EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Anoniem: 315995
Ik heb er ook één aangeschaft, en welgeteld 5 minuten geprobeert.
Hij ligt al maanden zielig alleen in de kast.
Ik vind een muis op de ps3 niet hetzelfde als een pad.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:43:
[...]
En jouw post slaat op....?
Ik vermoed dat je het over Splitfish en FragNstein hebt. Mijns inziens is dat geen cheaten, dat zijn immers game-accessoires waarover iedereen kan beschikken.
Dan zou je het moeten kunnen filteren alla Killzone2.
Een muis geeft je een flinke voorsprong ten opzichte van thumbsticks.
Ben zelf jaren pc gamer geweest en de snelheid op pc is voor mij vele malen hoger.
Als iemand mij wil sponseren wil ik wel een fragnstein kopen en even demonstreren
Anoniem: 315995
Van de Fragnstein weet ik het niet, maar de splitfish heeft nogal last van input lag.TRAXION schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:00:
[...]
Als iemand mij wil sponseren wil ik wel een fragnstein kopen en even demonstreren
De bewegingen moeten vertaald worden naar analoge stick bewegingen die de PS3 begrijpt.
Dit kost wat tijd, en daardoor zat ik altijd naast mijn target.
De slechte resolutie maakte het nog eens onmogelijk om zuiver te richten.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Nou nou, overdrijven is ook een kunstphosporus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:
[...]
Het punt is dat statistieken niks zeggen over het individuele persoon. Hij kan gewoon zo goed zijn eigenlijk.
Maar op de pc houd je altijd cheaters. Een van de redenen om daar niet meer op te gamen.
Buiten lopen moordenaars rond, nu ook een reden om niet meer buiten te komen?phosporus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:
[...]
Het punt is dat statistieken niks zeggen over het individuele persoon. Hij kan gewoon zo goed zijn eigenlijk.
Maar op de pc houd je altijd cheaters. Een van de redenen om daar niet meer op te gamen.
Vindt dat een beetje vergaan, heb een vraagje als je online gaat:
- Zijn er genoeg server? Ook voor beginneners, omdat ik nog niet goed weet hoe het werkt. (ben een counter strike speler).
- Zijn voertuigen handig? Moet je die gebruiken of mag?
- Hoe werkt het met die rank's?
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ruim overdreven. Ik weet niet welke game jij als laatste hebt gespeeld op de pc, maar ik merk er echt amper iets van.phosporus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:
Het enige wat ik merk is dat er soms mensen gekickt worden door punkbuster om een aimbot of dergelijke. Volgens mij is het voor een mens moeilijk om door te hebben of iemand een aimbot gebruikt of gewoon heel scherp kan schieten. En ik weet zeker dat de meeste mensen die worden beschuldig van cheaten gewoon goed zijn
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Het is een aim assist. Hoe vaak ik wel niet moet aanhoren dat er op de console's alleen maar auto aims zijn.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:12:
Je vergeet er bij te zeggen dat wanneer je met een muis op de ps3 speelt, de auto-aim wordt uitgeschakeld. Dit hebben alleen controller gamers. Met auto-aim kan je met een controller vrijwel net zo precies schieten als met een muis+keyboard imho.
En met een aim assist/auto aim schiet je op lange afstand niks raak en in sommige situaties op bewegende dingen ook niet.
Vooral de wat oudere Call of duty's. Gelukkig zei ik ook 1 (!!!) van de redenen, want anders zouden jullie nog gelijk hebben ook.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:50:
[...]
Ruim overdreven. Ik weet niet welke game jij als laatste hebt gespeeld op de pc, maar ik merk er echt amper iets van.
Het enige wat ik merk is dat er soms mensen gekickt worden door punkbuster om een aimbot of dergelijke. Volgens mij is het voor een mens moeilijk om door te hebben of iemand een aimbot gebruikt of gewoon heel scherp kan schieten. En ik weet zeker dat de meeste mensen die worden beschuldig van cheaten gewoon goed zijn
Phosporus heeft weer tegen het zere been van PC gamers aangeschopt. Zal het niet meer doen hoor.
Als het goed is word je neer geflikkerd met mensen met dezelfde rang/skill lvl.T-Rhidon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:40:
[...]
Buiten lopen moordenaars rond, nu ook een reden om niet meer buiten te komen?
- Zijn er genoeg server? Ook voor beginneners, omdat ik nog niet goed weet hoe het werkt. (ben een counter strike speler).
Als je met ze overweg kan zijn ze vrij handig.
Verdien punten en je gaat omhoog.
PS: Vind het nogal een groot verschil tussen moordenaars die je niet kan ontlopen omdat je niet weet waar ze zitten(oid) of gewoon van een platform(PC) afstappen en op een andere(xbox360) beginnen gewoon omdat er een aantal dingen niet meer leuk zijn op de pc. Ik bedoel hoe voelt het om door DICE helemaal vergeten te zijn. Lijkt mij knap lullig. En buiten dat kan je tegenwoordig niet meer in een pc server komen van een modern spel of je word voor cheater uitgescholden.
[ Voor 28% gewijzigd door phosporus op 18-06-2010 11:08 ]
Ik zeg ook niet dat een muis en een pad hetzelfde zijn. Wat ik aangeef is dat het een 'voordeel' is dat iedereen zichzelf zou kunnen verschaffen, vergelijk het met het race-stuurtje in verhouding tot een reguliere controller.TRAXION schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:00:
[...]
Ik vind een muis op de ps3 niet hetzelfde als een pad.
Dan zou je het moeten kunnen filteren alla Killzone2.
Een muis geeft je een flinke voorsprong ten opzichte van thumbsticks.
Ben zelf jaren pc gamer geweest en de snelheid op pc is voor mij vele malen hoger.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
jou sig en ondertitel....T-Rhidon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:40:
[...]
Buiten lopen moordenaars rond, nu ook een reden om niet meer buiten te komen?

Forever raver!
Anoniem: 158070
Nu speel ik BC2 op de 360, en ik kom niets van cheaters meer tegen. Ja het gaat wat trager, en ja het mikken is lastiger, en ja daardoor maken de n00bs meer kans je af te schieten......maar wat maakt het uit? Je weet in ieder geval dat het nu eerlijk gaat.
Dat is inderdaad een van mij klachten wat betreft console shooters, het tempo.Anoniem: 158070 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
Hier moet ik Phosporus toch even bijvallen. Heb een aantal jaar BF2 op de PC gespeeld. Op de PC ligt het tempo veel hoger doordat je met muis speelt. Sneller aimen, sneller bewegen. En ja, er zaten ook veel cheaters in BF2. Op een gegeven moment vergalt dat echt je spel plezier
In de tijd dat een Xbox 360 BC2 player een stukje heeft gelopen, een target heeft gevonden en zijn aim op orde heeft, zou ik hem als PC shooter al drie keer overhoop hebben geschoten, hem ge-teabag-d en hem een degelijke begrafenis gegeven.
Maar goed, dat hoort ook bij het doel van console gamen. Lekker relaxed op de bank achter de TV beetje shooten, dan is het ook niet erg als het net wat langzamer gaat.
En inderdaad. BF2 was cheat galore. Mensen die hele games onaangeraakt *in* een muur bivakeren enzo. Maar dat heb ik echt bijna niet op BC2.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Als er auto-aim was, denk je dat mensen dan nog het spel zouden spelen ? Iedereen drukt maar gewoon op de schiet knop en je aim gaat vanzelf naar je tegenstander, neej dat zou leuk zijn.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:12:
Je vergeet er bij te zeggen dat wanneer je met een muis op de ps3 speelt, de auto-aim wordt uitgeschakeld. Dit hebben alleen controller gamers. Met auto-aim kan je met een controller vrijwel net zo precies schieten als met een muis+keyboard imho.
Edit:
PS: Pixel racen met wiel is ook cheaten dus, geef mij maar je G27 aan mij want cheaten is niks voor jou.
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-06-2010 11:55 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Heb je al eens UT gespeeld op een PS3? Daar speel je met je controller ook tegen PC gamers die met muis en keybord spelen. (cross-compatible) Die rennen heus niet sneller hoor. Vaak genoeg delven ze het onderspit tegen mij met m'n controller.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:41:
[...]
Dat is inderdaad een van mij klachten wat betreft console shooters, het tempo.
In de tijd dat een Xbox 360 BC2 player een stukje heeft gelopen, een target heeft gevonden en zijn aim op orde heeft, zou ik hem als PC shooter al drie keer overhoop hebben geschoten, hem ge-teabag-d en hem een degelijke begrafenis gegeven.![]()
Maar goed, dat hoort ook bij het doel van console gamen. Lekker relaxed op de bank achter de TV beetje shooten, dan is het ook niet erg als het net wat langzamer gaat.
En inderdaad. BF2 was cheat galore. Mensen die hele games onaangeraakt *in* een muur bivakeren enzo. Maar dat heb ik echt bijna niet op BC2.
Modern Warfare 2 is al hendig snel op consoles, is op pc heus niet nog sneller (want dan wordt t haast onspeelbaar).
Als ik op youtube filmpjes kijk van BC2 op de PC dan ziet het er precies hetzelfde uit qua snelheid. Misschien dat het om je heen kijken sneller gaat maar de algehele pace is exact gelijk.
Op console kan je ook de sensitivity zo hoog zetten maar dan wordt t vaak weer onnaukeurig. Met Halo zet ik de sensitivity weer juist lager dan de standaard. Bij UT op PS3 weer hoger. Net zoals ik shooters op PC ook graag hoger speel dan de vooraf ingestelde sensitivity.
Op consoles wordt ook flink gecheat. Een poos lang op zowel de PS3 als de 360 dikke cheats met aimbots
en al met Modern Warfare 2.... Halo waar in kleine maps zonder vehicles opeens 20 ghosts spawnen en dat soort shit. Toegegeven, op consoles een stuk minder dan op pc maar ook daar ben je als cheaterhater niet veilig...
Er zit wel degelijk auto aim op. Het is niet dat er de cross hair vanzelf op de target blijft mikken maar als je iemand tegenkomt en er wordt gestrafed dan stuurt je cross hair een klein beetje mee met de target. Dat zit op vrijwel elke console shooter, ook bij BC2.Striptease schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Als er auto-aim was, denk je dat mensen dan nog het spel zouden spelen ? Iedereen drukt maar gewoon op de schiet knop en je aim gaat naar je tegenstander gaan, dat zou pas fucked up zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Techno Overlord op 18-06-2010 11:53 ]
Forever raver!

[ Voor 97% gewijzigd door Techno Overlord op 18-06-2010 11:54 ]
Forever raver!
Dat heb ik dan nooit opgemerkt en ik denk dat als je aan de andere console players vraagt je hetzelfde antwoord zal krijgen.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Heb je al eens UT gespeeld op een PS3? Daar speel je met je controller ook tegen PC gamers die met muis en keybord spelen. (cross-compatible) Die rennen heus niet sneller hoor. Vaak genoeg delven ze het onderspit tegen mij met m'n controller.
Modern Warfare 2 is al hendig snel op consoles, is op pc heus niet nog sneller (want dan wordt t haast onspeelbaar).
Als ik op youtube filmpjes kijk van BC2 op de PC dan ziet het er precies hetzelfde uit qua snelheid. Misschien dat het om je heen kijken sneller gaat maar de algehele pace is exact gelijk.
Op console kan je ook de sensitivity zo hoog zetten maar dan wordt t vaak weer onnaukeurig. Met Halo zet ik de sensitivity weer juist lager dan de standaard. Bij UT op PS3 weer hoger. Net zoals ik shooters op PC ook graag hoger speel dan de vooraf ingestelde sensitivity.
Op consoles wordt ook flink gecheat. Een poos lang op zowel de PS3 als de 360 dikke cheats met aimbots
en al met Modern Warfare 2.... Halo waar in kleine maps zonder vehicles opeens 20 ghosts spawnen en dat soort shit. Toegegeven, op consoles een stuk minder dan op pc maar ook daar ben je als cheaterhater niet veilig...
[...]
Er zit wel degelijk auto aim op. Het is niet dat er de cross hair vanzelf op de target blijft mikken maar als je iemand tegenkomt en er wordt gestrafed dan stuurt je cross hair een klein beetje mee met de target. Dat zit op vrijwel elke console shooter, ook bij BC2.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ja maar ik heb het spel nog niet, dus ik kan de handleiding nog niet lezen
Maar lijkt me echt een leuke game. Zijn er hier ook mensen die ook wel eens css (counter strike 1.6 / source) hebben gespeeld? Is de game play hiermee te vergelijken en qua wapens?
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ik kan niets zeggen over de twee andere games die je aanhaalt, maar ik heb voordat ik dit postte nog het filmpje Bad Company 2 Moments Ep. 3 gekeken, en jawel het is een stuk langzamer. Ik zie bijvoorbeeld niemand rennen in dat stuk of amper. En vooral het draaien in close combat situaties, mijn god, zo traaag. En ik begrijp het ook wel, je moet er voor zorgen dat je voorbij je targets draait.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
Wat ik ook zie is dat er op een gegeven moment twee vijanden in een hangar staan. De speler draait naar hun toe en *iedereen* staat een paar seconden stil, schietend of niet. Waarschijnlijk is dat om je aim goed te krijgen, maar voor mij haalt dat de intensiviteit uit het spel.
Het kunnen eigenlijk geen cheats zijn, omdat je geen eigen software kan draaien. Dus zijn het bugs. Die kunnen gefixt worden en na 2 minuten weet iedereen dat de bug bestaat en gebruikt iedereen hem en word ie binnen de kortste keren eruit gehaald.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Heb je al eens UT gespeeld op een PS3? Daar speel je met je controller ook tegen PC gamers die met muis en keybord spelen. (cross-compatible) Die rennen heus niet sneller hoor. Vaak genoeg delven ze het onderspit tegen mij met m'n controller.
[...]
Er zit wel degelijk auto aim op. Het is niet dat er de cross hair vanzelf op de target blijft mikken maar als je iemand tegenkomt en er wordt gestrafed dan stuurt je cross hair een klein beetje mee met de target. Dat zit op vrijwel elke console shooter, ook bij BC2.
Verder is er GEEN auto aim maar een aim assist. Hier zit een groot verschil in. GTA Vice City op de xbox had een auto aim. BFBC2/Call of Duty/e.d. hebben een aim assist die je uit kan zetten. Had laatst nog met iemand over dat wanneer je met aim assist speelt dat je voor de meter niet kan mikken. Vooral sniperen word onmogelijk gemaakt aangezien je dan recht op het poppetje gaat mikken. En op lange afstand moet je er juist iets boven mikken.
Geloof me als ik zeg dat dat filmpje geen goed voorbeeld is hoe er op de console's word gespeeld.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Ik kan niets zeggen over de twee andere games die je aanhaalt, maar ik heb voordat ik dit postte nog het filmpje Bad Company 2 Moments Ep. 3 gekeken, en jawel het is een stuk langzamer. Ik zie bijvoorbeeld niemand rennen in dat stuk of amper. En vooral het draaien in close combat situaties, mijn god, zo traaag. En ik begrijp het ook wel, je moet er voor zorgen dat je voorbij je targets draait.
Wat ik ook zie is dat er op een gegeven moment twee vijanden in een hangar staan. De speler draait naar hun toe en *iedereen* staat een paar honderd milliseconden stil. Waarschijnlijk is dat om je aim goed te krijgen, maar voor mij haalt dat de intensiviteit uit het spel.
Dit is een filmpje dat ik net nog keek YouTube: Battlefield Bad Company 2: Gameplay #1 - In squad with Bazajaytee(from DICE)
[ Voor 19% gewijzigd door phosporus op 18-06-2010 12:17 ]
Met zo'n 650 uur BF2 en 175 uur BC2 ben ik echt amper cheaters tegen gekomen, meestal zijn het glitchers die bepaalde level bugs misbruiken maar echte cheaters? Nee nog niet of amper tegengekomen.Anoniem: 158070 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
Hier moet ik Phosporus toch even bijvallen. Heb een aantal jaar BF2 op de PC gespeeld. Op de PC ligt het tempo veel hoger doordat je met muis speelt. Sneller aimen, sneller bewegen. En ja, er zaten ook veel cheaters in BF2. Op een gegeven moment vergalt dat echt je spel plezier
Nu speel ik BC2 op de 360, en ik kom niets van cheaters meer tegen. Ja het gaat wat trager, en ja het mikken is lastiger, en ja daardoor maken de n00bs meer kans je af te schieten......maar wat maakt het uit? Je weet in ieder geval dat het nu eerlijk gaat.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Moet ook wel zeggen dat wanneer het op dat moment een relatief nieuw spel is je er een stuk minder last van hebt. Wanneer het spel al een jaar of 2 bestaat dan is het vaak een stuk erger. Of wanneer er een iets kleinere community achter zit. Er komen dan minder vaak Punkbuster updates uit en word minder gecontroleerd op nieuwe cheats.Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:12:
[...]
Met zo'n 650 uur BF2 en 175 uur BC2 ben ik echt amper cheaters tegen gekomen, meestal zijn het glitchers die bepaalde level bugs misbruiken maar echte cheaters? Nee nog niet of amper tegengekomen.
Ik wist helemaal niet dat UT cross platform was, wel goed gedaan iig.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
[...]
Ik vraag me af in hoeverre het nog echt verschil maakt. Het gaat gewoon om HIDS, en hoemeer je er mee oefent, hoe beter je erin wordt. Een controller mag dan qua rondkijken lastiger zijn, op een keybord vind ik het vinden van knopjes (pistol etc) soms weer wat onhandiger/langzamer dan op een controller.
Verder maakt het die-hard-aimen ook niet veel uit in BC2 vind ik, het gaat toch vaak om strategisch bewegen over het veld, en dat kunnen alle platformen even goed. Als recon heb je meestal genoeg tijd om te aimen, en in het heetst van de strijd wint een goede flank actie het altijd van snel kunnen aimen. Daarnaast is de spread van kogels ook behoorlijk.
Ik vind persoonlijk dat het allemaal cross-platform zou moeten worden. Dan wordt vanzelf duidelijk of de ranks letterlijk onderverdeeld worden in hardwareplatform, of dat er geen gemixed beeld ontstaat.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Ik heb zelf btw aim aassist aan staan, vind het wel ok zo. Nog niet aan gedacht hoe het zou zijn als het uit staat. Vanavond ff proberen.
[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 18-06-2010 14:02 ]
wat ??/ kan ik een keyboard+muis aanlsuiten en UT spelen?BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:58:
Auto aim is totaal anders dan aim assist. GTA IV heeft auto aim die automatisch op een enmy locked zonder te richten. Aim assist is iets totaal anders. Btw, wat betreft UT, dat is toevallig het enige spel op de PS3 die je WEL met je eigen muis en toetsenbord kan spelen, heeft sony even een uitzondering voor gemaakt. En van cheats op de PS3 nooit iets gemerkt.
Ik heb zelf btw aim aassist aan staan, vind het wel ok zo. Nog niet aan gedacht hoe het zou zijn als het uit staat. Vanavond ff proberen.
himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:15:
[...]
wat ??/ kan ik een keyboard+muis aanlsuiten en UT spelen?
Het spel zelf was niks voor mij, maar ja. Ik hoorde destijds dat het gewoon kon.
Wikipedia: Unreal Tournament 3
YouTube: Unreal Tournament 3 - Keyboard/Mouse Tutorial on PS3
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3161772
Zou wat zijn als dat gewoon voor alle shooters op consoles was
[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 18-06-2010 14:22 ]
* himlims_ gaat vanmiddag UT kopen, fuuuuck ik wil dit op alle fps. die fragnstein en frag-fx is het toch net niet.BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:20:
[...]
offtopic:
Het spel zelf was niks voor mij, maar ja. Ik hoorde destijds dat het gewoon kon.
er is schijnbaar ook een convertor waarmee je een oude ps2 controler sloopt, aansluit op de pc, en die doorzet naar de playstation. ff linkje zoeken
Ja dat kan en ook nog eens samen/tegen pc spelers. Dikke mods downloaden waaronder complete maps en guns van Quake III en third person views zoals bij Gears of War. Zit een dikke community achter UT, ook op de PS3!himlims_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:15:
[...]
wat ??/ kan ik een keyboard+muis aanlsuiten en UT spelen?
Edit:
Kijk gewoon het filmpje, dan zie je wat ik bedoel

[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 18-06-2010 14:25 ]
Forever raver!
Enige spel dat dit werkelijk doorgevoerd heeft is volgens mij gewoon dat MS Xbox/Windows spel, Shadowrun. PS3 blijft bij PS3, PC bij PC met UT...BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:20:
[...]
offtopic:
Wikipedia: Unreal Tournament 3
www.avpnews.com
Bron: Klik!Valve ‘gunning for’ online play to cross platform boundaries in major upcoming title
Valve’s Portal 2 presentation at E3 was a major event for the studio, and one at which project manager Erik Johnson revealed that the company are hoping to make the title’s online co-op gameplay cross-compatible between Steam and Steamworks, specifically between PS3 and PC’s.
Consumer website The Kartel then confirmed this statement with Valve developer Mike Dunkle, who said: “The plan is that you will be able to play between console and PC.”
No mention was made as to how far the company would be looking to take the cross-compatibility at first, but it would seem safe to assume that if it proves a popular move, they may well look into expanding the function across other titles.
When questioned about the possibility of seeing the cross-compatibility on the Xbox 360 as well, Johnson said that there are no current plans for such a move, but that the ball is in Microsoft’s court.
Gaat nu wel erg offtopic allemaal eerlijk gezegd. Wordt het trouwens niet langzaam tijd voor een nieuw deel van dit topic? Vanavond weer lekker wat kills maken. Hopelijk haal ik zo snel als mogelijk met de vaartuigen de bronze medailles want dan heb ik eindelijk ALLES op bronze....
Forever raver!
Ik was vroeger een groot voorstander van cross platform. Ik wou namelijk graag gamen met maten op de pc. Maar ben blij dat voor zover ik weet geen een spel op de xbox cross platform is met pc. Met de ps3 zou ik geen probleem hebben. Maar er zit heel veel verschil tussen het platform pc en console. Zal geen redenen noemen voordat ik geflamed wordTechno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:01:
Er komen er steeds meer aan, dat staat vast. Grootste nieuwe titel die console-pc cross compatible wordt is portal 2:
[...]
Bron: Klik!
Gaat nu wel erg offtopic allemaal eerlijk gezegd. Wordt het trouwens niet langzaam tijd voor een nieuw deel van dit topic? Vanavond weer lekker wat kills maken. Hopelijk haal ik zo snel als mogelijk met de vaartuigen de bronze medailles want dan heb ik eindelijk ALLES op bronze....
Forever raver!
Daarom rijd ik ook uitsluitend met mensen die ook een stuurwiel hebben, op de betere pad racers na.Striptease schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Als er auto-aim was, denk je dat mensen dan nog het spel zouden spelen ? Iedereen drukt maar gewoon op de schiet knop en je aim gaat vanzelf naar je tegenstander, neej dat zou leuk zijn.
Edit:
PS: Pixel racen met wiel is ook cheaten dus, geef mij maar je G27 aan mij want cheaten is niks voor jou.
PS, stuurwiel is een toegelaten hulpmiddel bij bepaalde spellen.
Muis in bepaalde spellen wordt gesimuleerd door hardware die niet officieel door het spel gesupport worden.
Wat ik al aangaf Killzone bijvoorbeeld heeft ondersteuning voor muis en keyboard.
PS. weer ontopic ?
http://twitter.com/Bazajaytee/status/16483668942Good news, the EA version of the new patch works as expected. Now to pass it over for STEAM testing. Wednesday release is looking good.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In BFBC2 op de PC heb je een friends systeem, dit ding zie je gelijk in het hoofd menu...
Maar hoe kan je in vredesnaam friends inviten in je game, en samen in hetzelfde squad terecht komen?
Ik en de friend die ik wil inviten hebben allebei de BFBC2 steam versie.
Dat zou je denken ja, maar dan komt hij gewoon leuk bij de vijand...Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:09:
Hij kan toch gewoon jou joinen vanuit zijn friendslist en dan maakt een van jullie een squad aan?
Op de 360 bij deel 1 kon je gewoon een party maken en samen de game joinen... Waarom kan dat nu niet op de PC? Hoe kun je ervoor zorgen dat je EN bij elkaar in de game komt EN in dezelfde squad?
Nee dat is helemaal niet logisch. Wat logisch is, is dat er een friends systeem is om samen met je vrienden te spelen. Samen dus, niet allebei alleen en in tegenovergestelde teams.Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:26:
Ja dat is vrij logisch, als hij bij jou zou komen zouden jullie minimaal twee man meer hebben, dat zou het spel oneerlijk maken.
Heel erg fail dit, gemiste kans Dice.
Waarom uberhaupt een friends systeem hebben als je niet bij elkaar in het squad komt?
Elkaar proberen te knifen en ownen e.d.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dat is wel logisch, want er is niks zo kut als tegen een meerderheid moeten spelen omdat vriendjes graag bij elkaar in hun squad willen.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:31:
[...]
Nee dat is helemaal niet logisch. Wat logisch is, is dat er een friends systeem is om samen met je vrienden te spelen. Samen dus, niet allebei alleen en in tegenovergestelde teams.
Heel erg fail dit, gemiste kans Dice.
Waarom uberhaupt een friends systeem hebben als je niet bij elkaar in het squad komt?
Daar heb je autobalance voor.Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:38:
[...]
Dat is wel logisch, want er is niks zo kut als tegen een meerderheid moeten spelen omdat vriendjes graag bij elkaar in hun squad willen.
Maar misschien heb jij geen friends om mee te spelen en boeit het je niet, maar ik wil wel graag met vrienden aan dezelfde zijde kunnen vechten maar daar is Dice dus niet in geslaagd.
[ Voor 24% gewijzigd door EnigmaNL op 18-06-2010 20:41 ]
Dus autobalance moet maar andere mensen van teams gaan wisselen terwijl jullie later in de game komen omdat jullie perse bij elkaar willen spelen?EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:39:
Daar heb je autobalance voor.
Doe niet zo verrekte zielig, ik vind jou idee gewoon vrij arrogant, ik wil met vriendje samen spelen en de rest moet zich maar aanpassen en door autobalance verplaatst worden.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:39:Maar misschien heb jij geen friends om mee te spelen en boeit het je niet, maar ik wil wel graag met vrienden aan dezelfde zijde kunnen vechten maar daar is Dice dus niet in geslaagd.
[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2010 20:48 ]
Hhm, er zijn anders genoeg andere games waarbij het wel gewoon kanTsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:41:
[...]
Dus autobalance moet maar andere mensen van teams gaan wisselen terwijl jullie later in de game komen omdat jullie perse bij elkaar willen spelen?
[...]
Doe niet zo verrekte zielig, ik vind jou idee gewoon vrij arrogant, ik wil met vriendje samen spelen en de rest moet zich maar aanpassen en door autobalance verplaatst worden.

Jij hebt blijkbaar nog nooit op een console gespeeld, want daar weet je gewoon dat die mogelijkheid gewoon goed werkt.Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:41:
[...]
Dus autobalance moet maar andere mensen van teams gaan wisselen terwijl jullie later in de game komen omdat jullie perse bij elkaar willen spelen?
[...]
Doe niet zo verrekte zielig, ik vind jou idee gewoon vrij arrogant, ik wil met vriendje samen spelen en de rest moet zich maar aanpassen en door autobalance verplaatst worden.
Verschil is wel dat aangezien je geen specifieke server kunt kiezen (buiten die van je vrienden om), je zoiezo meer kans hebt dat de server aan die andere kant wel vol zal lopen. Maar als de ene kant vol zit join je ook gewoon de andere kant hoor. Er wordt niets ingame verwisseld.
Juist, en op de PC is de mogelijkheid er gewoon NIET... Dan denk je, gezellig een avondje Bad Company 2 met je kameraden, maar neeeee, het word een avondje Bad Company 2 TEGEN je kameraden.Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:52:
[...]
Jij hebt blijkbaar nog nooit op een console gespeeld, want daar weet je gewoon dat die mogelijkheid gewoon goed werkt.
Verschil is wel dat aangezien je geen specifieke server kunt kiezen (buiten die van je vrienden om), je zoiezo meer kans hebt dat de server aan die andere kant wel vol zal lopen. Maar als de ene kant vol zit join je ook gewoon de andere kant hoor. Er wordt niets ingame verwisseld.
Klopt, nog nooit op een console online gespeeld.Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:52:
[...]
Jij hebt blijkbaar nog nooit op een console gespeeld, want daar weet je gewoon dat die mogelijkheid gewoon goed werkt.
Precies en zo gaat het hier dus ook. Je kan prima van team wisselen tenzij het andere team daardoor twee man meer heeft en dat lijkt me gewoon logisch. Want dan zit je samen met je maatjes in een team dat meer spelers heeft en dan moet er weer autobalance aan de pas komen om dat recht te trekken. Leuk voor jou hoor, dat je samen met je vriendjes in een squad zit maar de tegenstander heeft daar last van omdat zij in een team zitten met minder man. In BF2 was het precies hetzelfde en ik heb er nooit last mee gehad. Enkel kan je niet met een man of 6 verwachten allemaal aan dezelfde kant te zitten zodra je binnenkomt, dat is ook logisch.Verschil is wel dat aangezien je geen specifieke server kunt kiezen (buiten die van je vrienden om), je zoiezo meer kans hebt dat de server aan die andere kant wel vol zal lopen. Maar als de ene kant vol zit join je ook gewoon de andere kant hoor. Er wordt niets ingame verwisseld.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2010 21:03 ]
Bij de 360 kan je ook niet zomaar met 6 man binnenkomen als er geen plek voor is, maar de overige spelers worden gewoon binnen notime opgevuld. Tuurlijk, daar is altijd wel wat last van, maar dat hou je gewoon.Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:00:
[...]
Klopt, nog nooit op een console online gespeeld.
[...]
Precies en zo gaat het hier dus ook. Je kan prima van team wisselen tenzij het andere team daardoor twee man meer heeft en dat lijkt me gewoon logisch. Want dan zit je samen met je maatjes in een team dat meer spelers heeft en dan moet er weer autobalance aan de pas komen om dat recht te trekken. Leuk voor jou hoor, dat je samen met je vriendjes in een squad zit maar de tegenstander heeft daar last van omdat zij in een team zitten met minder man. In BF2 was het precies hetzelfde en ik heb er nooit last mee gehad. Enkel kan je niet met een man of 6 verwachten allemaal aan dezelfde kant te zitten zodra je binnenkomt, dat is ook logisch.
Toch ben ik het niet met je eens dat het oneerlijk is als het (tijdelijk) ongelijk is. Dan schuif je de schuld van die onbalans op de speler af en niet op de game. De game moet juist zorgen dat je met je vrienden kan spelen ongeacht het aantal spelers in de server. Daar is dat voordeel van die friendslist juist voor. Anders kun je net zo goed een andere game joinen, want je hebt dan toch niemand om mee samen te werken.
QFT.Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:19:
[...]
Bij de 360 kan je ook niet zomaar met 6 man binnenkomen als er geen plek voor is, maar de overige spelers worden gewoon binnen notime opgevuld. Tuurlijk, daar is altijd wel wat last van, maar dat hou je gewoon.
Toch ben ik het niet met je eens dat het oneerlijk is als het (tijdelijk) ongelijk is. Dan schuif je de schuld van die onbalans op de speler af en niet op de game. De game moet juist zorgen dat je met je vrienden kan spelen ongeacht het aantal spelers in de server. Daar is dat voordeel van die friendslist juist voor. Anders kun je net zo goed een andere game joinen, want je hebt dan toch niemand om mee samen te werken.
BFBC2 is dan uiteindelijk gewoon een game om in je eentje te spelen, ook al zit de functie erin om vrienden toe te voegen.
Wel jammer dat ik er pas achter kwam nadat ik de game gekocht heb,

Wat een onzin zeg. Soms moet je even wachten totdat er plek is op de server.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:16:
[...]
QFT.
BFBC2 is dan uiteindelijk gewoon een game om in je eentje te spelen, ook al zit de functie erin om vrienden toe te voegen.
Wel jammer dat ik er pas achter kwam nadat ik de game gekocht heb,geld
Je kunt ook altijd vantevoren een party aan maken en daarvoor een game vinden. En nog beter; je kunt private matches doen vanaf (ik geloof) 8 players. Kun je zelf alles indelen.
Je maakt echt van een mug een olifant.
Oh, en 9 van de 10 keer dat ik met 4 man een server join zitten we gewoon bij elkaar..
[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 19-06-2010 00:16 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Jup, dat was een hele tijd zo, maar tot algemene frustratie van console spelers. Double tap jumps/strafes gaan easy op een keyboard b.v. en een aantal combo's zat niet op de PS3. Enneh dan was er nog dat auto-aim stick gedoe. En steam die PS3 kickte op playing host servers vanwege "aimbot" (autoaim).Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
En dan was er nog het scrollen / nummertje drukken voor andere wapens. Op hoog niveau is dat redelijk essentieel in sommige game modes. Dus nee, harder rennen niet, maar sneller dodgen, schieten en wisselen, teleporteren, en rocketjumpen dus wel. Vs makkelijker missilelocken en linkgunnen op de console.
Maar van de leagues die gespeeld werden was misschien 1% console, en niet zonder reden. 30~45 FPS op een PS3 was mooi en dan op 720, terwijl PC gamers makkelijk over de 100 zitten op fullHD? Tja...
Loop snelheid enzo wel, maar ik heb het redelijk snel door waar ik naar kijk: De interface ziet er gewoon echt anders uit en het mik / loop gedrag is gewoon best anders.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Wat ik mij dus af vroeg; voornamelijk gericht op de keyb+muis spelers op de PS3: is dat nou niet vervelend, zo'n plakkerige muis? Raak op de body blijft raak natuurlijk, maar als je alleen wat naar boven wil mikken voor het hoofd zit er nog steeds een lichte acceleratie vertraging in. Is deze functie uit te schakelen?Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Tja, vragen om een switch kan ook nog wel. Veelal vind ik het geen punt te wisselen als me dat gevraagd wordt op een server met redelijk gebalanceerde teams. Een minder grote ergernis als slechte teams om mee te beginnen.cheiron schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:15:
[...]
Wat een onzin zeg. Soms moet je even wachten totdat er plek is op de server.
Je kunt ook altijd vantevoren een party aan maken en daarvoor een game vinden. En nog beter; je kunt private matches doen vanaf (ik geloof) 8 players. Kun je zelf alles indelen.
Oh, en 9 van de 10 keer dat ik met 4 man een server join zitten we gewoon bij elkaar..
Met 8 spelers een custom vind ik toch een wat matige oplossing, ik ken geen 8 spelers met BC2 irl. En non-irl-friends zijn over het algemeen naast een clan niet echt friends die je even kan optrommelen als het uit komt. Ik had dat al met al graag anders gezien.
hier keys te vinden via een soort van bug! http://forums.electronica...e-who-wants-beta-key.html
Anoniem: 215005
ik vind het een pray en spray wapen, ik schiet er ook bijna niks mee dood op lange afstand en op korte is het gewoon rammen.Tsurany schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:09:
Er is maar een assault wapen dat echt enorm hard zuigt en dat is de F2000, wat een nutteloos goor klote wapen is dat. Je hebt ziekelijk veel kogels nodig voor een kill, ding raakt amper op lange afstand en op close combat schiet je ook nog de helft mis.
Best jammer dat ook in dit spel de F2000 gewoon slecht is. In de multiplayer van MW2 is de F2000 ook al zo'n onrealistisch wapen.Tsurany schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:09:
Er is maar een assault wapen dat echt enorm hard zuigt en dat is de F2000, wat een nutteloos goor klote wapen is dat. Je hebt ziekelijk veel kogels nodig voor een kill, ding raakt amper op lange afstand en op close combat schiet je ook nog de helft mis.
Dat ding schijnt in het echt vrijwel hetzelfde(accuracy en recoil) te zijn als een M4, maar het wapen wordt dan schijnbaar te sterk in multiplayer.
Als je de stats bekijkt van de F2000 is het ook de zwakste wapen en alleen het schiet sneller dan de rest.
Best jammer, want in de singleplayer heb ik de F2000 vaak gebruikt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Anoniem: 215005
als het niet kan in die nieuwe spellen ga ik ze niet in MP spelen..
Precies, in BF2 was het gewoon nog een nuttig ding (met uber chille scope) maar hier kan het gewoon echt helemaal niks.Larrs schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:33:
[...]
Best jammer dat ook in dit spel de F2000 gewoon slecht is. In de multiplayer van MW2 is de F2000 ook al zo'n onrealistisch wapen.
Dat ding schijnt in het echt vrijwel hetzelfde(accuracy en recoil) te zijn als een M4, maar het wapen wordt dan schijnbaar te sterk in multiplayer.
Als je de stats bekijkt van de F2000 is het ook de zwakste wapen en alleen het schiet sneller dan de rest.
Best jammer, want in de singleplayer heb ik de F2000 vaak gebruikt.
Had dan gekopieerd en geplaktAsgaro schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:21:
Ik ben bfbc2 all the way, maar als iemand zoals mijzelf toch lichtjes benieuwd is nr de moh beta.
hier keys te vinden via een soort van bug! http://forums.electronica...e-who-wants-beta-key.html
Over het algemeen kunnen we zonder problemen met 4 man in een server komen. 1 op de 10 keer word je verdeeld over de 2 teams omdat de server al vol is. Maar na 1 a 2 potjes kan je elkaar zo joinen. Denk dat het komt omdat ze op de pc eerder: "balance" roepen wanneer ze aan het verliezen zijn i.p.v. naar hun eigen skills kijken xD. Heb ik i.i.g. vaak genoeg meegemaakt. Wanneer je met meer man wil moet je elkaar daarna gaan joinen. Vind het wel jammer dat ze servers over het algemeen helemaal vol proberen te stoppen i.p.v. dat ze ervan uitgaan dat iemand nog met een maat erbij wil gaan spelen.Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:19:
[...]
Bij de 360 kan je ook niet zomaar met 6 man binnenkomen als er geen plek voor is, maar de overige spelers worden gewoon binnen notime opgevuld. Tuurlijk, daar is altijd wel wat last van, maar dat hou je gewoon.
Agreed, daarom heb ik ook BC2 gekocht!Anoniem: 215005 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:37:
Mensen, even iets offtopic, maar zie ik het nou goed dat de komende nieuwe call of duty en medal of honor dat daar niks kapot kan?? ik vind dat ZOOOOOOOOOO onrealistische.. daarom speel ik super graag BC2 omdat ik gebouwen kan opblazen, hout kapot kan schieten en dat soort dingen..
als het niet kan in die nieuwe spellen ga ik ze niet in MP spelen..
iets met :Striptease schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:53:
[...]
Had dan gekopieerd en geplaktHet was duidelijk dat het in een paar uur verwijderd zou worden.
ga naar http://www.gamespot.com/event/codes/command-conquer-4-open/
vraag daar een key aan voor de beta van cc4
dan ga je naar : http://www.medalofhonor.com/beta
en daar vul je de beta key in van cc4
Helemaal mee eens, wat een verzoeking was het om dat k*tding op goud te krijgen. Ben blij dat ik eraf ben. okars (Ozjish) is een fan van dat rotding..Tsurany schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:09:
[ Voor 4% gewijzigd door Kassad op 19-06-2010 12:40 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Kijk, daar zeg je het al, dat zijn andere games en geen BC2. In BC2 werkt het gewoon anders, get used to it, period.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:49:
Hhm, er zijn anders genoeg andere games waarbij het wel gewoon kan
Overigens, mensen die liever over MoH (en de beta) willen discussiëren: \[PC/PS3/X360] Medal of Honor
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 19-06-2010 13:05 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Asgaro op 19-06-2010 14:19 ]
Op goud heb ik hem gelukkig al maar wil hem naar platinum hebben. Geen idee waarom maar ik wil t wel. Ach eerst de AEK-971 maar, dan kan die F2000 later nog.Kassad schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:39:
[...]
Helemaal mee eens, wat een verzoeking was het om dat k*tding op goud te krijgen. Ben blij dat ik eraf ben. okars (Ozjish) is een fan van dat rotding..
Ik denk dat elk wapen redelijk goed speelbaar is, maar dat je vaak je speelwijze moet aanpassen aan het wapen. Daarom werkt ook niet elk wapen/class in elke situatie. Gebruik de laatste tijd de aug en f2000 samen met de granaat perk en dan de 40MM shotgun of smoke eronder. Werkt vrij goed alleen je moet de mensen verder dan 100 mtr gewoon laten lopen en alleen maar spotten op die afstanden.Tsurany schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:22:
[...]
Op goud heb ik hem gelukkig al maar wil hem naar platinum hebben. Geen idee waarom maar ik wil t wel. Ach eerst de AEK-971 maar, dan kan die F2000 later nog.
Het ging niet om de console versie maar juist op de pc is het zo lastig.phosporus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:12:
[...]
Over het algemeen kunnen we zonder problemen met 4 man in een server komen. 1 op de 10 keer word je verdeeld over de 2 teams omdat de server al vol is. Maar na 1 a 2 potjes kan je elkaar zo joinen. Denk dat het komt omdat ze op de pc eerder: "balance" roepen wanneer ze aan het verliezen zijn i.p.v. naar hun eigen skills kijken xD. Heb ik i.i.g. vaak genoeg meegemaakt. Wanneer je met meer man wil moet je elkaar daarna gaan joinen. Vind het wel jammer dat ze servers over het algemeen helemaal vol proberen te stoppen i.p.v. dat ze ervan uitgaan dat iemand nog met een maat erbij wil gaan spelen.
[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 19-06-2010 21:22 ]
We zitten immers al aan de 1055 posts..
Hopelijk werkt alles nog na de reinstall van mn os vandaag

Drive it like you stole it.
Inderdaad en de kit upgrade zit er niet in. Hoezo maanden nodig voor zo'n kleine update.Tsurany schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:06:
Het is maar heel wat weken later dan aangekondigd.
< dit stukje webruimte is te huur >
[ Voor 48% gewijzigd door JT888 op 19-06-2010 22:32 ]
Als er maar een radio zit in de chopperJT888 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:22:
Nadat ik dit filmpje ff had bekeken kwam er toch wel een smile op me gezicht. Aangezien ik het origineel ook gespeeld heb (BF vietnam) zit er toch wel een gevoel van herkenning in deze trailerleuk gedaan EA
. Ook al verwacht ik niet dat deze expansion veel zal toevoegen aan BC2 omdat deze ook al jungle maps heeft we zullen het zien.
(en hopelijk ook als toevoeging bij het 'normale' gedeelte
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Die huizen voegen nu niet zoveel toe, het is meer een soort val
Echt stadslevel zou wel erg leuk zijn.
Als ik alleen spel zit ik altijd in het verliezende team dat overgelopen wordt.
Als ik samen met de tweakers speel winnen we bijna altijd en is er geen tegenstand. Je wordt dan om de domste dingen boos als spot assist/kill assist omdat je anders heel weinig punten hebt en je liever kan stoppen omdat er toch geen fun aan is.
Mappen als Laguna Presa, Isla Innocentes en Arica Harbour (zo dat is de helft van het aantal rush mappen) zijn als defenders dan echt fkng saai en je loopt maar wat rond zoekend naar een attacker die niet aan het attacken is. En dan heb je ook nog Port Valdez waar iedereen gaat campen bij de wookie berg en jij maar aanvallen als defender omdat je dan anders toch geen moer te doen hebt.
En dan heb ik het nog niet over de Conquest map: Atacam Desert. jeeeeeez wtf!
Enigste leuke map is Panama Canal (Conquest) en Valparaiso (Rush)
Eensch ?
[ Voor 37% gewijzigd door Aslanboy1905 op 20-06-2010 13:45 ]
Je zou denken dat het dan saai is, maar eigenlijk was de actie interessanter. Aan elk hoekje 2 keer kijken, in elke ruit, omdat het maar eens zou kunnen lukken dat er iemand net daar zit.
Uiteindelijk kam er nog een hoop extra mensen bij en dan was het weer oorlogje.
Misschien vanavond eens een Squad Rush proberen.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Redelijk eens ja, ik stel daarom ook voor om gotters tegen elkaar te laten spelen, gewoon 1 squad aan beide kanten.Striptease schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:40:
Deze spel begint alleen maar saaier en frustrerender te worden op de PS3, gelukkig dat ik over een weekje er tussen uit ga.
Als ik alleen spel zit ik altijd in het verliezende team dat overgelopen wordt.
Als ik samen met de tweakers speel winnen we bijna altijd en is er geen tegenstand. Je wordt dan om de domste dingen boos als spot assist/kill assist omdat je anders heel weinig punten hebt en je liever kan stoppen omdat er toch geen fun aan is.
Mappen als Laguna Presa, Isla Innocentes en Arica Harbour (zo dat is de helft van het aantal rush mappen) zijn als defenders dan echt fkng saai en je loopt maar wat rond zoekend naar een attacker die niet aan het attacken is. En dan heb je ook nog Port Valdez waar iedereen gaat campen bij de wookie berg en jij maar aanvallen als defender omdat je dan anders toch geen moer te doen hebt.
En dan heb ik het nog niet over de Conquest map: Atacam Desert. jeeeeeez wtf!
Enigste leuke map is Panama Canal (Conquest) en Valparaiso (Rush)
Eensch ?
En voor jou raad ik ook aan om gewoon eens wat vaker hardcore te gaan spelen, ik vind het veel meer uitdaging hebben.
Wat? Van te voren een party maken? Dat kan niet op de PC... Dat is het hele probleem.cheiron schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:15:
[...]
Wat een onzin zeg. Soms moet je even wachten totdat er plek is op de server.
Ja, van squad naar squad, en team naar team (tenminste bij NFO-serverhosting).brilsmurfffje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:38:
Kunnen admins mensen ook van teams wisselen op PC servers ?
Jepbrilsmurfffje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:38:
Kunnen admins mensen ook van teams wisselen op PC servers ?
Je kan geen eigen servers hosten.yannickmerckx schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:57:
Ik weet dat ik het waarschijnlijk niet mag vragen. Maar is er al een hack zodat je hem in lan kan spelen met vrienden? (dit spel moet ik gewoon lannen)
Anoniem: 158070
Dat doen we al een paar maandenbrilsmurfffje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:45:
Dan kunnen we dus een keer een potje doen met GoT tegen GoT icm Mumble. Misschien wordt het dan een stuk tactischer en spannender
Wutlol... Je hebt die update nodig om te kunnen spelen. Je kan moeilijk met verschillende versies spelen aangezien bij de ene update de tracedart met 300m/s gaat en de bij de andere update 50m/s(oid).Anoniem: 158070 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:59:
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd of je de laatste patch/update op de 360 kunt verwijderen. Sinds die update is er toch een berg lag. Niet normaal. Kunnen ze nu helemaal niets bij DICE?
Moet wel toegeven dat de hoeveelheid lag weer lekker hoog aan het worden is sinds de laatste update.
Gewoon afwachten en denk dat het vrij snel opgelost gaat worden.
Ik had laatst moterpech met mijn waterski, toen heb ik em als peddel gebruikt, dat ging best goed.Tsurany schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:57:
De F2000 heeft werkelijk geen enkel nut. Close combat werkt hij niet omdat je veel te veel kogels nodig hebt en op lange afstand veel te veel kogels nodig en geen enkele nauwkeurigheid. De F2000 werkt in geen enkele situatie beter dan elk ander assault wapen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Kassad schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:29:
[...]
Ik had laatst moterpech met mijn waterski, toen heb ik em als peddel gebruikt, dat ging best goed.
Moet ik in het vervolg proberen eens te gooien op een enemy, mss raak ik em dan en breng ik meer damage toe
En hebben andere mensen ook wel eens dat het spel naar een paar potjes spelen, aan het eind van een potje opeens afsluit? Dit gebeurt mij namelijk regelmatig.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.