Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

KingKoning schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:45:
"If the laws of physics dont apply in the future, god help you"

het zal wel nerdhumor zijn, maar ik lag dubbel :P
En natuurlijk de "edgeless safety cubes" (spheres dus) :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
vanochtend uitgespeeld, was een beetje gemakkelijk helaas..vaak niet meer dan 10 min op een puzzel gezeten (en uiteraard niets op youtube gekeken)

de advanced puzzels van portal 1 zijn stuk voor stuk moeilijker dan welk level dan ook in portal 2

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
sheez88, zo dacht ik er ook over. Maar de coop-levels geven wel iets meer uitdaging, probeer die dus vooral ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seejay
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 17:12
Single player rustig met een biertje in een uur of 6 uitgespeeld. Leuks spelletje.
Moeilijkheidsgraad van de hele game is niet meer dan de gemiddelde tutorial.
Sokoban level 1 is moeilijker dan de eindbaas.

Is het waard om het spel alsnog te kopen voor de co-op? Of is het net zo bagger simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Seejay schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:37:
Single player rustig met een biertje in een uur of 6 uitgespeeld. Leuks spelletje.
Moeilijkheidsgraad van de hele game is niet meer dan de gemiddelde tutorial.
Sokoban level 1 is moeilijker dan de eindbaas.

Is het waard om het spel alsnog te kopen voor de co-op? Of is het net zo bagger simpel.
Je speelt een niet-gekochte versie ? AKA illegaal?
Dan zou ik sowieso legaal kopen, al is het maar omdat je plezier aan de singleplayer hebt gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:32

The Zep Man

🏴‍☠️

Gisteren de co-op in één dag uitgespeeld. Tussen de vier en vijf uur daarover gedaan (met pauzes). Het was wel lachen. Alleen...

spoiler:
Het verhaal voor de co-op campagne en het opstoken van de spelers door GlaDOS hadden iets dieper uitgewerkt kunnen zijn. Het einde voelt ook een beetje surreal aan: het is niet duidelijk of het canon is of niet. Niet dat dat erg veel uitmaakt.

Was evengoed de moeite waard. Vooral GlaDOS pissig maken voor de camera's was zeer vermakelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 26-04-2011 15:48 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Via alternatieven wegen inmiddels ook Coop gespeeld, en moet zeggen dat het af en toe hilarisch is. En leuk om met wild vreemden te spelen, grote voldoening als je het voor elkaar krijgt...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb ook de sp uitgespeeld en ben een eind met coop.

De sp voelde erg aan als een boel puzzel elementen introduceren en veel verhaal. De puzzels zelf waren meestal vrij makkelijk inderdaad. Het idee lijkt wel een beetje om veel elementen te introduceren en straks met dlc of user content via de skd meer interessante puzzels te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Wildfire schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:01:
[...]

Alles met suction tubes is uit de game gehaald. Dus mappen met suction tubes zijn vervallen.
Niet helemaal. Het komt 1 keer voor.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Custom maps zijn nu al in de maak: http://www.portal2maps.net/browse-maps.html

Zitten soms erg lastige maps tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Odysseus253 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:28:
Custom maps zijn nu al in de maak: http://www.portal2maps.net/browse-maps.html

Zitten soms erg lastige maps tussen!
Is er eentje aan te raden en komen of zijn er al coop maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:17

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
-kardo- schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:34:
[...]

Is er eentje aan te raden en komen of zijn er al coop maps.
Ik heb nu het Demo Map Pack binnen. http://forums.thinkingwit...php?view=detail&df_id=280

Had de meeste DL, dus moet wel goed zijn :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:28:
[...]

je kan het einde niet als suction tube zien tbh..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
D4NG3R schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:13:
[...]

je kan het einde niet als suction tube zien tbh..
spoiler:
Als je met wheatley die buis wordt ingezogen nadat je de neurotoxin generator hebt kapot gemaakt, dat is toch een tube die zuigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:39
spoiler:
De druk is wat lager op de maan, dus je wordt weggezogen, maar dat komt niet omdat het een suction tube is

[ Voor 1% gewijzigd door mat.hi.as op 26-04-2011 18:02 . Reden: tag fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
Niosus schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:00:
[...]

spoiler:
Als je met wheatley die buis wordt ingezogen nadat je de neurotoxin generator hebt kapot gemaakt, dat is toch een tube die zuigt?
ja, het is een tube die zuigt, en dus een suction tube
maar het is geen Pneumatic Diversity Vent (die objecten identificeert, maar niet beoordeelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Wildfire

Joy to the world!

Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:28:
[...]

Nee, het komt helemaal niet voor. De filmpjes toonden het als gameplay-element en in de uiteindelijke game is het helemaal geen gameplay-element. Die ene keer dat je erin wordt gezogen is het als onderdeel van een cutscene en je hebt daarin dan ook helemaal geen keuze.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

spoiler:
Wel grappig, ik pakte een turret op en zette hem ergens anders, begon hij lekker op wheatley (het scherm waar hij naar je kijkt) te knallen :+

By the way, fukishima anyone ? :D
http://img1.uploadscreens...es/main/4/11513353749.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Mavamaarten op 26-04-2011 19:39 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 15:39
Mavamaarten schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:20:
spoiler:
Wel grappig, ik pakte een turret op en zette hem ergens anders, begon hij lekker op wheatley (het scherm waar hij naar je kijkt) te knallen :+

By the way, fukishima anyone ? :D
http://img1.uploadscreens...es/main/4/11513353749.jpg
spoiler:
dat eerste heb je ook nodig voor een achievement/trophy, smash tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:37
spoiler:
spoiler:
Portal 2 was al lang gemaakt (of in de eindstages) toen de ramp in Japan gebeurde. Is dus eerder generic reactor waarschuwing en een pun op het BSOD

[ Voor 5% gewijzigd door dtech op 26-04-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09
dtech schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:25:
[...]

spoiler:
Portal 2 was al lang gemaakt (of in de eindstages) toen de ramp in Japan gebeurde. Is dus eerder generic reactor waarschuwing en een pun op het BSOD
spoiler:
Ik weet bijna wel zeker dat hij niet dacht dat het een verwijzing maar was, maar meer of er iemand anders ook aan moest denken. Ik moest er tenminste ook meteen aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mat.hi.as schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:02:
spoiler:
De druk is wat lager op de maan, dus je wordt weggezogen, maar dat komt niet omdat het een suction tube is
Het hele idee van "zuigen" is dat er een vacuum ontstaat waardoor de lucht zich daar naarbinnen perst. Of dat vacuum de ruimte is (de maan heeft geen atmosfeer) of kunstmatig wordt gecreëerd maakt voor het principe niet uit.

That said, het maakt natuurlijk weldegelijk uit of het een volledig gescripte cutscene is of dat je het echt kunnen gebruiken. Ze hebben hooguit wat grafische effecten herbruikt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
.oisyn schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:09:
[...]

En natuurlijk de "edgeless safety cubes" (spheres dus) :P
die heb ik niet gezien

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
coop ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31

NoTimeRemains

I know

Heb P2 gisteren uitgespeeld en ik vond het geweldig. Einde was wel heel erg makkelijk, vond ik wel jammer. Vanavond eens beginnen met de commentary mode.

Paar kamers heb ik heel lang vastgezeten, en dan uit eindelijk de oplossing vonden en dan dóh! :D

Ben erg benieuwd naar de coop mode.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Co-Op is echt goed :)

Het nadeel is, ik deed het nog met iemand anders. Maar dan weet je al precies wat je moet doen :P Dus 1x een level spelen is genoeg ;)

Is er trouwens al een mogelijkheid om zelf maps te maken? (SP en/of Co-OP?)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Diigii schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:20:
Co-Op is echt goed :)

Het nadeel is, ik deed het nog met iemand anders. Maar dan weet je al precies wat je moet doen :P Dus 1x een level spelen is genoeg ;)

Is er trouwens al een mogelijkheid om zelf maps te maken? (SP en/of Co-OP?)
Ja: http://www.portal2maps.net/browse-maps.html
Ik weet niet hoe ze het maken maar het is zeker mogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door MasterMaarten op 27-04-2011 13:47 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:11

Multensor

wtf

nice, sinds de update van gisteren loopt mijn portal 2 vast :(. Gewoon random wanneer ik speel crashed ie. Portal2.exe does not work anymore. maar w88 op de volgende patch ben ik bang. Heb bijna alleen nog co-op gedaan en die is wel extreem leuk om met een vriend te doen :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Multensor schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:56:
nice, sinds de update van gisteren loopt mijn portal 2 vast :(. Gewoon random wanneer ik speel crashed ie. Portal2.exe does not work anymore. maar w88 op de volgende patch ben ik bang. Heb bijna alleen nog co-op gedaan en die is wel extreem leuk om met een vriend te doen :D
Dat crashen heb ik hier ook, ook random. Bij TF2 trouwens net zo, zie ook het TF2 topic...

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
co-op gisteren uitgespeeld, singleplayer nog niet maar wel aardig ver.. hoop dat er veel nieuwe mappen bij komen... custom maps geprobeerd maar werkte niet helemaal 100% en de meeste zijn van Portal1. Hoop dat er snel uitbreidingen bij komen want vond de co-op niet lang duren jammergenoeg :( Dat doen ze bij bijvoorbeeld Left4Dead beter...

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 06:51
Van de week uitgespeeld, wat een heerlijke game.

Zeker als je het eerste deel tof vond kun je er niet onderuit deze ook te kopen. Het verhaal wordt weer zeer vermakelijk neergezet, GLaDOS is weer ouderwets apathisch en sadistisch tegelijk, Wheatley weet op een leuke manier roet in het eten te gooien en niet te vergeten is de co-op erg leuk om te doen.

De Source-engine begint wel een beetje te verouderen, maar goed, hij speelt lekker en vraagt niet teveel aan systeemeisen.

Als je hem nog niet hebt moet je snel Steam opstarten en niet meer stoppen met spelen tot de laatste portal geschoten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Ik snap niet zo dat mensen zeggen dat de Source engine aan het verouderen is. Dat ding wordt heus wel geupdate hoor, het is allene dezelfde naam (net zoals de Unreal Engine). Voorheen waren grote open ruimtes het zwakke punt van Source engine games, maar je zult het met me eens zijn dat dat in Portal 2 niet te merken is. Dynamic Lighting? HDR? Allemaal dingen die ze er later in hebben gestopt en gewoon goed werken.

spoiler:
En systeemeisen lekker laag? De Portal Gel trekt, als ik de gel tussen portals heen en weer slinger, 100% van m'n CPU (Core2Duo E8400 @ 3.6GHz).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
Arfman schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:30:
Ik snap niet zo dat mensen zeggen dat de Source engine aan het verouderen is. Dat ding wordt heus wel geupdate hoor, het is allene dezelfde naam (net zoals de Unreal Engine). Voorheen waren grote open ruimtes het zwakke punt van Source engine games, maar je zult het met me eens zijn dat dat in Portal 2 niet te merken is. Dynamic Lighting? HDR? Allemaal dingen die ze er later in hebben gestopt en gewoon goed werken.

spoiler:
En systeemeisen lekker laag? De Portal Gel trekt, als ik de gel tussen portals heen en weer slinger, 100% van m'n CPU (Core2Duo E8400 @ 3.6GHz).
Zoals in de review van Tweakers staat zijn de textures die worden gebruikt wat grofkorrelig. Valve heeft met Portal 2 de indruk gewekt dat de maps heel erg groot zijn, maar ik denk niet dat de gemiddelde map daadwerkelijk groot is. Dat is dus meer een kwestie van slim leveldesign (waar je volgens mij sowieso al een savant voor moet zijn) dan van een zeer krachtige engine.

spoiler:
En wat die Portal Gel betreft: Is dat ook nog het geval als je effect/model/texture detail omlaag schroeft? Tenslotte kun je op een minimaal systeem niet verwachten dat je alles open kunt schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als men het heeft over "grote ruimtes" in een engine dan boeit de fysieke grootte dus echt totaal niet. Waar het om gaat is hoeveel erbinnen gebeurt. En nee, de grote ruimtes in Portal 2 hebben niet net zoveel detail per meter als een klein level - ze zijn juist vrij kaal. Ik denk dat in het begin van Portal 2 met al die vegetatie een stuk meer polygonen gerenderd worden dan in die grote open ruimtes.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 27-04-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

SP uitgespeeld. Te kort? Jazeker. Te makkelijk? Jazeker. Erg? Nee totaal niet, want het verhaaltje wordt weer met zoveel flair, humor en energie vertelt dat je elke seconde aan het genieten bent. Ik wel tenminste. Ken genoeg spellen die in plaats van 10 uur 100 uur duren, maar je van die 100 uur 90% van de tijd met hersendodende dingen bezig bent die het verhaal weinig verder helpen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Laatst online: 24-05-2024
hahaha in het uninstall venster van Portal 2 staat Postal :-D

" you have successfully uninstalled Postal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
TuffScout schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:59:

euh, nee toch niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09
Gezocht: Iemand die de co-op wil spelen. En em nog nooit gedaan heeft, net als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

@canterwoodcore: Pardon, minimaal systeem? E8400 @3.6GHz met een ATi 5870 is wel "iets" meer dan een minimaal systeem ;)
En inderdaad boeit de fysieke grootte niet echt zo, vind alleen dat de Source engine (intussen intern revisie 10 schat ik zo) ten eerste altijd nog het fijnst speelt en ten tweede grafisch op geen punt onderdoet t.o.v. andere games.

@TuffScout: als je de P2P versie hebt wel ja, anders staat er gewoon Portal.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Melkunie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:14:
Gezocht: Iemand die de co-op wil spelen. En em nog nooit gedaan heeft, net als ik ;)
Ik ben al bij course 4, maar speel met alle plezier de eerste paar courses nogmaals. Wil dan ook best een passieve rol aannemen, zodat je het vooral lekker zelf kunt doen :) Dat zal dan alleen wel op zijn vroegst morgenavond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
Arfman schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:22:
@canterwoodcore: Pardon, minimaal systeem? E8400 @3.6GHz met een ATi 5870 is wel "iets" meer dan een minimaal systeem ;)
En inderdaad boeit de fysieke grootte niet echt zo, vind alleen dat de Source engine (intussen intern revisie 10 schat ik zo) ten eerste altijd nog het fijnst speelt en ten tweede grafisch op geen punt onderdoet t.o.v. andere games.

@TuffScout: als je de P2P versie hebt wel ja, anders staat er gewoon Portal.
Excuus, ik bedoelde niet jouw PC maar minimale systemen in het algemeen. Physics zoals die voor de
spoiler:
Portal Gel
lopen volgens mij over de CPU, en als ik je beschrijving zo zie lijkt dat me de bottleneck. Je grafische kaart moet het in ieder geval makkelijk trekken.

En ik vind de games op de Source engine ook niet lelijk, Valve verdient op dat punt zeker mijn complimenten. De engine doet inderdaad voor geen game onder, en gameplay is belangrijker dan volumetric cloud rendering. Maar ik ben een gek voor nieuwigheidjes, en ik zou Valve graag een nieuwe generatie zien maken om de game-wereld weer eens op zijn kop te zetten met vernieuwende eigenschappen zoals Source dat met physics deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

spoiler:
When life gives you lemons, don't make lemonade. Make life take back the lemons back! Get mad! I don't want your damn lemons! What the hell are these?! Demand to see life's manager! Make life rue the day it thought it could give Cave Johnson lemons! Do you know who I am? I'm the man who's gonna burn your house down! WITH THE LEMONS! I'm gonna get my engineers to invent a combustible lemon that BURNS YOUR HOUSE DOWN!

Wat een epische quote blijft het toch.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabbyData
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:52
Kan iemand mij helpen mijn laatste achievement te halen (Professor Portal)? Ik zoek iemand die de co-op nog niet gespeeld heeft (en dus de 'co-op calibration course' nog moet doen). PC-versie gaat het hier om.

Ik heb al geprobeerd iemand te vinden via de online 'random person' optie, maar uit de ~40 had ik er maar één die de calibration course nog moest doen, en die wist na 20 minuten nog niet hoe hij moest pingen (of praten).

Als jij nog moet beginnen aan co-op, stuur me dan even een berichtje met je Steam username, dan voeg ik je toe :) Als je dat wilt kunnen we daarna gewoon doorspelen, whatever you prefer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Portal 2 DLC Due This Summer

We all knew it was coming but we didn't really know when. As part of an interview with Fast Company, Valve marketing director Doug Lombardi confirmed that downloadable content will be available for Portal 2 beginning this summer.

"We will be announcing some DLC for it, so folks can keep a look out for more content coming this summer. We'll be putting more details out about that in a week or so. We'll support that with more videos or more comics."

Volledig interview: http://www.fastcompany.co...arnett-doug-lombardi]Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

The Valve money-making-machine is weer hard aan het draaien. Na de TF2 hoedjes en weapons, de potato-sack en alle in game Portal 2 goodies, brengen ze een DLC pack uit. Moderne game industrie |:( . Iedereen vind de Single-player te kort. Kan heel goed te maken hebben met de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:19
DeX schreef op donderdag 28 april 2011 @ 07:51:
The Valve money-making-machine is weer hard aan het draaien. Na de TF2 hoedjes en weapons, de potato-sack en alle in game Portal 2 goodies, brengen ze een DLC pack uit. Moderne game industrie |:( . Iedereen vind de Single-player te kort. Kan heel goed te maken hebben met de DLC.
Zeur niet te snel :), juist Valve geeft dlc welke de gameplay verlengd vaak gratis weg (zie bijvoorbeeld de dlc's van L4D(2)). Alleen voor de niet essentiële zaken als hoedjes mag je gaan betalen, en dat blijft altijd je eigen keus om te kopen of niet.

Dan vind ik dlc zoals die bij de CoD serie te vinden is kwalijker, als je die niet koopt mis je gewoon maps die veel van de andere spelers van het spel wel hebben en ben je sneller geneigd om je beurs te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28
Odysseus253 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 07:24:
Portal 2 DLC Due This Summer

. As part of an interview with Fast Company, Valve marketing director Doug Lombardi confirmed that downloadable content will be available for Portal 2 beginning this summer.

"We will be announcing some DLC for it, so folks can keep a look out for more content coming this summer. We'll be putting more details out about that in a week or so. We'll support that with more videos or more comics."
Oftewel begin december kunnen we het gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:36
canterwoodcore schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:33:
Valve heeft met Portal 2 de indruk gewekt dat de maps heel erg groot zijn, maar ik denk niet dat de gemiddelde map daadwerkelijk groot is. Dat is dus meer een kwestie van slim leveldesign (waar je volgens mij sowieso al een savant voor moet zijn) dan van een zeer krachtige engine.
HL2 Episode 2 bevatte de eerste versie van 'grote' maps en daar vind ik toch echt wel dat de maps soms best groot zijn voor een FPS, vooral als je bekijkt dat voorheen juist grote maps het zwakke punt was van de Source Engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Dylan93 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:08:
HL2 Episode 2 bevatte de eerste versie van 'grote' maps en daar vind ik toch echt wel dat de maps soms best groot zijn voor een FPS, vooral als je bekijkt dat voorheen juist grote maps het zwakke punt was van de Source Engine.
De levels zijn niet eens heel groot, de entiteiten lijken ver weg te staan, maar dat valt allemaal reuze mee.
Ze hebben overigens wel slim gedaan, door de fog-of-view heb je altijd maar een heel klein stukje wat je daadwerkelijk ziet.
De maps voelen groots aan, maar de speelruimte is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 20:41
Kaasje123 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:57:
[...]
Oftewel begin december kunnen we het gaan spelen.
zozo jij bent optimistisch _/-\o_

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DLC zal toch wel gratis zijn op PC zoals gewoonlijk is :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Phyxion schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:34:
[...]

DLC zal toch wel gratis zijn op PC zoals gewoonlijk is :)
Of ze brengen DLC doosjes uit in de winkels/Steam die kunt gebruiken voor zowel PC, Playstation als XboX360.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

TuffScout schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:59:

ook als je hem hebt geinstalleerd dan staat er:
"you have succesfully installed Postal 2" :p

zou het een foutje zijn of beetje easter egg idee?

als foutje zou het wel slecht zijn :p
als het een easter egg is zouden ze meschien postal service bedoelen, meschien de band met het nummer "such great heights" dat doet me beetje denken aan portal :p
anders zou het ook de game "postal 2" kunnen zijn :p

[ Voor 4% gewijzigd door Obscure op 28-04-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Wildfire

Joy to the world!

Wow, je kunt in de toekomst kijken blijkbaar! :+

M.a.w.: hoe weet jij dat ze geld voor de DLC gaan vragen? Grote kans dat de DLC gewoon gratis zal zijn trouwens.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Obscure schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:45:
[...]

ook als je hem hebt geinstalleerd dan staat er:
"you have succesfully installed Postal 2" :p

zou het een foutje zijn of beetje easter egg idee?

als foutje zou het wel slecht zijn :p
als het een easter egg is zouden ze meschien postal service bedoelen, meschien de band met het nummer "such great heights" dat doet me beetje denken aan portal :p
anders zou het ook de game "postal 2" kunnen zijn :p
Lol dacht al, toen ik het zag ben genaait, maar zijn dus meerdere mensen die het opgevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Wildfire schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:59:
[...]

Wow, je kunt in de toekomst kijken blijkbaar! :+

M.a.w.: hoe weet jij dat ze geld voor de DLC gaan vragen? Grote kans dat de DLC gewoon gratis zal zijn trouwens.
Waarom zou de DLC gratis zijn? Heb je daar een bron van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Net voor het eerst co-op gedaan. Best geniaal eigenlijk. Alleen jammer dat al het denkwerk aan mij toegewijd wordt bij de persoon die ik net had LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 17-09 09:53
Lol. ik zou er maar niet van uit gaan dat DLC gratis wordt. Valve heeft nu niet voor niets ook de consoles omarmd. Ze ruiken het geld en ik denk niet dat ze op de consoles wél en op de pc geen geld gaan vragen.
Al is het maar omdat je op de pc al custom maps ed kan downloaden.
Dit is natuurlijk pure speculatie van mijn kant, maar ik zie niet echt redenen waarom het gratis zou worden. Ze gaan denk ik gewono mee met de flow van de hele industrie.

Ik hoop dat de DLC een advanced testchambers pakket wordt zoals die advanced maps bij portal 1 dan ben ik wel te porren om daar geld in te stoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:50
Die mis ik zelf ook erg, de advanced test chambers. Die verhoogden voor mij in ieder geval de replay value van Portal gigantisch. Het lijkt me helemaal leuk om samen met een vriend zo'n verschrikkelijk lastige chamber op te lossen, waarbij je beiden veel skills nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
omgwtfbbq schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:04:
[...]

Ja, Alle Left 4 Dead DLC's waren ook gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

KingKoning schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:58:
Ze ruiken het geld en ik denk niet dat ze op de consoles wél en op de pc geen geld gaan vragen.
Misschien krijgt de PC wel gratis DLC om de PC-gaming markt te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Rakkerzero schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:09:
[...]

Of playstation omdat ze psn verkloot hebben : D.

tbh Ik denk niet dat ooit iets van gratis dlc van dit soort games gaat komen. Het is gewoon verlies wat ze dan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Rakkerzero schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:09:
De PC markt is minder bloated dan de PS3/Xbox markt. Vaak moet je bij de laatste voor elke scheet betalen, terwijl veel DLC's voor PC gewoon gratis is.

Waarom weet ik niet, misschien heeft het te maken met de mindset van console-gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Jullie zouden wel eens gelijk kunnen hebben. CoD was inderdaad veeeel erger.
We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind net de de volgende wiki pagina van Valve Developer Community.

- http://developer.valvesof...i/Portal_2_Level_Creation

Ik heb nog niet gekeken of de portal 2 SDK al up is, maar de pagina doet wel vermoeden dat dit anders niet lang gaat duren mocht ie er nog niet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor L4D zooi moet je op de xbox volgens gewoon betalen en op de PC kost het allemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:39:
[...]

Of ze brengen DLC doosjes uit in de winkels/Steam die kunt gebruiken voor zowel PC, Playstation als XboX360.
Ik zou niet weten waarom de DLC op Steam niet gratis zou zijn. Valve heeft tot nu toe alle DLC gratis uitgebracht en ze hebben zelf meerdere malen gezegd dat ze hier groot fan van zijn om versplintering van de community tegen te gaan. Ze wilden de DLC ook op de X360 gratis hebben maar dat mocht niet van Microsoft. Maar goed, dat boeit me niet want ik speel toch op de PC :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
omgwtfbbq schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:04:
Omdat Valve ook al 3 jaar gratis content-updates voor TF2 verzorgt. Idem voor L4D.
Zo is Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Rakkerzero schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:59:
Ik vind net de de volgende wiki pagina van Valve Developer Community.

- http://developer.valvesof...i/Portal_2_Level_Creation

Ik heb nog niet gekeken of de portal 2 SDK al up is, maar de pagina doet wel vermoeden dat dit anders niet lang gaat duren mocht ie er nog niet zijn. :)
Hoe kan het dan zijn dat er al verschillende Portal 2 maps te downloaden zijn ?

http://www.portal2maps.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dylan93 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:02:
[...]

Hoe kan het dan zijn dat er al verschillende Portal 2 maps te downloaden zijn ?

http://www.portal2maps.net/
Omdat er een paar hobbyisten zelf bepaalde Portal 2 bronbestanden, die Hammer nodig heeft, hebben klaargemaakt voor gebruik in Hammer. Alleen de berichten die ik over die bestanden lees is het allemaal nog niet zo stabiel en crasht Hammer nog regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
frickY schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:11:
[...]

Omdat Valve ook al 3 jaar gratis content-updates voor TF2 verzorgt. Idem voor L4D.
Zo is Valve.
ja maar voor upgrades uit de portal 2 shop voor de co-op (puur visuele upgrades) moet je weer wel betalen... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 28-04-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Het is algemeen bekend dat Valve winst uit zijn Steam platform gebruikt voor het verder ontwikkelen van zijn eigen games. Tot grote ergernis van zijn concurrentie, want hier zit een vrij slimme marketing achter.

Door de gratis DLC's te gekoppeld aan filmpjes en ander leuke stuff, zorg je ervoor dat mensen langer van het spel genieten en ook meer met Steam werken, waardoor ook de verkoop van andere steam-games omhoog gaat.

Zelfde reden waarom ze hun eigen games soms tegen dumpprijzen weggeven via Steam. Daardoor halen ze elke keer nieuwe klanten binnen die nog nooit iets hebben gekocht via Steam, waardoor mensen in de toekomst sneller zullen kopen bij Steam.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Maar in dat geval is het toch gewoon een win-win situatie voor de concurrent in de steam store?
Of bedoel je de conccurentie die juist niet op steam zit?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

IStealYourGun schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:19:
Het is algemeen bekend dat Valve winst uit zijn Steam platform gebruikt voor het verder ontwikkelen van zijn eigen games. Tot grote ergernis van zijn concurrentie, want hier zit een vrij slimme marketing achter.

Door de gratis DLC's te gekoppeld aan filmpjes en ander leuke stuff, zorg je ervoor dat mensen langer van het spel genieten en ook meer met Steam werken, waardoor ook de verkoop van andere steam-games omhoog gaat.

Zelfde reden waarom ze hun eigen games soms tegen dumpprijzen weggeven via Steam. Daardoor halen ze elke keer nieuwe klanten binnen die nog nooit iets hebben gekocht via Steam, waardoor mensen in de toekomst sneller zullen kopen bij Steam.
Dat zal 1 reden zijn ja. Relatief gezien (de hoeveelheid game die je krijgt ten opzichte van de prijs) vind ik de game best duur. Als je via g2play.net of andere bron koopt al wel goedkoper.

Ik denk dat de game bewust iets goedkoperduurder is gemaakt zodat de DLC daarna gratis kon. Op die manier ergeren de gamers die de game gekocht hebben er niet aan dat ze meer moeten kopen om alles uit de game te halen, een hele strakke actie vind ik. Bij modern warfare 2 voel ik mij beperkt omdat ik de mappack niet heb, maar ik verdom het om die te kopen omdat ik de marketing techniek gewoon niet tof vind.

[ Voor 0% gewijzigd door w4rguy op 28-04-2011 14:26 . Reden: het wordt laat, goedkoper moest duurder zijn :) ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verderf schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:23:
Maar in dat geval is het toch gewoon een win-win situatie voor de concurrent in de steam store?
Of bedoel je de conccurentie die juist niet op steam zit?
Met concurrentie bedoel ik natuurlijk de digitale distributie platforms zoals Direct2Drive.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
KingKoning schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:19:
[...]

ja maar voor upgrades uit de portal 2 shop voor de co-op (puur visuele upgrades) moet je weer wel betalen... 8)7
Bij TF2 is dit ook zo? Je kan in principe elk item krijgen door gewoon te spelen, echter kan het weken duren voordat je het item krijgt. Je mag het ook direct kopen, maar dan betaal je er natuurlijk voor.

Bij P2 voegen de skins ect ook niks toe, dus lekker boeiend :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Nee dat begrijp ik, ik ga het ook absoluut niet kopen, maar daarmee wou ik maar even aangeven dat dus absoluut niet álles gratis is bij Valve. Dus ook voor de DLC moet ik het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
KingKoning schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:17:
Nee dat begrijp ik, ik ga het ook absoluut niet kopen, maar daarmee wou ik maar even aangeven dat dus absoluut niet álles gratis is bij Valve. Dus ook voor de DLC moet ik het nog zien.
Valve heeft altijd aangegeven DLC voor haar eigen games gratis te willen houden. En valve is 99/100x erg loyaal aan haar community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou er in dit geval gebeuren?:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Ztw1.png
Zelf zou ik zeggen dat je geen portals op moving walls kan hebben, maar dat kan dus wel in portal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Niet, de ruimte "achter" de portals word namelijk ook steeds kleiner ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:19
Verderf schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:50:
Niet, de ruimte "achter" de portals word namelijk ook steeds kleiner ;)
Nee, dat niet. De ruimte zal oneindig groot zijn zolang er maar een fractie van een afstand tussen de muren zit. Wat wel een probleem gaat vormen is dat je jezelf op een gegeven moment in de weg zit, of beter gezegd, de versie van jou die een portal verderop zit wordt tegen jou gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Komt op hetzelfde neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

kort gezegd
je bent de klos :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 28-04-2011 16:42 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 15:35
Afbeeldingslocatie: http://arsdnet.net/wiki/images/0/08/Portal_divzero.png
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:45:
Wat zou er in dit geval gebeuren?:
[afbeelding]
Zelf zou ik zeggen dat je geen portals op moving walls kan hebben, maar dat kan dus wel in portal 2.
Heel simpel; zodra de linkerkant van je lichaam in de oranje portal gaat komt het de blauwe portal uit en zit je tegen jezelf aan te duwen. Als de muren maar hard genoeg naar elkaar toe drukken wordt je gewoon plat gedrukt door jezelf :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35

M2M

medicijnman

Wat ik eigenlijk een groot pluspunt vind aan portal 2 is dat als je te lang niets doet na conversaties, dat je laatste order nog een paar keer herhaald wordt met andere woorden. Zo vond het irritante balkereltje dat ik moest springen. Heb ik niet gedaan, en hij heeft me toch een goede 4 minuten proberen over te halen :). Extra content die je dus mist als je gelijk doet wat je gevraagd wordt.

Overigens vond ik de 1 player single player toch wel vrij simpel. De laatste stukken waren wat lastiger, maar ik heb zelfs
spoiler:
de eindbaas
niet over hoeven doen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:21

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik ben ook wel blij dat de afmetingen bij de tafel staan. Zou het nog werken als de tafel 1m x 2m was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
KingKoning schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:19:
Dat moet niet, dat mag. Als je het niet doet heb je net zo veel plezier van het spel als iemand die het wel doet. Sterker, zelfs meer plezier; Jij ziet immers de hats en skins ed. van de anderen die het wel kopen, terwijl zij zelf niets bij jou zien :Y) Die moeten de hele tijd gestures lopen maken om hun aankopen te zien ;)
Ga er maar gewoon vanuit dat er nog gratis content in de vorm van updates of DLC volgt, en de cosmetische toevoegingen een slim truukjes van de marketingafdeling zijn die inderdaad wel geld kosten. En des te meer geld ze verdienen, des te groter en beter volgende games worden. Dus laat vooral mensen die het wel leuk vinden items te kopen die items kopen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:45:
Nee hoor
YouTube: Portal 2 Chapter 3 Chamber 1
spoiler:
Zodra dat plafond naar beneden beweegt verdwijnt je portal, precies zoals in portal1[

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 28-04-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:37
De oranje portal komt deels uit zichzelf te voorschijn en staat haaks op beide portals. Dat stukje zelf wordt uiteindelijk ook weer door de blauwe portal geduwd en verschijnt weer uit de eerste oranje, parallel aan het blauwe vlak, maar een kwartslag gedraaid. Dit laatste stukje beweegt richting de blauwe portal tot het tweede deel tegen de rand botst. De geometrie wordt volgens mij zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://razorlan.info/img/portalparadox.png

Als de portals cirkelvormig zouden zijn in plaats van ellipsen, kan de oranje portal er nog iets verder doorheen geduwd worden, maar botsen beide randen net op het moment dat het interessant wordt en de oranje portal zichzelf in een big mess of crap op zou vouwen.

Eens kijken of ik die big mess of crap nader uit kan rekenen... })

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is dit geen kwestie van uitproberen in Hammer of Gary's Mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

g0tanks postte dit al, http://tlundmark.blogspot...1/portal-paradox-map.html
INFINITE LOOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:37
frickY schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:47:
Is dit geen kwestie van uitproberen in Hammer of Gary's Mod?
Is dat wat normale mensen doen op een zaterdagavond? :P

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

frickY schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:31:
Nee hoor
spoiler:
Zodra dat plafond naar beneden beweegt verdwijnt je portal, precies zoals in portal1[
Jawel hoor
YouTube: Portal 2: Foiling GLaDOS' Trap
Marcks schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:46:
[...]

De oranje portal komt deels uit zichzelf te voorschijn en staat haaks op beide portals.
Je begint al verkeerd, de blauwe portal komt uit zichzelf, niet de oranje. Je beweegt de muur met de blauwe portal door de oranje portal. Dus uit de blauwe portal komt vervolgens de muur met de blauwe portal.

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 28-04-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35943829,noline]
[...]
Nee hoor
spoiler:
Net uitgezocht hoe het zit, verschilt inderdaad per plek.
spoiler:
Zoals op het einde, waar die hele grote chestchamber naar links valt waarbij je dan moet escapen door op dat railsysteem van dat ding te schieten, kan je inderdaad ook geen portal plaatsen totdat hij stilstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

.oisyn schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:44:
Je begint al verkeerd, de blauwe portal komt uit zichzelf, niet de oranje.
Nee toch? Wat in de blauwe gaat, komt uit de oranje. En als de oranje in de blauwe gaat, komt de oranje uit de oranje, fractaalgewijs, zoals uitgebeeld in die pic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat in de blauwe gaat, komt uit de oranje
Klopt, maar je gaat in de oranje, niet in de blauwe :)

.edit: oh wacht, we kijken allebei naar verschillende plaatjes zie ik nu 8)7
Jij hebt het over deze:
Afbeeldingslocatie: http://arsdnet.net/wiki/images/0/08/Portal_divzero.png

Ik over deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZDvCc.jpg

Dus ik heb niets gezegd ;)

[ Voor 57% gewijzigd door .oisyn op 28-04-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

ZEER dikke game! vandaag geinstalleerd voor PC en al enkele uurtjes zoet mee geweest.

Trouwens die trailer van Super 8 bij Extra's is zeer de moeite waard!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:04:
[...]

Net uitgezocht hoe het zit, verschilt inderdaad per plek.
spoiler:
Zoals op het einde, waar die hele grote chestchamber naar links valt waarbij je dan moet escapen door op dat railsysteem van dat ding te schieten, kan je inderdaad ook geen portal plaatsen totdat hij stilstaat.
maar toch is er ergens waar je wel portals kunt plaatsen op bewegende vlakken
spoiler:
als je de neurotoxin generator moet uitschakelen, moet je daar op de omhoog bewegende muurtjes een portal met een laser eruit plaatsen
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste