Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/06/18/093110-P1050156_small.jpg

De eerste iPhone 4 in het wild, die ook echt aan kan :P Check de link voor meer foto's van de iPhone en ook foto's gemaakt met de iPhone. De video laadt niet, maar hier is een backup linkje.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Hoedje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:15:
[afbeelding]

De eerste iPhone 4 in het wild, die ook echt aan kan :P Check de link voor meer foto's van de iPhone en ook foto's gemaakt met de iPhone. De video laadt niet, maar hier is een backup linkje.
Kwaliteit van filmpje vind ik mooier dan de foto's die door de iPhone zijn gemaakt, maar wat is het toch een geile toestel! Ik kan niet wachten, maar ja, bah shit prijzen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:15:
[afbeelding]

Ik denk dat deze nieuwe zwarte iPhone nog vinger plekken gevoeliger is dan de iPhone 3GS, dus als ik hem binnekort haal voor mij geen zwart denk eerder aan een witte dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:29:
[...]

Ik denk dat deze nieuwe zwarte iPhone nog vinger plekken gevoeliger is dan de iPhone 3GS, dus als ik hem binnekort haal voor mij geen zwart denk eerder aan een witte dan :)
Of je plakt er zo'n ding op;
http://gelaskins.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
WOW! Thanx voor de tip, ik ben meteen verkocht... Als ze ook voor de iPhone 4 een aantal skins maken, dan ben ik als eerste erbij :)

//EDIT:
Vodafone gaat ook de iPhone verkopen, lees meer!

[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 18-06-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

EN-IS schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:14:
[...]

WOW! Thanx voor de tip, ik ben meteen verkocht... Als ze ook voor de iPhone 4 een aantal skins maken, dan ben ik als eerste erbij :)

//EDIT:
Vodafone gaat ook de iPhone verkopen, lees meer!
Ja, dat "telt" toch niet? Op die manier verkoopt KPN ook iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mag schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:55:
[...]

Ja, dat "telt" toch niet? Op die manier verkoopt KPN ook iPhones.
Maar Vodafone deed dat nog niet, non-officieel via een omweg :) Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen, Vodafone geeft meestal vette kortingen. Maar goed, ik wist niet dat KPN dat al deed, maar KPN gaat toch geen iPhone 4 verkopen, ook niet via een omweg heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

EN-IS schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:06:
[...]

Maar Vodafone deed dat nog niet, non-officieel via een omweg :) Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen, Vodafone geeft meestal vette kortingen. Maar goed, ik wist niet dat KPN dat al deed, maar KPN gaat toch geen iPhone 4 verkopen, ook niet via een omweg heb ik begrepen.
Ik begrijp het ook niet zo goed. Bij die phoneshop kan je een iPhone halen icm telfort, kpn, hi, vodafone, etc. Wat is er dan zo speciaal aan het feit dat er nu nog een site is die ook iPhones verkoopt met Vodafone abo's?
EN-IS schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:14:
[...]

Ze gaan zsm ook iPhone4 skins maken, daar heb ik al naar geinformeerd. Trouwens, mocht je het nog niet hebben gezien; sinds enkele maanden leveren ze ook custom iPhone 3G(S) skins, dus met art of foto's oid die je zelf kiest. Dat zullen ze ook wel voor iPhone4 doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Nik schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:03:
[...]

Duurde even, maar hier is 'ie:

[afbeelding]
Je bent geweldig :) Dankje ! Ziet er een stuk beter uit zeg ! vind dat Voda... zo stom :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Heb ik iets gemist..? Is de koppelverkoop T-Mobile + iPhone opgeheven? Mag je nu ook andere sims er in steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wilf schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:06:
Heb ik iets gemist..? Is de koppelverkoop T-Mobile + iPhone opgeheven? Mag je nu ook andere sims er in steken?
Wel 's van simlockvrij gehoord?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ja, daar heb ik wel eens van gehoord maar de iPhone was toch niet simlockvrij en het was toch illegaal om hem simlockvrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hee allemaal,

Ik ben ook aan het kijken voor een aankoop van een iPhone. Nu heb ik niet al te veel geld en ik denk dat de Iphone 4 dus ook te duur is voor mij. Echter vind ik dat retina display en die HD camera ook harstikke tof, maar waar het mij om gaat is multitasking, en de nieuwste itunes en internetten enzo.

En ik begrijp dus dat je met de 3GS straks ook gewoon kunt multitasken en de nieuwe iTunes kunt gebruiken of heb ik dat mis?

Iemand die hier wat meer over kan uitlichten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Wilf schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:18:
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord maar de iPhone was toch niet simlockvrij
Buiten Nederland wel.
en het was toch illegaal om hem simlockvrij te maken?
Afaik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mag schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:24:
Ik begrijp het ook niet zo goed. Bij die phoneshop kan je een iPhone halen icm telfort, kpn, hi, vodafone, etc. Wat is er dan zo speciaal aan het feit dat er nu nog een site is die ook iPhones verkoopt met Vodafone abo's?

Ze gaan zsm ook iPhone4 skins maken, daar heb ik al naar geinformeerd. Trouwens, mocht je het nog niet hebben gezien; sinds enkele maanden leveren ze ook custom iPhone 3G(S) skins, dus met art of foto's oid die je zelf kiest. Dat zullen ze ook wel voor iPhone4 doen :)
Phoneshop is geen winkel/portal van KPN, Vodafone, Telfort, T-mobile. Zij bieden simlock vrij toestellen aan met een andere anbieder dan T-mobile. Als je toch voor T-mobile kiest, dan sturen ze je gewoon een Tmob toestel (zover ik het weet).

iVoordeel.nl is volgens het artikel op IPC een portal van Vodafone zelf, dan denk ik bij mezelf, ok, Vodafone gaat de iPhone niet integreren in zijn verkoopmodel (vodafone eigen site) maar houdt dat apart, kan ik wel begrijpen, meer marge door wederverkoop (intern) of het kan een heel ander reden zijn.

Bijvoorbeeld de officiele winkels, gsm.nl, theponehouse.nl, smartphonestunts.nl verkopen nog steeds de 3GS icm een Tmob abbo, ik denk dat dit ook niet zal veranderen totdat het geheel officieel wordt (Vodafone), ik betwijfel het aan de ene kant maar goed, we zullen het moeten afwachten.

Dat Vodafone nu ook iPhone 3GS en later iPhone 4gaat verkopen, geeft ook aan dat de exclusiviteits deal van Tmob is afgelopen (op de een of andere manier). Eindelijk!

Die skins zijn gruwelijk mooi, alleen ik vond de zijkant niet mooi, dat er een stukje is weggeknipt zeg maar voor de volume knopjes en mute knop. Ik vond de design van de 3G altijd oerlelijk, dus ook de 3GS, met de iPhone 4 is de desing dan ook eindelijk volwassen en kunnen die skins de gehele achterkant gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

EN-IS schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:26:
[...]

Dat Vodafone nu ook iPhone 3GS en later iPhone 4gaat verkopen, geeft ook aan dat de exclusiviteits deal van Tmob is afgelopen (op de een of andere manier). Eindelijk!
Uit dat artikel begrijp ik dat de exclusiviteits deal juist niet is afgelopen, Vodafone maakt slechts gebruik van een soort loophole in het contract om zelf (simlockvrije?) iPhones te verkopen via een andere portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mag schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:29:
[...]

Uit dat artikel begrijp ik dat de exclusiviteits deal juist niet is afgelopen, Vodafone maakt slechts gebruik van een soort loophole in het contract om zelf (simlockvrije?) iPhones te verkopen via een andere portal
Ja zo kun je het ook eigenlijk bekijken, ik denk dat Apple hiermee wel is ingestemd, anders zouden ze het alsnog niet mogen en kunnen. Zoals ik het al zei, ik betwijfel aan de ene kant of alle andere officiele winkels zoals ThePhoneHouse de i4 met andere providers zullen verkopen (daarmee bedoel ik vodafone eigenlijk), ik denk het niet, ik denk dat het dan alleen via de Vodafone portal iVoordeel.nl zal gaan. In ieder, het maakt voor mij weinig uit, Vodafone blijft Vodafone, alleen dat simonly abbo actie van ANWB is ook erg aantrekkelijk! Ik wacht eerst de prijzen af van de i4 met verlenging, ben benieuwd :9

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 18-06-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALS HOLLAND KAMPIOEN WORD KRIJG IK ER EENTJE VAN HET VROUWTJE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk voor je ;) Nu moet je je alleen niet te veel verheugen he ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de prijzen voor belgië zijn bekend. de iPhone 4 met 16 GB zou 629 euro kosten en de 32 GB-variant zou 739 euro kosten. zo stond er op zdnet: http://www.zdnet.be/news/...-prijzen-iphone-4-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal dagen geleden de HTC HD2 besteld.
Maar nu twijfel ik wel erg tussen de hd2 of de iphone 3gs ... of eventueel wachten en op een 4g wachten...
moelijk..moelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:59:
Maar nu twijfel ik wel erg tussen de hd2 of de iphone 3gs ... of eventueel wachten en op een 4g wachten...
moelijk..moelijk
HTC HD2 draait op Windows Mobile toch? Dan zou ik het wel weten hoor! :o

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tourniquet schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:45:
[...]

HTC HD2 draait op Windows Mobile toch? Dan zou ik het wel weten hoor! :o
Das wel heul kort door de bocht natuurlijk.

Maar volgens mij is er genoeg info te vinden om een goede keuze te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 19-06-2010 11:53 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Wat is daar kort door de bocht aan? Windows Mobile is vele malen minder fijn dan iPhone OS/iOS (of Android), ik zou het ook wel weten. Sterker nog, paar weken geleden m'n HD2 verkocht en als het goed is komt vandaag m'n HTC Desire binnen :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:36

3DDude

I void warranty's

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:59:
moelijk..moelijk
Hoezo moeilijk dat lijkt me toch niet zo moeilijk je hebt de HD2 al besteld..

Verder die nieuwe iphone ziet er zeer mooi uit, maar ik hoorde dat met 3 keer vallen hij stuk is.
Dat gorilla glas was extreem buigbaar, maar het kan nergens naar toe buigen dus het sloopt de rest van je iphone en gaat alsnog stuk. dit mogen ze wat mij betreft eerst fixen!

Bron? klik hier

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Nee dit klopt niet, de iPhone 4 is pas stuk na 4x vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
3DDude schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Verder die nieuwe iphone ziet er zeer mooi uit, maar ik hoorde dat met 3 keer vallen hij stuk is.
Dat gorilla glas was extreem buigbaar, maar het kan nergens naar toe buigen dus het sloopt de rest van je iphone en gaat alsnog stuk. dit mogen ze wat mij betreft eerst fixen!

Bron? klik hier
Houd er even rekening mee dat dat een iPhone is zonder binnenkant. Dat is dus niet een-op-een te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:09:
[...]

Dat is niet wat hij bedoelt. Wat hij hier zegt is dat als je een film naar de huidige resolutie van de iPhone convert hij een stuk kleiner is. Een film van 480x320 is natuurlijk een stuk keiner dan 960x640.
Kun je dan niet gewoon een DivX film van 700MB welke genoeg resolutie heeft op je telefoon zetten?
Of moet je dan een DivX app downloaden om dat af te spelen? 225,000 apps en dan moet er vast wel een paar divX spelers bij zitten.

Want converten vind ik wel heel ouderwets hoor. En duurt vaak stervens lang.

@hierboven een iphone met minder massa zou toch minder snel stuk gaan dan met meer massa? je vergelijking klopt niet helemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 15-09 15:20
CyBeR schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:08:
[...]

Houd er even rekening mee dat dat een iPhone is zonder binnenkant. Dat is dus niet een-op-een te vergelijken.
Sterker nog, het is maar de vraag of het glas (en wellicht de hele casing) origineel is. Bij de nieuwe iPhone is scherm vast geplakt aan het glas. Het lijkt me ook niet van de achterkant, omdat dat glas een zwart / wit laagje bevat. Maar goed, er zullen snel genoeg duurtesten komen, dan weten we zeker :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Tc-Chub schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:18:
Hee allemaal,

Ik ben ook aan het kijken voor een aankoop van een iPhone. Nu heb ik niet al te veel geld en ik denk dat de Iphone 4 dus ook te duur is voor mij. Echter vind ik dat retina display en die HD camera ook harstikke tof, maar waar het mij om gaat is multitasking, en de nieuwste itunes en internetten enzo.

En ik begrijp dus dat je met de 3GS straks ook gewoon kunt multitasken en de nieuwe iTunes kunt gebruiken of heb ik dat mis?

Iemand die hier wat meer over kan uitlichten? :D
Iemand die mij zou kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Tc-Chub schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:17:
[...]

Iemand die mij zou kunnen helpen?
De 3GS kan ook multitasken en iTunes werkt natuurlijk ook nog met de originele iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Het enigste verschil is dus dat de Iphone 4 wat sneller is, ander design, beter scherm en een betere camera. En de gyroscoop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
Tc-Chub schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:30:
Het enigste verschil is dus dat de Iphone 4 wat sneller is, ander design, beter scherm en een betere camera. En de gyroscoop dus.
"Enige" verschil :+

Dus het enige verschil tussen een Volkswagen Polo en een Ferrari is het vermogen, het design, de emotie en de prijs? :P

[ Voor 19% gewijzigd door LaZZ op 19-06-2010 17:55 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3DDude schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:09:
[...]

Hoezo moeilijk dat lijkt me toch niet zo moeilijk je hebt de HD2 al besteld..

Bron? klik hier
Misschien moet je je telefoon gewoon vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:47
De iPhone4 zal iig beter in de hand liggen. Het zal wel hetzelfde voelen als de 2G met de platte achterkant.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Haha @ Lazz, de verschillen die mij er toe doen laat ik het zo zeggen. Maar ik vond dat multitasking wel verrekte handig maar als de 3GS dat ook gewoon kan dan vind ik het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Ik vroeg mij af hoe laat Apple aanstaande maandag iOS 4.0 zal doorpushen, en heb dat even uitgezocht voor de geïnteresseerden:

Met OS 3.0 was dat om 19:00 uur. (GMT+2) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

FireStarter schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:24:
De iPhone4 zal iig beter in de hand liggen. Het zal wel hetzelfde voelen als de 2G met de platte achterkant.
De 3G en 3GS zijn wat boller en zouden toch theoretisch beter in je hand moeten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Waarom moet je hier veel meer betalen voor een iPhone dan in de VS?

En als je een iPhone wil aanschaffen, kun je dan beter wachten op de iPhone4 of maakt dat niet zo veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

drumstickNL schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:49:

En als je een iPhone wil aanschaffen, kun je dan beter wachten op de iPhone4 of maakt dat niet zo veel uit?
Als je NU een iPhone wilt aanschaffen zou ik zeker wachten op iPhone4, maar je moet zelf kijken hoe belangrijk de nieuwe hardware voor jou is.
En zoveel goedkoper is de iPhone niet in de VS hoor, 200 dollar daar, 200 euro hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

drumstickNL schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:49:

Daarbij zit er in Nederland al BTW bij inbegrepen, terwijl die in de US pas bij het afrekenen wordt berekend.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Maar een iPhone nu kost 700-800 euro. En de volgende kost maar 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
iPhone is eigenlijk abnormaal duur... als je het hardware matig gaat vergelijken met andere HTC phones die zelfde specs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
drumstickNL schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:53:
Maar een iPhone nu kost 700-800 euro. En de volgende kost maar 200?
Je vergelijkt nu prijzen die je helemaal niet kunt vergelijken.
iBurger schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:59:
iPhone is eigenlijk abnormaal duur... als je het hardware matig gaat vergelijken met andere HTC phones die zelfde specs hebben.
Hoewel je 't niet zo bedoelde zeg je 't wel correct: die andere HTC phones zijn maar matig.

[ Voor 40% gewijzigd door CyBeR op 19-06-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

iBurger schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:59:
Ach ja, uiteindelijk gaat het niet (alleen) om de specificaties. Ik heb bijv veel liever een 3GS dan een HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
@ Cyber: HTC's Nexus one, of HTC's Desire, zijn toch echte goede toestellen. Misschien moet je een keer met die dingen spelen in de Phone House, ze zijn echt een stuk beter dan een paar jaar geleden. (unibody, design, touch screen etc, natuurlijk allemaal van Apple afgekeken :) )

At the end of the day, gaat het natuurlijk meer om de inhoud dan om hardware. Apple doet dat allebei goed... hoop alleen dat ze niet gaan inslapen bij Apple. Hoewel ze nog steeds de beste smartphone op de planet hebben, denk ik dat Android toestellen nu al zeer competief zijn, en of een jaar of twee helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
iBurger schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:39:
@ Cyber: HTC's Nexus one, of HTC's Desire, zijn toch echte goede toestellen. Misschien moet je een keer met die dingen spelen in de Phone House, ze zijn echt een stuk beter dan een paar jaar geleden. (unibody, design, touch screen etc, natuurlijk allemaal van Apple afgekeken :) )
Mwah de hardware valt mee idd (hoewel Apple's touch screen toch echt beter is dan alle anderen op de markt op dit moment) maar de software is zo brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Mwahh... software.. het gaat best wel. Android is stuk beter dan Microsoft's ultieme fuck-up in de smartphone markt. Het is alleen wat minder smooth dan iPhone Os, of wat Apple sinds afgelopen week iOs4 gaat noemen. Slechte naam trouwens. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 06:47
iBurger schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:39:

At the end of the day, gaat het natuurlijk meer om de inhoud dan om hardware. Apple doet dat allebei goed... hoop alleen dat ze niet gaan inslapen bij Apple. Hoewel ze nog steeds de beste smartphone op de planet hebben, denk ik dat Android toestellen nu al zeer competief zijn, en of een jaar of twee helemaal.
Klopt, maar Apple zou er dan over 2 jaar goed aan doen om ook de budget markt te bedienen met een Iphone 4 16GB voor €300,- simlockvrij enzo. Ze zullen op een gegeven moment ook inzien dat ze het dan niet meer redden met 1 highend model ieder jaar. Het kan wel, maar ieder jaar rond april/mei wacht iedereen op het nieuwe model.

Toch is het mooi dat ze ieder jaar weer 3/4 maanden de voorsprong kunnen maken.

Hun voordeel is dat ze hun Model verbeteren ipv andere modellen uitbrengen.

iPhone
iPhone 3G
iPhone 3GS
iPhone 4

Het publeik snapt het, ipv al die andere namen van fabrikanten die continue veranderen.

[ Voor 12% gewijzigd door FireStarter op 19-06-2010 23:12 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Dat klopt. Maar ik vind de telefoontjes heel duur voor iemand die op student is en een bijbaantje heeft zoals ik, dus daarom is het misschien voor mij handiger om voor de 3GS te gaan met multitasking dan voor de 4G. Maar we bekijken het nog even, ik heb nu nog geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Tc-Chub schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:29:
Dat klopt. Maar ik vind de telefoontjes heel duur voor iemand die op student is en een bijbaantje heeft zoals ik, dus daarom is het misschien voor mij handiger om voor de 3GS te gaan met multitasking dan voor de 4G. Maar we bekijken het nog even, ik heb nu nog geen haast.
Mwah, verspreid over 2 jaar betaal je (bij tmobile) maar 50 of 150 euro extra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik had hiervoor een simpele Samsung anderhalf jaar na mijn tweejarige Vodafone-abonnement, dat abo kostte mij zo'n 30 euro per jaar maar na anderhalf jaar was dat 140 euro per jaar (liep gestaag op na afloop tweejarig abo), in wezen ben ik nu dus stukken voordeliger uit (30 euro p/m weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de 720p videomode in de praktijk wel goed werkt (low light, stabiel houden etc.),
Ben benieuwd naar de eerste filmpjes (niet van Apple).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Kan niet terugvinden of dit al gevraagd is maar weet iemand of ze bij ios 4 ook de screenlock onderhanden hebben genomen. Enige wat ik belangrijk vind is dat mijn agenda op de screenlock staat

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Terrestra schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:26:
Kan niet terugvinden of dit al gevraagd is maar weet iemand of ze bij ios 4 ook de screenlock onderhanden hebben genomen. Enige wat ik belangrijk vind is dat mijn agenda op de screenlock staat
Als je 't niet kunt vinden dan is 't dus niet gedaan, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Screenlock op je agenda, wat bedoel je daarmee?

[ Voor 41% gewijzigd door Tc-Chub op 20-06-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Tc-Chub schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:42:
Screenlock op je agenda, wat bedoel je daarmee?
Niet screenlock op de agenda, maar agenda op de screenlock :p

Zoiets als dit: http://www.simonblog.com/...2009/01/lock_calendar.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 20-06-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CyBeR schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:29:
[...]

Als je 't niet kunt vinden dan is 't dus niet gedaan, wel?
Persoonlijk een grote gemiste functie

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vos schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:45:
[...]

Niet screenlock op de agenda, maar agenda op de screenlock :p

Zoiets als dit: http://www.simonblog.com/...2009/01/lock_calendar.jpg
:) inderdaad dat bedoel ik.....( checklist... niet meer zoveel drinken op zaterdag.... )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Iemand interesse in een kleine video preview van ios4 op een iPhone 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja, geef de link maar :D

En @Vos, haha ok, ja dat lijkt mij inderdaad wel een ideale functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik zal maandag (Ios4) met weemoed tergdenken aan mijn 3Gs... (heb m afgelopen week goed kunnen verkopen).
Moet het tot de tijd doen met een Nokia 6700 totdat de Iphone 4 eraan komt.
Toen dacht ik de Nokia N97mini die ik nog nieuw in doos had liggen (dankzij foutje Vodafone) even te gaan gebruiken maar dit haalt het absoluut niet bij de Iphone.
Heb de N97 mini maar snel te koop gezet op marktplaats.
Dus nu maar hopen dat er geen lange levertijden zijn op de Iphone 4.
Van de ene kant stom dat ik m verkocht heb, maar ik dacht nu kan ik m nog goed verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

arjan571 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:09:
Ik zal maandag (Ios4) met weemoed tergdenken aan mijn 3Gs... (heb m afgelopen week goed kunnen verkopen).
Moet het tot de tijd doen met een Nokia 6700 totdat de 4G eraan komt.
Toen dacht ik de Nokia N97mini die ik nog nieuw in doos had liggen (dankzij foutje Vodafone) even te gaan gebruiken maar dit haalt het absoluut niet bij de Iphone.
Heb de N97 mini maar snel te koop gezet op marktplaats.
Dus nu maar hopen dat er geen lange levertijden zijn op de 4G...
Van de ene kant stom dat ik m verkocht heb, maar ik dacht nu kan ik m nog goed verkopen...
Er is geen iPhone 4G, en die komt ook niet meer dit jaar.
Grote kans dat iPhone 4 pas eind juli of begin augustus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 21:57

Lulukai

God's gift to women

Even een kort vraagje: wat was de eerste/goedkoopste versie van de iPhone waarmee je via 3G kunt surfen en mailen? Is dit de 8Gb 3G of kon het met de eerdere modellen ook al?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
3G surfen ging pas vanaf de iPhone 3G, het vorige model (de originele iPhone, ookwel 2G) had enkel Edge/GPRS.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireStarter schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:02:
[...]

Klopt, maar Apple zou er dan over 2 jaar goed aan doen om ook de budget markt te bedienen met een Iphone 4 16GB voor €300,- simlockvrij enzo. Ze zullen op een gegeven moment ook inzien dat ze het dan niet meer redden met 1 highend model ieder jaar. Het kan wel, maar ieder jaar rond april/mei wacht iedereen op het nieuwe model.
Gezien het feit dat er inmiddels 10x meer belangstelling is dan bij de 3Gs waar weer meer belangstelling is dan bij de 3G denk ik niet dat het zo'n goed idee is. De huidige iPhone 4 is bij het preorderen binnen een dag al uitverkocht. Wellicht dat we nog zo'n actie gaan krijgen als bij de iPad waarbij de lanceerdatum voor de rest van de wereld naar achteren wordt geschoven zodat er meer devices naar de USA kunnen gaan om aan de vraag te voldoen. Het is niet voor niets dat ze die 8 GB 3Gs als budget model erbij naast houden. Wellicht dat men met meerdere modellen komt zoals ook bij de iPod maar daar zal wel heel erg goed over nagedacht moeten worden, met name hoe je die modellen differentieert.

En dan is er nog het verschil qua OS. Andere fabrikanten leveren model x, y en z met Windows Mobile, Android en hun eigen OS. Apple kan dat niet omdat het alleen maar iOS heeft. Datzelfde probleem hebben Palm en Google ook.
Mag schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:19:
[...]

Er is geen iPhone 4G, en die komt ook niet meer dit jaar.
Grote kans dat iPhone 4 pas eind juli of begin augustus komt.
Mensen willen met 4G ook wel eens de vierde generatie iPhone bedoelen en dat is de iPhone 4 (wat de officiële naam van Apple is). Dat werkt verwarrend met vierde generatie telefonie technieken zoals LTE die je ook aanduidt met 4G. Een vierde generatie iPhone komt dus dit jaar uit, een iPhone met vierde generatie telefonie technieken echter niet. Toch wel fijn als mensen er gewoon iPhone 4 van maken en al die verbasteringen achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Ik heb een beetje rondgezocht, maar kan alleen onofficiele accesoire vinden. Ik vraag me namelijk af of er een remote voor de iPhone is, zoals dat bijv. de Nokia's dat ook hebben. Dus play/pause, rewind, forward en opnemen/ophangen op de AB en een 3.5 mm headset uitgang zodat je je eigen oortjes op kunt zetten. De standaard oortjes voor de iPhone hebben namelijk volgens mij wel deze dingen in-cable, maar dan ben je verplicht om de iPhone orrtjes te gebruiken.

Zou wel erg lomp zijn als Apple deze standaardfunctionaliteit niet heeft. Wil namelijk echt wel de iPhone 4 gaan halen, maar die onofficiele werkt erg omslachtig (op de iPort een brede kabel aansluiten om vervolgens ook nog een kabel in de 3.5 mm jack te doen).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ppl schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:56:
Toch wel fijn als mensen er gewoon iPhone 4 van maken en al die verbasteringen achterwege laten.
True, maar het zou ook fijn zijn als mensen die ergens "iPhone 4G" zien staan waar overduidelijk de iPhone 4 wordt bedoeld daar niet zo'n punt van maken of er bijdehand op in gaan door te melden dat die nog lang niet uit is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

ppl schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:56:
[...]
Mensen willen met 4G ook wel eens de vierde generatie iPhone bedoelen en dat is de iPhone 4 (wat de officiële naam van Apple is). Dat werkt verwarrend met vierde generatie telefonie technieken zoals LTE die je ook aanduidt met 4G. Een vierde generatie iPhone komt dus dit jaar uit, een iPhone met vierde generatie telefonie technieken echter niet. Toch wel fijn als mensen er gewoon iPhone 4 van maken en al die verbasteringen achterwege laten.
Gezien het feit dat de tweede generatie iPhone iPhone 3G heet en de eerste generatie vaak iPhone 2G genoemd wordt, denk ik niet dat het een goed idee is om met XG aan te geven welke generatie iPhone het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mag schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:37:
[...]

Gezien het feit dat de tweede generatie iPhone iPhone 3G heet en de eerste generatie vaak iPhone 2G genoemd wordt, denk ik niet dat het een goed idee is om met XG aan te geven welke generatie iPhone het is.
Apple is sowieso niet erg consequent met productbenamingen over het hele assortiment. Ik heb bijvoorbeeld een iPod 5.5G (of was het nou iPod video?) en een MacBook Pro 6,2 of MacBook Pro Core i7 of MacBook Pro Early 2010. Dan is er ook nog de verwarring door de "G" die werd gebruikt in als benaming voor de oude processoren (G4, G5) en in de telecomwereld voor de typering van de verbinding (3G, 3.5G). Nu komt daar ook nog de A4-processor bij ("iPhone A4").

Volgens mij zou Apple de producten het liefst gewoon MacBook Pro, iPhone, iPod, Mac mini etc. noemen.

Dan vind ik de benaming "iPhone 4" wel goed gekozen. Die is in ieder geval duidelijk en de naming convention kan zonder verwarring worden voortgezet bij volgende iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Canaria schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:47:
[...]

Apple is sowieso niet erg consequent met productbenamingen over het hele assortiment. Ik heb bijvoorbeeld een iPod 5.5G (of was het nou iPod video?) en een MacBook Pro 6,2 of MacBook Pro Core i7 of MacBook Pro Early 2010.
Nee. Je hebt een iPod en een MacBook Pro. Al het andere is alleen om onderscheid te maken tussen verschillende modellen daarin, mocht dat om de een of andere reden nodig zijn. Als toevoeging (tussen haakjes) wordt dan altijd iets gekozen dat het model onderscheidt van het vorige of, als dat lastig is omdat 't alleen om een spec update gaat, de tijd van release.
Dan is er ook nog de verwarring door de "G" die werd gebruikt in als benaming voor de oude processoren (G4, G5) en in de telecomwereld voor de typering van de verbinding (3G, 3.5G).
G3 of 3G is volgens mij ten eerste aardig verschillend en bovendien gaat 't om compleet andere onderwerpen. Overigens is het idee bij beide hetzelfde: het gaat om de derde generatie PowerPC processoren (eigenlijk heetten die dingen PPC750) en om de derde generatie wireless telefonie. (Voor de volledigheid: de G4 was een PPC 74xx en de G5 een PPC 970).
Nu komt daar ook nog de A4-processor bij ("iPhone A4").
A versus G? Ik zie het probleem niet :P Overigens is de A4 niet zomaar een CPU, het is een complete System on a Chip. D'r zit ook geheugen bij, bijvoorbeeld.
Volgens mij zou Apple de producten het liefst gewoon MacBook Pro, iPhone, iPod, Mac mini etc. noemen.
En dat doen ze dus ook, met uitzondering van de iPhone omdat de verschillen daar zodanig groot zijn dat 't eigenlijk gewoon niet anders kan zonder enorme verwarring te veroorzaken.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 20-06-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

CyBeR schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:54:
[...]

Nee. Je hebt een iPod en een MacBook Pro. Al het andere is alleen om onderscheid te maken tussen verschillende modellen daarin, mocht dat om de een of andere reden nodig zijn. Als toevoeging (tussen haakjes) wordt dan altijd iets gekozen dat het model onderscheidt van het vorige of, als dat lastig is omdat 't alleen om een spec update gaat, de tijd van release.
Je hebt gelijk, de enige namen die Apple hanteert voor de iPod zijn iPod, iPod nano, iPod shuffle, iPod clasic en iPod touch. Ik dacht dat iPod video ook officieel was.
G3 of 3G is volgens mij ten eerste aardig verschillend en bovendien gaat 't om compleet andere onderwerpen. Overigens is het idee bij beide hetzelfde: het gaat om de derde generatie PowerPC processoren (eigenlijk heetten die dingen PPC750) en om de derde generatie wireless telefonie. (Voor de volledigheid: de G4 was een PPC 74xx en de G5 een PPC 970).
Dat het om andere onderwerpen gaat is voor mensen die bekend zijn met Apple-producten wel duidelijk, maar ik kan me voorstellen dat het verwarrend is voor mensen die hier en daar wat over Apple hebben opgevangen en uitdrukkingen als 3G, 3.5G, G3 en zelfs 16GB door elkaar halen. Zoek maar eens op "iPhone G3" en je schrikt hoe veel exacte resultaten je nog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:24:
Ik hoop dat de 720p videomode in de praktijk wel goed werkt (low light, stabiel houden etc.),
Ben benieuwd naar de eerste filmpjes (niet van Apple).
Er zijn al wat filmpjes te vinden, check iphoneclub.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
ruyckske schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:46:
Even een kort vraagje: wat was de eerste/goedkoopste versie van de iPhone waarmee je via 3G kunt surfen en mailen? Is dit de 8Gb 3G of kon het met de eerdere modellen ook al?
Sorry tikvautje moet uiteraard de Iphone 4 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Ben wel benieuwd naar iOS 4. Ga morgen gelijk de update op mijn 3GS doen... voor die paar weken totdat de 4 er is. Iemand een idee hoe laat de update via iTunes beschikbaar zal zijn? vroeg in de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 21:57

Lulukai

God's gift to women

Ik kan een tweedehands iPhone 2G overkopen. Origineel zit er (uiteraard) een simlock op, maar die is softwarematig verwijderd. De verkoper zegt echter dat er geen jailbreak op zit.
Is dit mogelijk? Ik dacht altijd dat je moest jailbreaken om te kunnen unlocken..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
ruyckske schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:20:
Ik kan een tweedehands iPhone 2G overkopen. Origineel zit er (uiteraard) een simlock op, maar die is softwarematig verwijderd. De verkoper zegt echter dat er geen jailbreak op zit.
Is dit mogelijk? Ik dacht altijd dat je moest jailbreaken om te kunnen unlocken..
Nee is niet mogelijk.

Waarom zou je een 2G kopen overigens? Veel apps werken daar niet meer op en dat worden er alleen maar meer. Tenzij het een retro-speeltje is (wordt vast geld waard in de toekomst :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Tmobile kan hem toch na een jaar ook gewoon unlocken, gratis...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
EWK schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:53:
Tmobile kan hem toch na een jaar ook gewoon unlocken, gratis...
T-Mobile in Nederland heeft nooit originele iPhones verkocht, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Unbreukable schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:07:
Ben wel benieuwd naar iOS 4. Ga morgen gelijk de update op mijn 3GS doen... voor die paar weken totdat de 4 er is. Iemand een idee hoe laat de update via iTunes beschikbaar zal zijn? vroeg in de avond?
Het is sowieso in de USA 6 tot 9 uur later. Bovendien kwam die daar vorig jaar in de avond, dat is dus in de nacht van maandag op dinsdag voor ons in dit geval. Ik zou er iig niet op gaan wachten morgen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
CyBeR schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Geen originele nee? Heeft T-mobile al die tijd Chinese clones verkocht? shiiiiit...

Flauw..

[ Voor 4% gewijzigd door Siebelouis op 20-06-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CyBeR schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Kijk, dat wist ik niet :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 16:42
Amiet01 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:14:
Ik heb een beetje rondgezocht, maar kan alleen onofficiele accesoire vinden. Ik vraag me namelijk af of er een remote voor de iPhone is, zoals dat bijv. de Nokia's dat ook hebben. Dus play/pause, rewind, forward en opnemen/ophangen op de AB en een 3.5 mm headset uitgang zodat je je eigen oortjes op kunt zetten. De standaard oortjes voor de iPhone hebben namelijk volgens mij wel deze dingen in-cable, maar dan ben je verplicht om de iPhone orrtjes te gebruiken.
Belkin of Griffin verkoopt wel een adapter voor de iPhone, maar ik kan het zo snel even niet vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

loeberce schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:42:
[...]

Belkin of Griffin verkoopt wel een adapter voor de iPhone, maar ik kan het zo snel even niet vinden op internet.
Heb die van Griffin gevonden:

http://www.griffintechnology.com/products/smarttalk

Lang niet zo uitgebreid als bij Nokia, maar het is voldoende om geen negatief punt te worden op mijn "voors en tegens".

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 22:19
ruyckske schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:20:
Ja, dat is mogelijk, maar dat is afhankelijk van de provider die ooit de telefoon heeft verkocht. Net zoals T-Mobile na een jaar de door hen geleverde 3G(s) toestellen kan vrijschakelen (of eerder tegen betaling) en daarvoor is geen Simlock nodig.

Of er daadwerkelijk 1st gen iPhones geleverd zijn die door de leverende provider unlocked worden weet ik niet.

In ieder geval zou ik 'm voor ik 'm kocht eerst helemaal wissen en opnieuw initialiseren, om zeker te weten dat 'ie volledig simlockvrij is.

[ Voor 8% gewijzigd door StevenK op 21-06-2010 07:42 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
als ik de iphone update naar IOS 4 gaan dan ook alle apps weg? of moet ik weer synchroniseren met itunes om ze terug te krijgen?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Check hier of de nieuwe iOS al beschikbaar is: http://ios.e-lite.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

rohit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:57:
als ik de iphone update naar IOS 4 gaan dan ook alle apps weg? of moet ik weer synchroniseren met itunes om ze terug te krijgen?
De update naar iOS4 gaat sowieso via iTunes, en aan het einde van de update zal alles er weer op staan wat je er op had staan.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

vooghel schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:17:
[...]

De update naar iOS4 gaat sowieso via iTunes, en aan het einde van de update zal alles er weer op staan wat je er op had staan.
Je krijgt inderdaad de keuze om te restoren of hem als nieuwe iPhone te installeren. Wil je alles terug? Restore. Anders lekker fris beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nik schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:26:
[...]

Je krijgt inderdaad de keuze om te restoren of hem als nieuwe iPhone te installeren. Wil je alles terug? Restore. Anders lekker fris beginnen ;)
Ok, denk dat ik ff weer fris begin :P altijd wel beter denk ik..
wel veel K*T werk om alles weer te downloaden en installeren :P maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Nik schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:26:
[...]

Die optie krijg je alleen als je een restore doet. Bij een normale update wordt sowieso al niets weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
EWK schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:20:
[...]

Kijk, dat wist ik niet :).
Zelfs andere iPhones kun je niet laten unlocken als je niet kunt aantonen dat jij hem ook bij je abonnement hebt gekregen. Dat nog naast het feit dat ze die 2G nooit verkocht hebben.

Ze gaan natuurlijk niet lukraak iPhones unlocken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
rohit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:28:
[...]

Ok, denk dat ik ff weer fris begin :P altijd wel beter denk ik..
wel veel K*T werk om alles weer te downloaden en installeren :P maar toch..
Dat downloaden en installeren doe je toch gewoon in 1 keer vanuit iTunes. Niet appje voor appje op je iPhone natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Bosmonster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:44:
[...]

Dat downloaden en installeren doe je toch gewoon in 1 keer vanuit iTunes. Niet appje voor appje op je iPhone natuurlijk :P
ja maar bedoel met name de apps van Installous ;) niet uit de Appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Het was mij nog steeds niet helemaal duidelijk hoe FaceTime nou ging werken aangezien er tijdens keynote tijdens een telefoontje werd gewisseld naar FaceTime. Ik dacht dus dat de audio via de gewone verbinding zou gaan en beeld dan via WiFi.

Ik begrijp nu dat dit niet het geval is en zodra je een Facetime call maakt je gewone verbinding wordt verbroken en alles verder gaat via de wifi. Dat is handig aangezien veel vrienden van me een iphone bezitten en ik vaak buiten Europa op reis ben, waar het enorm duur is om te bellen maar ik vaak wel een wifi abo heb. Kan ik daar toch gewoon bellen, al zei het dan via Facetime (Skype kan ook ofc maar niet iedereen heeft het)..

Maar snel jailbreak en 3G Unrestrictor installeren overigens voor gebruik in Nederland.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
LaZZ schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:54:
Het was mij nog steeds niet helemaal duidelijk hoe FaceTime nou ging werken aangezien er tijdens keynote tijdens een telefoontje werd gewisseld naar FaceTime. Ik dacht dus dat de audio via de gewone verbinding zou gaan en beeld dan via WiFi.

Ik begrijp nu dat dit niet het geval is en zodra je een Facetime call maakt je gewone verbinding wordt verbroken en alles verder gaat via de wifi. Dat is handig aangezien veel vrienden van me een iphone bezitten en ik vaak buiten Europa op reis ben, waar het enorm duur is om te bellen maar ik vaak wel een wifi abo heb. Kan ik daar toch gewoon bellen, al zei het dan via Facetime (Skype kan ook ofc maar niet iedereen heeft het)..

Maar snel jailbreak en 3G Unrestrictor installeren overigens voor gebruik in Nederland.
je weet dat het alleen werkt op de Iphone 4?? of gaan al je vrienden over op de Iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

19u schijnt iOS4 beschikbaar te zijn aldus iPhone_NL op Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
rohit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:08:
[...]

je weet dat het alleen werkt op de Iphone 4?? of gaan al je vrienden over op de Iphone 4?
Ja tuurlijk weet ik dat.. Veel gaan over op de iPhone 4. Ze lopen allemaal nog met een 2G of 3G rond en kunnen dus binnenkort allemaal updaten naar een iPhone 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel om een 3gs te halen of wachten tot een 4.....
als ik nu een 3gs 32gb haal met een i300 abbo, dan moet ik € 119,95 bij betalen.

Als ik naar de winkel ga en ik zeg dat ik een 3gs 32gb wil met i300 abbo, heb ik dan kans om de telefoon gratis te krijgen?

en zullen ze binnenkort ook goedkoper worden als de 4g uitkomt? moelijk moelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ja ervan uitgaand van vorig jaar.. net alsof hij bij apple werkt ofzo..
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:55:
ik twijfel om een 3gs te halen of wachten tot een 4.....
als ik nu een 3gs 32gb haal met een i300 abbo, dan moet ik € 119,95 bij betalen.

Als ik naar de winkel ga en ik zeg dat ik een 3gs 32gb wil met i300 abbo, heb ik dan kans om de telefoon gratis te krijgen?

en zullen ze binnenkort ook goedkoper worden als de 4g uitkomt? moelijk moelijk...
ja als ik naar albert heijn ga krijg ik ook alles gratis ;)

nee maar ff serieus, ik zou wachtten tot de Iphone 4 uit is en dan een maand later even kijken wat de prijzen van de Iphone 4 en de 3GS zijn.

en btw het is Moeilijk ;) net wakker? :P

[ Voor 54% gewijzigd door Rohit op 21-06-2010 12:18 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.