Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mijn iPhone 3G geeft 'No Wi-fi' aan... Heb alles al gereset etc etc... Wat kan het probleem zijn?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, hier ook geen Wifi op 3G van het één op het andere moment, al een ruime tijd dan. Hij vind ook geen netwerken enzo.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hetzelfde hier. Wi-Fi kan ik dan niet eens aan-/uitzetten...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
bij mij op school werken we met een VPN. nu is het mij gelukt VPN verkend te krijgen, maar vaak valt wifi ineens uit vooral nadat die gelockt is. dan moet ik vervolgens weer VPN gebr. en w8woord in gaan vullen. wordt daar best moe van

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik zit dus nu op de iOS4 GM build maar ik merk dat de telefoongesprekken zomaar beëindigd worden tijdens het bellen? Had dit niet met mijn gejailbreakte 3.0.1..

Heb 3G uitgezet i.v.m. t-mobile, maar in de stad waar ik woon heb je sowieso al geen 3G bereik en ik heb via het normale GSM netwerk nooit echt problemen gehad hier (buiten het feit om dat je soms geen bereik hebt :p )

Zou het dus kunnen dat er een bijzonder ernstige bug in 4.0 GM zit? Of komt het -aantoonbaar- door T-mobile? het voelt in ieder geval als een bug. Lijkt me een gigantisch probleem voor Apple gezien ze alle devices met deze build uitrusten, en al hebben uitgerust voor de launch eind juni..

En als iemand een fix weet, hoor ik het graag, want dit is echt vreselijk irritant.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37
Dannydeman schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:10:
Ik zit dus nu op de iOS4 GM build maar ik merk dat de telefoongesprekken zomaar beëindigd worden tijdens het bellen? Had dit niet met mijn gejailbreakte 3.0.1..

Heb 3G uitgezet i.v.m. t-mobile, maar in de stad waar ik woon heb je sowieso al geen 3G bereik en ik heb via het normale GSM netwerk nooit echt problemen gehad hier (buiten het feit om dat je soms geen bereik hebt :p )

Zou het dus kunnen dat er een bijzonder ernstige bug in 4.0 GM zit? Of komt het -aantoonbaar- door T-mobile? het voelt in ieder geval als een bug. Lijkt me een gigantisch probleem voor Apple gezien ze alle devices met deze build uitrusten, en al hebben uitgerust voor de launch eind juni..

En als iemand een fix weet, hoor ik het graag, want dit is echt vreselijk irritant.
Nee, het komt door T-mobile, je bent niet de enige die zulke problemen ondervind, hier in het Twente gebied al van heel wat mensen gehoord (niet perse iPhone eigenaren), dat gesprekken wegvallen, of veel ruis, of jibberish, dus niet verstaanbaar en hele harde geluiden zoals piepjes...

Ik ben van mening dat T-mobile niet meer het alleenrecht heeft om de iPhones te verkopen, waarom zou je anders de laatste halfjaar al je klanten bellen om ze te laten verlengen wanneer de abbo's niet eens in de verlengperiode vallen, waarom zoveel reclame maken, waarom slechte netwerk nu ineens aanpassen/verbeteren?

Aan de andere kant, kun je ook zeggen, dit doen ze allemaal omdat ze juist nog steeds het alleenrecht hebben, nou ja, we zullen, zien. Geen iPhone voor mij als T-mobile het alleenrecht heeft, dat weet ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

CyBeR schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Gebruik jij iets anders dan T-Mobile? Zo ja, is tethering in 4.0 veranderd t.o.v. 3.1.3?
Ik gebruik KPN. Bij mij is de tethering optie niet gewijzigd.
Bij mij is het nooit een T-Mobile foon geweest, omdat deze zonder simlock uit het buitenland komt.
Dannydeman schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:10:
...
Heb ik ook gehad! En ik zit, zoals hierboven gemeld, op het netwerk van KPN.
Dat was na de update/herstart. Meerdere keren tijdens een gesprek van enkele minuten ging de telefoon herstarten.
Bij mij is het niet meer voorgekomen, nadat ik de iPhone geheel uitgezet heb (en weer aan...).
Dezelfde persoon meteen weer gebeld en na meer dan 10 minuten resette ie nog niet, dus lijkt me opgelost bij mij.

Andere bijzonderheden waren:
Tomtom West Europa crashte bij het "berekenen" van een adres. Oplossing was om Tomtom geheel te sluiten van de taskbar.
Tweakers.net App werkt niet meer met iOS4. De App verwerkt geen gegevens meer. Beperkte workaround is om Tweakers.mobi te openen via Safari.
EN-IS schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:13:
[...]

Daar had ik ook al last van! Het is Denise Milani... :9
[off topic]
Yep, Denise Milani. :+

http://reesechoice.com/im...e.com_Avater_Denise01.jpg
http://reesechoice.com/im...e.com_Avater_Denise02.jpg

[/off topic]

[ Voor 73% gewijzigd door THX op 13-06-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

Edit: Alles in 1 reply.

@Admin: deze reply verwijderen!

[ Voor 102% gewijzigd door THX op 13-06-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

Edit: Alles in 1 reply.

@Admin: deze reply verwijderen!

[ Voor 101% gewijzigd door THX op 13-06-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viccers schreef op zondag 13 juni 2010 @ 07:59:
Zou wel leuk zijn als ik via die functie met andere mensen (op hun pc) kan Skypen met videobeeld! Technisch lijkt het me mogelijk, alleen hopen dat Apple deze functie toelaat...
Daar heb je dat FaceTime niet voor nodig. Technisch gezien kun je daar FaceTime ook niet voor gebruiken omdat Skype haar eigen protocol gebruikt. Wat Apple moet doen is zorgen dat 3rd parties ook van die front cam gebruik kunnen maken, daar heeft Skype namelijk wel wat aan.
THX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:54:
[...]

De Golden Master is final.
Dat bedoelde ik niet. Er zit een verschil tussen de golden master candidate (wat een rc is) en de golden master (wat, zoals je al zegt, de final is). Ik vroeg me af of de rc die ze hebben vrijgegeven op de wwdc het inmiddels al tot final heeft geschopt of niet. Gezien de problemen zou je kunnen denken dat ze bij Apple een andere build als final releasen. Maar ja, Apple is een blackbox dus dit is echt puur giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

ppl schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:22:
[...]

Dat bedoelde ik niet. Er zit een verschil tussen de golden master candidate (wat een rc is) en de golden master (wat, zoals je al zegt, de final is). Ik vroeg me af of de rc die ze hebben vrijgegeven op de wwdc het inmiddels al tot final heeft geschopt of niet. Gezien de problemen zou je kunnen denken dat ze bij Apple een andere build als final releasen. Maar ja, Apple is een blackbox dus dit is echt puur giswerk.
Mmm, officieel weet ik natuurlijk niet of er nog een nieuwere build aankomt vanuit Apple.

Apple Golden Masters zijn in de regel altijd RC's. Omdat deze RC zonder developer-ID geinstalleerd kan worden, verwacht ik dat Apple deze RC intern als "general available" bestempeld = final.

Hooguit worden er nog enkele bugs geplet, maar er komen verder geen functies meer bij.
Sowieso moeten de iPhone 4's voorzien worden van een final build voor verkoop. Ik denk daarom dat men niets meer wijzigt aan de GM.

[ Voor 6% gewijzigd door THX op 13-06-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe 't met iPhoneOS (Sorry, iOS) zit weet ik niet, maar bij OSX waren de releases die als 'Golden Master' bestempeld werden ook altijd de latere retail releases.

Overigens heet deze versie nog wel 'Developer', dus een miniem verschil zal er mischien nog zijn in dat de uiteindelijke versie dat niet doet.

* CyBeR heeft de stap ook maar even gewaagd, met tools om terug naar 3.1.3 te gaan in de aanslag. Alles lijkt te werken met Vodafone. Internet, MMS, Tethering doen 't. Echter wat wel vrij hinderlijk is, is dat het lijkt alsof custom IPCC files nu helemaal niet meer ondersteund worden. In 3.1.* was dat alleen zo voor de iPhone-carriers. Je kunt als gebruiker van een niet-iPhone-carrier wel alle gegevens invoeren om alsnog te internetten, mms'en en tetheren en 't scrollende logo is iig voor Vodafone al gefixt (er staat nu standaard gewoon 'vodafone NL' in plaats van 'voda...'), maar dat stomme berichtje als je belt ('call-forwarding enabled') is dus niet meer weg te krijgen :/

[ Voor 53% gewijzigd door CyBeR op 14-06-2010 01:15 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb sinds kort een gek probleem met m'n Iphone. Ik heb een Iphone 3G i.c.m. een Telfort sim-only abonnement. Het probleem is dat ik het idee heb dat mijn wisselgesprekken niet meer goed werken ofzo. Heel vaak heb ik dat als ik aan het bellen ben, daarna een sms krijg dat iemand mijn voicemail heeft bereikt maar geen bericht heeft achtergelaten. Dit zonder dat ik heb gezien dat ik gebeld werd en aan kon geven dat ik wilde wisselen. Ik heb al bij Telfort gekeken naar de instellingen en mogelijkheden van wisselgesprekken, en op de website staat dat je de functie gewoon moet activeren via de telefoon. Op mijn iphone is dit gewoon juist ingesteld.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen? Veel dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
Wat is die iphone toch een fantastisch internet-device!

Geen enkele mogelijkheid om de wk wedstrijd tegen Denemarken te zien.
Iedere smartphone kan de wedstrijden zien, behalve....de iphone.

De touch kan t wel?! Ongelooflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Ferry34 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 14:07:

Wel's van rechten gehoord? De iPhone kan alles wat de iTouch kan en meer (bellen e.d.), maar als de content provider 't ding niet van data wil voorzien houdt 't toch echt op hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 14-06-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 12:41
Ferry34 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 14:07:

Dat heeft meer met de licenties te maken dan met de iPhone. Niet een iPhone probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]thaan schreef op maandag 14 juni 2010 @ 14:10:
[...]

Dat heeft meer met de licenties te maken dan met de iPhone. Niet een iPhone probleem dus.
[/quote

Dat was geen probleem geweest met flash ondersteuning. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 13-09 23:52
Licenties zijn natuurlijk de schuld en niet de iphone!??

Het niet ondersteunen van flash is t probleem. Daardoor heb je werkelijk voor iedere toepassing een app nodig en daarom zit je nu ineens met licenties!
Als de tethering niet was geblokkeerd door die geweldige update waardoor ik ook nog steeds niet kan multitasken, had ik t gewoon kunnen bekijken.

Iedere smartphone kan het nos journaal bekijken, maar ik heb op de iphone een app nodig? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ferry34 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:12:

Het niet ondersteunen van flash is t probleem. Daardoor heb je werkelijk voor iedere toepassing een app nodig en daarom zit je nu ineens met licenties!
Als de tethering niet was geblokkeerd door die geweldige update waardoor ik ook nog steeds niet kan multitasken, had ik t gewoon kunnen bekijken.

Iedere smartphone kan het nos journaal bekijken, maar ik heb op de iphone een app nodig? :X
Jah, boeien dat er een app voor nodig is, dan nog doet hij het niet dus is het wel degelijk een licentie probleem.

Ik vind flash nou niet echt een gemis op de iPhone, laat ik zo stellen heb het sinds dat ik er 1 heb nog geen ene keer nodig gehad.

Zelfde geldt voor multitasking en tethering, tethering doet het bij mij prima icm met Hi en versie 3.1.3, en welke update bedoel je die naar iOS4? Die installeer je nog steeds op eigen risico.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het niet ondersteunen van flash is t probleem.
En dan te bedenken dat de NOS geen gebruik maakt van Flash maar van Silverlight omdat als ze Flash zouden gebruiken ze een compleet nieuw serverpark moeten aanleggen om hetzelfde te verkrijgen als met Silverlight: het kunnen voldoen aan de licenties door content alleen te laten streamen en niet te laten downloaden. M.a.w. Flash heeft er dus echt niets mee te maken, het is puur en alleen een licentie probleem. Deze discussie is inmiddels ook alweer een paar jaar oud, er zijn al diverse andere evenementen geweest waarbij men ook van Silverlight gebruik moest maken vanwege de uitzendrechten. Linux gebruikers waren toen degenen die massaal tegen dat besluit aan het protesteren waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Voor de mensen die zich afvragen hoe hoog de resolutie van de retina display er nu eigenlijk in het echt uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/06/14/032411-retina-resolution-4-20100607.jpg

Bizar om dat op zo'n klein schermpje te zien lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
En hier, ter vergelijking, een mockup hoe het er op een 2G/3G/3GS uit zou zien:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/bjef7d.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door SirNobax op 14-06-2010 17:53 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

Onzin. Flashondersteuning zou echt niet op magische wijze de NOS uitzendrechten voor mobiele devices geven. En dat is het probleem: die hebben ze niet gekocht want dat vonden ze prijstechnisch te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
edit:
nvm

[ Voor 107% gewijzigd door Possstema op 14-06-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Deze plaatjes heb ik ook zien staan op apple.com. Wat mij betreft echt grote onzin. Als mijn 3g(s) er zo uit zou zien dan had ik hem nooit gekocht! (zelfs op kleinere schaal ziet die afbeelding er nog fout uit) Ontzettend overdreven pixel effect toegepast. Ik ben benieuwd om ze eens naast elkaar te liggen of je überhaupt verschil kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Lt. Marx schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:36:
Deze plaatjes heb ik ook zien staan op apple.com. Wat mij betreft echt grote onzin. Als mijn 3g(s) er zo uit zou zien dan had ik hem nooit gekocht! (zelfs op kleinere schaal ziet die afbeelding er nog fout uit) Ontzettend overdreven pixel effect toegepast. Ik ben benieuwd om ze eens naast elkaar te liggen of je überhaupt verschil kan zien.
Die plaatjes kloppen wel redelijk hoor, alleen is die van de 3GS natuurlijk juist 2x opgeschaald omdat je anders het extra detail van de iPhone 4 niet kunt beoordelen (jouw computermonitor is tenslotte geen 326ppi). Maar als je het 3GS plaatje even twee keer zo klein maakt zonder interpolatie heb je een beeld dat aardig klopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhq.nl/~marco/3gsscreen.png

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 14-06-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Wat mij betreft echt grote onzin. Als mijn 3g(s) er zo uit zou zien dan had ik hem nooit gekocht! ... Ik ben benieuwd om ze eens naast elkaar te liggen of je überhaupt verschil kan zien.
Speciaal voor u:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/116i2if.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/b6q3io.jpg

(klikbaar voor fullsize)

Je kan me veel vertellen, maar, IMHO, ziet het er vrijwel exact hetzelfde uit als mijn mockup.

[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 14-06-2010 19:25 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 14-09 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Helaas ziet het er naar uit fat ik toch mijn ongelijk moet toegeven :P
Gelukkig voor mij was ik toch al van plan de iPhone 4 te halen. Je hebt me een overtuigend argument erbij gegeven, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Er is niks mis met die plaatjes. De eerste is gewoon een afbeelding op de Iphone 4 resolutie van 960/640. De tweede is direct teruggeschaald naar de normale resolutie van 480/320 en vervolgens weer terug naar 960/480, zonder beeldverbetering (interpolatie) toe te passen, zodat de pixels in stand blijven. Als jij een screenshot neemt van jouw 3G(S) en vergroot naar deze resolutie krijg je exact hetzelfde resultaat.

Dit is dus _exact_ het verschil tussen het oude en het nieuwe scherm.

Ongelofelijk, maar waar.

edit: ah je had al toegegeven :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

kom op jongens, ff appels met peren vergelijken hier?? dat de display een stukken beter is gelooft iedereen wel vanwege het verschil in hoge resolutie, maar of ie nou echt zo geweldig is dan nog even wachten op vergelijkingen waar we daadwerkelijk iets aan hebben.. zoals een review tussen een oled display of die van bv motorola milestone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

^^ De pix van SirNobax dus. :Z :Z

Bron: http://www.mobielnieuwsne...hone-4-versus-iphone-3gs/
De iPhone 4 heeft een beeldscherm wat 4 keer beter is dan het scherm van de huidige iPhone 3GS. De resolutie is hoger dan het netvlies van het menselijk oog kan registeren. Het retina, netvlies van de mens gaat tot zo’n 300 dpi. De resolutie van de iPhone 4 is 326 dpi. De iPhone 4 maakt gebruik van IPS technologie net als de iPad. Het scherm is 960 x 640 pixels met een contrast ratio van 800:1. Hiermee heeft de iPhone 4 het beste beeldscherm van alle smartphones die op dit moment op de markt te koop zijn. Hoe goed de kwaliteit van het beeldscherm van de vierde generatie iPhone is kan je zien op de foto’s die Robert Scoble heeft gemaakt met zijn Canon 5dMark II. Hij maakte een foto van de New York Times op een iPhone 4 en op de iPhone 3GS.

Iphone 4:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobielnieuwsnet.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/06/49.jpg

Iphone 3GS
Afbeeldingslocatie: http://www.mobielnieuwsnet.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/06/36.jpg

De New York Times is op het beeldscherm van de iPhone 4 zo goed te lezen dat je eigenlijk niet meer hoeft te “pinchen” om de artikelen te vergroten. De digitale edite van de krant is direct van het retina display van de iPhone 4 te lezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobielnieuwsnet.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/06/a.jpg

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SYQ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:01:
kom op jongens, ff appels met peren vergelijken hier?? dat de display een stukken beter is gelooft iedereen wel vanwege het verschil in hoge resolutie, maar of ie nou echt zo geweldig is dan nog even wachten op vergelijkingen waar we daadwerkelijk iets aan hebben.. zoals een review tussen een oled display of die van bv motorola milestone
Nee, we vergelijken gewoon specs, feiten, screenshots en gebruikerservaringen van de oude iPhone met de nieuwe, geen appels met peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Ik heb gister iOS4.0 Geinstalleerd.

Prima update. Groeperen van apps hellemaal TOP!!
Wel jammer dat ik geen custom BackGround kan instellen. iemand een idee waarom? Neem aan dat statische afbeeldingen op de achtergrond geen preformance verlies of battry drain zal hebben..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:09
To_Tall schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:16:

Wel jammer dat ik geen custom BackGround kan instellen. iemand een idee waarom? Neem aan dat statische afbeeldingen op de achtergrond geen preformance verlies of battry drain zal hebben..
Op de iPhone 3G neem ik aan?

Hoe is de performance van de Apps.
Voelt het lekker snel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
RonXP schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:38:
[...]

Op de iPhone 3G neem ik aan?

Hoe is de performance van de Apps.
Voelt het lekker snel aan?
Jups het is een 3G ;-)

Performance is hellemaal top.
Voelt naar mijn gevoel sneller aan. openen van groepen is ook instant. Wat wel wat trager is Maar dat komt denk ik meer door een volle DB is SMS. Die is ubertraag hellaas. maar dat was met 3.1.3 ook al. Moet mn iPhone een keer Hacken en dan via SSH de sms DB exporteren.. Mag wel een keertje. Wil niet mn SMS db kwijt raken!!
Staan hoop leuke en lieve sms's in van toen ik net mn vriendin leerde kennen ;-)

Verder hellemaal top DOK ziet er iets anders uit Zoals op de Mac zelf zeg maar Openen van apps van Apple zelf openen stuk sneller. Je kan je richting van rijden zien. ook met een 3G via voortgang GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 10:57
Herkent iemand dit? (Iphone 3GS 16Gb):
Wanneer de batterij bv. nog 38% vol is en ik schakel de telefoon uit en weer aan, dan krijg ik bij het opstarten een melding dat het batterijpercentage beneden de 20% is (bv. 12%). Vervolgens voer ik de pincode in en gaat het batterijpercentage weer naar 38%.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Makster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:50:
Wanneer de batterij bv. nog 38% vol is en ik schakel de telefoon uit en weer aan, dan krijg ik bij het opstarten een melding dat het batterijpercentage beneden de 20% is (bv. 12%). Vervolgens voer ik de pincode in en gaat het batterijpercentage weer naar 38%.
Is dit normaal?
Mischien gebruik je Batterij control via Cydia?
Werkt mischien niet goed omdat je nog niet echt in je telefoon zit waardoor Battery control niet goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Ik heb de Iphone net, dus hij is nog helemaal standaard (geen jailbreak en Cydia). Heb alleen het weergeven van het batterijpercentage aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:11:
[...]

Nee, we vergelijken gewoon specs, feiten, screenshots en gebruikerservaringen van de oude iPhone met de nieuwe, geen appels met peren.
het is wel appels met peren vergelijken, want uiteindelijk wordt er besproken hoe geweldig het retina display wel niet is :) de resolutie van de nieuwe is 4x hoger, dus veel meer pixeldichtheid.. dan is het 1+1=2, waarbij we er vanuit mogen gaan dat alles een stuk leesbaarder is. Kunnen we net zogoed het retina display gaan lopen vergelijken met bv een Nokia E72.

Maar dat ie mijn 3GS gaat opvolgen staat al vast O-) reden is de resolutie die nu een stuk meer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Is dit normaal?
heb ik ook welles ;) lijkt het net alsof je batterij leeg is, dan voer je je pincode in en opeens staat er weer 50 % ofz.. lijkt mij niks om zorgen te over te maken ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Ok, bedankt rohit. Vroeg me gewoon af of het 'normaal' is...blijkbaar wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb op mij 3GS mms instellingen precies staan zoals Vodafone op de stite aangeeft (zelfs office.vodafone.nl) ivm zakelijk internet, maar als ik een mms krijg is dit dmv een melding per sms dat ik naar de vodafone site moet gaan om deze lezen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit normaal?
Ik heb dit ook wel eens gehad dus lijkt me dat het niks geks is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Ik heb dit ook wel eens gehad dus lijkt me dat het niks geks is ;)
is bekent, heb ik ook gehadm lijkt me niks bijzonders, er zal vast een bepaalde check uitgevoerd worden om de percentage te laten weergeven.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
Weet niet of het al gezegd was hier maar 'KPN gaat iPhone 4 niet verkopen'

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
is inderdaad gezegd maar geen probleem ;) lijkt erop dat T-Mobile weer het alleen recht krijgt tenzij vodafone hier nog een stokje voor gaat steken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel performance verlies (tot op zeker hoogte) want de icoontjes worden dan niet meer 'opaque' maar transparant gerenderd. (de ronde hoekjes). Wat in performance verlies oplevert (vraag me niet hoeveel). Als devver wordt je ook aangeraden om zo min mogelijk dingen transparant in je applicatie te maken.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic.

@ Rohit, je complete nickname toevallig Rohit&Phenom ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:10

epic_gram

undercover moderator

__Kevind__ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:30:
[...]

is inderdaad gezegd maar geen probleem ;) lijkt erop dat T-Mobile weer het alleen recht krijgt tenzij vodafone hier nog een stokje voor gaat steken. :X
het is wel te hopen dat er inderdaad een andere provider ook komt, beetje concurrentie is nooit erg. Ook voor apple is dat gunstig en het zou mij inderdaad niets verbazen als er binnenkort een andere provider bijkomt, T-mobile is ook niet meer wat het geweest is.
offtopic:
was GoT net onbereikbaar of lag het aan mij?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Makster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:44:
Lijkt me juist niet 'normaal' maar ik had het vanmorgen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:51:
Off topic.

@ Rohit, je complete nickname toevallig Rohit&Phenom ?
uh? nee :P
van wat is die nickname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Makster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:44:
Eigenlijk ook een beetje logisch:

Volgens mij is de batterij status van de iPhone dynamisch, dit betekent dat hij kijkt naar hoeveel resources je gebruikt en aan de hand daarvan je resterende tijd berekent. Als je telefoon opstart verbruikt hij natuurlijk meer resources dan wanneer hij net is opgestart en alleen het home screen hoeft te weergeven.

Als je op youtube een filmpje kijkt wordt de batterij balk ook snel een stuk korter, echter wanneer je het youtube filmpje afsluit zal de batterij balk ook weer langer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54

Waar haal je dat iOS4 dan? Niet via itunes veronderstel'k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

arjan571 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:36:
Ik heb op mij 3GS mms instellingen precies staan zoals Vodafone op de stite aangeeft (zelfs office.vodafone.nl) ivm zakelijk internet, maar als ik een mms krijg is dit dmv een melding per sms dat ik naar de vodafone site moet gaan om deze lezen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen ?
APN: live.vodafone.com
User en pass: vodafone

Werkt hier als een trein op mijn iPhone 3G met Vodafone (simlockvrij) en iOS4.0.

Overigens wel heerlijk dat de tekst 'vodafone' in de bovenste balk er nu compleet staat, in plaats van 'voda...'!
poohbeer schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:04:
[...]

Waar haal je dat iOS4 dan? Niet via itunes veronderstel'k?
iOS4 is nog niet te downloaden voor de gewone gebruiker. Devvers kunnen er wel bij, maar als je OSX draait, is er een mogelijkheid. Vanaf aanstaande maandag kun je ook iOS4.0 installeren!

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 15-06-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Siebelouis schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:57:
[...]

Eigenlijk ook een beetje logisch:
Is totaal niet logisch, want het laat je resterende percentage accu zien, niet je resterende gebruikstijd. Als je accu voor 50% vol is, zal je ook nog voor 50% van de normale maximale duur YouTube kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Nik schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:08:
[...]

APN: live.vodafone.com
User en pass: vodafone

Werkt hier als een trein op mijn iPhone 3G met Vodafone (simlockvrij) en iOS4.0.

Overigens wel heerlijk dat de tekst 'vodafone' in de bovenste balk er nu compleet staat, in plaats van 'voda...'!

[...]

iOS4 is nog niet te downloaden voor de gewone gebruiker. Devvers kunnen er wel bij, maar als je OSX draait, is er een mogelijkheid. Vanaf aanstaande maandag kun je ook iOS4.0 installeren!
Heb je daar screenshot van ? :D ben wel benieuwd, is het "Vodafone" of "vodafone" ? :P vind met hoofdletter net ietsje sjieker namelijk :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
SanderPS3 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:13:
[...]

Heb je daar screenshot van ? :D ben wel benieuwd, is het "Vodafone" of "vodafone" ? :P vind met hoofdletter net ietsje sjieker namelijk :)
'vodafone NL'. Dat is ook wat 't netwerk doorgeeft overigens.

Overigens had ik altijd 'Voda NL' met mijn custom IPCC maar die krijg ik nog niet aan de gang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
maareh weet iemand of de iphone 4 nu wel of niet met een micro sim werkt??
de een zegt van wel en de ander zegt van niet, ik twijfel nu een beetje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 21:41

Lulukai

God's gift to women

__Kevind__ schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:01:
maareh weet iemand of de iphone 4 nu wel of niet met een micro sim werkt??
de een zegt van wel en de ander zegt van niet, ik twijfel nu een beetje :?
Het is al héél lang duidelijk dat de iPhone met een microsim werkt en niemand heeft ooit het tegendeel beweerd.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
prima dan is het duidelijk, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vandaag een brief gekregen dat mijn iPhone weer niet gerepareerd wordt, omdat er water schade geconstateerd is. Wat heeft waterschade nou met een softwarefout te maken? Ik ga in ieder geval boos bellen met T-Mobile want die zeiden dat het onder de garantie zou vallen.

Volgende keer gewoon een verzekering want die garantie/service van T-Mobile stelt ook niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:32:
[...]

uh? nee :P
van wat is die nickname?
last time off topic,

in het verleden bezocht ik wel vaker een website waar je de nieuwste films kon downloaden voor je mobiel, en degene die ze deed uploaden had de nickname Rohit&Phenom vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Good Fella schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:12:
Vandaag een brief gekregen dat mijn iPhone weer niet gerepareerd wordt, omdat er water schade geconstateerd is. Wat heeft waterschade nou met een softwarefout te maken? Ik ga in ieder geval boos bellen met T-Mobile want die zeiden dat het onder de garantie zou vallen.

Volgende keer gewoon een verzekering want die garantie/service van T-Mobile stelt ook niks voor.
word hier niets over gezegt dan in de voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:46:
[...]

last time off topic,

in het verleden bezocht ik wel vaker een website waar je de nieuwste films kon downloaden voor je mobiel, en degene die ze deed uploaden had de nickname Rohit&Phenom vandaar mijn vraag.
nop it wasn't me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Rowin schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:48
• 9,7-inch IPS retina scherm met een resolutie van 960x640

volgens mij moet dit 3,5 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Good Fella schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:12:

Het er niet bij laten zitten! Doorgaan bij T-Mobile, krijg je vaak nog een hoop gedaan.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:06:
Ik hoorde net van een Account Manager van Sony Ericsson (die veel spreekt met collega accountmanagers van KPN/Vodafone/T-Mobile) dat T-Mobile de strijd wederom gewonnen heeft, en dus het alleenrecht krijgt op de iPhone 4...

Kut zeg, dan wordt het maar geen iPhone.
De nieuwe iPhone 4 lijkt me echt gaaf. Maar ik wil niet vast zitten aan T-mobile.
Ik heb hetzelfde gedaan met de online marketing manager van KPN. Die overviel ik tijdens een regulier gesprek met de vraag of KPN zou profiteren van de slechte berichtgeving over het netwerk van T-mobile en of zij dus alle Iphone's gaan verkopen. Hij wist van niks en ik geloofde hem, want hij kwam heel oprecht in zijn reactie over, wel balen dat we dus gedwongen worden via T-mobile de nieuwe Iphone te kopen.

Of kunnen we deze ook jailbreaken? Anders twijfel ik zelfs om te kiezen voor de Samsung Galaxy S via KPN. Ik wil gewoon werkend internet!!

[ Voor 2% gewijzigd door Hoedje op 16-06-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:34:
[...]

wel balen dat we dus gedwongen worden via T-mobile de nieuwe Iphone te kopen.
Hold your horses... Nog niets gehoord over Vodafone hoor ;)
Ik hoop zo dat zij 'm ook gaan verkopen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:05
Nik schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:08:

Golden Master is op internet ook voor niet devvers te downloaden, niet legaal volgens mij. En met een beta van iTunes 9.2 is het ook te installeren. Beetje google doet wonderen. Maar het is dus in ieder geval ook voor niet devvers mogelijk en het draait hier als een trein. Nog geen grote problemen tegen gekomen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Shinji schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:32:
[...]

Golden Master is op internet ook voor niet devvers te downloaden, niet legaal volgens mij. En met een beta van iTunes 9.2 is het ook te installeren. Beetje google doet wonderen. Maar het is dus in ieder geval ook voor niet devvers mogelijk en het draait hier als een trein. Nog geen grote problemen tegen gekomen tot nu toe.
Beta is niet meer nodig, vanavond is iTunes 9.2 uitgekomen. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

kRiZzZiZ schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:17:
[...]

Het er niet bij laten zitten! Doorgaan bij T-Mobile, krijg je vaak nog een hoop gedaan.
Mijn adviseuse heeft al een brief opgesteld, die ga ik morgen naar T-Mobile sturen. Ik laat het er inderdaad niet zomaar bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Tourniquet schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:39:
[...]

Beta is niet meer nodig, vanavond is iTunes 9.2 uitgekomen. :)
Valt er ook een normale backup terug te zetten op die GM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:43:
[...]

Mijn adviseuse heeft al een brief opgesteld, die ga ik morgen naar T-Mobile sturen. Ik laat het er inderdaad niet zomaar bij zitten.
Geschillenregeling volgen kan lonen! ;) Zie de algemene voorwaarden voor de stappen die ondernomen moeten worden.

Een aangetekende brief is aanbevelenswaardig. :)

Zie ook mijn eerdere post:
Verwijderd in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 25"

Je hebt tevens het recht om het rapport op te vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Gelukkig mijn oortjes werken nog van mijn iPhone.

Was ze namelijk kwijt, wist echt niet meer waar ik ze had gelaten. Kom ik thuis zie ik ze aan het was rek hangen. Krijg ik te horen ze zaten nog in je werk kleding. Hopelijk doen ze het nog voor je, want ze hebben al in de wasmachine gezeten. Dus getest, en drie keer raden ze werken nog :D.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mag schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 00:06:
[...]

Valt er ook een normale backup terug te zetten op die GM?
Ja, duurde wel heeeel lang op mijn 3G.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Ik heb mn 2G nu al bijna 3 jaar en ik wil over naar de iPhone4. Nu ben ik aan het twijfelen 16 of 32 GB.

Nu heb ik 1 GB in gebruik.

Weet iemand hoeveel data het kost om 10 min in 720p video te filmen?

Als je kon kiezen tussen 8/16/32 dan zou 8 GB afvallen vanwege de rede dat spellen ect groter worden nu de resolutie ook verdubbeld is. Maar 16 GB valt misschien ook af vanwege de 720p opname functionaliteit.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Mja, daar zit ik ook mee. Ik kijk geen films dus dan zou ik eerder 16Gb nemen. Film is ong. 4Gb (full length speelfilm).

Aan de andere kant, 16Gb voor 100 euro is ook weer niet achterlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

FireStarter schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:39:
Ik heb mn 2G nu al bijna 3 jaar en ik wil over naar de iPhone4. Nu ben ik aan het twijfelen 16 of 32 GB.

Nu heb ik 1 GB in gebruik.

Weet iemand hoeveel data het kost om 10 min in 720p video te filmen?

Als je kon kiezen tussen 8/16/32 dan zou 8 GB afvallen vanwege de rede dat spellen ect groter worden nu de resolutie ook verdubbeld is. Maar 16 GB valt misschien ook af vanwege de 720p opname functionaliteit.
Er staat geen bitrate op de website van Apple dus we zullen nog even moeten wachten, maar als je bijvoorbeeld 2000kbps dan is het ongeveer 150 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
418O2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:42:
Mja, daar zit ik ook mee. Ik kijk geen films dus dan zou ik eerder 16Gb nemen. Film is ong. 4Gb (full length speelfilm).

Aan de andere kant, 16Gb voor 100 euro is ook weer niet achterlijk veel.
Op volledige resolutie is het idd ruim 4Gb. Maar als je deze omzet naar de resolutie van de iphone (huidige) is deze een paar 100Mb. je kan niet een volledige rosolutie film bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

To_Tall schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:12:
[...]

Op volledige resolutie is het idd ruim 4Gb. Maar als je deze omzet naar de resolutie van de iphone (huidige) is deze een paar 100Mb. je kan niet een volledige rosolutie film bekijken!
Waarom zou je geen volledige resolutie film kunnen bekijken? De iPhone 4 ondersteund 720p video playback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Good Fella schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:16:
[...]

Waarom zou je geen volledige resolutie film kunnen bekijken? De iPhone 4 ondersteund 720p video playback.
Hij zegt er ook specifiek bij dat het om de huidige iPhone gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Vanavond al iOS 4.0 GM geinstalleerd.
Ondanks sommige spookverhalen over een update uitvoeren van iOS4.0 met de nieuwe iTunes als je een spirit JB hebt, ging het updaten naar 4.0 vlekkeloos!
Ben erg tevreden, merkbaar sneller. Camera ook flink verbeterd. Multi-tasking stelt zwaar teleur. Eigelijk werkt het gewoon niet. Apps starten gewoon opnieuw op ipv. dat de app verder gaat waar je was gebleven... Hopelijk word dat nog verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
apps moeten dan ook nog geupdate worden om de API's van multitasking te kunnen toepassen, dit zal nog wel verbeteren hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door bibi2205 op 17-06-2010 23:15 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Mag schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:15:
[...]

Hij zegt er ook specifiek bij dat het om de huidige iPhone gaat.
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:13:
[...]

volgens mij moet dit 3,5 zijn ;)
Oops! Staat er nu goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

To_Tall schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:12:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Het is nu bevestigd dat de iPhone 4 512MB RAM heeft. Dat apparaat gaat echt heel erg snel worden :) Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Gumball schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:08:
Vanavond al iOS 4.0 GM geinstalleerd.
Ondanks sommige spookverhalen over een update uitvoeren van iOS4.0 met de nieuwe iTunes als je een spirit JB hebt, ging het updaten naar 4.0 vlekkeloos!
Ben erg tevreden, merkbaar sneller. Camera ook flink verbeterd. Multi-tasking stelt zwaar teleur. Eigelijk werkt het gewoon niet. Apps starten gewoon opnieuw op ipv. dat de app verder gaat waar je was gebleven... Hopelijk word dat nog verbeterd.
Dat slaat ook gewoon nergens op idd. Goed developers hadden de functionaliteit van het 'verder gaan waar je gebleven was' al in hun app/game verwerkt. Dat is niets nieuws. Toen Apple multitasking aankondigde was ik blij dat er eindelijk apps als THPS2 die dit niet hebben en waarvan de dev te lui is het toe te voegen ook kon "quicklaunchen". Helaas moet je alsnog programmeerwerk doen, of het nou hetzelfde stukje code is of niet, de developers die het in eerste instantie niet hebben gedaan zullen het nu ook niet doen...

Het komt dus gewoon neer op het feit dat het hele "multitasking" terecht komt op een soort recently-launched-bar + enkele specifieke dingen als muziek en voip. En gelukkig eindelijk local notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

SanderPS3 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:13:
[...]

Duurde even, maar hier is 'ie:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7974943/Mobile%20Photo%2018%20jun.%202010%2000%2000%2058.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Muthas schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:44:
Het is nu bevestigd dat de iPhone 4 512MB RAM heeft. Dat apparaat gaat echt heel erg snel worden :) Ideaal.
Je kan beter zeggen dat hij langer snel blijft :P

Over 2 jaar zal je die 256MB extra echt nodighebben met de apps die dan uitkomen.

Ik denk dat je met de iPhone 4 weer mooi een jaar of 3 vooruit kan. En dan verkoop je hem over 3 jaar voor een 200 euro, goedkope deal.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dat is niet wat hij bedoelt. Wat hij hier zegt is dat als je een film naar de huidige resolutie van de iPhone convert hij een stuk kleiner is. Een film van 480x320 is natuurlijk een stuk keiner dan 960x640.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2011
Gisteren iOS 4.0 geïnstalleerd en er vanochtend even mee gespeeld. Enkele zaken die mij opvallen:

- Folders aanmaken werkt fantastisch
- Instellen eigen achtergrond is leuk
- Rotatie blokkade werkt fijn
- iPod bediening altijd binnen handbereik
- 'teken-teller' bij sms eindelijk aanwezig
- Alle mail inboxen groeperen in één inbox is handig

Zaken die mij tegenvallen:

- 'multitasking' lijkt een mooie oplossing maar het afspelen van streaming muziek op de achtergrond is nog steeds niet mogelijk. Dus spotify of de luisterpaal zullen nog steeds als main-app gebruikt moeten worden. Ondertussen even mailen is er (nog??) niet bij! 8)7
- het is niet mogelijk om bepaalde instellingen op je SB te zetten. (bijvoorbeeld een snelkoppeling naar de bluetooth instellingen)

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
Spotify en Luisterpaal zijn dan ook nog niet iOS4 ready, daarom werkt het streamen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le-BenZ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:29:
- 'multitasking' lijkt een mooie oplossing maar het afspelen van streaming muziek op de achtergrond is nog steeds niet mogelijk. Dus spotify of de luisterpaal zullen nog steeds als main-app gebruikt moeten worden. Ondertussen even mailen is er (nog??) niet bij! 8)7
Er zijn een aantal multitasking API's. De softwareontwikkelaars moeten zelf de functionaliteit inbouwen. Dus nog even geduld (iOS 4 is nog niet eens uit) en dan zul je wel muziek op de achtergrond kunnen streamen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Hoedje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:36:
[...]

Er zijn een aantal multitasking API's. De softwareontwikkelaars moeten zelf de functionaliteit inbouwen. Dus nog even geduld (iOS 4 is nog niet eens uit) en dan zul je wel muziek op de achtergrond kunnen streamen.
Hoedje en carfreak02 bedankt voor deze geruststelling! Een update van beide apps zal hopelijk snel verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, na een update naar ios 4 zijn al mijn foto's van mijn camera ogenschijnlijk verdwenen, maar volgens itunes staat er nog wel 152.8 mb aan foto's en videos op mijn iphone. Iemand een idee hoe ik ze weer tevoorschijn kan toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:55:
Ik heb een vraagje, na een update naar ios 4 zijn al mijn foto's van mijn camera ogenschijnlijk verdwenen, maar volgens itunes staat er nog wel 152.8 mb aan foto's en videos op mijn iphone. Iemand een idee hoe ik ze weer tevoorschijn kan toveren?
De Photo app opstarten en onderin wisselen tussen 'albums' en 'events'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt helaas niet.. Geen foto's gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:06:
Werkt helaas niet.. Geen foto's gevonden
2 keer syncen met iTunes waarbij je de eerste keer op het tabblad Foto's het syncen van foto's uitschakelt? vervolgens inschakelen en opnieuw syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier inmiddels een fix gevonden, toch bedankt!

http://www.tuaw.com/2009/...camera-roll-display-bug/2

edit:
Toch niet, het lijkt een ios4 probleem te zijn op de iphone 3gs, misschien maandag een fix?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 11:28 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.