Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Gz voor de achievments. Ik heb gisteren ook voor de eerste keer Utgarde Keep gedaan. Het niveau ligt voor een tank wel weer even wat hoger dan de TBC dungeons. Met name de laatste boss, als je hem voor de eerste keer dood dan komt hij nog een keer als een undead en dat doet hij crits van 6000! Dat is de helft van mijn hp als tank. Healer had dus ook veel moeite om mij overeind te halen. Alles uit de kast gehaald en toch een wipe. Healer moest daarna weg waarna een druid van level 80 het heeft afgemaakt. Dus, je bent niet de enige die moeite heeft met die dungeon op level 70 .;) Enige tip die ik zo heb is probeer eens wat items te enchanten. Kun je net ff wat extra krijgen. Ik heb met wat goedkope enchants wat extra hp kunnen scoren. Ik ken verder de shammie niet, maar misschien dat we extra attack power oid kan krijgen?Anoniem: 350360 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:18:
Heb even een vraag ik heb het idee dat ik vrij weinig dps doe(weet niet precies hoeveel heb er nog geen addon voor). Ben op dit moment lvl 70 en heb afgelopen weekend voor de eerste keer UK gedaan maar mijn dps was vrij laag kreeg ik later te horen. Heeft iemand tips.
http://eu.wowarmory.com/c...arshield+Legion&cn=Ishama
@GotCoast, sorry dat het gisteren zo verliep. Het was nogal warrig aan het begin. Het duurde vrij lang voor je terug kwam en toen zaten we al in de dungeon. Ik wou de dps kicken zodat we er een guildrun van konden maken maar dat kon niet. Volgende keer beter, dan met mil en Liz en gezellige guildrun van maken.
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 350360
Thnx voor de tips. Sowieso eerst 80 dingen. En er zijn inderdaad wat gear spulletjes die ik mag gaan vervangen ja.Roeligan schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:45:
[...]
Een van je trinkets (second wind), je boots en belt zijn wel aan vervanging toe, allemaal voor lvl 60-65. Je kan uit quest rewards wel wat beters krijgen nu denk ik en zeker in dungeons. Verder is de rotatie idd het eerste waar je naar moet kijken.
Denk wel dat je nu nog niet teveel naar dps moet kijken, je gear gaat nu zoveel vervangen worden dat dit erg gaat schommelen.
Kijk ook eens hier. Het is geen zaligmakende tool, maar je kan wel zien waar je nog wat winst kan halen qua gems/enchants. Maar ga eerst maar eens snel 80 dingen
Die link is ook erg handig wist niet dat die er was
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 07-05 16:30
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- World of Warcraft Collector
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Je gear is nog ver van optimaal op jou lvl, 2 SP trinkets gaan je niet echt helpen, je wapens kan je via Nexus erg makkelijk upgraden (2de boss dropt fist), dus eigelijk is het puur wat gear issues voordat je redelijke dps ga krijgen.Anoniem: 350360 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:18:
Heb even een vraag ik heb het idee dat ik vrij weinig dps doe(weet niet precies hoeveel heb er nog geen addon voor). Ben op dit moment lvl 70 en heb afgelopen weekend voor de eerste keer UK gedaan maar mijn dps was vrij laag kreeg ik later te horen. Heeft iemand tips.
http://eu.wowarmory.com/c...arshield+Legion&cn=Ishama
Die 6000 is afaik de 'smash' skill, daar moet je gewoon opzij gaan wanneer hij hem bijna cast (hij begint met cast, daarna staat de richting vast). Ook 2de fase moet je dit blijven doen, als bonus doet hij dan ook een AoE.HawVer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:50:
Gz voor de achievments. Ik heb gisteren ook voor de eerste keer Utgarde Keep gedaan. Het niveau ligt voor een tank wel weer even wat hoger dan de TBC dungeons. Met name de laatste boss, als je hem voor de eerste keer dood dan komt hij nog een keer als een undead en dat doet hij crits van 6000! Dat is de helft van mijn hp als tank. Healer had dus ook veel moeite om mij overeind te halen. Alles uit de kast gehaald en toch een wipe. Healer moest daarna weg waarna een druid van level 80 het heeft afgemaakt. Dus, je bent niet de enige die moeite heeft met die dungeon op level 70 .;) Enige tip die ik zo heb is probeer eens wat items te enchanten. Kun je net ff wat extra krijgen. Ik heb met wat goedkope enchants wat extra hp kunnen scoren. Ik ken verder de shammie niet, maar misschien dat we extra attack power oid kan krijgen?
En gister gewoon een 2de battered hilt binnen gehaald
Ik was bezig met wat daily randoms op mijn 80's, met hunter in FoS en na 2de boss dropt hij van die 4 mobs
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2010 10:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 06-05 11:50
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Die moet ik ook nog :< , heb hem al 4x gehad en 3x verkocht en 1 weggegeven aan een maatje.SinergyX schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:02:
[...]
Je gear is nog ver van optimaal op jou lvl, 2 SP trinkets gaan je niet echt helpen, je wapens kan je via Nexus erg makkelijk upgraden (2de boss dropt fist), dus eigelijk is het puur wat gear issues voordat je redelijke dps ga krijgen.
[...]
Die 6000 is afaik de 'smash' skill, daar moet je gewoon opzij gaan wanneer hij hem bijna cast (hij begint met cast, daarna staat de richting vast). Ook 2de fase moet je dit blijven doen, als bonus doet hij dan ook een AoE.
En gister gewoon een 2de battered hilt binnen gehaald![]()
Ik was bezig met wat daily randoms op mijn 80's, met hunter in FoS en na 2de boss dropt hij van die 4 mobsGister op mijn pala (retri) de hele qeustline gedaan, stoer verhaal, moet ik weer gaan bedenken wie nu de 251 wapen gaat krijgen.
Alleen nu moet ik zelf hem nog voor de achievment, dat gaat dus weer 8k gold kosten voor 10 punten :<
Hehe, ik heb er nu al 5 gehad, 2 gebruikt, 2 al naar toekomstige lvl 80's gestuurd, en 1 daarvan twijfel ik nog over wat daarmee te doen.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:06:
[...]
Die moet ik ook nog :< , heb hem al 4x gehad en 3x verkocht en 1 weggegeven aan een maatje.
Alleen nu moet ik zelf hem nog voor de achievment, dat gaat dus weer 8k gold kosten voor 10 punten :<
Verkopen is ook zowat, gold komt toch wel binnen en ik heb eigenlijk geen doel voor een volgende aankoop.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Bedankt voor de tip. Ik zal me eens wat meer gaan inlezen op de dungeon. Zo te lezen kun je de rest van zijn heftige attacks ook vrij makkelijk omzeilen.SinergyX schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:02:
Die 6000 is afaik de 'smash' skill, daar moet je gewoon opzij gaan wanneer hij hem bijna cast (hij begint met cast, daarna staat de richting vast). Ook 2de fase moet je dit blijven doen, als bonus doet hij dan ook een AoE.
als iemand er eentje over heeft op Deathwing.. ik ben geintresseerd
13:37
enige keer dat ik de battered hilt heb zien droppen was toen de icc instances net uit waren. toen de drop chance nog een stuk hoger lag. toen dropte die 4x verspreid over de 3 instancesDarkUnreal schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:18:
dat hoor ik de laatste tijd steeds vaker.. dat mensen dat ding meerdere malen hebben mogen ontvangen (Battererd Hilt).. ik heb hem nog nooit zien droppen (en doe toch regelmatig een nieuwe HC).. kan d'r nog goed een gebruiken voor op mijn paladin
als iemand er eentje over heeft op Deathwing.. ik ben geintresseerd
daarna nooit meer gezien buiten het AH om
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Vanuit een 219 axe is het wel een enorme DPS boost, ondanks de rest van mijn gear nog erg matig is. Denk dat ik de 2de naar mijn hunter ga gooien, puur voor de stats is het wel een erg leuk ding. Alternatieven zijn mijn shaman (offhand enh - maar mijn main spec is ele), mijn DK (slecht gegeared en niet zeker of ik er uberhaubt mee doorga) of houden tot mijn warlock of druid 80 is.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Gistere Had ik geen zin in de dinsdag 10man heroic run...ging lekker voetball kijken en ondertussen een beetje met auctioneer kutten.
Grappig is dat als je het door krijgt, ook heb ik in mijn friend's list andere bankchar's die ik veel op de AH zie toegevoegd.
Zodat ik kan zien wanneer ze weer bezig zijn.
Zo kocht er 1 gistere automatisch alle greenie's op volgens mij, zodra ze erop stonden verkochten ze weer.
Ook viel me erg op heel veel mensen erg dom zijn en goedkope zooi voor een buyout van 1gold neer zetten die gewoon een marktwaarde van 20g hebben.
1 ze dood ander ze brood dat is dan wel weer zo, maar ben benieuwd gistere even in een uurt of 3 2600g gemaakt inclusief wat gems ik zelf nog had, en nu met 2600g het proberen te verdubbelen in 1 dag kijken of dat gaat lukken vanavond. als ik tijd over heb.
11/12 heroic staat op het programma. 25man
2 keer gezien, iedere keer rollde iedereen need, beide keren ging 'ie naar iemand met al een ilevel 251 of hoger wapen. Mehpatrickos85 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:23:
enige keer dat ik de battered hilt heb zien droppen was toen de icc instances net uit waren. toen de drop chance nog een stuk hoger lag. toen dropte die 4x verspreid over de 3 instances![]()
daarna nooit meer gezien buiten het AH om
https://niels.nu
Veel greenies zet ik voor een lagere prijs dan de marktwaarde op de AH. Dan heb ik grotere kans dat het verkocht wordt. Ik heb het een tijdje voor marktwaarde op ah gezet maar dan krijg je drie kwart weer terug, Ik ben het liever sneller kwijt.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:31:
Zo kocht er 1 gistere automatisch alle greenie's op volgens mij, zodra ze erop stonden verkochten ze weer.
Ook viel me erg op heel veel mensen erg dom zijn en goedkope zooi voor een buyout van 1gold neer zetten die gewoon een marktwaarde van 20g hebben.
Anoniem: 62605
1 keer zien droppen en gewonnen moehahahah. Wist op dat moment niet eens wat het was, maar iedereen deed need dus dacht ik ach laat ik ook maar rollen. Uiteindelijk een maandje of 4 met het wapen rondgelopen tot ik wat beters kreeg.Hydra schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:34:
[...]
2 keer gezien, iedere keer rollde iedereen need, beide keren ging 'ie naar iemand met al een ilevel 251 of hoger wapen. Meh
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
True maar dat is wel makkelijk ff 15g per greenie verdienen, want er zijn mensen die gewoon 25g voor een greenie betalen, die ik net 30min ervoor voor 1gold van AH geplukt hebHawVer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:43:
[...]
Veel greenies zet ik voor een lagere prijs dan de marktwaarde op de AH. Dan heb ik grotere kans dat het verkocht wordt. Ik heb het een tijdje voor marktwaarde op ah gezet maar dan krijg je drie kwart weer terug, Ik ben het liever sneller kwijt.
Niet farmen.thaicecube schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:08:
Edit: Aangezien dit mijn eerste char is en ik wat laten met proffesions ben begonnen dan de bedoeling is, zit ik met een klein probleempje. (minign heb ik wat tijd voor genomen om te farmen en zit nu op 400+ dus die komt er wel.) Maar bijvoorbeeld mij koken is pas 80. Wat opzich goedkoop lvlen zou moeten zijn is voor mij onmogelijk. er is totaal geen ingredient van wat ik kan koken te vinden op de AH. Is er een makkelijke manier om dit snel te levelen of moet ik eraan geloven om lvl12 mobs te gaan farmen?
Ga lekker vissen, begin in de startgebieden en werk je dan zo omhoog.
De gevangen vis gebruik je om cooking te levelen.
Je kan met vis gewoon tot 450 cookingskill komen.
Nadeel van vissen, op hogere levels heb je 8 catches nodig voor 1 skillpunt.
Indien je hier niet op kan wachten, dan AH (Auction Hall)
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 236827
Wat blijkt?
Blauwe level 70 mace met 120sp, groene level 73 items, dps item(s) en nog een aantal level 70 stukken. Flash of Light hits: 2000.
Eensch, 1g is echt nutteloos, verkoop hem dan aan een vendor.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:47:
[...]
True maar dat is wel makkelijk ff 15g per greenie verdienen, want er zijn mensen die gewoon 25g voor een greenie betalen, die ik net 30min ervoor voor 1gold van AH geplukt heb
Ik kocht ook vaak greenies tussen 2-4G om te dissen toen ik mn enchanting aan het lvlen was.
[ Voor 25% gewijzigd door Roeligan op 16-06-2010 10:58 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ja en het gebeurd echt zoveel.HawVer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:56:
[...]
Eensch, 1g is echt nutteloos, verkoop hem dan aan een vendor.
Of Glyph's die ze voor 2g erop zetten ?. terwijl ze de marktwaarde van 30 hebben. ik ben niet vies om ze dan alle 35 te kopen en ze der voor 40 optezetten.
Maar ook heb ik het idee er een dubbele strategie in zit dat mensen 2 bank alts hebben het met 1 voor 40g erop zetten en anderen goedkoper zodat mensen hun prijs aanhouden..
AH is een spel opzich.
OuchRoeligan schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:57:
Hmm net die battered hilt gekocht op remote AH... zit ik weer verkeerd te kijken, dacht dat ie 9K was... heb ik een buyout gedaan voor 19K
[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 16-06-2010 10:58 ]
Ooeh zonde van het geld! (goldRoeligan schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:57:
Hmm net die battered hilt gekocht op remote AH... zit ik weer verkeerd te kijken, dacht dat ie 9K was... heb ik een buyout gedaan voor 19K
Zoveel gold is hij toch lang niet waard? Niet op mijn server in ieder geval!
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
6.5k 7k zie ik ze het meest voorbij komen op trade bij ons.EnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:59:
[...]
Ooeh zonde van het geld! (gold)
Zoveel gold is hij toch lang niet waard? Niet op mijn server in ieder geval!
Ik was sowieso van plan om een tyranical beheader te halen, dus dat word al één van de drop dungeons een paar keer runnen. Hoop ik dat ik zo'n ding mee kan pakken gezien ik er wel 2 leuke zwaardjes tussen zag zitten ja. (leuk as fury warrior.)
@sabriel, Dat is juist het probleem, op de AH kon ik echt niks vinden van kookwaar. Maar lijkt mij dat een paar zwijntjes killen sneller is dan wat vissen vangen? (alhoewel ik dan wel 2 skills in 1x lvl) Ik kijk wel even wat ik doe ^^
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Zo ging ik op mijn oude spec enh/resto nog vaak de fout in, vergeten mijn gear te wisselen en dan je afvragen waarom je zo belachelijk veel moet healen en nonstop OOM gaAnoniem: 236827 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:52:
Mijn tank is 232-251 geared met 2xT10 en 39k hp unbuffed, maar een healer kon me laatst niet levend houden bij het pullen van 2 packs in Heroic Utgarde Keep.
Wat blijkt?
Blauwe level 70 mace met 120sp, groene level 73 items, dps item(s) en nog een aantal level 70 stukken. Flash of Light hits: 2000.
Tooltip vraagje, als ik in retri-spec mijn tank-gear (minus 1h/shield) aantrek en in mijn atribute scherm kijk, staat er wel een % block. Maar dat moet dan toch altijd 0% zijn omdat ik geen shield draag? Ik had vroeger zo'n addon die je totale avoidance laat zien, maar die telt nu doodleuk mijn %-block op, terwijl je afaik met een 2h niet eens kan blokken.
AH gaan ze bij ons veelal 8.5-10k, heel soms in trade komt er eentje voor 6.5, maar die gaat via opbod alsnog tegen de 7.5k. Per saldo best duur voor een 251 wapen, maar als je verder niet makkelijk ICC in komt, is het wel een erg goed wapen om te hebben.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:00:
6.5k 7k zie ik ze het meest voorbij komen op trade bij ons.
Al blijf ik het jammer vinden dat er geen tank wapen of ranged is, zeker ranged blijft gewoon een groot probleem. (1800 arena rating ga ik echt niet halen
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2010 11:04 ]
Ik heb wel een idee. Je hebt 590 Defence (waar 540 genoeg is) en alle defence boven de 540 is onderhevig aan diminishing returns. Hoe hoger boven de 540, hoe zwaarder de diminishing returns gelden en hoe minder avoidance je er dus voor terug krijgt. Daarom is het beter om net boven de 540 de blijven zitten en verder de vrijgespeelde item budgetpoints te spenderen in echte avoidance stats.Anoniem: 290112 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:57:
Heej mede-verslaafden
Ik heb een vraagje over mijn warrior tank.
In ICC25 en ICC10HC merk ik goed dat mijn HP veel sneller dropt als die van andere tanks, vooral die van Paladins en Druids. Toch word ik wel gebruikt voor festergut 3rd inhale, door mijn cooldowns.
Mijn stats lijken in orde, ik gebruik thunderclap, shieldblock en demoralizing shout etc.
Mijn threat zit ook wel goed (15-20tps in ICC) maar mijn survivability lijkt een stuk lager dan andere tanks, kan iemand mijn armory even bekijken of je iets opvalt?
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Xavius&cn=Tankton
Zo zou je bijvoorbeeld de craftable ICC boots en leggings kunnen laten maken. Pillars of MIght en Boots of kingly upheaval. Ondanks dat het craftables zijn, zijn ze dus echt goed en dus de moeite.
Door deze wijziging alleen al win je 39STR (meer threat en block), 1190 Armor (minder damage), 149 Parry (3% meer avoidance). Dit gaat ten koste van 172 def rating (35 def), 39 dodge (1% dodge), 53 expertise (6,5 punten) en een half procent hit.
Of ja, kijk hier maar : Wowhead comparison
Verder zou ik je (heroic? sanctified) T10 chestpiece halen om nog meer defence te droppen in ruil voor armor en avoidance.
Ter vergelijking vind je mijn armory hier. Zogauw ik kan, drop ik ook mijn chestpiece in ruil voor de T10 chest zodat ik 4pT10 heb en nog meer avoidance/armor/health. Ik heb ondertussen al 270 frost emblems en zou dus al kunnen wisselen maar dan val ik onder de defence cap. Helaas staat het raiden op een laag pitje vanwege een nieuw gekocht huis dus dat zal nog wel even duren.
I want to live forever, so far.. so good.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
even een vraagje, ik ben prot aan het levellen, nu lvl 42 dus nog even te gaan maar ik zit een beetje te dubben wbt talents. jouw build is waar ik uiteindelijk naar toe ga maar is het verstandig om eerst alles in prot te gooien of moet ik tussen door ret talents ook nemen. En if so... welke en wanneer
mijn spec
Een pure avoidance stat is beter dan defense boven de 540. Anders zou iedereen wel als een malloot +defense stacken en had Blizzard nooit de T10 hands en chest re-itemized naar -def en +armor. Effective Health in ICC10/25 komt uit Armor, Stamina en Avoidance. Armor haal je uit de high armor items zoals de badge cloak, T10 chest en T10 handguards. Stamina daar gemmen we als tank voor en avoidance komt uit pure avoidance stats.Anoniem: 94605 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:17:
[...]
Defense geeft miss, dodge en parry en deze hebben inderdaad DR. De block van defense en defense (-crit) hebben geen last van DR. Je kunt dus niet zo zeggen dat alle defense boven de 540 DR heeft. Het spenderen van budget punten aan één avoidance stat zal eerder leiden tot groter verlies aan DR dan wanneer je de punten spreidt over alle avoidance stats via defense.
Anders lees er maintankadin maar eens op na. Daar zijn redelijk wat matlab simulaties te vinden die mijn punt bevestigen.
Mja pugs... lijkt me duidelijk dat iedereen need rollt. Heb hem zelf 1x ooit gezien maar verloor ofc de roll, daarna nooit meer...Hydra schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:34:
[...]
2 keer gezien, iedere keer rollde iedereen need, beide keren ging 'ie naar iemand met al een ilevel 251 of hoger wapen. Meh
Was gisteren pas om 11 thuis, dus even snel 2 heroics gedaan en toen kwam de server shutdown melding, maar uitgelogd. Eerste heroic was echt heroic, FoS met een pally tank van mijn server die gelukkig goed snapte hoe het moest, en een stel dps kneuzen die werkelijk geen enkele groep of boss boven de 2k dps zaten, ik zelf op mijn healer pally.
De run begint al goed als de pally tank 59% van de totale dmg gedaan heeft op de 1e 2 mobs, ik daaronder met 19% ofzo

De pack erop deed ook de hunter mee en gelukkig, 4k dps, gaat het iig geen eeuwigheid duren. De hunter DC't precies na deze pack en wederom is het afgelopen met de fun; het duurt weer uren voor het neergaat.
We hebben de 1e baas zonder hunter gedaan en hadden echt 0 dps, kregen 5 van die adds als ie iemand cloned, en uiteindelijk de SoulStorm een uur lang... Magoed lekker spammen en niks aan de hand gelukkig geen enrages ofzo
Na deze boss konden we EINDELIJK de hunter kicken en hiervoor kregen we een rogue die wel goede dps deed. Daarna was de rest zo neer, natuurlijk nog wat fail op de laatste baas omdat niemand dps stopte tijdens een mark, maar kon het outhealen.
Nog even Ocu daarna met wat guildies op m'n priest en die was in 9 minuten klaar
Bnet pindle#2913
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Weer jammer dat ze dit zo snel doortrekken naar de T9 en lagere gear, waar de specifieke eigenschappen van ICC gear niet in verwerkt zitten (armor, avoidance). Ik gebruik die tank addon TankPoint, als ik kijk naar mijn Dragon's eye gem voor dodge parry of defense, blijf ik met defense alsnog de betere cijfers houden (uitgaande dat de juiste DR waarden zijn opgenomen).Warbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:31:
Een pure avoidance stat is beter dan defense boven de 540. Anders zou iedereen wel als een malloot +defense stacken en had Blizzard nooit de T10 hands en chest re-itemized naar -def en +armor. Effective Health in ICC10/25 komt uit Armor, Stamina en Avoidance. Armor haal je uit de high armor items zoals de badge cloak, T10 chest en T10 handguards. Stamina daar gemmen we als tank voor en avoidance komt uit pure avoidance stats.
Anders lees er maintankadin maar eens op na. Daar zijn redelijk wat matlab simulaties te vinden die mijn punt bevestigen.
Ja, alles extended lijkt het wel vandaag. Mijn realm is vandaag de hele dag offlineLas Vegas schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:10:
[...]
Battle.net doet het wel, maar als je dan bij battle.net op add gamecard klikt dan krijg je een Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later. error. Echt al 12 uur lang

Time is money friend.RichardvdD schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:53:
Sowieso snap ik mensen niet die Glyphs kopen voor meer dan 10g, laat staan 40-50 of zelfs meer. Koop een Ink of the Sea voor 3g op de AH, zoek een Scribe, geef hem 10g fee voor een zooitje glyphs, en klaar. Maar dat geldt net zo goed voor gems, enchants, leg armor natuurlijk. Mensen zijn gewoon te lui om het zelf in elkaar te knutselen, zelfs als het meer dan de helft goedkoper is.
Daarnaast heeft iedereen toch gold zat, dus waarom zou je moeilijk doen.
Lol, inderdaad. Ik heb nog altijd tekort.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Mja hoe je altijd blut kan zijn verbaast me wel in het spel
Alleen door een avondje te raiden kom je al met 300g eruit
Sardionite's en gem's verkopen en dan nog een beetje AH spelen..
Is zonder nadenken minimaal 4/5k per week je kan verdienen. en ik hoop deze week dus 20k te verdienen door kopen en verkopen van goods op ah
Tja als je niet raid is het wel meer werk om gold te verdienen. Dan word het grinden...Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:08:
[...]
Mja hoe je altijd blut kan zijn verbaast me wel in het spel
Alleen door een avondje te raiden kom je al met 300g eruit( tenzij het wipen is )
Sardionite's en gem's verkopen en dan nog een beetje AH spelen..
Is zonder nadenken minimaal 4/5k per week je kan verdienen. en ik hoop deze week dus 20k te verdienen door kopen en verkopen van goods op ah, alleen kijken of me theorie werkt
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
True maar goed stel je doet 10 heroic's in een avond..is ongeveer 30 emblems = 3 gems = 300g per avondEnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Tja als je niet raid is het wel meer werk om gold te verdienen. Dan word het grinden...
en dan kan je nog een bak daily's doen wat ook al minimaal 300g is dat is dan al 600g per avond
en dan nog WG niet meegeteld en de weekly's die je daar hebt en ook voor je honor al gems kan kopen en verkopen
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 16-06-2010 12:14 ]
En wat als tijd nu net de beperkende factor is? En je de emblems nog nodig hebt voor gear?Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:11:
[...]
True maar goed stel je doet 10 heroic's in een avond..is ongeveer 30 emblems = 3 gems = 300g per avond
en dan kan je nog een bak daily's doen wat ook al minimaal 300g is dat is dan al 600g per avond
en dan nog WG niet meegeteld en de weekly's die je daar hebt en ook voor je honor al gems kan kopen en verkopen, kortom zoveel mogelijkheden wat evenveel netzoveel tijd kost als met raiden.
Dan word gold verdienen al gauw een stuk lastiger
1
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Dat is waar, maar moet zeggen WoW en tijd is het geen wat het verslind.EnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:18:
[...]
En wat als tijd nu net de beperkende factor is? En je de emblems nog nodig hebt voor gear?
En ja als je 4uur per dag speeld heb je meer kans ja
Snap je wel, maar dat is zelfde als zeggen ik speel 4 uur per week dus ik heb netzoveel recht op een volledige 277heroic set als iemand die in een progress guild zit etc omdat je beide 13,99 permaand betaald.
Verder zeker met je eens.
Hoe meer tijd, hoe meer gold / dingen je kan doen in WoW.
kunnen we niet bedenken hoe we echt geld verdienen en WoWe?, kan ik gelijk stoppen met werken :<
dan word gold verdienen gewoon werken. Waarom zou je 10 heroics doen als je alle emblems uitgeeft voor gems. dan kan je net zo goed gaan grinden geloof ik.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:11:
[...]
True maar goed stel je doet 10 heroic's in een avond..is ongeveer 30 emblems = 3 gems = 300g per avond
en dan nog WG niet meegeteld en de weekly's die je daar hebt en ook voor je honor al gems kan kopen en verkopen, kortom zoveel mogelijkheden wat evenveel netzoveel tijd kost als met raiden.
De enige talent slechter dan Reckoning qua threat is Conviction dus drop reckoning en pak nooit conviction (zie mijn talent spec). Zo snel mogelijk Hammer of the Righteous pakken en daarna minimaal 1/2 Improved Judgements. Je kunt nu een 6/9/6 rotatie doen als Tank. Daarna is het een kwestie van je talent points aan blijven vullen totdat je de uiteindelijke talent spec hebt die je wilt.Yokidrink schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:24:
[...]
even een vraagje, ik ben prot aan het levellen, nu lvl 42 dus nog even te gaan maar ik zit een beetje te dubben wbt talents. jouw build is waar ik uiteindelijk naar toe ga maar is het verstandig om eerst alles in prot te gooien of moet ik tussen door ret talents ook nemen. En if so... welke en wanneer
mijn spec
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Dan vraag ik me af wat jij grind wat 300gold 400gold in het laadje brengt ?MantaMania schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:23:
[...]
dan word gold verdienen gewoon werken. Waarom zou je 10 heroics doen als je alle emblems uitgeeft voor gems. dan kan je net zo goed gaan grinden geloof ik.
Aangezien je makkelijk 3 heroic's in een uurtje doet. als het er niet al 4 zijn en je dan op bijna 20 emblems zit dus dat is al 200g en je krijgt extra emblems rewards en je krijgt drops green's blue's en gold van de instance.
En zoiezo AH > grinden instances en daily's
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
En er zijn dingen te grinden die aardig wat kunnen opleveren, knothide leather lijkt nog steeds goed te lopen op onze server, samen met arctic fur (60 borean leather), zou je als skinner al aardig wat verdienen. Daarnaast kan je als alchemist ook aardig wat grinden, buiten de frozen orbs kan je in uurtje tijd toch makkelijk 30 flasks maken (met proc), met 11-15g stuk ga je al over de 300g.
Ik combineer altijd, ik gooi mn character in de queue, in de tussentijd ga ik wat mats farmen en dailies pakken, zeker 10 minuten voordat ik aan de beurt ben. Zit op mn lock/druid (76/77) gaat de wachttijd rustig naar 20 minuten, genoeg tijd om weer wat mats te farmen.
AH kan je mogelijk ook goed geld verdienen, maar zonder geld kan je geen geld maken. Je moet een flinke buffer hebben om groot in te kunnen kopen en weer duurder wegzetten, met ook het geluk dat je geen fouten maakt. Zo pak ik af en toe de goedkope heavy borean leathers en zet ik weer duurder weg, of maak er arctic fur van en verkoop die. Maar het is enorm afhankelijk van het tijdstip op de dag hoe de AH staat en wanneer je het beste zut kan kopen/verkopen, zo'n online AH is dan wel een uitkomst.
En laat ze nu maar komen met account-wide achievements, wil mn andere characters ook in ICC krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2010 12:50 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
IndeedSinergyX schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:48:
Als tank mischien, als DPS moet je blij zijn met 2 in een uur, uitgaande van gemiddelde 10 minuten wachttijd en beetje doorlopen van 10-20 minuten voor een dungeon.
En er zijn dingen te grinden die aardig wat kunnen opleveren, knothide leather lijkt nog steeds goed te lopen op onze server, samen met arctic fur (60 borean leather), zou je als skinner al aardig wat verdienen. Daarnaast kan je als alchemist ook aardig wat grinden, buiten de frozen orbs kan je in uurtje tijd toch makkelijk 30 flasks maken (met proc), met 11-15g stuk ga je al over de 300g.
Ik combineer altijd, ik gooi mn character in de queue, in de tussentijd ga ik wat mats farmen en dailies pakken, zeker 10 minuten voordat ik aan de beurt ben. Zit op mn lock/druid (76/77) gaat de wachttijd rustig naar 20 minuten, genoeg tijd om weer wat mats te farmen.
AH kan je mogelijk ook goed geld verdienen, maar zonder geld kan je geen geld maken. Je moet een flinke buffer hebben om groot in te kunnen kopen en weer duurder wegzetten, met ook het geluk dat je geen fouten maakt. Zo pak ik af en toe de goedkope heavy borean leathers en zet ik weer duurder weg, of maak er arctic fur van en verkoop die. Maar het is enorm afhankelijk van het tijdstip op de dag hoe de AH staat en wanneer je het beste zut kan kopen/verkopen, zo'n online AH is dan wel een uitkomst.
En laat ze nu maar komen met account-wide achievements, wil mn andere characters ook in ICC krijgenDat nonstop character wisselen om stomme achievement te laten zien, schiet ook niet op.
Mja tegen de tijd dat ze dat uitgevonden hebben en gemaakt hebben zitten we al in de 3e raid instance van Cataclysm gok ik zo
hm ok ik zal hem vanavond eens daarop aanpassen al dacht ik dat conviction juist voor meer threat zorgt ivm meer damage door die free hits (procced best vaak moet ik zeggen)Warbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:24:
[...]
De enige talent slechter dan Reckoning qua threat is Conviction dus drop reckoning en pak nooit conviction (zie mijn talent spec). Zo snel mogelijk Hammer of the Righteous pakken en daarna minimaal 1/2 Improved Judgements. Je kunt nu een 6/9/6 rotatie doen als Tank. Daarna is het een kwestie van je talent points aan blijven vullen totdat je de uiteindelijke talent spec hebt die je wilt.
ik heb even mijn hele 33 punten aangepast om reckoning te droppen en ipv daarvan ardent defender en sacrifice te nemen. Vanaf daar maar weer verder bouwen tot ik HoR heb.
stel..
je hebt een main.. een hunter bv.. daarmee haal je alle achievements in ICC
als er dus account wide achievements zouden zijn, zou je die achievements ook op al je andere char's hebben..
laat het nou zijn dat je dan ook nog een holy pala hebt, of een prot tank.. zou je dus de ICC achievements kunnen linken.. terwijl je eigenlijk niet weet hoe je ICC moet tanken of healen.. omdat je alleen gedps'ed hebt..
je kunt dan wel aantonen dat je in ICC geweest bent.. maar het is dan onduidelijk welke rol je daar vervult hebt.. (en dan kei hard falen bv als tank.. omdat je de tacts absoluut niet kent)
op deze manier kunnen nog meer mensen misbruik maken van de achievements
[ Voor 6% gewijzigd door DarkUnreal op 16-06-2010 13:04 ]
13:37
Hier zit ik ook al een tijd op te wachten. je zou zeggen dat het niet zo moeilijk kan zijn? Tot die tijd heb ik het voordeel dat ik bij een respectabele guild zit en dat als iemand over GS/Achi begint dat ik ook zonder het gele linkje plus GS getalletje toch een invite krijg zonder murren.SinergyX schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:48:
En laat ze nu maar komen met account-wide achievements, wil mn andere characters ook in ICC krijgenDat nonstop character wisselen om stomme achievement te laten zien, schiet ook niet op.
30 Greatness kaarten verkopen ftw
[ Voor 11% gewijzigd door London op 16-06-2010 13:04 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Na m'n 25 tabards ben ik nu wat andere reps aan het grinden. Heb even gekeken, als ik klaar ben met alle makkelijke reps die te farmen zijn, moet ik er nog 4 voor The Exalted. TBC-raids doen lijkt mij dan het makkelijkst om te doen, BT, Karazhan, Hyjal. En dan nog één andere rep ergens vandaan toveren.. AQ40/20 misschien schijnt ook wel snel te gaan
[ Voor 62% gewijzigd door Divak op 16-06-2010 13:08 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Sorry dat ik het zeggen moet, maar laat ze het maar doen !!!!!DarkUnreal schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:03:
acount-wide achievements.. mja.. heb gemengde gevoelens hierbij
stel..
als er dus account wide achievements zouden zijn, zou je die achievements ook op al je andere char's hebben..
laat het nou zijn dat je dan ook nog een holy pala hebt, of een prot tank.. zou je dus de ICC achievements kunnen linken.. terwijl je eigenlijk niet weet hoe je ICC moet tanken of healen.. omdat je alleen gedps'ed hebt..
je kunt dan wel aantonen dat je in ICC geweest bent.. maar het is dan onduidelijk welke rol je daar vervult hebt.. (en dan kei hard falen bv als tank.. omdat je de tacts absoluut niet kent)
Nog 1000000 en 1 rede niks te pugge
En al helemaal aangezien we straks rewards en stuff krijgen door dingen met je giuld te doen, wordt het pushen dat mensen in een guild horen te zitten steeds grooter
Dat willen ze dus wel, en ik hoop ook je kan zien door de manier van dat alts ook die achievments van main's hebben.RichardvdD schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:05:
Account-wide achievements, hoe komen jullie daar opeens op? Rent er een lvl1 met 'The Exalted' rond in Elwynn Forest.. Riiiight
WIE de main is van die alt.
bijvoorbeeld level 1 char : the exalted title earned by mektheb
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 16-06-2010 13:07 ]

Ik zit er aan te denken om de authenticator open te slopen. Nog meer mensen ervaring met een bevroren authenticator?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Enige optie is een nieuwe aanvragen.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
bellen, je gegevens door geven naam adres geboorte geheime vraag..temp00 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:07:
Lekker zeg, m'n authenticator is 'vastgelopen'. Hij geeft al 12uur dezelfde code op het display weer en reageert nergens meer op. Ik heb inmiddels Blizzard al een mailtje gestuurd met het verzoek om kostenloos een nieuwe op te sturen (ik kan er immers niks aandoen en de batterij is niet leeg). Ben benieuwd hoe ze reageren. In de tussentijd kan ik niet inloggen
![]()
Ik zit er aan te denken om de authenticator open te slopen. Nog meer mensen ervaring met een bevroren authenticator?
en ze de authenticator laten verwijderen.
nieuwe kopen en klaar.
Bellen > Mail
Dat hoop ik dus absoluut NIET! Ik heb meerdere alts en ik wil niet dat iedereen weet wie mijn alts zijn! Soms heb ik gewoon zin om wat alleen te doen zonder dat mn guild me aan de kop zeurt!Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:06:
Dat willen ze dus wel, en ik hoop ook je kan zien door de manier van dat alts ook die achievments van main's hebben.
Maar waar kan ik lezen dat dit één van de ideeën is?Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:06:
Dat willen ze dus wel, en ik hoop ook je kan zien door de manier van dat alts ook die achievments van main's hebben.
Als ze dat doen, mogen ze ook gelijk alle mounts, pets, titels, tabards ook account-wide maken. Kan ik wat makkelijker van main wisselen
Maargoed, het lijkt mij allemaal erg onwaarschijnlijk. Want behalve dat het een best grote ingreep is, is het nog moeilijker om te realiseren. Blizzard kan nog niet eens Argent Tournament rep omzetten als je van factie verandert (belachelijk trouwens, luizakken), laat staan alle achievements van 10 chars bij elkaar mergen
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 00:07
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Games en strategy guides
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Ja, dat probleem heb ik dusEnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:18:
[...]
En wat als tijd nu net de beperkende factor is? En je de emblems nog nodig hebt voor gear?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Sja straks kan iedereen die jouw battlenet toevoegd op ze starcraft / diablo 3 / facebook ook zien of jij online bent of niet ongeacht welke charEnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:10:
[...]
Dat hoop ik dus absoluut NIET! Ik heb meerdere alts en ik wil niet dat iedereen weet wie mijn alts zijn! Soms heb ik gewoon zin om wat alleen te doen zonder dat mn guild me aan de kop zeurt!
http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/achievements.htmlRichardvdD schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:11:
[...]
Maar waar kan ik lezen dat dit één van de ideeën is?
Als ze dat doen, mogen ze ook gelijk alle mounts, pets, titels, tabards ook account-wide maken. Kan ik wat makkelijker van main wisselen![]()
Maargoed, het lijkt mij allemaal erg onwaarschijnlijk. Want behalve dat het een best grote ingreep is, is het nog moeilijker om te realiseren. Blizzard kan nog niet eens Argent Tournament rep omzetten als je van factie verandert (belachelijk trouwens, luizakken), laat staan alle achievements van 10 chars bij elkaar mergen
I play a lot of characters, so are there any achievements that will look at my whole account?
Not at this time, but we hope to add account-wide achievements in the future.
[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 16-06-2010 13:13 ]
Nee maar ik bedoel...misschien kan ik de batterij er in en uit doen? Of werken die authenticators gelijk niet meer als de batterij er uit is geweest?EnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:09:
Open slopen en dan? Je kunt er niks aan veranderen, zulke tokens zijn nogal beveiligd. Repareren zal niet lukken.
Enige optie is een nieuwe aanvragen.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 29% gewijzigd door EnigmaNL op 16-06-2010 13:14 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
groetjes en XxX van ghostcrawlerWe're all for supporting alts and rerolling in general, but we don't want the experience to be that your best dude goes out and does all the work and then sends the rewards off to characters that you don't plan to play until they're fully complete. That doesn't really feel like a role-playing game.
Examples of things we don't think you should have to do over and over is getting achievements on different characters or grinding rep on multiple characters. (The former we'd like to eventually fix once we solve the technical issues and the latter we work around by e.g. making Hodir enchants bind to account.) We're not crazy about the idea of your main earing tons of PvP or PvE gear for your alt though. If you want an alt, play the alt.
Achievements should be battle.net account wide. Everyone here wants that. We can't do it yet, technically, but that's the eventual goal.
We could still mark which of your actual characters (or multiples as the case may be) literally accomplished the achievement.
Gear is pretty much necessary for progression. Achievements are designed to be completely optional content. Thus it feels punitive to make you do a challenging achievement on multiple characters or for you to not want to play your alt because she doesn't have as many achievements.
I know it might not feel the same to some of you guys, we think there is a slippery slope between "Why should I have to gear up my alt independently?" to "Why should I have to level my alt independently?" That's not to say the door is completely closed on any kind of hand-me-down gear, but it's something we want to approach very carefully.
Gelukkig werkt dat alleen als je de vriendschap accepteert!Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:12:
[...]
Sja straks kan iedereen die jouw battlenet toevoegd op ze starcraft / diablo 3 / facebook ook zien of jij online bent of niet ongeacht welke char
Je kunt niet zomaar mensen klakkeloos toevoegen zonder dat ze accepteren. Dat battle.net friend systeem laat ook iemand zn echte naam zien en daarom werkt het op een aanvraag & acceptatie basis.
Ik zal daar dus ook geen guildies in gaan zetten maar alleen RL friends of mensen die ik echt al HEEL lang ken online, mensen die mijn echte naam enz. al weten.
[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 16-06-2010 13:15 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ja dat klopt, maar als jij een guildie in je friends list zet ingame staat hij geloof ik ook in je battlenet friendslist.EnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:15:
[...]
Gelukkig werkt dat alleen als je de vriendschap accepteert!
Je kunt niet zomaar mensen klakkeloos toevoegen zonder dat ze accepteren. Dat battle.net friend systeem laat ook iemand zn echte naam zien en daarom werkt het op een aanvraag & acceptatie basis.
Ik zal daar dus ook geen guildies in gaan zetten maar alleen RL friends of mensen die ik echt al HEEL lang ken online, mensen die mijn echte naam enz. al weten.
Maar je kan gelijk hebben hoor
Is het janken op forums ook gelijk over op lvl 1 chars
Dat iedereen mekaar kan zien waar online ben ik ook niet fan van, maar dat erbij een achievment staat wie ze main het gehaald heeft zou wel nice zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 16-06-2010 13:17 ]
Ach het stelt niets voor man, ik ben daar op mijn mage/rogue/druid/priest/dk/warrior/paladin/shaman geweest.DarkUnreal schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:03:
acount-wide achievements.. mja.. heb gemengde gevoelens hierbij
stel..
Ben al aantal keer wezen healen op mijn shaman/priest/druid (op meeste dps gear), gewoon beetje healthbars aftoppen en klaar.
Je moet als healer netzogoed opletten ookal was je normaal dps. ranged/melee dps is op alles classes hetzelfde, en als je een beetje oplet weet je ook wel hoe je moet tanken/afwisselen met OT/MT het tanken vergt misschien wat afwisseling maar bij gebrek aan tanks en je wilt gaan dan moet je het maar een beetje uitleggen.
Ik zie het alleen als een voordeel, dan hoef ik niet via een relog mijn achievements weer te linken, en daar pas ik nu voor, graag of niet! Laatst nog iemand die opzoek was naar een healer, ik wilde best mee, vraagt hij mijn gearscore... ik heb de addon niet dus ik heb geen idee.. krijg ik een 'noob' naar me hoofd en dat ik maar mijn char moest deleten..... ff in trade daar een opmerking over gemaakt en gelijk werdt de RL als idioot uitgemaakt. Als je ff op Wow-armory zoekt naar Braumin dan snap je het wel, ook heb ik redelijk naamsbekendheid dus kreeg wel support in trade, maar ja na zoveel gezeik krijg ik ineens een invite.. nou dan hoeft het ook niet meer half uur later is raid gecancelled omdat de healers ruk waren
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Vergeet niet dat je ook behoorlijk wat opstrijkt van alle enchanting mats e.d. die je loot in een dungeon.EnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:18:
Let ff op z'n level. Op level 42 is het een heel ander verhaal. Reckoning procs zijn daar een groot deel van je DPS.Warbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:24:
De enige talent slechter dan Reckoning qua threat is Conviction dus drop reckoning
AH traden werkt erg goed, vooral dankzei die web auction house. Weet nu vooraf precies wat me geld oplevert vandaag.EnigmaNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:18:
[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 16-06-2010 13:30 ]
Ff Ctrl + Escape doen en dan naar www.wtfismygearscore.com/ gaan.prutser001 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:20:
[...]
Ik zie het alleen als een voordeel, dan hoef ik niet via een relog mijn achievements weer te linken, en daar pas ik nu voor, graag of niet! Laatst nog iemand die opzoek was naar een healer, ik wilde best mee, vraagt hij mijn gearscore... ik heb de addon niet dus ik heb geen idee.. krijg ik een 'noob' naar me hoofd en dat ik maar mijn char moest deleten..... ff in trade daar een opmerking over gemaakt en gelijk werdt de RL als idioot uitgemaakt. Als je ff op Wow-armory zoekt naar Braumin dan snap je het wel, ook heb ik redelijk naamsbekendheid dus kreeg wel support in trade, maar ja na zoveel gezeik krijg ik ineens een invite.. nou dan hoeft het ook niet meer half uur later is raid gecancelled omdat de healers ruk waren.
Ik check gwn altijd ff hun gear op wow-heroes.comHawVer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:31:
[...]
Ff Ctrl + Escape doen en dan naar www.wtfismygearscore.com/ gaan.Lees vooral ook ff de pagina achter de rode ster met Huh?,
kan ik gelijk makkelijk zien of er enchants op zitten en of ze wel goed gemmen, of dat ze helemaal nog geen gems hebben.
Ondanks dat zou ik liever reckoning droppen en ervoor in de plaats Divine Sacrifice/Guardian met 1/2 SA en 1/2 AD pakken. Meer utility, free guardian spirit en infinite mana. Het is niet alsof threat een probleem is voor paladins en DPS moet van de DPS'ers komenHydra schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:26:
Let ff op z'n level. Op level 42 is het een heel ander verhaal. Reckoning procs zijn daar een groot deel van je DPS.
[ Voor 10% gewijzigd door Warbringer op 16-06-2010 13:36 ]
Raid achievements zullen dus niet meetellen zo te zien, raid-titels ook niet. Als reputations en mounts account-wide worden zou dat al een hoop schelen. Noway dat iemand 2x 40 reps gaat grinden op 2 verschillende charsMektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:14:
http://blue.mmo-champion....quot-grind-quot-and-alts/
groetjes en XxX van ghostcrawler
Dat is al zo slomeMektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:16:
[...]
Ja dat klopt, maar als jij een guildie in je friends list zet ingame staat hij geloof ik ook in je battlenet friendslist.
Maar je kan gelijk hebben hoor, maar ik hoop zelf wel ze kunnen zien wie ze alt het is.
Is het janken op forums ook gelijk over op lvl 1 chars
Dat iedereen mekaar kan zien waar online ben ik ook niet fan van, maar dat erbij een achievment staat wie ze main het gehaald heeft zou wel nice zijn.

Anders zou je iemand kunnen vragen achievement X te linken die je dan vrolijk doorlinked naar een pug RL. Nu staat er gelukkig "earned by <iemand> on <datum>".
Bnet pindle#2913
Anoniem: 94605
Ik denk dat je dat niet zo stellig kunt zeggen. Het ligt er aan hoeveel last je al hebt van diminishing returns op je avoidance. Vergeet niet dat defense miss, dodge, parry en block geeft en dat block geen last heeft van DR. En als je bijvoorbeeld block capped wilt zijn, dan heb je met de huidige gear geen andere keuze meer dan defense stacken.Warbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:31:
[...]
Een pure avoidance stat is beter dan defense boven de 540.
In ICC zorgt de -20% dodge debuff er voor dat defense en pure avoidance niet zo goed meer is. Daarom gingen de tanks over op andere stats namelijk armor en stamina. De nieuwe gear uit ICC werd niet gebruikt in plaats daarvan werd gear uit Ulduar en Naxx gebruikt met veel armor. Dat is de reden waarom Blizzard de T10 pieces heeft ge-reitemised.Anders zou iedereen wel als een malloot +defense stacken en had Blizzard nooit de T10 hands en chest re-itemized naar -def en +armor.
EH komt vooral uit armor en stamina. Avoidance is geen EH. Daarom heb je ook avoidance sets, EH sets, block sets ed..Effective Health in ICC10/25 komt uit Armor, Stamina en Avoidance.
Wat je nu eigenlijk zegt is dat je de armor en avoidance van je gear krijgt en dat je gemmed voor stamina. Is dat niet een beetje een captain obvious opmerking? De ICC boots en legs geven trouwens ook vooral armor en avoidance en geen defense.Armor haal je uit de high armor items zoals de badge cloak, T10 chest en T10 handguards. Stamina daar gemmen we als tank voor en avoidance komt uit pure avoidance stats.
Alles wat ik lees op maintankadin zegt mij dat het juist niet zo hard kan worden gezegd dat avoidance beter is, maar dat het van de situatie en het doel afhankelijk is. Misschien heb jij een link naar de thread waar het allemaal duidelijk in staat?Anders lees er maintankadin maar eens op na. Daar zijn redelijk wat matlab simulaties te vinden die mijn punt bevestigen.
SA heb ik ook aan gedacht maar ik heb nogthans geen mana problemen, seal of wisdom op dit level in dungeon is tot nu toe geen probleem en ik kan hierdoor constant consecration gooien.Warbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:34:
[...]
Ondanks dat zou ik liever reckoning droppen en ervoor in de plaats Divine Sacrifice/Guardian met 1/2 SA en 1/2 AD pakken. Meer utility, free guardian spirit en infinite mana. Het is niet alsof threat een probleem is voor paladins en DPS moet van de DPS'ers komen
In elk geval, ik ga even kijken hoe het gaat zonder reckoning vanavond
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Is dat al zo ?.porn* schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:40:
[...]
Dat is al zo slome![]()
Anders zou je iemand kunnen vragen achievement X te linken die je dan vrolijk doorlinked naar een pug RL. Nu staat er gelukkig "earned by <iemand> on <datum>".
Dus als ik op me ALT zit en ik link me Os3d staar dan bij me MAIN hem heeft gedaan op datum X ?.
niet dus wakker worden
Er staat juist dat ze dat niet willen doen. Alleen de achievements gaan gedeeld worden.RichardvdD schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:39:
[...]
Raid achievements zullen dus niet meetellen zo te zien, raid-titels ook niet. Als reputations en mounts account-wide worden zou dat al een hoop schelen. Noway dat iemand 2x 40 reps gaat grinden op 2 verschillende chars
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ah bedoel je 't zo, nee maar als jij met je main iets naar je alt zou linken en dat dan weer doorlinked (dezelfde link dus) dan zou er wel staan "earned by Mektheb" (dat is dus nu al) dus ik gok dat ze dat zo laten en je dus idd de naam van degene ziet die 't haalt. Verder zijn je achievements dan gewoon een grote pool shared objecten tussen je alts, lijkt em vrij gemakkelijk te maken. Edit jaja ik dus sloomMektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:46:
[...]
Is dat al zo ?.
Dus als ik op me ALT zit en ik link me Os3d staar dan bij me MAIN hem heeft gedaan op datum X ?.
niet dus wakker worden
Bnet pindle#2913
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
En dat is juist wat ik automatisch wil zien. Dacht dat het nu wel mogelijk was met altoholic addon, maar zo'n achievement-generator moet dan eerst worden aangepakt.porn* schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:55:
[...]
Ah bedoel je 't zo, nee maar als jij met je main iets naar je alt zou linken en dat dan weer doorlinked (dezelfde link dus) dan zou er wel staan "earned by Mektheb" (dat is dus nu al) dus ik gok dat ze dat zo laten en je dus idd de naam van degene ziet die 't haalt. Verder zijn je achievements dan gewoon een grote pool shared objecten tussen je alts, lijkt em vrij gemakkelijk te maken. Edit jaja ik dus sloom
Rond dat level deed ik vaak ongeveer iets van 68% van de damage. Natuurlijk helpen heirlooms een hoop, maar raar was het welWarbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:34:
Ondanks dat zou ik liever reckoning droppen en ervoor in de plaats Divine Sacrifice/Guardian met 1/2 SA en 1/2 AD pakken. Meer utility, free guardian spirit en infinite mana. Het is niet alsof threat een probleem is voor paladins en DPS moet van de DPS'ers komen
Hoe je het ook wend of keert, 590 Defense voor een tank die geen Kungen heet is gewoon teveel. Dat kan best wat minder aangezien armor/stam de primaire stats zijn voor het tanken van ICC en laat dat nou net zijn wat Plankton123 aan het doen is.
@ Plankton123:
Full comparison with crafted boots and leggings. Gooi het door een modeller heen en kijk wat je stats zijn before and after. Als je armor en stamina wint ten koste van wat avoidance dan zou ik het gewoon doen. Het is niet dat primordial saronites nog steeds duurt zijn (@Draenor kosten ze ~650g/stuk) dus voor onder de 10k ben je al klaar.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Hahah ja inderdaad dacht al huh !porn* schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:55:
[...]
Ah bedoel je 't zo, nee maar als jij met je main iets naar je alt zou linken en dat dan weer doorlinked (dezelfde link dus) dan zou er wel staan "earned by Mektheb" (dat is dus nu al) dus ik gok dat ze dat zo laten en je dus idd de naam van degene ziet die 't haalt. Verder zijn je achievements dan gewoon een grote pool shared objecten tussen je alts, lijkt em vrij gemakkelijk te maken. Edit jaja ik dus sloom

Kheb hetzelfde op mijn warrior 596 def maar het is een alt dus tja... optimale items haal ik toch niet. Op m'n main (DK) heb ik nog steeds 576 def terwijl ik 2 items zonder def heb al... het is bijna onmogelijk om in ICC gear precies op 590 of eronder te komenWarbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:49:
[...]
Hoe je het ook wend of keert, 590 Defense voor een tank die geen Kungen heet is gewoon teveel. Dat kan best wat minder aangezien armor/stam de primaire stats zijn voor het tanken van ICC en laat dat nou net zijn wat Plankton123 aan het doen is.
Mja maar iemand die mijn pug zou joinen en daarna de achievement haalt die hij al gelinked heeft krijgt zonder pardon een kick zonder loot, tenzij ie daar een prachtige verklaring voor heeft (komt heel soms nog wel eens voor). Je kan desnoods nog ff de armory checken als je aan iemand twijfelt.En dat is juist wat ik automatisch wil zien. Dacht dat het nu wel mogelijk was met altoholic addon, maar zo'n achievement-generator moet dan eerst worden aangepakt.
@bartske excuses alle 4xx moeten 5xx zijn
[ Voor 65% gewijzigd door porn* op 16-06-2010 15:12 ]
Bnet pindle#2913
540 heb je nodig toch? Ik iig wel op mn DK volgensmij. 490 is iig veel te weinig, dan zou ik toch maar wat gaan gemmen....porn* schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:01:
[...]
Kheb hetzelfde op mijn warrior 496 def maar het is een alt dus tja... optimale items haal ik toch niet. Op m'n main (DK) heb ik nog steeds 476 def terwijl ik 2 items zonder def heb al... het is bijna onmogelijk om in ICC gear precies op 490 of eronder te komen
@ hierboven: ach misverstand! Kan gebeuren hè
[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 16-06-2010 15:28 ]
Defense van je eiegn level(450)+90 van gear. Voor elk level lager dat de mob is heb je 5 defense minder nodig.
Of voor hetzelfde level npc dus +75 defense nodig en 5 voor elk level daarboven.
Edit : De quote van Bartske klopt niet helemaal meer, porn* heeft zn post geëdit en hij heeft 596 defense niet 496
[ Voor 22% gewijzigd door Darkwand3r3r op 16-06-2010 15:25 ]
Voor een DK is def trouwens nog steeds een goede stat, weet uit m'n hoofd niet of het nog klopt maar dacht dat het een 2e na dodge was voor avoidance (parry dus #3). Dit omdat DK's geen block krijgen en dus iets meer dodge/parry van def. Dan nog is ervoor gemmen als je over de cap bent eigenlijk zonde kun je beter puur stam of hit/stam voor threat gemmen.
Bnet pindle#2913
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Nu vraag ik me eigelijk af tot hoever dit een breakpoint gaat opleveren. Ik zag een factor van 0.946 (wowwiki)langskomen, uitgaande van een 1.46 factor van Def vs avoidance, zou je dus ergens 30 defense hoger dan jou basis kunnen gaan zitten voordat het breakpoint komt dat een 'pure' stat beter gaat worden dan defense. (uitgaande van een 88.46 cap van geen DR, dat is afaik op warrior).Warbringer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:49:
Dan zou ik uitkomen op 570, met een kleine marge afhankelijk in welke gear-lvl je kan spelen (al ga ik van ICC tankers uit dat je toch zeker 2x T10 moet kunnen halen met links en rechts wat 251 gear).
Voor DK is dacht ik de uitzondering dat je parry ook vanuit je primaire stat krijg (25% van str = parry rating), daar geven ze ook aan dat dodge ten alle tijden beter is dan defense (na de cap) en parry.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2010 15:35 ]
Voor een warrior en paladin geldt: elk punt defense(niet rating!) geeft 0.04% dodge, block, parry EN miss, block afhankelijk voor class natuurlijk.porn* schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:32:
Yeps had em maar ff geedit want da's toch wel een erg grove fout, heb net gedubbelchecked en tis 586 zelfs (raar dacht laatst nog 59x te zien ingame wtf). Zat nog beetje met TBC waardes in m'n hoofd
Voor een DK is def trouwens nog steeds een goede stat, weet uit m'n hoofd niet of het nog klopt maar dacht dat het een 2e na dodge was voor avoidance (parry dus #3). Dit omdat DK's geen block krijgen en dus iets meer dodge/parry van def. Dan nog is ervoor gemmen als je over de cap bent eigenlijk zonde kun je beter puur stam of hit/stam voor threat gemmen.
Nou hebben DK's en Druids een lagere DR(diminishing returns) op hun avoidance stats dus die zullen iets meer dodge en parry hieruit halen. Voor paladins en warrior is defense de derde beste avoidance stat, want elk punt geeft 0.04*3(dodge/parry/miss)=0.12% avoidance zonder te kijken naar DR.
Kan hier niet precies opzoeken hoe het zit voor druids en dk's maar dat zal ongeveer in dezelfde 0.12% richting zitten.
Weet niet of defense beter is dan parry maar dat lijkt me niet heel realistisch tenzij je zo extreem veel parry hebt( 90% ofzo).
Wat de issue is tussen avoidance en EH is dat je op EH kunt rekenen en op avoidance niet. Het is beter om voor garantie te gaan met EH dan voor een kans met avoidance.
[ Voor 5% gewijzigd door Darkwand3r3r op 16-06-2010 15:43 ]
In de expansion had ik begrepen dat je doormiddel van stance, aura, presence, form crit immune bent. Aangezien ik altijd een fan ben geweest om oude content te soloen zie ik nu mogelijkheden ontstaan voor paladins. Neem een paladin met holy gear. Met behulp van devotion aura crit immune, veel sta op gear, leuke mana pool. Eventueel een ret(judgements) of prot build voor infinite mana. Dan ben je toch gewoon niet kapot te krijgen aangezien je vrij veel kan healen. misschien is je dps wat laag en loop je tegen enrage timers aan, maar ik zie toch mogelijkheden.
Lijkt het nu to good to be true of denken er meer mensen hetzelfde over.
Geen id wat de precieze nummertjes waren, maar geloof toch echt dat def > parry voor DK's, tenminste, voorbij 4-500 rating en daar zit je vrij snel. Magoed kan het mis hebben let er ook niet echt op, beste is ook om je dodge/parry ratings ongeveer gelijk te hebben lopen zodat je de ene niet enorm laat reducen.Darkwand3r3r schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:41:
[...]
Voor een warrior en paladin geldt: elk punt defense(niet rating!) geeft 0.04% dodge, block, parry EN miss, block afhankelijk voor class natuurlijk.
Nou hebben DK's en Druids een lagere DR(diminishing returns) op hun avoidance stats dus die zullen iets meer dodge en parry hieruit halen. Voor paladins en warrior is defense de derde beste avoidance stat, want elk punt geeft 0.04*3(dodge/parry/miss)=0.12% avoidance zonder te kijken naar DR.
Kan hier niet precies opzoeken hoe het zit voor druids en dk's maar dat zal ongeveer in dezelfde 0.12% richting zitten.
Weet niet of defense beter is dan parry maar dat lijkt me niet heel realistisch tenzij je zo extreem veel parry hebt( 90% ofzo).
Wat de issue is tussen avoidance en EH is dat je op EH kunt rekenen en op avoidance niet. Het is beter om voor garantie te gaan met EH dan voor een kans met avoidance.
Gaat vast mogelijk zijn (voor zover dit al niet mogelijk is). Een retridin healt zichzelf al aardig met z'n storm en als het nodig is instant flashes, maar afaik krijg je die crit immunity passief van de talents die je in een tree stopt. Als in: 50+ in prot tree == passive crit immune, zo las ik het laatst.KraveN schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:47:
Nu we toch bezig zijn over tanks en defense.
In de expansion had ik begrepen dat je doormiddel van stance, aura, presence, form crit immune bent. Aangezien ik altijd een fan ben geweest om oude content te soloen zie ik nu mogelijkheden ontstaan voor paladins. Neem een paladin met holy gear. Met behulp van devotion aura crit immune, veel sta op gear, leuke mana pool. Eventueel een ret(judgements) of prot build voor infinite mana. Dan ben je toch gewoon niet kapot te krijgen aangezien je vrij veel kan healen. misschien is je dps wat laag en loop je tegen enrage timers aan, maar ik zie toch mogelijkheden.
Bnet pindle#2913
Hmm ok, dan ben ik niet up to dateGaat vast mogelijk zijn (voor zover dit al niet mogelijk is). Een retridin healt zichzelf al aardig met z'n storm en als het nodig is instant flashes, maar afaik krijg je die crit immunity passief van de talents die je in een tree stopt. Als in: 50+ in prot tree == passive crit immune, zo las ik het laatst.
De self-healing van JoL en SoL is sowieso enorm. Vergeet niet dat je erg veel damage reduction haalt uit een prot spec. Damage die je niet neemt hoef je niet te healen. Holy shield is bijvoorbeeld gewoon een 30% damage reduction tegen single melee mobs.KraveN schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:47:
Weet niet of 't passive is, dacht dat ze het zoals druids (SotF) willen doen. Maar zou goed kunnen.porn* schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:57:
Gaat vast mogelijk zijn (voor zover dit al niet mogelijk is). Een retridin healt zichzelf al aardig met z'n storm en als het nodig is instant flashes, maar afaik krijg je die crit immunity passief van de talents die je in een tree stopt. Als in: 50+ in prot tree == passive crit immune, zo las ik het laatst.
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 16-06-2010 16:03 ]
Ik heb inmiddels gebeld met Blizzard en ze hebben m'n authenticator verwijderd. Ik krijg echter geen nieuwe omdat er maar 6maanden garantie op die dingen zit. Echt belachelijk, het ding is duidelijk gaar (buiten m'n schuld om). Overigens gaat het mij niet om die paar euro, maar ik heb geen creditcard en dan is het vrij lastig om aan een authenticator te komen.temp00 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:07:
Lekker zeg, m'n authenticator is 'vastgelopen'. Hij geeft al 12uur dezelfde code op het display weer en reageert nergens meer op. Ik heb inmiddels Blizzard al een mailtje gestuurd met het verzoek om kostenloos een nieuwe op te sturen (ik kan er immers niks aandoen en de batterij is niet leeg). Ben benieuwd hoe ze reageren. In de tussentijd kan ik niet inloggen
![]()
Trouwens, dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk bel met Blizzard. Ik heb in het verleden wel te maken gehad met ingame tickets/GM's, en deze GM's ook altijd met respect behandeld (ik ook al kreeg ik niet direct wat ik wilde) en visa versa. Maar deze gast, wat een arrogant mannetje zeg. Dat loopt maar te zuchten (duidelijk hoorbaar), laat mij niet uitpraten en gaat ook nog eens beweren dat ik mijn initiële eerste mail naar de US-helpdesk heb gestuurd, terwijl hij zelf mijn e-mail-adres verkeerd heeft genoteerd ondanks dat ik het voor hem gespeld had (dit kwam later in het gesprek ook naar voren).
Hier kan je een stukje luisteren:
edit:linkje maar even verwijderd. geen zin om m'n wow-account op slot te zien door een boze blizz-medewerker
[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 16-06-2010 17:17 ]
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Rpg
Je kunt hierboven door de scheur heen klimmen
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 16-06-2010 16:28 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Sja, kan niet zeggen het stukje me impressed met hij doet iets fout ofzo, hij zegt alleen het naar US is gestuurd volgens zijn melding op de computer...temp00 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:13:
[...]
Ik heb inmiddels gebeld met Blizzard en ze hebben m'n authenticator verwijderd. Ik krijg echter geen nieuwe omdat er maar 6maanden garantie op die dingen zit. Echt belachelijk, het ding is duidelijk gaar (buiten m'n schuld om). Overigens gaat het mij niet om die paar euro, maar ik heb geen creditcard en dan is het vrij lastig om aan een authenticator te komen.
Trouwens, dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk bel met Blizzard. Ik heb in het verleden wel te maken gehad met ingame tickets/GM's, en deze GM's ook altijd met respect behandeld (ik ook al kreeg ik niet direct wat ik wilde) en visa versa. Maar deze gast, wat een arrogant mannetje zeg. Dat loopt maar te zuchten (duidelijk hoorbaar), laat mij niet uitpraten en gaat ook nog eens beweren dat ik mijn initiële eerste mail naar de US-helpdesk heb gestuurd, terwijl hij zelf mijn e-mail-adres verkeerd heeft genoteerd ondanks dat ik het voor hem gespeld had (dit kwam later in het gesprek ook naar voren).
Hier kan je een stukje luisteren: http://tinyurl.com/2wohkps
Zou hem geen ruk uitmaken of het waar is of niet
Snap je zelf wel hoor, wees blij het klaar is en dat je er geen vergoed krijgt is logisch ga maar is aantonen dat ding niet kapot is gegaan door jezelf of anderen.
Gewoon blij zijn het afgehandeld is. en nu wachten tot je er weer 1 kan kopen of op een iphone / android what ever het erop zetten.
Support lines zijn nooit prettig voor welke game dan ook. al heb ik wel is een chickie aan de lijn gehad waarmee ik wel kon ouwehoeren maar dat was het dan ook wel
alsof je zoveel gecrit word in oude content. En dan nog zal ik zeker niet als holy gaan maar als tank of retri. Je doet in beide specs meer dmg en waarschijnlijk genoeg self healing. Als prot tank kan je heerlijk doorgaan imo.KraveN schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:47:
Weet ook niet over welke content je het hebt want het meeste word al aardig solo of met een kleine groep gedaan.
HELDRakkerzero schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:18:
Mensen, breng jezelf in veiligheid in deel 220. Deathwing begint met vuur te gooien hier!
[afbeelding]
Je kunt hierboven door de scheur heen klimmen
Misschien niet helemaal duidelijk, maar zijn aanname dat ik mijn mail naar US-helpdesk gestuurd had, komt voor uit het feit dat de ontvangstbevestiging-mail die naar mij is gestuurd, afkomstig is van donotreply@blizzard.com. Hij zegt dus dat omdat de ontvangstbevestiging-mail afkomstig is van donotreply@blizzard.com, ik mijn mail naar de verkeerde helpdesk heb gestuurd. Terwijl dit A> niet het geval is (wat later ook naar voren kwam....hij had zelf op het verkeerde e-mail-adres in de helpdesk-inbox zitten zoeken en B> hij mij ook niet echt in de gelegenheid stelt om het tegendeel te bewijzen door door mij heen te lullen.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:21:
[...]
Sja, kan niet zeggen het stukje me impressed met hij doet iets fout ofzo, hij zegt alleen het naar US is gestuurd volgens zijn melding op de computer...
Ik ben het met je eens dat het niet echt schokkend is, maar het ging mij ook om z'n algehele houding vanaf het begin (zuchten, mij niet uit laten praten, foute aannames). En ben trouwens idd blij dat het (gedeeltelijk) is opgelost
edit: btw @ rakkerzero heel gaaf topiceinde heb je gemaakt
[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 16-06-2010 16:43 ]
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Rpg
Klik er dan ook op verdomme, grrrrrrtemp00 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:32:
edit: btw @ rakkerzero heel gaaf topiceinde heb je gemaakt
Nog een keertje dan maar:
En nu niet meer posten hier AUB!!!
Dit topic is gesloten.