dutch_warrior schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:03:
Van de blog van Dresdenboy, interlagos benchmarks.
Ook een vergelijking tussen deze recente sample en een oudere sample!
Recente bench.
Oudere interlagos sample.
Ik heb nog niet helemaal door hoe het precies zit en heb ook geen tijd om het verder te vergelijken. Sowieso zie ik al verschillende kloksnelheden dus de oudere bench is waarschijnlijk met de eerste generatie Interlagos ES chips uitgevoerd. Ook de cpu, core en thread count zijn opvallen, blijkbaar leest geekbench 1 module wel als 1 core met 2 threads.
Floatingpoint 40k @ 2.3Ghz vs 17k @ 1.4Ghz, kijk dat lijkt al beter.
Performance blijft slecht ten opzichte van Magny cours trouwens, een 48c magny course systeem haalt de dubbele score van de 32core interlagos systemen. Maar ik ben niet echt bekend met de werking van Geekbench dus wellicht dat anderen hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
Don't compare Solaris Geekbench results (the Opteron 6176SE system) to Linux (Interlagos system)
The variation in scores between Windows/OSX/Linux/Solaris can be huge with Geekbench. The scores shift by a not insignificant amount with each minor update to Geekbench too. I've seen a massive increase in the Blur Image/Sharpen Image tests on K10 going from Geekbench Win 64 2.1.13 to Geekbench Win 54 2.2 (thanks to the new compiler used).
Geekbench scores across different operating systems and different Geekbench releases should not be compared.
http://www.xtremesystems....48&viewfull=1#post4954748