Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelS11
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 01:08
tommy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:49:
Voor iedereen die niet kan wachten op de OTA voor EPF30:

Klik!
Werkt bij mij helaas niet.. (OTA ook niet)
Ik krijg de melding 'Signature verification failed'
Terwijl mijn huidige versie gewoon EPF30 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:21
Ik merk inderdaad op dat sommige onderdelen in het Engels worden weergegeven?!

Erg vreemd, lijkt erop dat Google snel snel de menu talen heeft willen aanpassen en gauw pushen die hap.
Nja ik vind het niet heel storend moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danstermc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Als ik een mailtje wil versturen maakt hij niet meer de worden onderin automatisch aan. Ik zie enkel nog de namen uit mijn contact gegevens verschijnen? Hebben andere dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
danstermc schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:42:
Als ik een mailtje wil versturen maakt hij niet meer de worden onderin automatisch aan. Ik zie enkel nog de namen uit mijn contact gegevens verschijnen? Hebben andere dit ook?
Nog een bug gevonden, gaat lekker :P

Edit:
Zojuist maar een topic geopend op het Android forum van google. Misschien dat iemand bij Google wakker word...

link: http://www.google.com/sup...id=50dd8f08e1ee9f55&hl=en

[ Voor 24% gewijzigd door Miki op 20-07-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:42:
Ik weet waarom mijn Nexus One zo langzaam laad:

http://www.google.com/sup...id=22e0c45f4195b08c&hl=en

[...]
Mijn N1 komt uit de VS, dus heb ik zelf een adapter gekocht, echter moet je een speciale HTC lader hebben, zodat hij "zegt" tegen de N1 dat hij zoveel mogelijk stroom mag hebben.

Zou iemand mij kunnen wijzen op een goede lader? De huidige die ik dus heb ziet mijn Nexus One als USB en dus niet als AC. Iemand ervaring met deze: http://www.pdashop.nl/pro...-thuislader-microusb.html ?
Het verschil zit hem in het aantal ampere, de HTC lader levert 1A, USB kan maar 0,5A leveren. Ik zou pdashop even mailen of ze op de lader willen kijken, het is een degelijke winkel dus dat doen ze vast wel even.
Sommige moederborden ondersteunen ook fastcharge, waarbij je een USB poort van een hoger ampere kunt voorzien. Voor als je je N1 via de PC op laadt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Bobman schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:18:
[...]

Het verschil zit hem in het aantal ampere, de HTC lader levert 1A, USB kan maar 0,5A leveren. Ik zou pdashop even mailen of ze op de lader willen kijken, het is een degelijke winkel dus dat doen ze vast wel even.
Sommige moederborden ondersteunen ook fastcharge, waarbij je een USB poort van een hoger ampere kunt voorzien. Voor als je je N1 via de PC op laadt..
De adapter die ik nu heb heeft ook 1A als output, alleen ik moet er wel een USB--microUSB kabel in doen, het is toch niet zo dat de USB connector de bottleneck is ofwel?? Het is een beveiliging, dus moet je een adapter hebben waar pins 2 3 kortgesloten zijn.

Misschien houdt mijn adapter zich gewoon niet aan de "standaard": Namelijk het kortsluiten van de data (D- D+) verbindingen, waarmee de kabel in "charger" modus komt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 16:35
Kan flash niet installeren na de update. Geeft iedere keer aan installatie mislukt vanuit de markt. Hoe kan dit? Overigens is de update wel top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag! ik heb mijn OTA nog niet!.. en ik ga die handmatige update file niet gebruiken! zo te zien heeft die problemen met de taal??..

of zijn er ook mensen met de OTA die problemen hebben met de taal (veel engels?)

en waar wonen de mensen die de OTA al hebben gehad?. misschien doet voda het gewoon per provincie of regio.. om zo de belasting van het netwerk laag te houden..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:11:
vaag! ik heb mijn OTA nog niet!.. en ik ga die handmatige update file niet gebruiken! zo te zien heeft die problemen met de taal??..

of zijn er ook mensen met de OTA die problemen hebben met de taal (veel engels?)

en waar wonen de mensen die de OTA al hebben gehad?. misschien doet voda het gewoon per provincie of regio.. om zo de belasting van het netwerk laag te houden..
Zo iets gaat eerder op imei-nummer of per geregistreerde batch dan dat op provincie of woonplaats gaat.

Het zijn overigens geen problemen, eerder knulligheden. Sommige applicaties zijn in het engels of half engels/half nederlands. Grootste nadeel is dat je keyboard geen nederlands woordenboek meer heeft.

Zou iemand die een twitter account heeft Vodafone NL hiervan op de hoogte willen stellen. Ik heb zo'n vermoeden dat mailen naar de klantenservice niet veel zal uithalen. Waarschijnlijk een standaard reply met update naar de nieuwste versie bla bla. Dit moet volgens mij het juiste adres zijn: http://twitter.com/VFWebRelations

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 21-07-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag, want ik heb de dag nadat ze in de winkel lagen er eentje gekocht bij de voda in Rotterdam.. dus je zou denken dat ik ook wel bij de eerste groep zou zitten.. ach ja we wachten af ! ik wil ook :(.....
Miki schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Zo iets gaat eerder op imei-nummer of per geregistreerde batch dan dat op provincie of woonplaats gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:39

De Dona

Wie anders?

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:11:

Het maakt niet uit hoe je je Nexus update. In de OTA zitten ook de half vertaalde onderdelen. Het ziet er wat slordig uit, maar het weegt op dit moment niet op tegen de vele voordelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dona schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Het maakt niet uit hoe je je Nexus update. In de OTA zitten ook de half vertaalde onderdelen. Het ziet er wat slordig uit, maar het weegt op dit moment niet op tegen de vele voordelen. :)
hmm okee.. maar ik gebruik toch dat nederlandse woordenboek niet dus mij maakt het weinig uit.. want op mijn magic heb ik CM draaien zonder NL..

yeuuhhh na een checkin download hij nu 2.2!! ben benieuwd :D ik had hm al op de magic maar ben benieuwd hoe die hierop draait.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0z
  • Laatst online: 10:00
Handig voor de mensen die terug willen naar 2.1.

De engelse delen stoorde mij toch wel, dus ik ben op zoek gegaan om een downgrade te doen (ik dacht dat het aan de rom lag die tommy hier had gepost, No offence! :) )

Aangezien ik m'n N1 niet ge-root heb, en er bijna overal stond dat hij ge-root moest zijn baalde ik een beetje.
Uiteindelijk ben ik hier op gekomen:

(LET OP: Al je Apps, Instellingen enz. worden verwijdert!, enkel je SD kaart blijft intact (in mijn geval))

Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele defecten, in mijn geval werkte het perfect.

Hello to Everyone!

If you are like I was, stuck on FRF91 without being able to downgrade to get root, or if you just want to be able to flash to any earlier version Nexus One rom, then this post is for you.

FRF91 does not allow you to flash to just any earlier version rom so for this tutorial, we will be using the EPE76 rom that I have already renamed to passimg.zip which allows us to bypass this limitation. The steps provided in this tutorial are all done on a stock t-mobile Nexus one with a locked bootloader, this is especially useful for people who wish to use the rooting method without unlocking the bootloader. If you already have an unlocked bootloader, there is no reason to follow this guide.

"Update" confirmed to also work on at&t nexus one

Notice: after you do this you will have to redownload your apps.

Steps:

1. Transfer the provided passimg.zip file to the root of your sd card.

2. Power down your phone.

3. Hold down the Volume Down button as you power your phone back on.

4. A screen should appear showing your phone’s system searching for various files. This will take up to 2 minutes.

5. The phone will ask you if you want to start the update. Press the Volume Up button to start the update.

6. If you followed these steps correctly, Congratulations, you are now on stock EPE76 Android 2.1 and able to flash to any official Nexus One rom that has been released.

Nu zou je denken, Leuk maar dat is niet de build waar ik op zat (EFP30).

Heb het geprobeerd met de EPF30 stock rom en werkte.

Hier de link naar de Stock EU N1 ROM (EPF30): http://www.mediafire.com/?q4jrntqdywu
Bestandje hernoemen naar passimg.zip

Bron van de Tut: http://forum.xda-develope...hread.php?t=717870&page=1

Heb net de automatische upgrade uitgevoerd, delen zoals muziek, gallerij, toetsenbord enz. blijven engels jammer genoeg.

Succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel slordig dat het woordenboek nu verneukt is.. dat is toch een feature die altijd moet werken??..
en wat ook stom is.. is het plaatje van jezelf in de sms.. kan je dat weer normaal krijgen? sim kaart er uit en in ofzo?.

maar voor de rest NICE! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Heb hier ook de update gekregen na het doen van de checkin methode..
Ging lekker snel en er was geen enkel probleem. Heb hier een standaard Vodafone NL Unrooted N1.
Al flash enzo geinstalleerd en zal vanavond wat meer gaan surfen op websites die het gebruiken. Mijn eerste indruk is dat hij al sneller is geworden dus dat is mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Begrijp ik nou goed dat er geen NL taal zit in de officiele vodafone rom die OTA naar nederlandse vodafone toestellen wordt verspreid? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona

De Dona

Wie anders?

Er zitten hier en daar stukjes Engels in. Bijvoorbeeld de gallery en de clock. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Goede oplossing voor woordenboek probleem is de swype apk van de Galaxy S te installeren. Wel erg wennen maar tikken gaat inderdaad sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Is er al een versie van dat HTC_IME keyboard? De oude die ik had werkte helaas niet met de froyo firmware en ben het stock toetsenbord wel zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgww
  • Laatst online: 16-09 20:50
Miki schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:03:
Goede oplossing voor woordenboek probleem is de swype apk van de Galaxy S te installeren. Wel erg wennen maar tikken gaat inderdaad sneller.
Je zou ook SwiftKey kunnen proberen. Nederlands woordenboek aanwezig en een 'gewoon' toetsenbord (geen swype manier van werken). Beta te vinden in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boontje88
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 22:02
wessel99 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:33:
Is er al een versie van dat HTC_IME keyboard? De oude die ik had werkte helaas niet met de froyo firmware en ben het stock toetsenbord wel zat!
Ik gebruik zelf sinds vorige week Swiftkey. Het toetsenbord is wel redelijk, maar de woordvoorspelling is gewoon geniaal. Deze is ook inclusief Nederlandse taal.

edit: ^^ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ja inderdaad over swiftkey, super is dat.
Swype had ik laatst ook geprobeerd, werkt misschien leuk als je alleen in portrait "swyped" maar in landscape is het gewoon waardeloos naar mijn mening. (of je moet lange vingers hebben, en dan heb ik het niet over het koekje) Ook wanneer je in een dialect smsjes tikt werkt het niet.. dan moet je hem een keer normaal typen mja..

Swiftkey werkt gewoon prima en hij "leert" ook de woorden in vorige smsjes dus mijn limburgse woorden zit er ook meteen in! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Helaas nog een bug in 2.2 die niet in 2.1 zat: Phase 2 verificatie instellingen bij PEAP methode werkt niet meer, dit betekend dat mensen niet kunnen aanmelden op bijvoorbeeld de EduRoam netwerken.

Ook had ik grote problemen met mijn bluetooth carkit: telefoon crashte en had daarna helemaal geen geluid meer op mijn tel (dus ook niet meer zonder bluetooth), zelf niet na het rebooten van mijn telefoon!

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ice-T106 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:30:
Helaas nog een bug in 2.2 die niet in 2.1 zat: Phase 2 verificatie instellingen bij PEAP methode werkt niet meer, dit betekend dat mensen niet kunnen aanmelden op bijvoorbeeld de EduRoam netwerken.

Ook had ik grote problemen met mijn bluetooth carkit: telefoon crashte en had daarna helemaal geen geluid meer op mijn tel (dus ook niet meer zonder bluetooth), zelf niet na het rebooten van mijn telefoon!
dat is dus bug nummer 3 (als het een bug is)

vind het wel slecht dat voda zogenaamd de rom tegenhoud om quality control te doen en dan krijg je meer bugs terug dan je had met 2.1

en ik ben ook overgestapt naar swiftkey! best een fijn toetsenboard en het lijkt net alsof dat programma al weet wat je gaat typen omdat hij vaak precies die woorden al laat zien voordat ik ze type.. goed gedaan.. :)

EDIT: ik heb volgens mij nog een bug gevonden.. ik kan dus geen apps meer kopen!! als ik op kopen klik crasht de market meteen!?.. wie kan dat ook even testen??. want dan weet ik of het aan mij ligt.. of dat het een bug is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
Die wifi instellingen is wel degelijk een bekende bug, maar zit niet alleen in de Vodafone versie maar in alle 2.2 versies.

Bluetooth was wel een heel vervelende, kan je niet eens meer bellen met telefoon.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
ice-T106 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:30:
Hmm, volgens mij heb ik het werkend gehad vorige maand met 2.2., ik weet alleen niet of dat met PEAP was. Volgens mij werkte het na de update nog vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
Dijkhuis schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:31:
[...]
Hmm, volgens mij heb ik het werkend gehad vorige maand met 2.2., ik weet alleen niet of dat met PEAP was. Volgens mij werkte het na de update nog vanzelf.
Ik heb het ook nog wel werkend gekregen, maar het werkt maar heel af en toe, lijkt wel of die random phase verification gebruikt ofzo.
Ook bij andere andere mensen werkt het heel soms wel en meestal niet:
http://www.google.com/sup...id=7f71ff06702e39e1&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nu de 2.2 update geweest is het gerucht bevestigd worden dat er 720p recording is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Geen 720p recording in 2.2!

Vraagje:
Wie heeft nog een adres waar je de officiele N1 Desktop en Car dock kan krijgen. Zoek me de pleuris maar vind alleen maar eBay adresjes..? tja..

Als iemand mij hiermee kan helpen zou dat echt super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik speur hier ook al menige site af maar de tot op heden gevonden bedragen vind ik echt absurd. Een google medewerker heeft op het google forum aangegeven dat er voorlopig geen accesoires te krijgen zullen zijn en dat je je geluk moet beproeven via 3rd party kanalen.
Als alternatief voor de cardock zou je kunnen kijken naar Brodit maar dan heb je geen versterkte speaker en automatische car applicatie die opstart.

Aan de ene kant ben ik blij dat ik nu eens een zeldzame smartphone heb waar niet iedereen mee loopt maar aan de andere kant baal ik er wel van dat er zo van de één op andere dag de support is opgedoekt. Aan de andere kant, als je nu een Xperia hebt of een Galaxy S was je ook afhankelijk geweest van 3rd party kanalen aangezien daar helemaal geen docks nog car docks voor zijn.

En.... misschien dat we ook hier weer even geduld moeten hebben zoals met de Froyo update en dat Vodafone dan wel HTC met wat accessoires komen. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Klopt klopt,

Waarom zit er geen optie in android waar je aan kan geven welke app hij moet starten wanneer hij aan de lader ligt!! Zit je niet zo te kloten met die contacten (drie pinnetjes) etc..
En je kan zelf een dockje maken of een goedkopere aanschaffen.

(mn bb Storm had dit wel!!! :X )

De app nightwatch gevonden. Werkt ook prima, doet het nu voor mij! :)

EDIT: Nu zelf een Lego-dock in elkaar geflatst :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Fuske op 23-07-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Mijn Nexus one is geflashed naar FRF91. Nu heb ik al van die update files voorbij zien komen om de stock vodafone te updaten, maar wat als ik mijn wil updaten naar de officiele vodafone rom? Dan kan ik niet de update files voor de EP30 gebruiken neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Dijkhuis schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:31:
[...]

Eduroam werkt bij mij uitstekend??

Gebruik overigens voor dat soort netwerken wel de app wifihelper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
* SlinkingAnt is ook helemaal happy :D

Vanmiddag m'n telefoon in ontvangst mogen nemen, en dat terwijl ik hem vorige week maandag pas besteld had. Oftewel, buiten alle verwachtingen in snel geleverd. Meteen mijn huidige T-mobile simkaart erin gedaan en data werkte ook (weliswaar traag ;)), nadat ik verbonden was met wifi binnen 5 minuten de melding om te upgraden naar Froyo :D

De eerste uurtjes lekker mee gespeeld, en damn, wat is dat heerlijk snel als je een Touch Diamond met WM6.5 gewend bent! _/-\o_

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-09 21:33
ik heb een reactie gehad van de klantenservice op problemen met NL taal na upgrade naar Froyo:

"Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat na de update van uw Nexus One alles in het Engels wordt vermeld, waardoor u een aantal voor u essentiële zaken in het Nederlands mist.

Dit is uiteraard erg vervelend. Het probleem is bekend bij Vodafone. Helaas is dit een keuze van Google, die wij op dit moment niet kunnen veranderen. Wij gaan er van uit dat Google spoedig met een oplossing komt hiervoor. Het is helaas niet mogelijk om de oude softwareversie opnieuw te installeren. Onze excuses voor het ongemak."

Hopelijk lost Google het dus snel op, wel handig als meer mensen dit aan de helpdesk melden zodat het probleem urgenter wordt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Bruut dat Vodafone nu wel wijst naar Google als het om bugs gaat terwijl het diezelfde Vodafone was die de Froyo ROM zonodig moest testen en goedkeuren _O-

Google wijst overigens op zijn beurt weer naar Vodafone als het om europese N1's gaat. Support aanvraag vanuit europa worden niet in behandeling genomen.

Wie is nu eigenlijk verantwoordelijk voor de support op de europese N1? Nergens maar dan ook nergens kun je wat terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0z
  • Laatst online: 10:00
ferjan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:50:
Het is helaas niet mogelijk om de oude softwareversie opnieuw te installeren. Onze excuses voor het ongemak."
_O- ... Echt wel. :/

Vraag:

Sinds Froyo er op staat slaat hij de laatst bezochte pagina op in de browser, als ik dan via Taskpanel X kill all doet en ik start de browser weer op komt de laatst bezochte pagina. Is er een mogelijkheid (instelling) om hem de startpagina automatisch te laden?

Bvd

[ Voor 37% gewijzigd door Fr0z op 23-07-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
  • Laatst online: 15-09 23:07
SlinkingAnt schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:17:
* SlinkingAnt is ook helemaal happy :D

Vanmiddag m'n telefoon in ontvangst mogen nemen, en dat terwijl ik hem vorige week maandag pas besteld had. Oftewel, buiten alle verwachtingen in snel geleverd. Meteen mijn huidige T-mobile simkaart erin gedaan en data werkte ook (weliswaar traag ;)), nadat ik verbonden was met wifi binnen 5 minuten de melding om te upgraden naar Froyo :D

De eerste uurtjes lekker mee gespeeld, en damn, wat is dat heerlijk snel als je een Touch Diamond met WM6.5 gewend bent! _/-\o_
Waar had jij hem besteld ? Ben net gebeld door Vodafone dat hij nog niet beschikbaar zal zijn en dat hij zelfs misschien helemaal niet meer komt. ;( :'( Ze deden mij wel een aanbod voor een HTC Desire maar ik wil een N1 EN GEEN DESIRE

[ Voor 4% gewijzigd door Joey101 op 23-07-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona

De Dona

Wie anders?

Ik heb twee weken geleden mijn Nexus One op deze pagina van Vodafone.nl besteld. Een kleine zoekopdracht in Google bracht me op deze pagina waar je de N1 dus wel kunt bestellen. Een week geleden heb ik het toestel ook daadwerkelijk geleverd gekregen. :P

Ik weet niet of dat nu nog steeds lukt, maar het is in ieder geval het proberen waard! De bestelprocedure werkt in ieder geval nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Is de weather & news widget wel Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Dat was 'ie altijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:29
De Cyanogenmod 6.0 RC1 is gewoon volledig nederlands. Rooten is niet eng, je telefoon gaat er niet stuk van, en het heeft echt wel voordelen, naast de nederlandse taal. 720p video bijvoorbeeld.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=722798

[ Voor 19% gewijzigd door Mythling op 23-07-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik Cyanogenmod 6.0 RC1, inderdaad nederlands
echter geen nederlands woordenboek (nog niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
De oplossing is altijd simpel: http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/ of http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

[ Voor 19% gewijzigd door Mythling op 23-07-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Joey101 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:49:
[...]

Waar had jij hem besteld ? Ben net gebeld door Vodafone dat hij nog niet beschikbaar zal zijn en dat hij zelfs misschien helemaal niet meer komt. ;( :'( Ze deden mij wel een aanbod voor een HTC Desire maar ik wil een N1 EN GEEN DESIRE
Ik heb 'm vorige week maandag via de vodafone-website besteld. Had eind juni al zitten twijfelen, en nadat ik beslist had een N1 te kopen, was die niet meer leverbaar. De weken daarop gewacht totdat die weer beschikbaar werd, en zodra er 'leverbaar vanaf half juli' stond, meteen besteld.

Het rare is echter dat ik afgelopen maandag nog belde, en ze de eerste levering N1's pas begin augustus weer verwachtte.... Met een beetje geluk komt er dan nog een shipment binnen om uit te leveren :).

Nog een voordeel, door die trackball heb ik iets om 'mee te spelen' in plaats van het batterij-klepje uit verveling open/dicht doen :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Ja, maar andere onderdelen die eerst Nederlands waren zijn nu ook opeens engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik heb mijn N1 op 20 juni besteld (bij Vodafone dus), na een tijdje kreeg ik een mail waarin werd verteld dat de bestelling vertraagd was omdat hij niet meer op voorraad was. Sindsdien niks meer van ze gehoord, zelf nadat ik via de mail had gevraagd hoe het ervoor stond (in combinatie met een andere vraag die ook niet beantwoord werd).
Ga zelf ook maar eens bellen om te kijken of ze 'm überhaupt nog wel denken te gaan leveren, afhankelijk van hun antwoord dan ga ik 'm misschien maar annuleren. Ze maken zo geen goeie indruk op me.

Misschien is dit een vraag die hier al vaker is gesteld, maar ik vroeg me af wat de beste route is als ik de N1 via de grijze import bestel. Werkt dat ding net zo goed als je er gewoon een willekeurig web-abonnement bij neemt? Dan zou ik bij m'n huidige provider kunnen blijven zitten (Telfort). Iemand tips?

(edit om Vodafone even bij naam te noemen)

[ Voor 3% gewijzigd door Roel_D op 24-07-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
Mijn geluid werkt nu helemaal niet meer. (Ook niet na een reboot met de accu eruit).
Weet nog niet of het een software of een hardware fout is.
Haal o.a. deze informatie uit mijn log:

I/AudioHardwareQSD( 58): AudioHardware pcm playback is going to standby.
E/AudioHardwareQSD( 58): Cannot start pcm playback

Iemand hier meer informatie over? kom er met google niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
bartos88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Ja, maar andere onderdelen die eerst Nederlands waren zijn nu ook opeens engels.
Welke onderdelen? Bij mij is alleen de tab 'wheater' Engels (en ik heb verder een compleet Engelse N1). Ga me niet vertellen dat je je daar aan ergert. Heb je wel Morelocale2 geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Flying Bobman schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:43:
[...]

Welke onderdelen? Bij mij is alleen de tab 'wheater' Engels (en ik heb verder een compleet Engelse N1). Ga me niet vertellen dat je je daar aan ergert. Heb je wel Morelocale2 geïnstalleerd?
Niet onderdelen van de widget, maar onderdelen van de officiele vodafone rom. Als die opeens engels kunnen worden, dan had de widget ook wel naar engels veranderd kunnen zijn. Maar dat is dus gelukkig niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Laatst online: 22-01 14:11
bartos88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:41:
[...]

Niet onderdelen van de widget, maar onderdelen van de officiele vodafone rom. Als die opeens engels kunnen worden, dan had de widget ook wel naar engels veranderd kunnen zijn. Maar dat is dus gelukkig niet zo.
Je bedoelt dat ipv Gallerij er nu staat Gallery en dergelijke?
Was mij ook al opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:17
Is het iemand opgevallen dat de USB transfer speed behoorlijk naar beneden gegaan is sinds Froyo?
Vroeger (in Android 2.1) haalde ik snelheden van 2 a 3 megabyte per seconde. Nu mag ik blij zijn als ik 1 haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Levertijden / leverbaarheid hoort hier niet thuis.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 26-07-2010 01:46 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Schmoove schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:22:
Is het iemand opgevallen dat de USB transfer speed behoorlijk naar beneden gegaan is sinds Froyo?
Vroeger (in Android 2.1) haalde ik snelheden van 2 a 3 megabyte per seconde. Nu mag ik blij zijn als ik 1 haal...
Geen last van hier. Zijn het soms heel kleine bestandjes die je kopieert? Want 1MB/s is wel heel weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:17
Flying Bobman schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:18:
[...]

Geen last van hier. Zijn het soms heel kleine bestandjes die je kopieert? Want 1MB/s is wel heel weinig..
Nee niet perse kleine bestanden... voornamelijk films of series, zo'n 350 tot 800mb per stuk ofzo.
Ik denk eigenlijk dat het aan Windows ligt... ik merk nu dat de transfer speeds in Linux veel hoger zijn (tussen de 2 en 5 mb/s).

[ Voor 16% gewijzigd door Schmoove op 29-07-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Jongens ik heb goed nieuws!

HTC europe gaat o.a de dock en cardock verkopen. Levering eerste week september voor als nog.
Bron: http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=193858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
Miki schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:15:

HTC europe gaat o.a de dock en cardock verkopen. Levering eerste week september voor als nog.
Goed nieuws!

Heeft iemand ze wel eens in een winkel in de VS zien liggen? Ik ga binnenkort die kant op, en ik wil wel eens zien wat ze in dollars kosten. Maar ik vraag me af of ze überhaupt wel in een winkel verkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dat is geweldig nieuws, op ebay zag ik de prijzen alleen maar omhoog gaan. Meteen beide docks besteld, nog maar 32 daagjes wachten nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkhuis schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:00:
[...]

Goed nieuws!

Heeft iemand ze wel eens in een winkel in de VS zien liggen? Ik ga binnenkort die kant op, en ik wil wel eens zien wat ze in dollars kosten. Maar ik vraag me af of ze überhaupt wel in een winkel verkocht zijn?
Is er enkel via de webshop van Google verkrijgbaar (ben in een hoop verschillende winkels geweest). Dus via de webshop bij je hotel laten bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:41:
[...]
Is er enkel via de webshop van Google verkrijgbaar (ben in een hoop verschillende winkels geweest). Dus via de webshop bij je hotel laten bezorgen :)
Dat kan dus ook niet meer, Google heeft naast het stopzetten van online verkoop van de Nexus One ook de verkoop van accessoires stop gezet.

De webshop van HTC is je beste kans om tegen een redelijke bedrag de dock of cardock te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41

Is gewoon eXpansys, blijft overigens een duur kreng (totaal €56) maar na al die lovende verhalen en hopelijk het gemak maar een bestelling gedaan :)

[edit]Ok, ik heb niks gezegd over die prijs - huidig bod $202 met 15 bieders 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Katseviool op 31-07-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb afgelopen vrijdag maar eens een mail gestuurd naar de klantenservice met vraag wat ze gaan doen aan de vertalingsproblemen in de vodafone Froyo rom.
Begin van de avond heb ik een mail gekregen dat ze nog geen antwoord konden geven op mijn vraag maar dat ze er later op terug komen. Het valt me alleszins mee dat ik geen standaard reply heb gekregen waarin gesteld word dat ik de laatste update moet downloaden van de Google site of soort gelijks.

Misschien hielp het dat ik een gedetailleerd verslag heb gedaan en aangegeven heb dat de versie die in de winkel word verkocht dit probleem niet had.

Zodra ik antwoord krijg laat ik het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Weet iemand toevallig zo een bandje voor om je arm waar je je Nexus in kan doen? Ik ben laatste tijd veel aan het hardlopen en zou erg graag niet de hele tijd me mobiel in me hand willen houden (luister muziek + gebruik GPS voor harlopen). Of weet iemand toevallig of er een iPhone versie is die voor de Nexus ook is te gebruiken :)?
Zit me trouwens net te bedenken dat het ook iets om je middel mag zijn natuurlijk!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
en de HTC Desire accessoires dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb toch iets te vroeg de vlag uitgehangen, zojuist een kansloze reactie gehad van Vodafone:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft aan dat na de nieuwe update voor de Google Nexus One de applicaties voor de helft in het Nederlands zijn vertaald.

Ik vind het vervelend voor u dat de applicaties maar half vertaald zijn. Dit probleem is niet bekend en lijkt mij ook niet in de update zelf te zitten. Mogelijk dat de update niet goed geïnstalleerd is op uw toestel. Ik raad u aan om uw toestel ter reparatie aan te bieden, zodat de update opnieuw geinstalleerd kan worden. Voor meer informatie over reparatie verwijs ik u naar link: aanvraag klantenservice

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
X
Vodafone Klantenservice
Deels aangepast om privacy
OMFG! Vodafone is hier niet mee bekend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferjan
  • Laatst online: 01-09 21:33
hi Miki,

zoals ik al eerder gepost heb heeft Vodafone naar mij de volgende reactie gestuurd, het probleem is dus WEL bekend bij ze, alleen nog niet bekend wanneer het opgelost gaat worden:

"Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat na de update van uw Nexus One alles in het Engels wordt vermeld, waardoor u een aantal voor u essentiële zaken in het Nederlands mist.

Dit is uiteraard erg vervelend. Het probleem is bekend bij Vodafone. Helaas is dit een keuze van Google, die wij op dit moment niet kunnen veranderen. Wij gaan er van uit dat Google spoedig met een oplossing komt hiervoor. Het is helaas niet mogelijk om de oude softwareversie opnieuw te installeren. Onze excuses voor het ongemak."
Miki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:23:
Ik heb toch iets te vroeg de vlag uitgehangen, zojuist een kansloze reactie gehad van Vodafone:

[...]

OMFG! Vodafone is hier niet mee bekend 8)7

Ik ga nog maar eens nadenken over mijn reactie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
ferjan schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:37:
hi Miki,

zoals ik al eerder gepost heb heeft Vodafone naar mij de volgende reactie gestuurd, het probleem is dus WEL bekend bij ze, alleen nog niet bekend wanneer het opgelost gaat worden:

[...]
Ik heb inmiddels gereageerd op de mail van Vodafone en zojuist een nette mail terug gehad. Met dat betreft pakt de betreffende klantenservice medewerker het wel goed op d:)b
Ik heb in de mail o.a. gelinkt naar dit forum, maar ook Vodafone's eigen forum, androidworld.nl en Google support forum waarin de vertalingsproblemen worden gemeld. Daarbij dus aangegeven dat dit niet een uniek dan wel op zichzelf staand probleem is. De klacht wordt nu neergelegd bij de technical support 2de lijns.

Zodra er meer nieuws is, laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona

De Dona

Wie anders?

Dijkhuis schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:00:
[...]

Goed nieuws!

Vrijdag 13 augustus vertrek ik naar de VS. Ik zal wel eens kijken wat ze daar kosten. Ik denk dat ik me daar wel een dockingstation cadeau doe. :)
Miki schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

De klacht wordt nu neergelegd bij de technical support 2de lijns.

Zodra er meer nieuws is, laat ik het weten.
We wachten rustig af. Ik ben benieuwd of er dan weer een OTA-Update uit komt om die probleempjes op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

bop schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:46:
Weet iemand toevallig zo een bandje voor om je arm waar je je Nexus in kan doen? Ik ben laatste tijd veel aan het hardlopen en zou erg graag niet de hele tijd me mobiel in me hand willen houden (luister muziek + gebruik GPS voor harlopen). Of weet iemand toevallig of er een iPhone versie is die voor de Nexus ook is te gebruiken :)?
Zit me trouwens net te bedenken dat het ook iets om je middel mag zijn natuurlijk!
Kan het niet gewoon in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Zojuist weer een reactie ontvangen:
Geachte heer,

Ik heb een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling.

Een software update wordt niet door ons ondersteund. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met Google die de software maakt.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
xxxxx
Vodafone Klantenservice
Ik kan weinig met dit antwoord, wat bedoeld hij nu precies dat een software update niet door Vodafone wordt ondersteund. Het was toch Vodafone die zo nodig de update moest aanpassen en testen 8)7

Op de Google support pagina:
Support options: Contact and troubleshooting options
Our goal is to help you get the fastest answer to your question:

Did you buy a Nexus One from our webstore? Please see our Nexus One contact options for a list of available support options.
If you've purchased a different Android device, please contact your carrier for additional assistance.
Tja...

Allemaal heel vaag, maar zoals het er naar uit ziet gaat het niet lang duren voordat ik mijn Nexus ga voorzien van een cyanogen rom of een andere custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ik begin nu ook te denken om de Cyanogen rom te gaan installeren.. heb het wel een beetje gehad met de support van beide partijen. Ik zie ook op XDA dat er een tutorial is waardoor je kan rooten zonder unlocken dus dat is mooi mee genomen.
Ben er eerlijk gezegt wel een beetje huiverig voor, wellicht wacht ik nog even op de final van CM 6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
de RC2 is hardstikke stabiel, en upgraden is een eitje. Geen zorgen, het is niet moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:16:
[...]

Kan het niet gewoon in je broekzak?
Helaas niet, dan gaat het heel erg stuiteren en als je een beetje een prestatie neer wilt zetten is dat niet heel erg relaxed! Heb al beetje lopen zoeken online enzo maar kan helaas nog niks vinden over zoiets.

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
en ducktape? :D
- Trouwens, ik hoop niet dat wij ook van die Voda 360 zooi op onze telefoons krijgen als bij de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Scarify schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:37:
en ducktape? :D
- Trouwens, ik hoop niet dat wij ook van die Voda 360 zooi op onze telefoons krijgen als bij de Desire.
Kijk er niet van op als dit op een dag wel gebeurd, immers komen onze N1's uit de vodafone winkel en zijn dus per definitie branded.
Mythling schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:36:
de RC2 is hardstikke stabiel, en upgraden is een eitje. Geen zorgen, het is niet moeilijk :D
Voordat ik de stap waag zou ik graag het volgende van je willen weten:
  • Is er ondersteuning voor nederlands aanwezig; zijn alle google apps volledig in het nederlands inclusief keyboard woordenboek?
  • Zit er verschil in voor dagelijks gebruik tussen de cyanogenmod en de stock rom. Ik bedoel hiermee, stabiliteit maar ook batterijduur of kan ik dit als gelijkwaardig beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ja precies, met die laatste vragen zit ik ook. Niet dat ik dalijk mijn ding het geunlocked(en dus de garantie weg is) en de prestaties blijven gelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Miki schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:12:
[...]

Voordat ik de stap waag zou ik graag het volgende van je willen weten:
  • Is er ondersteuning voor nederlands aanwezig; zijn alle google apps volledig in het nederlands inclusief keyboard woordenboek?
  • Zit er verschil in voor dagelijks gebruik tussen de cyanogenmod en de stock rom. Ik bedoel hiermee, stabiliteit maar ook batterijduur of kan ik dit als gelijkwaardig beschouwen.
Ja,
Ja, meer opties waaronder batterijbesparende opties, maar bijv. ook overclock opties voor de snapdragon. Hangt er dus vanaf wat je er zelf mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Het lijkt me duidelijk dat ik binnenkort maar over moet stappen naar de cyanogen rom. Van vodafone en google hoef ik toch niets te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
bop schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:46:
Ik heb er bij dealextreme destijds 1 gekocht voor mijn 3gs, maar de Nexus past er ook prima in.
Hier kun je vast iets vinden:
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.armband
Extreem goedkoop en gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
Je kunt nu overigens als DEV (aanmalig 25 dollar) wel weer een Nexus kopen bij Google (529 dollar)
http://android-developers...-one-developer-phone.html

[ Voor 28% gewijzigd door ice-T106 op 06-08-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik ben wat wezen spitten in de GIT en bugtracker van Cyanogenmod en ben er dus achtergekomen dat de Unstable release(6.0RC2, gebasseerd op FRF91 Froyo) geen nederlandse T9 ondersteuning heeft. De stable release(5.08, gebasseerd op EPF30 Eclair) bevat wel het nederlandse T9 ondersteuning.
De Gapps die Cyanogen heeft zijn wel in het nederlands maar dit komt omdat de apps uit allerei images getrokken worden van bijv. de Desire, Galaxy, enz. enz..

Waar het dus op neer komt is dat Google Froyo nog niet geheel klaar was voor o.a. de nederlandse markt. Het heeft dus niet veel zin om te flashen naar Cyanogenmod. Hopelijk krijgen we nog een tussentijdse update voordat Ginger uit komt.
Het gemis van het nederlandse T9 kun je voorlopig opvangen met: HTC IME keyboard of Galaxy S swype apk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

ice-T106 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:30:
Je kunt nu overigens als DEV (aanmalig 25 dollar) wel weer een Nexus kopen bij Google (529 dollar)
Heb je dan nog betaalde apps in de market? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Zo! Ik heb de mijne zojuist geroot.. zonder unlock _/-\o_ (zie XDA)

Nu bezig met Rom manager-Cyanogenmod

bye bye vodafone ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Houd ons op de hoogte hoe het je is vergaan, ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Miki schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:17:
[...]
Het gemis van het nederlandse T9 kun je voorlopig opvangen met: HTC IME keyboard of Galaxy S swype apk.
T9=>Nederlands woordenboek (T9 stamt nog uit de tijd van nummertoetsen). Die HTC IME is sowieso beter dan het standaard tobo, dus alles werkt dan toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
cm6 rc2 er nu op staan ging prima!!

Is zeker merkbaar sneller!
Ook lijkt het belvolume harder(niet de ringtone)
Voor de rest wat leuke tweaks (trackball wake-up)

Ik ga nu eens kijken hoe het met de accuduur is hersteld. Het rooten zonder unlock werkt dus ook prima!

1 ding: Market en Gmail zijn un opeens engels? De rest is wel weer NL.. hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03
ice-T106 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:30:
Helaas alleen aan Android developers in de volgende landen:
"Canada, France, Germany, Hong Kong, Italy, Singapore, Spain, United Kingdom, and the United States"

http://www.brightstarcorp...al-distribution-program-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
tommy schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:10:
cm6 rc2 er nu op staan ging prima!!

Is zeker merkbaar sneller!
Ook lijkt het belvolume harder(niet de ringtone)
Voor de rest wat leuke tweaks (trackball wake-up)

Ik ga nu eens kijken hoe het met de accuduur is hersteld. Het rooten zonder unlock werkt dus ook prima!

1 ding: Market en Gmail zijn un opeens engels? De rest is wel weer NL.. hmmm
Dus als ik het goed begrijp is op de snelheidswinst en tweaks na niet veel anders dan de VF Froyo rom zeker als het om nederlandse vertaling gaat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
De hele ROM is nederlands, misschien op een aantal experimentele instellingen na. Ik zou dit even doorlezen voor alle veranderingen:
http://github.com/Cyanoge...blob/froyo/CHANGELOG.mkdn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mythling schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:27:
De hele ROM is nederlands, misschien op een aantal experimentele instellingen na. Ik zou dit even doorlezen voor alle veranderingen:
http://github.com/Cyanoge...blob/froyo/CHANGELOG.mkdn
Net zo nederlands als de huidige vodafone Froyo rom. Of wil je beweren dat het nederlandse woordenboek wel werkt in CM6.0 RC2?

Zelf geen cyanogenmod rom getest maar mijn bewering doe ik volgens deze bug melding: http://code.google.com/p/...er Summary Stars Modified

Begrijp me goed, als ik het mis heb dan neem ik bovenstaande wel terug :+

[ Voor 25% gewijzigd door Miki op 06-08-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik zie je probleem niet zo hoor, er zit gewoon wel een Nederlands woordenboek in, icm met de HTC IME. Maar waarom zou je die niet installeren? En die paar dingen die dan wel in het engels zijn, omg! Elk OS heeft dingen in het Engels, Windows, Linux, Symbian en ook Android. Internet is grotendeels Engels. Waarom zo'n afkeer aan een paar woordjes Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Flying Bobman schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:25:
Ik zie je probleem niet zo hoor, er zit gewoon wel een Nederlands woordenboek in, icm met de HTC IME. Maar waarom zou je die niet installeren? En die paar dingen die dan wel in het engels zijn, omg! Elk OS heeft dingen in het Engels, Windows, Linux, Symbian en ook Android. Internet is grotendeels Engels. Waarom zo'n afkeer aan een paar woordjes Engels?
Goed we gaan het nog 1x keer proberen uit te leggen:
  1. EPF30 Eclair rom was geheel in het nederlands incl. nederlands woordenboek
  2. FRF91 Froyo rom is niet geheel in het nederlands en daarbij onbreekt nederlands woordenboek
Er werd een suggestie gedaan dat Cyanogenmod rom wel een volledige NL Froyo rom zou zijn maar dat is het dus niet. Waar het nu op neer komt is, dat ik geen zin heb om te gaan klooien met mijn N1 als het niet veel beter word dan het al is.
Het is overduidelijk dat de huidige Froyo release bedoeld was voor europese hoofdtalen d.w.z. spaans, frans, duits, italiaans en engels. Waarschijnlijk kunnen we binnenkort een nieuwe Froyo release verwachten waarin de overige talen worden bijgewerkt.
Mythling schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:31:
Over dat toetsenbord ga ik mezelf maar even quoten:
[...]
Moet ik nu mezelf ook maar gaan quoten 8)7
Miki schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Mja, dan zie ik echt je probleem niet. de Cyanogen rom is geheel Nederlands, behave dan dat woordenboek. Dat kan je opvangen met HTC IME of Swype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Miki schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:42:
[...]

Goed we gaan het nog 1x keer proberen uit te leggen:
  1. EPF30 Eclair rom was geheel in het nederlands incl. nederlands woordenboek
  2. FRF91 Froyo rom is niet geheel in het nederlands en daarbij onbreekt nederlands woordenboek
[...]
Oké, dan niet toch? Stop dan ook met zeuren als je toch niks aan wilt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Flying Bobman schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:25:
[...]

Oké, dan niet toch? Stop dan ook met zeuren als je toch niks aan wilt nemen.
Er valt weinig aan te nemen als de geboden info niet het geen dekt wat beweerd wordt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Ik zag in Amsterdam reclame hangen waarin stond dat vodafone z'n mobiele internet in amsterdam (en een paar andere steden) al sneller had gemaakt. Mijn maximum is nog steeds maar 100kb/s. Hoe zit het met jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
bartos88 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:54:
Ik zag in Amsterdam reclame hangen waarin stond dat vodafone z'n mobiele internet in amsterdam (en een paar andere steden) al sneller had gemaakt. Mijn maximum is nog steeds maar 100kb/s. Hoe zit het met jullie?
100kb/s met vodafone???

Dat is belabberd, ik werk in Amsterdam, en haalde voorheen al 3 mbit.
Heb afgelopen maand niet meer geprobeerd.
Dit was een tijdje terug in Amsterdam ZO (ook met vodafone)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/2630383.png

Zal over 2 weken nog eens proberen als mijn vakantie erop zit ;)
Upload snelheid is trouwens wel jammer, die komt bij mij nergens boven de 0.5 mbit met Vodafone

[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 07-08-2010 01:05 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
cypher21 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:59:
[...]

100kb/s met vodafone???

Dat is belabberd, ik werk in Amsterdam, en haalde voorheen al 3 mbit.
Heb afgelopen maand niet meer geprobeerd.
Dit was een tijdje terug in Amsterdam ZO (ook met vodafone)

[afbeelding]

Zal over 2 weken nog eens proberen als mijn vakantie erop zit ;)
Upload snelheid is trouwens wel jammer, die komt bij mij nergens boven de 0.5 mbit met Vodafone
Oops foutje, ik bedoelde 100kB/s. Toch vreemd dat jij ruim 3x zoveel haalt. Is dat ook met een nexus? En zou dit aan mijn radio kunnen liggen? Ik heb een tijdje geleden de officiele amerikaanse EPF91 rom erop gezet en volgens mij op advies de radio niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij Froyo zit een radio update, deze MOET je installeren.
Check ff het nummer bij Smalbandversie in het status menu
ik heb radio 4.06.00.12_7 (deze heb je nodig voor Froyo)

Enneuh, ik reageer in het Nexus topic ;) Dus ja, dat is met een Nexus

Draai momenteel de CM6 RC2 mod, maar die resultaten zijn van april, draaide toen CM5 (eclair)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste