[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:52:
[...]

Met mijn skills niks mis. Maar eeuwig recon spelen is ook saai
Waarom kan je dan niet met de XM8 overweg vraag ik me af.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Van mij mogen ze gewoon nieuwe maps aan rush toevoegen. Ik hoef niet perse een nieuwe game mode.

Als er al een nieuwe game mode moet komen, dan mogen ze wat mij betreft de headquarters mode uit CoD5 erin stoppen. Gewoon op redelijk willekeurige plekken een of twee mcom stations laten spawnen die je zo snel mogelijk moet armen (beide teams).

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Tsurany schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:59:
Waarom kan je dan niet met de XM8 overweg vraag ik me af.
Idd, ik heb vandaag voor het eerst sinds een lange tijd weer 's met de XM8 gespeeld, nadat ik in een potje met sjeses zijn kit had opgepakt. Man wat een heerlijk wapen is dat toch eigenlijk. Viel me gelijk op dat ie behoorlijk steady is ook als je niet in bursts schiet (speel normaal met de M416, daar is het noodzaak om te bursten) en lekkere firerate. Had net ook een paar mooie killstreaks met die XM8, plus de animatie voor het laden van de grenadelauncher ziet er gewoon tof uit :9 Heb de shotgun uitbreiding ook eindelijk ontdekt, wat is dat toch bruut als je je vijand gewoon ziet wegvliegen 8)

Denk dat de XM8 voorlopig even mijn vaste wapen wordt :D

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
drZymo schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:06:
Van mij mogen ze gewoon nieuwe maps aan rush toevoegen. Ik hoef niet perse een nieuwe game mode.

Als er al een nieuwe game mode moet komen, dan mogen ze wat mij betreft de headquarters mode uit CoD5 erin stoppen. Gewoon op redelijk willekeurige plekken een of twee mcom stations laten spawnen die je zo snel mogelijk moet armen (beide teams).
dan wordt het nog meer een COD4 clone. Doe mij maar liever wat meer BF2 er in eigenlijk. Iets grotere mappen, meer ruimte, en een server-side optie om alle sniperwapens met standaard of x12 scope te bannen uit de game.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Wizz15 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:59:
[...]

Idd, ik heb vandaag voor het eerst sinds een lange tijd weer 's met de XM8 gespeeld, nadat ik in een potje met sjeses zijn kit had opgepakt. Man wat een heerlijk wapen is dat toch eigenlijk. Viel me gelijk op dat ie behoorlijk steady is ook als je niet in bursts schiet (speel normaal met de M416, daar is het noodzaak om te bursten) en lekkere firerate. Had net ook een paar mooie killstreaks met die XM8, plus de animatie voor het laden van de grenadelauncher ziet er gewoon tof uit :9 Heb de shotgun uitbreiding ook eindelijk ontdekt, wat is dat toch bruut als je je vijand gewoon ziet wegvliegen 8)

Denk dat de XM8 voorlopig even mijn vaste wapen wordt :D
Hehe heb vanavond ook weer zwaar zitten ownen met de 40mm Shotgun. Damn dat is een n00b wapen..I Love it _/-\o_ _/-\o_
Echt je weet dat iemand om de hoek komt. Mikken. Enige beweging.....BOEM

Eingelijk ook de plautinum star op de m16. De eerst volgende zal wel op de Heavy Vehicle zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn spel happert soms nog eens en meestal op de momenten dat je het niet kan gebruiken.
Nu viel het mij op dat de FPS dan rond de 11 FPS zijn op dat moment.

Nu is mijn videokaart al weer een 4 jaar oud en het is een 8600 GTS 256 MB variant.
Daarnaast heb ik 2 gig aan RAM geheugen.
Wat kan ik in dit geval het beste updaten, de videokaart of het geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
de videokaart en het geheugen? het ligt een beetje aan je OS waar de prioriteit zal liggen, en natuurlijk ook aan de rest van je specs. Maar misschien past deze vraag beter in het problemen topic.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Wanneer komt er nu eens een update voor de pc, telkens lees ik volgende week, en telkens lijkt het dan weer volgende week te zijn. Lijkt wel een soort 'Groundhog day' effect film.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Haa, gisteren weer veel met de 40mm shotgun gespeeld! Verkies nu al enkele weken dit boven de tube, en het bevalt wel.
Gisteren op Port Valdez als attacker 7 vijanden ermee neergemaaid na elkaar.(in huisje bij het 2de pair MCOM's op de map) Jammer dat dat reloaden wat langer duurt maar ik heb het er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Asgaro schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:27:
Haa, gisteren weer veel met de 40mm shotgun gespeeld! Verkies nu al enkele weken dit boven de tube, en het bevalt wel.
Gisteren op Port Valdez als attacker 7 vijanden ermee neergemaaid na elkaar.(in huisje bij het 2de pair MCOM's op de map) Jammer dat dat reloaden wat langer duurt maar ik heb het er wel voor over.
Kan iemand mij vertellen of de 40mm shotgun ook meeteld voor de shotgun insignia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
TRAXION schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:56:
[...]

Kan iemand mij vertellen of de 40mm shotgun ook meeteld voor de shotgun insignia ?
Nee, blijkbaar niet als ik zo naar mn stats kijk op Statsverse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
Meer maps inderdaad. Ben nu voor de afwisseling maar conquest aan het spelen :D Daar zitten trouwens ook een paar geweldige maps in.

Oh, en Walletje, gefeliciteerd met je waterhoofdenprijs ;) Doe je voorzichtig met de meisjes in Stockholm ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:58
Gisteren weer zo camper ik wou Heli pakken poef dood echt wat erger ik mij dood aan dit soort eikels beetje triest base campen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:23
TRAXION schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:56:
[...]

Ja. Check op bfbcs.com.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
Amdwarrior schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:16:
Gisteren weer zo camper ik wou Heli pakken poef dood echt wat erger ik mij dood aan dit soort eikels beetje triest base campen :r
Dat terwijl je zelf mss met de heli over hun spawn gaat vliegen zoals er zoveel doen?
Kan ik ze ergens wel gelijk in geven hoor, maar leukvinden doe ik het niet |:( .

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Amdwarrior schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:16:
Was ik dat niet?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:58
Spaiker schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Dat terwijl je zelf mss met de heli over hun spawn gaat vliegen zoals er zoveel doen?
Kan ik ze ergens wel gelijk in geven hoor, maar leukvinden doe ik het niet |:( .
Doe ik nooit zo kinderachtig dat :X Zie de lol er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren eventjes Squad Rush gespeeld en op een gegeven moment kwamen mijn teamgenoten er achter dat het optrekken van een rookgordijn heel erg handig kan zijn tegen recons die achterin het veld zitten en de Mcon bewaken. Een paar goedgeplaatste smokes en je kan op je gemak dat ding armen. Dan nog eentje naar voren en je wandelt zo naar de recons toe die toch alleen maar door hun kokertje loeren en hatsa, knifen die knakkers :D

Worden smokes eigenlijk ook aangevuld als je op een supply staat? Ik dacht van niet maar misschien zie ik iets over het hoofd. Speel namelijk HC dus geen hud.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Vrijdag schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:44:

Worden smokes eigenlijk ook aangevuld als je op een supply staat? Ik dacht van niet maar misschien zie ik iets over het hoofd. Speel namelijk HC dus geen hud.
jep :)
je krijgt er ook meer als je de explosvies upgrade pakt. ze vullen ook sneller bij dan de 40mm nades.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Kan iemand me misschien duidelijkheid verschaffen in de voorwaarden van de "all bronze weapon stars" pin?
Telt de M1 Garrand nou wel mee? Of alleen als je die hebt unlocked?

En de 40 mm shotgun addon? Of de mijnen en c4 ook?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squad deathmatch zuigt als je een domme Fransoos hebt die enkel sniped en al 3 rondes achter elkaar 0 kills haalt. Gelukkig kon ik in de laatste ronde compenseren door 31-7 te spelen waarbij ik dus 31 van de 50 benodigde kills haalde en we alsnog wonnen :D

Edit: Ronde er na 34-5. Domineerde keihard met mijn 40mm shotgun en AN-94 :D In totaal 146 kills en 39 deaths verspreid over een aantal rondes Squad Deathmatch en een aantal Squad Rush.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2010 13:32 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TepelStreeltje schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:27:
[...]

jep :)
je krijgt er ook meer als je de explosvies upgrade pakt. ze vullen ook sneller bij dan de 40mm nades.
Ah dankjewel :) Goede tip voor de upgrade!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:44:
Gisteren eventjes Squad Rush gespeeld en op een gegeven moment kwamen mijn teamgenoten er achter dat het optrekken van een rookgordijn heel erg handig kan zijn tegen recons die achterin het veld zitten en de Mcon bewaken. Een paar goedgeplaatste smokes en je kan op je gemak dat ding armen. Dan nog eentje naar voren en je wandelt zo naar de recons toe die toch alleen maar door hun kokertje loeren en hatsa, knifen die knakkers :D

Sinds wanneer bewaken snipers de mcom station ? Moet wel nieuw zijn denk ik.
Trouwens moet je nou wel of niet met de specact wapens een bronze star hebben om die get all bronze stars te krijgen ?

PS: Shotgun (SPAS-12) platina komt eraan, had gisteren 2 gold stars gehaald nu nog eentje te gaan. Dan de NS2000 nog en dan ga ik de echte assault wapens gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-06-2010 13:36 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Striptease schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:35:
[...]
PS: Shotgun (SPAS-12) platina komt eraan, had gisteren 2 gold stars gehaald nu nog eentje te gaan. Dan de NS2000 nog en dan ga ik de echte assault wapens gebruiken.
Shotguns zijn echt heerlijk te gebruiken in jungle maps, maar ik beperk me voorlopig tot de 870 combat, al heb ik nog maar 1 platinum star en ben lvl 30, maarja, ik kan met bijna elk wapen overweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:14:
Squad deathmatch zuigt als je een domme Fransoos hebt die enkel sniped en al 3 rondes achter elkaar 0 kills haalt. Gelukkig kon ik in de laatste ronde compenseren door 31-7 te spelen waarbij ik dus 31 van de 50 benodigde kills haalde en we alsnog wonnen :D

Edit: Ronde er na 34-5. Domineerde keihard met mijn 40mm shotgun en AN-94 :D In totaal 146 kills en 39 deaths verspreid over een aantal rondes Squad Deathmatch en een aantal Squad Rush.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag net dat ik nog 3 pins moet maar van eentje snap ik m niet helemaal. Obtain one attack and one defend order. Moet je dan gewoon orders van iemand in je squad opvolgen door een punt aan te vallen of te verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Tsurany schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:25:
Zag net dat ik nog 3 pins moet maar van eentje snap ik m niet helemaal. Obtain one attack and one defend order. Moet je dan gewoon orders van iemand in je squad opvolgen door een punt aan te vallen of te verdedigen?
Jep, je kan zelfs je eigen orders opvolgen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dat eens proberen dan. Maar hoe the fuck maak je ooit roadkills met deze waardeloze hitdetectie :S Heb al 3 mensen vol geraakt maar ze blijven gewoon leven. Gelukt, stilstaande snipers pakken dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Tsurany schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:36:
Ah dat eens proberen dan. Maar hoe the fuck maak je ooit roadkills met deze waardeloze hitdetectie :S Heb al 3 mensen vol geraakt maar ze blijven gewoon leven. Gelukt, stilstaande snipers pakken dus.
Je moet er gewoon achter vragen, die orders..
Bij rush een team joinen, vragen aan iemand om order te geven, en dan switchen en hetzelfde doen.
Ik geloof niet dat je je eigen order kan opvolgen omdat je 10xp krijgt per order dat gegeven wordt.. zou nogal wat worden als je 10xp kreeg per zelfgegeven bevel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spaiker schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:46:
[...]

Je moet er gewoon achter vragen, die orders..
Bij rush een team joinen, vragen aan iemand om order te geven, en dan switchen en hetzelfde doen.
Ik geloof niet dat je je eigen order kan opvolgen omdat je 10xp krijgt per order dat gegeven wordt.. zou nogal wat worden als je 10xp kreeg per zelfgegeven bevel :).
Het kan ook met je eigen orders, heb hem net zo gehaald. Nu moet ik enkel car warfare nog, kan dat ook met quad roadkills?
Las overal dat car warfare 4 kills is maar het zijn er maar 3, heb nu alle pins en ook de insignia daarvoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik moet car warfare ook nog halen, en dan nog de Naval Warfare, maar dat zal niet zo simpel zijn daar ik ze enkel voor transport gebruik :).. nog tot de 22e en dan kan ik terug beginnen gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naval Warfare is simpel, net 3x gehaald :D Op Isla Inocentes als attacker recon gaan, bootje nemen, vaar ~20 meter vooruit en vanaf daar snipen en mortar strikes gooien. Had net een mortar strike met 2 kills, dan heb je hem alweer. Car warfare op Port Valdez, met een quad aanvallen en dan links er langs gaan en snipers die achterin hun basis zitten omver maaien. Had hem in 2 potjes.

Nu enkel nog bronze vehicle pin en dan bronze C4 en Mine pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Ik heb gister alle pins gehaald :)
Tevens alle bronzen sterren nu alleen nog 45 vlaggen veroveren en 75 shotgun kills en dan ben ik klaar .

Volgens de stats heb ik mijn 40mm shotgun nog niet op brons maar toch gehaald dus denk dat de 40mm shotgun niet meeteld voor de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eigenlijk van wel, ik krijg namelijk ook gewoon de shotgun effeciency pins als ik er mee speel. Maar ik weet het niet zeker, heb wel 500 shotgun kills maar ook alle shutguns op gold dus kan het niet 'bewijzen' maar ik vermoed dat die gewoon mee telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
cheiron schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:09:
Meer maps inderdaad. Ben nu voor de afwisseling maar conquest aan het spelen :D Daar zitten trouwens ook een paar geweldige maps in.

Oh, en Walletje, gefeliciteerd met je waterhoofdenprijs ;) Doe je voorzichtig met de meisjes in Stockholm ;)
Bedankt!
Ik zal goed op ze passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Striptease schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:35:
[...]

Sinds wanneer bewaken snipers de mcom station ? Moet wel nieuw zijn denk ik.
Trouwens moet je nou wel of niet met de specact wapens een bronze star hebben om die get all bronze stars te krijgen ?
Ik kreeg mn all bronze stars insignia pas toen ik als laatst de M95 specact op bronze had

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij alleen als je ze ook daadwerkelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Tsurany schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:36:
Volgens mij alleen als je ze ook daadwerkelijk hebt.
Ja, dat lijkt me ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Hadden jullie vanmiddag ook last van lag op de BFBC2 servers met de ps3? Op veel servers was niet fatsoenlijk te spelen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Snowwie schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:35:
Hadden jullie vanmiddag ook last van lag op de BFBC2 servers met de ps3? Op veel servers was niet fatsoenlijk te spelen.
Ja, klopt. Ik en veel andere ps3 gotters hadden veel lag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
Snowwie schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:35:
Vanmiddag had ik op een paar Squad DM games ook wel aardig wat lag op de Xbox 360.
Maar na het joinen van een andere game wel een stuk minder last.

Volgens mij join je heel soms een amerikaanse server en dan is het idd laggy, maar vaak houd het op als je een andere server joined. Helaas helpt het niet altijd. Misschien dat je nog kunt proberen om een andere gametype te gaan doen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Thans, ik speel altijd op een server die gehost wordt in Chicago, met een relatief hoge ping, en ik heb soms eens last van lag, maar dat is meer uitzondering dan regel.. En toch heb ik, niet dat ik er speciaal voor speel, een kdr van 1.26, wat toch netjes is imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Daarnet via wat googlen mezelf als veteran weten te registreren zodat ik de M1 kon vrijspelen. Ik zit namelijk nog steeds te azen op die 'bronze weapon' pin. :) De M1 heb ik nu erbij gekregen, dus meteen even die 25 kills gemaakt zodat die op bronze staat. Resultaat: nog steeds die insigna niet! Rest van PS3'ers is het wel gelukt, maar misschien komt het dan doordat ik Battlefield 1943 heb gekoppeld en dat die dan bugged is ofzo?

Stats: http://bfbcs.com/stats_ps3/unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, ben ik ineens al mijn dogtags kwijt?
Hebben jullie dit wel eens gehad?
Ben nog wel gewoon rank 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Unomomentodado schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:38:
Daarnet via wat googlen mezelf als veteran weten te registreren zodat ik de M1 kon vrijspelen. Ik zit namelijk nog steeds te azen op die 'bronze weapon' pin. :) De M1 heb ik nu erbij gekregen, dus meteen even die 25 kills gemaakt zodat die op bronze staat. Resultaat: nog steeds die insigna niet! Rest van PS3'ers is het wel gelukt, maar misschien komt het dan doordat ik Battlefield 1943 heb gekoppeld en dat die dan bugged is ofzo?

.

Ik heb het even opgezocht en iemand zegt dat de naam van de 'Type 88' sniper veranderd is in 'Type 88 C. Makes sense voor mij omdat er bij mij stats staat dat ik 25 kills met dat wapen moet halen voor de bronze star terwijl ik er al 51kills mee heb gehaald. Maar ik weet ook niet wanneer jij dat wapen hebt gebruik dus als je het pas geleden heb gebruikt klopt dat verhaal sowieso niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-06-2010 02:13 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb BF:Heroes gekoppeld en ben nog steeds geen Veteran! Ik heb gister alles op bronze gehaald en ik heb nog steeds niet de pin All Weapons Bronze....

Mijn BF2 account is met een ander emailadres geregistreerd. Mijn BF:Heroes met wel hetzelfde emailadres geregistreerd. Ik zie bij http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran 2 accounts staan. 1 van BBC2 en 1 van Heroes. Die van Heroes is een EA-account. Daarmee log ik in op de website van Heroes. Ik heb daar ook al heel wat potjes gespeeld en ben level 8 ofzo. Toch zie ik op de veteran site de stats op 0 staan.

Ik weet dus zeker dat de M1 Garand meetelt voor de All Weapons Bronze pin. Ik heb alles op bronze, ook de sidearms en gadgets enzo... Hoe de fok kan ik op een andere manier Veteran worden?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo nou ik zat gister in een uber ramp team! we speelde rush en het was 4vs4, het waren allemaal domme grieken die geen engels konden lezen en maar continu werden afgeslacht!.. dus ik ga braaf helemaal naar de andere kant van de map net naast een MCOM.. zeg ik spawn op mij!!!.. echt NIEMAND! voor 5 min lang.. hoe kansloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:45:
he, ben ik ineens al mijn dogtags kwijt?
Hebben jullie dit wel eens gehad?
Ben nog wel gewoon rank 23
gebeurt wel eens.. ik heb het een paar keer gehad dat ik alles kwijt was, en de volgende dag had ik alles weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Striptease schreef op maandag 14 juni 2010 @ 01:58:
[...]Ik heb het even opgezocht en iemand zegt dat de naam van de 'Type 88' sniper veranderd is in 'Type 88 C. Makes sense voor mij omdat er bij mij stats staat dat ik 25 kills met dat wapen moet halen voor de bronze star terwijl ik er al 51kills mee heb gehaald. Maar ik weet ook niet wanneer jij dat wapen hebt gebruik dus als je het pas geleden heb gebruikt klopt dat verhaal sowieso niet.
Thanks. Die 25 had ik ook bij mijn stats staan (dus na naamswijziging) en heb daarna 25+ kills gemaakt met de Type 88C. Sta daar nu totaal op +/-80 kills mee dus dat lijkt het ook niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pfffffff Stationary RPG vs Heli..... Hoe de f**k kan je kan je die halen dan? En dan [b]zonder[b] de vijandelijke basis in te gaan op Atacama om daar op goed geluk de spawnende heli te rapen...

Ik krijg die krengen nooit voldoende naar boven gemikt om uberhaupt de heli in zicht te krijgen...

Wel een paar keer geprobeerd op Isla Innocentes als verdediger, maar zonder tracer is het schier onmogelijk de heli te raken, en als ik zelf eerst de tracer erop jas, eer dat ding erop zit (3 pogingen minstens per keer) dan is de heli al ruimschoots te hoog tegen de tijd dat ik weer achter de mounted rpg sta of hij is al neergehaald door de dankbare engi's die zelf te lui zijn om te traceren...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:22:
Pfffffff Stationary RPG vs Heli..... Hoe de f**k kan je kan je die halen dan? En dan [b]zonder[b] de vijandelijke basis in te gaan op Atacama om daar op goed geluk de spawnende heli te rapen...
Ik heb die een tijd geleden voor het eerst gehaald en man wat is dat goddelijk! naderhand nu ik het truucje ken lukt het vaker.

Waar is het goed te proberen, Valparaiso 2de defend op bouwkeet dan kan je haast in een rechte lijn de heli spawm zien door de bomen. Oftewel ff alles in die richting slopen, waaronder die bradley's :P daarna als je mensen naar de blackhawk ziet rennen vuren!

Buitendat ff inzoomen helpt maar dan wel ff dpi van je muis verhogen om accuratesse/behendigheid te behouden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Pfffffff Stationary RPG vs Heli..... Hoe de f**k kan je kan je die halen dan?
Die is lastig inderdaad. Je moet volgens mij ook een beetje mazzel hebben dat de heli lang blijft hangen of dat de heli aan de grond gezet wordt om b.v. te armen. Ook als de heli leeg is en je maakt de heli stuk ('vehicle damage 100 points') dan heb je de pin volgens mij. Maar probeer Isla Innocentes eens. Op het eerste deel (eiland) land ieder potje wel een heli bij A of B voor een alles-of-niets poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Techno Overlord schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:17:
[...]

Ik heb BF:Heroes gekoppeld en ben nog steeds geen Veteran! Ik heb gister alles op bronze gehaald en ik heb nog steeds niet de pin All Weapons Bronze....

Mijn BF2 account is met een ander emailadres geregistreerd. Mijn BF:Heroes met wel hetzelfde emailadres geregistreerd. Ik zie bij http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran 2 accounts staan. 1 van BBC2 en 1 van Heroes. Die van Heroes is een EA-account. Daarmee log ik in op de website van Heroes. Ik heb daar ook al heel wat potjes gespeeld en ben level 8 ofzo. Toch zie ik op de veteran site de stats op 0 staan.

Ik weet dus zeker dat de M1 Garand meetelt voor de All Weapons Bronze pin. Ik heb alles op bronze, ook de sidearms en gadgets enzo... Hoe de fok kan ik op een andere manier Veteran worden?
Heb gisteren ook BF Heroes toegevoegd, tenminste, het is nog niet verschenen maar heb het al wel een beetje gespeeld. Wilde ook BF1942 toevoegen maar die key was al geclaimed :( Geen idee hoe dat kan want ik heb gewoon het boekje hier en tis geen tweedehands. Misschien een keygen ofzo?

Moet nu alleen nog de knife en demolisch achievements en de Recon SPECACT. Die laatste is niet zo moeilijk maar die andere twee, pfoe. Heb tot nu toe nog maar twee demolish kills :X
Die heb ik heel vroeg gehaald, toen het spel nog net uitwas en niet iedereen goed kon vliegen. Was pure mazzel en de heli was al beschadigt denk ik want vaak kunnen die Blackhawks en Hinds verbazingwekkend veel hebben.

Tenzij ik er zelf inzit natuurlijk, dan worden ze zelfs met een pistool nog uit de lucht geschoten :X :P

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Waarom zie ik dan nog steeds niet dat ik Veteran ben en daardoor de M1 Garand niet unlocked heb?? :(

Over die stationary vs heli.... Heb ik gehaald op Isla Innocentes. Ik vond hem vrij makkelijk om te halen. Er spawnen bij de attackers steeds 2 choppers dus je hebt genoeg kansen om t te proberen. Wel uitkijken voor %@#$%^&* snipers...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

en als ik zelf eerst de tracer erop jas, eer dat ding erop zit (3 pogingen minstens per keer) dan is de heli al ruimschoots te hoog tegen de tijd dat ik weer achter de mounted rpg sta
Met die stationaries (TOW & KORN) heb je toch ook niks aan een tracer .... Die dingen zijn wire-guided, je moet de heli toch volgen met dat vierkantje ??
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 03:53:
Mijn spel happert soms nog eens en meestal op de momenten dat je het niet kan gebruiken.
Nu viel het mij op dat de FPS dan rond de 11 FPS zijn op dat moment.
Nu is mijn videokaart al weer een 4 jaar oud en het is een 8600 GTS 256 MB variant.
Heb zelfde specs ... maar heb FPS nog niet onder de 20 zien zakken, meestal achter 20, begin 30.
Hoe heb je je graphics ingesteld ?? Medium/low speelt goed ...

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 14-06-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online

Nou jah dan is het je niet gegund he :D. Misschien krijg je het als je alle online trophies haalt en bij jou ontbreekt de demolish 20 man (nog 5 te gaan, komop!!). Of misschien heb je niet goed geteld en heb je geen 25 kills gehaald.

edit: lolz verkeerde quote maar je weet wat ik bedoel.

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-06-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Volgende projectje wordt dan om alles op goud te halen. Dan komt die pin hopelijk vanzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:26:
Met die stationaries (TOW & KORN) heb je toch ook niks aan een tracer .... Die dingen zijn wire-guided, je moet de heli toch volgen met dat vierkantje ??
dat vierkantje geeft je reloadtijd aan je moet gewoon met je kruis de heli of voertuig volgen en dan voila bamboem +30 vehicle damage, +100 vehicle destroyed, + 50 killl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:35
Ivm die squad attack - squad defend order. Je kan inderdaad je eigen orders opvolgen. Eenvoudigste is bij conquest: -> ronde begint, geef defend order op neutrale vlag en neem hem in (of help ermee).
Vervolgens attack order op een rode vlag en neem hem in. Tada! Als het niet begin van een ronde is, zal je eerder een kill moeten doen op vlag van jou met defend order op.
Ik heb deze al 15 keer, waarvan de meeste zonder er voor te gaan. Ik probeer altijd attack en defend orders te geven (hoewel dat niet altijd lukt)

Heel vreemd hoor. Het enige wat ik zie bij "next events" is dat er staat:

40MM Shotgun
2. Bronze star
15 Kills

Dus misschien zit er hier iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Lointje schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:00:
Ivm die squad attack - squad defend order. Je kan inderdaad je eigen orders opvolgen. Eenvoudigste is bij conquest: -> ronde begint, geef defend order op neutrale vlag en neem hem in (of help ermee).
Vervolgens attack order op een rode vlag en neem hem in. Tada! Als het niet begin van een ronde is, zal je eerder een kill moeten doen op vlag van jou met defend order op.
Ik heb deze al 15 keer, waarvan de meeste zonder er voor te gaan. Ik probeer altijd attack en defend orders te geven (hoewel dat niet altijd lukt)

[...]

Heel vreemd hoor. Het enige wat ik zie bij "next events" is dat er staat:

40MM Shotgun
2. Bronze star
15 Kills

Dus misschien zit er hier iets mis?
Hij heeft 50 kills met de 40MM Shotgun gehaald maar als dat er zo staat moet ie het maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION

Ik krijg die krengen nooit voldoende naar boven gemikt om uberhaupt de heli in zicht te krijgen...

Wel een paar keer geprobeerd op Isla Innocentes als verdediger, maar zonder tracer is het schier onmogelijk de heli te raken, en als ik zelf eerst de tracer erop jas, eer dat ding erop zit (3 pogingen minstens per keer) dan is de heli al ruimschoots te hoog tegen de tijd dat ik weer achter de mounted rpg sta of hij is al neergehaald door de dankbare engi's die zelf te lui zijn om te traceren...
Ik heb er zelf al meerdere uit de lucht gehaald, bij mij werkte het om niet in te zoomen.
Zodat je sneller kan sturen en ook onder een shopper te richten en op het laatste moment op de chopper te mikken.

Anders horen ze in de chopper dat piep geluid en gaan ze als een gek vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:04:
[...]

Heb gisteren ook BF Heroes toegevoegd, tenminste, het is nog niet verschenen maar heb het al wel een beetje gespeeld. Wilde ook BF1942 toevoegen maar die key was al geclaimed :( Geen idee hoe dat kan want ik heb gewoon het boekje hier en tis geen tweedehands. Misschien een keygen ofzo?

Moet nu alleen nog de knife en demolisch achievements en de Recon SPECACT. Die laatste is niet zo moeilijk maar die andere twee, pfoe. Heb tot nu toe nog maar twee demolish kills :X

[...]

Die heb ik heel vroeg gehaald, toen het spel nog net uitwas en niet iedereen goed kon vliegen. Was pure mazzel en de heli was al beschadigt denk ik want vaak kunnen die Blackhawks en Hinds verbazingwekkend veel hebben.

Tenzij ik er zelf inzit natuurlijk, dan worden ze zelfs met een pistool nog uit de lucht geschoten :X :P
Staat volgens mij wel aangegeven maar Battlefield Heroes telt niet mee (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:38:
[...]

Wist ik niet :? Ik las op een ander forum dat het wel werkte namelijk. Naja, moet ik maar van een andere speler zijn wapen jatten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
BFBC2 PC Update
No update on this today unfortunately, I have updated the changelog with the most recent version though - Client R8 / Server R12 are in QA
http://forums.electronica...6322-bfbc2-pc-update.html

edit:
blijkbaar zijn dit de zaken die specifiek aan de changelog toegevoegd zijn:
Gameplay - Tracer dart gun speed has been changed from 300 m/s to 200 m/s
Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement

Client - Toggle/hold crouch is user controllable
Client - Toggle/hold zoom is user controllable

[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 14-06-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer van de tracer dart, nu is het al vrij lastig om een helikopter er goed mee te raden en nu wordt hij nog trager. Nee van mij mag hij wel zo blijven, dan is er tenminste een echt gevaar voor helikopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:09:
Jammer van de tracer dart, nu is het al vrij lastig om een helikopter er goed mee te raden en nu wordt hij nog trager. Nee van mij mag hij wel zo blijven, dan is er tenminste een echt gevaar voor helikopters.
Het was goed te doen om heli's te raken voordat de tracer gebuffed werd. Nu is het gewoon te makkelijk geworden. Dus die nerf is rechtvaardig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Gameplay - Tracer dart gun speed has been changed from 300 m/s to 200 m/s
Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement

Client - Toggle/hold crouch is user controllable
Client - Toggle/hold zoom is user controllable
valt weer ontzettend tegen, de belangrijkste zaken worden weer eens niet behandeld, als in de zaken die wel gefixed zijn op de console versies. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Deze zijn aan de changelog toegevoegd, het is niet dat deze alleen gaan veranderen he. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spaiker op 14-06-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:09:
Heb jij überhaupt wel eens gevlogen dan? Ik wel en vind dat de tracerdarts echt te snel geplakt zijn op de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
CptChaos schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:27:
[...]
Heb jij überhaupt wel eens gevlogen dan? Ik wel en vind dat de tracerdarts echt te snel geplakt zijn op de heli.
Tracerdarts zijn way to easy, als aslan en ik spelen op mappen als isla of valparaiso.
Hebben blackhawks een overlevingskans van 5 seconden zodra ze over de bomen komen.

Zelfs de apache is nu te easy te traceren, beter zorgen ze dat de at guns hoger kunnen richten.
Of een antiair te bouwen in mappen met gevechtshelicopters en daarmee de spawnrape te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we toch over tracerdarts bezig zijn.

Kan je daar eigenlijk stars voor krijgen?

BTW vliegen met nen heli op PC is niet gepaald gemakkelijk eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:39:

BTW vliegen met nen heli op PC is niet gepaald gemakkelijk eerlijk gezegd.
Jawel joh, gewoon een beetje oefenen in een empty map, bv Atacama Desert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:38:
[...]

Dat heb je echt mis. Veteran level is aantal battlefield games minus één. Ik ben Veteran level 2. Ik was eerst level 1 doordat ik alleen BFBC2 en Battlefield Heroes had geregistreerd en dit was al genoeg om de M1 Garand te unlocken. Ik ben nu Veteran 2 omdat inmiddels ook Battlefield 1943 kan worden geregistreerd (was eerst bugged). Dit zijn de enige battlefield games die ik heb en 3 - 1 = 2 B)

Battlefield Heroes telt dus Wel mee. Hij staat op de site ook gewoon in het rijtje van battlefield games die meetellen voor veteran rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
TRAXION schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:33:
[...]

Tracerdarts zijn way to easy, als aslan en ik spelen op mappen als isla of valparaiso.
Hebben blackhawks een overlevingskans van 5 seconden zodra ze over de bomen komen.
Nog minder als ik speel. Dan zijn ze al gedart voordat ze kunnen vertrekken en als ze dat doen dan zijn ze binnen 5 seconden neer. >:)

Edit: bij Isla Innocentes dan

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 14-06-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk mogen we jullie deze avond verwelkomen op onze Trash server , we kijken er alleszins naar uit om eens tegen Gotters te spelen aangezien we zelf nog allemaal niet zo erg goed zijn zouden we wel eens een zware avond tegemoet kunnen gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:21:
Hopelijk mogen we jullie deze avond verwelkomen op onze Trash server , we kijken er alleszins naar uit om eens tegen Gotters te spelen aangezien we zelf nog allemaal niet zo erg goed zijn zouden we wel eens een zware avond tegemoet kunnen gaan :-)
Wat draait er op de Trash server? Rush, SDM, etc.? Wellicht dat ik vanavond ff een kijkje kom nemen!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:27:
[...]
Nee ik kan niet vliegen. Maar als ik zie hoe vaak die heli's het voor elkaar krijgen om rond een basis te blijven cirkelen, zeker die attack heli's, dan mag dat van mij best generfd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:40:
[...]

Nee ik kan niet vliegen. Maar als ik zie hoe vaak die heli's het voor elkaar krijgen om rond een basis te blijven cirkelen, zeker die attack heli's, dan mag dat van mij best generfd worden.
Daarmee wordt het probleem alleen maar vergroot.
Met een tragere dart en lag word het een stuk lastiger een chopper te taggen.

Aan de andere kant, misschien dat ik nu een keer wat kan oefenen met vliegen voordat ik direct uit de lucht gehaald word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:40:
[...]

Daarom zeg ik, anti air turret bij basis neergooien en dan in het bijzonder bij port valdez rush.
Gister met aslan even atacama desert opgegaan omdat ik een slechte avond had :P

Jeetje mina niet te stoppen zodra ik in een apache zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:03:
[...]

Wat draait er op de Trash server? Rush, SDM, etc.? Wellicht dat ik vanavond ff een kijkje kom nemen!
We draaien Rush voorlopig nog , maar we zijn slechts kleine clan dus proberen we af en toe s iets te organiseren op onze server - hopelijk ook eens een clan battle arrangeren binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Rondjes draaien met de chopper (APACHE en die kut russische chopper) is het makkelijkst. Probleem is bij mij als ik geraakt wordt door anti-air in paniek raar en rare dingen ga doen. En ik haat gunners die niet weten dat je op een oranje vierkant op je scherm moet schieten, echt ik heb vaak mensen gehad die niet op een tank schieten maar druk bezig zijn met andere dingen. Daarom vind ik ook dat je moet kunnen communiseren met andere in een tank/chopper die niet in je squad zitten maar eigenlijk maak dat ook niet uit omdat de meeste toch niet luisteren. Soms schreeuw ik 100x door de mix "Could you give me some ammo" en neej hoor die gasten lopen gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Typen is op de pc nog altijd de beste manier, en op 'Q' drukken? dan staat er toch dat je ammo vraagt..
Maar dan nog niet mss :9 Nuja, ik heb altijd ergens wel een medpack/ammopack liggen als ik die class speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips om met C4 kills te halen? Lukt me niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Sinds vanmiddag ook alle Insignias :D Alle pins, trophies en alle weapons/gadgets op gold was ook al geklaard, nu rest als laatst alleen nog lvl 50. En volgende week komt Onslaught nog, maar gaan de PS3 hier die gelijk aanschaffen? Of is men hier er een beetje afwachtend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:33:
Iemand nog tips om met C4 kills te halen? Lukt me niet echt goed.
Op het juiste moment springen om zover mogelijk te gooien.
Ik heb 1250 C4 kills atm.
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/5352/pc_Deloeks.png

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 14-06-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon als een soort zelfmoord commando die dingen smijten en boom? En niet tactisch plaatsen en afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:39:
Gewoon als een soort zelfmoord commando die dingen smijten en boom? En niet tactisch plaatsen en afwachten?
Wisselt natuurlijk. Soms mik je wat op de weg of op een muur. Ik bewaar altijd minimaal 2 zodat ik nog een tank kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
unfor schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:37:
[...]

Op het juiste moment springen om zover mogelijk te gooien.
Ik heb 1250 C4 kills atm.
[afbeelding]
Respect!!
Ik dacht dat ik al veel kills had met C4!
Maarja altijd baas boven baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij had ik er net 4 of 5, helaas zelf dood dus geen punten maar de kills tellen wel. Was achter een man of 4 gespawned bij een teammate, effe dat spul smijten en vuren, bijna mensen dood. Nog snel een keer twee smijten en vuren, hup 4-5 kills, voertuig stuk en ik dood. Nog een keer zo'n actie en ik ben klaar :D

Edit: 4 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Trouwens door die spring techniek kun je ze ook over een hekje gooien of bovenop een bergje, ook vaak erg effectief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup net gemerkt, was enkel vergeten waar ze lagen dus liet ze ontploffen terwijl de vijand een meter of 10 verderop zat. Net nog wel een apc met 2 man gesloopt, nog 2 kills en dan is hij brons. Dan de mijnen nog en dan ben ik volgens mij klaar, tenzij de Garand zit te bokken.

Edit: En ik heb hem al, met een quad naar achter scheuren op het eerste stuk bij Port Valdez en dan op 2 man die mij niet zagen een C4 onder de voeten gesmeten. Ging goed :D
Nog twee light vehicle kills en 6 anti tank mijn kills :D

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Bij Panama Canal kun je lekker scoren met C4, meestal 2 kills + vehicle destroy en als je gelukt hebt zitten er 4 man in een Bradley bv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
Ea is lekker bezig vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn keiharde disconnect omdat EA online eruit knalt oid en daardoor mag ik hem nog een keer gaan proberen te halen. Had net zo'n mooie score met C4 kills en M136 AT4 kills waar ik nog goud voor moet. Godsamme kut EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook , server plat en alle stats weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:36:
hier ook , server plat en alle stats weg
Dat zuigt enorm. De verbinding wordt dan ook zonder enig pardon afgekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Burner NL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:43:
[...]

Dat zuigt enorm. De verbinding wordt dan ook zonder enig pardon afgekapt.
Das vreemd, ik zat net op de 'where tweakers are...' server en ineens waren we nog maar met 6 man.
We hebben wel het potje kunnen afmaken maar daarna kon ik nergens meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
PARTY TIIIIIIIIIIIIME

- expansion pack! staat niet bij of het gratis is, maar zij DICE niet indertijd dat de maps gratis zouden blijven?
- The Gun Club!
Battlefield: Bad Company 2 Vietnam Expansion Pack Announced

8:51 AM - Andrew Burnes - 16 Comments

Our French friends at NoFrag acquired an EA press release ahead of schedule, primarily dealing with the launch of The Gun Club, a community involvement initiative for EA's range of shooters. However, it also announces a Vietnam-era expansion pack for Battlefield: Bad Company 2, which tracks with EA teasing that there would be "something Battlefield" at today's press event:
Electronic Arts Inc.. today unveiled the Gun Club, a loyalty program that rewards players when they indulge in their favorite activity: playing in their tracks preferred. Gun Club members receive benefits such as the content is unlocked, an early access to test betas and demos, plus the latest news and exclusive contact with the development teams. The Gun Club brings together some of the biggest commercial and critical success in the world, including Battlefield: Bad Company 2, Medal of Honor and a brand new expansion pack for Digital Battlefield: Bad Company 2 taking place in Vietnam.Other titles will follow, including offers for Battlefield Heroes and Dead Space 2.
Beginning today, customers VIP Battlefield: Bad Company 2 may recover awards Medal of Honor, such as early access to beta for Medal of Honor and a weapon to unlock in the full version of the game (the sniper rifle M24). By using their profile as a profile of existing EA Member of the Gun Club, players will access content that could give them an edge in combat. To find out what rewards they are entitled, they can visit the official Gun Club site.

"With this program, our games are no longer individual products and include a range of ecosystem in our securities. By the same token, we show the fans that we appreciate their loyalty. The Gun Club offers a platform to cross the public of our games, interact directly with the players and further enhance the experience of our customers, "said Jeff Karp, senior vice president of marketing at EA. "Today we launch the Gun Club with Battlefield: Bad Company 2 and Medal of Honor, two of the best titles out this year ... And this is just the beginning!"

Cute scene stealing EA, I'm sure Activision and Treyarch will be thoroughly amused.
Bron http://ve3d.ign.com/artic...-Expansion-Pack-Announced

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeey ik heb nog wel mijn stats gekregen, in het spel staat bij C4 gewoon de bronze medaille. Dat scheelt weer :D

En ben benieuwd wat EA van plan is allemaal, het klinkt weer erg 'wie meer betaalt krijgt meer'.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ja kan wel goed zijn...

Op de EA press conference gaan we er meer over horen! start over enkele uurtjes. om 23u, nederlandse tijd.
te volgen hier:
http://ve3d.ign.com/artic...ference-Live-Blog-2PM-PST
http://www.ea.com/1/e3
en gebruikelijke gamesites zoals ign, gamespot en gametrailers.

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 14-06-2010 22:12 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.