Toon posts:

WWDC 2011: "Lion + iOS 5 + iCloud = WWDC" Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 25.381 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:03

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter

Het is weer juni, wat betekent dat Apple hun jaarlijkse World Wide Developers Conference houdt. Dit jaar vindt deze plaats van 6-10 juni, met als hoogtepunt voor velen de keynote waarin Steve Jobs een babbeltje gaat houden over in ieder geval iOS 5, de nieuwe versie van Mac OS X, en iCloud. Dit jaar voor de verandering, waarschijnlijk, eens geen nieuwe iPhone, maar de softwarefanaten kunnen hun lol op. Apple heeft, verrassend genoeg, de drie hoofdonderwerpen al aangekondigd, maar details worden zoals altijd strict geheim gehouden. De geruchtenmolen is de laatste weken echter al volop draaiende.

De meest terugkomende en aannemelijke geruchten:

iOS 5
- Een vernieuwd notificatiesysteem. Apple zou Peter Hajas, de ontwikkelaar van jailbreak applicatie "MobileNotifier" ingehuurd hebben, en die heeft hier mogelijk aan gewerkt.
- Widgets
- Verregaande Twitter-integratie
- Automatische downloads voor apps

iCloud
iCloud is een nieuw product, waarschijnlijk vergelijkbaar met Amazon Music. Het leek vooral ontwikkeld te worden om muziek te streamen vanaf de cloud naar iOS devices, maar afgelopen week zijn er geruchten verschenen die erop duidden dat nieuwe Time Capsules moeten gaan dienen als file server. Apple houdt de kaken stijf op elkaar, dus wat het uiteindelijk wordt is nog onbekend, maar het meest recente gerucht is dat iCloud de nieuwe iTunes moet worden.

Mac OS X: Lion
Lion was al aangekondigd op het iPod event in september, maar toen werd er alleen gezegd dat het nieuwe OS in de zomer beschikbaar zou zijn voor het grote publiek. Weinig geruchten op dit vlak, vooral omdat de grote features al in beta builds zijn uitgelekt. Het grootste nieuws is waarschijnlijk de lanceerdatum, waarvan de geruchten gaan dat dat al 14 juni zou kunnen gaan zijn.

iPhone + One More Thing...?
Het feit dat Apple vooraf al heeft aangekondigd waar de keynote over gaat is een verrassing voor velen. Normaal doen ze dit niet, maar omdat er weinig gelekt is over eventuele nieuwe iPhones (die traditioneel aangekondigd worden elk jaar op WWDC), is de algemene tendens dat ze hiermee willen bevestigen dat er inderdaad geen nieuwe iPhone wordt aangekondigd. Dit laat wel ruimte over voor 'One More Thing...' Mogelijk zouden dit nieuwe MacBook Airs kunnen zijn, aangezien daar voorraden schaars van zijn tegenwoordig.

Live feeds
Steve Jobs zal rond 19:00 Nederlandse tijd op het podium verschijnen. Het lijkt er niet op dat er live video streaming aanwezig zal zijn, maar er zijn zoals altijd genoeg blogs en nieuwssites die live updates geven.

- MacRumors Live
- Engadget
- One More Thing

Dit topic is bedoeld om de geruchtenmolen nog wat verder aan te wakkeren, om jezelf te verheugen, lekker te maken, te speculeren, te klagen, te juichen, te vragen, te becommentariëren enz. Slowchatten is echter nog steeds niet de bedoeling, dus probeer dat te vermijden kennelijk wel toegestaan voor deze keer!

Mochten er iets aangekondigd worden dat een apart topic verdient iCloud, overleg dan eerst even met een moderator of dat okay is, zodat er niet tien mensen aan een TS werken en er negen teleurgesteld worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:12
Ik verwacht, en hoop, dat de vernieuwde macbook airs vandaag komen. Tot nu toe zijn alle plaatjes van OS X Lion in combinatie met een macbook air en ik denk dat ze de introductie van OS X Lion dan ook aangrijpen om de nieuwe MBA's te introduceren zodat deze gelijk met OS X Lion verscheept gaan worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 10:59
Airs, Mini's en Pro's kun je vergeten. WWDC is een software-event (en dus iOS, OS X en iCloud). De iPhone was de enige uitzondering in het verleden. Uitzondering deze keer zou de integratie met nieuwe TC's e.d. kunnen zijn.

Denk dat ze hun handen vol hebben ook aan deze onderdelen :Y)

[Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 11:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 22:50
Al enig idee of het live wordt uitgezonden?
Misschien ff een lijstje maken met liveblogs.

Ik ga iig http://live.twit.tv luisteren, die hebben altijd wel live berichtgeving oid.

Something something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gerucht: Vakantiestop voor medewerkers van Duitse operator Telekom. Toch een nieuwe iPhone?
Via twitter van mSolveNL

[Voor 11% gewijzigd door fotografie999 op 06-06-2011 12:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:44
Zou leuk wezen :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:18
Het zou wel leuk zijn als je via de apple site die keynote toch live kan volgen. Maar anders wordt het maar gewoon de tekstuele update sites in de gaten houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Lion en iOS5 hoe snel zou je die kunnen downloaden na de introductie daarvan? Moet ik dan denken aan een week of 1/2 of gewoon vanavond nog via iTunes en de Appstore?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
TranceSetter schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:03:
Het zou wel leuk zijn als je via de apple site die keynote toch live kan volgen. Maar anders wordt het maar gewoon de tekstuele update sites in de gaten houden.
Kon dat vorig jaar niet dan? Zeker met zo'n datacenter die ze nu hebben moeten ze wel die capaciteit hebben om het live uit te zenden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:17
fotografie999 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:59:
Gerucht: Vakantiestop voor medewerkers van Duitse operator Telekom. Toch een nieuwe iPhone?
Via twitter van mSolveNL
Ik denk dat zoiets ook van de amerikaanse telecomboeren hadden gehoord. Is in het verleden iig wel gebeurd. Dus er is mogelijk nog kans, al acht ik die erg klein.

Evenals updates voor macbooks enzo. Als ze er zijn zal denk ik niet groots in de show terugkomen. Er zijn nu al 3 grote onderwerpen: iOS5, Lion en iCloud. Waarvan de laatste nog erg vaag is en we dus van alles kunnen verwachten mogelijk samen met nieuwe routers. Als er nieuwe hardware aangekondigd wordt, zal het hem denk ik in dat laatste zitten.

edit:
knny schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:05:
[...]

Kon dat vorig jaar niet dan? Zeker met zo'n datacenter die ze nu hebben moeten ze wel die capaciteit hebben om het live uit te zenden.
Ze hebben afgelopen jaar geloof ik 2 shows live uitgezonden die je live kon bekijken via safari op mac's, pc en ios-devices. Maar dat was toen van te voren ook al aangegeven apple's homepage. Als dat gedurende middag nog niet gebeurd is, zal dat ook niet gebeuren vrees ik. 2-4 uur later kan je de stream wel online verwachten.

[Voor 28% gewijzigd door Tijn89 op 06-06-2011 12:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 15:59
Hardware wordt vanavond niet aangekondigd. Dit heeft Apple zelf al bevestigd een aantal maanden terug. Dus geen nieuwe MBA, geen nieuwe iPhone.

Als de MBA geüpdate wordt zal dit met een silent update gaan, net zoals de MBP's een aantal maanden terug.
iPhone verwacht ik zelf pas echt in September. Normaliter zijn er altijd wel wat geruchten te vinden rond het nieuwe model, en dat is nu nog niet het geval.

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 396968

Er is vanaf 19:00 uur een live video stream op Engadget http://www.engadget.com/2...adcasting-live-from-wwdc/

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 396968 op 06-06-2011 12:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieB
Een live-blog is iets anders dan live uitzenden ;).
Is er überhaupt al bekend of er een live-stream komt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-05 11:54
onemorething zal ook weer live verslag doen

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 396968

Dat klopt ja een live blog en stream zijn wel anders.
RobbieB schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:10:
[...]

Een live-blog is iets anders dan live uitzenden ;).
Is er überhaupt al bekend of er een live-stream komt?
Maar er komt een live-stream bij engadget voor de eerste keer.
That's right, for the first time we're bringing you a live video feed straight from San Francisco, the heart of Apple's big summer event. What will Apple unveil, when will it ship, and what does it all mean? Tim and Darren will help you figure it all out.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 09:03

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Anoniem: 396968 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:14:

[...]

[...]
Ik krijg het idee dat Tim en Darren gewoon vertellen wat Steve Jobs aankondigt, niet echt een event feed dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik vind het opvallend dat het zo angstvallig stil blijft rondom Final Cut Pro X; deze zou ook deze maand geïntroduceerd worden.

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
http://www.appleownz.com/...one-will-be-at-2011-wwdc/

Top 5 reasons why the new iPhone will be at 2011 WWDC

1. New iOS means new hardware
Apple is showing off the goods on the new iOS 5. With shiny new features, surely Apple will show it off on new hardware. iOS 5 will not only be a big change, but will be a massive shift towards the cloud. iCloud will integrate with iOS 5 tightly.

2. 1 year in mobile years is like 2 years
With new and advanced mobile phone features from HTC, Motorola and Samsung, iPhone 4 looks to be long in the tooth. It seems like every few weeks a new Android phone comes out. While the iPhone 4 can still compete with the best of them, the iPhone 4 is starting to look old when new handsets have more memory, faster processors and better screens. While rumors of a new iPhone September showing are still rampant, its highly unlikely Apple will stay silent while competitors continue to chip away at the iPhone 4.

3. Apple is very good at keeping secrets
Apple is even better at correcting mistakes. In 2010 an Apple employee “misplaced” an iPhone 4 prototype and it got into the hands of Gizmodo. Lawsuits and law enforcement were involved in one of the most highly publicized leaks. This time around, Apple is more then likely keeping the new iPhone under wraps. Also Apple has been known to actually control leaks to either hype or divert attention. News outlets this year reported iPhone component vendors have not received any orders from Apple for new hardware. This made people to believe the new iPhone will not be released or announced until the fall time. This piece of news could have been intentional by Apple. Either Apple told the vendors to STFU or told them what to say.

4. Steve Jobs is taking the stage
Steve appears during important product announcements. Hes announced all of the iPhone’s and iPad’s. The new iPhone had been rumored to sport new and better features, and who else is fitting to make the announcement?

5. Its traditional for Steve Jobs to say “One more thing”
History of iPhone announcements:
WWDC 2007 MacWorld 2007 (thanks 1malaysiaweb) – iPhone
WWDC 2008 – iPhone 3G
WWDC 2009 – iPhone 3GS
WWDC 2010 – iPhone 4
WWDC 2011 – ……… take a guess
All of the past iPhone announcements have been made during the WWDC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
Zegato schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:16:
Ik vind het opvallend dat het zo angstvallig stil blijft rondom Final Cut Pro X; deze zou ook deze maand geïntroduceerd worden.
Aangezien het software is, lijkt het me bij de WWDC te horen. Misschien is het wel de OMT.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieB
knny schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:20:

[... 5 redenen iPhone5 op WWDC ...]
Laten we er even bij pakken wat we weten. Wat wordt er zeker aangekondigd in de key-note

1. OSX Lion -> Er zullen wat dingen uitgelicht worden en waarschijnlijk zal de release-date bekend gemaakt worden, maar ik verwacht niet dat dit erg lang zal duren.

2. iOS 5 -> Als de geruchten kloppen en er echt zoveel gaat veranderen, zal dit een groot deel v/d keynote in beslag nemen.

3. iCloud -> Ook hier geldt dat als de geruchten kloppen, en dit zo revolutionair zal zijn als iedereen denkt, dit flink wat tijd in beslag gaat nemen.

4. iWork voor iPhone is vlak voor de keynote aangekondigd. Als je nu een nieuwe iPhone uit zou brengen, is het logischer omdat er direct aan te koppelen.

5. 75% v/d geruchten spreken over een release in September.

Ik zal niet ontkennen dat ik hoop dat er vanavond een nieuwe iPhone gelanceerd wordt, maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieB
Anoniem: 396968 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:14:
[...]
[...]
Even gecheckt, maar de live-stream van Engadget is niet van de keynote. Het is een analyse voor, en na, de keynote. Ook leuk, maar helaas geen echte live-stream...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
Denk dat er alleen nieuwe software geïntroduceerd wordt, al hoop ik op een nieuwe MBA (maar misschien krijgt die morgen=dinsdag een silent update).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Engadget is inderdaad een live BLOG en geen live FEED vanuit de zaal. :)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExNomenDei
  • Laatst online: 10:36
Wat er ook precies wel of niet komt: ik heb er zin in.

Als je trouwens van Engadget hetzelfde als vroeger verwacht, moet je naar thisismynext.com . Daar zit de oude garde van Engadget allemaal en die doen ook een liveblog. De blog van Engadget zal vast en zeker ook erg goed zijn, maar niet zoals het vroeger precies was. Ik zie erg uit naar al deze feeds tegelijk open hebben!

Ik wens iedereen vast veel plezier.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 23:03
Hopelijk wordt vanavond ook de Back2School actie gestart, hopelijk doet ook de iPad mee aan de actie. De geruchten gingen in ieder geval dat de iPad misschien wel meedoet en dat Apple de actie op WWDC aan zou kondigen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:35
Rivanov schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:23:
Engadget is inderdaad een live BLOG en geen live FEED vanuit de zaal. :)
That's right, for the first time we're bringing you a live video feed straight from San Francisco. Toch echt een video stream hoor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 23:03
VeeGee schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:45:
[...]

That's right, for the first time we're bringing you a live video feed straight from San Francisco. Toch echt een video stream hoor :)
Op de site valt te lezen dat er een tweetal broadcasts zal plaatsvinden waarin de aankondigingen besproken worden. Ze zullen dus niet live vanuit de zaal uitzenden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
We merken het vanavond wel! :)

[Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 06-06-2011 13:50]

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:46
- Een vernieuwd notificatiesysteem. Apple zou Peter Hajas, de ontwikkelaar van jailbreak applicatie "MobileNotifier" ingehuurd hebben, en die heeft hier mogelijk aan gewerkt.
Nah, veel te kort dag, dan eerder de WebOS notificatie ontwikkelaar die een jaar geleden van Palm was overgenomen.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:39

DarkSide

theres no place like ::1

als android fan ben ik ook wel benieuwd naar IOS5.
Altijd geroepen dat ios te weinig personilisation bood. En wie weet wat ios5 met widgets etc gaat doen.
Daarbij was ik niet overdonderd door de iPhone4. En zou ik graag een iPhone 5 zien waarvan je weer denkt WOW.
1 wie weet ruil ik mijn android dan wel in voor een apple product.
2. Laat de fabrikanten ala HTC en google maar met een mooi antwoord komen.

De eindgebruiker zal er van profiteren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
DarkSide schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:58:
als android fan ben ik ook wel benieuwd naar IOS5.
Altijd geroepen dat ios te weinig personilisation bood. En wie weet wat ios5 met widgets etc gaat doen.
Daarbij was ik niet overdonderd door de iPhone4. En zou ik graag een iPhone 5 zien waarvan je weer denkt WOW.
1 wie weet ruil ik mijn android dan wel in voor een apple product.
2. Laat de fabrikanten ala HTC en google maar met een mooi antwoord komen.

De eindgebruiker zal er van profiteren.
Juist :) beetje stevige concurrentie is alleen maar goed. Daarom hoop ik wel dat Apple met een nieuwe iPhone komt, andriod zit zeker niet stil (de telefoonbouwers althans) die wint behoorlijk aandeel daarin. Tijd voor Apple om met een mooie nieuwe iphone te komen om de verkoop weer een dikke boost te geven :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 00:29
Zal vrijwel zeker niet komen, maar ik wil Logic X!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 22:50
Kan niet iemand met zn iphone uit zn borstzak met Qik live-video versturen. :D

Something something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
DarkSide schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:58:
Daarbij was ik niet overdonderd door de iPhone4.
Niet? Ik was juist wel overdonderd door de iPhone4. De retina-display deed mn onderkaak tegen mn borst vallen toen ik het voor het eerst in het echt zag (juni 2010). Ook het design vond ik zeer geslaagd in verhouding met het plastic van de concurrentie.

[Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 14:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
SanderPS3 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Juist :) beetje stevige concurrentie is alleen maar goed. Daarom hoop ik wel dat Apple met een nieuwe iPhone komt, andriod zit zeker niet stil (de telefoonbouwers althans) die wint behoorlijk aandeel daarin. Tijd voor Apple om met een mooie nieuwe iphone te komen om de verkoop weer een dikke boost te geven :).
Ja, de dual core's in de telefoons zijn nu helemaal het laatste, laat Apple nu ook maar komen met een dual core A5/6 processor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 23-05 22:37
Hmm zou wel leuk zijn als er vanavond een nieuwe iPhone zou komen al denk ik het niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
fotografie999 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:09:
[...]

Ja, de dual core's in de telefoons zijn nu helemaal het laatste, laat Apple nu ook maar komen met een dual core A5/6 processor!
Mwoa ik weet niet of die dual-core zo speciaal is. Spec's zijn inmiddels een beetje 2008 denk ik. Maar die dualcore heeft Apple al wel natuurlijk in de nieuwe iPad, dus dat zou (gelukkig) wel een inkopper zijn dat die erin zit :). Ik hoop meer op wat simpele dingetjes (natuurlijk het iOS5) en dat ze eens wat anders doen met de homeknop. Ben ook nieuwschierig naar de 'nieuwe' simkaart waar ze het over hebben, en hoe ze het gaan oplossen met de laad-standaard in europa :P alhoewel ik het idee heb dat ze dat gewoon aan hun laars gaan lappen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Een nieuwe iPhone...Ja het is mogelijk maar veel rumors zijn er nog niet:
  • Sony camera met een nieuwe flits
  • Apple A5 Inside™
Het lijkt me logischer dat nu iOS5 wordt gepreviewd dat op september beschikbaar is, samen met de iPhone 5 en de nieuwe iPod-serie (zoals elk jaar). Vanavond zal dus vooral een OSX-avond worden, dat mag ook nog eens :)

[Voor 43% gewijzigd door filenox op 06-06-2011 14:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Groter scherm is ook al meerdere keren langsgekomen. Maar ja, er komt zo veel langs als het om nieuwe iPhone geruchten gaat :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
fsfikke schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:14:
Groter scherm is ook al meerdere keren langsgekomen. Maar ja, er komt zo veel langs als het om nieuwe iPhoen geruchten gaat :P
Groter scherm is wel onlogisch gezien Apple heeft gezegd dat de resolutie van de iPhone 4 7 jaar lang de standaard zal blijven geloof ik. Als ze dan een groter scherm gaan maken halen ze de pixeldichtheid niet meer die het retina display zo speciaal maakt. Dus dat lijkt me niet logisch :).
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:15:
Groter scherm lijkt me niet waarschijnlijk, dan komen ze al snel in de buurt bij de iPad.
Hij had het meer over dat het scherm grote zal worden tov de behuizing (dus minder rand om het scherm heen). Het display zal dan hooguit 0,5-1 inch groter worden :).

[Voor 25% gewijzigd door Bloemstukje op 06-06-2011 14:16]

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Groter scherm lijkt me niet waarschijnlijk, dan komen ze al snel in de buurt bij de iPad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:13:
Een nieuwe iPhone...Ja het is mogelijk maar veel rumors zijn er nog niet:
  • Sony camera met een nieuwe flits
  • Apple A5 Inside™
Wat kan je tegenwoordig nog toevoegen of verbeteren aan een foon..

Sneller
Betere camera
Meer intern geheugen
Beter scherm? (bovengrens zitten we toch al een beetje aan)
Beter glas (gorilla glass)
OS verbeteringen
Dunner/kleiner toestel (ook maar beperkt wenselijk, niemand wil een lucifer doosje)

This space is occupied

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Servertje
Het is wel traditie getrouw dat Apple elk jaar met een vernieuwd product komt. Dus dat is mogelijk. Misschien dat ze het dit jaar ultra geheim houden als grote onthulling.

Dat Steve Jobs dan iets gaat uitleggen over iOS 5 en dat hij dan komt met een iPhone 5 in z'n handen en zegt: Owja we hebben een nieuwe iPhone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:15:
Ja.. van 3,5 naar 3,7" is al een hele stap richting de 10,1" :+

Het gaat om een marginale vergroting binnen de zelfde behuizing (er is wat marge) en dus een edge-to-edge screen. Daarmee komt het ongeveer op 3,7" en blijft de PPI zelfs nog 300+.

[Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 14:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Kijk ook maar eens wat SanderPS3 zegt, dat is ook een goede reden om bij 3.5 te blijven. :)
Het scherm konden ze bij de iPhone 4 of de 3G of de 2G ook al groter hebben gemaakt maar dit hebben ze nooit gedaan. 3.5 zal voor Apple de ideale grootte zijn zeker - wat ik ook vind.

[Voor 50% gewijzigd door filenox op 06-06-2011 14:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Collaborator schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:15:
Wat kan je tegenwoordig nog toevoegen of verbeteren aan een foon..
Het heeft een tijdje geduurd voordat ik de iPhone als telefoon de moeite waard vond (via m'n werk had ik al een 2G, een 3G en later een 3GS) als vervanging van m'n 'simpele' Nokia E51. Inmiddels heb ik al een tijdje de 4G in gebruik en ik moet zeggen dat het in alle opzichten niks meer te wensen overlaat. Puik ding :) Dus ja... wat wil je op een gegeven moment nog meer? Ik zou het niet weten, als tamelijk fanatieke gadgetfreak.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Nja, Apple zal echt niet zeggen dat ze 7 jaar hetzelfde scherm-grootte / resolutie houden. Maar ik denk zelf inderdaad dat ze het niet veranderen. Maar zo'n statement zouden ze nooit maken.

--

Wat kan je nog verbeteren. Enkel scherm aan de voorkant, voor een camera en luidspreker 'achter het scherm' had Apple al een patent als ik me niet vergis. Dan de home button schrappen en je hele telefoon (onderkant iig) kunnen inddrukken ala MPB trackpad. En dan deze vorm ( http://assets.gearlive.co.../iphone-5-mockup-timn.jpg ) voor de iPhone.. :9

[Voor 49% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 14:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:19:
Nja, Apple zal echt niet zeggen dat ze 7 jaar hetzelfde scherm-grootte / resolutie houden. Maar ik denk zelf inderdaad dat ze het niet veranderen. Maar zo'n statement zouden ze nooit maken.
Kijk de Keynote van vorig jaar maar eens na dan, Uncle Steve zegt het toch echt :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:18:
Kijk ook maar eens wat SanderPS3 zegt, dat is ook een goede reden om bij 3.5 te blijven. :)
Het scherm konden ze bij de iPhone 4 of de 3G of de 2G ook al groter hebben gemaakt maar dit hebben ze nooit gedaan. 3.5 zal voor Apple de ideale grootte zijn zeker - wat ik ook vind.
Kijk ook nog eens naar wat ik zeg. PPI blijft 300+ en behuizing even groot. Alleen scherm wordt edge-to-edge.

De huidige 3,5" kan simpelweg niet goed meer concurreren met de 4"+ Androids.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
De resolutie is nog maar net veranderd, en geen enkel toestel heeft een betere ppi dat "wow' geeft; geen reden tot upgrade. Misschien volgend jaar..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
SanderPS3 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:20:
[...]

Kijk de Keynote van vorig jaar maar eens na dan, Uncle Steve zegt het toch echt :)
Et lijkt me alsnog zeer sterk, je zet je als bedrijf 'meteen vast'. Wat als e-ink ineens goed video kan weergeven? (7 jaar is erg lang, 7 jaar geleden had met nog gemiddeld een 3510i ofzo). Daarnaast, er is geen enkele toegevoegde waarde om dat te zeggen. -- Erg 'on Apple'.

Lijkt me nog steeds sterk, en om nu de hele Keynote opnieuw te zien... (kan het me ook niet herinneren dat ie dat gezegd heeft).

edit:

Kan er zo ook niets over vinden op Google.
Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:20:
[...]

Kijk ook nog eens naar wat ik zeg. PPI blijft 300+ en behuizing even groot. Alleen scherm wordt edge-to-edge.

De huidige 3,5" kan simpelweg niet goed meer concurreren met de 4"+ Androids.
Mja, vind 3.5" wel prima eigenlijk, enkel nog edgeless :9~ Zouden ze dat wel doen gaan ze op PPI achteruit en komt er 'meer fragmentatie'.

[Voor 29% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 14:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:06
Waarom hoopt iedereen dat vanavond alles gebeurd? Het event duurt tot de 10de toch? Zijn er daarnaast al meer geruchten over de timecapsule?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
Daarnaast refereerde hij aan de Retina pixel-dichtheid. Die blijft, zelfs bij een iets groter scherm, gehandhaafd.

Voor die paar die het nog steeds niet snappen en denken dat je met een groter scherm gelijk formaat iPad overhoudt, heb ik even gephotoshopped :+:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Maaark schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:29:
Waarom hoopt iedereen dat vanavond alles gebeurd? Het event duurt tot de 10de toch? Zijn er daarnaast al meer geruchten over de timecapsule?
Vanavond is dé keynote van Steve. De rest van de dagen zijn workshops voor developers. Dan wordt er niets meer onthuld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maaark
Rivanov schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:32:
[...]

Vanavond is dé keynote van Steve. De rest van de dagen zijn workshops voor developers. Dan wordt er niets meer onthuld.
Aah bedankt! Ben nieuw in de apple wereld :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Et lijkt me alsnog zeer sterk, je zet je als bedrijf 'meteen vast'. Wat als e-ink ineens goed video kan weergeven? (7 jaar is erg lang, 7 jaar geleden had met nog gemiddeld een 3510i ofzo). Daarnaast, er is geen enkele toegevoegde waarde om dat te zeggen. -- Erg 'on Apple'.

Lijkt me nog steeds sterk, en om nu de hele Keynote opnieuw te zien... (kan het me ook niet herinneren dat ie dat gezegd heeft).

edit:

Kan er zo ook niets over vinden op Google.

[...]

Mja, vind 3.5" wel prima eigenlijk, enkel nog edgeless :9~ Zouden ze dat wel doen gaan ze op PPI achteruit en komt er 'meer fragmentatie'.
Hij heeft in ieder geval gezegd dat dit retina display "the next standard for 7 years" is. Doe maar googlen :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:30:
Daarnaast refereerde hij aan de Retina pixel-dichtheid. Die blijft, zelfs bij een iets groter scherm, gehandhaafd.

Voor die paar die het nog steeds niet snappen en denken dat je met een groter scherm gelijk formaat iPad overhoudt, heb ik even gephotoshopped :+:

[afbeelding]

[afbeelding]
Doe mij maar zo :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Servertje
Iets hoger mag ook wel. Anders heb je z'n breed scherm niet echt handig voor alle apps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 10:35
Lijkt me stug dat je Time Capsule als "server" moet gaan dienen voor iCloud.
En als het al zo is gaan er een hoop Belgen huilen ivm datalimieten...

MickBenjamins.com | Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Hij heeft in ieder geval gezegd dat dit retina display "the next standard for 7 years" is. Doe maar googlen .
Enige linkjes of keywords? Krijg niet veel nuttigs te zien hier.
Servertje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:38:
Iets hoger mag ook wel. Anders heb je z'n breed scherm niet echt handig voor alle apps.
Mja volgens mij is hij niet perfect, maar het idee was hetzelfde edgeless, maar in plaats van het scherm groter te maken wordt het toestel kleiner :)

[Voor 48% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 14:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
addictive schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:39:
Lijkt me stug dat je Time Capsule als "server" moet gaan dienen voor iCloud.
En als het al zo is gaan er een hoop Belgen huilen ivm datalimieten...
Volgens mij is dat ook niet wat ze bedoelen, maar is het meer een caching-station voor lokaal gebruik (eigenlijk een lokale Dropbox zeg maar). Lokaal sync je met je TC en die synct met iCloud. Afspelen kun je dan ook lokaal doen ipv continu via internet terwijl je thuis bent (juist positief dus voor die belgen met datalimiet :))

Het is volgens mij niet de bedoeling dat je extern je TC gaat benaderen als server, aangezien de up-speed meestal maar zeer beperkt is bij mensen.

[Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 14:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
3. Apple is very good at keeping secrets
Apple is even better at correcting mistakes.
Meest plausible reden voor wel een iPhone aankondiging, maar misschien wil ik het gewoon te graag... loop nog met een 3G rond ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, vind ik ook prima, maar ze hadden nu al moeite om alle hardware erin te krijgen. Als ie nog kleiner wordt moet er iets inboeten (zoals batterij of dikte).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:53:
[...]

Meest plausible reden voor wel een iPhone aankondiging, maar misschien wil ik het gewoon te graag... loop nog met een 3G rond ;)
De 3G is voor de elite :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
3G is traag :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Als je niet weet wat tweaken is dan is hij traag ja :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
Jij heb er een nieuwe CPU en RAM ingezet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Met een JB is ie hier anders flink trager dan zonder. (Heb atm niets gejailbreaked trouwens). Heb wel spotlight uitgezet? Maar dat hielp ook niets.

Als er iets veranderd mag worden is dat het spotlight wel in iOS, gebruik het echt nooit. Geen wonder als ie uit staat... maar nee, op m'n iPad waar ie wel aan staat gebruik ik het ook niet.

@Hierboven, de binnenkant van een 3GS zou er wel in moeten passen :P

[Voor 50% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 15:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:59:
Als je niet weet wat tweaken is dan is hij traag ja :)
t.o.v. de 4 is de 3g traag O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zelf ben ik zeer te spreken over de iPhone 4, als ik dan iets verbeterd zou willen zien dan is het de brownser snelheid van Safari. Ik zit toch best vaak op de bank wat te surfen op tweakers.net/macrumors.com. Lukt prima maar het laden zou net nog wat sneller mogen wat mij betreft..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Opera mini installeren. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
Ik vind het zelfs op de iPad2 nog traag... zeker met langere pagina's zit ik regelmatig tegen het welbekende checker-board aan te kijken.

Hoop dat ze daar in iOS5 serieus wat aan gaan doen idd.
Liever even wachten dan het internet vernaggeld bekijken. Verder is Opera op iOS een klein drama qua usability met scrollen en zoomen.

[Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 15:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:39

DarkSide

theres no place like ::1

Checkerboard vervangen voor allemaal kleine apple logotjes?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maaark
macrumors vertelt trouwens dat lion de 14de komt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Een iPhone 3G, met iOS 3 is alles behalve traag, zeker als je nog wat apps zoals Backgrounder installeerd. :)

@ZpAz dat is geen oplossing maar een alternatief :P Opera Mini surft volgens mij niet zo leuk als Safari
@Bosmonster, is dat niet gewoon een memory-issue?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:11:
Een iPhone 3G, met iOS 3 is alles behalve traag, zeker als je nog wat apps zoals Backgrounder installeerd. :)

@ZpAz dat is geen oplossing maar een alternatief :P Opera Mini surft volgens mij niet zo leuk als Safari
Backgrounder, daar lijkt ie me niet sneller van lopen, zonder multitasken trekt ie het al steeds minder.
Liever even wachten dan het internet vernaggeld bekijken. Verder is Opera op iOS een klein drama qua usability met scrollen en zoomen.
Ik moet zeggen dat het met de laatste Opera Mini update verholpen is (veel iig) de eerste versie was inderdaad een ramp met hun 'eigen scroll en zoom methode' nu hebben ze gewoon de 'iOS variant' gepakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 12:28
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:11:

Met iOS 4 is hij onbruikbaar, met iOS 3 word je nog steeds niet gelukkig. Ik ben heel blij dat ik overgestapt ben naar de iPhone 4, wat een verademing.

Verder ben ik heel erg benieuwd naar Lion. Ik vond de previews tot nog toe verre van gebruikersvriendelijk ogen en hebben mij nog niet kunnen overtuigen. Ik ben heel benieuwd wat ze van plan zijn met het platform.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Hier staat backgrounder ingesteld voor berichten en telefoon draait standaard ook al op de achtergrond maw direct open. En laten die 2 dingen nu net de zaken zijn waar ik mijn telefoon vaak voor gebruik ;) Nee serieus met backgrounder valt het allemaal goed mee, maar dat is misschien een persoonlijke mening :)

Verder hoop ik dat ze voor Lion eindelijk iets nuttigs gaan toevoegen? Ik zie nu vooral nieuwe designs - die dus niet meer bij de rest van OSX(apps) passen en wat nieuwigheden in Safari - terwijl ik Chrome gebruik.

Edit ja je hebt dat launchcontrol maar eumm... dat effect kan ik ook bereiken door mijn applicatie-map te openen hoor. Full-screen lijkt me ook niets voor mij - wat een persoonlijke mening is. En dat FrontRow eruit is gehaald begrijp ik al helemaal niet meer... :X

[Voor 19% gewijzigd door filenox op 06-06-2011 15:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:17:
[...]

Ik moet zeggen dat het met de laatste Opera Mini update verholpen is (veel iig) de eerste versie was inderdaad een ramp met hun 'eigen scroll en zoom methode' nu hebben ze gewoon de 'iOS variant' gepakt.
Ah ok. Dat scheelt al een hoop dan. Heb het recent niet meer geprobeerd, maar vond het destijds redelijk bagger :P (werd ook redelijk verguisd in de recensies).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:24:
Hier staat backgrounder ingesteld voor berichten en telefoon draait standaard ook al op de achtergrond maw direct open. En laten die 2 dingen nu net de zaken zijn waar ik mijn telefoon vaak voor gebruik ;) Nee serieus met backgrounder valt het allemaal goed mee, maar dat is misschien een persoonlijke mening :)

Verder hoop ik dat ze voor Lion eindelijk iets nuttigs gaan toevoegen? Ik zie nu vooral nieuwe designs - die dus niet meer bij de rest van OSX(apps) passen en wat nieuwigheden in Safari - terwijl ik Chrome gebruik.

Edit ja je hebt dat launchcontrol maar eumm... dat effect kan ik ook bereiken door mijn applicatie-map te openen hoor. Full-screen lijkt me ook niets voor mij - wat een persoonlijke mening is. En dat FrontRow eruit is gehaald begrijp ik al helemaal niet meer... :X
Full-Screen applicaties, 'versions' voor bestanden, iOS like scroll-methode's zijn bijvoorbeeld een paar dingen die ik imho wel nice vind. - Hoop zelf op een update van iWork eigenlijk.

Op One More Thing zijn meerdere filmpjes ( 8 ) te vinden over features in Lion.

[Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 15:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Versions voor bestanden? Time Machine-like dus maar dan lokaal? (niet sarcastisch bedoeld)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:12
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:33:
Versions voor bestanden? Time Machine-like dus maar dan lokaal? (niet sarcastisch bedoeld)
Ja, precies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Inderdaad, elke 'x' tijd wordt er automatisch incrementeel opgeslagen, en dan kan je weer terug in de tijd in je .doc bestandje bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Oke daar kan ik het nut nog wel van inzien maar ik hoop toch nog op een killerfeature :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
En wat zou nou een killer feature zijn? Encrypted harde-schijf en Time-Machine backup misschien? (Zit er ook in :) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Hey, ik ben de consument, ik hoor te gebruiken niet te denken :) Ook aan die encrypted harde schijf heb ik niet zoveel...mac mini... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:40:
[...]

Enige linkjes of keywords? Krijg niet veel nuttigs te zien hier.

[...]

Mja volgens mij is hij niet perfect, maar het idee was hetzelfde edgeless, maar in plaats van het scherm groter te maken wordt het toestel kleiner :)
Hieeeerr een verslag van een livestream, bij 1:47 staat iets in die richting. Hier staat onderin het artikel nog eens :)

[Voor 11% gewijzigd door Bloemstukje op 06-06-2011 15:41]

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Iwork zou inderdaad een upgrade mogen hebben. Nu is office for Mac toch echt wel beter werken, vind ik dan.

Er zal ook vast wel een paar uur later de keynote online verschijnen als film.

En ben best benieuwd naar Ios5 en lion, presenteren kunnen ze geweldig!

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
SanderPS3 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:40:
[...]

Hieeeerr een verslag van een livestream, bij 1:47 staat iets in die richting. Hier staat onderin het artikel nog eens :)
'Sets the standard for the next 7 years'. Dat zegt niet dat ze 7 jaar hetzelfde blijven doen. Maar dat het 'nog acceptabel is over 7 jaar'. Maar goed, zelfs Steve kan niet zo ver vooruit kijken ;)

@Hierboven, ik hoop eigenlijk op een live-stream. We zullen zien.

[Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 15:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:43:
[...]

'Sets the standard for the next 7 years'. Dat zegt niet dat ze 7 jaar hetzelfde blijven doen. Maar dat het 'nog acceptabel is over 7 jaar'. Maar goed, zelfs Steve kan niet zo ver vooruit kijken ;)
Je kunt mierenneuken en je kunt mierenneuken. Als je eerst zegt dat het een standaard zet voor 7 jaar dan lijkt me dat je iig een paar jaar dat aanhoud. Denk ook even aan alle 40.000 Apps die weer moeten worden geupdate voor een nieuwe resolutie ;). Daar worden de developers ook niet vrolijk van ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
ZpAz, een live-stream zou leuk zijn maar ik vrees er voor, de vorige keer was er namelijk ook geen - meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
SanderPS3 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Je kunt mierenneuken en je kunt mierenneuken. Als je eerst zegt dat het een standaard zet voor 7 jaar dan lijkt me dat je iig een paar jaar dat aanhoud. Denk ook even aan alle 40.000 Apps die weer moeten worden geupdate voor een nieuwe resolutie ;). Daar worden de developers ook niet vrolijk van ;).
Inderdaad, ik zeg ook niet dat ze morgen over stappen, maar 7 jaar, dat is wel heel lang. Ben benieuwd in hoeverre je iOS zelfs dan nog terug herkend met die van nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:20
Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vind deze ook wel aardig. Volgens mij nog genoeg verkleining mogelijk. Vind die breede 'ovale' home button ook wel een idee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Aanraakgevoelige randen zou misschien ook wel mogelijk zijn voor de nieuwe iPhone..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Inderdaad, ik zeg ook niet dat ze morgen over stappen, maar 7 jaar, dat is wel heel lang. Ben benieuwd in hoeverre je iOS zelfs dan nog terug herkend met die van nu.
Klopt, als je kijkt naar de eerste link geloof ik, staat ook dat ze een dergelijke belofte hebben gedaan bij de eerste iphone (maar dan voor 5 jaar) waar ze dus na 3 jaar vanaf weken :). 7 jaar is te lang, maar een paar jaar lijkt me zeker niet onmogelijk gezien de huidige resoluties (puur kijkend naar dit jaar zegmaar :))

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
Dat is dus geen mooie mockup imho.

@Hierboven inderdaad, dat lijkt me waarschijnlijk, dat ze wel een paar jaar bij deze resolutie blijven hangen.

Totaal offtopic: We zijn niet meer alleen!. - Niet dat ik het altijd overdreven heb gevonden, maar ach.

[Voor 105% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 15:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Het is overdreven... bij de iPhone dan toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:49:
Aanraakgevoelige randen zou misschien ook wel mogelijk zijn voor de nieuwe iPhone..
Hoe zie je dat voor je dan? Dan moet je ook nog uitkijken hoe je hem oppakt om niet per ongeluk iets te activeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
Roamor schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:56:
[...]

Hoe zie je dat voor je dan? Dan moet je ook nog uitkijken hoe je hem oppakt om niet per ongeluk iets te activeren.
Ik geloof dat de Blackberry Playbook ook actieve randen gebruikt. Bekijk eens een review daarvan :) Daar komt het vast naar voren. Zo kan je bijvoorbeeld vanuit de rand naar het midden 'sliden' om zo bijvoorbeeld multitasken te activeren.

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Ik dacht dat er - naast de Playbook - nog een apparaat dit had (de Pre). Maar dat is dus fout gedacht :)
Het idee is daarentegen wel leuk, indien goed uitgewerkt natuurlijk. Een feature die wél van de PalmHP Pre komt is draadloos opladen en syncen. Lijkt me wel handig op sommige momenten :)
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!

Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee