Sluit ik me bij aan, en dan ook nog eens 50 euro minder voor de Laptop betalen lijkt me een goed idee. Uiteraard kan je achteraf als nog de bay vrij maken voor een SSD en je Drive verkopen. Vindt het zo ie zo onredelijk dat er ook configuratie verschillen zijn tussen de Nederlandsche en Amerikaanse websites. Heb daar een tijdje terug contact over gehad met Sonystyle. Onderwerpen als Backlit Keyboard, Clean install, studentenkortingen, geavanceeerde betalingsmogelijkheden besproken.
Het anwoord wat ik toen terug kreeg:
De mogelijkheden op de websites zijn inderdaad verschillend van land tot land. Dit zijn beslissingen die genomen worden door het besturingsorgaan van Sony zelf.
Niet echt een bevredigend antwoord. Waarom zou je bewust kiezen om een bepaalde markt minder aan te bieden?
Het anwoord wat ik toen terug kreeg:
De mogelijkheden op de websites zijn inderdaad verschillend van land tot land. Dit zijn beslissingen die genomen worden door het besturingsorgaan van Sony zelf.
Niet echt een bevredigend antwoord. Waarom zou je bewust kiezen om een bepaalde markt minder aan te bieden?
[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 24-09-2010 11:13 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”