Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:21
Megamind schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:38:
Vreemd ik ben nog niet gebeld, heb ook nog niemand gezien vandaag! Terwijl bezorgdatum tussen 8:45 en 13:45 is...
en wat zegt neckerman als je hun belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmj
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb deze tv dus ook besteld. Zou vandaag geleverd worden tussen 9.30 en 13.30. Ik dus maar eens bellen om 3 uur vanmiddag, ja sorry meneer maar dat is toch echt een drukfout. We hebben als het goed is met iedereen contact opgenomen. Ja niet dus k*t! Krijg je zelfs vanochtend nog een smsje dat je tv vandaag binnenkomt dus maar een dagje vrij genomen. Iemand wel de tv binnen gekregen? Anders maar eens even actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:47
Ja, er is al iemand die de tv wel heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:19:
Jaja hij is er een 46 inch voor 347 euri's, het is een LG paneel dus beeldkwaliteit toppie.
Kijk, dat zijn de echte tweakers! Gelijk apparaat oderzoeken. Heb je ook een typenummer van het panel gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
maartenmj schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:24:
Ik heb deze tv dus ook besteld. Zou vandaag geleverd worden tussen 9.30 en 13.30. Ik dus maar eens bellen om 3 uur vanmiddag, ja sorry meneer maar dat is toch echt een drukfout. We hebben als het goed is met iedereen contact opgenomen. Ja niet dus k*t! Krijg je zelfs vanochtend nog een smsje dat je tv vandaag binnenkomt dus maar een dagje vrij genomen. Iemand wel de tv binnen gekregen? Anders maar eens even actie ondernemen.
Serieus? Wat een naaistreek zeg! Sommigen hebben hem al binnen ja.

Hier ook niet helaas. Ik heb het vervoersbedrijf gebeld en ze hebben hem teruggegeven aan Neckermann en ik kan fluiten naar de TV.

[ Voor 39% gewijzigd door Megamind op 01-06-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Dat is echt schandalig inderdaad.. Wat een k*t winkel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmj
Nou nog maar eens even gebeld zojuist. Krijg je natuurlijk een mevrouw van de klantenservice aan de telefoon die verder wel aardig is maar natuurlijk niets kan beslissen. Doorverbinden naar haar manager wou ze niet en het eninge wat ze kon vertellen dat de levering vanaf vanmiddag was stopgezet dankzij een drukfout op de website. (ik heb trouwens de bijbehorende dvd wel ontvangen). Ze zou mijn klacht doorsturen naar correspondentie en daar hoor ik over 3 dagen weer wat van terug... pff.. misschien straks nog maar eens bellen en dan meteen doorvragen naar de manager.

Ow jah ze kon me de televisie ook aanbieden voor uit mijn hoofd 619euro ofzo.. Ik tegen mevrouw dat ie nu voor 599 op de site staat... lekker bezig daar

[ Voor 12% gewijzigd door maartenmj op 01-06-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Het wordt steeds gekker, net Neckerman gebeld om verhaal te halen en die vertelde doodleuk dat hij donderdag opnieuw aangeboden zou worden en er niets stond over een geannuleerde bestelling. Ik zou telefonisch benaderd worden als de bestelling geannuleerd zou worden.

En ik kreeg net een telefoontje van Neckermann dat de TV echt niet geleverd gaat worden en dat de mensen die hem al hebben gehad hem weer moeten inleveren of bijbetalen.

[ Voor 24% gewijzigd door Megamind op 01-06-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe neckerman dat gaat doen, ik heb een officiele factuur met het juiste bedrag van 347 Euro.
Een realistische prijs als je nagaat dat bij Saturn een LG 107 HD LCD 399 Euro kost.
Dat is een A merk dus een B merk (Techwood) mag wel wat goedkoper, kortom Neckerman trekt aan het kortste eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:40

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:32:
Ik ben benieuwd hoe neckerman dat gaat doen, ik heb een officiele factuur met het juiste bedrag van 347 Euro.
Een realistische prijs als je nagaat dat bij Saturn een LG 107 HD LCD 399 Euro kost.
Dat is een A merk dus een B merk (Techwood) mag wel wat goedkoper, kortom Neckerman trekt aan het kortste eind.
Ik ben ook benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.
Ik ga iniedergeval niet betalen om hem terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
wat een naaiers dan! Dit doet ze iedergeval niet goed, want in dat geval zou ik er nooit meer wat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
nou mijn status is nog steeds dat hij tussen nu en een half uur word bezorgd.
die dvd met de ere divisie live code,is al gebruikt dus daar hebben ze niks aan.
ga er ook niet voor betalen,als ze hem terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ozziestroker1 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:49:
nou mijn status is nog steeds dat hij tussen nu en een half uur word bezorgd.
die dvd met de ere divisie live code,is al gebruikt dus daar hebben ze niks aan.
ga er ook niet voor betalen,als ze hem terug willen.
Bij mij moet hij komen tussen 16.15 en 20.15..... maar heb er een hard hoofd in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ik hoop voor jullie dat jullie hem gewoon bezorgd krijgen en dat neckermann niet gaat huilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:32:
Dat dacht ik dus ook. Ja, het is goedkoop, maar als restpartij/stunt/aanbieding te verantwoorden. Het is niet zoals het Otto verhaal dat de prijs totaal nergens om ging. 99 eur was simpelweg te goedkoop, dit is gewoon goedkoop.

ps: Welke saturn? Ik zie die LG niet staan voor 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Het is dus gewoon een foute prijs geweest? Ik kan de aanbieding niet meer vinden, had em anders gelijk gekocht...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Megamind schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:11:
Het wordt steeds gekker, net Neckerman gebeld om verhaal te halen en die vertelde doodleuk dat hij donderdag opnieuw aangeboden zou worden en er niets stond over een geannuleerde bestelling. Ik zou telefonisch benaderd worden als de bestelling geannuleerd zou worden.

En ik kreeg net een telefoontje van Neckermann dat de TV echt niet geleverd gaat worden en dat de mensen die hem al hebben gehad hem weer moeten inleveren of bijbetalen.
Ja bij mij dus ook, echter als ik bij neckerman online kijk, staan er nu 2 tvs!!! 1 voor de goedkope prijs, de andere duurder. Ben benieuwd welke donderdag geleverd gaat worden. Volgens de telefoniste klopt het en wordt de goekoopste geleverd... jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
fortfort schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:56:
[...]

Ja bij mij dus ook, echter als ik bij neckerman online kijk, staan er nu 2 tvs!!! 1 voor de goedkope prijs, de andere duurder. Ben benieuwd welke donderdag geleverd gaat worden. Volgens de telefoniste klopt het en wordt de goekoopste geleverd... jaja
volgens mij heeft elke telefoniste / medewerker weer een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

maartenmj schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:10:

Ow jah ze kon me de televisie ook aanbieden voor uit mijn hoofd 619euro ofzo.. Ik tegen mevrouw dat ie nu voor 599 op de site staat... lekker bezig daar
Exact hetzelfde als wat ik me tdie 120GB HDD had voor de 360.
Was 45 euro en konden ze het aanbieden voor 115 lol :D

Lang leve Neck ! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Woepsiepoeps, dat zijn niet de leuke berichten. Ik heb nog niks gehoord tot dusver, maar alle kans dat de bezorging voortijdig geannuleerd wordt. Ik heb vanmiddag een nieuwe afspraak met ze gemaakt, nadat hij vanochtend werd aangeboden.
Heb ik net UPC zo ver dat ze me een digitale decoder opsturen... grr. Mogen ze dat ook voor me afbellen.

Ah well. In het slechtste geval heb ik een DVD om ritueel te verbranden in mijn barbeque, tesamen met mijn wil om ooit nog iets bij Neckermann te bestellen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat voor kwaliteit Techwood levert, maar een 46" Sony is op dit moment in de aanbieding bij Pixmania voor ong. 780 incl. BTW. (KDL 46EX402) Op zich is 350 euro voor zo'n China-TV nog niet eens zo heel gek. Het zal dus niet zo makkelijk zijn als bij het OTTO-debacle om het op een overduidelijke fout te gooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Neckerman heeft geen poot om op te staan. Doordat jij de factuur hebt ontvangen (en de bestelling) betekend het dat Neckerman akkoord is gegaan met het betreffende bedrag. Hierdoor kunnen ze niet (tot heel moeilijk) juridisch hun gelijk halen.

De wet die de verkoper beschermt voor een "te lage" verkoopprijs is na levering niet meer van toepassing. De verkoper is zelf akkoord gegaan met de order, die ze dus uiteindelijk ook geleverd hebben. Dat het later blijkt dat de verkoper de kosten er niet uit kunnen halen is het probleem van de verkoper en kan daarom niet verhaald worden op de koper.

Dus de mensen die hem hebben, Lucky You!
Stuur hem dus NOOIT TERUG en betaal al HELEMAAL NIET BIJ

Edit 1: Daarnaast als de verkoper is overgegaan tot leveren heeft de verkoper het recht niet om een order te annuleren zonder de koper te contacteren. Dit omdat er een "overeenkomst" tot stand is gekomen en deze ook uitgeleverd zou worden (dit maakt het alleen maar duidelijker dat er een overeenkomst was). Volgensmij is de consument hierin beschermt dat de verkoper het hoe dan ook moet uitleveren (tenzij er geen voorraad meer is).

Edit 2: Neckerman is lid van het Thuiswinkel waarborg, neem met die instantie contact op als ze niet willen leveren. Die kunnen je misschien verder helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door Hakulaku op 01-06-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
je kan ook hier een vraag stellen
http://www.thuiswinkel.or...n_aan_ank.aspx?subnavid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Hakulaku schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:08:
Neckerman heeft geen poot om op te staan. Doordat jij de factuur hebt ontvangen (en de bestelling) betekend het dat Neckerman akkoord is gegaan met het betreffende bedrag. Hierdoor kunnen ze niet (tot heel moeilijk) juridisch hun gelijk halen.

De wet die de verkoper beschermt voor een "te lage" verkoopprijs is na levering niet meer van toepassing. De verkoper is zelf akkoord gegaan met de order, die ze dus uiteindelijk ook geleverd hebben. Dat het later blijkt dat de verkoper de kosten er niet uit kunnen halen is het probleem van de verkoper en kan daarom niet verhaald worden op de koper.

Dus de mensen die hem hebben, Lucky You!
Stuur hem dus NOOIT TERUG en betaal al HELEMAAL NIET BIJ
Bedankt voor de informatie, ik ga dus niks doen verder.
Heb alleen de DVD nog niet binnen maar die mag mij gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb ook gebeld en hetzelfde verhaal.. Krijg de tv niet meer. Ze wilde me btw 20 % korting aanbieden, op de prijs van 600 euro, maar dat heb ik maar afgeslagen..

Natuurlijk snap ik ook wel dat het achteraf niet helemaal de goede prijs was, maar als je dit systeem hanteert, dus automatisch betalen en versturen, dan moet je ook op de blaren zitten. De koop is toch al gesloten voor een goedkope, maar niet onrealistische prijs.

Naja, gegokt en verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
lester schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:26:
ik heb ook gebeld en hetzelfde verhaal.. Krijg de tv niet meer. Ze wilde me btw 20 % korting aanbieden, op de prijs van 600 euro, maar dat heb ik maar afgeslagen..

Natuurlijk snap ik ook wel dat het achteraf niet helemaal de goede prijs was, maar als je dit systeem hanteert, dus automatisch betalen en versturen, dan moet je ook op de blaren zitten. De koop is toch al gesloten voor een goedkope, maar niet onrealistische prijs.

Naja, gegokt en verloren :(
hmm 20% toch 480 euro.. maar al een stuk minder aantrekkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
itarix schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:25:
[...]

Bedankt voor de informatie, ik ga dus niks doen verder.
Heb alleen de DVD nog niet binnen maar die mag mij gestolen worden.
maar jij heb de tv toch al? dus geen probleem voor jou! en terug eisen kan al idd niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
nog niet bezorgd,maar net gebeld en de vervoerder is nog onderweg.
ze hebben nog geen status verandering dat er niet geleverd word,moest nog een uurtje wachten.

dan over een uurtje maar weer bellen tenzij zo de deurbel gaat.....
word vervolgd.

@itarix:

dvd ruilen voor de tafelvoetbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Lol nu heb ik zonder te bellen of te doen, in eens nog maar recht op 1 tv, en nogwel de goedkope variant. We wachten ongeduldig tot donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:43
Hmm balen jongens, ik kom net terug van m'n examen en lees al die vervelende berichten.

Bij mij staat er nogsteeds dat hij geleverd wordt tussen 15.15 en 19.15

Ik had m'n telefoon uitstaan, maar ik zie nu geen gemiste oproepen.

Ik hoop dat ik hem nog krijg.

Beetje balen dat er nu ook niemand thuis is dus kan ook niet navragen of er een koerier is langsgeweest (zit in ieder geval geen briefje in de brievenbus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
joosthaarman schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:31:
[...]terug eisen kan al idd niet!
Nee dan zeg je HUH? Die TV? Oh ja die heb ik kado gedaan aan mijn opa in Tanzania. Moet u even met Schiphol bellen dan bent u misschien nog op tijd...

Koop is koop. Ik heb besteld, betaald en er is al een leverpoging geweest. Als dat wordt ingetrokken zonder verdomd goede reden en/of compensatie, wordt het een rechtsbijstandsverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Hmm, ik ben al vast een mail aan het opstellen die ik voor ga leggen bij de thuiswinkel.org

Ik ben nog niet gebeld dus wacht nog ff af met de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:40:
Hmm balen jongens, ik kom net terug van m'n examen en lees al die vervelende berichten.

Bij mij staat er nogsteeds dat hij geleverd wordt tussen 15.15 en 19.15

Ik had m'n telefoon uitstaan, maar ik zie nu geen gemiste oproepen.

Ik hoop dat ik hem nog krijg.

Beetje balen dat er nu ook niemand thuis is dus kan ook niet navragen of er een koerier is langsgeweest (zit in ieder geval geen briefje in de brievenbus)
Ik heb alleen mn DVD+Eredivisiepakket demo pakket ontvangen.

Verder geen telefoon gehad of koerier gezien aan de deur :(

Ik wacht wel af f er nog wat gaat gebeuren. Ben benieuwd, er zijn dus wel schermen geleverd. Zou wel enorm krom zijn als ze wel leveren aan sommigen die volgens mij later besteld hebben. (Ik heb m vrijdagavond rond 1900 ofzo al besteld)

Mailen enz... tja, eerst afwachten, heeft weinig nut om op voorhand stennis te gaan schoppen. Feit is wel dat er imho, als er geleverd, gewoon een koopovereenkomst is, en er gezien de prijs geen sprake kan zijn van een 'dit-kon-je-weten-fout'. Dus dat is nog wel een discussie waard.. maar dan moet ie wel eerst geleverd worden.

Zonder levering ze hieraan houden is een ander verhaal. Er is dan wel een orderbevestiging, maar in dat geval kunnen ze zich beroepen op hun voorwaarden, waarin drukfouten worden afgevangen. Als ze leveren is dat een ander verhaal. Of je een (lage) prijs die in theorie mogelijk is als reden kunt geven om ze tot levering te verplichten.... geen idee.

[ Voor 27% gewijzigd door DJSmiley op 01-06-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Bij mij hetzelfde, wel de DVD+Eredivisie pakketje, maar nog geen TV.

Ook geen telefoon of SMS gehad, en hier thuis weten ze ook niet van een koerier. Ook geen briefjes in de brievenbus ofzo. Op de website van Neckermann staat nogsteeds dat hij vandaag geleverd wordt.

Maar er is nog een iets meer dan uur over, dus misschien komt hij nog

* ThinkPad blijft z'n oren gespitst houden voor een ronkend dieselbusje van de koerier.

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 01-06-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Heb net ook het DVD+Eredivisie pakketje binnengekregen.

Ik ben in iedergeval tevreden over Neckermann ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14:15
Aan diegene die hem al hebben ; niet terugsturen of bijbetalen. Er is zelfs een verhaal dat de vervoerder bij iemand terug aan de deur stond om hem weer op te halen, dame heeft de politie erbij gehaald, dings is dus netjes blijven staan.

Alle anderen ; als hij nog niet geleverd is, dan komt hij ook niet meer.

En aan al diegene die nu hard roepen naaistreek, k*tbedrijf ; kom op, iedereen komt uist in dit topic omdat je weet dat het eigenlijk niet klopt, loop dan nu ook even niet te zeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmj
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De prijs is wat mij betreft een goede aanbieding (helemaal met de grote wk actie welke geadverteerd word op de site) het is niet dat de prijs onrealistisch is en wij als klant dus hadden moeten weten dat deze prijs niet zou kloppen. Heb maar een mailtje naar thuiswinkel.org gestuurd.. iemand de tv al weer binnen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
maartenmj schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:55:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De prijs is wat mij betreft een goede aanbieding (helemaal met de grote wk actie welke geadverteerd word op de site) het is niet dat de prijs onrealistisch is en wij als klant dus hadden moeten weten dat deze prijs niet zou kloppen. Heb maar een mailtje naar thuiswinkel.org gestuurd.. iemand de tv al weer binnen vanavond?
Kan, maar dan is er ook nog het druk- en zetfoutenstukje. Geldt niet voor de mensen die hem al hebben, rest kan er volgens mij toch echt naar fluiten.

En goede aanbieding, kom op man,iedereen weet dat 70% korting te is, dat is onder de inkoopsprijs. En het is geen uitverkoop momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Wel stom dat ik nog gewoon geen reactie gehad heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:13:
[...]

Kan, maar dan is er ook nog het druk- en zetfoutenstukje. Geldt niet voor de mensen dioe hem al hebben, rest kan er volgens mij toch echt naar fluiten.

En goede aanbieding, kom op man,iedereen weet dat 70% korting te is, dat is onder de inkoopsprijs. En het is geen uitverkoop momenteel.
Als ie niet komt heb je denk ik idd gewoon pech. Degene die m wel hebben staan sterker. Helaas ben ik niet 1 van de gelukkige.

Die 70% korting klopt natuurlijk niet. De van/voor prijzen en kortingen zijn vrijwel altijd gebaseerd op de adviesprijs bij introductie. Niemand gaat natuurlijk 1200 eur betalen voor een Techwood vandaag-de-dag. Onder de inkoop.. tja, er zijn wel vaker bedrijven die dat doen als stunt.

Goedkoop? ja. Te goedkoop? dat weet ik niet. Als je vergelijkbare aanbiedingen van A-merken pakt is het wel mogelijk, en niet perse een prijs die onmogelijk is. Als ie nu voor 25 eur verkocht werd was het een ander verhaal.

Maar goed, als Neckermann besluit om niet te leveren en te verwijzen naar hun AV is dat hun recht. Alleen bij de reeds geleverde kunnen ze dat niet maken.

Of ze het slim aanpakken? Nee. Als ik 'm niet krijg, krijgen ze van mij wel een negatieve shopreview. Niet zozeer vanwege het niet leveren, maar wel om de manier waarop. Communicatie 0. Leverdatum aangeven die niet klopt, als je belt gewoon keihard zeggen je wordt gebeld, wordt morgen geleverd... Dat soort dingen is imho gewoon slecht. En je gaat mij niet vertellen dat ze de prijs corrigeren, maar een dag later nog altijd mensen gewoon bewust voorliegen dat ie niet komt terwijl ze dat allang weten.

Niet leveren en je klanten netjes informeren, of wel leveren en het verlies voor lief nemen..
als je hun spotjes op radio/tv/internet hoort, dan is het (met verlies) leveren van die dingen een betere reclame dan de huidige praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DJSmiley schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:24:
[...]

Als ie niet komt heb je denk ik idd gewoon pech. Degene die m wel hebben staan sterker. Helaas ben ik niet 1 van de gelukkige.

Die 70% korting klopt natuurlijk niet. De van/voor prijzen en kortingen zijn vrijwel altijd gebaseerd op de adviesprijs bij introductie. Niemand gaat natuurlijk 1200 eur betalen voor een Techwood vandaag-de-dag. Onder de inkoop.. tja, er zijn wel vaker bedrijven die dat doen als stunt.

Goedkoop? ja. Te goedkoop? dat weet ik niet. Als je vergelijkbare aanbiedingen van A-merken pakt is het wel mogelijk, en niet perse een prijs die onmogelijk is. Als ie nu voor 25 eur verkocht werd was het een ander verhaal.

Maar goed, als Neckermann besluit om niet te leveren en te verwijzen naar hun AV is dat hun recht. Alleen bij de reeds geleverde kunnen ze dat niet maken.

Of ze het slim aanpakken? Nee. Als ik 'm niet krijg, krijgen ze van mij wel een negatieve shopreview. Niet zozeer vanwege het niet leveren, maar wel om de manier waarop. Communicatie 0. Leverdatum aangeven die niet klopt, als je belt gewoon keihard zeggen je wordt gebeld, wordt morgen geleverd... Dat soort dingen is imho gewoon slecht. En je gaat mij niet vertellen dat ze de prijs corrigeren, maar een dag later nog altijd mensen gewoon bewust voorliegen dat ie niet komt terwijl ze dat allang weten.

Niet leveren en je klanten netjes informeren, of wel leveren en het verlies voor lief nemen..
als je hun spotjes op radio/tv/internet hoort, dan is het (met verlies) leveren van die dingen een betere reclame dan de huidige praktijken.
Hier kan ik alleen maar achter staan. Natuurlijk hadden ze het verlies moeten nemen, maar ja, er zijn verschillende afdelingen die voor hun eigen toko gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Nu nog ff de vraag wanneer we het geld terug krijgen???? Ik heb nog niks van ze gehoord iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
joosthaarman schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:52:
Nu nog ff de vraag wanneer we het geld terug krijgen???? Ik heb nog niks van ze gehoord iemand anders wel?
idd,leuk dat ze waarschijnlijk niet leveren maar waarneer geld retour?
29dagen rente trekken en dan terug storten???? hoop het niet.

voor degene die nog geen bevestiging hebben gehad van dat het toestel niet geleverd word,morgen maar gaan bellen.
hoe langer alles stil blijft hoe langer wij ons geld niet terug hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:51:
Aan diegene die hem al hebben ; niet terugsturen of bijbetalen. Er is zelfs een verhaal dat de vervoerder bij iemand terug aan de deur stond om hem weer op te halen, dame heeft de politie erbij gehaald, dings is dus netjes blijven staan.
De verhalen worden steeds mooier _O- Ging dat over zo'n Techwood of een andere case?

Wat bij mij weer de vraag oproept: indien een pakket eenmaal verzonden is, heeft de verstuurder dan nog het juridisch recht het terug te roepen? Is een 'geadresseerde' pas rechtmatig eigenaar na ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
ozziestroker1 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:57:
[...]

idd,leuk dat ze waarschijnlijk niet leveren maar waarneer geld retour?
29dagen rente trekken en dan terug storten???? hoop het niet.

voor degene die nog geen bevestiging hebben gehad van dat het toestel niet geleverd word,morgen maar gaan bellen.
hoe langer alles stil blijft hoe langer wij ons geld niet terug hebben.
Mwah, gemiddeld binnen 3 dagen heb je je geld weer erop staan. Iig mijn ervaring met die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phAn schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:59:
[...]
De verhalen worden steeds mooier _O- Ging dat over zo'n Techwood of een andere case?

Wat bij mij weer de vraag oproept: indien een pakket eenmaal verzonden is, heeft de verstuurder dan nog het juridisch recht het terug te roepen?...
Lijkt mij niet, het is toch betaald?

Dat het niet hun bedoeling is om het voor bedrag x te verkopen, tja, das dan hun probleem. Hadden ze de zending maar tegen moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt een beetje af van de rechtsgrond op basis waarvan de TV teruggevorderd wordt, maar als het om een geval zou gaan als de OttoTV zaak, waarin er een wilsgebrek bestond en er daarom juridisch gezien geen overeenkomst tot stand is gekomen, ontbreekt een geldige titel en kan er daarom geen sprake zijn van eigendomsoverdracht.

In dit geval lijkt die grond mij niet echt aanwezig. Het lijkt mij een goede deal (zeker gezien andere tv's in dezelfde 'range'), maar geen compleet onrealistische deal. Misschien staat er nog wat in de AV van Neckermann, maar dat zul je snel genoeg horen als ze zich ergens op gaan beroepen. Als de TV al thuis staat zou ik mij in ieder geval niet bijzonder veel zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnberk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-08 15:22
neckerman is eigenaar totdat jij hebt getekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb hem nog niet ontvangen :-(

Zou vandaag tussen 15.15 en 19.15 komen, maar heb alleen die DVD ontvangen.

Tot hoe laat is dat telefoonnummer bereikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obsprisma
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik blijf altijd bij mijn stelling, " Goedkoop is duurkoop".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:09:

tot 2100, staat gewoon op hun site
http://www.neck.nl/static...ntenservice/bestellen.mb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:09:

ik dacht 9uur.(maar kan het niet zo snel op de site vinden)

ik kreeg na mijn telefoontje het nummer van de vervoerder.
ik die bellen(was ondertussen 19.15) zijn ze maar tot 17.00 bereikbaar.
neckerman weer gebeld,tja sorry dat is het enige nummer wat wij hebben.
maar er is een klachten formulier uit naar de vervoerder.
ik moet nu morgen de vervoerder weer bellen,vanaf 9uur is dat mogelijk.

dat ff afwachten en evt dan weer terug naar de neckerman

[ Voor 4% gewijzigd door ozziestroker1 op 01-06-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Ik kreeg net een telefoontje (privé). ZIt op m'n werk en was even niet in de gelegenheid op te nemen. Voicemail: Neckermann met het verzoek de klantenservice te bellen ivm bestelde TV.

Dat is nu weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb net gebeld naar de klantenservice, krijg ik te horen dat de kantoren zijn gesloten. En op hun site staat dat ze tot 21.00 bereikbaar zijn

Lekker jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:28:
Ik heb net gebeld naar de klantenservice, krijg ik te horen dat de kantoren zijn gesloten. En op hun site staat dat ze tot 21.00 bereikbaar zijn

Lekker jongens...
Heb je wel gedrukt : Navraag bestelling/annuleren/terugsturen;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Eerst bij die automatische computer geprobeerd, en dan nummer 4 (dat navraag bestelling e.d. dus) en toen kreeg ik te horen dat de computer dat niet kon en ik met de klantenservice moest bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:28:

Lekker jongens...
Lag dus ws. niet aan de klantenservice

[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 01-06-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Is het zelfde als je mailt naar hun contact@ adres.

Dan krijg je zoiets:
Beste bezoeker van www.neckermann.com,

Bedankt voor uw e-mail naar contact@necknet.com.
Dit is een automatisch verzonden e-mail. Om administratieve redenen is het helaas niet mogelijk persoonlijk e-mails te beantwoorden die naar dit e-mailadres verzonden zijn.
Op onze “Vraag & Antwoord” pagina vindt u mogelijk het antwoord op uw vraag. Op deze zelfde pagina kunt u een contactformulier invullen. Onze afdeling klantenservice zal de vragen die via deze contactformulieren worden gesteld in behandeling nemen.
Via onderstaande link kunt u direct naar onze “Vraag & Antwoord” pagina.
http://www.neck.nl/static...ervice/vraag-antwoord.mb1

Vriendelijke groet,

Het neckermann.com online team
Dit is een automatische e-mail. Reacties hierop kunnen niet worden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Heb net weer gebeld, kreeg ze nu wel aan de lijn

Gaat niet door, kan hem wel met 10% korting aanschaffen

Damnit :'(

[ Voor 59% gewijzigd door ThinkPad op 01-06-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:37:
Heb net weer gebeld, kreeg ze nu wel aan de lijn

Gaat niet door, kan hem wel met 10% korting aanschaffen

Damnit :'(
Hmm 10% dat is niet veel! Nog iets gehoord over het geld terug storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Het wordt steeds minder. Ze begonnen nog met 20% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja ik zei dat ik dan m'n bestelling wou annuleren, en toen zei ze (wel aardig vrouwtje overigens, ze vond het ook jammer e.d.) dat ze zag dat ik met iDeal had betaald en dat ik geld automatisch terug zou krijgen.

Probeerde nog een beetje op haar gevoel in te spelen door te zeggen dat ik het WK dan maar op een kleiner scherm moest kijken, maar ze kon er echt niks aan veranderen.

Ik denk dat itarix, en Roet66 gewoon heel erg veel geluk hebben gehad. Ik had gedacht dat ik daar ook wel bij zou zitten omdat ik een indicatie had van de tijd waarop hij bezorgd zou worden, maar helaas :'(

[ Voor 49% gewijzigd door ThinkPad op 01-06-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Ik kreeg van een vriend van mij volgende link door;
http://www.zibb.nl/102421...behoud-van-drukfouten.htm

Wordt o.a. de case op otto.nl (LCD TV voor 99,-) genoemd. Werd kennelijk behandeld door Stichting Postwanorder (www.postwanorder.nl). Die ga ik maar eens een mooi mailtje sturen.

Kernvraag komt neer op het volgende: is 347 onwaarschijnlijk te laag voor een noname 46" tv. Neckermann concludeert blijkbaar van wel. Nu een rechter vinden die vindt van niet :D

[ Voor 3% gewijzigd door phAn op 01-06-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Tja, als er echt bij Saturn een 46" staat voor 399 hebben ze geen poot om op te staan.

Als je bv hier kijkt:
http://www.redcoon.nl/ind...83/cid/15008/refId/tweak/

[ Voor 40% gewijzigd door Megamind op 01-06-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Mmm rechtzaak enzo is mij te veel werk, ik laat het hier maar bij :P

Hoe zit het bij jullie met de bestelling? Iemand nog updates? Of is het bij iedereen nu gecancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
nog steeds niet gebeld,en ook geen wijziging op internet site van neckerman.

morgen om 9uur hang ik aan de telefoon met de vervoerder.
09.30 update hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
ozziestroker1 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:17:
nog steeds niet gebeld,en ook geen wijziging op internet site van neckerman.

morgen om 9uur hang ik aan de telefoon met de vervoerder.
09.30 update hier.
Ik heb ook de vervoerder gebeld en ik kreeg alleen Jan aan de telefoon die zei "Belt u maar met Neckermann, ik weet er ook niks van". Tja dan kan je hoog of laag springen, ze komen die TV heus niet brengen.

Ik voel me gewoon echt bedonderd omdat ze hem wel al aangeboden hebben, maar weer meegenomen hebben en nu krijg ik hem niet meer.

Annuleer het gewoon voor iedereen VOORDAT je begint met verzenden.

Ik laat het hier niet zomaar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Mensen die hem hebben besteld namen gewoon een risico. Die wisten gewoon dat er een grote kans bestond dat ze hem niet kregen.

Voor mensen die hem wel kregen: Ik denk dat Neckermann het moeilijk krijgt om een TV/bedrag terug te vorderen, we zullen zien. Niet alleen juridisch, maar ook qua imago.

Mensen die niets kregen maar wel betaalden krijgen gewoon binnen 10(meestal 3) dagen hun geld terug. Maar die hebben echt geen enkele poot om op te staan hoor, geen consumentenorganisatie die nog iets voor elkaar krijgt.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
[-knip

Ik heb ook de vervoerder gebeld en ik kreeg alleen Jan aan de telefoon die zei "Belt u maar met Neckermann, ik weet er ook niks van".

-knip-
welke vervoerder heb jij?
want ze hebben per regio een andere.
bij mij was het nesselande uit dordrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
ozziestroker1 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:21:
[...]

welke vervoerder heb jij?
want ze hebben per regio een andere.
bij mij was het nesselande uit dordrecht
Ja hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
oke, nou ja mss heb ik morgen iemand anders.
ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Neckermann moet leveren, indien er sprake is van een consumentenkoop. Zelfs als ze zich beroepen op hun AV en stellen dat het een foute prijs is. Als ze jou het koopproces laten afwikkelen op hun website, inclusief betaling, dan kunnen ze daar niet onderuit. En je hoeft er niet eens voor naar de rechter om het af te dwingen, want ze zijn aangesloten bij de Stichting Thuiswinkel Waarborg. Ik heb een soortgelijke zaak gehad, met een webwinkel die zelfs lopende de klacht failliet is gegaan, en voor artikelen die ook met foutieve prijs en ruim 70% korting werden aangeboden, en ik heb via de klachtencommissie van Thuiswinkel mijn gelijk gekregen en ben volledig schadeloos gesteld (lees: ik ben vergoed door het waarborgfonds van Thuiswinkel voor de meerkosten voor het bestellen van hetzelfde artikel bij een andere leverancier). Wat je ook doet, niet annuleren, houd vol tegen Neckermann dat je de consumentkoop gestand wil doen en dien een klacht in op http://www.thuiswinkel.org/consumenten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke nou zelfde verhaal hier.
TV besteld ordebevestiging gekregen OK !!!

gister maar eens gebeld,en het zou wat langer duren,omdat ik een nieuwe klant was en mijn gegevens nog verwerkt moesten worden..

deze ochtend opnieuw gebeld en weer werd mij op het hart gedrukt dat alles gewoon goed zou komen,
aangezien ik de aanbieding niet meer terug kon vinden.(ze heeft het zelfs nagevraagd).

in de middag weer niks en weer gebeld. was het ineens dat er een brief onderweg zou zijn.
alleen konden ze me niet zeggen wat er in de brief stond.

ik weer opnieuw bellen 5x en he ineens was er geen brief meer onderweg maar beroepten ze zich op het recht van druk fout. kreeg nog wel 10% korting van een medelevend vrouwtje.

desondanks voel ik mij behoorlijk te kort gedaan door neckerman !!!
helemaal doordat het contact volledig van mijn zijde komt en de misleidende info..

wat kan je er nou verder nog aan doen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
@ lillyj:

lees het berichtje boven de jouwe eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Het lijkt mij vrij simpel.
Als je ergens een product koopt komt er een koopovereenkomst tot stand.
Schriftelijk, telefonisch, per email of mondeling, dat maakt niet uit.
Een overeenkomst is volgens mij in al dat soort gevallen rechtsgeldig,

Dat een winkel/webshop zich beroept op kennelijke druk- zetfouten is onzin.
Een computer maakt geen zetfouten, vroeger met drukwerk en folders kon je nog spreken van dit soort fouten maar in het digitale tijdperk gaat die vlieger niet meer op.

Kortom, ik zou je niet zomaar laten afschepen door Neckermann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Megamind schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:12:
Tja, als er echt bij Saturn een 46" staat voor 399 hebben ze geen poot om op te staan.

Als je bv hier kijkt:
http://www.redcoon.nl/ind...83/cid/15008/refId/tweak/
Dik 250 euro verschil. En we hebben al begrepen dat er een LG-scherm inzit.
Nogmaals, iedreen in dit topic wist dat er een kans bestond dat het niet door zou gaan.
Stap maar naar de rechter, ook die zal mogelijk dit topic erg interresant vinden. Want er zijn vanuit dit topic veel bestellingen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Megamind schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:19:
[...]

Ik heb ook de vervoerder gebeld en ik kreeg alleen Jan aan de telefoon die zei "Belt u maar met Neckermann, ik weet er ook niks van". Tja dan kan je hoog of laag springen, ze komen die TV heus niet brengen.

Ik voel me gewoon echt bedonderd omdat ze hem wel al aangeboden hebben, maar weer meegenomen hebben en nu krijg ik hem niet meer.

Annuleer het gewoon voor iedereen VOORDAT je begint met verzenden.

Er is nog nix van jou VOOR je getekend hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Indien iemand behoefte heeft aan jurisprudentie aangaande Thuiswinkel, mijn zaak bij de Geschillencommissie (tegen Kijkshop-ICT.nl, inmiddels ter ziele) staat bekend onder dossiernummer THU08-0072. Ik ben daarin volledig in het gelijk gesteld. Als je belangstelling hebt voor de door mij gehanteerde argumentatie, dan kun je me een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
jmk schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:21:
Mensen die hem hebben besteld namen gewoon een risico. Die wisten gewoon dat er een grote kans bestond dat ze hem niet kregen.

Voor mensen die hem wel kregen: Ik denk dat Neckermann het moeilijk krijgt om een TV/bedrag terug te vorderen, we zullen zien. Niet alleen juridisch, maar ook qua imago.

Mensen die niets kregen maar wel betaalden krijgen gewoon binnen 10(meestal 3) dagen hun geld terug. Maar die hebben echt geen enkele poot om op te staan hoor, geen consumentenorganisatie die nog iets voor elkaar krijgt.
Nix aan toe te voegen.
En diegenen die hem hebben ; Neckermann zal hem niet terughalen en ook geen rekening na sturen. Doen ze dat wel, niet betalen.

En verder staat er in de AV dat Neck altijd het recht heeft de koop te ontbinden tot aflevering (en in dit geval dus ondertekening van ontvangst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:09:
[...]

Er is nog nix van jou VOOR je getekend hebt.
Ja dat zeg ik ook niet?

Ik bedoel alleen maar dat Neckermann gewoon een vent moet zijn en gewoon leveren, hun fout! Net zogoed dat wij moeten accepteren dat het ook fout kan gaan met dit soort acties.
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:08:
[...]

Dik 250 euro verschil. En we hebben al begrepen dat er een LG-scherm inzit.
Met een flinke actie is dit niet ondenkbaar (restpartijen e.d.).

Als de TV er nu opstond voor 99 euro net als bij Otto toen, ok, maar dit prijsverschil vindt ik te summier om direct te zeggen dat het wel een drukfout had moeten zijn.
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:12:
[...]

Nix aan toe te voegen.
En diegenen die hem hebben ; Neckermann zal hem niet terughalen en ook geen rekening na sturen. Doen ze dat wel, niet betalen.

En verder staat er in de AV dat Neck altijd het recht heeft de koop te ontbinden tot aflevering (en in dit geval dus ondertekening van ontvangst).
Het is wel erg duidelijk dat je voor Neckermann werkt, je bent wel erg partijdig ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Megamind op 01-06-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Het recht dat Neckermann zich toeëigent in hun algemene voorwaarden, kan nooit een inperking zijn van de wettelijke rechten van een consument. M.a.w.: ze kunnen in hun AV opschrijven wat ze willen, maar aan jouw wettelijke rechten kunnen ze niet tornen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een stuk geschreven naar de link boven mijn berichtje.

en ook klopt het dat niks van mij is zolang ik niet getekend heb.
moet je de rakties dan eens zien als een bezorger met een kapot pakje voor de deur staat en ze zeggen he het is al van jou. hahahha

maar voel me toch tekort gedaan bah. 20 % had ik netjes gevonden.
480 inplaats van 380 maar 580 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
HoppyF schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:02:
Dat een winkel/webshop zich beroept op kennelijke druk- zetfouten is onzin.
Een computer maakt geen zetfouten, vroeger met drukwerk en folders kon je nog spreken van dit soort fouten maar in het digitale tijdperk gaat die vlieger niet meer op.
Mnatuurlijk geklets van de bovenste plank. Maakte vroeger de zetmachine de fout. Natuurlijk niet, dat was de zetter. En hier was het afdeling verkoop/web of wat dan ook. Precies hetzelfde. Vlieger gaat echt nog wel op.
Niet iets in de wilde weg roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
@lillyj

ben benieuwd wat je dan te horen krijgt van thuiswinkel.
hou je ons op de hoogte?

[ Voor 6% gewijzigd door ozziestroker1 op 01-06-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Megamind schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:13:
[...]

Ja dat zeg ik ook niet?

Ik bedoel alleen maar dat Neckermann gewoon een vent moet zijn en gewoon leveren, hun fout! Net zogoed dat wij moeten accepteren dat het ook fout kan gaan met dit soort acties.

[...]

Met een flinke actie is dit niet ondenkbaar (restpartijen e.d.).

Als de TV er nu opstond voor 99 euro net als bij Otto toen, ok, maar dit prijsverschil vindt ik te summier om direct te zeggen dat het wel een drukfout had moeten zijn.

[...]

Het is wel erg duidelijk dat je voor Neckermann werkt, je bent wel erg partijdig ;)
Natuurlijk moet Neck hun fout nemen, maar dat is een andere discussie.
Te summier? 2 maal meer dan de bedoeling. Zeg dat eens tegen een agent als je wegens een snelheidsovertreding wordt aangehouden.
Nee, ik werk absoluut niet voor Neckermann, zit in de zorg. Maar ik zie hier wel aardig wat geroep dat nergens naar toe gaat. En je kunt het proberen via Thuiskoop. Niet geschoten is altijd mis, maar ik geef je gewoon weinig kans. Prijsverschil is te goot. En dan boeit het niet wat zo'n TV nou kost, er stond van 1200 voor 400 en het was de enige tv waar het bij stond met zo'n groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:14:
ik heb al een stuk geschreven naar de link boven mijn berichtje.

en ook klopt het dat niks van mij is zolang ik niet getekend heb.
moet je de rakties dan eens zien als een bezorger met een kapot pakje voor de deur staat en ze zeggen he het is al van jou. hahahha

maar voel me toch tekort gedaan bah. 20 % had ik netjes gevonden.
480 inplaats van 380 maar 580 !!!
Ik denk dat ze gewoon de bestellingen hadden moeten leveren. Maar dat is mijn mening. Zaken liggen echter anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Maar dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Frank S schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:14:
Het recht dat Neckermann zich toeëigent in hun algemene voorwaarden, kan nooit een inperking zijn van de wettelijke rechten van een consument. M.a.w.: ze kunnen in hun AV opschrijven wat ze willen, maar aan jouw wettelijke rechten kunnen ze niet tornen.
Klopt, ze mogen er ook niet inzetten dat bij koop jij je huis oranje moet verven.
Sorry, mogen ze er wel inzetten, hoef je niet uit te voeren. Maar de vraag is of het een inperking is. En daarover verschillen de meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
@maartend:

over 2 dagen genomen hebben ze diverse andere prijzen op de site gezet.

begon met 350,gevolgd door 618 daarna weer 350 toen weer 618 en als laatste verwijderd van de site.
leuk hoor dat je een menselijke fout kan maken maar 4x???? nee dat gaat er bij mij niet in.
tevens als je even in het topic zoekt zie je dat ik een rekensommetje heb gemaakt.
daaruit blijkt dat neckerman ook niet kan rekenen.

gelukkig heb ik screenshots van de aangeboden tv met bijbehorende prijs.
kunnen ze het niet op 4x een foutje gooien.

ps je kan ook meerdere reacties in 1 berichtje zetten ipv 3 berichten zo kort achter elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door ozziestroker1 op 01-06-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:19:
[...]

Natuurlijk moet Neck hun fout nemen, maar dat is een andere discussie.
Te summier? 2 maal meer dan de bedoeling. Zeg dat eens tegen een agent als je wegens een snelheidsovertreding wordt aangehouden.
Nee, ik werk absoluut niet voor Neckermann, zit in de zorg. Maar ik zie hier wel aardig wat geroep dat nergens naar toe gaat. En je kunt het proberen via Thuiskoop. Niet geschoten is altijd mis, maar ik geef je gewoon weinig kans. Prijsverschil is te goot. En dan boeit het niet wat zo'n TV nou kost, er stond van 1200 voor 400 en het was de enige waar het bij stond.
In de zaak die ik won, was het artikel geprijsd voor 19,95, terwijl de juiste prijs 74,95 moest zijn. En ik had er 3 stuks van gekocht. Dus i.p.v. 59,85, moest ik er 224,84 voor betalen. Leek ook een kennelijke fout, maar met de juiste argumentatie heb ik die zaak toch gewonnen voor de Thuiswinkel Geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:24:
[...]

Klopt, ze mogen er ook niet inzetten dat bij koop jij je huis oranje moet verven.
Sorry, mogen ze er wel inzetten, hoef je niet uit te voeren. Maar de vraag is of het een inperking is. En daarover verschillen de meningen.
Ze eigenen zich het recht toe om eenzijdig de koopovereenkomst te ontbinden. Dat is een inperking van het consumentenrecht. En dat kan niet, want het is dwingend recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
@frank s:

heb je een dm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Frank S schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:24:
[...]

In de zaak die ik won, was het artikel geprijsd voor 19,95, terwijl de juiste prijs 74,95 moest zijn. En ik had er 3 stuks van gekocht. Dus i.p.v. 59,85, moest ik er 224,84 voor betalen. Leek ook een kennelijke fout, maar met de juiste argumentatie heb ik die zaak toch gewonnen voor de Thuiswinkel Geschillencommissie.
te summier, meer info nodig ; omstandigheden, andere advertenties, prijsvergelijk met zelfde ding op andere sites, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:26:
[...]

te summier, meer info nodig ; omstandigheden, andere advertenties, prijsvergelijk met zelfde ding op andere sites, enz.
Die info heb je nu per DM. Voor Thuiswinkel was dat voldoende. Voor jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Frank S schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:25:
[...]

Ze eigenen zich het recht toe om eenzijdig de koopovereenkomst te ontbinden. Dat is een inperking van het consumentenrecht. En dat kan niet, want het is dwingend recht.
Zelfde mag jij ook. Eenzijdig de koop ontbinden. En daar heb je meer rechten in. Jij mag iets terugsturen/brengen. Het is echt niet zo dat een winkel iets kan komen terughalen. Maar hier is eea nog niet van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Frank S schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:32:
[...]

Die info heb je nu per DM. Voor Thuiswinkel was dat voldoende. Voor jou ook?
Is het erg geheim of kan je het hier posten? Ik denk dat we er allemaal wel iets aan hebben.
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:33:
[...]

Zelfde mag jij ook. Eenzijdig de koop ontbinden. En daar heb je meer rechten in. Jij mag iets terugsturen/brengen. Het is echt niet zo dat een winkel iets kan komen terughalen. Maar hier is eea nog niet van jou.
Dit is volgens mij wel gebeurd met die case met die Nokia N900.

[ Voor 40% gewijzigd door Megamind op 01-06-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
maartend schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:33:
[...]

Je zit hier fout. Een wettelijke (consumenten)koopovereenkomst kan niet eenzijdig ontbonden worden. Als consument heb je gedurende de afkoelingsperiode wel recht om dat te doen, maar als professionele leverende partij niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Frank S op 01-06-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Megamind schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:33:
[...]

Is het erg geheim of kan je het hier posten? Ik denk dat we er allemaal wel iets aan hebben.
Op verzoek per DM beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 01:31

Jrz

––––––––––––

dm :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Frank S schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:24:
[...]

Maar paar zaken anders begreep ik uit je argumentatie;
prijs was nog steeds niet aangepast op de site, zelfs nadat ze jou al hadden verteld dat de prijs niet correct was. En je hebt het artikel ook elders gevonden voor dezelfde goedkope prijs.
Klopt dit? Want dat maakt de zaak wezenlijk anders.

En ja, inperking consumentenrecht? gewoon poberen, zorgt dat bedrijven zorgvuldiger blijven
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste