Dank! Nou bij mij gebeurde het volgende;
Vanmorgen om 07.00 uur kreeg ik een notification in het scherm dat er een update available was.
Mijn Nexus stond in de dock en ik dacht okee...eindelijk 2.2
Vervolgens maakte ik de keuze: install now...
Heel kort kreeg ik een voortgangsindicator en vervolgens start de telefoon opnieuw op.
Daarna kwam er een driehoek in beeld met een uitroepteken in het midden en een klein android mannetje...
Dat bleef daar zo staan...5 minuten...10 minuten...15 minuten....
Toen dacht ik "dit is niet goed..." maar ja ik was pas net wakker dus ik was nog niet zo snel!
Vervolgens heb ik de power button en de volume up button tegelijk ingedrukt en kwam ik in de bootloader terecht...daar stond... "applying update.....failed.......file not found...."
Okee...na mijn enorme enthousiasme dat ik eindelijk FROYO had (zou krijgen) was ik toch even lichtelijk in paniek. Gelukkig stond er een optie reboot now en met de trackball kan ik die activeren.
De Nexus start weer gewoon op en alles was weer als voorheen...dus nog steeds 2.1 met ERE27.
Toen dacht ik, wat nu....? Nu ben ik de update misgelopen...en hoe nu verder.
Als ik naar settings ging en een check deed voor een update, dan zei hij: your phone is currently up to date...
oops...wat nu...
Vervolgens heb ik het volgende gedaan;
in het bel scherm heb ik de handmatige checkin gedaan bij de Google servers..
voor mensen die niet weten hoe dit moet > open het belscherm / toets in *#*#checkin#*#*
checkin = dus 2432546 dus dan is het *#*#2432546#*#*
Daarna gaat de foon checken bij de google servers en kreeg ik de melding checkin succesfull...
Vervolgens ging ik naar menu / settings / about phone / system updates en zag ik tot mijn verbazing dat de download van FROYO 2.2 gestart was 44 MB....
Daarna de installatie gedaan en nu is alles onder controle...
Ik hoop dat je er wat aan hebt...