Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:00:
[...]
Je hebt ook mensen die echt voor het eerst spelen en VH gewoonweg niet kennen of nog niet zo goed zijn in hun rol. Bedoel, zie hier ook vaak zat vragen langskomen voor Tank/Healing en die mensen kun je treffen in een instance. Niet iedereen is meteen debiel als iets niet goed gaat ;)
Inderdaad, ik heb het wel eens te doen met nieuwe spelers als je ziet hoe sommige mensen tegenwoordig reageren.

Gisteren met 3 guildies gequeued voor daily random, we hadden geen tank. Komen we de instance (OK) in met een tank in ilevel 200-226 crafted + 1 emblem item. We hebben dus wat doden en 1 wipe gehad. De tank was daar voor het eerst en wist de weg niet eens. Ik kan hem ook niet kwalijk nemen dat de mage en moonkin paar keer dood gingen. Probeer maar agro te houden als er dps met alleen maar 264+ gear voluit staat te blazen ;)

Niemand deed daar ook moeilijk over, maar heb ook al gezien dat mensen meteen een votekick beginnen op basis van gear. (vote ik altijd tegen overigens en als de vote dan toch lukt kunnen ze ook een nieuwe healer zoeken.)

Op mijn nieuwe alt doe ik bijna alleen maar random dungeons. Hij is nu level 31 en ik ben al regelmatig nieuwe mensen tegen gekomen die geen idee hebben waar ze heen moeten (lang leve gnomeregan :P )
Erg leuk om dat zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:10:
maar je hebt bij die Landro's Gift box toch ook kans op een swift spectral tiger?
wat gaat die aan gold opleveren dan? 1denk dat ie meer waard it dan 10x je goldcap :P
Eigelijk gaan ze ingame maar voor veelal 200k gold, veel refereren ebay prijzen -> goldsellers -> ingamegold, maar de kans dat je daar gepakt wordt is enorm. Zeker met de nieuwe 'ninja rule' van vorige maand is het voor een koper/verkoper een stuk makkelijker geworden om zulke transacties flink op te lichten.

Vergeet niet dat die ebay/auctionzooi enorme berg aan scam/oplichting heeft, van simpele blizzard-verklikkers (je handelt tegen de EULA) tot mensen die relatief eenvoudig hun geld kunnen terug halen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2010 10:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:06:
[...]
A) methode 1: *selecteer random mob* -> druk op F -> druk op F = je hebt nu de focus van de tank.
methode 2: *selecteer tank* -> druk op F = je hebt nu de focus van de tank.

als 1 vd bovenstaande methodes je meer als 0.5 seconde kost ben je traag, als je dit wel kan in 0.5 sec of minder, prima en dan is B geen probleem meer.
[...]
Methode 3: focus op de tank, en simpele macro: /target focustarget
Geavanceerd: Vervang de standaardactie voor F door je macro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Woensdag tot 48% gekomen op LK10-heroic. Fase 2 valt best wel mee zolang je maar snel bent met de defiles. Lijkt in ieder geval een stuk eenvoudiger dan fase 1. Maar ik heb wel het idee dat 25-heroic fase 2 een echte nachtmerrie gaat worden. Hopelijk komen we daar later deze reset :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Kwam deze blue post tegen:
Achievements should be battle.net account wide. Everyone here wants that. We can't do it yet, technically, but that's the eventual goal.

We could still mark which of your actual characters (or multiples as the case may be) literally accomplished the achievement
Wel interessant voor al die achievement spaarders die we hier toch wel hebben rondlopen :)
Idee is dat je niet om het niet hebben van achievements niet op een alt wilt spelen.
---
Dagboekje,
Gister niet geraid, wel jammer maar is niet anders.
Wel hadden we WG en dus maar VoA gedaan; ik heel blij na de eerste run van ‘Ja, ik kan num n belt kopen van frost badges’ Wat een lol gehad op die run met guild op vent, nog nooit zoveel onnozele tactics gehad.
Voor die frost boss; stun de mage, teleport to top; allemaal in de voertuigen.
Kom ik bij de vendor, 60 badges ipv 50 ik was in de war met de cape :P

Maar eigenlijk niet erg om een avondje wat tijd te hebben voor de rogue; helaas zijn de queues nogal verschillend in lengte. Maar wel een leuke pot AB gedaan met een team waarvan een groot aantal mensen gewoon echt defenden en nog top healers ook!
Ben niet 1 maal dood gegaan die game en we zijn onze bases niet 1 keer kwijt geweest nadat we ze eenmaal gecapt hadden.

Kan niet wachten op rated BG’s. Hoop dat je dan weer echt veel PvP guidls hebt en gezamelijk strijden op die BG’s met tactics waarbij defence ook een rol krijgt.
Nu is dat in WSG wel jammer, ik wil best achterblijven en verdedigen, maar in mn uppie kan ik niet het volledige andere team aan als die in flagroom komt lol

Probleem met wow is wel dat er altijd zoveel te doen is :P daardoor blijf je bezig haha.

Wil mn rogue lvlen, moet van mezelf nog een keer een dagje farmen om wat gold te verdienen naast AH business. Argent tournament heb ik niet afgerond; de rep voor ret enchant niet gedaan.
Rest gebruiken op alts etc etc :P
Je blijft maar bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ergens zien op welke realms jullie zitten? Zou graag naar Horde verhuizen en naar PvP-server.. :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:57:

[...]

Wel interessant voor al die achievement spaarders die we hier toch wel hebben rondlopen :)
Idee is dat je niet om het niet hebben van achievements niet op een alt wilt spelen.
---
Dagboekje,
Gister niet geraid, wel jammer maar is niet anders.
Wel hadden we WG en dus maar VoA gedaan; ik heel blij na de eerste run van ‘Ja, ik kan num n belt kopen van frost badges’ Wat een lol gehad op die run met guild op vent, nog nooit zoveel onnozele tactics gehad.
Voor die frost boss; stun de mage, teleport to top; allemaal in de voertuigen.
Kom ik bij de vendor, 60 badges ipv 50 ik was in de war met de cape :P

Maar eigenlijk niet erg om een avondje wat tijd te hebben voor de rogue; helaas zijn de queues nogal verschillend in lengte. Maar wel een leuke pot AB gedaan met een team waarvan een groot aantal mensen gewoon echt defenden en nog top healers ook!
Ben niet 1 maal dood gegaan die game en we zijn onze bases niet 1 keer kwijt geweest nadat we ze eenmaal gecapt hadden.

Kan niet wachten op rated BG’s. Hoop dat je dan weer echt veel PvP guidls hebt en gezamelijk strijden op die BG’s met tactics waarbij defence ook een rol krijgt.
Nu is dat in WSG wel jammer, ik wil best achterblijven en verdedigen, maar in mn uppie kan ik niet het volledige andere team aan als die in flagroom komt lol

Probleem met wow is wel dat er altijd zoveel te doen is :P daardoor blijf je bezig haha.

Wil mn rogue lvlen, moet van mezelf nog een keer een dagje farmen om wat gold te verdienen naast AH business. Argent tournament heb ik niet afgerond; de rep voor ret enchant niet gedaan.
Rest gebruiken op alts etc etc :P
Je blijft maar bezig :D
Als ze dat voor elkaar krijgen !, wuhuuuuuu dan ben ik echt blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Zou ik zeer geintresseerd in zijn , scheelt je weer een addon ( overachiever ) en hoop gezeur als je op een altje zit

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Is ook wel helemaal waar, gewoon zoveel leuke titles/mounts en "over 9000!" die je niet snel aan de kant zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59

[...]

Zeker interessant, ben zelf ook veel van de achi's en vind het soms wel jammer dat je bepaalde dingen op je main 'moet' doen wil je de achi's krijgen. Zoals alle q's in de old continents voor loremaster uiteindelijk; terwijl het veel leuker zou zijn om met de verschillende races gewoon ieder hun eigen quests te doen.

Maar daarnaast zou het ook een hoop gezeur besparen met puggen waarbij achi's gevraagd worden en je toevallig op die char de achi niet hebt voor first wing ICC bijv, terwijl je op je andere char kingslayer binnen hebt en lich king reeds op heroic gedowned hebt bijv.

Persoonlijk zou ik zeggen, draag ook de grinds over onder verschillende chars. Rep grids zijn leuk, maar met zoveel factions tegenwoordig en al die expansions is het eigenlijk niet meer te doen om exalted te krijgen met al je alts. Het zou gebruiksvriendelijker zijn naar mijn idee als dat gedeeld wordt over je verschillende chars, zonder dat het waarschijnlijk nou zo bijzonder veel negatieve invloed zal hebben.

Ook zouden ze eindelijk meer prof achi's kunnen toevoegen, wat juist onder achievement whores de motivatie brengt om meer met alts te gaan spelen, om ook dat allemaal rond te krijgen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Needle-Encrusted Scorpion en Orca's Harpoon dinges uit HoR HC in 1 dag, I'm lucky *O*

En druid is weer helemaal fun, zowel resto als feral *O*

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:05:
Kan ik ergens zien op welke realms jullie zitten? Zou graag naar Horde verhuizen en naar PvP-server.. :)
Thanks!
ik zit op Darksorrow(PVP) server als Horde zijnde.server is goed bevolkt, maar dat veroorzaakt ook wat lag soms. maar dat kan je op elke server wel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:22:
[...]
Is ook wel helemaal waar, gewoon zoveel leuke titles/mounts en "over 9000!" die je niet snel aan de kant zet...
Nog 500 en nog wat puntjes en dan zit ik aan me over 9000 !

Kan er nog genoeg doen maar ben er best lacks in op het moment :P, ff rust periode voorat ik me weer kapot ga farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo nou vanavond is het dan eindelijk zover! de breed aangekondigde Southshore vs Tarren Mill event! op onze realm :) gaat om stipt 21.00 uur van start en gaat ongeveer tot 23.00 duren :)

na al het geregel en gedoe eindelijk rust haha,heeft ons wel weer een aantal leden opgeleverd dus dat is wel mooi weer,event trok wel aardig wat aandacht op de Officiele forums en op arenajunkies.com en WoW.com waar Lisa poisso er zelfs een post aan had gewijd in de Classifieds post :) ook geen troll opmerkingen enzo op de forums dus dat was wel fijn..

dus vanavond word de Hillsbrad Foothills zone op de Anachronos realm als vanouds omgetoverd tot Killingfield :) hoop dat de opkomst in iedergeval net zo groot is als we verwachten (ook van de horde kant uiteraart) en dat het weer genieten gaat worden..ik heb dr in iedergeval enorm veel zin in haha

p.s. (offtopic) nog gelukt in de badkamer warsnor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:23:
[...]

Zeker interessant, ben zelf ook veel van de achi's en vind het soms wel jammer dat je bepaalde dingen op je main 'moet' doen wil je de achi's krijgen. Zoals alle q's in de old continents voor loremaster uiteindelijk; terwijl het veel leuker zou zijn om met de verschillende races gewoon ieder hun eigen quests te doen.

Maar daarnaast zou het ook een hoop gezeur besparen met puggen waarbij achi's gevraagd worden en je toevallig op die char de achi niet hebt voor first wing ICC bijv, terwijl je op je andere char kingslayer binnen hebt en lich king reeds op heroic gedowned hebt bijv.

Persoonlijk zou ik zeggen, draag ook de grinds over onder verschillende chars. Rep grids zijn leuk, maar met zoveel factions tegenwoordig en al die expansions is het eigenlijk niet meer te doen om exalted te krijgen met al je alts. Het zou gebruiksvriendelijker zijn naar mijn idee als dat gedeeld wordt over je verschillende chars, zonder dat het waarschijnlijk nou zo bijzonder veel negatieve invloed zal hebben.

Ook zouden ze eindelijk meer prof achi's kunnen toevoegen, wat juist onder achievement whores de motivatie brengt om meer met alts te gaan spelen, om ook dat allemaal rond te krijgen :p.
Krijgen we straks toch al archeoligy ofzo ( w/e ) en ik heb altijd gezegt ze kunnen prima nog andere prof's ingame brengen.

Ook achievments voor mounts / pets / titles / x bosjes gekilled / 24man kills / 9 man kills
Noem maar wat. Herald of the titans achtige title's en achievments.

Ach ik weet nu al met Cataclysm komt er zo'n zee van nieuwe achievments dat wil je niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag wel een /played achievement komen met title <I have no life> ofzo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Laatst online: 30-06 11:19
patrickos85 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:29:
[...]

ik zit op Darksorrow(PVP) server als Horde zijnde.server is goed bevolkt, maar dat veroorzaakt ook wat lag soms. maar dat kan je op elke server wel krijgen
WG is best wel een lagfestijn in Darksorrow.
Maar de Alliance/Horde ratio is zo goed als 1:1 .

Ik ben trouwens Alliance op Darksorrow en Horde op Dunemaul. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Maar wat ik nu niet snap is dat als je zo een pak kaarten koopt en dan geluk hebt en het item dat nu Bind on Equip is, en dan ingame verkoopt, wat dan het verschil is met geld betalen voor ingame gold? (Buiten het feit dat geluk een grote rol speelt in het eerste item.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Hydra schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 07:50:
[...]

Kan het je echt aanraden. Ik sloop nu op level 73 ook enkele mobs in no time, en als ik er 12 ofzo moet hebben die melee zijn pak ik er gewoon 12 tegelijk. Heb gister nog een 3-man quest in Dragonblight gesoloed; magister keldonis. 102k health heeft dat ding. Duurde ff, maar het was een eitje. Je doet dus prima damage op mobs, je kunt vrijwel alles wat geen 5-man is soloen, en instance tanken is ook erg leuk en daar sta je nog steeds vaak op 1 op DPS (wat ik zolangzamerhand wel een beetje meh begin te vinden, gister weer een DK die letterlijk nog niet de helft van mijn damage gedaan had).
Nou je heb me over de streep getrokken hoor, vanavond dual spec halen, wel weer een rib uit me lijf.
Maarja heb iig wel al epic flying + cold weather flying en heb nu nog 2,5k.

Overigens als je een goede build heb zie ik graag een linkje van je ;)

En je bevestigd inderdaad wat ik al eerder had gezien, ik kwam in dragonblight ook een paly tegen die makkelijk in ze eentje die wanted quests en 3man gasten killde.

PS. ik zit op Outland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Muskalade schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:37:
[...]

WG is best wel een lagfestijn in Darksorrow.
Maar de Alliance/Horde ratio is zo goed als 1:1 .

Ik ben trouwens Alliance op Darksorrow en Horde op Dunemaul. :*)
alliance scum!! :P

zit je in een guild op Darksorrow? en zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khrin schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:37:
Maar wat ik nu niet snap is dat als je zo een pak kaarten koopt en dan geluk hebt en het item dat nu Bind on Equip is, en dan ingame verkoopt, wat dan het verschil is met geld betalen voor ingame gold? (Buiten het feit dat geluk een grote rol speelt in het eerste item.)
het verschil is denk ik toch wel dat blizzard er dan een aandeel heeft en als je geld van zo'n goldseller koopt het langs blizzard opgaat,het word een ingame item en die mag je voor zoveel goud verkopen als de koper er voor wil neerleggen ook al is dat een ziekelijk bedrag.

Tevens doen niet alle goldsellers braaf dat goud bij elkaar grinden een groot percentage van het goud wat ze aanbieden komt van gehackte accounts dus met het kopen van goud moedig je het hacken van onschuldige acountjes ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Dan krijg ik hem zoiezo ! /played 289days en somewhut :) op 1 char he :P
ooow ik voel de hete adem in mn nek :D -->298 days over bijna 5 jaar of al 5 jaar..dunno lost track haha
maar moet er wel bijzeggen dat ik geen altoholic ben hoor,heb nog een lvl 80 lock en een 66 Dk maar blijf mn pally gewoon t leukst vinden en daar speel ik dan ook voornamelijk op..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
patrickos85 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:38:
[...]

alliance scum!! :P

zit je in een guild op Darksorrow? en zo ja, welke?
Ik zit in Raiders of the Cataclysm, waarvan hooguit 5 mensen snappen hoe hun class werkt. 8)7

Ik heb voorheen in Horde Hit Squad gezeten. Wat toendertijd nog een redelijke guild was, totdat een groot deel van de guild leavede of stopte met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:42:
[...]

ooow ik voel de hete adem in mn nek :D -->298 days over bijna 5 jaar of al 5 jaar..dunno lost track haha
hahaha ! imá chargin my firebaalzz !!
Same hier vanilla spelert :P.

Eigenlijk best raar je bijna een heel jaar aan 1 stuk in een virtuele wereld heb geleeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:44:
[...]
Eigenlijk best raar je bijna een heel jaar aan 1 stuk in een virtuele wereld heb geleeft :P
Best veel eigenlijk O-)
290 dagen op 5 jaar is ~16% van je totale tijd aan WoW!
Gemiddeld bijna 4 uur per dag :P en dat dan 5 jaar lang.

~28u/week een beste part time baan ;)

Ach ja, sommige mensen hangen die tijd in de kroeg en daar word je ook niet beter van :P

Btw hoe zit dat met betaalde server transfers?
Kun je van PvE -> PvP?
Of alleen PvP -> PvP
PvE -> PvE
PvP -> PvE

[ Voor 11% gewijzigd door JBplap op 11-06-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Muskalade schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:42:
[...]

Ik zit in Raiders of the Cataclysm, waarvan hooguit 5 mensen snappen hoe hun class werkt. 8)7

Ik heb voorheen in Horde Hit Squad gezeten. Wat toendertijd nog een redelijke guild was, totdat een groot deel van de guild leavede of stopte met WoW.
HHS heb ik wel gezien ja. die waren best redelijk. guild waar je nu in zit zegt me totaal niets :P

ik zit in Omega aan de horde kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Best veel eigenlijk O-)
290 dagen op 5 jaar is ~16% van je totale tijd aan WoW!
Gemiddeld bijna 4 uur per dag :P en dat dan 5 jaar lang.

~28u/week een beste part time baan ;)

Ach ja, sommige mensen hangen die tijd in de kroeg en daar word je ook niet beter van :P
Mja klopt ook wel zo'n beetje :P en de ene dag meer en de andere dag minder ben bang het niet minder gaat worden ook..
Ja als Diablo 3 uit is en Sc2 maar ook niet zo erg als met WoW.

WoW is gewoon leuk zowel als social en als vermaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:44:
[...]

hahaha ! imá chargin my firebaalzz !!
Same hier vanilla spelert :P.

Haha ja ik weet het,had het toevallig gisteren erover in de G-chat ook een soort van "welke achievement willen we nog zien" discussie en toen zei iemand dat ook haha (en dacht ik..damm dat is best wel ziek haha)

maar de spoeling begint redelijk dun te worden in de guild met Vanilla spelers :( voel me af en toe net zo'n WoW-Opa haha vooral als mensen vragen hoe ik aan mn <Knight-Lieutenant> Title/rang kom en probeer dan maar eens aan iemand die het oude "honor systeem" niet kent dat uit te leggen haha of bijv de wow cult Genaamd southshore vs Tarren mill :S zijn allemaal dingen die je eigelijk mee gemaakt moet hebben en dan vertel je het verhaaltje erbij en dat dat zich voornamelijk nog voor de release van Alterac valley afspeelde en dan kijken ze ja aan van "huh? was dat er niet altijd al dan" :P

/Salute to our Fellow Vanilla players! (who actually knew how RetLoL felt haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
patrickos85 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:51:
[...]

HHS heb ik wel gezien ja. die waren best redelijk. guild waar je nu in zit zegt me totaal niets :P

ik zit in Omega aan de horde kant :)
Ken ik niet, is dat een raiding guild? :P

De guild waar ik nu inzit is ook meer een social guild dan een raiding guild, dus vandaar dat het ook geen bekende guild is. Wel altijd lachen in die guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:53:
[...]

Haha ja ik weet het,had het toevallig gisteren erover in de G-chat ook een soort van "welke achievement willen we nog zien" discussie en toen zei iemand dat ook haha (en dacht ik..damm dat is best wel ziek haha)

maar de spoeling begint redelijk dun te worden in de guild met Vanilla spelers :( voel me af en toe net zo'n WoW-Opa haha vooral als mensen vragen hoe ik aan mn <Knight-Lieutenant> Title/rang kom en probeer dan maar eens aan iemand die het oude "honor systeem" niet kent dat uit te leggen haha of bijv de wow cult Genaamd southshore vs Tarren mill :S zijn allemaal dingen die je eigelijk mee gemaakt moet hebben en dan vertel je het verhaaltje erbij en dat dat zich voornamelijk nog voor de release van Alterac valley afspeelde en dan kijken ze ja aan van "huh? was dat er niet altijd al dan" :P

/Salute to our Fellow Vanilla players! (who actually knew how RetLoL felt haha)
Och inderdaad ik zie zovaak mensen in AV zeuren het te lang duurt..
En dan hoor je 1 of 2 spelers van de hele gang zeggen.

LOL long ?, try AV in the early days it took over 9hours for 1 match ! 8)
gewoon letterlijk gehad dat ik dus AV in ging, daarna ging eten en boodschappen doen en even TV keek en daarna weer in WoW ging en gewoon na 3 uur in het zelfde potje kwam :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een PvP-server (Horde-side), maar waar zeker ook voldoende endgame PvE guilds zitten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:30:
Zooo nou vanavond is het dan eindelijk zover! de breed aangekondigde Southshore vs Tarren Mill event! op onze realm :) gaat om stipt 21.00 uur van start en gaat ongeveer tot 23.00 duren :)

na al het geregel en gedoe eindelijk rust haha,heeft ons wel weer een aantal leden opgeleverd dus dat is wel mooi weer,event trok wel aardig wat aandacht op de Officiele forums en op arenajunkies.com en WoW.com waar Lisa poisso er zelfs een post aan had gewijd in de Classifieds post :) ook geen troll opmerkingen enzo op de forums dus dat was wel fijn..

dus vanavond word de Hillsbrad Foothills zone op de Anachronos realm als vanouds omgetoverd tot Killingfield :) hoop dat de opkomst in iedergeval net zo groot is als we verwachten (ook van de horde kant uiteraart) en dat het weer genieten gaat worden..ik heb dr in iedergeval enorm veel zin in haha

p.s. (offtopic) nog gelukt in de badkamer warsnor?
ben er ook,DK daar maar aangemaakt,dus vanavond ben ik er :P je moet wat op je vrije avond haha en een guildie komt iig ook

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:50:
[...]
Btw hoe zit dat met betaalde server transfers?
Kun je van PvE -> PvP?
Of alleen PvP -> PvP
PvE -> PvE
PvP -> PvE
Tegenwoordig kan je ook van PvE naar PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14
Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:55:
[...]

gewoon letterlijk gehad dat ik dus AV in ging, daarna ging eten en boodschappen doen en even TV keek en daarna weer in WoW ging en gewoon na 3 uur in het zelfde potje kwam :P
9 uur valt mee O-) leuke is om in potje te zitten die al 18 uur bezig is. Naar bed gaan en volgende dag na een paar uur in de queue weer lekker in het zelfde potje verder te gaan. AV van 2 dagen is toch een groot feest of niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren best een aardige raid gehad: alle tanks en veel melees lieten het afweten waardoor ik first dibs had op het spul dat dropte (ICC25), wat een mazzel zeg!!! Twee alt tanks gebruikt voor de fights waar we 3 nodig hadden, rest met 1 alt tank gedaan die we in 10 man heroic al redelijk gegeared hadden.

Lady D tot en met de plague en blood wings platgelegd, helaas Lady en Saurfang normal door de minder ideale setup en het net niet vol zitten van de raid in het begin. Eerst de plate DPS bracers van lootship HC en daarna de tanking cloak van Princes HC. Gaat BQL HC neer en dropt ook nog de Arp/exp neck, die geen van de 2 andere melee wilde hebben. Ook nog onderweg ergens een token (niet heroic helaas - die zijn bij ons nog NIET gedropped voor DK/rogue/etc) voor m'n offspec die ik nu ook full Sanctified heb. Ook maar ff door de swaps de badges cloak gehaald zodat ik weer exp capped ben en weer wat extra ArP heb (2e beste stat naast str voor mijn DK - frost DPS offspec). Lang geleden dat ik zo'n lucky avondje had :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de Vanilla wow players onder ons.

YouTube: A Tribute to WoW Old School PvP

Goodtimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:55:
[...]

hahaha ja! dat waren nog eens tijden :) (heb ook voornamlijk alleen AV gedaan toen) met de Icelord en die grote boom,braaf alle loot naar de Npc's brengen om de npc guards bij de vlaggen (gy's) te upgraden en dan nog de wing commanders die hun bombing raids vlogen...super!

tegenwordig is het nog steeds met zn allen naar drek/vandar rushen..een keertje wipen omdat niemand weet dat de Warmasters en drek gebuffed zijn om de bovenstaande tactiek te verbannen om vervolgens alsnog alle torentjes te pakken en uiteindelijk drek :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Muskalade schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:54:
[...]

Ken ik niet, is dat een raiding guild? :P

De guild waar ik nu inzit is ook meer een social guild dan een raiding guild, dus vandaar dat het ook geen bekende guild is. Wel altijd lachen in die guild. :)
ja is raiding guild. we doen toch 5/12 heroic 25m in icc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Geen Vanilla WoW player hier, maar wel geintresseerd in een beetje WoW-geschiedenis. Leuk om te zien/lezen hoe het er toen der tijd aan toe ging. Mooi filmpje! :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die blauwe dragon heb ik toen nog solo gedaan met mijn 80 hunter, erg leuke gold drop tot ze dat terugdraaide :(

Ach ja, 'vroeger was alles beter', maar het is geen vroeger meer :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:24:
[...]

Methode 3: focus op de tank, en simpele macro: /target focustarget
Geavanceerd: Vervang de standaardactie voor F door je macro.
Volgens mij is de standaard functie van F target focustarget

*edit* klopt target target.

[ Voor 4% gewijzigd door DrFlash op 11-06-2010 13:39 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Nee de standaard functie van F is het selecteren van je target's target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:31:
[...]

Die blauwe dragon heb ik toen nog solo gedaan met mijn 80 hunter, erg leuke gold drop tot ze dat terugdraaide :(

Ach ja, 'vroeger was alles beter', maar het is geen vroeger meer :)
Gelukkig vergeten we altijd de slechte dingen van vroeger ;) maar mn herinneringen aan bv molten core waren ook leuker voor mn gevoel dan nu raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als Wotlk vroeger was geweest en we nu Vanila zouden spelen. Dan was wotlk weer beter geweest.
Het is toch nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
Ik moet even m'n frustraties kwijt. Ik zat zo dus in een group naar Heroic HoL. We waren bij de eind baas en toen was ik steeds degene die als eerste dood ging. Ik(resto shaman) stond wel onder Loken maar de damage was gewoon veel te groot voor mij. Na 3 wipes besloot een palladin mee te healen en ja hij ging niet dood. Maar hij had ook meer health en meer dan 2x het defense wat ik heb. Dan gaan ze mij de schuld geven dat ik dood ga en zeggen ze dat ik een ander spel moet spelen. Echt irritant zulke gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MantaMania schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:40:
[...]

Gelukkig vergeten we altijd de slechte dingen van vroeger ;) maar mn herinneringen aan bv molten core waren ook leuker voor mn gevoel dan nu raiden.
Ach het was anders, minder stress, maar iedereen was ook veel meer "noob" dan we nu zijn. Als we daar nu weer naar binnen zouden gaan zou 't binnen no time gecleared zijn omdat de spelers veel meer van het spel weten dan indertijd (uitgaande van gear uit die tijd, level 60). 0,0 uitdaging en geen klap aan dus. Daarom moeten de fights tegenwoordig ook een stuk ingewikkelder zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 11-06-2010 14:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

MantaMania schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:40:
[...]

True voornaamste reden waarom ik gestopt ben met wow, het is me allemaal te casual en simpel geworden. Voor een lolret die Grand Marshal heeft gehaald in vanilla wow is de huidige wow gewoon boring.
End game raiden begon al naar de knoppen te gaan in TBC en als ik mijn kameraden af en toe zie in wow dat ze 25 man raids gewoon puggen heb ik zo iets van bleh.
Maar ja, da's mijn humble opinion vs 10 miljoen casuals die het nog wel leuk vinden :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hans.Solo op 11-06-2010 14:15 ]

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:09:
Ach als Wotlk vroeger was geweest en we nu Vanila zouden spelen. Dan was wotlk weer beter geweest.
Het is toch nooit goed.
Yup, ik heb het tot nu toe allemaal meegemaakt kwa begin / en hoop ook eind ;).
Dingen veranderen en ik ben blij ik het wel meegemaakt heb.

Zou me zo'n noob voelen als ik nu halvere wegen WOTLK ga beginnen met spelen.

A ) je walsed door een content heen om alleen maar te lvlen dus je let nergens op dus niks is boeiend
B ) daarna sla je de helft over en als je rond de 4.8 5k gs hebt van alleen heroic's doen en emblem gear te kopen ga je raiden en snap je nog de helt niet.

Verbaast me ook daarom niks er zoveel van die " tards " in heroic's en alles zitten.
Die lui zijn in 3/4 weken ( nog rustig ) lvl 80 geworden en moeten dan gelijk een heroic in. om ook maar wat te krijgen.

Ach alles voordelen en nadelen :P maar nogmaals geef my cataclysm maar zodra ik me frost wyrm heb.
Ben dat ice theme / undead al behoorlijk zat..
Gief leuke kleurtjes vrolijke stadjes en mooie zonneschijn en horde blood on tha floor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:12:
Ach alles voordelen en nadelen :P maar nogmaals geef my cataclysm maar zodra ik me frost wyrm heb.
Ben dat ice theme / undead al behoorlijk zat..
Gief leuke kleurtjes vrolijke stadjes en mooie zonneschijn en horde blood on tha floor.
Al heb ik links en rechts nog twijfels bij cataclysm. Elementals komen terug, dat zou betekenen dat er ook weer immunity komt voor bepaalde spellschools, ergste geval zelfs op een boss (molten core had er toch 1?), waarmee je mogelijk een class buiten spel zet.

Daarnaast krijgen we iets waar we jaren blij om waren, waar je allies voor hebben uitgelachen, midgets. Kleine 'ik kom met boven de voet uit van een tauren' idiootjes die dan zo nodig bij de Horde moeten komen. Laat die lekker bij de allies gaan, die hebben al midgets, dwarfs en gnomes.

Zie je het voor je.. 25 man raid vol met Tauren: 'who is tank?'
Stapt er zo'n 2 pixel groot ding naar voren: i am.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Negaiido schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:09:
Ik moet even m'n frustraties kwijt. Ik zat zo dus in een group naar Heroic HoL. We waren bij de eind baas en toen was ik steeds degene die als eerste dood ging. Ik(resto shaman) stond wel onder Loken maar de damage was gewoon veel te groot voor mij. Na 3 wipes besloot een palladin mee te healen en ja hij ging niet dood. Maar hij had ook meer health en meer dan 2x het defense wat ik heb. Dan gaan ze mij de schuld geven dat ik dood ga en zeggen ze dat ik een ander spel moet spelen. Echt irritant zulke gasten.
Gewoon negeren. De volgende keer de party gewoon verlaten. Als extra kun je voordat je leaved de baas nog ff pullen voordat ze ready zijn om ze nog even in de problemen te helpen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 09:53
Negaiido schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:09:
Irritant ja... Voor een volgende keer kan Nature resist totem daar enorm helpen... Je resist daardoor ca. 50% vd damage... Daarnaast BL iedereen stacken en chain heal spamm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
De begin tijden van WoW waren echt het leukst van allemaal.
Als jij een level 60 character had, was jij al goed. En als je een epic aan had, was je enorm pro.

Tegenwoordig komt iedereen na circa 2 dungeons te hebben gelopen al aan hun eerste epics, best jammer, maar ook begrijpelijk.

BTW, zijn er mensen van Doomhammer hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook n ally dk aangemaakt voor viva's event, naam= vivavoom :) hy staat al klaar in Southshore

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:28:
[...]

Al heb ik links en rechts nog twijfels bij cataclysm. Elementals komen terug, dat zou betekenen dat er ook weer immunity komt voor bepaalde spellschools, ergste geval zelfs op een boss (molten core had er toch 1?), waarmee je mogelijk een class buiten spel zet.

Daarnaast krijgen we iets waar we jaren blij om waren, waar je allies voor hebben uitgelachen, midgets. Kleine 'ik kom met boven de voet uit van een tauren' idiootjes die dan zo nodig bij de Horde moeten komen. Laat die lekker bij de allies gaan, die hebben al midgets, dwarfs en gnomes.

Zie je het voor je.. 25 man raid vol met Tauren: 'who is tank?'
Stapt er zo'n 2 pixel groot ding naar voren: i am.
haha, ja ik zie het voor me ;)
Goblins zijn vriendjes van de orc's en aangezien de orc's een symbol zijn voor de horde en ook echt daar horen.
Kwa verhaal en allles past het bij elkaar, bedoel je speeld toch ook met koeien ?.
En om nu even als alliance te spreken...dwarfs en gnome's are pro
irritant he als een midget je inelkaar trapt :P

Weet wel hoe je je voelt maar alsnog, everything beats a holy cow ! en ook de koe pally makes sence omdat ze de light worshipen.
Dus ja het klopt allemaal wel en nee ik denk niet het weer op de manier gaat worden zoals " iedereen resistance gear farmen "

Andere woorden bring in the worgen, and lets march the alliance to victory !
>:)
Afbeeldingslocatie: http://pix.motivatedphotos.com/2009/4/22/633760203301674325-WOWWorldofWarcraftGirls.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit op lightning's blade, daar GEVEN wij WG af en toe gewoon aan de Allies zodat zij ook 1x in de week VoA en shards kunnen doen :P Voor elke midget in mijn gezichtsveld, staan 15 horde al casted een wedstrijd te houden wie hem neer mag gaan halen :P

En ik ga mijn Blef Pala direct omzetten naar tauren als die uitkomen, tauren is nu echt mijn favo volk :D (wooohoooo /train :P). Die /silly jokes van hun blijven de beste:
"One time I laughed so hard I milked all over the floor."
"You know how hard it is to get your groove on with the spirit of your great grandmother watching over you?"

"I know it seems strange, but I'm practically a cow, so why am I wearing leather?"

En zeker deze:
"Y’know, Tauren are born hunters. You ever see a Tauren catch a salmon out of a stream? It really is quite exciting. You ever see a Tauren stalk a python? 'Course you haven't. That's because Tauren are so adept at blending in with their surroundings."
Laat de tauren rogue maar komen :D

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:55:
Ik zit op lightning's blade, daar GEVEN wij WG af en toe gewoon aan de Allies zodat zij ook 1x in de week VoA en shards kunnen doen :P Voor elke midget in mijn gezichtsveld, staan 15 horde al casted een wedstrijd te houden wie hem neer mag gaan halen :P
haha dat was bij ons ook zo op Bladefist, totdat er 6/8 huge progressing guilds naar ons toe kwamen.
Nu winnen we hem en dan tot savonds houden we hem wel. maar ook vaak niet

Maar goed bring it on in world pvp :P, kan niet wachten op het lvlen en dan weer lekker ouwehoeren

let the worgen rogue come :P
Afbeeldingslocatie: http://www.wulfsblog.com/wp-content/uploads/2009/09/Worgen-Rogue.png

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ben ik toch benieuwd wie die linker meid is... :9
Jammer dat het alliance is...

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:50:
[...]

haha, ja ik zie het voor me ;)
Goblins zijn vriendjes van de orc's en aangezien de orc's een symbol zijn voor de horde en ook echt daar horen.
Kwa verhaal en allles past het bij elkaar, bedoel je speeld toch ook met koeien ?.
En om nu even als alliance te spreken...dwarfs en gnome's are pro
irritant he als een midget je inelkaar trapt :P

Weet wel hoe je je voelt maar alsnog, everything beats a holy cow ! en ook de koe pally makes sence omdat ze de light worshipen.
Dus ja het klopt allemaal wel en nee ik denk niet het weer op de manier gaat worden zoals " iedereen resistance gear farmen "

Andere woorden bring in the worgen, and lets march the alliance to victory !
>:)
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://pix.motivatedphotos.com/2010/4/4/634060214303178545-ALLIANCEVSHORDE.jpg

:P

Vannavond weer lekker een 200k mount boost, ben alweer aan het shoppen wat ik er dit keer voor ga kopen...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, Ally mag wel worgen hebben, wij hebben vooralsnog:
Afbeeldingslocatie: http://thegreatgeekmanual.com/images/humor/motivational/april/motivational-poster-giraffe-feed.jpg

Ook een leuke 'backstabbing rogue imbbaaahh'
Afbeeldingslocatie: http://frostshockspam.com/images/wow_motivation_poster_dedication.jpg

En natuurlijk: BOOOOOM... KIN!!!
Afbeeldingslocatie: http://images.cosplay.com/photos/16/1650757.jpg

Wat offtopic, cosplay van Bayonetta, vet stoer :D

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:03:
[...]

[afbeelding]

Vannavond weer lekker een 200k mount boost, ben alweer aan het shoppen wat ik er dit keer voor ga kopen...:D
Hahaha liever emo dan toally g33k :P

Ok enough met de horde vs alliance, anders moet ik zometeen weer de bg's in om mensen te irriteren :P
( btw zoveel leuke plaatjes op internet over alliance / horde en wow in general lol )

200k mount boost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok de ICC achievements mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:07:
[...]

Hahaha liever emo dan toally g33k :P

Ok enough met de horde vs alliance, anders moet ik zometeen weer de bg's in om mensen te irriteren :P
( btw zoveel leuke plaatjes op internet over alliance / horde en wow in general lol )

200k mount boost ?
Als je nog beter kijkt dat instabiele oogschaduw meisje maakt haar eigen pic, en de horde meid heeft iemand om de pic voor haar te nemen ;).

De run, wij verkopen de 10 man "Glory of the Icecrown Raider" elke week. Uitdagend om te doen, maar vooral leuk om bij te kunnen komen qua mounts met mijn vrouw; ze heeft er nu 126, ik nog wat minder maar nu kan ik de duurdere makkelijk kopen.

Oh, en discussies over de prijs zijn nutteloos, supply & demand & wat de gek er voor geeft. We zijn de enige hier die de boost run doen, dus lekker makkelijk. En er zijn genoeg mensen die de AH spelen (grootste EU server) om te kunnen betalen.

Vorige week maar die mammoth met vendor gekocht, deze week haal ik denk ik maar eens zo'n chopper (tenzij er betere alternatieven zijn uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:11:
[...]

Kopen mensen dat voor 200k ?....Mount en Kingslayer ?.
Ripoff die verkopen ze al op servers voor 35k :P
25-man mount + Light of Dawn voor 35k? WTB. (ofwel, zal wel 10 man zijn en kingfaceroller idd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:16:
[...]
25-man mount + Light of Dawn voor 35k? WTB. (ofwel, zal wel 10 man zijn en kingfaceroller idd)
Ja 10man mount + kingslayer = 35k

25man mount + light of dawn lijkt me niet aangezien er 62+ zijn die hem gekilled hebben op heroic ?..
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Als je nog beter kijkt dat instabiele oogschaduw meisje maakt haar eigen pic, en de horde meid heeft iemand om de pic voor haar te nemen ;).

De run, wij verkopen de 10 man "Glory of the Icecrown Raider" elke week. Uitdagend om te doen, maar vooral leuk om bij te kunnen komen qua mounts met mijn vrouw; ze heeft er nu 126, ik nog wat minder maar nu kan ik de duurdere makkelijk kopen.

Oh, en discussies over de prijs zijn nutteloos, supply & demand & wat de gek er voor geeft. We zijn de enige hier die de boost run doen, dus lekker makkelijk. En er zijn genoeg mensen die de AH spelen (grootste EU server) om te kunnen betalen.

Vorige week maar die mammoth met vendor gekocht, deze week haal ik denk ik maar eens zo'n chopper (tenzij er betere alternatieven zijn uiteraard)
dat is wel leuk verdienen :P

[ Voor 67% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:18:
[...]

Ja 10man mount + kingslayer = 35k
Verkocht, draaien jullie ook op Lightning's Blade? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:19:
[...]

Verkocht, draaien jullie ook op Lightning's Blade? :+
Had jij die rocket mount al verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, paar posts terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hans.Solo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:11:
[...]

True voornaamste reden waarom ik gestopt ben met wow, het is me allemaal te casual en simpel geworden. Voor een lolret die Grand Marshal heeft gehaald in vanilla wow is de huidige wow gewoon boring.
End game raiden begon al naar de knoppen te gaan in TBC en als ik mijn kameraden af en toe zie in wow dat ze 25 man raids gewoon puggen heb ik zo iets van bleh.
Maar ja, da's mijn humble opinion vs 10 miljoen casuals die het nog wel leuk vinden :P
hmmm kan nou niet zeggen dat het nu simpeler is geworden. Grand marshal halen was ook gewoon makkelijk als je maar tijd genoeg had, als je nu arena champion wil worden moet je toch echt flink kunnen spelen.
End game raids zijn imo ook veel moeilijk als dat ze ooit waren in mc / bwl. In mc was toch wel een aardig deel tank en spank. Oke dingen als garr in het begin waren wel erg uitgebreid misschien wel te zeker zonder addons. zooi adds toewijzen aan locks voor banish, hunters toewijzen voor md pull, tanks voor overige adds. Maar voor de rest was het wel weer tank en spank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Laatst online: 14-03 08:24
Hiroj schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:35:
De begin tijden van WoW waren echt het leukst van allemaal.
Als jij een level 60 character had, was jij al goed. En als je een epic aan had, was je enorm pro.

Tegenwoordig komt iedereen na circa 2 dungeons te hebben gelopen al aan hun eerste epics, best jammer, maar ook begrijpelijk.

BTW, zijn er mensen van Doomhammer hier??
Die goeie ouwe tijd :P

Stond is daar super stoer te zijn in me Nemesis set (tier2) allemaal noobs die je komen inspecten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Daar had mijn vrouw makkelijk het dubbele voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:43:
[...]

Daar had mijn vrouw makkelijk het dubbele voor betaald :)
Dan zaten we nog steeds met een server probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Gezien de omgeving van de Alliance-girl is ze in haar eigen omgeving + het is niet erg vreemd dat meisjes veel eyeliner onder hun ogen doen. Ook staat ze schijnbaar graag op de foto?? Simpel zat weten zij niet waar het maximum zit :P

De Horde-girl is duidelijk aanwezig bij een evenement, gezien de bord achter haar. Zou inhouden dat ze veel liefde toont voor het spel, maar er niet al te graag op ieder foto zou willen staan.

En al met al .. ik denk dat iedereen die linker zou hebben gedaan ;)

Op onze server (Doomhammer) is alles al vrij goedkoop. Je kunt met de top guilds al mee voor shadowmourne rondom de 40k in totaal. Hierbij moet ik wel zeggen, het zijn alleen de pre-questen. De shadowfrost shards (als ik het goed heb) kun je nog uit de 25man normal krijgen.. Dus aantal weekjes flink puggen of met de guild lopen en je hebt em.

Mounts kun je btw al krijgen vanaf 15k (Ulduar10/25, icc10)

[ Voor 1% gewijzigd door Hiroj op 11-06-2010 16:04 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Hiroj schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:55:
[...]

Gezien de omgeving van de Alliance-girl is ze in haar eigen omgeving + het is niet erg vreemd dat meisjes veel eyeliner onder hun ogen doen. Simpel zat weten zij niet waar het maximum zit :P

De Horde-girl is duidelijk aanwezig bij een evenement, gezien de bord achter haar. Zou inhouden dat ze veel liefde toont voor het spel, maar er niet al te graag op zou willen staan.

En al met al .. ik denk dat iedereen die linker zou hebben gedaan ;)

Op onze server (Doomhammer) is alles al vrij goedkoop. Je kunt met de top guilds al mee voor shadowmourne rondom de 40k in totaal. Hierbij moet ik wel zeggen, het zijn alleen de pre-questen. De shadowfrost shards (als ik het goed heb) kun je nog uit de 25man normal krijgen.. Dus aantal weekjes flink puggen of met de guild lopen en je hebt em.

Mounts kun je btw al krijgen vanaf 15k (Ulduar10/25, icc10)
Ola... Doomhammer member hiero (Horde dan wel)...

En op Horde site heb ik dergelijke runs nog niet echt gezien... Maar goede pugs komen ook op 8/12 of 10/12 25 mans norm uit dus tja wie weet...

Volgens mij ook nog geen 25 mans hc LK kill toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
UdiBenLudi schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:59:
[...]

Ola... Doomhammer member hiero (Horde dan wel)...

En op Horde site heb ik dergelijke runs nog niet echt gezien... Maar goede pugs komen ook op 8/12 of 10/12 25 mans norm uit dus tja wie weet...

Volgens mij ook nog geen 25 mans hc LK kill toch?
Nope, Eternal Gathering is er wel meerdere malen dichtbij gekomen.

Ik ben alliance en zit in Rising Angels.
Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Beetje altoholic... Alles waar ik mee speel zit bij Evermore... Tijdje terug beetje verdwaalt naar Quelm toen ze daar nog een casual team hadden, helaas is dit nu opgeheven en zijn ze puur hardcore gegaan, dus weer terug naar mij oude vertrouwde casual guildje...

Mijn main is Shammy, begin wotlk Enhancement, maar door healer tekort nu resto/ele... :) ... (Donderwolk)

Gister "heerlijk" 2 uur lopen whipen op 10 mans LK normal... Helaas niet genoeg mensen voor 25 mans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

MantaMania schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:39:
[...]

hmmm kan nou niet zeggen dat het nu simpeler is geworden. Grand marshal halen was ook gewoon makkelijk als je maar tijd genoeg had, als je nu arena champion wil worden moet je toch echt flink kunnen spelen.
End game raids zijn imo ook veel moeilijk als dat ze ooit waren in mc / bwl. In mc was toch wel een aardig deel tank en spank. Oke dingen als garr in het begin waren wel erg uitgebreid misschien wel te zeker zonder addons. zooi adds toewijzen aan locks voor banish, hunters toewijzen voor md pull, tanks voor overige adds. Maar voor de rest was het wel weer tank en spank.
Jij hebt niet gespeeld in vanilla of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Inferno schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:11:
[...]
Jij hebt niet gespeeld in vanilla of wel?
jawel waarom denk je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:43:
[...]

Dan zaten we nog steeds met een server probleem ;)
om even terug te komen op mijn post :P.

Mijn guild verkoopt ze niet haha we moet onze eigen members ze nog geven :P

moet ze van ulduar ook nog steeds meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MantaMania schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:14:
[...]

jawel waarom denk je dat dan?
Omdat GM of High Warlord echt lang duurde om te fixen.
Daarnaast was alleen Lucifron tank en spank, de rest vereiste wel tactics.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Dakreal schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:21:
[...]

En dat vereiste eigenlijk ook nog dat je een bepaalde class was want als healer (non plate) kon je het wel vergeten en dual spec bestond niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UdiBenLudi schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:24:
[...]

En dat vereiste eigenlijk ook nog dat je een bepaalde class was want als healer (non plate) kon je het wel vergeten en dual spec bestond niet
Daar heb je inderdaad een goed punt :) Ik was een rogue destijds, en vrijwel alle healers nakte je voordat ze iets terug konden doen. Ambush --> Backstab en de gemiddelde gast was 4k hp kwijt. (wat toen beste hp was voor een healert)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dakreal schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:21:
[...]

Ja het duurde lang dat schreef ik ook maar wat voor kwaliteiten had je er voor nodig (anders dan veel tijd hebben)?

Golemagg, magmadar, gehannes, garr zijn uit eindelijk allemaal tank en spank met hier en daar iets aparts maar niks spannends. Dingen als fases in een fight was eigenlijk alleen bij eind bosses.
UdiBenLudi schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:24:
[...]

dan nog met tijd genoeg lukte het wel hoor want het maakte niet uit of je zelf goed speelde als je maar veel honor haalde.

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 11-06-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:29:
[...]

Ja het duurde lang dat schreef ik ook maar wat voor kwaliteiten had je er voor nodig (anders dan veel tijd hebben)?

Golemagg, magmadar, gehannes, garr zijn uit eindelijk allemaal tank en spank met hier en daar iets aparts maar niks spannends. Dingen als fases in een fight was eigenlijk alleen bij eind bosses.

[...]

dan nog met tijd genoeg lukte het wel hoor want het maakte niet uit of je zelf goed speelde als je maar veel honor haalde.
Punt is dat je meer honor moest halen dan de rest. En de meeste High Warlords of Grand Marshals speelde misschien wel 16 uur per dag, dus dat lukt je niet echt om te verbeteren :) daarnaast hadden deze mannen meestal uitstekende gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:03:
[...]

[afbeelding]

Wtf dat tjikkie lijkt wel heel erg op iemand die ik ken :S

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dakreal schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:40:
[...]

Punt is dat je meer honor moest halen dan de rest. En de meeste High Warlords of Grand Marshals speelde misschien wel 16 uur per dag, dus dat lukt je niet echt om te verbeteren :) daarnaast hadden deze mannen meestal uitstekende gear.
Maat van me is ook grand marshal en was er erg trots op kreeg ook "respect" van iedereen maar ik vind er nog steeds geen enkel talent aan zitten. Imo is hij gewoon een slechte speler alleen heeft ie tijd teveel hij kon bv op zijn werk als beveiliger non stop spelen en als vrijgezel ging ie thuis gewoon door. Voor pve raids werd ie meestal thuis gelaten omdat ie altijd liep te knoeien.

Misschien ligt het aan mij maar ik ben niet onder de indruk als iemand 20 uur per dag kan spelen en daarmee een titel haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werken eigelijk die Arena boosts? Mijn enige upgrade qua wapen voor mijn hunter zal ik moeten zoeken in de arena sferen, maar teamrating 1800/2200 lijkt me toch niet makkelijk haalbaar?

http://www.wowhead.com/bl...haman-talents-enhancement
Erg leuke changes trouwens op Enhancement, searing totem om een stackende DoT op te bouwen en die via Lava Lash te consumen voor leuk extra dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:00:
Hoe werken eigelijk die Arena boosts? Mijn enige upgrade qua wapen voor mijn hunter zal ik moeten zoeken in de arena sferen, maar teamrating 1800/2200 lijkt me toch niet makkelijk haalbaar?

http://www.wowhead.com/bl...haman-talents-enhancement
Erg leuke changes trouwens op Enhancement, searing totem om een stackende DoT op te bouwen en die via Lava Lash te consumen voor leuk extra dmg.
Als iemand een 1800 rating team heeft, kun je het team joinen en dan kun je je wapen *mits je genoeg arena points hebt* direct kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:05:
[...]

Als iemand een 1800 rating team heeft, kun je het team joinen en dan kun je je wapen *mits je genoeg arena points hebt* direct kopen.
volgens mij werkt dat niet zo, want als je joined heb je namelijk een 1000 rating.
ookal heeft je team 2400

Als dat zo is ga ik ook gelijk alles kopen heb wel wat gladiators in me guild zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:07:
[...]

volgens mij werkt dat niet zo, want als je joined heb je namelijk een 1000 rating.
ookal heeft je team 2400

Als dat zo is ga ik ook gelijk alles kopen heb wel wat gladiators in me guild zitten ;)
yep gaat om je personal rating ook he die stijgt tot max 1000 als het team hoger is, je zit dan wel leuk in een team met 2400 rating maar je personal blijft laag daar zal je aan moeten werken.

Boosts is vaak met een goeie speler die denk dat ie jou wel kan boosten tot bv 1800, ik betwijfel hoe goed dat werkt maar sommige zijn overtuigd. (waarschijnlijk als het mis gaat ben je zelf te slecht ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MantaMania schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:09:
[...]

yep gaat om je personal rating ook he die stijgt tot max 1000 als het team hoger is, je zit dan wel leuk in een team met 2400 rating maar je personal blijft laag daar zal je aan moeten werken.

Boosts is vaak met een goeie speler die denk dat ie jou wel kan boosten tot bv 1800, ik betwijfel hoe goed dat werkt maar sommige zijn overtuigd. (waarschijnlijk als het mis gaat ben je zelf te slecht ;))
hahah ja dat dacht ik dus al ;)
oftopic : 1-0 zuid afrika vs mexico voor de geintresseerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, korte vraag. Ik ben alle oude questen aan het doen (ja, tijd teveel :-)) en vroeg mij af of het mogelijk is om ook voor lower-level quests een geel vraagteken te zien, dus dat je niet met je cursor over alle NPC's heen moet om te zien of ze een quest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:43:
Beste mensen, korte vraag. Ik ben alle oude questen aan het doen (ja, tijd teveel :-)) en vroeg mij af of het mogelijk is om ook voor lower-level quests een geel vraagteken te zien, dus dat je niet met je cursor over alle NPC's heen moet om te zien of ze een quest hebben.
Op dezelfde plek bij je minimap waar je ook je mining, herbalism, etc. kan tracken. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:44:
[...]

Op dezelfde plek bij je minimap waar je ook je mining, herbalism, etc. kan tracken. ;)
Bedankt, maar dit werkt toch niet voor lower-level quests...en ik bedoelde eigenlijk de uitroeptekens i.p.v. vraagtekens want dat klopt, die zie je ook voor lower-level quests, maar de uitroeptekens niet (dus om snel quests te kunnen vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:47:
[...]

Bedankt, maar dit werkt toch niet voor lower-level quests...en ik bedoelde eigenlijk de uitroeptekens i.p.v. vraagtekens want dat klopt, die zie je ook voor lower-level quests, maar de uitroeptekens niet (dus om snel quests te kunnen vinden)
Hij heeft een optie "show low level quests" ergens onderaan :)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psych schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:00:
[...]

Hij heeft een optie "show low level quests" ergens onderaan :)
Sorry voor het doorvragen maar "ergens onderaan". bedoel je dan via het interface menu want hier zie ik die optie niet staan...ik kan ook niet zo snel zien waar ik op de minimap kan klikken om de optie aan te zetten...nogmaals bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:35:
Mag wel een /played achievement komen met title <I have no life> ofzo haha
Ik heb net mijn pally op 80, /played 4 Days 13 Hours.

RaF. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:38
net een weekje geleden begonnen, ik level nog niet zo snel. De 80 in 4 dagen haal ik sowieso niet.
Net wel heel chill 2 stacks primordial saronites met auctioneer van de neutral AH gesniped. Weet nog niet wat ik met 28k gold op een level 22 ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxietheboss schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:39:
net een weekje geleden begonnen, ik level nog niet zo snel. De 80 in 4 dagen haal ik sowieso niet.
Net wel heel chill 2 stacks primordial saronites met auctioneer van de neutral AH gesniped. Weet nog niet wat ik met 28k gold op een level 22 ga doen :P
80 in 4 dagen haal je idd niet als je net begonnen bent en al helemaal niet zonder RaF.
Mijn eerste char heeft meer als een half jaar geduurt om to 60 te komen. :P

Ik zou die 28k gold lekker in mij bag houden en wat leuke gear kopen als ik 80 was. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.