Mja pugs... lijkt me duidelijk dat iedereen need rollt. Heb hem zelf 1x ooit gezien maar verloor ofc de roll, daarna nooit meer...
Was gisteren pas om 11 thuis, dus even snel 2 heroics gedaan en toen kwam de server shutdown melding, maar uitgelogd. Eerste heroic was echt heroic, FoS met een pally tank van mijn server die gelukkig goed snapte hoe het moest, en een stel dps kneuzen die werkelijk geen enkele groep of boss boven de 2k dps zaten, ik zelf op mijn
healer pally.
De run begint al goed als de pally tank 59% van de totale dmg gedaan heeft op de 1e 2 mobs, ik daaronder met 19% ofzo

. De groep daarop deden ze zowaar mee en de DK en shadow priest kwamen tot een geweldige 1500-1800 dps, jaja, op groepjes van 5+ mobs, ik deed al 1k met alleen Concecration

De pack erop deed ook de hunter mee en gelukkig, 4k dps, gaat het iig geen eeuwigheid duren. De hunter DC't precies na deze pack en wederom is het afgelopen met de fun; het duurt weer uren voor het neergaat.
We hebben de 1e baas zonder hunter gedaan en hadden echt 0 dps, kregen 5 van die adds als ie iemand cloned, en uiteindelijk de SoulStorm een uur lang... Magoed lekker spammen en niks aan de hand gelukkig geen enrages ofzo

Na deze boss konden we EINDELIJK de hunter kicken en hiervoor kregen we een rogue die wel goede dps deed. Daarna was de rest zo neer, natuurlijk nog wat fail op de laatste baas omdat niemand dps stopte tijdens een mark, maar kon het outhealen.
Nog even Ocu daarna met wat guildies op m'n priest en die was in 9 minuten klaar