[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
JeroenGans schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:35:
[...]

Zijn GoT users op een speciale server o.i.d. vertegenwoordigd? Of nodigen jullie elkaar uit op afgesproken tijden? Zou graag een keer meedoen! (ook al ben ik een enorme beginner!)
Je mag mij ook adden op psn, btw psn netwerk ligt inderdaad helemaal plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:25
Crap shit! Vanavond lekker de tijd om een paar uutjes te knallen op PS3, ligt dat klote psn er tot morgenvroeg uit. Lekker dan! Zo kom ik nooit aan m'n punten!

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
stp_4 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:45:Zo kom ik nooit aan m'n punten!
Is ook niet belangrijk toch, alsje maar wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
TRAXION schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:34:
[...]

Je mag mij ook adden op psn, btw psn netwerk ligt inderdaad helemaal plat :)
Playstation network is er weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ich kann noch niet inloggen hmm. buiten kut weer op tv niets anders dan politiek (balkenende stopt ooh lekker interessant). Konden ze het niet in de nacht doen ofso ? Die Amerikanen spelen toch op de xbox dus had heel weinig er last van gehad behalve echt die verslaafde die doorgaan tot in de vroege ochtend.

[ Voor 43% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-06-2010 22:51 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Striptease schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:49:
Ich kann noch niet inloggen hmm. buiten kut weer ...
Wat moet een jochie van 15-16 jaar om 23.00 uur nog op straat? :P

Gisteren maar wat films wezen kijken. Tussendoor af en toe proberen in te loggen, maar zonder resultaat.
Vanavond ook niet veel tijd, dus morgen maar weer een lekker knallen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ich kann noch niet inloggen hmm. buiten kut weer op tv niets anders dan politiek (balkenende stopt ooh lekker interessant). Konden ze het niet in de nacht doen ofso ? Die Amerikanen spelen toch op de xbox dus had heel weinig er last van gehad behalve echt die verslaafde die doorgaan tot in de vroege ochtend.
Juist omdat er kennelijk veel moest gebeuren met PSN, geeft aan dat er dus mensen bij nodig geweest zijn, waarschijnlijk meer dan bij een reguliere update. Dan is het toch logisch dat dit plaatsvindt binnen reguliere werktijd?

Daarnaast is het netjes aangekondigd en heb je als Nederlander het geluk gehad dat er een uiterst interessante en wellicht toekomstbepalende periode van politieke gebeurtenissen plaatsvindt, waarmee je je de hele avond had kunnen bezighouden met de landelijke politieke events ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 11:04
CptChaos schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:00:
[...]
Dat gebeurd nu toch al, dat de vijand dan niet meer dan kan spawnen?
Huh? Eerst vraag je wat de toegevoegde waarde is van een vlag neutraliseren waarom ik vind dat men punten moet krijgen, want jij zei dat er helemaal geen toegevoegde waarde was.

Dus zeg ik dat als iemand een vlag neutraal maakt, dat de vijand er niet meer kan spawnen. (wat hij eerst wel kan, omdat de vlag van hun is). -> dat is inderdaad nu zo en dat is net de toegevoegde waarde waarom ik vind dat je wel wat punten verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:04:
[...]

Moet je eerst naar de rand van het actieve veld varen, 9 van de tien kijken daar nooit naar.

Zelf moet ik nog de car-pins, zowel roadkills als kills. Is gewoon niet mn ding
Ook de heli-road kill zal ik ooit moeten gaan doen (zit zelden tot nooit in een voertuig)
De 4x MCom destroy is ook niet mijn ding, heel dat rush speel ik niet omdat ik conquest gewoon veel leuker vind... Iedere keer dat ik rush probeer dan kom ik op een server waar ik constant op mn spawn gekilled wordt of dat 50% van het team sniper speelt en er niemand de Mcoms aanvalt of verdedigd. En in je eentje kan je wel armen, maar dat dan volhouden is niet te doen...
Ik ben voor de 4 mcomm pin gaan spelen op een server met weinig plekken, als er weinig spelers zijn is de kans groter dat jij de mcomms armed. Op een server met 16 man (geloof ik) had ik em zo.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kassad schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Ik ben voor de 4 mcomm pin gaan spelen op een server met weinig plekken, als er weinig spelers zijn is de kans groter dat jij de mcomms armed. Op een server met 16 man (geloof ik) had ik em zo.
Dat heb je op PS3 helaas niet voor het kiezen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Ontwenningsverschijnselen Aslan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
walletje-w schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:22:
[...]

Leuk die statestieken: M_bias, Unomomentodado en jackal132 moeten maar niet op deze link klikken. 7 7 en 6 keer geknived :9
Heeeeeeey niet zo over mijn beste vrienden praten he! Ik kom wel op voor jullie:

3X RADEN WIE BOVENAAN STAAT: http://bfbcs.com/stats_ps3/Aslanboy1905/dogtags

[ Voor 35% gewijzigd door Aslanboy1905 op 10-06-2010 12:00 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Thanks Aslan en mooie stats Walletje. :) Het "nieuwe knifen" gaat het wel lastig maken de achterstand in knifes goed te maken denk ik. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Unomomentodado schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:08:
Thanks Aslan en mooie stats Walletje. :) Het "nieuwe knifen" gaat het wel lastig maken de achterstand in knifes goed te maken denk ik. :9
np ik kom altijd toch voor jullie dat, dat weet je toch 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tja was/ben ook een fanatieke knifer maar wat gaat dat tegenwoordig vaak fout ik merk wel dat je vaker iemand neer knifed als je naar voren beweegt.
Als je stilstaat en knifed gaat het zo vaak fout. :( :(
Nu probeer ik het vaak een keer en als dat fout gaat dan maar pointblank een an94

Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/4290/pc_olievlekje.png

[ Voor 4% gewijzigd door stamp op 10-06-2010 13:19 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Dan ga je toch op de Pc gamen :Y)
stamp schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:18:
Tja was/ben ook een fanatieke knifer maar wat gaat dat tegenwoordig vaak fout ik merk wel dat je vaker iemand neer knifed als je naar voren beweegt.
Als je stilstaat en knifed gaat het zo vaak fout. :( :(
Nu probeer ik het vaak een keer en als dat fout gaat dan maar pointblank een an94
Speel je op de PC of Xbox/PS3? Ik heb namelijk het zelfde op de PC weet alleen niet hoe het zit met de consoles.

[ Voor 36% gewijzigd door Engra op 10-06-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik speel op 360 en heb gisteravond een paar uur gespeeld. Ik heb niets gemerkt van het knife probleem hoewel ik toch de update van 230mb heb opgehaald. Volgens mij gaat t nu nog iets soepeler als voorheen.

Op Isla Innocentes bij de 2de MCOMMS heb je op het strandje waar die bootjes in een droogdokje staan een huisje aan de rechterkant (gezien vanaf defenders kant). Daar zat ik in een hoekje te wachten tot squadmember respawnde en net toen ik aan t reloaden was met de SAW kwam er een enemy binnengelopen. Die bleef naar de deur kijken en was aan t wachten totdat zijn squad op hem deed respawnen. Ik was nog in de reload en dat duurt met die SAW ontzettend lang dus ik wachtte even voordat ik deed knifen anders kon ik daarna weer opnieuw beginnen met reloaden.

Dus net toen ik klaar was met reloaden spawnde zijn squadmembers vrijwel allemaal achter elkaar en kon ik er zo 2 knifen totdat ik gekilled werd. Op het moment dat ik die 2 knifde spawnde mijn squadmember als medic vlak voordat ik doodging en revivde mij. De 3de enemy die nog leefde was ook medic en was zijn squad aan t reviven. Ik kon gelijk weer verder knifen in alle hectiek in dat kleine kamertje maar omdat zij met 4en waren en wij met ons 2 legden we uiteindelijk als nog het loodje. Wel mooi een 5 knifekillsspree achter elkaar gehaald! 8)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dus net toen ik klaar was met reloaden spawnde zijn squadmembers vrijwel allemaal achter elkaar en kon ik er zo 2 knifen totdat ik gekilled werd. Op het moment dat ik die 2 knifde spawnde mijn squadmember als medic vlak voordat ik doodging en revivde mij. De 3de enemy die nog leefde was ook medic en was zijn squad aan t reviven. Ik kon gelijk weer verder knifen in alle hectiek in dat kleine kamertje maar omdat zij met 4en waren en wij met ons 2 legden we uiteindelijk als nog het loodje. Wel mooi een 5 knifekillsspree achter elkaar gehaald! 8)
Komt bij mij ook regelmatig voor dat ik achter iemand loop hem wil knifen en dan steek en dan iemand pak die net op zn squad mate spawned, best lullig zo binnenkomen =)

Maar wat me ook helaas vaak genoeg overkomt dat ik tig keer steek de bloedspetters er vanaf zie komen en dat mn potenteele slachtoffer zich omdraait en me dan in 1 keer knifed, dan zit ik zwaar vloekend achter mn PC grrrrr >:)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Striptease schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:58:
[...]

Heeeeeeey niet zo over mijn beste vrienden praten he! Ik kom wel op voor jullie:

3X RADEN WIE BOVENAAN STAAT: http://bfbcs.com/stats_ps3/Aslanboy1905/dogtags
Hmmmm, ik moet toegeven jij hebt me regelmatig te pakken! Maar jij bent een uitzondering :9 (hoop ik)

Edit: Even zitten kijken, en het blijkt dat aslan inderdaad boven aan staat bij mij. Eigenlijk staat bij iedere gotter een mede gotter bovenaan wat ik nu eigenlijk wel logisch vind. Je komt elkaar gewoon vaker tegen en soms zit je bij de tegenpartij, en ik nogal eens wat vaker. :+

[ Voor 26% gewijzigd door walletje-w op 10-06-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Kan je zien bij je stats, bij nemisis dogtags..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
walletje-w schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Hmmmm, ik moet toegeven jij hebt me regelmatig te pakken! Maar jij bent een uitzondering :9 (hoop ik)

Edit: Even zitten kijken, en het blijkt dat aslan inderdaad boven aan staat bij mij. Eigenlijk staat bij iedere gotter een mede gotter bovenaan wat ik nu eigenlijk wel logisch vind. Je komt elkaar gewoon vaker tegen en soms zit je bij de tegenpartij, en ik nogal eens wat vaker. :+
Wordt nou eens snel lvl 40 zo dat ik ook een goude tag krijg. Jij hebt me 1x geknived en gelijk de hoofdprijs gekregen. EN HOEVAAK HEB IK JOU GEWAARSCHUWD EN EEN INVITE GESTUURD OM NAAR ONZE TEAM TE KOMEN, WIE NIET LUISTERT MOET MAAR VOELEN :+

PS: Misschien is het tijd om een ander gun te gebruiken om gold stars/platina's te halen. Ik bedoel 5000+++ kills met je SVU wow. Ik ben sinds kort begonnen om met alle wapens gold stars te halen (moet nog eerst alle bronzen lol), maar het is veel leuker en uitdagender.

[ Voor 23% gewijzigd door Aslanboy1905 op 10-06-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Striptease schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:17:
[...]

Wordt nou eens snel lvl 40 zo dat ik ook een goude tag krijg. Jij hebt me 1x geknived en gelijk de hoofdprijs gekregen. EN HOEVAAK HEB IK JOU GEWAARSCHUWD EN EEN INVITE GESTUURD OM NAAR ONZE TEAM TE KOMEN, WIE NIET LUISTERT MOET MAAR VOELEN :+

PS: Misschien is het tijd om een ander gun te gebruiken om gold stars/platina's te halen. Ik bedoel 5000+++ kills met je SVU wow. Ik ben sinds kort begonnen om met alle wapens gold stars te halen (moet nog eerst alle bronzen lol), maar het is veel leuker en uitdagender.
Daar wacht ik strategisch mee O-) , totdat ik een cameraatje op m'n achterhoofd kan instellen om jou aan te zien komen. En je dan vervolgens met een een goedgemikt schot tussen de ogen naar het hiernamaals te schieten. Wel vriendelijk bedoeld hoor :>

ander wapen? zijn er andere wapens dan?
haha geintje, ja misschien wel een goed idee maar het voelt zo lekker die svu. Eerst dacht ik dat hij alleen perfect was voor hardcore maar hij blijkt dus ook voor normal nog heerlijk te spelen. Wie weet als ik het laatste assult wapen vrijspeel ik daar wel aan verknocht raak. Die is ook redelijk nauwkeurig.
Maar voorlopig is het steeds, even ander wapen proberen, hmmm net niet. terug naar svu. O+

Wel jammer inderdaad dat je niet nog een ster kunt krijgen als je 10.000 kills maakt, met één wapen.

tot vanavond, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Laatst online: 13-06-2022
Nog even een announcement : Earzz en ik hebben overlegd over de toekomst van de Dutch Cheese
server. Ivm te weinig tijd van zijn kant zal ik de server overnemen.

Tot ongeveer eind julie zal de bak draaien op zijn oude ip-adres , daarna verhuis ik hem naar mijn eigen provider.
Mocht je de server kwijt zijn in je favs , zoek ff opnieuw op Dutch Cheese en kom gerust langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Striptease schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:17:
[...]
Ik ben sinds kort begonnen om met alle wapens gold stars te halen (moet nog eerst alle bronzen lol), maar het is veel leuker en uitdagender.
Yay, net half uurtje geleden heb ik alles op goud gehaald :). Alle wapens en gadgets, M1 Garand als laatst, en dat is gelijk het grootste schijtwapen om op goud te halen. Ik vond het zeker leuk zo, lekker varierend. Maar ja, dit is eigenlijk ook mn eerste fps shooter die ik ooit speel dus ik wilde gewoon alle wapens zo lang mogelijk uitproberen. Voor alles een gold star halen is een goede manier om dat te doen. Nu nog 100 vlaggen veroveren en dan heb ik ook alle insignias

(Humvee en bootjes heb ik niet op gold, maar dat gaat me ook nooit lukken)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Weet iemand of het normaal is dat de in-game store freezed bij het laden op PS3?

Ik vermoed dat het te maken heeft met de PSN werkzaamheden gisteren aangezien de store eerder deze week nog wel werkte, maar ik kan er eigenlijk niets over vinden op de BC2 forums of elders op internet...

Wilde namelijk even info checken over Map Pack 4 na het lezen van dit bericht op de BC2 UK forums:
PS3 and Xbox 360 versions of Map Pack #3 are available through the in game store for all VIP members as of now.

Grab them, give them a try and also check out whats coming in Map Pack #4.
Bron

[ Voor 31% gewijzigd door Wizz15 op 10-06-2010 18:51 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Onslaught is €9,- op de PS3 of 800MS points xbox en komt uit op 22 juni. Voor alle newbies op ps3/360, je kan dan ook voor een belachelijke €18,- (!!) of 1600MS points alle unlocks (weapons + vehicles) aankopen. Vind ik wel een zeer overdreven prijs.

http://blogs.battlefield....re-for-the-onslaught.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
En hoe zit dat met de PC versie? krijgen die dat zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Spaiker schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:45:
En hoe zit dat met de PC versie? krijgen die dat zomaar?
De PC wordt in hun berichtgeving even genegeerd. Zal dus nog wel ff duren voordat het daarop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
BatmanHorizon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:23:
Voor alle newbies op ps3/360, je kan dan ook voor een belachelijke €18,- (!!) of 1600MS points alle unlocks (weapons + vehicles) aankopen. Vind ik wel een zeer overdreven prijs.

en dat terwijl de basis wapens eigenlijk zo slecht nog niet zijn. De eerste paar nuttige dingen heb je binnen no-time geunlocked. Voor de wapens hoef je het in ieder geval niet te doen, aangezien ik net zo vaak het loodje leg met een PKM als MG3 ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
BatmanHorizon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:23:
[...]

Voor alle newbies op ps3/360, je kan dan ook voor een belachelijke €18,- (!!) of 1600MS points alle unlocks (weapons + vehicles) aankopen. Vind ik wel een zeer overdreven prijs.

Ik vind het sowieso raar als je alle unlocks wilt kopen, waarom heb je het spel dan uberhaupt gekocht :P Het is niet zo dat 't belachelijk lang duurt voor je alles hebt unlocked, rond level 20 heb je alles meestal al. Dat moet je binnen een maand zeker kunnen halen, ook als je een casual gamer bent.

Ik vind die prijs prima, er zullen altijd mensen zijn die het willen kopen en ze dragen dan mooi bij aan de kosten voor het maken van extra DLC voor de rest van de spelers ;) Het leukste vond ik juist het unlocken, dan speel je nog een beetje met een doel. Als je alles al meteen hebt unlocked, dan is er naar mijn mening niet echt een uitdaging meer (behalve dan leren om te gaan met de wapens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinzok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ja, klopt.

het is effe wennen maar zodra je voor bijna iedere click een kogel afvuurt gaat het vrijspelen van wapens een stuk makkelijker .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, vroeger toen ik echt 10 keer moest klikken om een kogel af te vuren was het echt een bitch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:12
walletje-w schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:39:
[...]

ander wapen? zijn er andere wapens dan?
haha geintje, ja misschien wel een goed idee maar het voelt zo lekker die svu. Eerst dacht ik dat hij alleen perfect was voor hardcore maar hij blijkt dus ook voor normal nog heerlijk te spelen. Wie weet als ik het laatste assult wapen vrijspeel ik daar wel aan verknocht raak. Die is ook redelijk nauwkeurig.
Maar voorlopig is het steeds, even ander wapen proberen, hmmm net niet. terug naar svu. O+
Die type 88 sniper is ook wel fijn om meer rond te rennen. Alleen niet silenced. Meeste mensen spelen toch over hun tv speaker en horen voor geen meter waar je vandaan komt ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Wizz15 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:04:
[...]

Ik vind het sowieso raar als je alle unlocks wilt kopen, waarom heb je het spel dan uberhaupt gekocht :P Het is niet zo dat 't belachelijk lang duurt voor je alles hebt unlocked, rond level 20 heb je alles meestal al. Dat moet je binnen een maand zeker kunnen halen, ook als je een casual gamer bent.

Ik vind die prijs prima, er zullen altijd mensen zijn die het willen kopen en ze dragen dan mooi bij aan de kosten voor het maken van extra DLC voor de rest van de spelers ;) Het leukste vond ik juist het unlocken, dan speel je nog een beetje met een doel. Als je alles al meteen hebt unlocked, dan is er naar mijn mening niet echt een uitdaging meer (behalve dan leren om te gaan met de wapens).
Wat mij betreft mag die hele unlock systeem eruit. Maar nu het erin zit vind ik het wel stom dat je unlocks nu gewoon kan kopen. Het probleem van zo'n unlock systeem is dat het spel totaal niet eerlijk is ten opzichte van mensen die al wel een bepaalde unlock hebben. Waarom zou een beginner geen body armor mogen hebben?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach dat klein beetje verschil dat body armor of magnum ammo maakt weegt amper op tegen het verschil dat skill maakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Het is en blijft een voordeel. Waarom zou dat voordeel er moeten zijn. Ook magnum ammo kan het verschil uitmaken. Dus net die ene kill of doodgaan door die andere speler omdat die bijvoorbeeld sneller is of zoals jij zegt meer skill. Met tank upgrades precies hetzelfde.

Dat unlock systeem zorgt er alleen voor (voor een groot deel vermoed ik) dat mensen blijven spelen voor de unlocks, dus grinden. Zodra alles is unlocked dan hebben mensen zoiets van, en nu? Dat soort berichten lees je ook op diverse forums. Zonder zo'n unlock systeem dan spelen mensen het spel voor het spel en niet met een verslavingsdrang om level 50 te halen en alle unlocks.

[ Voor 41% gewijzigd door aex351 op 11-06-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

ach wij als PC spelers lopen idd al een beetje achter met al die DLC.... Ik wil eerst die special kits wel eens hebben en die nieuwe mappack.. dan maar die onslaught.. Vraag me alleen af of we daar voor moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
aex351 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:34:
Dat unlock systeem zorgt er alleen voor (voor een groot deel vermoed ik) dat mensen blijven spelen voor de unlocks, dus grinden. Zodra alles is unlocked dan hebben mensen zoiets van, en nu? Dat soort berichten lees je ook op diverse forums. Zonder zo'n unlock systeem dan spelen mensen het spel voor het spel en niet met een verslavingsdrang om level 50 te halen en alle unlocks.
Als een level 50 speler alles heeft unlocked en niet meer weet wat ie nu nog moet doen, dan mag die van mij best een andere game gaan spelen :P Ik heb nooit echt voor de unlocks gespeeld, maar puur voor de fun. Ook die pins en stats kunnen me werkelijk gestolen worden ;)

Die grinders stoppen vanzelf met spelen en mensen die het spel echt leuk vinden blijven over, niets mis mee toch? Die unlocks zorgen er alleen voor dat de houdbaarheid van 't spel wat omhoog gaat, plus dat het meer uitnodigt om alle wapens een keer te proberen i.p.v. meteen het beste wapen te selecteren op basis van stats.

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 11-06-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:34:
Het is en blijft een voordeel. Waarom zou dat voordeel er moeten zijn. Ook magnum ammo kan het verschil uitmaken. Dus net die ene kill of doodgaan door die andere speler omdat die bijvoorbeeld sneller is of zoals jij zegt meer skill. Met tank upgrades precies hetzelfde.

Was voor mij wel zo. Na de G3 gehaald te hebben (level 23 ofzo) viel er niks meer te unlocken. Merkte na ongeveer anderhalve week dat de lol er wel af was voor mij als er geen wapens e.d. meer te unlocken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Inderdaad, dat heb ik nou ook. Ik was ergens rond level 23 met alle wapens unlocked. De drang om hogerop te komen is er af, en je merkt dat het behalen van een nieuw level ook om enorme scores gaat welke alleen door heeeel erg veel spelen zal behalen. Dat level kan me dus ook echt niet boeien.

Die pins en insignes kunnen me gestolen worden om allemaal te halen aangezien dat toch nooit gaat lukken: Een van de pins is dat nemesis verhaal. Nu heb ik de 5 nemesis pins al wel binnen (5 keer dezelfde tegenstander killen in een ronde), maar die pin (ben de naam ff kwijt), waarbij je jouw nemesis moet killen....ik ben echt gewoon nog nooit 5 keer gekilled door dezelfde tegenstander, dus kan ik em ook niet om zeep helpen. En om me nou expres iedere keer door dezelfde sniper te laten afknallen, in de hoop dat ie nog leeft als ik em wil afschieten, gaat me toch wat te ver ;)

En ja, haal je de pins niet, dan haal je ook alle insignes niet. Raar systeem ;) Ik zit stiekem alweer een beetje te kijken of er geen ander leuk spel aan komt. BC2 was leuk, maar de slechte/geen ontwikkeling voor de PC begint me toch wel tegen te staan. Nog steeds geen punten als je dood gaat, garand/thompson geouwehoer.

Ik kom overigens steeds meer mensen tegen die een nieuw spelletje hebben ontdekt: Ze joinen een hardcore server met ff aan, joinen je squad, pakken als medic een m249 met voldoende kogels (ammo upgrade), zoeken je op en killen je in een rustig hoekje. revive...kill....revive...etc. Erg leuk, het schijnt ze per saldo nog punten op te leveren ook, en resulteert ongeveer in een 20 tot 30 deaths voor ze toevallig eens mis schieten en jij hen kunt pakken voor je weer om ligt. Verpest het gamen toch ook wel een beetje moet ik zeggen.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireFrl
  • Nu online
tss68nl schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 07:40:
Een van de pins is dat nemesis verhaal. Nu heb ik de 5 nemesis pins al wel binnen (5 keer dezelfde tegenstander killen in een ronde), maar die pin (ben de naam ff kwijt), waarbij je jouw nemesis moet killen....ik ben echt gewoon nog nooit 5 keer gekilled door dezelfde tegenstander, dus kan ik em ook niet om zeep helpen. En om me nou expres iedere keer door dezelfde sniper te laten afknallen, in de hoop dat ie nog leeft als ik em wil afschieten, gaat me toch wat te ver ;)
De Payback pin bedoel je, dat is inderdaad de moeilijkste pin die er is. Ik speel daarom zelf tegenwoordig alleen nog maar op maximaal 16 speler servers (daarvoor meestal tot max. 24, 32 is veel te druk voor de kleine maps in BFBC2), zodat je zo weinig mogelijk tegenstanders hebt en de kans dus groter is dat je door dezelfde persoon wordt afgemaakt. Maar ook dit heeft in al die maanden dat ik het spel speel nog maar 1 keer in een Payback pin geresulteerd. Het komt gewoon bijna niet voor dat je 5x door dezelfde persoon wordt afgemaakt in een ronde. Ik heb tot nu toe maar 3x gezien dat iemand mijn Nemesis was, eerste keer kon ik nog net weer spawnen maar niemand meer afmaken, omdat het meteen het einde van de ronde was. Tweede keer viel mijn Internet verbinding weg voordat ik die gast kon afmaken (heel frustrerend) en alleen de laatste keer heb ik de Payback pin kunnen halen.

Waarschijnlijk heeft het ook met het verloop van spelers te maken op een server, men blijft niet allemaal de hele ronde spelen en komen er dus weer nieuwe spelers. Als ik zelf zo'n 40 kills haal in een ronde dan is het aantal Nemesis pins meestal ook maar 3, terwijl met 8 tegenstanders je gemiddeld ze toch allemaal 5x hebt afgemaakt. Je zou verwachten dat je dan toch ook wel eens een stuk of 5 in een ronde zou moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:12
Payback pin: 15x awarded :D
Geen enkel probleem mee om 5 keer door dezelfde persoon dood te gaan blijkbaar.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er ook maar 3 en die 3 zijn volgens mij allemaal van GoT'ers. Erg lastig om 5 keer door dezelfde dood te gaan zonder dat je hem een keer voor z'n kop schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

*O*
De aanhouder wint: 4x MCOM opgeblazen is binnen!!
Heb mn rush kit gevonden in een Recon met NS2000, slugs, magnum ammo (om de reduced damage van de slugs te compenseren) en C4!!
Gisteren in 5 rondjes 3x best player, k/d's van 1,5 en een SPM van 300+

Me happy :)

Inmiddels 9 payback pins verzameld (waarvan gisteren 3 :s)...
Staan wel 34 nemesis pins tegenover

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-06-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
Tsurany schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:40:
Ja, vroeger toen ik echt 10 keer moest klikken om een kogel af te vuren was het echt een bitch.
Dat was dan voor de patch, ik moest aan het begin "Fire" intypen om te schieten!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik haal die pin maar steeds niet.

nemisis pin 26x (5/5)
payback 2x (2/5) en die staat er al een hele lange tijd :X
ik vind het sonde om 5keer door iemand af geschoten te laten worden.
pins of niet maar venedering sta ik niet toe :P

[ Voor 32% gewijzigd door Proxx op 11-06-2010 10:06 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:01:
*O*
De aanhouder wint: 4x MCOM opgeblazen is binnen!!
Heb mn rush kit gevonden in een Recon met NS2000, slugs, magnum ammo (om de reduced damage van de slugs te compenseren) en C4!!
Gisteren in 5 rondjes 3x best player, k/d's van 1,5 en een SPM van 300+

Me happy :)

Inmiddels 9 payback pins verzameld (waarvan gisteren 3 :s)...
Staan wel 34 nemesis pins tegenover
Voor Rush kies ik een USAS, explosives perk en explosion Mk.2.

Voor Conquest kies ik eerder voor de shotgun perk en de lightweight pack. Vooral op de gewone servers in de urban omgeving geeft het gigantisch veel voordeel.
Zorg dat je een assault in je squad hebt die je regelmatig van nieuwe sensors voorziet en je bent niet meer te stoppen.

Normaal heb ik zo'n 1500 punten per ronde, maar laatst was ik met een paar vrienden rush aan het doen. In onze squad een assault, engineer, medic en recon. Toch wel leuk als je dan ineens met z'n vieren keer op keer de leaderboard domineert met 4000 tot 6000 punten (de volgende in de lijst kwam nog niet eens tot 1000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:16:
[...]

Voor Conquest kies ik eerder voor de shotgun perk en de lightweight pack. Vooral op de gewone servers in de urban omgeving geeft het gigantisch veel voordeel.
Zorg dat je een assault in je squad hebt die je regelmatig van nieuwe sensors voorziet en je bent niet meer te stoppen.
Conquest urban mappen kies ik altijd de assault met M416 of M16a2 met 4x zoom. Dan is het vanaf iedere positie op de kaart mogelijk om aan de andere kant iemand af te schieten, inclusief de snipers die in of om hun main spawn gaan liggen.
De tube is voor het creeren van nieuwe gevelopeningen of voor mijn zelden slagende Destruction 2.0 kills (op een of andere manier, als ik nagenoeg een heel huis sloop, gaat iemand anders er altijd met de laatste muur vandoor :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb ook pas 1 destruction 2.0 kill maar ben er zelf wel al vaker door gekilled. Ik ben niet zo van de noobtubes of rpg's. In ieder geval niet voor buildings maar voor vehicles wel. Die ga ik wel halen als ik alles vol heb en alleen die nog overblijft. Vindt het namelijk sjebbig als er gasten vanaf een afstandje (vooral op Nelson Bay) in een struik gaan zitten en daar alleen maar liggen te noobtuben/cg'en/whatever'en vanaf een afstandje om die building maar te slopen. Maargoed, who am I to say... :X

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houd dat in dat je een gebouw sloopt met iemand erin ofzo? iig ik heb hem eens gekregen toen ik in mijn heli op port valdez rond vloog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tjoekie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 02:50:
[...]

Was voor mij wel zo. Na de G3 gehaald te hebben (level 23 ofzo) viel er niks meer te unlocken. Merkte na ongeveer anderhalve week dat de lol er wel af was voor mij als er geen wapens e.d. meer te unlocken zijn.
Toen begon juist de lol voor mij. Lekker kunnen spelen zonder druk te moeten maken over unlocks, gewoon de keuze hebben te gebruiken wat je wilt.

Moet ook zeggen dat alle unlocks kopen nou één van de dingen is waar ik me niet druk over kan maken, geeft mensen geen voordeel tov andere. Betalen voor die mappacks vind ik van de gekken, gelukkig tot nu toe gratis voor PC, als er nou gewoon map editor kwam was het ook zeker gratis in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:03:
[...]

houd dat in dat je een gebouw sloopt met iemand erin ofzo? iig ik heb hem eens gekregen toen ik in mijn heli op port valdez rond vloog :9
Indeed, alle kills waarbij iemand dood gaat doordat een actie van jou op een gebouw een reactie veroorzaakte waardoor die persoon dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:07:
Indeed, alle kills waarbij iemand dood gaat doordat een actie van jou op een gebouw een reactie veroorzaakte waardoor die persoon dood gaat.
oke thnx! nu snap ik het dan had een paar volle gebouwtjes opgeblazen met mijn heli en zag dat in beeld snapte er al helemaal niets van. 7(8)7
furby-killer schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:05:
Moet ook zeggen dat alle unlocks kopen nou één van de dingen is waar ik me niet druk over kan maken, geeft mensen geen voordeel tov andere. Betalen voor die mappacks vind ik van de gekken, gelukkig tot nu toe gratis voor PC, als er nou gewoon map editor kwam was het ook zeker gratis in de toekomst.
Ja ik vind zoiezo betalen voor maps ronduit belachelijk, betalen voor unlocks in een keer kan ik dan nog begrijpen!

Het geen waardoor ik een stuk minder speel de laatste tijd, is het feit heb alles, behalve de 2 laatste medic wapens unlocked, maar tot je en nieuwe rank krijgt je echt ontzettend lang bezig bent.... plus het zijn altijd de zelfde maps ik ben een rush fan, en wil toch ook wel meer maps hebben dan de meest gespeelde maps! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
tss68nl schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 07:40:
Inderdaad, dat heb ik nou ook. Ik was ergens rond level 23 met alle wapens unlocked. De drang om hogerop te komen is er af, en je merkt dat het behalen van een nieuw level ook om enorme scores gaat welke alleen door heeeel erg veel spelen zal behalen. Dat level kan me dus ook echt niet boeien.

Die pins en insignes kunnen me gestolen worden om allemaal te halen aangezien dat toch nooit gaat lukken: Een van de pins is dat nemesis verhaal. Nu heb ik de 5 nemesis pins al wel binnen (5 keer dezelfde tegenstander killen in een ronde), maar die pin (ben de naam ff kwijt), waarbij je jouw nemesis moet killen....ik ben echt gewoon nog nooit 5 keer gekilled door dezelfde tegenstander, dus kan ik em ook niet om zeep helpen. En om me nou expres iedere keer door dezelfde sniper te laten afknallen, in de hoop dat ie nog leeft als ik em wil afschieten, gaat me toch wat te ver ;)

En ja, haal je de pins niet, dan haal je ook alle insignes niet. Raar systeem ;) Ik zit stiekem alweer een beetje te kijken of er geen ander leuk spel aan komt. BC2 was leuk, maar de slechte/geen ontwikkeling voor de PC begint me toch wel tegen te staan. Nog steeds geen punten als je dood gaat, garand/thompson geouwehoer.

Ik kom overigens steeds meer mensen tegen die een nieuw spelletje hebben ontdekt: Ze joinen een hardcore server met ff aan, joinen je squad, pakken als medic een m249 met voldoende kogels (ammo upgrade), zoeken je op en killen je in een rustig hoekje. revive...kill....revive...etc. Erg leuk, het schijnt ze per saldo nog punten op te leveren ook, en resulteert ongeveer in een 20 tot 30 deaths voor ze toevallig eens mis schieten en jij hen kunt pakken voor je weer om ligt. Verpest het gamen toch ook wel een beetje moet ik zeggen.
De Payback pin moet je niet eens opletten joh. Als je lang speelt haal je het zelf wel een keer. Ik dacht ook dat het onmogelijk zou zijn maar ik heb die pin al meer dan 5x gehaald zonder dat ik er voor ging. Het komt gewoon vanzelf wel.

Edit: Ik heb toch echt veel meer de payback pin gehaald (ik ben foking slecht lol)

Nemesis pin: 110
Payback pin: 16 :(

Moet je na gaan hoeveel keer ik ben afgemaakt door dezelfde persoon als ik er al 16 heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 11-06-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Hehe ik heb ondertussen een stuk of 13 destruction 2.0 kills gehaald waarvan zeker de helft teammates waren. En dan speel ik geeneens op hardcore servers :+ Heb ik al veel boze reacties over gehad over de partychat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Op de xbox als je aan het eind van de ronde de lijst met spelers naar voren haalt staat er soms een nummer voor de naam. Dat is de veteran status toch? Ik heb een 4. Is het dan gelukt om 4 spellen toe te voegen als veteran? Wat is maximaal? /edit en oh ja. Wat kan je er mee?

Heb bf2, bf1943, bfbc1 en bf2 op de pc ooit proberen toe te voegen. Geen idee of het allemaal gelukt was/is maar ik had wel de m1 garand.

[ Voor 4% gewijzigd door scorelord op 11-06-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb dus al een hele tijd BF: Heroes toegevoegd maar geen Veteran status en ook geen M1 Garand! Ik heb ook BF2 met alle uitbreidingen gespeeld maar helaas met een andere account. Die kan ik dus ook niet toevoegen. SJLEGT! Ik wil ook die M1 Garand. Krijg ik wel de All Weapons Bronze Star Pin als ik die M1 Garand niet unlocked heb?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in 1 van de nieuwe promo filmpjes op de BFBC2 site zie ik de M14 met een scope? Is toch helemaal niet mogelijk om een scope op de M14 te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

scorelord schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:59:
Op de xbox als je aan het eind van de ronde de lijst met spelers naar voren haalt staat er soms een nummer voor de naam. Dat is de veteran status toch? Ik heb een 4. Is het dan gelukt om 4 spellen toe te voegen als veteran? Wat is maximaal? /edit en oh ja. Wat kan je er mee?

Heb bf2, bf1943, bfbc1 en bf2 op de pc ooit proberen toe te voegen. Geen idee of het allemaal gelukt was/is maar ik had wel de m1 garand.
Ik heb er 6 :9

Overigens is dat op PS3 nu altijd te zien, dus ook tijdens ingame op select drukken voor de spelerslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:38:
in 1 van de nieuwe promo filmpjes op de BFBC2 site zie ik de M14 met een scope? Is toch helemaal niet mogelijk om een scope op de M14 te hebben?
Bij mijn weten was dat filmpje gemaakt van voor de patch die het niet meer mogelijk maakt voor een scope op de M14 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:26:
Beste Tweakers,

Bij deze willen ik jullie allen uitnodigen op een paar potjes BFBC2 op onze server.
Dit is vooral voor tweaker members en natuurlijk jullie friends. Dit om de communitie eens wat dichter bij elkaar te brengen en eens te tonen hoe goed jullie wel zijn ;-)
Dit evenement gaat door op maandag 14/06/2010 op onze eigen server (-= T.R.A.S.H =- 24/7 Public Ranked (Belgium) - where the real Trash meets. PC 85.236.109.15:19767 ) vanaf 19u30 tot ....

let wel op dit is enkel voor de mensen die de PC versie spelen van het spel.

Gelieve jullie aanwezigheid te bevestigen. (dit om een verwacht aantal te kennen)
Gewoon een reminder voor deze die het nog niet gezien hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:41:
[...]

Bij mijn weten was dat filmpje gemaakt van voor de patch die het niet meer mogelijk maakt voor een scope op de M14 te zetten.
De develpers hebben gewoon de mogelijk om dit te doen. Wees gerust dit komt niet in het echte spel aangezien dan de all kitt teveel gaat lijken op de recon kit. Dus op geeneen all kit wapen komt een scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

stamp schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:53:
Maar wat me ook helaas vaak genoeg overkomt dat ik tig keer steek de bloedspetters er vanaf zie komen en dat mn potenteele slachtoffer zich omdraait en me dan in 1 keer knifed,
Of nog vreemder, dat je iemand echt 3 keer knifed zonder dat het slachtoffer iets lijkt te merken !? Stapje terug, pistool trekken en headshot ... er is nog steeds iets mis met dat knifen ; soms gaat het in 1 keer, soms lijkt het wel of er niks gebeurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goner schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:06:
[...]

Of nog vreemder, dat je iemand echt 3 keer knifed zonder dat het slachtoffer iets lijkt te merken !? Stapje terug, pistool trekken en headshot ... er is nog steeds iets mis met dat knifen ; soms gaat het in 1 keer, soms lijkt het wel of er niks gebeurt ?
Ik heb er gisteren totaal geen last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorelord schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:59:

Ik heb een 8 staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:06:
dit overkomt mij tegenwoordig ook steeds vaker bijna 1/3 keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:30:
[...]

dit overkomt mij tegenwoordig ook steeds vaker bijna 1/3 keer!
Niet alleen bij jullie. Dit probleem heb ik ook reeds meeeeeeerdere malen meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had vanmiddag dikke pret met notenkraker(dacht ik) :) we zaten in een tank en ik als bestuurder en hij als boordschutter, we hebben geloof ik 30 kills gemaakt bij elkaar :) altijd leuk als er alleen maar assult en medics rondlopen.. en de enige sniper die er is te weinig tijd heeft om met zijn verrekijker een mortieraanval te starten.. want dan ziet hij een 105mm op hm afkomen :) it was FUN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:23:
ik had vanmiddag dikke pret met notenkraker(dacht ik) :) we zaten in een tank en ik als bestuurder en hij als boordschutter, we hebben geloof ik 30 kills gemaakt bij elkaar :) altijd leuk als er alleen maar assult en medics rondlopen.. en de enige sniper die er is te weinig tijd heeft om met zijn verrekijker een mortieraanval te starten.. want dan ziet hij een 105mm op hm afkomen :) it was FUN!
Zou je aan mij een slechte hebben, want zodra ik merk (na 1 of 2 deaths door dezelfde tank) dat er ofwel onvoldoende engi's rondlopen ofwel dat men schijt heeft aan de tank, ga ik zelf wel met AT of C4 op pad (voor zover ik het niet direct al op kan rapen van iemand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:30:
[...]

Zou je aan mij een slechte hebben, want zodra ik merk (na 1 of 2 deaths door dezelfde tank) dat er ofwel onvoldoende engi's rondlopen ofwel dat men schijt heeft aan de tank, ga ik zelf wel met AT of C4 op pad (voor zover ik het niet direct al op kan rapen van iemand)
opzich was het moeilijk om die tank te bereiken.. de boordschutter was goed bezig met alles neer te schieten wat te dichtbij kwam.. dus met de C4 had je weinig succes gehad..

maar inderdaad.. iedereen had scheit aan de tank en bleef maar doodgaan.. ach ik had lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik had ook wel een leuke actie gister, ik zat op een server met 2 tegen 2, aangezien de vorige potje veel mensen waren weggegaan. Het ging gelijk op en opeens zag ik dat beide tegenstanders beide medic hadden genomen om elkaar te reviven en toen spawnde de tank in mijn basis opeens.... dus hup de tank in en rustig naar de basis van de tegenstander rijden om de mcom onder vuur te nemen.

en daar kwamen de dappere medics aan, er werd nog een granaatje gegooid maar toen was het over met hun explosieven en ik rustig op de mcom knallen.... toen stonden ze opeens samen al springend voor voor mijn vizier rond te rennen. klaar om neergeschoten te worden maar dat deed ik toch maar even niet. doorgegaan naar de 2e mc-com. en daar had er 1 zelfmoord gepleegd toen had ik redelijk snel een raket in mijn tankje. maar het was redelijk hilarisch om te zien hoe ze zichzelf zo graag wouden opofferen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ja explosives op, en dan willen ze natuurlijk engineer worden :P Niet doodmaken is dan het handigst :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Hehe medics killen zijn gewoonlijk top prioriteit maar in dit geval overduidelijk niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Ik heb er 6 :9

Overigens is dat op PS3 nu altijd te zien, dus ook tijdens ingame op select drukken voor de spelerslijst.
De PS3 kreeg een fijne update he! Vele verbeteringen, alleen jammer dat Sony een dag na de patch offline ging (onderhoud liep uit) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Ik heb het topic al een tijdje niet gevolgd, dus mogelijk dat dit al gevraagd is :+

Iemand die weet wanneer de patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

partyondude schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:13:
Ik heb het topic al een tijdje niet gevolgd, dus mogelijk dat dit al gevraagd is :+

Iemand die weet wanneer de patch uitkomt?
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bazajaytee weet het ook niet.
Via Twitter zei hij ook dat je hem ook niet hoeft te vragen naar de PC patch, zodra hij iets hoort geeft hij het meteen door.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hmm ok, jammer. Wazig dat het ineens zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Hij zal best de status weten, maar wil er gewoon niets over kwijt. Net als de uitgelekte info over de patch met daarin 2 nieuwe map modes. Het is niet moeilijk om even naar een betreffende medewerker toe te lopen en te vragen hoe het ervoor staat. Kortom, er is geen openheid. En ik vind het gebruik van Twitter eigenlijk best triest. We moeten nu door persoonlijke tweets heen spitten om info over de patch te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Onslaught is gewoon officieel aangekondigd, of bedoel je die niet? Komen er dan nog 2 andere map modes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Sja, de reden dat ik er naar vraag is natuurlijk omdat een paar weken terug er nieuws was hierover, dikke patch, 500 mb groot, hoop bugs gefixed etc.

Dus vraag me net als jullie waarschijnlijk af waar die onderhand blijft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik had net een marksman headshot van 299 _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Er zijn genoeg mensen nogal ontevreden over hoe DICE het nu aanpakt. Zie bijvoorbeeld DICE rubbing it in our faces?

En ik kan ze daar grotendeels gelijk in geven. Ik vind het spel nog steeds erg leuk, maar dat komt vooral omdat ik het met een vaste club vrienden spelen. We spelen dan vooral Rush. En daar zijn maar 6 (!) maps voor. En dat is natuurlijk erg karig voor een spel dat het voornamelijk van zijn multiplayer moet hebben. Ze moeten echt gauw opschieten met een nieuwe mappack, want zo raken mensen uitgekeken op het spel.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

inderdaad, je loopt nu ook het risico dat iedereen de map uit zijn hoofd kent straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is dat niet de bedoeling dan? Tenminste, om een map goed te spelen, moet je die wel degelijk een beetje kennen.
Daarmee bedoel ik dus dat veelgebruikte paden, plaatsen van de objectives, campspots e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Compizfox schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:27:
Onslaught is gewoon officieel aangekondigd, of bedoel je die niet? Komen er dan nog 2 andere map modes?
Voor de aankondiging was het al uitgelekt (incl. screenshots). En ja er komen 2 map modes erbij op 2 bestaande mappen. Dus het map pack verhaal (dat eigenlijk geen map pack is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Stewie! schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:13:
[...]

De PS3 kreeg een fijne update he! Vele verbeteringen, alleen jammer dat Sony een dag na de patch offline ging (onderhoud liep uit) :P
Die update is inderdaad fijn :)
Wat het uitlopen van het onderhoud betreft: daar kan ik niet echt mee zitten, voldoende andere dingen te doen die ook leuk zijn

Ben wel van mening dat het inderdaad tijd wordt dat er eens een aantal nieuwe mappen verschijnen (niet bestaande mappen met een andere spelmodus)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Compizfox schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:58:
Is dat niet de bedoeling dan? Tenminste, om een map goed te spelen, moet je die wel degelijk een beetje kennen.
Daarmee bedoel ik dus dat veelgebruikte paden, plaatsen van de objectives, campspots e.d.
Ja dat wel, maar ik ken het nu zo goed, dat ik op zoek ben naar geheime plekken, en schuilplekken om achter de linies te komen. Iets wat mij een groot voordeel kan geven, zo is het voor nieuwe speler dus heel moeilijk. Zo van waar kwam dat schot vandaan, hoe kom je daar. Daarom speel ik de laatste tijd veel hardcore, dan weten ze tenminste niet waar vandaan ze neergeschoten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:39:
Ben wel van mening dat het inderdaad tijd wordt dat er eens een aantal nieuwe mappen verschijnen (niet bestaande mappen met een andere spelmodus)...
Ik hoop eerlijk gezegd dat het vertraagd vrijgeven van deze 'Mode Packs' enkel gebeurt om meer tijd te winnen voor het maken van echte nieuwe content :P

Als ze alle modes die ze nu vrijgeven via de map packs al gelijk bij de release hadden vrijgegeven dan was iedereen er veel sneller op uitgekeken en had ook sneller om extra DLC gevraagd... Het is nu 3 maanden na de release en eigenlijk begin ik nu pas te denken dat het fijn zou zijn om echt nieuwe maps te krijgen.

Dat is toch mooi 3 maanden die ze hebben gewonnen om te bedenken wat voor nieuwe maps ze willen uitbrengen ;) Ik zag in de launch trailer bij 0:40 seconden wel een leuke urban map, inclusief dat nieuwe voertuig wat er sinds de laatste patch bij was gekomen (die buggy). Hopelijk geven ze die nog vrij, urban maps hadden we nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Wizz15 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:44:
[...]

Ik hoop eerlijk gezegd dat het vertraagd vrijgeven van deze 'Mode Packs' enkel gebeurt om meer tijd te winnen voor het maken van echte nieuwe content :P

Als ze alle modes die ze nu vrijgeven via de map packs al gelijk bij de release hadden vrijgegeven dan was iedereen er veel sneller op uitgekeken en had ook sneller om extra DLC gevraagd... Het is nu 3 maanden na de release en eigenlijk begin ik nu pas te denken dat het fijn zou zijn om echt nieuwe maps te krijgen.

Dat is toch mooi 3 maanden die ze hebben gewonnen om te bedenken wat voor nieuwe maps ze willen uitbrengen ;) Ik zag in de launch trailer bij 0:40 seconden wel een leuke urban map, inclusief dat nieuwe voertuig wat er sinds de laatste patch bij was gekomen (die buggy). Hopelijk geven ze die nog vrij, urban maps hadden we nog niet echt.
In de single player zitten anders ook genoeg stukken waar ze prachtige multiplayer maps van kunnen maken!

Bijvoorbeeld een stadje waar vet veel tegenstanders met rocket launchers op het dak stonden. Op een berg en je begon bovenaan. En als je bij het startpunt begon kon je één tegenstander echt een perfect headshot geven omdat hij je gewoon niet zag. Maar dat zou perfect voor rush zijn.

Ik besef ineens dat het ook wel vet zou zijn als je een variant op rush krijgt maar je weet niet waar de mcoms staan. Dus die worden ieder potje in een ander gebouw neergezet, en dan mag je die eerst gaan vinden!

ps. ik heb een reis naar stockholm gewonnen met 2 teamgenote's :D
prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook die jungle mappen in de single player met die hutten of waar je door de rivier loopt, perfecte rushmappen. Iets groter maken desnoods maar hoe heerlijk chaotisch zal dat zijn? Voor 24 man bijvoorbeeld, zou toch perfect zijn?

Rush, Arica Harbor:

Ik sloop vanaf afstand MCOM A in dat gebouwtje, daarna wordt B gearmd, ik blijf schieten. Dan rustig met tank net voorbij de eerste basis staan, bovenaan die omlaag lopende weg. Gewoon op B blijven schieten tot het gebouw instort, hoppatee MCOM stuk :D
Heerlijk dat zoveel MCOM's op die map door gebouwen stuk kunnen in het begin.

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Man wat wordt ik boos als ik dit spel speel. Als je een slecht team bent ben je al gedoemt te mislukken. Gaan ze allemaal als de hero snipen, heb ik wel 400 keer een charge moeten defusen, en gewoon door snipen. Dan gaan ze allemaal an94 terwijl ik alleen een xm8 heb, oftewel, 3 magazijns leegschieten tot ze dood zijn.
Er zijn potjes dat ik gewoon 8/3 staat, nu had ik een K/D van 3/31 .... :( :( :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Cornelisjuh schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:51:
Als je een slecht team bent ben je al gedoemt te mislukken.
Is toch altijd zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
- Dubbelpost - Eerste ooit thans..
Ik heb gisteren even BC2 na een 2-tal weken kunnen spelen, en verdorie ik kon het nog :D.
Hoelang gaan ze ons nog tergen door patchen blijven uit te stellen om de raarste redenen..

[ Voor 77% gewijzigd door Spaiker op 12-06-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:51:
Dan gaan ze allemaal an94 terwijl ik alleen een xm8 heb, oftewel, 3 magazijns leegschieten tot ze dood zijn.
Er zijn potjes dat ik gewoon 8/3 staat, nu had ik een K/D van 3/31 .... :( :( :(
Stel je niet zo gigantisch aan. Ik speel nu constant met de XM8 om een gold medal te halen en ik verlies nooit omdat de tegenstander een betere gun heeft, of hij is beter of hij weet mij te verrassen. De XM8 is een prima wapen, zelfs zonder magnum ammo kan je het prima kills mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Op point blanc niet :/ En ik stel me niet aan, ik irriteer me er alleen mateloos aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Omdat er gewoon mensen zijn die beter schieten (al dan niet op het hoofd) dan jou?
De XM8 is beter in de handen van een goede speler dan een AUG of een an98.

offtopic:
Tsurany, wat moet je avatar eigenlijk voorstellen? Dat vraag me nu al een tijdje af telkens ik je avatar zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aug of AN98 is ook niks mis mee, zijn ook prima. En op zowel close range (noem het geen point blanc) als long range werkt hij prima. Mis je er mee? Dan falen je eigen skills.
Ik speel met alle assault rifles en geen een zorgt er voor dat mijn KDR omlaag gaat.
Spaiker schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:03:
offtopic:
Tsurany, wat moet je avatar eigenlijk voorstellen? Dat vraag me nu al een tijdje af telkens ik je avatar zie :)
offtopic:
YouTube: Deus Ex: Invisible War Intro Movie
Op 1:15, die gast die uit de steeg komt. De kleuren komen van het paars dat veel in Deus Ex 2 gebruikt wordt. Heeft ooit iemand voor mij gemaakt een jaar of 8 geleden, gebruik hem sindsdien. Heb er ook nog een signature bij. Hij is niet heel duidelijk maar ik mis de skills om een betere te maken :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rAiL37S5ySajv7JqPvMv85gh/thumb.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Tsurany schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:20:
Aug of AN98 is ook niks mis mee, zijn ook prima. En op zowel close range (noem het geen point blanc) als long range werkt hij prima. Mis je er mee? Dan falen je eigen skills.
Ik speel met alle assault rifles en geen een zorgt er voor dat mijn KDR omlaag gaat.

[...]

offtopic:
YouTube: Deus Ex: Invisible War Intro Movie
Op 1:15, die gast die uit de steeg komt. De kleuren komen van het paars dat veel in Deus Ex 2 gebruikt wordt. Heeft ooit iemand voor mij gemaakt een jaar of 8 geleden, gebruik hem sindsdien. Heb er ook nog een signature bij. Hij is niet heel duidelijk maar ik mis de skills om een betere te maken :P
[afbeelding]
Met mijn skills niks mis. Maar eeuwig recon spelen is ook saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ligt eraan hoe jij als recon speelt.
Ik gebruik meestal een shotgun of pistool en motion mines, daarmee besluip ik mensen van achter :+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.