Ik hoop _zo_ dat T-Mobile net alleen blijft op het gebied van iPhone. En kwam hij nu 24 juni of juli?
Apple is de iPhone page aan t updaten
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Je gaat het wel merken hoor.Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:56:
[...]
Als je de wijsneus wilt gaan uithangen moet je je zelf wel even inlezen. Door middel van push-notificaties en een externe server die voor jou de IM-verbinding in stand houdt, heb je precies dezelfde functionaliteit, waardoor jij niet eens kan merken dat je iPhone 4 geen echte achtergrondprocessen ondersteund.
Buigen is nog iets anders dan op een lullig kiezeltje vallen als ie de grond raakt.Gropah schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:55:
Yeah, krijgen we niet meer van die sneu gevallen iphones e.d
|_____vakje______|
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
http://www.apple.com/nl/iphone/Twylight schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:57:
http://www.apple.com/iphone/
wordt op dit moment geupdate want die site is een beetje kapoet
Inderdaad. Gewoon push-notifications en de Fast app switching en je merkt geen verschil.Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:56:
[...]
Als je de wijsneus wilt gaan uithangen moet je je zelf wel even inlezen. Door middel van push-notificaties en een externe server die voor jou de IM-verbinding in stand houdt, heb je precies dezelfde functionaliteit, waardoor jij niet eens kan merken dat je iPhone 4 geen echte achtergrondprocessen ondersteund.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Alle behalve #opdebasisschoolmcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:55:
Hehe, _ALLE_ trending topics op twitter gaan over de nieuwe iPhone
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Reageer dan feitelijk in plaats van op deze manier te reageren. Het gaat er om dat het voorbeeld wat jij noemt gewoon voor de volle 100% technisch mogelijk is, hetzij op een iets andere manier. Het vormt verder geen enkel probleem, want hiervoor servers plaatsen om apps te ondersteunen wordt al door onder andere vele IM-apps gedaan.
Anoniem: 155104
Jep hij staat erop, iemand al opgevangen (van steve uiteraard) hoeveel juli ie de NLse stores hit
?
T-Mobile heeft vast al ervaringen omdat dit ook voorkwam toen mensen met een 3G een 3GS wilden, vandaar morgenTMC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:55:
[...]
Waarom meteen morgen? Wacht gewoon even twee weken, dat ding komt pas in juli, dan weten die klantenservicemedewerkers ook meteen meer dan morgen.
Be the change you want to see in the world
Natuurlijk kan het, maar als ik elke keer 2 of 3 seconden moeten wachten voordat de verbinding met de eBuddy-server weer is hersteld heb ik al gauw de neiging de hele IM-client maar te laten omdat het irritant traag werkt. Alles trager dan niet-instant is hinderlijk.Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:00:
[...]
Reageer dan feitelijk in plaats van op deze manier te reageren. Het gaat er om dat het voorbeeld wat jij noemt gewoon voor de volle 100% technisch mogelijk is, hetzij op een iets andere manier. Het vormt verder geen enkel probleem, want hiervoor servers plaatsen om apps te ondersteunen wordt al door onder andere vele IM-apps gedaan.
http://www.apple.com/iphone/
Nu ook met de nieuwe Iphone 4!
too late
Nu ook met de nieuwe Iphone 4!
too late
[ Voor 15% gewijzigd door jdiezrequejo op 07-06-2010 21:03 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
die iphone website ziet er echt nice uit.
Door die plaatjes wil je hem al kopen!!.
Jammer dat alleen weer de iphone aan bod kwam!.
Door die plaatjes wil je hem al kopen!!.
Jammer dat alleen weer de iphone aan bod kwam!.
Anoniem: 345495
Dus ik kan Skype gewoon in de background zetten en wel inkomende oproepen krijgen via mn skypein nummer....of werkt dit alleen met chat?Tourniquet schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:58:
[...]
Inderdaad. Gewoon push-notifications en de Fast app switching en je merkt geen verschil.
Waarom facetime alleen over wifi, facetime is toch gewoon video bellen maar dan alleen over wifi? Waarom heeft de iphone altijd van die net niet features...
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel iPhone 3GS's er nu nog verkocht gaan worden
Helaas. Geen nieuwe Mac Pro. Geen Multitrack pad. Geen nieuwe beeldschermen.
Ben benieuwd waar neer dat komen gaat.
Ben benieuwd waar neer dat komen gaat.
Anoniem: 305634
Ik ben ook wel super beniewd of alleen T-Mobile hem gaat verkopen. T-Mobile heeft i.i.g. een flinke deuk opgelopen de afgelopen weken (ik heb 2 maanden een iPhone bij ze gehad, daarna opgezegd en er eentje uit Engeland gehaald)...
Samenvatting lezen?
http://www.hackintosh.nl/...pers-conference-2010.html
http://www.hackintosh.nl/...pers-conference-2010.html
hey AT&T is web page aan het aanpassen https://www.att.com/olam/....olamexecute?goto=welcome
A Soldiers manual and a pair of boots.
http://www.apple.com/nl/iphone/features.html video online.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Op de site staat ook dat itunes 9.2 vereist is. Ik neem aan dat wanneer deze dus van 9.1.1 naar 9.2 gaat ook de 4.0 update beschikbaar komt. Dan kan die mooi op mijn 3GS die naar mijn vriendin gaat een haar 3G 16gb kan weg en ik neem dan wel als het echt niet anders kan de iPhone 4...
Vodafone gaat hem ook verkopen.Ashy schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:03:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk of tmobile 'm exclusief blijft verkopen of niet.
Volgens geruchten die ik op de iphoneclub stream hoorde.
Kpn is dan ook een hele grote mogelijkheid
Geruchten zijn nutteloos.Erwinvz1 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:07:
[...]
Vodafone gaat hem ook verkopen.
verbaast me dat nederland nog bij zo'n vroege lichting zit
39
Anoniem: 305634
Ik kan ook mailen dat ik een accountant ben van Vodafone. Hoewel ik zelf hoop dat Vodafone hem ook gaat leveren, is dat maar afwachten.Erwinvz1 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:07:
[...]
[sarcasme]Wow! Apple heeft videobellen uitgevonden![/sarcasme]Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:08:
Die video![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe amazing video-bellen wel niet kan zijn
Echt belachelijk, maar goed...
Raar, was vorig jaar ook zo.Fietsbel schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:09:
verbaast me dat nederland nog bij zo'n vroege lichting zit
Omdat de carriers daar niet genoeg bandbreedte voor hebben, waarschijnlijk.eth0 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:04:
Waarom facetime alleen over wifi, facetime is toch gewoon video bellen maar dan alleen over wifi? Waarom heeft de iphone altijd van die net niet features...
Vind dat 'camera swappen' met video-bellen wel leuk, geen idee of andere toestellen dat al hadden, maar ben bang dat 'weeral niemand het gaat gebruiken'.
Voor eind 2010 zijn de gesprekken rond met de providers en gaat het niet meer enkel over Wifi.TMC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:11:
[...]
Omdat de carriers daar niet genoeg bandbreedte voor hebben, waarschijnlijk.
3GS kan de verkoop in, in juli!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Tot nu toe wordt het in nederland nauwelijks gebruikt. Het zou dan wel weer des Apples zijn om dit eindelijk van de grond te kunnen krijgen.Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:08:
Die video![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe amazing video-bellen wel niet kan zijn
PSN: djmurcielago
Ik zie toch echt #opdebasisschool er tussen staan en dat vind ik pas surreëel , een nederlands onderwerp tussen al dat Iphone geweld! Valt me de laatste tijd sowieso op dat er vaak nederlandse trending topics zijn, zoals politici tijdens debatten of voetballers tijdens wedstrijden.... Volgens mij zijn de nederlandstalige twitteraars veruit in de minderheid t.o.v. de engelstalige....CyberSnooP schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:56:
[...]
Surreëel inderdaad. Top topic Backside Illuminated Sensor. Een woordencombinatie die hiervoor niemand gebruikte
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Anoniem: 205576
Thank god for Belgische wetgeving. MobistarErwinvz1 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:07:
[...]
Nederland en Sweden staat vaak 'bovenaan' met online dingen.Backpacker schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:13:
[...]
Ik zie toch echt #opdebasisschool er tussen staan en dat vind ik pas surreëel , een nederlands onderwerp tussen al dat Iphone geweld! Valt me de laatste tijd sowieso op dat er vaak nederlandse trending topics zijn, zoals politici tijdens debatten of voetballers tijdens wedstrijden.... Volgens mij zijn de nederlandstalige twitteraars veruit in de minderheid t.o.v. de engelstalige....
Ja alleen betalen jullie het driedubbele, dus zoveel voordeel is er voor jullie niet.Anoniem: 205576 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:14:
[...]
Thank god for Belgische wetgeving. Mobistar
[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 21:15 ]
De prijzen zullen alsnog belachelijk zijnAnoniem: 205576 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:14:
[...]
Thank god for Belgische wetgeving. Mobistar
Erg tevreden met de nieuwe iPhone en ik denk dat de display en de camera samen met de A4 chip de beste verbeteringen zijn.
Wat me toch meer en meer tegenstaat is het Wauw Wauw Wauw gehalte van Apple zelf. Ik kan mijn lachen niet inhouden als ik het promo filmpje bekijk over de iPhone4.
Hoe enthousiast kan je worden over video-bellen! Ik had het volgens mij 4 jaar geleden op mijn nokia en toen gebruikte ik het ook niet. Toen kon je tenminste wel videobellen met Sony telefoons. Bij Apple kan het alleen met iPhones en dan eerst ook alleen nog maar over 3g.
Al met al ... dit wordt zeker mijn nieuwe telefoon als opvolger van mijn 3G maar laten we alsjeblieft niet doen alsof dit zooo revolutionair is!
Wat me toch meer en meer tegenstaat is het Wauw Wauw Wauw gehalte van Apple zelf. Ik kan mijn lachen niet inhouden als ik het promo filmpje bekijk over de iPhone4.
Hoe enthousiast kan je worden over video-bellen! Ik had het volgens mij 4 jaar geleden op mijn nokia en toen gebruikte ik het ook niet. Toen kon je tenminste wel videobellen met Sony telefoons. Bij Apple kan het alleen met iPhones en dan eerst ook alleen nog maar over 3g.
Al met al ... dit wordt zeker mijn nieuwe telefoon als opvolger van mijn 3G maar laten we alsjeblieft niet doen alsof dit zooo revolutionair is!
Pura Vida
Bummer, had echt goede hoop dat de iphone 4 bij andere providers verkrijgbaar zou zijn. Geen T-mobile for me! Dan maar weer een dagje Belgie!
Vind het een mooie update van de iPhone! Toch wel boven verwachting, ondanks dat veel al uitgelekt was.
Looks vind super, zoals ik het nu zie gaat het een zwarte worden (heb nu een witte). Scherm lijkt mij geweldig en de grootste verbetering, denk IRL echt impressive. Videobellen vrij nutteloos (meer een gadget). iBooks op iPhone lag in lijn der verwachting. Filmen/camera is ook een erg coole upgrade.
Benieuwd hoe we kunnen upgraden. Zit nog t/m eind december bij T-Mobile maar als ik 5 maandjes moet afkopen (a 30 euro i150) dan is het mij wel waard. Sowieso kan ik m'n 3G nog verkopen. Benieuwd of T-Mobile nog met andere mogelijkheden komt om eerder eraf te komen, las iets op Twitter over 80 euro afkopen? Wil em iig zeker hebben bij de release.
Wel stom dat ze niks aan de Macs hebben gedaan. Niet dat ik echt ergens op wacht, maar kan mij voorstellen dat er mensen wachten op het 27 inch Cinema Display of de Mac Pro's.
Looks vind super, zoals ik het nu zie gaat het een zwarte worden (heb nu een witte). Scherm lijkt mij geweldig en de grootste verbetering, denk IRL echt impressive. Videobellen vrij nutteloos (meer een gadget). iBooks op iPhone lag in lijn der verwachting. Filmen/camera is ook een erg coole upgrade.
Benieuwd hoe we kunnen upgraden. Zit nog t/m eind december bij T-Mobile maar als ik 5 maandjes moet afkopen (a 30 euro i150) dan is het mij wel waard. Sowieso kan ik m'n 3G nog verkopen. Benieuwd of T-Mobile nog met andere mogelijkheden komt om eerder eraf te komen, las iets op Twitter over 80 euro afkopen? Wil em iig zeker hebben bij de release.
Wel stom dat ze niks aan de Macs hebben gedaan. Niet dat ik echt ergens op wacht, maar kan mij voorstellen dat er mensen wachten op het 27 inch Cinema Display of de Mac Pro's.
