelen, en nadat ik beslist had een N1 te kopen, was die niet meer leverbaar. De weken daarop gewacht totdat die weer beschikbaar werd, en zodra er 'leverbaar vanaf half juli' stond, meteen besteld.Joey101 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:49:
[...]
Waar had jij hem besteld ? Ben net gebeld door Vodafone dat hij nog niet beschikbaar zal zijn en dat hij zelfs misschien helemaal niet meer komt.![]()
Ze deden mij wel een aanbod voor een HTC Desire maar ik wil een N1 EN GEEN DESIRE
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ja, maar andere onderdelen die eerst Nederlands waren zijn nu ook opeens engels.Flying Bobman schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:42:
Dat was 'ie altijd al.
[ Voor 3% gewijzigd door Roel_D op 24-07-2010 13:28 ]
Welke onderdelen? Bij mij is alleen de tab 'wheater' Engels (en ik heb verder een compleet Engelse N1). Ga me niet vertellen dat je je daar aan ergert. Heb je wel Morelocale2 geïnstalleerd?bartos88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:08:
[...]
Ja, maar andere onderdelen die eerst Nederlands waren zijn nu ook opeens engels.
Niet onderdelen van de widget, maar onderdelen van de officiele vodafone rom. Als die opeens engels kunnen worden, dan had de widget ook wel naar engels veranderd kunnen zijn. Maar dat is dus gelukkig niet zo.Flying Bobman schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:43:
[...]
Welke onderdelen? Bij mij is alleen de tab 'wheater' Engels (en ik heb verder een compleet Engelse N1). Ga me niet vertellen dat je je daar aan ergert. Heb je wel Morelocale2 geïnstalleerd?
Je bedoelt dat ipv Gallerij er nu staat Gallery en dergelijke?bartos88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:41:
[...]
Niet onderdelen van de widget, maar onderdelen van de officiele vodafone rom. Als die opeens engels kunnen worden, dan had de widget ook wel naar engels veranderd kunnen zijn. Maar dat is dus gelukkig niet zo.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 26-07-2010 01:46 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Geen last van hier. Zijn het soms heel kleine bestandjes die je kopieert? Want 1MB/s is wel heel weinig..Schmoove schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:22:
Is het iemand opgevallen dat de USB transfer speed behoorlijk naar beneden gegaan is sinds Froyo?
Vroeger (in Android 2.1) haalde ik snelheden van 2 a 3 megabyte per seconde. Nu mag ik blij zijn als ik 1 haal...
Nee niet perse kleine bestanden... voornamelijk films of series, zo'n 350 tot 800mb per stuk ofzo.Flying Bobman schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:18:
[...]
Geen last van hier. Zijn het soms heel kleine bestandjes die je kopieert? Want 1MB/s is wel heel weinig..
[ Voor 16% gewijzigd door Schmoove op 29-07-2010 11:56 ]
Goed nieuws!Miki schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:15:
Jongens ik heb goed nieuws!
HTC europe gaat o.a de dock en cardock verkopen. Levering eerste week september voor als nog.
Bron: http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=193858
Dat is geweldig nieuws, op ebay zag ik de prijzen alleen maar omhoog gaan. Meteen beide docks besteld, nog maar 32 daagjes wachten nuMiki schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:15:
HTC europe gaat o.a de dock en cardock verkopen. Levering eerste week september voor als nog.
Verwijderd
Is er enkel via de webshop van Google verkrijgbaar (ben in een hoop verschillende winkels geweest). Dus via de webshop bij je hotel laten bezorgenDijkhuis schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Goed nieuws!
Heeft iemand ze wel eens in een winkel in de VS zien liggen? Ik ga binnenkort die kant op, en ik wil wel eens zien wat ze in dollars kosten. Maar ik vraag me af of ze überhaupt wel in een winkel verkocht zijn?
Dat kan dus ook niet meer, Google heeft naast het stopzetten van online verkoop van de Nexus One ook de verkoop van accessoires stop gezet.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:41:
[...]
Is er enkel via de webshop van Google verkrijgbaar (ben in een hoop verschillende winkels geweest). Dus via de webshop bij je hotel laten bezorgen
Is gewoon eXpansys, blijft overigens een duur kreng (totaal €56) maar na al die lovende verhalen en hopelijk het gemak maar een bestelling gedaanMiki schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:15:
[ Voor 27% gewijzigd door Katseviool op 31-07-2010 19:05 ]
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
OMFG! Vodafone is hier niet mee bekendGeachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft aan dat na de nieuwe update voor de Google Nexus One de applicaties voor de helft in het Nederlands zijn vertaald.
Ik vind het vervelend voor u dat de applicaties maar half vertaald zijn. Dit probleem is niet bekend en lijkt mij ook niet in de update zelf te zitten. Mogelijk dat de update niet goed geïnstalleerd is op uw toestel. Ik raad u aan om uw toestel ter reparatie aan te bieden, zodat de update opnieuw geinstalleerd kan worden. Voor meer informatie over reparatie verwijs ik u naar link: aanvraag klantenservice
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
X
Vodafone Klantenservice
Deels aangepast om privacy
Miki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:23:
Ik heb toch iets te vroeg de vlag uitgehangen, zojuist een kansloze reactie gehad van Vodafone:
[...]
