Ik heb precies hetzelfde, kom nog geen dag door. Moet eigenlijk overal mn lader mee naar toe nemenMaarten21 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:06:
Over de accuduur ben ik vooralsnog niet tevreden. Eergisteren heb ik 'm gekocht. Het is vandaag de eerste dag dat ik "normaal" gebruik maak van m'n telefoon.
Voor het slapen gaan aan de lader. Ik werd rond 4 uur wakker van een piepje dat ie vol zat en ik 'm van de lader moest halen.
Ik heb vandaag niks bijzonders met de telefoon gedaan. Eigenlijk alleen af en toe de tijd bekijken, heel even gebeld. een smsje gestuurd en eventjes nu.nl bekeken.
Vanmiddag rond 14:30 kreeg ik al de tweede melding dat ik 'm nu wel echt aan de oplader moest leggen.
Hieronder een overzicht waaraan de accu zo snel is leeggegaan (volgens Android):
Weergave: 24% (25min)
spraakoproepen: 22% (8min)
mobiel standby: 19% (10 uur)
telefoon standby: 14% (10 uur)
fring: 9% (cpu-gebruik: 30min)
Android systeem: 6% (cpu gebruik: 20 min)
Android core apps: 2% (cpu gebruik: 6 min)
Android systeem: 2% (cpu gebruik: 6 min)
Kiezer: 2% (cpu gebruik: 4 min)
Bijzondere conclusies:
10 uur lang standby staan ("mobiel" en "telefoon") kost al 33% van m'n accu
8 minuten bellen kost 22% van m'n accu
Ik heb een G7 batterij en JF3 firmware. Wifi staat niet aan, HSDPA wel, helderheid 100%, GPS uit.
Ik hoop dat de accu nog langer mee gaat, want dit is echt niet te doen. Ik moet wel minstens een dag doorkomen. Dit is toch gewoon heel slecht zo?
Maar zoals ik ergens las, kan het zijn dat de accu pas na 5 volledig keer opladen het wat beter doet. Ik heb overigens mij helderheid helemaal laag gezet. Nog steeds best helder. Kijken of het nou iets langer mee gaat.