Weet wel zeker dat de F10 bakken achter de 12nz's het luikje hebben. Is pas vanaf MY94 verdwenen. Zit zelfs een dop op de 4-bakken van de F10 (sommige zelfs op de F13). Als je die dop eruit haalt kan je een klein klemringejte weghalen en de priesas eruit trekken
Koni's zijn stugheid verstelbaar he

Hoeft niet stug te staan, mag

Mijn gedachte is vooral dat die dempers er netjes uit zien, voor 500km per jaar met mooi weer rijden blijven ze ook netjes. I.p.v. wat ik nu erop heb: Koni geel voor+Koni rood achter. Kan de achterkant niet stellen en beide zijn al +/- 10 jaar oud (en dus ook verroest). Stuiteren doen de Corsa's pas als je een Tigra A verlagingssetje pakt o.i.d.

iets wat berekend is op veeeeeeeel meer kg's

Ik had onder mijn voorgaande Corsa's een setje dempers die de veerkracht hadden in de wang van de band. Reed geniaal door bochten, net een kart.
Als je een x10xe overweegt zou ik voor een z12xe gaan. 75pk mulitpointer. Pomp kan je zo in je tank hangen van de c12nz (mulitpoint versie pakken, brandstoftules inkorten en op de plek van de monopointpomp).
Heb overal op mijn auto's de nieuwe soort klauwen gemonteerd. M'n diesel rijd op dit moment op massieve schijven van 236mm. Merk qua remkracht geen verschil tussen die en de geventileerde. Maargoed, nieuwe stijl remmen zijn beter te onderhouden. Die schuifbouten van het Delco systeem zijn echt kut. B Gsi remmen zijn mij te groot, 256mm bij 20mm schijven passen niet in de meeste velgen, Dus je kan dan nooit meer GSI A velgen rijden of 13" std. staal. Dan moet je altijd 14" staal hebben. Mooiste zijn de B Sport 1.4 16v remmen, 236mm geventileerde schijven.