Geen id wat de precieze nummertjes waren, maar geloof toch echt dat def > parry voor DK's, tenminste, voorbij 4-500 rating en daar zit je vrij snel. Magoed kan het mis hebben let er ook niet echt op, beste is ook om je dodge/parry ratings ongeveer gelijk te hebben lopen zodat je de ene niet enorm laat reducen.Darkwand3r3r schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:41:
[...]
Voor een warrior en paladin geldt: elk punt defense(niet rating!) geeft 0.04% dodge, block, parry EN miss, block afhankelijk voor class natuurlijk.
Nou hebben DK's en Druids een lagere DR(diminishing returns) op hun avoidance stats dus die zullen iets meer dodge en parry hieruit halen. Voor paladins en warrior is defense de derde beste avoidance stat, want elk punt geeft 0.04*3(dodge/parry/miss)=0.12% avoidance zonder te kijken naar DR.
Kan hier niet precies opzoeken hoe het zit voor druids en dk's maar dat zal ongeveer in dezelfde 0.12% richting zitten.
Weet niet of defense beter is dan parry maar dat lijkt me niet heel realistisch tenzij je zo extreem veel parry hebt( 90% ofzo).
Wat de issue is tussen avoidance en EH is dat je op EH kunt rekenen en op avoidance niet. Het is beter om voor garantie te gaan met EH dan voor een kans met avoidance.
Gaat vast mogelijk zijn (voor zover dit al niet mogelijk is). Een retridin healt zichzelf al aardig met z'n storm en als het nodig is instant flashes, maar afaik krijg je die crit immunity passief van de talents die je in een tree stopt. Als in: 50+ in prot tree == passive crit immune, zo las ik het laatst.KraveN schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:47:
Nu we toch bezig zijn over tanks en defense.
In de expansion had ik begrepen dat je doormiddel van stance, aura, presence, form crit immune bent. Aangezien ik altijd een fan ben geweest om oude content te soloen zie ik nu mogelijkheden ontstaan voor paladins. Neem een paladin met holy gear. Met behulp van devotion aura crit immune, veel sta op gear, leuke mana pool. Eventueel een ret(judgements) of prot build voor infinite mana. Dan ben je toch gewoon niet kapot te krijgen aangezien je vrij veel kan healen. misschien is je dps wat laag en loop je tegen enrage timers aan, maar ik zie toch mogelijkheden.
Lijkt het nu to good to be true of denken er meer mensen hetzelfde over.
Bnet pindle#2913