Inderdaad, ik heb het wel eens te doen met nieuwe spelers als je ziet hoe sommige mensen tegenwoordig reageren.RaseriaN schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:00:
[...]
Je hebt ook mensen die echt voor het eerst spelen en VH gewoonweg niet kennen of nog niet zo goed zijn in hun rol. Bedoel, zie hier ook vaak zat vragen langskomen voor Tank/Healing en die mensen kun je treffen in een instance. Niet iedereen is meteen debiel als iets niet goed gaat
Gisteren met 3 guildies gequeued voor daily random, we hadden geen tank. Komen we de instance (OK) in met een tank in ilevel 200-226 crafted + 1 emblem item. We hebben dus wat doden en 1 wipe gehad. De tank was daar voor het eerst en wist de weg niet eens. Ik kan hem ook niet kwalijk nemen dat de mage en moonkin paar keer dood gingen. Probeer maar agro te houden als er dps met alleen maar 264+ gear voluit staat te blazen
Niemand deed daar ook moeilijk over, maar heb ook al gezien dat mensen meteen een votekick beginnen op basis van gear. (vote ik altijd tegen overigens en als de vote dan toch lukt kunnen ze ook een nieuwe healer zoeken.)
Op mijn nieuwe alt doe ik bijna alleen maar random dungeons. Hij is nu level 31 en ik ben al regelmatig nieuwe mensen tegen gekomen die geen idee hebben waar ze heen moeten (lang leve gnomeregan
Erg leuk om dat zo te doen.