Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126938

He Lads,

Even een vraagje he. Je kan nu dus multitasken (ole ole), maar als ik nu op de grote knop druk dan verdwijnt het programma in de multitask bar. Hij staat dan nog steeds een beetje van aan. Ik weet dat apple hem als het ware op zijn minimaalst toch uit zet, maar is er ook een manier om gewoon het programma echt uit te zetten. Ipv dat hij in de multitask bar komt.

Vind het vervelend om ze 1 voor 1 weer uit te moeten zetten. Lijkt mij toch dat er wat geheugen verloren gaat als er zoveel van die dingen aan staan. Of moet ik hier gewoon niet op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Grappig dingetje waar ik net mee heb zitten spelen trouwens nog, is de tap-to-focus in video-opnames!

Daar kun je hele leuke dingen mee doen als je video's opneemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kan iemand misschien een screenshotje maken van de iBooks app? Daar ben ik zo benieuwd naar!

Ik heb nu geen iPhone, maar m'n library staat al klaar. M'n vorige iPhone heb ik een paar maanden geleden verkocht maar in de tussentijd heb ik wel telkens gecheckt voor updates van apps en zelfs nieuwe gedownload, waaronder dus vandaag de iBooks app :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 126938 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:47:
He Lads,

Even een vraagje he. Je kan nu dus multitasken (ole ole), maar als ik nu op de grote knop druk dan verdwijnt het programma in de multitask bar. Hij staat dan nog steeds een beetje van aan. Ik weet dat apple hem als het ware op zijn minimaalst toch uit zet, maar is er ook een manier om gewoon het programma echt uit te zetten. Ipv dat hij in de multitask bar komt.

Vind het vervelend om ze 1 voor 1 weer uit te moeten zetten. Lijkt mij toch dat er wat geheugen verloren gaat als er zoveel van die dingen aan staan. Of moet ik hier gewoon niet op letten?
Zoals altijd met Apple software: gewoon niet op letten. Apple heeft daar echt wel over nagedacht :)

Overigens wordt er gewoon een save state opgeslagen, de programma's blijven over het algemeen niet allemaal draaien, tenzij ze daar expliciet voor geprogrammeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 13:14

Hoite

Goed verhaal

SanderPS3 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:46:
[...]

dubbel klik op homebutton en naar rechts swipen, dan zie je daar rotatie lock staan :)
Dan opent hij de Phone-favourites, en kan ik niet naar rechts swipen.
Werkt zeker alleen op een 3GS ofzo.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Canaria schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:48:
Kan iemand misschien een screenshotje maken van de iBooks app? Daar ben ik zo benieuwd naar!

Ik heb nu geen iPhone, maar m'n library staat al klaar. M'n vorige iPhone heb ik een paar maanden geleden verkocht maar in de tussentijd heb ik wel telkens gecheckt voor updates van apps en zelfs nieuwe gedownload, waaronder dus vandaag de iBooks app :P
http://www.apple.com/nl/iphone/softwareupdate/

Rechts :P

Of wil je echt screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Canaria schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:48:
www.apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoite schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:49:
[...]

Dan opent hij de Phone-favourites, en kan ik niet naar rechts swipen.
Werkt zeker alleen op een 3GS ofzo.
Doh... heel multi-tasking werkt alleen op 3GS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bosmonster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:50:
[...]

Helaas dus ook screenlock

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Bosmonster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:50:
[...]

Doh, ik zie niet zo direct een verband tussen multitasken en je rotatie vastzetten. maar dat zit dus in dezelfde functie.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Rotatielock niet op de 3G? ;(

[ Voor 7% gewijzigd door remmelt op 21-06-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ah op die fiets... ja das wel weird ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik bedoel meer van hoe een boek wordt getoond. Dat boekenkastidee ken ik al van Delicious Library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Canaria schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:53:
[...]

Ik bedoel meer van hoe een boek wordt getoond. Dat boekenkastidee ken ik al van Delicious Library.
Check mn DropBox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 14:39

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dat multittasken, moeten de apps daar nog op aangepast worden oid? Ik heb bijvoorbeeld de Twitter (former Tweetie) app, als ik die "sluit" door naar home te gaan, en 'm dan weer oppak vanaf de dubbelklik-home (taskbar?) dan her-initaliseert ie gewoon alsof ik 'm gewoon als vanouds opstart.. Geldt voor meer apps. Watsdaarmee?

Edit: BTW check hoe godsgruwelijk snel die nu foto's maakt :D

[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 21-06-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

oh yeah! ik zie nu pas het grootste gewin (voor mij):

http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/

"Wireless keyboard support
Pair a keyboard based on Bluetooth wireless technology with your iPhone."

Ik heb nog een prachtig klein Stowaway bluetooth keyboardje van 150 dollar liggen stof te happen. Mooi!

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonemag.com/old_blogs/media/igo_bt_kb.jpg

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

NoTimeRemains

I know

Wat raar ik heb net geupdate naar iOS4, maar ik ben al mijn contacten, smsjes, etc kwijt. De apps staan er wel gewoon op en ik heb vantevoren nog een backup gedraaid :S
Iemand een oplossing?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-05 01:24

Tourniquet

Hiya, fellas!

Canaria schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/53CA
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/53CB
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/53CC
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/53CD

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

De iPhone 3G trekt die applicatie echt voor geen meter :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VaioVip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:25
Je drukt 2x op je home knop. Dan opent je multitasking balk. Als je dan naar links swiped krijg je iPod functies te zien. Het icoon links daarvan is dus om je scherm op slot te zetten!

Even ter verduidelijking: Ik heb een 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Muthas schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:02:
De iPhone 3G trekt die applicatie echt voor geen meter :')
Klopt, die screenshots zijn van m'n 3G. :P Maar ik ga sowieso geen boeken lezen op zo'n klein schermpje. Daar heb ik m'n iPad nu voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

apNia schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:56:
Dat multittasken, moeten de apps daar nog op aangepast worden oid? Ik heb bijvoorbeeld de Twitter (former Tweetie) app, als ik die "sluit" door naar home te gaan, en 'm dan weer oppak vanaf de dubbelklik-home (taskbar?) dan her-initaliseert ie gewoon alsof ik 'm gewoon als vanouds opstart.. Geldt voor meer apps. Watsdaarmee?

De apps moeten zelf die save-state inbouwen. Dat is iets wat al lang bestaat, ver voor 4.0 werd aangekondigd. In feite heeft Twitter/Tweetie dat ook in bepaalde mate, al, die onthoud namelijk al je tweets, waar je was met lezen, etc
Eigenlijk wordt dat hele multitasken dus geminimaliseerd toch een quicklaunch/recentlylaunched-bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:36
Hoite schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:30:
[...]

Probeer hetgeen wat ik boven beschreef ook eens?
Een restore maken, en op Niet Backuppen klikken als hij daarom vraagt?

Anders maakt hij een nieuwe reservekopie van een lege iPhone.
Sorry ben al tijdje beneden geweest.

Naja alle muziek en contacten en programmas staan erop. Ik moest alleen alles opnieuw gaan instellen. Van favorieten van contacten tot je Mail en alle push berichten etc...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
apNia schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:56:

Zover ik 't begrijp moet een app minimaal gecompileerd zijn voor iOS 4.0 om Fast App Switching te laten werken. Daarna zijn aanpassingen voornamelijk om 't geheugenverbruik te verminderen zodat je minder kans hebt als inactieve app afgeschoten te worden omdat je geheugen gebruikt dat voor de foreground app nodig is.
Anoniem: 126938 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:47:
He Lads,

Er wordt inderdaad geheugen verbruikt, maar dat geeft niet. De foreground app (en de telefoniedaemons) hebben namelijk absolute prioriteit. Op het moment dat jij een app in suspended mode hebt (dus Fast App Switching compatibel en in de achtergrond, maar geen audio/voip/gps app) en er is extra geheugen nodig, dan wordt steeds de app die het meeste geheugen gebruikt gekilled, totdat er genoeg vrij is.
Mag schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:07:
[...]

De apps moeten zelf die save-state inbouwen. Dat is iets wat al lang bestaat, ver voor 4.0 werd aangekondigd. In feite heeft Twitter/Tweetie dat ook in bepaalde mate, al, die onthoud namelijk al je tweets, waar je was met lezen, etc
Eigenlijk wordt dat hele multitasken dus geminimaliseerd toch een quicklaunch/recentlylaunched-bar.
Nee, die state-save was er al en die moet je nog steeds doen. Wat er gebeurt als je een multitaskbare app in de achtergrond duwt is dat die een signaaltje krijgt: yo, je wordt zo inactief dus ik raad je aan je daarop voor te bereiden. De app moet dan state saven en dergelijke, netwerk sockets sluiten, etc, en geheugen proberen te verminderen. Eventueel kan 'ie ook vragen om wat meer tijd voor Task Completion. Daarna wordt de app op 'suspended' gezet. Hij 'draait' dan wel (zit in geheugen) maar de scheduler zet 'm nooit op de CPU dus er gebeurt gewoon niets mee. Totdat jij 'm weer activeert: dan krijgt 'ie een signaaltje: yo, je bent weer in de voorgrond en dan gaat 'ie gewoon verder waar 'ie gebleven is.

En als je dus suspended was en de foreground app heeft meer geheugen nodig, dan kun je gekilled worden. Dat gebeurt zonder signaal verder, vandaar de noodzaak tot state saven. Zodat je, als je weer gelaunched wordt, toch gewoon verder kunt gaan waar je was alleen dan iets minder snel.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeR op 22-06-2010 00:14 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:00

NoTimeRemains

I know

NoTimeRemains schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:58:
Wat raar ik heb net geupdate naar iOS4, maar ik ben al mijn contacten, smsjes, etc kwijt. De apps staan er wel gewoon op en ik heb vantevoren nog een backup gedraaid :S
Iemand een oplossing?
Te gek mn laatste backup is van een half uur geleden... Ik weet zeker dat ik voor ik begon een nieuwe backup gemaakt had... lekker hoor nu ben ik al mijn nummers, smsjes kwijt...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Thanks! Ziet er nice uit!

Wat ik wel suf vind trouwens zijn de tags van boeken in iTunes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nEPJDZZtCJjqipRkbF322Ttr/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Voor m'n gevoel is de final toch wel ietsje soepeler dan de GM. Met heen en weer swipen op het dashboard gaat het wat soepeler/gladder.

Overall ben ik erg tevreden over iOS 4. Enige wat me nu nog tegenstaat is dat apps niet allemaal kunnen "multitasken". Maar dit zal met de tijd vanzelf wel komen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Canaria schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:17:
[...]

Thanks! Ziet er nice uit!

Wat ik wel suf vind trouwens zijn de tags van boeken in iTunes:
[afbeelding]
:D Haha, inderdaad zeg. Misschien iets om bij de volgende update aan te pakken. Maar het bespaart wel wat ruimte in de iTunes-database om een auteur gewoon onder 'artiest' onder te brengen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

CyBeR schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:10:
[...]
Nee, die state-save was er al en die moet je nog steeds doen. Wat er gebeurt als je een multitaskbare app in de achtergrond duwt is dat die een signaaltje krijgt: yo, je wordt zo inactief dus ik raad je aan je daarop voor te bereiden. De app moet dan state saven en dergelijke, netwerk sockets sluiten, etc, en geheugen proberen te verminderen. Eventueel kan 'ie ook vragen om wat meer tijd voor Task Completion. Daarna wordt de app op 'suspended' gezet. Hij 'draait' dan wel (zit in geheugen) maar de scheduler zet 'm nooit op de CPU dus er gebeurt gewoon niets mee. Totdat jij 'm weer activeert: dan krijgt 'ie een signaaltje: yo, je bent weer in de voorgrond en dan gaat 'ie gewoon verder waar 'ie gebleven is.

En als je dus suspended was en de foreground app heeft meer geheugen nodig, dan kun je gekilled worden. Dat gebeurt zonder signaal verder, vandaar de noodzaak tot state saven. Zodat je, als je weer gelaunched wordt, toch gewoon verder kunt gaan waar je was alleen dan iets minder snel.
Ja, dat zeg ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Ik heb geprobeerd te updaten naar iOS 4 maar het heeft niet gewerkt ofzo? :? Er staat nu enkel slide for emergency en m'n pc noch itunes herkennen m'n iphone niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Ik heb de volgende features nog niet werkend gekregen op mijn 3G:

Google Notes synchronisatie met notes app - Hij pushed niets
PDF e-books die ik in iTunes heb staan verschijnen niet in iBooks als ik ze sync.
Spellingscontrole ben ik niet tegengekomen in Mail of Berichten. Kan ik dit ergens activeren?

Iemand ervaring met bovenstaande?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mag >> technisch gezien is het wel heel wat anders :)
Dat was iets wat volgens mij altijd al kon, alleen nauwelijks iemand inbouwde (sommige IM clients bijv wel).

CyBeR >> waarom hebben nog zo weinig apps zich er op voorbereid dan? De 4.0 SDK is echt al eeuwen verkrijgbaar voor devs. Heb best wat apps, en zag nergens iets van updates voor multitasking. Apps als Twitter/Tweetie, Nu.nl en WhatsApp lijken zich er uitstekend voor te lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
apNia schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 01:43:
Mag >> technisch gezien is het wel heel wat anders :)
Dat was iets wat volgens mij altijd al kon, alleen nauwelijks iemand inbouwde (sommige IM clients bijv wel).

CyBeR >> waarom hebben nog zo weinig apps zich er op voorbereid dan? De 4.0 SDK is echt al eeuwen verkrijgbaar voor devs. Heb best wat apps, en zag nergens iets van updates voor multitasking. Apps als Twitter/Tweetie, Nu.nl en WhatsApp lijken zich er uitstekend voor te lenen.
Alleen voor developers die beduidend meer geld neer hebben gelegd dan de €/$99 die je moet betalen om iPhone-devver te zijn. En dat zijn er een stuk minder. Bovendien, zelfs voor die developers staat Apple 't pas een week toe om apps voor 4.0 in te leveren, en die moeten eerst nog goedgekeurd worden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wel jammer dat ze dat niet rond de launch een beetje op orde hadden. Had het effect van het multitasken wat duidelijker gemaakt ;)
Nu voelt het meer aan als de Quicklaunch van Windows ;)

Maar de SDK is nu toch voor iedereen beschikbaar, dus binnenkort kan iedereen er aan? (dacht tbh dat ik op de Apple dev site een linkje zag naar de SDK 4)

Ook jammer dat je per folder maar 12 apps kwijt kan. Ik heb nu Games 1 en Games 2. Staat beetje lullig...
Snap niet dat ze dat niet scrollable maken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Laatst online: 01:08
Mag schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:07:
[...]

Ignorance is bliss :'( Dag illusie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Moet zeggen dat ik op mijn 3G erg blij ben met de update. Scrollen verloopt een beetje stroef soms, maar het homescreen werkt bijvoorbeeld wel veel vloeiender. Heb ook het idee dat ze de terug-naar-homescreenanimatie hebben aangepast.

Wel even moeten rebooten tijdens het updaten, omdat iTune mijn iPhone niet meer herkende, maar verder probleemloos. Probleemloos dus, maar ook eindeloos, djezes wat duurde dat lang... Maar het resultaat mag er zijn, op mijn 3G gaat alles een stuk vloeiender. In Maps bijvoorbeeld faden nieuwe stukjes in ipv dat er opeens staan. Kleine verschillen, maar doet het geheel vloeiender aanvoelen dan eerst.

Dit gezegd hebbende, de 3G is nog steeds een oud ding die teveel hapert en te weinig geheugen heeft, dus zodra de iPhone 4 beschikbaar is, koop ik hem.

Edit:
Overigens, toen mijn iPhone halverwege was en niet meer herkend werd door iTunes en ik dus moest rebooten, had hij wel die druppelachtergrond die, nu het updaten klaar is, nergens meer kan worden ingesteld. Pure bullshit dus dat de 3G geen homescreen-achtergrond mag instellen, want het is wel mogelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Diddle op 22-06-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Voor mensen met een 2G (zoals ik) is er ook goed nieuws, er wordt gewerkt aan een gemodificeerde iOS4. Zodat wij toch ook iOS 4 kunnen draaien. Zou toch ook moeten kunnen, de 3G is precies hetzelfde qua hardware (zelfde CPU en geheugen).

Er is al een gemodificeerde 3.1.3 beschikbaar die veel features heeft van iOS 4 maar ik wacht zelf even tot er een echte aangepaste versie uit komt die ook de nieuwe API's ondersteunt voor Apps. De features interesseren me verder niet (multitasking kan er toch niet op), maar ik vind het wel belangrijk om de nieuwste versies van apps te kunnen blijven gebruiken. Ik hoop dat iemand dat snel voor elkaar krijgt.

Edit: Mag dit hier eigenlijk besproken worden? Ik zie in de beleid sticky dat jailbreaken wel besproken mag worden, dit lijkt me net zoiets. Ik heb wel de link verwijderd naar het artikel waar ik naar linkte want de download locatie van de firmware werd daar genoemd.

[ Voor 43% gewijzigd door GekkePrutser op 22-06-2010 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

GekkePrutser schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 02:27:
knip

Edit: Mag dit hier eigenlijk besproken worden? Ik zie in de beleid sticky dat jailbreaken wel besproken mag worden, dit lijkt me net zoiets.
Volgensmij mag dit wel, alleen het unlocken via de onofficieele weg wordt hier niet besproken.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er nog meer mensen die met iOS4.0 de tweakers.net app niet meer kunnen gebruiken? Ik had hem gisteren even gedownload, maar ik kon geen data binnenhalen, terwijl ik wel op internet zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
IOS4 loopt voor mijn gevoel net even wat soepeler dan 3.1.3 op de 3GS. Zelfs internetten via wifi lijkt sneller te gaan.

Nu de Google notitie sync nog aan de praat zien te krijgen en wachten op de update van de Tweakers app & jailbreak om het af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
Gropah schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 06:44:
Zijn er nog meer mensen die met iOS4.0 de tweakers.net app niet meer kunnen gebruiken? Ik had hem gisteren even gedownload, maar ik kon geen data binnenhalen, terwijl ik wel op internet zat...
Zelfde probleem hier... zelfs met wi-fi verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44
NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:14:
[...]

Te gek mn laatste backup is van een half uur geleden... Ik weet zeker dat ik voor ik begon een nieuwe backup gemaakt had... lekker hoor nu ben ik al mijn nummers, smsjes kwijt...
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had een backup gemaakt net voordat ik ging updaten en nu alles kwijt.

Werk nu met een backup uit November 2009. Niet echt handig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:50
Vanitas schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:23:
Voor m'n gevoel is de final toch wel ietsje soepeler dan de GM. Met heen en weer swipen op het dashboard gaat het wat soepeler/gladder.

Overall ben ik erg tevreden over iOS 4. Enige wat me nu nog tegenstaat is dat apps niet allemaal kunnen "multitasken". Maar dit zal met de tijd vanzelf wel komen.
Zit daar verschil in dan? Zo ja, hoe update je van GM naar final dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
Maeslant schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:04:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had een backup gemaakt net voordat ik ging updaten en nu alles kwijt.

Werk nu met een backup uit November 2009. Niet echt handig :|
Ik had hetzelfde. Backup gemaakt, maar vervolgens ging het updaten niet helemaal soepel en bleek iTunes zo slim te zijn om een nieuwe backup over de oude heen te zetten (en ik had geen backup van de backup). Gelukkig staan de contacts, mail, calendar bij Google, maar irritant is 't wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219712

Gisteren ook iOS 4 erop gezet. Werkt soepel, krijg alleen niet mijn beltonen gesynched. Voor de rest is alles wel op mijn Iphone 3G ge synched. Heb trouwens wel nog steeds de foutmelding van Itunes De iPhone (naam) kan niet worden gesynchroniseerd. A duplicate file name was specified.” This problem may be accompanied by duplication of music and other media files. Een dubbele bestandsnaam is opgegeven. Iemand anders ook dat probleem. Heb het sinds ik Itunes 9.2 erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Ligt het aan mij of duurde na de update het opladen van de telefoon (3gs) erg lang.
Normaal zit ie met een uurtje wel vol, nu ruim 3 uur. (vanaf 26%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ook opvallend; haal hem vanmorgen van de dock, 99%. Misschien moet er eerst nog even een paar keer gecalibreerd worden met iOS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
wat is die rotatie lock in ios4 slecht uitgewerkt zeg. Je kunt alleen maar portrait modus locken en niet landscape :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:36

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Was mij ook al opgevallen. Jammer! Had het leuker gevonden dat je de gekozen mode kon vastzetten :)

[ Voor 53% gewijzigd door SideSwipe op 22-06-2010 08:42 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
stef-o schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:40:
wat is die rotatie lock in ios4 slecht uitgewerkt zeg. Je kunt alleen maar portrait modus locken en niet landscape :(
Zou in principe ook niet nodig moeten zijn als de apps goed ontwikkeld zijn. Dan roteren ze niet verder als je de iphone op zn kop houdt. Helaas snappen veel developers dat principe blijkbaar niet...
Diddle schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 02:09:
Moet zeggen dat ik op mijn 3G erg blij ben met de update. Scrollen verloopt een beetje stroef soms, maar het homescreen werkt bijvoorbeeld wel veel vloeiender. Heb ook het idee dat ze de terug-naar-homescreenanimatie hebben aangepast.
Alle animaties zijn aangepast. Overgangsanimaties, rotatieanimaties, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

@ hierboven....

Ik vind het veel erger dat mn batterij nu iedere 2 minuten gebruik 2% capaciteit verliest......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:34

Royz

Kleurenblind!!

Op zich vreemd dat het rotatielock niet voor de 3G geldt toch?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 234657 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:45:
@ hierboven....

Ik vind het veel erger dat mn batterij nu iedere 2 minuten gebruik 2% capaciteit verliest......
Batterij gaat aardig hard nu ja. Normaliter verlies ik in een nacht ongeveer 15%, nu was het bijna 30. Waarschijnlijk doordat ie ook wifi in stand houdt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Gropah schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 06:44:
Volgens mij was dat eerder bekend, dat deze app niet of niet goed werkt met iOS4. In ieder geval doet 'ie het bij mij ook niet.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou jij zegt wifi in stand gehouden, ik ben 9% kwijt geraakt in vliegtuigmodus en had niks meer in de achtergrond draaien..... beetje vreemd als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Unsuccessful Opt Out
This device is not running iOS 4. iAds are only served to devices running iOS 4.

Riiight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Camera is trouwens echt enorm snel nu. VEUL sneller dan onder 3.x.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

OK. de iOS4 apps stromen binnen Twitbird en Plants vs Zombies zijn al geupgrade.

Ehm... weet iemand hoe je shortcut nu kan instellen? dubbelklik(+hold) voor camera of zo?

[ Voor 36% gewijzigd door kmf op 22-06-2010 09:19 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-05 14:33
UltraSub schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:53:
Unsuccessful Opt Out
This device is not running iOS 4. iAds are only served to devices running iOS 4.

Riiight...
Yup, die had ik ook, ios4 op een 3G

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En heeft digitale zoom gekregen, focus maar eens op iets, dan komt er een schuifbalkje in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

Anoniem: 124943 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:11:
zoo echt..ik vind de hele iOs 4 sneller dan de vorige versie 8)7 .. op de 3GS dan.. weet niet hoe dat op de 3G zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 21:30
Bigfoot87 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:18:
[...]

Je agenda, contacten en e-mail via exchange synchroniseren met Google is niet meer mogelijk in IOS 4... Twitter staat er vol mee. Waarschijnlijk gaat het om een bug. :(
Dat is balen, daar maak ik juist gebruik van. Heb echt het idee dat zowel google als apple het stiekem steeds minder gebruiksvriendelijker aan het maken zijn om die combinatie te gebruiken omdat ze elkaar constant in de haren vliegen. Voorlopig dus geen update voor mij.
Bigfoot87 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:25:
[...]

Het kan wel... mail en agenda via IMAP en contacten via iTunes... maar relaxed is anders.

Meer slachtoffers: klik
iTunes? Dacht het niet, heb geen zin elke keer m'n kabel eraan te hangen.
funk-e schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:25:
waarschijnlijk oplossing voor google sync probleem:

carmst

Fix for #IOS4 Google Sync #fail! Set your login username to "username@gmail.com", not just "username". Worked that out all on my own. :)
Heeft iemand dit al geprobeerd en is het gelukt?
B2 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:05:
Kan iemand bevestigen dat tethering met Vodafone nog werkt na de update naar iOS 4?
Wil niet nog een keer de problemen met de update van 3.0 naar 3.1 oid.
Daar ben ik ook benieuwd naar.
CyBeR schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:55:
Privacy-enthousiastelingen (en dat zou iedereen moeten zijn natuurlijk) gaan hierheen om te Opt-Outen van iAds data-collection: http://oo.apple.com/. Op je iOS 4 apparaat uiteraard.
Belangrijk, ga ik ook zeker doen.

Wel jammer dat de batterij zo snel lijkt leeg te lopen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wat is dat opt out iAds-gedoe dan? Opt out is toch verboden in NL voor wat betreft reclame..? Is iAd een soort sniffer die trackt wat je surfgedrag is of gaat het allemaal advertenties op je iPhone zetten..?

On another note: Ik wilde kijken of Qik @ 3G ook kon inzoomen maar die app crasht bij opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 124943 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:11:
En om een of andere reden neemt T.NET in phone-reviews nog steeds de camera-snelheid van de iPhone niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Crazyclaws schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:16:
[...]

Yup, die had ik ook, ios4 op een 3G
Ik ook op mijn 3GS :S Goede opt-out regeling zo ;)
Wilf schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:38:
Wat is dat opt out iAds-gedoe dan? Opt out is toch verboden in NL voor wat betreft reclame..? Is iAd een soort sniffer die trackt wat je surfgedrag is of gaat het allemaal advertenties op je iPhone zetten..?

On another note: Ik wilde kijken of Qik @ 3G ook kon inzoomen maar die app crasht bij opstarten.
iAds verzameld standaard gegevens over je intresse's en gebruikt die om specifieke reclame die jou zou moeten aanspreken te tonen. Door deze opt-out regeling worden er geen gegevens verzameld maar gewoon random ads getoont.

[ Voor 60% gewijzigd door Shinji op 22-06-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
//edit
Vergeten dat ik zelf als laatste had gereageerd :S

[ Voor 90% gewijzigd door Shinji op 22-06-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

heb het iGo aka ThinkOutside Stowaway keyboard aan de praat nu ik weer weet hoe hij aan moet (CTRL-FN-FN). Werkt heerlijk! mocht ik ooit nog veel willen typen dan kan dat nu dus op de iphone. Aanrader om tweedehands te scoren (of nieuw)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
dangerpaki schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:25:
[... Vodafone tethering ...]

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Dit bericht via Vodafone tethering op iOS4. De instellingen werden gewoon overgenomen uit 3.1.3.

Mijn 3G 8GB, geen JB, simlockvrij @ Vodafone is ook over. Geen gedoe, backup duurde een beetje lang en hij herstartte natuurlijk een aantal keer maar binnen een half uur stond alles er op. Niks kwijt, contacten, sms, foto's, instellingen, apps, alles is er. Het opnieuw overpompen van alle muziek duurde wel vrij lang maar dat is niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
Zo ik doe die update dus maar niet. Bij mij komt ook het bericht dat hij alles verwijderd als hij iOS4 installeert. Dus het is voor mij wachten op de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Bosmonster schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:48:
[...]

Batterij gaat aardig hard nu ja. Normaliter verlies ik in een nacht ongeveer 15%, nu was het bijna 30. Waarschijnlijk doordat ie ook wifi in stand houdt nu.
Hier in een (korte!) nacht 30% verloren, normaal gesproken 10%. En geen Wifi...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Shinji schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:05:
[...]

Zit daar verschil in dan? Zo ja, hoe update je van GM naar final dan?
Nee, is dezelfde build. GM = final. Het enige verschil is dat in de GM ook Game Center was meegeleverd (als App) en in de final niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Je zou het bijna vergeten maar het kan ook goed gaan, het updaten! Ik heb van 23:10 tot 2:20 moeten wachten (3G), backup duurde lang, installeren ging redelijk goed afgezien dat hij 2 x niet kon registreren online, backup terugzetten duurde ff maar na 3 uur had ik dan toch eindelijk iOS4 erop.

@ Shinji: waar zie je die ads dan? Zodra ik advertenties op zo een purpose built device als een telefoon ga krijgen gooi ik hem direct de prullenbak in. Je betaalt toch geen honderden euro's om vervolgens reclames te moeten zien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 23:01
Gisteren de update uitgevoerd op mijn iPhone 3G. Tot nu toe erg tevreden, heb het idee dat de interface net wat sneller reageert. Batterij gaat tot nu toe niet sneller leeg als met 3.1.3.

Alleen jammer dat Gmail via Exchange nog niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wilf schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:07:
@ Shinji: waar zie je die ads dan? Zodra ik advertenties op zo een purpose built device als een telefoon ga krijgen gooi ik hem direct de prullenbak in. Je betaalt toch geen honderden euro's om vervolgens reclames te moeten zien..?
iAds is een mobiel advertentieplatform (nieuw in iOS 4.0) wat developers in staat stelt op de iPhone "toegesneden" advertenties op te nemen in hun Apps. Net zoals je nu in gratis Apps vaak al reclamebanners hebt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KpR679kiyEY]
jjbstolk schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:07:
Alleen jammer dat Gmail via Exchange nog niet werkt.
Het werkt wel, maar erg traag. Het lijkt erop dat Google wat performanceproblemen heeft omdat iedereen massaal aan het syncen is.

[ Voor 19% gewijzigd door Tourniquet op 22-06-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Wilf schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:07:
iAds (en andere reklame) zul je nooit tegenkomen als je geen extra apps op je telefoon installeert. Als je dat wel doet stelt 't een boel ontwikkelaars in staat om je die apps gratis of voor een lage prijs aan te bieden. Maar in de applicaties van Apple zelf zal 't niet zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 22-06-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tourniquet schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:19:
[...]

Het werkt wel, maar erg traag. Het lijkt erop dat Google wat performanceproblemen heeft omdat iedereen massaal aan het syncen is.
De mail van Google Apps (Gmail op je eigen domein) via Exchange werkt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Tom schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:25:
[...]

De mail van Google Apps (Gmail op je eigen domein) via Exchange werkt helemaal niet.
Oh, dat is lastig. Ik haal m'n gmail binnen via Exchange en dat werkt gelukkig wel. Het is wel erg traag sinds gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 09:44
funk-e schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:25:
waarschijnlijk oplossing voor google sync probleem:

carmst

Fix for #IOS4 Google Sync #fail! Set your login username to "username@gmail.com", not just "username". Worked that out all on my own. :)
Heeft iemand de zekerheid dat dit werkt? Voor mij is dit een reden om nog even niet te updaten. Sync zowel agenda als contacts als mail via excange met gmail....

EDIT: ik draai nu dus nog 3.1.3 maar ik merk dat mijn mail helemaal niet gesynct wordt nu. is het gewoon een google probleempje? dus niks met os 4 te maken? Want dan ga ik vanavond lekker updaten?

EDIT2: Google dus, laat maar, even verder zoek dan me neus lang is doet weer wonderen:

http://smartphonenation.c...ail-exchange-sync-issues/

[ Voor 28% gewijzigd door KingKoning op 22-06-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 22:14
mijn 3G is na de update ook supertraag, van degene die dit ook hebben, hebben jullie een schone OS installatie geprobeerd? wnat daar ziti k nu over te denken... mss dat dat helpt?

een vriend van mij heeft ook een 3G en die van hem is nu veel sneller...die van mij juist trager :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 14:35
Ben ik de enige met een niet werkende Tweakers.net App ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-05 13:39
Heeft iemand al een t-mobile phone geupdate, is thetering nog steeds niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
SanderPS3 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:41:
Ben ik de enige met een niet werkende Tweakers.net App ?
Nee, is al enige keren gemeld, zo ook in Tweakers.net iPhone-app - Bugs, klachten en complimenten. Daar wordt ook gemeld dat versie 1.1 op stapel staat dus even geduld denk ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-05 23:09
jarsiv schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:41:
Heeft iemand al een t-mobile phone geupdate, is thetering nog steeds niet beschikbaar
Tethering bij een iPhone abonnement zal er nooit komen denk ik.. :/

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Erulezz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Tethering bij een iPhone abonnement zal er nooit komen denk ik.. :/
Je kunt gewoon een data-abonnement afsluiten dat tethering toestaat toch?

Kweet alleen niet of dat bij T-Mobile kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
FireFoz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:36:
mijn 3G is na de update ook supertraag, van degene die dit ook hebben, hebben jullie een schone OS installatie geprobeerd? wnat daar ziti k nu over te denken... mss dat dat helpt?

een vriend van mij heeft ook een 3G en die van hem is nu veel sneller...die van mij juist trager :?
Kan aan je apps liggen, misschien goed moment schoon huis te maken. Een tijd terug was mijn 3G na halve dag al bijna leeg, was bang dat de accu op was. Toen alle apps verwijderd en sindsdien gaat ie weer 2-3 dagen mee :) (wel weer apps toegevoegd natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 21:30
remmelt schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:54:
[...]

Dit bericht via Vodafone tethering op iOS4. De instellingen werden gewoon overgenomen uit 3.1.3.

Mijn 3G 8GB, geen JB, simlockvrij @ Vodafone is ook over. Geen gedoe, backup duurde een beetje lang en hij herstartte natuurlijk een aantal keer maar binnen een half uur stond alles er op. Niks kwijt, contacten, sms, foto's, instellingen, apps, alles is er. Het opnieuw overpompen van alle muziek duurde wel vrij lang maar dat is niet meer dan logisch.
Dank!!! belangrijk om te weten...

Nu eigenlijk alleen nog de jailbreak afwachten.
Ram0n schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:59:
[...]

Hier in een (korte!) nacht 30% verloren, normaal gesproken 10%. En geen Wifi...
Dit gaat dus schijnbaar een probleem worden denk ik. Normaliter heb ik met Wifi uit een nacht echt minimale drop van accu. een paar procentjes hoogstens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 14-04 16:30
Shinji schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:42:
[...]

Nee, is al enige keren gemeld, zo ook in Tweakers.net iPhone-app - Bugs, klachten en complimenten. Daar wordt ook gemeld dat versie 1.1 op stapel staat dus even geduld denk ik dan :)
ik hoop dat ze die update snel uitbrengen. Wel apart overigens dat juist een app als Tweakers die deze maand nog gelanceerd is niet gelijk voor OS4.0 klaar was en andere oudere apps geen problemen vertonen (hardware.info, iphoneclub e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

zo, heb maar even een tutorial geschreven voor wie ook een iGO/ThinkOutside Stowaway bluetooth folding keyboard heeft. Is toch het populairste keyboardje voor PDA's dus ben benieuwd of ik nog eens gelinkt ga worden ;)

How to get your iGo / Think Outside Stowaway bluetooth keyboard to work with Iphone iOS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36926

Na de reacties gelezen te hebben mag ik mij helaas aansluiten bij diegene die problemen ondervindt met de installatie van IOS 4. :'(

- Uitgangssituatie: OS 3.1.3, altijd keurig reserve kopieën gemaakt, vorige updates gingen altijd goed, alle programma’s, muziek, etc. gesynct.
- Backup: Duurde lang (± 1,5 uur)
- Downloaden IOS 4: Redelijk snel gezien de wereldwijde behoefte (± 7 min.)
- Installeren: Drama met een error melding.
- Herstel: Ook een drama met deze melding: ‘Er heeft zich een fout voorgedaan tijden het herstellen van deze iPhone (-402653183).

- Actuele situatie: Totaal lege iPhone 3G met IOS4 ==> Klote! O-) Wél erg snel overigens... maar of dat nu aan IOS4 ligt óf aan het feit dat m'n iPhoontje leeg is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb nu in de netwerkinstellingen een optie genaamd mobiele data. Wat doet dat precies? Heb iOS 4

[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 22-06-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Anoniem: 36926 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:52:
Na de reacties gelezen te hebben mag ik mij helaas aansluiten bij diegene die problemen ondervindt met de installatie van IOS 4. :'(

- Uitgangssituatie: OS 3.1.3, altijd keurig reserve kopieën gemaakt, vorige updates gingen altijd goed, alle programma’s, muziek, etc. gesynct.
- Backup: Duurde lang (± 1,5 uur)
- Downloaden IOS 4: Redelijk snel gezien de wereldwijde behoefte (± 7 min.)
- Installeren: Drama met een error melding.
- Herstel: Ook een drama met deze melding: ‘Er heeft zich een fout voorgedaan tijden het herstellen van deze iPhone (-402653183).

- Actuele situatie: Totaal lege iPhone 3G met IOS4 ==> Klote! O-) Wél erg snel overigens... maar of dat nu aan IOS4 ligt óf aan het feit dat m'n iPhoontje leeg is... :?
Had ik ook.
dit:
Hoite in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 26"

Heeft voor mij gewerkt.

Alleen was bij mij de backup wel goed gegaan.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Ik had overigens toen ik mijn telefoon update ook die problemen met foutmeldingen bij het terug zetten van de backup. Heb toen gewoon telkens na zo'n fout melding weer opnieuw op sync gedrukt, muziek en foto's en dergelijke even uitzetten en na een aantal pogingen was de basis gesynct. Daarna gewoon muziek en foto's weer toegevoegd. Zelfde soort foutmelding als

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36926

Hoite schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Had ik ook.
dit:
Hoite in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 26"

Heeft voor mij gewerkt.

Alleen was bij mij de backup wel goed gegaan.
Thnx Hoite ga ik proberen. Even voor de duidelijkheid; hoe heb jij die verse restore zonder backup precies uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is nou verschil tussen mobiele data en data roaming... btw welke moet ik nou aan laten? weet niet eens meer of dataroaming altijd uit stond maar staat nu wel uit :P heb wel gewoon 3g verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Roaming is dat ie een andere provider pakt waar je normale provider een roaming-overeenkomst mee heeft, bijvoorbeeld als je in het buitenland bent. Data-roaming is over het algemeen een dure grap, dus die heb ik uit staan. Dan weet je zeker dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan als je naar het buitenland gaat of zelfs in de buurt van de grens.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P
Bosmonster schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:05:
Roaming is dat ie een andere provider pakt waar je normale provider een roaming-overeenkomst mee heeft, bijvoorbeeld als je in het buitenland bent. Data-roaming is over het algemeen een dure grap, dus die heb ik uit staan. Dan weet je zeker dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan als je naar het buitenland gaat of zelfs in de buurt van de grens.
maar je kan hem wel in nederland aan laten? of maakt dat niets uit? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het betekent alleen dat ie dus niet via roaming-partners data gaat verbruiken. Veel duidelijker kan ik het niet maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Data roaming kan je dus idd beter uitzetten. In NL maakt het over het algemeen niet uit als het aanstaat (tenzij je T-Mobile-netwerk uitvalt en je op KPN ofzo roamt - highly unlikely though). Nu kan je daar afzonderlijk van nog mobiele data uitzetten; dwz ook in NL data uitzetten als je dat wilt. Fijne add-on.

[ Voor 4% gewijzigd door Wilf op 22-06-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jazzper schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:46:
zo, heb maar even een tutorial geschreven voor wie ook een iGO/ThinkOutside Stowaway bluetooth folding keyboard heeft. Is toch het populairste keyboardje voor PDA's dus ben benieuwd of ik nog eens gelinkt ga worden ;)
Ja dat toetsenbord heb ik ook, past ook perfect bij de iPhone. Die standaard past goed om hem zowel staand als liggend in te zetten. Ooit gekocht voor bij mijn PocketPC maar nu heb ik er veel meer aan.

Overigens kon je hem al een tijd gebruiken met de BTStack Keyboard app (jailbreak). De ontwikkelaar daarvan heeft ook een muis driver gemaakt, zodat je ook een BT muis kan gebruiken. Dat klinkt gek maar vind ik bij gebruik met een toetsenbord handiger dan het scherm aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Anoniem: 345798 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:08:
:P
[...]

maar je kan hem wel in nederland aan laten? of maakt dat niets uit? O-)
Je kunt 'm beter uit zetten.
Als je namelijk in een grensstreek zit, gebeurt het soms wel eens dat ie een buitenlandse prodivder pakt omdat die dichterbij zit.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.