Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op dat punt trouwens ruim 3 minuten staan kijken hoe dat oog die computer probeert te hacken. Zeer vermakelijk zulke stukjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Nog maar eentje dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.cdn.actiontrip.com/images/comics/at_comic428.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien al gevraagd of gepost, maar ik ben te lui om te gaan zoeken O-)

portal for mac? waar haal ik die? en is dat nou dezelfde disk als voor de PC? lijkt me heel sterk, maar ik dacht zoiets te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09
Heb je toch precies goed gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:00
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:46:

portal for mac? waar haal ik die? en is dat nou dezelfde disk als voor de PC? lijkt me heel sterk, maar ik dacht zoiets te zien...
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1294155423.jpeg
;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:46:

Portal 2 voor PC kopen, steam opstarten op mac, content voor portal 2 downloaden, en spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gisteravond de Coop campaign uitgespeeld ondanks dat er toch wel een aantal briljante momenten in de game zitten is het toch jammer dat de coop zo kort is. Naar mijn idee wordt je veel te veel aan de hand gehouden en zijn de puzzels over het algemeen veel te simpel. Pas in de laatste paar kamers moet je echt een beetje nadenken.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

frickY schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:47:
Is dit geen kwestie van uitproberen in Hammer of Gary's Mod?
Daar moest ik ook aan denken na het eerste plaatje gezien te hebben hier... allemaal zinloze discussie, terwijl je dat gewoon kan testen :P _O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Iemand interesse in een potje co-op nu? Ben er nog steeds niet aan begonnen, wordt toch wel eens tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:21

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
Heb zopas de Co op uitgespeeld voor de eerste keer op 4-5 uurtjes tijd, is me eigenlijk toch wat te weinig. Maar verder echt een fantastisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Eerste DLC is aangekondigd :)
The pack will include new test chambers, leaderboards, and challenge modes for both single and multiplayer.
Gratis voor alle platformen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:41

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Zieke skills die gast (m/v)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:35

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Hoe blijft die kerel in dat filmpje telkens hoger gaan met twee portals op de grond?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die glitch heet de reportal glitch, video waarin het uitgelegd wordt:

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat gooien met die kubus wat die gast doet, is best cool. Het is ff oefenen met mikken, maar het is best te doen. Dat ene level met die aerial faith plates lukt mij ook al :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
[quote]Portal 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Portal 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Portal 2
• Fixed: Occasional crash after Alt-Tab/minimizing or running in a window on certain graphics hardware.
• Fixed: Crashes and/or graphical glitches after changing video settings without exiting game
• Fixed: Player stuck at the beginning of Chapter 6
• Fixed: Crash attempting to use other weapons (e.g. mods) with Portal 2
• Fixed: Mouse cursor doesn’t highlight UI elements in game on Mac OSX
• Fixed: Numerous localization bugs and improvements (also added Czech and Turkish localized text)
• Fixed: Overflow bug in keyvalues
• Fixed: Voice functionality regression (voice again enabled by default)
• Fixed: Joystick now defaults to off in order to avoid issues with non-joystick hardware that registers itself as a joystick
• Fixed: French sentences are not wrapping correctly in subtitles and commentary
• Improved: Handling of Mac OSX crashes
• Improved: Updates and bug fixes to Robot Enrichment
• Improved: Reliability on unsupported Intel Mobile Series 4 Express chipsets
• Removed: Unsupported console commands (“retry”, “switch_teams”) that caused problems if used

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Weinig van deze problemen tegengekomen met spelen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Leuk die co-op als de server steeds disconnect..... ;/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Zoveel fixes, maar een simpele cursor wanneer je in Eyefinity speelt is teveel gevraagd. Aimt toch lastig, zo op de gok.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bv202 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:42:
Eerste DLC is aangekondigd :)

[...]

Gratis voor alle platformen :D
Maar niets qua verhaal?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weet jij dat al dan? Er is niks anders aangekondigd dan die paar regels.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Ik wil de co-op wel eens proberen, alleen niet zo'n zin met een compleet wildvreemde te spelen. Het lijkt me wel leuk met een mede-tweaker te spelen :) Nou zit ik zo in die groep te kijken (waar ik al wel lid van ben), maar zie ik maar twee mensen in Portal 2 zitten en een hoop anderen online. Hoe doen jullie dat, iemand uitnodigen? Of heeft iemand zin mij uit te nodigen? Maak je daar een (tijds-)afspraak over?

* DRvDijk newbe mbt steam enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Rakkerzero schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:39:
Leuk die co-op als de server steeds disconnect..... ;/
In coöp ben je zelf de server, of je partner.

@DRvDijk
Zoek anders een contact met Melkunie :)

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 30-04-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
frickY schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 17:15:
[...]

In coöp ben je zelf de server, of je partner.

@DRvDijk
Zoek anders een contact met Melkunie :)
Dm is verstuurd, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:31
Ik heb ook even coop geprobeerd vandaag, met een random stranger. Is inderdaad niet echt super leuk. Vooral niet als de ander alles al kent en steeds ongeduldig op je zit te wachten totdat jij eens doorhebt wat er moet gebeuren...

Jammer genoeg zijn de mensen die ik ken en portal spelen eigenlijk allemaal zo schraal om niet voor het spel te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Tower410 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:08:
Ik heb ook even coop geprobeerd vandaag, met een random stranger. Is inderdaad niet echt super leuk. Vooral niet als de ander alles al kent en steeds ongeduldig op je zit te wachten totdat jij eens doorhebt wat er moet gebeuren...

Jammer genoeg zijn de mensen die ik ken en portal spelen eigenlijk allemaal zo schraal om niet voor het spel te betalen.
Je kan het proberen via hamachi?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ewivis schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:10:
[...]

Je kan het proberen via hamachi?
Geen LAN functionaliteit, misschien dat je iets via de console kunt doen, maar denk het eerlijk gezegd niet..
Gewoon 35 euro uitgeven en spelen maar denk ik zo ˆˆ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Er komen weer comics aan, dus ik veronderstel dat we nog wel wat meer te weten gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
En zo moet Portal gespeeld worden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:37
Eduardboon schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Geen LAN functionaliteit, misschien dat je iets via de console kunt doen, maar denk het eerlijk gezegd niet..
LAN-functionaliteit zit er gewoon in hoor. Een beetje spelen met de commands 'map', 'changelevel' en 'connect'... 't Is allemaal vrij rechttoe rechtaan.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Eduardboon schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:31:
[...]

sv_lan 1
connect <ip>
map coop_<mapnaam>

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Jerry schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:00:
[...]

sv_lan 1
connect <ip>
map coop_<mapnaam>
En kun je dan ook doorlopend alle chambers doen, de hub in etc? of moet je na elke kamer weer een map invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Marcks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:38:
[...]

LAN-functionaliteit zit er gewoon in hoor. Een beetje spelen met de commands 'map', 'changelevel' en 'connect'... 't Is allemaal vrij rechttoe rechtaan.
Ik vind het volgende op Gamespot over het spelen via LAN:
On the first PC(steam in online mode):
1. Click on Play Cooperative Game so that you can see a list of your steam friends (this is what allows saving)
2. Go to console and type 'sv_lan 1' and press enter
3. Type map mp_coop_lobby_2 (or mp_coop_start)

On the second PC(steam in offline mode)
1. From main menu go into developer console
2. While first PC is loading the map, type 'connect |First PC's IP address|' into the console and press enter.

The added step 1 on the first PC is what allows you to save your progress. It creates the game session and stores the level data and gestures for PC one. Of course no gestures will be saved for the second PC.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 01-05-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Laatst online: 18-09 09:43

PCR

Ik heb Portal 2 recentelijk geinstalleerd. Het liep zeer soepel met alleen af en toe wat kleine hikjes alsof er even iets geladen moest worden. Maar zomaar, uit het niets, is de framerate gezakt naar waarden tussen de 2 en 10 fps. Dit heeft als gevolg dat het onspeelbaar geworden is. Ook het geluid is niet meer om aan te horen.

Ik heb niets veranderd en heb ook geen aanwijzingen dat er iets geupdated is. De performancedrop deed zich voor tijdens het spelen en is sinsdien niet meer verbeterd.

Specs van m'n Asus N90SV laptop
  • CPU: Intel Core2 Duo T9550 @ 2.7 GHz
  • RAM: 4 GB waarvan 1 GB geshared is met GPU
  • GPU: Nvidia GeForce GT 130M met 1GB shared RAM
  • HD: Seagate 320GB SATA
Wat heb ik al gedaan?
  • Grafische instellingen binnen Portal 2 op min. kwaliteit/max. prestatie gezet
  • Grafische instellingen van de GeForce ook op min. kwaliteit/max. prestatie gezet
  • Zo min mogelijk achtergrondprocessen laten draaien door alle services/opstartprogs uit te zetten via msconfig en vervolgens te restarten
  • Via Google gezocht naar andere mensen met soortgelijke problemen. Dit gaf niet echt een oplossing omdat Portal 2 nog niet zo lang uit is.
  • In Steam de gamecache laten checken op integriteit
  • Portal 2 in zijn geheel opnieuw gedownload via Steam
  • Steam 'in-game' uitgezet
  • Steam in off-line modus gezet
  • Fragmentatie van de HD's gecheckt
Graag wil ik nog even benadrukken dat ik Portal 2 voor 28% had ' uitgespeeld' voordat ik ineens met deze problemen te maken kreeg. Het heeft dus zeer goed gedraaid met respectable kwaliteitsinstellingen. (Nee, het is geen high performance gamebak, dat begrijp ik ;) )

Iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken en/of zijn er andere mensen die dit ook hebben?

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Misschien een update van Portal 2. Waardoor er voor jou grafisch wat verslechtering heeft opgetreden.
Omdat jij op het randje zit qua specs, merk je het sneller dan iemand met een krachtige PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Matis schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:58:
Misschien een update van Portal 2. Waardoor er voor jou grafisch wat verslechtering heeft opgetreden.
Omdat jij op het randje zit qua specs, merk je het sneller dan iemand met een krachtige PC.
Zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar dit is toch wel een heel groot verschil. Daarbij kan ik me haast niet voorstellen dat die update toegepast wordt/kan worden gedurende de tijd dat de game draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Rakkerzero schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:22:
[...]

Ik vind het volgende op Gamespot over het spelen via LAN:

[...]
Over internet werkt het ook gewoon, sv_lan uit laten en de goede poort forwarden (27015 UDP geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:47:
[...]

Over internet werkt het ook gewoon, sv_lan uit laten en de goede poort forwarden (27015 UDP geloof ik).
Waarom zou je over het internet gaan als lan sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

g0tanks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:44:
En zo moet Portal gespeeld worden:
[video]
Mwah, het ziet er leuk uit, maar ik vind die truukjes wel een beetje "cheaten". Ik bedoel, het is mooi dat het kan, maar kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Jeroenneman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:27:
Mwah, het ziet er leuk uit, maar ik vind die truukjes wel een beetje "cheaten". Ik bedoel, het is mooi dat het kan, maar kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Het is niet cheaten in de zin van: "voordelen nemen die andere niet hebben". Het zijn misschien wat quirks van Portal 2 map, maar ik vind het daarentegen wel weer knap hoe hij het voor elkaar krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Matis schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:42:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Het is niet cheaten in de zin van: "voordelen nemen die andere niet hebben". Het zijn misschien wat quirks van Portal 2 map, maar ik vind het daarentegen wel weer knap hoe hij het voor elkaar krijgt :)
Ik vind het ook knap hoor, maar bij speedruns vind ik dit soort dingen dan toch een beetje raar. (vooral reportal glitches of glitches waarbij ze even om het hoekje kijken. Speedruns waarbij mensen gewoon op normal manieren zo snel mogelijk gaan vind ik veel leuker. (sommige lvls duren met glitches echt maar 10seconden ofzo...)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
PC-Reactive schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:56:
Ik heb Portal 2 recentelijk geinstalleerd. Het liep zeer soepel met alleen af en toe wat kleine hikjes alsof er even iets geladen moest worden. Maar zomaar, uit het niets, is de framerate gezakt naar waarden tussen de 2 en 10 fps. Dit heeft als gevolg dat het onspeelbaar geworden is. Ook het geluid is niet meer om aan te horen.

Ik heb niets veranderd en heb ook geen aanwijzingen dat er iets geupdated is. De performancedrop deed zich voor tijdens het spelen en is sinsdien niet meer verbeterd.

Specs van m'n Asus N90SV laptop
  • CPU: Intel Core2 Duo T9550 @ 2.7 GHz
  • RAM: 4 GB waarvan 1 GB geshared is met GPU
  • GPU: Nvidia GeForce GT 130M met 1GB shared RAM
  • HD: Seagate 320GB SATA
Wat heb ik al gedaan?
  • Grafische instellingen binnen Portal 2 op min. kwaliteit/max. prestatie gezet
  • Grafische instellingen van de GeForce ook op min. kwaliteit/max. prestatie gezet
  • Zo min mogelijk achtergrondprocessen laten draaien door alle services/opstartprogs uit te zetten via msconfig en vervolgens te restarten
  • Via Google gezocht naar andere mensen met soortgelijke problemen. Dit gaf niet echt een oplossing omdat Portal 2 nog niet zo lang uit is.
  • In Steam de gamecache laten checken op integriteit
  • Portal 2 in zijn geheel opnieuw gedownload via Steam
  • Steam 'in-game' uitgezet
  • Steam in off-line modus gezet
  • Fragmentatie van de HD's gecheckt
Graag wil ik nog even benadrukken dat ik Portal 2 voor 28% had ' uitgespeeld' voordat ik ineens met deze problemen te maken kreeg. Het heeft dus zeer goed gedraaid met respectable kwaliteitsinstellingen. (Nee, het is geen high performance gamebak, dat begrijp ik ;) )

Iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken en/of zijn er andere mensen die dit ook hebben?
wellicht staat de prestaties van de laptop op energiezuinig ipv op prestaties? zorg sowieso bij gamen dat je stroomkabel erin hebt.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:01:
[...]

Waarom zou je over het internet gaan als lan sneller is?
Niet, ik zeg alleen dat het ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:37
Jeroenneman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:27:
[...]

In de Portal 1 dev comments wordt er gezegd dat er wel vaker dit soort dingen in maps zitten en dat testers deze er ook uit pikken. Ze laten ze er echter soms in zitten als het geen problemen veroorzaakt en de snellere oplossing duidelijk meer vaardigheid vereist dan de bedoelde oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Jeroenneman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:32:
[...]

Ik vind het ook knap hoor, maar bij speedruns vind ik dit soort dingen dan toch een beetje raar. (vooral reportal glitches of glitches waarbij ze even om het hoekje kijken. Speedruns waarbij mensen gewoon op normal manieren zo snel mogelijk gaan vind ik veel leuker. (sommige lvls duren met glitches echt maar 10seconden ofzo...)
en toch kunnen speedruns mét glitches ook impressionant zijn: :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jeroenneman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:32:
[...]

Wat ze daar deden vind ik een mooie speedrun. Hij plaatst portals op een goede manier en maakt niet gerbuik van dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen, dus het is een valide oplossing. Het is wat anders als je echt van bugs gebruik gaat maken, zoals in het filmpje hierboven. Physics glitches met objecten die jou daardoor net toevallig die ene boost geven om op dat ene platform te springen, of portals die je dicht genoeg langs de muur plaatst en daardoor toevallig aan de andere kant van de muur spawnen... da's gewoon suf.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Chamber 20 zonder gebruik te maken van portals:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hier zat ik toch wel een beetje mee:
spoiler:
http://steamcommunity.com...enshot/542892729605916648

Ik weet dat aardappels lang "goed" blijven, maar citroenen? Zo lijkt het allemaal nog helemaal niet zo lang geleden. En bring-your-daughter-to-work-day was zelfs nog vóór Portal 1. Moet die citroen niet helemaal weggeteerd zijn? Fruit met zulke plekjes vind ik hier ook wel eens op de fruitschaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Melkunie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:33:
Hier zat ik toch wel een beetje mee:
spoiler:
http://steamcommunity.com...enshot/542892729605916648

Ik weet dat aardappels lang "goed" blijven, maar citroenen? Zo lijkt het allemaal nog helemaal niet zo lang geleden. En bring-your-daughter-to-work-day was zelfs nog vóór Portal 1. Moet die citroen niet helemaal weggeteerd zijn? Fruit met zulke plekjes vind ik hier ook wel eens op de fruitschaal :+
Het zal de neurotoxin zijn die voor de vertraging zorgt ofzo. Althans hierzo loopt er een leuke discussie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
denk er wel aan dat er geen verse lucht in heel het complex is
GlaDOS zegt het: ze gebruikt de oude lucht, en frist die enkel een beetje op :p
mss dat daardoor net is alsof de aardappelen/citroen vacuum verpakt is (zonder zuurstof/schimmels/..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Klopt. Maar waarom is die andere plant dan zo explosief gegroeid? Die zou dan in dezelfde toestand moeten liggen. Ik heb ergens gelezen dat die enorme plant van Chell zou zijn, heb geen idee alleen meer waarom, en waar ik dat gelezen heb. Wellicht gewoon hier :P

Overigens zou de hel bij Aperture vlak na DochterDag moeten zijn losgebroken. De dag erna zou de troep waarschijnlijk meteen zijn opgeruimd en was iedereen weer aan het werk gegaan. Zou die plant daar iets mee te maken hebben? Heeft die de boel verkloot bij Aperture? Of zijn dit allemaal alweer oude ideeën? :+

Is er trouwens een kans dat Portal 2 middels een update zonder omwegen splitscreen co-op op de PC krijgt? Ik krijg het hier maar niet lekker aan de gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is de chaos niet vooral ontstaan omdat je in Portal1 GLaDOS hebt vernietigd? ;)
Toen stopte de onderhoud aan het complex, en is die plant een eigen leven gaan leiden. Ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Er zal vast nog wel meer vreemde dingen zijn in het complex. Ik bedoel, er vliegen ook vogels rond. Hoe overleven die het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabbyData
  • Laatst online: 20:52
CrabbyData schreef op donderdag 28 april 2011 @ 06:29:
Kan iemand mij helpen mijn laatste achievement te halen (Professor Portal)? Ik zoek iemand die de co-op nog niet gespeeld heeft (en dus de 'co-op calibration course' nog moet doen). PC-versie gaat het hier om.

Ik heb al geprobeerd iemand te vinden via de online 'random person' optie, maar uit de ~40 had ik er maar één die de calibration course nog moest doen, en die wist na 20 minuten nog niet hoe hij moest pingen (of praten).

Als jij nog moet beginnen aan co-op, stuur me dan even een berichtje met je Steam username, dan voeg ik je toe :) Als je dat wilt kunnen we daarna gewoon doorspelen, whatever you prefer ^^
Mijn berichtje hierboven kwam net voor de aankondiging van de DLC en is daarom volgens mij bijna niet gezien :9 Daarnaast heeft de random-partner-finder geen zin: het moet een Steam Friend zijn.

Iemand die dus nog niet de co-op gespeelt heeft maar dit wel wil doen? Het hoeft alleen de allereerste kamer te zijn, maar ik wil ook de hele co-op met je spelen, wat je wilt :)

[ Voor 4% gewijzigd door CrabbyData op 02-05-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik geloof dat DRvDijk er nog helemaal mee moet beginnen. Ik heb de eerste paar kamers al gedaan, dus ik kom niet meer in aanmerking. Ik zou de rest woensdagavond met em gaan doen, maar dan mag jij em wel even van me lenen voor de achievement. Als hij wil natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabbyData
Ah, bedankt Melkunie! :D Het gaat echt alleen om de allereerste kamer (nog voor de hub), dus het zijn maar een paar minuutjes :)

Ik heb DRvDijk toegevoegd op MSN, ik zal het daar met hem overleggen :) Mocht jij (of DRvDijk) me willen toevoegen op Steam, mijn Steam nick is: L4ur3ns

Nogmaals bedankt! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het is natuurlijk de bedoeling dat je een vriend overhaalt Portal2 te kopen, en met hem die coöp doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabbyData
Zeg frickY, heb je Portal 2 al gekocht? :+

spoiler:
I'm in space.

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE

Ik kan niet wachten op die DLC! Zoals een aantal posts eerder al werd gezegd: hopelijk zitten er wat meer 'advanced' puzzels in. De puzzels in Portal 2 waren over het algemeen vrij basic imo, zowel de SP als co-op.
spoiler:
En ik miste de witte gel en het water in de co-op.
Maar verder: heerlijk genoten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik heb net na de multiplayer nu ook het single player gedeelte van het spel uitgespeeld.
totaal niet ontevreden over het spel.

Er zaten echt hele leuke en uitdagende puzzels in. Van puzzels die best eenvoudig op te lossen waren tot stukken waar ik toch best wel wat moeite mee had en goed over moest nadenken en veel proberen voordat ik het goed had.
De humor was ook echt weer van top niveau zoals we van Valve wel gewend zijn,
echt een top game.

Valve _/-\o_ _/-\o_

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
WTF, ben ik godnondeju 22 minuten bezig om White Out te halen, krijg ik die godverdoemde achievement alsnog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Die hoor je toch automatisch te krijgen. Bug? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Melkunie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:55:
Die hoor je toch automatisch te krijgen. Bug? :S
Ik heb heel de kamer wit gemaakt, ik kom overigens voor de 3e keer in SP in die map. Jammer maar helaas.

Zou het misschien komen omdat ik naar dat level ben gesprongen middels
map sp_a3_transition01

in de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zo, uitgespeeld. 22/50 achievements binnen. Nu nog even voor de 9 overblijvende single player achievements gaan. Waarom ik Drop Box niet heb ik me een raadsel, evenals Scanned Alone. Door Prize heb ik waarschijnlijk gemist omdat ik niet ingezoomd heb. Daarna begin ik aan de co-op.

De puzzels waren stukken pittiger dan in P1 en de effecten veel spectaculairder.
spoiler:
Maar toch: het verhaal heeft me niet evenzeer kunnen meeslepen als P1. De transformatie van Glados vind ik ook maar bizar, maar men wou haar populariteit duidelijk uitspelen. Het eindlied kon zoals verwacht niet tippen aan I'm Still Alive.

Oh en wat had ik graag...
spoiler:
... in dat korenveld kunnen lopen ipv. gewoon naar animatie te kijken :(

Tenslotte een megaspoiler over het verhaal:
spoiler:
Chell is... de dochter van Caroline - GLaDOS dus - en Cave Johnson!

[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 02-05-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

YellowOnline schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:49:
spoiler:
Chell is... de dochter van Caroline - GLaDOS dus - en Cave Johnson!
Hoe kom je nu weer aan die informatie? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Rakkerzero schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:16:
[...]

Hoe kom je nu weer aan die informatie? :S
Wel, het is een gedacht dat bij me binnenschoot. Wat opzoekingswerk leert dat het een piste is die nog spelers bewandelen.

WARNING: HERE BE MEGASPOILERS
spoiler:
Voor wie voorgaande spoiler niet las: these is dat Chell de dochter van Cave Johnson en Caroline is.

Door eerst de stand van 'een' Chell te zien ivm. Take Your Daughter To Work Day - niet ontoevallig een overgroeide aardappelplant, op wiens fruit GLaDOS later zal ingeplugd worden - en later het Portrait of a Lady achievement te vervullen kreeg ik dat idee, zeker wanneer je naar alle opmerkingen van GLaDOS over Chells ouders kijkt en dan te weten komt dat Caroline in GLaDOS vervat zit. Het hele verhaal krijgt aldus een heel andere, interessante, wending. Maar toegegeven: het is zeer, zeer hypothetisch.

Edit: wat ik elders lees is iemands suggestie dat het zou verklaren waarom GLaDOS Caroline verwijdert uit haar geheugen en Chell laat gaan - met Caroline zou ze nooit haar eigen kind laten gaan.

Nog sterkere aanwijzing:
spoiler:
De lyrics van het lied dat de turrets zingen:

Cara bella, cara mia bella!
Mia bambina, o ciel!
Ché la stimo...
Ché la stimo.
O cara mia, addio!

En dan hebben we het nog niet over de homofone ciel/Chell :)

In het eindlied wordt overigens ook nog dit gezongen:

She was a lot like you
Maybe not quite as heavy
Now little Caroline is in here too.

Edit: ik vergat nog wat GLaDOS op het einde zegt te vermelden, nl. You know, being Caroline taught me a valuable lesson. I thought you were my greatest enemy but all along you were my best friend. The surge of emotion that shot through me when I saved your life taught me an even more valuable lesson: where Caroline lives in my brain.

Ah, theorieën opzetten over de levensloop van virtuele karakters - heerlijk :+

Ik kwam er trouwens vandaag achter dat de actrice die Chell gestalte geeft dezelfde is als diegene die in L4D Zoey gestalte gaf.

[ Voor 61% gewijzigd door YellowOnline op 03-05-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:32

The Zep Man

🏴‍☠️

YellowOnline schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:49:
spoiler:
Ik denk dat Chell is... de dochter van Caroline - GLaDOS dus - en Cave Johnson is!
Fix'd. Verschillende losse hints in een spel koppelen om een eigen interpretatie te vormen maakt het nog geen canon.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Melkunie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:04:
Ik geloof dat DRvDijk er nog helemaal mee moet beginnen. Ik heb de eerste paar kamers al gedaan, dus ik kom niet meer in aanmerking. Ik zou de rest woensdagavond met em gaan doen, maar dan mag jij em wel even van me lenen voor de achievement. Als hij wil natuurlijk :P
CrabbyData schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:11:
Ah, bedankt Melkunie! :D Het gaat echt alleen om de allereerste kamer (nog voor de hub), dus het zijn maar een paar minuutjes :)

Ik heb DRvDijk toegevoegd op MSN, ik zal het daar met hem overleggen :) Mocht jij (of DRvDijk) me willen toevoegen op Steam, mijn Steam nick is: L4ur3ns

Nogmaals bedankt! ^^
Lol, ik wordt uitgeleend :P Maar prima hoor, ik wil best door een medetweaker gecalibreerd worden 8)7 Steam name is drvdijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

The Zep Man schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Fix'd. Verschillende losse hints in een spel koppelen om een eigen interpretatie te vormen maakt het nog geen canon.
Neen, maar zo vergezocht is het toch niet. Valve heeft er een handje van weg om alles met een reden te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

YellowOnline schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:37:
[...]

Neen, maar zo vergezocht is het toch niet.
Er worden zoveel aannames bijgehaald, welke je ook makkelijk kan omdraaien om er een totaal ander verhaal van te maken. Schrijf het niet alsof het feiten zijn als dat het niet is.
Valve heeft er een handje van weg om alles met een reden te doen.
Natuurlijk. Om fantasierijke fans nog een tijdje bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nu ik dit zo lees zou het best weleens kunnen dat je gelijk hebt. Dat zou zeker wel een interessant gegeven zijn om iets in Portal 3/Half-Life 3 mee te doen.