OMFG! Vodafone is hier niet mee bekend
Ik ga nog maar eens nadenken over mijn reactie....
Ik heb inmiddels gereageerd op de mail van Vodafone en zojuist een nette mail terug gehad. Met dat betreft pakt de betreffende klantenservice medewerker het wel goed opferjan schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:37:
hi Miki,
zoals ik al eerder gepost heb heeft Vodafone naar mij de volgende reactie gestuurd, het probleem is dus WEL bekend bij ze, alleen nog niet bekend wanneer het opgelost gaat worden:
"Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat na de update van uw Nexus One alles in het Engels wordt vermeld, waardoor u een aantal voor u essentiële zaken in het Nederlands mist.
Dit is uiteraard erg vervelend. Het probleem is bekend bij Vodafone. Helaas is dit een keuze van Google, die wij op dit moment niet kunnen veranderen. Wij gaan er van uit dat Google spoedig met een oplossing komt hiervoor. Het is helaas niet mogelijk om de oude softwareversie opnieuw te installeren. Onze excuses voor het ongemak."
[...]
Vrijdag 13 augustus vertrek ik naar de VS. Ik zal wel eens kijken wat ze daar kosten. Ik denk dat ik me daar wel een dockingstation cadeau doe.Dijkhuis schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Goed nieuws!
Heeft iemand ze wel eens in een winkel in de VS zien liggen? Ik ga binnenkort die kant op, en ik wil wel eens zien wat ze in dollars kosten. Maar ik vraag me af of ze überhaupt wel in een winkel verkocht zijn?
We wachten rustig af. Ik ben benieuwd of er dan weer een OTA-Update uit komt om die probleempjes op te lossen.Miki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:53:
[...]
De klacht wordt nu neergelegd bij de technical support 2de lijns.
Zodra er meer nieuws is, laat ik het weten.
Kan het niet gewoon in je broekzak?bop schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:46:
Weet iemand toevallig zo een bandje voor om je arm waar je je Nexus in kan doen? Ik ben laatste tijd veel aan het hardlopen en zou erg graag niet de hele tijd me mobiel in me hand willen houden (luister muziek + gebruik GPS voor harlopen). Of weet iemand toevallig of er een iPhone versie is die voor de Nexus ook is te gebruiken?
Zit me trouwens net te bedenken dat het ook iets om je middel mag zijn natuurlijk!
Ik kan weinig met dit antwoord, wat bedoeld hij nu precies dat een software update niet door Vodafone wordt ondersteund. Het was toch Vodafone die zo nodig de update moest aanpassen en testenGeachte heer,
Ik heb een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling.
Een software update wordt niet door ons ondersteund. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met Google die de software maakt.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
xxxxx
Vodafone Klantenservice
Tja...Support options: Contact and troubleshooting options
Our goal is to help you get the fastest answer to your question:
Did you buy a Nexus One from our webstore? Please see our Nexus One contact options for a list of available support options.
If you've purchased a different Android device, please contact your carrier for additional assistance.
Helaas niet, dan gaat het heel erg stuiteren en als je een beetje een prestatie neer wilt zetten is dat niet heel erg relaxed! Heb al beetje lopen zoeken online enzo maar kan helaas nog niks vinden over zoiets.-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:16:
[...]
Kan het niet gewoon in je broekzak?
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Kijk er niet van op als dit op een dag wel gebeurd, immers komen onze N1's uit de vodafone winkel en zijn dus per definitie branded.Scarify schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:37:
en ducktape?
- Trouwens, ik hoop niet dat wij ook van die Voda 360 zooi op onze telefoons krijgen als bij de Desire.
Voordat ik de stap waag zou ik graag het volgende van je willen weten:Mythling schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:36:
de RC2 is hardstikke stabiel, en upgraden is een eitje. Geen zorgen, het is niet moeilijk
Ja,Miki schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:12:
[...]
Voordat ik de stap waag zou ik graag het volgende van je willen weten:
- Is er ondersteuning voor nederlands aanwezig; zijn alle google apps volledig in het nederlands inclusief keyboard woordenboek?
- Zit er verschil in voor dagelijks gebruik tussen de cyanogenmod en de stock rom. Ik bedoel hiermee, stabiliteit maar ook batterijduur of kan ik dit als gelijkwaardig beschouwen.
Ik heb er bij dealextreme destijds 1 gekocht voor mijn 3gs, maar de Nexus past er ook prima in.bop schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:46:
Weet iemand toevallig zo een bandje voor om je arm waar je je Nexus in kan doen? Ik ben laatste tijd veel aan het hardlopen en zou erg graag niet de hele tijd me mobiel in me hand willen houden (luister muziek + gebruik GPS voor harlopen). Of weet iemand toevallig of er een iPhone versie is die voor de Nexus ook is te gebruiken?
Zit me trouwens net te bedenken dat het ook iets om je middel mag zijn natuurlijk!
[ Voor 28% gewijzigd door ice-T106 op 06-08-2010 08:31 ]
Heb je dan nog betaalde apps in de market?ice-T106 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:30:
Je kunt nu overigens als DEV (aanmalig 25 dollar) wel weer een Nexus kopen bij Google (529 dollar)
http://android-developers...-one-developer-phone.html
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
T9=>Nederlands woordenboek (T9 stamt nog uit de tijd van nummertoetsen). Die HTC IME is sowieso beter dan het standaard tobo, dus alles werkt dan toch prima?Miki schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:17:
[...]
Het gemis van het nederlandse T9 kun je voorlopig opvangen met: HTC IME keyboard of Galaxy S swype apk.
Helaas alleen aan Android developers in de volgende landen:ice-T106 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:30:
Je kunt nu overigens als DEV (aanmalig 25 dollar) wel weer een Nexus kopen bij Google (529 dollar)
http://android-developers...-one-developer-phone.html
Dus als ik het goed begrijp is op de snelheidswinst en tweaks na niet veel anders dan de VF Froyo rom zeker als het om nederlandse vertaling gaattommy schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:10:
cm6 rc2 er nu op staan ging prima!!
Is zeker merkbaar sneller!
Ook lijkt het belvolume harder(niet de ringtone)
Voor de rest wat leuke tweaks (trackball wake-up)
Ik ga nu eens kijken hoe het met de accuduur is hersteld. Het rooten zonder unlock werkt dus ook prima!
1 ding: Market en Gmail zijn un opeens engels? De rest is wel weer NL.. hmmm
Net zo nederlands als de huidige vodafone Froyo rom. Of wil je beweren dat het nederlandse woordenboek wel werkt in CM6.0 RC2?Mythling schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:27:
De hele ROM is nederlands, misschien op een aantal experimentele instellingen na. Ik zou dit even doorlezen voor alle veranderingen:
http://github.com/Cyanoge...blob/froyo/CHANGELOG.mkdn
[ Voor 25% gewijzigd door Miki op 06-08-2010 16:51 ]
Goed we gaan het nog 1x keer proberen uit te leggen:Flying Bobman schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:25:
Ik zie je probleem niet zo hoor, er zit gewoon wel een Nederlands woordenboek in, icm met de HTC IME. Maar waarom zou je die niet installeren? En die paar dingen die dan wel in het engels zijn, omg! Elk OS heeft dingen in het Engels, Windows, Linux, Symbian en ook Android. Internet is grotendeels Engels. Waarom zo'n afkeer aan een paar woordjes Engels?
Moet ik nu mezelf ook maar gaan quotenMythling schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:31:
Over dat toetsenbord ga ik mezelf maar even quoten:
[...]
Miki schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:17:
[...]
Het gemis van het nederlandse T9 kun je voorlopig opvangen met: HTC IME keyboard of Galaxy S swype apk.
Oké, dan niet toch? Stop dan ook met zeuren als je toch niks aan wilt nemen.Miki schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:42:
[...]
Goed we gaan het nog 1x keer proberen uit te leggen:[...]
- EPF30 Eclair rom was geheel in het nederlands incl. nederlands woordenboek
- FRF91 Froyo rom is niet geheel in het nederlands en daarbij onbreekt nederlands woordenboek
Er valt weinig aan te nemen als de geboden info niet het geen dekt wat beweerd wordtFlying Bobman schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:25:
[...]
Oké, dan niet toch? Stop dan ook met zeuren als je toch niks aan wilt nemen.
100kb/s met vodafone???bartos88 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:54:
Ik zag in Amsterdam reclame hangen waarin stond dat vodafone z'n mobiele internet in amsterdam (en een paar andere steden) al sneller had gemaakt. Mijn maximum is nog steeds maar 100kb/s. Hoe zit het met jullie?
[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 07-08-2010 01:05 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Oops foutje, ik bedoelde 100kB/s. Toch vreemd dat jij ruim 3x zoveel haalt. Is dat ook met een nexus? En zou dit aan mijn radio kunnen liggen? Ik heb een tijdje geleden de officiele amerikaanse EPF91 rom erop gezet en volgens mij op advies de radio niet geupdate.cypher21 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:59:
[...]
100kb/s met vodafone???
Dat is belabberd, ik werk in Amsterdam, en haalde voorheen al 3 mbit.
Heb afgelopen maand niet meer geprobeerd.
Dit was een tijdje terug in Amsterdam ZO (ook met vodafone)
[afbeelding]
Zal over 2 weken nog eens proberen als mijn vakantie erop zit
Upload snelheid is trouwens wel jammer, die komt bij mij nergens boven de 0.5 mbit met Vodafone
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq