Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hebben wij voor het eerst herioc Saurfang geprobeerd. Wij hadden er de laatste twee en een half uur van de raid voor gereserveerd. Maar na 4 of 5 tries was het al zo ver. Het begint eindelijk een beetje te lopen voor ons 8/12 op herioc 25 man nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:29:
Gisteren hebben wij voor het eerst herioc Saurfang geprobeerd. Wij hadden er de laatste twee en een half uur van de raid voor gereserveerd. Maar na 4 of 5 tries was het al zo ver. Het begint eindelijk een beetje te lopen voor ons 8/12 op herioc 25 man nu. :)
GZ!

[ Voor 10% gewijzigd door Nibbz op 10-06-2010 08:36 . Reden: nvm... ik haal dingen door elkaar ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

even een rant over gister. Ik was lekker aant vissen in IF met me Koe en daar geen alliance gezien, maar dat ter zeide. Ik deed een random en ik zat met een rouge, een hunter en DK dps en een pala healer. En ik random FoS. altijd leuk maja, die random ik dus altijd. Ma goed. Eerste paar trash gehad komt die pala met de comment dat ik geen agro hou, nou volgens mijn scherm zaten alle mobs op mij zelfs de ranged casters die ik allen een mangle en lacerate had gegeven en dan blijven ze meestal wel op me. En die gast bleef maar zeiken dat ik agro moest pakken en ik had zoiets van huh? ik had hogere TPS dan normaal dus ik ff in omen kijken staat die DK echt vlak onder me en met ze DPS vlak beneden me dus het kon niet anders dan dat hij frost pressence aan had, dus ik klik hem aan en jawel, frost pressence. Dus ik in chat, ach, voor dat je op mij zeikt, die dk loopt in frost pressence. en prompt de animatie dat hij in unholy pressence gaat (zowiezo apart om daar in te dps-en niet?) dus die healer, nee hoor. Ja hij had net gewitched. Dat maar niet gezegt. Dit was allemaal op Bronjam. Daarna geen threat issues meer gehad. En ik stond 2de op de DPS bij master of souls of what ever 3face ze naam is.

Maar even aan DPS en dan met name Rouges en Hunters, en op hun eigen manier DK's in frost en klein beetje mages: Gebruik je agro reduce abilities, en wees niet eigenwijs maar attack het target wat iedereen aant attacken is, of aoe de boel. Dus, tricks of the trade (ja is moeilijk moet ik elke keer targetten. Set een freaking focus, maak een macro dat tott op de focus cast en klaar, elke goede rouge heeft dat) zelfde voor hunters met misdirect, focus target, macro op de focus done. En als mage, tja, invis, meeste zijn toch arcane en die 2min cooldown overleef je wel :). shammies weet ik niks van en warlocks moeten gewoon uit de game ;)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
ye-roon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:40:
<Verhaal> Rogues
Shammies weet ik niks van en warlocks moeten gewoon uit de game ;)
Shamans hebben Windshear :)

Over het DK verhaal: je merkt al heel snel wanneer ze aan het klooien zijn, of net gerespecced. Als ze in frost presence staan, laat de DK maar lekker tanken, je bent niet mee om een aggro fight te houden met een idiote DK. Eentje die ik pas tegenkwam was niet def capped, zoiets merk je gelijk en het is gigantisch vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zogister eerste avondje op mijn nieuwe server vrij weinig ingame gedaan maar wel een hoop aan de website/vent server gewerkt en dergelijke recruiting inhoudelijk gemaakt spots enz enz.

Kortom we kunnen nu eindelijk beginnen met recruiten voor ICC10HM's aangezien wij een !0Man guild zijn was het wel even puzzelen tussen de verschillende specs maar volgens mij zijn we eruit gekomen :D

Gelukkig zijn we allemaal even gemotiveerd om zo te beginnen dat de Raider die nu in FT zitten zich niet eens druk maakte dat we hadden moeten raiden :P Motivatie en Communicatie werken ! Was erg relaxed gister, ondanks dat er dus weinig uit ons handen was gekomen in game.

Kortom mocht er iemand nog geintresseerd zijn ? DM me maar we zitten op Silvermoon.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister "Superior" gehaald op mijn DK. Dit geldt in elk geval voor zijn tankspec.
Ze heeft nu een ruime 30k HP in frost presence en is def capped voor Heroics (kom 1 def tekort voor raids, maar met ruim 30k hp is het op dit moment niet geaccepteerd om raids te tanken).

Dagboekje:
Met de DK samen met een guildie mage de queue ingedoken voor een random heroic. Ik als tank. Kwamen we uit in HoS met een warrior en shaman erbij als DPS en een pally healer. Het was stevig werken aan mijn aggro met de DPS die we hadden. Maar ik heb het wel gered en het ging niet onaardig.

Vervolgens met mijn druid als boom en een cat druid de queue ingedoken. Wederom HoS, dit is normaliter geen probleem voor mijn boompje, maar dit keer was het een drama. De tank (een warrior) had geen aggro.

Op Krystallus hadden we al een wipe te pakken, Speler ging te dich biji me staan en ik werd geoneshot na shatter. Hierop verliet een DPS de groep, deze werd al snel vervangen door een hunter. Deze deed haalde nog niet eens de 700 DPS een andere DPS was een DK met zo'n 1000 DPS. Het event ging nog goed, maar op Sjonir kwamen we DPS tekort. Uiteindelijk verliet de hunter de groep maar en redden we het alsnog.

Daarna met mijn DK (die absoluut nog niet goed is gegeared als DPS) de queue ingedoken voor een random heroic als DPS. Kwam nu uit in CoS. Dit was een leuke run, liep soepel en ik kwam nu aan de 2.2k DPS (voor mijn gear geen slechte DPS). In CoS een paar tanking bracers kunnen looten, deze zorgden ervoor dat ik superior heb gehaald.

Bij het enchanten van de bracers kreeg ik zowaar een skill up in enchanting (naar 440). Vervolgens zag ik iemand in trade vragen om een Black Magic enchant. Dus haalde ik deze snel even op in Dalaran en gaf hem een whisper dat ik hem kon helpen. (Gratis skill up is altijd handig). Hij voreg me naar IF te komen. Daar aangekomen werd ik zonder melding uit de groep gegooid en biji navragen had hij al iemand anders gevonden die hem graits die enchant had gegeven.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Woohooo
Gister dan eindelijk PP HC25 neer.
De raid begon weer rampzalig want er was lag all over the place , rotface en festergut ging maar net goed met de lag spikes. (gunship deden we dik 10min over)
Toen PP attempt 1 , dikke lagspike op phase switch -> wipe.
Raid leader wou het toch nog eens proberen, en hij vroeg mij ook nog eens om resto te gaan.
Maar goed try2 , 0 lag , 0 deaths , en de 2shot was een feit :D

Daarna zijn we heel ICC25 leeg gaan bashen en hebben we nu 2 dagen om te beginnen op LK HC.
En ik heb mijn BiS neck mogen looten van BQ :)

Succesvolle avond dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Mijn geluk dat het internet gisteren goed werkte. Daardoor heb ik de guilds eerste BQL kill mee kunnen maken :D De eerste heroic T10 is binnen in de guild. niet voor mij, maar voor een andere ret paladin.

je kan zeggen dat het natuurlijk een makkelijke hard mode is en dat klopt wel. maar wij werken samen met een andere guild die minder ver in progressie is(geen sindragosa normal kill) dan wij. desalniettemin toch fijn dat ze er zijn en met ons samenwerken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wall of text inc :)

Zoals jullie gistere gelezen hadden kreeg ik een mail terug van blizzard waarop ik terug reageerde als speler zijnde die het niet begreep en graag vroeg wat nu hun bedoeling was waarop dit het antwoord was
Hello,

Thank you for your phone call regarding a Paid Character Transfer between your accounts. We can initiate the transfer for you if you can provide the following information for the source and destination Battle.net accounts:
- Your Battle.net account names
- Full name registered on the accounts
- Full home address registered on the accounts, including postal or zip code
- Full email address
- Character name and current realm
- Desired destination Battle.net account and realm (if applicable)

Please also provide two of the following:
- The standard World of Warcraft authentication keys. Please note that we cannot accept Burning Crusade or Wrath of the Lich King authentication keys for account verification
- Your Battle.net secret questions and answers

Should you be unable to provide the latter, we will require a legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification such as a passport or driving license.

Please remember to include the ID as an attachment and not as an image pasted into the main body of the email.

Please remember to also include your battle.net account details, especially your account name and email address used for correspondence with us.

Please note that, once completed, this transfer will not be reversible under any circumstances.

Once you have sent the information we have requested, please contact us by phone to begin the process. Please ensure that the character you would like to be moved is not Guild Master and does not have any in-game mail or active auctions prior to your call.

You can find our phone numbers here: http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=23210

Once we have initiated the transfer, you will receive a confirmation email where you will need to pay for the service. While completing the transfer, we invite you to carefully check the destination account and realm as this transfer will not be reversible under any circumstances once completed.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us again.
Kortom ze gaan me lvl 70 pally van een lichking account op een TBC account transferen, met de hand dus en niet via het systeem online.

\o/ gotta love blizzard

[ Voor 101% gewijzigd door Mektheb op 10-06-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:44:
Wall of text inc :)

Zoals jullie gistere gelezen hadden kreeg ik een mail terug van blizzard waarop ik terug reageerde als speler zijnde die het niet begreep en graag vroeg wat nu hun bedoeling was waarop dit het antwoord was

[...]

Kortom ze gaan me lvl 70 pally op een lichking account op een TBC account transferen, met de hand dus en niet via het systeem online.

\o/ gotta love blizzard
Gz Mektheb!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja indeed :D, had echt al zoiets van waarom mag dat nou niet van LK account naar TBC.
En dat verhaal van onze mede tweakers over twinks snap ik inderdaad wel. maar was bij mij niet van toepassing.

Maar goed eind goed al goed ! zometeen deel 2 of inc text van me dagboek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:54:
[...]

Ja indeed :D, had echt al zoiets van waarom mag dat nou niet van LK account naar TBC.
En dat verhaal van onze mede tweakers over twinks snap ik inderdaad wel. maar was bij mij niet van toepassing.

Maar goed eind goed al goed ! zometeen deel 2 of inc text van me dagboek :P
gz m8,

Zou als blizz ook niet snappen waarom dat niet gwn kan, het is en blijft een lvl 70 char. was ie 71 geweest kan ik mij het voorstellen.
Denk dat het voor blizz handiger is om tot bepaalde lvls transfers in te stellen, dat je vanaf 70+ niet meer terug kan naar een lager account. lijkt mij logischer.

Nu heeft Blizz er alleen maar profijt van dat je dit heb mogen doen, mocht jij ooit in je bolletje halen toch dat account naar wolk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gistern ICC10 ingedoken ipv ICC25. Ging opzich lekker alleen de eerste 4 bazen zijn zo boring :P dus tijdens de fights maar ff /1 gaan trollen.
"Paperchaser: We're no strangers to love"
"Paperchaser: You know the rules and so do I"
"<Random ppl>: omg no we've been rickrolled zomg zomg"

Dat bleef een half uur doorgaan :D
Wederom geen dagger bij Putricide >.> dropt dat ding uberhaupt wel ?
Zondag ff Sindragosa zergen en dan de rest van de avond proberen de LK te overmeesteren :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommmyy schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:09:
[...]

gz m8,

Zou als blizz ook niet snappen waarom dat niet gwn kan, het is en blijft een lvl 70 char. was ie 71 geweest kan ik mij het voorstellen.
Denk dat het voor blizz handiger is om tot bepaalde lvls transfers in te stellen, dat je vanaf 70+ niet meer terug kan naar een lager account. lijkt mij logischer.

Nu heeft Blizz er alleen maar profijt van dat je dit heb mogen doen, mocht jij ooit in je bolletje halen toch dat account naar wolk te zetten.
Indeed het is voor hun alleen maar win win kwa financiering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister rondje ToC25 gedaan, ze hadden schijnbaar hard een tweetal hunters nodig, achievement en alles was niet nodig. Ik had achievement tot Anub zelf, samen met een SV hunter nog vers in ilvl200 gear waren we de laatste 2.

Bijzonder genoeg 1 wipe op twin sisters (niet iedereen snapte het shield principe en wisselen van kleur), maar verder ging het erg goed. Uiteindelijk op Anub werd ik op de ice balls gezet samen met de andere hunter, leuk dat je tot phase 3 helemaal niets ziets van het gevecht en enkel chaotisch rond huppelt om de balletjes naar de grond te krijgen :P Uiteindelijk toch neergehaald en weer achievement rijker.

Blijft jammer dat ik amper ergens een betere gun/bow kan vinden, buiten de 232 crossbow uit PoS HC. Die pvp items zijn wel ziekelijk goed, maar arena rating van 1800 resp 2200 is niet bepaald haalbaar voor mij.

Vanavond weer gesprek voor de X-51 rocket, lopen nu aantal biedingen van over de 100k gold maar zij hebben tijd nodig om het geld bij elkaar te halen, nu iemand die iets minder wil bieden maar direct het geld heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:29:
Gz! Wij hadden hem vorige week ook voor het eerst plat, ook meteen onze 8/12 :D

Gisteren flink wat tries gedaan op Deathwhisper 25 HC, valt toch vies tegen. Alles gaat goed tot het moment dat we in ph2 komen en er tegelijkertijd ghosts en MC's komen. Regelmatig blazen de ranged elkaar op en nemen als het kan nog 2-3 mensen mee, waardoor je de volgende MC/ghosts WEER meer last hebt omdat er minder mensen zijn die target kunnen worden. Beste try 20% ofzo, aardige progress maar vond het met de ghosts toch niet goed genoeg gaan nog. Iemand daar nog ideeen voor? Wij tanken hem haar in het midden van de kamer atm. zodat ranged eromheen kan spreaden.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu mijn liefdagboek.

Gistere mijn 1e icc25man heroic.
Wat is dat inderdaad ZO anders dan 10man heroic :P, teminste ik als newb die voor de 1e x dat deed vondt het overwhelmend.

Marrowgar was niet echt spannend, al schrok ik wel dat ik 12e op de dps lijst stond met 10k en anderen rond de 14k zaten.

Lady Deathwishper ging vrij makkelijk allemaal verzamelen achterin en beginnen schild was down terwijl de 1e wave met adds er nog waren.
Toen kwam ze tevoorschijn en hebben we de adds omgelegd en daarna ging de boss rustig dood, nogsteeds mensen die door ghosts gehit waren en dood ging, al met all messy kill maar toch een kill
Weer stond ik ergens 12/13e op de dps lijst maar toch wel overleefd en de 1e x

Lootship heroic was natuurlijk niet spannend om te vertellen.

Saurfang was ook niet echt spannend behalve dat het nuken wel heerlijk ging en ik 10e stond op de dps lijst en ja ik concureer met mensen met shadowmourne en andere ranged met 277 gear en tier.

Festergut, ging eigenlijk ook zonder problemen kon een lekker plekje vinden en lekker nukken en nog stond ik weer 12e 13e niet super dus...maar toch niet dood gegaan wat ik wel had verwacht.

Rotface Was wat dramatischer en voor mij tegelijk het makkelijkst, kon regelmatig still staan en nuken heb 1x zo'n slime out me aarse gehad en dat was het de rest kon ik nukken wat een 7e plek op de dps lijst.

Putricide verheugde ik me al op en vondt ik enorm spannen, het gevecht begon zoals altijd aardig snel werd er genuked en de adds gingen ook goed. ben er helaas wel dood gegaan had blink op cd en werd getarged door de ooze en kreeg goo op me, gelijk een CR en daarna waaren we al bij phase 3 en was het nukken geblazen en die ging neer.

Toen op naar Dreamwalker ook niet al te lastig op heroic ze begon te praten met dat er strength terug gekomen was en 2/5sec later was ze al renewed en waren we klaar !

Sindragosa de schrik van me leven, op heroic ( alles hiervoor ook btw ) mijn 1e x Cindy op 25man ja ja zelfs nooit normal gedaan. ( mijn ervaring was 10/12 )
De macro's werden gespammend en de engineering flares gedropt een kleine uitleg en daar gingen we.
Dat ging allemaal redelijk alleen mijn DPS was ZUIG kreeg elke x die magic..
En uit eindelijk was ik van de magic af dus ik kon nuken en we waren in phase 3 aangekomen. waardoor dus de icetombs en de rest begon en ja hoor mongooltje ik. had de magic Debuff en stond vrolijk te nuken :) iedereen werd ingezogen bij Cindy en ik explodeer en wipe de raid.
Dat moet je dus niet doen op je trail period op een heroic fight ! , gelukkig werd het opgevat als LOLZ
Mek firsttimer ? :P ./slaps myself. ( en nu stond ik 8e op dps lijst ja vindt je het gek mr nukeallot )
Dus daarna Poging nummer 2 en ik was zo gefixeerd op de buff's en debuffs dat ik dus echt een bagger dmg van 9k deed. En dus echt 15e stond op de dps lijst maar wel het overleefd en niet doodgegaan en nieumand opgeblazen.
De GM nog gewishperd zo van sorry voor that was really rtarded, hij zei gelukkig no worries first timer ;)
waarop ik antwoorde yup and i never did it on normal, en toen zei hij el o el

Op naar blood princes ! wat een lekkere fight is dat ! lekker stillstaan en nuke had zo'n heerlijke spot gevonden dat ik ze alle 3 kon nuken en orbs als het moest en ze dichtbij waren.8e dps lijst

BQL de laatste van onze avond.geen tactics gewoon barge in iedereen in positties en nuken waardoor ik eindigde op de 10e plaats kwa DPS, omdat ik niet gebeten was ( logisch de rest doet veel meer dmg ).

al met al leuke en spannende en leerzame avond 11/12 op heroic, de lichking gaan we proberen op dinsdag en zo niet op normal ze komen namelijk holydins tekort naar hun mening.

Vanavond hoop ik 10man heroic / normal te doen en we dan achievment run doen ! zodat ik snel me frostwyrm heb.

Rewards van vanavond achievments voor heroic en 2x token voor I264 tier. sanctified nu dus compleet 4/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeeej Goeiemorgen allemaal :) gisteren dan uiteindelijk toch mn problemen met de Pc weten op te lossen,geen idee hoe ik het gifikst heb maar hij doet het weer en daar gaat het om haha :P

nog ff leuk lopen spelen met mn specs en heb mn draai gevonden :) mn retri mainspec(BG-spec) tijdelijk ff gedropt voor protection en het bevalt me prima..Avenger's shield is mn nieuwe vriend haha vooral met dat sillence effect erop.

Protection in PvP geeft op tactisch gebied wel een aantal leuke toevoegingen en ik merk dan ook dat ik het spelletje anders speel dan op mn Retri spec,vooral leuk om in WSG als flag carrier te fungeren terwijl ik voorheen voornamelijk de FC beschermde en in SOTA hield ik me tijdens het verdedigen voornamelijk bezig met het verdedigen van de GY's en mn Avenger's shieldje op de healers te gooien :)

Conclussie: Prot pvp is best wel heel erg leuk voornamelijk door het verschil in speelstijl ik ben als retri meer offensief bezig en gefocussed op het Moorden en met Prot speel ik net als in Holy een ietswat meer Ondersteunende rol.

p.s. Nog 1 nachtje slapen en dan is het "Oldschool Event : Southshore vs Tarren Mill" kreeg al van 1 raid guild te horen dat ze de icc raid hadden verzet naar 23.00 uur ivm mogelijke server chrashes hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Gister Weekly EOE fail gehad, met de guild konden we niet omdat er geen healer was. en de helft afhaakte omdat deze het met de guild wilde doen en verder niet wilde puggen.

Dus zelf maar wat geprobeerd, tank vanuit de guild met 34k HP moest genoeg zijn dacht ik zo, verder redelijke gegearde geinv, alleen was er 1 healer die geen gems had, maar die deed het uiteindelijk beter dan de healer die in ICC10 gear zat, /cry.
na 3 tries maar gekapt, join miss vanavond of anders volgende week wel een pug als er gevraagd word ik Dalaran.
Kan als Tank/dps dus moet wel lukken, denk dat het net kan met 29k hp en def op 446, en food met extra stamina?
en dps van 2.5K moet ook wel lukken denk ik.

Na de fail ging ik nog maar ff met guildies een random doen, het werd nexus. Had eigenlijk al geen zin meer na de weekly fail maar goed toch maar mee gegaan.
eerste wat me opviel was dat onze druid agro greeg, ging ie weglopen van de groep, /cry. volgens mij is het algemeen bekent dat, mocht je als dps/healer agro hebben dat je dan naar de tank toe loopt om zo te proberen hem de agro te kunnen overnemen, en ga je dus niet weglopen.
Dus maar ff tot 10 geteld en hem vriendelijk verteld dat het dus handiger is om naar de tank te lopen.(blijft natuurlijk een guildie)

Run ging echt ontzettend langzaam, zucht,' ja schat kom zo bij je op de bank zitten' wilde nog ff wat van de verkiezingen zien enz.
Toen viel me nog op dat je als warrior tank Demolischion shout extra kan gebruiken om agro te krijgen, dat deed onze tank niet, heb ik hem ook maar ff verteld, vriendelijk maar een beetje geërgerd.
En dan was er nog een druid die mee was als dps, had naar mijn idee betere gear dan ik, redelijk wat 232ilvl items, en hij deed overal 1.6k damage in nexus terwijl ik op 2.8K zat met me undergeard furry warrior. zucht.
En dat terwijl druids volgens mij niet zo erg afhankelijk zijn van gear als een warrior.
Enige wat me wel goed deed was te DK die mee was, die deed 2.4k dps terwijl die de eerste 5min van de run nog diseas had van een res bij de heilige.

excuus voor de Frustraties :P

Maar kun je EOE tanken met 29k HP en def 446?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:51:

p.s. Nog 1 nachtje slapen en dan is het "Oldschool Event : Southshore vs Tarren Mill" kreeg al van 1 raid guild te horen dat ze de icc raid hadden verzet naar 23.00 uur ivm mogelijke server chrashes hahaha :P
Lol en nog steeds niet snappen mensen het verschil van different servers en loadingscreens.
ICC: Aparte servers
Northrend: Aparte servers
Outland: Aparte servers
Vanilla gebieden: Aparte servers

Dus, ik zie geen reden om als guild je raid te verplaatsen, tenzij je natuurlijk zelf aanwezig wilt zijn ;)
Thommmyy schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:08:

Maar kun je EOE tanken met 29k HP en def 446?
Waarom niet ?
De eerste tanks die maly getanked hebben hadden zoveel HP fully buffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08
Wootlock schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Waarom niet ?
De eerste tanks die maly getanked hebben hadden zoveel HP fully buffed.
Maar die tanks hadden waarschijnlijk wel 540 def skill tegen crits ;)

Overigens is demo shout ook weer niet zoveel threat dat je krijgt terwijl je wel een gcd gebruikt. Wel handig om bij grote pull de incoming dmg te verminderen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

psych schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:16:
[...]

Overigens is demo shout ook weer niet zoveel threat dat je krijgt terwijl je wel een gcd gebruikt. Wel handig om bij grote pull de incoming dmg te verminderen.
Doh :F
het is nog vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
psych schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:16:
[...]

nouja alle kleine beetjes helpen natuurlijk, had namelijk af en toe agro, lol

maar vergiste me in een cijfer, heb 546def,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Best dagboek,

Gister weer een lekkere avond gehad!
Nadat sign ups 2 weken lang crap waren (tentamens) was er weer een volledig team present; 25man raids met 25 ipv 20 helpt wel als aantal mensen in ilvl200 gear lopen :P
Aantal dagen geleden dus die fail run op Valithria had RL besloten om maar een fresh run te doen om ff weer wat vertrouwen te kweken en die i200 gastjes wat loot te laten krijgen.
Lekker pew pew gedaan en alles gewoon one shot zoals het hoort. Valithria dan, alweer ff de nieuwe healer uitleggen hoe en wat met portal; vorige healer trial was niet door trial gekomen. Ging degelijk, op het laatst een wipe door fast adds omdat die healer portal nog niet helemaal goed deed en stacks liet droppen en healing gewoon slackte.
2e poging zonder problemen down, zoals het hoort.

Council dan, hier waren we schijnbaar te lang niet geweest :S split bij valanar emp vortex? NO WAI, kostte dus een aantal spelers. En nogal een fail op bombs ophouden.
2e try dus maar even kort een tactics briefing... En toen ging het gewoon goed.
In 1e try maakte de enige druid nog wel een foute BR :P rezde de i200 DK ipv de top DPS mage L o L

Eigenlijk dus nog niet zo’n vlekkeloze run als we eerder gehad hebben, maar we hebben tenminste weer met full team geraid!

Daarna Malygos gegaan voor weekly; woot me new to maly  Dit was de laatste van de 3 drakes die ik dus nog niet gedaan had; nadat Sarth3D vorige week voor mij de eerste keer was. Natuurlijk had ik me al ingelezen en fight stelde niet veel voor pew pew.
En dus achievement for me, maar ook voro zo ongeveer de helft van de raid, lol 

Wat een vette instance is dat trouwens, ziet er erg vet uit!

Officers daarna in private chat een meeting over 10 man plan of approach,
Ben dus benieuwd hoe ik vanavond ingezet ga worden 
Group 1 heeft nu HM tot en met PP down en group 2 (me) heeft nu 1 avond gewiped op LK; en oa andere tank en ik zouden graag terug gaan om gewoon ook een kill te gaan halen. Maar RL wou eigenlijk HM starten, dus ben benieuwd wat de keus word.

Wel jammer dat als ik rond 23.30 relog naar Rogue ik op 39 (non exp locked) niet ff snel een BG inkan :P Denk dat ik van het weekend die een stuk verder ga schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lol en nog steeds niet snappen mensen het verschil van different servers en loadingscreens.

Dus, ik zie geen reden om als guild je raid te verplaatsen, tenzij je natuurlijk zelf aanwezig wilt zijn ;)
oow dat wist ik geeneens en die andere GM blijkbaar ook niet haha dacht dat als de server eruit knalde die er tenminste goed uitknalde net als Vroegah ;) maar thx voor de info man,weer wat geleerd dacht dat alleen de Heroics enzo op een aparte X-realm server zaten en de raids,outlands en northrend op hetzelfde schijfie stonden en ook dr uit zouden knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPS KITTY hulp gevraagd :)

Ik speel een dps kitty ben nu op level 64 aangekomen maar mijn dps blijft op een 400 a 500 dps hangen dat is gemiddeld 200 dps lager dan de rest in een random dungeon.

Ik gebruik de volgende rotations op bosses:

opening:

Inviseble - feral cat dan achter boss doe ik ravage.

Dan begin ik aan dps rotation meestal eerst mangle up dan rake zodat ze beide up zijn. dan doe ik tiger fury en dan rake ik naar 4 a 5 punten en dan rip ik de boss

Dan kijk ik of rake en mangle nog up zijn zoniet ff beide upzetten en dan mangle 5 punten om dan fero bite te doen en dan begin ik weer met de rip rotation

Maar ik doe een ontzettende but dps. ik heb verschillende rotations geprobeerd maar ik kom echt niet boven de 400 a 500 dps uit ook al is me gear helemaal kapot op staff na.

iemand wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

Ja, en daarom laggen de instance-servers niet als WG up is ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk level is je wapen? Afaik begint vanaf 60 de feral AP op wapens pas echt te schalen, daar komt een enorme berg AP vandaan.

Mijn feral op 76 blijft ook enorm achter op menig andere character die ik heb, ondanks dat ik best nette gear heb. Enkel mijn crit blijft erg achter (31%?), en later begreep ik dat ArP erg belangrijk zou gaan worden.

Gister maar besloten over te stappen naar Balance, al werkt het hele eclyps systeem vrij slecht als je amper crit hebt (enkel daar proct die talent op). Voordeel, AoE doe je echt heerlijke damage :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommmyy schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:20:
[...]

nouja alle kleine beetjes helpen natuurlijk, had namelijk af en toe agro, lol

maar vergiste me in een cijfer, heb 546def,
Ja hoor goed zat. Magoed ook deden we ooit Ulduar 25 met minder dan 5k GS maar da's voor een pug tegenwoordig alweer de ondergrens. Ligt eraan hoe zeikerig de RL is :)

Demo shout is eigenlijk alleen handig als niemand nog iets op nieuwe adds gedaan heeft om ze initieel op je te krijgen. Daarna moet je toch echt met TC/SW/cleave aan de slag om daadwerkelijk threat te houden.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 16:26
DPS paly gevraagd

Ik speel retri paly en ben nu lvl 75 (gs=2042)(crit=28%) me dps is ongeveer 1100-1200 met soms spikes naar 1400, ik sta meestal vrij hoog in de damagemeter, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer uit te halen valt.

Talent Build http://www.wowhead.com/talent#sVVzZVZVfbt0IuhdIfsu:0aozmc

Judgement of Light
Crusader Strike
Divine Storm
Exorcism als AoW procced / Hammer of wrath als mob/boss 20%- is
En voor AOE gooi ik er ook nog Consecration tussen

Op trash gebruik ik Seal of Command en op bosses Seal of Vengeance

Gister 75 geworden en meteen De-Raged Waraxe gehaald(http://www.wowhead.com/item=41816/de-raged-waraxe)

Dus als iemand nog tips heeft of andere aanmerkingen, graag ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Razzah op 10-06-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje over Utgard Keep, de laatste boss (2 fases).

Die shockwave spell lijkt vrij duidelijk (gewoon opzij gaan), maar wat is nu precies de reden dat na fase 1 (hij wordt dan reanimated door zo'n vylkar) om altijd achter een pilaar te staan? Vroeger was dit puur vanwege de enorme damage, maar met DPS die ver over de HP gaan van een verse 80, lijkt me dat toch al lang niet meer nodig? De debuff op extra damage is ook nietszeggend, beetje healer houd dit makkelijk op.

Ik ga standaard in dat tussen stuk achter de pilaar staan, en eigelijk weet ik niet eens meer waarom :P
Razzah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:00:
Gooi concecration ook bij single target bij, je hebt altijd 1-2 sec ruimte dat alle skills op cooldown staan. Verder ook die holy wrath op undead mobs :) En natuurlijk die 20% dmg buff zoveel mogelijk gebruiken, ding heeft maar dacht ik 2 min cooldown.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Gooi concecration ook bij single target bij, je hebt altijd 1-2 sec ruimte dat alle skills op cooldown staan. Verder ook die holy wrath op undead mobs :)
Dat doe ik soms ook wel maar dat kan ik niet continue doen, als ik achter elkaar consecration gooi raak ik OOM, ook al krijg ik bij elke judgement 25% mana terug en gebruik ik ook nog divine plea. En holy wrath gebruik ik op undead inderdaaad ;)

En ik moet inderdaad iets meer letten op me avenging wrath (20%dmg) die doe ik bij bosses wel altijd maar op trash vergeet ik hem nog weleens. Sowieso pop ik me trinket ook altijd wel op bosses (249AP)

[ Voor 22% gewijzigd door Razzah op 10-06-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feral kitty hier die op lvl 80 10k plus doet dus als je hulp wil.
Kan een aantal tips geven. En let niet op dps in dungeons. Het is pas echt belangrijk bij hoge Dungeons/ Raids.

Ik doe 1k dps op een lvl 40 mage. AOe damage!

Maar ik lees het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:39:
Inviseble - feral cat dan achter boss doe ik ravage.
Ravage kost ladingen energy en doet naar verhouding amper damage. Niet gebruiken, openen doe je met Mangle als je geen andere feral of arms warrior in je groep hebt, of Rake als je dat wel hebt. Daarna meteen Savage Roar, maar die heb je volgens mij nog niet, dus dat kun je nog even overslaan. :P
Dan begin ik aan dps rotation meestal eerst mangle up dan rake zodat ze beide up zijn. dan doe ik tiger fury en dan rake ik naar 4 a 5 punten en dan rip ik de boss
Tiger's fury pas gebruiken als je onder 30 energy zit, want je krijgt 70 energy terug, aangenomen dat je talents kloppen. Als je energybalk nog relatief vol is zit je energy en dus DPS weg te gooien.
Dan kijk ik of rake en mangle nog up zijn zoniet ff beide upzetten en dan mangle 5 punten om dan fero bite te doen en dan begin ik weer met de rip rotation
Mangle = shitty damage. Shred moet je filler zijn, niet Mangle. Mangle gebruik je als kitty niet vaker dan één keer per minuut om de debuff up te houden, tenzij je om wat voor reden dan ook van voren moet DPS'en.

Op level 80 in een 25-man raid met een andere feral of een arms warrior: openen met Rake, meteen Savage Roar doen om die damage buff te krijgen. Daarna Shred totdat je energy bijna op is, dan Tiger's Fury om je energy weer bij te vullen. Shredden (of Rake alleen als die bijna afloopt) tot 5 punten (niet tot 4, altijd tot 5 gaan voor Rip!) en dan Rippen. Daarna weer een Shred/Rake voor een combo point omdat je daar waarschijnlijk Savage Roar weer moet refreshen. SR refresh je altijd met 1 attack, dus maximaal 2 combo points.

Ferocious Bite gebruik je alleen als je Rip nog minimaal 8 seconden doorloopt en je Savage Roar nog up is, en alleen met 5 combo points, niet met 4. Als Savage Roar bijna afloopt, altijd eerst verversen. Als Rip minder dan 8 seconden over heeft terwijl je op 5 combo points aankomt, doe dan even gewoon niks, laat je energy weer bijvullen. Als Rip afloopt, ververs hem dan met je volle stack, Shred, Savage Roar, en verder met je rotation.

Kitty heeft geen vaste rotatie; je moet gewoon zorgen dat al je buffs en debuffs up blijven, en tussendoor hoop je dan zoveel mogelijk Shreds en Ferocious Bites te kunnen weaven. :) Mocht je inderdaad nog geen Savage Roar hebben (is volgens mij een level 71 skill) dan kun je dat stuk uiteraard negeren.
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:10:
Het is pas echt belangrijk bij hoge Dungeons/ Raids.
400 DPS op een bossfight @ level 64 is toch echt weinig hoor, ook in 5-mans. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 10-06-2010 12:16 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Razzah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:00:
DPS paly gevraagd

Ik speel retri paly en ben nu lvl 75 (gs=2042)(crit=28%) me dps is ongeveer 1100-1200 met soms spikes naar 1400, ik sta meestal vrij hoog in de damagemeter, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer uit te halen valt.

Talent Build http://www.wowhead.com/talent#sVVzZVZVfbt0IuhdIfsu:0aozmc

Judgement of Light
Crusader Strike
Divine Storm
Exorcism als AoW procced / Hammer of wrath als mob/boss 20%- is
En voor AOE gooi ik er ook nog Consecration tussen

Op trash gebruik ik Seal of Command en op bosses Seal of Vengeance

Gister 75 geworden en meteen De-Raged Waraxe gehaald(http://www.wowhead.com/item=41816/de-raged-waraxe)

Je hebt nog twee talentpoints over in die build; gooi die in Pursuit of Justice. zodat je (op 75) op 6/5/55 zit (waarbij je dus de volgende 5 punten in holy stopt). Verder; gebruik consecration, het is gratis damage want je hebt er de gcd's nog voor.

Verder is het op lvl 75 nog niet echt van belang wat je aan gear hebt; dat komt wel op lvl 80. Je rotatie ziet er verder wel goed uit :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:15:
[...]

Ravage kost ladingen energy en doet naar verhouding amper damage. Niet gebruiken, openen doe je met Mangle als je geen andere feral of arms warrior in je groep hebt, of Rake als je dat wel hebt. Daarna meteen Savage Roar, maar die heb je volgens mij nog niet, dus dat kun je nog even overslaan. :P

[...]

Tiger's fury pas gebruiken als je onder 30 energy zit, want je krijgt 70 energy terug, aangenomen dat je talents kloppen. Als je energybalk nog relatief vol is zit je energy en dus DPS weg te gooien.

[...]

Mangle = shitty damage. Shred moet je filler zijn, niet Mangle. Mangle gebruik je als kitty niet vaker dan één keer per minuut om de debuff up te houden, tenzij je om wat voor reden dan ook van voren moet DPS'en.

Op level 80 in een 25-man raid met een andere feral of een arms warrior: openen met Rake, meteen Savage Roar doen om die damage buff te krijgen. Daarna Shred totdat je energy bijna op is, dan Tiger's Fury om je energy weer bij te vullen. Shredden (of Rake alleen als die bijna afloopt) tot 5 punten (niet tot 4, altijd tot 5 gaan voor Rip!) en dan Rippen. Daarna weer een Shred/Rake voor een combo point omdat je daar waarschijnlijk Savage Roar weer moet refreshen. SR refresh je altijd met 1 attack, dus maximaal 2 combo points.

Ferocious Bite gebruik je alleen als je Rip nog minimaal 8 seconden doorloopt en je Savage Roar nog up is, en alleen met 5 combo points, niet met 4. Als Savage Roar bijna afloopt, altijd eerst verversen. Als Rip minder dan 8 seconden over heeft terwijl je op 5 combo points aankomt, doe dan even gewoon niks, laat je energy weer bijvullen. Als Rip afloopt, ververs hem dan met je volle stack, Shred, Savage Roar, en verder met je rotation.

Kitty heeft geen vaste rotatie; je moet gewoon zorgen dat al je buffs en debuffs up blijven, en tussendoor hoop je dan zoveel mogelijk Shreds en Ferocious Bites te kunnen weaven. :) Mocht je inderdaad nog geen Savage Roar hebben (is volgens mij een level 71 skill) dan kun je dat stuk uiteraard negeren.

[...]

400 DPS op een bossfight @ level 64 is toch echt weinig hoor, ook in 5-mans. ;)
Niks op aan te merken.

Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:51:
Ik heb er wel zin in. Ik ga zeker mijn best doen om even te komen kijken en nog een paar hordes te meppen. Ik ben geen level 80, maar ga het toch ff proberen. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:33:
[...]

Ik heb er wel zin in. Ik ga zeker mijn best doen om even te komen kijken en nog een paar hordes te meppen. Ik ben geen level 80, maar ga het toch ff proberen. :)
That's The Spirit! komt helemaal goed hoor :) en er komen zat mensen naar het Event-je dus mocht het Hairy worden dan kan je altijd nog een beetje de veiligheid vd massa opzoeken :) en een aantal mensen van andere realms hebben inmiddels ook een DK uit de starting area gelvled om ook een kijkje te nemen dus die zullen wel wat onder jouw lvl zitten dan :) en natuurlijk nog de lower lvls van ons eigen realm die daar toevallig zijn of er speciaal voor naar Southshore gaan

" There's Always a Bigger Fish around Somewhere" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:16:
[...]

Je hebt nog twee talentpoints over in die build; gooi die in Pursuit of Justice. zodat je (op 75) op 6/5/55 zit (waarbij je dus de volgende 5 punten in holy stopt). Verder; gebruik consecration, het is gratis damage want je hebt er de gcd's nog voor.

Verder is het op lvl 75 nog niet echt van belang wat je aan gear hebt; dat komt wel op lvl 80. Je rotatie ziet er verder wel goed uit :)
Kan ie niet beter Wisdom judgen voor mana return? Vooral met het advies Conc te gebruiken ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:51:
Kan ie niet beter Wisdom judgen voor mana return? Vooral met het advies Conc te gebruiken ;)
Die gebruik ik ook standaard ipv die heal judge, omdat je vanuit Divine Storm ook al healing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Nu je het zegt :P waarom zou ik dat niet doen, Judgement of light heb ik in principe toch niet echt nodig in een dungeon want dood ga ik toch niet. Vanavond maar even weer eens wisdom gebruiken

PS. ik had judgement of wisdom ondertussen al uit me bar gegooid maar dat was nog in de tijd dat ik ook Glyph of Seal of command had, die 8% mana geeft als je seal of command gebruikt.

Nog even een ander puntje, ik zie soms prot paladins bijna dezelfde DPS halen als ik en soms nog meer, ik zit er aan te denken om dual spec te halen en prot te nemen, ik heb nog nooit eigenlijk een en echte tank gemaakt en het lijkt me opzich wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Vivaladen,

Als ik op tijd thuis ben ga ik je komen zoeken tussen al die andere alliance en kom ik je een kopje kleiner maken ;)
(wat wrs zo hard gaat faile in pve fury spec met maar matige pvpgear >:) )
Hoelaat begint het juist? staat er info op het official forum over het event?

Gisteren voor 1ste keer Lk 10man normal geprobeerd, en man wat voor een leuk gevecht is dat :D
zonder al te veel tries eigenlijk al in p2 geraakt, maar zitten soms nog in de problemen met het verwijderen van de buff die Lk krijgt. We hadden namelijk niet door dat iemand met necrosis plaque 5 yards van al de rest moest weg zijn als ie gedispelled werd om de buff van Lk af te krijgen. Maar dat weten we nu ook voor de volgende tries zaterdagavond :). Miss een goed idee dat we tactics eens deftig doornemen tegen dan :D

Grtz
-zumbaba

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohoo, mijn 2 Landro Gift card zijn binnen. Er zit ook nog een extra loot card bij: Slashdance :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:10:
Woohoo, mijn 2 Landro Gift card zijn binnen. Er zit ook nog een extra loot card bij: Slashdance :D
haha in mijn pakjes had ik er ook 2 !, ik kreeg 1x slashdance en 1x die path of cenarious...
dus geen mount voor mij :<

Ach volgende eeuw maar weer is proberen you never know :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zumbaba schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:06:
Vivaladen,

Als ik op tijd thuis ben ga ik je komen zoeken tussen al die andere alliance en kom ik je een kopje kleiner maken ;)
(wat wrs zo hard gaat faile in pve fury spec met maar matige pvpgear >:) )
Hoelaat begint het juist? staat er info op het official forum over het event?

Gisteren voor 1ste keer Lk 10man normal geprobeerd, en man wat voor een leuk gevecht is dat :D
zonder al te veel tries eigenlijk al in p2 geraakt, maar zitten soms nog in de problemen met het verwijderen van de buff die Lk krijgt. We hadden namelijk niet door dat iemand met necrosis plaque 5 yards van al de rest moest weg zijn als ie gedispelled werd om de buff van Lk af te krijgen. Maar dat weten we nu ook voor de volgende tries zaterdagavond :). Miss een goed idee dat we tactics eens deftig doornemen tegen dan :D

Grtz
-zumbaba
haha nou dat gaat je mischien wel lukken aangezien ik mijn Lvl60 epic Grandmarshall set aantrek met de grandmarshall warhammer (uiteraart wel wrath nonset items op de belt na die is lightforge staat mooier) zodat ik herkenbaar ben op het slagveld (die gouden pally haha) maarja 1 klein dingetje : heb wel 5 man aangesteld als persoonlijke lijfwacht die wel tot de tanden toe gegeared en bewapend zijn..
heb ik denk ik wel nodig aangezien er meer mensen met dat idee rondlopen en de horde guild <Seeping Gizzards United> 500 goud uitkeren aan hun Guildies voor een screenie met mijn onschuldig ontzielde lichaampje haha maar das gelukkig maar een heel klein (pvp) guildje

meer info linkjes:

www.thestormwindcrusaders.com (onze site)
http://forums.wow-europe....topicId=13525766729&sid=1 (realm forum anachronos)
http://www.wow.com/2010/0...fieds-old-school-a-go-go/ (Wow.com

het startschot gaat af om 21.00 uur en het einde is om 23.00 uur (aankomende vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:15:
[...]

haha nou dat gaat je mischien wel lukken aangezien ik mijn Lvl60 epic Grandmarshall set aantrek met de grandmarshall warhammer (uiteraart wel wrath nonset items op de belt na die is lightforge staat mooier) zodat ik herkenbaar ben op het slagveld (die gouden pally haha) maarja 1 klein dingetje : heb wel 5 man aangesteld als persoonlijke lijfwacht die wel tot de tanden toe gegeared en bewapend zijn..
Haha meesterlijk.
heb ik denk ik wel nodig aangezien er meer mensen met dat idee rondlopen en de horde guild <Seeping Gizzards United> 500 goud uitkeren aan hun Guildies voor een screenie met mijn onschuldig ontzielde lichaampje haha maar das gelukkig maar een heel klein (pvp) guildje
En 100g van mij voor de hordes die een screenie laten zien van Gronnstalker.. haha. 100g is wel in verhouding natuurlijk. Geheel offtopic, maar ik ben hem laatst tegengekomen terwijl hij niet afk was. Ongelofelijk, wat een verzameling arrogantie. Zijn letterlijke woorden in goldshire. Jullie zijn zeker allemaal hier na toe gekomen om mij te zien verliezen? En nee, ik ga niet met je duellen, er zijn hier wel meer mensen die wel eens met mij willen duellen, wie denk je wel niet dat je bent? Los daarvan, was hij niet lid geworden van SWC? Waarom is hij daar weg gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:37:
Wie is dat Gronnstalker. ? :D armory linkje
en uitleg waarom mensen hem neit mogen :P
Gronnstalker is een wannebe huntard die van zichzelf denkt dat hij de aller aller beste hunter is terwijl verschillende mensen hem al meerdere malen gepwned hebben in duel...

echt zo iemand die je gewoon beter negeert omdat hij toch altijd dingen terugzegt die meestal niet relevant zijn met waarover de discussie gaat. Wij hadden vroeger zo iemand aan horde kant ook, grappig genoeg was dit ook een hunter (Marksmen) vraag me af of gronnstalker de gefactionchangede Marksmen is mits Marksmen verdwenen is :)

edit: tis een beetje een vuile egotripper :')
en ik lachtte me altijd kreupel als er in trade weer een discussie bezig was over Marksmen of Gronnstalker :D
Snap niet hoe mensen zo dom kunnen zijn om te blijven discussieren met zo'n trolls

edit2: zit op werk dus kan jammer genoeg geen armorylinkje voorzien (klote proxys)

[ Voor 18% gewijzigd door Zumbaba op 10-06-2010 13:44 ]

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:24:
[...]

Haha meesterlijk.

[...]

En 100g van mij voor de hordes die een screenie laten zien van Gronnstalker.. haha. 100g is wel in verhouding natuurlijk. Geheel offtopic, maar ik ben hem laatst tegengekomen terwijl hij niet afk was. Ongelofelijk, wat een verzameling arrogantie. Zijn letterlijke woorden in goldshire. Jullie zijn zeker allemaal hier na toe gekomen om mij te zien verliezen? En nee, ik ga niet met je duellen, er zijn hier wel meer mensen die wel eens met mij willen duellen, wie denk je wel niet dat je bent? Los daarvan, was hij niet lid geworden van SWC? Waarom is hij daar weg gegaan?
hehe all part of the masterplan :P mijn 2nd in command had hem overgehaald om terug te komen naar de Alliance en ons te joinen als soort van Beroemdheid..toen we als officers eenmaal beraad hadden gehad samen en besloten hadden dat dat niet zo cool was hebben we als Guild een Duel avond gehouden in Goldshire waarbij Gronny door 80% vd guild werd verslagen haha en toen was het gelijk van /Gquit zoals verwacht haha hij zei later dat de naam van onze guild hem niet aanstond en dat we allemaal noobs waren haha behalve ik want i was koning vd noobs :P nu heeft ie een eigen guild met totaal 5 man haha waaronder hijzelf :P
eerste potje dat ie verloor zei ie "Heb mn cooldowns niet gebruikt daarom verloor ik"
tweede potje dat ie verloor was t "had in het eerste potje all mn cooldowns gebruikt"

maarja wil je hem in actie zien? heb een leuk filmpje op youtube waar gronstalker wordt gekite ipv andersom haha meesterlijk filmpje gemaakt door een guildie (miziek is ook heel leuk):

YouTube: SWC Duel - Septar Vs Gronstalker

EDITJE : armory linkje van Gronny:
http://eu.wowarmory.com/c...ronos&cn=Gr%C3%B8nstalker

en van zn lol guild :
http://eu.wowarmory.com/g...=trollin+trade+II+is+lulz

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En welk level is die ? zie alleen een lvl 52 ofzo met die naam op armory
heet die anders tegenwoordig ?. of ben ik blind

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 10-06-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:44:
waarschijnlijk is hij iets slimmer geworden en heeftie een namechange/server change gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip*

thnx mijn dps op bosses is nu 6 a 700 nog steeds te laag want top dps doet gemiddeld 1.1k
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:37:
Wie is dat Gronnstalker. ? :D armory linkje
en uitleg waarom mensen hem neit mogen :P
Dit is zijn armory. http://eu.wowarmory.com/c...ronos&cn=Gr%C3%B8nstalker Hij is iemand die een begrip is geworden op onze realm door opvallend negatief aanwezig te zijn. Imho niet echt iets om trots op te zijn. Hij is bijzonder arrogant en irritant aanwezig. Hij is op zich best een goede pvp-er naar wat ik vernomen heb. Alleen als hij verliest zal het altijd liggen aan lag en andere factoren. Hij is meestal te vinden rond Goldshire, de plek waar op onze realm de meeste pubers per vierkante meter te vinden zijn. Hij was ooit actief als horde speler volgens mij. Daar maakte hij niet al te veel vrienden waarna hij naar de alliance zijde is getransferd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:44:
heb mn postje ge-edit met de linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:15:
[...]

haha in mijn pakjes had ik er ook 2 !, ik kreeg 1x slashdance en 1x die path of cenarious...
dus geen mount voor mij :<

Ach volgende eeuw maar weer is proberen you never know :D
Ik had:
- Path of Cenarius
- Sandbox Tiger

:D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:49:
[...]

Dit is zijn armory. http://eu.wowarmory.com/c...ronos&cn=Gr%C3%B8nstalker Hij is iemand die een begrip is geworden op onze realm door opvallend negatief aanwezig te zijn. Imho niet echt iets om trots op te zijn. Hij is bijzonder arrogant en irritant aanwezig. Hij is op zich best een goede pvp-er naar wat ik vernomen heb. Alleen als hij verliest zal het altijd liggen aan lag en andere factoren. Hij is meestal te vinden rond Goldshire, de plek waar op onze realm de meeste pubers per vierkante meter te vinden zijn. Hij was ooit actief als horde speler volgens mij. Daar maakte hij niet al te veel vrienden waarna hij naar de alliance zijde is getransferd.
Was eerst Alliance en hij zou nooit horde gaan..
Toen was ie Horde..
Nu weer Alliance haha

maar check dat filmpje maar een haha Septar vs gronstalker

p.s. Zumbaba? ken jij Oats of Stavlan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickos85 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:49:
[...]

waarschijnlijk is hij iets slimmer geworden en heeftie een namechange/server change gedaan :P
ja zoiets had ik dus ookal :P

Zo had ik ook een nemesis genaamd Quincykun...waarvan ik hem dus altijd Quincycunt noemde.

Die kerel moest mij niet en zat altijd noob te zeggen en everything is better without you mektheb etc.
Beste eraan was de halve server moest hem niet :) en ja ik had daar best wat invloed op !

weet nog dat de blacksmith op isle of qualdanas opende, iedereen stond daar en ook een guild van mijn server die horde waren, toendertijd beste server genaamd badnews.

En die quincykun stond erook, en die zat samen met een andere guildie van hem mij uit te lachen en noob te zeggen terwijl de halve server bij de hammer stond.

Toen ben ik naar me vrienden bad news gerend ! en een speler genaamd icycone opgezocht
./target icycone ./cry ./target quincykun ./point ./cry
icycone nod's
alle buff's en alles aangezet ( BT / sunwell gear ) en 1 shotte qiuncykun.( dat deed die mage dus ;) icycone)

Waarna ik een smile kreeg van icycone terwijl ze van de gaurds vluchte !
ik heb liggen rollen op de grond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:49:
knip*

thnx mijn dps op bosses is nu 6 a 700 nog steeds te laag want top dps doet gemiddeld 1.1k
Sommige classes doen nu eenmaal makkelijk veel damage dan andere classes, maar ook gear speelt een flinke rol. Maak je niet zo druk om deze levels, per saldo gaat het enkel om lvl80 en tot die tijd kan je niet meer doen dan je best. De wereld vergaat echt niet als je 200-300dps achter de nr 1 loopt.

(je praat over een fight van 4 minuten, dat is 48k minder dmg. Die 48k kost je party - uitgaande van 800dps gemiddeld - 20 seconde extra om neer te halen).

Zo kon ik met mijn DK en warlock met mijn ogen dicht nog wel 1k+ halen, maar mijn balance druid en Fury warrior kwam ik niet eens aan de helft (beide hangen erg op criticals, wat je gewoon amper hebt rond die lvls).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
knip*

Volledig heirloom characters die goed schalen met gear zoals mages/warlocks op die levels zijn gewoon niet bij te houden.
Meestal zijn die bazen in 10 seconden dood, op het punt dat meestal een druid pas zijn dots heeft neergezet en aan zijn shred "rotatie" begint.
Mijn mage cast op die bossfights alleen arcane blast met alle cooldowns popped, zoiets kan je als druid niet direct voor korte gevechten.

Op aoe zou je wel goed moeten doen met (op level 80, mangle savage roar en dan) swipeuh! tot geen energy meer, tigers fury en weer swipeuh! (Of voor cat tanking met berserk en trinkets popped swipen 8) )

Single target is dps-en als druid ook moeijlijker niet alleen door de "ingewikkelde" prioriteit, maar ook door de positie. Niet achter de mob staan is geen mogelijkheid to shredden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Misschien een stomme vraag, maar waar kopen jullie die Landro Gift cards?
Het meeste waar ik ze aangeboden zie worden is nogal dogey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
kijk, dat zijn nou eens leuke dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Mektheb schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:44:
Kortom ze gaan me lvl 70 pally van een lichking account op een TBC account transferen, met de hand dus en niet via het systeem online.

\o/ gotta love blizzard
Wil niet héél negatief doen, maar is dit niet gewoon een standaard transfer-info mailtje die ze je hebben gestuurd, en begrijpen ze je probleem dus gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudi schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:27:
[...]

Wil niet héél negatief doen, maar is dit niet gewoon een standaard transfer-info mailtje die ze je hebben gestuurd, en begrijpen ze je probleem dus gewoon niet?
Ik heb geen idee, ik heb ze gemaild en toen antwoord gekregen.

Daarna stuurde ik een mail met de vraag erbij van. snap ik het nu goed kan ik nu WEL of NIET mijn lvl 70 palladin genaamd zjiara naar een account van mezelf transferen waar alleen WoW + TBC aangekoppeld zijn ?.

Daarna kreeg ik die mail terug. waarop ik dus gewoon ga antwoorden met alle gegevens die ik heb en er bij zetten ik dus wil dat me lvl 70 pally van de ene account naar me andere account gaat.
En als ze dan alsnog zeggen het kan niet jammer dan, maar iets zegt me ze anders dat nu al wel gedaan hebben.

Maar nu je het zo zegt klinkt het raar ( tijd voor een nederlandse helpdeks daar gebeurd wel vaker die communicatie zo stroef gaat en er spelen zat nederlanders )
EDIT : heb ze maar nog een x gemaild met nogmaals de volledige uitleg en dat ik geen problemen heb met me account details en me persoonlijke gegevens te geven, maar dat ze misschien mij niet begrijpen of ik hun niet en of ze dus wat persoonlijker op me mail kunnen ingaan en ik dus nogmaals de hele situatie beschreven hebt wat ik wil, wat ik heb en wat ik probeer wat niet lukt.

Ik wacht wel op een responds en anders bel ik ze wel....krijg ik weer iemand int engels aan de lijn etc niet dat dat het probleem is maar het is irritant dan de worden te zoeken voor als je iets wilt uitleggen:P

[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 10-06-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:52:
[...]

p.s. Zumbaba? ken jij Oats of Stavlan?
Kennen niet, heb die wel al in dalaran zien rondhuppelen :)
En denk dat ik vroeger wel eens gepugged heb met 1 van de 2. maar men geheugen is zoals een zeef dus zoveel herinner ik me niet ;p

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

knip*

Je DoT's krijgen de tijd niet om door te tikken, wacht maar af wat je op raid bosses doet op level 80. :)

Verder: feral DPS is één van de lastigste specs om goed te spelen en bovendien erg gear-afhankelijk. Ik ben in 3 weken tijd als een pijl omhoog geschoten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Gisteren heel mooi.
We deden die isntance in dalaran in een random groep.(met de 18 portals en 3 bosses)
De eerste boss was een mage die op een gegeven ogenblik een elektische bal oproept.
(Ik had van te voren aangegeven dat dit mijn eerste run in deze isntance was, was geen probleem.)

Hadden we een DK tank die moeite had met aggro houden aangezien ik als gury warrior veel klappen kreeg terwijl mijn treath gewoon normaal was.

Op een geven moment komt die boss dus en wipen we door die energy bal.
Begint de DK op de healer te zeuren dat ze beter had moeten kiten etc.(terwijl hij zelf stil bleef staan.)
Komen we dus terug in de dungeon en komt er een vote-kick om de healer te kicken.
Nog voordat ik op cancel/deny w/e had kunnen klikken was de kick al gefaild.
Allebei de andere DPSers "Not kicking her" "She did fine" etc.
--- Dit moment vond ik echt mooi aangezien ik als nieuwe speler in random dungeons tot nu toe alleen maar idioten heb meegemaakt en eindelijk nu gewoon normale spelers =D.

Met tegenzin verder gespeeld dus. Weer een wipe, zelfde boss.
Leave de DK maar en kregen we daarna een pally tank. Gingen stukken beter, helaas nog wel 1x gewiped door puur ongeluk. En daarna de instance gehaald zonder enig probleem. :D

Voor de rest ben ik gewoon een beetje gaan exporen. Vandaag denk ik dat ik even de laatste 5 lvls eruit ga drukken. IIG 3 ervan zodat ik kan beginnen met lvl 80 gear zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen wipen in Violet Hold(normal), tja tenzij je dus met een tank zit die niet kan tanken of met een healer die niet kan healen :P verder is het eigenlijk redelijk tank&spank.

Overigens kan ik er vrij slecht tegen als ik met een group wipe in een dungeon die helemaal niet moeilijk is, maarja tegenwoordig zijn er gewoon veel debielen in die pugs :P

Gister ook in Gundrak, echt een debiele DK die niet kon tanken, gewoon op dezelfde target pakte ik binnen 2/3 klappen al aggro, hoe wil ik dan gaan dps-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Razzah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:55:
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen wipen in Violet Hold(normal), tja tenzij je dus met een tank zit die niet kan tanken of met een healer die niet kan healen :P verder is het eigenlijk redelijk tank&spank.

Overigens kan ik er vrij slecht tegen als ik met een group wipe in een dungeon die helemaal niet moeilijk is, maarja tegenwoordig zijn er gewoon veel debielen in die pugs :P
Je hebt ook mensen die echt voor het eerst spelen en VH gewoonweg niet kennen of nog niet zo goed zijn in hun rol. Bedoel, zie hier ook vaak zat vragen langskomen voor Tank/Healing en die mensen kun je treffen in een instance. Niet iedereen is meteen debiel als iets niet goed gaat ;)

@Dagboek
Gisteren eindelijk 95 Frost Emblems gescoord en zo te zien mn laatste T10 item gescoord (Helm/Chest/Legs). Vanavond gelijk hopen op een Token zodat ik hem om kan zetten naar Sanctified :P

Zijn er andere Combat Rogue's hier die wel voor 4T10 gaan of voor 3T10 gaan en andere items?
In mijn geval gebruik ik Aldriana's Gloves en Cultist Shoulderpads als OffSet items. :)

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 10-06-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razzah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:55:
Gister ook in Gundrak, echt een debiele DK die niet kon tanken, gewoon op dezelfde target pakte ik binnen 2/3 klappen al aggro, hoe wil ik dan gaan dps-en
Tja, zo ken ik ook genoeg 'debiele' DPS's die ipv een main target van de tank maar ergens een loslopende add pakken, en moord en brand gillen dat ze agro krijgen. Helemaal als het een hunter/rogue is, die waarschijnlijk zijn skills nog niet echt allemaal door heeft. Ook even niet de gedachte nemen, goh de tank komt wat moeilijk op gang met threat op deze mob, laat ik een ander pakken.. nee, gewoon doormeppen en achteraf zeuren.

Het ergste is dan nog wel, dat je ze moet uitleggen dat ze eerst skull moeten neermeppen, dan kruisje en daarna zien we wel. Alsof sommige DPS fobie hebben voor doodshoofden, dat ze er geen skills op mogen gooien en compleet moeten negeren.

Simpel, een tank kan een fout maken, een fout die jij weer makkelijk kan corigeren (stop de DPS op die mob). Ook een DPS kan een fout maken, die de healer of tank weer makkelijk kan oplossen. Maar het is alsof de initiele fout een vrijwaren is om daarna zoveel mogelijk fout te doen zonder dat het je eigen schuld is.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:21:
[...]

Tja, zo ken ik ook genoeg 'debiele' DPS's die ipv een main target van de tank maar ergens een loslopende add pakken, en moord en brand gillen dat ze agro krijgen. Helemaal als het een hunter/rogue is, die waarschijnlijk zijn skills nog niet echt allemaal door heeft. Ook even niet de gedachte nemen, goh de tank komt wat moeilijk op gang met threat op deze mob, laat ik een ander pakken.. nee, gewoon doormeppen en achteraf zeuren.

Het ergste is dan nog wel, dat je ze moet uitleggen dat ze eerst skull moeten neermeppen, dan kruisje en daarna zien we wel. Alsof sommige DPS fobie hebben voor doodshoofden, dat ze er geen skills op mogen gooien en compleet moeten negeren.

Simpel, een tank kan een fout maken, een fout die jij weer makkelijk kan corigeren (stop de DPS op die mob). Ook een DPS kan een fout maken, die de healer of tank weer makkelijk kan oplossen. Maar het is alsof de initiele fout een vrijwaren is om daarna zoveel mogelijk fout te doen zonder dat het je eigen schuld is.
Dat zie je idd vaak bij dps, ik ga altijd tot ongeveer 75% threat en dan TAB ik naar een volgende mob (ik ben mage) en mocht ik een foutje maken dan is er altijd nog invisibility, Ice block of als het echt niet anders kan blink richting de tank.
Als je als DPS een mob op je krijgt is het toch echt 99% je eigen schuld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:02:
[...]

Dat zie je idd vaak bij dps, ik ga altijd tot ongeveer 75% threat en dan TAB ik naar een volgende mob (ik ben mage) en mocht ik een foutje maken dan is er altijd nog invisibility, Ice block of als het echt niet anders kan blink richting de tank.
Ik ga gewoon tanken in DPS gear en dan mag DPS zelf uitzoeken welk target ze eerst nuken. 't Is bijna onmogelijk om een feral tank in DPS gear voorbij te gaan op trash. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar maar dat kan natuurlijk niet iedere (beginnende) tank, en ik zie zelf vaak dat er veel dps zijn die al beginnen te schelden als ze een keer aggro krijgen.
Dan is het natuurlijk als mage die meestal bovenaan staat met dps om ze te vertellen dat het helemaal niet nodig is om ze nog bozer te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Het domste vind ik nog dat als ik een groepje sta te tanken, en er staat een caster op 20 meter afstand, dat dan mensen ervoor kiezen om hem als eerst aan te vallen :') Gebeurt echt regelmatig, vaak zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:02:
[...]

Mwuah, zie toch vaak zat tanks welk ook echt uiterst inefficient bezig zijn :p. Single target threat opbouwen bijv, en daarnaast in hun mob verder ook totaal geen raid icons gebruiken.

A) Het is al een ramp om zo iedere keer focus van de tank te achterhalen.
B) Je kunt maar een uiterst beperkt deel van je DPS doen wil je niet dat je de aggro op je betrekt. Kunnen ze nog zo leuk mobben, maar heeft totaal geen zin als je maar 3k dps single target kunt doen ipv 15k dps erop smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
RichardvdD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:44:
Het domste vind ik nog dat als ik een groepje sta te tanken, en er staat een caster op 20 meter afstand, dat dan mensen ervoor kiezen om hem als eerst aan te vallen :') Gebeurt echt regelmatig, vaak zelfs.
Lijkt me vrij logisch.
Vaak is the kill-volgorde : casters --> melee
In pit of sauron, trash na ick moeten de casters eerst neer voor melee, als je tenminste niet elke keer je healer the stress in wil laten schieten. Niet iedereen is ICC25 geared en dan is melee tanken misschien wel waar jouw focus ligt maar moet caster ook als eerste neer

In zulf soort gevallen denk ik meer aan fail tank dan aan fail DPS (of je moet zo overgeared zijn dat het niets meer uitmaakt wie je als eerst pakt)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
sabriel schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:48:
[...]

Lijkt me vrij logisch.
Vaak is the kill-volgorde : casters --> melee
In pit of sauron, trash na ick moeten de casters eerst neer voor melee, als je tenminste niet elke keer je healer the stress in wil laten schieten. Niet iedereen is ICC25 geared en dan is melee tanken misschien wel waar jouw focus ligt maar moet caster ook als eerste neer

In zulf soort gevallen denk ik meer aan fail tank dan aan fail DPS (of je moet zo overgeared zijn dat het niets meer uitmaakt wie je als eerst pakt)
Nee het is niet logisch om een mob te dpsen die 20 meter van de tank af staat waar hij totaal geen aggro op kan houden als iemand erop begint te raggen. Denk misschien eens na en probeer voor de verandering een van die leuke CC-spells die waarschijnlijk ergens je spellbook verstopt staan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

RichardvdD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:54:
[...]
Nee het is niet logisch om een mob te dpsen die 20 meter van de tank af staat waar hij totaal geen aggro op kan houden als iemand erop begint te raggen. Denk misschien eens na en probeer voor de verandering een van die leuke CC-spells die waarschijnlijk ergens je spellbook verstopt staan. |:(
Held.

Zie het vaak genoeg dat de ranged de tank beschuldigd dat een mage of andere mob hun heeft gekilled die idd net iets verder stond dan de rest van de mobs.

Maar een tank kan ook een paar bewegingen maken richting de mage of ranged om zo de een paar klappen te geven. Ook is md of tott een uitkomst dan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel lol je kan hebben met de sandbox tiger in dalaran :D Ik had setje van 50 gekregen uit de TCG cards, iedereen wil op dat ding :D

filmpje hoe dat eruit ziet (niet van mij)

Toch 1 van de leukste dingen die blizzard in het spel heeft zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:29:
[...]

Held.

Zie het vaak genoeg dat de ranged de tank beschuldigd dat een mage of andere mob hun heeft gekilled die idd net iets verder stond dan de rest van de mobs.

Maar een tank kan ook een paar bewegingen maken richting de mage of ranged om zo de een paar klappen te geven. Ook is md of tott een uitkomst dan.
Kreeg vandaag in icc als tank een vreemdere opmerking naar mn hoofd gegooid. We hadden net wat mobs neer en de party stond nog in een andere kamer bij te komen. Op eens zie ik een healer naar een mob lopen en pullen. Healer in 1 klap dood :P

Zit die gast te zeuren dat het mijn fout was dat tie dood was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]
Er zijn wel argumenten ten faveure van de DPS die de caster mob oppakt. Zo zal de mob die vrolijk op 20 meter staat op een gegeven moment gewoonweg op de healer gaan instampen, die pakt ook gewoon threat (zeker als jij 0,0 threat op die caster zou hebben, wat gewoonweg slecht tanken is). CC werkt ook niet altijd, zeker in heroics niet waar je over het algemeen niet alle mogelijke CC in huis hebt. Dus dan maar gewoon down he.

Laten we het er maar gewoon over eens zijn dat er wat meer tekst en uitleg benodigd is bij zulke stellingen. Want zoals het nu gesteld wordt kun je er alle kanten mee op, en dat terwijl het bovenal van de spelers en van dat specifieke moment afhangt. Er zijn voldoende gevallen geweest waar ik 'lekker' zo'n target heb opgepakt, bijvoorbeeld omdat de tank niet weet wat ie precies moet tanken (en dan maar een groepje melee pakt). Er zijn ook voldoende gevallen waarop ik gewoon tanks target pak om te dpsen. Verder is het zo eens in de zoveel tijd ook gewoon leuk om die luie tanks een beetje te laten werken. Luie vlerken met hun 3 seconden wachttijd op een random :P.

Gelukkig heal ik de meeste randoms. Dan heb je gewoon lekker geen gezeik aan je harses. Beetje achter de tank aanhobbelen, shieldje hier, shieldje daar, PoM en je kunt weer verder gaan met /follow :P. Voordeel is ook nog dat door gear en dergelijke men ziet dat je e.e.a hebt gedaan in game wat qua moeilijkheid hoger ligt dan een HC. Als er dan iemand dood gaat doordat jij zo ontzettend aan 't slacken bent zullen ze vaak ook nog zichzelf schuldig achten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zojuist mijn X-51 rocket verkocht voor 105k gold :) Kolere ik ben rijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

WTF 105k Gold? is zo'n rocket zo rare?! Hij lijkt mij veel teveel op z'n love rocket of een RAF mount

[ Voor 44% gewijzigd door hmr op 11-06-2010 00:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:03:
En zojuist mijn X-51 rocket verkocht voor 105k gold :) Kolere ik ben rijk :D
Had je dat ding niet beter op eBay kunnen zetten? Die krengen gaan toch voor een paar honderd euro?

Zal ik ook maar eens updaten wat ik de afgelopen maand heb gedaan trouwens :')

Liev dagboek,

M'n Warlock ben ik weer een beetje op uitgekeken. Zit in een casual guild ermee, en 10/12 ICC is eigenlijk totaal niet spannend meer. Ben maar op achievement jacht gegaan en heb hem maar een Sunreaver Dragonhawk aangemeten. Ondertussen 72/75 pets en 79/100 mounts. Ik kom er wel :Y

Met m'n Paladin ondertussen iedere zaterdag en zondag Gold DKP runs aan het organiseren. Na een matige start met veel zeurende mensen is het toch eindelijk aangeslagen. Blijkbaar kan GDKP ook op realms werken waar 90% van de populatie idioot is (en niet geheel toevallig een pro Nederlandse server - Ragnaros :X). Topscore op dit moment is Death's Choice welke voor 9800 goud ging! Maar ook Reign of the Death (5800 goud), Bryntroll (5k goud), Boulwark of Smoldering Steel (4800 goud) en de marks (hoogste 8000 goud) gaan goed. Comisch, BoE gun die voor 1500 max op de AH gaat, ging voor 2000 goud! En m'n GDKP runs gaan een stuk sneller dan de guild runs in ICC25! Begin er weer zin in te krijgen!

M'n Druid (level 72 ondertussen) en Shaman (71) aan het levellen, gewoon dagelijks de dungeons doen. Druid tankspec aangemeten en m'n Shaman healer gegaan zodat ik niet te lang op de que's hoef te wachten. Verbazingwekkend trouwens hoe snel je gear vervangt! M'n Druid loopt allang in Northrend blue's rond, de Karazhan items gingen niet lang mee :( M'n Shaman in BT en SW gear heeft nog geen upgrades gekregen gelukkig :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Razzah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:57:
Nog even een ander puntje, ik zie soms prot paladins bijna dezelfde DPS halen als ik en soms nog meer, ik zit er aan te denken om dual spec te halen en prot te nemen, ik heb nog nooit eigenlijk een en echte tank gemaakt en het lijkt me opzich wel leuk.
Kan het je echt aanraden. Ik sloop nu op level 73 ook enkele mobs in no time, en als ik er 12 ofzo moet hebben die melee zijn pak ik er gewoon 12 tegelijk. Heb gister nog een 3-man quest in Dragonblight gesoloed; magister keldonis. 102k health heeft dat ding. Duurde ff, maar het was een eitje. Je doet dus prima damage op mobs, je kunt vrijwel alles wat geen 5-man is soloen, en instance tanken is ook erg leuk en daar sta je nog steeds vaak op 1 op DPS (wat ik zolangzamerhand wel een beetje meh begin te vinden, gister weer een DK die letterlijk nog niet de helft van mijn damage gedaan had).

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond voor het eerst sinds tijden meegweweest op een guild riad. Het was voor ons een progression raid in ICC 10. Guild is erg casual, maar dat past ook bij me.

Dit was mijn eerste raid in ICC.

De signup was niet optimaal (er hadden 6 main healers ingeschreven en 3 tanks en 1 echte dps), waardoor sommigen op hun offspec of alt kwamen.

We begonnen met de blood princes, na een aantal pogingen hadden we deze plat. Mijn rol was vooral raIdhealing waarbij ik ook gevraagd wasmijn hots op de tanks te houden.

Daarna de Bloodqueen. Dit gevecht was nog even wennen, en we hebben haar ook nog niet omgekregen. Volgende keer beter :)

Maar wel leuk om weer eens een raid te doen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
garagaholic schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:52:
[...]

Er zijn wel argumenten ten faveure van de DPS die de caster mob oppakt. Zo zal de mob die vrolijk op 20 meter staat op een gegeven moment gewoonweg op de healer gaan instampen, die pakt ook gewoon threat (zeker als jij 0,0 threat op die caster zou hebben, wat gewoonweg slecht tanken is). CC werkt ook niet altijd, zeker in heroics niet waar je over het algemeen niet alle mogelijke CC in huis hebt. Dus dan maar gewoon down he.
Dat is eigenlijk alleen echt een probleem op het moment dat de casters in een cirkel staan. Ik probeer dan in het midden te komen en dan eenmalig thunderclap te doen (beste 'ranged' voor een warrior imho) en demoralizing shout waardoor er meteen al voldoende threat is. En voor de healer heb ik vigilance (transfert een deel van de threat van de healer naar mij toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hydra schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 07:50:
[...]
Je doet dus prima damage op mobs, je kunt vrijwel alles wat geen 5-man is soloen, en instance tanken is ook erg leuk en daar sta je nog steeds vaak op 1 op DPS (wat ik zolangzamerhand wel een beetje meh begin te vinden, gister weer een DK die letterlijk nog niet de helft van mijn damage gedaan had).
Ik had gisteren niet 1 van die slackers maar 3
Nog nooit zo lang over een HoS gedaan.

Ik haat echt deze instance, dus ik vraag of mensen een 2-boss of 4 bosses neer willen halen.
Iedereen wou 4 omdat ze emblems nodig hadden, dus vooruit dan maar, we gaan voor 4 bosses.

Eerste trashpack, duurde 2 min voordat hij neer was (3 mobs).
Dit was met een warlock,paladin en nog een klas die ik vergeten ben als DPS-ers.

Eerste boss, 4 keer een shatter meegemaakt.
2de boss, 3min gevecht terwijl de archievement is om haar binnen 1min te killen :p
3de boss had ik een zwaar hoofd in, wonder boven wonder gehaald en 3 mensen kregen hun achievement
Laatste boss, 3* charged hij volledig up voordat hij dood was

In geen tijden zo slechte run meegemaakt op een standaard heroic Northrend dungeon.

2x WG gedaan, maar zoals gewoonlijk was het weer een 1 vs 4 fight, voor de rest van de avond maar gestopt want had er echt even de P in. Gelukkig nog maar 80 tournement marks nodig voor mijn 100 mount achievement.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren maar heel even gespeeld om de random heroic te doen, werd CoS. Hadden een met name in blues gegearde healer, een DK tank, een mage, een rogue en ikzelf.

Mage tegen DK: "Str based tank gear?"
Geen reactie.

Twee minuten later: "Why don't you have a rune enchant on your weapon?"
Geen reactie.

Eerste boss ging neer, eerste de beste wave erna legt de DK het loodje. Gozer ging helemaal uit z'n plaat tegen de healer en quitte de groep, terwijl de healer eigenlijk vrij aardig stond te healen met z'n beperkte gear en de tank al niet eens fatsoenlijk aggro kon houden. Teruggelopen naar waar we gebleven waren.

Rogue: "`You guys know you can teleport by talking to the gnome right?"
Ik: "Euh.."

Tijdje niet in Strat geweest. :P

Kregen er na een paar minuten een druid bij en hebben uiteindelijk de timer net niet gehaald. Er lopen echt de meest idiote DK's rond in WoW. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 11-06-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een spanning op vent gister, tijdens de lichking 25man heroic !

Och och het was gewoon muisstill, en af en toe FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu of AAAH
and allot of panic buttons being pushed.

Ik was er zelf niet bij maar als ondersteuning wel even geluisterd natuurlijk ;), geloof ze niet echt opgeschoten waren.
Jammer maar niet 1 van de makkelijkste fights als ik eht begrijp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Mektheb schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:53:
Wat een spanning op vent gister, tijdens de lichking 25man heroic !

Och och het was gewoon muisstill, en af en toe FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu of AAAH
and allot of panic buttons being pushed.

Ik was er zelf niet bij maar als ondersteuning wel even geluisterd natuurlijk ;), geloof ze niet echt opgeschoten waren.
Jammer maar niet 1 van de makkelijkste fights als ik eht begrijp :P
ik heb de frustraties al meerdere malen ten lijve ondervonden helaas :( ja het is het lastigste gevecht ingame maar dan nog. Als je 100 tries nodig hebt voordat mensen eindelijk snappen dat ze niet in de shadowtrap moeten staan.... en als ze nog steeds omg pewpew I can HAZ MOST AOE dmg on ghouls spelen ipv serieuze dmg op de LK zelf dan irriteer ik me echt kapot. Wipen is niet erg maar er moet wel steady progression zijn... zucht. Nu lekker 3 weken thailand. Benieuwd of ze het voor elkaar gaan krijgen in die tijd.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
psychodude schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:46:
[...]
A) Het is al een ramp om zo iedere keer focus van de tank te achterhalen.
B) Je kunt maar een uiterst beperkt deel van je DPS doen wil je niet dat je de aggro op je betrekt. Kunnen ze nog zo leuk mobben, maar heeft totaal geen zin als je maar 3k dps single target kunt doen ipv 15k dps erop smijten.
A) methode 1: *selecteer random mob* -> druk op F -> druk op F = je hebt nu de focus van de tank.
methode 2: *selecteer tank* -> druk op F = je hebt nu de focus van de tank.

als 1 vd bovenstaande methodes je meer als 0.5 seconde kost ben je traag, als je dit wel kan in 0.5 sec of minder, prima en dan is B geen probleem meer.

Als je aggro krijgt op offtargets van de tank die toevallig ook nog jouw offtarget zijn heb je gewoon pech, maar in 95% van de gevallen ook al is de tank slecht bouwt hij nog genoeg treat op offtargets zodat jij ook gewoon kan gaan.

voor "echte" Aoe moet het niet uitmaken welke target jij geselecteerd hebt, maar je moet wel de tank voldoende tijd geven daarop treat op te bouwen. ik zie vaak (mages|warlocks|boomkins|hunters) openen met een AOE aanval op een hele groep terwijl de tank er nog heen aant lopen is, en dan vervolgens klagen.
[...]
Je hebt gedeeltelijk gelijk.... maar je moet je afvragen ' waarom staat deze mob xx yards (in spel jargon) weg van de tank '

Er is altijd wel iemand in de party die de mob een silence kan geven, als die mob silenced is loopt deze vrolijk naar de tank toe.. probleem opgelost. (De meeste tanks kunnen dit overigens ook, net als veel DPS en Healers)

[ Voor 22% gewijzigd door DrFlash op 11-06-2010 10:10 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:45:
WTF 105k Gold? is zo'n rocket zo rare?! Hij lijkt mij veel teveel op z'n love rocket of een RAF mount
Per saldo is het weer +1 op de teller van je mounts, aantal bieders waren die-hard verzamelaars van mounts en pets.
Snappie88 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:52:
Had je dat ding niet beter op eBay kunnen zetten? Die krengen gaan toch voor een paar honderd euro?
Te grote kans op scam, dat risico ga ik niet lopen als ik 100% zeker ingame een grote zak met gold kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik snap toch nog niet helemaal hoe men aan die kaarten kan komen ex ebay offerings en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Per saldo is het weer +1 op de teller van je mounts, aantal bieders waren die-hard verzamelaars van mounts en pets.

[...]

Te grote kans op scam, dat risico ga ik niet lopen als ik 100% zeker ingame een grote zak met gold kan krijgen.
Goeie keus ;) kan je teminste voorruit haha ff voorruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:
[...]

maar je hebt bij die Landro's Gift box toch ook kans op een swift spectral tiger?
wat gaat die aan gold opleveren dan? 1denk dat ie meer waard it dan 10x je goldcap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:10:
[...]

maar je hebt bij die Landro's Gift box toch ook kans op een swift spectral tiger?
wat gaat die aan gold opleveren dan? 1denk dat ie meer waard it dan 10x je goldcap :P
Waarschijnlijk ziek veel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik kreeg pas een whisper dat een gast me 2x de goldcap wou geven voor m'n Spectral, blijkbaar snapte die het hele mountsysteem niet helemaal, m'goed.

Spectrals gaan voor 800 dollar, da's ongeveer 560.000 gold als je het zou kopen, wat dat betreft zou je dus iets van 2,5 keer de goldcap ervoor kunnen vangen.

M'goed, niemand is zo gek denk ik.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:14:
Ik kreeg pas een whisper dat een gast me 2x de goldcap wou geven voor m'n Spectral, blijkbaar snapte die het hele mountsysteem niet helemaal, m'goed.

Spectrals gaan voor 800 dollar, da's ongeveer 560.000 gold als je het zou kopen, wat dat betreft zou je dus iets van 2,5 keer de goldcap ervoor kunnen vangen.

M'goed, niemand is zo gek denk ik.
Trust me ze zijn der :P, ik kende ook iemand die speelde alleen maar om de gold cap te halen en die had op ze main en 3 alts de gold cap.
En had een 4e in de maak die ook de gold cap ging verdienen ( hij deed alleen met AH spelen verder niets ingame eigenlijk).

Dus het zou kunnen :P, maar goed ik zou hem zelf gebruiken als ik spectral loot :P
Greetings ,

Thanks for the email. Unfortunately you are unable to transfer a character down through expansions, i.e. a Wrath of the Lich King character cannot be transferred to either a Burning Crusade or Classic account. The characters however can be transferred up through the expansions.

We hope this answers your question. If you have any further questions or concerns please do not hesitate to contact us again.

Best regards,

Blizzard Entertainment Europe
Stephen W.
English Billing Support
http://eu.blizzard.com/support
Phone Numbers:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=23210

Please retain all history if you reply to this mail.
Ze hadden het blijkbaar verkeerd begrepen, en gaven nu wel het correcte antwoord haha ;) helaas pally naar 80 dus

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Had gister wat gaafs.. ging met mijn warrior (prot) een random hc doen.. kreeg ik VH hc

Na de loading screen zeg ik vriendelijk "hi all" en klik op de npc om het gevecht te laten beginnen. ff kijken wat voor groep we hadden, een holy pala, shadow priest, rogue en dk.

Na een paar groups gedaan te hebben viel het me op dat ik helemaal geen beacon of light op me had.. na de 1ste boss whisper ik de healer "beacon of light pls" (want ik zag dat de dps af en toe onder de 30% hp zaten).

Ondertussen was er weer een portal dus ik tank de mobs die eruit komen. Na de portal had ik nog steeds geen beacon.. en healer had nog niet terug gewhispered. Dus toe whisperde ik hem "Put beacon of light on me pls m8".

hij antwoord met: ???

toen hij me dat whisperde lag ik eigenlijk al op de grond van het lachen.. een holy pala die niet weer wat beacon of light is..

Toen de lachbui was afgelopen, heb ik hem maar geinspect, naar z'n talen tree gegaan en BoL maar eens gelinkt naar hem

"OMG do I have that ability" zegt hij :p

Toen dus maar helemaal uitgelegt wat beacon of light is, en wat het doet, en hoe je het moet gebruiken.

Hij was me uiteidelijk hardstikke dankbaar want zijn HPS was erdoor verdriedubbeld zowat ;)

toch wel fijn dat je andere wow spelers nog wat kunt leren.. alleen jammer genoeg zijn er mensen zat die zeggen "you stupid noob"..gelukkig ben ik er daar niet eentje van :D

13:37

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.