[ Voor 76% gewijzigd door Zeror op 03-05-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Rakkerzero schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Nu ik dit zo lees zou het best weleens kunnen dat je gelijk hebt. Dat zou zeker wel een interessant gegeven zijn om iets in Portal 3/Half-Life 3 mee te doen.
Wel, er wordt in P2 toch wel duidelijk naar HL2e3 gehint - als je een bepaald achievement gehaald hebt ;) Om over P3 te spreken is het wel wat vroeg me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
I am in Space,

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

MdemiC schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:57:
spoiler:
am in Space,

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE
Je zet even een grote spoiler neer :c... verder naar boven is ie al zwart gezet..

anyway, gefeliciteerd, ook met je verjaardag :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
w4rguy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:07:
Je zet even een grote spoiler neer :c... verder naar boven is ie al zwart gezet..

anyway, gefeliciteerd, ook met je verjaardag :P
The cake is a lie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
congrats, je krijgt een cake van heel GoT!!!!

on:
spoiler:
ik vind de theorie over chell wel vrij aannemelijk als je het zo stelt. iig op dit moment aannemelijker dan dat ze een 'random' persoon is

[ Voor 64% gewijzigd door KingKoning op 03-05-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

KingKoning schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:56:
congrats, je krijgt een cake van heel GoT!!!!

on:
spoiler:
ik vind de theorie over chell wel vrij aannemelijk als je het zo stelt. iig op dit moment aannemelijker dan dat ze een 'random' persoon is
Vandaar dat ik eerder al opmerkte dat Valve zelden zomaar random toevalligheden heeft. Het verweven in een verhaal is net een van hun sterkste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41
Ik moet ook nog beginnen aan de coop van Portal 2. Kom er waarschijnlijk vrijdagmiddag wel aan toe (als mijn plannen niet wijzigen zoals zo vaak).

Steamnaam: Sijhtam (ook lid van de GOT Portal 2 groep).

[ Voor 16% gewijzigd door Sijhtam op 03-05-2011 19:52 ]

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

PC-Reactive schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:56:

Ik heb niets veranderd en heb ook geen [...]
Wil hier toch even op terugkomen. Uiteindelijk heb ik win7 opnieuw geinstalleerd. De prestatie-index gaf ook aan dat mijn grafische kaart 'waardeloos' was. Na de nieuwe instal geeft de index weer de goede waarde. Ik heb dan ook Portal 2 verder kunnen spelen en het loopt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Had je al geprobeerd de driver van de gpu te herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

DevilsProphet schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:09:
Had je al geprobeerd de driver van de gpu te herinstalleren?
Ja, had in de 'oude' instal nog de meest actuele driver van nvidia geinstalleerd. Ik speel nu met een driver van 01-07-2009. Durf bijna geen actuele te installeren. Dit loopt supersoepel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:47
KingKoning schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:56:

on:
spoiler:
En hij is nu heel erg aannemelijk:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze is ook erg apart:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

MiniFan schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:21:
[...]

En hij is nu heel erg aannemelijk:

Dat is exact wat ik al vermeldde in YellowOnline in "[Multi] Portal 2 - Deel 1" :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabbyData
Jawel: 50/50 achievements in Portal 2 (PC) :D

Met dank aan DRvDijk voor zijn hulp! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:47
Owja, over het hoofd gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 08-08 21:29
In de portal 2 turret easter egg (praat over caroline, that's all i can say) => http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Caroline

betekent free man => link naar gordon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
CrabbyData schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:46:
Jawel: 50/50 achievements in Portal 2 (PC) :D

Met dank aan DRvDijk voor zijn hulp! :D
Congrats again!
Nu na nog 5 uur spelen hebben melkunie en ik nu samen ook de coop uit. Dank voor de leuke avond melkunie! Nu der rest van de achievements nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Leak van aangekondigde DLC content op Youtube !!!
YouTube: Portal 2 - Pinkie Sphere

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:19
Lijkt mij nep, is gewoon een stukje uit de single player met Wheatley waarbij ze zijn blauwe oog roze hebben gekleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Als men nu eens vijf seconden zou nemen (ja, sommigen zijn niet zo snel...) om te lezen wat in de omschrijving staat:
Dear Valve, please make this happen.
[edit]
Het idee van een pink sphere ter vervanging van Wheatley is overigens wel leuk. Stel je voor dat je in plaats van Wheatley een valley girl hebt gedurende het hele spel. Kan de moeite waard zijn om het een keer opnieuw te spelen. Het moet ook wel aardig te integreren zijn met GlaDOS haar eigen tekst. ;)

spoiler:
I mean, you are so fat and parentless, like, you know?

We used to be so like "do that" and, you know, you would do that like "duh, I'll do that".

[ Voor 58% gewijzigd door The Zep Man op 05-05-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

The Zep Man schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:45:
Het idee van een pink sphere ter vervanging van Wheatley is overigens wel leuk. Stel je voor dat je in plaats van Wheatley een valley girl hebt gedurende het hele spel. Kan de moeite waard zijn om het een keer opnieuw te spelen. Het moet ook wel aardig te integreren zijn met GlaDOS haar eigen tekst. ;)
Wellicht zou dit een leuke idee zijn:

Pinkie, laten we haar zo even noemen, wordt gevonden door Chell op de locatie waar het laatste hoofdstuk van Portal 2 eindigt en zorgt ervoor dat je verder gaat in het gebouw van Aperture Science. Pinkie heeft namelijk nog wat informatie voor je die van belang zijn voor het redden van je 'geschiedenis'. Door de zoektocht naar deze informatie krijg je nog niet ontdekte test chambers te zien, maar ook buitenlocaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Er is overigens 1 punt in heel Portal 2 waarvan ik zou verwachten dat er iets geheims zat, maar er niet zit. Dit is in chapter 6.
spoiler:
Je staat dan voor het afgesloten hek van de 'Condemned Testing Area". Rechtsachter je op de muur kun je je entrance-portal schieten en links-boven de exit om voorbij het hek te komen.
Als je uit je portal komt moet je naar rechts kijken. Daar staat zo een hijskraan/chamber. Daarop is 1 vlak van de muur portal-baar, met een klein platform om op te staan. Boven die muur zit ook een lamp zoals bij de meeste moeilijker-zichtbare portalbare muren. Op de andere kranen/chambers zit dit stukje niet.
Vanaf daar kun je echter geen enkele kant op behalve terug.

Op YouTube: Portal 2 Walkthrough Part 11 - Chapter 6 The Fall (Condemned Testing Area) [HD] zie je hem in een flits tussen de traptreden door.

Ik snap niet wat het nut van die plek is. Het is het enige nutteloze stukje dat ik heb gevonden. Waarom is die muur portal-baar :?

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 05-05-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Buitenlocaties lijken een geweldig idee... tot je besluit een portal te openen op de zon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

De zon is niet wit of grijs zoals dat wel het geval is bij de muren waarop je een portal kan openen
spoiler:
, of zoals bij de verf waarop je een portal kan openen, of zoals de maan waarop je een portal kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

DevilsProphet schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:33:
De zon is niet wit of grijs zoals dat wel het geval is bij de muren waarop je een portal kan openen
spoiler:
, of zoals bij de verf waarop je een portal kan openen, of zoals de maan waarop je een portal kan openen.
spoiler:
Die verf is gemaakt van de maan. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

pasta schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:09:
[...]

spoiler:
Die verf is gemaakt van de maan. ;)
Juist ja, dat was ik even vergeten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:28:
Er is overigens 1 punt in heel Portal 2 waarvan ik zou verwachten dat er iets geheims zat, maar er niet zit. Dit is in chapter 6.
spoiler:
Je staat dan voor het afgesloten hek van de 'Condemned Testing Area". Rechtsachter je op de muur kun je je entrance-portal schieten en links-boven de exit om voorbij het hek te komen.
Als je uit je portal komt moet je naar rechts kijken. Daar staat zo een hijskraan/chamber. Daarop is 1 vlak van de muur portal-baar, met een klein platform om op te staan. Boven die muur zit ook een lamp zoals bij de meeste moeilijker-zichtbare portalbare muren. Op de andere kranen/chambers zit dit stukje niet.
Vanaf daar kun je echter geen enkele kant op behalve terug.

Op YouTube: Portal 2 Walkthrough Part 11 - Chapter 6 The Fall (Condemned Testing Area) [HD] zie je hem in een flits tussen de traptreden door.

Ik snap niet wat het nut van die plek is. Het is het enige nutteloze stukje dat ik heb gevonden. Waarom is die muur portal-baar :?
spoiler:
Je bedoelt volgens mij het stukje vlak na 'the fall' (waar je 1000-en meters door een tunnel naar beneden valt en in de 'catacomben' terecht komt)

Volgens mij is het de bedoeling dat je eerst naar die hijskraan portal-ed, daarna kan je direct een portal over de muur met afgesloten deuren heen schieten. Een andere aanpak om over die muur te komen is misschien mogelijk, maar niet het 'bedoelde' scenario.
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste