Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de iphone 4gs 16gb gaat kosten los in nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Niemand denk ik.

De iPhone4 16Gb gaat denk ik in het buitenland rond de 650 euro kosten. Prijzen zullen ongeveer gelijk zijn aan de 3G(s) prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Hoedje schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 00:33:
[...]

Daar zitten de sensoren (iig de proximity sensor en wss ook de lichtsensor). De grill zit ervoor om ze te "verbergen". Bij de zwarte versie zie je de sensoren niet zitten. Maar als je een iPhone in het volle licht houdt dan zie je wel wat rondjes:

[afbeelding]
Nee, dat lijkt niet hetzelfde te zijn. Ik kan het ook niet duidelijk terugvinden wat dit verschil is. Ik vond deze afbeelding nog wel waar het verschil wordt aangegeven:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/201652/images/iPhone4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ je hebt gelijk. Op die zwarte zijn er helemaal geen puntjes (ook niet bij de hands on videos op youtube). Wat zouden die puntjes zijn?

Zwarte (close-up @ 0:14):

Witte (close-up @ 0:38):

@Hoedje, ik snap wel wat je bedoelt maar bij de hands-on video's (kijken liefst in HD) zie je ze nog steeds niet bij zwarte. Zelfs niet als het licht gunstig valt. Heb je een linkje van engadget?

Deze close-up foto van de zwarte is nog duidelijker: http://www.engadget.com/p...4-hands-on-black/#3053032

[ Voor 71% gewijzigd door LtMarx op 10-06-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Splendid_dj schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:20:
[...]

Nee, dat lijkt niet hetzelfde te zijn. Ik kan het ook niet duidelijk terugvinden wat dit verschil is. Ik vond deze afbeelding nog wel waar het verschil wordt aangegeven:
[afbeelding]
Volgens mij begrijp je me niet goed :) Ik bedoel te zeggen dat je door de witte achtergrond de rondjes heel goed zou kunnen zien, bij zwart niet. De grill is daarom bedoeld om ze te verbergen. Tenminste dat is de enige hypothese die ik erover heb gelezen (van Engadget).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik kan geen goed overzicht vinden (zoals je op de Apple site hebt als je MacBooks vergelijkt) waarin staat welke iOS4-feature wel/niet beschikbaar is in de 3G(S), iets wat voor veel mensen relevant is totdat hun abo afloopt. Is dat er (nog) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iOS 4 op de 3G heeft geen:

- Multitasking
- Achtergrond
- errr, dat was het volgens mij, voorderest zit alles er in.

De 3GS heeft gewoon alles.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Op de 3GS zijn alle features beschikbaar.
Op de 3G werkt multi-tasking en eigen achtergronden niet.

/edit: iets te laat..

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2010 10:59 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ZpAz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:58:
iOS 4 op de 3G heeft geen:

- Multitasking
- Achtergrond
- errr, dat was het volgens mij, voorderest zit alles er in.

De 3GS heeft gewoon alles.
Alles is dus ook Facetime?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Iemand bekend met het bedrijf Dynafix? Deze hebben mijn iPhone beoordeeld en opgerepareerd teruggestuurd. Zonder briefje erbij, zonder vermelding waarom hij niet gerepareerd is. Ik denk ik bel het even na, hebben ze allleen een 0900 nummer voor 45ct per minuut. Ik ken het bedrijf niet, maar vind het nu al een stel ontiegelijke lutsers.

Hoe is het afgelopen met de Belgische iPhones die via de Nederlandse Mediamarkt opgestuurd zijn voor reparatie? Ik ga mijne nog een keer sturen, maar dan via de Nederlandse Saturn.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 19:26
Wat is het verschil in processor snelheid van de 3g t.o.v. de iPhone 4?
Ik weet dat de 3GS op 600Mhz draait volgens mij, maar wat heeft de 3G?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
rohit schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:02:
[...]

Gaat een beetje moeilijk zonder front-facing camera. ;)
Of het ook werkt met alleen de normale camera weet ik niet. Denk het niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb je nodig voor Face-Time? Een front-camera en voldoende snelheid. Beiden heeft de 3G niet, het is iPhone4 naar iPhone4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Lt. Marx schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:59:
@Hoedje, ik snap wel wat je bedoelt maar bij de hands-on video's (kijken liefst in HD) zie je ze nog steeds niet bij zwarte. Zelfs niet als het licht gunstig valt. Heb je een linkje van engadget?

Deze close-up foto van de zwarte is nog duidelijker: http://www.engadget.com/p...4-hands-on-black/#3053032
Om het over een Babylonische spraakverwarring te hebben :P

Het idee is dat alleen de witte een grille heeft. Daaronder zitten de rondjes. Waarschijnlijk vonden ze bij Apple een zichtbare grill mooier dan zichtbare rondjes. Bij zwart zie de rondjes niet zitten, terwijl je die bij wit juist heel goed zou zien zitten (vanwege het contrast zwart op zwart vs. zwart op wit). De zwarte heeft daarom geen grill nodig en de witte juist wel.

Nu moet toch duidelijk zijn wat ik bedoel en waarom alleen de witte een grill heeft...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Op die foto zie ik die grill toch echt zitten als ik de foto wat lichter maak:

Afbeeldingslocatie: http://devosto.nl/dir/dump/iphone-4-black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat is een mooie primeur en weer een "probleem" opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
virtualJac schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:06:
Iemand bekend met het bedrijf Dynafix? Deze hebben mijn iPhone beoordeeld en opgerepareerd teruggestuurd. Zonder briefje erbij, zonder vermelding waarom hij niet gerepareerd is. Ik denk ik bel het even na, hebben ze allleen een 0900 nummer voor 45ct per minuut. Ik ken het bedrijf niet, maar vind het nu al een stel ontiegelijke lutsers.
Volgens mij beoordeeld Dynafix zelf geen iPhones maar sturen ze deze tegenwoordig door naar Solid Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hoedje schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:29:
Dat is een mooie primeur en weer een "probleem" opgelost :P
Inderdaad. Lijkt mij dat jouw verklaring nog wel deels klopt. De zwarte componenten die onder de grill zitten zie je gewoon beter achter de witte grill dan achter de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
virtualJac schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:06:
Weet niet of het werkt, maar misschien heb je hier iets aan:

Dynafix
0900-nummer: 0900 3962349 (45 cent per minuut)
Alternatief nummer: 045 5245778

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe iphone terug gekregen uit reperatie (3gs 16gb)
zit er sterk aan te denken om voor 450 te verpatsen nu hij nog 'nieuw' is.
Dan te wachten tot de 4gs 16gb los te koop komt, en dan 200 euro bij te leggen.
Mijn abbo loopt nog 1.5 jaar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:02:
[...]

Lijkt me niet zonder front-facing camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ZpAz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:29:
[...]

Lijkt me niet zonder front-facing camera.
camera achter? :P

en anders ondersteunt dus OS4 niet Alles op de 3gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Eppo © schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:00:
[...]
Weet niet of het werkt, maar misschien heb je hier iets aan:

Dynafix
0900-nummer: 0900 3962349 (45 cent per minuut)
Alternatief nummer: 045 5245778
Nogmaals: Volgens mij beoordeeld Dynafix zelf geen iPhones maar sturen ze deze tegenwoordig door naar Solid Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Unbreukable schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:40:
[...]

Nogmaals: Volgens mij beoordeeld Dynafix zelf geen iPhones maar sturen ze deze tegenwoordig door naar Solid Vision.
We zullen het straks horen. Ik heb het alternatieve nummer gebeld en ze bellen me straks terug.

Bedankt voor het alternatieve nummer Eppo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 14-09 17:25
De OS4 ondersteunt ook dat de LED werkt bij foto's maken.
Dit zal wellicht ook niet werken op de 3GS

Daarnaast ondersteund de OS4, ook filmen in HD, ben benieuwd of de 3GS dit ook kan, want die heeft namelijk niet zo snelle chip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

DJustin schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:05:

Daarnaast ondersteund de OS4, ook filmen in HD, ben benieuwd of de 3GS dit ook kan, want die heeft namelijk niet zo snelle chip!
Logisch dat de LED niet werkt bij de 3GS, hij heeft geen LED :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 09-08 20:27
Good Fella schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:27:
[...]

Op die foto zie ik die grill toch echt zitten als ik de foto wat lichter maak:

[afbeelding]
Ah ja! Nu zie ik het ook inderdaad. Moet zeggen dat ik de zwarte, mede daarom, stukken mooier vind dan de witte. Dat is bij m'n 3G andersom, daar vind ik de witte veel mooier. Ik ga voor een zwarte dus!

Ben trouwens vanmorgen even in de TMshop in Groningen (herestraat) geweest, daar doen ze niet aan reserveringen/interesse-lijstjes o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DJustin schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:05:

LED is hardware.. en HD Filmen heeft ook meer met de hardware te maken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Ik ben benieuwd of de iPhone 4 gaat passen in de TomTom carkit voor iPhone.

Niet dat ik de 4 ga kopen, ik kan al teveel op de 3GS, er moet ook nog gewerkt worden, anders ben ik helemaal afgeleid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

FaceTime is alleen van iPhone 4 naar iPhone 4. Dus niet van iPhone 4 naar iPhone 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoedje schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:49:
Ook John Gruber geeft aan dat de nieuwe display vast zit aan het glas. Er zit geen ruimte meer tussen. Dus het is vergelijkbaar met de super amoled van Samsung.
Dat is wel prettig omdat dit voor velen het probleem van stof achter de display voorkomt, stof heeft geen kans om er achter te geraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:34:
[...]

camera achter? :P

en anders ondersteunt dus OS4 niet Alles op de 3gs
Dan kan je zelfs stellen dat als ze zelfs FaceTalk op de 3GS gingen plaatsen (wat toch niet gaat gebeuren) dat hij nog niet alles ondersteund van iOS4, want 'de voorkant doet het niet'.

Nee, leek me wel duidelijk dat dat niet meegenomen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
M'n vrouw heeft gisteren een Iphone 3GS overgenomen van een vriendin van haar. Mooi apparaat zeg, zeker in combinatie met itunes en een airport express! Maar dat terzijde... nu blijkt dus de iphone wegens de brakke dekking van t-mobile helemaal GEEN bereik heeft. Het toestel blijft zeggen "no service". Haar vorige telefoon (Sony Ericsson) en die van mij (T-mobile G1) hebben beide WEL gewoon bereik... weliswaar 2G-only, maar we kunnen bellen :).

Nu is mijn vraag... is het bereik van de 3GS zo slecht? En denken jullie dat deze problemen ook op worden gelost op korte termijn? We wonen trouwens net buiten Nijmegen (Oosterhout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:03
In Breda heb ik topbereik en net buiten Nijmegen zou dat ook zo moeten zijn.

Is het bereik buiten beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Nu online
Nee, buiten in de tuin is het ook slecht... ook hier maakt de iphone GEEN verbinding. Pas als ik 300 meter richting nijmegen loop, wordt het tmobile netwerk gedetecteerd (1 streepje bereik). Het meest vreemde vind ik dat mijn G1 WEL bereik heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 14-09 19:46
smeerbartje schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:12:
M'n vrouw heeft gisteren een Iphone 3GS overgenomen van een vriendin van haar. Mooi apparaat zeg, zeker in combinatie met itunes en een airport express! Maar dat terzijde... nu blijkt dus de iphone wegens de brakke dekking van t-mobile helemaal GEEN bereik heeft. Het toestel blijft zeggen "no service". Haar vorige telefoon (Sony Ericsson) en die van mij (T-mobile G1) hebben beide WEL gewoon bereik... weliswaar 2G-only, maar we kunnen bellen :).

Nu is mijn vraag... is het bereik van de 3GS zo slecht? En denken jullie dat deze problemen ook op worden gelost op korte termijn? We wonen trouwens net buiten Nijmegen (Oosterhout).
Je kunt hem toch gewoon in 2G only zetten?
Beter langzaam internet dan geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
vraag: ik heb een iphone 3Gs, altijd aan een windows Vista pc gehangen, wilde ook graag met computer de overstap naar Mac maken en heb dus nu ook een iMac gekocht. Graag wil ik mij iPhone gaan synchroniseren via de iMac. Hoe ga ik te werk - want op de Windows pc was alles anders: andere map voor de mp3-files, adressen via outlook enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

eeyore98 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:33:
vraag: ik heb een iphone 3Gs, altijd aan een windows Vista pc gehangen, wilde ook graag met computer de overstap naar Mac maken en heb dus nu ook een iMac gekocht. Graag wil ik mij iPhone gaan synchroniseren via de iMac. Hoe ga ik te werk - want op de Windows pc was alles anders: andere map voor de mp3-files, adressen via outlook enz. enz.
Je iTunes-map verplaatsen van je Windows machine naar je Mac en dan de libraryfiel (xml) importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Nu online
rdgut schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:57:
[...]

Je kunt hem toch gewoon in 2G only zetten?
Beter langzaam internet dan geen internet.
Klopt, maar het probleem is dat we in de tuin en thuis (binnen) HELEMAAL geen bereik hebben, dus we kunnen niet bellen, geen gprs, geen 3G, niets! Toch vreemd, terwijl mijn G1 binnen wel gprs heeft. Dus het volgende kan waar zijn:

1. Het bereik van de G1 is veel beter
2. T-mobile 'knijpt' het bereik voor Apple telefoons

Hoe dan ook... het is vervelend, want de iphone werkt gewoon niet binnen en buiten ons huis. Na een wandeling van 300 meter richting Nijmegen WEL! (dus de iphone is niet defect ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
smeerbartje schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:15:
[...]

Klopt, maar het probleem is dat we in de tuin en thuis (binnen) HELEMAAL geen bereik hebben, dus we kunnen niet bellen, geen gprs, geen 3G, niets! Toch vreemd, terwijl mijn G1 binnen wel gprs heeft. Dus het volgende kan waar zijn:

1. Het bereik van de G1 is veel beter
2. T-mobile 'knijpt' het bereik voor Apple telefoons

Hoe dan ook... het is vervelend, want de iphone werkt gewoon niet binnen en buiten ons huis. Na een wandeling van 300 meter richting Nijmegen WEL! (dus de iphone is niet defect ofzo)
Als dat probleem er nog steeds is met de iPhone 4 dan ligt het ook echt aan T-Mobile (gezien de antenne van de iPhone 4 de zilveren rand is) en kun je een klacht indienen bij Apple dat ze nodig eens bij een andere provider aan moeten kloppen of het contract met T-Mobile verbreken.

[ Voor 3% gewijzigd door Froggle op 10-06-2010 21:09 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Al die interne bronnen die zogenaamd meer weten over de verkrijgbaarheid van de 4 i.c.m. T-Mobile, Vodafone of KPN... Beter houd je gewoon je mond als je de bron niet met naam en functie kan noemen, want aan al die tegenstrijdige non-informatie heeft niemand wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Dit lijkt mij een duidelijke bron, dat hij zeker beschikbaar is bij T-Mobile

Ook las ik onderstaande bericht:
Scherm Iphone zeer breekbaar

Dit zou eventueel goed kunnen kloppen. Ze gebruiken namelijk Saffier glas. Dit is zeer hard glas, waar je bijna geen krassen op kunt krijgen. Alleen wanneer er snel/hard iets scherps op komt, (met zoiets als de snelheid van steenslag) dan breekt het glas in allerlei stukjes!
quote: Citizen Watches
Saphire:
Horlogeglas uit synthetisch saffier. Een saffierglas is door de grote hardheid zeer krasvast maar tezelfdertijd gevoelig voor stoten. Het saffierglas is zonder twijfel de koning onder de horlogeglazen. Saffierglas is ook daadwerkelijk zo hard als saffier. Chemisch gezien horen saffier en saffierglas tot het Korund, de formule luidt AL2O3
saffierglas wordt synthetisch vervaardigd volgens de Verneuil-methode..
Bron

[ Voor 30% gewijzigd door DJustin op 10-06-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Vind ik nou ook een beetje overdreven om het 'zeer breekbaar' te noemen. Ja, ik kan ook wel begrijpen dat een glazen paneel breekt als het vanaf een meter hoog op stenen valt. En ja, plastic (of die rand) zou het er beter vanaf brengen.

Echter, veel mensen kopen een soort van bescherming voor hun telefoon, en het lijkt me dat als je een soort van rand om de telefoon heen zet dit probleem ook weer de wereld uit is. Het is een concessie; materiaal dat krasvrij is (wat veroorzaakt wordt door dagelijks gebruik), of materiaal dat niet krasvrij is maar je van een meter kan laten vallen. Aangezien ik niet van plan ben mijn telefoon vaak van een meter op de grond laat vallen ben ik blij dat ze deze keuze gemaakt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Ik sta er ook absoluut niet negatief tegenover! Ik probeerde in mijn post zo objectief mogelijk te zijn, door berichten te quoten, en daar een bron bij zoeken die zoiets kan bevestigen.

Saffierglas is echt een hele mooie vorm van glas, alleen moeten er concessies worden gedaan. Ik ben zelf ook blij met die keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Laatst online: 02-04-2023
Ze hebben ook al van die silicone(?) bescherm randjes gemaakt die je over de zijkant kan doen. Dat zal de val moeten verzwakken.
Maar je moet zo'n ding zowiso:
1. niet laten vallen
2. verzekeren
:)

Alleen jammer dat ze geen rood bescherm ding gemaakt hebben, alleen van die vrolijke felle kleurtjes voor de dames onder ons.
Ik ga verder niet moeilijk doen om te preorderen bij die 'simlock vrije' aanbieders. Ik wacht lekker totdat ze leverbaar zijn bij tmobile of totdat ze mij contacten om te vragen of ik wil preorderen en dat ga ik dan doen.

Verder schijnt tmobile te beloven dat de netwerk problemen opgelost zijn voordat de iphone leverbaar is.
Check tmobile site voor het bericht.....ik heb de link ook al eens geplaatst hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21
Oke het gaat dan toch gebeuren..
Na 3 generatie iphone's vanaf morgen is een week met een desire op zak rond lopen.

Kijken of wat ik ga missen..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

robbinonline schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:42:
Oke het gaat dan toch gebeuren..
Na 3 generatie iphone's vanaf morgen is een week met een desire op zak rond lopen.

Kijken of wat ik ga missen..
Is een mooi apparaat maar je zult eenmaal merken dat Android marketplace zeer beperkt , de gratis meuk is bijna niet te doen of erg buggy . Tot de kortste keer zien we jou weer terug ! :') spreek ik uit ervaring (HTC Legend)

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Chibi2k schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 01:05:
[...]

Is een mooi apparaat maar je zult eenmaal merken dat Android marketplace zeer beperkt , de gratis meuk is bijna niet te doen of erg buggy . Tot de kortste keer zien we jou weer terug ! :') spreek ik uit ervaring (HTC Legend)
Spannend want ik ga exact hetzelfde doen :P ook een desire halen volgende week ofzo... ben benieuwd.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 11:11
Het bereik van T-mobile blijft om te huilen. Ben net wezen hardlopen en dacht: laat ik eens internet radio luisteren. Dus ik zet de stream van SkyRadio aan en al na een paar minuten stopte die ermee. Buiten 3G bereik gelopen. Ik heb de radio daarna nooit meer aan de gang gekregen ... zelfs niet toen de indicator 3G aangaf.

En wil leuk blijven afrekenen en moeilijk doen als een toestel binnenkomt waarvan de watersensor is afgegaan. Ze doen het niet goed daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan positive thinking zijn maar ik heb wel serieus het idee dat hier in de buurt (Zoetermeer-Den Haag) er al het een en ander is gebeurd. Beter bereik, meer bereik, sneller.
Nu maar hopen dat ze dit ook echt doorzetten en niet enkel op de drukke plekken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:45:
Het kan positive thinking zijn maar ik heb wel serieus het idee dat hier in de buurt (Zoetermeer-Den Haag) er al het een en ander is gebeurd. Beter bereik, meer bereik, sneller.
Nu maar hopen dat ze dit ook echt doorzetten en niet enkel op de drukke plekken doen.
Ik zou al blij zijn met alleen gprs signaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
Berimbau schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:46:
Ik ben benieuwd of de iPhone 4 gaat passen in de TomTom carkit voor iPhone.
ik heb contact gehad met Tom Tom, en de techneut daar zegt dat de iPhone 4 niet gaat passen, en dat er waarschijnlijk en aangepaste carkit voor gaat komen :(
of de dock connector gaat werken weten ze niet (ivm opladen, verandert tussen de 2G en 3G versie)

ik ga mijn oude 3GS als dedicated Tom Tom gebruiken, een stuk goedkoper :)

.

[ Voor 11% gewijzigd door absrnd op 11-06-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
roy.ahuis schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 01:10:
[...]

Spannend want ik ga exact hetzelfde doen :P ook een desire halen volgende week ofzo... ben benieuwd.
Post aub beide jullie ervaringen, daar ben ik erg benieuwd naar. Ik moest destijds de overstap maken (van het werk) naar een HTC Hero. Moet zeggen dat ik de 3g nu niet meer mis dit na 1 jaar, maar de eerste maanden waren verschrikkelijk. De meeste apps welke ik op de iphone heb zijn nu ook wel beschikbaar voor android (behalve mijn all-time favorite: Tapfish). Maar als ik de kans krijg om een iphone 4 te bemachtigen doe ik dat zonder twijfel... dag dag android.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GG---77 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:38:
[...]

Post aub beide jullie ervaringen, daar ben ik erg benieuwd naar. Ik moest destijds de overstap maken (van het werk) naar een HTC Hero. Moet zeggen dat ik de 3g nu niet meer mis dit na 1 jaar, maar de eerste maanden waren verschrikkelijk. De meeste apps welke ik op de iphone heb zijn nu ook wel beschikbaar voor android (behalve mijn all-time favorite: Tapfish). Maar als ik de kans krijg om een iphone 4 te bemachtigen doe ik dat zonder twijfel... dag dag android.
Dat zou ik dan in het Android topic posten, daar kan je denk ik zowiezo al dit soort ervaringen nalezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vgroenewold schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:45:
[...]

Dat zou ik dan in het Android topic posten, daar kan je denk ik zowiezo al dit soort ervaringen nalezen
In het Android topic ga je alleen mensen vinden die de overstap geweldig vonden, en hier alleen mensen die de overstap rampzalig vonden (bij wijze van). Een echt goede kijk krijg je dus zo en zo niet door maar in één topic op één gedeelte van (deze) site te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06-2024

op2

Windows is gecrashed... ik heb mijn computer opnieuw moeten formateren. Hoe zorg ik nu dat de gegevens vanaf mijn Iphone weer met de computer gesynchroniseerd worden zonder dat mijn Iphone gewist wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
op2 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:01:
Windows is gecrashed... ik heb mijn computer opnieuw moeten formateren. Hoe zorg ik nu dat de gegevens vanaf mijn Iphone weer met de computer gesynchroniseerd worden zonder dat mijn Iphone gewist wordt?
iTunes installeren, iPhone aan sluiten en als hij aangeeft dat de iPhone al is gesynced met een andere bibliotheek en je de keuze geeft om wel of niet te syncen, dan kiezen voor niet syncen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
SpoekGTi schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:05:
[...]

iTunes installeren, iPhone aan sluiten en als hij aangeeft dat de iPhone al is gesynced met een andere bibliotheek en je de keuze geeft om wel of niet te syncen, dan kiezen voor niet syncen.
En daarna in de linkerzijde rechts klikken op de naam van je iPhone en reserve kopie maken kiezen. Dit kan lang duren..

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:04
Als de nieuwe IPhone in Amerika in de schappen ligt in Europa OS4 uit? of zullen we daar nog langer op moeten wachten?

vraag 2. weet iemand een programma's waar je met een playlist wakker kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Als ik straks de iPhone 4 heb. Kan ik dan mijn 3G nog gebruiken zonder simkaart? Ik wil die dan namelijk gaan gebruiken als TomTom op vakantie.
Is dit dan wel mogelijk?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Kuhr89 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:36:
Als ik straks de iPhone 4 heb. Kan ik dan mijn 3G nog gebruiken zonder simkaart? Ik wil die dan namelijk gaan gebruiken als TomTom op vakantie.
Is dit dan wel mogelijk?
Haal je simkaart uit je 3G en probeer het uit. Dan had je het nu al geweten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet geprobeerd (lui:)) Maar mocht het niet werken kun je natuurlijk altijd een prepaid kaartje plaatsen.
Is dit dan wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ter voorbereiding op iPhone 4. Kan ik mijn huidige iPhone 3g gewoon backuppen via itunes en dan alle apps/playlists en instellingen overzetten op de nieuwe iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:52:
Niet geprobeerd (lui:)) Maar mocht het niet werken kun je natuurlijk altijd een prepaid kaartje plaatsen.

[...]
Dure tomtom dan. Hoezo zou de 4 daar niet geschikt voor zijn?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Het is nog voordeliger idd om de iphone te verkopen en een tomtom te kopen. 750 heb je al vanaf 210 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Nouja.. De iPhone 4 zou daar wel geschikt voor zijn.. Maar ik wil dan mijn 3G gaan jailbreaken zodat ik TomTom erop kan zetten ..

Denk oook niet dat ik er iOS4 op ga zetten..

De 3G is alleen maar trager geworden sinds OS3.

[ Voor 27% gewijzigd door Kuhr89 op 11-06-2010 14:08 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 21:41

Lulukai

God's gift to women

Is dit dan wel mogelijk?
Voor 2 euro heb je toch een SIM-kaart?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
nou lkkr hoor.. wil ik ff de vrije training van F1 volgen.. heb ik natuurlijk net als altijd kk slecht 3G... :S PFF

ben al 2 keer gebeld door T-Mobile of er iets was veranderd.. vanochtend weer pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik dit probleem oplos, ik krijg opeens alles supergroot op me beeld en kan niet echt bewegen naar boven of beneden. ik heb hem toen opnieuw opgestart maar ook het begin scherm blijft super groot waardoor je niks kunt ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iets met zoom? Dit had je natuurlijk zelf kunnen vinden op je iPhone of via Google |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al goed gekregen met moeite ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Vandaag Dynafix aan de telefoon gehad. Blijkt dat ze mijn toestel 'per ongeluk' door een interne fout ongerepareerd terug gestuurd hebben. Dat ik hem nog maar een keer naar Antwerpen moet brengen en via de Saturn op moet sturen...

Ik heb nog gevraagd of ze hun interne fout waar ik overigens geen excuus voor heb gehoord niet zelf recht zetten door hem op te laten halen of dat ik hem zelf op kan sturen rechtstreeks. Nee hoor, dat is niet mogelijk. Gewoon nog een keertje opsturen. Beetje jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foekebooij schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:34:
Als de nieuwe IPhone in Amerika in de schappen ligt in Europa OS4 uit? of zullen we daar nog langer op moeten wachten?
Nee, want iOS 4 komt voor de release van de iPhone 4 uit, namelijk op 21 juni. iPhone 4 komt pas 3 dagen later in o.a. de USA op de markt. Nederland (en diverse anderen) volgen een maandje later (in juli dus). Dat is althans de officiële planning van Apple die ze tijdens de WWDC keynote hebben gegeven.

@ virtualJac: sja, dan kun je ofwel via een nette brief een klacht indienen en ze in gebreke stellen met daarbij een kostenplaatje die je vergoedt ziet, of je speelt het wat vuiler en stuurt ze gewoon direct een officieel uitziende nota met die kosten. Dan afwachten wat ze zeggen :)

[ Voor 21% gewijzigd door ppl op 11-06-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
virtualJac schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:33:
Vandaag Dynafix aan de telefoon gehad. Blijkt dat ze mijn toestel 'per ongeluk' door een interne fout ongerepareerd terug gestuurd hebben. Dat ik hem nog maar een keer naar Antwerpen moet brengen en via de Saturn op moet sturen...

Ik heb nog gevraagd of ze hun interne fout waar ik overigens geen excuus voor heb gehoord niet zelf recht zetten door hem op te laten halen of dat ik hem zelf op kan sturen rechtstreeks. Nee hoor, dat is niet mogelijk. Gewoon nog een keertje opsturen. Beetje jammer....
Jezus, wat een service... als ik ooit de naam Dynafix te horen krijg, ben ik weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Lt. Marx schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:44:
Ter voorbereiding op iPhone 4. Kan ik mijn huidige iPhone 3g gewoon backuppen via itunes en dan alle apps/playlists en instellingen overzetten op de nieuwe iPhone 4?
Absoluut!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:? uit het niets is mijn iphone uitgevallen en gaat niet meer aan. Ook als ik deze aan de oplader of pc hang reageert deze nergens op. Gevalletje reparatie of een dagje of 2 laten liggen dat de batterij leeg raakt en hopen dat deze later weer reageert?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

Fietsbel schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:02:
:? uit het niets is mijn iphone uitgevallen en gaat niet meer aan. Ook als ik deze aan de oplader of pc hang reageert deze nergens op. Gevalletje reparatie of een dagje of 2 laten liggen dat de batterij leeg raakt en hopen dat deze later weer reageert?
Meer dan 10 sec. Home + Power button tegelijk indrukken al geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

ppl schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:11:
[...]

Nee, want iOS 4 komt voor de release van de iPhone 4 uit, namelijk op 21 juni. iPhone 4 komt pas 3 dagen later in o.a. de USA op de markt. Nederland (en diverse anderen) volgen een maandje later (in juli dus). Dat is althans de officiële planning van Apple die ze tijdens de WWDC keynote hebben gegeven.
Naar iOS4 Golden Master geupdate en het functioneert hier sinds een aantal dagen prima op een 3GS (KPN abo / iFoon simlockvrij uit CZ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

THX schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:22:
[...]

Meer dan 10 sec. Home + Power button tegelijk indrukken al geprobeerd??
Ja, maar ook daar reageert de telefoon niet op. Ik wacht wel een paar daagjes en anders terug voor reperatie

[conspiracy modus]
Wel toevallig dat mijn 3G de geest geeft op het moment dat de 4G er bijna is :P
[/onzin]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ok, ik heb dus nu op mijn 3G Tom Tom en dat werkt prima, nu kwam ik voor in de auto mijn ouwe iPod car charger tegen.

En dat is deze http://www.muizenshop.nl/...-%28ipod-iphone%29/49932/

Maar ik zie die kensington http://us.kensington.com/html/17525.html die ze op de apple store ook aanbieden staan en daar zie ik een verschil in qua output.

500mA van de Kensington tegen 1000(!)mA van de König.....met mijn iPod 2nd gen deed hij het altijd prima, maar wil niet het risico lopen dat mijn iPhone de geest geeft door een overbelasting van 500mA, ik zie wel op de verpakking van de könig dat hij is beschermt tegen overspanningen en dergelijke.

Kan iemand me vertellen of het echt een probleem zou zijn?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ook al had hij 10000mA, dat maakt niet uit. De iPhone zal toch alleen eruit trekken wat hij nodig heeft. Zolang de spanning maar 5 volt is. Als je je iPhone op de computer doet krijgt hij 5 volt en 500 mA. Als je echter de bijgeleverde 220 adapter gebruikt krijgt hij 5 volt en 1000 mA. Ik raad je de Konig van 1000 mA aan omdat hij dan sneller oplaadt en dat is wel handig als je gps gebruikt aangezien dat aardig wat stroom nodig heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Satch schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:06:
Ook al had hij 10000mA, dat maakt niet uit. De iPhone zal toch alleen eruit trekken wat hij nodig heeft. Zolang de spanning maar 5 volt is. Als je je iPhone op de computer doet krijgt hij 5 volt en 500 mA. Als je echter de bijgeleverde 220 adapter gebruikt krijgt hij 5 volt en 1000 mA. Ik raad je de Konig van 1000 mA aan omdat hij dan sneller oplaadt en dat is wel handig als je gps gebruikt aangezien dat aardig wat stroom nodig heeft. :)
OK Thnx :) we gaan het van middag proberen :) eens kijken of mijn PDA/iPhone houder van wel 3,50 € het doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 12-09 13:29
Weet iemand of die T-Mobile shop bij Hollands Spoor in Den Haag reserveringen aanneemt? Heb geen zin om 45 minuten te reizen en de telefoon nemen ze niet op (misschien hebben ze zelf geen bereik }) )

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THX schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:25:
[...]

Naar iOS4 Golden Master geupdate en het functioneert hier sinds een aantal dagen prima op een 3GS (KPN abo / iFoon simlockvrij uit CZ).
Is de candidate dan inmiddels al final geworden? Overigens is iets als een beta, golden master candidate en een golden master alleen beschikbaar voor de ingeschreven ontwikkelaars. De gewone man moet nog even wachten tot 21 juni (9 daagjes moet te doen zijn toch? :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb nu ook al een paar dagen de GM van iOS4 draaien op m'n bijna 2 jaar oude 3G. Ondanks het gebrek van de multitasking en achtergrond toch weer een nuttige update. Het gebruik van folders zorgt ervoor dat ik nu nog maar 5 pagina's aan Apps heb ipv 11 en dat merk je goed aan de snelheid van het door de pagina's 'swipen'. Ben ook blij dat er nu eindelijk een sms-tekenteller is. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Het videocallen-functie werkt alleen via wifi en later ook mss via 3g. Maar mijn vraag is gaat et later ook werken tussen andere gsm's met 3g videocall functie? Zou wel dom zijn dat het enkel tussen Iphone 4's gaat. Weer iets van Apple :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 14-09 19:46
Voorlopig alleen tussen iPhone 4s.

Ze hebben wel gezegd dat het "open" is dus je kan verwachten dat er misschien andere telefoons zijn die deze technologie ook gaan gebruiken om mee te doen met iets wat misschien wel gaat werken.
Aangezien video bellen in europa nooit is doorgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Ik neem aan dat je die frontcamera gewoon kan gebruiken om andere telefoons te videocallen tegen de gebruikelijke tarieven

Alleen wat FaceTime zo "bijzonder" maakt is dat het via WiFi iPhone op iPhone gaat en dus gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Bpow schreef op zondag 13 juni 2010 @ 00:23:
Ik neem aan dat je die frontcamera gewoon kan gebruiken om andere telefoons te videocallen tegen de gebruikelijke tarieven

Alleen wat FaceTime zo "bijzonder" maakt is dat het via WiFi iPhone op iPhone gaat en dus gratis is.
Neen, je belt elkaar gewoon tegen de gebruikelijk kosten. Mochten beide telefoons zich binnen een WiFi netwerk bevinden, dan is FaceTime ook mogelijk. Voor zover ik het dus begrijp loopt de video feed via internet, waarschijnlijk om het al zo drukke 3G netwerk te ontlasten.

[ Voor 11% gewijzigd door baquelappe op 13-06-2010 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 11-09 14:47
Zou wel leuk zijn als ik via die functie met andere mensen (op hun pc) kan Skypen met videobeeld! Technisch lijkt het me mogelijk, alleen hopen dat Apple deze functie toelaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Viccers schreef op zondag 13 juni 2010 @ 07:59:
Zou wel leuk zijn als ik via die functie met andere mensen (op hun pc) kan Skypen met videobeeld! Technisch lijkt het me mogelijk, alleen hopen dat Apple deze functie toelaat...
Apple staat het toe, en Skype heeft al aangegeven dat ze er gebruik van willen gaan maken. Klinkt dus als iets dat wel gaat gebeuren.

Overigens kost videobellen je gewoon belminuten, aangezien je iemand belt en in het belmenu dan op FaceTime tapt. Dan wordt er, via wi-fi, een videoverbinding opgezet terwijl je audio gewoon over het telefoonnetwerk gaat. Als Skype dus FaceTime implementeert kun je gratis videobellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 21:41

Lulukai

God's gift to women

Scott schreef op zondag 13 juni 2010 @ 08:11:
[...]

Apple staat het toe, en Skype heeft al aangegeven dat ze er gebruik van willen gaan maken. Klinkt dus als iets dat wel gaat gebeuren.

Overigens kost videobellen je gewoon belminuten, aangezien je iemand belt en in het belmenu dan op FaceTime tapt. Dan wordt er, via wi-fi, een videoverbinding opgezet terwijl je audio gewoon over het telefoonnetwerk gaat. Als Skype dus FaceTime implementeert kun je gratis videobellen :)
Dan gaat er toch een geweldige lag op die beelden zitten? Je geluid gaat via het (snellere) telefoonnetwerk en de beelden via het internet.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

ruyckske schreef op zondag 13 juni 2010 @ 08:14:
[...]

Dan gaat er toch een geweldige lag op die beelden zitten? Je geluid gaat via het (snellere) telefoonnetwerk en de beelden via het internet.
Kennelijk heeft Apple daar iets op gevonden, we zullen het zien. Volgens mij is dat wel de reden dat je gewoon moet betalen voor bellen met FaceTime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

M3 SMGII schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:57:
Zou wel dom zijn dat het enkel tussen Iphone 4's gaat. Weer iets van Apple :@
Je hebt het stukje gemist waar FaceTime een open standaard wordt gemaakt? Als Apple dat daadwerkelijk doet en niet alleen maar zegt dan is iedere telefoonfabrikant volkomen vrij om het ook te implementeren in hun telefoons. Het lijkt een stuk beter te werken (ondanks de onhandigheid van de presentatie) dan het nu mogelijke videobellen over 3G dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat FaceTime ook in andere telefoons gaat komen.

Alleen over WiFi is jammer en beperkt het nut hiervan enorm. Ik hoop dat ze het in 2011 voor elkaar krijgen om het toe te staan over 3G (lijkt me geen technisch issue, maar weer eens tegenwerkende providers). Zal natuurlijk weer een flink extra centje gaan kosten, onze telefoonproviders kennende...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Niet online

THX

ppl schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:55:
[...]

Is de candidate dan inmiddels al final geworden? Overigens is iets als een beta, golden master candidate en een golden master alleen beschikbaar voor de ingeschreven ontwikkelaars. De gewone man moet nog even wachten tot 21 juni (9 daagjes moet te doen zijn toch? :)).
De Golden Master is final.
En ja, alleen voor ontwikkelaars. Ik ben zelf geen ontwikkelaar, maar de *.ipsw is gewoon op internet te downloaden. De Golden Master kun je namelijk installeren zonder dat het Apple developer-ID nodig is.
Aangezien ik standaard een Windows gebruiker ben, heb ik met m'n HackOSX en iTunes 9.2 beta de update uitgevoerd. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
THX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:54:
[...]

De Golden Master is final.
En ja, alleen voor ontwikkelaars. Ik ben zelf geen ontwikkelaar, maar de *.ipsw is gewoon op internet te downloaden. De Golden Master kun je namelijk installeren zonder dat het Apple developer-ID nodig is.
Aangezien ik standaard een Windows gebruiker ben, heb ik met m'n HackOSX en iTunes 9.2 beta de update uitgevoerd. >:)
Gebruik jij iets anders dan T-Mobile? Zo ja, is tethering in 4.0 veranderd t.o.v. 3.1.3?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
ppl schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:11:
[...]

knip

@ virtualJac: sja, dan kun je ofwel via een nette brief een klacht indienen en ze in gebreke stellen met daarbij een kostenplaatje die je vergoedt ziet, of je speelt het wat vuiler en stuurt ze gewoon direct een officieel uitziende nota met die kosten. Dan afwachten wat ze zeggen :)
Ja, ik heb me telefoon nu via de Nederlandse Saturn ingestuurd, was geen probleem zeiden ze. Dus wacht het gewoon even af. Ga wel een klachtenbrief insturen inderdaad, maar of ze nog iets kunnen compenseren is maar de vraag. Belangrijkste vind ik dat hij gewoon gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

THX schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:25:
[...]

Hoe werkt het fast app switching met huidige applicaties die nog niet iOS4 compatible zijn maar wel van zichzelf al "fast switch" functionaliteit hebben?

(En btw, damn, wie is die chick in je avatar? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Mag schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:57:
[...]
(En btw, damn, wie is die chick in je avatar? :P)
Daar had ik ook al last van! Het is Denise Milani... :9

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 13-06-2010 16:14 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.