Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Denk eerder een 2.4T, 2.5T had initieel 210 pk maar is pas 2004 uitgekomen. Later, paar jaar geleden geloof ik, hadden de 2.5T wel weer 200 pk.ppFreddy schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:55:
200pk zal waarschijnlijk een 2.5T zijn
[ Voor 85% gewijzigd door ppFreddy op 30-08-2010 23:01 ]
Houd de V70bord4kop schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:49:
Nop het is een 2.4T, 147Kw -> 200Pk
Zie Volvo prijslijst 2001 (klik)
Maar goed, ik sta nu voor een dilemma..
Uitleg hier
Is best een verhaal, maar mocht je je vervelen...
Ik ben verder compleet niet biassed

(totdat ik na 650 km weer meer dan 100 euro mag aftikken bij de pomp....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
En niet te vergeten de KLP die een foto van je maakt..
De V70 is echt te rap!
Gister een BMW & Audi die zaten te drukken. Normaal probeer ik de cruise erop te zetten met 120. Maar op zo ;n moment kan ik de verleiding gewoon niet weerstaan:
Gaspedaal vloeren en ze worden in een mum van tijd heeeel erg klein in je spiegeltje
Gisteren op de A50, nu maar hopen dat dit niet net gebeurde bij de flits loka...
[ Voor 14% gewijzigd door bord4kop op 31-08-2010 12:47 ]
| Security Management |

Mijn Volvo is al bijna 2 weken getectyleerd....maar ik heb het zelf nog niet kunnen zien...zal eens bij hem kijken binnenkort

Heb nu een Suzuki GSX-R 1100W met 156pk ook leuk speelgoed
[ Voor 17% gewijzigd door Ghostrider op 31-08-2010 16:29 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Technisch gesproken is hij een overeenkomst met je aangegaan en is hij een volwassen wilsbekwaam persoon..Bart-Willem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:35:
De 740 is nog niet verkocht.De man die zaterdag zo enthousiast was (maar met vrouw in piepmodus) hing zowat huilend aan de telefoon dat het van zijn vrouw niet mag!
En hij wilde hem nog zo graag, maar zijn vrouw herrinnerde hem eraan dat "ze alles samen besluiten" en zo ook dit.
Dus hoe graag hij ook wilde: zij wilde het niet, en dus hield het op.
Dus als je kwaad wilt kan je hem er gewoon aan houden... maar ja wat is schappelijk in zo'n geval...
Kan je hem nog makkelijk aan iemand anders verkopen?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ah ik dacht dat hij had gezegd dat hij hem van je ging kopen, en dan was het een (mondelinge) overeenskomst geweest.. nu net niet.. balen (voor beide partijen)Bart-Willem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:12:
Dat 'ie zo enthousiast was en de auto graag wilde betekent niet dat er automatisch een overeenkomst is.Hij wilde hem als zijn vrouw ook 100% erachter stond, anders had 'ie hem zaterdag meteen meegenomen (hij vroeg zelfs of 'ie mocht telebankieren aangezien hij geen cash bij had
), maar een deal is pas rond als ik een aanbetaling heb gehad.
Wat is dat toch met vrouwen die beslissen over auto's?
Edit: joy, hij komt morgen loeren. Wel werd het telefoongesprek ff onderbroken door zijn vrouw.
[ Voor 14% gewijzigd door Bart-Willem op 31-08-2010 21:19 ]
Met andere woorden; mevrouw heeft de broek aan thuisBart-Willem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:35:
De 740 is nog niet verkocht.De man die zaterdag zo enthousiast was (maar met vrouw in piepmodus) hing zowat huilend aan de telefoon dat het van zijn vrouw niet mag!
En hij wilde hem nog zo graag, maar zijn vrouw herrinnerde hem eraan dat "ze alles samen besluiten" en zo ook dit.
Dus hoe graag hij ook wilde: zij wilde het niet, en dus hield het op.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Toen hadden ze geen broeken aan
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Meteen maar even langs de garage geweest blijkt me wiellager op te zijn..
Maarja aangezien ik een verrekte handige broer heb en zelf ook niet echt twee linker handen hebt overweeg ik om het toch maar zelf te doen. Kan ik meteen me remschrijven en blokken mee pakken.
Iemand nog tips wat betreft online shop voor de onderdelen?
ik moet zeggen dat mijn schatje zich ook flink kan bemoeien met mijn verzameling fietsen of al dan niet nieuwe auto. Heeft niets te maken met broek aan. Hinderwezens af en toe.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
In dit topic lopen wat jongens die bij volvo onderdelenzaken iets van scancar ofzo..w00d schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:10:
Sinds een aantal dagen begint mijn linker voorwiel telkens meer herrie te maken, gewoon iritant gezoem. Dat zoemen deed hij al een aantal maanden, maar altijd nog acceptabel, enkel bij bochten enzo. Maarja gister op de a9 was het geluid dat me wiel produceerde nou niet echt aangenaamd te noemen...
Meteen maar even langs de garage geweest blijkt me wiellager op te zijn..Ik maar denken dat me band gewoon verkeerd slijt ofzo aangezien hij wel, 2 maanden geleden, gewoon goed gekeurd is bij de APK. Maar ok. Helaas kost een nieuwe wiellager +/- 300 inc montage. Valt toch wel tegen.
Maarja aangezien ik een verrekte handige broer heb en zelf ook niet echt twee linker handen hebt overweeg ik om het toch maar zelf te doen. Kan ik meteen me remschrijven en blokken mee pakken.
de mijne ook, maar gelukkig zijn we het redelijk eens over de keuze van auto's etc..Jazzper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:21:
lol@ vrouwen
ik moet zeggen dat mijn schatje zich ook flink kan bemoeien met mijn verzameling fietsen of al dan niet nieuwe auto. Heeft niets te maken met broek aan. Hinderwezens af en toe.
En laatst stelde ze zelfs zelf voor dat die motor die ik cool vond eigenlijk goedkoper was dan ze dacht en als ik het graag zou willen ik hem gewoon moest kopen... ik viel bijna van mijn stoel..
Helaas was hij al weg

[ Voor 22% gewijzigd door ToolkiT op 01-09-2010 09:43 ]
Ja hallo, met die onmogelijke verzameling fietsen van jou zou ik me ook laten horenJazzper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:21:
lol@ vrouwen
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
hoeveel fietsen heeft hij dan? Wij hebben ook meer fietsen dan mensen...2x mountain bike, hybrid, stadsfiets, mammafiets.. en dan heb ik het nog niet over de kinderfietsjes/3wielers/loopfietsjes..kamstra schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:42:
[...]
Ja hallo, met die onmogelijke verzameling fietsen van jou zou ik me ook laten horen
Hangt een beetje van de leverancier af.. sommige aftermarket dingen zijn net zo goed als origineel, andere kunnen brak zijn om de kosten te drukken..w00d schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:46:
Hoe kijken jullie eigenlijk tegen orginele volvo parts vs niet orginele parts aan? Orginele zijn ongeveer 2x zo duur, maar of ze nou ook 2x zo goed zijn??
Om wat voor auto gaat 't?w00d schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:10:
Sinds een aantal dagen begint mijn linker voorwiel telkens meer herrie te maken, gewoon iritant gezoem. Dat zoemen deed hij al een aantal maanden, maar altijd nog acceptabel, enkel bij bochten enzo. Maarja gister op de a9 was het geluid dat me wiel produceerde nou niet echt aangenaamd te noemen...
Meteen maar even langs de garage geweest blijkt me wiellager op te zijn..Ik maar denken dat me band gewoon verkeerd slijt ofzo aangezien hij wel, 2 maanden geleden, gewoon goed gekeurd is bij de APK. Maar ok. Helaas kost een nieuwe wiellager +/- 300 inc montage. Valt toch wel tegen.
Schijfremmen en blokken hoef je natuurlijk niet te vervangen als die nog goed zijn, je moet die dingen altijd aan beide kanten vervangen namelijk.
De 740 is nog niet verkocht: die knakker van vandaag verwachtte een nieuwe auto en weet niet wat 'ie wil.
Schijfremmen en remblokken hebben we altijd wel op voorraad, wiellagers ook wel denk ik (die zijn 129 Euro ex BTW, schijfremmen per 2 zijn 69 Euro (34,50 per stuk ex BTW) en de remblokjes zijn 34,50.
300 Euro is vrij fors inclusief montage vind ik.

Daar had ik het dus ook met me broer over en die wees me erop dat ik voordat geld meteen alles kon doen. En tja geld kan je maar 1x uitgeven..
m.a.w. de wiellager van volvo zijn altijd ruk?en de imitaties zijn niet veel slechter.
[ Voor 13% gewijzigd door w00d op 01-09-2010 14:03 ]
hoe zit dat bij de S60? zit dat er mogelijk bij mij ook aan te komen? (100K Mijl op de klok)Bart-Willem schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:08:
Nope, maar het is wel typisch een 850/X70-kwaaltje.Terwijl bij 240's wiellagers niet gek vaak vervangen worden (eens per 20 jaar ofzo
).
Overigens valt niet te zeggen bij welke kilometerstand dat gebeurt. Vergelijk het maar met ernstig ziek worden: bij de een is dat op z'n 80e pas en bij de ander al op zijn 20e.
OK, goed om te weten, zijn er nog dingen om speciaal op te letten als voortekens dat er iets minder aan het worden is?Bart-Willem schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:33:
Jep, de S60 en V70 hebben dezelfde nare trekjes geërfd van de 850's en S70's.Dus de draagarmen, stabilisatiestangetjes en wiellagers.
Overigens valt niet te zeggen bij welke kilometerstand dat gebeurt. Vergelijk het maar met ernstig ziek worden: bij de een is dat op z'n 80e pas en bij de ander al op zijn 20e.
Ik wil de draagarmen, rubbers, fuseekogels, stabistangetjes, en stabi's direct in een keer doen. De stabistangetjes en stabi's van IPD, de rest gewoon van internet rossen
Eigenlijk gewoon heel de wielophanging inclusief een setje KW Variant 2
nou eh... mijn fietsensite ligt down: www.leunk.com/bikes maar zo uit mijn hoofdToolkiT schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:44:
[...]
hoeveel fietsen heeft hij dan? Wij hebben ook meer fietsen dan mensen...2x mountain bike, hybrid, stadsfiets, mammafiets.. en dan heb ik het nog niet over de kinderfietsjes/3wielers/loopfietsjes..
3x mtb up and running
2x mtb frame met losse onderdelen
1x race up and running
3x race in losse projecten
1x fietsaanhanger voor de kleine
op andere locaties: nog 1x race en 1x mtb frame met onderdelen. Die laatste trouwens in een kelderbox in groningen in het appartementencomplex waar kamstra heeft gewoond
dat zijn mijn fietsen
mijn vriendin: 1 omafiets
ik ben koning om fietsen die niet opgebouwd zijn zo in de schuur te verstoppen dat ze voor mijn gevoel niet tellen haha. Maar ja, ook al die wielsets vallen op.
met auto's toch lastiger.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Bijgeluiden, het begint zachtjes en het eindigt in een klaagzang.ToolkiT schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:55:
[...]
OK, goed om te weten, zijn er nog dingen om speciaal op te letten als voortekens dat er iets minder aan het worden is?
M'n vriendin wil juist niets anders dan een 740: door de vierkante vorm en de vlakke achterruit is het parkeren met zo'n ding vooral vrouw-foolproof.DopdeDouwer schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:04:
Ook mijn vriendin moet eerst nog overtuigd worden van de voordelen van een 740... Wil niet echt lukken, de vormgeving is niet echt vrouwvriendelijk.
Piepen? laatst hoorde ik op heel vlak wegdek een soort zacht kedeng kedeng/badoem badoem ritme also de band niet mooi afrolde of er iets plakkerigs op zat.. op normaal wegdek hoorde ik het niet meer..Bart-Willem schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:33:
[...]
Bijgeluiden, het begint zachtjes en het eindigt in een klaagzang.
Ik hield het op de band/uitlijning/balancere oid, maar ik hoop dat dat geen voorteken is...
Ik heb nog een mooie set Spinergy Spox MTB wielen, leuk voor je verzameling ?Jazzper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:27:
[...]
nou eh... mijn fietsensite ligt down: www.leunk.com/bikes maar zo uit mijn hoofd
3x mtb up and running
2x mtb frame met losse onderdelen
1x race up and running
3x race in losse projecten
1x fietsaanhanger voor de kleine
op andere locaties: nog 1x race en 1x mtb frame met onderdelen. Die laatste trouwens in een kelderbox in groningen in het appartementencomplex waar kamstra heeft gewoond
dat zijn mijn fietsen
mijn vriendin: 1 omafiets
ik ben koning om fietsen die niet opgebouwd zijn zo in de schuur te verstoppen dat ze voor mijn gevoel niet tellen haha. Maar ja, ook al die wielsets vallen op.
met auto's toch lastiger.
@Bart-Willem: Heb je een DM'tje gestuurd met wat vragen over de benodigde parts..
ik vind 10km al wat krap eerlijk gezegd of bedoel je dat hij dan wat warmere lucht gaat blazen?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
En die 940 van me pa is idd sneller (met optrekken), weet niet waarom je dat dacht, maar je gedacht is wel juist. Komt doordat hij een turbo erin heeft en die mis ik toch wel in de s70.
Straks even nieuw plaatwerk op de 740 Turbo zetten, dan is het blanke lakprobleem opgelost en ziet de auto er 100x beter uit.
Hemel van de 740 wil ik ook nog opnieuw bekleden. Dan is de auto van binnen en buiten in topstaat!
Ondertussen ook even een nieuwe afsluitrubber van de oliedop van mijn 850 gaan halen en vervangen. Het kreng wat erop zat was bijna zo hard als steen. En je dan maar afvragen hoe het komt dat die rond die dop zo aan het zweten is. Had ook nog het rubbere ringetje van de oliepeilstok besteld, maar ze hadden bij de dealer het verkeerde nummer opgegeven. Die heb ik dus in de loop van volgende week.
Kan ik eindelijk eens aan de bumpers beginnen die ik vorig weekend bij pa Krentenbol ben gaan ophalen. Die zitten nog steeds in mijn 850, en ik heb zo een vermoeden dat ze er nog enkele dagen in gaan blijven zitten. Morgen verjaardagsfeestje van mijn nichtje.

Wat dan
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Amazon combi met een v8?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hoewel zo'n Amazon + V8 misschien nog iets sneller zal zijn... Een motor dan?
Ben best wel jaloers nu
[ Voor 70% gewijzigd door ppFreddy op 06-09-2010 19:36 ]
Kwam, voor de instap D3 diesel, met automaat uit op 54.000,-
Dat vindt ik toch wel een hoop geld eerlijk gezegd. Sterker, voor dat geld ga ik niet eens proefrijden. Voor dat geld stap ik wel in een Audi A6 Avant 170pk TDI Multitronic (met Xenon, Navi, Leer e.d.), kost 52.000,-.
Die van willen169?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Nee zwart inderdaad. 3000 Euro meer betalen voor alleen een kleurtje ging me te ver.ppFreddy schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:34:
koekje?
Ben best wel jaloers nuCream Yellow?
Neen, die heeft een rode en is een omgebouwde T5.
[ Voor 33% gewijzigd door Bart-Willem op 06-09-2010 20:04 ]
Die A6 is het oude model toch nog? Die S60/V60 het nieuwe model?PWM schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:55:
Ik ben even voor de gein een S60/V60 aan gaan kleden, moet toch in mei al weer een nieuwe auto hebben![]()
Kwam, voor de instap D3 diesel, met automaat uit op 54.000,-![]()
Dat vindt ik toch wel een hoop geld eerlijk gezegd. Sterker, voor dat geld ga ik niet eens proefrijden. Voor dat geld stap ik wel in een Audi A6 Avant 170pk TDI Multitronic (met Xenon, Navi, Leer e.d.), kost 52.000,-.
Zit met de volgende 2 dingen:
1 op lpg lijkt het vermogen af en toe weg te vallen, de auto trekt dan heel traag op en het stuur trilt dan, het gaat meestal vanzelf over en even de auto van contact halen en er weer opdoen helpt ook.Op benzine geen problemen en ook het verbruik op lpg is nog altijd 1 op 8 a 9
2 Mijn bagagezeil in de kofferbak is kapot het loopt niet meer automatisch terug, iemand die iets weet hoe dit is op te lossen?
BVD
Ontsteking nog wel fris ? Vooral bij LPG wat belangrijker dan benzine.
Kijken of dat helpt.
Man dat is idd behoorlijk aan de prijs.. ik heb op volvo.co.uk even gespeeld, als ik de D3 automaat echt helemaal vol stop met ALLE verkrijgbare opties dan kom ik nog steeds niet aan de £40.000 BPM is a killerPWM schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:55:
Ik ben even voor de gein een S60/V60 aan gaan kleden, moet toch in mei al weer een nieuwe auto hebben![]()
Kwam, voor de instap D3 diesel, met automaat uit op 54.000,-![]()

Maar in deze vergelijking zou ik denk ik ook voor de A6 gaan hoewel ik volvo liefhebber ben..
Hij is verkocht. Vanmiddag kwam er sinds drie weken dat ie te koop staat een kijker langs. Proefritje gemaakt, kwam terug vroeg naar mijn prijs en deed een bod van 700 euro. Had hem op marktplaats voor 995 eerst en later voor 799 staan. Dus ja, wel 300 euro afschrijving ergo per maand 100 euro. Maar dat beter dan het ding niet kwijt raken en later ermee komen te staan.
Dus voor nu volvo af.

't is T-5R (let op het streepjeBart-Willem schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:01:
Neen, die heeft een rode en is een omgebouwde T5.Leuk ding, maar ik wilde geen rode en een originele T5-R.
Wanneer gooi je deze 850 in de verkoop?
Geen idee hoe het streepje staat, dat zie ik morgen wel.ppFreddy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:26:
[...]
't is T-5R (let op het streepje)
Wanneer gooi je deze 850 in de verkoop?

De enige logische verklaring die ze hadden was dat de 760 Turbo dezelfde typegoedkeuring heeft omdat die ook een katalysator had (heeft de mijne ook, want het is een FT uit Duitsland).
Morgen het racemasjien ophalen!
Al best veel mee gereden, en wat een raket is het zeg!

Wel 1 nadeeltje: vlak voordat ik in Eindhoven aan kwam begon het lambda sonde-lampje te branden.

ff mat bumperkapje scoren en klaar.
Simons of ander sportpijpje eronder?
Voor degenen die het zich afvragen: dat embleempje op het dashboardkastje is een of andere badge van een 240 jubileum-editie. Wat dat erop doet weet ik niet, maar ik vind het wel gezellig staan dus hij mag lekker blijven zitten.

Prachtige auto btw, mbt lambda lampje ; je hebt toch wel 98 getankt ? daar loopt ie toch het best/lekkerst op wellicht dat dat er iets mee te maken kan hebben ?
[ Voor 35% gewijzigd door MEN-O op 08-09-2010 23:24 ]

Normaal gooi ik ook altijd 98 in turbo-modellen (m'n 740 Turbo is er ook een stuk zuiniger op).
En inderdaad: dat soort embleempjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Bart-Willem op 08-09-2010 23:36 ]
Vooral ook de meegespoten bumpers, dat zag ik in '96 oid al eens bij een splinternieuwe rode T-5R.
Ik ben een groot fan van hele grote wielen, maar deze 17" zijn eigenlijk het mooiste.
En zoals ik eerder al eens noemde:

voor je achterlichten.
COOL!!
We hebben zelf ook lampen gemaakt (acrylaat in een mal), geschuurd en uiteindelijk met Mothers gepolijst; helemaal gladjes
Geen idee of 't hier ook verkrijgbaar is, anders eBay ?
Ken het product zelf niet maar hier kan je het iig krijgen: http://www.carclean.nl/pr...h_236ml_06208_100566.aspxBart-Willem schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:29:
Is dat spul ook ergens in Nederland te krijgen?Ik heb ooit polijst-pasta voor kunststof bij de automaterialenzaak gehaald, dat was dus een tientje rechtstreeks in een afvoerputje gooien.
Ik overweeg gewoon gloednieuwe lichten erin te zetten (helaas alleen als origineel Volvo voortaan verkrijgbaar: de licenties voor de imitaties zijn vorig jaar ingetrokken) maar dat is weer een grap van 300 Euro ex. BTW ofzo.
Als die pasta goed werkt, dan is dat wel de moeite waard.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Frapant dat die dingen altijd zo dof worden eigenlijk.
En thanks hierboven, ik zal 't eens bestellen en flink gaan poetsen.
[ Voor 16% gewijzigd door Bart-Willem op 09-09-2010 00:43 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 09-09-2010 00:57 ]

Als je pijpt maar blaastBart-Willem schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:18:
Geen idee wat voor pijp er nu onder zit.Maarre: bumperkapje?
De matzwartekap op je voorbumper is nu in kleur meegespoten. (achter kan ik niet zo goed zien) De zijstrips iig niet. persoonlijk zou ik dat hetzelfde maken/origineel houden. (wtf, zei ik nou "origneel houden"

In de buurt van het embleempje zit het slotje. Die slotjes gaan nogweleens kapot dan moet je een gaatje in het klepje boren om het open te maken. Waarschijnlijk is het slotje weer gemaakt en is het embleempje op het gaatje geplakt. Maar mooi toch dat je nu een collectors item hebt.Bart-Willem schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:10:
Voor degenen die het zich afvragen: dat embleempje op het dashboardkastje is een of andere badge van een 240 jubileum-editie. Wat dat erop doet weet ik niet, maar ik vind het wel gezellig staan dus hij mag lekker blijven zitten.![]()
Voor en achter zijn beiden gespoten. Vind ik wel wat hebben.DopdeDouwer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:04:
[...]
Als je pijpt maar blaast![]()
De matzwartekap op je voorbumper is nu in kleur meegespoten. (achter kan ik niet zo goed zien) De zijstrips iig niet. persoonlijk zou ik dat hetzelfde maken/origineel houden. (wtf, zei ik nou "origneel houden")
[...]
In de buurt van het embleempje zit het slotje. Die slotjes gaan nogweleens kapot dan moet je een gaatje in het klepje boren om het open te maken. Waarschijnlijk is het slotje weer gemaakt en is het embleempje op het gaatje geplakt. Maar mooi toch dat je nu een collectors item hebt.
En het slot van zo'n dashboardkastje zit links naast de handgreep. Waar het embleem zit, zit 't slotje niet (dat zit hoger). Uitboren hoeft overigens niet: je kan zoiets simpel openen met een platte schroevendraaier.
KloptBart-Willem schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:32:
[...]
Uitboren hoeft overigens niet: je kan zoiets simpel openen met een platte schroevendraaier.

@ Wood: mooi dat het al binnen is, kan je druk gaan hobbyen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bart-Willem op 09-09-2010 15:36 ]
Overigens: het uitboren van het middendeel van zo'n 850-kastje hoeft helemaal niet: als je perse wil uitboren moet je het slotje uitboren, waarna je 'm met een schroevendraaier kan ronddraaien in de cilinder en schiet 'ie alsnog open.
[ Voor 9% gewijzigd door Bart-Willem op 09-09-2010 16:05 ]
Het lijkt wel of er zon verbindingsstuk van de deur aan de auto loszit.
Iemand die snapt wat ik bedoel?
Ga de auto denk ik een grote beurt laten geven, iemand die een goede garage hiervoor weet?
@ BW wat is het bouwjaar?
[ Voor 4% gewijzigd door MrN op 09-09-2010 21:12 ]
M'n T5R is van december 1994.
Dit topic is gesloten.