Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Wat versta je onder de Big Nerf patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vudwig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Ik betwijfel dat we deze keer zo'n patch krijgen, met de groeiende ICC buff zullen alle mensen wel LK te zien krijgen zij het niet op heroic. Maar ten opzichte van TBC hebben heel veel mensen gewoon bijna alle content al gezien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:18
RichardvdD schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:30:
Wat versta je onder de Big Nerf patch?
Elke raidboss wordt met 30% HP generfed en soms abilities ook zwaar gereduceerd. Doen ze zodat alle echte scrubs of bijvoorbeeld supercasuals ook die content kunnen zien en clearen.

Onterecht imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:46:
[...]

Elke raidboss wordt met 30% HP generfed en soms abilities ook zwaar gereduceerd. Doen ze zodat alle echte scrubs of bijvoorbeeld supercasuals ook die content kunnen zien en clearen.

Onterecht imho...
Onterecht voor wie? Zelfs dan blijven bijvoorbeeld HC's niet voor de casuals, maar is 10 en mischien 25 mans net te doen voor 'maatje minder' mensen zodat zij ook LK kunnen afronden. Het is een logische stap naar cataclysm als daar weer flink wat op de schop gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vudwig schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:46:
Ik betwijfel dat we deze keer zo'n patch krijgen, met de groeiende ICC buff zullen alle mensen wel LK te zien krijgen zij het niet op heroic. Maar ten opzichte van TBC hebben heel veel mensen gewoon bijna alle content al gezien hoor.
Doen ze altijd en zullen ze ook blijven doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Haha, en hoelang van tevoren wordt dat gedaan? Klinkt wel erg suf. Aan de andere kant, wel lekker om even je alt naar full i277 te boosten voor Cataclysm :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:55:
Haha, en hoelang van tevoren wordt dat gedaan? Klinkt wel erg suf. Aan de andere kant, wel lekker om even je alt naar full i277 te boosten voor Cataclysm :')
Maand van te voren :) ( was ook zo in tbc )

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 14-06-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
RichardvdD schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:55:
Ach wat heb je aan die i277 (alsof jan en alleman dat krijgt na zo'n big nerf) misschien leuk om op 85 als begingear hcs te doen, maar die heb je er al snel uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bartske schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:26:
[...]

Ach wat heb je aan die i277 (alsof jan en alleman dat krijgt na zo'n big nerf) misschien leuk om op 85 als begingear hcs te doen, maar die heb je er al snel uit denk ik.
Je oneshot alle mobs tijdens het questen? Prima reden om een beetje gear te verzamelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Vroeg me eigenlijk af welke stats nu belangrijk zijn voor Disc healing. Zit nu met een grote manapool die bijna altijd voor 100% gevuld is. Als ik straks 80 ben moet ik me dan gaan focussen op Spellpower en Haste? Of is het beter om over te stappen op Holy ik heb vernomen dat dat de betere spec voor raidhealing is.
Heel simpel, in theorie gear je tot 11% haste als je uit gaat van een normal raidsituatie (kwa buffs), int voor zover dat noodzakelijk is (geeft je mana/replenish en crit) maar altijd primair sp (crit is ook van belang maar omdat het iets duurder is in je itembudget heeft sp de voorkeur todat je een bepaald gear level hebt bereikt waar je zonder problemen wat meer crit kunt gearen)

Je kunt altijd meer haste nemen zolang het maar niet ten koste gaat van sp, voor je shields maakt het iig niet uit omdat je met talents/raidbuffs en 11% toch geen winst lijkt te kunnen behalen op shields vanwege bt (borrowed time)

Zowel holy als disc zijn beide raidhealing specs, je kunt met met name holy ook wel tankhealen (als je daarvoor specced) maar primair zijn ze daar niet ideaal voor (pala's en zelfs shamans doen het wat dat betreft beter). Omdat gemmen heel verschillend is voor holy en disc is het het makkelijkste 1 spec te kiezen, daarvoor primair te gemmen etc en wat offspec gear te verzamelen voor je andere spec. Zelf ben ik holy gegeared maar ervaar niet al teveel problemen met disc healen (wat ik eigenlijk voornamelijk doe), omgekeerd is het wat minder makkelijk (omdat je als holy iets meer voor spirit en int gaat, en in mindere mate voor haste)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

RichardvdD schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:53:
[...]
Je oneshot alle mobs tijdens het questen? Prima reden om een beetje gear te verzamelen :P
Viel met WotLK toch ook wel mee, toen waren de eerste greenies al beter dan de top tier die je uit TBC kon halen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Roeligan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:09:
[...]

Viel met WotLK toch ook wel mee, toen waren de eerste greenies al beter dan de top tier die je uit TBC kon halen.
dat is niet waar. ik heb best lang mijn TBC epics behouden voordat ze voor een upgrade verwisseld konden worden. ik gok dat ik rond 75/76 mijn epics heb omverwisseld. ik zat toendertijd flink in de sunwell gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me maar niet om die wolkjes te pakken in de portal bij dreamwalker. meer de helft van de wolkjes klappen gewoon niet, al hang ik er midden in. Ik moet soms wel drie keer door een wolkje heen 'zwemmen' voor ik een stack krijg. Was daardoor vaak mijn stack kwijt wat erg vervelend is op heroic 10 man.

(Toen duidelijk was dat het toch ging lukken heb ik eens 360 graden in de ronte bekeken en ik hing echt vanuit alle richtingen precies midden in zo'n wolkje dat gewoon vrolijk bleef hangen)

Is er soms een 'trucje' voor om uit een bepaalde richting te komen.

Op Sindragosa, Putricide en LK na wel ff in 2 uurtjes alle andere bosses op heroic gedaan, dus niet ontevreden.

Voor het levelen in cataclysm even 4 ilevel 264 feral items opgepikt. Ik ben resto/moonkin maar ik heb een hekel aan mana drinken bij levelen dus dat doe ik als feral. Best makkelijk om zo op 10 mans ff snel wat non tier items op te pikken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het eerst wat we gaan zien mbt de expansion is Retaking van Gnomeregan/Echo Isles. Dat is het eerste deel van de Cataclysm openings event.

Cory Stockton, lead content designer van WoW, zegt het volgende over dit launch event:
Op pagina 3 staat dan:

Gameplanet: Finally, what can you tell us about the launch event for Cataclysm?

Stockton: Oh, awesome! We’re planning a huge launch event. You remember the zombie plague? Yeah, so the same team that built that is working on the Cataclysm launch event, and you’re already seeing it beginning to play out now, with the stuff going on with the gnomes in Gnomeregan, and the trolls recapturing the Echo Isles. So they’ll both have completely new starting areas, and that’s the very beginnings of the world event, and it’ll play out all the way up to launch. And what’s happening with the Cataclysm, you’re seeing the elementals – when Deathwing breaches the elemental plane, he’s bringing the elementals with him, so what we’re looking at is doing something along the lines of an elemental invasion that infects Azeroth as a whole.

So there’s a bunch of details still to be figured out, but man, you’re gonna see something spectacular. If you take the Scourge invasion, imagine that, and then multiply it by ten – possibly in major cities! – and the way we want it to work is very similar to the way the plague worked, where we’d start it up a few weeks early, and then you’ll see a build up… build up… build up, and then in those last two or three days before we flip the switch, Azeroth will be in chaos, and any player who didn’t know the cataclysm was coming will definitely know something’s going on!
Dat hele interview is sowieso erg interresant om te lezen. Er staan leuke facts in.

En het interview van Ghostcrawler op diezelfde site is ook erg nice om eens te lezen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 15-06-2010 08:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verlaat dagboekje (wegens een klein netwerkprobleempje van KPN, iets met gespleten glasvezels, en een graafmachine ofzo, kon ik het gister niet melden..)

Zondagavond stond de weekly op Lord Marrowgar. Ook was de wens er al om eens ICC10 met de guild te doen. Nou, mooie combi!
Lord Marrowgar ging met 1 wipe op ongeveer 5% best aardig, maar iedereen werd een beetje overmoedig denk ik.. :p
Poging 2 ging hij volluit neer! helaas 2 swords als loot, en als shammie heb ik daar niks aan..

Lady Deatwhisperer Ging met 1 wipe ook goed, in eerste instantie wist 1 van de druid healers (m'n broertje) niet goed wie de curses op zich had zitten (niet de goeie instellingen in add-on), dus die werd even omgewisseld met iemand die het feilloos wist te vinden. Daarna ging ook de Lady op de grond vergeving vragen, wat niet mocht baten..

Toen was er iets met luchtschepen..
Dat was wel een beetje vaag.. Niemand wist echt wat er gedaan moest worden, maar spontaan was de boss in 1 keer dood.. 8)7 dat was echt heel vaag...

Toen moesten we even verplicht een filmpje kijken voor Saurfang, dat was wel nuttig, samen met de 1e try op 1%.........

Ook nu wist iedereen wat er te verwachten was, en ging de 2e try heel soepel, met een extra achievement er gratis bij!
I've Gone and Made a Mess (10 player)
Defeat the Deathbringer before Mark of the Fallen Champion is cast three times in 10-player mode.
Helaas voor mij, was er bij alle vier de mobs geen interessante loot voor mij (zou je niet zeggen als je m'n gear bekijkt, maar it just doesn't fit the job: plate, plate, sword, plate. sword, plate, and guess what: MORE plate!!) }:|

Desondanks wel een berg frosties!! 4x2+5= 13 stuks!! 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:40
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:41:
Het lukt me maar niet om die wolkjes te pakken in de portal bij dreamwalker. meer de helft van de wolkjes klappen gewoon niet, al hang ik er midden in. Ik moet soms wel drie keer door een wolkje heen 'zwemmen' voor ik een stack krijg. Was daardoor vaak mijn stack kwijt wat erg vervelend is op heroic 10 man.

(Toen duidelijk was dat het toch ging lukken heb ik eens 360 graden in de ronte bekeken en ik hing echt vanuit alle richtingen precies midden in zo'n wolkje dat gewoon vrolijk bleef hangen)

Kan een lag/latency probleem zijn waarbij de server en je cliënt het niet helemaal eens zijn over wat je positie procies is. Probeer tijdens het zwemmen continu te springen (spacebar bij de meesten), dat schijnt je positie tussen client en server 'versneld' te updaten. Afdeling van gehoord, en ongeverifieerd.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:06
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:41:

Gewoon heel veel bewegen in het wolkje en dan hoort ie te ontploffen, maar is wel vervelend aangezien dat ie er soms net geen zin in heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Het verveldende van die wolkjes is ook nog dat ze bewegen... Ik heb er ook regelmatig moeite mee om er snel een te pakken. Mijn tip is om de portal in te gaan zodra hij verschijnt zodat je zo veel mogelijk tijd hebt om je eerste wolkje te pakken. Als de portal komt heb je namelijk nog maar een paar seconden op je stack zitten, dus je moet snel een nieuw wolkje pakken. Dus zodra de volgende portal komt meteen erin, niet eerst een cast afmaken ofzo, want dat kan je een kostbare seconde kosten. Het is beter om je cast niet af te maken en 1 heal minder te casten dan om je stacks kwijt te raken.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Avond verslagje;
19 signs, 23 man online > no raid  (was 10 man avond)
Begin een beetje ziek te worden van het niet raiden, constant nieuwe aanwas die volgens signup form 4 dagen kan raiden; maar als puntje bij paaltje komt is er niemand.
Gister was het weer een healer shortage; vorige keer kwam er buiten mij geen tank opdagne etc. :S
We staan nu al 4 weken op LK en sindsdien maar 1 maal ICC10 ingeweest :S

Op 25 vorige keer Prof voor een hoop mensen voor het eerst neer;
Aantal roepen dus in gchat van deze gaat dus verder op woensdag he?
Zegt RL, nou als ik dat zeg dan zullen er weer maar een paar signs zijn; terwijl als hij fresh zou zeggen zou het weer vol zijn; dit is toch progression guild of wat?
Die 1e 6 kunnen met gestolen worden, daar failen we nooit meer op dus hoeft van mij ook niet meer dan.

Uit frustratie maar naar mn Rogue gegaan, 41, eerst ff random dungeon gedaan en krijg een prima run met een tank specced tank. Gaat prima en we queuen als groep voor een nieuwe dungeon, start snel en tank pullt 3 groups. En stopt vervolgens, hunter zegt gogo tank zegt NO. Even later zegt iemand van ja ik zit met hem op skype hij gaat zn pa helpen. Eh? Hoe lang gaat dat duren?
Na 5/10 minuten hebben eerste spelers er genoeg van en droppen group, ik ben dan nog met alleen die tank over en ik leave ook, krijg ik ook die debuff :S
Inmiddels wel 42 gedinged en maar PvP ingedoken; en kon daar nog verrassend veel ondanks dat ik toch wel lower end vd bracket zit. 1e potje WSG hadden we het geluk dat een healer ook wel wou defenden samen met een andere rogue; niemand kon ons aan 
Wave na wave afgeslagen en maar geroepen dat O samen moet aanvallen ipv lone wolf;
Dit werkte en dus 2 maal flag gecapped. Mooie overwinning.

Gelijk erop nog een WSG; wij hadden van dat verdedigen best veel honor gekregen en dat hadden mensen schijnbaar gezien; 2e potje was iedereen op D :S
Ehm ja jongens zo werkt dit ook weer niet, dood saaie pot met 0-0 als eindstand :S

Toen kwam ik nog halverwege een AB en die gauw gewonnen.
Als laatste nog een potje WSG en eindelijk mn /hug optijd gedaan :P

Maar wat speelt Rogue toch heerlijk in PvP, kan niet wachten om die helemaal PvP te gearen op 80. Nu nog paar bars tot 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Laatst online: 08-02 12:47
detheavn schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:19:
Ik heb nu een 2de account van RaF. Levelen a-la multibox werkt best goed als Boomkin en S-Priest. Heb nu een oudere versie van KeyClone. Ik weet niet of iemand hier ook al eens op deze manier 2 characters heeft geleveled?

Ik merk wel met RaF dat levelen gewoon te snel gaat. In ongeveer anderhalve dag played zat ik op lvl 50... Heel jammer, want veel anders dan Insect Swarm en Wrath spam (+ SW:P en Mind Blast) doe ik nu niet echt.

Het idee is wel in Outland en Northrend zoveel mogelijk instances mee te pikken om m'n DPS abilities en rotaties onder de knie te krijgen. Vind het maar niets om straks 'lekker slack' heroics in te gaan.
1,5 dag played is nog vrij lang om naar level 50 te gaan met RAF. Ik heb ook twee characters naar level 60 geboost met RAF en heb dit in 14 hours played gedaan. Het beste wat je kan doen is in instances boosten, ik heb daarvoor een account van een vriend gebruikt en mijzelf en de RAF account geboost met een level 80.

Het handige is dat je zelf niet hoeft te klooien met KeyClone, maar gewoon je twee characters bij de ingang van de dungeon zet, met de level 80 alles cleared, reset en herhaald. Je krijgt op die manier echt gigantisch veel xp en ook nog heel erg snel. Verder hoef je de twee characters niet te spelen, je moet alleen zorgen dat ze in de dungeon zijn. Sommige dungeons zijn te groot qua xp bereik dus soms moet je halverwege de twee characters die je leveled wat verder de instance in lopen om nog steeds xp te krijgen. Ik heb dit op Alliance en Horde gedaan, ik heb deze dungeons gedaan:

* Deadmines
* Stockades (heerlijk om te boosten, gaat echt snel)
* SM
* ZF
* Scholomance (echt de beste dungeon om te boosten, je kan de twee chars bij de ingang neerzetten en met je level 80 de hele dungeon killen, alle mobs staan echt dicht op elkaar. Level 45-60 ging sneller dan level 30-45).

Als Horde vervang je Deadmines/Stockades met RFC/SFK.

Zoals ik al zei heeft mij het op deze manier inclusief reistijd ongeveer 14 hours played gekost om van level 1 naar 60 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dagboekje...

Gisteren weer sindy 25 hm tries, ging behoorlijk goed met bijna elke try P2 en lage % hp, maar helaas een uur voor raid tijd werd er besloten om het maar normal te doen en LK te clearen voor de week. Binnen een half uur klaar, 2 offspec tokens en 2x oathbinder voor OS... nuttig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ryderb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:53:
Het handige is dat je zelf niet hoeft te klooien met KeyClone, maar gewoon je twee characters bij de ingang van de dungeon zet, met de level 80 alles cleared, reset en herhaald. Je krijgt op die manier echt gigantisch veel xp en ook nog heel erg snel. Verder hoef je de twee characters niet te spelen, je moet alleen zorgen dat ze in de dungeon zijn. Sommige dungeons zijn te groot qua xp bereik dus soms moet je halverwege de twee characters die je leveled wat verder de instance in lopen om nog steeds xp te krijgen. Ik heb dit op Alliance en Horde gedaan, ik heb deze dungeons gedaan:
Dit werkt toch niet meer? Nu moet je toch of binnen de XP range zitten, of de mob in iedergeval hebben geraakt? Athans de diverse outland boosts die ik soms doe, hoor ik regelmatig dat ze geen exp krijgen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ryderb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:53:
[...]

1,5 dag played is nog vrij lang om naar level 50 te gaan met RAF. Ik heb ook twee characters naar level 60 geboost met RAF en heb dit in 14 hours played gedaan. Het beste wat je kan doen is in instances boosten, ik heb daarvoor een account van een vriend gebruikt en mijzelf en de RAF account geboost met een level 80.

* Deadmines
* Stockades (heerlijk om te boosten, gaat echt snel)
* SM
* ZF
* Scholomance (echt de beste dungeon om te boosten, je kan de twee chars bij de ingang neerzetten en met je level 80 de hele dungeon killen, alle mobs staan echt dicht op elkaar. Level 45-60 ging sneller dan level 30-45).

Als Horde vervang je Deadmines/Stockades met RFC/SFK.

Zoals ik al zei heeft mij het op deze manier inclusief reistijd ongeveer 14 hours played gekost om van level 1 naar 60 te gaan.
Zoals je zelf al aangeeft 'boost' je nu, ik heb het over normaal questen/random dungeons en geen enkele boost. Zeker als je iemand op sleeptouw moet nemen die nog nooit wow gespeeld heeft zoals in mijn geval duurt het langer, zeker als je alles uit moet leggen, en dan bedoel ik ook alles.
We zijn van 1 naar 60 gegaan in 4 speelavonden van ~5-6 uur.

detheavn zal waarschijnlijk ook gewoon gequest hebben ipv lvl 80's om boosts vragen/of zelf 3 accounts(of 1 van vriend zoals in jouw geval) hebben om 2 chars te boosten. Een vriend van mij heeft het ook zo gedaan en hij vondt er geen zak aan om te boosten 20 keer op rij zelfde instance.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* Dagboek *

Gisteren maar eens bezig geweest wat erperience te gaan halen op mijn paladin, welke lvl 78 is.
Vanaf lvl 74 staat hij al in de vrieskast, en door dagelijks de JC daily te doen dus tot lvl78 gekomen.

Aangezien een vriend zijn pala aan het levelen is en nu ook 78 is, gaan we samen heroics runnen.
Dus gauw maar een saronite defence-setje gemaakt en gequed voor randoms.

Begon meteen al met de instance die ik als meest haat : HoS
Maar geen enkel probleem, na 30min stonden we weer buiten met een full clear.

Daarna een nieuwe randon : Gundrak
Vraag ik aan healer, BoK of BoW, zegt de healer, is afhankelijk van je tanking maar doe maar BoW.
Met deze groep easy run, en met dezelfde groep nog 2 instances gedaan.
Blijkbaar vondt de healer mij wel prettig tanken dat ze er nog 2 wou doen.

Toen ik er op zinspeelde bleek dat ze vaak een groep had met een DK fail tank, goed voor je ego.
Moet er alleen nog wel even aan wennen dat ik een zeer kleine manapool heb.
Buff, pull --> low of mana ?

Vergeten om na het buffen manaregen te gebruiken, kwestie van gewenning.
En scheelt ook wel dat ik een warrior als tank heb en alles wel gezien heb, dus weet welke boss welke abilities gebruikt.

Daarna op mijn warrior de heroic daily : HoR
Wou net zeggen, soory ik ben niet echt geschikt, hadden ze de event al gestart.
Ben er maar 1 keer eerder geweest en afgerond en dat was met mijn priest.
1 ste boss neer zonder een whipe.
2de boss neer zonder een whipe.

Kreeg zelfs complimenten over mijn taking, de vorige tank bleek een big fail te zijn.
Op de run naar de vrijheid 2 * een whipe.
Healer de-ed op beide runs, healer verlaat daarna de group om ruimte te maken voor een healer die niet dc-ed
Daarna de run afgerond en heb nu ook HoR HC op mijn conto staan.

* einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Dit werkt toch niet meer? Nu moet je toch of binnen de XP range zitten, of de mob in iedergeval hebben geraakt? Athans de diverse outland boosts die ik soms doe, hoor ik regelmatig dat ze geen exp krijgen.
Binnen Exp range blijven lijkt mij wel aannemelijk. De mobs raken niet, healers?
Je kan die low lvl chars toch ook gewoon op follow zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Ik heb het een paar week terug nog exact op die manier gedaan. Ook heb ik de 10 dagen outland trial gebruikt op de RAF account en in het ramparts gedaan van 55-60 (of 58-60, weet niet meer precies). Ook dat werkte prima op die manier die ik hierboven geschreven heb.
Darkwand3r3r schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:25:
[...]

Binnen Exp range blijven lijkt mij wel aannemelijk. De mobs raken niet, healers?
Het probleem met follow is dat als je dungeons doet waar de mobs +8 levels hoger zijn (want soms nodig is om niet constant aan het reizen te zijn) dat je meteen aggro en 1 shot wordt. Veel veiliger en bovendien makkelijker om de 2 chars bij de entrance te zetten en als het eventueel nodig is om nog in xp range te zitten halverwege de dungeon te lopen nadat de level 80 de eerste helft gecleared heeft.
prutser001 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:09:
[...]

Zoals je zelf al aangeeft 'boost' je nu, ik heb het over normaal questen/random dungeons en geen enkele boost. Zeker als je iemand op sleeptouw moet nemen die nog nooit wow gespeeld heeft zoals in mijn geval duurt het langer, zeker als je alles uit moet leggen, en dan bedoel ik ook alles.
We zijn van 1 naar 60 gegaan in 4 speelavonden van ~5-6 uur.

detheavn zal waarschijnlijk ook gewoon gequest hebben ipv lvl 80's om boosts vragen/of zelf 3 accounts(of 1 van vriend zoals in jouw geval) hebben om 2 chars te boosten. Een vriend van mij heeft het ook zo gedaan en hij vondt er geen zak aan om te boosten 20 keer op rij zelfde instance.
Ik reageerde op detheavn en hij is aan het multiboxen, dus ik ga er vanuit dat hij zo snel mogelijk 60 wil worden en niet met iemand anders speelt.

[ Voor 62% gewijzigd door ryderb op 15-06-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkwand3r3r schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:25:
Ik weet niet meer precies welke moment ik te horen kreeg dat er geen exp was, zal het binnenkort weer eens proberen. Er stond mij bij dat er recent een patch voor was geweest, maar mischien verkeerd gelezen.

Ik wil ook weer een RAF erbij nemen, maar daar verwacht ik weer direct een accountblock, zoals mijn andere 2 accounts al zijn. Omdat volgens blizzard mijn betaalgegevens niet overeenkomen met account gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:28:
[...]

Ik weet niet meer precies welke moment ik te horen kreeg dat er geen exp was, zal het binnenkort weer eens proberen. Er stond mij bij dat er recent een patch voor was geweest, maar mischien verkeerd gelezen.

Ik wil ook weer een RAF erbij nemen, maar daar verwacht ik weer direct een accountblock, zoals mijn andere 2 accounts al zijn. Omdat volgens blizzard mijn betaalgegevens niet overeenkomen met account gegevens.
De xp range is vrij groot. In stockades kan je de hele dungeon clearen met de 2 chars bij de entrance, idem voor SFK, bij SM moet je nadat je level 80 de halve dungeon gecleared heeft de 2 chars even halverwege de dungeon lopen om de tweede helft nog in xp range te zijn, ZF is een drama om te multiboxen, veel te uitgestrekt dus heb iemand gold gegeven om mij te boosten en scholomance kan je weer gewoon bij de entrance blijven campen en nog steeds alle xp krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Het klopt wel dat boosting XP ietwat generfed is. Des te meer damage een low level character op een mob doet, des te meer XP hij krijgt. Er is wel altijd een minimum XP wat je krijgt voor een dungeon mob (berekent per level).

Ik heb dit laatst nog geprobeerd met een vriendin van me. Ze waggelde achter me aan in deadmines, waar de XP van een boost om te huilen was. In SFK viel het dan wel weer mee, maar het leukste is nog altijd SM Cathedral single-pullen. Bakken XP voor een lvl 25 char :p

Het scaled dus mee, naarmate je booster hoger level is en de hoeveelheid damage je dus zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
detheavn schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:41:
Het klopt wel dat boosting XP ietwat generfed is. Des te meer damage een low level character op een mob doet, des te meer XP hij krijgt. Er is wel altijd een minimum XP wat je krijgt voor een dungeon mob (berekent per level).

Ik heb dit laatst nog geprobeerd met een vriendin van me. Ze waggelde achter me aan in deadmines, waar de XP van een boost om te huilen was. In SFK viel het dan wel weer mee, maar het leukste is nog altijd SM Cathedral single-pullen. Bakken XP voor een lvl 25 char :p

Het scaled dus mee, naarmate je booster hoger level is en de hoeveelheid damage je dus zelf doet.
Ik weet zo niet hoeveel xp dat is op welk level, maar ik kreeg per run in elke dungeon toch wel ongeveer 75-100% level erbij, dit is dan wel met 3x xp en zonder enige damage te doen. Vervelende is dat je maar 5 keer kan resetten per uur, maar gelukkig heb je in SM 4 naast elkaar zitten dus kan je theoretisch 20 dungeons per uur doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:28:
[...]

En dan laat je hun je accounts blokkeren ?, en niet weer openen ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

sabriel schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:20:
Daarna op mijn warrior de heroic daily : HoR
Wou net zeggen, soory ik ben niet echt geschikt, hadden ze de event al gestart.
Ben er maar 1 keer eerder geweest en afgerond en dat was met mijn priest.
1 ste boss neer zonder een whipe.
2de boss neer zonder een whipe.
Haha, precies zelfde hier. Ik was bezig met gearen van me druid tank. En daardoor randoms aant doen en opeens: HoR ik zei vanaf het begin: oh blijkbaar heb ik genoeg gear om dit te tanken. En eerste en 2de baas dood zonder wipe. Daarna We arent runningg but advancing in a tactical direction ook gehaald en de healer zei: goed gedaan, nog een paar heroics? Dat is best goed voor je ego :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mede-verslaafden :)

Ik heb een vraagje over mijn warrior tank.
In ICC25 en ICC10HC merk ik goed dat mijn HP veel sneller dropt als die van andere tanks, vooral die van Paladins en Druids. Toch word ik wel gebruikt voor festergut 3rd inhale, door mijn cooldowns.
Mijn stats lijken in orde, ik gebruik thunderclap, shieldblock en demoralizing shout etc.
Mijn threat zit ook wel goed (15-20tps in ICC) maar mijn survivability lijkt een stuk lager dan andere tanks, kan iemand mijn armory even bekijken of je iets opvalt?

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Xavius&cn=Tankton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Heb een beetje hulp nodig (just to be sure).. Zag gisteren iemand die ICC10 groep aan het maken was alleen voor LK.. Had nog nooit de LK mogen aanraken dus ik was er wel aan toe :).. Iedereen moest nog de achieve op zijn char en bij sommige waren het alts dus konden het gevecht zelf wel.. P1 is een lachertje.. P2 ging telkens wat fout met transition maar kwamen redelijk ver met alleen 4m up tot 42%.. Iedereen had op een gegeven moment na wat DC's goede concentratie waardoor we meerdere malen voorbij de 40% kwamen alleen de transition naar P3 ging traag.. laatste 2x kwamen we in P4 waarbij 1x de tank te traag was met lopen van de rand en 1x de fire mage dood ging voordat we in P3 zaten (geen druid :'( ).. Heb er vertrouwen in dat we vandaag weer gaan wandelen naar P4 aangezien alles zo smooth ging.. Ik ben resto shaman en we hebben disc priest en holy paladin mee.. Nou komt de vraag:

Iedereen is uitgespreid dus kan niet echt Chain heal gebruiken.. maar overgaan op lesser of zijn de big heals echt nodig met spikes? Heb tankspot film al gekeken maar die gaat uit van dps perspectief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

bechown schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:00:
Heb een beetje hulp nodig (just to be sure).. Zag gisteren iemand die ICC10 groep aan het maken was alleen voor LK.. Had nog nooit de LK mogen aanraken dus ik was er wel aan toe :).. Iedereen moest nog de achieve op zijn char en bij sommige waren het alts dus konden het gevecht zelf wel.. P1 is een lachertje.. P2 ging telkens wat fout met transition maar kwamen redelijk ver met alleen 4m up tot 42%.. Iedereen had op een gegeven moment na wat DC's goede concentratie waardoor we meerdere malen voorbij de 40% kwamen alleen de transition naar P3 ging traag.. laatste 2x kwamen we in P4 waarbij 1x de tank te traag was met lopen van de rand en 1x de fire mage dood ging voordat we in P3 zaten (geen druid :'( ).. Heb er vertrouwen in dat we vandaag weer gaan wandelen naar P4 aangezien alles zo smooth ging.. Ik ben resto shaman en we hebben disc priest en holy paladin mee.. Nou komt de vraag:

Iedereen is uitgespreid dus kan niet echt Chain heal gebruiken.. maar overgaan op lesser of zijn de big heals echt nodig met spikes? Heb tankspot film al gekeken maar die gaat uit van dps perspectief..
Speel zelf geen shammy maar; HoT op de speler(s) en als melee in de laatste phase LK aan het dpsen is gooi er een chainheal uit, voor de rest healing waves :) en vraag of de disc priest de raid shield, scheelt enorm veel incomming dmg

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:54:
En dan laat je hun je accounts blokkeren ?, en niet weer openen ?.
Omdat ik dus per account alles weer moet opsturen, kopie identiteitsbewijs, code van accounts etc etc. Mijn eerste account heeft dus ook 4 pogingen gekost, omdat ze dus niet aangeven _wat_ er nu precies niet klopt met je accountgegevens en je betaalgegevens. En alles lief leuk en aardig, ik ga niet zomaar alles in kopie even opsturen naar een organisatie waar ik niet eens weet wat er mee gebeurd.

Door de laatste poging voor een nieuwe RAF kon ik zelfs mijn main account niet meer gebruiken, omdat de betaalgegevens niet correct zouden zijn en mijn sub was afgelopen.
In addition, in order to protect the security of both this World of Warcraft account and your
payment method we have disabled access to this account to prevent potential abuse.
Wil je daarna (nu ik denk te weten wat nu precies niet klopt) alles wijzigen, krijg je mailtje:
Thank you for your email. Due to the incorrect personal details on your
account, we will not be able to proceed to any changes on it until your
contact information has been updated.
En je mag WEER alles gaan opsturen. De grap is dat ik tot op heden mijn complete aanschaf van mijn RAF account nog steeds niet terug heb gekregen (WOW+TBC+LK, plus 3 maanden), maar dat account dus wel geblokeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

sabriel schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:20:
Vergeten om na het buffen manaregen te gebruiken, kwestie van gewenning.
En scheelt ook wel dat ik een warrior als tank heb en alles wel gezien heb, dus weet welke boss welke abilities gebruikt.
Na 75 moet je op pally als tank eigenlijk geen mana problemen meer hebben,
Divine Plea + talents = altijd up :P
Als je nog steeds tekort komt kun je voor 2/2 in die mana v heals doen ipv 1/2
Maar ik heb altijd met 1/2 gespeeld en nooit problemen.

Je blessed toch wel Sanct op jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:13:
[...]
Na 75 moet je op pally als tank eigenlijk geen mana problemen meer hebben,
Divine Plea + talents = altijd up :P
Als je nog steeds tekort komt kun je voor 2/2 in die mana v heals doen ipv 1/2
Maar ik heb altijd met 1/2 gespeeld en nooit problemen.

Je blessed toch wel Sanct op jezelf?
Jammer genoeg zijn er nog genoeg prot pallies die het niet snappen. Ik ben de laatste tijd weer wat meer heriocs gaan doen op mijn shaman ipv mijn pally en dan zie je wat figuren voorbij komen. Gisteren had ik er weer een. Geen blessings gebruiken op de rest van de groep en geen blessing op zichzelf. Divine plea pas aanzetten als hij al op 50% van zijn mana zit. Hij zat dus echt constant zonder mana. Ik heb hem in tells nog proberen te helpen maar ik kreeg geen enkele reactie. Toen ben ik van ellende maar mijn mana totem gaan gebruiken om hem mana te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:11:
[...]

Omdat ik dus per account alles weer moet opsturen, kopie identiteitsbewijs, code van accounts etc etc. Mijn eerste account heeft dus ook 4 pogingen gekost, omdat ze dus niet aangeven _wat_ er nu precies niet klopt met je accountgegevens en je betaalgegevens. En alles lief leuk en aardig, ik ga niet zomaar alles in kopie even opsturen naar een organisatie waar ik niet eens weet wat er mee gebeurd.

Door de laatste poging voor een nieuwe RAF kon ik zelfs mijn main account niet meer gebruiken, omdat de betaalgegevens niet correct zouden zijn en mijn sub was afgelopen.

[...]

Wil je daarna (nu ik denk te weten wat nu precies niet klopt) alles wijzigen, krijg je mailtje:

[...]

En je mag WEER alles gaan opsturen. De grap is dat ik tot op heden mijn complete aanschaf van mijn RAF account nog steeds niet terug heb gekregen (WOW+TBC+LK, plus 3 maanden), maar dat account dus wel geblokeerd is.
Mijn betaal gevens matchen nooit ... :'( hoop niet dat het mij ooit gebeurd.. aangezien ik regelmatig met verschillende CC's betaal.. ( huisgenoten, ouders, me eigen )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

[...]

OK call me stupid, maar als je al 1x gezeik heb gehad waarom blijf je dan automatische incasso gebruiken of credit cards ?.

Gamecards koop je online en je hebt binnen 5min je scratch code in huis. nu ben je dus al dit kwijt voor niks.

En oja als je zeikt dat het geen stijl is ze om je prive gegevens vragen en je kopie, en je houdt dat vol onlocken ze je account ook.
2 vrienden van mij hebben hun ook geweigerd hun shit op te sturen en na 1uur was hun account vrijgemaakt weer omdat ze hun secret question etc wisten enz
hmr schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:43:
[...]

Mijn betaal gevens matchen nooit ... :'( hoop niet dat het mij ooit gebeurd.. aangezien ik regelmatig met verschillende CC's betaal.. ( huisgenoten, ouders, me eigen )
CC maakt niet uit, aangezien ze niet zien van wie de betaling is maar alleen de melding krijgen het geld gereserveerd is door de CC maatschappij en jij daarom al mag spelen.

Als je met automatisch incasso werkt kan je gezeik krijgen omdat het een buitenlandse betaling is.
Maar goed tegenwoordig zelfs IDEAL FTW bij blizzard dus snap uberhaudt niet waarom automatisch moet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 15-06-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

[...]

[...]

[...]

mijn ervaring met blizz is.. bellen.. niks via de website doen.. want dan moet je inderdaad kopie van dit en dat hebben.. al je key's doorgeven..

bel naar de hotline.. ben een beetje charmant.. en ze doen alles voor je.. zonder ook maar om gegevens te vragen

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:48:
[...]

mijn ervaring met blizz is.. bellen.. niks via de website doen.. want dan moet je inderdaad kopie van dit en dat hebben.. al je key's doorgeven..

bel naar de hotline.. ben een beetje charmant.. en ze doen alles voor je.. zonder ook maar om gegevens te vragen
je zegt letterlijk wat ik bedoelde haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Mektheb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:49:
[...]

je zegt letterlijk wat ik bedoelde haha :D
owh oepsie.. zag niet dat er al op gereageerd was O-)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:48:

Dit is pas de recente ontwikkeling van mijn accounts, ik heb meer gebeld met hotline dan dat ik ben ingelogt op mijn laatste account :+ Daarnaast speel ik enkel op papier, telefoon is leuk maar zeker met 'zulke' bedragen speel ik safe en belangrijke issues dus via email.
Mektheb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:47:
OK call me stupid, maar als je al 1x gezeik heb gehad waarom blijf je dan automatische incasso gebruiken of credit cards ?.

Gamecards koop je online en je hebt binnen 5min je scratch code in huis. nu ben je dus al dit kwijt voor niks.
Geef me 1 reden waarom niet? Ik speel(de) tientallen MMO's, koop nonstop zut in buitenland/ebay, waarom moet ik voor dit spel opeens een uitzondering gaan maken en via een omweg een sub actief houden?

Waarom krijg ik binnen 2 dagen groen licht om verhoogde aantallen van de authenticators te mogen bestellen, maar 4 accounts willen onderhouden gaan ze moeilijk doen? Buiten het feit dat al die accounts onder slechts 2 battle.net accounts vallen, waarom blokkeren ze uberhaubt een payment method binnen een battle.net waarin een ander account al maanden een actieve sub heeft?

Support is leuk, support voor altoholics.. dat zou fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:03:
[...]

Dit is pas de recente ontwikkeling van mijn accounts, ik heb meer gebeld met hotline dan dat ik ben ingelogt op mijn laatste account :+ Daarnaast speel ik enkel op papier, telefoon is leuk maar zeker met 'zulke' bedragen speel ik safe en belangrijke issues dus via email.

[...]

Geef me 1 reden waarom niet? Ik speel(de) tientallen MMO's, koop nonstop zut in buitenland/ebay, waarom moet ik voor dit spel opeens een uitzondering gaan maken en via een omweg een sub actief houden?

Waarom krijg ik binnen 2 dagen groen licht om verhoogde aantallen van de authenticators te mogen bestellen, maar 4 accounts willen onderhouden gaan ze moeilijk doen? Buiten het feit dat al die accounts onder slechts 2 battle.net accounts vallen, waarom blokkeren ze uberhaubt een payment method binnen een battle.net waarin een ander account al maanden een actieve sub heeft?

Support is leuk, support voor altoholics.. dat zou fijn zijn :P
Ja ik snap het.

Mijn probleem was altijd mijn bank staat op mijn naam me doopnaam en achternaam.
En me game geregistreerd op alleen me naam en achternaam, en daarom kunnen ze dus niks van me bank aftrekken.

Dat vertelde ze bij de Postbank en bij Blizzard en dat konden ze niet aanpassen om reden w/e
Dus ik betaal nu gewoon om de 6maanden met ideal.
Snap je punt ik heb ook zat betaald er mee online en andere mmo's en het is bij mij bij blizzard ook 2x fout gegaan, maar omgezeik te verkomen doe ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen,

Gisteren stond ik toevallig met een maat voor Ogrimmar en zag daar diverse Gas geysers ( spuitende wolkjes vanuit de grond ). Zou dit misschien te maken kunnen hebben met het Event voor Cataclysm?

Morgen de hele dag m'n server down -_- vraag me af of we nog een vorm van compensatie ervoor krijgen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:23:
Hey mensen,

Gisteren stond ik toevallig met een maat voor Ogrimmar en zag daar diverse Gas geysers ( spuitende wolkjes vanuit de grond ). Zou dit misschien te maken kunnen hebben met het Event voor Cataclysm?

Morgen de hele dag m'n server down -_- vraag me af of we nog een vorm van compensatie ervoor krijgen.
Viel mij ook al op inderdaad, heb zo meerdere dingen al gezien waarvan ik dacht huhm was dit al ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mektheb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:26:
[...]

Viel mij ook al op inderdaad, heb zo meerdere dingen al gezien waarvan ik dacht huhm was dit al ?.
een of andere gast zei dat het flares waren, maar goed.. daar leek het totaal niet op.

edit: wat ik zelf dacht is dat de grond druk kwijt moet en dat er daarom stoom vrij komt.

Was het niet zo dat Ogrimmar wat last ging krijgen van kraters door aardbevingen?

[ Voor 22% gewijzigd door Dakreal op 15-06-2010 12:31 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:38:
[...]
Jammer genoeg zijn er nog genoeg prot pallies die het niet snappen. Ik ben de laatste tijd weer wat meer heriocs gaan doen op mijn shaman ipv mijn pally en dan zie je wat figuren voorbij komen. Gisteren had ik er weer een. Geen blessings gebruiken op de rest van de groep en geen blessing op zichzelf. Divine plea pas aanzetten als hij al op 50% van zijn mana zit. Hij zat dus echt constant zonder mana. Ik heb hem in tells nog proberen te helpen maar ik kreeg geen enkele reactie. Toen ben ik van ellende maar mijn mana totem gaan gebruiken om hem mana te geven.
Ik heb mijn paladin voor al bijna 4 maanden niet aangeraakt behalve dan voor JC-daily, dus het was allemaal wat gewennen. Ik gebruik idd sanc op mijzelf en de rest BoK.

Waar ik aan moet wenne is om bij de start van de pull divine plea te gebruiken,ik had wel door dat het constant gerefresht werd. Moet mezelf ook nog trainen om consequent de 9-6-9-6-9 sequence te handhaven.

Problemen met mana komt ook omdat ik zo gewent ben om op mijn priest te buffen en dan gewoon te starten zonder problemen. Ik heb niet de manaregen nog de manapoel van mijn priest :+
Voor de rest is het wel leuk spelen.

Tevens verwacht ik woensdag weer een lag-feest op de verschillende servers.
Er gaan een groot aantal servers voor 24 uur plat, dus zal wel weer een stormvloed aan alts worden aangemaakt op de wel beschikbare servers. Hoezoe verslaafd dat je niet eens een dag zonder wow kan >:)

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 15-06-2010 12:46 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Midsummer Fire Festival komt er weer aan. Is het al bekend welk item level de loot van Lord Ahune zal hebben? Vorig jaar dropte deze nog level 70 spul, maar ik verwacht dat de items wel naar level 80 worden verhoogd.

Neck, Scythe, Back?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:53:
Het Midsummer Fire Festival komt er weer aan. Is het al bekend welk item level de loot van Lord Ahune zal hebben? Vorig jaar dropte deze nog level 70 spul, maar ik verwacht dat de items wel naar level 80 worden verhoogd.

Neck, Scythe, Back?
Betwijfel het :), en anders leuk :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok 232 max items, net genoeg voor de 'casual' en leuk om te hebben voor de hooggegearde mensen. Zoals headless horseman, dropte dacht ik enkel 200 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neck, Scythe, Back?
Geen idee of de items hetzelfde zijn, maar lijkt me wel verder. :)

Ik ga wel even de tabard looten voor de 25 tabards achievement. :+
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:56:
Gok 232 max items, net genoeg voor de 'casual' en leuk om te hebben voor de hooggegearde mensen. Zoals headless horseman, dropte dacht ik enkel 200 gear.
De nieuwe event boss in SFK dropte 226 gear. :)

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 15-06-2010 12:58 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23

Neck, Scythe, Back?
Alle items zijn omgezet naar lvl 80. Dus waarschijnlijk geen nieuwe items, maar wel betere stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hiroj schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:06:
[...]

Alle items zijn omgezet naar lvl 80. Dus waarschijnlijk geen nieuwe items, maar wel betere stats
Tuurlijk wel nieuwe items, anders zou de scythe die ik van vorig jaar nog steeds op mijn mage heb voor looks ineens een gratis upgrade krijgen naar level 80. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

http://www.wowhead.com/item=54806

is een level 80 versie :)

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiroj schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:06:
[...]

Gok dat ze wel nieuwe items gemaakt hebben zou raar zijn als je op je abandoned lvl 70 ineens een lvl 80 neck hebt ;)

Bah te laat :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik had gisteren een latency van 1sec. Bewegen in de wereld gaat prima alleen acties die gesynchroniseerd moeten worden doen er een seconde over voordat je het effect ziet. Dus thunderclap, 1sec stilte en knal. Questen inleveren idem dito. Om mijn guildies te sparen ben ik niet meegegaan met Zul Gurub. Ik heb dus een paar uurtjes wat quests gedaan, maar alles is saai geworden sinds pvp event. ;(

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
porn* schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:21:
[...]

Gok dat ze wel nieuwe items gemaakt hebben zou raar zijn als je op je abandoned lvl 70 ineens een lvl 80 neck hebt ;)

Bah te laat :P
Misschien komen er wel nieuwe items. Maar ik had daar niets over gelezen bij de blue topics.
En ik geloof dat er een level 80 versie komt van alle items en dat level 70 items gewoon blijft.

Zou anders inderdaad gaar zijn voor level 70 spelers met die item, lijkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van Tweakers op The Maelstrom (EU/PVP) Horde side? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Dakreal schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:27:
[...]

een of andere gast zei dat het flares waren, maar goed.. daar leek het totaal niet op.

edit: wat ik zelf dacht is dat de grond druk kwijt moet en dat er daarom stoom vrij komt.

Was het niet zo dat Ogrimmar wat last ging krijgen van kraters door aardbevingen?
Was het zoiets: http://img695.imageshack.us/f/wowscrnshot052110003226.jpg/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Benieuwd wat die use doet. Ga 'em zeker proberen te krijgen op m'n mage en druid :)

Edit: waarschijnlijk zelfde als de level 70 versie.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 15-06-2010 13:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:58:
[...]

Benieuwd wat die use doet. Ga 'em zeker proberen te krijgen op m'n mage en druid :)

Edit: waarschijnlijk zelfde als de level 70 versie.
Hehe me2 stond bij een frost "aura" voor een minuut, lijkt me wel lache ja :)

Lief dagboekie,

Afgelopen weekend lekker van het weer genoten, dagje weggeweest, weinig WoW. Gisterenavond dat maar even ingehaald en even gekeken wie er nog niet saved waren in de guild en of we nog een runnetje konden doen. Nou d'r waren nog best wat altjes over dus gaan met die banaan (ICC 10 man).

Ikzelf op m'n rogue, m'n tank en healers waren al saved. Niet allemaal de beste gear, van zo'n 4.6k GS tot 5.7k maar wel zo'n 5.2 gemiddeld, aardig gespreid maar goed genoeg. We wilden eigenlijk wat heroic gaan doen maar het was voor sommigen wennen aan de rol die ze hadden vanwege de alt, dat verliep niet succesvol genoeg. 2 wipes op Marrow, 49 en 19% en hoewel hij makkelijk genoeg neer kon, was heroic toch op het randje. Vanwege alts en gearen toch maar voor normals gegaan en dat was oneshot tot en met Putri. Hoefde weinig uit te leggen, da's echt zo fijn. Alleen even een nieuwe tank vertellen "dan en dan taunten", dat soort kleine dingetjes. Door naar de Blood wing waar we 2 wipes op de Blood Princes hadden. De 1e keer had de Kesseleth tank maar 1 of 2 orbs en ging hij dood net voor de switch doordat er oa ook een Kinetic viel net op dat moment. 2e try ging een van de 2 ranged die we hadden (ele shammy) offline, auch, tijdje gered met m'n throw etc. maar de dps was nu veel te laag. Uiteindelijk maar wipe gecalled omdat het niet opschoot. 5 minuutjes pauze later was de shammy gelukkig toch weer terug en ging het makkelijk plat. BQL doe ik eigenlijk nooit als dps (altijd tank/healer) dus moest even goed opletten met roepen wie nou wie moest bijten, maar kreeg uiteindelijk zelf de buff dus dat viel weer mee +) We hadden NET genoeg dps (dankzij de 20% buff anders hadden we dit nooit met deze dps gehaald), want het was erg krap.

Daarna Dreamwalker oneshot en hadden nog een half uur over. Iedereen had zoiets "ja waarom niet, ff Sindi nog" en dus aan de gauntlet begonnen. Sindi zelf ging op zich aardig tot mensen vergaten de tanks de healen in ph3, alle healers waren aan het hiden... ok dan! Wat meer uitleg en de keer erop ging perfect tot iemand op 10% niet wegliep met z'n beacon... een healer die midden tussen de ranged stond. Dus ik schreeuw en nog eens en nog eens... tot de Himalaya zich ineens in 2 seconden vormt en het uiteraard een wipe was. Die gast keihard balen want hij was erg hard aan het healen, ach shit happens :) Gecalled maar al met al viel het niet tegen dat we nog zover kwamen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:06:
@nme , ga je voor beide tabards ?:)
Neuh, ik ga voor de 25 tabards achievement, daarna boeit het me niet meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde net even de AH bekijken, de maintaince zou om 11 uur al klaar moeten zijn, maar lijkt erop dat battle.net nog niet echt werkt?

Edit, nu werkt het weer. Begreep op het forum dat Telia wat issues had :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
De laatste paar dagen niet veel meer gedaan dan een daily random hc op m'n unholy DK en resto dr00d. Daarna netjes op m'n Mage gewacht tot de officers wederom de raid niet door lieten gaan wegens te weinig mensen terwijl ik eens lekker ff9 op de ps3 aan het spelen was.

Wel was het gister een speciale random hc dag. Eerst op mijn DK samen met een vriend op zijn troetelbeertje kwamen we terecht in HoR. Voor hem was dat één van de eerste keren dat hij die als beer mocht tanken. Het gebeurd niet vaak maar we kwamen via de LFG tool zelfs een holy paladin tegen die van onze server kwam. Het was wel even slikken toen ik zag dat deze paladin in vol PvP gear zat maar laat hem gewoon zijn ding doen terwijl ik mijn ding doe. We moesten er wel voor werken en hadden een paar spannende momenten (1 dps ging op de laatste wave dood, een CR fixed dat wel) maar hebben het in 1 keer gehaald. Ik heb een 2de 1h mace uit HoR gehaald en ondanks dat ik liever 2x nighttime zou gebruiken ga ik toch eens frost DW proberen met die 2 maces.

Na ons avontuur in HoR hebben we characters gewisseld en opnieuw de queue in. Dit keer mijn vriend als mage en ik als resto dr00d. Komen we in ToC terecht waar ineens na het trio in de pan te hebben gehakt de tank besluit om ons te ditchen. Tja, whatever, we wachten wel op de volgende tank. Na een paar minuten zijn we met een nieuwe tank verder gegaan krijgen we plots net wanneer het Black Knight event gestart is *poef* tank op offline (d/c). Wel pvd, snel tegen de dk dps gezegd dat hij frost presence aan moest zetten en moest gaan proberen te tanken. Dit was tot nu toe voor mij als healer toch wel het zwaarste gevecht ooit (ik raid niet op m'n dr00d). Toch was het gelukt om zowel de 1ste als 2de phases zonder kleerscheuren door te komen. Heel wat HoT's op de DK houden terwijl ik liep te nourish spammen alsof m'n leven er vanaf hing (deed het ook, virtueel dan). Pas op de 3de phase toen de tank ook nog eens gemarked werd was het teveel om bij te houden. Gelukkig was de dps hoog genoeg dat de Mage en Warlock hem dood kregen voordat wij dood gingen. Precies op het moment dat de boss neer ging kwam meneer de tank weer terug online, tja een beetje laat hé!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Mijn entry van deze week:

Gisteren eindelijk mijn ICC meta afgewerkt! Grote pech gehad dat ik er tijdens onze eerste heroic Sindi kill niet was, en dat de volgende reset we haar achievement op normal deden.
Maar vandaag was het zover! Kan ik lekker vandaag rondflappen met mijn draakje :).

De enige doorn in mijn oog is dat we nog steeds geen Lich King heroic hebben neergelegd met ons 10 man guildje en dat ik voor de ulduar meta nog alleen yog+1 moet.
Deze ongemakken zal ik voor cataclysm nog de wereld uit moeten helpen.

Mijn interesse in mijn huidige alt is ook weer gekelderd. Wat is een hunter saaaaaai om te levelen, buiten af en toe eens proberen een skull mobje te kiten tot hij dood is. Mijn palladin levelde alleen in dungeons, om een of andere reden trekt deze tanking stijl mij niet echt. (rushen met mijn half gegearde druid tank door een dungeon is fijn, terwijl mijn dk van het raid tanken kan genieten.
Ben ik maar weer met mijn mage liggen knoeien, en wat een plezier het was! Niet pet op mob sturen en autoshot (met wat random gedoe), maar constant bewust zijn van je omgeving, wetend waar patrouilles kunnen komen. Cooldowns in het oog houden en alles geven <3.
Frost gebruik ik eigenlijk alleen voor groep quests aangezien het glas kanon gevoel van fire of arcane heel leuk is.

Ben weer benieuwd hoe lang ik het volhoud om een dps classe te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Nou, ik heb je gear bekeken maar het ziet er gewoon goed uit. Ik kon iig niets bedenken. Glyphs zijn goed, enchants volgens mij ook, alles netjes met gems, defense capped. Ik durf niets te zeggen over je gear. Waarschijnlijk gaat het allemaal beter als je je setje compleet hebt. :P Misschien dat je rotation nog niet helemaal optimaal is?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:24:
[...]

Nou, ik heb je gear bekeken maar het ziet er gewoon goed uit. Ik kon iig niets bedenken. Glyphs zijn goed, enchants volgens mij ook, alles netjes met gems, defense capped. Ik durf niets te zeggen over je gear. Waarschijnlijk gaat het allemaal beter als je je setje compleet hebt. :P Misschien dat je rotation nog niet helemaal optimaal is?
Mwa, rotation zou niets uit mogen maken qua survivability, alleen je threat zou minder moeten zijn. Die zit wel goed, en ik heb dus constant alle debuffs op de boss up.
Ik vind het ook apart, maar heb heel sterk het idee dat andere tanks veel minder damage krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

deTwisj schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:57:
[...] Het was wel even slikken toen ik zag dat deze paladin in vol PvP gear zat [...]
Vergis je niet in full PvP geared Holy Paladins. Ik heb wel eens geroepen dat die eigenlijk meer geschikt zijn om de meeste heroics te healen dan PvE geared Holy Paladins. Dit is natuurlijk een beetje gechargeerd, maar er zit wel een kern van waarheid in.

Dit komt doordat je als PvE Holy Paladin vooral gespecced en gegeared bent om lange gevechten te kunnen healen zonder OOM te gaan. Als PvP geared Holy Paladin is je spellpower flink hoger dan in PvE gear. Hierdoor kun je met de snelle, krachtige Flash of Light en Holy Shock (zéker icm Beacon of Light) sneller je groep weer op full HP (denk bijv. aan de Fear bij de eerste boss in HoR) hebben dan wanneer je FoL minder krachtig is en je dus op de langzamere Holy Light terug moet vallen of meer FoL's per target nodig hebt (je eerste HL cast duurt sowieso ongeveer 2 sec, daarna wat korter, maar nog steeds langer dan een FoL).

De gevechten in heroics zijn altijd erg kort in vergelijking met bossfights in raids en wat burst healing met snelle, krachtige FoL's komt daar in mijn ervaring vaak beter van pas dan terug moeten vallen op langzame HL's. Je moet iets beter op je mana letten, dat wel. Maargoed, ik heb in mijn PvP gear alle ICC heroics met gemak kunnen healen, ook met niet-imba geared tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:29:
[...]

Mwa, rotation zou niets uit mogen maken qua survivability, alleen je threat zou minder moeten zijn. Die zit wel goed, en ik heb dus constant alle debuffs op de boss up.
Ik vind het ook apart, maar heb heel sterk het idee dat andere tanks veel minder damage krijgen.
Vergelijk jou recount data van damage taken een keer met die van een andere (ongeveer gelijkwaardige) tank, dan weet je of je daadwerkelijk meer damage krijgt of dat het maar een gevoel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ligt het aan mij of ligt de server eruit om in te kunnen loggen. Ik zie wel dat morgen verschillende realms eruit liggen ivm met de upgrade maar hier zit mijne (Saurfang) niet bij.

Ik hoop dat het voor morgen wel weer in orde is zodat we hopelijk eindelijk progressie kunnen maken. Sinds ik geforceerd weg moest bij mijn vorige guild heb ik geen team gehad wat gewoon 10/12 kon doen zonder problemen. Vorige week kwamen we niet verder bij prof putri, dit kwam wel eigenlijk doordat de balans ver te zoeken was en we alleen maar raid healers hadden. Deze week met nieuw team ging putri neer de 2de try maar kregen we het niet klaar om blood council neer te krijgen. Elke try gaat de hunter gewoon dik onderuit omdat blijkbaar die toch wat meer dmg te verwerken krijgt dan die aankan.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:30:
[...]

Vergis je niet in full PvP geared Holy Paladins. Ik heb wel eens geroepen dat die eigenlijk meer geschikt zijn om de meeste heroics te healen dan PvE geared Holy Paladins. Dit is natuurlijk een beetje gechargeerd, maar er zit wel een kern van waarheid in.

Dit komt doordat je als PvE Holy Paladin vooral gespecced en gegeared bent om lange gevechten te kunnen healen zonder OOM te gaan. Als PvP geared Holy Paladin is je spellpower flink hoger dan in PvE gear. Hierdoor kun je met de snelle, krachtige Flash of Light en Holy Shock (zéker icm Beacon of Light) sneller je groep weer op full HP (denk bijv. aan de Fear bij de eerste boss in HoR) hebben dan wanneer je FoL minder krachtig is en je dus op de langzamere Holy Light terug moet vallen of meer FoL's per target nodig hebt (je eerste HL cast duurt sowieso ongeveer 2 sec, daarna wat korter, maar nog steeds langer dan een FoL).

De gevechten in heroics zijn altijd erg kort in vergelijking met bossfights in raids en wat burst healing met snelle, krachtige FoL's komt daar in mijn ervaring vaak beter van pas dan terug moeten vallen op langzame HL's. Je moet iets beter op je mana letten, dat wel. Maargoed, ik heb in mijn PvP gear alle ICC heroics met gemak kunnen healen, ook met niet-imba geared tanks.
Waar veel PvE only noob pallies op falen is dat het krom gegearde flash spammers zijn die vaak Beacon niet eens kennen/snappen. En daar ga je dan op burst dmg fights...

Glyphed HL spammen ftw! :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
porn* schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:30:
[...]

Waar veel PvE only noob pallies op falen is dat het krom gegearde flash spammers zijn die vaak Beacon niet eens kennen/snappen. En daar ga je dan op burst dmg fights...

Glyphed HL spammen ftw! :P
die kom ik wel vaak tegen idd. holy paladins die alleen maar flash heal gebruiken ongeacht de kwaliteit van hun gear.

tips geven helpt vaak niet. het is nuttiger om tegen een muur aan te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
PvP set heeft meer SP dan PvE set? Ik was onder de indruk dat qua SP er weinig verschil tussen PvP en PvE gear zit. Ik dacht dat je alleen stats doet inleveren voor resilience (dus haste/crit/etc) en de ratio INT/STA anders zou liggen. Zo zie je maar weer dat niet alles over één kam te scheren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

deTwisj schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:46:
PvP set heeft meer SP dan PvE set? Ik was onder de indruk dat qua SP er weinig verschil tussen PvP en PvE gear zit. Ik dacht dat je alleen stats doet inleveren voor resilience (dus haste/crit/etc) en de ratio INT/STA anders zou liggen. Zo zie je maar weer dat niet alles over één kam te scheren valt.
Een pally gemt in PvE vaak voor int, terwijl hij in PvP eerder voor SP zal gaan. Of eventueel voor resilience, al heeft een pally dat als plate-drager niet zo hard nodig als bijvoorbeeld een priest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@reacties:
Mijn pleidooi was vooral bedoeld om het oh-shit gevoel wat deTwistj kreeg bij het zien van een PvP Holy Paladin een beetje weg te nemen. PvP geared Holy Pallies die hun class goed kunnen spelen doen in heroics niet onder voor PvE geared Holy Paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dricus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:46:
PvP geared Holy Pallies die hun class goed kunnen spelen doen in heroics niet onder voor PvE geared Holy Paladins.
Niet zo gek. Elke josti kan tegenwoordig een random heroic healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
RichardvdD schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:37:
[...]
Niet zo gek. Elke josti kan tegenwoordig een random heroic healen.
Maar dat heeft meer te maken met het feit dat de meeste tanks die er rondlopen de heroics ook dik outgearen.
Als er ook maar iemand in de groep is met passieve healing mogelijkheden, heb je al geen healer meer nodig.

2 dagen geleden level 80 op mijn priest gehaald (mijn 6e lvl 80 alweer). Had genoeg badges om de 232 shoulders en gloves te halen, dus gelijk heroics in. Heel soms kom ik nog een tank tegen die nog aan het gearen is, en dan moet ik nog wat healen/shielden. Maar in de helft van de gevallen kan ik shadow gaan en wat bijhealen als het moet. Heb vandaag de eerste 2 van de ICC heroics geheald en vond het niet zo moeilijk als ik van te voren had ingeschat.

En op mijn paladin is het al zo dat ik heal/dps als ret of de tank in dps gear/spec laat tanken. Afhankelijk van de spec waarmee ik naar binnen loop.
Men is heel erg overgeared voor de oude heroics.

[ Voor 4% gewijzigd door Zertaxka op 15-06-2010 19:51 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bah, krijg je een ingame warning dat je gametijd afloopt, is de account management page down. Net uit het spel getrapt, klote Blizzard ;(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zertaxka schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:48:
[...]

Men is heel erg overgeared voor de oude heroics.
En daarom kan je healers in een random heroic niet echt vergelijken. Een PvP geared speler kan iedereen net zo makkelijk in leven houden als iemand met 3,5k gearscore of 6,2k gearscore. Het stelt allemaal niet zoveel voor met de gear die de tank en de rest van de groep heeft. Zelfs een beetje beginnend tank heeft al vaak meer dan 35k HP. In het begin van WotLK kon je daar alleen maar van dromen in heroics, en dat ging ook zonder teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 16-09 18:06
RichardvdD schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:04:
[...]
En daarom kan je healers in een random heroic niet echt vergelijken. Een PvP geared speler kan iedereen net zo makkelijk in leven houden als iemand met 3,5k gearscore of 6,2k gearscore. Het stelt allemaal niet zoveel voor met de gear die de tank en de rest van de groep heeft. Zelfs een beetje beginnend tank heeft al vaak meer dan 35k HP. In het begin van WotLK kon je daar alleen maar van dromen in heroics, en dat ging ook zonder teveel moeite.
Nu is het gewoon faceroll :P
De uitdaging en lengte van sommige TBC heroics mag best weer terugkomen wat mij betreft. Ik weet nog wel dat bij Shadow Labs, Arcatraz en de hellfire instance nog moeite gedaan moest worden, zelfs met CC! Dat waren nou leuke tijden.(En de tragere gear-progression zou welkom zijn.... 1 week en al gegeared om weer ICC in te springen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Gisteren hebben we een extra kort raid avondje ingepland om Professor Putricide neer te leggen. Hier hebben we toch langer over gedaan dan we van tevoren hadden ingeschat. We hadden 2 mensen mee die hem nog niet met onze groep gedaan hadden. Ook was de focus in het begin een beetje zoek. Maargoed, toch is hij in een try of 5 à 6 neergegaan.

De offtank had de abomination nog nooit gedaan en kreeg er ook niet echt handigheid in, dus op een gegeven moment hebben de MT en OT van rol gewisseld en toen ging dat stuk wel goed. Waar we verder vooral problemen mee hadden was het op tijd neerkrijgen van de oozes. Vooral bij de groene ooze kwam het een paar keer voor dat er een slime pool kwam vlak nadat we allemaal gehugged stonden op degene die getarget was.

Anyways, met het killen van Putri zat de avond er al weer op en kan iedereen zich gaan voorbereiden op de Blood Queen en Lich King gevechten. De raidlock van afgelopen week wordt met een week verlengd zodat we niet eerst weer alle wings hoeven te clearen, maar zoveel mogelijk tijd kunnen besteden aan het neerhalen van de laatste 2 bosses.

Speaking of raidlocks: kun je die zo vaak extenden als je wilt of zit daar een limiet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Al iemand gewhiped op 12% LK? dus nog 2% over.. *snik* gisterenavond was dat onze beste try.. daarna ging er telkens iets mis.. Hoop deze week weer zo'n groep te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik ben afgelopen week 80 geworden. (Voor mij de eerste keer aangezien ik pas een paar weken speel.)

Nou, wat shoulders in dalaran gekocht van de emblems die ik had en ik kon meteen een paar heroics doen.
Dit ook gedaan en ik moet zeggen, ik zit ze aardig erdoorheen te doen zonder veel gezeur. Ik hoor veel mensen zeggen dat iedereen alleen maar naar gs kijkt, maar ik zeg netjes aan het begin of ze er problemen mee hebben (alleen als ze allemaal 5k+gs hebben) Als er meer rond mijn gs/lager rondlopen zeg ik niks.

En tot nu toe gaat het redelijk moet ik zeggen, Alleen ik stratholme had ik een opmerking over mijn dps van een nieuwe tank. Toen ik zei dat ik 20 minuten daarvoor 80 was geworden was het geen probleem meer. (Zo weinig dps deed ik eigenlijk nieteens.) In die zelfde run ook nog een bronze drake geloot (helaas maar 280% :P) Maar aangezien ik een achievment whore ben is het weer een leuk voordeel.

Dus ik ben nu lekker aan het heroicen om meer dalaran gear te kopen. (zit volgens mij nu op de 50 emblems dus kan ik nog een leuk stuk erbij kopen.) En voor de rest ga ik even proberen wat factions naar exalthed krijgen tussendoor denk ik. :)

Edit: Aangezien dit mijn eerste char is en ik wat laten met proffesions ben begonnen dan de bedoeling is, zit ik met een klein probleempje. (minign heb ik wat tijd voor genomen om te farmen en zit nu op 400+ dus die komt er wel.) Maar bijvoorbeeld mij koken is pas 80. Wat opzich goedkoop lvlen zou moeten zijn is voor mij onmogelijk. er is totaal geen ingredient van wat ik kan koken te vinden op de AH. Is er een makkelijke manier om dit snel te levelen of moet ik eraan geloven om lvl12 mobs te gaan farmen?

[ Voor 18% gewijzigd door thaicecube op 16-06-2010 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik weet niet of het op alle servers zo is, maar op Trollbane loopt iemand rond die hele cooking sets verkoopt, van 0 tot 450 voor iets van 1400g ofzo. Maar tja, als dit je eerste toon is dan zal dat wel te duur zijn... :)

Je krijgt dan trouwens wel een hele hele volle mail bus :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
Mwah opzich heb ik geen problemen met goud verzamelen, maar 1400g vind ik wel een beetje prijzig ja.
Maar ik zal kijken of ik misschien ook zo iemand kan vinden. (mensen in mijn guild hebben veel alts, misschien hebben die nog wat voor me) Nou, als ik de melding van gisteren goed begreep ligt mijn server (mazzigros) er vandaag de hele dag uit. Dus dan moet ik het morgen maar extra hard aanpakken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
thaicecube schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:08:
Dus ik ben nu lekker aan het heroicen om meer dalaran gear te kopen. (zit volgens mij nu op de 50 emblems dus kan ik nog een leuk stuk erbij kopen.) En voor de rest ga ik even proberen wat factions naar exalthed krijgen tussendoor denk ik. :)

Edit: Aangezien dit mijn eerste char is en ik wat laten met proffesions ben begonnen dan de bedoeling is, zit ik met een klein probleempje. (minign heb ik wat tijd voor genomen om te farmen en zit nu op 400+ dus die komt er wel.) Maar bijvoorbeeld mij koken is pas 80. Wat opzich goedkoop lvlen zou moeten zijn is voor mij onmogelijk. er is totaal geen ingredient van wat ik kan koken te vinden op de AH. Is er een makkelijke manier om dit snel te levelen of moet ik eraan geloven om lvl12 mobs te gaan farmen?
Je kunt je reputatie verkrijgen in een lvl 80 dungeon met een tabart van de faction die je exalthed wild maken.
En hier kun je alles vinden qua Professions:http://www.wow-professions.com

Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
Thommmyy schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:35:
[...]

Je kunt je reputatie verkrijgen in een lvl 80 dungeon met een tabart van de faction die je exalthed wild maken.
En hier kun je alles vinden qua Professions:http://www.wow-professions.com

Hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi, bedankt voor je tip.
Maar ik draag op dit moment een kirin Tor tabard, maar de rest van de tabards kan ik pas kopen ALS ik exalthed ben. Dus hoe kan ik die gebruiken om exalthed te worden dan?

Als ik bij een tabard verkoper kom zegt hij bij elke dat je een exalthed reputation nodig hebt voordat ik em mag kopen.

De link zal ik even bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
thaicecube schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:43:
[...]

Hoi, bedankt voor je tip.
Maar ik draag op dit moment een kirin Tor tabard, maar de rest van de tabards kan ik pas kopen ALS ik exalthed ben. Dus hoe kan ik die gebruiken om exalthed te worden dan?
Alle tabards die je nodig hebt voor het verzamelen van Rep kun je kopen als je Friendly bent!

Tabards waarvoor je exalted moet zijn, zijn er alleen voor de looks, die hebben geen equip effect.

Tabards die je voor Rep kunt dragen zijn:

Argent Crusade
Kirin Tor
Knights of the Ebon Blade
Wyrmrest Accord

Alle andere tabards in het spel geven geen Rep.

P.s. als je geen tabard draagt krijg je Alliance Vanguard Rep volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is bij andere mensen de Manage Account page ook down? Gisteravond is m'n gametime afgelopen, en de hele godganse tijd is die klote account management page down geweest -.- Lekker weer dit...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Je kunt dat testen bij www.downforeveryoneorjustme.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Las Vegas schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:00:
Is bij andere mensen de Manage Account page ook down? Gisteravond is m'n gametime afgelopen, en de hele godganse tijd is die klote account management page down geweest -.- Lekker weer dit...
moet je dit niet tegenwoordig via Batle.net doen? of bedoel je dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Thommmyy schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:09:
[...]

Battle.net doet het wel, maar als je dan bij battle.net op add gamecard klikt dan krijg je een Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later. error. Echt al 12 uur lang :'(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik kan het nu niet proberen voor je, zit op m'n werk en heb mijn authenticator niet bij me.

Lijkt me wel raar dat het er 12 uur uit ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Thommmyy schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:09:
[...]

Die was ook down gister, zover ik weet.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.