Mja, het probleem is dat het nu alleen iPhone 4 to iPhone 4 is, en ook nog is alleen met WiFi. Dat het een open standaard is, is een voordeel, want het zal dan binnen no-time op Android te vinden zijn, alleen de huidige Android-toppers hebben dan weer geen frontcam. Oftewel, teveel beperkingen naar mijn idee om het door een grote groep te laten gebruiken.Murcielago schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:13:
[...]
Tot nu toe wordt het in nederland nauwelijks gebruikt. Het zou dan wel weer des Apples zijn om dit eindelijk van de grond te kunnen krijgen.
Sowieso is de enige met ik wie ik zou willen FaceTime-en m'n vriendin of een ander lekker wijf
Je hebt gelijk hoor. Maar je moet niet vergeten dat er in Amerika helemaal geen mobiel videobellen is. De iPhone is daar waarschijnlijk het eerste toestel met een frontcamera. En Apple is toch primair een Amerikaans bedrijfMaverick2001 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:16:
En videobellen is nu niet echt een succes. Het is belachelijk duur en de kwaliteit is belabberd.
Grappig, als ik het goed zie dan gaan ze nu weer het glas vastplakken aan de display. Dus dat is vergelijkbaar met de Super AMOLED technology van Samsung.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik mis een beetje software naast de iPhone, Safari 5? Nieuwe xCode? Mss iets voor webdevvers?
Dat scherm krijg ik echt de kriebels van! Bizar.
En het design is ook echt om te kwijlen.
En het design is ook echt om te kwijlen.
Ik vind de sample HD video op apple.com er wel oké uit zien. HD is gevoelsmatig nog wat overdreven, maar het is wel erg mooi voor deze apparaatklasse .
|_____vakje______|
Dat "camera swappen" kan mijn 4 jaar oude sony ericsson k800i al. Alleen heeft die niet een gebruikersinterface die ontworpen is door Apple.ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:11:
Vind dat 'camera swappen' met video-bellen wel leuk, geen idee of andere toestellen dat al hadden, maar ben bang dat 'weeral niemand het gaat gebruiken'.
InderdaadZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:19:
Ik mis een beetje software naast de iPhone, Safari 5? Nieuwe xCode? Mss iets voor webdevvers?
Kijk videobellen was er al, maar misschien geeft apple er wel een hele andere dimensie aan (bijv. gebruiksgemak). Ereaders waren er tenslotte ook al maar bijna niemand had een ereader. En nu wilt iedereen tenslotte ook de Ereader van apple, welke er iets hipper uit ziet, en ''wat'' maar kan. Maar de gedachte blijft natuurlijk hetzelfde.Maverick2001 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:16:
Erg tevreden met de nieuwe iPhone en ik denk dat de display en de camera samen met de A4 chip de beste verbeteringen zijn.
Ik vind het opzich wel wat hebben. Zeker als je bijv. op vakantie bent in, laten we zeggen, Amerika, waar op iedere hoek van de straat wifi is dan kan je dus heel gemakkelijk (en mobiel, bijv. in de Macdonalds, ik noem maar ff wat...) een belletje doet, of wat laten zien of whatever.
De praktijk zal uitwijzen of dit een nuttige feature is.
Vergeet niet dat dat vanaf een statief is opgenomen hè, ziet er meteen een stuk professioneler uit.CyberSnooP schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:20:
Ik vind de sample HD video op apple.com er wel oké uit zien. HD is gevoelsmatig nog wat overdreven, maar het is wel erg mooi voor deze apparaatklasse .
Of een nieuwe Apple TV, Mac Pro & Macbook Air?

Daar heb jij weer gelijk in! Dat ze steeds op mobiel gebied achterlopen (eerst met 3g en MMS) is toch wel bijzonder voor zo'n land. En het is natuurlijk ook zo heerlijk amerikaans om zo enthousiast te kunnen zijn. En nu nog wachten op het nieuws dat net als in Engeland ook in NL de iPhone bij alle providers beschikbaar zal komen! Dat is voor mij nog het enige nieuwsfeitje wat ontbreekt.Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:19:
[...]
Je hebt gelijk hoor. Maar je moet niet vergeten dat er in Amerika helemaal geen mobiel videobellen is. De iPhone is daar waarschijnlijk het eerste toestel met een frontcamera. En Apple is toch primair een Amerikaans bedrijf![]()
En videobellen is nu niet echt een succes. Het is belachelijk duur en de kwaliteit is belabberd.
Grappig, als ik het goed zie dan gaan ze nu weer het glas vastplakken aan de display. Dus dat is vergelijkbaar met de Super AMOLED technology van Samsung.
Pura Vida
offtopic:
oeps
oeps
[ Voor 94% gewijzigd door andromedaan op 07-06-2010 21:24 ]
Be the change you want to see in the world
De HTC EVO 4G die vandaag is uitgekomen heeft een frontcameraHoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:19:
[...]
Je hebt gelijk hoor. Maar je moet niet vergeten dat er in Amerika helemaal geen mobiel videobellen is. De iPhone is daar waarschijnlijk het eerste toestel met een frontcamera. En Apple is toch primair een Amerikaans bedrijf![]()

Apple.com/iPhone
Fingerprint-resistant oleophobic coating on front and back

http://www.engadget.com/2010/06/07/iphone-4-first-hands-on/
[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 07-06-2010 21:31 ]
Dat kan ja. Voor Voip is zelfs een aparte API beschikbaar.Anoniem: 345495 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:02:
[...]
Dus ik kan Skype gewoon in de background zetten en wel inkomende oproepen krijgen via mn skypein nummer....of werkt dit alleen met chat?
Anoniem: 345495
las het NET op apple.com
Get VoIP calls while using other apps.
Third-party apps such as Skype let you make voice calls over the Internet. Multitasking in iPhone 4 makes it possible to receive these Skype or VoIP calls while other apps are running, even when your iPhone is locked. And during a call, you can keep the conversation going while you switch to another task, such as checking a movie listing or reading an email.
Get VoIP calls while using other apps.
Third-party apps such as Skype let you make voice calls over the Internet. Multitasking in iPhone 4 makes it possible to receive these Skype or VoIP calls while other apps are running, even when your iPhone is locked. And during a call, you can keep the conversation going while you switch to another task, such as checking a movie listing or reading an email.
dat vinger afdruk is niks vergeleken met mijn iPad

Radical Birds
Als ik een 3GS vergelijk met een 3G (waar de 3GS ook fingerprint resistant is) dan is het effect op de 3GS van vette vingers wel een heeel stuk minder.
Helemaal weg is het niet.
Die foto is trouwens meer dan vette vingers, ik weet niet wat die gast allemaal aan zn vingers had
Hij heeft het warm, van de nieuwe iPhoneBosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:34:
Die foto is trouwens meer dan vette vingers, ik weet niet wat die gast allemaal aan zn vingers had
[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 07-06-2010 21:35 ]
Ik vind hem wel strakker (erg strak gelijnd) in vergelijking tot de 3gs. Welke kleur vinden jullie mooier? Ik moet nog ff wennen aan die witte.... Alhoewel dat wel de oldskool apple kleur is.
Ik heb het ook nog even moeilijk met de witte kleur, de realiteit zal voor mij de doorslag geven
Ik vind dat zwarte altijd wel mooi. Lekker schoon, slick enzo. Ik vind dat witte hier echt niet staan. Moet btw ook nog ff wennen aan het nieuwe uiterlijk, het heeft wel wat, maar die oude vond ik gewoon lekker stylish geen xtra knoppen, alleen het noodzakelijke, dat is met het nieuwe design (helaas) weg
Inderdaad[b][message=34139565,noline]
Ben wel benieuwd naar dit toestel, ligt hopelijk snel in de winkel zodat ik het eens kan proberen allemaal. En dan liefst los verkrijgbaar (maar dat zal wel niet) en bij andere providers ook.
[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-06-2010 21:46 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
@ BeQuietAndDrive, je kan juist niet over 3G bellen in het begin, alleen over wifi en tussen iPhones 4.
Wat betreft het videobellen, het zou me niets verbazen als door Apple een heleboel mensen het wel gaan gebruiken. Apple maakt zaken zo eenvoudig dat het door iedereen gebruikt kan worden
Btw, wanneer zouden we iets te horen krijgen over Safari 5 en 10.6.4? Ben echt benieuwd!
Wat betreft het videobellen, het zou me niets verbazen als door Apple een heleboel mensen het wel gaan gebruiken. Apple maakt zaken zo eenvoudig dat het door iedereen gebruikt kan worden
Btw, wanneer zouden we iets te horen krijgen over Safari 5 en 10.6.4? Ben echt benieuwd!
[ Voor 62% gewijzigd door Volkan1984 op 07-06-2010 21:48 ]
Mijn Vodafone abo is al ff afgelopen, was te lui om wat anders te kiezen. Denk dat ik nu wel weet wat ik ga kiezen
.
Vind het design mooier dan de 3G. Ben alleen ook wel benieuwd hoe 'vooruitstrevend' de 4 is itt wat er qua Android toestellen nog komen.
Vind het design mooier dan de 3G. Ben alleen ook wel benieuwd hoe 'vooruitstrevend' de 4 is itt wat er qua Android toestellen nog komen.
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 07-06-2010 21:49 ]
Ik heb zo'n gevoel dat video bellen weer in gaat worden. Het is er al lang, alleen was het zijn tijd te ver vooruit. Nu het allemaal goed mogelijk is zal het mij niets verbazen als dit een grote hit gaat worden.
Tijd gaat het leren...
Tijd gaat het leren...
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Ik begrijp de commotie over de dikte van het toestel niet zo goed, mijn E71 uit 2008 is nauwelijks dikker (0,6mm)
Het scherm is overigens wel erg mooi, videobellen en multitasking, tsja, dat is nogal 1996
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het probleem met videobellen in Nederland was altijd dat het nog superduur was/is. Het tarief lag/ligt op zo'n 50 cent per minuut. Via wi-fi kost het natuurlijk niks. Alleen moet neem ik aan naast de beller ook de ontvanger toevallig een beschikbare wifi verbinding hebben. Dat kun je als beller natuurlijk nooit weten, wat gebeurd er wanneer dit niet het geval is?
Providers zullen dit nooit binnen de flatfee internet bundels laten vallen (wie zou er dan nog 'normaal' bellen?) via 3G etc. Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen wanneer er ook ondersteuning via het mobiele netwerk zou gaan komen.
Providers zullen dit nooit binnen de flatfee internet bundels laten vallen (wie zou er dan nog 'normaal' bellen?) via 3G etc. Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen wanneer er ook ondersteuning via het mobiele netwerk zou gaan komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Unbreukable op 07-06-2010 21:55 ]
Volka1984: true, is vaker gebeurt, we'll see what happens.
Even het volgende idee, de 3GS wordt nu een stuk goedkoper. Als ik die koop en upgrade naar iOS4 (wat schijnbaar gratis kan) dan kom ik al een heel eind toch? Videobellen zit er dan niet in natuurlijk, en je hebt een minder goede camera maar daar geef ik toch niet zoveel om. Het scherm zal wel flink verschillen.
Even het volgende idee, de 3GS wordt nu een stuk goedkoper. Als ik die koop en upgrade naar iOS4 (wat schijnbaar gratis kan) dan kom ik al een heel eind toch? Videobellen zit er dan niet in natuurlijk, en je hebt een minder goede camera maar daar geef ik toch niet zoveel om. Het scherm zal wel flink verschillen.
[ Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-06-2010 21:56 ]
Ik denk eigenlijk niet dat videobellen ooit wat gaat worden ( behalve de sexlijnen misschien). Vooral om het feit dat als het over 3G kan dat je gewoon niet in de trein wilt zitten videobellen. Dat werkt gewoon niet. Het is al ontzettend storend als je belt laat staan videobellen.
Ik kan me geen situatie indenken waarin ik wil videobellen.
Daarvoor moet je gewoon oordopjes met microfoon in doen. Dat lijkt me wat dat betreft in ieder geval geen probleem.Taenadar schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:55:
Ik denk eigenlijk niet dat videobellen ooit wat gaat worden ( behalve de sexlijnen misschien). Vooral om het feit dat als het over 3G kan dat je gewoon niet in de trein wilt zitten videobellen. Dat werkt gewoon niet. Het is al ontzettend storend als je belt laat staan videobellen.
Niet geheel on-topic, maar ik hoor hier en daar al geluiden dat we waarschijnlijk in de toekomst overstappen naar alleen databundels. Bellen over de dataverbinding en het sturen van mails i.p.v. smsjes. Doordat de netwerken toch geld moeten verdienen zullen de databundels dan een stuk duurder worden.
Anoniem: 224360
Die hands on pica's zien er toch wel erg mooi uit! Ben benieuwd wat de kosten gaan zijn in NL.
@ BeQuietAndDrive, hetzelfde is gebeurd met de 3G en 3GS. Toen de laatste uitkwam, werd de eerste goedkoper. De 3G ging qua prijs ineens van €79,95 naar €29,95 bij een i150.
Wat ik zelf hoop, dat de iPhone nu eindelijk eens niet alleen met dat kut T-Mobile verkocht zal worden in Nederland (dan bedoel ik niet de grijze importmodellen die worden verkocht op internet..).
Wat ik zelf hoop, dat de iPhone nu eindelijk eens niet alleen met dat kut T-Mobile verkocht zal worden in Nederland (dan bedoel ik niet de grijze importmodellen die worden verkocht op internet..).
Vandaag een Bose portable sounddock besteld, echter is deze compatible met de iphone 4?
Steve Jobs komt over een paar uur weer terug op het podium om nog 1 ding te showen.
https://twitter.com/ceoSteveJobs
[ Voor 11% gewijzigd door joke_name op 07-06-2010 22:05 ]
Ik bekijk de filmpjes. Heb nog steeds de iphone 1g, maar dit gaat mijn volgende telefoon worden. Fuck flash ondersteuning
@ BlowFish, waarschijnlijk wel qua pasvorm en ik zie zelf ook niet echt problemen met betrekking tot het OS van de iPhone 4. Ik zou hem voor de zekerheid annuleren en dan pas kopen als je zeker weet dat ie past. Volgens mij komt de iPhone pas eind juli en dan kan je het ding niet meer terugsturen.
Ik heb gemerkt dat het toch aan kan slaan als apple er een gelikt interface aan heeft gegeven.Taenadar schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:55:
iPad; wie heeft nu een halve laptop nodig he. Mobiel internet zuigt op de iphone goed te doen! Multitrackpad fantastisch. Ze hebben het allemaal niet zelf verzonnen, maar als het geintroduceerd wordt, dan werkt het gewoon
Ik zal er niet op hopen, volgens mij is dat niet zijn officiele Twitteraccount.joke_name schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:04:
Steve Jobs komt over een paar uur weer terug op het podium om nog 1 ding te showen.
90710
Volgens mij ook niet:
Bio: I don't care what you think of me. You care what I think of you. Of course this is a parody account.
steve heeft wel een account, maar gebruikt geen twitter
Als je ook ziet wat voor schuttingtaal op die Twitteraccount wordt gebruikt kan ik me niet voorstellen dat die echt van Steve is. Het lijkt me niets voor hem om zulke taal uit te slaan..
Over 3 jaar doe je met je oude iPhone 4 beeldbellen vanuit Spanje om ff te showen aan je collega's hoe lekker weer het daar wel niet is 
Ype het gaat gewoon gebeuren, zodra je zelf deze interactie hebt meegemaakt dan wil je die ervaring weer hebben.
Ik baal ervan dat mn vriendin nu een 3GS heeft, dadelijk in augustus als de kleine ter wereld komt zou ik hem/haar wel willen bewonderen als ik gebeld word (L)
Apple maakt het weer waar. Ze maken technieken bruikbaar en ze kunnen het presenteren op het juiste moment.
En btw voordat je eroverheen leest. 5.000.000.000 downloads uit de Appstore. WOW. En dit in 2 jaar tijd? Lekker veel traffic
Ype het gaat gewoon gebeuren, zodra je zelf deze interactie hebt meegemaakt dan wil je die ervaring weer hebben.
Ik baal ervan dat mn vriendin nu een 3GS heeft, dadelijk in augustus als de kleine ter wereld komt zou ik hem/haar wel willen bewonderen als ik gebeld word (L)
Apple maakt het weer waar. Ze maken technieken bruikbaar en ze kunnen het presenteren op het juiste moment.
En btw voordat je eroverheen leest. 5.000.000.000 downloads uit de Appstore. WOW. En dit in 2 jaar tijd? Lekker veel traffic
[ Voor 11% gewijzigd door FireStarter op 07-06-2010 22:16 ]
w00t
Dat hoop ik ook, ik wil gewoon bij KPN blijven. Anders maar geen Iphone. Ze hebben wel lekkere abonnementen bij T-Mobile trouwens, tot 1000 minuten. Een half uurtje per dag bel ik wel (ik snap niet dat er mensen met 150 minuten uit kunnen, dat is 5 minuten per dag!) Anyhoe, je hebt er sowieso niets aan als het niet werkt...Volkan1984 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:01:
@ BeQuietAndDrive, hetzelfde is gebeurd met de 3G en 3GS. Toen de laatste uitkwam, werd de eerste goedkoper. De 3G ging qua prijs ineens van €79,95 naar €29,95 bij een i150.
Ik koop ook geen iPhone met T-mobile, dit vertik ik. Dan maar via de grijze import met een jailbreak. Helaas dwingen ze me dit te doen.BeQuietAndDrive schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:14:
[...]
Dat hoop ik ook, ik wil gewoon bij KPN blijven. Anders maar geen Iphone. Ze hebben wel lekkere abonnementen bij T-Mobile trouwens, tot 1000 minuten. Een half uurtje per dag bel ik wel (ik snap niet dat er mensen met 150 minuten uit kunnen, dat is 5 minuten per dag!) Anyhoe, je hebt er sowieso niets aan als het niet werkt...
Waarom niet uit België? Toch veel gemakkelijker? Of zijn ze in Italie goedkoper dan in Belgie?Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:51:
Moet er wel een unlock beschikbaar zijn dan al
Ik laat hem wel uit Italie komen net als mn 3GS.
.
Als je de cijfers doortrekt dat 54% van de traffic door een iPhone komt en het merendeel toch op tmobile zit dan heeft de iPhone dus wel degelijk invloed gehad!
Dus iets wat tmobile helaas niet doorzien heeft
Helaas is het door vergunningen (als mensen een UMTS antenne zien, krijgen mensen al uitslag) lastig ze bij te plaatsen!
En toch door de iPhone hebben ze wel meer dataverkeer dan andere providers...
Dus iets wat tmobile helaas niet doorzien heeft
Helaas is het door vergunningen (als mensen een UMTS antenne zien, krijgen mensen al uitslag) lastig ze bij te plaatsen!
En toch door de iPhone hebben ze wel meer dataverkeer dan andere providers...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik bel zo goed als nooit met mijn telefoon, handig dat ik die mogelijkheid heb hoor, absoluut, maar daar koop ik geen smartphone voor.Een half uurtje per dag bel ik wel (ik snap niet dat er mensen met 150 minuten uit kunnen, dat is 5 minuten per dag!)
Pentaxiaan
offtopic:

Ik hoop dat scheurtjes nu eindelijk verleden tijd zijn, doordat het nu gewoon recht blijft aan de zijkant. De videobel lock-in is erg slim gedaan, maar wel jammer. Vind de knopjes aan de zijkant (+ en -) wel wat lomp groot, als ik zo kijk op de iPhone pagina bij de Apple site.
Nu maar eens afwachten of ik weer lucratief kan upgraden.
Vind het alleen wel komisch om te zien dat de kritiek die Apple fans altijd hadden op andere telefoons:
Multitasken is alleen maar irritant
Hoge resolutieschermen zoals de Experia en de Touch HD e.d. hebben een te hoge DPI om te surfen
Al die verschillende resoluties van Android...
Etc.. nu zelf steeds meer ook voor Apple opgaan
.
Nu maar eens afwachten of ik weer lucratief kan upgraden.
Vind het alleen wel komisch om te zien dat de kritiek die Apple fans altijd hadden op andere telefoons:
Multitasken is alleen maar irritant
Hoge resolutieschermen zoals de Experia en de Touch HD e.d. hebben een te hoge DPI om te surfen
Al die verschillende resoluties van Android...
Etc.. nu zelf steeds meer ook voor Apple opgaan
[ Voor 33% gewijzigd door MsG op 07-06-2010 22:31 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wat bedoel je met lock-in? Het is een open standaard geworden. Als iemand het voor Android of WM wilt ontwikkelen kan dat.MsG schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:29:
De videobel lock-in is erg slim gedaan, maar wel jammer.
Let op:
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!