Ik wacht sowieso wel op een prebaked met de geheugen-fixes er in. Die zitten namelijk ook nog niet in het kitchen-pakket.
Btw, ik sprak er hier eerder over met Franqie, het hotmail probleem. Ik had het vandaag weer. Ik dácht 's middags een mail verzonden te hebben, om er 's avonds achter te komen dat deze nog steeds in de Outbox zat. "Force send" werkte niet, en ik merkte ook dat de Inbox zich ook niet wou verversen. Via de browser naar hotmail gaan lukte ook niet, ik werd verwelkomd door een error. Andere sites deden het echter wel.
Even later, toen ik weer op WiFi zat, ipv 3G, deed de E-Mail app het nog steeds niet goed, maar kon ik wel gewoon op de mobiele versie van hotmail.com / mail.live.com komen, en gewoon mijn inbox bekijken en mails verzenden. Erg vreemd.
Ligt het nou aan Samsung's mail app, of misschien de manier waarop de provider bepaald verkeer prioriteert? Ik gebruik de GS nu nog met T-Mobile, waar er wel meer klachten bestaan omtrent het syncen, maar dan vooral met de Google services, en niet Hotmail. En bovendien ontkent T-Mobile dat dit soort problemen aan hun liggen.
Ik ga straks even kijken of een app als K-9 (moet het nog uitproberen) deze problemen ook geeft. If not, dan is het voor mij écht duidelijk: Bij Samsung kunnen ze geen software maken. Bijna alles wat ze custom aan Android toe hebben gevoegd maakt de ervaring alleen maar slechter

(met als dieptepunt natuurlijk hun memory-management). De enige feature die ik wel handig vind is de swipe-actie in je contacts-list om direct te bellen of te sms'en. Voor de rest heb ik het meeste al vervangen door betere apps (gelukkig blijft het wel Android

), en hoop ik met een custom rom straks van alle Samsung-zooi af te zijn. Jammer dat zo'n hardwarematig powerhouse naar beneden wordt gehaald door buggy, ongeoptimaliseerde en ongeïnspireerde (ja, Samsung Launcher, ik kijk naar jou) software.