Voor degene die een studio 15 met een full hd (1080) wled scherm hebben besteld, die hebben mooi pech. Dell levert die schermen niet meer uit. Je order zal worden geannuleerd. Dit was wat een Account Manager mij vertelde. Ik heb getracht een XPS 15 er voor in de plaats te krijgen, maar zo gewillig en behulpzaam zijn ze daar niet in.
Op dit moment moet een Account Manager mij terugbellen, maar ik denk dat hij vrijdag er weinig zin meer in had. Nu wordt het op zijn vroegst maandag. Maar goed, de XPS 15 is zeer zeker een verbetering. Mijn interesse gaat vooral uit naar de belofte van Dell over de batterijtijd.
Darkstone zei in een ander topic:
Ik zit op veel plekken waar geen stopcontact is, dus ik wil een lange batterijtijd. Echter denk ik dat de tijden ernstig overdreven zijn ( al was de Account Manager vrij zeker van zijn zaak hier over).
Dus voor iedereen die net als mij al een maand door Dell wordt blijgemaakt met een dooie mus, de studio 15 met 1080p wled komt niet meer.
Ik sluit me wederom bij darkstone aan dat de studio 15 zal verdwijnen.
volgens de geruchten (lees: op de US site) verdwijnt de studio 15 zeer binnenkort uit het assoirement.
Dit omdat ze geen moeite doen om de 1080p wled schermen nog beschikbaar te maken, ook niet voor reeds bestelde laptops.
wil je er nog een hebben (wat ik je niet aanraad, de xps lijkt op het ook een betere deal), bestel dan snel.
Niet meer bestellen hoor, zo'n studio 15, straks zit je er maanden op te wachten, waarna ze uiteindelijk zeggen: "tsja hij is eigenlijk al lang niet meer leverbaar, bestel maar iets anders". Om teleurstelling tegen te gaan kan je beter een xps kopen voor die paar euro's extra (mocht je duurder uitkomen).