Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Ik weet niet of ik dat aanpas vind namelijk wel mooie oplossing.
En nou ook niet echt zo makkelijk.
Edit:
Net getest en het is niet echt de makkelijkste sprong ooit, dus die hou ik er gewoon in!

[ Voor 9% gewijzigd door Haas_nl op 13-05-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
punisher007 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 06:13:
Erg verslavend dat maken van maps :)

Mijn eerste creatie is ook klaar (denk ik).Testers gezocht voor:
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=71829395
Zo je bent wel helemaal uit je dak gegaan met spulletjes :P
Ik wist er geen raad meer mee heb hem ook niet afgemaakt.
Behalve dat portal begon te stotteren vanwege denk ik de constant lopende vloeistof snapte ik er zelf ook de balle niet van.

[ Voor 4% gewijzigd door Haas_nl op 13-05-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Ik heb mijn map nog wat aangepast, maar kan hem helaas niet meer maken zoals ik had gewild ivm limiet :(

Desondanks zou ik graag nog feedback ontvangen:
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=71939157

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zeror schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:33:
[...]

Nee, je doet het goed. Het is frustrerend :P

Vanavond eens die mappack van Caretcaret gedaan. Damn, wat is die goed in elkaar gezet zeg. Erg leuk en uitdagend.
Inderdaad behoorlijk gaaf in elkaar gezet :Y Maar hij gaat daarvoor nog wel even buiten de simpele editor die je in Portal 2 krijgt, is voor velen (mij in ieder geval) nog net een stap te ver.

Van 't weekend met de aanbieding ook P2 maar eens aangeschaft. Had hem al 2 maal eerder uitgespeeld (zij het met een geleend account van iemand anders die weg was) maar nu dus ook zelf nog even voor de achievements. SP voor de derde keer heb ik niet zo bijster veel zin in, ken de maps nog allemaal en weet ongeveer hoelang het zal duren. De humor ingame is na 2x natuurlijk ook niet zo leuk meer ;)

Afijn, ik test met een maat van me samen een aantal maps gemaakt in de editor, dus if interested jaag maar een invite mijn kant op en dan zien we wel verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
3XPER7 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Inderdaad behoorlijk gaaf in elkaar gezet :Y Maar hij gaat daarvoor nog wel even buiten de simpele editor die je in Portal 2 krijgt, is voor velen (mij in ieder geval) nog net een stap te ver.

Van 't weekend met de aanbieding ook P2 maar eens aangeschaft. Had hem al 2 maal eerder uitgespeeld (zij het met een geleend account van iemand anders die weg was) maar nu dus ook zelf nog even voor de achievements. SP voor de derde keer heb ik niet zo bijster veel zin in, ken de maps nog allemaal en weet ongeveer hoelang het zal duren. De humor ingame is na 2x natuurlijk ook niet zo leuk meer ;)

Afijn, ik test met een maat van me samen een aantal maps gemaakt in de editor, dus if interested jaag maar een invite mijn kant op en dan zien we wel verder..
Wat is er buiten de editor gemaakt dan ?

PS: Je steam friend list is vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

punisher007 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:33:
[...]

Wat is er buiten de editor gemaakt dan ?
De omgeving 'tussen' de kamers, de verwoeste platen en beplanting? Of mis ik iets in mijn editor? Zou wel zwaar jammer wezen namelijk :9
PS: Je steam friend list is vol :)
Da's waar ook.. Jaren lang van alles gespeeld en mensen toegevoegd. Sommigen uiteindelijk nooit gesproken, misschien nog 1 of 2 potjes meegedaan, een jaar of 2 ~ 3 geleden. Je kent het wel :p

edit:
Er nu even een aantal uitgegooid, zou weer moeten lukken.

[ Voor 8% gewijzigd door Fid3lity op 14-05-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ah ik zie het al, ik had niet goed gelezen. Ik moet die caretcaret ook maar eens gaan bekijken voor inspiratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben ook even bezig geweest met de editor, het resultaat:
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=71961843

ik heb m zelf uitgespeeld, het is dus mogelijk O-)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn tweede map:
Time for Bath

Hij is best leuk al zeg ik het zelf :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 14-05-2012 19:56 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mrc4nl schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:47:
ik ben ook even bezig geweest met de editor, het resultaat:
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=71961843

ik heb m zelf uitgespeeld, het is dus mogelijk O-)
Is het de bedoeling dat je die turrets uit kunt schakelen? Zo ja, dan heb ik het goed gedaan. De puzzel die dan nog over blijft was best leuk om te doen. Had oplossing de puzzel in zo'n 5 minuten gevonden. Als je niet de turrets uit mocht schakelen had ie wel een stuk moeilijker geweest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zo, wat verslavend zeg... Heb ik de ene map nog niet half klaar en schiet me weer een nieuw idee binnen en begin ik overnieuw :D

Net dan eindelijk een keer voor gaan zitten en mijn idee tot het eind uitgewerkt. Volgens mij is het een erg leuke map, zit best wel wat uitdaging in denk ik maar hij is goed te doen. Doel was om een enkele kamer te maken waar toch veel handelingen nodig zijn om naar het eind te komen, dat vind ik altijd leuker dan van die aan elkaar geplakte kamers waar je telkens maar 1 dingetje hoeft te doen. Kans dat iemand een shortcut vind is dan wel groter, maar ik hoop dat ik aan alles gedacht heb, zelf kan ik hem maar op 1 manier oplossen.

http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=72001208

Als iemand hem opgelost heeft graag even laten weten hoe ongeveer, (spoiler tags) zodat ik kan checken of je inderdaad de "goeie" oplossing had :D

Verder hoop ik echt dat ze de editor nog wat gaan uitbreiden, op sommige vlakken is hij nog wel wat beperkt (meest voor de hand liggende is co-op, maar ook meerdere textures zou al leuk zijn).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zeror schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:56:
[...]

Is het de bedoeling dat je die turrets uit kunt schakelen? Zo ja, dan heb ik het goed gedaan. De puzzel die dan nog over blijft was best leuk om te doen. Had oplossing de puzzel in zo'n 5 minuten gevonden. Als je niet de turrets uit mocht schakelen had ie wel een stuk moeilijker geweest.
jep de turrets moeten dood, anders lukt je het niet vanwege de timer ;)
Zeror schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:41:
Mijn tweede map:
Time for Bath

Hij is best leuk al zeg ik het zelf :)
ja bes leuk, het duurde even voordat ik het doorhad met de kubus, het neerzetten was lastig, hij glijd steeds weg.
ook dacht ik dat ik met de knop gevangen zat duurde even voordat ik de uitgang zag 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door mrc4nl op 14-05-2012 20:50 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
NickThissen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:00:
Zo, wat verslavend zeg... Heb ik de ene map nog niet half klaar en schiet me weer een nieuw idee binnen en begin ik overnieuw :D

Net dan eindelijk een keer voor gaan zitten en mijn idee tot het eind uitgewerkt. Volgens mij is het een erg leuke map, zit best wel wat uitdaging in denk ik maar hij is goed te doen. Doel was om een enkele kamer te maken waar toch veel handelingen nodig zijn om naar het eind te komen, dat vind ik altijd leuker dan van die aan elkaar geplakte kamers waar je telkens maar 1 dingetje hoeft te doen. Kans dat iemand een shortcut vind is dan wel groter, maar ik hoop dat ik aan alles gedacht heb, zelf kan ik hem maar op 1 manier oplossen.

Als iemand hem opgelost heeft graag even laten weten hoe ongeveer, (spoiler tags) zodat ik kan checken of je inderdaad de "goeie" oplossing had :D

Verder hoop ik echt dat ze de editor nog wat gaan uitbreiden, op sommige vlakken is hij nog wel wat beperkt (meest voor de hand liggende is co-op, maar ook meerdere textures zou al leuk zijn).
Denk een minuut of 10 voor het oplossen. Ik vond hem leuk in ieder geval.

Solution:
spoiler:
Blok via blauwe straal naar je toe halen en op knop zetten. Via straal zelf naar boven. Bij knop boven muurpaneel omdraaien en blok weer terug naar oorspronkelijke kant. Vervolgens middels goede timing blok omhoog laten gaan naar boven toe. Vervolgens op laatste stuk de portal onder de oorspronkelijke blauwe straal maken en de blok oppakken en op knop zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door punisher007 op 14-05-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mrc4nl schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:34:
ja bes leuk, het duurde even voordat ik het doorhad met de kubus, het neerzetten was lastig, hij glijd steeds weg.
ook dacht ik dat ik met de knop gevangen zat duurde even voordat ik de uitgang zag 8)7
Neerzetten is lastig, ja zolang die kubus onder de blauwe troep zit. :+
En dat met die knop naar uitgang, heb ik natuurlijk expres zo gedaan. Ik wist dat je ging denken dat je gevangen zat. :P

Edit: Ik heb mn map geupdate, zodat het iets duidelijker is nog.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 14-05-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
punisher007 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:46:
[...]

Denk een minuut of 10 voor het oplossen. Ik vond hem leuk in ieder geval.

Solution:
spoiler:
Blok via blauwe straal naar je toe halen en op knop zetten. Via straal zelf naar boven. Bij knop boven muurpaneel omdraaien en blok weer terug naar oorspronkelijke kant. Vervolgens middels goede timing blok omhoog laten gaan naar boven toe. Vervolgens op laatste stuk de portal onder de oorspronkelijke blauwe straal maken en de blok oppakken en op knop zetten.
Zaten dus toch nog paar dingetjes in die niet helemaal hadden gemogen als ik het zo hoor :+ Heb hem aangepast, als je zin hebt mag je hem nog eens proberen ik denk dat je nu wat extra stapjes nodig hebt hier en daar :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zeror schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:54:
[...]

Neerzetten is lastig, ja zolang die kubus onder de blauwe troep zit. :+
En dat met die knop naar uitgang, heb ik natuurlijk expres zo gedaan. Ik wist dat je ging denken dat je gevangen zat. :P

Edit: Ik heb mn map geupdate, zodat het iets duidelijker is nog.
dat snap ik:
ik bedoelde
spoiler:
op de glazen plaat voor de lazer, alsof ie telkens naar de zijkant word geblazen

verder erg origineel concept :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
NickThissen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:43:
[...]

Zaten dus toch nog paar dingetjes in die niet helemaal hadden gemogen als ik het zo hoor :+ Heb hem aangepast, als je zin hebt mag je hem nog eens proberen ik denk dat je nu wat extra stapjes nodig hebt hier en daar :)

spoiler:
Moet zeggen dat ik de eerste variant ook erg leuk vond ....

Volgens mij snap ik de bedoeling bij deze variant, maar is het qua timing echt erg moeilijk .....
Blok recht omhoog laten gaan op ene stuk dan via portal uit gekantelde stuk laten gaan en dan weer heel snel portal schieten voordat hij in fizzler komt.

Mij is het niet gelukt (had er ook verder even geen zin in), ik heb een exploit gebruikt : http://youtu.be/ACe2E8HflP8

Suggestie om exploit te voorkomen:
https://skydrive.live.com...arid=FBAB0DFB2FBD0CD3!294

Andere optie is om lasers te plaatsen zodat je daar niet naar onder kan laten vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wat voor werkwijze hanteren jullie trouwens bij het opbouwen van een map? Vooraf schetsjes, complete ideeen in je hoofd of begin je maar gewoon ergens en zie je zo stap voor stap wel hoe dat zich ontwikkelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Mijn eerste map was idee in mijn hoofd, begonnen en toen stap voor stap aanpassingen gemaakt. Maar voor toekomstige maps moet ik daar toch wat slimmer en efficiënter mee omgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3XPER7 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:53:
Wat voor werkwijze hanteren jullie trouwens bij het opbouwen van een map? Vooraf schetsjes, complete ideeen in je hoofd of begin je maar gewoon ergens en zie je zo stap voor stap wel hoe dat zich ontwikkelt?
Ik begin toch echt eerst even in een schets, dit om even duidelijk te krijgen hoe ik het beste mijn idee kan laten werken, en waar alles het beste zou kunnen staan.
Je komt dan tijdens het schetsen al tegen welke problemen er kunnen komen en daarmee bespaar je de tijd die zou moeten doen via trial and error. Door telkens de kamer te laten voorbereiden en te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zie je dat dan niet net zo goed voor je als je de kamer zelf in de editor hebt? Werkt bij mij hetzelfde als op papier, alleen is het driedimensionaal en hoef ik niks te gummen ;)

Overigens, degenen die het nog niet kennen moeten echt de Decay trilogie van Jaxe in de Workshop opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
punisher007 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:30:
[...]

spoiler:
Moet zeggen dat ik de eerste variant ook erg leuk vond ....

Volgens mij snap ik de bedoeling bij deze variant, maar is het qua timing echt erg moeilijk .....
Blok recht omhoog laten gaan op ene stuk dan via portal uit gekantelde stuk laten gaan en dan weer heel snel portal schieten voordat hij in fizzler komt.

Mij is het niet gelukt (had er ook verder even geen zin in), ik heb een exploit gebruikt : http://youtu.be/ACe2E8HflP8

Suggestie om exploit te voorkomen:
https://skydrive.live.com...arid=FBAB0DFB2FBD0CD3!294

Andere optie is om lasers te plaatsen zodat je daar niet naar onder kan laten vallen :)
Leuk om filmpje te zien... De eerste stap gaat al mis :D
spoiler:
Je zou die kubus moeten laten lanceren en midden in de lucht (met die faith plate) moeten opvangen. Dat kan simpel door dat wit vlak weg te halen tegen de achter muur aan, dat vlak heeft volgens mij verder geen functie.

Zo moeilijk is de timing niet hoor, je moet gewoon geduldig wachten tot de kubus uit de portal lanceert (anders ben je te vroeg) en tijdens zijn vlucht kun je best twee portals gooien. Misschien is mijn hand-oog coordinatie wel gewoon goed maar het is me nog elke keer gelukt :D
Je oplossing daarvoor is wel leuk, want dit was wel erg makkelijk ja :p Ik zal ze vanavond doorvoeren :+

Bedankt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 15-05-2012 15:28 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

3XPER7 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:53:
Het idee zit bij mij in mn hoofd. Dit maak ik dan na in de editor. Dan blijkt vaak dat mijn idee niet werkt en ga ik de boel finetunen. De basis voor mijn maps heb ik vaak binnen 10-20 minuten staan. Het finetunen duurt dan vaak nog zo'n 2 uur ofzo voordat alles werkt naar mijn zin.

De maximale map grootte is btw wel vrij gelimiteerd. Een van mijn ideeen kon ik niet uitwerken door de beperking van de editor. Misschien een keer afmaken in Hammer dan maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Het idee zit bij mij in mn hoofd. Dit maak ik dan na in de editor. Dan blijkt vaak dat mijn idee niet werkt en ga ik de boel finetunen. De basis voor mijn maps heb ik vaak binnen 10-20 minuten staan. Het finetunen duurt dan vaak nog zo'n 2 uur ofzo voordat alles werkt naar mijn zin.

De maximale map grootte is btw wel vrij gelimiteerd. Een van mijn ideeen kon ik niet uitwerken door de beperking van de editor. Misschien een keer afmaken in Hammer dan maar.
Qua grootte moet ik zeggen dat je toch best veel kan. Wat echter wel heel vervelend is, is als je tegen de limiet aanloopt. Dat heeft bij mij wel veel (onnodig) tijd gekost.

PS: Hier nog een quick tour voor mijn map:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

WTF! Dit is wel heel tof gemaakt:

Portals en tijdreizen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:54:

[video]

Toevallig vandaag ook gedaan, erg tof gemaakt. Vermoedelijk gewoon een duplicaat chamber als basis, aangepast en gebruik gemaakt van world portals. Custom poortje en je hebt een mooi concept om wat mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IK kwam erachter dat ik tijdens het updaten van mn laatste map een fout had gemaakt, waardoor mijn map ineens niet meer mogelijk werd. Is inmiddels gefixt.

spoiler:
Het zat hem in één de bounce-liquiddispencers die stond op standaard uit ipv aan. Daardoor zou de bounce-douche die ik gemaakt had helemaal niet uitgaan aangezien er 3 bounceliquid-douches door elkaar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:54:

[video]

Lijkt wel Stargate! :D
kicke!

[ Voor 99% gewijzigd door marcel-o op 17-05-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Ik ben ook maps aan het maken. Ik probeer het zoveel mogelijk een puzzel te houden en zo weinig mogelijk timing afhankelijke zaken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Maps zijn te vinden op BugBoy's workshop.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

BugBoy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:29:
Ik ben ook maps aan het maken. Ik probeer het zoveel mogelijk een puzzel te houden en zo weinig mogelijk timing afhankelijke zaken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Maps zijn te vinden op BugBoy's workshop.
die 123 map is leuk, maar bevat helaas een shortcut. ik hoef die oranje gel niet te gebruiken.
zo heb ik m gedaan:

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 29-05-2012 00:49 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
mrc4nl schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:59:
die 123 map is leuk, maar bevat helaas een shortcut. ik hoef die oranje gel niet te gebruiken.
Creatief opgelost (het is dat ik geen achievements kan uitdelen) :) Ik probeer de non-portable stukken zoveel mogelijk te vermijden, maar hier zou er dus toch eigenlijk eentje moeten.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BugBoy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:40:
[...]

Creatief opgelost (het is dat ik geen achievements kan uitdelen) :) Ik probeer de non-portable stukken zoveel mogelijk te vermijden, maar hier zou er dus toch eigenlijk eentje moeten.
Hij kan nog veel eenvoudiger/sneller gedaan worden. Ik had iets minder dan 30 seconden nodig om hem op te lossen. :)

Dit is de video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7iUvN-wXXuM]

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 29-05-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Zeror schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:04:
[...]

Hij kan nog veel eenvoudiger/sneller gedaan worden. Ik had iets minder dan 30 seconden nodig om hem op te lossen. :)
De video komt eraan.
altijd baas boven baas....

maar als je je verveeld: mn nieuwe map is af..
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=74226927

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Zeror schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:04:
Damned... Jij bent echt goed. :) Dacht dat ik best leuk Portal 2 kon spelen, maar wordt hier zwaar geowned. Ik snap nu wat voor testwerk er aan een spel als Portal 2 nodig is om de levels goed uit te pluizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:23
Hey mensen intresse in zelf gemaakte maps?
ik heb er nu 2 gemaakt en ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
hier de link naar mijn workshop:
http://steamcommunity.com...45202707/myworkshopfiles/
elke feedback is goed :)

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ocwil schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:34:
Hey mensen intresse in zelf gemaakte maps?
ik heb er nu 2 gemaakt en ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
hier de link naar mijn workshop:
http://steamcommunity.com...45202707/myworkshopfiles/
elke feedback is goed :)
2e is leuk, eerste snap ik niet zo goed...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
de eerste is een bende om het zo maar te zeggen maar wel haalbaar op verschillende manieren

de tweede is mijn debut om het maar zo te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik weet niet wat de mods ervan vinden maar misschien is het leuk om een speciaal topic aan te maken voor het uitwisselen van leuke maps (bijv. die van mij:+, er zijn weer nieuwe)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
dat is inderdaad wel een goed idee

OffT:
Hier is mijn nieuwste puzzle:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mrc4nl schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:11:
ik weet niet wat de mods ervan vinden maar misschien is het leuk om een speciaal topic aan te maken voor het uitwisselen van leuke maps (bijv. die van mij:+, er zijn weer nieuwe)
Kan prima in dit topic toch? Zo vaak wordt hier nu ook weer niet gepost. Wellicht dat de TS uitgebreid kan worden met een maps gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48
Maps kan je prima wisselen binnen dit topic ja. Ga echter niet je map elke zoveel posts spammen. Mensen zien het vanzelf wel ;) .

Als iemand een stukje over de mapmaker in de TS wilt zetten kan je me wel DM'men. Ikzelf ben momenteel nogal druk met andere dingen.

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 02-06-2012 16:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik kreeg die niet voor elkaar omdat ik steeds in de goo belandde ipv op dat plankje wat tevoorschijn komt. M.a.w ik kon steeds net niet ver genoeg springen. (Overigens is er nog een manier om die cube te krijgen maar dat terzijde.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
en mijn 4e map is klaar dit keer een zeer moeilijke map
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=74978248

alvast een teaser: Funnel Maze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ocwil schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:32:
en mijn 4e map is klaar dit keer een zeer moeilijke map
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=74978248

alvast een teaser: Funnel Maze
Tricky. Vooral omdat 't op een gegeven moment lastig te zien is :P Maar wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

iemand dit al eens gezien
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
CyBeR schreef op maandag 11 juni 2012 @ 01:29:
[...]

Tricky. Vooral omdat 't op een gegeven moment lastig te zien is :P Maar wel gelukt.
dankje voor het spelen.
als je de weg niet weet kun je boven de route bekijken. maar dit heb ik niet duidelijk genoeg aangegeven.
ik had de ingang boven moeten zetten zodat je eerst de route ziet.
maar geen zin om het te veranderen ben alweer verder gegaan met andere maps #5 en #6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh, dat je daar de route kunt zien had ik wel door. Maar door die roosters heen kijken om te zien wanneer je de cube de andere kant op moet laten gaan en waar je dan moet richten is na een paar bochten heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
dat weet ik maar dat is ook het enige moeilijke eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Holy shit die 12 angry tests van caretcaret die ik nu net pas ontdek zijn echt fantastisch goed.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 18-06-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR heeft ook maar 's wat tijd doorgebracht met de Perpetual Testing Initiative: http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=78563272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
ga ik vanavond wel even uit proberen CyBeR
zelf eergisteren start gemaakt met #7
#6 is nog niet zoveel gespeeld jammer genoeg. dus nog weinig feedback van.

EDIT: #7 is ondertussen af! "climbing a mountain with 2 cubes on your feet!"

[ Voor 20% gewijzigd door ocwil op 01-07-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 15-09 14:15
Eerst mapje, vrij simpel:
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=80838664
Later maar eens verdiepen in wat minder eenvoudige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Capa schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:47:
Eerst mapje, vrij simpel:
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=80838664
Later maar eens verdiepen in wat minder eenvoudige :)
Ik heb 'm gespeeld, maar:
• De timer voor de light bridge staat wel heel strak afgesteld
• De timer voor de brug onder de edgeless safety cube dropper is niet nodig, aangezien je daar gewoon onder kunt portallen en 'm dan vangen nadat je op de knop gedrukt hebt. Het duurde ook heel lang (+ noclip) voor ik doorhad wat die knop eigenlijk deed.
• De setup waar je de laser relay koppelt aan een cube dropper is hoogst irritant omdat ik steeds had dat m'n cube fizzelde omdat ik bij 't verschuiven van de cube zodat 'ie op de knop lag soms het contact verloor, waarna de laser de relay weer bescheen en m'n cube direct pleite was.

Verder een goed concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 15-09 14:15
CyBeR schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:31:
[...]

Ik heb 'm gespeeld, maar:
• De timer voor de light bridge staat wel heel strak afgesteld
Is ook de bedoeling, niet slacken en een sprongetje kan geen kwaad :P
• De timer voor de brug onder de edgeless safety cube dropper is niet nodig, aangezien je daar gewoon onder kunt portallen en 'm dan vangen nadat je op de knop gedrukt hebt. Het duurde ook heel lang (+ noclip) voor ik doorhad wat die knop eigenlijk deed. Niet over nagedacht, even fixen dus.
• De setup waar je de laser relay koppelt aan een cube dropper is hoogst irritant omdat ik steeds had dat m'n cube fizzelde omdat ik bij 't verschuiven van de cube zodat 'ie op de knop lag soms het contact verloor, waarna de laser de relay weer bescheen en m'n cube direct pleite was.
Moet ook niet te gemakkelijk worden! :P Maar zal het in de edit mee nemen, kijken of ik daar wat anders "leuks" van kan maken.

Verder een goed concept :)
Edit:
Map updated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

ben dr ook maar s mee begonnen.
uiteraard wil k gelijk teveel, meer dan PeTi kan.

Met dat Hammer zitten knoeien, maar da's zeer onoverzichtelijk... duurt n jaar voordat je dat met de ogen dicht doet :P
maargoed.. puzzel maken met PeTi en puntjes op de i met Hammer.(textures/etc)
jammer dat je na Hammer niet meer terug kan naar PeTi :|
k zag al dat de heren van TwP bezig waren met andere/meer items om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
ben weer even bezig geweest #8 is klaar :) te vinden via link in mijn signature
ben zeer benieuwd naar die mod van TwP

[ Voor 0% gewijzigd door ocwil op 17-07-2012 20:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Ej, bij nummer 6 van jou.
ik heb die brug niet gebruikt, is dat de bedoeling :?
wel leuke kamers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Hoe ben je dan voorbij de turrets gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

YouTube: portal 2 Ocwil's Puzzle #6
zie t filmpje :P

ninja jump :D
zoals sommige portal players t noemen op youtube :P

[ Voor 22% gewijzigd door marcel-o op 20-07-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Waarom niet achter de cube crouchen en al die robots daarmee omgooien ?! Deed ik in de Single Player van Portal 1 :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

da's voor mietjes.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Portal 2 was een paar dagen geleden te koop op Steam voor 10 euro. Heb geen seconde getwijfeld. Gisteren even gespeeld, ziet er wel een fijn spel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Wat een gewelding spel!!

Ik heb hem net uit gespeeld, in 9 uur zonder walktroughs
dus vond ik het wel tijd voor co-op,
hierbij dus mijn aankonidiging voor de tweakers portal2 steam group :)

(VMLinuz is de naam)

[ Voor 5% gewijzigd door Jelleh op 22-07-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Om ook maar een duit in het zakje te doen - Ik heb net mijn eerste level gemaakt, heeft iemand zin om voor me te kijken hoe het speelt? Ik ben vooral geintereseerd in de tijd die het kost om op te lossen, of er geen short cuts zijn en of het niet al te frustrerend is...

At Your Service Part one

many thanks

[ Voor 0% gewijzigd door The_Butler op 31-07-2012 12:00 . Reden: typo ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Laatst online: 27-07 10:54
Ik werd er door een mede tweaker op gewezen dat dit topic er is en dat ik mijn maps hier 'moest' delen. Bij deze enkele van mijn mappen, feedback is welkom. Het laatste level is door zijn grootte nogal zwaar, suggesties (die niet inboeten op de puzzelelementen) om het crashen van portal te voorkomen worden zeer gewaardeerd. Veel speelplezier toegewenst in ieder geval ;).

MapBall time
Linkhttp://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=79632009
Cave saysWhy don't you stop playing with your balls and come play with ours. Here at aperture laboratories we keep our balls bouncing in a room. We'll pay you $60 if you can make sure that they keep still. Make sure you don't press the buttons and you'll be fine. No, seriously, don't press those buttons, we don't want to clean up after you have used the room.
NotePressing the buttons will start the flow of bouncing gel increasing the levels difficulty. You can choose to activate 0 (press no buttons), 2 (press one of the 2 buttons) or 4(press both buttons) of them.

MapThe dark mazes
Linkhttp://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=79598287
Cave saysThese mazes are as shady as our accounting department. Those beancounters never stopped me from building this great company, so why should this maze stop you from getting to the exit. It doesn't, so stop questionning this description and get on with it.
Note-

MapBaconator
Linkhttp://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=80686793
Cave saysAt aperture we don't just bake our bacon, no we use lasers to cut and bake it with 1 motion. How do we do that? We use lasers! Reducing the average squealing of a pig by 37% and giving 13% more bacon. Unfortunately, the investment pigs only budgeted 1 laser, so if you could just go and solve this chamer so we can start cutting.
NoteThere is one tricky part in this level, you can argue whether it's exploiting a bug, but I think it's still acceptable for creative players.

MapA MAZE IN (g) 3D
Linkhttp://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=79480647
Cave saysDo you call a maze exciting? Here at aperture we laugh at them, silly old things. No, here at aperture laboratories we stack our mazes on top of each other and put test subjects in them. These mazes confuse the hell out of them. We even make full 3D mazes to make the suckers lose all kind of directions, hehe.

Anyway, we added company during this test, so if you get stuck during the test, you'll always have your loved one with you.
NoteDue to the large map, portal2 MAY CRASH as a consequence. Lowering your graphics settings can make it work. Right now I don't have another fix, I'll take it into account and see if I can fix the map without changing the puzzle.

[ Voor 0% gewijzigd door Zartok op 02-08-2012 08:10 . Reden: Spellingsfoutjes weggehaald, met dank aan exactor it ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljante omschrijvingen man! :)

Drie foutjes (aan je schrijfstijl te zien denk ik dat je een verbetering kan waarderen. Zo niet is dit vriendelijk bedoeld :P)

squealing of a pig
only budgeted for 1
the suckers lose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Een klein vraagje.. is het mogelijk om "bewijs" te leveren dat mijn gemaakte test chamber ook daadwerkelijk werkt? Kan je Challenge mode bijvoorbeeld aanzetten en de stats bij je map voegen zodat mensen zeker weten dat deze een oplossing heeft?

[ Voor 37% gewijzigd door The_Butler op 03-08-2012 07:08 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Jelleh schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:46:
Wat een gewelding spel!!

Ik heb hem net uit gespeeld, in 9 uur zonder walktroughs
dus vond ik het wel tijd voor co-op,
hierbij dus mijn aankonidiging voor de tweakers portal2 steam group :)

(VMLinuz is de naam)
Ben altijd in voor de co-op, sinds ik die ook nog niet gespeeld hebt. Heb je even toegevoegd, daarnaast ben ik ook de 100e member in de GoT Portal 2 Group! JEEJ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Ik heb met veel plezier Portal 2 gespeeld en een keer met een Duitser op Skype alle achievements gehaald op 1 na, de Professor Portal.

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/212/profportal.png

Gezien het feit dat er nu -75% coupons zijn zou ik graag weten of er iemand is die nog nooit co-op heeft gespeeld en mij aan deze achievement kan helpen. Ik kan jou eventueel ook aan de achievement helpen en de coupon heb ik ook nog liggen mocht je het spel willen kopen maar geen coupon hebben.

Als je dit ziet snap je vast wel dat ik die achievement nu wel graag wil hebben :P

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/7201/profportal2.png

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Ik heb er eergisteren eentje aan benjaminisdenaa gegeven. Zo te zien aan zijn Steamprofiel heeft hij deze nog niet ingewisseld dus ook nog niet de game gespeeld. Misschien wil hij em met je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Bedankt, heb 'm even toegevoegd als vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 19:48
Zijn er nog mensen die een -75% coupon over hebben? Mijn broertje wil graag coop spelen, maar ik heb het spel dus niet, en hij heeft er geen gekregen..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
edwinwijnja schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:24:
Zijn er nog mensen die een -75% coupon over hebben? Mijn broertje wil graag coop spelen, maar ik heb het spel dus niet, en hij heeft er geen gekregen..

Alvast bedankt!
Ik heb nog wel een -75% coupon.
DM me maar. Dan kan ik hem naar je sturen. Gebruik hem zelf niet omdat ik het spel heb en mijn vrouw moet uberhaupt eerst nog Portal 1 proberen. :P

En getrade.

[ Voor 45% gewijzigd door Arunia op 24-08-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ik heb ook nog zo'n coupon over :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Die coupon's dat zijn puur Steam keys? Op de PS3 heb ik er niet veel aan zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Armageddon_2k schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:26:
Die coupon's dat zijn puur Steam keys? Op de PS3 heb ik er niet veel aan zeker :P
Steam idd :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
M'n eerste map gemaakt :P

http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=91885055

Zou leuk zijn als iemand hem uitprobeert. Na uren er aan gewerkt te hebben en precies wetende hoe hij werkt kan ik niet echt goed inschatten of hij moeilijk/makkelijk/leuk/stom/frustrerend is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

ik krijg t niet voor elkaar om in mn lijstje te krijgen.
abbo knop allang ingedrukt maar hij komt niet tevoorschijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb eventueel voor de liefhebbers nog 2 steam coupons, wel snel wezen is nog houdbaar tot de 30ste. voor de liefhebber eventueel ook wel portal 1 erbij. Indien intresse DM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
marcel-o schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:48:
ik krijg t niet voor elkaar om in mn lijstje te krijgen.
abbo knop allang ingedrukt maar hij komt niet tevoorschijn..
Hmm.. raar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Na een paar co-op maps die niet helemaal lekker werkten (teveel exploits) heb ik er nu een die volgens mij wel redelijk in elkaar zit :)

http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=91782479

Hij bestaat uit 4 losse kamers waar lasers centraal staan. Volgens mij is hij erg leuk, best wel lastig. Kamer 1 en 2 zijn goed te doen, 3 en 4 is misschien iets meer doordenken :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58
Ik heb nog een 75% korting coupon voor Portal 2, voor de liefhebber. Geen idee hoe ik deze kan weggeven, maar als iemand 'm hebben weet en me kan vertellen hoe dat gaat mag ie 'm hebben.

PM me maar als je dat wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Gemaakt maakt met Source Filmmaker

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dat zelf gemaakt? Blijkbaar zijn er wel leuke dingen te doen met die Source Filmmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

De maker van het filmpje heeft aardig wat leuke filmpjes zo te zien :

_O- :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

nero355 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:18:
De maker van het filmpje heeft aardig wat leuke filmpjes zo te zien :

[video]

_O- :D
Die is echt bizar goed gedaan!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Eens!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Net even bij frs en intertoys geweest, die hadden hem ma gingen morgen pas verkopen. Mm had ze nog niet maar ging waarschijnlijk na 18 uur verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

PsYkOfOoL schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:08:
Net even bij frs en intertoys geweest, die hadden hem ma gingen morgen pas verkopen. Mm had ze nog niet maar ging waarschijnlijk na 18 uur verkopen.
Afbeeldingslocatie: http://chanarchive.org/content/1_b/376357933/1327430322405.png

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

wheheh k kowp allleen me gaems by frs rest = voor noobs xD

dan portel is 1 fet spel xD

[ Voor 45% gewijzigd door apNia op 30-10-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Lekker bumpen,

Ik was er van uitgegaan dat in het topic wel aan de orde was gekomen dat twee dagen geleden Portal 2 voor het magere bedrag van 2.50 (!!) in de steam store lag, en hoewel ik momenteel eigenlijk geen geld heb was dat voor mij nog wel te overzien. Die shit is cool, net als Portal 1. Nu bezig met singleplayer (chapter 7), maar kijk ook uit naar de custom maps. Wat ik wel echt héél jammer vind is dat je niet meer die least steps/least portals/least time mode hebt met de singleplayer chambers. :(

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik had hem ook voor die prijs gekocht, en net uitgespeeld, vind hem echt cool. Beetje hersens gebruiken in een game is ook wel eens goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 14:57
Hallo.
Ik heb geen controller(ps3/360) om splitcreen te kunnen spelen.
Kan dat ook met 2 toetsen borden en muizen?
Op internet kan ik hier niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Huge kick! :P

Ben sinds afgelopen week weer Portal aan het spelen. Het blijft toch echt een geweldige game. Daarom ben ik weer in de puzzle editor gedoken en ben weer een bezig om een map te maken. Als ie af is, zal ik hem zeker hier delen.

Meer mensen die dit zo nu en dan nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zeror schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:39:
Huge kick! :P

Ben sinds afgelopen week weer Portal aan het spelen. Het blijft toch echt een geweldige game. Daarom ben ik weer in de puzzle editor gedoken en ben weer een bezig om een map te maken. Als ie af is, zal ik hem zeker hier delen.

Meer mensen die dit zo nu en dan nog spelen?
Ik speel nog heel af en toe Portal 2 en heb naar aanleiding van je post zondag het spel weer eens opgestart :P en weer wat user-built maps gespeeld (sommigen zijn heerlijk leuk/uitdagend/frustrerend :9). Die af en toe is verder vooral co-op, daar rondklooien blijft een van de leukere dingen om te doen. De campaign ken ik inmiddels wel, maar ± eenmaal per jaar (?) speel ik die toch nog met plezier :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror schopt dit topic maar eens flink omhoog!

Afgelopen week/twee weken ben ik weer lekker portal aan het spelen. Nu de game ook op Nintendo Switch verkrijgbaar is, kwam de game weer onder de aandacht bij mij vanwege een streamer die kijk. Heb dus Portal 2 weer aangeslingerd op mn pc.
Nu was eens ff naar wat mods aan het kijken om wat nieuwe Portal ervaringen te bemachtigen en stuitte op het volgende project: Portal 2: Desolation. Die gasten doen echt veel sleutelen aan de game om een totaal nieuwe ervaring te creeren. Flink verbeterde graphics, nieuw lighting systeem, nieuwe puzzelelementen etc.. Dit ziet er echt super nice uit en kan niet wachten tot dit af is.

Na het zien van dit, vind ik het nog steeds jammer dat we eigenlijk niks horen over een mogelijk vervolg van Portal. Er kan zoveel nog gedaan worden. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Tja VALVe en nieuwe games maken, dan valt nog eerder pasen op pinksteren :P
Half-Life 3, Portal 3, Team Fortress 3, nieuwe Day of Defeat zou ook wel weer welkom zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

s0kkie schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:49:
Tja VALVe en nieuwe games maken, dan valt nog eerder pasen op pinksteren :P
Half-Life 3, Portal 3, Team Fortress 3, nieuwe Day of Defeat zou ook wel weer welkom zijn.
Ja, Valve boert veel te goed met Steam en hun VR. Ze zouden een third-party studio op de game ontwikkeling kunnen zetten en zelf toezicht houden op het project terwijl zij zelf de focus op Steam houden, maar dat doen ze jammergenoeg ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Ik heb aantal maanden geleden portal 1 en 2 weer es uitgespeeld. Heerlijke games!
Daarna ben ik aan Supraland begonnen. Supraland Crash (DLC) (beide uitgespeeld) en Supraland six feet under nu aan het doen. Heeft veel weg van Portal games. Ik hou ervan!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste