WWDC 2010 - The centre of the app universe Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205576

ruyckske schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Waarom niet uit België? Toch veel gemakkelijker? Of zijn ze in Italie goedkoper dan in Belgie?
Hopelijk wordt het niet weer maanden met zogenaamd 'beperkte voorraad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:30
MsG schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:29:
Ik hoop dat scheurtjes nu eindelijk verleden tijd zijn, doordat het nu gewoon recht blijft aan de zijkant. De videobel lock-in is erg slim gedaan, maar wel jammer. Vind de knopjes aan de zijkant (+ en -) wel wat lomp groot, als ik zo kijk op de iPhone pagina bij de Apple site.

Nu maar eens afwachten of ik weer lucratief kan upgraden.

Vind het alleen wel komisch om te zien dat de kritiek die Apple fans altijd hadden op andere telefoons:

Multitasken is alleen maar irritant
Hoge resolutieschermen zoals de Experia en de Touch HD e.d. hebben een te hoge DPI om te surfen
Al die verschillende resoluties van Android...

Etc.. nu zelf steeds meer ook voor Apple opgaan :).
Weet je wat pas komisch is? Dat jij een iPhone hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Keynote: http://www.apple.com/quicktime/qtv/specialevent0410/

Dat is een oude 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Tourniquet op 07-06-2010 22:41 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Volkan1984 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:56:
Niet geheel on-topic, maar ik hoor hier en daar al geluiden dat we waarschijnlijk in de toekomst overstappen naar alleen databundels. Bellen over de dataverbinding en het sturen van mails i.p.v. smsjes. Doordat de netwerken toch geld moeten verdienen zullen de databundels dan een stuk duurder worden.
Haha en toen iemand in 2004 voorspelde dat in de toekomst nog maar 25% van de inkomsten van telecomproviders uit voice zou komen en 75% uit data werd hij keihard uitgelachen.
Ik werd in die tijd als verkoper ook vaak uitgelachen als ik mobiel internet bij een gprs-enabled toestel aanbood. Internet op een telefoon :D je kon toch op werk/school en thuis internetten en mail lezen. Een telefoon was voor bellen, sms'en, Snake spelen en de nieuwste rage ("hype"): foto's maken.

Tja, er is veel veranderd :+

[edit]
Overigens was die 25%-75%-verdeling gebaseerd op de verwachting dat we binnen aanzienlijke tijd allemaal flatfee zouden bellen en voor data-eenheden moesten betalen. Dat is toch weer anders gelopen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 07-06-2010 22:41 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30

MsG

Forumzwerver

Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:32:
[...]

Wat bedoel je met lock-in? Het is een open standaard geworden. Als iemand het voor Android of WM wilt ontwikkelen kan dat.
Dat videobellen alleen van iPhone 4 naar iPhone 4 werkt en niet van "ik ben een telefoon die technisch gezien gewoon kan videobellen" naar iPhone 4.
lowfi schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:37:
[...]

Weet je wat pas komisch is? Dat jij een iPhone hebt >:)
Lol :). Als je de overpricing van Apple producten kan omzeilen krijg je gewoon degelijke producten. Zeg maar wél de lusten, niet de lasten. Dat is waar ik voor ga.

Ik koop pas een andere telefoon als ik genoodzaakt raak door budget of als er een andere telefoon is die beter is. Qua bediening is dat er gewoon nog niet.

[ Voor 39% gewijzigd door MsG op 07-06-2010 22:41 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Anoniem: 205576 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:35:
[...]

Hopelijk wordt het niet weer maanden met zogenaamd 'beperkte voorraad'.
Ze hebben het druk gehad hoor :), ze hebben zelfs salarisverhoging gekregen >:)

Die iPhone 4 word van mij. Ik ga mn 2G vaarwel zeggen, de telefoon die nog tot de laatste dag zal blijven boeien. Dat was bij de vorige 7 telefoons anders ;)

[ Voor 22% gewijzigd door FireStarter op 07-06-2010 22:47 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Erg erg mooie device weer van Apple zeg... pffjew...
Enige wat ik op het eerste gezicht mis is een status-ledje voor smsjes / email / gesprekken?

Tevens is het wachten of er andere providers komen dan T-mobile die 'm aan gaan bieden.. Afwachten =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30

MsG

Forumzwerver

Ben benieuwd naar de GPS trouwens, dat is een van de weinige dingen die bij zowel mijn 3G als mijn 3GS enorm kut was. (alleen met 2G/3G ondertussen aan was het werkbaar, in het buitenland heb je er dus niks aan).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Zou je bij T-Mobile je 3gs kunnen inruilen voor een Iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11
Fishlip schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:53:
Je kan je huidige abbo afkopen, en dan een nieuw abbo bestellen, je kan hem niet één op één omruilen, maar dat is logisch. Of misschien kan je eerder verlengen.

[ Voor 6% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 22:54 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:54:
[...]

Je kan je huidige abbo afkopen, en dan een nieuw abbo bestellen, je kan hem niet één op één omruilen, maar dat is logisch. Of misschien kan je eerder verlengen.
Het kromme is dus dat je het iPhone abonnement niet kan afkopen... T-Mobile hanteert voor de iPhone abbo's hele vreemde voorwaarden.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
iPhone 4 komt weer direct in mijn bezit! Mooi bij T-Mobile. Laat het maar snel juli worden! 8)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:36
Fishlip schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:53:
Jahoor, dat is vanaf eind juli mogelijk.
Je moet dan je oude 3Gs met doos en adapter inleveren bij T-Mobile, dan krijg je een doos met de nieuwe iPhone 4 mee naar huis.

Groeten, T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Superhuuper schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:58:
[...]

Je moet dan je oude 3Gs met doos en adapter inleveren bij T-Mobile, dan krijg je een doos met de nieuwe iPhone 4 mee naar huis.

Groeten, T-Mobile
Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
iPhone 4 zonder adapter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
[...]

Groeten, T-Mobile
Dan lever ik eerst mijn 3G in voor een 3GS en die voor een 4 :9

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
[...]

Groeten, T-Mobile
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345495

lost+stolen procedure kan ook nog een optie zijn.
http://www.onemorething.n...iet-gestolen#post-1290857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Dat was volgens mij afgeschaft, het schijnt wel mogelijk te zijn om eenmalig voor 70 euro administratiekosten je abonnement eerder te verlengen met nieuw toestel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nee. ;)

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/4NPt

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ik mag al gewoon verlengen met nieuw toestel bij T-Mobile. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
[...]

Groeten, T-Mobile
Grapjas. Ik bedoelde natuurlijk of er een optie was om bijv. je abbo eerder te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Fishlip schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:12:
[...]

Grapjas. Ik bedoelde natuurlijk of er een optie was om bijv. je abbo eerder te verlengen.
Normaal 4 maand van te voren, geen idee of dit met een telefoontje te rekken is, volgens sommigen wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-06 10:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En anders even wachten, het ding is voorlopig nog wel even leverbaar. Of is wachten een vies woord? ;)
SirNobax schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:27:
[...]

Ik bel zo goed als nooit met mijn telefoon, handig dat ik die mogelijkheid heb hoor, absoluut, maar daar koop ik geen smartphone voor.
Zo zie je maar weer, dat is voor iedereen anders. Ik moet vaak mensen bellen of heb gewoon zin om even iemand te bellen, dat half uur per dag zit je zo aan. Ik SMS dan weer nooit, waste of time. Bellen is sneller :) maar ik ken mensen die 15 berichten per dag eruit knallen. In zo'n geval zou ik serieus geen touch screen nemen trouwens.

[ Voor 25% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-06-2010 23:20 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:04
ruyckske schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Waarom niet uit België? Toch veel gemakkelijker? Of zijn ze in Italie goedkoper dan in Belgie?
Ik bestel hem gewoon bij een importeur, en die halen ze meestal uit Italie. In Belgie kun je wachten tot je een ons weegt, want daar probeert half noord-europa er eentje op de kop te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Dus als ik het goed begrijp kan je pas vanaf 4 maanden voor je contracteinde je abo opnieuw verlengen voor 2 jaar en krijg je daarbij een iPhone 4 als je €199 bijbetaald ? Ik moet nog 8 maanden :( !!!!! FML ! Ik wil 'm de eerste dag, seriously..

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

andromedaan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:19:
Dus als ik het goed begrijp kan je pas vanaf 4 maanden voor je contracteinde je abo opnieuw verlengen voor 2 jaar en krijg je daarbij een iPhone 4 als je €199 bijbetaald ? Ik moet nog 8 maanden :( !!!!! FML ! Ik wil 'm de eerste dag, seriously..
Hoe kom je aan die €199?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
Je kunt tegen betaling van 69,95 gebruik maken van Early Renewal zoals dat heet bij T-Mobile.

Op de site:
Is er een mogelijkheid om mijn contract vervroegd te vernieuwen met een nieuw toestel?

Ja, wij bieden deze mogelijkheid met de dienst Early Renewal. Met Early Renewal mag je je contract vervroegd vernieuwen, ongeacht de reden. Voor deze mogelijkheid betaal je eenmalig € 69,95 contractkosten. Verder kom je in aanmerking voor hetzelfde aanbod als bij een reguliere contractvernieuwing.
Dus 70 euro + 200 = 270 euro en je hebt een nieuwe iPhone waar je dan alleen wel 2 jaar en 8 maanden aan vast zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zijn die toestelprijzen van T-mobile al bekend dan, denk 't niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:10
Serieus, als T-mobile weer de 'sole' verkoper van de iPhone is, dan wordt ik gek! Ik wil het gewoon bij elke aanbieder! Klaar! ;(

Zoals Vodafone, lekker snel internet!

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 07-06-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
EN-IS schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:32:
Serieus, als T-mobile weer de 'sole' verkoper van de iPhone is, dan wordt ik gek! Ik wil het gewoon bij elke aanbieder! Klaar! ;(

Inderdaad, ik MOET die nieuwe iPhone gewoon hebben, maar no way dat dat bij T-Mobile gebeurt. Aantal vrienden van mij hebben dat, en echt tevreden zijn ze er niet over. Dan kan ik beter een iPod touch kopen. Ik geef nog liever €1000,- uit voor een simlockvrije dan dat ik bij dat T-Mobile ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06
Emile schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:37:
[...]

Inderdaad, ik MOET die nieuwe iPhone gewoon hebben, maar no way dat dat bij T-Mobile gebeurt. Aantal vrienden van mij hebben dat, en echt tevreden zijn ze er niet over. Dan kan ik beter een iPod touch kopen. Ik geef nog liever €1000,- uit voor een simlockvrije dan dat ik bij dat T-Mobile ga.
Wat is er zo erg aan T-mobile? Wat hebben andere providers dat T-Mobile niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er goed uit, in het VK wordt de iPhone 4 door drie telco's aangeboden, waaronder Vodafone _/-\o_ !

http://www.engadget.com/2...-june-24-date-with-o2-uk/

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 205576 op 07-06-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Requiem19 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Wat is er zo erg aan T-mobile? Wat hebben andere providers dat T-Mobile niet heeft?
Bereik.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 06:20

Jer0entjeh88

display: grid;

[...]

Persoonlijk vind ik de dekking van T-Mobile ronduit belabberd. Vaak geen bereik, telefoontjes die wegvallen. Geen internet etc. Tevens vind ik de bundels van T-Mobile niet fijn. (Inmiddels kun je iPhone abbo's omzetten naar Flex, dit is al een hele verbetering.)

Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar Vodafone i.v.m de 3g snelheden, deze liggen beduidend hoger dan andere aanbieders zonder hier een hoger bedrag voor te hoeven betalen.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Daar heb je voor getekend, 2 jaar een abonnement met een iPhone. Waarom hierover ieder jaar weer commotie ontstaat is mij niet duidelijk. Want hoe durft T-Mobile niet met een regeling te komen! Beseffen ze wel dat ik nu nog maanden met een 3GS met bouwjaar 2009 rond moet lopen? Wat erg. Nee serieus, ik vind dat zo raar. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben. Zo werkt dat in de grote mensenwereld. Ik ben blij met mijn 3GS, heb nog 14 maanden een abonnement en als dat afloopt kijk ik wel weer wat er te koop is. En dan hoop ik op een iPhone 4S ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

10x sneller internet bijvoorbeeld, dat het ook daadwerkelijk doet (wel zo fijn)

Maar om al dat gezeik te voorkomen en hem gewoon te kunnen halen op dag 1 met elke provider die ik maar wil.. dat is mij wel wat extra waard. Dan maar 300 euro meer betalen voor een toestel.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322921

BeQuietAndDrive schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:16:

Zo zie je maar weer, dat is voor iedereen anders. Ik moet vaak mensen bellen of heb gewoon zin om even iemand te bellen, dat half uur per dag zit je zo aan. Ik SMS dan weer nooit, waste of time. Bellen is sneller :) maar ik ken mensen die 15 berichten per dag eruit knallen. In zo'n geval zou ik serieus geen touch screen nemen trouwens.
Hoeveel zijn 15 berichten dan? Dat is precies 10 minuten van je dag! 8)7
iPhone toetsenboard typt echt megaaa tjil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik type sneller op de iPhone dan op menig ander toestel. Had hiervoor een samsung met full qwerty en dat vond ik maar een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

LoeiOrdinair schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:57:
[...]

Het kromme is dus dat je het iPhone abonnement niet kan afkopen... T-Mobile hanteert voor de iPhone abbo's hele vreemde voorwaarden.... 8)7
Als dat zo is is dat wel serieus ruk. In zo'n geval stap ik ook wel over op een andere telco. Ben al jaren T-Mobile klant maar baal wel van hun voorwaarden. Ik betaal liever eenmalig iets meer voor het toestel met een eenjarig abonnement (kon destijds niet). Als afkopen dan ook niet mogelijk is dan houd het snel op voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Smsen/internetten met touch bevalt me inmiddels beter dan met mijn oude samsung met querty toetsenbord :) Daar gingen echt honderden smsjes per dag op weg.. gelukkig tegenwoordig minder, maar in verhouding typt het nu een stuk prettiger dan op de samsung.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322921

Tom schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:19:
[...]

Als dat zo is is dat wel serieus ruk. In zo'n geval stap ik ook wel over op een andere telco. Ben al jaren T-Mobile klant maar baal wel van hun voorwaarden. Ik betaal liever eenmalig iets meer voor het toestel met een eenjarig abonnement (kon destijds niet). Als afkopen dan ook niet mogelijk is dan houd het snel op voor mij.
Dat zou wel echt heel slecht zijn als dat niet zou kunnen. Sowieso heeft T-Mobile niet echt het woord "Service" uitgevonden. Heb hier gelukkig geen last van met me Hi op me iPhone. Heb ook precies nog 1 maand en dan is me contract afgelopen. Hoe lekker is dat O-)

Maar mocht je wel kunnen afkopen heeft het sowieso nog wel wat haken en ogen. Zo weet ik dat wanneer je bij Hi/KPN je contract afkoopt ook echt je contract vernietigd wordt, waardoor je nummer behouden voor je volgende contract onmogelijk is. Wat natuurlijk echt heel zuur is als je een ontzettend makkelijk nummer hebt of überhaupt dat nummer al jaren hebt! Maarja, doe je weinig aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
En we krijgen (waarschijnlijk) alsnog Safari nummero 5, zie ook macrumors: http://www.macrumors.com/...apple-announces-safari-5/

[ Voor 6% gewijzigd door Lawree op 08-06-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
stefan_el schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:51:
[...]

Daar heb je voor getekend, 2 jaar een abonnement met een iPhone. Waarom hierover ieder jaar weer commotie ontstaat is mij niet duidelijk. Want hoe durft T-Mobile niet met een regeling te komen! Beseffen ze wel dat ik nu nog maanden met een 3GS met bouwjaar 2009 rond moet lopen? Wat erg. Nee serieus, ik vind dat zo raar. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben. Zo werkt dat in de grote mensenwereld. Ik ben blij met mijn 3GS, heb nog 14 maanden een abonnement en als dat afloopt kijk ik wel weer wat er te koop is. En dan hoop ik op een iPhone 4S ;-)
Hhaha je doet alsof ik 16 bent. Nee maar seriously.. ik begrijp goed dat ik heb getekend en T-Mobile heeft natuurlijk alle recht om geen regeling te hebben, niets dan lof dat ze wél een early renewal regeling hebben. Oh en euhh.. good luck met je 14 maanden hehehe.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 17:58
Wat een gezeur met tmobile hiero!
Bereik is niet belabberd enkel in een bunker...

Je komt inderdaad wel mensen tegen met problemen, vraag ze ook eens of ze m gejailbreakt hebben en dan is het vaak ook "ja"

Dat tmobile 3G capaciteitsproblemen heeft soit, zich wellicht misrekend met de orange licenties? Wie weet.
Daarnaast heeft tmobile een deal voor 3 jaar!
Dus geen Kpn etc.
Daarnaast vind ik de iPhone abonnementen nog zo slecht nog niet, onbeperkt datalimiet en bellen en sms'en!
Dat vindt je bij geen 1 andere provider.
Ik betwijfel het of een andere provider ook geen capaciteitsprobleem zou hebben gehad als zij in hun schoenen hadden gestaan?

Dat met die contracten is heel simpel hè... Je tekent 2 jaar dan zit je er ook aan vast.
Heb dat met de 3G ook, ik kan nu pas verlengen... Toendertijd had ik ook liever
1 jaar gehad maar dat kon toen niet eens...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jer0entjeh88 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:48:
[...]

Persoonlijk vind ik de dekking van T-Mobile ronduit belabberd. Vaak geen bereik, telefoontjes die wegvallen. Geen internet etc. Tevens vind ik de bundels van T-Mobile niet fijn. (Inmiddels kun je iPhone abbo's omzetten naar Flex, dit is al een hele verbetering.)

Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar Vodafone i.v.m de 3g snelheden, deze liggen beduidend hoger dan andere aanbieders zonder hier een hoger bedrag voor te hoeven betalen.
Ik heb mijn iPhone abo om laten zetten naar Flex en onlangs weer naar Relax, maar ik wil ook Vodafone. Alleen de voorwaarden voor het meenemen van minuten/sms'jes zijn wat minder flexibel. Het oude Flex, waarbij alle kosten uit de bundel gingen bestaat niet meer :o dat was nog een unique selling point.

Wat betreft mobiel internet heeft Vodafone wel met afstand het beste aanbod. Mijn slechte ervaring met Vodafone (toen nog Libertel) is inmiddels verjaard :+ dus ik durf het wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155104

He,

Ander vraagje wat ik mij nu opeens afvraag. Zouden de iphone en ipad foto's/filmmateriaal met blauwetanden kunnen uitwisselen (bluetooth) Apple kennende zullen ze dit wel niet mogelijk hebben gemaakt, maar dit zou natuurlijk wel ideaal zijn. Misschien iemand met zn huidige 3gs en een ipad contact kunnen laten leggen?

Als dit niet kan is het dan misschien mogelijk om een app voor te maken? (technisch mogelijk).

Edo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

nils7 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:37:

Je komt inderdaad wel mensen tegen met problemen, vraag ze ook eens of ze m gejailbreakt hebben en dan is het vaak ook "ja"

Dat met die contracten is heel simpel hè... Je tekent 2 jaar dan zit je er ook aan vast.
Heb dat met de 3G ook, ik kan nu pas verlengen... Toendertijd had ik ook liever
1 jaar gehad maar dat kon toen niet eens...
Onzin! Centrum Amsterdam, Tilburg, Maastricht, Eindhoven, Heerlen. Midden in het centrum regelmatig NIKS.
En dat heeft niks met jailbraiken te maken, en dat heb ik ook zeker niet. KPN heeft trouwens wel een stuk betere ontvangst, maar een FUP van 100 mb ongeveer (really |:( ) Vodavone daarintegen vond ik altijd erg fijn kwa ontvangst.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Laatst online: 02-04-2024
Anoniem: 155104 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:46:
He,

Ander vraagje wat ik mij nu opeens afvraag. Zouden de iphone en ipad foto's/filmmateriaal met blauwetanden kunnen uitwisselen (bluetooth) Apple kennende zullen ze dit wel niet mogelijk hebben gemaakt, maar dit zou natuurlijk wel ideaal zijn. Misschien iemand met zn huidige 3gs en een ipad contact kunnen laten leggen?

Als dit niet kan is het dan misschien mogelijk om een app voor te maken? (technisch mogelijk).

Edo
Nee van apple uit is er geen support om via bluetooth bestanden uit te wisselen. Volgens mij zijn er wel een aantal om dat te kunnen doen. Nadeel is dan wel dat de bestanden alleen in die specifieke app te zien zijn. (weet niet hoe het zit als je je iphone gejailbreakt hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Collaborator schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:48:
[...]

Onzin! Centrum Amsterdam, Tilburg, Maastricht, Eindhoven, Heerlen. Midden in het centrum regelmatig NIKS.
En dat heeft niks met jailbraiken te maken, en dat heb ik ook zeker niet. KPN heeft trouwens wel een stuk betere ontvangst, maar een FUP van 100 mb ongeveer (really |:( ) Vodavone daarintegen vond ik altijd erg fijn kwa ontvangst.
Mnou dan is er toch iets mis met je iPhone... Ik kom daar ook wel maar heb daar qua spraak nooit problemen gehad! Moet overigens wel opmerken dat het bereik van mijn 3G wel minder was dan de N96 die ik een tijdje parallel heb gebruikt!

Wel heb ik problemen met internet op 3G en dat is dat ie wel aangeeft verbinding te hebben maar toch geen internet heeft... En vaak dan ook opeens op gprs schiet en totaal niks en dan weer naar 3G terwijl ik gewoon stil zit...
M'n iPad heeft dit ook wel, maar een stuk minder... Alhoewel het met de laatste firmware van de iPhone al een stukje minder is.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ik vraag me nu wel af of de iPhone 4, met zon resolutie, ook native ipad apps kan draaien?
Ik vond een ebook er op de iPhone niet uit zien een plaatje erbij en er zijn maar 3 regels tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 25-06 13:17

Hoite

Goed verhaal

Voor de mensen die problemen hebben met bellen, zet tijdelijk 3G uit. Dan heb je weer bereik.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoite schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:04:
Voor de mensen die problemen hebben met bellen, zet tijdelijk 3G uit. Dan heb je weer bereik.
T-Mobile :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
nils7 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:03:
Ik vraag me nu wel af of de iPhone 4, met zon resolutie, ook native ipad apps kan draaien?
Ik vond een ebook er op de iPhone niet uit zien een plaatje erbij en er zijn maar 3 regels tekst.
De resolutie van de iPad is nog even een tikje hoger. Plus dat dat scherm dezelfde pixel density heeft (of een zeer soortgelijke) als de iPhone, en de interfaces daarop ontworpen zijn. Dus alles zou dan 2x zo klein worden en met een vinger-bediend systeem is dat niet erg fijn.

[ Voor 23% gewijzigd door CyBeR op 08-06-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Anderhalve week terug als eerste de iPhone gereserveerd bij de BelCompany. Werd geholpen door de regiomanager en was op de hoogte van het uitlekken en de keynote van vandaag. Hopen dat KPN hem gaat leveren, dan heb ik twee opties: KPN kiezen of T-Mobile afpersen. Al krijg ik de 32GB niet gratis mee, dan zijn ze een klant armer en KPN 1 rijker. Vind dat toch wel minste wat ze kunnen doen. (5+ jaar klant, 45 euro abo waar ik vaak boven zit, gezeik gehad met nummerbehoud en de slechte dekking die ze hopelijk verbeteren)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Veel T-Mobile bashing hiero.. Ik heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile. Altijd snelle 3G en goede bereik gehad. Als ik 3G tether naar m'n MBP haal ik telkens 200kbps.. Het accent staat de laatste weken wel heel erg op de berichten dat het bereik compleet belabberd is.
Blijkbaar is het dus niet zo simpel omdat je Early Renewal hebt, waarmee je bij T-Mobile eerder je contract kan verlegen om zo de nieuwe iPhone te krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:37:

Blijkbaar is het dus niet zo simpel omdat je Early Renewal hebt, waarmee je bij T-Mobile eerder je contract kan verlegen om zo de nieuwe iPhone te krijgen :).
Da's ook een wassen neus trouwens. Dan zit je gewoon 2 jaar en 3 maanden aan je volgende contract vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

rodian50 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:22:
Anderhalve week terug als eerste de iPhone gereserveerd bij de BelCompany. Werd geholpen door de regiomanager en was op de hoogte van het uitlekken en de keynote van vandaag. Hopen dat KPN hem gaat leveren, dan heb ik twee opties: KPN kiezen of T-Mobile afpersen. Al krijg ik de 32GB niet gratis mee, dan zijn ze een klant armer en KPN 1 rijker. Vind dat toch wel minste wat ze kunnen doen. (5+ jaar klant, 45 euro abo waar ik vaak boven zit, gezeik gehad met nummerbehoud en de slechte dekking die ze hopelijk verbeteren)
Ik denk dat ze dan liever een klant kwijt zijn.
Bovendien staat BelCompany daar buiten, die kunnen je wel extra korting geven wellicht maar dat komt dan uit hun eigen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 16:54
Waar kan ik in de gaten houden wanneer de keynote online komt?(als in video?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Safari 5 zit trouwens gewoon in de Software Update. Geen bombastische aankondiging, gewoon een subtiele update :) Werkt lekker voor zover ik kan zien en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik hoop dat vodafone nog es de iPhone 4 neemt. Helaas net afgelopen januari nieuw abbo afgesloten voor 2 jaar, maar desnoods koop ik 'm gewoon los. Ben wel weer toe aan een nieuwe, die N97 bevalt me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852

verkeerd topic

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 155852 op 08-06-2010 07:28 . Reden: fout topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:03

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wil ook heel graag een Iphone, maar dat T-Mobile bevalt me voor geen meter in het dorp waar ik woon. Standaard geen bereik, heel af en toe een 1 minuutje 1 streepje met een oude telefoon. Ben vorig jaar dus overgestapt naar Vodafone.

Mijn abbo loopt tot april 2011, meestal kun je 3 maanden van tevoren het abbo verlengen. Dat betekend dat ik in januari 2011 een andere telefoon kan nemen. Denk dat dat een Iphone gaat worden. Wel alleen maar als die ook met Vodafone kan.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dat snelle internet wordt echt wel langzamer als ook vodafone de iphone officieel mag leveren.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 11:28
Netjes dat Safari 5 :). Is veel sneller, leuk zo'n update. Morgen ook nog even stil de Mac Pro's en Cinema Displays updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat lockscreen. Laat dat met iphone OS4 nu eindelijk meer info zien op het lockscreen zonder jailbreak?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Vandaar dat tmobile zelf ook aangegeven had dat ze capaciteitsproblemen hebben...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06 23:47
Wanneer de iPhone 4 op 24juni gereleased wordt in de USA, is deze daar dan ook los verkrijgbaar en simlockvrij? 19juli ben ik namelijk in de States. Zou mooi zijn als ik er daar eentje kan meenemen. :X

[ Voor 28% gewijzigd door endless90 op 08-06-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 16:26
Oxigeon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 07:57:
Ik wil ook heel graag een Iphone, maar dat T-Mobile bevalt me voor geen meter in het dorp waar ik woon. Standaard geen bereik, heel af en toe een 1 minuutje 1 streepje met een oude telefoon. Ben vorig jaar dus overgestapt naar Vodafone.

Mijn abbo loopt tot april 2011, meestal kun je 3 maanden van tevoren het abbo verlengen. Dat betekend dat ik in januari 2011 een andere telefoon kan nemen. Denk dat dat een Iphone gaat worden. Wel alleen maar als die ook met Vodafone kan.
Als je met Vodafone in NL verlengd kan het een half jaar vantevoren. Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

418O2 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:53:
[...]

Als je met Vodafone in NL verlengd kan het een half jaar vantevoren. Correct me if im wrong.
Kwam net op de vodafone site om het even te checken. Ze maken wel al reclame voor de Iphone. Lijkt me sterk als ze hem niet gaan verkopen :$.
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Heb verder ook nog eventjes gecheckt wanneer verlengt kan worden. Dit kan 4 maanden voordat het contract eindigd. Dus mocht de Iphone voor de Vodafone beschikbaar komen dan heb ik hem voor het einde van dit jaar in mijn bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
6 maanden is dat, stap maar 'n willekeurige winkel in =)

Super Sim Only is 'n bepaalde abbo vorm die je kunt afsluiten bij VF als je 'n losse / simlockvrije iPhone hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:10:
6 maanden is dat, stap maar 'n willekeurige winkel in =)

Super Sim Only is 'n bepaalde abbo vorm die je kunt afsluiten bij VF als je 'n losse / simlockvrije iPhone hebt.
Nou, mocht het echt 6 maanden zijn dan kan ik dus al in augustus gaan. Maarja, waarom zouden ze Iphone aanbiedingen op hun site zetten als hij "eigenlijk" voor de concurent is bedoeld. Ik bedoel. Ze laten een afbeelding zien en als je de Iphone met wat voordeel wil hebben qua prijs moet je hem bij de concurent halen. Persoonlijk denk ik dat ze hem wel bij de Vodafone gaan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:32
Ik heb eventjes de comments gelezen onder het nieuwsbericht op tweakers. Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ik net zo goed een N95 kan kopen, aangezien die alles een paar jaar geleden al kon, en nog veel beter ook. Scheelt ook een hoop geld. [/sarcasme]

Beest van een telefoon. Ik vond hem bij de eerste leaks (gizmodo) nog niet super. Maar elke keer als ik weer een foto'tje zie, vindt ik hem weer mooi.

Helaas ga ik toch voor android, na 2 jaar gebruik van iphone OS wil een keer iets nieuws. Gelukkig kan ik nog op mijn macbook genieten van Apple zijn OS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarschijnlijk komt die ook bij Vodafone hoor..
Maar Super Sim Only is daar geen aanwijzing voor, aangezien dat niks met de nieuwe iPhone te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Huppol schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:13:
Ik heb eventjes de comments gelezen onder het nieuwsbericht op tweakers. Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ik net zo goed een N95 kan kopen, aangezien die alles een paar jaar geleden al kon, en nog veel beter ook. Scheelt ook een hoop geld. [/sarcasme]

Beest van een telefoon. Ik vond hem bij de eerste leaks (gizmodo) nog niet super. Maar elke keer als ik weer een foto'tje zie, vindt ik hem weer mooi.

Helaas ga ik toch voor android, na 2 jaar gebruik van iphone OS wil een keer iets nieuws. Gelukkig kan ik nog op mijn macbook genieten van Apple zijn OS :)
Ik gebruik nu 1.5 jaar Windows Mobile en ik kan niets anders zeggen dan dat ik het niet fijn vind werken. Blijft regelmatig hangen. Is redelijk langzaam met laden enzovoort.

NU weet ik niet hoe dit bij een Iphone is maar vrienden van mij spreken er meer dan lof over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hartstikke snel en smooth, alleen je moet van de interface houden...
Gebruik nu een half jaar Android denk ik en dat is op nagenoeg elk vlak alles te customizen.
Thema's / achtergronden / widgets / layout van widgets enzovoort enzovoort.. de iPhone mist dat weer.

Ik wacht echt of: 1. Vodafone de iPhone gaat verkopen 2. De prijzen..
Als dat beide positief uitvalt dan neem ik hem erbij, mocht dat niet 't geval zijn, blijf ik Androiden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:19:
Hartstikke snel en smooth, alleen je moet van de interface houden...
Gebruik nu een half jaar Android denk ik en dat is op nagenoeg elk vlak alles te customizen.
Thema's / achtergronden / widgets / layout van widgets enzovoort enzovoort.. de iPhone mist dat weer.

Ik wacht echt of: 1. Vodafone de iPhone gaat verkopen 2. De prijzen..
Als dat beide positief uitvalt dan neem ik hem erbij, mocht dat niet 't geval zijn, blijf ik Androiden =)
Prijs voor mij zal wel meevallen denk ik. Ik betaal nu zoon 50 euro per maand bij de vodafone (abbo, onbeperkt sms en zorgeloos internet) IK denk persoonlijk dat de prijs per maand van de Iphone daar wel flink onder zal komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 12:25

Voor zover ik weet heeft T-Mobile weer het alleen recht, bron weet ik zo ff niet.
Post ik later wel even zodra ik ik het heb gevonden.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

__Kevind__ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Voor zover ik weet heeft T-Mobile weer het alleen recht, bron weet ik zo ff niet.
Post ik later wel even zodra ik ik het heb gevonden.
Ik heb toevallig net ergens gelezen dat T-Mobile een contract had vanaf januari 2007 (start verkoop Iphone Amerika voor 3 jaar. Dan zou het dus betekenen dat het nu is verlopen. Echter kan ik me niet voorstellen dat ze een contract starten en dat ze dan een jaar moeten wachten met verkopen. Want de Iphone is in juli 2008 uitgekomen in Nederland.

Dus dan zou het betekenen dat sinds juli 2011 het constract pas afloopt.

EDIT: Ik snap Apple echt niet dat ze niet overstappen naar een andere provider mocht het echt zo zijn. Ze kunnen bijna 3x zoveel Iphones verkopen als ze ook naar andere providers gaan als KPN en Vodafone

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 08-06-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 20:15
Nou dat Vodafone de iPhone gaat verkopen lijkt me duidelijk.

http://www.vodafone.nl/Vo...eabo/robin_iphone_new.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/Vodafone/flash/promos/robinnew/priveabo/robin_iphone_new.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dat zei ik dus een paar posts geleden ook al ;) Maar het betreft hier alleen een simonly abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 20:15
Oxigeon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:32:
Dat zei ik dus een paar posts geleden ook al ;) Maar het betreft hier alleen een simonly abbo
Hmm dat zie ik nu ook :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Dotto schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:51:
Wanneer de iPhone 4 op 24juni gereleased wordt in de USA, is deze daar dan ook los verkrijgbaar en simlockvrij? 19juli ben ik namelijk in de States. Zou mooi zijn als ik er daar eentje kan meenemen. :X
Helaas bestaat die mogelijkheid niet meer. Je mag 'm alleen maar meenemen als je direct een contract afsluit in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:30
Kan het gezever over abonnementen niet achterwege blijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 17-06 06:20

Jer0entjeh88

display: grid;

Safari 5 is ook inmiddels te downloaden!

Was al gepost zag ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 08-06-2010 10:02 ]

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat gaat gewoon richting deze pagina: http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Niks nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:58
staat het event al ergens online ?

ben wel benieuwd naar het nieuwe ios en of dit ook weer wat stabiliteit brengt voor de oudere modellen.

merk dat ik toch vaak even een restore moet plegen om alles weer op zn rolletjes te laten lopen..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

angel00008 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:13:
staat het event al ergens online ?

ben wel benieuwd naar het nieuwe ios en of dit ook weer wat stabiliteit brengt voor de oudere modellen.

merk dat ik toch vaak even een restore moet plegen om alles weer op zn rolletjes te laten lopen..
http://events.apple.com.e...ad9g4hjk/event/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Volgens mij heeft Vodafone al meermaals aangegeven geen interesse te hebben in de iPhone vooralsnog.

KPN daarentegen wel.

Dat kunnen we toch wel gewoon langer dan 10 minuten onthouden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kun je de keynote al downloaden als .mp4 bestand of alleen online bekijken via QT?
Wil 'm vanavond even in m'n bed bekijken namelijk, maar op de Apple site staat alleen online viewing versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
RSD1982 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:41:
[...]

Helaas bestaat die mogelijkheid niet meer. Je mag 'm alleen maar meenemen als je direct een contract afsluit in Amerika.
Dat is volgens mij niet waar! De iPhone 2G kon ik destijds inderdaad zonder problemen meenemen zonder abo, daarna is dit aangepast.

Maar ergens begin dit jaar is dit weer terug vernaderd, je kunt nu een telefoon kopen zonder een abonnement aan te gaan. Hoe dat met de iPhone 4 zit weet ik niet, maar ik zag gister ook een prijsoverzicht op Gizmodo met de prijzen. $599 voor de 16GB zonder abo en $699 voor de 32GB zonder abo.

Lijkt me dus geen probleem. Of hij simlockvrij te maken is tegen die tijd is wat anders. Ik haal hem gewoon uit Belgie of Italie, die standaard simlockvrije toestellen vind ik toch wel handig.. :-)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:
Kun je de keynote al downloaden als .mp4 bestand of alleen online bekijken via QT?
Wil 'm vanavond even in m'n bed bekijken namelijk, maar op de Apple site staat alleen online viewing versie?
Nee, de QT-stream valt hier ook niet te downloaden, en op het internet zwerft enkel een zooi losse troep rond.
De stream van Apple zelf is overigens ook van behoorlijk belabberde kwaliteit. (tenminste, degene die op apple.com staat)
Wat dat betreft heeft Google zijn zaakjes beter voorelkaar, gewoon een behoorlijke 720p live videostream en de volgende ochtend in volle glorie op youtube.

Welcome to the 2010. :')

Hoe het met de keynote op iTunes zit weet ik overigens niet, daar doe ik niet aan

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:02
SirNobax schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:35:

Wat dat betreft heeft Google zijn zaakjes beter voorelkaar, gewoon een behoorlijke 720p live videostream en de volgende ochtend in volle glorie op youtube.
Google was echt geweldig. Die 720p stream zonder haperingen, goed beeld én geluid, was top!

Ik vind de naam retina display echt heel fout. Ik bibber nu al, als ik dat mensen zonder technische kennis om me heen hoor roepen.

Heerlijke reactie op gizmodo: "My new phone will have a cochlea earpiece."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ff over iPhone 4 zelf. Abonnementen zie we wel, moeilijk over te speculeren (wat mij betreft).
Wat een gave nieuwe features! Ben vooral erg benieuwd naar het multitasken en dat 720p filmen.
- Die metalen rand is de antenne. Als je er dus een stuk metaal tegenaan houd heb je meer/beter bereik?
- Zou die iMovie iPhone app betekenen dat je je video's niet naar je computer kunt uploaden om daar te editten?
- Op wat voor manier worden die iAds geintegreerd? Alleen in 'commerciele' apps uit de appstore? Of ook in Mail, SMS, Safari etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:02
- Die metalen rand is de antenne. Als je er dus een stuk metaal tegenaan houd heb je meer/beter bereik?
Marginaal
- Zou die iMovie iPhone app betekenen dat je je video's niet naar je computer kunt uploaden om daar te editten?
Nee, dat is een extra, zodat je meteen het op youtube kan zetten. Foto's kan je ook editten en kun je ook gewoon op je computer zetten.
- Op wat voor manier worden die iAds geintegreerd? Alleen in 'commerciele' apps uit de appstore? Of ook in Mail, SMS, Safari etc?
Niet in de standaard apps. Alleen door developers die aangeven dat ze iAds willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 21:26
SirNobax schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:35:
[...]

Hoe het met de keynote op iTunes zit weet ik overigens niet, daar doe ik niet aan
De keynote wordt ook nog als podcast aangeboden (binnenkort), en die is wél van goede kwaliteit.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!