Het grote Volvo topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.288 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-06 01:08

ppFreddy

gewoon Frederik

200pk zal waarschijnlijk een 2.5T zijn

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:34
ppFreddy schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:55:
200pk zal waarschijnlijk een 2.5T zijn
Denk eerder een 2.4T, 2.5T had initieel 210 pk maar is pas 2004 uitgekomen. Later, paar jaar geleden geloof ik, hadden de 2.5T wel weer 200 pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-07 21:30

bord4kop

maximaal 100KB!

Nop het is een 2.4T, 147Kw -> 200Pk :)
Zie Volvo prijslijst 2001 (klik)

Maar goed, ik sta nu voor een dilemma..

Uitleg hier

Is best een verhaal, maar mocht je je vervelen... ;)

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

mag weg, zat fout :-)

[ Voor 85% gewijzigd door ppFreddy op 30-08-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-07 17:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

bord4kop schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:49:
Nop het is een 2.4T, 147Kw -> 200Pk :)
Zie Volvo prijslijst 2001 (klik)

Maar goed, ik sta nu voor een dilemma..

Uitleg hier

Is best een verhaal, maar mocht je je vervelen... ;)
Houd de V70 :P

Ik ben verder compleet niet biassed 8)7 8)7 want ik rijd er zelf ook in rond (de 2.4T) en ik zou hem nooooooooit willen ruilen voor een mondeo of aanverwanten. Een hobby mag toch geld kosten? O-)

(totdat ik na 650 km weer meer dan 100 euro mag aftikken bij de pomp.... ;( :F :X :X )

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-07 21:30

bord4kop

maximaal 100KB!

gheghe, pompen moet wel een hobby zijn inderdaad!

En niet te vergeten de KLP die een foto van je maakt..

De V70 is echt te rap!
Gister een BMW & Audi die zaten te drukken. Normaal probeer ik de cruise erop te zetten met 120. Maar op zo ;n moment kan ik de verleiding gewoon niet weerstaan:
Gaspedaal vloeren en ze worden in een mum van tijd heeeel erg klein in je spiegeltje :P

Gisteren op de A50, nu maar hopen dat dit niet net gebeurde bij de flits loka...

[ Voor 14% gewijzigd door bord4kop op 31-08-2010 12:47 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De 740 is nog niet verkocht. :( De man die zaterdag zo enthousiast was (maar met vrouw in piepmodus) hing zowat huilend aan de telefoon dat het van zijn vrouw niet mag! :'( En hij wilde hem nog zo graag, maar zijn vrouw herrinnerde hem eraan dat "ze alles samen besluiten" en zo ook dit. :/ Dus hoe graag hij ook wilde: zij wilde het niet, en dus hield het op. ;(

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 14:42

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ah zo een, snel alle communicatie verbreken :F

Mijn Volvo is al bijna 2 weken getectyleerd....maar ik heb het zelf nog niet kunnen zien...zal eens bij hem kijken binnenkort :X
Heb nu een Suzuki GSX-R 1100W met 156pk ook leuk speelgoed

[ Voor 17% gewijzigd door Ghostrider op 31-08-2010 16:29 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bart-Willem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:35:
De 740 is nog niet verkocht. :( De man die zaterdag zo enthousiast was (maar met vrouw in piepmodus) hing zowat huilend aan de telefoon dat het van zijn vrouw niet mag! :'( En hij wilde hem nog zo graag, maar zijn vrouw herrinnerde hem eraan dat "ze alles samen besluiten" en zo ook dit. :/ Dus hoe graag hij ook wilde: zij wilde het niet, en dus hield het op. ;(
Technisch gesproken is hij een overeenkomst met je aangegaan en is hij een volwassen wilsbekwaam persoon..
Dus als je kwaad wilt kan je hem er gewoon aan houden... maar ja wat is schappelijk in zo'n geval...
Kan je hem nog makkelijk aan iemand anders verkopen?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat 'ie zo enthousiast was en de auto graag wilde betekent niet dat er automatisch een overeenkomst is. ;) Hij wilde hem als zijn vrouw ook 100% erachter stond, anders had 'ie hem zaterdag meteen meegenomen (hij vroeg zelfs of 'ie mocht telebankieren aangezien hij geen cash bij had :P ), maar een deal is pas rond als ik een aanbetaling heb gehad. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bart-Willem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:12:
Dat 'ie zo enthousiast was en de auto graag wilde betekent niet dat er automatisch een overeenkomst is. ;) Hij wilde hem als zijn vrouw ook 100% erachter stond, anders had 'ie hem zaterdag meteen meegenomen (hij vroeg zelfs of 'ie mocht telebankieren aangezien hij geen cash bij had :P ), maar een deal is pas rond als ik een aanbetaling heb gehad. :P
Ah ik dacht dat hij had gezegd dat hij hem van je ging kopen, en dan was het een (mondelinge) overeenskomst geweest.. nu net niet.. balen (voor beide partijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Inderdaad. Maar er zijn nog meer geïnteresseerden, zo wil er eentje ook perse komen kijken. Net telefonisch contact erover gehad, maar hij moest zijn vrouw nog op de hoogte stellen en zou zo terugbellen. Dat duurt akelig lang inmiddels.

Wat is dat toch met vrouwen die beslissen over auto's? :?

Edit: joy, hij komt morgen loeren. Wel werd het telefoongesprek ff onderbroken door zijn vrouw. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bart-Willem op 31-08-2010 21:19 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bart-Willem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:35:
Met andere woorden; mevrouw heeft de broek aan thuis ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Terug naar 1950 >:)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.dillingerink.com/Swimwear/RWonepcefront.jpg

Toen hadden ze geen broeken aan :9

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat verklaart wellicht een hoop. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-07 08:33
Sinds een aantal dagen begint mijn linker voorwiel telkens meer herrie te maken, gewoon iritant gezoem. Dat zoemen deed hij al een aantal maanden, maar altijd nog acceptabel, enkel bij bochten enzo. Maarja gister op de a9 was het geluid dat me wiel produceerde nou niet echt aangenaamd te noemen...

Meteen maar even langs de garage geweest blijkt me wiellager op te zijn.. :| Ik maar denken dat me band gewoon verkeerd slijt ofzo aangezien hij wel, 2 maanden geleden, gewoon goed gekeurd is bij de APK. Maar ok. Helaas kost een nieuwe wiellager +/- 300 inc montage. Valt toch wel tegen.

Maarja aangezien ik een verrekte handige broer heb en zelf ook niet echt twee linker handen hebt overweeg ik om het toch maar zelf te doen. Kan ik meteen me remschrijven en blokken mee pakken.
Iemand nog tips wat betreft online shop voor de onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

lol@ vrouwen

ik moet zeggen dat mijn schatje zich ook flink kan bemoeien met mijn verzameling fietsen of al dan niet nieuwe auto. Heeft niets te maken met broek aan. Hinderwezens af en toe.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

w00d schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:10:
Sinds een aantal dagen begint mijn linker voorwiel telkens meer herrie te maken, gewoon iritant gezoem. Dat zoemen deed hij al een aantal maanden, maar altijd nog acceptabel, enkel bij bochten enzo. Maarja gister op de a9 was het geluid dat me wiel produceerde nou niet echt aangenaamd te noemen...

Meteen maar even langs de garage geweest blijkt me wiellager op te zijn.. :| Ik maar denken dat me band gewoon verkeerd slijt ofzo aangezien hij wel, 2 maanden geleden, gewoon goed gekeurd is bij de APK. Maar ok. Helaas kost een nieuwe wiellager +/- 300 inc montage. Valt toch wel tegen.

Maarja aangezien ik een verrekte handige broer heb en zelf ook niet echt twee linker handen hebt overweeg ik om het toch maar zelf te doen. Kan ik meteen me remschrijven en blokken mee pakken.
In dit topic lopen wat jongens die bij volvo onderdelenzaken iets van scancar ofzo..
Jazzper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:21:
lol@ vrouwen

ik moet zeggen dat mijn schatje zich ook flink kan bemoeien met mijn verzameling fietsen of al dan niet nieuwe auto. Heeft niets te maken met broek aan. Hinderwezens af en toe.
de mijne ook, maar gelukkig zijn we het redelijk eens over de keuze van auto's etc..
En laatst stelde ze zelfs zelf voor dat die motor die ik cool vond eigenlijk goedkoper was dan ze dacht en als ik het graag zou willen ik hem gewoon moest kopen... ik viel bijna van mijn stoel..
Helaas was hij al weg :/

[ Voor 22% gewijzigd door ToolkiT op 01-09-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Jazzper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:21:
lol@ vrouwen

Ja hallo, met die onmogelijke verzameling fietsen van jou zou ik me ook laten horen :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

kamstra schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:42:
[...]

Ja hallo, met die onmogelijke verzameling fietsen van jou zou ik me ook laten horen :P
hoeveel fietsen heeft hij dan? Wij hebben ook meer fietsen dan mensen...2x mountain bike, hybrid, stadsfiets, mammafiets.. en dan heb ik het nog niet over de kinderfietsjes/3wielers/loopfietsjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
Hoe kijken jullie eigenlijk tegen orginele volvo parts vs niet orginele parts aan? Orginele zijn ongeveer 2x zo duur, maar of ze nou ook 2x zo goed zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

w00d schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:46:
Hoe kijken jullie eigenlijk tegen orginele volvo parts vs niet orginele parts aan? Orginele zijn ongeveer 2x zo duur, maar of ze nou ook 2x zo goed zijn??
Hangt een beetje van de leverancier af.. sommige aftermarket dingen zijn net zo goed als origineel, andere kunnen brak zijn om de kosten te drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

w00d schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:10:

Om wat voor auto gaat 't? :P Wellicht hebben we 't gewoon zo liggen bij Scandcar, maar als het een nieuw type V70 of een 440 of S40 ofzo is dan is de kans groot dat we het niet hebben liggen. :+

Schijfremmen en blokken hoef je natuurlijk niet te vervangen als die nog goed zijn, je moet die dingen altijd aan beide kanten vervangen namelijk. ;)

De 740 is nog niet verkocht: die knakker van vandaag verwachtte een nieuwe auto en weet niet wat 'ie wil. :') Grr waarom is die van afgelopen zaterdag niet gewoon doorgegaan? Stomme vrouwen! :'(

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
s70 uit feb '99. Blokken en schrijven zijn nog niet echt op, maar vervangen kan zeker geen kwaad. Anders zou ik ze volgend jaar voor de vakantie vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dan meteen vervangen. :P De wiellagers van 850's en S/V70's zijn behoorlijk prijzig, en de imitaties zijn niet veel slechter. ;)

Schijfremmen en remblokken hebben we altijd wel op voorraad, wiellagers ook wel denk ik (die zijn 129 Euro ex BTW, schijfremmen per 2 zijn 69 Euro (34,50 per stuk ex BTW) en de remblokjes zijn 34,50. :P

300 Euro is vrij fors inclusief montage vind ik. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
Dat was ook mijn reactie. Ben hiermee uiteraard naar de garage gegaan, maar die plaatst natuurlijk geen zelf bestelde onderdelen. Uiteraard een verhaald gekregen over kwaliteit etc, maarja dat blijft altijd lastig.

Daar had ik het dus ook met me broer over en die wees me erop dat ik voordat geld meteen alles kon doen. En tja geld kan je maar 1x uitgeven..
en de imitaties zijn niet veel slechter.
m.a.w. de wiellager van volvo zijn altijd ruk? :P

[ Voor 13% gewijzigd door w00d op 01-09-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nope, maar het is wel typisch een 850/X70-kwaaltje. :+ Terwijl bij 240's wiellagers niet gek vaak vervangen worden (eens per 20 jaar ofzo :+ ).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bart-Willem schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:08:
Nope, maar het is wel typisch een 850/X70-kwaaltje. :+ Terwijl bij 240's wiellagers niet gek vaak vervangen worden (eens per 20 jaar ofzo :+ ).
hoe zit dat bij de S60? zit dat er mogelijk bij mij ook aan te komen? (100K Mijl op de klok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jep, de S60 en V70 hebben dezelfde nare trekjes geërfd van de 850's en S70's. :P Dus de draagarmen, stabilisatiestangetjes en wiellagers. :+

Overigens valt niet te zeggen bij welke kilometerstand dat gebeurt. Vergelijk het maar met ernstig ziek worden: bij de een is dat op z'n 80e pas en bij de ander al op zijn 20e. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bart-Willem schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:33:
Jep, de S60 en V70 hebben dezelfde nare trekjes geërfd van de 850's en S70's. :P Dus de draagarmen, stabilisatiestangetjes en wiellagers. :+

Overigens valt niet te zeggen bij welke kilometerstand dat gebeurt. Vergelijk het maar met ernstig ziek worden: bij de een is dat op z'n 80e pas en bij de ander al op zijn 20e. :+
OK, goed om te weten, zijn er nog dingen om speciaal op te letten als voortekens dat er iets minder aan het worden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-07 00:24
Ik merk het bij de mijne ook, maar ik ben dan ook een enorme zeur.

Ik wil de draagarmen, rubbers, fuseekogels, stabistangetjes, en stabi's direct in een keer doen. De stabistangetjes en stabi's van IPD, de rest gewoon van internet rossen ;)

Eigenlijk gewoon heel de wielophanging inclusief een setje KW Variant 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ook mijn vriendin moet eerst nog overtuigd worden van de voordelen van een 740... Wil niet echt lukken, de vormgeving is niet echt vrouwvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ToolkiT schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:44:
[...]

hoeveel fietsen heeft hij dan? Wij hebben ook meer fietsen dan mensen...2x mountain bike, hybrid, stadsfiets, mammafiets.. en dan heb ik het nog niet over de kinderfietsjes/3wielers/loopfietsjes..
nou eh... mijn fietsensite ligt down: www.leunk.com/bikes maar zo uit mijn hoofd
3x mtb up and running
2x mtb frame met losse onderdelen
1x race up and running
3x race in losse projecten
1x fietsaanhanger voor de kleine

op andere locaties: nog 1x race en 1x mtb frame met onderdelen. Die laatste trouwens in een kelderbox in groningen in het appartementencomplex waar kamstra heeft gewoond ;)

dat zijn mijn fietsen
mijn vriendin: 1 omafiets

ik ben koning om fietsen die niet opgebouwd zijn zo in de schuur te verstoppen dat ze voor mijn gevoel niet tellen haha. Maar ja, ook al die wielsets vallen op.

met auto's toch lastiger.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

ToolkiT schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:55:
[...]

OK, goed om te weten, zijn er nog dingen om speciaal op te letten als voortekens dat er iets minder aan het worden is?
Bijgeluiden, het begint zachtjes en het eindigt in een klaagzang. :+
DopdeDouwer schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:04:
Ook mijn vriendin moet eerst nog overtuigd worden van de voordelen van een 740... Wil niet echt lukken, de vormgeving is niet echt vrouwvriendelijk.
M'n vriendin wil juist niets anders dan een 740: door de vierkante vorm en de vlakke achterruit is het parkeren met zo'n ding vooral vrouw-foolproof. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bart-Willem schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:33:
[...]

Bijgeluiden, het begint zachtjes en het eindigt in een klaagzang. :+
Piepen? laatst hoorde ik op heel vlak wegdek een soort zacht kedeng kedeng/badoem badoem ritme also de band niet mooi afrolde of er iets plakkerigs op zat.. op normaal wegdek hoorde ik het niet meer..

Ik hield het op de band/uitlijning/balancere oid, maar ik hoop dat dat geen voorteken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zou ook nog een gecupte band kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Jazzper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:27:
[...]

nou eh... mijn fietsensite ligt down: www.leunk.com/bikes maar zo uit mijn hoofd
3x mtb up and running
2x mtb frame met losse onderdelen
1x race up and running
3x race in losse projecten
1x fietsaanhanger voor de kleine

op andere locaties: nog 1x race en 1x mtb frame met onderdelen. Die laatste trouwens in een kelderbox in groningen in het appartementencomplex waar kamstra heeft gewoond ;)

dat zijn mijn fietsen
mijn vriendin: 1 omafiets

ik ben koning om fietsen die niet opgebouwd zijn zo in de schuur te verstoppen dat ze voor mijn gevoel niet tellen haha. Maar ja, ook al die wielsets vallen op.

met auto's toch lastiger.
Ik heb nog een mooie set Spinergy Spox MTB wielen, leuk voor je verzameling ? :+

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

mooie wieltjes!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De 850 is verkocht! Wordt zaterdag opgehaald door een mede-GoT'ter die zich vermoedelijk meteen zal melden hier. :+

Volvotips.com

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
8) :*)

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Oeh! Ik denk dat ik het weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dus hij blijft in de familie ;) En, welke volvo ga je nu binnenhalen ter vervanging van? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
Weet iemand of het trouwens normaal is dat mijn blok pas na een km of 10 a 15 op temperatuur komt? De 460 die ik hiervoor had, had dit probleem ook, maar de 940 van me pa niet.. Lijkt erop dat de termostaat niet goed werkt.

@Bart-Willem: Heb je een DM'tje gestuurd met wat vragen over de benodigde parts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42

tozzke

aka tozzert

wil je zeggen dat het bij die 940 van je pa sneller gaat?
ik vind 10km al wat krap eerlijk gezegd of bedoel je dat hij dan wat warmere lucht gaat blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 22:31

kraats

Ik rol

Mijn 960 is al op temperatuur na 1,5 kilometer.. Bij m'n 245 soms wel en soms niet, maar daar zit inderdaad een brakke thermostaat in :)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

B2xx blokken zijn naar mijn ervaring inderdaad erg snel warm. Zodra ik net de stad uit ben, zo'n 2 km / 4 min incl stoplichtje dan is het water op temperatuur. M'n 850 kwam véél minder snel op temp, ook met nieuwe thermostaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
hmmm ok, kijk voor nu is het niet heel erg, maar in de winter is het toch wel lekker als die kachel een beetje snel warm wordt, dat duurt nu gewoon langer.

En die 940 van me pa is idd sneller (met optrekken), weet niet waarom je dat dacht, maar je gedacht is wel juist. Komt doordat hij een turbo erin heeft en die mis ik toch wel in de s70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De 850 is zojuist weggereden met de nieuwe eigenaar! :'(

Straks even nieuw plaatwerk op de 740 Turbo zetten, dan is het blanke lakprobleem opgelost en ziet de auto er 100x beter uit. :P Nu lijkt het net alsof er chronisch bloesem op de motorkap en kofferbak zit. :P

Hemel van de 740 wil ik ook nog opnieuw bekleden. Dan is de auto van binnen en buiten in topstaat! 8) Enige wat ik nog moet fixen is een kruiskoppeling van de aandrijfas want die maakt sinds vorige week een bonkend geluid als je er koud mee weg rijdt. Na een paar minuten is dat wel weg, maar zoiets moet wel gefixt worden (anders gaat de overdrive eraan). :P Ik weet nog niet of ik dat laat doen of zelf ga doen (Ome BW Is sleutelmoe aan het raken :P ).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50

Youk

Volvo For Life

Zo, na wat daagjes zagen, timmeren en vloeken heeft de 144 zijn onderdakje gekregen. Een simpel hok in elkaar gezet met hoofdzakelijk balken die we nog hadden liggen en wat goedkope golfplaten als dak. Nu staat die mits geen slagregen droog. Ik zag em zo glimlachen toen ie erin mocht. :+

Ondertussen ook even een nieuwe afsluitrubber van de oliedop van mijn 850 gaan halen en vervangen. Het kreng wat erop zat was bijna zo hard als steen. En je dan maar afvragen hoe het komt dat die rond die dop zo aan het zweten is. Had ook nog het rubbere ringetje van de oliepeilstok besteld, maar ze hadden bij de dealer het verkeerde nummer opgegeven. Die heb ik dus in de loop van volgende week.

Kan ik eindelijk eens aan de bumpers beginnen die ik vorig weekend bij pa Krentenbol ben gaan ophalen. Die zitten nog steeds in mijn 850, en ik heb zo een vermoeden dat ze er nog enkele dagen in gaan blijven zitten. Morgen verjaardagsfeestje van mijn nichtje. *O*

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Oei, ik heb iets leuks gekocht! 8) :9

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:16

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat dan :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Raad maar! :9

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Amazon combi met een v8?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Da's niet leuk genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Inderdaad, dit is leuker én vooral: sneller! 8)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

850 T-5R? :p
Hoewel zo'n Amazon + V8 misschien nog iets sneller zal zijn... Een motor dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

koekje? :p

Ben best wel jaloers nu :p Cream Yellow? :9

[ Voor 70% gewijzigd door ppFreddy op 06-09-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Nee, zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben even voor de gein een S60/V60 aan gaan kleden, moet toch in mei al weer een nieuwe auto hebben :)

Kwam, voor de instap D3 diesel, met automaat uit op 54.000,- :|

Dat vindt ik toch wel een hoop geld eerlijk gezegd. Sterker, voor dat geld ga ik niet eens proefrijden. Voor dat geld stap ik wel in een Audi A6 Avant 170pk TDI Multitronic (met Xenon, Navi, Leer e.d.), kost 52.000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

ppFreddy schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:34:
koekje? :p

Ben best wel jaloers nu :p Cream Yellow? :9
Nee zwart inderdaad. 3000 Euro meer betalen voor alleen een kleurtje ging me te ver. :P
Neen, die heeft een rode en is een omgebouwde T5. :P Leuk ding, maar ik wilde geen rode en een originele T5-R. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Bart-Willem op 06-09-2010 20:04 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

PWM schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:55:
Ik ben even voor de gein een S60/V60 aan gaan kleden, moet toch in mei al weer een nieuwe auto hebben :)

Dat vindt ik toch wel een hoop geld eerlijk gezegd. Sterker, voor dat geld ga ik niet eens proefrijden. Voor dat geld stap ik wel in een Audi A6 Avant 170pk TDI Multitronic (met Xenon, Navi, Leer e.d.), kost 52.000,-.
Die A6 is het oude model toch nog? Die S60/V60 het nieuwe model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 07:39

MrN

Geachte heren,

Zit met de volgende 2 dingen:

1 op lpg lijkt het vermogen af en toe weg te vallen, de auto trekt dan heel traag op en het stuur trilt dan, het gaat meestal vanzelf over en even de auto van contact halen en er weer opdoen helpt ook.Op benzine geen problemen en ook het verbruik op lpg is nog altijd 1 op 8 a 9
2 Mijn bagagezeil in de kofferbak is kapot het loopt niet meer automatisch terug, iemand die iets weet hoe dit is op te lossen?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Voldoende koelvloeistof ? (ivm bevriezen verdamper)
Ontsteking nog wel fris ? Vooral bij LPG wat belangrijker dan benzine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

sinds vanochtend ging het koelvloeistoflampje branden zal dit even aanvullen als ik weer thuis ben. Ontsteking zou mogelijk kunnen ja ga de auto binnenkort een grote beurt geven.
Kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

PWM schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:55:

Man dat is idd behoorlijk aan de prijs.. ik heb op volvo.co.uk even gespeeld, als ik de D3 automaat echt helemaal vol stop met ALLE verkrijgbare opties dan kom ik nog steeds niet aan de £40.000 BPM is a killer :/

Maar in deze vergelijking zou ik denk ik ook voor de A6 gaan hoewel ik volvo liefhebber ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50

Youk

Volvo For Life

Heb even gekeken naar de prijs hier in België. Met echt alles erop en eraan kom ik op 50150 €. Toch nog steeds een aardig bedrag.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
/me Joosie200 heeft een update met betrekking tot z'n 440

Hij is verkocht. Vanmiddag kwam er sinds drie weken dat ie te koop staat een kijker langs. Proefritje gemaakt, kwam terug vroeg naar mijn prijs en deed een bod van 700 euro. Had hem op marktplaats voor 995 eerst en later voor 799 staan. Dus ja, wel 300 euro afschrijving ergo per maand 100 euro. Maar dat beter dan het ding niet kwijt raken en later ermee komen te staan.

Dus voor nu volvo af. -O- Maar ik zal mijn rentree maken, ooit een keer in de toekomst :) Of het nu een V70 XC/S40/240 zal zijn, dat zijn modelletjes die ik later ook wel eens een keer gehad wil hebben. Nu maar gaan kijken naar de koekblikcategorie en een kleine japanner binnenhalen ala nissan micra / toyota starslet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Bart-Willem schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:01:
Neen, die heeft een rode en is een omgebouwde T5. :P Leuk ding, maar ik wilde geen rode en een originele T5-R. :P
't is T-5R (let op het streepje :p)
Wanneer gooi je deze 850 in de verkoop? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Alles is te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

ppFreddy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:26:
[...]

't is T-5R (let op het streepje :p)
Wanneer gooi je deze 850 in de verkoop? :p
Geen idee hoe het streepje staat, dat zie ik morgen wel. :+ Volgens de RDW is het wel T5-R, maar de RDW zit er vaker volledig naast. :') Zo is mijn 740 Turbo volgens hen een 760 terwijl in het chassisnummer duidelijk 744 staat. :X

De enige logische verklaring die ze hadden was dat de 760 Turbo dezelfde typegoedkeuring heeft omdat die ook een katalysator had (heeft de mijne ook, want het is een FT uit Duitsland). :P

Morgen het racemasjien ophalen! 8)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En hierbij de foto's! :)

Al best veel mee gereden, en wat een raket is het zeg! :o Omdat ik vooral gereden heb, heb ik alleen nog maar crappy foto's bij de benzinepomp kunnen maken. :') Bij deze. :P

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2m9sf7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/sqnyqh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2i8gn6d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2wd6iit.jpg

8)

Wel 1 nadeeltje: vlak voordat ik in Eindhoven aan kwam begon het lambda sonde-lampje te branden. :/ Zal wel iets simpels zijn want hij schommelt stationair niet, slaat meteen aan, uitlaat klinkt normaal en hij houdt ook niet in ofzo. Binnenkort maar eens uitlezen. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Een en al donker van buiten, dat geeft een stijlvolle look aan het snelheidsduivel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

nice.
ff mat bumperkapje scoren en klaar.
Simons of ander sportpijpje eronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Geen idee wat voor pijp er nu onder zit. :+ Maarre: bumperkapje? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

mooie aanwist B-W!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dank! 8)

Voor degenen die het zich afvragen: dat embleempje op het dashboardkastje is een of andere badge van een 240 jubileum-editie. Wat dat erop doet weet ik niet, maar ik vind het wel gezellig staan dus hij mag lekker blijven zitten. :+ :P Dat soort badges tref je in Zweden verrekte veel aan trouwens (maar dan vooral in/op huizen etc).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 16:21
Zoiets als dit ? vond het apart genoeg om snel een foto te maken : Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4060/4429314206_421877c56b.jpg

Prachtige auto btw, mbt lambda lampje ; je hebt toch wel 98 getankt ? daar loopt ie toch het best/lekkerst op wellicht dat dat er iets mee te maken kan hebben ?

[ Voor 35% gewijzigd door MEN-O op 08-09-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nee, zit nu 95 in. ;( De plaatselijke pomp aldaar had niets anders. :X

Normaal gooi ik ook altijd 98 in turbo-modellen (m'n 740 Turbo is er ook een stuk zuiniger op). :P

En inderdaad: dat soort embleempjes. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bart-Willem op 08-09-2010 23:36 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Yo BW, cool man 8)

Vooral ook de meegespoten bumpers, dat zag ik in '96 oid al eens bij een splinternieuwe rode T-5R.
Ik ben een groot fan van hele grote wielen, maar deze 17" zijn eigenlijk het mooiste.
En zoals ik eerder al eens noemde:

Afbeeldingslocatie: http://www.carcareproducts.com.au/images/media/product_variations/86/blowups/my5s2kne.jpg

voor je achterlichten.

COOL!!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Is dat spul ook ergens in Nederland te krijgen? :P Ik heb ooit polijst-pasta voor kunststof bij de automaterialenzaak gehaald, dat was dus een tientje rechtstreeks in een afvoerputje gooien. :') Ik overweeg gewoon gloednieuwe lichten erin te zetten (helaas alleen als origineel Volvo voortaan verkrijgbaar: de licenties voor de imitaties zijn vorig jaar ingetrokken) maar dat is weer een grap van 300 Euro ex. BTW ofzo. :P Als die pasta goed werkt, dan is dat wel de moeite waard. :)

Volvotips.com

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee, je polijst het plastic er echt mee.
We hebben zelf ook lampen gemaakt (acrylaat in een mal), geschuurd en uiteindelijk met Mothers gepolijst; helemaal gladjes :)
Geen idee of 't hier ook verkrijgbaar is, anders eBay ?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bart-Willem schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:29:
Is dat spul ook ergens in Nederland te krijgen? :P Ik heb ooit polijst-pasta voor kunststof bij de automaterialenzaak gehaald, dat was dus een tientje rechtstreeks in een afvoerputje gooien. :') Ik overweeg gewoon gloednieuwe lichten erin te zetten (helaas alleen als origineel Volvo voortaan verkrijgbaar: de licenties voor de imitaties zijn vorig jaar ingetrokken) maar dat is weer een grap van 300 Euro ex. BTW ofzo. :P Als die pasta goed werkt, dan is dat wel de moeite waard. :)
Ken het product zelf niet maar hier kan je het iig krijgen: http://www.carclean.nl/pr...h_236ml_06208_100566.aspx

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Voor 'n tientje zou ik het er eerst eens op wagen :)
Frapant dat die dingen altijd zo dof worden eigenlijk.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ja verkeerd/goedkoop rommelplastic ofzo. Ik heb in de berging nog een setje liggen van m'n eerste 850. Die meuk is ondertussen al witter dan een A4'tje en mag zo door voor de foute Lexus-look. :')

En thanks hierboven, ik zal 't eens bestellen en flink gaan poetsen. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bart-Willem op 09-09-2010 00:43 ]

Volvotips.com

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Eventueel nog even met waterproof schuurpapier voorschuren, probeer 't eerst eens op zo'n oude lamp dan :) Ben wel benieuwd iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 09-09-2010 00:57 ]

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Gave wagen BW! Ik vind het alleen wel jammer van die houtafwerking, dat is niet mijn stijl :X

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Bart-Willem schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:18:
Geen idee wat voor pijp er nu onder zit. :+ Maarre: bumperkapje? :P
Als je pijpt maar blaast :+
De matzwartekap op je voorbumper is nu in kleur meegespoten. (achter kan ik niet zo goed zien) De zijstrips iig niet. persoonlijk zou ik dat hetzelfde maken/origineel houden. (wtf, zei ik nou "origneel houden" :X )
Bart-Willem schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:10:
Voor degenen die het zich afvragen: dat embleempje op het dashboardkastje is een of andere badge van een 240 jubileum-editie. Wat dat erop doet weet ik niet, maar ik vind het wel gezellig staan dus hij mag lekker blijven zitten. :+ :P
In de buurt van het embleempje zit het slotje. Die slotjes gaan nogweleens kapot dan moet je een gaatje in het klepje boren om het open te maken. Waarschijnlijk is het slotje weer gemaakt en is het embleempje op het gaatje geplakt. Maar mooi toch dat je nu een collectors item hebt. :9

• w00d
Vervelende roffel BW :9~

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DopdeDouwer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:04:
[...]

Als je pijpt maar blaast :+
De matzwartekap op je voorbumper is nu in kleur meegespoten. (achter kan ik niet zo goed zien) De zijstrips iig niet. persoonlijk zou ik dat hetzelfde maken/origineel houden. (wtf, zei ik nou "origneel houden" :X )

[...]

In de buurt van het embleempje zit het slotje. Die slotjes gaan nogweleens kapot dan moet je een gaatje in het klepje boren om het open te maken. Waarschijnlijk is het slotje weer gemaakt en is het embleempje op het gaatje geplakt. Maar mooi toch dat je nu een collectors item hebt. :9
Voor en achter zijn beiden gespoten. Vind ik wel wat hebben. :)

En het slot van zo'n dashboardkastje zit links naast de handgreep. Waar het embleem zit, zit 't slotje niet (dat zit hoger). Uitboren hoeft overigens niet: je kan zoiets simpel openen met een platte schroevendraaier. ;)

Volvotips.com

• w00d
Die mee gespoten bumpers zijn idd erg nice. Trouwens de pakketjes zijn keurig binnen gekomen, nog bedankt voor de goede service ;)

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Bart-Willem schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:32:
[...]
Uitboren hoeft overigens niet: je kan zoiets simpel openen met een platte schroevendraaier. ;)
Klopt :D , een harde ruk eraan wil ook helpen. Ik snap ook niet waarom iemand dat in een how-to op het 850-forum is gezet, vrij veel menzen kiezen voor de boor-methode 8)7

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bij m'n 940 was ook ooit het slotje afgebroken. :X (evenals bij m'n 244 maar dat slotje heb ik al vervangen). Dat was ook gewoon met een schroevendraaier te openen. Je hoeft niet eens kracht te zetten, gewoon er langs wippen en hij vliegt meteen open. :P

@ Wood: mooi dat het al binnen is, kan je druk gaan hobbyen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bart-Willem op 09-09-2010 15:36 ]

Volvotips.com

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Bij bijna alle 940's (de 2 van mij, die van een vriend en die van mn pa) valt het dashboardkastje spontaan open als je niet ff een propje papier oid onder de 'haak' schuift :+

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die dingen zijn inderdaad niet geweldig in elkaar gezet. :P

Overigens: het uitboren van het middendeel van zo'n 850-kastje hoeft helemaal niet: als je perse wil uitboren moet je het slotje uitboren, waarna je 'm met een schroevendraaier kan ronddraaien in de cilinder en schiet 'ie alsnog open. :P Gewoon hetzelfde als ieder ander slot die je open boort. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bart-Willem op 09-09-2010 16:05 ]

Volvotips.com

• MrN

MrN

Mijn deur aan de bestuurderskant loopt niet meer goed hij maakt veel lawaai.
Het lijkt wel of er zon verbindingsstuk van de deur aan de auto loszit.

Iemand die snapt wat ik bedoel?

Ga de auto denk ik een grote beurt laten geven, iemand die een goede garage hiervoor weet?

@ BW wat is het bouwjaar?

[ Voor 4% gewijzigd door MrN op 09-09-2010 21:12 ]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Deurvanger opnieuw vastzetten en/of afstellen? En je zat in de buurt van Enschede toch? Bel anders even met Toms Classics, da's een erg goede Volvo-specialist maar ik weet niet of hij ook modernere Volvo's doet. Zo niet, dan zal 'ie wel een goede garage voor je weten. ;)

M'n T5R is van december 1994. :)

Volvotips.com

• MrN

MrN

Hmmm wat zuipt die en hoeveel pk heeft die?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.