WWDC 2010 - The centre of the app universe Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nils7 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:03:
Ik vraag me nu wel af of de iPhone 4, met zon resolutie, ook native ipad apps kan draaien?
Ik vond een ebook er op de iPhone niet uit zien een plaatje erbij en er zijn maar 3 regels tekst.
De resolutie van de iPad is nog even een tikje hoger. Plus dat dat scherm dezelfde pixel density heeft (of een zeer soortgelijke) als de iPhone, en de interfaces daarop ontworpen zijn. Dus alles zou dan 2x zo klein worden en met een vinger-bediend systeem is dat niet erg fijn.

[ Voor 23% gewijzigd door CyBeR op 08-06-2010 01:20 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-05 00:31

rvd50

...................

Anderhalve week terug als eerste de iPhone gereserveerd bij de BelCompany. Werd geholpen door de regiomanager en was op de hoogte van het uitlekken en de keynote van vandaag. Hopen dat KPN hem gaat leveren, dan heb ik twee opties: KPN kiezen of T-Mobile afpersen. Al krijg ik de 32GB niet gratis mee, dan zijn ze een klant armer en KPN 1 rijker. Vind dat toch wel minste wat ze kunnen doen. (5+ jaar klant, 45 euro abo waar ik vaak boven zit, gezeik gehad met nummerbehoud en de slechte dekking die ze hopelijk verbeteren)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Veel T-Mobile bashing hiero.. Ik heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile. Altijd snelle 3G en goede bereik gehad. Als ik 3G tether naar m'n MBP haal ik telkens 200kbps.. Het accent staat de laatste weken wel heel erg op de berichten dat het bereik compleet belabberd is.
nils7 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:37:
Dat met die contracten is heel simpel hè... Je tekent 2 jaar dan zit je er ook aan vast.
Blijkbaar is het dus niet zo simpel omdat je Early Renewal hebt, waarmee je bij T-Mobile eerder je contract kan verlegen om zo de nieuwe iPhone te krijgen :).

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:37:

Blijkbaar is het dus niet zo simpel omdat je Early Renewal hebt, waarmee je bij T-Mobile eerder je contract kan verlegen om zo de nieuwe iPhone te krijgen :).
Da's ook een wassen neus trouwens. Dan zit je gewoon 2 jaar en 3 maanden aan je volgende contract vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

rodian50 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:22:
Anderhalve week terug als eerste de iPhone gereserveerd bij de BelCompany. Werd geholpen door de regiomanager en was op de hoogte van het uitlekken en de keynote van vandaag. Hopen dat KPN hem gaat leveren, dan heb ik twee opties: KPN kiezen of T-Mobile afpersen. Al krijg ik de 32GB niet gratis mee, dan zijn ze een klant armer en KPN 1 rijker. Vind dat toch wel minste wat ze kunnen doen. (5+ jaar klant, 45 euro abo waar ik vaak boven zit, gezeik gehad met nummerbehoud en de slechte dekking die ze hopelijk verbeteren)
Ik denk dat ze dan liever een klant kwijt zijn.
Bovendien staat BelCompany daar buiten, die kunnen je wel extra korting geven wellicht maar dat komt dan uit hun eigen zak.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12
Waar kan ik in de gaten houden wanneer de keynote online komt?(als in video?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Safari 5 zit trouwens gewoon in de Software Update. Geen bombastische aankondiging, gewoon een subtiele update :) Werkt lekker voor zover ik kan zien en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik hoop dat vodafone nog es de iPhone 4 neemt. Helaas net afgelopen januari nieuw abbo afgesloten voor 2 jaar, maar desnoods koop ik 'm gewoon los. Ben wel weer toe aan een nieuwe, die N97 bevalt me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852

verkeerd topic

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 155852 op 08-06-2010 07:28 . Reden: fout topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wil ook heel graag een Iphone, maar dat T-Mobile bevalt me voor geen meter in het dorp waar ik woon. Standaard geen bereik, heel af en toe een 1 minuutje 1 streepje met een oude telefoon. Ben vorig jaar dus overgestapt naar Vodafone.

Mijn abbo loopt tot april 2011, meestal kun je 3 maanden van tevoren het abbo verlengen. Dat betekend dat ik in januari 2011 een andere telefoon kan nemen. Denk dat dat een Iphone gaat worden. Wel alleen maar als die ook met Vodafone kan.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

EN-IS schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:32:
Serieus, als T-mobile weer de 'sole' verkoper van de iPhone is, dan wordt ik gek! Ik wil het gewoon bij elke aanbieder! Klaar! ;(

Zoals Vodafone, lekker snel internet!
Dat snelle internet wordt echt wel langzamer als ook vodafone de iphone officieel mag leveren.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:11
Netjes dat Safari 5 :). Is veel sneller, leuk zo'n update. Morgen ook nog even stil de Mac Pro's en Cinema Displays updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat lockscreen. Laat dat met iphone OS4 nu eindelijk meer info zien op het lockscreen zonder jailbreak?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:29
Nee.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

nils7 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:37:
Wat een gezeur met tmobile hiero!
Bereik is niet belabberd enkel in een bunker...
Vandaar dat tmobile zelf ook aangegeven had dat ze capaciteitsproblemen hebben...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:17
Wanneer de iPhone 4 op 24juni gereleased wordt in de USA, is deze daar dan ook los verkrijgbaar en simlockvrij? 19juli ben ik namelijk in de States. Zou mooi zijn als ik er daar eentje kan meenemen. :X

[ Voor 28% gewijzigd door endless90 op 08-06-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Oxigeon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 07:57:
Ik wil ook heel graag een Iphone, maar dat T-Mobile bevalt me voor geen meter in het dorp waar ik woon. Standaard geen bereik, heel af en toe een 1 minuutje 1 streepje met een oude telefoon. Ben vorig jaar dus overgestapt naar Vodafone.

Mijn abbo loopt tot april 2011, meestal kun je 3 maanden van tevoren het abbo verlengen. Dat betekend dat ik in januari 2011 een andere telefoon kan nemen. Denk dat dat een Iphone gaat worden. Wel alleen maar als die ook met Vodafone kan.
Als je met Vodafone in NL verlengd kan het een half jaar vantevoren. Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

418O2 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:53:
[...]

Als je met Vodafone in NL verlengd kan het een half jaar vantevoren. Correct me if im wrong.
Kwam net op de vodafone site om het even te checken. Ze maken wel al reclame voor de Iphone. Lijkt me sterk als ze hem niet gaan verkopen :$.
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Heb verder ook nog eventjes gecheckt wanneer verlengt kan worden. Dit kan 4 maanden voordat het contract eindigd. Dus mocht de Iphone voor de Vodafone beschikbaar komen dan heb ik hem voor het einde van dit jaar in mijn bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:29

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
6 maanden is dat, stap maar 'n willekeurige winkel in =)

Super Sim Only is 'n bepaalde abbo vorm die je kunt afsluiten bij VF als je 'n losse / simlockvrije iPhone hebt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:10:
6 maanden is dat, stap maar 'n willekeurige winkel in =)

Super Sim Only is 'n bepaalde abbo vorm die je kunt afsluiten bij VF als je 'n losse / simlockvrije iPhone hebt.
Nou, mocht het echt 6 maanden zijn dan kan ik dus al in augustus gaan. Maarja, waarom zouden ze Iphone aanbiedingen op hun site zetten als hij "eigenlijk" voor de concurent is bedoeld. Ik bedoel. Ze laten een afbeelding zien en als je de Iphone met wat voordeel wil hebben qua prijs moet je hem bij de concurent halen. Persoonlijk denk ik dat ze hem wel bij de Vodafone gaan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-03 14:53
Ik heb eventjes de comments gelezen onder het nieuwsbericht op tweakers. Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ik net zo goed een N95 kan kopen, aangezien die alles een paar jaar geleden al kon, en nog veel beter ook. Scheelt ook een hoop geld. [/sarcasme]

Beest van een telefoon. Ik vond hem bij de eerste leaks (gizmodo) nog niet super. Maar elke keer als ik weer een foto'tje zie, vindt ik hem weer mooi.

Helaas ga ik toch voor android, na 2 jaar gebruik van iphone OS wil een keer iets nieuws. Gelukkig kan ik nog op mijn macbook genieten van Apple zijn OS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarschijnlijk komt die ook bij Vodafone hoor..
Maar Super Sim Only is daar geen aanwijzing voor, aangezien dat niks met de nieuwe iPhone te maken heeft.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Huppol schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:13:
Ik heb eventjes de comments gelezen onder het nieuwsbericht op tweakers. Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ik net zo goed een N95 kan kopen, aangezien die alles een paar jaar geleden al kon, en nog veel beter ook. Scheelt ook een hoop geld. [/sarcasme]

Beest van een telefoon. Ik vond hem bij de eerste leaks (gizmodo) nog niet super. Maar elke keer als ik weer een foto'tje zie, vindt ik hem weer mooi.

Helaas ga ik toch voor android, na 2 jaar gebruik van iphone OS wil een keer iets nieuws. Gelukkig kan ik nog op mijn macbook genieten van Apple zijn OS :)
Ik gebruik nu 1.5 jaar Windows Mobile en ik kan niets anders zeggen dan dat ik het niet fijn vind werken. Blijft regelmatig hangen. Is redelijk langzaam met laden enzovoort.

NU weet ik niet hoe dit bij een Iphone is maar vrienden van mij spreken er meer dan lof over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hartstikke snel en smooth, alleen je moet van de interface houden...
Gebruik nu een half jaar Android denk ik en dat is op nagenoeg elk vlak alles te customizen.
Thema's / achtergronden / widgets / layout van widgets enzovoort enzovoort.. de iPhone mist dat weer.

Ik wacht echt of: 1. Vodafone de iPhone gaat verkopen 2. De prijzen..
Als dat beide positief uitvalt dan neem ik hem erbij, mocht dat niet 't geval zijn, blijf ik Androiden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:19:
Hartstikke snel en smooth, alleen je moet van de interface houden...
Gebruik nu een half jaar Android denk ik en dat is op nagenoeg elk vlak alles te customizen.
Thema's / achtergronden / widgets / layout van widgets enzovoort enzovoort.. de iPhone mist dat weer.

Ik wacht echt of: 1. Vodafone de iPhone gaat verkopen 2. De prijzen..
Als dat beide positief uitvalt dan neem ik hem erbij, mocht dat niet 't geval zijn, blijf ik Androiden =)
Prijs voor mij zal wel meevallen denk ik. Ik betaal nu zoon 50 euro per maand bij de vodafone (abbo, onbeperkt sms en zorgeloos internet) IK denk persoonlijk dat de prijs per maand van de Iphone daar wel flink onder zal komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 22:02
EN-IS schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:32:
Serieus, als T-mobile weer de 'sole' verkoper van de iPhone is, dan wordt ik gek! Ik wil het gewoon bij elke aanbieder! Klaar! ;(

Zoals Vodafone, lekker snel internet!
Voor zover ik weet heeft T-Mobile weer het alleen recht, bron weet ik zo ff niet.
Post ik later wel even zodra ik ik het heb gevonden.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

__Kevind__ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Voor zover ik weet heeft T-Mobile weer het alleen recht, bron weet ik zo ff niet.
Post ik later wel even zodra ik ik het heb gevonden.
Ik heb toevallig net ergens gelezen dat T-Mobile een contract had vanaf januari 2007 (start verkoop Iphone Amerika voor 3 jaar. Dan zou het dus betekenen dat het nu is verlopen. Echter kan ik me niet voorstellen dat ze een contract starten en dat ze dan een jaar moeten wachten met verkopen. Want de Iphone is in juli 2008 uitgekomen in Nederland.

Dus dan zou het betekenen dat sinds juli 2011 het constract pas afloopt.

EDIT: Ik snap Apple echt niet dat ze niet overstappen naar een andere provider mocht het echt zo zijn. Ze kunnen bijna 3x zoveel Iphones verkopen als ze ook naar andere providers gaan als KPN en Vodafone

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 08-06-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Nu online
Nou dat Vodafone de iPhone gaat verkopen lijkt me duidelijk.

http://www.vodafone.nl/Vo...eabo/robin_iphone_new.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/Vodafone/flash/promos/robinnew/priveabo/robin_iphone_new.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dat zei ik dus een paar posts geleden ook al ;) Maar het betreft hier alleen een simonly abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Nu online
Oxigeon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:32:
Dat zei ik dus een paar posts geleden ook al ;) Maar het betreft hier alleen een simonly abbo
Hmm dat zie ik nu ook :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Dotto schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:51:
Wanneer de iPhone 4 op 24juni gereleased wordt in de USA, is deze daar dan ook los verkrijgbaar en simlockvrij? 19juli ben ik namelijk in de States. Zou mooi zijn als ik er daar eentje kan meenemen. :X
Helaas bestaat die mogelijkheid niet meer. Je mag 'm alleen maar meenemen als je direct een contract afsluit in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 06:42
Kan het gezever over abonnementen niet achterwege blijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:06

Jer0entjeh88

display: grid;

Safari 5 is ook inmiddels te downloaden!

Was al gepost zag ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 08-06-2010 10:02 ]

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat gaat gewoon richting deze pagina: http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Niks nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
staat het event al ergens online ?

ben wel benieuwd naar het nieuwe ios en of dit ook weer wat stabiliteit brengt voor de oudere modellen.

merk dat ik toch vaak even een restore moet plegen om alles weer op zn rolletjes te laten lopen..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

angel00008 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:13:
staat het event al ergens online ?

ben wel benieuwd naar het nieuwe ios en of dit ook weer wat stabiliteit brengt voor de oudere modellen.

merk dat ik toch vaak even een restore moet plegen om alles weer op zn rolletjes te laten lopen..
http://events.apple.com.e...ad9g4hjk/event/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Volgens mij heeft Vodafone al meermaals aangegeven geen interesse te hebben in de iPhone vooralsnog.

KPN daarentegen wel.

Dat kunnen we toch wel gewoon langer dan 10 minuten onthouden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kun je de keynote al downloaden als .mp4 bestand of alleen online bekijken via QT?
Wil 'm vanavond even in m'n bed bekijken namelijk, maar op de Apple site staat alleen online viewing versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
RSD1982 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:41:
[...]

Helaas bestaat die mogelijkheid niet meer. Je mag 'm alleen maar meenemen als je direct een contract afsluit in Amerika.
Dat is volgens mij niet waar! De iPhone 2G kon ik destijds inderdaad zonder problemen meenemen zonder abo, daarna is dit aangepast.

Maar ergens begin dit jaar is dit weer terug vernaderd, je kunt nu een telefoon kopen zonder een abonnement aan te gaan. Hoe dat met de iPhone 4 zit weet ik niet, maar ik zag gister ook een prijsoverzicht op Gizmodo met de prijzen. $599 voor de 16GB zonder abo en $699 voor de 32GB zonder abo.

Lijkt me dus geen probleem. Of hij simlockvrij te maken is tegen die tijd is wat anders. Ik haal hem gewoon uit Belgie of Italie, die standaard simlockvrije toestellen vind ik toch wel handig.. :-)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:
Kun je de keynote al downloaden als .mp4 bestand of alleen online bekijken via QT?
Wil 'm vanavond even in m'n bed bekijken namelijk, maar op de Apple site staat alleen online viewing versie?
Nee, de QT-stream valt hier ook niet te downloaden, en op het internet zwerft enkel een zooi losse troep rond.
De stream van Apple zelf is overigens ook van behoorlijk belabberde kwaliteit. (tenminste, degene die op apple.com staat)
Wat dat betreft heeft Google zijn zaakjes beter voorelkaar, gewoon een behoorlijke 720p live videostream en de volgende ochtend in volle glorie op youtube.

Welcome to the 2010. :')

Hoe het met de keynote op iTunes zit weet ik overigens niet, daar doe ik niet aan

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 22:25
SirNobax schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:35:

Wat dat betreft heeft Google zijn zaakjes beter voorelkaar, gewoon een behoorlijke 720p live videostream en de volgende ochtend in volle glorie op youtube.
Google was echt geweldig. Die 720p stream zonder haperingen, goed beeld én geluid, was top!

Ik vind de naam retina display echt heel fout. Ik bibber nu al, als ik dat mensen zonder technische kennis om me heen hoor roepen.

Heerlijke reactie op gizmodo: "My new phone will have a cochlea earpiece."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ff over iPhone 4 zelf. Abonnementen zie we wel, moeilijk over te speculeren (wat mij betreft).
Wat een gave nieuwe features! Ben vooral erg benieuwd naar het multitasken en dat 720p filmen.
- Die metalen rand is de antenne. Als je er dus een stuk metaal tegenaan houd heb je meer/beter bereik?
- Zou die iMovie iPhone app betekenen dat je je video's niet naar je computer kunt uploaden om daar te editten?
- Op wat voor manier worden die iAds geintegreerd? Alleen in 'commerciele' apps uit de appstore? Of ook in Mail, SMS, Safari etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 22:25
- Die metalen rand is de antenne. Als je er dus een stuk metaal tegenaan houd heb je meer/beter bereik?
Marginaal
- Zou die iMovie iPhone app betekenen dat je je video's niet naar je computer kunt uploaden om daar te editten?
Nee, dat is een extra, zodat je meteen het op youtube kan zetten. Foto's kan je ook editten en kun je ook gewoon op je computer zetten.
- Op wat voor manier worden die iAds geintegreerd? Alleen in 'commerciele' apps uit de appstore? Of ook in Mail, SMS, Safari etc?
Niet in de standaard apps. Alleen door developers die aangeven dat ze iAds willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 13:19
SirNobax schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:35:
[...]

Hoe het met de keynote op iTunes zit weet ik overigens niet, daar doe ik niet aan
De keynote wordt ook nog als podcast aangeboden (binnenkort), en die is wél van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Jo-re-mi schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:48:
Die metalen rand is de antenne. Als je er dus een stuk metaal tegenaan houd heb je meer/beter bereik?
Nee, persoonlijk vind ik het heel vreemd dat ze de rand als antenne gebruiken, en het zou mij niets verbazen dat dit gewoon marketing onzin blijkt te zijn.
Enkel de grootte aanpassen van een antenne heeft namelijk geen (positief) effect op het bereik. De maat van een antenne is namelijk getuned op de golflengte van het te ontvangen signaal.

http://en.wikipedia.org/wiki/Antenna_%28radio%29#Parameters

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
op 24juni kan je hem al in duitsland scoren.
preoderen=> http://www.3gstore.de/iphone-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:58
@ ZpaZ, "... volgens sommigen wel volgens mij". Vat je je zin zelf nog?? Haha, mij ben je kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kenny1001 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:04:
Hahaha, als ie echt voor 1100 over de toonbank gaat daar dan ga ik hem zeker aan mij voorbij laten gaan. Wat een absurde bedragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 03:10

Lulukai

God's gift to women

Kenny1001 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:04:
Ik kan me niet inbeelden dat iemand die prijzen wil betalen. *huiver*

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 06:42
SirNobax schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:57:
[...]

Nee, persoonlijk vind ik het heel vreemd dat ze de rand als antenne gebruiken, en het zou mij niets verbazen dat dit gewoon marketing onzin blijkt te zijn.
Enkel de grootte aanpassen van een antenne heeft namelijk geen (positief) effect op het bereik. De maat van een antenne is namelijk getuned op de golflengte van het te ontvangen signaal.

Op internet staan al verschillende iPhone 4 "dissections". In bewegend en stilstaand beeld. Je kan daar zelf controleren of het marketing onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

SirNobax schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:57:
[...]

het zal meer bedoeld zijn om de antenne direct "open" te stellen. Dus niet dat er nog een laagje glas en aluminum om heen zit, welke dus voor de nodige storingen en dempingen zorgen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 22:02
ruyckske schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:06:
[...]

tja je weet nooit wat de gek ervoor wilt geven he, mensen gaan ver om iets in hun bezit te krijgen..... 8)7

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Pff wat een toestel zeg, heb tot nu toe elk jaar geupgrade en ik kan deze echt niet aan me voorbij laten gaan. Heb een 3GS met nog een contract van een jaar , ik ga gewoon lekker Early Renewal doen denk ik, dan maar tot 2013 bij t-mobile, heb geen problemen met ze.. koop ik de volgende iphone wel los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
kmf schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:08:
[...]

het zal meer bedoeld zijn om de antenne direct "open" te stellen. Dus niet dat er nog een laagje glas en aluminum om heen zit, welke dus voor de nodige storingen en dempingen zorgen.
dit idd. ze hebben daar voorheen ook veel last van gehad. vandaar ook dat de 3g en de 3gs een soort plastic achterkant hebben (en de iPad 3g een plastic antennekapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En daarnaast kunnen ze de ruimte van binnen natuurlijk wel beter gebruiken dan vullen met een antenne. Dat is juist een van de redenen dat ie dunner kon en de batterij groter. Gewoon slim materiaal gebruik.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:40
Zit nu de Keynote te kijken en heb gisteren alles meegelezen.

Ligt het aan mij, of is deze release niet zo groot als Steve het probeert te laten lijken? Buiten multitasking en weer een klein beetje betere hardware is het naar mijn mening lang niet zo revolutionair als de 3G. Natuurlijk komen de grootste updates bij de tweede versie, maar toch, hoewel ik graag vandaag nog iOS 4 wil draaien (dan maar even geen jailbreak), ben ik niet zo onder de indruk als ik had verwacht te zijn. Natuurlijk is het leuk om een Keynote met 1000 nieuwe features te hebben, maar de meeste waren al bekend, en de nieuwe (ook FaceTime) vind ik niet zo bijzonder spannend.

Toch wil ik wel een iPhone 4 :P Mooie hardware, kleine updates die het toch leuk maken.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ruyckske schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:06:
3GS ging ook als zoete broodjes over de toonbank: [iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wat betreft hardware is de iPhone 4 naar mijn idee weer één van de beste in zijn soort. Supersnelle cpu (zie iPad, nu dus op een apparaat met lagere resolutie), enorm hoge resolutie/dpi en vergeet niet het lijstje accelerometer, gyroscoop, kompas, a-gps, front-cam, cam met led-flash, proximity-sensor en noise-cancelling mic. Wat de volgende sensor zou moeten zijn kan ik niet bedenken hoor :+

Wat betreft aanpassingen aan de software kan je misschien teleurgesteld zijn, maar als je over de hardware begint te klagen moet je toch echt minder Star Wars kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
coptician schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:56:
Ligt het aan mij, of is deze release niet zo groot als Steve het probeert te laten lijken? Buiten multitasking en weer een klein beetje betere hardware is het naar mijn mening lang niet zo revolutionair als de 3G.
Hier heb je het mis. De casing/design, chip, scherm, camera's zijn allemaal een enorme upgrade. Een stuk groter dan 2G -> 3G, waar eigenlijk niet zoveel veranderde.

En dan hebben we het nog niet over features als noise cancellation en gyro.

Ik vraag me bij dit soort opmerkingen serieus af wat jij dan wel een flinke upgrade had gevonden, want ik kan me eigenlijk geen features of betere hardware meer bedenken.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 11:42
Denk je dat de prijzen hetzelfde zullen zijn als bij de 3GS?

Daar was het namelijk bij de i150
16GB was 89 euro
32GB was 170 euro ofzoiets..

Zou dat nu weer zo zijn?
Of denken jullie dat dit weer zo is?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Muthas schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:20:
Wat de volgende sensor zou moeten zijn kan ik niet bedenken hoor :+
Klinkt stom, maar ik mis eigenlijk best wel een thermometer, barometer en een hygrometer. Leuk,als je telefoon je ook kan vertellen hoe het weer er voor staat.

Misschien ook iets om de luhctdruk te meten. En je hebt bijna een startrek scanner

[ Voor 4% gewijzigd door kmf op 08-06-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 16:40
Bosmonster schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:25:
[...]

Hier heb je het mis. De casing/design, chip, scherm, camera's zijn allemaal een enorme upgrade. Een stuk groter dan 2G -> 3G, waar eigenlijk niet zoveel veranderde.

En dan hebben we het nog niet over features als noise cancellation en gyro.

Ik vraag me bij dit soort opmerkingen serieus af wat jij dan wel een flinke upgrade had gevonden, want ik kan me eigenlijk geen features of betere hardware meer bedenken.
De A4 chip kenden we al van de iPad, plus er zijn geen (naar mijn weten) features die alleen op de iPhone 4 werken dus de processor is blijkbaar niet zo veel sneller.

Het scherm, hoewel erg netjes met betere kleuren en een hogere resolutie, is niet groter geworden (wat ik persoonlijk jammer vind als ik het vergelijk met de Evo 4g), en heeft nog steeds een rae, rare aspect ratio. De Desire vind ik persoonlijk en fijn scherm hebben. De camera's zijn leuk maar ik neem geen foto's, en als ik het zou doen zou ik het met een echte camera doen.

De 3G was speciaal omdat de App Store werd geintroduceerd. Dat is de grootste feature van de gehele telefoon naar mijn mening! Daarnaast is mobiel internetten hiermee mogelijk en op een snelheid waar mensen mee willen werken.

Ik denk dat een flinke upgrade, hoewel ik niet wil beweren dat dit een upgrade is die niet netjes genoemd mag worden, een upgrade in concept had kunnen zijn. iOS 4 ziet er nog bijna hetzelfde uit als iOS 1, er zijn geen nieuwe knoppen in het design bijgekomen (een 4-way-dpad was erg, erg leuk geweest, zelfs als het enkel en vier-delige home-knop of zo was geweest - neem dit niet te serieus), en buiten de Gyro (die ik wel leuk vind trouwens, daar worden vast weer leuke spellen mee gemaakt) val me vooral op dat er niets echt revolutionairs bij zit.

Natuurlijk kan je niet verwachten dat Apple elk jaar een revolutie start, en ze hebben een best leuke evolutie van hun telefoon weten te creeeren, maar een revolutie zoals de iPod Mini, de nano, of de eerste iPhone is het voor mij niet.

Desondanks petje af voor Apple om 1 reden: Ze weten je wel te trekken met hun producten!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Laatst online: 22:52
Zie hier een Youtube link naar de officiele upload van Apple. http://www.youtube.com/watch?v=rM6xCmtHQT0
Deze is dus ook op de iPhone te bekijken zonder de podcast te hoeven downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

coptician schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:39:
[...]

De A4 chip kenden we al van de iPad, plus er zijn geen (naar mijn weten) features die alleen op de iPhone 4 werken dus de processor is blijkbaar niet zo veel sneller.
Vergeet niet dat de iPad al razendsnel is, het is dus wel indrukwekkend als ze dezelfde chip in een telefoon proppen. Deze heeft namelijk toch minder pixels om te renderen.
Iedereen is lovend over de snelheid van de iPad, maar de iPhone 4 zal waarschijnlijk, naar gevoel, NOG sneller zijn.

En ik denk dat de hidden blow de integratie wordt. Het werd al verteld in de vorm van iBooks. Lees thuis op je iPad, ga verder op je iPhone onderweg om thuis weer op je iPad verder te gaan.
Dit kan wel eens verregaande gevolgen hebben. Video is vanzelfsprekend, maar wat dacht je van games die je op je iPad speelt en dan verder gaat op je iPhone.
Zoals die RPG dingen van dreamcast, waar je op de memorycard je pokemon of zo kan levelen.

En gyroscope op je iphone. Hmm.... do I hear ipad controller daar?

[ Voor 3% gewijzigd door kmf op 08-06-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131162

kmf schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:32:
[...]

Klinkt stom, maar ik mis eigenlijk best wel een thermometer, barometer en een hygrometer. Leuk,als je telefoon je ook kan vertellen hoe het weer er voor staat.

Misschien ook iets om de luhctdruk te meten. En je hebt bijna een startrek scanner
Je weet dat dat nou net is wat een barometer meet?

A barometer is a scientific instrument used to measure atmospheric pressure.

wellicht bedoel je lucht samenstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En hierbij nog wat informatie voor de T-Mobile users:
http://www.iphoneclub.nl/...d-klaar-is-voor-iphone-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Anoniem: 131162 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:47:
[...]

Je weet dat dat nou net is wat een barometer meet?

A barometer is a scientific instrument used to measure atmospheric pressure.

wellicht bedoel je lucht samenstelling :)
Oeps, yup dat is wat ik bedoel. Zoals in startrek. Kom je ergens. hmm "5% oxygen". Dangerous. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Nu online
props voor Apple weer... iWant 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:42
Moet zeggen dat Safari 5 wel erg lekker werkt tot nu toe! Props voor Apple en hun stille update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Viccers schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:49:
Moet zeggen dat Safari 5 wel erg lekker werkt tot nu toe! Props voor Apple en hun stille update :)
Ik dacht dat Safari 5 de mogelijkheid tot full-screen HTML5 video bij YouTube kapot maakte, maar dat bleek YouTube zelf te hebben gedaan. Dus met de nieuwe extension mogelijkheden van Saf. 5 heb ik dat zelf maar even gefixt met een Extension :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:59

MsG

Forumzwerver

coptician schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:56:
Zit nu de Keynote te kijken en heb gisteren alles meegelezen.

Ligt het aan mij, of is deze release niet zo groot als Steve het probeert te laten lijken? Buiten multitasking en weer een klein beetje betere hardware is het naar mijn mening lang niet zo revolutionair als de 3G. Natuurlijk komen de grootste updates bij de tweede versie, maar toch, hoewel ik graag vandaag nog iOS 4 wil draaien (dan maar even geen jailbreak), ben ik niet zo onder de indruk als ik had verwacht te zijn. Natuurlijk is het leuk om een Keynote met 1000 nieuwe features te hebben, maar de meeste waren al bekend, en de nieuwe (ook FaceTime) vind ik niet zo bijzonder spannend.

Toch wil ik wel een iPhone 4 :P Mooie hardware, kleine updates die het toch leuk maken.
Óf je ziet in dat in verhouding de 3G ook niet zo revolutionair is, óf je bent consistent en ziet dat deze net zo revolutionair is :). Beide kan.

De 3G had ook alleen maar een internetsnelheid die concurrentie al eeuwen had, + (brakke imo) GPS. In die zin vind ik deze mobiel met zijn superhoge resolutie, en nog hogere snelheid, + andere formfactor denk ik revolutionairder. Het punt bij de iPhones is een beetje dat de software aldoor al snel en responsief werkt (uitzonderingen daargelaten), waardoor men de nieuwe generatie iPhones niet als veel beter gaan zien, terwijl ze technisch wel tot veel betere dingen in staat zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:31
Zal het wel gemist hebben maar wanneer komt de final voor de iOS 4 voor de Ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

clonedonkey schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:27:
Zal het wel gemist hebben maar wanneer komt de final voor de iOS 4 voor de Ipad ?
Bij de aankondiging van iPhone OS 4.0 werd dit najaar genoemd voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-05 00:31

rvd50

...................

T-Mobile voelt de bui al hangen en is bang dat veel klanten naar andere provider(KPN) zullen overstappen als ze geen alleenrecht meer hebben. Eerst 6 maanden de problemen niet erkennen, dan toegeven en dan het binnen 3 weken het probleem fixen. Geloof er helemaal niks van. Paniekwoordvoering van T-Mobile. Laat KPN maar komen....

[ Voor 4% gewijzigd door rvd50 op 08-06-2010 20:42 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
KPN ? :F Heb jij wel eens geprobeerd te internetten met een KPN abo? T-Mobile doet het heel wat beter hoor, bovendien heb ik hier in Groningen altijd prima snelheden (@ tethering ook :+ ). 1,8 - 2,1 Mbit doet KPN echt niet na.

Bovendien, zoals eerder gezegd, is het netwerk van T-Mobile overbelast door smartphones. Als KPN dat nu ook gaat krijgen zakken die nog harder de grond in, want wat 3G capaciteit betreft heeft T-Mobile toch wel het grootste netwerk denk ik :) .

edit: Btw, het snelste i-net abo van KPN is 1 mbit? Hoe wil je daar je nieuwe mooie HD filmpjes @youtube mee bekijken? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Aloys op 08-06-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Jongens, KPN mag dan een nette dekking hebben van hun 3G netwerk, maar daar zal je als tweaker zeker tegen een ander probleem aanlopen.
Het data limiet ('FUP :') ') is erg streng. Rond de 100 mb krijg je al een waarschuwing per sms en als je nog veel meer download word je geknepen naar een minimale speed. Dus zeker niet zaligmakend.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Aloys schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:51:
KPN ? :F Heb jij wel eens geprobeerd te internetten met een KPN abo? T-Mobile doet het heel wat beter hoor, bovendien heb ik hier in Groningen altijd prima snelheden (@ tethering ook :+ ). 1,8 - 2,1 Mbit doet KPN echt niet na.

Bovendien, zoals eerder gezegd, is het netwerk van T-Mobile overbelast door smartphones. Als KPN dat nu ook gaat krijgen zakken die nog harder de grond in, want wat 3G capaciteit betreft heeft T-Mobile toch wel het grootste netwerk denk ik :) .

edit: Btw, het snelste i-net abo van KPN is 1 mbit? Hoe wil je daar je nieuwe mooie HD filmpjes @youtube mee bekijken? :P
Whaha. Ik hoor iedereen uit mijn omgeving klagen over supertraag internet en wegvallende verbindingen. Mijn vriendin heeft een 3GS met KPN en internet gaat als een trein bij haar. ;w

edit: Ik weet dat T-Mobile (internet) is overbelast, maar daar zou je tijdens het bellen toch weinig last van moeten hebben. Daarnaast is de dekking gewoon ronduit kut op sommige plekken in en rond het huis.

Mening van de medewerker van TeleWorld (winkel in A'dam, verkoopt iPhones icm andere providers, zeer deskundige en vriendelijke verkopers) was ook dat T-Mobile een van de minste netwerken van NL had.

Nee, voor mij nooit T-Mobile. :)

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 08-06-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Nu online
T-Mobile werkt voor mij fine. weliswaar laatste tijd last van slechte 3G verbinding, maar voorheen werkte het uitstekend. Daarnaast is het (vrijwel) onbeperkte internet en de prijs heel aantrekkelijk. Maar goed; dit alles is van heel veel zaken afhankelijk (waar je woont, hoeveel je verbruikt, budget etc)

Andere vraag dan: hoe zat het vorig jaar met het overstappen vanaf een 3G naar een 3GS? pasgeleden zijn er 1 jarige abonnementen bijgekomen. Kan het dan zo zijn dat 3GS gebruikers voor 1 jaar kunnen bijtekenen en een X bedrag betalen waarna ze een iPhone 4 kunnen krijgen? (ik begrijp dat vrijwel niemand dat weet, maar hoe werkte dat bij de 3G>3GS en hoe werkt dit bij andere providers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Hertog

Aut bibat, aut abeat

kmf schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:50:
[...]

Oeps, yup dat is wat ik bedoel. Zoals in startrek. Kom je ergens. hmm "5% oxygen". Dangerous. ;)
En hoe vaak verwacht jij op een plek te komen waar maar 5% zuurstof in de atmosfeer zit?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 19:30

Snippertje

Light up your life

Je kan als je van een andere provider komt toch 3 maanden van tevoren verlengen of is dat tegenwoordig ook 4?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27
Snippertje schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:04:
Je kan als je van een andere provider komt toch 3 maanden van tevoren verlengen of is dat tegenwoordig ook 4?
Bij T-mobile is het 4, ook bij Vodafone dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
coptician schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:39:
[...]

Natuurlijk kan je niet verwachten dat Apple elk jaar een revolutie start, en ze hebben een best leuke evolutie van hun telefoon weten te creeeren, maar een revolutie zoals de iPod Mini, de nano, of de eerste iPhone is het voor mij niet.

Desondanks petje af voor Apple om 1 reden: Ze weten je wel te trekken met hun producten!
Natuurlijk niet, die stap kan ook niet zovaak gezet worden. De techniek moet ook meewerken en de markt ook.

In 2007 als Apple zo slim geweest om iets neer te zetten met een touchscreen en waarop je voor het eerst op een goede manier kon surfen op je mobiel. Een jaar later kwam de App store daarbij. In mijn ogen kan het dan ook ff niet beter. Je hebt je hardware en je dynamische software je telefoon blijft vernieuwd.

Wat kan je doen om de zaak te verbeteren > betere hardware, sneller beter ect maar echt baanbrekende vernieuwingen zijn niet te noemen.

Het zal nog ff duren, misschien is het over 2 jaar wel de nieuwe iPhone LTE met een revolutionair 3D scherm.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

http://movies.apple.com/d...ynotes/wwdc10_keynote.m4v (ddl, 1,3GB)

Direct download .mp4 ga je niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahh nice man, dit is ook perfect! Dan wordt 't morgenavond =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In iTunes kan je hem gewoon downloaden als podcast zoeken op "Apple Keynotes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb geen iTunes =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 27-05 09:16
gratis te downloaden van apple.com ;-)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Ik heb de Youtube variant ervan bekeken (uiteraard te downen via o.a. plugins voor je browser), van de account 'apple'. Inmiddels staat die video echter op Prive.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 27-05 09:54
Las @ MacRumors dat er een xCode 4 preview te downloaden was voor de WWDC attendees, ben benieuwd. Niets gelezen over webdevelopment helaas.

* ZpAz hoopt stiekem dat Apple iets released voor webdevelopment...

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Hertog

Aut bibat, aut abeat

ZpAz schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:45:
Las @ MacRumors dat er een xCode 4 preview te downloaden was voor de WWDC attendees, ben benieuwd. Niets gelezen over webdevelopment helaas.

* ZpAz hoopt stiekem dat Apple iets released voor webdevelopment...
Las ook dat het is uitgebracht onder een strenge NDA en er nog niet veel naar buiten kwam. Een van die dingen die ze wel dachten is dat interface builder geintegreerd is. Dat zou het proces wel een stuk sneller maken, heb ik het idee.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Dat is idd het enige wat ik er ook over gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Oeh, dat is al nice. De (welke?) integratie van Interface Builder in Xcode was een punt waarover veel geklaagd werd, vooral bij Visual Studio gebruikers. Ben benieuwd of het inderdaad op korte termijn gereleased zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Als je iOS 4 apps wilt gaan bouwen dan zul je het ongetwijfeld nodig hebben. Daarnaast is iTunes 9.2 weer nodig voor het goed syncen met iOS 4. M.a.w. zowel de nieuwe Xcode als de nieuwe iTunes zullen ongetwijfeld samen met iOS 4 gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Die kun je ook wel in QuickTime Pro gooien en dan 'Save as' doen :) Als je dan al per se geen iTunes wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
ppl schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:52:
Als je iOS 4 apps wilt gaan bouwen dan zul je het ongetwijfeld nodig hebben. Daarnaast is iTunes 9.2 weer nodig voor het goed syncen met iOS 4. M.a.w. zowel de nieuwe Xcode als de nieuwe iTunes zullen ongetwijfeld samen met iOS 4 gereleased worden.
iOS4 apps kan je al maken met de xCode 3.2? beta welke voor iOS developers te downloaden is. Je kan ze vanaf vandaag zelfs submitten naar de app-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Kreeg zojuist een mailtje dat de WWDC session videos gratis voor alle geregistreerde apple developers beschikbaar zijn. Weet dan niet of het ook geld voor mensen die niet betaald hebben voor een 'developer program' maar het is wellicht het proberen waard. De sessies zijn zeker informatief en leerzaam.

Voorheen kostte deze altijd iets van $499 dus dat is mooi meegenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Lawree op 23-06-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Oh nice idd. Ik zag dat Apple ze gepost had maar omdat ze vroegah nooit gratis waren (behalve na een tijdje de State of the Union praatjes) had ik er niets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 14:23
Ja, inderdaad ook voor niet-betaalde leden van iPhone Dev Center.

WWDC 2010 Sessions - HD
WWDC 2010 Sessions
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!